Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Legyorsultam, nem bírta elviselni a vereséget

2009.12.14. 11:09 :: SilentSound

Gábi a következő történetben ott követte el a hibát, hogy sokadjára végül felvette a kesztyűt, főleg, hogy ránézésre is sejteni lehetett, hogy egy idióta hülyegyerek vezeti a másik autót, aki majd jól megmutatja. Hát meg is mutatta.

Nemrég olvastam az Audis vs. Streetracer posztot, és valamiért úgy érzem én is megosztom veletek ami egy éjjel történt velem. Hozzáteszem, hogy én is Audival közlekedem (egy gondosan átalakított, kb 350 LE, dizel, kombi szörnyeteggel, igaz majd 9 éves), ugyanakkor elítélem azokat, akik prémiumkategóriás autóban ülve azt hiszik, hogy őrájuk egy felsőbbrendű kresz vonatkozik.

Azokat a sofőröket sem kedvelem, akik a várost versenypályának hiszik. És ha ez a tulajdonság egy, általatok "boyracer"-nek nevezett idiótában található, az életveszélyt jelenthet önmagára, és a többi autósra is. Bevallom, én is 22 éves vagyok, de a kocsim teljesítményét főleg előzéseknél használom, a városban kényelmes 50-60-70 tempóval közlekedem. Tehát a történet...

Nem emlékszem pontosan, hogy szerda, vagy csütörtökön történt meg velem az eset, de ez igazából lényegtelen is. A fontos, hogy éjfél és fél egy körül járhatott az óra, mikor éppen hazafelé autóztam a XV. kerületi, Szentmihályi úton, Újpest felől, az Asia Center felé. A Régi Fóti úti lámpánál pirosat kaptam, megálltam, és vártam...

Békés és magányos várakozásom közepette, egy viszonylag normálisan tuningolt, békalámpás Civic állt mellém, szinte biztosan a VTI változat, ami a jól sejtem 160 paci. Hatalmas kályhacsővel, oldalán kívánságlistával, és Streetracing felirattal A sötétített ablak félig lehúzva, fiatal, punksérójú gyerek a volánnál.

Nem igazán törődtem vele, hiszen ha versenyezni akarnék, akkor sem jelentene komoly akadályt, de akkor (mint szinte mindig), inkább csak haza akartam érni. Ám, a srác valahogy meglátta bennem a potenciális ellenfelet, és enyhe gázfröccsökkel, valamint a kocsi "előremozgatásával" jelezte, hogy kihívna egy gyorsulási versenyre.

Aki ismeri a környéket, tudja, hogy azon az útszakaszon nagyjából 100 méterenként lámpa van, tehát értelmetlen a gyorsulgatás. Én mosolyogtam, de eszem ágában sem volt versenyezni.

A lámpa zöldre váltott, és gumicsikorgatás közepette, sokezres fordulaton kilőtt. Persze pirosat kapott következő lámpánál, én pedig utolértem. Ott ismét átnézés és gázfröccs adagolás. Nekem még mindig eszem ágában sem volt vele versenyezni. Zöld, ő ismét raceresen rajtolt. Ez egészen a Nyírpalotai útig így ment.

Utána mivel hosszabb egyenes következik, és már csak az Asia Centernél van lámpa, gondoltam ha már ennyire akarja a dolgot, megéreztetem vele, hogy szerintem nem vagyunk egy súlycsoport. Addigra már kissé felhúzta az agyam, hogy miért erőlteti a dolgot, ha látja, hogy nem leszek a versenytársa.

A Nyírpalotai úti lámpánál én is komolyan elrajtoltam, nem meglepő módon nem tudta tartani magát, elvégre mégiscsak kétszer akkora teljesítmény van alattam. Gondoltam egy ilyen "erődemonstráció" elveszi a kedvét, de nem.

Az Asia bejáratánál lévő lámpánál ismét mellém állt, és jelezte szándékát. A lámpa után az én sávom, a külső megszűnik, tehát be kell sorolnom. Gondoltam még egyszer mutatok neki valamit, hátha rájön a dolgokra... Természetesen igen könnyedén besoroltam elé, és nagyjából a 90 km/h -val mentem tovább.

Ő, mire utol tudott érni, elkezdett tolni, és villogni mögöttem. Én nem mentem gyorsabban, mert azon az útszakaszon szerintem 100 km/h fölött, az út minősége miatt, autózni igen veszélyes. Szemből senki, tehát simán megelőzhetett volna, de nem, ő tolt és villogott. Kb 3-400 méter után mégis megelőzött, és amit utánna tett, azt nem hittem el.

Befékezgetett előttem párszor. Néha komoly vészféket kellett használnom, hogy ne toljam meg. Miután 7-8 alkalommal megtette, nagyjából 130-140 tempóval elszáguldott, de úgy, hogy a Rákospalotai határútnál lévő (40-es) kanyart alig bírta bevenni.

Hazáig azon gondolkodtam, hogy mi vezetheti az ilyen balfa%@okat tettük közben. Hazamegy és otthon elmondja a haveroknak, hogy lenyomott egy Audit? Vagy ettől nagyobbnak hiszi a szerszámját? Csak arra nem találtam választ, hogy miért fékezgetett?

Lehet, hogy most mások számára én vagyok a beképzelt Audis, és még talán igazuk is lehet :), de az ilyen embereket nem fogom megérteni... És bocsi, hogy ilyen hosszú lett!

 

288 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belagezabela 2009.12.14. 16:35:58

könnyített vízpumpa muhahaha
és sebességnövelő mislen matrica a lökhárítóra, meg alumínium hamutálca.

dzson 2009.12.14. 16:37:12

Egyik kopó másik eb.

autosave 2009.12.14. 16:37:30

@belagezabela: de a legfőbb, amivel kezdeni lehet: öntapadós matrica a tankoló kisajtóra (vagy mi a neve...) :D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:37:58

@sreetfighter:
Ne pirongass, csak 400. De a nyomaték az 500.
De őszintén megmondva nem nagyon szeretném megtartani, mert mi a francot kezdjek vele.Egyszerű biznisz van a dolog mögöt, magyarul segítettem valakinek amikor megszorult, de én sem járok rosszul ha eladom.Már van jelentkező.
Maradok a "mezei" 5-ösnél.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:39:49

Aztakuvva, mennyi tuningmester van itt...:)

belagezabela 2009.12.14. 16:40:56

@sbronzo: Akkor most újra jó a mentő levél?

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:42:55

@sbronzo:
Ja. Viszont akkor viszik a rendszámot min. 2 hónapra.Baszhatod. Egy valag pénz amíg újra üzembe helyezed.
A bünti nekem üzembentartóként mondjuk 50 helyett 92-ért jött.

victor vacendak 2009.12.14. 16:43:14

@GERI87: Ezek közül egyik sem gyorshajtó, szar a reklám. Engem a gyorshajtóknál jobban irritál a 90-es megengedett helyett 75-tel szöszmötölő idióta, aki feltartja a sort, és elég balesetveszélyes is.

victor vacendak 2009.12.14. 16:45:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Aki játszott már a Need For Speed valamelyik újabb részével, az már kvalifikált tuning mester :-)

2009.12.14. 16:47:20

Én is mentem már bele a játékbakihalt úton,mikor tudtam hogy győzök. :)
Alapvetően utálom a streetracereket,főleg akik városban keménykednek.

Szegény béka lámpás Civic,egyik kedvenc autóm,de manapság nem lehet találni olyat ami nincs szarrá "tuningolva",meg széthajtva.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:47:51

@victor vacendak: Hát ja. Csak az a gond, hogy itt a legtöbben max. ott vezettek autót :)

Marcellusca 2009.12.14. 16:48:55

@sbronzo: Ó, hát, persze! :)
Gondolhattam volna. :D

Szerintem Ő vót a zódis is. :)))
Meg a hondás is. :D

xcomman 2009.12.14. 16:49:04

@Amanitin3: a 70 km/h hihetetlen elereset nem neveznem versenyzesnek :) A versenyzes az amikor kilincsel elore mesz az egyenesben is 200al ^^ Mind1 en meg nem fogadtam el kihivast, nem is fogok :P

Buntetesnel meg nem erdekli a rendoroket, hogy ki vezette a kocsit, ha nem mondod el teged raknak meg, ha kulfoldi rokon "vezette" a kocsit akkor nem tudom mi a helyzet.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:49:47

@victor vacendak:
Á..itt komoly tuning dolgokról nincs szó...
csak a "neonfény-olajoslégszűrős-ablakfóli-lehegesztett rendszámtámblahelyhátul-os" újpalota-csepel kategóriásról..:)))DD

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:53:12

@gonosztojás: De, de. Ezek a legkomolyabb tuning cuccok :))) Pl. minden egyes matrica plusz 200 lóerő :)))

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:59:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Na ja, meg kell adni a módját hogy tiszteljenek este a Pólus center parkolójában..:)))
Nemrég találkoztam egy Suzuki "sport"-tal, amin hátul négy kályhacső kipufogó volt..
Csodálatomat fejeztem ki a huszonéves csákónak a min. 8 hengeres motorhoz, de gyorsan eloldalgott a barinővel együtt. Nem akarta meghallani hogy kétszer is kértem , mutassa meg a motort mert olyant még nem láttam..:))

xcomman 2009.12.14. 17:02:15

A szinre fujt fekek es a forditott baseball sapka ?:) Esetleg a ple vodor hatul?:) Melyik hany loerot dob?:)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.12.14. 17:05:04

Kerem, az Audinak ott van a V8 3.3 TDI-je, amit az A8ba raktak. Abbol siman kihozhato a 350Le.
Amugy meg meg az Audis a kiraly. A legnagyobb es legarogansabb soforok a pocskoszorzu autokkal jarnak. Fabia, Swift, 206-os Pug es tarsai. Soha senki mas nem villog, csak ezek.

Joey AK 2009.12.14. 17:07:01

Nem tesz szimpatikussá, hogy csökkenteni próbálod a saját szereped. Belementél egy hülye játékba egy hülye emberrel, ez van, nem kell igazságot tenni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 17:07:03

@gonosztojás: LOL :)))
Érdekes, hogy olyan motorokat, amelyek valóban erősek, nem tuningolnak. Biztos nem érdemes :)))

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:07:29

@xcomman:
Bahh..
Egyik sem tud annyit mint egy SPARCO és egy BBS matrica kerékjárat mögött..
Talán még egy BREMBO matrica is kell, leplezni a XIII. kerületben Lajos bácsi által ragasztott fékbetét mivoltát..

imittto 2009.12.14. 17:08:13

@bajnaikondom: "Ugyanígy a kopasz kigyúrt /bár magam is ilyen vagyok/ kidobófazonokat is gyűlölöm a német bálnákban. Hogyismondjam, nem egyezik az értékrendem ezekkel az emberekkel. Mindkét típus roppant idegesítően közlekedik, mindkettő tol lefelé, túr a seggedben, pályán villog, indexet nem ismer, csúnyán átnéz stb"

Sztereotípia. Véletlenül nagy német bálnával járok, mindenhol indexelek. Direkt figyelem mostanában pl. forgalmas körforgalmaknál, Fabia, Punto, Octavia stb. vezetők nagy része nem indexel kifelé, csak azt nem veszed észre. Ha 1 BMW-s nem indexel az megragad benned, mert az ugye büdösparaszt. Megjegyzem - írtam már - mióta az E38 megvan kizárólag új Passatok/Jetták akarnak mindenáron letolni...

victor vacendak 2009.12.14. 17:09:26

@gonosztojás: mifelénk meg minden Audi S (akkor is, ha dízel), minden BMW M, akkor is ha nem, sőt a legkirályabb eddig, a Pheaton 3.0 tdi, amire a gazdája rásercintett egy W12-es jelet. Ja, nem is, van egy Touareg dízelünk is, ráadásul az R5-ösből, amire csak így egyszerűen V12-t barkácsolt a tulaj (ilyen nincs is, ezért ez a nap hülyéje-díj nyertese nálam), öntapis műanyag betűkből, na betűközzel. :-D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:13:25

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Persze.És mit ér a lóerő a megfelelő nyomaték nélkül.De azt is meg lehet baszni ha csak 4000-en adja le..Illetve el lehet úgy baszni hogy csak 4000-en adja le..:))))

victor vacendak 2009.12.14. 17:13:52

@M@tek@: ja, az USA-ban volt ilyen. De európában nem. Persze ez manapság már nem probléma...224 lovas volt, abból 350-et nem igen hozol ki, csak ha szétvágod a motort.

belagezabela 2009.12.14. 17:14:46

@M@tek@: Te csak szimplán ódizol mi?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 17:16:21

@gonosztojás: Ja, szóval ezért kell túrázni az 1.0-ás motorokat? Merthogy akkor 2-300 lóerősek? Ezt se tudtam :)))

belagezabela 2009.12.14. 17:16:48

Na mostmár jöhet egy gyusány vagy ovi benyögés.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:21:54

@belagezabela:
Tényleg..
És még egy jóízű zsidózás sem volt..:))
Mivé lesz ez a világ...

Bambano 2009.12.14. 17:23:33

két szólás jutott eszembe:
1. zsák a foltját
2. bagoly mondja verébnek, nagyfejű

bajnaikondom 2009.12.14. 17:33:37

@imittto: Persze, és mennyire igaz sztereotípia! Én nagyon örülök neked, hogy indexelsz és németbálna tulaj vagy. 1%-nyi kivétel. A többségnél gyárilag nincs indexkar beszerelve és a kresz alóli teljes mentesítés vonatkozik rájuk a gyárak és az államok közötti speciális bilaterális szerződésekből kifolyólag. :))Láttál te már bölényaudi Q7-es tulajt indexelni? :))) Naugye. :))) Bocsánat, a vészvillogót azt ismerik a szoli előtt a körúton a szélső sávban.
A kisautók bunkózásait sem szívlelem, pedig figyelnem sem kell, minden nap az arcomba tolják a "különb vagyok, mint te és leszarlak" stílusú közlekedést.

belagezabela 2009.12.14. 17:40:52

biciklisek se voltak még
a tundra anyukat

Kalányos Márió 2009.12.14. 17:42:31

@belagezabela: A mentőlevé továbra is jó, DE csak kis sebesség túllépésnél lehet vele mindent megúszni! Ami már az objektív felelősség alá esik, ott csak a büntetőpontot, meg jogsielvételt lehet megúszni a mentőlevéllel, a pénzbüntit nem!

Az objektívnél újabban úgy lehet megúszni csak a pénzbüntit, ha olyan valaki vállalja el helyetted, akin nem tudják behajtani. Ez is csak mostanában jött képbe, amióta az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek minősítette, hogy akkor is fizettetni akart az üzembentartóval az állam, ha valaki más vezetett, elismerte, de nem tudott fizetni.

Ezt az alkotmánybírósági határozatot nem verte nagy dobra a sajtó, de ennek ellenére létezik!!!

Nem akarom negyedszerre is leírni ugyanezt, remélem már érti mindenki...

Ja, és értelemszerűen ez a sok minden csak akkor lényeges, ha nem állítanak meg azonnal az úszélén a büntiért, hanem csak utólag jönnek a levelek valami felvétel alapján!!!

2009.12.14. 17:47:44

350 lovas 9 eves dizel audi?
Azmilyen?

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:54:17

@ruskyy:
Pónilovas na..ne kötekedj..
Abból is az 50 centis shetlandi minipóni..:)))

Normális vagyok? 2009.12.14. 17:56:46

@sbronzo: Én még nem értem, de nehogy leírd mégegyszer :D
Olvasson vissza aki nem érti, én is ezt teszem.

t.o.d. 2009.12.14. 17:58:33

@tboykaa: jaja. gáz az életem. mindent, amit elértem, magamnak köszönhetek, anya-apa nem tudott segíteni semmiben. ezzel együtt boldog vagyok és kiegyensúlyozott. és tudod 22 évesen éppen elvégeztem az iskolát, és senki sem adott volna nekem hitelt egy kilencéves 350 lóerős audira, meg nem is lett volna pénzem tankolni, vagy ha igen, valszeg még most is azt tankolnám, csak közben már 19 éves lenne.

de világosíts fel: 22 éves korra hogy lehet valakinek saját erejéből ennyi pénze? tudod, csak ha véletlenül újrakezdhetném, hogy csináljam. taníts kérlek!

nincs azzal baj, ha a szülők segítenek a csemetének, én is megteszem, ha módomban áll majd. de az biztos, hogy nem kap pénzt a hülyegyerek vényócas audira.

killermoney 2009.12.14. 17:59:41

@pasman: igen a lúzerek zöldre váltásnál próbálnak gyorsulni pedig sárgára váltásnál kell és be kell érni a zöldet az már művészet XD Na nem mintha szoktam volna ilyet csak mesélték hozzáértők :D

killermoney 2009.12.14. 18:01:11

A poszthoz meg ha már egyszer felvetted a kesztyűt miért nem csináltad rendesen vagy akkor inkább ne is mentél volna bele.

Szendwich 2009.12.14. 18:31:59

Az ilyen habzó szájú barmok csinálják azt is, hogy a belsőben gurulnak a megengedett sebesség határ alatt jóval, látszólag ok nélkül. Majd amikor valaki mögéjük ér, akkor 1) kisorolnak jobbra és hussssssss; 2) ki se sorolnak csak tovább a belsőben hussssss.
Ezt már csak azzal tudják tetőzni, amikor a piros lámpánál úgy indulnak el, hogy a tej megalszik a szájukban.

a nevem nick 2009.12.14. 18:51:18

@sbronzo: el kéne azt jogszabályt mégegyszer olvasni... A követelés visszaszáll az üzemben tartóra.

prérikutya 2009.12.14. 18:52:07

"Hozzáteszem, hogy én is Audival közlekedem (egy gondosan átalakított, kb 350 LE, dizel, kombi szörnyeteggel)"

Azt azért áruld már el, hová kell neked ebben az országban 350 lóerő?

Mert, ha nem rángatod az autót, akkor szerintem 110 is bőven elég lenne. Az átalakítást meg gondolom nem a környezet védelme érdekében csináltattad.... És gondolom nem is kevés pénzedbe került.:-)

Kalányos Márió 2009.12.14. 18:54:22

@a nevem nick:

www.demokrata.hu/heti-hir/megbukott-az-objektiv-felelosseg

"Alkotmánybíróság kihúzta a szabályozás méregfogát, ugyanis az üzembentartó mögöttes helytállási kötelezettségét a taláros testület alkotmányellenesnek ítélte. Azaz megszüntette azt a szabályozást, hogy akkor is az üzembentartó fizeti a bírságot, ha a vétkes személyen azt behajtani nem lehet."

Accordion 2009.12.14. 18:56:08

@kukatr:
Néháyn szófordulatból arra gondolok, hogy ez egy nem teljesen amatőr, de nem teljesen profi újságíró tollából származik. Hiszen a kattintás számít mindenek felett.

Olyasmi érzésem van, mint a hiperőszinte népítélet valamelyik gondosan megválogatott jelzőkkel operáló, és tudatosan helyesírási hibákkal írt „poszt”-jait olvasgatnám.

Igazam van, kedves bloggazda? ;)

Boleslav_ 2009.12.14. 19:00:19

Minek egy 350 lóerős óudi a mindennapokra, ha amúgy törvénytisztelő állapolgárként vezetsz. Arra bőven elég egy egyliteres nemmondommi is...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.12.14. 19:04:22

naszóval 66-tól van feljelentés 50-es korlát esetén. 50-65 között a rendőr helyszíni bírságot szab ki 5 és 30 ezer között. ennek mértéke a rendőr kedvétől függ, meg az autós viselkedésétől, esetleg a körülményektől.

ismerek olyat aki városban 65-tel 5000-res csekket kapott csak. egy kismotorost előzött hogy ne kelljen beállnia mögéje 30-cal a szembejövők miatt, ezért kicsit rálépett a gázra, majd az előzés után vissza 50-re. az előzéskor 65 volt a max, akkor mérték be.

victor vacendak 2009.12.14. 19:30:17

@Boleslav_: az egyliterres meg előzni nem fogsz tudni (ön és közveszélyes idióták próbálnak csak ilyennel előzni), arról nem is beszélve, hogy egy egyliteres a hegyre sem megy fel, és bazi sokat fogyaszt. Törvényt tisztelni lehet ZR1-est vezetve is. Az nem lóerőfüggő.

@prérikutya: a környezet védelemére bármilyen dízel rosszindulatúan hat. Tök mindegy, hogy hány lóerős.

prérikutya 2009.12.14. 19:34:26

@victor vacendak: Kis dízel kis szennyezés, nagy dízel nagy szennyezés.

Azért van különbség egy 1.4 es meg egy 3.3-as között jócskán....

Unknownsoldier 2009.12.14. 19:40:41

"- Tudod mi a különbség a jobb f@sz meg a balf@sz között?
- ?????
- Mind a kettő feláll, de a balfasz az hozzá is szól!"

victor vacendak 2009.12.14. 19:48:53

@prérikutya: de ettől még szennyezés (összevetve a benzinesekkel). Könnyű mindent a CO2-re fogni, mikor nem az öli az embert, a fákat, okozza a szmogot...

sirgabi 2009.12.14. 20:46:43

Hali!

Hölgyeim és Uraim! Látom érdekes vitát váltottam ki itten... hehe! Akkor leszögezek pár dolgot!

1. Saját magam kerestem meg a pénzt a kocsimra!!! Sem hitel, sem haveri kölcsön nem volt! A szüleim csupán a lakásba segítettek be...
2. A kocsiban valós 160e km van... És hogy honnan tudom? Hogy Mo-i az autó, méghozzá a nagybátyám vette anno 0km-esen, a felesége használta, majd én megvettem! A motorban az építés óta kb 20e km van. Eredetileg egy 2.5 v6 TDI, ami 163 LE tudott. Amugy valóban füstöl, cserébe városban ekkora teljesítménnyel is 6-7 L a fogyasztás :D (ha nem huzatom). Nem volt egyszerű az átalakítás, de volt időm, és energiám, és egy hatalmas autóbuzi szerelőm.
3. Nem haverok húzták fel... két, dízeltuningra szakosodott mester készítette. Mivel még pár évig használnám, ezért nem szerettem volna hamar kicsinálni. De majd az idő eldönti, kinek van igaza.
4. Városban tényleg nem száguldozok. Éjszakánként (kb 11-4h közt) nagyon ritkán. Nappal sosem. És ha ülnek mellettem akkor meg pláne nem...
5. Miért kellett ez nekem? Olykor kijárok Debrecenbe, Bécsbe, v Berlinbe. Oda kényelmesen lehet kimenni ekkora autóval.
6. Nem akarok olyan lenni, mint akik 1-2 éves audival járnak. Persze elfogadnék egy A6-ost, v egy A8-ast, de nem ez vonz. Jóval kisebb koromban szerettem bele, kifejezetten ebbe az autóba, így inkább ez szerelem. Ha jól tudom, autófília ez a "betegség". :)

Remélem minden kérdésben tudtam választ adni. Aki pedig képet szeretne... küldhetek :D:D

Gábor

esef 2009.12.14. 21:08:24

@gonosztojás:
Nekem a régi swiften Brembo fékek voltak (tárcsa is, betét is), arra kaptam a legnagyobb kedvezményt, ár/érték arányban ez volt a legjobb. Lett volna valami Ferodo meg Textar márkájú is, majdnem annyiért. Számlával. Úgyhogy óvatosan azzal a matricázással, lehet, hogy egy matrica nélküli kocsi is tartogathat meglepetést!

j311 2009.12.14. 21:12:19

Az első nagy hibát akkor követte el a posztoló, amikor leállt versenyezni a hülyegyerekkel.
A második nagy hibát, aminek a büntető fékezgetést is köszönheti, amikor másodjára is legyorsulta, majd beállt 90-es tempóra.
Mindkét esetben hagyni kellett volna hagy menjen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 21:15:01

@bajnaikondom: Van benne valami. A tuningot én is csak a jó ízlés (!) és a használhatóság keretein belül kedvelem. Ebbe a vasalódeszka szárny, az ónill matrica és a koppánykipuff-nelásskirács-ledes cápauszony kombó nem fér bele :)

Ellenben egy szép szett lámpa (nem éndzsöl ájz, meg ódi-like, hanem sima kristály-átlátszó elöl és indexnek, hátul átlátszó és piros), meg egy ízléses kerék garnitúra (nem szigszalag vastagságú gumival) elegendő is. Esetleg némi feliratlevakarás, színrefújás itt-ott.

A GTR Z-tune pedig egy vadállat lehet, bár közútra tökéletesen feleslegesnek tűnik :)

nissanskyline.6te.net/GTRZtune.htm

2009.12.14. 21:15:08

@sirgabi: Hmmm... Egy képet elfogadnék. ;)

MrZed001 2009.12.14. 21:30:57

Töprengtem rajta, hogy miért van ez az állandó legyorsulási őrület (mert velem is rendesen próbálkoznak, pedig kicsit kevesebb mint 200 lovas, szolid, öreg, gyári állapotú, nem agyontucsingolt vasam van) ... asszem rájöttem:
NINCS LEGÁLIS ÓCSÓ gyorsulási pálya Budapest környékén.
(Van a ugyan a tököli pálya, de az talán füves)

Nem éri meg senkinek építeni az M0 közelébe egy 2 km hosszú és 15m széles betoncsíkot pár kiszolgáló épülettel?

2009.12.14. 21:31:30

@sirgabi: johet a kep + info az atalakitasrol. Carstyling-on fentvan a gep?

Szendwich 2009.12.14. 21:32:22

@sirgabi: 2.5 V6? Hmmm... Sor5 kellett volna ;)

2009.12.14. 21:35:49

@sirgabi: a 6-7 literes varosi fogyasztast meg hagyjuk mar :D

imittto 2009.12.14. 21:42:06

@MrZed001: Nem éri meg. Ha 5 forintot kérsz érte már nem kell, az utca ingyen van. Meg az tökös dolog. Meg ott mindenki látja.

sirgabi 2009.12.14. 21:45:51

Hy!

Sor 5 volt elötte (egy 100as audi), de abban már kb 500e km volt.
Najo, a 6-7L városban túlzás. nagyjából 8L a városban. A pályán megy a 6-7, ha szabályosan közlekedsz. :)
Nincs fenn carstylingon, de ha adtok vmi kontaktot, amint a hét második felében hazamegyek, fotózok nektek... :)
Amugy az én autóm, kívülről totál gyári... még a 2.5 TDI felirat is kinn maradt! :)

üdv.

sirgabi 2009.12.14. 21:48:53

:D:D
Látom megtaláltátok... Édesapám kocsiját! Nem ez az. Ez sor5, valós 140LE TDI! :) De már nincs meg... :(:(

indapass90210 2009.12.14. 22:06:26

faszok vagytok mind... nem jöttetek rá, hogy elgépelte a lóerőt? Lófütyit 350 lóerő... megvan az 530 is!!!!

MrZed001 2009.12.14. 22:09:38

@imittto:
"Nem éri meg. Ha 5 forintot kérsz érte már nem kell, az utca ingyen van"
Van majd minden autó típushoz klub ... nekik is éppen az a gondjuk, hogy nem tudnak hova gyorsulásos talit szervezni.
Szerintem a sok turbóbuzukis is lehiggadna, ha ki tudná próbálni a kocsiját saját típusa, meg más típusok ellen is.

2009.12.14. 22:29:37

@sirgabi: Küldtem egy majdnem üres mailt,ahol meg tudod lesni a zímél címem. ;)

miako74 2009.12.14. 23:19:51

"Én nem akartam versenyezni", "arra mentem hazafelé". Tehát a posztoló ismerte az útszakaszt és vélhetően a lámpák váltási rendjét is. Nem akart versenyezni egész addig míg ne jött az egyenes, egylámpás szakasz. Láss csodát, pont ott fogyott el a türelem és ment fel a pumpa. Akkor érezte a késztetést, hogy igenis meg kell zabolázni az ilyen felfuvalkodott, agresszív autósokat.
Ugyan már!! Na neeee!!! Ezt még ő sem gondolja komolyan!

dekás dezső 2009.12.15. 08:54:15

jó egészséget és sok sikert kívánunk a fiúkkal a 350 lóerős 9 éves dízelkombidhoz, komám;)

tboykaa 2009.12.15. 09:35:54

@gonosztojás: Most nem kötözködésképpen, de egy 2005-ös M5 507LE és 520nm. Szal sántít ez a történet is...

tboykaa 2009.12.15. 09:49:33

@sirgabi: Megmondom ősztintén, nem gondoltam volna, hogy egy 2.5 V6 TDI-ből ki lehet hozni 350LE-t. De, ha mondod...elhiszem. Kicsit azért kételkedem, mert a 2.5-ös TDI motorok nagyon rossz konstrukciójúak voltak, széthullottak gyorsan, sok gond volt velük na. Az atombiztos 1.9-es TDI-ket(110LE) viszont nagy coolerrel, speckó porlasztócsúcsokkal, jól megírt chippel, stb., fel lehetett küldeni 210-220LE környékére gond nélkül, füst nélkül. Ja és az autó 5.3-at fogyasztott! Gondolom tovább is lehetne húzni, de akkor okádná a füstöt mint állat.

sirgabi 2009.12.15. 10:12:51

Hy!

Nah ugy látom még mindig sok a hitetlen ember. Megértem, de konkréten nem érdekel. Vmiért nekem az jön le, h vannak olyan emberek (itt is), akik nehezen hiszeik v fogadják el, hogy vki, 22 évesen eltervezett vmit, és azt meg is csinálta.
Talán igazatok van, h lehet fél éven belül meghal a kocsim... lehet.
De elmondatom, sokakkal ellentétben akik még most is kényszerautókat vesznek, h nekem van/volt egy olyan autóm amiben élvezet ülni, vezetni...

Tudom h én is hibás vok a történetben, de gondoltam megosztom veletek, mivel ugy gondolom h nem tartozom a töketlen városi rallisok közé...

üdv mindenkinek

sirgabi 2009.12.15. 10:19:04

@tboykaa: tudom, mondták már, de mikor autót vettem, a későbbi tuning is szempont volt. De egyfelől, ebbe az autóba szerelmes voltakm még joval fiatalabb koromban, másfelől nem találtam jó állapotú, valós kb 200e km körüli, jó állapotú 1.9 es autót. Ez a kocsi meg már a családban volt, ismertem, így emellett döntöttem.
Azt mondták, ebből a motorból nagyjából ez a csúcs anélkül h pár száz km után kuka lenne. Persze ebből is ki lehetne hozni, hozzáértők szerint kb 600 LE-t is, de akkor 1-2 hónap alatt vége lenne.

tboykaa 2009.12.15. 10:45:49

@sirgabi: Akkor nem a 4.2 TDI van benne...:DDD
Egyébként ne foglalkozz a sok iriggyel, aki feszít az 1.2-es 90% hitelre vett Thaliájában.
Engem is maga a sztori foglalkoztat és nem az, hogy ki, hány évesen vette az autóját. (Nem személyesen, de közvetve ismerek olyat, aki 25 évesen saját erőből vette élete első Ferrariját, persze nem ez a jellemző, csak megjegyeztem)Szal van, aki ezen lovagol, mert max. ez jut neki... És én ki merem mondani, jól tetted, hogy elkented a száját vti-s majomnak.

Bobby Baccala 2009.12.15. 10:55:25

@sirgabi:

simán hihető a 350 le. az 1,9es is elég jól tuningolható.
egy haverom golf II-be rakott 2,0 tdi-t :) asszem az is fel lett húzva 200 körüli értékre..és 900 kg :D. ja és kívülről tök gyári.

tboykaa 2009.12.15. 11:16:05

@Bobby Baccala: Nem KFC-xxx a rendszáma? Egyszer összeakadtam a pályán egy TDI 2-es Golf-al...hát, jól megizzasztott...:D

2009.12.15. 14:00:38

@sirgabi: oke, de akkor konkretan miket is csereltetek, es alakitottatok at az auton? kamu szaga van igy ennek...

PepeXVI 2009.12.15. 15:55:11

:))) Mondok egy taktikát:

Nyírpalota utcánál kilősz, de szigorúan csak 65-70-ig, és azt tartod. Ha így teszel, az Asia előtti lámpa 2 méterrel az orrod előtt fog zöldre váltani, és ha valami gyökér ennél nagyobbat rajtol a Nyírpalotánál, tök mind1, mert az Asia lámpánál te fogsz elmenni. Ennyi. És még szabályos is voltál.

Nem minden az erő, taktikával is lehet operálni, csak ösmerni kell a várost :P

egy motoros

sreetfighter 2009.12.15. 16:02:42

@PepeXVI:
Csak egy a baj, hogy ez nem a taktikáról szól, hanem arról, hogy ki a gyorsabb!
Egy hülye ladás is a lámpaváltásokra hivatkozott már tegnap, ha jól emlékszem.
Ki nem szarja le a lámpát.

tboykaa 2009.12.15. 17:16:47

@sreetfighter:
Sztem meg tök be lehet égetni az ellenfelet így. Nemrég a Hungárián magam mellé kaptam egy Lexus RX450h-t, kb. hajnal 2-kor. Átvigyorgott, majd a pirosnál kilőtt, mint állat, elhúzott. Én szép komótosan elindultam, és tartottam a tempót 60-70-en, mire a következő piroshoz értem megláttam a vigyorgó fejét, majd rájött, hogy ő állt, én meg elmentem mellette, akkor már nem vigyorgott. Megint elhúzott mellettem, de nem tanult az esetből, mert még két pirosnál is eljátszotta ugyanezt és mindig elmentem mellette. Aztán egyszer engem is megfogott a lámpa, ismét mellém ért, de akkor már az emberünk feje füstölt, a barátaim meg röhögtek rajta. Gondoltam megadom neki a kegyelemdöfést. Sárga majd zöld. Emberünk jó 3 autót kapott. Hirtelen le kellett kanyarodnia jobbra... Tudom. Szálguldozó állat vagyok...:)

sreetfighter 2009.12.15. 18:30:16

@tboykaa:
Kiváncsi lennék neked milyen autód van, hogy Te mindenkit legyorsulsz?
Azzal nem égetsz be senkit, hogy a zöldnél állva hagynak, aztán a másik lámpánál éred utol.
Engem nem tudnál beégetni, mert ha nem nyomod én sem nyomom, ennyi.
Velem sokszor kekeckednek, mert normál polgári autóm van, aztán jön a döbbenet.

tboykaa 2009.12.15. 20:41:49

@sreetfighter: Mivel mostanában kicsit feledékeny vagyok, végigolvastam a hozzászólásaim, de nekem azokból nem az jött le, hogy le, hogy mindenkit lenyomok. Így vagy nem tudod értelmezni a mondanivalómat vagy nem akarod. Hogy milyen autóm van az sztem itt nem fontos, maradjunk annyiban, hogy egy VTI nem partner nekem (tudom, hogy +10LE egy "nídforszpíd szárny", de akkor sem:)), viszont azt is tudom, hogy egy M5-nek meg én nem vagyok partner. Autób.zi lévén picit képben vagyok az autók többségével. Veled ellentétben nem keresem az utcai szitukat, viszont azt is elismerem hogy néha (nagyon néha) jól esik kiengedni a gőzt.

sreetfighter 2009.12.15. 21:09:59

@tboykaa:
"néha jól esik egy ilyen menő-manónak letörni az arcát"
"Gondoltam megadom neki a kegyelemdöfést. Sárga majd zöld. Emberünk jó 3 autót kapott. Hirtelen le kellett kanyarodnia jobbra... Tudom. Szálguldozó állat vagyok...:)"
Ezekből következtettem, bár lehet, hogy rosszul.
Nekem a "rizsrakéta" megfogalmazás nem tetszik
mert igaz, hogy sok hülye vezeti ezeket az autókat, de az áruk teljesítményük és megbízhatóságuk valószínüleg veri a tiédet.
Gondolom, nem japán autód van, ezért beszélsz így. Mivel még célzást sem tettél ezért, nem akarom minősíteni, de nagyon el vagy telve vele.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.15. 21:20:12

@sreetfighter: Az ember előbb utóbb rájön, hogy teljesen mindegy, német avagy japó. :)

Egyik így jó, a másik meg úgy. (nem F-astra 1.4-ekről beszélünk persze :D)

sreetfighter 2009.12.15. 21:24:22

@KuKori:
Nem igaz, mert a németek rosszabbak és sokkal drágábbak.

tboykaa 2009.12.15. 22:06:13

@sreetfighter: benne van a NÉHA. És igen, általában nem vesztek, mert fel tudom mérni a másik autó képességeit. Épp EZÉRT nem vagyok eltelve az autómtól, mert tisztában vagyok a korlátaival. És igen, német technika, de nem BMW. Ja és semmi bajom a japán autókkal, régen nagy álmom volt egy Subaru WRX STI, megvenni talán megtudtam volna, de üzemeltetni már nem volt rá pénzem. És igen: utálom a hülyegyerekCiviceket, kányhacsővel és "nídforspíd szárnnyal". Tudom, Téged ez zavar, de nem fog változni az álláspontom. De nagyon elkanyarodtunk a posttól.

tboykaa 2009.12.15. 22:50:39

@sreetfighter: Már rég nem igaz a japán megbízhatóság. Régen igaz volt. Most már semmivel nem megbízhatóbbak, mint akármi más. Különben meg sztem sok ember sz@rik az autójára, azért hullik szét alatta. Egy rendszeresen szervizelt, karbantartott autó, nagy valószínűséggel sokkal kisebb eséllyel fog meghibásodni, mint az, amit elhanyagolnak. Főleg a többedik tulajnál jön ez elő.

sreetfighter 2009.12.15. 23:02:05

@tboykaa:
Én az élményért és nem a győzelemért szoktam gyorsulgatni és "száguldozni". Csak a többiek szokták úgy venni, hogy na nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát.
Multkor egy öregurat hoztam ki a sodrából, mert kivágott elém, és nem tudott úgy elhúzni a 740 D 7-es BMW-jével ahogy ő azt elképzelte.
A lámpánál meg elkezdett gyorsulgatni!!!
De ha kérdezik akkor ő soha.
A japán autókról meg annyit, hogy elfogult vagyok, mert nekem csak az volt. Mindegyikkel 100000Km felett mentem hiba nélkül, és ami nekem fontos, hogy leautóztam velük a kétszer annyiba kerülő "presztizs" márkákat.

tboykaa 2009.12.15. 23:29:11

Értelek. Vagyis nem, mert teljesen más az alapvető gondolkodásmódunk, de ettől kerek a világ.

BMoRw · http://roadwalkers.blog.hu/ 2009.12.16. 11:05:03

@M@tek@: "Fabia, Swift, 206-os Pug es tarsai. Soha senki mas nem villog, csak ezek."

Na ja. Az Audisok, BMW-sek and so on akkor sem villognak ha kellene. Értsd: irányjelzés. És folytathatnám.

imittto 2009.12.16. 16:14:54

@BlogMentor of Roadwalkers: leírtam fentebb, meg megismétlem: a nem indexelés nem típusfüggő. Ma az előttem haladó Octavia és az előtte levő Mondeo egyike sem indexelt sehol, egyszer sem. Én meg a 730i-vel mindenhol. Csak a BMW-t észreveszed ha nem indexel, mert az ugye büdösparaszt, jó sokáig meg is marad a fejedben, a skodát/suzukit/fordot elfelejted hamar, vagy fel se tűnik. Ha lesz egy kis időm kiülök számolni valami forgalmas helyre és közzéteszem.

sreetfighter 2009.12.16. 18:18:54

@tboykaa:
Ok. Ebben megállapodhatunk.
És biztos lehetsz benne, ha estleg lehagysz egyszer sportszerüen fogom viselni.
További jó autózást!

Szögi András 2009.12.17. 13:49:48

off: "gondosan tuningolt 350 LE", Csak előzésnél szoktam kihasználni, városban 50-60-70.

Persze.

Alex3000 2009.12.18. 09:37:05

Egyik sem való az közútra szerintem...

atila68 (törölt) 2009.12.18. 19:48:25

Nem kéne...
Ha menni akar menjen.
Ha huszárkodsz ott vagy ahol a CIVIC.
Így jártál.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása