Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tanulók aranyköpései

2009.12.25. 10:51 :: SilentSound

Ha jól vettem ki Gábor szavaiból, akkor autóveztést oktat és ebből adódóan sok emberrel találkozik. Ezek az emberek a nagy koncentráció közben tudnak hülyeségeket mondani, vizsgán, fokozott stresszhelyzetben ez különösen így van. Jókat derültem egyik-másik beszóláson én is.

Oktatás közben sokszor fordul elő, hogy a kezdő vezető furcsán, érthetetlenül, konyhanyelven fejezi, ki magát vagy olyan felfedezést tesz, ami csak neki újdonság. Íme néhány. Lehet szemezgetni belőle!

Személygépkocsi B kategóriás tanuló:

Oktató: Ha megnézi az üzemanyag szintjelző műszert, mit lát, mennyit mutat? Mennyi üzemanyag van a tankban? (a mutató az ½-nél áll)

Tanuló: Ezt literben mérik?

Oktató: Igen.

Tanuló: Akkor ½ liter.
 

Közvetlen járműkezelés (rutin), vizsga előtt a vizsgabiztosra várva, aki a másik autóban éppen befejezi az előző vizsgát.

Oktató: A vizsgabiztos mindjárt átül hozzánk, kérdez majd néhány dolgot a biztonsági ellenőrzéssel kapcsolatban, aztán megcsináljuk a gyakorlati részt. Elindulunk balra, bevesszük a kanyart és megállunk a járdaszegély mellett.

Tanuló: Gyalog?

Oktató: Nem!!!! A járműkezelés vizsgát az autóval hajtjuk végre!!!!
 

Járműkezelés vizsgára készülve:

Oktató: Hogyan lehet ellenőrizni a motorolaj szintjét?

Tanuló: Azt a sárga cumiszerű valamit kihúzzuk. (nivópálca)
 

Járműkezelés vizsgán:

Vizsgabiztos: Hogyan ellenőrzi a lábfék állapotát?

Helyes válasz: a fék és a kuplung pedált egyszerre lenyomom, a fékpedálnak a pedálút felső harmadában fel kell keményednie és meg kell tartani a keménységét. A kuplung pedált viszonyítás miatt nyomom le, ehhez hasonlítom a fékpedál útját.

Tanuló (csinos fiatal hölgy): a két lábam között levő rés méretéből tudom megállapítani, hogy jó-e a fék.
 

Járműkezelés vizsgára készülve:

Oktató: Hol kell a motorba betölteni a motorolajat?

Tanuló: A benzinkútnál.
 

Táblaismeret, elsőbbség kérdése:

Oktató: Hátulról nézve jellegzetes alakja van az elsőbbségadás kötelező táblának. Honnan lehet felismerni?

Tanuló: Fejre állított háromszög.

Oktató: A háromszögnek nincs feje.

Tanuló: Ja, csúcsára állított háromszög.

Oktató: Rendben. És az Állj! Elsőbbségadás kötelező tábla hogy néz ki hátulról (STOP, nyolcszög)?

Tanuló: Az a nyolcszögletű háromszög.
 

Forgalmi vizsgán kissé sötétedik már, indulásnál fel kellett volna kapcsolni a tompított fényt. A vizsgabiztos a tanuló mögötti ülésen elhelyezkedve segíteni próbál:

Vizsgabiztos: Mondja kedves jól lát?

Tanuló: Igen.

Vizsgabiztos: Én nem.

Tanuló: Akkor üljön be középre, onnan jól látja majd az utat!
 

Sikertelen forgalmi vizsga végén a vizsgabiztos magyarázza a tanulónak a közlekedési táblák fontosságát. A tanuló egyetértően bólogat, majd a következő megjegyzést teszi a vizsgabiztosnak:

Tanuló: Ezt olyan jól elmagyarázta. Magát tenyészteni kellene.

Forgalmi vizsgán, közvetlen indulás után a tanpályáról kihajtva, még a kapuban a tanuló nem ad elsőbbséget az úton érkezőnek. Az oktató a baleset elkerülésére lefékezi az autót. Ilyenkor sikertelen a vizsga.

Vizsgabiztos: Sajnos ez a vizsga nem sikerült. Kérem, adja át az autót az oktatójának!

Tanuló: De, hát még meg sem mutathattam mit tudok!

Vizsgabiztos: Maga már megmutatta mit tud, most az oktatója következik.
 

Forgalmi vizsgán a tanuló be akar hajtani egy egyirányú utcába a tilos feléről. Az oktató megállítja az autót.

Vizsgabiztos: Ne haragudjon, hogy megkérdezem, de mi volt az elképzelése ebben a helyzetben? Maga előtt egy tábla, hogy tilos behajtani, egy másik tábla, hogy csak balra mehet. Útburkolati jel, hogy kanyarodjon balra. Parkolt magával szemben egy autó, a másik sávban jött egy szembe magával. El sem fértek volna. Mit akart csinálni?

Tanuló: Hmmm?

Vizsgabiztos: Adja át az autót az oktatójának!

Tanuló: Akkor most megbuktam?

Vizsgabiztos: Igaza van, nem voltam egyértelmű. Nem sikerült a vizsgája!
 

Forgalmi vizsgán a tanuló nem áll meg Az Állj! Elsőbbségadás kötelező táblánál, hanem lassan gurul és egyest kapcsol közben.

Vizsgabiztos: Mondja fiatalember, milyen tábla ez? Állj ! Elsőbbségadás kötelező vagy Guruljon be lassan az útkereszteződésbe?

 

118 komment

Címkék: oktatás közlekedés autó hülye béna kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misitcom 2009.12.25. 13:15:40

Azok a régi szép idők!Az oktatóm is mondta egyszer ,hogy ideje lenne lemennem a kerékpárútról ha valaha is szeretnék jogosítványt kapni.

Atesz. 2009.12.25. 13:18:36

Nem rosszak valóban. Emlékszem a vizsgámra, amikor egy alsóbbrendű útra kellett bekanyarodnom balra és onnan jött ki egy teherautó. Mire odaértem, addigra annyira kigurult hogy nem lehetett látni, hogy beférek-e az utcába. (Ha rögtön parkolnak az út jobb oldalán, szabálytalanul, akkor nem fértem volna el.) Intettem neki és kiengedtem. A vizsgabiztos megjegyezte hogy nekem volt elsőbbségem, mire visszaszóltam: miért, sietünk? Visszamentünk utána a belvárosba, hogy hátha elrontok valamit, de végül átengedett...

misitcom 2009.12.25. 13:19:15

Ja,ez is jó volt.Ha a kereszteződésben előre akarok csorogni azt ne csikorgó gumikkal tegyem,mert felébrednek a gyalogosok.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.12.25. 13:29:25

Régen, mikor a jogsit csináltam egy félbevágott lada volt a teremben oktatási céllal.
Csajszi vizsgázott.

-Ellenőrizze az olajszintet!

Csaj kihúzta a nívópálcát és felfelé tartja. Úgy, hogy az olaj szépen csorog a MAX jelzés felé.

-Nos, hogy áll az olajszint?
-Az olajszint emelkedik.

Buzzword 2009.12.25. 13:51:37

Nekem az oktató mesélte, volt egy nagyon egyszerű,szőkepicsa tanulója, kiírták vizsgára de már vagy negyed órája késett, oktató felhívja, mire a csaj lihegve: "bocsi, most még nem tudok indulni, mert bennem van a pasim és még nem ment el"

Elismert író 2009.12.25. 13:56:08

@Buzzword: ez nem igaz! Ezt nem hiszem el!! :-D
Mondd, hogy csak kitaláltad, könyörgöm... :-D

Buzzword 2009.12.25. 13:59:07

@Elismert író: Hát nem tudom, amikor első óránk volt akkor tisztáztuk hogy ne késsek lehetőleg soha, és példaként ezt a sztorit hozta fel, amúgy holt nyugodt ember volt, nem az a nagyhangú, hülyeségeket sztorizgatós fajta, és ismerve 1-2 másik akkori tanulóját, simán el tudom képzelni:)

Elismert író 2009.12.25. 14:05:59

Engem a vizsgabiztos a forgalmi vizsgán minimális állítólagos hibákért meg akart buktatni. Mondom neki: át szeretnék menni. Erre ő: átmenni?! hol? az úttesten akar átmenni? Mondom nem csak a vizsgán. Jahogy a vizsgán?? Mert ő egy ilyen humoros ember volt...
Gondolkodott rajta egy kicsit, majd át engedett.

VakondM 2009.12.25. 14:08:59

Most már kezdem érteni miért kell annyi agyhalottal együtt közlekedni... :)

Astoriánál külső sávból bekéreckedett a belsőbe, ahonnan 2 záróvonalon és a villamos alatt akart visszafordulni. A csengőszóra pedig rájött, hogy a Kálvin téren ezt szabályosan és biztonságosan megteheti. +másfél perc, de az autó egyben marad vele együtt. Most már meg sem lepődöm. :)

gitáros 2009.12.25. 14:14:44

NEM a vizsgámon történt:
Bp., valamelyik külső kerületben, balra nagy ívben ki a főútra, ez eddig rendben volt.
Csak az nem tűnt fel, hogy a túloldali járda mellett megy a villamossín. Oktató nem szólt, csak amikor elfogyott az autó alól a kockakő és maradt a sín meg a talpfák meg a zúzottkő, akkor érdeklődött, hogy most akkor hogyan tovább...

VakondM 2009.12.25. 14:15:20

@Mityu: Akkor ha esetleg elmondaná a KRESZ hatályát... Nekünk az volt a beugró KRESZ órán :) Ha meg az nem megy majd segítek, csak magyarázza el mi az a "közforgalom elől el nem zárt magánút" - de csak ha magyarból sem volt épphogy kettese. :)

Az egyirányúba behajtós telefonálóstól pedig helyben fél évre jogsit, ennyi. De rendet kéne már csinálni.

gitáros 2009.12.25. 14:19:48

@VakondM:
Váci út - Dagály utca kereszteződés.
Szőke kitalálta, hogy amikor zöldre vált a lámpa, ő majd a KÜLSŐ sávból balra nagy ívben - öt sávon keresztül - befordul a Frangepánba.
Nem volt túl nagy a csattanás, de csak összetörte magát, a mellette levő két sávban vele együtt indulókat, meg a szembejövő három sávból a belső kettőben jövőket...

Tzupi 2009.12.25. 14:33:12

Apum mesélte ezt, még abból az időből, mikor tanult vezetni.

Oktatója egyik előző diákja, elég komolyan vette a záróvonal jelentőségét.
Elkezdett előzni szabályosan, viszont közben záróvonal lett, és ő ment tovább a szembesávban. Mikor az oktató rákérdezett, hogy most mégis mi történik, akkor közölte vele, hogy záróvonal ezért nem lehet átlépni...

Kellemes ünnepeket :)

VakondM 2009.12.25. 14:52:00

@gitáros: Az ilyet ki is kell ütni, csak ugye ezt egy IFA-val kellene kivitelezni. 2 hét baleseti és már más lenne a helyzet :-x

soproni1 2009.12.25. 14:53:01

"Oktató: Hol kell a motorba betölteni a motorolajat?

Tanuló: A benzinkútnál."

Brutál jó !

Bár pár éve az új audi-val ezt kellett csinálnom . Nem is vicces ! :(

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.25. 14:55:09

Arra nem gondolt senki, hogy milyen bakikat kovetett el a vizsgajan?

VakondM 2009.12.25. 15:05:56

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
De, meg is van valahol a vizsgalapom a rajta lévő hibákkal. :)

craft75 2009.12.25. 16:08:45

Jó poszt, köszönjük.

RustySpoon (törölt) 2009.12.25. 16:13:10

Most tanulok vezetni és kb egy hete esett meg a következő:
Vidéki város legforgalmasabb utcája, lépésben haladunk, oktató közben telefonál az én vizsgaidőpontom ügyében az autósiskolával.

Hirtelen azt mondja: Várj, mindjárt adom! Odaadja a telefont a kezembe. Semmi félrehúzódás, parkolás, csak úgy menet közben!! Jobb kézben telefon, beszélek a kolégával, indexelek jobbra, veszem a kanyart, kanyar után gyorsítok is kicsit, túl hangos a motor. Erre az oktató fennhangon: miért nem rakod hármasba?? Sértődötten benyomja a kuplongot, berakja ő hármasba, aztán valami olyat dünnyög, hogy igazán eljuthattam volna már odáig, hogy több dologra figyeljek egyszerre. Pfff..

Yoli87 2009.12.25. 16:14:11

MÉG!!!!! MÉG!!!!! még ilyen sok jó poént!!!!!!!

Zolás 2009.12.25. 16:33:32

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
Vágóhíd utca környékén vizsgáztam. A biztos kérte, hogy a köv. lehetőségnél forduljak balra. Értelemszerűen balrahúzódtam és elsőbbséget adtam a balról érkező villamosnak. Hurrá!
-Köszönöm, adja át a volánt az oktatónak.
-Ja hogy van szembejövő sáv is? (Fullra balra húzódtam)
Ezek után kényelmesen elhelyezkedtem a jobb egyben. A Dacia pedig neki állt száguldani.
Lajosom: kuplung tövig (vagy tökig::), slussz kikap.
Én mivel most már minden mindegy elnyúltam az anyóson és tövig nyomtam az oktató gázpedálját:)))

error56 2009.12.25. 16:38:54

Ez a saját történetem:
Rutinvizsga.Gépkocsi indulás előtti ellenőrzése.Kiszállok, gumik, fék, kézifék, kormány megnéz. Ezután következtek a lámpák.
Rettenetesen ideges voltam már, mert nemigen tudtam, hogy melyik lámpának melyik a kapcsolója, meg egy-kettőről azt se tudtam, hogy hol van. Ehhez jött még az, hogy vakító nyári napsütés volt.Előírásszerűen 3x valamit kapcsolgattam, kiszálltam, körbesétáltam az autót, mintha tényleg megnéztem volna a lámpákat, aztán jelentettem a vizsgabiztosnak, hogy minden rendben van, a kocsi üzemkész.
-Vizsgabiztos: szóval minden rendben?
-Én: igen.
-Vizsgabiztos: mindent átnézett, amit kell?
-Én: igen, mindent.
-Vizsgabiztos: a lámpákat is megnézte?
-Én: igen, megnéztem.
-Vizsgabiztos: És mindegyik világít?
-Én: hát, ööö, igen
(Itt már világos volt, hogy valami nagy baj van).
-Vizsgabiztos: aha, szóval a lámpák rendesen működnek. Akkor azt mondja meg fiatalember, hogy tudta úgy leellenőrizni a lámpákat, hogy nem adta rá a gyújtást?

ui: a vizgán átmentem...

Rife67 2009.12.25. 16:58:08

Barátom friss jogsival vett egy 1500-as LADÁt a 80-as években. Jön hozzánk, s a másik sráctól (aki már régóta vezetett) kérdi:
- Tudnál adni egy tölcsért?
- Minek?
- Olajat szeretnék tölteni a gépbe.
- ??
Kimetünk megnézni, minek is a tölcsér. Kérdeztük. Kivette a nívópálcát, s mutatta, hogy azon a kis lukon máshogy nem megy :(
Egyébként rendes jó fej srác volt.

Rife67 2009.12.25. 17:02:57

Ha ez a második, bocsi, mintha em ment volna el ...
Barátom friss jogsival vett egy ezerötöst a 80-as években. Egyszer másik sráccal beszélgetünk, jön oda, hogy kérhet-e valamit:
- Tudnál adni egy tölcsért?
- Nem. Minek?
- Szeretném feltölteni az olajat.
- ???
Kimentünk megnézni, mire gondolt. Mutatja a nívópálca nyílást, hogy máshogy nem fér oda,s kicsi a lyuk.
:-)

íyxcvb 2009.12.25. 17:15:05

@Marty Mcfly:

Valóban van közöttük standard poénok, de amikor átéled, hogy valaki ezeket komoly arccal mondja a szemedbe, akkor teljesen más, mint itt elolvasni.

Amúgy jórésze velem esett meg, de az igazán jók más oktatóktól, illetve vizsgabiztosoktól származnak. Sokkal többet is lehetett volna kigyűjteni, de karácsonyra ennyi futotta.
A kollégákkal már beszélgettünk róla, hogy komoly gyűjtést lehetne végezni.

Úgy olvassátok ezeket, hogy nem a kezdők kigúnyolása volt a cél, hanem az hogy jót derüljünk, és megértsük bárki kerülhet hasonló helyzetbe, amikor nem a saját szakterületén mozog.

Mindenkinek kellemes Ünnepeket!

Ja! Ez nemrég esett meg:
Járműkezelés vizsgán:
A tanuló megnyomja a fékpedált kiszáll és előre sétál a kocsi elé. Ránéz az autóra megcsóválja a fejét. A vizsgabiztos kérdezi, hogy most mit ellenőriz? A féklámpát. A vizsgabiztos döbbenten áll. A tanuló beszáll a kocsiba, hátramenetbe rakja, újra kiszáll, újra előre megy és megnézi a kocsi elejét. Ismét fejcsóva. A vizsgabiztos újra kérdez: most mit ellenőriz? A tolató lámpát, de nem értem, mert se a féklámpa, se tolató lámpa nem működik. A kocsi elejénél álltak. Itt megköszönték az eddigi részvételt és megkérték jobban készüljön fel a következő vizsgára.

felfog6atlan 2009.12.25. 17:17:32

Nem aranyköpés, csak sztorik:

Váltótársam, akivel általában párhuzamosan jártunk a gyakorlati órákra, egy helyes, jópofa csaj volt, amolyan van rajta fognivaló, de még csak nem is igazán molett csaj. Én letudtam a részem, átült ő, beállította az ülést, oktató kérdezi nem dörgöli ki a hasad a kormány? akkor jó. Mozgasd meg az ülést bekattant-e a helyére minden. Leányzó megmozgatja, és egyszercsak csattanás, üléstámlástól lefekszik a Lada hátsó ülésére. Felhúzta magát, lesünk ki a fejünkből, az oktató mondja hogy eltört az ülés :) Helyet cseréltek, engem beültetett maga mögé hogy térddel támasszam a támlát, és elmentünk valami autószerelőhöz.

Másik: Nyáron tanultunk. 4-en ültünk a kocsiban, rutinpálya. Intenzív gyorsítás-fékezés a PVC csövekre kifeszített szalag előtt. Idegen leányzó elindul szegély mellől, egyesben padló, bőg a zsiga, oktató ráncol. Csaj 8 méterre a szalagtól tol egy kettest, és padlóz. Ekkor már az oktató kapaszkodik, és veszi a levegőt, majd a csaj blokkolóra satufék, a kocsi meg becsúszik a szalag alá, szalag végigcsúszik a zsiga motorháztetején, és beleakad az ablaktörlőbe, így a pont megálló autó nyáron nyitott két első ablakán kétoldalról csatt- bebillenti a két PVC csövet, úgy, hogy az oktatót jobbról, a csajt meg balról kúrta fejbe :))) Nem tudtuk hogy sírjunk vagy nevessünk.

Ugyanezen az órán ugyanez a gyakorlat, srác elindul, majd egyesben kihúzat, és berakja 4-be, padlógáz. :)) Nem volt túl intenzív gyorsítás. Csak hörgés előbb a motorból, utána az oktatóból.

RustySpoon:
Mi fagyizni mentünk el hármasban az oktató, a csaj meg én. Én vezettem. És fagyiztam is, bár ezt először nem gondoltam. De megosztoztunk, én kuplung-gáz-fék-kormány, jobbkezemben a fagyi, az oktatóm meg a váltót kezelte. :) Nem volt probléma.

sreetfighter 2009.12.25. 17:39:10

@íyxcvb:
Az utolsó sztori már ne haragudj, de hihetetlen.

íyxcvb 2009.12.25. 17:41:40

@sreetfighter:

Sajnos igaz. Szerencsére nem az én tanulóm volt!

Most 1-2 napra elutazunk, sajna nem tudok több kommentre reagálni.

Sziasztok!

babsz 2009.12.25. 17:55:52

hehe az én forgalmi vizsgám abból állt, hogy zuhogó esőben a hungárián haladtunk 20 métert 30 perc alatt oltári dugóban, majd az oktató megunta, és elnézést kért, hogy ő akkor gyalog távozna és felszállna a villamosra. ezalatt a húsz perc alatt sikertelenül próbáltam bekapcsolni az ablaktörlőt, majd kiszállva annyit mondott vicceskedve, hogy "legközelebb a kettest gyakoroljuk".

babsz 2009.12.25. 17:56:27

a vizsgáztató, nem az oktató, persze.

sreetfighter 2009.12.25. 17:56:58

@radiris:
A tolató és fék lámpát elől keresni?
Jó, hogy nem az első ülés mögött keresi a kormányt.

sreetfighter 2009.12.25. 18:00:32

@pafff:
"legközelebb a kettest gyakoroljuk".
Ezek szerint meghúztak?

knots 2009.12.25. 18:21:42

1975 tanulási időszak. Váltótársam egy rendőrfőiskolás. A Kerepesi úton kihuzatja 3.-ban a Ladát majd 4-be kapcsol és padlógáz.
Oktató: Nem zavarja, hogy 90-el megyünk ?
Rendőr: Á nem , birom a sebességet!

Néhány nappal később a Nagy Lajoson hasonló szituációban oktató nyom egy satut.
-No menjen oda a kollégáihoz és intézze el!
A srác kiszállt odament elintézte.

Tornado86 2009.12.25. 18:27:29

Már csak 1 kis Palik kommentár hiányzik :)

knots 2009.12.25. 18:45:59

Az ősrégi vicc! :

Nő megy haza a vizsgáról!
Férje: No, meghúztak ?!?!
Nő: Kétszer is, de megvan a jogsi !

:)

Bocsi, ha ismertétek.

figyelem (törölt) 2009.12.25. 18:53:43

Silent, bocs az OFF-ért, csak kiváncsi vagyok a véleményedre:eddig legalább a Karácsonyt tisztelték a rendőrállatok, most már azt sem..Budapesten az autósokat tartanak fel közúti zaklatással..a tv2-ön pedig az új trafijukkal büszkélkednek/kedves rendőrök névvel, arccal nyilatkoztatok, ez bölcs dolog volt/, amivel már ma !mérnek...

stanyecli 2009.12.25. 18:58:46

A váci vasúti átjáróban láttam olyat, (félkarú sorompó és jelzőfény is van), hogy tanulóvezető közelített a leengedett sorompóhoz, majd kis bizonytalanság után, mivel ugye "akadályba ütközött", kitette az indexet balra és elkezdte kikerülni a sorompót. Na itt satuzott bele az oktató...

Lacaca 2009.12.25. 19:34:51

@figyelem: A rohadtak kiszűrik az ittas vezetőket? De kurva gáz!

Mac911 2009.12.25. 19:36:03

@figyelem: az új trafikkal már december 18.-a óta mérnek, és csak az alosztály vezető nevét írták ki, azt nem, hogy melyik város :) (ismerem a riportban szereplő rendőröket)

Don Blasius 2009.12.25. 19:41:56

@gitáros:
Én oktatóm mesélte, kollégájával esett meg:
Télen vezettek, az oktató elég nyugis volt és bealudt. A tanulóvezető kifordult a Szilágyi Erzsébet fasorra szakadó hóesésben az út helyett a villamossínre. Az oktató a zötyögésre felébredt és álmos hangon odaszólt: "zárt pályás villamossín, tolasson vissza!". :)

Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2009.12.25. 20:01:58

Én egyszer megbuktam, piros lámpánál(!), azt még nem gyakoroltuk :D
Szitu a következő:
Vizsgabázis utáni első lámpa.
Jobbra kellett mennem, volt kieg zöld lámpa jobbra. Zöldre is váltott, de miután már befordultam 45 fokot, meg kellett várnom amíg a gyalogosok átvonszolják magukat. Sokan voltak és eközben a kieg zöld elaludt, maradt a piros. Amit persze én már nem láttam, de a vizsgabiztos a jobb hátsóból, ablaknak tapasztott fejjel még igen.... Talán 3 percet vezettem :)

kerzo · http://munkapad.blog.hu/ 2009.12.25. 20:07:19

Vácon a Tesco miatt nemrég építettek egy körforgalmat. Hazafelé menet ment előttem egy szép piros zsiguli, benne egy idősebb párral. A körforgalom előtt lassított, ahogy kell, majd megállt. Először nem értettem, hogy miért, mert nem volt senki a körforgalomban. Majd egy kis gondolkodás után index ki balra és be a körforgalomba szintén balra. Gondoltam, ha eléggé sietek, akkor még előtte kiérek. A kijárathoz közeledve annyit láttam, hogy egy kamion megy be a körforgalomba, majd hirtelen fékez és a sofőr fogja a fejét.

pounderstibbons 2009.12.25. 20:09:57

Elméleti oktatáson felmerült kérdés:
Melyik kapcsolóval lehet felkapcsolni a féklámpát?

vernyul 2009.12.25. 20:15:20

@figyelem: Jaja, megállítottak KÉTSZER is (BP). Először a körút-Hegedűs Gyula sarkánál, utána meg a Fő utcánál. Csak az alkoholra kíváncsiak.

Don Blasius 2009.12.25. 20:16:22

@bio31:
Ha a kiegészítő lámpa ég, akkor elvileg nem lehet zöld a gyalogosoknak! Ők ebben az esetben szabálytalanul kolbászoltak be eléd és tartottak fel.

szaGértő 2009.12.25. 20:21:40

@figyelem: Miért ne mérnének? Karácsonykor szabad száguldozni? :D

Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2009.12.25. 20:22:58

@Don Blasius: Ez 1995-ben volt. Ha akkor is ez volt a szabály, akkor rosszul volt beállítva a lámpa, kérem vissza a 2x800 ft pótóra díját és a vizsgadíjat is :D

nitro1 2009.12.25. 20:27:50

Már hogy a francba ne lehetne? Ezt a hülyeséget hol hallottátok?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.25. 20:34:15

az en gyakorlati vizsgam ugy zajlott, hogy beult egy no es elindiltunk
mentunk vagy 1 merfoldet, allandoan, aszonta, lassabban, lassabban
aztan befordultunk egy kisebb utcaba, ott kellett xsinalnom egy Y fordulot
aztan 1 merfold vissza, mondta lassabban,. lassaban
aztan megerkeztunk
megkaptam a jogsit, de mondta, lassabban lassaban
ekkor mar mondom neki, hat csak 40 merfolddel mentem
aszongya, tudom de Carolinaban a varosban 35 a max
/akkor en floridaban eltem ott 45/
de megkaptam
yanfolyam nelkul , elmeleti es gyakorlati vizsga volt olyan 4 ora es utana a jogsim a kezemben volt aznap delutan
/gyorshajtassal/

Don Blasius 2009.12.25. 20:55:18

@bio31:
Egyébként elég hülyén jön ki ez a kiegészítő lámpa után pár másodpercig piros, majd utána rendes zöld. Simán bele tudsz csúszni pár másodpercre a pirosba, ami elvileg 100 ropi. Azt hiszem Horvátországban vagy Romániában láttam idén olyat, hogy a kiegészítő lámpa elalvása akkor következett be, amikor a rendes zöld kigyulladt.

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.12.25. 21:03:30

@Don Blasius: annak a száz ropinak a befizetését is leshetnék. A tilos jelzést sárga előzi meg, nem?

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.12.25. 21:04:17

@bio31: ha 45 fokot haladtál, akkor már beértél a kereszteződésbe, a lámpa nem vonatkozott rád.

Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2009.12.25. 21:06:01

@Benbe: nem. ez a lámpaoszlop pont ott van a sarkon. Jelenleg is.
Ha kialszik a kieg zöld, akkor nincs sárga. Az van érvényben, ami a főlámpán világít.

avirex801 2009.12.25. 21:12:08

@felfog6atlan: háháháháháháháháááá Húúúbazmeg :D:D:DD::D:D:D

avirex801 2009.12.25. 21:18:59

Ez se rossz,idézett párbeszéd egy másik oldalról,lehet van akinek már ismerős ((:

" - hallod tegnap éjszaka hogy jöttem haza:D

- leszállok a vonatról, látom nincs busz, csak egy kocsi áll ott

- elindulok erre kiszól a kocsiból a buszsofőr h szálljak be, nem volt kedve kijönni a busszal, mer ilyenkor úgyis kevesen vannak:D "

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.12.25. 21:19:52

"Ha az (1) bekezdés a) pontjában említett fényjelző készülék mellett elhelyezett kiegészítő lámpa nyilat mutató zöld fényjelzést ad, a nyíl által jelzett irányban - a fényjelző készülék más fényjelzésétől függetlenül - tovább szabad haladni."

Viszont:
"9. § (1) A járműforgalom irányítására szolgáló fényjelző készülékek:

a) az úttest forgalmának irányítására szolgáló fényjelző készülék: három (felül kör alakú vagy nyilat mutató piros-, középen kör alakú vagy nyilat mutató sárga-, alul kör alakú vagy nyilat mutató zöldfényű) lámpából áll, és sorrendben zöld, sárga, piros, majd együtt piros és sárga fényjelzést ad;"

Ebből nekem nem derül ki, hogy nekem föl kellene készülnöm a kiegészítő jelzőlámpa hirtelen elalvására, és ezáltal arra, hogy v->0n-ál nagyobb sebességnél befigyelhet száz ropi, ha nem jó a ritmusérzékem, és nem érzem, mikor fog megszűnni a behaladási jogom.

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.12.25. 21:20:45

@bio31: a lámpa előtt van egy fehér vonal, a lámpa az azon való áthaladást szabályozza. Ha azon továbbhaladtál, de más elsőbbségi helyzet miatt megálltál a kereszteződésben, akkor a lámpától függetlenül továbbhaladhatsz.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.25. 21:28:47

@Don Blasius:

"Horvátországban vagy Romániában láttam idén olyat, hogy a kiegészítő lámpa elalvása akkor következett be, amikor a rendes zöld kigyulladt."

S sikerült gyorsan eloltani, vagy kellettek hozzá a tűzoltók is? :D

(Jóvanna, hagy legyek mán' gonoc?!) :D

Don Blasius 2009.12.25. 21:33:07

@Benbe:
Kiegészítő lámpánál nincs sárga. Ez meg lehet akár gumiparagrafus, mert a kereszteződésbe nem szabad behaladni, ha látható, hogy nem tudod azt a szabad jelzés tartama alatt elhagyni. Egyébként szemétség lenne erre büntetni, ahogy a buktatás is az volt. Most hirtelen az ominózus veszprémi lámpát nem vágom, de ott is kifejezetten a jobbra kanyarodókra vadásztak.

Don Blasius 2009.12.25. 21:34:44

@Mityu:
Jó igaz! :D

Erre van az a vicc, hogy:

-Anyu, ég a karácsonyfa!
-Kisfiam az nem ég, hanem világít!
-Anyu, akkor világít a függöny is!

:)))

figyelem (törölt) 2009.12.25. 21:36:18

@Lacaca: és@szaGértő: se nem ittam, se nem száguldoztam és engem meg sem állitottak.Egyszerűen felháboritott ez a pénzbehajtósdi.
@Mac911: kíírták, Pécsen "szolgálnak" a sünök:D
@vernyul: no, meg persze azért zsebre is dolgoznak:)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.25. 21:47:50

@figyelem:

Azért azt miért nem teszed hozzá, hogy akinél mnden rendben van, attól nem lehet semmiféle sünféle "pénzbehajtósdi". :)
Amikor meg nem dolgoznak, akkor meg az a baj. Semmi se jó mi? :)

Don Blasius 2009.12.25. 22:04:11

@Mityu:
Akkor jön a "rendőr bezzeg sehol!" kifejezés. Ha meg ott vannak, akkor meg SÜN! SÜN! Küldöm a Belgától az "Az a baj" c. számot.:)

figyelem (törölt) 2009.12.25. 22:25:50

@Mityu: kicsit gondolkodj el azon, hogy Európa hány országában zaklatják ok nélkül az autósokat..erre a tetves rendőrségre egyszerüen nincs szükség ..és ezt szerencsére már sok politikus is így látja..

eLzsÉ 2009.12.25. 22:55:59

@Marty Mcfly:

Én se...

Viszont legnagyobb meglepetésemre kaptam plusz 2 pontot deffenzív vezetésért, fogalmam sincs, ezt mire adta a vizsgabiztos:)

De mindvégig azt hittem, hogy kurva szarul vezetek, csak az utolsó órán az oktatóm másik két tanítványával együtt nyomtunk egy összefoglaló tesztet és az egyik csaj konkrétan keresztbe lerombolta a rutin-pályát.
De tényleg, borult minden bólya, meg lánc.
Onnantól kevésbé aggódtam:)

Ja, ez volt 1981-ben, 30 óra vezetés után, én pedig 17 éves voltam...
Bassza meg, aki kitalálta az éveket...

j311 2009.12.25. 23:02:29

@Don Blasius: Az a baaaj, hogy kiszed a sorból és kötekedik. Ha nem ivott az ember és sebességhatáron belül volt, akkor is keres valamit a SÜN, amiért büntethet.

Mérjen, büntesse a gyorshajtókat. Ha nagyon muszáj szondáztasson, de itt a vége. Innentől kezdve hagyjon békén, hacsak nincs valami objektíven megítélhető, balesetveszélyt jelentő probléma a kocsival vagy az tudatállapotommal.

Don Blasius 2009.12.25. 23:20:23

@j311:
Nem is írtam, hogy az kell, hogy orrba-szájba igazoltassanak. :P

De legyen meg az arany középút. A szabálytalanokat szedjék ki és büntessék meg, vagy ha elég, akkor figyelmeztessék. Nyilván vannak köztük olyanok, akik kötekednek és olyanok is, akik egy rutinellenőrzés után kulturáltan jó utat kívánnak. Én már találkoztam mindkettő fajtával. Ahogy bármelyik szakmában vannak normálisak és bunkók is.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.25. 23:34:17

@figyelem:

Javaslom, soha ne tapasztald meg milyen az osztrák rendőr. Örülj, hogy a magyar rendőr csak ennyire zaklat közúti ellenőrzés kategóriában. Amúgy meg mesélj mégis hogyan lehetne kiszűrni:

- Jogosítvány nélkül közlekedőket
- Műszaki/zöldkártya érvényesség nélkül közlekedőket
- Ittas/bódult közlekedőket
- A lopott autókat/lopott rendszámmal közlekedőket
- A körözött személyeket
- Idegenrendészeti szabálysértőket
- Közbiztonságra különösen veszélyes eszközökkel közlekedőket

Ha tudsz jobb megoldást akkor pár mondatban vázold már légyszíves. :)

Don Blasius 2009.12.26. 00:01:16

@Mityu:
Egy pár (2., 4., 5.) ezek közül kiváltható lenne, ha a rendszámfelismerő rendszerek bent lennének a rendőrautókban és az autópályákon. Csak ugye az akadályok, amikről már korábban is szó volt...

Jó Estét 2009.12.26. 01:00:11

oke oke, de nem arrol kene beszelgetnunk, hogy a postolo hulye????

Marcellusca 2009.12.26. 08:31:49

Mikor én tanultam vezetni, akkor az oktatónőm mindig megörült, ha én következtem. :D
Előttem egy olyan negyvenes nő volt, aki már a 20. órájánál tartott, de még mindig a rutinpályán volt. (Anno nem volt külön rutin meg forgalmi vizsga.) Jól nevelten markolta a kormányt "10 óra 10 percnél". Csak nem merte elengedni. Annyit volt hajlandó kanyarodni, amennyit a testdöntésével tudott a kormányon fordítani. :)

@Don Blasius:
Ez mán csak egy ilyen világ. :)
És megint van/nincs rajta sapka. :D

Marcellusca 2009.12.26. 08:41:31

@Don Blasius: Hát ez is megér egy sztorit. :)
A XIII. ker. Babér utca - Váci út kereszteződésében is ilyen lámpa van.
Normális esetben a kiegészítő lámpa hatálya alatt rá tudsz kanyarodni a Vácira. De gyakorlatilag kicsi az esély rá. Ugyanis a gyalogosok még piros jelzésen elindulnak, mert a város felől már nem jöhetnek az autók (nekik már piros) és ennek örömére el is indulnak. Csak néznek bután, hogy én hogy merek kikanyarodni közéjük?!
És még felháborodnak, pedig ők a szabálytalanok.
A lámpa egyébként úgy vált, ahogy leírtátok.
Kiegészítő zöld majd elalszik és pár másodperc után következik a piros-sárga és zöld jelzés. Nem tudom, hogy ez így miért jó. Pedig láttam már olyat is, hogy még világít a kiegészítő, miközben a sárga is jelez, majd akkor alszik el a kiegészítő lámpa, amikor a főlámpa zöldre vált.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.26. 08:49:31

@Marcellusca: A Rakoczi uton a "Busz" kiegeszito a fo zold kigyulladasakor alszik ki.
En rendszeresen jarok olyan szakaszon, ahol ilyen lampa van. Ovatosan kozelitem meg, mert szamitok ra, hogy piros lehet. De 10 esetbol 4-szer pont akkor alszik ki, amikor mar nem tudok megallni. Egyszer megprobaltam, veszfekezve sikerult is, a mogottem jovo majdnem belem is jott.

Szilizoli 2009.12.26. 09:35:00

95'-ben vizsgáztam műszakiból a Komócsi úton. Egy 1300-as Ladán kellett elmutogatni a kérdésre a válaszokat.
-Melyik a hűtőfolyadék-tartály? (magabiztosan ráböktem a szélvédőmosóra)
-Biztos, hogy az?
-Ja, igen a vastag cső... Akkor az! (most már a jóra mutatva) :)
-Mondja hány jogosítvány van önöknél a családban?
-Ez lesz az első...
-Köszönöm, viszont látásra!
De rendes volt, átengedett.

_John_Doe_ 2009.12.26. 12:00:44

@AG:
"Ja, ez volt 1981-ben, 30 óra vezetés után, én pedig 17 éves voltam...
Bassza meg, aki kitalálta az éveket... "

:))))
Értem miről beszélsz.

_John_Doe_ 2009.12.26. 12:03:33

@Mityu: "Javaslom, soha ne tapasztald meg milyen az osztrák rendőr. "
Ja, mert akkor még összehasonlítási alapja is lenne,
és sírva fakadna a magyar rendőr rosszindulatúságán és korruptságán.

Nekem csak pozitív tapasztalatom volt osztrák rendőrrel.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.26. 12:12:00

@_John_Doe_:

Azért az osztrákot se kell ám félteni, hidd el. Amikor a tolmács ellen is hivatalból eljárást lehet indítani, akkor lehet kicsit változna a véleményed.... :)

Rocko- 2009.12.26. 13:06:44

@Mityu:
- Jogosítvány nélkül közlekedőket
megállítással, illetvev sielkedésből

- Műszaki/zöldkártya érvényesség nélkül közlekedőket
rendszám alapján

- Ittas/bódult közlekedőket
viselkedésből.

- A lopott autókat/lopott rendszámmal közlekedőket
rendszám alapján.

- A körözött személyeket
megállítással

- Idegenrendészeti szabálysértőket
- Közbiztonságra különösen veszélyes eszközökkel közlekedőket
ezeket szokták szűrni?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.26. 15:50:25

@Rocko-:

Amit leírtál tulajdonképpen az tulajdonképpen így működik. Gk.-s/motoros járőrök matrica alapján is kiszednek forgalomból. A felállított ellenőrző/áteresztő pontokon meg megállítás nélkül kissé macerás lenne az általad felsoroltakat eredményesen végre hajtani.

"- Közbiztonságra különösen veszélyes eszközökkel közlekedőket
ezeket szokták szűrni?"

Azért mert a Blikk nem hozza le neked napra készen, attól még megeshet, hogy szűrik. Így fogták el azt a fószert, aki rókára vadászgatott volna mittomén hol... :))
Még soha sem hallottál olyanról, hogy igazoltatás ruházat/jármű átvizsgálással folytatódott? :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.26. 15:51:33

mínusz egy "tulajdonképpen" :)))

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.12.26. 16:08:08

Egy haverom mesélte egyszer a következőt: ismerőse, szőke csaj természetesen, 75 óra után elment végre forgalmi vizsgára (a rutin röpke 38-cal meglett neki). Vizsgán ugye az az alap, hogy amíg nem szólnak, hogy jobbra/balra, addig csak menni kell előre. Neki ez így sablonszinten megvolt agyilag, de nem igazán tudta adaptálni ahhoz a helyzethez, hogy előrefelé Behajtani tilos volt, szabályosan továbbmenni pedig csak egy irányba lehetett... Ezután természetesen meg volt sértődve, hogy nem ment át. A nagyobb baj, hogy azóta már sikerült neki.

Öcsémet viszont a 2006. aug. 20-i vihar másnapján azért buktatták meg, mert bement 40-nel egy mellékutcába, ami 30-as táblát viselt. Csak az volt a gáz, hogy a tábla kidőlve hevert a földön...

j311 2009.12.26. 17:12:59

@Tanácstalan: Egy két kulturáltabb országban kb. annyi ideig villog a kiegészítő lámpa, mielőtt kialszik, mint ameddig a normál lámpán a sárga világít piros előtt.

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.12.26. 17:25:42

@bm613: Őt sem forgalomból, hanem KRESZ-ből vágták meg. A helyes válasz arra, hogy a földre kidőlt tábla érvényes-e vagy sem az, hogy nem érvényes.

Ahogy a behavazott záróvonal vagy az ellopott stop-tábla sem. Sőt, hiába szoktál a Hungárián mindig 70-nel menni, ha elfordul a tábla és nem látszik, akkor tök jogos a trafisoktól a bünti.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.12.26. 18:12:51

@Benbe: Ezt most nem értem. Mi az, hogy kreszből vágták meg? A vizsgáztató közölte, hogy az a tábla látszik, érvényes, és ennyi volt. Ő mondta, hogy nem az, de hiába...

tundrazuzmo (törölt) 2009.12.27. 15:49:57

"Arany tökikéim" - mondta a KRESZ tanárunk - "a vasalónak mindig elsőbbsége van, akár balról jön, akár jobbról"
Nem kérdeztük, hogy MI az a vasaló, mert kontextusból rájöttünk, hogy villamos, vagy vonat.
Megkérdeztük, hogy MIÉRT vasaló?
"Álljá meg előtte, oszt megtudod" - röhögögött az orra alatt az oktatónk...:)

18 éves koromban ezt még viccesenek találtam...:)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.27. 17:25:45

"Ezt olyan jól elmagyarázta. Magát tenyészteni kellene."

Ez most borultam :DDDD

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.12.28. 11:13:52

A motor vizsga előtt szólt az oktató, hogy kéne pénzt adni, mert különben meghúz az oktató. Akkoriban úgy zajlott a vizsga, hogy elöl ment egy kocsi, abban vizsgázott valaki autóval, és mögötte egymás után 4 motoros, rádió, ilyesmi még sehol. Én voltam az utolsó, teljes sisakban, foncsorozott plexivel. Egy jobbkezes utcánál kanyarodtunk, az autó már rég nem látszott, amikor én kanyarodtam. Visszaérve közölte a vizsgabiztos, hogy látta, hogy én nem néztem be a jobbkezes utcába. Gratuláltam Neki, és egy másik cégnél csont nélkül levizsgáztam.

Buzzword 2009.12.28. 23:10:39

@tundrazuzmo: A vasaló BME-s szleng, akad egy-két ex-közlekkaros az autósiskola tulajok között, talán ott tanult ő is. (Ha fenn vagy a villamoson, sárga szöcske, ha jön feléd, vasaló:)

lyloo 2009.12.29. 01:50:46

Nálunk rutinvizsgán esett meg, hogy megkérdezte a vizsgabiztos, hogy mikor jó a kézifék? nagyon ideges voltam, és azt válaszoltam egy kis hatásszünet után, hogy "hát, ha nem fog a motorfék"... persze oktatóm elkezdett röhögni, akkor esett le, hogy a 3-6 kattanásra gondolt a vizsgáztató. de átmentem utána :)

Csorfab 2009.12.29. 11:16:07

@Mityu: Haha. Az ilyen figyelem féle buzik nem számítanak arra, hogy egy (több) _érv_ is elő fog kerülni. Ilyenkor elsunnyognak inkább..

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.12.29. 13:35:46

Nekem forgalom vizsgán azzal jelezte a vizsgabiztos, ha túl intenzíven fékeztem, hogy látványosan lefejelte az anyósülést.

imittto 2009.12.30. 02:42:43

@bm613: Hasonlóan jártam: 2000 október, szgk forgalom vizsga. Kimentünk egy faluba (ott nőttem fel, ismertem minden méterét) ahol a főútvonalon mentünk végig. Egyszercsak kérik hogy húzódjak félre, cseréljek az oktatóval. Kérdeztem miért erre mondta hogy nem néztem be a jobbosba, csak elvágtattam előtte 50-el. Basszus, abból az utcából ahol laktunk(!) ellopták az "elsőbbségadás kötelező" táblát ami előző nap tuti ott volt, aznap viszont csak az oszlop állt ott a tábla nélkül. 1 hét múlva azért meglett a "B" (3 hétre rá meg a "C", sietősre vették, februárban már csak be kellett vonulni sok év halasztás után...)

Mocoria 2009.12.30. 08:56:25

Nekem egy nagyon bunkó oktató jutott. Rögtön azzal kezdte, hogy "szivem"-nek szólított, és kifejtette, hogy ő minden nő tanulóját szivemnek, és minden férfi tanulóját mesternek szólítja, nem fog ő ennyi nevet megtanulni... Azt is elég hamar közölte, hogy gyűlöli ezt az oktatósdi munkát, de valamiből neki is meg kell élnie.
Folyton üvöltözött valami miatt, aztán elnézést kért, hogy bocs, csak ma kicsit ideges. Egyszer teljesen jogtalanul ordított velem, és aznap én is ideges voltam. Szépen kitettem az indexet jobbra, lassítottam, megálltam a járdaszegélynél, és leállítottam a motort. Mire ő, üvöltve:
- Most meg mi a francnak állt meg, szivem??!!
- Mert most sírni fogok, és sírás közben nem tudok vezetni.
És szépen sírva is fakadtam. Na, erre elállt a szava, és zavarában nekilátott vígasztalni. Mondtam, hogy most inkább hagyjon békén, mert én meg így szoktam ideges lenni.

Folyton családi ügyeket intézett a vezetési órák alatt. Kimentünk Rákosborzasztóra, ahol az anyósa lakott, ő bement, én meg kinn ültem az autóban, és vártam. Aztán visszajött, visszavezényelt, és közölte, hogy lejárt az idő. Egyszer egy ilyen Rákosizé túrán, egy teljesen ismeretlen helyen odafordult hozzám, és megkérdezte:
- Szivem, ez itt milyen utca?
- Nem tudom, nem vagyok erre ismerős, és nem nézegetem az utcatáblákat.
- De milyen utca??!! (emelt hangon)
- Mit tudom én, legyen Petőfi utca!
Erre üvöltve közölte, hogy ne vicceljek vele, mert ő arra akart rákérdezni, hogy észrevettem-e, hogy ez egyirányú utca (jóirányban mentem!), és mehetnék a közepén is, nem kell ennyire jobbra húzódnom...
Na de azért elsőre átmentem a vizsgán. Igaz, hogy a vizsgabiztos közölte, hogy ezt a kiváló reflexeimnek köszönhetem, mert kivágtam magam a vészhelyzetekből...

logikaibukfenc 2009.12.30. 19:19:04

kösz a tippet, ha nem lesz jobb dolgom női tanulóvezetőket fogok követni ;)

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2010.01.05. 23:16:27

Jó a poszt. Mennyit szakítasz a tanulókból, Gabesz? Mennyit kaszálsz okosba? :) Mennyi a tarifa mostanában a vizsgabiztosnak?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása