Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kiszállok és betöröm az orrodat!

2010.01.18. 15:35 :: SilentSound

Sokáig gondolkodtam rajta, hogy leközöljem-e Gábor levelét, mert a sportban elért eredményei miatt Erdei Zsoltot tisztelem és becsülöm, de végül úgy döntöttem, bevállalom, hogy kapok én is a pofámba. Ő is emberből van, biztos szar napja volt, nem épp a megfelelő módot választotta a nézeteltérés rendezésére.

A ma (2009. 12.21.) kb. negyed tizenegykor átélt esetet szeretném megosztani veletek. Ülök az autómban és épp a Váci úton haladok a Nyugati Pu. felé. A forgalom elég erős, látszik a karácsony előtti utolsó roham illetve az elmúlt napok havazásának eredménye. Az autósok többsége nagyobb követési távolságot tart és óvatosabban vezet.

Három sávban lehet itt közlekedni egész a Gogol utcáig, ahol a külső sáv megszűnik. Itt állok a kereszteződénél lámpa előtt elsőnek a középső sávban arra várva, hogy a lámpa zöldre váltson. A lámpa zöldre vált, gázt adok majd azt veszem észre, hogy egy nagy sötét autó nagy sebességgel elhúz mellettem és bevág elém.

Csak satu fékkel tudtam elkerülni az ütközést. Szerencsére a mögöttem lévő autó kellően lemaradt így nem futott belém. Aki ismeri a helyet tudja, hogy kereszteződés után autók parkolnak a megszűnő külső sáv helyén. Ütközés esetén nem csak az én autóm és az elém bevágó autó tört volna, hanem egy-két parkoló járművet is megrongáltunk volna.

A sietős autó egy Volvo XC90-es volt német rendszámmal (HH-AE-213). A Victor Hugo utcai lámpánál, ahol ismételten pirosat kaptunk a Volvo mellé álltam, majd rövid duda és a nemtetszés egyezményes jelét mutattam a sofőrnek.

Ekkor a vezető felém fordult, az ablakot leengedte és valamit elkezdett magyarázni. Miután én is leengedtem az ablakot a következőt mondta „ne mutogass, mert kiszállok és betöröm az orrodat”. Ekkor láttam, hogy vezetőnk nem más, mint Erdei Zsolt profi ökölvívó bajnok.

Válaszul csak azt mondtam, hogy elhiszem, hogy betöröd az orrom, de talán előtte megmagyaráznád, hogy az előbbi húzás ebben az időben mire volt jó? Képembe röhögött és csak azt mondta, hogy van féked és fékeztél nem? Közben a lámpa váltott és mindketten elindult tovább.

Kedves Madár (ha ezek után megengeded, hogy a beceneveden szólítsalak), nem értem, hogy egy profi sportoló, aki a szerénység mintaképe miért ilyen agresszív. Ahelyett hogy betöröm az orrod csak annyit kellet volna mondanod, hogy Bocs és minden el lett volna intézve.

Ehelyett Te ismerve fizikai adottságaidat az orrom eltörését helyezted kilátásba. Ez nem igazán azt a képet mutatja ami a médiában rólad kialakult. Csak reménykedni lehet, hogy a jövőben is csak arról szólnak majd hírek, hogy újabb és újabb sikereket értél el és nem arról, hogy nemtetszésednek úgy adtál hangot, hogy a vitapartneredet félholtra verted.

414 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevi421 (törölt) 2010.01.19. 19:21:04

Egy hasonló élménnyel lettem én is majdnem gazdagabb. 2009 december 12.-én indultam szüleimtől vissza svájcba. Debrecen-Budapest Bécs útvonal, mivel Bécsbe fel szoktam tenni a kocsit a vonatra, hogy ne kelljen annyit egyedül vezetnem.Budaörsi út baleset emiatt a külső sáv totális dugó. Gondoltam várok, majd csak lassan befonódva mint a kalács beengednek.
Nem így történt.Egyszer csak, mikor már jó ideje ott várakozok, látom, hogy a belső sávban egy óriási lyuk tátong, na gondoltam, kihasználom és szépen átsoroltam volna! már éppen bent voltam teljes seggel, amikor is a lyuk már nem is volt lyuk, hanem egy állat totál gázzal épp rámhajtott.(na nem szó szerint:-) Kiugrott a kocsiból, és ordított mint a sakál: Te ribanc, mit képzelsz egyáltalán?? stb... Na gondoltez szivás lesz itt,mindjárt kikap a kocsiból ...és már hadarom is neki németül, hogy baleset volt, és hogy ő még az előbb 100 méterrel hátrább állt. Gagyogott valamit angolul hogy not sorry...ennyire futotta a tagbaszakadt majomtól. De megfogadtam, legközelebb nem hagyom magam..de addig is gyúrjunk wazzeeee:-)
Egy nem szőke:-)))

igazi hős 2010.01.19. 21:46:18

@gio: Nem erről volt szó, hanem hogy figyelsz-e abba az irányba, ahonnan elvből nem jöhet senki, pl. jobbra egyirányú az utca, akkor is lassítasz, vagy feltételezed, hogy nem jön senki?

@Bladika: Én Easyke szavait (eszerint veled ellentétben) a konkrét szituációra értettem, ahol szó sincs párhuzamos közlekedésről, tehát előzésről van szó. Jobbról előzni pedig tilos, kivéve a KRESZben nevesített 3 esetet (balra kanyarodó jármú, középen menő villamos, figyelmeztető jelzést használó járművet), amik egyike sem állt fent.

igazi hős 2010.01.19. 21:49:41

@igazi hős: 'ahonnan elvből' helyett 'ahonnan elvileg'

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.20. 08:45:01

@babel: Biztos vagyok benne, hogy meg tud úgy ütni, hogy az Neked rossz legyen. Ne bízz ilyenekben.

@igazi hős: Nagyot lepődsz majd, amikor egy megkülönböztetést használó jármű, vagy bizonyos időszakokban figyelmeztető jelzést használó is kijön az egyirányúból fordítva... Mert megteheti! Bár mókásan nézel majd ki a kukásautó alatt...

igazi hős 2010.01.20. 09:14:05

@newtehen: Értelek, szóval te úgy mész végig a Hungárián, hogy minden mellékutcánál lassítasz, hátha épp most jön egy mentő? Remélem nem előttem mész...
A pesti átlagautós alapján jogos, de hibás a feltételezésed, hogy ne vennék észre egy szirénázó mentőautót. A kukásautó se designból villog, de annak a sebességéhez még a kopott reflexeim is elegendők.

Take-it-Easy 2010.01.20. 10:50:52

@"streetfighter": @Bladika: @gio: végre sikerült egy kicsit felráznom a bandát. Képzeljétek, igen gyakran használom a tükröt arra, hogy tudjam, mi történik mögöttem és körülöttem. És igen, úgy vezetek, hogy a tekintetemet körbejártatom, ahogyan azt a KRESZ-oktatáson tanították. De azért előre is kell figyelni. Én a konkrét posztról beszéltem. És ha én nem jelzek kanyarodási szándékot semerre, hanem egyenesen haladok, akkor egy másik személyautónak nem illik előznie engem jobbról. Balról igen. Amennyire tudom.
De mivel mindig szívesen tanulok nálam okosabbaktól, szívesen veszem a vonatkozó KRESZ-szabály belinkelését.
És igenis kerültem már el nem egy balesetet azzal, hogy észleltem a szabálytalankodó másik autóst, és rajtam múlott, hogy őmiatta nem csattantunk. Csak rohadtul azt veszem észre, hogy itt nagyon sok szabálytalankodó autós kommentelget, aki a védelmébe veszi a hozzá hasonlót, ahelyett, hogy...
Áhhh, hagyjuk, csak felidegesítem magam.

MrZed001 2010.01.20. 14:31:21

@"streetfighter":
"ha valaki annyira nem látja át a forgalmat, hogy nem vesz észre egy jobbról lendületből előző autót, akkor nem a közutakra való."
A jobbról 90-el érkező autót a mögötted álló (esetleg IFA) takarásából tudod mikor fogod te észrevenni ? Amikor már melletted van!
Tudod te mekkora távot tesz meg egy 90kmhs kocsi 1 mp alatt??? Számolj már utána!

És igen, figyelned kell a tükrökben a környező autókat, de NEM FOLYAMATOSAN A TÜKRÖKET NÉZNI!
Így egy 1 mp-es pillanatod van talán meglátni, azaz ha nem épp akkor nézel a tükörbe, akkor nem is látsz belőle semmit

"Ha én erős gázzal indulok akkor egyesben túllépem az 50-et!"
Kettesben szokás az 50-et erősebb kocsikkal is. Az egyes ugyebár csak az elinduláshoz van, és ha sokat pörgeted szépen kikopik a fokozat ... aztán aóbéjgatsz, hogy milyen szar ennek a típusnak a váltója.
És 3-as alapjárat közeli az 50 (nem, nem Buzuki). Kezdhetsz utálni.

"streetfighter" 2010.01.20. 20:27:46

@Easyke:
"itt nagyon sok szabálytalankodó autós kommentelget, aki a védelmébe veszi a hozzá hasonlót, ahelyett, hogy..."
Igen biztos más szemszögből nézzük a dolgokat, bár ez nem azt jelenti, hogy pártolom a szabályok felrugását. Nem érdekel, hogy más mit csinál amíg nekem nem okoz problémát. És az nekem nem probléma ha valaki ügyeskedik, szabálytalankodik.
Biztos rossz indulatu vagyok de én nem hiszem el a posztot úgy ahogy le van írva. Ott nem kellett (volna) nagyot fékezni, ha egy kicsit körültekintőbb a posztoló.

@MrZed001:
Ha 1mp alatt 25m-t tett volna meg a szabálytalan akkor nem a posztolón múlt volna a baleset elkerülése, mert nem lett volna ideje reagálni. De nem ez a lényeg, mert én az önkéntes rendőrködésedbe kötöttem bele.
Az autóm vezetésének technikáját meg bízd rám.
Mellékesen megjegyzem ha te csak épp elindulsz egyesben akkor esélyed sincs engem megszivatni.
Nem tudom milyen autód lehet aminél csak úgy "kikopik a fokozat" (tiszta röhely), ha egy kicsit odalépegetsz neki, de sejtem, hogy nem nagy szám, csak azt hiszed. Szerintem tartóssát tekintve a Suzuki közelébe nem jöhet, de te ezt a büdös életben nem fogod beismerni.
Egyáltalán nem utállak csak kiröhöglek.

Take-it-Easy 2010.01.21. 12:12:39

@"streetfighter": elfogadom.

@MrZed001: végre valaki, aki érti, hogy miről pofázok :)

MrZed001 2010.01.21. 13:13:36

@"streetfighter":
Na várjunk csak. Nagy igazat szóltál, csak te sem vetted észre:
"Ha 1mp alatt 25m-t tett volna meg a szabálytalan akkor nem a posztolón múlt volna a baleset elkerülése, mert nem lett volna ideje reagálni."
Pontosan erről van szó. NEM a posztolón múlott, hogy ott baleset legyen, vagy sem.
A szabálytalankodón múlott, hogy jól mérte-e fel a sebességét, a posztoló sebességét és a szabad útszakaszt. Rajta múlott, hogy fékez, vagy gázt ad ... ebből lesz baleset, vagy nem lesz baleset. ENNYI.

Az autókezelési ismereteidet meg úgy látom nem érdemes feszegetni. Rokkantakkal nem verekszem ...

"streetfighter" 2010.01.21. 14:09:00

@MrZed001:
Számomra érdekes felfogásod van.
A szabálytalankodó úgy mérte fel a távolságot, hogy befér ha valaki (úgy mint te szoktad) mem akkarja szivatni.
De mivel a posztoló szivatni akarta abból lett a konfliktus. Ez az én felfogásom.
Mivel a két megközelítés nagyon távol áll egymástól, szerinzem fejezzük be ez a vitát.
Egyébként abból indult ki, amit az elején hangoztattam. Nem jó dolog direkt keresztbe tenni a szabálytalankodónak ha balesetet okozhatsz vele. Ennyi!
Autókezelésbe úgy beleszólni, hogy azt sem tudod milyen autóról van szó, nem vall nagy bölcsességre! De ne is ebben, hanem a közlekedésben legyél bölcsebb. Okos enged szamár szenved!

B! 2010.01.21. 23:19:39

Szerintem qrva bunkó droid dolog előrepofátlankodni szabálytalanul. Ilyenkor a lehetőségeimhez mérten kellemetlenné teszem a manővert. Ugye aki a szart elkezdi kavarni, neki ezt vállalni kell, hogy nem sikerül. Majd egy nap biztos emberemre akadok, azt' jövök ide siránkozni, hogy jajj, ezek a csúnya vezető bácsik...

Kukettó (törölt) 2010.01.26. 08:30:28

Nézte valaki a reggelit?
Madár elnézést kért az eset miatt.

(Hozzátette, hogy nyilvánvalóan nem akarta senki orrát betörni.)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.26. 08:58:34

@Kukettó: Most kaptam róla emailt, hogy szó volt az esetről, de az rtlmost.hu -n nem nagyon indítja el a videót (van silverlightom, nem az a baj)... Valaki fel tudná tölteni valami megosztóra?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.26. 10:04:13

Megvan, itt lehet megnézni: www.rtlklub.hu/most/7467_reggeli_10-01-26
A videolejátszó kezelőfelületén a 4. pöttyre kell bökni, és ott 10:20 körül kezdődik a számunkra érdekes rész. Még én se láttam, most fogom végignézni.

Kalányos Márió 2010.01.26. 10:33:59

@SilentSound: Mindig így kéne, hogy meghallgathatnánk a másik oldalt is! :)

Madár azt mondta, hogy a másik sofőr elkezdett "púposkodni", direkt erőteljes gyorsításba kezdett, hogy ne férjen be elé. El is hiszem neki!

"streetfighter" 2010.01.26. 10:46:27

@sbronzo:
Én is ezt magyaráztam, (mert sejtettem, hogy így volt) a sok önkéntes rendőrnek, hogy rohadnának meg ott ahol vannak!

Kalányos Márió 2010.01.26. 10:53:32

@"streetfighter": Mindig abból van a baj amikor egy "ámokfutó" összetalálkozik egy "önkéntes rendőrrel"!

Kb, olyan mint a diszkóban belekötni egy késes emberbe! Aztán meg csodálkozik, hogy erőset kell hátrálnia (fékeznie)! :D

igazi hős 2010.01.26. 11:41:44

@sbronzo: Ha a posztoló erősen gyorsított, akkor bizonyára volt mögötte elég hely és a másiknak inkább azt kellett volna választania, a mindenáron elé beférés helyett. Pláne ha volt kontaktus és látszott, hogy "jólgyorsuleziscsakazértseengedlekbe!"
Ha meg nem volt mögötte hely, akkor nem erősen gyorsított, hanem ment a forgalommal. Erdei

igazi hős 2010.01.26. 11:43:01

@igazi hős: ...mindkét esetben hunyó volt, szóval necces a magyarázkodása.

"streetfighter" 2010.01.26. 11:51:17

@igazi hős:
Rosszul közelíted meg a dolgot!
Gondolom te nem szoktál ilyenekben részt venni.

igazi hős 2010.01.26. 11:55:39

@"streetfighter": Milyenekben? Melyik kiskakasnak gyorsul jobban az autója/nagyobb a farka? Igen, vagy 10 éve már nem vennék fel ilyen kesztyűt.
Erdeihez: a cikkben elismeri, hogy hibázott (ez korrekt), de "rossz napja volt". És ha a másiknak is rossz napja van, akkor csattannak és Újpest külsőig lebénítják a Váci utat...

IIsten 2010.01.26. 11:57:56

azért gusztustalan egy világot élünk.
el tudom képzelni a szituációt, semmi nem történt, csak nem tud vezetni a posztíró, ezért fölöslegesen satuzott, és ezek után még beírja az autó rendszámát. hát csodálkozunk, hogy annyi emberről derül ki, hogy spicli volt? és ha fékezni kellett??? akkor mivan? ezért kiírni az adatait? milyen ember vagy te? egy féreg. se...

"streetfighter" 2010.01.26. 12:15:21

@igazi hős:
A másik legalább akkorát hibázott, ha nem nagyobbat, mert KÉSZAKARVA szivatta a szabálytalankodót.
Ezt kéne beleverni egyesek fejébe, hogy felfogják végre!
Direkt balesetet generál a rohadék!

Kalányos Márió 2010.01.26. 12:45:04

@"streetfighter": Én ezért nem megyek be olyan szituba, ahol még van lehetősége bezárni a rést! Azt szeretem, ha már hiába nyomja neki úgyis simán bemegyek elé.

Mellesleg a posztolónak főleg az orrbaverős dumával volt gondja! Ezen meg nem értem mit csodálkozik, ha ő meg folyamatosan a középső ujját mutogatta Madárnak!?

Követeljük a posztoló rendszámát is, hogy ki tudjuk kerülni az utakon az ilyen mutogatós önkéntes rendőröket! :)

GRX 2010.01.26. 12:48:33

Elolvasván az indexes cikket, azt gondolom, ez így korrekt. Nem is vártam mást Madártól.
Azt azért megnézném, hogy melyik magyar "celeb" vállalta volna be egy ilyen szitu után, hogy beismerje, hibázott, nemhogy még elnézést is kérjen a nagy nyilvánosság előtt.
Ismét bebizonyosodott: kettőn áll a vásár.
Mindketten idegesek voltak, adok-kapok, így fasz módon viselkedtek. A kedélyek lenyugodtak, legalább az egyik fél belátta, hogy hülyeséget csinált és elnézést kért. Nem ártana, ha a másik is megvizsgálná önkritikusan a helyzetet, volt-e szerepe abban, hogy idáig fajultak az események.

dzson 2010.01.26. 13:05:24

egy köcsög, kicsit elszállt, de majd elkalapálják, mindenkinek megvan az ellenfele

finspong 2010.01.26. 13:06:04

Kedves Hozzászólók,

Mint a pszt eredti írója, a beküldött véleményeket átnézve szeretnék néhány dolgot leszögezni:
- nem több lámpán keresztüli gyorsulási versenyről volt szó,
- mint leírtam téli havas úton közlekedett mindenki, kellő óvatossággal, tehát nem lőttem ki a lámpaváltásnál mint azt sokan feltételezik,
- nem vagyok önkéntes rendőr sem, és nem szoktam szabálytalankodó autós társaimat azzal büntetni, hogy kiélezem a helyzetet, igy jelen esetben sem erről volt szó,
- a fő gond az volt, hogy a szabálytalan autós nem jól mérte fel helyzetet, és nem sokon múlott a baleset,
- mivel szabályosan közlekedtem, így semilyen formában nem érzem magam hibásnak,
- a helyzet nem "fajult volna idáig" ha a szabálytalankodó vezető intett volna, hogy bocsánat, esetleg bekapcsolta volna a vészvillogót egy pillanatra, illetve a következő lámpánál nem fenyegetett volna meg orbaveréssel.

Erdei Zsolt bocsátnat kérését ezúton elfogadom (persze jobb lett volna ott helyben ezt megtenni). Ezúton is nagyra értékelem, hogy nem ködösített, magyarázta a dolgokat esetleg férre, hanem azt tette amit kellett. Ezúton kívánok további sikereket.

Részemről az ügyet lezártnak tekintem.

Kalányos Márió 2010.01.26. 13:28:44

@finspong: Ügyesen kifelejtetted az összefoglalóból az ujjmutogatós részt! ;)

"a Volvo mellé álltam, majd rövid duda és a nemtetszés egyezményes jelét mutattam a sofőrnek."

EG0 2010.01.26. 13:30:48

Én ismerem az adott helyet, sokat járok arra, velem is előfordult már, hogy jobbról behúztam középre.
Ami nem világos, hogy miért nyomott volna a besorolás után satuféket? Hiszen gond nélkül lehet továbbhaladni, és mivel elsőként indultak a lámpánál, ezért nagy forgalom se lehetett előttük.
Egyébként ha valaki megszűnő/akadályozott sávban halad, én pl. be szoktam engedni gázelvétellel és fékezésre való felkészüléssel.
A besoroló pedig annyit tehet, hogy nem rádrántja a kormányt, hanem szép nagy gázzal, ha úgy tetszik, erőfölénnyel bemegy eléd. Vegyük észre, hogy ezzel a forgalmat nem tartja fent, senkit nem ér hátrány, sőt.
Ha meg nekem mutogatnál egyezményes jeleket, én be is törném az orrod.
Azt már megfigyeltem, hogy amikor a nagy-kopasz-állat fenyegetőzik szitu van, akkor több, mint 50%-ban teljesen jogosan teszik, mert a másik fél volt a gyökér.
Ha valóban minden a leírtak szerint történt (nagy gáz majd satufék), akkor azért 60%-ban a Zsolti volt bunkó. Semmiképp nem 100%.

igazi hős 2010.01.26. 13:32:42

@"streetfighter": A "legalább akkorát hibázott":
Első eset: a posztoló áll a lámpánál, nem néz jobbra, előtte hosszú üres út, simán lendületesen elindul. Lehetett volna defenzívebb, de csak minimálisan hibás.
Második eset: a posztoló áll a lámpánál, lájta jobbról a tolakodót, "most megszívatom" kiállt fel benne a kisember, aztán hajrá. Mindegy hogy csattannak vagy sem, illetve melyik "nyer", egyformán hülyék voltak.
Maradjunk annyiban, hogy a szabálytalankodónak mindig fel kell mérnie a lehetőségeket és korrigálnia kell (míg a szabályosnak lehetőleg fel kell mérni a helyzetet). Jelen esetben, ha nem sikerül elé menni (vagy csak kockázatosan), akkor mögé megy be, legfeljebb nem 10, csak 9 autót előzött ki pofátlanul. Ellenben ha a másik hibázik, akkor nem 9 autónyi idő veszít, hanem a sokszorosát.

MrZed001 2010.01.26. 13:34:36

@sbronzo:
Ugyan ne legyünk már annyira liberálisak, hogy ha valamit ELBASZ akkor tilos az illetőnek azt tudtára adni ?!?!!!!

Tessék már felnőni!

Hibázott, rendőr nem látta (ezért nem ugrott a jogsija kényszerpihenőre kis időre), a minimum annyi legyen már, hogy morálisan megbüntetésre kerülnek a szabálytalankodók.
Hogy Madár vagy csibe meg egyre megy, ő is "csak" egy ember.

igazi hős 2010.01.26. 13:38:28

@EG0: "Vegyük észre, hogy ezzel a forgalmat nem tartja fent, senkit nem ér hátrány, sőt." Ez legfeljebb az autópálya kivezetőn igaz, ha egy irányba megy a tömeggel (és ugye attól van tömeg, mert a többség arra megy), akkor pontosan annyi hátrány éri a mögötte jövőket, mint amennyi előnyt ő szerzett. Lehet, hogy ennek a kereszteződésnek növelte egy kicsit az áteresztőképességét (de ezt is kétlem), de körútig levő háromét nem.

"streetfighter" 2010.01.26. 14:09:18

@igazi hős:
Én a második esetet feltételeztem, mert már velem is emberkedtek így.
Mivel Madár volt előrébb, ezért már nem tudott akkorát fékezni, hogy a posztoló mögé soroljon.
Két rossz közül a kevésbé rosszat választotta.
A posztoló fékezett nagyon helyesen, mert így elkerülték a balesetet és ez a legfontosabb!
A Madár vétkességét én sem vonom kétségbe, soha nem is tettem!

"streetfighter" 2010.01.26. 14:11:43

@sbronzo:
Ezzel én is így vagyok, de felbosszant amikor látom a szándékot a szivatásra.

pakesz (törölt) 2010.01.26. 14:40:47

na ez is megtortenhetett....
hogy a blog hatasara bocsanatot kert

mellesleg ha ilyet kapnek egy rendortol vagy katonatol, hogy agyonlo, akkor nincsen nekem semmi fellebbezesi lehetosegem a szakmajara hivatkozva?

avus · http://avus.blog.hu 2010.01.26. 14:47:16

"Biztosan sokan tapasztalták már, az autóban a jámbor, jólelkű emberek is bátrak lesznek, megvadulnak."

Mik vannak :D

soldat 2010.01.26. 14:54:19

@pakesz: Jobb, ha nem csinál olyat, ami után bocsánatot kell kérnie. Előbb-utóbb megüt vkit, aztán haverkodhat Farkassal.

indapass90210 2010.01.26. 15:03:16

@soldat: íme soldat, az ember, aki sohasem hibázik!

Hmmm... 2010.01.26. 15:04:19

Érdekes, hogy mennyi a szabálytalankodó agresszív (a mások róvására "ügyeskedő"), és hogy mennyi az ezeket védő, aki még meg is ideologizálja a szabálytalankodást (bizonygatva, hogy egy kis ügyeskedés senkinek nem okoz hátrányt, pedig de, csak ügyesen kihagy dolgokat a mérlegelésből; legyen számukra kis házifeladat kitalálni, hogy ebben a konkrét esetben kinek milyen hátrányt okozhatnak). Másrészt: az udvariasságnak lehet örülni, de nem illő kikényszeríteni. Persze gyanús, hogy az ember hiába is beszél az etikettről és az összes körülmény figyelembevételéről az "ügyeskedőknek", akik nagy ívben lepöttyintik a többi "balfácánt".

tizenot 2010.01.26. 15:37:24

Nemtom, az egyezmenyes jel az mit jelent? Ha bemutatas helyett talan normalis hangon megkerdezte volna miert tette Zsolti amit tett, nagyobb esellyel kapott volna normalis valaszt.

Itt Zsolti a kozlekedesi affert kezdte el egy szemelytelen auto ellen, abban tenyleg hunyo, a mutogatos faszi meg a szemelyes sertegetest, az arcoskodast, meg az eroskodest (gondolom egy kurvaanyad is kiszaladt azert a mutogatas kozben), hat megkapta amit akart. Nemtom miert nem lehet ilyenkor egy, "bocs majdnem belemjottel legkozelebb figyelj mar legyszives, koszonom"-ot elnyomni az arcoskodas, meg a bemutogatas helyett. Erosnek erzi magat az ember, nagyon erosnek, hat megkapta amit akart.

Szoval a posztolo a hunyo, bemutogatas helyett talan ha osszerakna ket ertelmes mondatot tobbre menne vele.
De azert Zsolti se hittem hogy ilyet ki tud mondani, ez egy nagy fekete pont neki is.

kefiret 2010.01.26. 15:49:21

hááát, Madárka jöhetne arcoskodni ide hozzánk Bukarestbe is. S lehet elkapna egy igazi "puposkodó" arcot s lelőnék mint a kutyát.

tizenot 2010.01.26. 15:54:01

Szoval ugy erzem itt ket dologrol van szo.

1. Kozlekedesi affer, "szemelytelen" auto ellen (a piros verda elott meg epp eleg hely van becsusszanok), aminek standard megoldasa egy rovid dudalas, azt kb. el van felejtve a dolog.

ami tovabb tud fejlodni a kovetkezove (ha vmelyik resztvevo erosnek erzi magat):

2. Kurvaanyazas, ami mar szemelyre szolo sertegetes

Zsolti itt az elsoben hibas, a masodikat a posztolo kezdte el azzal hogy bemutogatott. Ez alapjan szerintem a posztolo a nagyobb pélo. Az meg kulon vicces hogy eroskodik es pont Erdei van a masik kocsiban, na ez megalol, egy igazi balfasz lehet az ember :D

Raadasul mazlista is, mert nagy sotet autonak bemutatni az almoskonyv szerint sem jelent jot, szerintem roszabbul jart volna ha nem Zsolti ul benne, hanem mondjuk ket behajto...

indapass90210 2010.01.26. 15:59:54

@kefiret: nyehehe, most akkor félni kell Bukarestben, vagy mi a szar van? Mindjárt írok a Mythbustersnek, hogy milyen urbanlegendek terjednek Bukaresttel kapcsolatban....

kefiret 2010.01.26. 16:05:30

@Dövan: Teeee, figyeeeelj ide.:D
eleg sok őrült csávó futkározik Bukicityben fegyverrel a kesztyütartóban. Én egyszer egy "majdnempofonnal" megúsztam, de láttam tévében szerencsétlenebb autósfenegyerekeket.

Közöd?? (törölt) 2010.01.26. 16:24:47

ha velem esik meg előveszem a pisztolyom és ledurrantom, akkor meg persze én lennék a mocsok... lelőtték a világbajnok boxolót cimmel nyitnának az újságok:-)

Közöd?? (törölt) 2010.01.26. 16:26:52

@tizenot: behalok ettől a zsoltizástól, neked valami személyes ismerősöd ez a péló?

sas70 2010.01.26. 16:58:40

Bement elé? Be! Fékeznie kellett? Igen! Történt baleset? Nem! Akkor mit mutogat? Mellé áll és lehülyézi, barmozza stb. Akkor megnyugodhat, hogy törlesztett? MIért kell törleszteni?
Bevág elém valaki, ami elég bunkó dolog, de a nagyvárosi forgalomban óránként, bár lehet 10 percenként megtörténik. Persze ilyenkor én is anyázok egy sort, de nem kezdek el a törlesztésen gondolkodni, és jól megbosszulni, meg móresre tanítani a másikat, mert az nem vezet sehova, pontosabban csak az idegbajhoz.
Amerikában egyszer lövöldözéshez riasztották a rendőröket egy parkolóba. Mire kiértek már mindkét koma kitárazott egymásra és nem volt több lőszerük, a járókelők fedezékben voltak stb. Az ok, egy parkoló hely ami 5méterrel közelebb volt a bejárathoz, mint a másik, ami szintén szabad volt. A konfliktust az okozta, hogy szokásjog alapján az egyik szokott ott állni, aki korábban megy, de most a másik ért oda 1 perccel korábban és elfoglalta a helyet. Egy parkoló hely miatt majdnem lelőtték egymást, veszélyeztették egy csomó ember életét, és szétlőtték egymás kocsiját, meg pár egyéb parkoló autót. Persze ez nálunk nem fordulhat elő, de gyanítom csak azért, mert általános a fegyverviselés!

indapass90210 2010.01.26. 17:06:04

@kefiret: nincs más megoldás, csak motorost meg biciklist kell elütni, mert azoknak nincs kesztyűtartója!

tizenot 2010.01.26. 17:49:33

@Közöd??: Közöd, mi közöd van hozzá??

Fáj hogy a posztolo egy barom? Ha Zsolti megruhazta volna legalabb megtanulja egy eletre hogy 21. szazadban nem mutogatassal meg anyazassal kell elintezni a dolgokat, hanem ertelmesen kell megszolalni, meg akkor is ha neked szarmazott hatranyod es akkor ertelmes valaszt is kapsz.

Mint mondta Zsolti rossz napja volt, ideges volt, nyilvan sietett is valahova, valoszinuleg jobban mint a posztolo akinek volt ideje szep reszletesen leirni egy olyan tortenetet ami naponta 500-szor esik meg barkivel + volt ideje utanamenni es mutogatni neki. Gondolom ezen surgos teendok kozepette baromi nehez lett volna beengedni a masikat akinek lehet tenyleg fontos dolga volt.

Amikor meg satuval kell megallni hogy a masik beferjen az MINDIG ugy tortenik hogy valaki be akar jonni, de nem engedik be es nyomjak mellette amig van ut, aztan meg akinek puhabb a pocse az nyom egy satut a vegen. Ha csak az egyik eroskodik akkor soha nem jutnak el odaig hogy satuzni kelljen, mert joval elotte visszavesz valaki amikor latja hogy a masik be fog jonni.

Igy meg mi tortent? Eroskodott mind a ketto, a puhapocsu posztolo aki az elejen kokemeny volt de aztan telement a gatyo az meg idejon sirni a netre egy szepen kiszinezett tortenettel... Aztan meg kemenykedni akart a mutogatassal is, de jol megnyalta a pelot... Es meg fel is teszi a netre hogy legalabb ha mar ott nem akkor itt vissza tudjon vagni, a Zsolti hata mogott persze, alantasban. Ez milyen? Talan a szanalmas lenne a megfelelo szo ra.

----

Persze ez nem mentseg a bevagasra, de a szemelyre szabott sertegetest a posztolo kezdte ugyhogy csak magara vethet ha meg akartak ruhazni.

Amugy meg Erdei sokkal tobbet mutatott eddig emberi joindulatbol, hozzaallasbol, tisztessegbol mint akarki mas aki a televizioban lathato, jo peldakep lehetne barkinek ezzel egyutt is.

gastro vazze 2010.01.26. 18:02:15

@Közöd??: te aztán faszagyerek lehetsz, de gondolom max. a skulóval, de annyira tökös nem vagy, hogy el is süsd!

Kalányos Márió 2010.01.26. 18:07:20

@MrZed001: "Ugyan ne legyünk már annyira liberálisak, hogy ha valamit ELBASZ akkor tilos az illetőnek azt tudtára adni ?!?!!!!"

Dehogy tilos! Csak arra kérlek, ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!

MrZed001 2010.01.27. 16:47:09

@sbronzo:
"ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!"

Na ez megint a liberalizmus csodája ...
Mi az, hogy a bűnös nem elnézést kér köcsögségéért, hanem visszaszól ?!?!!!
Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el.

MrZed001 2010.01.27. 16:49:47

@sbronzo:
"ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!"

Na ez megint a liberalizmus csodája ...
Mi az, hogy a bűnös nem elnézést kér köcsögségéért, hanem visszaszól ?!?!!!
Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el.

"streetfighter" 2010.01.27. 20:07:05

@MrZed001:
Kiváncsi lennék, hogy a bemutatásra meg francba küldésre ki fog tőled bocsánatot kérni?

"Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el."
Mellesleg multkor te akartál nekem pofont osztogatni.
Nem vicces?

MrZed001 2010.01.27. 22:35:29

@"streetfighter":
"Kiváncsi lennék, hogy a bemutatásra meg francba küldésre ki fog tőled bocsánatot kérni?"
Mármint hogy a bevágok eléd és közben majdnem átnyomlak a másik sávba ... köcsög vagyok és légy szíves bocsáss meg ezért ... féle bocsánatkérést?

Ez azért eléggé mindennapi. Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában.

"Mellesleg multkor te akartál nekem pofont osztogatni."
Meg kívántál kínálni vele, és én nem vagyok az a fajta ember, aki nem viszonoz egy ilyen szívességet ...

péntek17 2010.01.28. 10:56:45

@Melee:
Valamelyik kereskedelmi TV-adón elismerte Madár a dolgot, és elnézést kért.

"streetfighter" 2010.01.28. 11:15:36

@MrZed001:
"Ez azért eléggé mindennapi. Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában."
Miért ne kérhetne bocsánatot, ha elszámította magát?
A posztoló írta:
"helyzet nem "fajult volna idáig" ha a szabálytalankodó vezető intett volna, hogy bocsánat, esetleg bekapcsolta volna a vészvillogót egy pillanatra"
Tehát neki elég lett volna, de miután mutogat erre nem számíthat.
A pofonnal nem én kínáltalak, hanem általánosságban beszéltem indulatból.
Én kerülöm a tetlegességet. Annak a híve vagyok hogy "mindent" meg lehet beszélni, főleg a közlekedésben.

MrZed001 2010.01.28. 14:27:23

@"streetfighter":
"Miért ne kérhetne bocsánatot, ha elszámította magát?"
MIÉRT NEM KÉRT? inkább ez a kérdés. Mert nem kért. Azon meg nem háborodunk ám fel, hogy akivel éppen kibasztunk az ezen mégis hogy a fenébe meri felhúzni magát ...

Vagy te szerinted az a normális, hogy ha oldalbanyomnak, te odaszólsz egy NAAAAAA-t, erre a másik felháborodottan neked esik, hogy mit naaaazol itt nekem köcsögállat ?!?!!!
Most inkább nem mondom mely csoportoknál népszokás eme viselkedés és kultúra ...

Az erőszaknak én sem vagyok híve, de amikor az ellenfél ostoba liberális droid, és még erőszakos is, akkor azért mehet a permban:
img119.imageshack.us/img119/3558/permabanned.gif

logikaibukfenc 2010.01.28. 14:34:25

mivel a zindexen már leadták nyilatkozatát pár napja, és nem írtak bele hülyeséget, én most is (mint mikor ez a poszt készült) azt gondolom, hogy Zsolt nem is tudta, hogy a 100 méterrel hamarabbi ( a többikétől eltérő, és nekik nem tetsző - de szabályos) bravúrja miatt találta meg Gábor.
Persze hogy beszól ha nem ismeri az okát.
Befért, szabályos volt. Lehet rászólni, de nem bemutatni, villogni, dudálni.

nem vagyok hitetlen, nem kötekedni akarok, de azért a lámpától elindulás után még nem biztos hogy igazi vészfékezést kellett csinálnod.
az csak te érezted úgy , mert gyorsítottál, nem egyenletesen haladtál.

ha elveszed egy kicsit is a gázt, akkor is befért volna,
ha nem veszed el, akkor befér mögéd, vagy ő fékez.
ismerem a helyet, nem csak úgy mondom.
tudom, hogy úgy is szoktak ott menni.
ezt neked is tudnod kellett.

igazi hős 2010.01.28. 14:55:21

@logikaibukfenc: Funkcionális analfabéta vagy csak elfogult vagy? Bárhányszor írod, a kanyarodó sávból egyenesen menni akkor sem szabályos, ha egy világbajnok vezeti az autót.

MrZed001 2010.01.28. 14:58:02

@igazi hős:
Hű a nevéhez: amit ír az egy hatalmas logikai-bukfenc :D

"streetfighter" 2010.01.28. 15:43:26

@MrZed001:
történet:
Késésben voltam és gyorsan mentem a Szentendrei úton. Egy autós társ ezt nem vette észre és úgy jött elém, hogy nekem egy másik autós elé kellett bevágnom, hogy elkerüljem az ütközést.
Biztos vagyok benne, hogy fékeznie sem kellett, mert ideje sem volt rá, de megijedt.
A követ kező lámpánál már vártam. Mellém csorog és mutatja, hogy eresszem le az ablakot.
- Figyelj öreg ez nagyon necces volt. Legközelebb gondolkodj, hogy mit csinálsz!-mondja. Nem mutogat küld el melegebb éghajlatra stb.
Elnézést kértem, ezzel re volt rendezve.
Ha mutogat nem így válaszolok!
Szerintem érthető a lényeg.
Mellesleg, meg te írtad, hogy aki pofátlan az ne is kérjen elnézést:
"Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában."
Vagy nem jól értelmeztem?

MrZed001 2010.01.28. 15:54:17

@"streetfighter":
"Mellesleg, meg te írtad, hogy aki pofátlan az ne is kérjen elnézést:"
Nem.
Én azt írtam, hogy a pofátlanok is két csoportba sorolhatók:
1) tudja, hogy éppen rossz amit tesz, ezért elnézést kér és megérti ha anyázzák
2) AZZZZZZENYÉMAZZZZZÚÚÚÚÚÚT. Ez nem kér elnézést, ez nem is tudja, hogy éppen pofátlan/szabálytalan. Ez túl hülye hozzá.

Amit írtál meg igen rossz példa.
Téged egy másik autós kényszerített baleset elkerülése végett hirtelen sávváltásra (nem tolakodtál, nem pofátlankodtál, nem kanyarodósávból ugrottál be...), és ezt látva aki elé beugrottál nem tépte le a fejed.
Mögötted volt, látta miért tetted, és hogy a 3. fél a hibás.

Amit írtam oldalbanyomós példa viszont igencsak találó az esetre ...

Doki bácsi 2010.01.28. 23:31:39

Madártól elvették mindkét súlycsoport világbajnoki övét, mostanra belefáradt már az egészbe, így most nem súlycsoportot váltott, hanem sportágat. Az új sportága a SZÁJKARATE. Bár úgy tűnik, hogy még csak fehér öves, de amilyen fizikai adottságai vannak, hamar felverekszi magát a legjobbak közé.

logikaibukfenc 2010.01.28. 23:56:11

@igazi hős:

Kicsi buta fiú!
Az nem kanyarodósáv ott a gogol lehel bulcsu kereszteződésben.

logikaibukfenc 2010.01.28. 23:59:02

és ne vitatkozz idegenekkel !
velem meg főleg ne ;)
te egy senki vagy

logikaibukfenc 2010.01.29. 00:10:04

@MrZed001:
a legnagyobb jóindulattal :

ne vitatkozz streetfighterrel , mert :
- a történetben bevallotan gyorsan ment valaki !!!! neki fékeznie de kúrvanagyot kell ilyenkor, nem pedig manőverezni.

hogy miért ? mert ha túl gyors a következő manőver már nem fog sikerülni !
borítékolva ( morbidan : koporsózva)

- NEM a harmadik fél volt a hibás.
nem azt látva volt nagyon nyugodt a sofőr.
miért ? mert akkor nem a gyorshajtónak szól hogy ejnyebejnye kisfiam, hanem a paraszt csigának !

érted ?

ez a logikai bukfenc.

a sofőrök kétfelé osztályzásodban , csupán az én nézetem szerint az első pont ilyen :
nem tesz rosszat, nem elnézést kér, csak most az egyszer léci hadd neki legyen már fontosabb a dolga, hadd ő siessen jobban.

logikaibukfenc 2010.01.29. 00:20:49

A feltartott kéz ilyenkor csak köszönömöt jelent, azért hogy békés és türelmes voltál, nem pedig bármely ellenkezője.
És nem azt jelenti hogy tudom hogy rosszat tettem és elismerem ( hiszen baj nem történt).
Mert feltartott kéz csak akkor van, ha észreveszik egymást.

logikaibukfenc 2010.01.29. 00:27:35

igazi hős:
ha annak érzed magad, ne ide irkálj majd válaszokat, csak annyit hogy mikor leszel a béke téren az angyalföldön.
ha ott leszel menj be imádkozni a templomba, mert soha többet nem fogsz, azt garantálom.

igazi hős 2010.01.29. 09:48:39

@logikaibukfenc: Szintén fekete öves szájkaratés?
Értem, azért nem kanyarodósáv, mert te vagy az erősebb. Szerintem a fiam tudja, hogy ez az érv az oviban is gyenge.
A Lehel térre dolgozni járok, ha azt akarom hogy megverjenek edzésre megyek :-)

logikaibukfenc 2010.01.29. 10:43:02

hahaha
tökéletesen mintáztad amit elképzeltem

nem
nem vagyok erősebb, talán csak ügyesebb, pedig edzésre sem járok, sőt utcai harcra sem.
sőt verekedni még nem volt alkalmam.

te megijedtél ? mitől?
verekedésre gondoltál? az összes bejegyzésem agresszív ? szerintem csak határozott.
lehet hogy zagyvaság (direkt?), de csak azért, mert nem olyan röviden írom le mint egy ovis.

te csak dolgozni jársz arra felé. én viszont ODA jártam haza, onnan jöttem el, naponta többször.

én azt akratam, hogy szálljunk fel a villamosra , és menjünk a lehel piacra lángosozni, majd megnézzük a helyet, mert én ismerem, tudom hogy járnak arra, és azért a biztonságkedvéért megnéztem a norc.hu-n mi látszik , mi nem.

de hogy ne keseredj el :

az utcán adhatsz nekem egy pofont akár, ha nem így van. ott helyben a marika presszo előtt a sarkon.

logikaibukfenc 2010.01.29. 10:55:09

szerintem te azért vagy meggyőződve arról , hogy kanyarodósáv, mert a sok (szabálytalan?) parkoló elfoglalja a szélső sávot, ezért csak a belső kettő használható rendesen avagy használandó megszokásból. vagyis ezt kihasználva csorognak be jobb szélről bő gázzal.

és a kereszteződésben ( szó szerint) három autó is feltorlódik általában "ott ahol a madár se jár" ;) a jobb szélsőben.
oka: a többiek kiszámíthatatlansága ,és az a másfél autónyi követési távolság hiánya.

nem csak a gyorshajtót, hanem a tötymörgőt is be kellene tudni engedni. de nem. beszorul, mert a következő, már alig látja hogy parkoló autó miatt van e a lasítás, vagy csak kerülni akar-e ott valaki előtte valamit.
és már ott is van annyira a seggében, hogy ő maga sem tud relatív gyorsan, relatív hirtelen mozdulattal kikerülni onnan.

ezért kellene az a 7 méter előttem és mögöttem is. ( na jó, nekem elég a fele is)

ez is óvodás érvelés ?

igazi hős 2010.01.29. 10:57:23

@logikaibukfenc: Ha már naponta arra jársz, akkor nézzd meg a helyet. Szerintem te 180 fokkal el vagy tévedve és a csarnok oldaláról beszélsz, holott a posztoló befelé ment, a Nyugati felé.

MrZed001 2010.01.29. 11:11:49

@logikaibukfenc:
"majd megnézzük a helyet, mert én ismerem, tudom hogy járnak arra, és azért a biztonságkedvéért megnéztem a norc.hu-n mi látszik , mi nem."

Ha annyira ismered, meg a norcon is megnézted (de visszaolvasni azé már nem ment ... ismétlésként hozzád hasonszőrű gyengébbek kedvéért: ) na nézd meg újra szépen, hogy ott az a szép nagy kék tábla talán 2 lépéssel visszább, ami jó előre mutatja, hogy a belső és középső megy egyenesen, a jobb szélső jobbra forduló sáv.
K.rvára ismerheted ám a környéket, ha még ezt sem tudod. Hetente 1x ha járok arra, de én norcon csak azért néztem meg, hogy csekkoljam jól emlékszem-e, hogy kanyarodósáv

Bukfenced, az van ... és nem csak logikai ezek szerint.

MrZed001 2010.01.29. 11:20:29

@logikaibukfenc:
"a sofőrök kétfelé osztályzásodban"
az a szabálytalankodó sofőrök két csoportja volt (szövegértésben hol maradtál le?)

"csak most az egyszer léci hadd neki legyen már fontosabb a dolga, hadd ő siessen jobban."
Ez a legbutább szőke nős viccet juttatja eszembe:
Szőke nő felszáll a vonatra. Jön a kaller. Kérdezi:
- maga hova utazik hölgyem
- Én Győrbe megyek - mondja a szőke
- No de hölgyem, ez a vonat Debrecenbe megy, pont az ellenkező irányba
mire a szőke:
De LégysziLégysziLégysziiiiiiii

Szóval NEM. Nem lehet a megkülönböztető jelzést használókon kívül SENKINEK sem sietősebb, mint a többieknek.
Vagy talán ha én éppen a kórházba megyek az asszonyhoz, az feljogosít mindenféle szabály áthágására?
És ha a másiknak is van egy jó indoka amiért siet? Na, akkor mi van?
Gondold végig, és rájössz, hogy ez a marhaság amit írtál csakis a TOTÁLIS KÁOSZHOZ vezethet.
Szabályok vannak, amiket KÖTELES VAGY BETARTANI!
Ha nem vagy rá képes akkor jelentkezz a legközelebbi rendőrkapitányságon és add le a jogosítványodat.

logikaibukfenc 2010.01.29. 12:19:00

@igazi hős:

a posztoló azt is írta hogy megszűnik egy sáv, pedig nem,
ezért történik úgy ahogy szokott, és tábla bár lehet ott ami jelezné, de van ott ötvenes tábla is, és nincs megállni tilos.

akkor a sok szabálytalant miért nem kapcsolják le a rendőrök rendszeresen ?
vagy nem is szabálytalan ?

Zed: én javasoltam rengeteg közlekedésbiztonsági dolgokat, de csak óvodásan érveltem,
ezért te megint figyelmeztetsz hogy én tartsak be szabályokat ?
ne nevetess már.

ti csak annyit láttok hogy valaki nem úgy csinálja mint ahogy te neked az tetszene.
a sok szabály közt találtok egyet, de csak egyet, ami ott akkor pont valakire ráhúzható.
és el akarjátok dönteni ki a hibás.

én pedig olyanokon gondolkozom, és próbálom megosztani, amivel ilyenek nem is lennének többet.
szerintem a filozófia ugyanannyira része a közlekedésnek mint a fizika. de nem kell túlbonyolítani. erre hivatkoztam korábban: ne okokat keress, mert bár okos vagy több időt elvesz, mintha reflexből cselekednél.

remélem utcaiharcos kolléga látja hogy végig ilyen szemléletben írtam neki. és ő is tudja hogy úgy kell viselkednie amit a neve sugall.
felölem mehet kurvagyorsan is, ha van helye. de ha nincs akkor fékezzen, már csak olyan alapon is, hogy ha előrebillen akkor jobban irányítható az autó.

igazi hős 2010.01.29. 12:25:30

@logikaibukfenc: Hiába kapálódzol: kanyarodósáv. Kereszetződés előtt 4, utána 3 van. Nem tökéletes az "elfogy" megfogalmazás (hiszen megy tovább jobbra), de a lényegen nem változtat. Egyéb?

logikaibukfenc 2010.01.29. 12:27:38

jöhet a pofon.
tényleg ott van a dévai utcai torkolattal szemben jó messze.
én vagy előtte kanyarodtam le mindig, vagy a gogolra jobbra, sosem egyenesen.
de mások nagyon sokan.
biztos a lombok miatt nem látható a tábla.

logikaibukfenc 2010.01.29. 12:30:04

@igazi hős:
látod látod, azért még most is tévedsz te is.

nincs 4 sáv előtte, így nem fogy el.
hisz a kék tábla is hármat mutat.

logikaibukfenc 2010.01.29. 12:31:20

csak kettő marad használható.
belátom én sem minden győződtem meg tökéletesen mindenről.

logikaibukfenc 2010.01.29. 12:46:06

kérlek értsd meg, hogy nem kapálódzok, hanem okokat keresek. sajnálom, hogy ilyen sokáig tart. ( ami talán engem igazol?)

tele-zöld mutatja hogy lehet menni amerre akarsz .
nincs jobbra nyilas zöld jelzés, csak a balra kanyarodás van tiltva.
plusz megszokásból is lehet menni, mert a többiek is alapon, és a nem mindig jól látható tábla miatt.

dugóban pedig ? honnan is tudnád mi volt ott mögötted 10 méterre, amikor te csak azt nézed, hogy előtted hol van hely, még akkor is amikor csak araszolni lehet.

Többet nem tudok érdemben.

igazi hős 2010.01.29. 13:10:24

@logikaibukfenc: Ez rossz mentség, a kötelező haladási irány táblát (akár dugóban, akár 70-nel) nem észrevenni nagyobb hiba, mint figyelmen kívül hagyni.
"tele-zöld mutatja hogy lehet menni amerre akarsz." Ha vezetsz valami járművet, akkor sürgősen olvass KRESZT, mert nem ezt jelenti. "Nyilas" zöldnél a párhuzamos gyalogostól eltekintve elsőbbséged van, telizöldnél elsőbbséget kell adnod a szembejövöknek.
Egyébként biztos vagy benne, hogy a jobb oldali sávban nem jobbra nyíl van a lámpán?

logikaibukfenc 2010.01.29. 13:40:42

jajjj..

a norc is úgy mutatja, én is úgy emlékszem.
szembejövés pedig ott elvileg nem lehetséges. és pont a gyalogos miatt van ott a sarkon lent a zöld lámpa a balra kanyarodás tiltásával együtt, nem pedig fent lóg messze mint a másik telezöld.

de igen a telezöld azt jelenti, hogy ami nincs tiltva azt lehet. (jójó, csak olvastam erről, nem én hoztam a szabályt, de az így működik)
ott csak a balra kanyarodás van tiltva, mint szemből is ( talán végig a vácin így van, illetve van kanyarodó sáv ami tényleg kibővíti az utat, nekik biztos hogy csak nyilacskák vannak a telezöld helyett.

logikaibukfenc 2010.01.29. 13:51:15

"tele-zöld mutatja hogy lehet menni amerre akarsz."

nem egyenlő azzal, hogy amerre tudsz :
ezért van fent a kereszteződés felett, annak is a tőled távolabbi oldalára a lámpa rakva, mert az után biztosan nem mész balra.

a kék tábla valóban ott van, csak éppen nem teljesen jó, mert a 3 sáv 3 sávban folytatódik, és a folytatásban szintén 50-es tábla van, akárcsak előtte, és nem is kijelölt parkoló a jobb szélső sáv( gogoltól nyugati fele a vácin)

logikaibukfenc 2010.01.29. 13:55:19

de ne vitázzunk, menjünk majd oda egyszer, ha ráérünk, és kérdezzük meg azokat akik nem olyan gyorsak , szerencsések, mint madárka, hogy vajon miért is akarnak a jobbratartásból kifolyólag a jobboldali sávban továbbmenni egyenesen.
aki nem látta a kék táblát, kap egy lángost.

logikaibukfenc 2010.01.29. 14:00:50

@igazi hős:

amit én nem láttam kék tábla az hol kötelező haladási irány ? sehol

és van e kötelező haladási irányt jelző ?

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

logikaibukfenc 2010.01.29. 14:02:54

a felfestés nem látszik
tábla nem kötelez rá hogy jobbra menj, lámpa engedi hogy egyenesen, sáv nem szűnik meg.

ki a hülye ?
várom a pofont.
de adhatok is ha kérsz.

logikaibukfenc 2010.01.29. 14:25:57

Ha kapálódznék, csak a te hülyeségedbe tudnék kapaszkodni,
de te nem szoktál hülyéskedni biztos.
Az a baj hogy így viszont a hősködést is nehezen bírom feltételezni rólad.
Sajnos.

MrZed001 2010.01.29. 14:45:26

@logikaibukfenc:
Ember, te most
a) Erdei vagy és mindenáron be akarod magyarázni Newtonnak, hogy az a k.rva gravitáció nem is létezik, vagy
b) nincs jogsid, újjogsis, disznyóé vette kategória
c) ELTE bölcsész (aka bárgyú mosott agyú libsi)

Ennyi legóvatosabban fogalmazva is SÜLETLENSÉGET utoljára pár általános iskolástól olvastam.

"ezért te megint figyelmeztetsz hogy én tartsak be szabályokat ?
ne nevetess már."
Igen, a szabályokat be KELL tartani. Ez most az újdonság erejével hatott rád? Nevess!

"ti csak annyit láttok hogy valaki nem úgy csinálja mint ahogy te neked az tetszene."
Mármint ahogy nekünk, a rendőröknek, a KRESZ oktatónak meg vizsgáztatónak, a bírónak ... meg a szabályokat ismerő és szabályosan közlekedők 99%-ának.
Tudod, attól hogy senki sem ért meg, még nem vagy művész ... van egyszerűbb magyarázat is

"a sok szabály közt találtok egyet, de csak egyet, ami ott akkor pont valakire ráhúzható.
és el akarjátok dönteni ki a hibás."
A szabályok EGYÜTT érvényesek. Nincs az, hogy én most pl a piros lámpánál kötelező megállni szabályt nem tartom be, mert így tartja kedvem.
Persze sokan próbálkoznak a "bár tilos a jelzés a vasúti átjáróban, de én úgyis jobban tudom" módszerrel/szabályszegéssel is ... nos ezek nagyrészt azért Darwin díj esélyesként végzik az IC alatt ... szerencsénkre.

"szerintem a filozófia ugyanannyira része a közlekedésnek mint a fizika"
Igen, sokan megfilozofálják, hogy azzzzé teszem, mert én valaki vagyok ezek a pondrók meg senkik.

Amúgy meg kultúra:
1) használd a válasz gombot.
2) egy posztot írj egy válaszra, ne foodold össze a hülyeségeddel a kommenteket!

logikaibukfenc 2010.01.29. 14:51:03

erről mi a vélemény ?

hungária ugye a vidámparknál kezdődik, a pálma utcára nem lehet jobbra kanyarodni, mert egyirányú kifele,
négy sáv van, a külsőből egyenesen és jobbra lehet tovább haladni, nagy kék tábla jelzi,
nem azt hogy ott arra kell menni.

képzeld,mindig azt használom, ha m3-ról nem jönnek és ki tudok sorolni.

miért ? mert ha van is kanyarodó, szélen el lehet menni szépen nyugodtan , zavarás nélkül, emberi tempóban, mert ott keveseen vannak, vagy senki sincs. ( a teherek is általában a másodikba és a harmadikba állnak be)
így szoktam 15 perc alatt elérni angyalföldről az infoparkba.
és miért ne lehetne hetvennel (ötvennel) átmenni egy kereszteződésben akkor amikor te még csak egyesben indulsz?
felelőtlenség ?
figyelmetlenség ?
feltünésiviszketegség?
vagy csak optimális kihasználás.

logikaibukfenc 2010.01.29. 15:01:28

te tudod mi a gravitáció ?
csak azt nem tudod hogy működik, mert a kezed sem tudod kiemelni abból a bizonyos biliből.
sőt csak újabb mesékkel szórakoztatod magad.

nem talált egyik tipped sem.
miért is hallgatnék rád bármiben ?
hagyj békén
vagy gyere el te is , és ott válaszolj, ahogyan azt hősnek ajánlottam.

logikaibukfenc 2010.01.29. 15:12:01

Mármint ahogy nekünk, a rendőröknek, a KRESZ oktatónak meg vizsgáztatónak, a bírónak ... meg a szabályokat ismerő és szabályosan közlekedők 99%-ának.

nekünk : bele értve magamat is : akiket nem zavar, ha más előrébb jutott nálam kicsivel is.

logikaibukfenc 2010.01.29. 15:14:42

ha nem is érdekel a mondanivalóm:

csak azt kell észrevenni hogy megtette azt a valmamit, amivel a te utadba került. szabályos e vagy sem, már nem fontos. meg tudta tenni.

MrZed001 2010.01.29. 15:32:45

@logikaibukfenc:
Nem, tényleg nem érdekel a mondandód.

Rokkantakkal nem verekszem, trollokat meg nem etetek.

Na csá

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.02.07. 22:57:11

Minden bizonnyal volt már ilyen hozzászólás itt, nem olvastam végig mindet. Tény, hogy a srác, a mi madarunk nagyon kemény legény, és könnyedén betöri bárki orrát...

Bárkiét. De nem mindenkiét. Maradjunk ennyiben! :-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása