Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Öreg, vak polgárőr a volán mögött

2009.02.12. 16:04 :: SilentSound

Azt hiszem, Meggy jó eséllyel pályázhatna a legütősebb közlekedési szituációs rajz kategóriában az első díjért, ha volna ilyen nálunk. Érdemes megfigyelni a már-már Picassora hajazó stílust a mackósajt táblánál és a zebránál, valamint olyan apró, ámde rendkívül fontos részleteket, mint a főszereplő vöröslő feje, vagy a hangélmény igazán egyedülálló vizuális megjelenítése. Persze van hozzá sztori is a kevésbé művészi lelkületű olvasóinknak, akinek nem mond el azonnal mindent a kép maga.

Előkerült az oldalon és a kommentek között is a kor téma, azt hiszem mind két oldalról, fiatal (kezdő) vezetők és idősebb, nyugdíjas vezetők. A történet ma délután játszódott, Szegeden, a Szentháromság utca. és a Vitéz utca sarkán.

Mellékeltem egy kis térképet is. Álltam a sarkon, mentem volna át a zebrán, de persze rutinosan nem léptem le, láttam előre a szerencsétlenkedést, és gondoltam majd ha elmennek az autók akkor kelek át. A mellékutcából kanyarodott jobbra egy régi polgárőr kocsi, és egy idősebb úr vezette. Olyan sebességgel haladt, hogy nem tudtam megállapítani, hogy most várja a gyalogosokat a zebrán, vagy mi történik?

Közben az Úr nézett jobbra, de elég meredten, és ezalatt gurult szépen a komótos tempóban, szépen ki a főúton normális (hozzá képest őrjítő tempóval) közlekedő kocsi elé, melynek emiatt dudálással át kellett térnie a túloldalra. Nagy szerencse, hogy épp nem jött szembe busz.

A tanulságot majd a kommentek között levonja mindenki.

46 komment

Címkék: közlekedés autó béna veszélyes öreg kresz zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tintás Barnes 2009.02.12. 16:25:55

rég átértél volna a túloldalra azt hiszem :)

Tintás Barnes 2009.02.12. 16:27:55

egyébként nem értem, miért nem kötik komoly szellemi és fizikai alkalmassági teszt teljesítéséhez a jogsi meghosszabbítását egy bizonyos kor felett - mondjuk 50 év...

Krisi 2009.02.12. 16:37:27

A sztori így első olvasásra nem jött át teljesen, vagyis átjött, de ez annyira mindennapos, hogy megszoktam.

Viszont a rajz az zseniális! Köszönöm az élményt :)

Ez a fiatal vs. öreg mérkőzés meg eléggé hülyeség, mivel valaki 1-2 év után jobban vezet, mint más 40éves jogosítvánnyal, teljesen ember függő. És persze vannak a frissjogsis sztrítrészerek, akik azt hiszik, hogy a nídforszpídből megtanultak vezetni, az öreg mamák akik ki sem látnak a kocsiból, mindenre van példa.

Rav Antal 2009.02.12. 16:49:41

Mindhárman megbuktatok KRESZ-ből...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.12. 16:55:38

Rav Antal 2009.02.12. 16:49:41

akkor most elveszik a gyalogos gyaloglási engedélyét? :)

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2009.02.12. 16:59:20

Hóó, már ki is került :D Hát igen, sajnos? a story mindennapos, különböző szereplőkkel. De remélem a rajzocska feldobta a hangulatot kicsit. :)

Petrodon 2009.02.12. 17:15:14

Igen, a tipikus "mindhárom fél balfasz volt" eset. Nincs mit hozzáfűzni.

Riska 2009.02.12. 17:20:36

-sanyi hova tűnt a hátsó ablak?!
-hu azannyát', a kerekek is kigurútak a helyükbő'!

dinyus 2009.02.12. 17:21:31

@Cyric_: a gyalogos miért volt balfasz? Miatta gurult ki a keresztezôdésbe a polgárôr?

TH 2009.02.12. 17:25:45

Ez a rajz istencsászár, gratulálok Meggynek! Nem lehet alkalmazni állandóra, hogy megrajzolja a posztokban leírt szituációk ábráit? Segítene az értelmezésben sokszor! :)

TH 2009.02.12. 17:26:27

@meggy!: Ja, itt vagy! Szóval a rajz kegyetlen, nem rajzolnál ilyet más posztokhoz is a jövőben? :D

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2009.02.12. 17:30:37

De, szívesen rajzolok :D majd figyelem a posztokat, aztán maximum belinkelem a kommentek között :)

Hát nekem semmi közöm az esethez, mert még a zebra közelében sem voltam :)

Amúgy azon gondolkoztam, hogy lehet címet keresett a polgárőrbácsi, és azt sasolta annyira, no de hát akkor is illett volna szétnéznie...

ehpkb5 2009.02.12. 17:41:34

@Cyric_: tényleg, magyarázd már el, a gyalogos hol volt balfasz

RaveAcE 2009.02.12. 17:53:51

Honnan lehet felismerni egy régi polgárőr kocsit?

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2009.02.12. 18:07:04

@RaveAcE: Rá van írva az oldalára kékkel h. Polgárőrség, van a tetején 2db sárga kukásautó villogó, és amúgy meg egy kombi zsiga.

ganyager 2009.02.12. 18:36:30

Sajnos ez a szitú erre "Érd és környékén" IS mindennapos dolog! :S

A rajz csillagos 5-ös (5*).

KKZZ 2009.02.12. 18:48:45

Sajnos ez (is) annyira mindennapos eset, hogy igazából már fásultan továbbmegyek egy ilyen után, reakcióm sincs rá.
A jogsi megújítását tényleg komolyan kellene kezelni, de mint tudjuk a korrupció határtalan.

beci57 2009.02.12. 18:54:36

@Tintás Barnes: A Te esetedben indulásból erre lett volna szükség:komoly szellemi alkalmassági vizsgálatra.De komolyan.

ex-dr. vuk 2009.02.12. 19:09:58

Ez a kockaladakombis polgaror volt? Annak nincs sok koze a kreszhez... Parkolasan is megmutatkozott mar tobbszor.

szaGértő 2009.02.12. 20:13:21

Az öregség és egyéb állapotok nem jelentenek semmit. Fiatal is lehet mulya, és öreg is lehet jó.

Vot nálunk egy polgárőr (sajnos, tavaly meghalt), aki 60-70 közötti volt, és kerekesszékben járőrözött, pár éve levágták a lábát.

Úgy fogott egy autófeltörőt, hogy a kerekesszékével odaszorította a falhoz, és kihívta a járőrt.

lendvai attila 2009.02.12. 20:20:13

amikor en csinaltam a kresz-t, ugy 5-7 evvel ezelott egy kihelyezett vizsgan... akkor a 40 emberbol 17-en vettek fejenkent 20 kHUF-ert a kresz tesztjuket.

onnan tudom, h egy baratom baratnoje tolem kert kolcson, mert nem gondolta, h ott helyben kell tejelni... megvartak meg mindenki kimegy aki nem fizet, aztan korbeadtak a "javitokulcsot". a masodik turnussal 17-en jottek ki a terembol.

a gyakorlaton meghuztak mert nem teszteltem le a reflektort (figyelem, nem a fenyszorot!). minden mast tokeletesen csinaltam, de aznap az 5 emberbol (szinten ismerosok) 3-an fizettek, es az aranyt meg hozni kellett...

ezek utan oruljetek, h a stoptablat megismerik a korulottetek autozok... es a zebra? azmiaz?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.12. 20:47:59

@lendvai attila: A zebra egy dolog, a gyalogunk nem lépett még le, hátrébb állt. Ellenben macisajtja volt és jöttek az úton keresztben... :)

Noti 100% 2009.02.12. 20:48:17

Milyen az a regi polgarorkocsi???
Ez ami erdekel csak ebbol az unalmas sztoribol.
Naponta 10 durvabbat es kb 30 hasonlot irhatnek....

skele 2009.02.12. 21:10:22

Szo se rola, tokeletes a rajz, a kurtszo illusztralasa meg egyszeruen fenomenalis. Kresz tesztben lenne a kep helye, ahogy van.

Ide kivankozo kerdes: altalaban mikor van elsobbsege a tu-tu-tuuu autonak a csingling-csingling-ling villamossal szemben? Ugye mindenkeppen el kell engedniuk a neno-neno mentot?

:)

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.02.12. 21:47:06

" Tintás Barnes 2009.02.12. 16:27:55
egyébként nem értem, miért nem kötik komoly szellemi és fizikai alkalmassági teszt teljesítéséhez a jogsi meghosszabbítását egy bizonyos kor felett - mondjuk 50 év..."

Nem azt mondom, hogy nem kellene, de:
- ahogy (ld. fentebb) egy KRESZ-vizsga megvehető, úgy bármilyen más alkalmassági is
- a hülyeség/alkalmatlanság nem korfüggő.

Én - látva a tendenciát - öt évvel ezelőtti önmagamat még könnyelmű fiatalnak tartom, aki 2xx fölött motorozik, autózik... de történt valami, elfáradtam, a motoros vágyaimat már most feladtam és ha így haladok, 5 év múlva egy tatterrel több lesz az utakon:-(((

A fent rajzolt szituban (köszönet érte Meggynek) én nem a dudát, hanem a féket nyomtam volna, már jóval korábban, mert az ilyen bizonytalanul gurulászó autósból - 10-ből 9 esetben - valami grimbusz valószínűsíthető...

Amúgy szerintem nem sokkal veszélyesebb egy belassult öreg, mint egy "fiatalosan ámokfutó" fiatal... (mondom ezt most, hogy lassan roki-gyanúba keveredek:-)))

Бабаяга 2009.02.12. 21:58:28

@Tintás Barnes:
Ne csak bizonyos kor felett, hanem mindig kellene az alkalmassági vizsgálat. Szerintem megszűnne a dugó. + az én hajam se őszülne naponként.
Ősszel voltam szemtanúja hasonlónak, ahol mámi utóbb a rendőrnek azt magyarázta, hogy nem volt elég nagy a macisajt, ezért nem érzékelte. (A macisajt normál méretű volt.)

aachi2 2009.02.12. 22:01:17

@SilentSound:

mindenki olvasgassa el nagyon figyelmesen, aki azt hiszi hogy a gyalogosnak csak abban a pillanatban keletkezik elsőbbsége amikor lelépett:


BH1980. 363.
I. A kijelölt gyalogátkelőhelyen haladó gyalogost nem terheli olyan kötelezettség, hogy az átkelőhely közepére érve felmérje a jobb kéz felöl közeledő forgalom tényleges helyzetét, ezért ennek elmulasztása esetén a bekövetkezett balesetben való közrehatása szóba sem kerülhet [KRESZ 21. § (7) bek., 43§ (2) bek.].

BH1978. 106.
A gyalogosnak a kijelölt gyalogátkelőhelyen feltétlen elsőbbsége van, ezért ezen a helyen nincs megállásban vagy járdára visszalépésben megnyilvánuló elhárítási kötelezettsége, és az őt itt ért baleset során közrehatása nem állapítható meg [1961. évi V. törvény 194. § (1) bek., 1/1975. (II. 5.) KPM—BM sz. r. (KRESZ) 21. § (6) bek., 43. § (2) bek., függelék III. fejezet b) pontja].

KGD1993. 37
Az áthaladási elsőbbség szabályainak durva megsértését — és nem a közúti közlekedés szabályainak kisebb fokú megsértését — valósítja meg az a járművezető, aki a párhuzamos közlekedésre alkalmas úton a kijelölt gyalogos átkelőhely előtt megálló másik jármű mellett elhaladva az úttesten áthaladó gyalogost a másik sávba való visszalépésre kényszeríti [17/1968. (IV. 14.) Korm. rendelet 46. §].

BH2001. 357
Megvalósítja a halált okozó ittas járművezetés bűntettét az a gépkocsivezető, aki a négysávos úttesten, a kijelölt gyalogátkelőhely közelében — bár szabálytalanul — áthaladó sértettet az ittassága folytán későn észleli, és őt halálra gázolja [1978. évi IV. törvény 188. § (2) bek. c) pont, 1/1975. (II. 5.) KpM-BM együttes rendelet 3. §, 4. § c) pont].

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.02.12. 22:23:38

@aachi2:

"BH1978. 106.
A gyalogosnak a kijelölt gyalogátkelőhelyen feltétlen elsőbbsége van, ezért ezen a helyen nincs megállásban vagy járdára visszalépésben megnyilvánuló elhárítási kötelezettsége, és az őt itt ért baleset során közrehatása nem állapítható meg"

Furi egy BH, biztos hogy ez még hatályos???

Gyalogolok 5 km/ó sebességgel nyílegyenesen a zebra felé. Nem kell megállnom, hogy féktávon belül vagyok-e vagy sem, mert feltétlen elsőbbségem van, a gkv oldja meg! Ha elrántja a kormányt és emiatt én megúszom, de más összetörik: sorry, 106/1978.BH!!! Ha meg elüt, mert fakezű, akkor is jól megszívja, de meg is érdemli, mert vigyázott volna jobban...

Nem kétlem, hogy így-e van... de mint mondtam furi... meg hülye is!!!

Ezé' annyi kötelezettsége legyen más, hogy ha látja, hogy nem kapja meg az elsőbbséget, legalább ez miatt tegye meg ami tőle telik, nem?

Reggie 2009.02.12. 22:27:18

Unter Bahn 2009.02.12. 22:23:38

Inkabb az a kerdes, hogyha a gyalog ugy halad at a zebran, hogy az autosnak mar nincs lehetosege megadni az elsobbseget, akkor mi van.

fzs.1933 2009.02.12. 22:47:12

Polgárőr vagyok. Lehetek-e sikeres?

fzs.1933 2009.02.12. 22:50:03

Egyébként ez a gyalogátkelőhely megközelítése témakör igen nagyban hasonlít a követési távolsághoz.
Abszolút értékek nincsenek megadva, csak az, hogy meg kell tudni állni, bármi is van előtted.
Nem kifejezetten életszerű, de ez a szabály. Majd tolatva érkezek a zebrákhoz, és a 10-el haladó utcaseprő autót is csak egy kilométerről követem! :)

Bladika 2009.02.12. 22:52:46

Azért nem egyszerű nyomtávszélesítő pogácsák vannak feldobva a két gépre!

Nem csodálom, hogy a kanyarodó lassan ment! Emberünk fejét a járdán simán nézhette Stop táblának!

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.02.12. 22:55:22

@Reggie:

"ha a gyalog ugy halad at a zebran, hogy az autosnak mar nincs lehetosege megadni az elsobbseget, akkor mi van..."

Gyanítom, hogy mindenképpen baj:-(((

De az én kérdésem is éppen erre vonatkozott: vajon a "feltétlen elsőbbség" a gyalogátkelőhelyen mentesíti a szétnézéstől és mérlegeléstől is???

A védett útvonalon haladónak - jelen esetben Meggynek, ha szintén feltétlen lenne az elsőbbsége - el sem kellett volna rántani a kormányt, de még tü-tű-tűűűűű-zni sem, legalábbis ezen analógia szerint, noha elvileg képes lett volna (és volt is) a baleset elkerülésére???

Reggie 2009.02.12. 23:08:50

Unter Bahn 2009.02.12. 22:55:22

"21. § (6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti."

aachi2 2009.02.13. 07:24:40

@Reggie:

2) AZT A HELYET, AHOL AZ (1) BEKEZDÉS ÉRTELMÉBEN A GYALOGOSNAK ELSŐBBSÉGE VAN, JÁRMŰVEL CSAK FOKOZOTT ÓVATOSSÁGGAL ÉS MÉRSÉKELT SEBESSÉGGEL SZABAD MEGKÖZELÍTENI ÚGY, HOGY A VEZETŐ ELSŐBBSÉGADÁSI KÖTELEZETTSÉGÉNEK - A SZÜKSÉGHEZ KÉPEST MEGÁLLÁSSAL IS - ELEGET TUDJON TENNI, ÉS E KÖTELEZETTSÉGÉNEK TELJESÍTÉSE TEKINTETÉBEN A GYALOGOSOKAT A JÁRMŰ SEBESSÉGÉVEL NE TÉVESSZE MEG.

aachi2 2009.02.13. 07:25:43

A gyalogosnak a kijelölt gyalogátkelőhelyen feltétlen elsőbbsége van, ezért ezen a helyen NINCS MEGÁLLÁSBAN VAGY JÁRDÁRA VISSZALÉPÉSBEN MEGNYILVÁNULÓ ELHÁRÍTÁSI KÖTELEZETTSÉGE, ÉS AZ ŐT ITT ÉRT BALESET SORÁN KÖZREHATÁSA NEM ÁLLAPÍTHATÓ MEG

George Jung 2009.02.13. 08:07:22

Áááá, ez a rajz tényleg órási. "Tü-tű-tűűűű":-))

És Cyric hozzáállása is sokat elárul a mai gondolkodásról: mind a három fasz vót, aszt jóvan. Hogy mér', azt senki nem tudja, de Ő megmondta a tutit.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.13. 08:22:55

mindenkinek lehet rossz pillanata. tegnap benéztem egy lámpát, és átmentem a piroson. szerencsére nem volt forgalom...

még most is basztat hogy lehettem ennyire figyelmetlen abban a pillanatban. (hozzá kell tenni hogy 30 méteren belül két lámpa van, az első csak a gyalogátkelő miatt a másik a kereszteződés miatt 30 méterrel később, gyalogososnál megáltam, piros volt, zöld lett és elindultam. a másikat valamiért nem figyeltem...)

hatesz 2009.02.13. 08:47:48

a vörös fej es a feltett kezek mesteriek. Gratula a rajzhoz :D

hawkeye 2009.02.13. 13:16:21

Jobb a rajzod, mint a Hócipőben szok' lenni... :)

zeugma 2009.02.13. 23:45:45

A szomszédunkban lakó nyugdíjas pedagógus (79 éves) elütött egy gyalogost, a részleteket nem ismerem, nem tudom, ki mennyire volt hibás.
A per jó másfél éve húzódik. Most végre eljutottak odáig, hogy a hölgynek 2 évre elvették a jogsiját.

2 évre??? 81 éves lesz akkor, miért akarják neki egyáltalán visszaadni???
Ráadásul a nő erősen nagyothall, majdnem süket, a reakcióideje pedig valahol az éticsiga és a lajhár között van.

Sok embert ismerek, aki nyugdíjas létére is biztonságosan vezet. De 60 fölött a szervezet hirtelen változni kezd, gyorsabban öregszik, mint korábban. Saját nagymamámon látom, hogy egy év alatt is romolhat annyit az állapota, hogy már nem tud a busz után futni, és nem mer biciklire ülni.
Szóval azt elhiszem, hogy lehet még jól vezetni 60 fölött, de én azt már évenkénti alapos (de nem drága) vizsgálathoz kötném. És 70 után ne vezessen senki! A szervezet annyi idősen már nem alkalmas erre. És ebben meglepően sok nyugdíjas egyetért velem - igaz, a többségüknek nincs autója... a korosztályuk korlátaival viszont ők is tisztában vannak.

fzs.1933 2009.02.14. 09:19:43

@zeugma:
apósoméktól is simán elvenném már a jogsit. Mindig ketten ülnek autóba. Apósom vezet, anyósom pedig néz és közvetít...
Nem kell mondanom, hogy a világ minden kincséért sem ülnék be melléjük.
Valamikor meg előjöttek azzal, hogy majd valamelyik gyerekünket elviszik ide-oda. Igen finoman közöltem, hogy én szeretném felnevelni őket!

lendvai attila 2009.02.15. 16:10:52

@Hurrá Torpedó: ilyen lampa volt Vecsesen is. meg kellett halnia 2-3 embernek egy ev alatt mire rajottek, h nem szokas ket lampat rakni 30 meteren belul ugy, h azok nincsenek osszehangolva.

raadasul az elso egy nagy kozepre is belogo lampa, mig a masodik egy szar kis utszeli amire meg a fak is ranonek... en ebben az idoszakban legalabb 20 tovasuhano autost engedtem el kikanyarodasnal. lovesuk nem volt, h atmentek egy piroson...

persze ilyenkor a mernok, aki a keresztezodest tervezte, nem hibas...

Törteli Tivadar 2009.03.02. 22:01:40

a polgárőr biztos a katona gyuszi bácsi, a híres móravárosi disznótartó volt:) nagy franc az öreg












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása