Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hozzámvágta a telefontöltőjét

2010.05.14. 12:50 :: SilentSound

Az előbb már hangosan felröhögtem, amikor olvastam Tiberius levelét. Konfliktus itt is volt, mint a néhány nappal ezelőtti, azóta több érintett által kiegészített verekedős sztoriban, a rosszfió viszont ezúttal egy Porsche büszke vezetője volt - ez a márka sem először tűnik fel itt mostanában -, aki nem bírta elviselni, hogy nem lehet az övé egyszerre két sáv. És bár ő nem szállt ki, megajándékozta a láthatóan szerényebb körülmények között élő trabantost egy Nokia töltővel. Biztos nem fért már bele a dobozba.

Mint aktív budapesti autós, egy érdekes eset részese voltam, amit ezúton szeretnék Veletek megosztani. A sztori a következő:

Idő: május 6, csütörtök délelőtt, tankolás az Árpád Fejedelem útján levő MOL kúton. Utána igyekeztem feljutni az Árpád hídra, méghozzá úgy, hogy a Tél utca - Lajos utca - Perc utca útvonalon vágtam át a Pacsirtamező utcára.

A dolog itt kezdődött: Valahol a Perc utca közepén nagy sebességgel kilőtt mögülem egy szürke, KUM-XXX rendszámú Porsche Carrera, de a tempója csak arra volt jó, hogy kb. 3 másodperccel előttem érkezzen az utca elején levő piros lámpához (egyébként ő is ugyanott tankolt a kútnál). Sebaj, az ilyesmin már meg se lepődök, lámpa zöldre vált, Porsche jobbra el, nagy tempóval.

Sikerült is túljutni a két lámpán addig a pontig, ahol a két, hídra kanyarodó sáv kezdődik. A Porsche gazdája nagyon siethetett valahova, mert csak azt láttam, hogy a sávok haladásától függően szlalomozott közöttük, de pechére mindig az a sáv nem haladt, amiben éppen tartózkodott. Gondolom, rövidre akarta zárni a kérdést, mert megállt a kocsijával pontosan a két sáv mértani közepén. Sebaj, annyi hely azért volt mellette, hogy elférjek, és amikor megindult a forgalom, röviden kikerültem balról és folytattam az utamat.

Lehet, hogy ezt nem kellett volna: kis haladás után látom, hogy valamit nagyon mutogat. Talán az a kék négyütemű Trabant nem volt neki szimpatikus, amiben ültem, de nem foglalkoztam vele, gondoltam, elmúlik. A kétsávos felhajtó közepe táján 60-as tempónál jobbról mellém vágódott, lehúzott ablaknál elkezdett anyázni, majd hogy erődemonstrációt tartson, be akart vágni elém.

A dolog nem jött neki össze, mert a jobb oldali sáv éppen akkor egy kicsit megtorpant, az előtte levő fékezett, és ő a kocsit csak úgy tudta volna elém berakni, ha összetöri magát is, engem is, meg az előtte haladót is. Én erre rátettem még egy lapáttal azzal, hogy hosszan rádudáltam; utána néhány hosszú másodpercig nemzetközi egyezményes kézjelekkel társalogtunk.

Ekkor visszarántotta a kocsit, és mivel a sávja lelassult, eléggé lemaradt. Én kijjebb soroltam a középső sávba, mert már az Árpád hídon jártunk, de kedves autóstársam kisvártatva visszatért mellém, most bár balról.

Bár már lett volna lehetősége haladni, minden áron engem akart móresre tanítani. Emberünknek már habzott a szája, ismét ordítva emlegette a felmenőimet, de erre én csak egy kézjellel válaszoltam. A koma már teljesen kész volt, majd szétvetette az ideg. Teljesen letekerte a kocsija jobb oldali ablakát, és megpróbált átköpni (!) az én autómba. Ez ismét nem jött neki össze, mert a menetszél a turhát visszafújta a Porsche hátsó ülésére.

Több se kellett, már rángatta a kormányt, üvöltött, végül pedig felmarkolt valamit a jobb 1-ről és hozzám vágta. Pont az ülés és a hátam közé esett: egy Nokia töltő volt...

Sajnos az enyémhez nem jó, mert a 3210-esemet már rég nyugdíjaztam, de azért ezúton szeretnék köszönetet mondani az apró figyelmességért az egyébként jól szituáltnak látszó fiatalembernek, ha olvassa a blogot. A történethez tartozik egy kis epilógus: az úriembernek látszó személy ekkor már a gázra lépett, és mivel látta, hogy nem tud velem mit kezdeni, vicsorogva vetette magát a híd forgalmába.

Azaz csak vetette volna, mert a híd nem volt üres. Balról jobbra szlalomozva kerülgette a kocsikat, de két forduló után eltűnt a szemem elől. Én szépen kisoroltam a jobb szélsőbe (aki az Árpád hídon jó sávot választ, gyorsan tud haladni), és kb. fél perc után megint megláttam a Porschét. A Váci úti kanyarodó sávban állt, egy tekintélyes sor vége felé. Amikor mellé értem, kicsit rádudáltam, és amikor odanézett, régi ismerős módjára integettem neki. Hát igen, azt az arckifejezést kellett volna látni...

Most lehet fikázni.

333 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andreas Baader 2010.05.15. 19:41:52

Nem kell megállósat játszani. A német sztrádák felén általában nincs korlátozás. Persze ott jobbak a gépek, de ott sincs gond a megállással...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 19:43:15

@TrackerXX:
Szerintem ezzel a stílussal inkább alátámasztod amit esetleg tévesen gondoltam.

ne most 2010.05.15. 19:43:27

@TrackerXX: "Szívatgasd csak a BMW-seket, egyszer úgy szájbabasz valamelyik,hogy lefosod a bokád. :) "
Húúú de félek a BMW-stől, aki érettségi ajándékba kapta az autóját! Mindjárt nyomom magam.
Korábban már megtanulták a kamionosok is, hogy Trabantal nem kekeckedünk, mert nem lesz jó vége. Ajánlom add meg az elsőbbséget, ha találkozunk, mert a te autód lökhárítójában nincs villamos sin!

TrackerXX 2010.05.15. 19:44:25

@Zabalint:

"nem-e függ a személyiségtől" gratulálok, te jobbágy. Buzi-e vagy? :)

Igen, BMW-m van és nem azért vettem,hogy a hozzád hasonlókat idegeljem hidd el, hanem azért, mert szeretem. Ja, és mert megérdemlem. :)

kis csibe 2010.05.15. 19:45:02

@Körömcsiga: Persze ez laboratoriumban igy nez ki. A valosagban azert kicsit maskepp. Tapasztalatbol mondom. Amugy peldaul azt hol szamoltad bele, hogy ha suzinak letapossa a kalapos Karcsi bacsi es megcsuszik osszevissza az uton akkor mi tortenik? En 150rol meg tudok ugy allni, hogy el merem engedni padlofeknel a kormanyt es az meg sem moccan. Es ez csak egy tenyezo a sok kozul.

ne most 2010.05.15. 19:46:01

@TrackerXX: Megint egy BMW, amiért megdolgoztak. Mennyi bodza terem ebben az országban?

TrackerXX 2010.05.15. 19:46:16

@ne most:

Nem érettségire kaptam, magam vettem. Viszont legalább van érettségim, ami az írásod alapján rólad nem vélelmezhető.
Meg szoktam adni az elsőbbséget, függetlenül attól,hogy valaki akkora kapás paraszt-e mint személyed, vagy sem. :)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 19:46:21

@TrackerXX:
Engem aztán nem idegelsz. De elég volt egy rossz szó a kedvenc márkádról, és máris beindultál. Vicces.

kis csibe 2010.05.15. 19:46:55

@Zabalint: Fizika torvenyeivel szerintem a hatso dobfekes suzukis nem tud szembeszallni a 155/60as tescos Barum gumikkal 130rol.

TrackerXX 2010.05.15. 19:48:16

@ne most:

Nem, tévedtél, nem vagyok cigány.. Nem szedtem bodzát, dolgozom és BMW-m van. Ugye milyen meglepő? :)

kis csibe 2010.05.15. 19:48:40

@ne most: Ja sin az nincs, de patronos lokharito van, ami a trabid lokharitojat beloki az oledbe a sinnel egyutt. :D

ne most 2010.05.15. 19:49:23

@Zabalint: A BMW szűkebb, mint a Trabant - tényleg.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 19:50:10

@kis csibe:
Harmadára akkor sem tudod lecsökkenteni a féktávot, mert te ezt állítottad a 130-200-as példáddal. Nyilván fontos a jó minőségű gumi és a jól karbantartott fék, de csodák azért nincsenek.

TrackerXX 2010.05.15. 19:50:54

@Zabalint: Mert ostobaság szülte a márka előítéletét, azért. Ha van-volt BMW-d és tapasztalatból mondod,hogy szar, akceptálom akár, ha igazad van. De,hogy azé' me sok paraasztnak ez van, azért fuj, ezt nem tudom elfogadni. Ebből is láthatod,hogy szeretem, azért vettem. Ha nem szeretném, csak lenne, mert béjemvé meg méne, akkor nyilván nem érdekelne..
De kár ebbe belemenni, értelmetlen.

kis csibe 2010.05.15. 19:51:35

@ne most: Nezd mar meg egy tipikus rendszervaltas vesztese ember, aki szerint zsigulinal jobb autoja becsuletesen senkinek sem lehet. :D A ciganyozassal meg tudnad mekkorat tevedtel. :D

ne most 2010.05.15. 19:51:46

@kis csibe: "Mert az E46 M3 szerintem a vilag egyik legszebb autoja"
Miért nem tartasz barátnőt - kicsi a szerszám?

Andreas Baader 2010.05.15. 19:52:35

Témánál vagyunk; azért mert nem tanultál nem a BMW-sek a hibások. De miért nem hergelitek egymás a kurucinfón a buszsofőr haverjaiddal?

Andreas Baader 2010.05.15. 19:54:52

@Zabalint: Az én voltam, de csak példaként említettem, és beleszámoltam a Géza bácsi elmeszesedett agyát is. :)

kis csibe 2010.05.15. 19:56:44

@ne most: Ne magadbol indulj ki. :D
Tudom furcsa ez amikor szembesulsz azzal, hogy valaki esetleg egy nagyobb erteku targyat is - jelen esetben autot - a kenye kedve es az izlese szerint valaszthat ki, nem mindig a szamologep, meg a kenyszer vegzi el helyette ezt. Persze te meg a tescoban is megveszed az olcsobb parizert, hogy sporolj 40 forintot, de sokan vagyunk ugy, akik ennel meg sokkal nagyobb osszeget is leszarnak mert jobban jott ki az eletben a lepes.
A vegso rossz hir pedig az, hogy a jobb elso ules pedig annak van fenntartva es az hasznalja aki szerintem a vilag legszebb noje. :) Nalad a trabiban ez meg legfeljebb akkor jon ossze ha odarakod a jobb kezed, aztan a marok marcsa ott pihen. :D

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 19:56:53

@TrackerXX:
Én egy szóval nem mondtam, hogy a BMW szar. Nekem alapból is szimpatikusabb az Audi, nekünk anno volt is a családban egy. Az is igaz, hogy a BMW márkanév nem tehet róla, hogy kik vásárolják, de mondjuk a Londsdale sem tehet a bőrfejűekről, egy antirasszista jogvédő mégsem fog ilyet hordani. Ha szereted a márkát használd egészséggel az autódat. Viszont az már sokat elmond rólad, hogy kis csibével ellentétben, te egyből támadólag léptél fel, enyhén szólva tapló stílusban, míg ő elmondta, hogy neki tetszik maga az autó, ezért van neki. Vagy csak a sztereotípiát akarod alátámasztani?

ne most 2010.05.15. 19:58:55

@kis csibe: Aztán gyakran nézegeted a BMW-det, hogy esténként érezd, hogy te valaki vagy miután este több vendéged is volt a Népligetben, akik csak hátulról ismernének meg?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 19:59:49

@kis csibe:
"A vegso rossz hir pedig az, hogy a jobb elso ules pedig annak van fenntartva es az hasznalja aki szerintem a vilag legszebb noje. :) Nalad a trabiban ez meg legfeljebb akkor jon ossze ha odarakod a jobb kezed, aztan a marok marcsa ott pihen. :D"

Azt hiszem mégis igazam volt a bmw-sekkel kapcsolatban. Tudniillik nekem nem azért van csajom, hogy ott virítson mellettem...

ne most 2010.05.15. 20:01:02

@kis csibe: Biztos a száddal kerested meg a BMW-re való árát. Hatalmas előny, ha nincs fogad ilyen fiatalon. Az ügyfeleid nagyon szerethetik és jól megfizetik.

kis csibe 2010.05.15. 20:01:24

@Zabalint: Nyugi ertem en, hogy matekbol igy jon ki nyersen. Nem is vitazok ezzel. De a gyakorlatban altalaban az van, hogy fekezesnel nem szokott gond lenni soha. Nagyon ritka hogy szaraz uton addig le kelljen taposni, hogy az ABS rotyogjon. Megis akik ilyenkor nem tudnak megallni, azok altalaban a suzik es tarsaik. Keleti autok meg plane katasztrofalisak.
Fekezesnel en 80%ban inkabb a tukrot bamulom pont ezert. Nagyon sokszor fordult elo az, hogy ha nem csinalok helyet autopalyan magam mellett, siman belemcsusztak volna, mert a Daewoo tud 150el jonni, de amikor meg kell allni akkor van a baj.

kis csibe 2010.05.15. 20:02:46

@ne most: Haha, na te tenyleg egy emberi szar vagy. :D Mindenesetre tul jol ismered a viszonyokat ezekben a temakban. :D

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 20:03:57

@kis csibe:
Szerintem ha a suzukis 130-al lassabban áll meg mint te 200-al, annak az lehet az oka, hogy vagy a fék nincs karbantartva, vagy a gumi szar és kopott, vagy a sofőr bamba.

ne most 2010.05.15. 20:03:59

@kis csibe: "jobb elso ules pedig annak van fenntartva es az hasznalja aki szerintem a vilag legszebb noje."
Aha, ezért hivják a jobb elsőt anyósülésnek. Fura egy izlésed van, tényleg nem az én világom.

TrackerXX 2010.05.15. 20:04:33

Nem szeretem ha bántják a BMW-t, kihozza belőlem az állatot. :) Már matchboxban is a kedvencem volt, rommákopott a kis bordó 316:)
Amint megtehettem, vettem egyet. Elárulom hogy az elsőt hogyan. Két évig hordtam érte pizzát Münchenben, érettségi után (mivel ahová felvételiztem, nem vettek fel, így inkább kihagytam két évet és kimentem dolgozni). Ja, érettségire BMW helyett egy nyakláncot kaptam a szüleimtől, ami részükről komoly ajándék volt. Későbbiekben felvettek, elvégeztem,azóta dolgozom. Pénzért. Amiből azóta vettem több BMW-t (is) Ilyen egyszerű. Mekkora bodzaszedő tapló béjemvés mokka vagyok.. ja és paraszt. :)

Körömcsiga 2010.05.15. 20:05:02

@kis csibe: Fránya fizika, és mégis...

kis csibe 2010.05.15. 20:05:34

@Zabalint: Na varjal varjal. Hol irtam en olyant, hogy nekem azert kell a parom hogy a BMW-ben viritson? Meg sem volt meg a Bomos amikor mar egyutt eltunk. O egyebkent jobban szerette az Audit mert abba jobban lehetett pakolni. :D

kis csibe 2010.05.15. 20:08:44

@Zabalint: Na pont ez a lenyeg. A _gyakorlatban_ ezek tul sokszor allnak fennt egyszerre ennel a tipusnal.

Andreas Baader 2010.05.15. 20:09:21

És beigazolódott még egy sztereotipia: a csöves, ruppótlan faszok nem bírják feldolgozni az életüket jelentő vakvágányt, ezért a jobbmóduakat hibáztatják. Mindezt homofób, ostoba módon teszik.

Na, én indulok, beleülök valamelyik BMW-mbe, és élem a "sznobok" lesajnált, ugyanakkor láthatóan boldog életét. A pénz lehet, hogy nem boldogít, de a hiánya biztosan nem.

TrackerXX 2010.05.15. 20:12:30

@Andreas Baader:

Ez lehet a végszó, eléggé beleálltál a tízpontosba a záró mondattal. :) Nincs ennek értelme, itt szakadékok tátonganak, amelyeket áthidalni lehetetlen. Pláne nem lehetséges itt és így.

ne most 2010.05.15. 20:16:16

@TrackerXX: Komoly iskolákat végeztél és mégis bodzatermesztők autójával jársz, majd bizonygatod, hogy te nem vagy az.
Lehet, hog felesleges volt az a nyaklánc.

kis csibe 2010.05.15. 20:16:36

@Andreas Baader: Ennyi, tenyleg ott a pont. :)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 20:17:21

@kis csibe:
Nekem halvány lila gőzöm nincsen mire jó még a párod, mert azt te tudod, nem is ismerlek. Viszont te a pároddal kérkedtél, tehát arra mindenképpen jó, hogy melletted virítson. Meg arra is, hogy elmondhasd a lúzereknek, hogy neked milyen nőd van. Na én ezt tekintem felvágásnak, és ez jellemző a bmw-sek többségére(de nem csak rájuk), és nem feltétlenül az, hogy ne tudna például értelmesen társalogni, mint ahogy te is képes vagy rá amúgy.

Ami a suzukisokat illeti, én is ismerem a típust. De tudod mi a legveszélyesebb? A szőke, kalapban vezető, piros suzukis nő. :-)

ne most 2010.05.15. 20:17:35

@Andreas Baader: A bodzaföldedre ki vigyáz?

kis csibe 2010.05.15. 20:20:45

@ne most: Te tenyleg ennyinel tartasz? Eddig jut el az agyad? Inkabb nyiss ki meg egy aranyaszokot, ulj a sortol buzlo meg nagyapadtol orokolt fotelba, kapcsold be a Viking TV-t aztan bamuljad a TV2ot, az valo a vesztes fejednek. Te szar emberi hulladek. Es nem nincs nalam apro, menj el dolgozni!

kis csibe 2010.05.15. 20:22:39

@ne most: Te meg a tobbi szar, akit a Blahan szednek ossze a ciganyok napi 800 forintert.

kis csibe 2010.05.15. 20:24:54

@Zabalint: Nem vagtam fel vele. Amit irtam az annyi volt, hogy szamomra o a legszebb. Ennyi. :)

Kalapos suzukis nok. Hujujujujuj. Na rajuk kene kiadni valami riasztast, valami olyant mint a jegesore, hogy mindenki vonuljon fedezekbe. :D

TrackerXX 2010.05.15. 20:25:02

@www.BiSex.hu:

Na, szép szál karfiol vagy te is.. Nemhiába, a név kötelez. Gondolom téged párszor már valagbakompenzáltak. :)

ne most 2010.05.15. 20:25:14

@kis csibe: Te vagy a "kis csibe" ugye? Ismerlek te házasodtál a hugoddal, akit mindent nap viszel munkába a fóti szeméttelep mellé. Tudod nagyobb BMW-t is vehetnál abból, amit a hugod megkeres, ha letakarnád a fejét.

TrackerXX 2010.05.15. 20:25:38

@kis csibe:

Kihagytad a verje szájba az asszonyt menüpontot. :)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 20:25:56

@Andreas Baader:
Érdekes módon én otthon nem ezt láttam, mert szüleimnél jóval csóróbb emberek is rázzák a rongyot, autóval, ruhával, akármivel, míg ők sosem tették. Én most egyetemista vagyok, de a jövőben kereshetek akármennyit is, akkor is úgy fogom elkölteni, ahogy nekem jólesik, és egyáltalán nem érdekel mit szól hozzá a "pórnép". Ezért nekem egy olyan embléma, hogy BMW, nem jelent semmit, persze még az is elképzelhető, hogy BMW-m lesz, ám ennek kell hogy legyen oka azon kívül is hogy hú de menő.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.15. 20:28:56

@kis csibe:
Nem, te azt írtad az egyik kommentelőnek, hogy neked van a legjobb nőd, aki ott ül a BMW-dben, mit akarsz te lúzer, aki magad vered a Trabantodban. Ha nem lenne számodra kiemelkedően fontos, mit gondolnak rólad, és nem néznéd le az egyszerű embereket, akkor nem írnál ilyeneket.

ne most 2010.05.15. 20:35:53

@kis csibe: "Te meg a tobbi szar, akit a Blahan szednek ossze a ciganyok napi 800 forintert."
Azt csak azért mondtuk neked, hogy ne kelljen 200Ft-nál többet fizetni neked a jobb oldalon melleted ülő szolgálataiért. Meg is voltunk elégedve vele, bár olyan a tekintete mint egy teknősé. Le sem tagadhatnád, hogy rokonok vagytok.

Werwolf 2010.05.15. 20:45:23

trabantos srac,

ez jo. Hajra, es maskor is csak nyugi, hagy kapjon ö, a bunko agyverzest!:))

kaboca01 2010.05.15. 20:53:15

@Kismac - Térdileg még rokkant:

te tényleg ilyen hülye vagy, vagy fested magad? Itt egész másról írtak. Egyébként én is a te kategóriádba tartozok, persze csak anyagilag.

petix 2010.05.15. 20:55:43

Milyen fikázás? Nagyon jól csináltad, így kell! :)

FalóNyúl 2010.05.15. 21:04:00

@kis csibe: Álmodozz csak a Smartodban :))

Gekko 2010.05.15. 21:16:33

Ne üljetek fel ennek a "kis csibé"-nek. Csak szeretne ilyen menő, kemény lenni. Ha az lenne, nem itt pattogna hülyeségeket. Peace.

Körömcsiga 2010.05.15. 21:16:57

@Andreas Baader: "És beigazolódott még egy sztereotipia: a csöves, ruppótlan faszok nem bírják feldolgozni az életüket jelentő vakvágányt, ezért a jobbmóduakat hibáztatják. Mindezt homofób, ostoba módon teszik.
"

Én viszont úgy látom, hogy mivel fizikából nem tudtál minket meghazudtolni, egyszerűbb volt a sztereotípiádat másokra kivetíteni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.15. 21:20:39

Mi történt itt? Egyesek kimenőt kaptak az elmegyógyból?

Bélám 2010.05.15. 21:42:17

Én annyit figyeltem meg, hogy az autósok 99 %-a kulturált és udvarias, ha ezt kapja meg a közlekedés többi résztvevőjétől is. A maradék 1 % a taplók, akik vagy 15 éves, hatalmas fekete merciben utazó, min. 140 kilós, kopasz állatok, akik törtetnek és közben mutogatnak, illetve nemrégiben jelent meg az újabb típus, a városi terepjárós szőke nő, akiről látszik, miért kapta a kocsit és tudatában van, hogy minden előny a közlekedésben alanyi jogon jár neki.

A hülye suzukis 2010.05.15. 21:52:57

@ne most: Az idiótákat jobb engedni, de nehogy már a szabálykövetőt szóld le!

A történetben szereplő mindkét fél elgondolkodhatna azon, alkalmasak-e mentálisan gépjármű vezetésére. Szerintem nem.

_John_Doe_ 2010.05.15. 21:55:48

@fehéregér: inkább tanulj egy kis szociológiát. Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna te szerencsétlen.

A hülye suzukis 2010.05.15. 21:58:17

@"streetfighter": Nem ide tartozó kérdés, de külső sávban, az útra megengedett legnagyobb sebességgel haladó autómra miért mászik rá, miért villog valaki? Pl. a nulláson megyek 110-el, s kamion nyargal mögöttem, olyan közel, hogy szinte összeér a két autó. Ennyivel nem is mehetne, nem hogy többel.

_John_Doe_ 2010.05.15. 21:58:18

@BKV reszelő: ilyen hozzászólást pedig nálunk egy embertipus tesz, jellemzően a hülye.

A hülye suzukis 2010.05.15. 22:05:56

@kis csibe: Akikről te írsz, azoktól végleg el kell venni a jogsit, mert nem alkalmasak az együttműködő közlekedésre. Lehet, hogy a technikát tudják kezelni, lehet hogy kurva sok pénzük van, de ön és közveszélyesek. Az útra csak az menjen ki, aki tisztában van azzal, hogy kiváló képességekkel rendelkező és éppen hogy csak valahogy vezetni képes emberek egymásra vannak utalva, egymást segíteni kötelesek, egymás és önmaguk biztonságára elsőrendűen ügyelnie kell. Aki ezt nem veszi figyelembe, az potenciális gyilkos.

"streetfighter" 2010.05.15. 22:11:01

@A hülye suzukis:

A kamionok szoktak ilyet csinálni. Mármint a bunkók, agyatlanok.
Gyorsabban akar menni, de leelőzni már nem tud, ezért mászik rád.
Én sem értem, hogy tudnak 100 felett menni, hiszen elvileg le vannak korlátozva.
Ha személyautó csinálja ezt, az szerintem orvosi eset. :)

A hülye suzukis 2010.05.15. 22:26:03

@"autónepper": No, akkor amikor egymás mögött jó szorosan haladó kamionokat előzők a nullán 110-el, akkor hova is kellene félreugranom a barom elöl? Ha 80-al mennék belül, azt is el kellene viselnie. A 110 nem kötelező minimum, hanem megengedett legnagyobb! Ha én látható ok nélkül lassabban haladok, mint a megengedett, nem biztos, hogy szabálytalan is. De ha mégis, legfeljebb csak indokolatlan akadályozás. A tolás viszont már szándékos veszélyeztetés, bűncselekmény.

trefly 2010.05.15. 23:56:14

@A hülye suzukis: "Csak úgy" miért nem lehet együttműködőnek lenni? Én elhiszem, hogy kinn van a tábla, és "el kéne viselnie" ha te bárhol annyival mész, de attól barom, hogy sietne, ha te épp nem azon örvendeznél, h a belső sávban mehetsz?

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 00:05:52

Én mindig csodáltam azokat akik Suzukit vettek.

Bátor embereknek valo,sot a vakmeroeknek. Mindig csodáltam a vakmero embereket,akik képesek spórolni egy autón.

trefly 2010.05.16. 00:06:41

A fékre annyit, hogy ritkán fordul elő, hogy szükség van rá, általában ki lehetne kerülni az akadályt, csak azt tanultad meg, hogy megijedjél, ha hirtelen meglátsz vmit magad előtt.

A kocsimárka különben miért is a gazdagság mutatója? Az életszínvonalé meg pláne miért? Nem kell kocsira költeni, csak mert sok pénzed van.. Persze ha azt akarod, hogy ezt mindenki tudja és lássa is, akkor nem árt..

keletbalkan 2010.05.16. 00:58:51

i8@kis csibe: Sokat gondolkodtam hogyan lehetne leírni, hogy milyen érzelmeket ébresztettek bennem a kommentjeid...
Azt leszögezem, hogy az E46 M3 valóban remek autó. Viszont te és társaid sajnos nem illetek a német ipar eme kitűnő példányához. Európa legerősebb gazdaságának autómárkái sajnos miattad és a hozzád hasonló emberek miatt vannak Magyarországon megbélyegezve. A gondolkodásmódod még talán balkáninak sem nevezhető, ugyanis nem szívesen sérteném meg a régió lakóit. Ez a véleményem, hátha segít neked.

amenta 2010.05.16. 01:14:40

Na, az ilyeneknek az kell, nem mutogatni meg ilyenek, hanem szépen mosolyogni, és esetleg integetni. :) Attól durran csak el az agyuk.

Faterom egyszer így küldött fel egy mercis faszt a járdaszigetre, az is be akart vágni mindenki elé, és nagyon utban volt neki a családi öreg opel, de hát így járt. Mutogatott nagyon de csak mosolygást kapott viszont. Vörös is volt a feje. :)

histar007 2010.05.16. 01:20:39

Hagyónál van a nokiás doboz, a porschésnál a töltő, de kinél van a telefon?

OMG 2010.05.16. 03:31:00

Nehanyan akiknek kicsit, vagy sokkal jobb autoja van az atlagnal, kepes azt hinni, hogy o az utak kralya. Ezert foglalnak el a lampanal ket savot, ezert allnak az utkozepen, elakadasjelzovel telefonalva, vagy beszelgetve az eppen kitett spannal, csajjal. Sajnos sok ilyen van. En inkabb jarjak gyalog mint egy ilyen onzo, arrogans, lelkicsodtomeg legyek. Az ilyen emberek ha ilyet olvasnak, nem ismernek magukra, ez sem az autojukon mulik. Nem a Porsche teszi az embert.

@kis csibe
"A Porschekat tudod hogy dicsoseg megverni? Amikor a tiszta autopalyan 240nel nem tud mit kezdeni veled. Na az azt jelenti, hogy egy ligaban jatszotok."

Jezusom te hany eves vagy?

[megmondoember] 2010.05.16. 04:03:54

@Versenycsiga: "A képen az egy hálózati töltő, nemde? Porsche-ban már 220-as konnektor is van? Fasza."
Csókolom, én csak azt szeretném megkérdezni, hogy nem lehetne -e minimum 50-es IQ-hoz kötni a kommentelést a blogokon? Köszönöm.

[megmondoember] 2010.05.16. 04:04:30

@Versenycsiga: "A képen az egy hálózati töltő, nemde? Porsche-ban már 220-as konnektor is van? Fasza."
Csókolom, én csak azt szeretném megkérdezni, hogy nem lehetne -e minimum 50-es IQ-hoz kötni a kommentelést a blogokon? Köszönöm.

[megmondoember] 2010.05.16. 04:30:26

@Versenycsiga: "A képen az egy hálózati töltő, nemde? Porsche-ban már 220-as konnektor is van? Fasza."
Csókolom, én csak azt szeretném megkérdezni, hogy nem lehetne -e minimum 50-es IQ-hoz kötni a kommentelést a blogokon? Köszönöm.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 10:18:23

@OMG: Nekem csak Opelom van,de Suzukit az életem árán sem vennék,akkor már inkább egy régi 1,7-es F-s Astrát vennék.

Irigykedned meg fölösleges,mert minél drágább egy autó,annál többet esik az ára évenként.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 10:23:25

@Versenycsiga: Velem ilyen miért nem történik soha??? Ti valamit tudtok,hogy ilyen szitu lesz körülöttetek.

Engem mostanában a zöldnél alvósok találnak meg.
Meg az esőben és szélben félek elindulni a lámpánál,lefulladós.

"streetfighter" 2010.05.16. 10:52:04

@1 Fószer:
Ha tudnád mennyivel jobb egy Suzuki mint egy Opel. :D

Körömcsiga 2010.05.16. 14:22:48

@1 Fószer: Hát pedig sajnos a suzuki eljár 5-6 literrel, jól megy és megbízható, az alkatrész hozzá olcsó, a járulékos fenntartási költségek (biztosítás, adók) alacsonyak. Ezek a jellemzők az astrára nem mondhatóak el. Ez van. Városban szerintem tökéletes, arra találták ki. Ja és euro3 motorral nem lesz kitiltva a belvárosból...

"streetfighter" 2010.05.16. 14:59:51

@1 Fószer:

Sokkal! :DDDD
Komolyra fordítva:
- Nem jellemző, hogy elromlik (az Opelről ez egyáltalán nem mondható el)
- olcsón fenntartható
- azonos motorizáltság esetén állva hagyja az Opelt
- azonos kategóriában nem feltétlenül rosszabb a töréstesztje
- könnyű bontott alkatrészt találni hozzá
Nekem régen (1995) volt és nagyon szerettem (1.3 GTI). Nem kellett rá költeni és szinte mindenkit lealáztam vele. :)

A hülye suzukis 2010.05.16. 17:18:08

@trefly: Nem látom melyik beírásomra adod ezt a választ, de én együttműködően szeretek vezetni. Ha tudok, kitérek a szabálytalan gyorshajtók elöl, de a fentebb írt esetekben biztonságosan nem lehetett megtenni.

Körömcsiga 2010.05.16. 22:24:01

@kis csibe: tovább nem magyarázom, mert látom te a fizika felett állsz. A te 2,5x fékútad alatt csúszkálhat Pistabácsi akárhogyan, nem állsz meg... Ahhoz baromi bénának kell lenni, hogy valaki 90-ről 120 méter alatt álljon meg. Még megkockáztatom hogy simán kézifékkel is lehetséges.

Alex3000 2010.05.17. 09:57:23

@Andreas Baader: hát nem is tudom, ebben az esetben ki a nyomorultabb. Lehet, hogy a Porschés anyagilag rendben van, de hogy agyilag nincs az biztos. Egyébkénk akinek ilyen verdája van, meg azt nem bírja felfogni, hogy rá ugyanúgy vonatkoznak a szabályok, és nem száguldhat 200-al.

hdnctrl 2010.05.17. 11:51:49

Nem semmi, mennyire fel tudjátok húzni magatokat.

Pár dolog a flame kedvéért:

1. Én el szoktam engedni az autópályán a mögöttem gyorsabban jövőket (ezek általában csak BMW-k, Audik és Mercedesek, mert más nem nagyon megy gyorsabban - óra szerint - 145-nél, szimplán abból az okból kifolyólag, hogy ilyenkor már sokkal többet fogyasztanak a kisebb - átlagos méretű - motorok), bár ha rámvillognak, akkor valahogy nehezebben fordul a kormány jobbra. Ha indexelnek balra folyamatosan, akkor én is szoktam, hogy lássák, nekem is működik az indexem, és nem azért vagyok a bal sávban, mert ahhoz van kedvem, hanem a jobb sávban levő autót előzöm éppen. De ez nem függ attól, hogy milyen az adott autó márkája.

2. Amikor nem engedem el (városban, nem autópályáról van most szó): ha elfogy a jobb sáv - és ezt nagyon jól tudja mindenki -, és már bejött elém 2 autó, akkor kizárt dolog, hogy a harmadikat is beengedjem, legyen akármilyen típusú. Ezt persze sokan - akik a harmadik autóval érkeznek - félreértik, és azt hiszik, én vagyok a bunkó, hogy nem vagyok képes beengedni őket.

3. Eddig egy-kétszer már előfordult, hogy egy régi 5-ös (vagy M3-as) BMW tulaja azt hitte, hogy az újkorában mondjuk 150 lóerős motor még 20 év és 300.000 km után is annyi, és ezeket ott hagytam a - excuse me french - picsába, de általában nem hagyom magam felidegesíteni, ezért ez nem gyakori nálam. Viszont okoztam már A6-os Audi sofőrjének is meglepetést - talán rá kéne jönni, hogy a 2 literes motor kicsi egy ekkora autóhoz, legalábbis az arcoskodáshoz.

4. Amit én is tapasztaltam: a nőknél az, hogy udvariasság, szinte ismeretlen fogalom a közlekedésben (zebrán átengedés, vagy éppen egy köszönöm jelzése kézzel vagy vészvillogóval), de nem is csodálkozom rajta, őket sokkal jobban lefoglalja a vezetés, ahogy láttam.

5. De alapvetően azt kéne elfogadni, hogy az ember NEM AZÉRT VEZET LASSAN, mert az autója csak ennyit TUD. Több ok is lehetséges:
a. Fel tudja mérni ésszel, hogy 200-ról egyszerűen NEM TUDSZ lefékezni, ha kiugrik eléd egy Ford Transit mondjuk 100-zal egy kamion mögül. Lehet akár 18 colos is a féktárcsád.
b. Be akarja tartani a KRESZ-t. Ez meglepő lehet, de ilyen is van.
c. Az előző pont kicsit módosítva - ez vonatkozik nagyjából rám: nem akar büntetést fizetni, mert annyit nem ér meg az a max. fél óra, amit magyarországi viszonylatban nyerni lehet, ha mondjuk 150-160 körül - ami szerintem még az "elmegy" kategória - közlekedik a megengedett 130 + kilométeróra csalása (kb 6 km/ó) + kis plusz (5-6 km/ó) = 140-145 km/ó helyett.
d. ILYEN KEDVE VAN.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.17. 13:17:03

@"streetfighter":

-6 Litert eszik a G Astrám
- alkatrész ugyanannyiba kerül,mint egy Suzukiba
- nyomatéka jobb egy Astrának,mint egy Suzukinak
- gyorsulás hidegen hagy,nyugodt lélek vagyok,nem szeretek száguldozni.
- Nagyon kell valami,akkor lehet a G Astrához kapni minden cuccot itt Öttevényen a bontóban.
- Kényelmesebb,mint egy Suzuki,és elfér a fűnyíróm a csomagtartóban a többi cuccal együtt,ami a Suzukiról nem mondható el.
- II. generációs Suzukit is itt rakják össze Komáromban,és annyi pénzt nem adnék egy belül rohadós autóért.
- maradok az Opelnél,így legalább nem akarnak letolni az útról.

"streetfighter" 2010.05.17. 13:31:26

@1 Fószer:

Nem fogjuk egymást meggyőzni, főleg mert már nem Suzukim van.
Az útról való letolás szerintem nem autó, hanem sofőr függő.
Én a BMW-t, Audit, Mercedest letolom és régen a Suzival letoltam. ;)

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.17. 14:53:03

@"streetfighter": Nem akarok gerincsérvet sem kapni ennyi pénzért,amit el mernek kérni egy Buzukiért!!:)))

Körömcsiga 2010.05.17. 22:39:26

@1 Fószer: Bah, melyik az G astra, ami 6 litert fogyaszt és nagyobb a nyomatéka mint egy suzukinak? :) A suzuki nem vidéken tojáslábbal fogyaszt 6-ot, hanem inkább városban. Vidéken inkább 5. Mielőtt vérszemet kapnál, nincs suzukim, mazdám van és bizony az is többet eszik.

"Két benzinmotorral választható az Astra Classic II. Mindkettõ a méltán népszerû ECOTEC motorcsalád része. Az 1,4 literes, 16 szelepes motor 90 lóerõt teljesít 6000-es fordulatnál. A 125 Nm-es maximális nyomatéknak köszönhetõen ez a motor tökéletes partner a gazdaságos és kényelmes autózáshoz. Beéri mindössze 7,2 liter benzinnel 100 kilométerre."

www.opel-magazin.hu/technika/tipusok/158/362-astra-classic-ii.html

Ezek szerint neked van egy 1.2-es motorral megáldott hihetetlenül dinamikus astrád? :) Vagy netán 1.4-es autód 7-8 literes fogyasztással... A weboldal alapján a városi fogyaztás 10 literhez közelít... Az olajfogyasztást ne is említsük :)))

Na mindegy, a lényegen nem változtat, divat suzukit fikázni, mert vannak emberek, akiknek fontosabb dolgokra is kellhet a pénz mint az autó...

Don Blasius 2010.05.17. 23:21:29

@Körömcsiga:
Szerintem lábfüggő. 1,4-es Meriva nekem Pesten 6,5-7,5 között eszik. Astra sem lehet sokkal rosszabb. Az olajfalók meg az 1,6-osok, nem az 1,4-esek.

Take-it-Easy 2010.05.18. 14:17:42

@histar007: az a motorosmentőt cserbenHAGYÓnál van...

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.18. 18:12:49

@Körömcsiga: Igen,jól látod,1,2-es G Astrám van,és 2008 nyara óta írom a fogyasztást,és a legtöbb eddig akkor volt,mikor pizzáztam télen vele,és akkor evett 6,8 litert.

Mondjuk az biztos,hogy elég öregapósan vezetek.
Amúgy hosszú úton pl. Győr-Békéscsaba vonalon éjjel 50-80-as tempónál 4,6 literben megállítottam a kocsit,oda-vissza úton.

"streetfighter" 2010.05.18. 20:26:03

@1 Fószer:
"Mondjuk az biztos,hogy elég öregapósan vezetek."

Kiváncsi lennék, hogy tudnál máshogy?
Ha nyomnád, akkor is alig menne és a dupláját fogyasztaná, ezért bölcsebb ha nem is nyomod. :)
Az 1.2 még a Corsában is kevés.
Hiába, ez nem japán. :DDD

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.19. 00:38:01

@"streetfighter": Tudod,milyen jól húzza a vassal,lemezzel telerakott utánfutót????

Meglepődtem!!!!

Suzukik szerintem nem esznek keveset,mert elég pörgős motorok.

akit én kérdeztem,annak télen a suzukija 10 Litert evett.

Körömcsiga 2010.05.19. 08:44:53

@1 Fószer: El köllene vinnie szervízbe. Valszeg lambaszonda csere.
Hát inkább repesztek egy suzukival mint növesztem a szakállam egy 1.2-es astrával :)

Körömcsiga 2010.05.19. 08:45:51

@1 Fószer: Na akkor neked a suzuki megállna 4 literben is :)

trefly 2010.05.19. 11:48:53

@A hülye suzukis: Közvetlenül arra, hogy a nulláson előzöl, és villognak mögötted, de nem személyeskedni akartam, csak te írtál utoljára erről. A reakcióm mindazoknak szól, akik az önérzetük karbantartása végett tesznek direkt keresztbe valakinek, aki esetleg csak sietne valahova. Épp olyan nehéz eldönteni a mögötted jövőről, h erődemonstrációt tart, mint az óvodában, vagy valóban sürgős dolga van, mint azt, h vki előtted direkt téged szívat, vagy csak "ott felejtette magát" a belső sávban..
Persze ha rád nem jellemző ez a felfogás, akkor bocs, h közvetlenül rád reagáltam!

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.19. 12:15:15

@Körömcsiga: Nem férne le benne a fűnyírom a többi cuccal együtt.
Volt Fiatunk előtte,de azt meg végképp nem sírom vissza.

Csak erre volt pénzünk 2007-ben,az 1,4-esek 400 000 Ft-tal drágábbak voltak,mint ez az 1,2-es.
Itt a Kisalföldön elegendő. Városon belül sehol se tudsz 50-nél többet menni nagyon.Már csak a zöldhullám miatt sem.

Én úgy érzem,egy 1,7-es dízelt tudnék megálítani 4 literben. :)))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.19. 12:31:09

Gondolom láttátok az összeomlás filmet. Sosem tudhatjátok, hogy a másik mennyire van labilis idegállapotban. Sajnos sok, kezelésre szoruló pszichopata rohangál az úton, aki már azért megkéselne, mert mondjuk ő épp száguldana, de Te ott mégy amúgy szabályosan.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása