Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Járdaszigethez csapta autóját a streetracer

2010.04.01. 14:37 :: SilentSound

Vannak helyek, ahol különösen veszélyes az esztelen száguldozás. Az Ódis sztorija egy ilyen helyszínen ért véget, mert a Vaspálya utcából egy enyhe balkanyarral lesz Gyömrői út megbolondítva egy kereszteződéssel, valamint ami nagyon necces, nem sokkal utána egy zebrával, amin keresztül akkor is rendszeresen száguldoznak, ha épp nem látják, jön-e épp egy gyalogos. Ezúttal szerencsére nem gázolás történt, hanem visszanyalt a fagyi és a HVCS maradt hoppon.

Minapi eset, "térkép" csatolva... Már komolyan én érzem magam kellemetlenül, hogy mindig ilyen posztokkal traktállak benneteket, de csak azért csinálom, mert nem hiszem el, hogy én vagyok az egyetlen, akit mindig megtalálnak az utak félistenei, akik rendszeresen produkálják az "aki másnak vermet ás, maga esik bele" ékes közmondásunk iskolapéldáit. Biztosan mindenki került már ilyen helyzetbe, legalább is reménykedem benne...


Kattints a nagyítható térképért

Már az előző posztomban is leírtam, hogy azon kevesek egyike vagyok, aki viszonylag gyors autóval is képes fegyelmezetten haladni, nem gyorsulgat feleslegesen, nem szokása versenyezni és az utakon királykodni.. persze olykor mindenkit elkap a hév, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy az utóbbi 10 évben hányszor fordult elő ilyen.

Gyönyörű, napos szombat délután, csiripelnek a madarak, végre nem 0 fok és környéke, lehet szépen, kényelmesen, lehúzott ablakkal krúzolni, éppen Szolnokra igyekezvén kifelé a városból, még útba kellett ejtenem valamit a X. kerület peremén, ezért nem a gyorsforgalmin mentem kifelé, hanem a Gyömrői utat választottam.

Az autóban diszkréten szól a zene, Jazzy (igen ez itt a reklám helye :D) rádió, ami ugye nem tipikusan az a figyelemfelkeltő cigányduftadufta ami a vörös Calibrákból üvölt, amikor éppen pár napon érlelt kolléga kiviháncol a fuxai mögül. Fontos említeni, hogy a zene véletlenül sem hangos, csak amolyan kellemes "alapzaj" amit pont annyira hallok, mint az amúgy sem nagy forgalom alapzaját.

Még a Kőbányai úton haladtam kifelé, amikor az első felüljáró előtti lámpánál beért mellém egy szép, éjfekete Seat Leon, amiből éppen üvöltött valami mulatós csoda, ami engem speciel kurvára zavart, ezért felhúztam a mellettem lévő ablakot, a többi lent maradt. A csávó észrevette, hogy nekem nem kedvencem a mulatós, ezért hangosított a zenén... jófejvagyhülyegyerek, megkaptam a zöldet, elindultam mellőle pont annyival gyorsabban, hogy ne mellettem üvöltsön az a szörnyű szar zene, majd beálltam 60-as tempóra.

A gyerek ezt úgy érzékelte, hogy én versenyezni akarok, ezért utánam eredt, majd mellém érve befékezett, majd elgyorsult és ismét befékezett. Én szartam rá, hagy játsszon, közben megérkeztünk a második felüljáróhoz ahol jobbra kanyarodtam a Vaspálya utcára. Ő ugyan nem a kanyarodósávban volt, de azért elkanyarodott utánam, csikorgó kerekekkel, majd ismét gyorsítgatott, amikor kezdődött még ott az első szakaszon kanyarodni az út, akkor eluntam és beleléptem, de pont csak annyira, hogy kicsit meglóduljon az autó és utána vissza is fékeztem azonnal.

Emberünk ideges természetű lehet, mert ahogy meghallotta, hogy a fordulat felmegy azonnal padlógázzal megindult, szerintem fel sem tűnt neki, hogy úgy maradtam ott, mint aki rá sem lépett a gázpedálra, gondolom diadalittasan vette tudomásul, hogy na ott hagyta a szaros puccos ódit a zsír verdájával, viszont a kanyarvételhez kicsit gyorsan ment, és a vasúti átjárónál lévő szigetet telibebaszta a jobb hátsó kerekével, ami gyönyörűen durrdefektet is kapott azonnal.


A kereszteződés középen a járdaszigettel

Nem tudom, hogy a felnije tört-e, de iszonyatosat szikrázott. Még annyi ereje volt, hogy elmásszon a legközelebbi behajtóig, amikor elhaladtam mellette emberünk éppen kapta le a napszemüvegét és kurvaanyázva indult az autó hátulja felé...

Tudom, hogy nem szép dolog a káröröm, de akkor azt éreztem, hogy ismét győzött a józan ész az elmebetegek fölött és ez az idióta legalább addig nem veszélyeztet senkit, amíg szervizben van a csodajárgánya. Innen is szeretnék neki újra gratulálni.

144 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó baleset hülye veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.01. 20:27:43

@Geza16V: Nekem, mióta megvan a francia csoda, folyamatosan bizonyítani akarnak az ír bojrészerek. Pedig tök gyári, semmi csicsa nincs rajta.

Amikor hoztam Angliából, rögtön az első 50 kilométeren (már az ír oldalon) bepróbálkozott egy 318i, jött a lökösömre, menősködött - én meg rápöccintettem a gázra és nagy kerek szemű csodálkozás volt a válasz. Érdekes módon utána tudott már több autónyi követési távolságot is tartani :)

De a legviccesebb az két hete az űrhajó Civic Type-R volt. Az is csak kamillázott, de feladta. Gondolom a végén csak észrevette a bal díszlécen azt a tényleg csak pár centis diszkrét kis V6 24V feliratot :D De akkor meg a francnak emberkedik? Az egy dolog, hogy a kocsimból a legtöbb az 1.6-os, meg 1.8-as verzió, de erre "fürdőhelyet bazírozni" marhaság. Mindig van erősebb és mindig van gyorsabb is, a különbség, hogy én nem állok le kötekedni egy S8-cal, lévén nem vagyunk egy súlycsoportban, meg minek? :)

Geza16V 2010.04.01. 20:32:32

@"autónepper": Azé' a Calibra Turbo az Calibra Turbo. :) Persze rendben kell tartani, csak ez kis hazánkban nem szokás.

indapass90210 2010.04.01. 20:34:51

Majd elfelejtettem,

Boldog Szülinapot Mindenkinek!!

indapass90210 2010.04.01. 20:36:26

@KuKori: Csak nem háromlityós lagunád van? :)

szhörnyű 2010.04.01. 20:38:06

Csinálhatnád hivatásszerűen is!Akit leselejte-zel,az úgy járt és kész.Ritkítsd a bunkóját!!!

indapass90210 2010.04.01. 20:38:41

@Geza16V: pedig én már csak tudom, kisebb mint szeretném, ezért megtoldottam egy nagy kocsival :D

2010.04.01. 20:42:53

@Tornado86:
„...Kell egyeseknek legénykedni...”

„...egyébként virtus is van a világon...”

Ehhehehe.

min 2010.04.01. 20:45:24

Hehe...piros pont a jazzy-ért és mégegy a seatos defektjéért:-)

Én azt vettem észre, hogy a focusosok és az új swiftesek racingolnak elég gyakran.

Alikam 2010.04.01. 20:45:45

Nem értem ezeket az utcai versenyeket. Tudtommal erre legálisan is van lehetőség ebben az országban.

Múltkor is láttam két csöcsfasz gyereket, akik az autókat között versenyeztek, hát mit ne mondjak, ha lett volna nálam egy uzi, tuti, hogy mindkettő kapott volna...

Egy: Magyarországon nincsen kultusza az autóversenyzésnek, főleg az utcai versengéseknek, és a valódi tunningnak. Csak az USA-ban és Japánban van ehhez megfelelő táptalaj, úgyhogy az itthoni, tehénlepényes lófaszjóskák se akarjanak vagánykodni...

De ha már semmiképpen sem tudják magukat visszafogni, akkor menjenek legális versenyekre.

Quentin, Montargis-ból (törölt) 2010.04.01. 20:46:27

@Ottopappa:
Ettől csak mégjobban kiborul, amitől még viccesebb lesz. :-)

Tornado86 2010.04.01. 20:48:34

@Quentin, Montargis-ból:
Értem én a célzást, viszont nem bosszankodok rajta :) Mellesleg itt bizony elnézte a Leon-t nyúzo, nekem 1 2002essel volt dolgom 1x, nem különösebben tartom sportosnak ellentétben a 2002-2008as modellû Ibiza-val. Mellesleg az adott IQ-traktor 1 Octavia-t nyúzott (hivatalosan 1es, pedig a 2. kiadás az õsmodell okán).
Legalább szereztem a jelek szerint valakinek egy jó napot :)

Tornado86 2010.04.01. 20:49:44

@repecs:
Mert pl. 1 F16oshoz képest lassú :)

SzLacika 2010.04.01. 20:55:49

@Az Ódis:
Szép volt!!

Neked már volt egyszer hasonló sztorid, nem?
autozz.blog.hu/2009/12/11/beegette_magat_a_streetracer
Már ha ez is te voltál...

Off: 27 esztendősen S8-ad van? Hát gratula, azt hiszem tudsz valamit, amit mi nem... :))

vmaast 2010.04.01. 20:58:17

@gergo: Én a Mária Rádiót hallgatom. A Bartók is túl modoros :)

Quentin, Montargis-ból (törölt) 2010.04.01. 20:58:58

@min: Elképzeltem, amint valaki mondjuk egy Voyagerrel próbál emberkedni. :-)

Quentin, Montargis-ból (törölt) 2010.04.01. 20:59:48

@Tornado86:
Óóó, ezen nem is bosszankodni kellene.

min 2010.04.01. 21:06:29

@vmaast: Én a Máriával a rosszalkodó utasaimat büntetem. Amikor vezekelnek a vénasszonyok akkor full hangerő:-)

TökömTele 2010.04.01. 21:08:48

@min: Azért egy Focus ST vagy RS tényleg oda is tud baszni :) Bár gondolom nem azokra gondoltál, mert elég kevés van belőlük...

min 2010.04.01. 21:11:54

@TökömTele: Hát nem:-) De Budaörsön mindig találkozok normál focusal,swiftel némileg felmatricázva akik tolják ezerrel.
Szerintem pont az ST,RS hírnevének árnyékában próbálkoznak keménykedni

jozso929 2010.04.01. 21:24:02

@TökömTele: jól mondod, az ST és az RS az öthengeres Volvo turbómotorral azért tud valamit, jó kis konstrukció az, kiforrott az éves során a Volvókban. Mondjuk azt a két autót meg is csinálták úgy hogy látszik rajtuk a teljesítmény, de mivel nagyon újak (és 8M felett kezdődnek) hülyegyerekek még nem jutottak hozzá közel árban.

kranführer 2010.04.01. 21:27:37

Kisköcsög egy fiat puntóval nyitott mellettem egy második balra kanyarodó sávot, vesztére volt egy a főútról balra kanyarodó akinek az árnyékában már én elkezdtem a balra kanyarodást, így neki nem jött össze. Pedig csak egy kétliteres öreg Rönőm van...:-)
Utána még nézegetett egy darabig, előzni nem mert, de a vasúti átjárónál se mert közeledni -na innen gondolom hogy köcsög-.

peter3374 2010.04.01. 21:29:47

Nem kell az ilyen tuning autókat leszólni!!!! Itt is nyilván a járdasziget ugrott eléje, másképpen nem képzelhető el, hogy egy ilyen autó amit elől a bi kék led és a ultrakék xenon stabilizál kicsússzon!
Még egy ilyen rágalmazó hsz és az egész bagázst fel fogom jelenteni egyenesen a román hatóságnál oszt akkor reggelre az összes lovat kilopják a románok a kocsijaikból!!!

indapass90210 2010.04.01. 21:41:47

@KuKori: Egyszer ültem olyanban, pont azért vittek egy körre, hogy megmutassák hogyan megy. Szedi a lábát, az biztos :)

igazi hős 2010.04.01. 21:54:36

@Yoli87: Hát én ott már többször siettem haza éjjel a sportosnak igazán nem nevezhető autómmal, a megengedett sebesség majd duplájával és nem okozott gondot. Igaz másik autó nem volt a környéken.

indapass90210 2010.04.01. 22:00:16

@SzLacika: Ehhez kb. születni kell :)

"streetfighter" 2010.04.01. 22:07:59

@KuKori:

Egy Lagunával Type-R-t lenyomni? Érdekes?
Megsértődsz ha nem hiszem el?
Gyorsulásra esélyed nincs, végsebességre se sok.

min 2010.04.01. 22:17:55

@"streetfighter": lehet 1,4-es volt az a befoltozott kipufogóvégű.

SzLacika 2010.04.01. 22:18:31

@Dövan: Jaja :) Vagy 24/7-ben dolgozni :)

indapass90210 2010.04.01. 22:35:09

@SzLacika: az nem elég, ehhez mázli is kell, mert csináltam szinte 24/7ben évekig, azt ebből szuzuki igniszre futotta :D

vmaast 2010.04.01. 22:38:58

@TökömTele: Így van. Az ilyen társalgásokban rendre szóba kerülnek az igazán erős és gyors autók, hogy de azok aztán tényleg tudnak. Csak az a bibi, hogy aki csilliárdokért vesz egy ilyen vasat, az nem a Gyömrőin fog vele szerencsétlenkedni. Az ilyen sztrítrészer nyomik általában homasitás, 1.3 szívódízel, és-vagy sufnituning csodákkal villantanak.
Esetleg kis százalékban 18 év körül, ajcsiba kapott említett nagy vasakkal, de azok meg ritkán érik meg a kocsijuk húszezres szervízét.

vagyok59 2010.04.01. 22:40:15

Élessarok, majd Kőbányai. Az eső ugyan már nem esik, de az út még vizes. Már messziről látom, hogy besárgul, van még vagy 50 méter, le is veszem a gázról a lábam. Mire a zebrához érek, már a gyalogok is megindultak a zebrán.

3 cigány ócska ladával a belsőben le sem szarva a gyalogosokat, vagy hatvannal át a zebrán. Gyalogosok szétrebbennek, egy öreget majdnem elcsapott, ekkor kezdett a sofőr fékezni. A gumik kb. olyan szakadtak voltak mint a Lada megcsúsztak és az első jobb nekicsúszott a járdaszegélynek. Ott helyben ki is tört a kereke.

SzLacika 2010.04.01. 22:42:03

@Dövan: De remélem legalább nem 0%-os hitelből :)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.01. 22:43:34

@"streetfighter":

indafoto.hu/kukori/laguna_es_egyebek/page/1

3.0 V6 a motor (a Clio V6 Reanult Sport-ból ismerős lehet, csak abban az első ülések mögé építették be), a négy gangos automata váltós verzió adatai gyorsulásra a 7,7 s, végsebességre 235 km/h, ez viszont kézi váltós, ami meglehetősen ritka rendelhető kivitel volt (RTi), adatot jóformán nem is találni róla a neten.

De nem kell elhinned, nem zavar a dolog :)

indapass90210 2010.04.01. 22:49:10

@SzLacika: hehe, majdnem, 10nek beszámolták a régi szuzukit :D

SzLacika 2010.04.01. 22:58:26

@Dövan: Na azér'!! :)) Reménykedtem benne, hogy a sokévi robotolásból legalább a kezdőrészre futotta :)

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:01:15

@peter3374: mi bajod a xenonal ? nekem is 8000k xenon van a kocsimba és tök jól néz ki :)

indapass90210 2010.04.01. 23:04:02

@SzLacika: ejj, csak ha benzinre is maradt vóna', és nem busszal kellett vóna' dolgozni járni!

indapass90210 2010.04.01. 23:06:03

@"autónepper": Manapság már a felső tagozatosoknak is van kocsija?

SzLacika 2010.04.01. 23:10:05

@Dövan: :))) Psszt, ezt ne reklámozd, mert valamelyik okosnak szemet szúr és átzavar a BKV blogra :)

@"autónepper": Az se gyári, nyakamat rá :)

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:11:08

@SzLacika: hát H.I.D xenon :D szal nem az...

TökömTele 2010.04.01. 23:14:12

@vmaast: Bizony. Aki 10 millió körüli összeget rádob egy ilyen autóra, az minimum megszállott. Ennyiért azért már sokkal ésszerűbb és igen komoly járgányokat kapni, már ha nem a száguldás a cél.

És tényleg valószínűtlen, hogy valaki azért fektet be egy ilyen autóba, hogy városban lámpától lámpáig emberkedjen. Vagy ha mégis, még hülyébb mint a homasitaboyracerek, hiszen azok ha benézik a kanyart 1-2 milás autót zúznak le, ez meg a sokszorosát :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.01. 23:14:56

@"autónepper": Hát 6000 Kelvin színhőmérséklet fölött kissé értelmét vesztett dolog. Már ha látni akarsz vele elsősorban és nem kékben (lilásban) :D

Az 5000 K az ideális olyan szempontból, hogy semmilyen színezete (se nem sárgás, se nem kékes) nincs, "ezüst" fehér fényt ad.

speci78 2010.04.01. 23:15:51

Én sem szeretek versenyezni, pláne nem az ilyen boyracerekkel... engem már várnak otthon, nem kockáztatok. Ha sietek, akkor is igyekszem mérlegelni, ált. elég jól felismerem azokat a kocsikat, amelyeket le tudok gyorsulni (pl. sávváltáshoz).

Az a kanyar elég necces, sokat járok arra. a legnagyobb gond, hogy a vaspálya felől íven kanyarodsz a Gyömrőire (mint az itteni szituban) pont a jobb oldali kerekek nyomvonalában van egy brutál kátyú. Lehet az dobta meg. Én már lassítok, vagy beljebb húzódok kicsivel (ha nem jön senki, de az ritka). A következő zebra is komoly veszélyforrás, oda kellene valami.

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:16:45

@KuKori: Hát ez már elég kék :DDD de most nem fogom ezért le cserélni így legalább mindenki meg ismer hogy én vok ;)

bandika57 2010.04.01. 23:19:48

Az ilyen történetekről mindig eszembe jut az a balfék, aki versenyezni akart velem, pedig én 1 Opel Movanoval voltam.
Piros volt, nem fehér!
Emberre kicsit rágyorsítottam, az megijedt, hogy előzni akarok, index ki, az előtte levőt "átugrotta" csak azt nem látta, hogy mindezt záróvonalon teszi + a sünöket. Akik aztán azonnal érdeklődni kezdtek a történtekről.
Jót mosolyogtam.

SzLacika 2010.04.01. 23:20:28

@"autónepper": Na nem akarok nagyon okoskodni, de angol és német nyelvterületeken is HID-nek hívják amit mi xenon-nak, ettől még lehet gyári is és utólagos is... De ezzel biztos te is tisztában vagy :)

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:28:26

@SzLacika: csak azért írtam H.i.D nek mert dobozon volt ...xD bocs... nem tudtam mert azok a kocsik amik bejön hozzánk a telepre abba mér vagy benne van vagy nincs ... szal bocsika:)

SzLacika 2010.04.01. 23:28:30

@"autónepper": Szóval ha liláskék fényű veszettül füstölő passatot látunk rózsafűzérrel a tükrön akkor rettenjünk meg és húzódjunk félre igaz?? :)

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:32:07

@SzLacika: Hát ha meg mondod hogy SzLacika vagy akkor spanolok veled:D de ám ja nem ártana mert szeretek haladni kivéve ha valami jó kis csaj van mellettem akkor nem sietek :P:) és am ha nem nyomom neki nagyon akkor nem füstöl annyira.:D

iqlight (törölt) 2010.04.01. 23:37:10

@"autónepper": Imádom este hazafelé a sok xenonos baromarcút amikor szembejön. Vakító élmény. De a lényeg, hogy jól néz ki. Nemde?

indapass90210 2010.04.01. 23:37:57

@"autónepper": van ez így. Ha nagyon nyomja az ember a csajt, akkor jön a füst meg az égett gumiszag!

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:38:16

@iqlight: ha jah legalább tudják hogy én vok :D

''autónepper.'' 2010.04.01. 23:44:51

@Dövan: :DDDDDDDDDDD nem ám kocsiba nem jó lehet hogy te szereted de nem annyira kényelmes igaz hogy nem látnak be mert fóliázva van minden ablak ... de am egyikőtök mondta hogy passatos rosszabb mint egy audis miért is?:D

a kis herceg 2010.04.01. 23:52:08

SilentSound,

nekem nem egyértelmű, hogy ki írta meg ezt a sztorit? Veled történt vagy sem? Amúgy meg nem hiszem, hogy a majomja sokáig távol marad az utaktól. Felteszi a szokásos "40 km/h" feliratú mankót és azzal újabb szánalmas utakra indul. De legalább jól szól a 3+2 :D Nem az a lényeg?

SzLacika 2010.04.01. 23:59:09

@a kis herceg: Talán olvasd el még egyszer, szerintem elég egyértelmű, kivel esett meg - még a kommentek között is találsz rá utalásokat :)

Az Ódis 2010.04.02. 00:54:28

@123d_M_Performance: Sokat utazom nagy távolságon, családom is van....

.... és kicsi a pöcsöm. :)

Calibrásoktól elnézést, nem általánosítani akartam, de azt hiszem eléggé körülírtam, hogy melyik fajta Calibrástól undorodom.. :)

Zsola777 2010.04.02. 01:05:47

Én már tudom, ki volt a hülye tegnap, de már kár megmondani!

romesz 2010.04.02. 03:14:24

ez az amikor valaki nem az utviszonyoknak megfeleloen vezet :D megerdemelte az biztos es meg olcson meguszta a dolgot.

Lacaca 2010.04.02. 06:54:00

@ne most: Mert azért "tuningol", hogy keménykedjen. Vesz egy szart, vasalódeszkával, kívánságlistával, mely lyukas kipufogódobbal "tuningolja", így megvan a kompenzáció lélekben, és utána beleköt mindenkibe, akivel találkozik. Tisztelet annak a kevés kivételnek, aki normális autót, igényes módon tuningol, bár azok is hajlamosak púposkodni

indapass90210 2010.04.02. 08:18:18

@Lacaca: nem is igaz. Nekem optika meg csip is van a kocsimon, de rég nem szoktam városban gyorsulgatni. Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, hogy lámpától-lámpáig egy szuzuki simán legyorsul (mint egyébként az autók 90%-át).

1kutya 2010.04.02. 08:38:37

@"autónepper": az én voltam:DDD

a passatos kompenzál, mert azt hiszi prémiumban ül (merthogy drága volt), de érzi ő, hogy mégsem!

te annyiban azért kivétel vagy, hogy van prémiumod is (az ódi), gondolom nincs szükséged kompenzálásra.

Ottopappa 2010.04.02. 08:47:59

@1kutya: Mondjuk egészséges embernek semmilyen verdában nincs szüksége kompenzálásra...

''autónepper.'' 2010.04.02. 10:16:17

@1kutya: mi voltál te?:D ezt nem vágom ... :D

hát nem hiszem hogy kell kompenzálni valamit de mondjuk elszoktam ereszteni a lovakat igaz aki ott van az csak néz hogy miért van fekete füst 1 percig:D de mondjuk szerintem tök vicces hogy így füstöl :D

Alex3000 2010.04.02. 10:32:04

Én is gratulálok neki!

Take-it-Easy 2010.04.02. 10:40:28

Hihihi, úgy kell neki! :DDDD Megérdemli a hülyéje. Úgyhogy: a posztolónak dicséret, a Seatos (már megint?) a hülye...

Marcellusca 2010.04.02. 11:35:33

@PDTI: Nem hallotta, mert zörög a sárhányó. :)
Akarom mondani bömbölt a "zene". :D

1kutya 2010.04.02. 12:08:55

@"autónepper": én voltam, aki írta, hogy a passatos rosszabb, mint az ódis:DDD

Ottopappa 2010.04.02. 12:14:37

@"autónepper": Csak aztán nehogy egyszer ne vegye valaki olyan viccesnek...

''autónepper.'' 2010.04.02. 12:16:45

@1kutya: ám sejtettem :D de nem biztos ám ... lehet hogy van benne valami ...:D de mikor mondjuk 1.0 swiftel akar valaki bizonyítani na az a legrosszabb :D

@Ottopappa: hmmm nem hiszem hogy belém merne kötni ;)

tboykaa 2010.04.02. 12:52:56

@"streetfighter": Kivételesen egyetértünk. Még az új Lagunának (3.5 V6)is meggyűlne a baja az ufo Type-R Civicel. De ez az internet, itt lehet nagyot mondani, aki meg nem ért hozzá, az tátott szájjal kajálja...:)

Ottopappa 2010.04.02. 14:03:38

@"autónepper": Hát, hacsak nem vagy 110 kiló, legalább 190 centi, és rendelkezel bunyós múlttal - esetleg pisztollyal - akkor én beléd mernék. De remélem sosem kell, mert a közúti agresszió az egyik legrorosszabb dolog szerintem... Ja, meg a pacalpörkölt...

''autónepper.'' 2010.04.02. 14:08:10

@Ottopappa: 195 cm magas vok és 100 kg:D járok edzeni am és van baseball ütő a kocsiba szal nem kellene sztem ...:D de szerintem nem is lenne rá alkalom ha nem baszol fel hogy bénázol (gondolom hogy azért nem lehetsz egy átlagon aluli sofőr) akkor nem is lenne rá ok :) de ha mégis akkor meg van minden hozzá hogy jót küzdjünk :P:D

''autónepper.'' 2010.04.02. 14:17:34

na elugrok Eger-be majd le írom hogy mit tapasztaltam :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.02. 20:33:26

@tboykaa: Oké, ha ti mondjátok, akkor meg sem történt ;)

isti77 2010.04.03. 11:47:44

Fogadunk, hogy több cigány jár Audival, mint Calibrával? Meg több adócsaló-bűnöző is, társadalmunk új elijének jeles képviselői.
Gondoltam, ha már ilyen részletesen taglalod az egyes márkákra jellemző presztízsalakító tényezőket, megemlítem, hogy nálunk nem Brinkmann professzor jut először az ember eszébe, ha 8-as Audit lát.

Amúgy a sztori jól átgondolt, nincs benne semmi, ami nem életszerű. Látszik, hogy sokat dolgoztál rajta. Jól van.

tboykaa 2010.04.04. 18:51:47

@KuKori: Nézd. Picit értek az autókhoz. Ráadásul Renault Magyarországnál van műszaki kontaktom, aki ráadásul igen jó barátom. Rákérdeztem a Te nagyon ritka motorodra. Maradjunk annyiban, hogy amennyiben tényleg lehagytad, az ufo Type-R nem nyomta neki...

tboykaa 2010.04.04. 18:53:17

@"streetfighter": Általában elolvasom mindenki hozzászólását, így a Tiedet is. Sok mindennel nem értek egyet, amit Te írsz, ezért a "kivételesen" szó. De nem is kell, hisz' ezért vagyunk különbözőek...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.04. 21:01:53

@tboykaa: Nem a motor az igazán ritka, hanem a manuális váltós kombináció, mint ahogyan írtam is. Nem álló start volt ugye, hiszen 100 körül találtuk meg egymást, így a rugalmasság számított szerintem és neki az a 75 Nm nyomaték hiányzott, ami nekem pluszban megvan. Súlyban nincs a két kocsi közt még egy mázsa különbség sem. De ettől még lehet, hogy ő vacakabbul vezet, vagy lehet, hogy...

De mondom, tudom, meg sem történt velem ;)

"streetfighter" 2010.04.05. 11:50:33

@KuKori:
Na most "szóltad el" magad!
Biztos nem kapcsolt vissza, mert alábecsült.
Én is jártam már így, aztán hagytam a francba.
Azok az autók amelyek gond nélkül pörögnek 8000 fölé, mást stílust követelnek.
Nekem pl. akkor vált a szelepvezérlés, amikor neked már sebességet kell váltanod.
A nyomatéktöbblet szart se számít, ha visszakapcsolunk. Pá-pá azt annyi!
Ezt tapasztalatból mondom!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.05. 13:18:54

@"streetfighter": Azt a nyomatéktöbbletes dolgot szerintem azért gondold át egy picit ;)

"streetfighter" 2010.04.05. 14:29:53

@KuKori:

Ezen nincs mit átgondolni. A tények makacs dolgok.
Szívesen megmutatom. ;)
Tanúként beidézhetném azt az egy-két BMW 530D és A6 3.0D tulajt akik legszívesebben elsírták volna magukat a kekeckedésük után.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.05. 15:45:41

Basszus, látom oldalt a kommented felét, de itt a topikban nem jeleníti meg XD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.05. 15:49:53

@"streetfighter": Érdekes, mivel a rugalmasságnál (pl. 120-ról 160-ra gyorsításnál) elsősorban a nyomaték számít, kb. hasonló teljesítményt feltételezve. Persze a váltó (ugye nyomatékváltó a hivatalos neve, ami sokat elárul) használata nem ártalmas, ha ezzel a motor nyomatékgörbéjének maximuma körül tudjuk tartani a fordulatszámot, egyéb esetben felesleges. Ennek ellenére előfordulhat az is, hogy ilyenkor emberünk nem a nyomatékmaximumhoz tartozó fordulatszám körül húzatja az autóját, hanem leszabályzásig, pedig az előbbit kéne tennie a sikerhez :)

"streetfighter" 2010.04.05. 20:23:26

@KuKori:

Gondolom te is tudod, hogy a rugalmasságot autós szakújságírók úgy mérik, hogy 5.-ben elkezdik nyomni pl. 80-ról 120-ra stb.
Ebben az én autóm nem olyan jó ez tény, de én ha ugrani akarok 80-nál visszapakolom 2.-ba! és huzatom 107-ig!
Ez ennél a motornál teljesen normális, mert így van kitalálva.
Ha nem ültél ilyenben, akkor ezt nem értheted.
Mintha nitrót nyomatnál rá. Ha nem pörgeted nem úgy megy, ennyi.
Na, tehát a 180-as nyomatékkal szorongatom az 500-at ha hiszed ha nem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.05. 20:56:50

@"streetfighter": Nem beszélünk ám el egymás mellett, nem kell magyaráznod :) Te a váltó sűrűbb használatával tartod nyomatékcsúcs közelében a gépet, én is ezt mondom :)

peter3374 2010.04.06. 15:34:55

@"autónepper": az, hogy aki szembejön az nem lát semmit, aki meg előtted megy annak meg fényárban úszik az utastere.
Lehet akármit mondani, amelyik kocsiban nem projectoros lámpatest van az vakít.
Amikor este az ember sok vezetés után megy haza akkor az ötödik ilyen xenonos hülyét legszívesebben megállítaná és a fejével verné lámpáját.
Persze most majd jönnek a kommentek, hogy de az enyém nem vakít, de aki ezt mondja az magának is hazudik.

''autónepper.'' 2010.04.07. 11:28:54

@peter3374: én egy szóval se mondom hogy nem vakít lehet hogy igazad van h zavaró de akkor forgalomba hány olyan dolog van ami még zavar téged vagy engem nem ?:) most nem vitázni akarok veled de azé mennyivel többet látok én este ezzel mint te akinek nincs nem ?:)

SzLacika 2010.04.07. 15:48:22

@"autónepper": Ejjha, úgy nézem neked ebben a kérdésben sem mindennapi az álláspontod... A legtöbben kötnék az ebet a karóhoz, hogy márpedig az nem vakít. Te viszont elismered, hogy vakít, de leszarod, mert legalább látsz vele.
Komolyan, ha nem lennél ki kéne téged találni :)

''autónepper.'' 2010.04.08. 00:29:05

@SzLacika: elismerem hogy h vakít de most mit csináljak sírjak ?:D nekem különben is tetszik :D

b-gabee 2010.04.12. 19:01:47

Calibra?
Ja! A kétajtós vectra!
Alázgattam egy 2000es, 1,3td corsámmal...:-)

107! 2010.04.12. 19:08:03

@"streetfighter":

Hozzánkig??? :-))) (Bocsi, csak benéztem ide, és pont megütötte a szemem) :-)

@b-gabee:

Kétajtós vectra. :-)))

107! 2010.04.12. 22:13:42

@"streetfighter":

"streetfighter" 2010.04.05. 20:23:26

visszapakolom 2.-ba! és huzatom 107-ig!

aszfaltbetyar 2010.05.18. 16:14:23

ezt a calibrások nevében kikérném magamnak..

Hotyhogy 2011.03.12. 23:21:53

Nem volt hidegvéred. Provokálni tudott téged az a degenerált.

Végül berregtettél meg begyorsultál meg befékeztél te is, ahhelyett, hogy teljesen higgadt és passzív maradtál volna, és még jelét se mutatva, hogy te törődsz egyáltalán az infantilis, versenyre hívó faszságaival.

Csak reméljük, hogy az a veszélyes, éretlen nyehó tanult a kárából, és nem akar a jövőben már gyorsan hajtani a közúton.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása