Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha két női sofőr egymással szembe kerül

2009.04.23. 10:29 :: SilentSound

Toto minden bizonnyal rendelkezik némi önkritikával is, hisz a címet egy az egyben a nekünk küldött leveléből emeltem át. Azt tudjuk, hogy csúnya vége is lehet annak, amikor két nő kerül egymással szembe, mert olyankor a tündibündi hölgyek pillanatok alatt sárkánnyá tudnak változni. Még jó, hogy nem egy pasin vitatkoztak össze történetünk szereplői, mert akkor valamelyik tuti kivéreztette volna a másikat ott helyben az aszfalton!

Ez az eset minap történt meg velem Budapesten, és szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a jövőben tudjam hogy mi a helyes viselkedés ilyenkor.

Van egy kereszteződés, amiből egy olyan utcába kívántam behajtani, ami nagyon szűk, nem fér el egymás mellett két autó, de természetesen a kétirányú forgalom miatt kialakítottak egy döntött szegélyes parkoló stb. sávot, amin keresztül el lehet végezni a kikerüléseket.

A problémát nem is ez a szakasz okozza, hanem az eleje, ahol még nem lehet egymást kikerülni, jó magas kiemelt szegélyek határolják, ráadásul olyan meredek, hogy nem lehet látni ha jön valaki a felső részen velünk szembe. Szerencsére felfele elég lassan megyünk, mert alig bírja az autó, aki pedig szemből jön annak van egy-két nem túl nagy fekvőrendőr, meg persze ők se nagyon látnak.

Ezen az úton már nagyon sokszor jártam úgy, hogy miután megnéztem hogy nem jön-e lefele valaki elindultam, és kb. a közepéhez érve kiderült hogy mégis jönnek, és vissza kellett gurulnom a lejtő aljáig, hiszen neki van elsőbbsége…stb.  egyébként nagyon szabálykövető módon vezetek.

Ma viszont a következő történt. Megint megnéztem hogy jön-e valaki lefele, és mivel nem láttam senkit, jó nagy gázzal, ami az emelkedő miatt sajnos nem túl sok km/h-ban kifejezve, elkezdtem felfelé menni, majd amikor már a tetejénél tartottam láttam, hogy akkor még azért aránylag messze, de jön felém egy autó.

Erre én próbáltam gyorsítani, mert már csak kb. 5 méter lehetett a döntött szegélyekig, amin félre tudok állni, de a szembe jövő autós, nagyon gyorsan jött felém, és cseppet sem látszódott rajta hogy fékezni fog, sőt egyre gyorsabban jött.

Ilyen agresszív viselkedést még nem láttam ebben az utcában, azt hittem hogy valamit csinál(rádiót nyomkod, telefonál….), és nem látja hogy jövök. Szóval gyorsan megálltam, ami pont úgy sikerült, hogy csak a kocsim orránál kezdődött a döntött szegélysor.

Végül természetesen 1 méterre tőlem megállt. Ekkor rövid várakozás után, mivel én jóhiszeműen nem feltételeztem róla hogy szemétkedni akar, mutogatni kezdtem, hogy menjen hátrébb egy kicsit, hogy ki tudjam kerülni. 

Néhány próbálkozás után gondoltam, nem érti amit mutogatok neki, és kiszálltam a kocsiból, odamentem és megkértem hogy 2m-t menjen hátrébb, hogy a döntött szegélyeken kikerülhessem. Egyébként egy kb. 56 kilós csaj vagyok, és tényleg szépen megkértem. A másik fél egy idősebb nő volt…..Ekkor már tudtam hogy gond lesz…..

A válasz az volt, hogy neki van itt elsőbbsége. Ekkor mégegyszer elmondtam, hogy a kiemelt szegélyeken nem tudom kikerülni, menjen 1-2 métert hátrébb. A válasz ugyan az, + hogy én láttam hogy jön, és nem adtam meg neki az elsőbbséget. Ekkor eldurrant az agyam és mondtam neki hogy én tudok várni…visszaszálltam a kocsiba, de végül 3 perc után meguntam, és visszagurultam az emelkedőn a csomópontig….

1. Elismerem hogy neki volt elsőbbsége, és hogy az utolsó pár méteren láttam hogy jön felém. És azt is elismerem, hogy olyan hülye voltam, hogy azt feltételeztem hogy egy kicsit lassítani fog, és mindenféle megállás és fékezés nélkül simán elmegyünk egymás mellett.

2. Remélem legközelebb fordított szituációban találkozunk. A baj csak az, hogy akkor is én érezném rosszul magam, mert nem voltam hajlandó 2 métert visszatolatni.

3. Szűrjem le tanulságként, hogy legközelebb ha én jövök fentről nem kell tekintettel lennem senkire mivel nekem van elsőbbségem? Mért tolassak vissza 2 métert? Nekem van elsőbbségem, szóval ne érdekeljen hogy a másiknak vissza kell tolatni 50 métert.

Megelőzve a hozzászólásokat, én azért voltam szemét mert nem tolattam vissza azonnal, a másik fél pedig azért, mert direkt meg sem akarta adni azt az esélyt hogy lehúzódhassak előle.

Várom a kommenteket, és ha én voltam egyértelműen a hibás, akkor bocsánatot kérek és legközelebb visszatolatok kivétel nélkül.

258 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye béna kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:09:11

Lassan mondom, hogy mindenki megértse:
kit a francot érdekel az itteni nethuszárok véleménye?

A lottós csajnak vagy minek ki kellett volna állnia az igazáért (ha már azt hiszi) és elintézni az ügyet. Utána be lehet írni ide a dicsőségposztot, hogy dejól lenyomta a prosztót. Max azért szedjük majd szét, hogy fotosopp a sztori, amiben ő nyert :D

Emmett Brown 2009.04.23. 14:09:33

miért kell mindig a Kresz-re hivatkozni? senkinek nem lesz tőle jobb! éles helyzetben (mint a poszt) úgyis a JPÉ (józan paraszti ész) mondja ki a végső szót.

TH 2009.04.23. 14:10:44

@Deluxe: Ki a francot érdekel a véleményed, te netgyászhuszár??? Posztot kéne írnod arról, hogy agyonverted a boszorkányt, és akkor max annyi lesz a gond, hogy fotosopp a sztorid...

TH 2009.04.23. 14:11:18

@Emmett Brown: aztán a rendőr...
aztán a bíróság...

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:11:50

@TH: oktasson a halál, ahhoz ész kéne, hogy felfogják....jelenleg a népekben az észhasználat kimerül abban, hogy "megbántottak ezért gyorsan írok az autósblogba". vagy mibe.

A szerencsejátékos tyúk pedig azokat a jelzőket kapta, amiket lőtt magának a szituban :D

Zsola777 2009.04.23. 14:12:55

@Deluxe: Trabant kontra kamion. Rémlik még?

Emmett Brown 2009.04.23. 14:15:48

@TH: a lényeg az, hogy attól még mindent megteszel hogy ne legyen gebasz, még akkor is ha neked van előnyöd, utána nyilván az említett szervek döntik el (a törvény értelmében) hogy ki volt a hülye

Emmett Brown 2009.04.23. 14:19:30

azért van a Kreszre szükség (és ez minden más törvényre is igaz), mert magunktól képtelenek vagyunk sajnos normálisan/udvariasan/kulturáltan közlekedni.
Van azt hiszem egy német város, ahol nincsenek táblák, nincs sebességkorlátozás, csak jobbkézszabály, mégis meg tudják oldani! nem száguldoznak, nem parkolnak az orvosi rendelő elé, elengedik a gyalogosokat. Ja és kevesebb baleset is van.

Emmett Brown 2009.04.23. 14:21:38

@Deluxe: szerinted hogy nézne ki a város, hogyha két ember, akiknek közlekedési nézeteltérése támad, mindig kiszállna és megbeszélnék/agyonlőnék egymást?

STS 2009.04.23. 14:21:39

én a hölgy helyében az agresszor vén szatyrot a fülénél fogva ráakasztottam volna az állítólagos elsőbbségadás kötelező táblára...

Toto26 2009.04.23. 14:23:48

@Deluxe:
Ha kivárom amíg visszatolat, akkor én nyerek, de akkor meg azért éreztem volna rosszul magam, mert feltartottam 10 autóst 30 percig, és most itt sírnának, hogy mekkora szemét vagyok.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.23. 14:24:34

@Emmett Brown: Erről én is hallottam, azért ez érdekes lenne kishazánkban...sajnos az itteni vezetési kultúra mellett ez nem valósulhatna meg. Viszont itt sokan annyira ragaszkodnak a KRESZ-hez, meg a szabályokhoz, hogy meg sem fordul a fejükben, hogy sokminden józan ésszel sokkal egyszerűbben, jobban megoldható.

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:25:06

@Emmett Brown: akkor viszont ne arcoskodjon, hogy "én ráérek hö" ,aztán 3 perc múltán mégis elkotródik...

csikicsoki 2009.04.23. 14:26:35

hali! bocs, hogy belekotyogok, de a kresz szerint nem az emelkedőn felfelé haladónak van általában elsőbbsége? szerintem igen: lejtőn lefelé sokkal könnyebb megállni, vagy manőverezni, mint emelkedőn felfelé haladva.
a történetben a story írójának lett volna elsőbbsége, ha azt megadják! ráadásul a kresz ismeri az előzékenység fogalmát is!

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:26:48

@Toto26: folyton evvel takargatod magad, hogy mi lett volna....nos, mégsem jött mögötted senki, se 10 autó, szóval ez hülye szöveg, ne próbálj a vélt autók vélt feltartása mögé sunnyogni.

Marcellusca 2009.04.23. 14:28:38

@Ferocious: Helló! Mi van, a kétkerekűek nem "elégítettek" ki? :)
Legyen megfelelően rögzítve! :D

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ez egy ilyen nap. :)
Fel kell írni, mert nem sűrűn fordul elő! :D

TH 2009.04.23. 14:28:55

@Deluxe: miért nem válaszolsz Totonak közvetlenül, ha ilyen nagypofájú legényke vagy?

Emmett Brown 2009.04.23. 14:28:56

@...::: Flúgos Kamionos :::...: úgy látom ugyanazt írtukle, csak kicsit más szavakkal

TH 2009.04.23. 14:29:50

@Deluxe: többször leírta, hogy ÁLLTAK MÖGÖTTE MÁR 3-an, és AZÉRT tolatott vissza végül. ezen mit nem lehet megérteni?

Lunitari 2009.04.23. 14:30:09

@promontor: Nem kezdem el elölről magyarázni mi a különbség, hogy megvan mindkét sáv csak az egyiket elállják, vagy alapból egy áv van.....

Emmett Brown 2009.04.23. 14:30:44

@Deluxe: nem a posztolóra értettem, hanem több más hozzászólóra akik fejszét tartanak a kesztyűtartóban, vagy fellógatnák a delikvenst a táblákra!

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:31:51

@TH: hol írta, mert az eredeti posztban nem látom....azt meg, hogy a kommentben mit szépített: HÁHÁHÁHÁH

TH 2009.04.23. 14:31:58

@Lunitari: tényleg ne kezdd újra.

histar007 2009.04.23. 14:32:37

Kiszáll rágyújt. De ilyen útszűkületes témánál azt hiszem az előny csak akkor értelmezhető, ha mindketten a szűkületbe való behajtás ELÖTT vannak. Ha valamelyik már benne van (postoló), akkor a másik nem állhatja útját azzal, hogy neki van előnye. Mert nincs.
Ez olyan mint a csajozás. Az erősebb ba**** először, de csak akkor, ha más nincs éppen a témában. Ha benne van, nem szokás kiszedni.

j311 2009.04.23. 14:34:44

Az a helyzet, hogy te 56 kiló vagy és mondjuk 26 éves (ha már nem írtál kort...) ő meg 76 kiló és 46 éves.
Te 20 évvel fiatalabb és 20 kilóval könnyebb vagy. Ez bármelyik nőnek elég, hogy utáljon és ha arra kerül sor keresztbe is tegyen neked. Csak mert fiatalabb, könnyebb és valószínűleg szebb s vagy.

Lunitari 2009.04.23. 14:40:44

@Deluxe: Csak abban van igazad, hogy nem kellett volna mondania: "én tudok várni" és utána 3 perc múlva tolatni. Most vagy ráérek vagy látom, hogy segg hülye és egyből tolatok.....

orza 2009.04.23. 14:40:49

Aki járt már az íreknél, tudja, hogy vidéken igen sok út 1x1 sávos, a kanyarokban vannak öblök kialakítva egymás kikerüléséhez. Nos, valami romhalmazt mentünk megtekinteni, amikor az utolsó kerülő öblöt elhagyva még 1-2 km-t autóztunk a kanyargós susnyásban felfelé , mielött elértük volna a nevezetesség parkolóját. Vagyis esélyed sincs látni, hogy valaki fentről elindult.Ír úriemberrel a parkolótól kb. 10 méterre álltunk meg egymással szemben. Hosszú szemezés után na, ki tolatott vissza?

Toto26 2009.04.23. 14:41:26

j311: Pont 26 vagyok!

@Deluxe:

Ezek szerint az a jó megoldás ha ott maradok, várok akár egy órát is hogy kikényszerítsem belőle a megfelelő közlekedési formát, ami esetleg ellentmond a KRESZ-nek, és feltartom a többi normális közlekedőt.

Ehelyett én meg a többiekre való tekintettel, behódoltam. Szörnyű....


Kíváncsi vagyok más mit mondott volna(a szaftos dolgokon kívül), hogy ha szépen megkér valakit hogy egy kicsit menjen arrébb, és erre az a reakció, hogy gurulj vissza 40m-t az emelkedő aljára, mert nekem elsőbbségem van és nehogy már ezért 2m-t visszatolassak??

És hogy én szépítettem a posztot?
Elismertem hogy a másiknak a szabályok szerint előnye volt.
Azt is elismertem, hogy a domb tetején láttam, hogy jön felém. Sajnos nem tud a kocsim repülni. És ezek szerint elég naiv vagyok ha azt hiszem, hogy ha a másik látja hogy nem tudok lehúzódni előle semerre sem, akkor majd lassít és megvárja hogy olyan szakaszra érjek ahol megadhatom neki az elsőbbséget.

Lunitari 2009.04.23. 14:43:36

@Toto26: Öööö milyen szabályok szerint volt elsőbbsége? Milyen hosszú ez az egész szakasz?

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:44:03

@Toto26: naiv vagy ja....beírtál erre az autósizére, holott tudtad, mi lesz....rejtett vagy kevésbé rejtett mazochista minden posztoló.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.23. 14:46:46

@Toto26: Delux szerint fel kellett volna pofoznoda nénit, utána pedig eltaposni...

orza 2009.04.23. 14:47:40

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nehéz ám 1-2 km-t kanyarogva tolatni. Tiszta szerencse, hogy nem én vezettem. :)

DonnaNyányó 2009.04.23. 14:49:17

@...::: Flúgos Kamionos :::...: nem verekedni kell, hanem ésszel lenni. Azaz, nem hepciáskodni, nem elsunnyogni önmagát jól leégetve, nem ideposztolni, hogy hátha felmentik az itteni nethuszárok, az gyógyír lenne a megalázott frusztrált lelkének...

Toto26 2009.04.23. 14:49:39

@Lunitari: A táblák elhelyezkedése miatt gondolom, hogy lehetett igazság abban, hogy elsőbbsége van. Szigorúan vett KRESZ szerint persze! A táblák rosszul vannak kirakva.

aszfaltbetyar 2009.04.23. 14:50:57

@orza: ez a gáton is így van ha horgászni megyek... öböl van kialakítva mégsem tol le senki senkit a gátról (ja hogy ott nincs kresz)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.04.23. 14:54:23

@Lunitari: Szerintem se tedd. Aki akarja, elolvassa az eredeti posztot és eldönti, hogy van-e.

A mostaniban meg ha jól látom egyetértünk.

Lunitari 2009.04.23. 14:54:33

@Toto26: Jelezni kell a köztereseknek. Ritkán van olyan, hogy a lefelé haladónak van elsőbbsége a felfelé kaptatóval szemben. Azt a táblát a szűkület után kellett volna kitenni az emelkedő végén, hogy neked kell majd lehúzodni...

j311 2009.04.23. 14:54:56

@Toto26: Egyébként azt is el tudom képzelni, hogy ezzel próbálta leplezni, hogy képtelen lenne visszatolatni.
Láttam már rá példát és még csak nem is emelkedő volt. Passat-os kislánynak kellett volna 40-50 métert tolatnia, teljesen sík, kb. 3(?) méter széles úton (Ráday utca). Az étterem kiülős részén majdnem ráborította a pálmát egy vendégre. Itt húzta meg a kocsi bal oldalát. Újabb 15 méter, csak ott a jobb első lemezzel kapta el a szép öntöttvas lámpaoszlopot...

Azóta tudom, nem biztos, hogy valaki erőszakos, lehet csak leplezni akarja vezetésbeli bénaságát.

Lunitari 2009.04.23. 14:55:16

@promontor: Jól látod, sztem a táblát fentre kellett volna tenni mondjuk :))

Lunitari 2009.04.23. 14:56:21

@aszfaltbetyar: Na látod én a Szuzuval simán gátról le majd vissza fel, ha esetleg nincs öböl :)))

Kifordított kacagány 2009.04.23. 14:58:40

@Deluxe: nem lőtt semmit magának, csak összefutott itt egy buta seggel.

@Toto26: nem vétettél volna, ugyanis a elállták az utadat. emelkedőn felfelé tolatni két métert meg még mindig könnyebb és kevésbé balesetveszélyes mint 40 métert visszatolatni egy kereszteződésbe, ahonnan egyébként újabb autók érkezhetnek, akik esetleg nincsenek felkészülve rád.
ha viszont morális szempontból nézzük, akkor természetesen nem cselekedtél rosszul, hiszen elkerülted a konfliktust, ami számos agysejt pusztulásához vezetett volna mindkét oldalról.
nagyon bölcs mondás az "okos enged szamár szenved".
ettől függetlenül úgy érzem, jobb lett volna kivárnod és időt fordítanod a szituáció helyes kezelésére. egyrészt a közlekedés nem lóverseny, másrészt ezek után a nyanya jogalapot fog formálni arra, hogy továbbra is terrorizálja a békés közlekedőket, amit azért nem kellene elnézni neki.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.04.23. 15:00:34

@Toto26: Szerintem a szigorúan vett KRESZ szerint se volt elsőbbsége a másiknak. Ha mindketten úgy hajtottatok be, hogy nem láttátok egymást, akkor itt nem volt szó elsőbbségről. Szvsz annak kellett volna visszatolatnia, akinek könnyebb. Mivel neki nem kellett volna egészen az ő eredeti táblájáig visszatolatni, csak kb. két métert, ahol aztán Te félre tudtál volna állni, ezért a KRESZ is a Te oldaladon állt.

aszfaltbetyar 2009.04.23. 15:00:35

@Lunitari: gondolod én az ültetett autóval megyek a földútra? :D

Kifordított kacagány 2009.04.23. 15:02:03

@j311: bocs, de ha nem képes alapvető manőverekre, akkor semmi keresnivalója az utakon. igaza meg pláne nem lesz.

Cs 2009.04.23. 15:03:04

Toto!

Mindig vannak olyanok, akik büszkeségből/dacból/tahóságból mit tudom én miért de nem hajlandók hátrébb menni egy szük utcában való találkozáskor. Nem rég láttam ennek egy extrémebb példáját. Utca (síkvidék), kétoldalt parkolatak ezért nem fértek el egymás mellett. Az egyik írányból áll 1 autó egy garázslejárótól 2 méterre (oda lehetett volna csak félreállni) a másik írányból meg 2 autó (nekik a legközelebbi félreálló hely kb a 20m-re lévő utcakereszteződés. Persze, hogy az pattogott, ordibált, kiszált az autóból akinek evidens lett volna, hogy "engedjen", de nem ő addig pattogott, míg a másik két autó szépen visszatolatott.

Vannak emberek akik ebből élet-halál kérdést csinálnak.

Persze ilyenkor a másikban is előjön a dacc, meg hogy akkor, ha másik ilyen hülye juszt se megyek arébb. Valakinek engednie kell, ha sérti is a büszkeségünket, de az okosabb enged.

j311 2009.04.23. 15:03:54

@Kifordított kacagány: Ezzel én is egyetértek, de hát ugye a vizsgabiztosok döntenek, nem én...

Kifordított kacagány 2009.04.23. 15:04:28

@j311: ráadásul ha ez az alapvető probléma, akkor főleg lassítania kellett volna a nyanyának, hogy elengedje a felfele kaptatót.

No1kamionos 2009.04.23. 15:06:16

Hát én biztos nem tolattam volna vissza!

Lunitari 2009.04.23. 15:08:14

@Cs: Na neked is, ez nem ugyanaz a szitu.... ha ott a pattogó sávjába mentek át a szembejövők (értsd a saját sávjában nem tartották fel őt) akkor bizony sipirc vissza...főleg ha belátható, mátpedig ezek a kis utcák igencsak beláthatóak...

Mille38 2009.04.23. 15:20:49

Szerintem adj magadnak egy plecsnit gondolatban, hogy milyen ügyesen vezetsz :)
Hasonló esetem nekem is van, szintén nő vagyok és egy nálam 10 évvel idősebb másik nő akart kioktatni. De azóta is büszke vagyok magamra, hogy 180 fokos kanyarban, szűk úton, autók és vasoszlopok között képes vagyok VW kisbusszal hibátlanul visszatolatni mintegy 50 métert (Sugár mögött, a hosszú házat volt szerencsém így hátramenetben megkerülni). Ugyanígy ki kellett szállnom és megkérni a hölgyet, hogy ugyan menjen hátra ő 2 métert egyenesen. De ő csak vitatkozott velem, hogy ő itt lakik (ez miért érv ebben az ügyben?), én meg közöltem vele, hogy na akkor ide nézzen - és megcsináltam a tolatást.

Ferocious 2009.04.23. 15:27:21

@Marcellusca: már kicsit unalmas volt az egymás szapulása... :)

Toto26 2009.04.23. 15:31:21

Egyébként kíváncsi lennék az ő verziójára.

Tegyük fel hogy szerinte elferdítettem a történetet….Azt mondta, hogy én láttam, és nem adtam meg neki az elsőbbséget.

Akkor az lett volna, hogy én látom hogy jön, de ennek ellenére, elkezdek felfelé menni a dombon, ami a meredekséget figyelembe véve, nem egy gyors manőver. Megyünk egymással szemben, egyre gyorsabban, hiszen a célom az volt, hogy minél előbb felérjek az emelkedő tetejére. Ő is gyorsan megy, mert előnye van, és minél előbb ér el hozzám, nekem annál kevesebbet kell visszatolatnom.
Ekkor hogy történhet meg az, hogy én állok pontosan az emelkedő tetején, miközben a felfelé vezető út lassabb. Akkor ő hol volt a kiindulási állapotban? Amikor először meglátott?

rozzantkéjenc · http://masszazs.blog.hu 2009.04.23. 15:39:10

Ez egy olyan ország, ahol az állampolgárok túlnyomó többségének egyetlen öröme, ha a közlekedésben elsőbbsége van. Él is vele, ragaszkodik is hozzá, mintha az élete múlna rajta.

rozzantkéjenc · http://masszazs.blog.hu 2009.04.23. 15:41:58

Persze állampolgár helyett nyugodtan írhattam volna büdös parasztját, csak akkor olyan is megésrtődnek, akiket igazán nem akarok piszkálni.

rozzantkéjenc · http://masszazs.blog.hu 2009.04.23. 15:47:21

helyesbítek

1. büdös parasztja
2. olyanOK is megSÉRTődnek

changebug (törölt) 2009.04.23. 15:49:25

Fordított helyzetben - "Nekem van elsőbbségem b...+" felkiáltással kitolod az útra, ahonnan be mert fordulni, megnézed ahogy belemegy egy szabályosan közlekedő autó, majd "inkább mosogassál az jobban megy" felkiáltással távozol.

Amúgy most mért érdekes, hogy nő volt, gondolod, hogy egy nagydarab kopasz faszi képes racionális (és egyben udvarias) magatartást magára erőltetni? ugyanmá' az már le is lőtt volna, mondván, hogy egyirányú az utca és mindig arra egyirányú amerre ő megy.

Értem én, hogy 2 méter hiányzott de ez most nem jött össze.

AtoszMester 2009.04.23. 15:56:41

Az öreg nőci tuti nem tudott lejtőn visszafelé tolatni, ez a baj. Elindulni sem tudnak.

casey rybak 2009.04.23. 16:03:16

Neked volt elsőbbséged,nem az öregasszonynak.
Te mentél hegymeneteben ezért.lényegtelen itt,hogy ki tud irányváltoztatás nélkül haladni a sávjában.

Toto26 2009.04.23. 16:05:11

@AtoszMester:
Már százszor leírtam, hogy az öreg nőcinek nem kellett lejtőn visszatolatni. Sík terepen állt. A posztban nincs leírva, de az ábra mutatja.

Egyébként mivel pont azt írjátok hogy a nők nem tudnak tolatni, sőt elindulni sem, abból következik, hogy ha férfi jön velem szemben, az lehet hogy emiatt visszatolatott volna, mert hogy a libának ez úgy sem sikerülne.

+ a nők szerintem alattomosabbak a nőtársaikkal szemben. Nem hiszem hogy egy férfival is ezt csinálta volna.

Netuddki. 2009.04.23. 16:17:54

Nos KRESZ oktatáson (nem biztos, hogy mindenhol) azt tanítják, hogy ilyen esetben annak kéne elsőbbséget adni akinek azt könnyebben lehet biztosítani.
Elég nagy parasztság, ha pl. egy olyan úton ahol csak egy autó fér el és még a szembejövővel szembeni elsőbbség is ki van táblázva, mondjuk a szembejövő már elért a feléig, de juszt is ráhajt valaki, hiszen neki van elsőbbsége.
Na csak nem keveredtem bele.
A vén hüpi meg ... sünt. Főleg ha drekt csinálta a feszültséget.

Netuddki. 2009.04.23. 16:22:27

@Kifordított kacagány: "másrészt ezek után a nyanya jogalapot fog formálni arra, hogy továbbra is terrorizálja a békés közlekedőket, amit azért nem kellene elnézni neki."

Amíg egyszer emberére nem akad... :P

vhm 2009.04.23. 16:27:01

azt hiszem bekészítek egy nagyobb újságot, amit ilyen esetben majd kiteríthetek magam elé ráérősen :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.23. 16:32:35

Szerintem az idősebb hölgynek illett volna visszatolatni, de ezek nem erről híresek.

indapasssucks 2009.04.23. 16:36:06

Ha a fenti ábra korrekt, akkor a kéknek kellett volna visszamennie, hiszen neki kerül kevesebb erőfeszítésbe, a paragrafust nem tudnám pontosan idézni.

Az viszont lehet, hogy a sárga akkor hajtott be az utcába, mikor a kék már a jelzettnél sokkal közelebb volt.

Az 56 kilón lehet javítani, úgy hívják, hogy fasírt, és sokat kell belőle enni (nagyon finom).

Mondjuk részemről visszagurultam volna, ha én vagyok a kék (vagy a sárga), mert a gesztus semmibe nem kerül, fájni nem fáj, és a békesség az jó

Marcellusca 2009.04.23. 16:36:54

@Toto26:
"a nők szerintem alattomosabbak a nőtársaikkal szemben" - ez milyen igaz! És nem csak a közlekedésben.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.23. 17:38:41

Hülye posztíró.

Ha nekiáll erősködni, nem szabad meghátrálni...

Egy ilyen hátraarc után a kocsmában meg is b+sznak...

SLacc 2009.04.23. 18:04:05

Sokat vezetek keskeny, hegyvidéki utakon. Ilyenkor van józan paraszti ész a legtöbb emberben. A szembejövő dugatlan 'csában nem volt. Hogy ezt mindig meg tudtuk eddig oldani... Ha jön egy ilyen luk, rá kell érnem, asszem. Különben is ott van a JOKER, a vészvillogó.
Apropó. Miért kell a fehér furgonosoknak szabályos parkoláskor IS vészvillogózni? Hogy azt higgyem, elindulna? Multiparaszt.

nopasaran (törölt) 2009.04.23. 18:10:18

@Toto26:

Kimondta, hogy nők nem tudnak tolatni ?!

Asszony pl. a férfiak zömét megszégyenitő módon tolat...(és vezet). Igaz ehhez jó pár órányi gyakorlás kellett és önbizalom növelő türelem....

Szokta is mondani: "na ez is egy köcsög férfi, aki nem tud vezetni", amikor bénáznak körülötte a teremtés lófütyijei ..és igaza szokott lenni, sajnos ...

Sajnos igen sok nő SOKKAL JOBBAN VEZET
mint rengeteg nagyarcú férfiember.
(dinamikussabban, jobban látva az úton a frogalmat)

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.04.23. 18:16:58

Ilyenkor úgy illik, hogy akinek kisebb ráfordításába kerül, az elengedi a másikat! Alapjában a KRESZ is így működik! Pl. van olyan utca is, ami olyan szűk, ha valaki be akar oda kanyarodni, csak úgy tud, ha elengedi (az pedig elmegy) onnan, hiába neki kellene megadni az elsőbbséget!

jónévez 2009.04.23. 18:26:29

@Toto26: Jó sok butaságot összehordtak itt az emberek a posztodra, meg is kaptad a magadét, de hát te voltál kíváncsi a véleményekre! :)
Hivatkozol te is arra (és a hozzászólók egy része is), hogy: nem neked volt elsőbbséged. Ez tiszta sor, de az elsőbbség megadása itt is, ugyanúgy mint máshol (kereszteződés például) annyit jelent: az elsőbbség megadására kötelezett NEM VESZÉLYEZTETHETI az elsőbbséggel bírót. Tehát: zavarhatod, sőt akadályozhatod is a "partnert" (bár ő a jelen esetben nem partnerként viselkedett), amíg az nem indokolatlan akadályozás. A te esetedben ez nem indokolatlan, ő viszont téged indokolatlanul akadályozott abban, hogy kijuss a szűkületből.
Így végülis a még kicsit arrogánsan fogalmazó "deluxe"-nak lesz igaza: miért is hagytad magad? Meggyőzted az "ellenfelet": ő a király, aki hunyott szemmel mindenkit letolhat az útról, mert "elsőbbsége van". (???)

jónévez 2009.04.23. 18:32:32

@kyozozo: "Okos enged, szamar szenved"
Ja, csak itt az okos (a szabályokat betartó) engedett, de ő is szenvedett végül, mert ő tolatott vissza X métert, nem a "tologató 1 (azaz egy) métert.

jónévez 2009.04.23. 18:42:15

@nopasaran: Ez bizony igaz, az autót és a közlekedést nem csak nekünk, férfiaknak találták ki, minden emberi fajú lénynek ugyanolyan képessége van ehhez az alapvető dologhoz. A baj csak ott van, amikor apuci nem engedi anyucit vezetni, csak mondjuk húsvétkor, akkor meg csodálkozik a gyakorlatlanságon.

jónévez 2009.04.23. 19:12:09

@Kifordított kacagány: Az elsőbbséget csak annak lehet megadni, aki látszik. Amit te beidéztél az pont az ellenkezőjéről szól annak, amit te gondolsz. Ha látod a szembejövőt, akkor valóban úgy kell tenni, de ha a szembejövő (aki egyébként elsőbbségadásra kötelezett veled szemben) csak akkor láthat meg, ha a kanyarból/bukkanóból előbújt, akkor neked is látnod kell ezt, számítanod kell rá, és ha előtűnt a kanyarból/bukkanóból, akkor igenis te vagy köteles őt elengedni, mert onnantól te vagy az, aki ezt meg tudja tenni, és onnantól hiába hivatkozol elsőbbségre, ha továbbhajtasz a látható akadály ellenére, a végén te leszel a SZÁNDÉKOS károkozó.
Erről szól amit beidéztél.

Aqweren 2009.04.23. 19:27:09

Én olyan helyen vezetek minden nap, ahol minden utca baromira szűk, és bizony a szembejövők fele b.szik félrehúzódni - meglátja hogy jövök, és megáll velem szemben. Vagy leveri a tükrömet és elhajt (ez pl. pasi volt).
Meg volt olyan IQ bajnok aki mellett volt egy autónyi hely (parkoló, és nem volt padka) és nem húzódott be oda, csak kiabált kifele valamit (nem hallottam de el tudom képzelni) meg mutogatott. Ja, pasi volt az is. :)) De ugyanennyi hülye nő is van.
Általában - úgy látom - fingjuk sincs az ótósoknak hogy mi a frászt kéne csinálni ha nehezen vagy egyáltalán nem férnek el egymástól, és ahogy a posztban is van, nem lassítanak vagy gyorsítanak annak érdekében, hogy ott találkozzanak a másik autóval ahol kényelmes(ebb)en elférnének egymás mellett.
Másik kedvencem az a fajta barom, amelyik az ilyen szűk utcákba bekanyarodik, hogy mindenképpen szembekerüljön veled - holott nyilván jól látja, hogy csak te jössz egyedül, és öt másodperc múlva elhaladnál előtte, és nem lenne semmi gond.
áh, nem is mondom tovább, csak felhúzom magam :))
Számomra ezek mindennapi kis bosszúságok, amikor napközben közlekedem az autóval. Azt hittem ez csak ott helyi szokás, ahol dolgozom, de ezek szerint (mmint a poszt tanulsága alapján) nem XD

jónévez 2009.04.23. 19:27:11

SilentSound! Hát, ha már enyim a net, (legalábbis ebben az órányi időtartamban) akkor én is megmondom: a szavazásban pont a lényeg nincs benne.

jónévez 2009.04.23. 19:38:21

@Aqweren: Főleg vidéken szokás ez, amit mondasz, (meg a "csakis a belsőben haladok") de Bp-n is rögtön tudom ilyenkor: na ez is feljött a városba okoskodni. Mielőtt sértődés lenne valaki részéről: én is vidéki gyerek vagyok, pont ezért van véleményem róluk (rólunk?).

Aqweren 2009.04.23. 19:48:30

@jónévez: A vidéki vezetés örömeihez tartozik, azt mondod? :) Én is vidéki vagyok, vezetni Pesten tanultam, és jobban is szeretek ott közlekedni mint itt. Itt eléggé érdekesek az emberek, pl. kanyarodna balra, te mész egyenesen, lassítasz egy picit (kis gázelvétel), pont beférne előtted kényelmesen, villogsz neki mint állat, ő meg áll és néz üveges tekintettel rád...és ugyebár ilyenkor meg kell állni mert ha egyszer lemondtál az elsőbbségedről, akkor azt nem lehet visszavonni ugyibár, mert ha mégis megindul (későn), akkor te vagy a hunyó. :S
Pesten meg valahogy mindenki a helyén van...

jónévez 2009.04.23. 19:50:28

@Aqweren: Erről beszélek, igen...

vhm 2009.04.23. 20:07:44

@Aqweren: És pesten általában tudják, hogy balra kanyarodásnál be kell húzódni középre... Így gyakran fékezés nélkül lehet egyenesen menni. Vidéken sok helyen tömegesen középről fordulnak balra és hiába dudálok jobbra húzódva 2cm-re a padkától, hogy lássa a tükörben, csak ront a helyzeten, mert addig sem azt nézi mikor mehetne már a francba...

A régi 1-es úton volt ilyen. Szabályos tempó, fékez, fékez, gondolom megelőzöm. Kiteszi az indexet balra, akkor nem előzöm, majd kikerülöm szabályosan jobbról. Erre megáll a sáv közepén, ott ahol 5m széles sáv van... Egészen le kellett miatta lassítani (mondjuk 10-20-ra) persze hosszú dudával félig a padkán kerüljük erre elkezd mutogatni kétkézzel...
Remélem az ilyen majd elmeséli egyszer valaki olyannak aki felvilágosítja.

Anyjuk picsáját, akik nem hogy a szabályokat nem tartják be, még szándékosan feltartanak másokat is!

jónévez 2009.04.23. 20:28:25

@valami hidralika mittudomén: "Remélem az ilyen majd elmeséli egyszer valaki olyannak aki felvilágosítja."
És ki világosítaná fel? Azért viselkedik így, mert az ő kis világában mindenki ezt teszi, ezt mesélik el neki helyesnek, máshol, ahol normálisan viselkednek, oly ritkán jár, hogy még a szabályos, de dinamikus közlekedést is úgy meséli el otthon, "Bivalybasznád"-on: A PESTI BARMOK MENNEK, MINT ÁLLAT!!!

Aqweren 2009.04.23. 20:40:24

@valami hidralika mittudomén: Áhh, nem szándékos az részükről, csak fogalmatlanok.
De pl. múltkor egy tanuló mögött mentem és amikor behajtottunk a körforgalomba, épphogy meg nem állt a kellős közepén, olyan lassan ment. Szerintem egyesben ment egy félkört. Az oktató ilyenkor alszik? Anno mikor először mentem forgalomban vezetni, főúton az oktatóm nyomta a gázt mint állat, pedig nekem még a hatvan is sok lett volna, de aszonta meg kell szokni meg soha ne tartsunk fel senkit. Itt meg...tanulóautó ötvennel főúton elég gyakori jelenség :S

kéne már egy "Bp. vs. vidék" poszt :DD

Kifordított kacagány 2009.04.23. 23:45:38

@jónévez: te beteg vagy. ott áll egymással szemben a két autó és szerinted nem látják egymást. mesélj még ilyen hülyeséget.

@kovi1970: hiába akad egyszer emberére, ha 10 emberből csak egy próbálja szoktatni a helyes viselkedésre, abból nem tanul, csak megsértődik.

Kifordított kacagány 2009.04.23. 23:47:48

@valami hidralika mittudomén: mint példának okáért azok, akik szabálytalanul dudálnak.

raphael 2009.04.24. 12:56:32

Egyértelmű...az fentről jövő nő nem tudott normálisan vezetni,és nem tudott volna lejtőn felfele tolatni...csak szégyellte beismerni,ezért akadékoskodott hogy neki elsőbbsége van.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.04.24. 13:48:41

de ha ez a nyilas tábla van kinnt akkor nem értem az öregasszonyt.

tudomásom szerint ez azt jelenti hogy ha egyszerre ér oda két kocsi akkor az öregasszonynak lett volna elsőbbsége. de mivel a posztíró már bennt volt, sőt majdnem végig is ért ezért az öregasszonynak meg kell állni. itt már nem hivatkozhat az elsőbbségére. szerintem.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.04.24. 13:51:23

mármint csak abban az esetben van elsőbbsége, ha üres az út. ha nem üres akkor meg kell várnia míg kiürül.

nálunk ilyen hidaknál szokott lenni. ha van valaki a hídon akkor nem megyek vele szembe.

viszont az utánajövő már nem jön fel, mert látja hogy szemből ott állok, és nekem van elsőbbségem... de aki már rajta van azt nem küldöm vissza tolatva. ez nonszensz. és ha a posztíró után jött volna még két másik autó?

én rendőrt hívtam volna. szabálytalan nem voltál, igaz a másik sem. csak az osdtoba volt.

jónévez 2009.04.24. 13:55:07

@Kifordított kacagány: Te el is olvastad a posztot, vagy csak élvezed a mások leszólását?
Beidézem neked, ha nem olvastad:

1, "az eleje, (...) olyan meredek, hogy nem lehet látni ha jön valaki a felső részen velünk szembe."
2, "amikor már a tetejénél tartottam láttam, hogy akkor még azért aránylag messze, de jön felém egy autó."
Tehát nem egymással szemben álltak először, hanem egy autó már azelőtt benne volt a szűkületben, amikor a másik még messze volt attól. Erről beszéltem neked (is), hogy ilyenkor már a szabályok alapján -és a normális emberi viselkedés alapján is- annak KELL engednie, aki egyébként a tábla, vagy egyéb szabály alapján elsőbbséggel bír.
"Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének HIRTELEN megváltoztatására." Ez pontosan azt jelenti, hogy még akadályozhat is, akár megállásra is "kényszerítheti" a másikat, ha ezzel nem veszélyeztet.

Ajánlom figyelmedbe az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeletet, ennek tartalmát kívülről tudni kell minden autósnak, motorosnak. Nem csak tudni, helyesen alkalmazni is.

Valóban beteg lehetek, egész nap prüszköltem, bár te lehet, nem erre gondoltál. Sebaj, ha felnősz megtanulsz viselkedni is.

zazooo 2009.04.24. 14:25:43

@valami hidralika mittudomén: hű hogy én mit kaptam egyszer egy ilyen balrakanyarodóstól...

ugyanez, alsóbbrendűvel kereszteződés, be akart menni balra, én (meg még kb 15 autó mögöttem) mentem volna egyenesen, szembe is folyamatos kocsisor. Jó széles volt az út, padkáramenés nélkül is elfértem volna ha besorol. Persze marad középen, bambul hogy mikor fér be (az egy másik szál, hogy ilyenkor a szemből araszolóknak sem jut eszébe beengedni), én meg félig a padkára lógva elmegyek mellette. Na ettől eldurrant az agya, index vissza, és jött mögöttem villogva 2 centire a falu végéig, ahol visszafordult. Jót szórakoztam volna rajta ha közben nem féltettem volna az autó fenekét :D

Szóval pesti közlekedés rúlz. Akárkiakármit mond.

Kifordított kacagány 2009.04.24. 19:18:08

@raphael: már többször elhangzott, hogy a "fentről" jövő nő nem lejtőn állt, csak a posztíró ment felfelé az emelkedőn.

@jónévez: veled ellentétben nem csak elolvastam, hanem fel is fogtam.
a konfliktushelyzet, amit a kresz szabályai szerint kellett volna feloldani az az, hogy egymással szemben áll a két autó és nem tud egyik sem a dolgára menni. mivel a posztíró már bent járt a szűkületben a felülről jövő pedig nem, így a tábla léte nem számít, nem vonatkozik a kialakult helyzetre és a második idézetben szereplő kitérési szabályokat kellett volna alkalmazni.
az, hogy a felülről érkező már előre látta, hogy egy autó halad a kritikus útszakaszon és nem tartotta be az irányelvet, ami előzékenységre kötelezi, már más tészta. erről szól az első idézet.
valójában annak ellenére, hogy a posztírónak felróttuk, hogy engedett az erőszaknak, ő mégis csak helyesen járt el, mert ő legalább előzékeny volt a másikkal szemben.
javaslom, ha legközelebb nem érted amit olvasol, inkább kérdezz, mielőtt elmeséled nekem vagy másnak, hogy mit gondolok/gondolunk. ezen kívül, ha máskor a frappáns "vagy csak élvezed a mások leszólását" szófordulatot szeretnéd használni, szerencsés lenne, ha nem te szólítanád meg a célszemélyt okoskodó és megmondó megnyilvánulásokkal, hanem hagynád, hogy ő szóljon előbb hozzád. de ez már igazán nem tartozik a tárgyhoz.

Kifordított kacagány 2009.04.24. 19:27:19

@zazooo: azért azok se semmi alakok, akik úgy állnak be, hogy te ugyan jobbról tudod kerülni, de a szembejövő nem, vagy csak megfelelő óvatossággal. ilyenkor egy balra kanyarodás, ami eltartana fél percig, akár tíz percig is tarthat, forgalomtól függően.
a másik ilyen kedvenc típusom, amelyik az alárendelt úton áll meg hasonlóan, ahol aztán igazán nem tudja senki jobbról kerülni, de legalább aki a főútvonalról szeretne bekanyarodni, annak ez legfeljebb félig az árokba lógva sikerülhet. természetesen ez is nagyságrendekkel alacsonyabb sebességgel, ami megint csak növeli a kereszteződésben töltendő időt. ebből a fajtából a kedvencem egy olyan tulok volt, amelyik ugyan látta, hogy 5m-es autóval jövök, ami után még egy böszöm nagy utánfutó is van kötve, de ő azért áthúzódott a másik sávba és még az orrát is kitolta, hogy a velem szemben érkező se tudjon elmenni.

jónévez 2009.04.25. 10:51:36

@Kifordított kacagány: Valóban, igazad van, újra elolvastam azt a hozzászólásod, ami miatt megszólítottalak, (2009.04.23. 13:50:29) és tényleg én értettelek félre, hiszen valójában (már látom) ugyanarról beszélünk.
A válaszod a megszólításra viszont tényleg úgy sikerült, hogy abból már csak fokozódott a félreértés: "te beteg vagy. ott áll egymással szemben a két autó és szerinted nem látják egymást." Ez miatt hittem azt, te tényleg nem érted a lényeget.
Írhattad volna inkább azt: Hát ha ugyanaz a véleményünk, miért vitatkozol velem? Így hamarabb felfogtam volna, hogy tévedtem.
Bocsáss meg nekem azért, mert két hsz.-en keresztül magyaráztam, amit úgyis tudsz.
Az én "frappáns szófordulatom" pedig a nekem szóló "beteg vagy" szófordulatodra adott megérdemelt viszonzás volt.

beci57 2009.04.25. 18:54:19

Voltam már hasonló helyzetben,én úgy oldottam meg ,hogy elővettem egy újságot,úgymond látványosan szétterítettem és olvasni kezdtem.Hamarosan rájött a köcsög,hogy jobb ha vissza tolat.A posztíró helyében ismét ezt tettem volna.Én úgy tudom,a felfelé haladónak van elsőbbsége,így újra olvastam volna.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.29. 00:09:18

Szia Toto, szimpatikus a hozzáállásod! kérdezel és nem fröscskölsz.

feltételezem, hogy a szemből jövőnek valamilyen sebességkorlátozása is volt, nem csak a fekvőrendőrök. elmondásod alapján @indapasssucks: hozzászólásával értek egyet, vagyis a kevesebb erőfeszítés ill. közúti veszélyeztetés szerint a másik hölgynek kellett volna vissza tolatnia.
abban az esetben, ha láttad hogy jön és mégis bekanyarodtál hát te vagy a hibás.

általában ilyen útszűkületeknél tényleg nem tudnak közlekedni - illetve a vadbarom módszer dívik. eső, hó tovább durvítja a helyzetet.













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása