Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Letörött a tükröm, mentem végig a belső sávban

2009.04.28. 18:55 :: SilentSound

Norinda a bő egy héttel ezelőtti autópályán végig belső sávban menős, ámde a világ minden kincséért sem jobbra tartós posztunk után gondolt egyet és megírta egy hasonló élményét, csak éppen a másik szemszögből. Neki viszont legalább volt egy többé-kevésbé elfogadható indoka arra, amit csinált.

Projektmenedzserként dolgozom, Budapestről járok Miskolcra, Debrecenbe, Sopronba, stb., szóval a vezetési gyakorlatommal nincs gond, és én sem szimpatizálok a "vasárnapi" sofőrökkel, és igen, ha dühös vagyok, én sem fogom vissza magam (ja, és a női nemhez... tartozom :)

Ma úgy esett, hogy korán kellett Debrecenbe mennem, odafelé nem is volt gond, végig az M3-on mentem. Visszafelé be kellett mennem egy faluba, keskeny út, 90-nel mentem, bukkanó, kormány félreugrik, aki 120-szal előz, elviszi a bal tükrömet. Ledumáltuk, normális volt a fazon, én sem keménykedtem, nem ez a lényeg, hanem hogy nekem legkésőbb17 órakor el kell hoznom Bp-en a gyerekeket az oviból - bölcsiből (egyedül élek).

Aki vezetett már baltükör nélkül, az tudja, hogy előzni anélkül nem lehet (aki nem vezett még nélküle, gondolom, annak is logikus, hogy előzés előtt azért belenézünk... különösen autópályán).

Mi legyen, gondoltam, a gyerekekért oda kell érnem, csak nem cammoghatok Polgártól Pestig egy kamion mögött?!

Azt találtam ki, hogy halálmegvető bátorsággal :) a felhajtónál bemegyek egyből a belső sávba, és Bp-ig ott is maradok, mivel ha elémengedek valakit, nem tudok többé kijönni tükör nélkül... hozzáteszem, bőven 130 felett mentem, pedig nem szoktam (durván fölé menni), pont azért mert ugye annyi a szabályos max, és távol állt tőlem, hogy bárkit is bosszantani akarjak. Ha láttam, hogy a hátam mögött jön valaki, vészvillantottam kettőt, és két indexet jobbra, mindezt egymás után kétszer, hogy lejöjjön, kérem szépen kerüljön ki (ezüst Fiat Scudo, ha valaki érintett).

Na és itt volt a gond. Viszonylag értelmes emberekre számítottam, ha vki keménykedett, lehúztam az ablakot, mutattam a tükör helyét, megismételtem többször minden jelzést, ennek ellenére a kb másfél óra mérlege:

Kb 8-10 előzés, ebből kettő középső ujj felmutatás, egy oldalról fejre mutogatás, kettő előttem bosszúból befékezés, kettő pedig vészvillogóval köszönte az infót (akik gondolkodnak is időnként, nem pedig az egójukat féltik).

Oké, hogy mindenki tudja, jobbról előzni szabálytalan, de aki nálam gyorsabban ment, már eleve az volt (meg az is, aki levitte a tükrömet, de ez most mindegy), tehát relatíve oly mindegy neki, hogy 160-nál még jobbról megelőz.

Oké, én is utálnám, ha vki keménykedésből, nem figyelésből nem engedne haladni, de én szétindexeltem az autót.

Szóval, kedves Pasik (nő nem mutogatott), kérlek Benneteket, próbáljatok néha odafigyelni a másikra (autópályán is meg otthon is :) , mert adódhatnak néha olyan helyzetek, ahol inkább megértésre lenne szükség és segítőkészségre, nem pedig anyázásra.

Hogy őszinte legyek, egy kicsit többet vártam a Teremté Koronáitól... vagy örülhetek, hogy nem sikerült "jobban " valamelyik befékezés???

454 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó veszélyes tükör autópálya kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janikahhh (törölt) 2009.04.29. 11:42:23

@Kispista: Annak ellenére, hogy teljesen lejön az írásból, hogy az autóvezetés csimborasszójának tartja magát... vészvillogó, index ide-oda, az ilyenektől félni szoktam. Meg valamelyik kommentjében: elromlott az ablaktörlő, ezért a pályá közepén rongyolt, vészvillogó bekapcsolva, rákényszerítve a többi, hogy a műszaki sávon előzzenek. 2 napja olvasom, de még mindig nem látok a pipától...

alturl.com/fwvr

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.29. 11:48:07

@Tipli: Eddig el sem tudtam képzelni, hogy ilyen emberek léteznek :(

consigliere 2009.04.29. 12:12:00

projektmenedzser, egyedülálló anya, autópálya, sebességtúllépés, furgon, hülyeséget-hülyeségre halmozás, probléma megoldás

mind-mind remek belekötési lehetőséget, szmpátiát stb-t nyújt egy finom kis..elnézést tüsszenteni fogok.. khhhhamuposztra.

Önjáró Talajgyalu 2009.04.29. 12:12:47

Ennel a sztorinal csak az hiperszarabb, hogy ezt ide beirja. Gratulalok, hulye ostoba picsa. Volt ilyen sztori, hogy valakit elmeszeltek az autopalyan, mert nem tartott jobbra. Na ilyenkor hol vannak a palyarendorok? Uramisten.

A nagyanyam, aki 80 eves, es mar 50 eve _SEM_ tudott autot vezetni (jogsija azert van, mert a haziorvos regi ismeros, kisvarosban, tehat nem teszi meg h. alkalmatlannak minositi), manapsag pedig a maximalis sebessege alulrol surolja az 50km/h-t, kettesben, uveghanggal, a Daewoo Ticoban, na az sem csinal ekkora hulyeseget, mert meg o is felfogja, hogy JOBBRA TARTS! Ha ennyit se, akkor add le a jogsid, vagy add el az ecserin. Projektmanager uristen. Szegeny projektek.

Azt meg mar leirtak elottem, hogy belso tukor vajon MI? Hatranezes vajon MI? Elvileg forgalomkeptelen autoval autopalyan belsosavozni vajon MI? Engem meg az erdekelne, hogy terden allva, hanyatt fekve vagy negykezlab pucsitva szerezte-e a jogsijat?

EBEUSS2 (törölt) 2009.04.29. 12:19:39

A középső tükörből is lehet követni a hátsó forgalmat, csak messzebbre kell tekinteni. Tény, hogy a kocsi mellett haladót nem látni benne, de azért egy picit hátra is lehet fordulni! Vagy a posztírónak nem csak a tükre hiányzott, hanem távolra sem lát, és a nyakát sem tudja mozgatni?

Vagy egyszerűen felállított magában egy hibás elméletet, és mindenáron rakaszkodott hozzá?

Kispista (törölt) 2009.04.29. 12:39:10

@EBEUSS2: ott a pont, ha valaki figyeli a forgalmat folyamatosan, ami autopályán nem egy lehetetlenség, akkor a középső tökörrel is el lehet boldogulni, városban nehezebb, de autopályán megoldható,csak 1 felöl jönnek az autók.

A belső sáv meg valamiért néhány embernek földöntúli örömet okoz,nem tudom miért gondolom azt hiszik hogy a külső csak a hülyéknek való.

Gondoljatok bele mi lett volna ha nem csak a tükör törik le, hanem elromlik a fék is akkor is belső járna neki, hisz nem tud minden hülye teherautós miatt ukmukfukk lassítgatni.a kézifék meg nem tart örökké igazán megérthetné mindenki az M3-on.

ex-dr. vuk 2009.04.29. 12:50:13

Hat kedves posztiro... Ekkora marhasagot.
Kozepso tukor plusz oldalra/hatranezes siman megoldotta volna.

Persze a befekezoket ez nem menti fel semmi alol.

Hoppázó Beléndek 2009.04.29. 13:00:16

házhoz jönni szopásért tipikus esete!

hány és hány ilyen lehet még az utakon, akik ezt mondják magukról : "szóval a vezetési gyakorlatommal nincs gond, és én sem szimpatizálok a "vasárnapi" sofőrökkel, és igen, ha dühös vagyok, én sem fogom vissza magam "
a : amíg azt hiszed,h jól vezetsz, nem vezetsz jól!
b : minél jobban vezetsz, annál jobban tudod,h nem vezetsz jól igazán
ezt tanuld még meg a fasza projekjeid mellett lol

zsoci 2009.04.29. 13:05:50

Meséldd már el hogy miért nem lehet bal tükör nélkül előzni, pláne autópályán ????
A középső tükör luxus ??

Inkább mégse vezess.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.04.29. 13:11:34

@newtehen: Szerintem valami zsíros hajú, punnyadt kamasz, esetleg újságíró gyakornok, aki így gyakorolja a polgárpukkasztást, majd beregelt pilot néven is, hogy sikerül-e überelnie önmagát :-)

killerkaller 2009.04.29. 13:12:01

@vuk_: Egyetértek vuk_-kal, belső tükör átállítása, intenzívebb fejforgatás a megoldás,
mert a biztonság a legfontosabb. Pláne ha ovis gyerek is várja a tisztelt posztolót. Időre gyerekér oviba érni - nagymami, papi, barátnő, szomszéd, etc. Vagy ennyire egyedül van, hogy muszály kockáztatni?

janikahhh (törölt) 2009.04.29. 13:13:58

Most filózok azon, hogy kiköltözöm BP-ről. Ez azt jelenté, hogy napi szinten kellene az M+-on járnom. Viszont a blogot olvasgatva egyre inkább elmegy tőle a kedvem, mert így nagyon megnő a valószínűsége, hogy összefutok az ilyen barmokkal... Vagy valami régebbi Volvot kell vennem, amikben még volt vas rendesen.

alturl.com/fwvr

Agyalap 2009.04.29. 13:36:40

A nyakmerevítő gallért kifelejtetted a történetből, vagy tényleg a belső sávban mentél végig?
Ez a műfelháborodás is jó volt, remélem hogy nem volt igazi, mert akkor tényleg egy hülye picsa vagy...
Ezer és egy mondvacsinált okom lehetne, hogy miért megyek a belső sávban, de inkább nem megyek.

akela1978 2009.04.29. 13:41:32

Most ez komoly??? Arra hivatkozol, hogy nem alkalmas az autód autópályán való közlekedésre ill előzésre és mehetsz a belső sávban? Miért nem álltál be egy kamion mögé és 90-100 km/h-val folytattad az utat, ja, hogy 30-60 perccel később érsz oda? De több eséllyel éppségben, ahogy a gyermeked is szeretné. Nem hivatkozhatsz arra, hogy nincs tükröm és hogy a megengedettnél gyorsabban mentem!!! Tapasztalataim szerint hétköznap Hatvantól (napközben), vasárnap du-este Gyöngyöstől (Bp felé) nehezebb a sávváltás a folyamatos kocsisor miatt... addig talán alkalmas a középső tükör és a hátrafordulás is, bár még nem próbáltam és ha ilyen történne velem tuti beállnék a kamion mögé, nem kockáztatnám magam és mások életét

killerkaller 2009.04.29. 13:58:31

@pilot: a középsőujj mutogatók azok :-)

Kispista (törölt) 2009.04.29. 14:04:05

@Tipli:
költözz:)én minden nap ingázom az M3on mogyoród Bp között amit 2 év alatt megtanultam:

1, ordibálás nélkül elviselni, hogy valaki előttem megint 50-el akar besorolni az autopályára, és a gyorsítósávban nem gyorsít a paraszt hanem kétségbeesetten indexel kifelé és indexelget.
2, kiröhögni a parasztot aki a mogyoród és az autopálya között a tök kanyargós úton 1 cm-rel a hátsó lökgárítöm mögött halad, majd az autopályán 90en külsősáv.
3, kiröhögni a parasztot aki az M0 előtt a kamionokat normális 140-es tempoban előzgetőket levillogja majd besatuzik az M0 után ,mert onnan már áll a sor:)majd ugyanez az ember cikázik a sávok között a szerencs utcai lámpánál gurulok el mellette többnyire.

3,Nem idegeskedni azon,hogy a leálló sávon 90en előzik a sort rendőrt 2 év alatt 2x láttam.

4, nem idegeskedni azon ,hogy a paraszt az uszodánál jön rá hogy akkor ő nem is az Árpád híd felé megy,az átsorolásával az egész sávot hátráltatja.

De a vidéki nyugalom megéri költözz ki:)

PitBuli 2009.04.29. 14:52:30

Ez durva, ez nálam is kiverte a biztosítékot.
Nem vagyunk egyformák, de hogy valaki ennyire "furcsán" gondolkodjon...

killerkaller 2009.04.29. 14:58:20

@Kispista: a 2x3 dupla röhögést, vagy dupla ideget jelent? :-)))

labi 2009.04.29. 15:06:54

Azon már ritkán lepődöm meg hogy hülyék az emberek...

De hogy le is írják hogy mindenki más is tudja róluk...

"Aki vezetett már baltükör nélkül, az tudja, hogy előzni anélkül nem lehet"
vs.
" a felhajtónál bemegyek egyből a belső sávba"

Hogy a balherébe dobtad át magad a felhajtóról egyből a belsőbe ha szerinted egy sávot sem lehet váltani?


"Ha láttam, hogy a hátam mögött jön valaki, vészvillantottam kettőt, és két indexet jobbra, mindezt egymás után kétszer, hogy lejöjjön, kérem szépen kerüljön ki"

Igen bmeg, a jobbra indexelés az az egyezményes jele annak, hogy jobról kerüljenek ki, ugye?


"Mi legyen, gondoltam, a gyerekekért oda kell érnem, csak nem cammoghatok Polgártól Pestig egy kamion mögött?!"

Jah, mert a gyerek belerohadt volna az óvodába, ha 20 perccel később érsz oda.
Ha esetleg az óvónő mégis tarkónlövi a gyereket ennyi késés esetén, akkor telefon barátnő, telefon pasi, telefon szomszéd.... Bár az írás után nem lepődnék meg ha se barátja, se pasija, se olyan szomszédja akivel jóban van nem lenne.... Megérteném őket...

George Jung 2009.04.29. 15:29:37

@Kispista:
Tiszta szívből irigyellek, hogy ezeket Te el tudtad sajátítani. Én is ezen ügyködöm, és nekem az istenért nem megy...

Bobby Baccala 2009.04.29. 15:36:46

hát bazmeg...hol a kurva anyádban vagy te projektmenedzser? ott is ilyen világmeváltó gondolataid vannak?

TEEEEEEEEEE...egy ostoba gyökér vagy!

mér nem ragasztottad fel a sminktükrödet te elmeháborodott?

sőt..miért nem gyújtottál rá, és eregettél füstjeleket az oldalablakon???


belül nincs visszapillantó? akkor segítek! látod hogy jön valaki mögötted...kihúzódsz...elengeded a gyorsabban haladót,belenézel a visszapillantóba csekkolod hogy mivan a hátsó légtérben, oldalra fordítod a kis buksidat, meggyőződsz róla hogy nincs ott senki..és mehet is a sávváltás!

komolyan mondom ekkora ökörséget még nem olvastam! a gondolkodásod mindenféle logikától mentes!

George Jung 2009.04.29. 15:39:09

@pilot: Hopplá! Megérkezett a posztíró kedves házastársa is. Ippijáé!

QAQ 2009.04.29. 15:41:54

Megertettem a logikajat ennek a ragyogo elmenek..(biztos kezdo PM :) )

Azt mondha ,h:
"Aki vezetett már baltükör nélkül, az tudja, hogy előzni anélkül nem lehet (aki nem vezett még nélküle, gondolom, annak is logikus, hogy előzés előtt azért belenézünk... különösen autópályán)."

szoval neki kiesik elozes elott a belenezes a tukorbe ezert aztan mar nem tud elozni se...

Ugy csinalja ahogy tanitottak step by step...

ERTITEK :) :)

Kispista (törölt) 2009.04.29. 16:05:31

@George Jung:
1 éven keresztül úgy jártam dolgozni,hogy mire pittyent a beléptető kártyám a cégnél ,már mindenkit gyűlöltem.

Aztán beleszartam, most röhögök ezeken és lehúzódok, meg integetek barátságosan, felveszem a normál tempót és bizom benne hogy aznap is túlélem az utat.
(mondjuk az 50-nel történő besorolást nem tudom megszokni)ott még kiszakad belőlem pár sikkantás:)

Sandokan6 2009.04.29. 16:06:39

@George Jung: Igen, vagy a hazastars vagy a Holgy egy uj nevvel. Dobbenet, hogy szerintuk ez igy rendben volt es az itt beirt 100 ember a hulye...

killerkaller 2009.04.29. 16:18:19

@Sandokan6: házastárs nem lehet mert írta, hogy egyedülálló

blogszilva 2009.04.29. 16:22:11

@QAQ: :D

Biztos teljesíthetetlenné vált az "előzési projekt" egyik fontos mérföldköve (tükörbe nézés), ezért a projekt kizárólag csak meghiúsulhat... De az is lehet, hogy az ámerikai gondolkodásmód szerint csak és kizárólag checklist alapján képes bármit megcsinálni...

AnimalGarden (törölt) 2009.04.29. 16:32:39

Elolvastam 3x.
Nem térek magamhoz, komolyan.
Az, hogy furcsa megoldást választott a tükörnélküliséghez az egy dolog, de hogy annyira felháborodott azon ,hogy a világ nem értette meg a gesztusait, hogy billentyűzetet ragadott, és világgá is kürtölte, hogy HÜLYE VAGYOK az nagyon veszélyes.

Volt itt régen egy poszt ahol a srác azt mesélte hogy jött a mentő ő meg nagy sebességgel menekült előle, és nem értette hogy miért nézett mindenki hülyén rá.
Na ez a srác tuti hogy a posztoló közeli rokona szerintem.

Lips 2009.04.29. 16:33:43

Nem igaz hogy nő létére nincsen nála egy kis tükör..........

TH 2009.04.29. 16:35:40

@AnimalGarden: ebből a nőből süt a felsőbbrendűségi érzés. ez teszi különösen súlyossá az esetét. Egy önelégült idióta tömören.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.04.29. 16:40:42

Biztos volt ennek a szerencsétlennek a ritiküljében olyan piperetükör vagy mi a franc, azt kitarthatta volna oldalra ha már a feje nem forgatható aztán csókolom, lehet menni külső sávban. Bár ehhez kellett volna gondolkodni is, ez esetben tehát felejtős.

AnimalGarden (törölt) 2009.04.29. 16:42:02

@TH:

Mondjuk lehet hogy egy kamiont vezetett Horngyuszis fejdísszel, azért nem látott más megoldást.
Gondoljatok bele ha megállította volna a rendőr a tachográf miket mutathatott volna:)

TH 2009.04.29. 16:46:33

@AnimalGarden: hát ja, de Fiat Scudót írt a posztban...ez mond ellent csak a kamionos elméletednek kizárólag. ;)))))

Sandokan6 2009.04.29. 16:50:02

@killerkaller: Ja tenyleg, irta hogy egyedulallo. Hat mit mondjak nem csodalom... :o) Akkor csak egy ikufajter szimpatizans lehetett. Vagy uj udvarlo... Vagy beosztott... Esetleg mindketto...?

AnimalGarden (törölt) 2009.04.29. 16:53:49

Na jó abban nicsen tachográf:) viszont egy ilyen ámokfutó kezében az is tömegpusztító fegyverré válhat:)

Bobby Baccala 2009.04.29. 16:55:30

@Lips: @Gringо:

úgy látom másnak is megfordult már ez a fejében..csak a projektmenedzserek királynőjének nem :DDD

az a baj hogy nagyon sok ilyen menedzser van..aki megvan győződve róla, hogy alkalmas arra amit csinál..közben meg segg ill. büszke hülye!

Bobby Baccala 2009.04.29. 16:59:30

asszem a posztírónak is ennél a leányvállalatnál kéne dolgoznia :DDD

tanulságos vicc:


Kannibál törzset alkalmaz egy világcég, az afrikai leányvállalat őrző-védőinek. Tartanak tőle, hogy el-eltűnnek majd alkalmazottak, de semmi gond, mert a törzsfőnök Aghwopakitru-ra felesküdött hogy nem fognak megenni senkit legfeljebb csak a konkurenciától.
Fél évvel később eltűnik az egyik takarító. Miután a körzete piszkos marad, keresni kezdik, nem találják. Összedobolják a kannibálokat, a törzsfőnök a rendőrök szeme láttára mindenkit megesket az összes szellemre, hogy ők ilyet nem (t)esznek... Nyomozók elmennek. A törzsfőnök rákérdez:
- Ki volt az?!?
Hátulról egy ifjú kannibál halkan beszól: ő volt.
A törzsfőnök erre:
-"Vazze..."!!!, nem megmondtam, hogy a takarítókat ne bántsátok! Itt olyan jó helyünk van! Hat hónap alatt megettük a managementet, a kontrolling osztályt, a financial monitoringosokat, a strategic finance departmentet, a marketingeseket, az asset optimalisation expertise workgroupot, és a corporate customers relations officert, de a kutya se vette észre!
Erre te megzabálsz egy dolgozót...!

bekov 2009.04.29. 17:01:23

tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legidiótább projekt menedzser a vidéken?

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.04.29. 17:07:27

@Bobby Baccala: Ebből is látszik, hogy valami friss diplomás cica lehet, nem látott még Mek Gájvört :)

Bal@ge89 2009.04.29. 17:20:45

Ilyen hülye posztolót bazzeg rég láttam már .Látszik hogy női logikával oldotta meg a feladatot. Amúgy középső tükörből is hátra lehet nézni. Áhh nem találok szavakat mekkora debil a posztoló

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.29. 17:22:54

Jé, már majdnem 400 hozzászólás, és nagyjából mindenki egyetért. Volt már ilyen? :DDD
Én még mindig nem hiszem el, hogy ilyen tényleg megtörténhet. Valaki hülye, és még büszke is rá. Vagyis ő csinálta jól, a többi 100 ember meg rosszul. Hihehehehetetlen...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 17:29:19

@Bal@ge89: Csak ritkán néztem rá ennek a posztnak a kommentjeire, de minden ötödik ember leírja, hogy belső tükör, mikor ebben a kocsiban nem is lehet hátralátni bentről. :)
Egyébként a sminktükör nem feltétlenül rössz megoldás ilyen esetben. 130-nál mondjuk az oldalablakon kihajolós megoldás nem feltétlenül javallott. :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.04.29. 17:32:52

@SilentSound: Ha a külső sávban 130-al lehet menni akkor szerintem nincs miről beszélni :)

bekov 2009.04.29. 17:37:22

@SilentSound: az meg pláne nem, hogy beáll a belső sávba és ki sem mozdul onnan... ha ennyire beleszeretett abba a tükörbe és nem tud létezni nélküle akkor nem kell elindulni... két tipus van, akit kib*szottul rühellek, a nemindexelő suttyók, márkától függetlenül, és az autópályán konstans belső sávban slattyogók... egyikre sincs mentség, semmilyen féle... még a motorosokat is jobban tolerálom, mint az előbb emlitett két állatfajt...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 17:39:16

@Gringо: Persze, mindettől függetlenül nem éppen az optimális megoldást választotta a levélíró szerintem sem. Hogy finoman fogalmazzak. :)

TH 2009.04.29. 17:56:10

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Hát szinte...:)))

@SilentSound: És akkor honnan látta, hogy jönnek mögötte? A Scudónak egy csomó verziójából ki lehet látni hátra...

killerkaller 2009.04.29. 18:07:07

@SilentSound: féligazság amit mondasz, mert ha bedeszkázott a járgány, akkor tényleg gáz kilátni, de ha körbeablakos, akkor a posztoló látószervével lehet gond, meg ami azt vezérli.
A posztból pedig nem deül ki egyértelműen, hogy a Fiat Scudo melyik változatáról van szó,
bár elképzelhető, hogy az ezüst színre fényezettekbe nem szerelnek belső tükröt, plusz vedd figyelembe a legendásan jó májunkat:-)

Ro3 2009.04.29. 18:37:13

@TH: A jobb tükörből láthatta...

Sugi77 2009.04.29. 18:44:16

@Bobby Baccala:
spec nálam se szokott tükör lenni. sminkeléshez van a kocsiban visszapillantó X))) a középső tükrön állítok egy kicsit, akkor láthatom a baloldalt :D

Sugi77 2009.04.29. 18:49:39

@SilentSound:
Nincs teljesen igazad mert csak annyit tudunk hogy Fiat Scudo, na most abban van olyan is, amiben van középen tükör. Én nem láttam, hogy teherautóként jelölte volna, hogy hátul dobozos, vagy ilyesmi. Elkerülte a figyelmem?

Amúgy meg valószínüleg, ha eszébe jutott volna, akkor említi, hogy ennek sajnos nincs belső tükre.....vagy tévedek? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 19:06:02

@Sugi77: Írta valahol kommentben a posztíró, hogy olyan van neki, amiben nem lehet hátralátni. :P

12Rómeó 2009.04.29. 19:51:07

@SilentSound: Igen, írta, hogy nincs belső tükör. De lehet, hogy azé nincs, mert úgy tudja, hogy az sminktükör és csak magát látja benne!:) )))))

AnimalGarden (törölt) 2009.04.29. 20:57:44

@SilentSound:
Tényleg nem kötözködésből de én nem látok ilyen megjegyzést.

amugy hülyén nézne ki egy teheraztóban 2 gyerekülés ugye.. éppen a bölcsiből meg oviból akarja a gyerekeket elhozni.
de lehet hogy papirdobozokban utaztatja őket a rács mögött.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 21:00:31

@AnimalGarden: autozz.blog.hu/2009/04/28/letorott_a_tukrom_mentem_vegig_a_belso_savban?fullcommentlist=1#c5694067
A többi felvetés valóban érdekes... :)

@12Rómeó: Röhögünk ezen, de hidd el, hogy van ennyire hülye ember is. Az élet produkálja a legnagyobb marhaságokat. :)

kamushamus 2009.04.29. 21:24:08

Remélem ennek az idiótának berántják egy kicsit a jogsiát,azt írja,hogy zárt hátsó ablak,szállítási célú Fiat Scudo,mely szerintem teherautónak van vizsgáztatva,aminek a megengedett legnagyobb sebessége 80km/h.
Csak 70%-os sebességtúllépés történt elmesélése szerint.
Barom

pakesz (törölt) 2009.04.29. 23:30:44

szoval ezt biztosan SilentSound talalta ki, ennyire hulye nem lehet valaki...

sorolnam:
1., az ok, hogy lemegy a tukre, es felmegy a palyara kockaztatva, hogyha baleset lesz, akkor az egesz hobelevancot rab@sszak, meg akkor is ha nem o volt az aki okozta a balesetet
2., az is ok, hogy a belso savban 150-el vegig megy, ez eletszeru, es az szopja le az osszes sunt, aki 150-el meno autot elozni akar, es nem meri megtenni jobbrol
3., de hogy HELYTELENUL es felrevezetoen hasznalja a jelzeseket, ezaltal felrevezetve a 170-el kozeledot, na hat az az ongyilkos es tomeggyilkos kategoria

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.29. 23:30:56


én felajánlom a posztírónak, hogy legközelebb ilyen vészhelyzetben hívjon fel. vigyázok addig arra a kölökre, de többet ilyet ne csináljon.

Loismustdie 2009.04.29. 23:32:52

Multik öntudatos gyermeke, kicsit rájátszik az emancipált női szerepre és megelőzésből támad, pedig amúgy semmi sincsen. (tippem szerint a poén beszólásokat is és bármiféle eltérő véleményt személyes támadásnak vél) Nem jól vezet, csak gyorsan, nem ügyes inkább pofátlan és valószínűleg végigrettegte az egész utat csak magának is fél bevallani. A férfiak világában így tud érvényesülni, ezt neki adom, de ez már egy másik történet.

mr_x 2009.04.29. 23:50:07

@Tipli: "elromlott az ablaktörlő, ezért a pályá közepén rongyolt, vészvillogó bekapcsolva, rákényszerítve a többi, hogy a műszaki sávon előzzenek. 2 napja olvasom, de még mindig nem látok a pipától..."
Meg mielott elvisz a szivinfarktus elarulhatom hogy valojaban hogy tortent:
Jottunk Balatonrol, eso eleredt Fehervar korul, ablaktorlo nem muxik.
Felrealltam a lealosavban, lehuztam a vizet az ablakmosoval, majd amint eleg ures hely volt a kulso savban hogy ne szorjak be a szelvedomet elindultam.
Par km-enkent felrealltunk egy gyors ablaktorlesre, egesz az elso pihenoig ahol megalltunk amig az eso alabbhagyott.
Persze a szinhazbol - ahova igyekeztunk - elkestunk, de legalabb odaertunk.

mr_x 2009.04.30. 00:03:19

@AnimalGarden: "a srác azt mesélte hogy jött a mentő ő meg nagy sebességgel menekült előle, és nem értette hogy miért nézett mindenki hülyén rá.
Na ez a srác tuti hogy a posztoló közeli rokona szerintem."
En irtam a mentos posztot, es nem vagyunk rokonok :-)
Azt viszont meg mindig nem ertem hogy miert jobb a mentonek ha olyan belathatatlan kanyarban megallok ahol raadasul a magas padka miatt nem lehet az utrol lehuzodni, mint ha tovabbmegyek amig belathato lesz az ut az elozeshez es/vagy le lehet huzodni az utrol.
Az itteni valaszolok valahogy nagyobbreszt azt javasoltak hogy azonnal megallni, a mento majd megoldja (ha meg a belathatatlan kanyar miatt csattan az nem az en problemam.
Erdekes, hogy a langlovagok oldalon viszont azt valaszoltak hogy fontosabb a szabad ut biztositasa mint hogy a megkulonbozteto jelzest latva/hallva azonnal megalljak.
Akkor most kinek van igazuk? Akik szerint hulyeseg a minel gyorsabban szabad ut biztositasa, vagy a tuzoltoknak akik elvarjak hogy ne akadalyozzak oket a belathatatlan kanyarban valo megallassal? :-o

SzaLacika 2009.04.30. 00:13:50

Nem akarok nagyon rosszmájú lenni, de kedves posztolónk korábbi hozzászólásaiból kiderül, mióta is tart a hírös projekt menedzseri karrierje...(Nincs ebben semmi titok, a kommentek nyilvánosak, bárki rákereshet)

blog.hu/user/id/143318/tab/activity/post_id/665990
blog.hu/user/id/143318/tab/activity/post_id/814299

Ezzel csak arra akarok kilyukadni, hogy azt írja: "Projektmenedzserként dolgozom, Budapestről járok Miskolcra, Debrecenbe, Sopronba, stb., szóval a vezetési gyakorlatommal nincs gond, és én sem szimpatizálok a "vasárnapi" sofőrökkel".
Tehát a nagy projekt menedzseres vezetési gyakorlata maximum 4 hónapos. És még ő fikázza itt a vasárnapi vezetőket meg hinti a hülyeségeit. Meg kihangsúlyozza, hogy "projekkkt meneddzserrr"... Gratula...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.30. 00:23:58

"
Munkahelyi Terror A másik oldal 2008. 12. 15. 06:00:00

Kedves Olvasók! Itt a hétfő (hüpp-hüpp), ezért mi is új, rendhagyó bejegyzéssel jelentkezünk. Eddig kizárólag a munkavállalók tapasztalatait ismerhettétek meg, de ma bepillantást nyerhettek a "másik oldal" titokzatos világába.

norindaa 2008. 12. 15. 09:54:10
Szia!

Szerintem túl sokat várnál el egy embertől... :)
... nem lehet, hogy inkább kettő kellene részmunkaidőben? Rengeteg kismamát tudok,akik örökké hálásak lennének, ha valaki ezen a módon foglalkoztatná őket.
Viszont szerintem alacsony lehet az ajánlott fizetés. Ha jól értem, feltétel a Word megfelelő kezelése, Excel professzionális használata, nyelvtudás, számlaügyintézés.
Én is állást keresek momentán, diplomás is vagyok, de az excelt magam sem tudom kezelni. Ezért gondolom, hogy vagy magasabb fizetéssel jobban képzett embereket kellene motiválni, vagy két embert, részmunkadőben, akik minden kívánalomnak megfelelnek - ketten.
norindaa 2008. 12. 15. 09:58:51
...és amit elfelejtettem: nekem is volt cégem, maximálisan megértelek, ezért is próbáltam agyalni, mi lehet a gond."

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.30. 00:25:40

@SzaLacika: prodzsekt menedzser, de bevallottan nem kezeli az irodai szoftvereket.
:DDDD lol

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.30. 00:34:47

@mr_x: akkor most elmondom, miért olyan veszélyes a kanyarban mentő kategória:

tavaly történt, Veszprém és B.Füred között a kanyargós szerpentínszerű valamin. mi Veszprém felé haladtunk, azért fontos mert felfelé két sáv van, és záróvonal. egy nyanya ment előttem a belsőben, a külsőben lassabb kiskocsi. nyanya eltűnt előlem a külsőbe, sóhajtottam hogy végre. gázra rálépek, közben balkanyar. nyanya mellett voltam, mikor hirtelen szemből a záróvonal átlépésével, gyakorlatilag belátatlanul a villogó mentő előzi a parasztot, aki véletlenül sem akart lahúzódni vagy lassítani. én tövig toltam a gázt és berántottam jobbra a kormányt.
a Jóisten, a Vakszerencse meg a 320LE mentett meg az összeütközéstől a fizika törvényeit meghazuttolva.
innen üzenem annak, aki a mentőt a záróvonal átlépésére késztette hogy a jó kurva anyját! és szarjon farfekvéses tarajossünt! :D

SzaLacika 2009.04.30. 02:40:11

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono): Mármint a posztra gondolsz? Nem tudom, szerintem nem...

Amúgy én direkt nem másoltam be ide a kommentjeit meg boncolgattam tovább, mert még valaki rámfogja, hogy pellengérre állítom a csajt. Ezért írtam inkább linkeket, aki akarja nézze meg.
Az ostobaság az ostobaság, de a többi dolgait inkább hagyjuk...:) Amúgy sem volt (ezek után nem is lesz:) hosszú élete a blog.hu-n...

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 09:43:38

@Kispista: Kéne valami bálna akkor, mert sajna ha lóerő van alattam, akkor azt használni is akarom... de kicsit segítettél azért :)

dom.ir/0tipli

Sugi77 2009.04.30. 11:33:57

@SilentSound:
Én kérek elnézést bevallom nem olvastam végig a rengeteg kommentet :D

mr_x 2009.04.30. 12:04:12

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):
"én tövig toltam a gázt és berántottam jobbra a kormányt.
a Jóisten, a Vakszerencse meg a 320LE mentett meg az összeütközéstől a fizika törvényeit meghazuttolva.
innen üzenem annak, aki a mentőt a záróvonal átlépésére késztette hogy a jó kurva anyját! és szarjon farfekvéses tarajossünt! :D"
Mielott sunt osztogatsz, nezzuk meg a masik oldalrol:
Megyek egy kanyargos uton, egyszercsak egy belathatatlan kanyar elott mogottem terem egy szirenazo mentoauto. Na ennek fele sem trefa, mi a teendo ilyenkor?
Mivel rendszeresen olvasom az autozz blogot es a langlovagokat is, vegigfutott elottem a sok jo tanacs.
Eloszor is a langlovagok azt mondtak, hogy a legrosszabb ha megallok egy belathatatlan kanyarban ezzel veszelyes helyzetet teremtve a nenoautot a zarovonal atlepesere kesztetve. Tehat index ki es tovabb haladok, hogy a kanyar utan amint belathato lesz felreallok.
Hat, a mento az indexemet meglatva azonnal elozni kezd, biztos azt gondolta hogy azt jelzem neki hogy szabad az ut.
Na akkor mi a teendo? Az autozz blogon azt irtak a nagyokosok, hogy mento elott nagy fekezesert sun jar, ugyhogy labam elveszem a gazrol, es fokozatosan lassitok, hogy elosegitsem az elozest, kozben lehuzodok amennyire lehet.
Erre szembol megjelenik egy HMCS egy regi M3-al, es ahelyett hogy azonnal a fekre lepne es lehuzodna amikor latja hogy szemben villog a kek szirena, inkabb nyom egy koveret, hogy meg a mento elott meg tudja elozni az elotte toporgo mazsolat.
Innen kivanok neki egy suncsaladot a megfelelo helyre.

Ugye hogy maskepp nez ki igy a dolog?

Mellesleg szerintem a legnagyobbat a mentos hibazott aki nem gyozodott meg rola hogy mas veszelyeztetese nelkul be tudja fejezni a muveletet.
A pirosba sem hajthat be amig meg nem gyozodott rola hogy elengedik.
Mibol gondolta, hogy a belathatatlan kanyar masik oldalan nem jon valaki?
Mi lesz a kovetkezo? Autopalyara mennek a forgalommal szemben? Esetleg kikerulik a leeresztett sorompot, "hat latja a vonat hogy jovok, miert nem all meg"?

yellowcsirke 2009.04.30. 12:30:32

Kövezzetek meg, de én pl tökéletesen kilátok jobbra és balra is a ->középső

Bobby Baccala 2009.04.30. 12:32:08

executive street supervisor kisasszonynak jelentem:

tegnap kipróbáltam, hogy mit látok a belsőből ha csak a jobb oldali visszapillantót nézem...jelentem lehet látni a sávokat, igaz van holttér bőven...szal megoldható a sávváltás ha nagyon kell.

@mr_x:

nemtom hogy ki mit csinál de én 104/105/107 előtt nem szoktam azonnal satuzni...jópár éve mentem a gyorsforgalmin amikor feltűnt mögöttem egy mentő, szemből nagy forgalom volt, előttem senki...szal én inkább gyorsíttam, és amikor tiszta volt szemből az út akkor húzodtam le, jeleztem hogy mehet, és pici gázelvétellel segítettem az előzését...meg is köszönte vészvillogóval :))) egy szirénázó mentő! nem hittem el :D
de asszem ezt már írtam itt vmelyik posztban korábban.

mr_x 2009.04.30. 13:17:08

@Bobby Baccala: "szal én inkább gyorsíttam, és amikor tiszta volt szemből az út akkor húzodtam le, jeleztem hogy mehet, és pici gázelvétellel segítettem az előzését"
En is ezt a modszert hasznaltam egesz addig amig a mentos posztban mindenki le nem ugatott hogy milyen bunko vagyok hogy mentovel versenyzek.
Azota a tobbseg altal tamogatott modszert hasznalom, hogy amint meglatom a nenot azonnal felreallok amennyire csak tudok es oldja meg.
Igaz azota csak egy alkalom volt amikor beallt autopalyan jott a tuzolto, de ott fel tudtam allni a ket sav kozotti fure a korlat melle, igaz ebben az esetben elozoleg is ezt a csinaltam volna :-o

Passzivista 2009.04.30. 13:42:23

Egyetertek a tobbseggel. Belso tukor, 130, es ovatossag rulez. Ja, es ezert tart itt ez az orszag!

Bobby Baccala 2009.04.30. 13:45:59

@mr_x:

ki az a többség? na majd jól szájba verem :D

amúgy pont tegnap morfondíroztam..miért van az hogy rajtam kívűl mindenki hülye? :DDD

mr_x 2009.04.30. 13:49:57

@Bobby Baccala: "amúgy pont tegnap morfondíroztam..miért van az hogy rajtam kívűl mindenki hülye? :DDD"
Akkor te en vagy, mert en is ugy gondolom hogy rajtam kivul mindenki hulye.
Uristen, tudathasadasos vagyok :-)

Vienna 2009.04.30. 14:43:44

Nem csak buta de még hazug is a posztíró.

Nekem dobta már meg az autómat bukkanó, úgy hogy majdnem a mellettem lévőnek sodródtam. Annak az esélye, hogy a tükröt letöri ezzel, NULLA. A kis sebességkülömbség miatt az előzést folytató autó tükre behajlik és kész. Viszont ha ennyire közel kerülnek egymáshoz hirtelen, akkor nem tud összeérni a tükör anélkül hogy szét ne húzzák egymás oldalát.

Már az eleje is kamu a sztorinak. Tehát: úgy indult el otthonról, hogy nem volt tükre, vagy útközben valahol bénán leverte. De hogy nem egy őt előző autó vitte le a tükrét az hétszentség.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.30. 14:55:09

hubazzz, maradj a szekérnél a földúton.

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 16:38:02

@Vienna: És az ütéstől az üveg se törik össze? Insert jól vágja, autót láttál-e már?

Mertcsak 2009.04.30. 19:53:55

@zsebeibezse:

A 80 km/h-s korlátozás 2.5 t megengedett legnagyobb össztömeg felett lép be.
A scudo szerintem alatta van.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.01. 00:12:53

@mr_x:
szívesen elcserélném veled ezt az élményt. mert még a leírtak alapján sem látom máshogy a helyzetet!!
ott nem volt patka, csak fű. szoktak ott megállni akik vízelési gondokkal küzdenek....
tehát nem ugyanaz a történet a tiéddel (nem neked sünöztem, ha erre gondolsz).
és nem 100%-ban a szembe jövő sofőrt okolom, a mentőautó vezetője a szememben méghibásabb volt. a szirénát nem lehetett hallani, pedig zene nem dübörgött nálam.
szerencsétlen helyzet, könnyen tömegkarambol lehetett volna....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.01. 00:19:57

@mr_x:
a szembe jövő hmcs-nek is sün jár, de nem látok vele párhuzamot az én történetemben.
basszus, közlekedsz normálisan, mikor a kanyarban szembe találod magadat egy kib.szott mentővel, a köcsög szembe jövő meg ahelyett hogy fékezne vagy lezúgna a gyepre mivel a mentő mellette van - sebesség változtatás nélkül megy mint egy kib.szott zombi.

mr_x 2009.05.01. 14:50:24

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):
"nem neked sünöztem, ha erre gondolsz"
Nem erre gondoltam, csak megprobaltam leirni, hogy mi lett volna ha a mento altal elozott irta volna az o szemszogebol.

"a szembe jövő hmcs-nek is sün jár, de nem látok vele párhuzamot az én történetemben."
Ha a szembe jovo irja akkor o meg azt mondta volna, hogy igenis satuzhattal volna majd a megelozni kivant auto moge bevagsz, visszaketto es nyomsz egy koveret hogy az utanad jovo ne torje ossze a feneked.
De nem pampogok, csak arra probalok ravilagitani, hogy mas szemszogbol gyakran mashogy nez ki minden.

"a köcsög szembe jövő meg ahelyett hogy fékezne vagy lezúgna a gyepre mivel a mentő mellette van - sebesség változtatás nélkül megy mint egy kib.szott zombi."
Honnan tudod, hogy nem lassitott? Merted a sebesseget?
Az hogy nem huzott le a gyepre azzal lehet hogy egy tomegbalesetet elozott meg. (gyepre lehuz, rafekez, abs nincs, kocsi megpordul es beloki eled meg a masik ket kocsi ele a mentot)
Raadasul miert neki kellett volna lehuzni, o ment a sajat savjaban esetleg lassitassal segitve is a mento elozeset), egyszercsak a mentovel szemben megjelenik a masik savban egy auto.
Ha o eltunik az utrol a mentovel szemben meg mindig ott van a masik auto, mig ha a szembeauto (azaz te) tunsz el akkor a mento semmi sem zavarja.

Ismet mondom, nem teged kritizallak, valoszinu hogy az egyik legjobb valtozatot sikerult valasztani az adott helyzetben a padlogazzal, csak erdekes megnezni mindent tobb oldalrol.

Ugyanez a mentos szemszogebol esetleg ugy nezett ki, hogy "szirenazok, villogok, nem erek ra, mi az hogy nem latjak elore hogy en jovok a kanyarban.
Es hidd el, eleg hangos tud lenni a szirena a mentoauto belsejeben.
En amikor legutobb vittek, kertem is oket hogy nem erdekel ha tiz perccel kesobb erunk be, de kapcsoljak le a villyogot mert nagyon idegesit, ok meg mondtak, hogy a kedves betegnek ebbe nincs beleszolasa :-o

JASper (törölt) 2009.05.01. 16:25:40

Szerencsétlen hülye.....
Használj tömegközlekedést,vagy bérelj sofőrt.....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.02. 01:44:25

@mr_x:

"Honnan tudod, hogy nem lassitott? Merted a sebesseget?
Az hogy nem huzott le a gyepre azzal lehet hogy egy tomegbalesetet elozott meg. (gyepre lehuz, rafekez, abs nincs, kocsi megpordul es beloki eled meg a masik ket kocsi ele a mentot)"

először is, a szembe jövőnek kellett látnia, hallania mi történik mögötte. mégsem lassított, kapaszkodott a kormányba. új gép volt, minimum abs-el. ennyit azért láttam.
satufékre nem gondoltam, egyszerűbb volt kövér gáz és jobbra ránt. ez egyszerre, gyorsabban tettem meg mintha átlépek a fékre.


van mentős barátom, tudom milyen hangos....

bocs, ha túlságosan felhúztam volna magam. gyakorlatilag újjá születtem akkor ott. ezért is érint baromi érzékenyen.

Pityorka1 2009.05.02. 14:47:22

Nem tudom, hogy vezetett volna mondjuk 1972-ben, mivel az első szériás Zsiguliknak nem volt külső tükre sem bal, sem jobb oldalon. (Vagy inkább a Fiat 124-nek? De az biztos, hogy a 60-as, 70-es években nem minden autónak volt külső tükre.):))
Belső tükör, hátranézés az smafu? Ha valóban így csinálta a "projektmenedzser" anyuka, akkor elég gáz...

Pityorka1 2009.05.02. 14:49:09

Ja, most látom, Fiat Scudo, (hátul teliajtós gondolom) de akkor is esetleg letekert ablakon keresztül kinézni és akkor hátra lehet látni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.03. 23:00:36

@Pityorka1: kedves Pityorka, a 20-as években meg még autó sem volt. sok.
jóval több gépjármű közlekedik az utakon, mint az általad említett időszakban - kvázi a jogszabályok is ehhez mérten változtak...

mr_x 2009.05.03. 23:18:46

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):
"először is, a szembe jövőnek kellett látnia, hallania mi történik mögötte. mégsem lassított, kapaszkodott a kormányba."
Ismet felteszem a kerdest: Miert vagy benne olyan biztos hogy nem lassitott?
Lattad maximum par masodpercig, kozben arra koncentraltal hogy elkeruld az utkozest.

> új gép volt, minimum abs-el. ennyit azért >láttam.
felesegemnek par eve vettunk uj kisautot, es az abs kulon extra volt (3 honapot vartunk hogy legyartsak, raktaron egy sem volt.
Nem vagyok benne biztos, de szerintem meg most sem kotelezo az abs.
Ezenkivul parezer km-el a lababan esetleg az elso nenoautoval talalkozva nem az az elso hogy leszaladok az utrol ha elozni kezd.

>satufékre nem gondoltam, egyszerűbb volt >kövér gáz és jobbra ránt. ez egyszerre, >gyorsabban tettem meg mintha átlépek a fékre.
Utolag persze igazad lett.
Nekem is volt olyan esetem amikor a padlogaz mentett meg a koccanastol es olyan is ahol azert koccantam mert az ellenfel bekanyarodott elem es nyomott egy satut.
Viszont a szembejovo autos valoszinu azt latta hogy jon egy auto gyorsan es ahelyett hogy eltunne a mento utjabol inkabb nyom egy koveret hogy beferjen.
Mellekesen, lehet hogy egy padlofek, ket auto koze, padlogaz szinten segitett volna, utolag nehez megmondani.

"van mentős barátom, tudom milyen hangos...."
Es a mentos baratod is belemegy a belathatatlan kanyarokban az elozesbe?

"bocs, ha túlságosan felhúztam volna magam. gyakorlatilag újjá születtem akkor ott. ezért is érint baromi érzékenyen."
Hidd el hogy az elozott kocsi is hasonloan erzi, mig a mento soforjenek ez "csak egy atlagos nap" volt.

Te azt mondod hogy a hulye csak kapaszkodott a kormanyba, sunt neki, o meg azt hogy a hmcs csak a gazt nyomta, sunt neki.
Sot a mentos meg hogy "mindenki latja hogy jovok, sunt nekik"

MatseQ 2009.05.04. 14:32:50

Már megint ugyanaz a lemez... Autópályán lehetetlen jobbról ELŐZNI ugyanis a párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a másik forgalmi sávon haladó jármű melletti elhaladás nem minősül előzésnek... Vannak még finomságok, hogy nem válthatunk sávot gyors egymásutánban, stb de az már egy másik mese.

TH 2009.05.04. 14:47:41

@Egy Kereskedő: De ez csak lakott területen belül igaz, ez nem zavar?

36. § (4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.04. 19:19:17

@TH: milyen igaz :D

@Egy Kereskedő: remélem a kereskedelemhez még ennél is joggan értesz. javaslom, most a KRESZ lemezt felrakni és memorizálni, majd alkalmazni szíveskedj.
sávváltással egyetértek. volt kollégámat ezért cseszték meg (jogosan), bár az ő fogalmai szerint 'crazy driving'-ért volt a bünti.

Ausztriában szabályos a jobbról előzés, viszont ha úgy kameráznak le, hogy nem tartod a követési távolságot már repül is a bünti.

@Vienna: miért lenne hazúg, teljesen életszerű az egész. nekem is hajlott be és repedt meg tükröm, mikor a 'hülyebarom' valamiért átsodródott az én sávomba. gépjármű oldala ép maradt.
mondjuk engem a repedt tükör nem gátolt a további közlekedésben, másnap reggel az első utam a szervízbe vezetett (este történt).

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.04. 19:31:12

@mr_x:

"Te azt mondod hogy a hulye csak kapaszkodott a kormanyba, sunt neki, o meg azt hogy a hmcs csak a gazt nyomta, sunt neki.
Sot a mentos meg hogy "mindenki latja hogy jovok, sunt nekik"

Látod, nincs két egyforma szituáció - ezért mindkettőnknek kell hogy legyen igaza. Egyik esetben gyorsítani kell, másik esetben meg fékezni, esetleg a fűre rántani a gépjárművet (volt ilyen mentési manőverben is részem).

'Viszont a szembejovo autos valoszinu azt latta hogy jon egy auto gyorsan es ahelyett hogy eltunne a mento utjabol inkabb nyom egy koveret hogy beferjen.'

Ez nem ment át jól, ha így félremagyarázod. A szembejövő azt láthatta, hogy baszki, mellettem a mentő, mikőzben a szembe sávban nagy hirtelen feltűnik két autó. BELÁTHATALAN kanyarban. ürge csak kapaszkodott a kibaszott kormányba.

"> új gép volt, minimum abs-el. ennyit azért >láttam.
felesegemnek par eve vettunk uj kisautot, es az abs kulon extra volt (3 honapot vartunk hogy legyartsak, raktaron egy sem volt."

sőt, még azt is tudom hol gyártották. egy közép kategóriás japán gépben azért ez már alap. nem is kaphatna jó minősítést a törésteszten.

mr_x 2009.05.05. 12:22:37

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):
"Ez nem ment át jól, ha így félremagyarázod. A szembejövő azt láthatta, hogy baszki, mellettem a mentő, mikőzben a szembe sávban nagy hirtelen feltűnik két autó. BELÁTHATALAN kanyarban. ürge csak kapaszkodott a kibaszott kormányba."
Es azt is lathatta, hogy a mentovel szembe jovo nem is probal eltunni a mento elol, hanem inkabb a gazra lep.
Ismet mondom, az egyik (ha nem egyetlen) jo megoldast valasztottad, csak a sunosztas elott probald meg a masik helyebe kepzelni magad.
Ha lehuz a fure akkor mi valtozott volna?
A mentovel szemben meg mindig ott vagy, o meg valoszinu a mento holttereben volt, tehat ha az utrol a fure kerul a mento vezetoje nem erzekelte volna, foleg mivel o meg elore figyelt es probalta az utkozest elkerulni.

Te nem tudom hogy vagy vele, de en nagyon utalom a kovetkezo helyzetet:
Megyek haromsavos autopalyan, kozepso savban valaki megy, en kimegyek a belsobe megelozni, de amikor pont mellette vagyok akkor eszebe jut hogy megis jo neki a kulso sav.
Az en tukromben az latszik (ill. nem latszik) hogy o a holtterben van, es nem jelenik meg amikor gondolom. Ez vagy azt jelenti, hogy kiment a kulsobe, de valossinubb hogy eszebe jutott hogy gyorsabban is mehetne es mellettem gyorsit.
Ebben az esetben hatra kell fordulnom ellenorizni hogy melyik eset all fenn, de a mentosnek az altalad vazolt helyzetben erre nem lehetett ideje.
Tehat az elozott auto akar az uton van akar a fuvon a mento holttereben van. A mentos kezeben volt, hogy visszarantja az autot, aztan vagy ott van meg az elozott vagy mar a fuvon. O ezek szerint nem kockaztatott.

A masik dolog amit erdemes vegiggondolni, hogy mi a jobb az elozottnek ilyenkor, fekezni es hagyni hogy befejezze az elozest, esetleg nyomni egy koveret hogy vissza tudjon moge vagni.
Nekem volt mar olyan esetem ahol a visszaketto padlogaz mentett meg minket a csattol, mert az engem elozo autonak eselye nem lett volna befejezni amit elkezdett (sot lattam a feklampajat felvillanni), igaz o nem neno auto volt hanem tuningastra.

"sőt, még azt is tudom hol gyártották. egy közép kategóriás japán gépben azért ez már alap. nem is kaphatna jó minősítést a törésteszten."
Ha jol tudom a toyota corolla 2003-ig opciokent kinalta csak az abs-t.
Masreszt ha valaki nem ugy autozik mint feltetelezem hogy te teszed hogy tisztaban vagy az autod kepessegeivel es hogy hogyan viselkedik a fuvon padlofekkel, az nem fog eles helyzetben kiserletezni, inkabb markolja a kormanyt es bizik benne hogy a helyzet megoldodik :-o

Devil 2009.05.05. 13:03:23

Szerintem nem kell rogton mindenkirol aki valamiert nem ugy kozlekedik ahogy mi szerintunk kellene - pld. szerintunk szabalytalan vagy tutyimutyi vagy agressziv - hogy egyreszt nincs jo oka arra amit csinal, masreszt hogy feltetlenul ki kell javitanunk a viselkedeset, pld. bemutogatunk neki, rafekezunk, ledudaljuk stb. Mi nem vagyunk az o helyzeteben, nem ismerjuk az o indokait arra amit csinal - egyszeruen alkalmazkodjunk a helyzethez, es a mindenki szamara legbiztonsagosabb megoldast keressuk, es ne legyunk agresszivek, mert akkor masok sem lesznek velunk azok.

Naív Ügyfél 2009.05.05. 13:55:57

hát ez a poszt a legnagyobb vicc a világon...jó hogy nem már morzézott a vészvillogóval...esetleg jelbeszéddel is kommunikálhatott volna 130-nál.
A jobbra index szerintem még mindig a vezető irányváltási szándékát jelzi, nem azt, hogy szeretné hogy a mögötte lévő menjen jobbra, és gondolatolvasással találja ki, hogy neki üzent.... megáll az eszem...

szabi1980 2009.05.05. 14:19:06

én tudom ki a hülye és meg is mondom. a posztoló












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása