Igazi agyvérzésközeli történet következik, Frigyesmester feje a duplájára nőtt és színt váltott nemrégiben, amikor az ő autóját és az útépítő munkásokat is veszélyeztetve sietett el mellette mindenre és mindenkire nagy ívben szarva egy vadbarom. És bár Frigyesmester szarik az illető személyiségi jogaira, mi sajnos ezt akkor sem tehetnénk meg, ha az illető anyagyilkos lenne. Gondolom rajtam kívül is lesz akinek szemet szúr, hogy az Etele út nem keresztezi a Szerémi utat, mindenki dolgozza fel magában, hogy a sztori írója az Etele út folytatására, a Hengermalom útra gondolt.
A következő eset megesett 2009 július 24-én délután az Etele és a Szerémi út kereszteződésében valamikor délután negyed négykor. A kereszteződésben épp átépítik az utat, így az Etele út a Duna felé egy darabon leszűkül egy sávra, illetve a városközpont felé haladó kanyarodósáv egy része sem létezik átmenetileg.
A kordonos szakasz
Én a külső sávban haladtam, mert a Szerémire akartam jobbra kikanyarodni. Egyszer csak látom, hogy elfogy előttem a sáv, mert építés miatt lezárva. Balra index ki, és várom, hogy valaki beeresszen. Egy lomhább teherautó előtt volt hely, így minden gond nélkül besoroltam az egy szem megmaradt sávba.
Itt szűkül le az út a Szerémi előtt
Ekkor a GGR-380-as rendszámú autó nagy sebességgel söpör a sor mellett, jobbról előzve mindenkit, majd padlófékkel fékez a terelőtábla előtt. Ekkor én pont addig a pontig araszoltam, amikor már csak egy sáv volt. A GGR-380-as ekkor be akar kanyarodni, úgy és akkor, amikor én már a kocsi elejével a kordonok által lehatárolt EGY sávban voltam. Araszolva haladás közben balra kormányoztam a kocsit, és így sikerült elkerülnöm az ütközést.
Végigmentem a kordonok között, majd igyekeztem megint a külső sávba kimenni – hogy kikanyarodjak a Szerémire. De a külső sávban épp velem szembe jött egy munkagép, így lassítottam – hogy a munkagép el tudjon menni.
A szembejövő munkagép
Erre ez a vadbarom a GGR-380 rendszámmal a kordonok közül kiérve, gázfröccsel szépen beelőzött jobbról úgy, hogy részben az útépítés munkaterületén tépett át. Qrvára nem érdekelte az ott dolgozók biztonsága. Padlófékkel kellett fékeznem, hogy ne jöjjön belém jobbról, de így sem fért el.
A két forgalmi sávban három autó már nem fér el egymás mellett – pláne úgy, hogy építés miatt a forgalmi sávok szűkebbek a szokottnál. Erre ő, részben behajtva az építési területre, jobbról előzött – ott, ahol normál esetben járda van. Bevallom az őszintét, indulatba jöttem, és eléggé alpári stílusban osztottam meg vele a véleményem. De ezek után a kis gennyládának állt feljebb.
Biztos a feleségét vitte szülni, csak ő a hátsó ülésen feküdhetett
Jobbnak láttam elengedni – elvégre a Szerémi kétszer kétsávos, csak elférünk ketten is. Zöldre váltott a lámpa, és megindultunk. Ő CSAK azért ment ki a jobb külső sávba, hogy egyesen menjen tovább. Én meg végre mehettem ki a Szerémire, és onnan a hatosra.
Ezúton üzenem annak a kis gennyláda vadbaromnak, ha olvassa a blogot (és persze ha kikerül a történetem), hogy a stílusa, pofátlansága, önteltsége, aljassága, arroganciája és agresszív vezetési stílusa okán addig örüljön, amíg valaki csak mocskos szavakat használva szitokkal árasztja el.Mert egyszer meg fog történni, hogy egy ilyen szituáció után valaki nem durva kifejezésekkel fogja értésére adni a véleményét, hanem mondjuk csavarkulccsal, vagy kormányzárral a kezében – ami őt a Balesetibe, a kocsiját meg szerelőhöz fogja juttatni.
Az esetről (a műszerfalra szerelt állványon lévő kamerával) videó készült – amiről tud a kis patkány. A videóból pár fotót mellékeltem az emailhez. Ahogy ő lesz*rta a közlekedési szabályokat, az ott dolgozók, és persze az én és az utasom biztonságát; úgy teszek magasról az ő személyiségi jogaira is!
Pökhendi kis pöcs – kívánom, hogy egyszer egy ilyen szituációban valaki verje be azt az arrogáns pofáját csavarkulccsal vagy kormányzárral… helyettem is!
Ő nagyon jól tudja, hogy mi a rendszámom. Én is tudom az övét.
Az utolsó 100 komment: