Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha mégegyszer fékezel előttem, szétütöm a fejedet!

2009.04.28. 11:22 :: SilentSound

Amikor Ferenc történetét elkezdtem olvasni, felkiáltottam magamban - ezt mindenki képzelje maga elé -, hogy na, megint egy hülye BMW-s. Aztán jött a fordulat, mindenki értékelje át a pozitív és negatív előítéleteit.

Az eset április 25-én reggel 9:50 körül történt velem az Árpád híd Népfürdő utcai lehajtójánál. Budáról tartottam Pest felé a külső sávban, mert a pesti hídfő utáni első lehajtónál akartam jobbra lekanyarodni. Mögöttem egy fekete BMW jött, velem egy tempóban. A lehajtó előtt a szokásos tükör, irányjelző, lassítás, kanyarodás.

Ilyesmit kívánhatott levélírónk az eset után

Közvetlenül a kanyarodás megkezdése után szinte nullára kellett lassítanom, mert előttem néhány autó állt és éppen akkor kezdtek lassan elindulni, amikor én mögéjük értem. Ekkor láttam, hogy egy mögém besoroló metálszürke Lexus éppen hogy meg tudott állni. Valószínűleg nem a külső sávból próbált meg jobbra kanyarodni, hanem a BMW-s elé vágódott be a középső (vagy a belső) sávból.

Ezt nem láttam pontosan, mert akkor éppen előre néztem. Elindult a sor, elindultam én is. A Lexusos "ember" egyből a járdasziget után kivágott balra, irányjelző nélkül, a záróvonalon keresztül megelőzött, majd közvetlen előttem megállt. Megállatm mögötte és így ácsorogtunk kb. 10 másodpercet, utánam a BMW-s, mögötte pedig már kezdett feltorlódni a kocsisor.

Eddigre valószínűleg sikerült felmérnie, hogy nem jelentek ránézve komolyabb veszélyt és így magabiztosan kiszállt a Lexusból és elkezdett felém jönni. Tipikus kihaénnem, nagypofájú tapló - gondoltam. Most majd jól beszól aztán megyünk tovább. Nem az a konditermes vastagnyakú IQ-light fajta volt inkább néztem volna igazi sportolónak, ezért nem is feltételeztem, hogy balhézni akar. De akart.

Benyúlt a lehúzott ablakon, megfogta a kabátomat a nyakamnál és kb. 2 Hz-es frekvenciával oldalirányú rezgésre késztette a felsőtestemet, miközben azt ordította, hogy ha mégegyszer fékezni merek előtte, akkor szétüti fejemet. A meglepettségtől csak annyit tudtam mondani neki, hogy "De hát előttem is megálltak, nem mehettem keresztül rajtuk." Ez szemmel láthatóan nem érdekelte, de ekkor a mögöttem türelmetlenül várakozó BMW-s mellénk hajtott és leordította a barátunk fejét, mire ő komótosan visszasétált a kocsijához, beült és elhajtott déli irányba.

Máig azon tűnődöm az esettel kapcsolatban, hogy hol hibáztam. Hiszen nem fékeztem hirtelen, a körülményekhez képest normál tempóban álltam meg, konstuktívan álltam az eset tisztázásához, nem súlyosbítottam a helyzetemet ellentámadással, vagy komolyabb gondolkodást igénylő kijelentésekkel.

Tisztában vagyok vele, hogy a magyar hatóságoktól nem várhatok érdemi vizsgálatot, így nem is tettem feljelentést az ügyben. Már csak azért sem, mert román rendszáma volt a parasztnak: MS11DRB

Szóval mindenkinek azt javaslom, hogy nem merjen fékezni a román Lexus előtt, hacsak nincs kéznél egy Fa testápoló és nem fél használni egy gyors teljestest masszázs erejéig.

145 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.04.28. 12:49:03

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Márpedig az emberek többsége ilyen helyzetben vagy leblokkol, vagy megpróbálja megvédeni magát valahogy.

Nem sokan vannak, akik nyugodtan mosolyognak, amikor egy ordító seggfej keze kaparászik a gégéjük körül. Aki lefagy, az sem azért teszi, mert élvezi a helyzetet, vagy mert olyan rohadtul hidegvérű, hanem mert megbénítja a félelem, vagy egyszerűen nem mer fellépni a nála jóval erősebbnek látszó támadóval szemben.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.28. 12:49:33

Én biztos megfuttattam volna, aztán jól kiröhögöm...az nagyobb büntetés lett volna neki, mintha valaki pofánbas...őőő...vágja :)

Dr Kangörény 2009.04.28. 12:50:47

Léleknyugtató a kocsiban egy gázspray, esetleg, gázpisztoly, szurony, stb. Aztán, ha szükség van rá lehet válogatni az arányos védekezéshez. Ja, és kocsiban mindegyik törvényesen tárolható. :-)

Lui_78 2009.04.28. 12:54:15

@VicGilson: Egy balhéhoz két ember kell. Ha egy "engem nem baszogathat senki" emberhez odamegy egy ilyen baszogatós, ott tuti balhé lesz. Utána meg lesz egy cikk az indexben, hogy a trabantost lelőtte a kamionos mert lassan ment a dombon.

Az önvédelmet ne tévesszük össze az azonnali agresszív támadó reakcióval.

Én sem állnék mosollyal a pofámon ha elkezdene ütni. De azonnal fegyverért/vascsőért nyúlni pont ugyanakkora tahóság mint kiszállni ugatni valakivel.

Nem árt ha ilyenkor az egyiknek kicsit több esze van, vagy különben hamarosan az utcán csak egymást rugdosó embert fogunk látni...

DonnaNyányó 2009.04.28. 12:55:01

Húzz magadra argentin mezt, akkor semmi paraszt nem mer kiszállni a kocsibó'

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.28. 12:56:32

Az lett volna nagy, hogy miközben emberünk ordítozik, addig valaki elköti a Lexust :D

Lui_78 2009.04.28. 12:56:47

A legeslegjobb módszer amihez nagy önfegyelem kell, ilyenkor normális hangon elnézést kell kérni. Okos enged...
Hiába ő a hülye, én nem leszek attól kevesebb, hogy leszerelek egy ilyen barmot. Akkor nem lesz verekedés, lövöldözés stb...
Kapja meg amit akar, és menjen a fenébe. Meg fogja kapni az élettől az ilyen ami jár neki.

Big-B 2009.04.28. 13:01:59

Próbáljon meg szarozni velem, mikor Kraz-zal vagyok! Végighúzom a Lexus-a tetejét a lökhárítóm aljával.

Silent Bob 2009.04.28. 13:09:54

@mokas_gizi: Azt mondjuk megnézem, hogy nyitod ki az autóban.

consigliere 2009.04.28. 13:10:02

mindenki milyen kemény így a gép előtt..
biztos a betűket is viperával pötyögitek be

melkein · http://www.melkein.com 2009.04.28. 13:10:54

"Okos enged, szamár szenved."
Már az oviben is...

Silent Bob 2009.04.28. 13:11:46

@Kangörény_: Sajnos nem. Az autód belseje közterületnek számít. Welcome to Hungary. Elcsomagolva szállíthatod a csomagtartóban.

Lui_78 2009.04.28. 13:15:41

@Silent Bob: Mondjuk nem baj, hogy nem löhetnek le mint Texasban ha bemegyek valakihez mondjukvizet kérni, vagy nem járhatok gépágyúval az anyósülésen.
Nem biztos, hogy hátrányként kell ezt kezelni.

Emmett Brown 2009.04.28. 13:17:07

@Big-B: nem fog veled szarozni! ugyanis szüksége van rá, hogy minden tekintetben faszábbnak érezze magát Nálad. Ehhez szükséges: nagyobb és drágább autó, nagyobb fuksz, nagyobb test, rövidebb stb...
A fair "küzdelemre" nem vevők, ezért ha egy is hibázik, akkor megy egy fél sarkot, és vki olyasvalakit fog terrorizálni, akivel szemben erőfölényben érzi magát!

Silent Bob 2009.04.28. 13:17:48

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Nem is gépágyúról beszéltem. Azt a csomagtartóban sem szállíthatsz. :)
De monnyuk 8 centinél hosszabb kés jól jöhet, nem csak önvédekezésre.

Tarkin kormányzó 2009.04.28. 13:17:58

Mit kellett volna csinálni? Nem tudom. Azt tudom, hogy én mit csináltam volna: mire odaér a paraszt, a fegyver csőre töltve és élesítve. ez nemrég jól bevált egy tahó furassal szemben

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.28. 13:18:54

@versiro: Ha valakit figyelmeztetnek, hogy valamit nem jól csinált, akkor természetesnek kellene lennie, hogy először magába néz, nem ő csinált-e valamit rosszul, hisz' előfordulhat, hogy valóban hibázott és azért szóltak rá.
Sajnos ez sok embernek nehezére esik, és ezért mindig más a hibás és a baj mindig másokkal történik meg. Tudom, most nem a posztoló volt a hibás, de mégis okosan tette, hogy elgondolkodott rajta, hogy nem csinált-e valamit rosszul.

Lui_78 2009.04.28. 13:19:06

@Silent Bob: Az a baj evvel, hogy ha valakinél pisztoly van akkor az előbb-utóbb el fog sülni. Ha kés van, akkor szúrni fog.

Óvatosan kell ezekkel a dolgokkal bánni.

Silent Bob 2009.04.28. 13:20:25

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Nem feltétlenül. Nálam mindig van, általában több is mégsem szúrtam, nem is tervezem.

pit.stop.boys 2009.04.28. 13:20:29

@Kangörény_: A múlt héten néztem a Teve ügyvédjét, abban azt mondta a szagértő, hogy a kocsi belseje is közterület, tehát ott sem tarthatsz 8 cm-nél hosszabb kést, gázfegyvert kangörényt... :-D Adott esetben egy fickót keményen meghurcoltak, mert egy bozótvágó kést találtak a kocsiban közúti ellenőrzéskor. Ráadásul ő még rendeltetésszerűen hasnálta, mert vadászként éppen valami süsnyékest tisztított meg az aljnövényzettől. Kés, balta, számszeríj csomagtartóban lehet becsomagolva.

KolompárRómeó 2009.04.28. 13:21:45

Ilyenkor rendorseg felhiv, roman rendszam bemond, majd kozles, hogy kabitoszer, fegyfer, uran, antianyag, stb. van nala. A hataron szetszed, leteper, par napra bezar.

A telefonhivas termeszetesen nem sajat mobilrol.

TuskóHopkins 2009.04.28. 13:24:16

Nem kell vipera, meg baseballütő.
Egy szép malacka sonkát kell tenni az első ülésre nagy "made in mexico" felirattal.
Ha benéz az ablakon, az orra alá kell dugni és el kell kezdeni prüszkölni, köhögni...
:-D

sprenczl 2009.04.28. 13:28:05

Az ilyen kis adócsaló koetschoegök rövid életűek. Agyvérzés vagy agresszió áldozatai lesznek maguk is.:-)
Amúgy pedig ezeknek a drága autó csak farokhosszabbító, igazi vadkeleti habitus. Röhejesek szvsz.

Lui_78 2009.04.28. 13:29:20

@Silent Bob: nem tervezed? Akkor minek?
Sosem tervezi az ember, hogy lőni vagy szúrni fog. Aztán kifogsz egy barmot akinek elkattan az agya, és ott a baj.

star77 2009.04.28. 13:30:00

Az autó belseje közterület?ez pontosan melyik jogszabályban is található?
Erről a sztoriról mindig az az örökérvényű videó jut eszembe ami "magyar maffia" néven fut a youtube.com oldalon.
Túl sok itt a köcsög...

Elektro (törölt) 2009.04.28. 13:33:07

@Silent Bob: Csak, ha a penge hosszabb, mint 8 cm. Nekem ott a Smith and Wesson bökő az ajtózsbben.
Eléggé nem diszkrét darab, azt aki meglátja, meggoldolja kétszer is, hogy benyulkáljon a kocsimba. Bár én sem vagyok kis darab, de sose tudni... Elég egy kicsit megcakkozni az alkarját, utánna versenyt fut az idővel, hogy el ne vérezzen a leközelebbi kórházig.

Lui_78 2009.04.28. 13:34:12

Pénteken araszoltam a rakparton dél felé. Kb 2 km/h sebességgel. Elkezdett az előttem levő mutogatni. Én is mosolyogva integettem neki, el sem tudtam képzelni mi baja. Aztán amikor megállt a sor, kiszállt mutogatott és odajött az ablakomhoz. Közölte, hogy fent hagytam a reflektort (nappal volt). Na most a kommentelő társadalom nagy része töltött pisztollyal vagy vascsővel várta volna szerencsétlent. El lehet gondolkodni pl ilyen helyzetben ki lenne a barom....
:)

Lui_78 2009.04.28. 13:35:17

@Elektro: Igazad van, megéri egy ilyen bunkó állat miatt évekre börtönbe vonulni, priuszt szerezni, tönkretenni a saját életed. Gratulálok.

springbok 2009.04.28. 13:35:21

sime elektromos sokkolo az nem jo? Ha mar benyul... A gazspraynel van esely, hogy bejon egy kicsi a nyitott ablakon, azt ne akarjatok..

consigliere 2009.04.28. 13:39:13

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): ráadásul a statisztikák szerint sokkal többször használják az önvédelmi fegyvereket a tulajdonosuk ellen mint ahányszor ők tudják megvédeni magukat.
gyakorlatilag veszel egy fegyvert a támadódnak, te az éles szituációban sokkot kapsz ő fel van készülve és már fegyvere is van..
(én is tartok egy 8cm-nél kisebb minőségi kést de nem mást vágdosni, nem akarok ülni)

Dr.Bio74 2009.04.28. 13:40:13

A dobókésnek honnan kell számítani a pengéjét?

Silent Bob 2009.04.28. 13:40:34

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Hogyhogy minek? Ha vágni kell valamit. Nem VALAKIT. ;)

8 centi alatt játék. :) Komolyra fordítva, szerintem pont a 8 centi alatti, ami csak bökésre jó, de egy szelet kenyeret már nem tudsz vele vágni. Szerintem az ideális olyan 9,5-10 cm.
Offolást befejeztem.
Témához talán annyi, hogy késsel önvédekezni MINDIG rossz ötlet. Ha jól jössz ki a dologból, akkor is nagyon valószínű hogy elmeszel a bíróság.

Lui_78 2009.04.28. 13:40:42

@consigliere: az mindegy, itt mindenki hidegvérű Rambó:D
Önjelölt igazságosztó, és a rendőrségtől átvett zéró tolerancia:)

fric 2009.04.28. 13:41:26

Szegény határontúli magyarok... Gyakorlatilag a 90% ilyen paraszt.

Dr.Bio74 2009.04.28. 13:42:42

@@fric:

A határ melyik oldalán állsz?

Lui_78 2009.04.28. 13:43:46

@Silent Bob: na igen. Elvileg az önvédelemnek ugyanakkora arányúnak kell lennie mint a támadásnak. Odajön a paraszt emberkedni, megszúrod, Te leszel a hibás. És mondjuk lehet tényleg az a hibás aki szúr.
:)

Cselo 2009.04.28. 13:46:01

@Megélhetési rasszista: A rendszám alapján ez egy Maros megyei autó, Maros megyében még szép számmal élnek magyarok, bár már a többség román. Egyébként pedig teljesen mindegy, hogy magyar, vagy román, volt alkalmam tavaly 3 hónapot Marosvásárhelyen tölteni és megállapítottam, hogy Románia szerte igen tahó módon vezetnek, az autós kultúrájuk a gyengécske magyartól is fényévekre van. Erőszakosak udvariatlanok, nyomulósak, az utat versenypályának tekintik és fitogtatják a lóerejüket. Marosvásárhely különösképpen mafiiózó város, egy óra alatt több felsőkategóriás maffiaautót látni, mint Pesten egésznap. És ezek mindent ismernek csak a szabályokat nem. A gyalogosok például futva menekülnek előlük. Vicces jelenet volt, amikor öreg nénike ment át a zebrán Marosvásárhely főterén, jött egy feket, elsötétített Audi 8-as, vagy 120-szal és nyomta a gázt, meg a dudát. A nénike meg ijedtében akkorát ugrott, mint egy bakkecske, audi meg elhúzott előtte 5 centire. Szóval a román rendszámú autóktól jobb reszketni!

Tomzone 2009.04.28. 13:48:33

A viperát csak akkor tudod használni, ha te is kiszálsz időben (ahogy nyitja az ajtót), ha meg időben kiszálsz, sokszor túlzott agresszió lehet a valós helyzettel kapcsolatban, ha meg nem az ő kezében is lehet gázspray, vasrúd, vipera vagy többen lehetnek, onnan visszaszállni az ülésbe pedig már nem lesz időd... autósként alapvetően támadó beállítottságú sofőrőknek jó a vipera vagy vascső.

Elektro (törölt) 2009.04.28. 13:50:47

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Ugyan már öreg, ne parázz ennyire. Azt mondod, hogy láttál nála fegyvert. Nincs olyan isten, amelyik bebizonyítja az ellenkezőjét. Ha vki odajön a kocsimhoz és elkezd ordibálni velem, ráadásul be is nyúl az ablakon, annak úgy belebaszom a kezébe a kést, hogy arra egy darabig emlékezni fog... Aki böszme, az meg csak hagyja magát, aztán eltört orral, vagy mokkával a szeme alatt osszon észt.

Dr.Bio74 2009.04.28. 13:51:10

Rajtam 4 kg plasztik szokott lenni. Csak jöjjön a közelembe egy ilyen állat, nyomom a gombot ! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.28. 13:51:11

"ha mégegyszer fékezni merek előtte, akkor szétüti fejemet."
Fékezni 10M feletti értékű autó előtt tilos, nem tudtad? Me' FELTARTOD vaze. :D

Kibaszott bunkó tahó... :/

Lui_78 2009.04.28. 13:57:21

@Elektro: Saját lelkiismereteddel számolsz el, valóban kényes helyzet ha valaki benyúl a kocsiba, ezért kell résnyire lehúzni csak az ablakot és bezárva tartani az ajtót.

Fenének lenne kedve bíróságra járni. Arról nem is beszélve, hogy ha olyan embert szúrsz meg akit nem kellene, nem lesz ott az utcán vége a dolognak.

Akkor pedig lehet nem Te fogod megfizetni az árát annak amit csináltál, hanem valaki akit szeretsz.

Hidd el nekem, nem éri meg.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.04.28. 13:58:57

@rowi: Ez a magyar-nem magyar kérdés teljességgel irreleváns. Paraszt, és pont. Attól, hogy erdélyi magyar, a rendszámát látva még nem tudom, hogy milyen nemzetiségű, de tökmindegy is.

KicsiZsu 2009.04.28. 14:20:11

Na ja, sosem tudhatod, hogy ki van a rendszám mögött, de lényegében tényleg nem számít...
Vagy lehet, hogy pont félrecsúszott a kontaktlencséje...:)

KicsiZsu 2009.04.28. 14:25:19

Én magyar vagyok mégis bénán vezetek :)

Zsola777 2009.04.28. 14:28:58

Látom, az fel sem merült, hogy megállítja a BMW-st, felírja a rendszámot, hogy tanúskodjon. Miért nem jelentette fel? Ez nem csupán közúti villongás, hanem erőszak. Onnantól kezdve meg le van szarva a rendszáma meg az autója, személyleírás van, kapják el a rendőrök.

janikahhh (törölt) 2009.04.28. 14:32:47

@SilentSound: De jót tenne a májamnak, ha egy ilyet látnék egyszer élőben is :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.28. 14:41:19

@Zsola777: Gondolom, mert a rendőrség úgysem csinál belőle ügyet. Túl sok bizonyíték nincs, csak a BMW-s, mint tanú, és meglehet, hogy ő sem akar tanúskodni. Szerintem semmi értelme följelentgetni, csak felesleges időpocséklolás :((

Zsola777 2009.04.28. 14:43:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Én azért simán feljelenteném hasonló helyzetben. A kamera meg már készül a kocsimba, bizonyíték is lesz.

Phrascarica 2009.04.28. 14:46:04

Van egy haverom az 20 éve azt játszotta el egy ilyen taplóval hogy amikor az kiszált (3 ajtós szekrény méret)akkor elkezdte tolni az autóját a saját Skoda 120-asával, láttátok volna azt a rohanást a VAGYON felé! :DD

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.04.28. 14:46:26

...következő lámpánál utolérni, kalapácsot vezetőülés alól kivenni, komótosan odaballagni, a kiszálló rohadék román strici kurva agyát egyenletesen szétpaszírozni a flaszteron....

Kis ember 2009.04.28. 14:53:12

Namost én meglehetős előre- (és hátra-) látással vezetek, nem véletlenül sofőrködtem sok évig Budapesten. Már messziről kiszúrom az ilyen barmok 95 %-át, és mikor mögöttem vannak, elkezdek mazsola módon vezetni. Pont úgy tartom fel, hogy ne tűnjön szándékosnak, töketlenkedek, mint egy kezdő vezető (tizensok éves középkategóriás autóm van).
Mikor villog, dudál, még jobban "megijedek", szerencsétlenebbé válok. Magamban meg jól röhögök, aztán mikor már idegbeteg, elengedem.
Utána mindig olyan jólesik a vezetés.

Zsola777 2009.04.28. 14:54:06

@hejj ha én egyszer...: ejj ejj hejj, ilyen mentalitással nem csoda, hogy balkán vagyunk még mindig.

janikahhh (törölt) 2009.04.28. 15:03:56

@Kis ember: Azt tapasztaltam, hogy az ilyen idegbetegeket jobban idegesíti, ha úgy tűnik, hogy nem veszel róla tudomást, vagy egyértelműen látszik rajtad, hogy te nem idegeskedsz. Autópályán volt ilyen, villogós letolós majom, vörös fejjel ordított végig a belsőben. Amikor végre le bírtam húzódni, hirtelen már nem volt túl sietős, beállt mellém és onnan magyarázott. Én meg mosolyogtam egy nagyot, jó utat kívántam, azt jónapot, mintha ott se lett volna...na igencsak berágott erre a tag, majd lefordult a pályáról, de közben mennie kellett, mert levillogták :) Lényeg a lényeg: A nyomor szereti a társaságot, az ilyen idegbajosak is tudat alatt azt akarják, hogy te is kúrd fel az agyad, neked is legyen rossz. Mert mint azt Csincsuan-csung Csi nagymester is megmondta 3200 évvel ezelőtt: az idegeskedés önmagunk büntetése mások hibái miatt.

Na, megyek levitálni egy kicsit.

alturl.com/fwvr

diktatorikus kleptokrácia 2009.04.28. 15:08:16

@Zsola777: a balkán itt is jól érzi magát.

Glock 17, a megbízható barát

Sájgec 2009.04.28. 15:13:58

Tessék vezetés közben füvezni, akkor nem izgatnak ilyen kis agresszív macik. Nyilván egy normális ember reakciója a döbbenet, és a kussolás. Ez nem megalázó, hanem természetes. Nyugizz, hallgass jó zenéket, gondolj a gyerekeidre (ha vannak).

Perillustris 2009.04.28. 15:18:51

"A lehajtó előtt a szokásos tükör, irányjelző, lassítás, kanyarodás."

Sajnos a fentiek csak kb. 10-ből 3 járművezetőnek szokásos mozzanatok.

gecofeco 2009.04.28. 15:22:41

Gigant Revenge az én barátom, bár inkább kerülöm az ilyen helyzeteket, csak ha mégis úgy hozná a sors.

dfactor 2009.04.28. 15:23:02

Nem kell vipera, csak egy amolyan rúd alakú kormányzár. Hosszú, kampós a vége...mi kell még? :D

Perillustris 2009.04.28. 15:30:02

Nem tudom miért kell csodálkozni azon, hogy az ehhez hasonló tapló köcsögök azt hiszik, bármit megtehetnek.

Hiszen bármit megtehetnek.

Zsola777 2009.04.28. 15:32:16

Én nem érzem jól magan a balkánon, és sokan mások sem. Olyan jó volt eddig (képletesen szólva), most miért kell megint ostobának lenni?
Itt egy hír, mai: index.hu/bulvar/2009/04/28/mentosre_tamadtak_szigethalmon/

Noooormááááliiiss!?

átlátó 2009.04.28. 15:36:30

Engem@nickita: Nem überölési szándékkal írom,- csak úgy. Engem egy dr.(igen, dr.)V.S. nevű Apeh főmunkatárs késelt meg kettő darab szúrással szívtájékon egy ilyen hasonló affér után 1992-ben. Két év után egy bírói figyelmeztetéssel próbára bocsátást kapott. Na mindegy.

lwcolors 2009.04.28. 15:57:23

Pár éve esett meg a történet.
Bp, szép tavaszi idő, lányismerősöm vezet a kabrió gofban (tető lent), én mellette ülök. Mellettünk jövő autó úgy akart sávot váltani, hogy áttol a szembejövőbe a belsőből. Duda után meggondolta magát. Következő lámpánál balra kanyarodóba besorol, ő mögénk áll, kiugrik a kocsiból, majd elkezdi kirángatni a lányt a kocsiból, minősíthetetlen szavak kíséretében (kabrióban könnyű). Éppen neki készülök ugrani, de ekkor váratlan dolog történik. Egy dolgot nem tudott: a lány akkor egy hete jött haza az USA-ból, ahol elektromos sokkolóval a kocsi első ülése alatt mászkált mindig, és ezt a szokását itthon is megtartotta :) Mikor zöldre váltott a lámpa, és mi elindultunk, még mindig csak ült az úton...

Nagycsupor69 2009.04.28. 16:01:36

Na pl ezért kéne kitiltani a román (direkt kisbetűvel) rendszámú autókat Európából:) Tipikus például, hogy nyár végén álltunk kocsival a Bécs melletti autópályán a dugóban, nem mozdult a sor ,csak román rendszámú kocsi ment a leállósávban.

Emmett Brown 2009.04.28. 16:07:07

@Nagycsupor69: fölösleges románozni, mert a taplóság határok nélküli.

Zsola777 2009.04.28. 16:21:54

@Emmett Brown: De, van kerítés, csak alacsony :-/

Reggie 2009.04.28. 16:34:17

@Zsola777: A feljelentesbol lesz egy kukaban landolo akta. Semmi ertelme. Es akkor meg orulhetsz hogy nem basztat a rendor hogy minek zavarod ilyen piszlicsare ugyekkel.

Zsola777 2009.04.28. 16:55:37

@Reggie: ne hidd, hogy zaklatás, ez a dolguk, akár tetszik, akár nem. Amúgy meg most kaptak egy rakás rendőrautót, örüljenek.

kiszja 2009.04.28. 17:00:33

És itt hány ilyen van! A közelben lakom. Minden héten valaki felkenődik vagy a szalagkorlátra, vagy a híd lábára. Sávot váltani gyakorlatilag esélytelen, mert hacsak nem vagy erőszakos nem engednek be. Egyszer az urammal is elkezdtek balhézni, a srác előrántott egy viperát, és combon vágta. Erre a párom megkérte hogy tegye el a botocskáját, és takarodjon szépen haza, amig nyugodtan mondja.
Sok a barom....

Mocsári Ciki 2009.04.28. 17:01:15

@Zsola777: Azonnali vizsgálatom eredménye, hogy a rasszista (ugyebár fehér) mentőautó vezetője szándékosan és feleslegesen lassította az éppen egyetemi előadásra siető norvég cserediákokat. AZ OMSZ alkalmazottja "ti mocskos bálna- és fókavadász köcsögök" szitkozódások közepette sértegette a becsületes külföldieket, akiknek északi vérmérsékletük ellenére is hamar elfogyott a türelmük, s nekiestek a mentőknek.

Ombuccman 2009.04.28. 17:03:13

@Mocsári Ciki: Kedves Viktória! A mentőautók színének megváltoztatását még a holnapi nap folyamán soron kívül kezdeményezem.

Agyalap 2009.04.28. 17:04:59

Mindig fel vagyok készülve a defektre - a teleszkópos kerékanyakulcs az ülés mellett van a bal kezemnél. Ha elkezdi a 2Hz-es mozgatást, már el is tört a keze...

janikahhh (törölt) 2009.04.28. 17:14:27

@lwcolors: Hehe ez jó, erre még nem gondoltam, megyek, szerzek is egyet, aztán hadd remegjenek :) Esős időben mégjobb :)

alturl.com/fwvr

Kicsi79 2009.04.28. 19:40:07

@Silent Bob: Bocsesz, de tévedsz. az autó belseje MAGÁNTERÜLET. A rendőr sem nyúlhat bele bírósági végzés nélkül. Csak a vámnyomozó.

107! 2009.04.28. 20:53:45

@Kicsi79:

Picit el vagy tájolva! Létezik olyan kifejezés, hogy ruházat, csomag, jármű átvizsgálás!!! Az elsőt szeretik összekeverni a motozással.

Viszont, ha én úgy gondolom, hogy valamilyen tiltott dolgot rejtegetsz a kocsidban, akkor azt bizony átnézhetem. Ha nem tetszik, akkor utólag megpanaszolhatod, de köteles vagy asszisztálni hozzá.

107! 2009.04.28. 20:54:53

@Silent Bob:

Ez sem igaz. Nem közterület!

107! 2009.04.28. 20:56:20

@Kangörény_:

Melyik államban? Mert hogy nálunk nem az biztos!

Kicsi79 2009.04.28. 21:12:37

@107!: Én úgy tudom (rendőrtől és vámnyomozótól egyaránt, mindkettő van az ismerettségemben), hogy csak kipakoltatni lehet, hozzányúlni semmihez ami a kocsiban van.

107! 2009.04.28. 21:24:45

@Kicsi79:

De ha benézek mondjuk az ülésed alá, és ott találok oda nem illő dolgot (közbiztonságra fokozottan veszélyes eszközt) rögtön meg van a jogalapom, hogy benyúljak. Vagy inkább vetessem elő veled a nagy halefot. Ugye nem. Alap esetben nem turkálunk, de ha látok valami izgalmasat (lopott bicikli, vagy mostanában divatos a bankautomata is), akkor vagy kivetetem veled, vagy ha olyan jellegű, akkor kiveszem én. Ha hepciáskodsz, esetleg kerítek egy alkalmi hatósági tanút.

A lényeg, hogy indokolt esetben belenyúlhatok. Nem kell semmilyen végzés.

12Rómeó 2009.04.28. 22:23:11

@Boka1: Nem elengedni őket, mert ezért kepnak vérszemet és ezért csinálják. Simán le kell őket darálni, attól egyszercsak elfogynak.

B.GY. 2009.04.28. 23:18:53

Engem még soha nem támadott be senki,sőt még csak nem is üvöltözött.Pedig 3 éve 100 kilométert vezetek Pesten átlagban naponta.1991 óta van jogsim,de még atrocitásom nem volt a közutakon soha.Az igaz,hogy kocsmában már volt:)Lehet szerencsés vagyok?Vagy magas a kocsim és nem tudnak benyúlni?Ki tudja?:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.28. 23:36:32

@107!: azt jól tudom, hogy igazoltatás, jármű átvizsgálás előtt köteles vagy közölni velem, hogy mi az a bűncselekményre utaló alapos indok, ami miatt megkezded az átvizsgálást? kérlek ne kötekedésnek vedd.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.28. 23:55:26

@B.GY.: Valamit biztos rosszul csinálsz :)
Egyébként egy múltkori posztnál én is céloztam rá, hogy eddig még engem se akartak letolni az útról, pedig a megtett kilométereim száma folyamatosan gyarapszik :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 09:35:14

@Alf: Rohadjanak meg az ilyenek az árokparton és ne érjen ki hozzájuk a mentő időben...

j311 2009.04.29. 09:49:57

Ezért van egy aranyos kis (nem nagy, kicsi, de borotvaéles) bicska a kocsiban, az oldalzsebben. Aki benyúl és tettlegességre adja a fejét, az hamar vágott/szúrt sebbel távozik.

Ha bíróságra viszi az ügyet, akkor nyert ügyem van. Odajött balhézni és elsőnek "ütött". Még az arányosság elve sem sérül.

beci57 2009.04.29. 18:10:54

beült és elhajtott déli irányba.Vagyis elment melegebb éghajlatra.Oda való.

107! 2009.04.29. 18:29:15

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):

Nem feltétlenül. De megnyugtatna, ha azt mondanám, lopott holmit keresek, vagy véres baltát? :-)

Akinek nincs gondja, az nem fog aggódni, ha benézek a csomiba, vagy az ülés alá.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.29. 22:40:23

@107!: köszi,
engem nem zavar ha igazoltatásnál átnézik az autót is, nincs rejtegetnivalóm. gyorsan is szokott zajlani, fennakadás nélkül.

inkább úgy technikailag/jogilag kérdeztem. illetve jó lenne tudni, hogy ez csak valami rutin része, vagy csak a fizimiskámra pikkelnek?! ;)

u.i. ne csak az ülés alá nézz be, van középen könyöktámasz, benne meg rekeszes tartó. oda soha be nem néztek. még az osztrák rendőrök sem, pedig ők közölték tört magyarsággal hogy drogot keresnek. persze nálam hiába.

Alex3000 2009.04.30. 11:42:45

Ez nem így működik. Hozzád ért és megfenyegetett. Ennyi épp elég a feljelentéshez. Most persze sokan mondhatják, hogy macera, meg nem ér ennyit az egész. Na de emberek, ha mindenki így áll hozzá, akkor legközelebb tényleg leveri a fejed, vagy beléd szúr egy kést, mert ő megteheti. Az ilyen állatokat ki kéne lőni a holdra, hogy ott dögöljenek meg mind!

beelah 2009.04.30. 14:51:28

a sorrend:
-érzelmi kontroll
-kommunikáció
-a helyszín elhagyása
-segítség hívás
-fizikai védelem

itt mindenki egyből a végén kezdi?
de sok bátor ember jár ide... :)













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása