Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Gázolás, cserbenhagyás, törött koponya

2010.02.11. 16:27 :: SilentSound

Mindez villamossínen, jogsi nélkül. Trixilw szilveszterkor volt tanúja az eseménysornak, ezt foglalta össze nektek, meg a rendőrségi eljárást. Igen, volt vér is.

Sokat gondolkoztam, hogy megírjam-e neked (a blognak) ezt a szösszenetet, mert végül is csak egyszerű gázolásos esetről van szó (mondjuk vérrel, amit sokan szeretnek :), de a tegnapi rendőrségi kihallgatásom után annyira morbid lett az egész, hogy most már összeszedem a gondolataimat és leírom. Meg persze várni akartam az írással amíg lesz újra nyereményjáték :)) (vicc volt) Azt majd te eldöntöd, mire jó. Megpróbálom rövidre fogni.

Tehát. 2010 január elsején hajnali három órakor úgy döntöttünk, hogy ideje most már lelépnünk a szilveszteri buliból és hazaindulnunk. Hárman voltunk, menyasszonyom, közös barátnőnk meg én, el is indultunk nyugodtan. Bennem, aki vezettem, egyetlen korty pezsgő volt, amit éjfélkor kortyoltam az újév tiszteletére. Semmi más pia. Esett az eső, nyálkás volt az út, a taxisok 10-el araszoltak vadászva körülöttünk, amelyik haladt, az sem ment gyorsan, így felvettem a tempójukat, ami egy laza 45-50 volt.

A Nagykörúton mentünk, a Blaha irányából a Nyugati tér felé. A helyet nem ismerőknek itt történt az eset:

A belső sávban mentem, mert a külsőt folyamatosan elfoglalták az utasra váró, vagy azokat kirakó taxisok, a megállóban álló éjszakai buszok és az említett vadászó taxisok. A Wesselényi utca előtt, a Barcsay utcánál voltunk, amikor pirosat kaptunk. Zöldnél, még mindig a belsőben, elsőként rajtolhattunk el.

El is indultam viszonylag nyugodt tempóban, a Wesselényi utca kereszteződésig 45-47-ig gyorsítottam fel, ott a zöldhullámmal mentem tovább. Ám ekkor, a kereszteződés közepén járva, észrevettem, hogy tőlem 30 méterre, az ott lévő nyílvános wc magasságából, egy nő lép ki a parkoló kocsik közül és indul el előttem, keresztbe az úton. Persze nem kapkodta volna a lábát a világért sem, inkább szökellve haladt mint a betépedt Pimpike, az Erdő kapitányából.

Az sem jutott volna eszébe, hogy legalább egyenesen haladjon, lótúrót, gyönyörűen sréhen indult el, felém véve az irányt. A kereszteződésben rögtön elkezdtem fékezni. Előszőr nagyon finoman, majd mikor láttam, hogy a nő tényleg magasról tesz rá, életben marad-e vagy sem, fokozatosan egyre erősebben tehénkedtem rá a fékpedálra és közben már nyomtam a dudát is mint az őrült. Egyrészt, hogy a többi autós számára kiderüljön, mi a logika abban amit csinálok, másrészt, hogy a nő térjen már vissza a hatodik nirvánából.

30 méter nagy távolság, nem is kellett állóra fékeznem az autót, kb. 8-ra kellett lassítanom, hogy a nő nyugodtan átevickélhessem előttem a villamossinekre. Nekem sikerült őt békéhagynom, nem úgy mint a mögöttem jövő fittipaldinak, akinek úgy látszik semmit sem jelentett a vörösen világító féklámpám és a másodpercekig hallatszó dudaszó.

Azzal a lendülettel amivel jött, kivágott az autóm mögül balról, áthajtott a villamossín Demszky-buckáin, majd mellettem egy laza mozdulattal elcsapta a jobb szilvesztert is megért lányzót. Ugyanazzal a lendülettel tovább is hajtott, visszavágott elém a buckákon keresztül, nyomott egy kövéret és elhúzott. Mindeközben a külső sáv pont azon a szakaszon, teljesen üres volt. Mint később kiderült, nem ment messzire, hajtott egy 50 métert, nekiment a járdának, sebtiben kiszállt a kocsiból és elszaladt.

Amint meghallottam a tipikus tompa puffanást, megálltam, kiraktam a vészvillogót, kirohantunk a nőhöz és elkezdtünk intézkedni. Jött még egy fiatal pár akik látták az esetet, felnyalábolták a csajt és elvitték a járdára. Ezt a cselekedetüket inkább nem kommentálnám, akkor se értették miért üvöltök rájuk. Én közben hívtam a mentőket, a mentők a rendőröket, a többi a szokásos.

Jött a mentő, elvitte a csajt, akinek betört a feje meg vérzett még pár helyen, jött a járőr és jöttek a helyszínelők. Utána még kb 3 óráig maradhattam ott a helyszinelőkkel az esőben. Párszor még megnéztük az otthagyott autót, a világítás még égett, az ablaktörlő fent volt, a szélvédő be volt repedve egy csíkon. Látszott hogy csak kirántotta a kulcsot, bezárta a kocsit és elrohant.

Tegnap (február 10.) meg is volt az első kihallgatásom az ügyben. A nyomozó aki fogadott elég lelkiismeretesen viszi az ügyet, el is beszélgettünk két órát az esetről. Kiderült, hogy megvan az elkövető, egy 25 éves srác, akinek jogosítványa soha a büdös életben nem volt. Beismerte a gázolást de semmi mást. Azt állítja, hogy a gázolás után végig ott volt, amíg a mentők ki nem értek a lányért majd utána elment taxival.

Megmutatta nekem a fotóját a nyomozó, hogy emlékszem-e rá amint ott téblábol körülöttünk, mondanom sem kell, a büdös életben nem láttam. Aztán odaadta a vallomását, hogy kommentáljam és mondjak rá valamit, de az első sornál kénytelen voltam hangosan felnevetni. Így hangzott: "Hajnali háromkor, a feleségem azzal ébresztett, hogy a lányunk nagyon rosszul érzi magát és menjek el a gyógyszertárba hozni neki valamit. Azonnal autóba ültem és elsiettem." Ugye, véren és éppen szülő feleségeken edződött autozz blog társak nem kell erre mondanom semmit?

A vallomásában persze kitér arra, hogy ő maximum 50-el ment végig, arra lett figyelmes, hogy előtte egy kisautó (én) hirtelen erősen fékez, de neki arra már nem volt ideje reagálni, ki kellett hogy kerüljön. Azt valahogy elfelejtette, hogy a kisautó fokozatosan fékez és közben dudál. De a rendőrségi kommunikáció sem a precizitásáról híres. A nyomozónak tőlem kellett megtudnia, hogy a mentők két kocsival jöttek, az egyikben egy filmező stáb volt két kamerával.

Az ott tébláboló két rendőr és 6 helyszínelő erről valahogy lemaradt. De legalább van honnan vennie bizonyítékot, mert nem akarja, hogy megússza egy 50 ezer forintos csekkel. Pedig jelen állás szerint így áll a dolog. És ez a legszomorúbb az egészben. Gázolás, cserbenhagyás, jogsi nélkül, még az is lehet hogy ittasan: ötvenezer. Egy apróbb sebességtúllépésért fele ennyit szoktak kiróni.

Szóval ez az én újévi kis szösszenetem, most ennyire futotta. Ha nem jó, legközelebb véresebben írom meg :)

141 komment

Címkék: budapest közlekedés autó baleset hülye veszélyes részeg gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sosem 2010.02.11. 18:02:57

@misitcom: Köze nem volt a patikához.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.02.11. 18:03:19

Az a legnagyobb baj, hogy a hasonló kisköcsögök olvassák ezt a posztot, és ezentúl nyugodtabban ülnek be a kocsiba fittipaldizni, hiszen ha ezt meg lehet úszni ennyivel...

FaZon 2010.02.11. 18:04:57

És ugyan úgy fog vezetni tovább jogosítvány nélkül míg meg nem hal.

misitcom 2010.02.11. 18:06:18

@sosem: Akkor nem mondott igazat a rendőrbácsiknak?

FaZon 2010.02.11. 18:06:26

És ugyan úgy fog vezetni tovább jogosítvány nélkül míg meg nem hal.

Lipi1945 2010.02.11. 18:06:43

@misitcom: A patikába menet történt ha jól értem.

misitcom 2010.02.11. 18:08:11

@Lipi1945: Ettől a gázolástól meg gyógyult a gyerek?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.11. 18:08:59

@misitcom: azt mondta, hogy ottmaradt lézengeni.
Lézengés közben meg nem tudott gyógyszert venni.

sosem 2010.02.11. 18:09:11

@misitcom: Sosem állítottam ilyet! ) Az érdi eset jutott eszembe, ott orvoshoz sietett a jóember.

Lipi1945 2010.02.11. 18:10:45

@misitcom: Nemhiszem, de erre is mondhat amit akar. Például, hogy a gázolás miatt elfelejtette, de mire hazárt a gyerek már jobba nvolt.

misitcom 2010.02.11. 18:14:56

@Lipi1945: Pontosa erre gondoltam én is.Mármint, mondhat amit akar.Az csak duma.Az viszont tény,amit a maga után hagyott.

indapass90210 2010.02.11. 18:23:36

@puffancs: Ilyen Londonban nem történhet, ugye?

atila68 (törölt) 2010.02.11. 18:24:16

Az ugye meg sem fordul senki fejében, hogy azért hagyta el a helyszínt az elkövető mert atom módon be volt tépve.
Ugye nem!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.11. 18:28:40

Okulásul minden evolúciós tényezőnek, aki segít abban, hogy a városi életmódra tökéletesen alkalmatlan egyedek ne adhassák tovább génjeiket:

Egy ilyen gázolást úgy kell megúszni, hogy ha nem kapják el egyből az embert, és sikerül elszaladni, hogy kell keresni egy havert, akivel mindketten azt vallják, hogy lehet, hogy ő volt, de annyira részeg volt, hogy fogalma sincs róla.

Ha ehhez következetesen ragaszkodik, akkor csak az objektív felelősségből adódó büntiket kell kifizetni, az összes többi meg huss, fohászom száll feléd, nem megy böribe senki. :D
Persze ehhez baromira kell bízni a másikban, és nem elhinni amikor a rendőr azt hazudja, hogy a másik már mindent bevallott, és pontosan emlékszik rá, hogy ő (mármint a másik) vezetett...
Kurva keményen ahhoz kell ragaszkodni, hogy annyira részeg volt az ember, hogy semmire nem emlékszik, lehet, hogy ő vezetett, de az is lehet, hogy nem.
Meg bízni kell abban, hogy nincs térfigyelő kamera, és hogy nem került fel a jutyubra az esemény.

Yoli87 2010.02.11. 18:28:56

@lifelike: Nem tudom mi bajod van!
A cserbenhagyás (ami igen súlyos) és plusz a hamis tanúzás nálam bőven pár év...
Szerinted nem??? Vagy én gondolkozom rosszul szerinted?

sosem 2010.02.11. 18:29:23

@atila68: Megfordult. Valószínüleg azért is lépett le. De utólag azt már bizonyítani?

Lipi1945 2010.02.11. 18:33:18

Nekem még az nem tiszta, hogy ha rendőrök lefényképezték a csókát, akkor ő nem ment oda a rendőrökhoz, hogy ő itt van ám ő nem ment el?

Bár gondolom akkor vérvizsgálatra beküldték volna.

Tehát, ha előáll ez a furcsa helyzet, hogy a gázoló ottvan, de senki se tudja róla, hogy ő a gázoló, és semmit se csinál, akkor ez nem cserbenhagyás?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.11. 18:38:09

@Lipi1945: fényképet akárhol lehet készíteni az emberről.
Nem helyszíni képet mutogattak a rendőrök, mert ha helyszíni képet mutogattak volna, akkor még egy rendőr sem olyan hülye, hogy azt kérdezze, hogy ott volt-e az az ember, aki ott a kép bal sarkán tunkol.

sosem 2010.02.11. 18:39:06

@Lipi1945: Arra nem gondoltál, hogy a rendőrök az igazolványképét, vagy ha rabosították, akkor azt a képet mutogatták? Ugyanis szó nem volt róla, hogy a helyszínen készültek azok a fotók.

lutria 2010.02.11. 18:43:07

Biztos nem 50e lesz a bünti mert én egy sokkal kisebb koccanásért(parkolóból kiállás közben belémjöttek,talán én voltam a hibás) 70e-t kaptam,meg 3hó felfüggesztést(-az állásom).

Lipi1945 2010.02.11. 18:44:09

@sosem: De lehetséges. De én most abból aszempontból érdeklődöm, hogy mondjuk, bizonyított, hogy ottvolt a csóka, ott téblábolt, de nem ment oda segíteni, nem hívta a mentőket és ami a leg lényegesebb nem ment oda a rendőrökhöz. Hanem csak ottvolt, majd elment. Ilyenkor szerintem az a minimum, hogy megváro ma rendőröket és jelentkezem náluk. Na tehét jogilag ebben a helyzetben akkor ez nem is cserbenhagyás?

misitcom 2010.02.11. 18:45:59

Gyalogosban van olyan,hogy tört fehér?

Yoli87 2010.02.11. 18:46:39

@...::: Flúgos Kamionos :::...: feljebb most nem tudom hogy kinek mit írtál, és ezért ....

indapass90210 2010.02.11. 18:47:12

@Lipi1945: nem feltétlenül cserbenhagyás. Mert lemerült a telefonja, de visszament és meggyőződött róla, hogy valaki hívja/hívta a mentőket. Azt is mondhatja, hogy annyira megijedt, hogy nem tudta mit mondjon/csináljon, azért téblábolt.

indapass90210 2010.02.11. 18:47:52

@misitcom: nincs, az kék, zöld meg lila lesz.

misitcom 2010.02.11. 18:52:14

@Dövan: Nem akarom a kisköcsög érdemeit elvitatni ebben az esetben.De a gyalogos miabámatosédesanyát baktatott ott?

Lipi1945 2010.02.11. 18:55:17

@Dövan: Persze, ezekre gondoltam énis, de egy ilyen esetben ahol személyi sérülés történik, akkor nem kell megvárnom a kiérkező rendőröket, vagy nem kell náluk jelentkeznem, mint gázoló.

Én tuti megvárnám őket, hogy lássák nem voltam cserbenhagyó, és nem vagyok részeg stb.

Lipi1945 2010.02.11. 18:57:20

@Dövan: Tehát ha részegen elcsapok valakit, ottmaradok megvárom a mentőt stb, de a rendőrök elől eltűnök, akkor az rendben van?

1kutya 2010.02.11. 19:23:37

@Lipi1945: drága barátom! ez a köcsög részeg volt mint a csont! mire kiértek a mentők/rendőrök, már otthon reszketett az ajtó mögött, hogy 3-4 órán belül (míg ki tudják mutatni a szeszt) meg ne találják.

érthető voltam?

Blöki

Lipi1945 2010.02.11. 19:30:19

@1kutya: Blöki: azt én vágom. :) Elég egyértelmű. A kérdésem arra vonatkozik, hogy ilyen egyszerűen meg lehet úszni azt a gondolom súlyosbító körülményt, ha valaki részegen gázol?

indapass90210 2010.02.11. 19:37:11

@Lipi1945: ha egy biciklissel/motorossal kevesebb lesz az utakon emiatt, akkor itt a blogon még ki is tüntetünk!

Lipi1945 2010.02.11. 19:39:02

Tehát mégegyszer a félreértések elkerülése végett. Ha mondjuk én részegen elütök valakit, ellátom, kihívom a mentőket. A mentők előbb érnek ki mint a rendőrök, akkor én szépen, elmegyek. Megvárom míg nem lessz kimutatható a pia. Tehát ebben az esetben én ezt simán megtehetem, vagyis nincs semmi olyan törvény miszerint nekem megkell várnom a rendőröket?

1kutya 2010.02.11. 19:39:06

@Lipi1945: abszurdisztánban ezek szerint sajnos igen.

és véleményem szerint nem a rendőrök hibásak hanem az egész rencer.

szerintem itt úgy kellene tenni, mint anno a 80-as évek végén angliában a futballhuligánokkal.

adót csaltál/ittasan vezettél/loptál gyorsított eljárással 3 év letöltendő, további kérdezősködés nélkül.

hidd el 3-4 ember kellene lecsukni (és nem kiengedni!!!), a többi megtanulná, mi a magyarok becsülete (angliában is az első pár embert kellett anno lecsukni - nem nézve, honnan jött, kicsoda - meg is oldódott a kérdés, lett is olyan rend a stadionokban, hogy 1-2év és még a kerítést is el lehetett bontani).

Lipi1945 2010.02.11. 19:39:50

@Lipi1945: Csakmert szerintem ez így nincs rendjén. És remélem, hogy nincs így.

1kutya 2010.02.11. 19:41:04

@Dövan: ha Lacaca lesz a motoros, még szentté is avatjuk?:D

Tornado86 2010.02.11. 19:57:37

Piszok szerencséje van a gázolónak hogy nem Bukarestben tette ezt, ha elkapják jogsi nélkül, az legalább egy év letöltendõ, egyébként pedig nem tartom kizártnak hogy a patikába futósdi hanta + beillogatott elõtte. Felelõtlen, az biztos, mégpedig jóval felelõtlenebb annál aki nem mindig veszi vissza 50re a tempót lakott területen.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.11. 20:05:38

@Tornado86: mindenkinek szerencséje van, aki nem Bukarestben van.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.02.11. 20:09:33

@Lipi1945:

58. § (2) Ha a baleset halált vagy személyi sérülést okozott, a balesetről a rendőrhatóságot (a legközelebbi rendőrt) haladéktalanul értesíteni kell és a lehetőséghez képest gondoskodni kell a nyomok megőrzéséről; a helyszínt csak az intézkedő rendőr engedélyével szabad elhagyni.

(3) Ha a rendőrhatóság értesítése a (2) bekezdésben foglalt rendelkezés értelmében nem kötelező, de valamelyik érdekelt a baleset miatt rendőri intézkedést kíván, és a rendőrhatóságot (a legközelebbi rendőrt) haladéktalanul értesíti, a balesettel érintett járművek vezetőinek a rendőri intézkedést meg kell várniuk.

Ez van a KRESZben, szóval szerencsére meg kell várni a rendőrbácsikat.

Sarika 2010.02.11. 20:10:11

Bocsi a kérdésért, de van ennek a kommentezésnek a duzzogást leszámítva bármi értelme? legalább nyilvánosságot kapna ez az egész tovább: pl. egy hétig index címlapon és egy pár hírportál belinkelné. nem tudja az index hírré tenni valahogy?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.11. 20:16:00

@Sarika: Én örülnék a legjobban, ha mondjuk minden második poszt egy hétig kint lenne, de ez az index saját cikkeinél is lehetetlen, meg nem is volna semmi értelme, mert akkor hova mennének az új cikkek? :) Így is sokezren olvassák az összes posztot, nem ritka az sem, hogy a másik érintett fél reagál. Bár itt ezt nem tartom valószínűnek, mert elég sunyi hülyegyerekről van szó...

Sarika 2010.02.11. 20:25:43

@SilentSound: Sajtóhírt kellene csinálni belőle, mely hírportálokon kerülne leközlésre, majd ezzel kapcsolatos kérdéseket feltenni rendőrségi sajtótájékoztatókon melyeket már ha eddig nem hát ezután simán lehoznak a tv-k, rádiós reggeli show-k is. tuti hogy hirtelen utánaszagolna a rendőrség is, amiből új hír lehetne, persze lehet hogy vállalnod kellene egy pár újabb interjúvolást az őrsön vagy valami...

Sarika 2010.02.11. 20:33:07

Bocs, én nem vagyok egy nagy kommentező, nem olvastam végig a "tömböt". konzekvenciának azt látom, hogy a fakabátok az adminisztráció mentes, nyomozás mentes könnyű pénzekre mennek utaznak. tehát ahol jegyzőkönyv, per stb. van, az nem érdekes má'. Nekem pl. pár tilosban parkolásért (nem volt tiltó tábla, gyalogos és közúti forgalmat elmélegtben (kresz szerint) sem korlátoztam) amit a közterületesek átküldtek (miután áruszállításra való hivatkozással visszaírtam nekik)a helyi rendőrkapitányságnak, azt magasról lesz@rták, mert csak megy vele a huzavona, pénz meg nincs benne. nem említem itt húgom biciklijének elvesztését ami természetesen nem volt nekik még úgy sem ügy, hogy aznap éjjel a környékről 18 biciklit loptak el egy időben. Mondhatnám, hogy ezzel ne is foglalkozzanak, ha legalább az ilyen csúcs gennyládaságok ügyében rendesen intézkednek.

trixilw 2010.02.11. 20:40:52

No, akkor sorban.

Először a fotó. Amit mutogattak nekem, az az a fotó, amit a rendőrök kihallgatás közben csináltak róla. Nincs rabosítva, nincs előzetesben, csak kihallgatták mint gyanúsítottat és ott készült róla fotó.

A büntetési tétel: az a baj, hogy azt állítja ő megvárta a környéken a mentőket és meggyőződött róla, hogy én már kihívtam. Ez természetesen baromság, mert nem volt ott mellettem, nem hallhatta a telefonbeszélgetésemet, de jogilag sajna megállja a helyét. Szóval lesz itt még kihallgatás bőven, mert ő próbálja elintézni azzal, hogy csak gázolás, gondolom kikupálodott valami jó ügyvéddel. De a nyomozó mindent megpróbál, hogy legalább felfüggesztetett kapjon a gyerek.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.02.11. 20:42:17

@trixilw: Sok sikert, remélem sikerül rábizonyítani a dolgot, és kap valami normális büntetést.

trixilw 2010.02.11. 20:42:20

@SilentSound: A nyomozó úgy jellemezte, hogy a nagyon buta, agresszív bűnöző fajta :)

trixilw 2010.02.11. 20:45:19

@...::: Flúgos Kamionos :::...: @Sarika: Nyugodjatok meg, én is elcsodálkoztam, hogy a jelen állás szerint kb 10 perc alatt lezárhatnák az ügyet és nőne a statisztika, ellenben ők mégis rendesen ráhajtottak a dologra.

1kutya 2010.02.11. 20:47:52

@trixilw: akkor inkább azt reméljük, hogy nem felfüggesztettet kap (bár az ilyennek az is jó lenne: felfüggeszteni 5 percre a nyakánál fogva):(

PDTI 2010.02.11. 21:03:02

Lifelike ha egy ilyen felelőtlen idióta, aki jogsi nélkül vezet, és elüti egy családtagodat és komolyabban meg sérül, és maradandó károsodást szenved akkor is ússza meg felfüggesztet börtönbüntetéssel? Szerintem, ha veled történt volna ez, hogy el üt ez az idióta lehet, hogy másképp látnád, azt hogy mindenki hibázhat. A VEZETÉS NEM JÁTÉK LIFELIKE ITT NEM LEHET HIBÁZNI? MERT ÉLETEKBE KERÜLHET.

mi nem foglalt még 2010.02.11. 21:06:45

aki jogsi nélkül vezet azt úgy venném mintha engedély nélküli fegyvert használna.
minimum letöltendőt osztanék ki neki.

mi nem foglalt még 2010.02.11. 21:10:52

@Sün! balázs: miért kellene lezárni?
van aki közlekedni akar szilveszterkor is.
megnyugtatlak nem csak szilveszterkor vannak barom vezetők az utakon.

mi nem foglalt még 2010.02.11. 21:12:37

@kolbászoszsömle: egy korty peszgőt ivott éjfélkor, három órakor ült kocsiba.
ezt még a szonda sem mutatja ki.
messze van ez a részeg vezetéstől.

Merénylő 2010.02.11. 21:24:25

Jogsi nélkül dutyi, DE azért a csaj is megérdemli, nem rohongál a hülyéje többet az úttesten keresztben.

1kutya 2010.02.11. 21:40:06

@mi nem foglalt még: én anno 10 körül ittam meg egy valamilyen - nem durva, csak amolyan lájtos - koktél felét. hajnal kettőkor a haver AR-ját elmentem kipróbálni. yard megállít, szondáztat, jogsi 3 hónapra ugrik...

tehát óvatosan azzal a pezsgőzéssel...

(megjegyzem ez volt vagy 20 éve, azóta ha este 10-ig iszom valamit, reggel 1/2 8 előtt nem ülök autóba, még akkor sem, ha a köztes időt átalszom)

Stiel 2010.02.11. 22:27:36

Én sörnek számoltam utána annak idején... az jött ki, hogy 2 dl sör (ez tuti több, mint a korty pezsgő) 3 óra alatt bármilyen nyüzüge ember szervezetéből kiürül. És ebben bőven van ráhagyás.

thinker_ 2010.02.11. 22:34:50

ez komolyan nevetséges. egy kollegám lakott területen ment 85-tel és most kapott egy 60 ezres csekket. (megjegyzem, teljesen megérdemelten)
hol vannak itt az arányok. ilyenért 5 év felfüggesztett, 10 évig meg eltiltás a jogsi megszerzésének lehetőségétől és 500 ezer ft kp.
ha megússza 50 ezerrel, akkor holnap már megint kocsiba ül.

Sánta Jómadár 2010.02.11. 22:42:08

Én az ilyen cserbenhagyó gázolót közérdekű munkavégzésre ítélném, amit kizárólag valamely kórházban lehetne ledolgozni mondjuk napi 6 órában (így tudna mellette dolgozni , és megélni valamiből)
Szerintem egy-két év kórházi szennyesruha kezelői, ételszállítói, de akár karbantartói, vagy műtőssegédi munkakörben eltöltött idő után egy életre megtanulná, hogy mindennél fontosabb dolog az emberélet.

ogrish 2010.02.11. 22:46:14

Hu hát igen majd ha egyszer 30-nál 60-al mész akkor te többet fogsz fizetni sajnos ilyen a mai rendőrség ott van bizonyíték itt nem sok van.

tundrazuzmo (törölt) 2010.02.11. 22:50:45

OK, kapjon felfüggesztettet, és ne menjen a barna macik közé a kaptárba, mert ott csak elrontják. De kellene, hogy ÉREZZE a tettei súlyát. 10 botütés. Mint Szingapúrban:

"A bőr szétnyílik, az áldozat sokkos állapotba kerül. A botot a harci művészetek nagymestere kezeli. A botozás az áldozat testén egész életre maradandó nyomot hagy. A szingapúriak szerint a botütésre ítéltek szívesen cserélnének el egyetlen botütést egy teljes év börtönre is. Csakhogy Szingapúrban a botütés terén nincs alku."

Stiel 2010.02.11. 23:01:49

@tundrazuzmo: 'mert ott csak elrontják'. Cserbenhagyta azt, akit keményen elütött. Az az ember már romlott, ha rajtam múlna, menne a börtönbe.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.11. 23:04:47

@Stiel: lehet, hogy azt hitte egy büdösbőrűt ütött el, és hogy ott áll a családja készenlétben.
Oszt, ha kiszáll, agyonverik, mint az egyszeri tanárt Olaszliszkán.

tundrazuzmo (törölt) 2010.02.11. 23:06:54

@Stiel: Nyugi, én is lesittelném, hadd ölelgessék a kancigányok. A botütés viszont egy jó alternatíva lehet - a Szingapúriak inkább mennének börtönbe...

Stiel 2010.02.11. 23:34:58

@kolbászoszsömle: tőlem azt hisz, amit akar. Csak aztán üljön.

dukeekud 2010.02.11. 23:36:08

spektrumon egy nagyon durva cserben hagyasos gazolast mutatnak

HockeyMonkeyHungaryFan 2010.02.12. 00:15:33

Erre így reagál a rendőrség? pfff, szégyen!

reader613 2010.02.12. 00:46:37

hmm, ötvenezer, szép.

Most kaptam meg harmincezres bírságot - decemberben megállítottak, mert egy hete lejárt a műszakim.

bruhaha baszki.

apukád 2010.02.12. 01:27:35

Ez nem nagy szám. Bezzeg az, ha valaki 200-zal megy éjjel az üres sztrádán és a felüljárón mérnek a fényérzékeny sünök. Hetekig vezércikk mint csúcstartó.

Szóval mit sír itt a szátok? Kicsit bibis lett a néne, mert felborították. És...?

Integrált Szerverterror 2010.02.12. 01:51:25

@1kutya: azért ahhoz a kerítéslebontáshoz kellett százakárhány halott, akiket felnyársaltak a kerítésre. Hillsborough, Sheffield.

Aki leírja utánam, hogy mit kolbászolt a csaj az úton az buzi.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.02.12. 07:47:35

@Lipi1945: "Egyébként az hogy jogsi nélkül vezet, hát mondjuk ejnye bejnye."

Ejnye-bejnye egy NAGY BÜDÖS FRÁSZT! Sittelni le, rögtön. Csak ezért. A többi meg jöhet tutána.

theutat villám 2010.02.12. 08:40:43

pont ennyit, azaz csak 45-öt fizettem 90 helyett 132-ért (amiért persze sün a seggembe), 4 sávos úton (persze csak országút), 0 forgalomnál, október 23. 12:10-kor... ezúton is üzenem a szegedi köcsögöknek, akik unalmukban más megyékbe járnak át méregetni a szaros kamerás toyotájukkal, hogy legközelebb remélem tüntetők tépik ki a szíveteket ezen a napon.

ha csak 50 ezer a gázolás és cserbenhagyás, akkor ezentúl meg sem állok a zebránál, majd kuglizok.

vomit 2010.02.12. 08:52:43

@puffancs: "nem volt jogsija, honnan szedett autot? ki adta neki oda?"

az autovetelhez nem kell jogositvany. atirashoz, biztositashoz se, bar ezek megletenek valoszinusege esetunkben pont ebben a sorrendben csokken.

theveryguest 2010.02.12. 08:53:33

A gyalogosról kiderült, hogy szefós volt-e vagy valami tudatmódosító hatása alatt állt? Neki is kinéz némi bírság remélem. A másik hülye meg kapjon egy évet háromra felfüggesztve azt kész. Az ilyen úgysem bír megülni a picsáján 3 évig. Ha meg mégis, akkor már megérte.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.02.12. 08:57:45

@Lipi1945: a rendőrök szerintem nem a helyszínen fényképezték le a csókát, hanem a rendőrségen. és az így készült fotót mutogatták a szemtanúnak, hogy látta e a helyszínen. nyilván azért kérdezték őt mert a helyszínen készített képeken a rendőrök nem látták a gázolót.

és mivel a gázoló azt vallotta hogy ott volt ezért kérdezrték a szemtanút. de mivel a szemtanú nem látta ott, a helyszínen készült képeken nincs ezért valószínű hogy nem volt ott a gázoló, de ugye erre nincs bizonyíték, ugyanakkor arra sem hogy ott lett volna...

szerintem még mindíg el kéne olvasni egyszer :)

Dee_ 2010.02.12. 09:03:48

Hagyjuk már azt, hogy a nő téblábolt az úton, és ezért gázolták el. A postban világosan le van írva, hogy a beküldő éberségének köszönhetően biztonságosan elérte a villamossíneket, a gázoló pedig utánament a rendőrciciken át. Nem úgy szédült elé a járdáról.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.12. 09:07:28

@Dee_: Szerintem mindegy, hogy a villamos bassza-e el a sínen, vagy egy autó.

A sínen nem sétálunk, mert elüt valami, ami nagy és nehéz.

Ez egy elég egyszerű szabály.
Aki hülye meghal, megnyomorodik, eltöri a koponyáját.

Kb ennyi.

reader613 2010.02.12. 09:07:38

egyébként a nőnek "betört a feje", vagy eltört a koponyája? az előbbi kifejezést akkor szokás mondani, ha csak simán sérül a fejbőr, olyankor tipikusan kurvára vérzik, de ártalmatlan és szó sincs koponyatörésről, ami viszont életveszélyes.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.02.12. 09:19:32

"sajnos" hamis tanúzás nincs, mert akit valamivel vádolnak, azt külön azért nem fogják megbüntetni mert még hazudott is.

Azért kíváncsi lennék az ügy végére. Kár, hogy sosem derül ki....

TökömTele 2010.02.12. 09:31:48

Én ezen már nem is csodálkozom. A hazai igazságszolgáltatás - beleértve a bírságolási rendszert is - röhej. Pont azoknak, olyan esetekben kirótt a büntetéseknek nincs elrettentő ereje amiknek kellene: lásd a fenti eset. Amíg ilyen könnyen ki lehet bújni a felelősség alól - beleértve a politikai, vagyon elleni és emberélet ellen irányuló bűncselekményeket is - addig valószínűleg nem is igazán várhatunk mást.

Volt egy eset pár éve Dunaújvárosban, egy ittasan vezető vállalkozó elgázolt egy gyalogost 100-110 km/h-s sebességgel éjszaka. A gázoló arra hivatkozott, hogy a gyalogos hirtelen és váratlanul kiugrott az amúgy is rosszul megvilágított útra a kocsi elé, amellyel épp sávot kellett váltania egy előtte haladó, de szintén - ellentétes irányba - sávot váltó furgon miatt. Ittasságát pedig azzal magyarázta, hogy bár előtte szín józan volt, de ijedtében az épp nála levő vodkás üveget félig lehúzta...

Nos, ha ez nem elég cifra és átlátszó, akkor semmi.

A kamu és átlátszó indokok ellenére 5 évig húzták az ügyét, miközben egyes bizonyítékoknak nyoma kelt, egyes - a gázoló számára kedvezű - új bizonyítékok hipp-hopp előkerültek. Voltak tanúk akik valamiért nagyon nem akartak vallani, de olyanok is akik csak évek múltán kerültek elő - persze magát az esetet senki nem látta. Miközben a faszi össze-vissza hazudozott: a furgonos verzióval például csak sokadik tárgyalás után, váratlanul állt elő - de azt soha nem látta senki más és vezetője sem lett meg.

Mivel nem volt minden vétségére egyértelmű bizonyíték, már-már úgy tűnt, hogy fel is mentik, de végül aztán mégis elítélték. Két év hat hónapot kapott, feltételes szabadláb 1 év 3 hó. Egy ilyen vétséghez képest vajon mennyire igazságos, arányos és elrettentő?

Ez csak egy példa, milyen furmányos indokok vannak és milyen az igazságszolgáltatás. De szerintem sokaknak már nem is kell bemutatni... Ezért is mondják, hogy ebben az országban szinte bármit meg lehet csinálni.

Sajnos tudok olyan emberről is, aki a halálos gázolást büntetés nélkül megúszta!

Hungryhorse 2010.02.12. 09:57:36

Nos a gázoló valakinek a valakije és védelem alatt áll.
Ahhoz, hogy ezt hazudhassa az alábbi emberek tanúvallomásait kellett lenullázni: kisautósok, helyszínelő rendőrök, mentők.

Ezért kap csak csekket és ezért nem bilincsben állították elő.

Abszurdisztán 2010.

trixilw 2010.02.12. 10:11:54

@reader613: jogos. Én azt írtam, hogy betört a feje és szerintem ez is az igazság. mert nem nagyon láttam semmi agyvelőt a környéken. De tudod, kell a dráma :)

killerkaller 2010.02.12. 11:17:34

Na és vajon mi lett a fejsérült leányzóval?
Meg ki adott autót a segge alá a jogsinélküli figurának? Gépjárműhasználat jogtalan átengedése ugye. Vagy saját vasa volt? Mert az autótulajdonláshoz nem kell jogsi. Rendszám meg van-e?

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.02.12. 11:43:11

@TökömTele: Magyarországon nem igazságszolgáltatás van, hanem esetleg jogrend (és jogszolgáltatás), de joga meg annak van, akinek háttere, pénze van és haver a megfelelő helyen ....

TökömTele 2010.02.12. 11:54:54

@vicsigabi: Ez bizony így igaz.
Helyes meglátás, kiváló helyzetfelismerés :)

Andissekai 2010.02.12. 14:56:12

Grrrrr!!!!!!! A kocsit elvenni alóla, 1 év szabvesztés, 350ezer bünti, aztán közlekedjen gyalogosan élete végéig, vagy legalább addig, amíg el nem ütik úgy, ahogy ő a lányt. Cserbenhagyni meg ejnye!!!!! Gonosz voltam? Ehh, még jó, hogy nem én ítélkezem mindenki felett. ;)

egyittlakó (törölt) 2010.02.12. 15:43:43

posztoló: "Kiderült, hogy megvan az elkövető, egy 25 éves srác, akinek jogosítványa soha a büdös életben nem volt. Beismerte a gázolást de semmi mást. Azt állítja, hogy a gázolás után végig ott volt, amíg a mentők ki nem értek a lányért majd utána elment taxival."

Ez magyarra fordítva: ti mind hülyék vagytok.
A hatóság meg elfogad egy ilyen nyilatkozatot?
Hát ezért tart itt ez az ország, mert ilyen a rendőrségünk, az igazság(?)szolgáltatásunk, meg tolvajok és hozzá nem értők a törvényhozók.

trixilw 2010.02.12. 15:55:12

@egyittlakó: Az a gond, hogy ezt a rendőrség sem veszi be, nem is hisznek neki, de törvény szerint kell eljárniuk és törvény szerint a rendőrségnek ezt el kell hinnie egészen addig, amíg sikerül valahogy az ellenkezőjét bizonyítani. Telefon-cella infókat kértek le, videófelvételt néznek és minket kihallgatnak. De ha egyik sem 100%-os, akkor kénytelen elfogadni hogy ott volt, még akkor is ha ez a vilgá legnagyobb baromsága.

egyittlakó (törölt) 2010.02.12. 16:54:12

@trixilw: "akkor kénytelen elfogadni hogy ott volt"

Nagyon egyszerű. Ő hívta a mentőt? Nem. Odaszaladt segítséget nyújtani a sérültnek? Nem. Elhagyta a helyszínt? Igen.
Lámpavasat a gyáva szarházinak, mert annyi becsülete sincs, hogy bevállalja a tettét.

puffancs 2010.02.12. 16:58:00

@Dövan: hat latod, hogy megtortent, epp irtam a dec 24-i esetrol, bar nagyforgalmu utakon nem nagyon, itt ugyanis inkabb vannak ezek az un. flyover-ek, es ha talajszinten is van az ut, akkor a gyalogosatkeles meg ilyen feluljaro hidakon van.

plusz azert itt mas a vezetoi kultura, plusz vannak kamerak, amik figyelik a teret, road taxot, biztositast, rendszamot, mindent. azonnal kidobja a rendszer, ha valami nem illik bele.

puffancs 2010.02.12. 17:07:59

@vomit: nem tudom, ahhoz, hogy autot vegyel, meg itt Angliaban is el kell menned erte. kitoltitek a papirokat, es elviszed. minek vennel autot, ha nem vezetheted, mert nincs jogsid? a biztositas is eleve olcsobb, ha te vagy a regisztralt tulajdonos. miert fizetnel a "soforodnek" tobb biztositast, ha a nevere is irhatjatok a kocsit.

nalunk is igy van. az en nevemen volt minden kocsink, mivel en vezetek, ram kotunk biztositast.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.14. 04:45:56

Gratulálok a magyar jogrendszernek, rendőröknek! Ez minimum cserbenhagyás, és azért az se mindegy, hogy többen tudják bizonyítani, hogy ő nem volt ott... Tanúk, az smafu?

SzLacika 2010.02.14. 14:13:59

index.hu/bulvar/hirek/2010/02/14/gyalogost_gazolt_elhajtott_elfogtak/

Ez valami új divat vagy mi a pöcsöm? Az összes ilyen tetűnek a jogsiját egy életre el!!!

teddybear01 2010.02.14. 14:57:17

@egyittlakó: Ha a baleseti jegyzőkönyvben nincsenek benne az adatai, sem az aláírása, de a rendőr beleírja, hogy ismeretlen tettes, akkor hazudozhat ahogy akar.

Baleseti jegyzőkönyvet meg személyi sérülés esetén kötelező felvenni.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása