Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hazáig követett, a kutyám riasztotta el

2010.06.23. 11:45 :: SilentSound

Kanyarban előzni - hogy is mondjam finoman - dőreség. Ezt Peti is belátja, de ennek ellenére nem igazán érti, hogy az előtte haladónak miért kellett önkéntes rendőrt játszania, aztán pedig hazakísérni és anyázni egy sort.

Rendszeres olvasó vagyok. Lassan egy évtizede vezetek, túl vagyok jó pár száz ezer km-en, ebből 5 évet hivatásosként különböző nagy vasakkal. Mostanában egy Ford Transit kormányát tekergetem, ami mentőként üzemel az Országos Mentőszolgálatnál, gépjárművezető oktató vagyok (elméleti gyakorlati), másodállásban ügyeleti autón, betegszállítón dolgozom.. Mondjuk ez teljesen lényegtelen információ, a történetem szempontjából, amolyan bemutatkozás féle.

Ma este egy nehéz 12 órás műszak után jöttem haza egy megyeszékhely melletti kis faluba autóval. 85-90 km/h-val jöttem egy egyenesbe, beértem egy szürke Golfot ami lassabban ment (tipikus tuning kipufogó, tuningol hátsó lámpák, matrica). Szembe nem jött senki, kivágtam az indexet balra, majd kihúzódtam a szembejövő sávba, amikor is a Golfos behúzott középre, majd gondolt egyet és rákapcsolt „hát nehogymá megelőzzőn” alapon, gondolom én.

Nem vagyok egy ideges típus, nehezen lehet felidegesíteni és elég sokat láttam már az utakon (megjegyzem ugyanezt simán megcsinálják ha sziréna nélkül előzök a mentővel, ezért ilyen manőverbe szirénával kezdek csak bele….). Szépen belassított, végig középen ment, mentem mögötte, mást nem is tehettem. Nem dudáltam, nem villogtam, nem az én stílusom meg egyébként is úgy voltam vele, hogy a következő balos és emelkedő kanyarban visszakapcsolok kettőbe és elmegyek mellette az egyenesbe… Mondanom sem kell, hogy a kanyarban is középen ment, majd az emelkedőn ismét gyök kettővel középen…

Itt is még nyugodtan és higgadtan haladtam tovább, majd a következő jobbost követő egyenesben jöttek szemben és kénytelen volt behúzódni a sávjába. Ekkor kiraktam balra az indexet, időben jelezve, hogy meg akarom előzni. Nagyjából mellé értem és akkor látom, hogy mutogat valamit… Nem foglalkoztam vele, amikor visszaértem a sávba nyomtam neki egy vészvillogót, hátha valami idióta ismerősöm volt az, ha meg valami kínja van, akkor meg amolyan „bocs haver alapon”.

Sajnos már csak az utcánkba a házam előtt megállva jöttem rá, hogy utánam jött. Kiszálltam, ő is kiszállt erre ő:

- Mi a k..va any.dnak jöttél ilyen közel hozzám?
- Bocs, de szerintem nem voltam közel, ha igen elnézésedet kérem, egyébként is te akadályoztad meg kétszer is, hogy megelőzzelek. – erre én, még mindig halál nyugodtan.
- Hol szerezted a jogosítványod öreg?
- Nyertem a tombolán. – mondtam neki fapofával.
- És mi van ha jönnek szembe a kanyarba /ahol ő ment középen…/? Direkt rá is fékeztem, hogy észrevedd magad. – már nem ordibálva, de a hangját még mindig felemelve.
- Akkor jöttek volna szembe.

Itt már ült volna vissza az autójába, szerintem rájött, hogy engem ezzel nem tud felidegesíteni, és ha a falnak mondaná azt is jobban érdekelné a szövege mint engem. Erre én mondtam neki, hogy „szevasz” és integettem neki, közbe nyitottam a kaput és előkerült a kutyám is, hogy ugyan megnézi már mi ez az ordibálás, meg egyébként is hazajött a gazda.

A srácnak biztos nem tetsztett a szevesz meg az integetés, mert szállt volna ki a kocsiból, és nem csak én hanem a kutyám is megérezte, hogy nekem akar jönni… Ahogy a kutya elugatta magát „ne keljen odamennem kiscsicska” beszólással visszaült a kocsijába. Lehúzta az ablakot, majd megint intettem neki, hogy elmehetne már a fenébe és odaböktem neki, hogy szevasz. Kiscsicskát tudom miért kaptam, általában 10 évvel fiatalabbnak néznek az emberek…

Padlógázzal elhajtott tolatva, de először sikerült neki majdnem megtolni az autómat, nagy mérgében egyesbe rakta hátramenet helyett…

Elismerem, hogy a mentő miatt egy kicsit másként vezetek mint az átlag, de pont emiatt mindig körültekintő vagyok és próbálok előrelátóan cselekedni (már amennyire ezt lehet), meg egyébként is ebből élek, szükségem van még a jogosítványomra sok tíz éven át, főleg ha 70 évre emelik a nyögdíj korhatárt.

Tudom, hogy én is hibáztam, mert az első sikertelen előzési kísérlet után le kellett volna maradnom tőle, és hagy menjen…. És már később gondoltam abba bele, mi van ha tényleg jöttek volna szembe a kanyarba, a barom meg előttem középen ment…

Ennyi + bambi.

68 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes mentő előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.06.23. 12:04:21

85-90-nel mentél, és beérted? Hát, nem tolhatta neki különösebben durván.

Egyébként a követést kivéve nagyon-nagyon gyakori eset. Egyesek személyes sértésnek veszik, ha megelőzöd őket.

Ezért (is) jó egy átlagnál erősebb autó.
Az ilyen komplexusos emberek többnyire úgyis átlagos személyautókban vagy furgonokban ülnek.

cork77 2010.06.23. 12:10:54

Nem azért tuningolta szerte meg széjjel az autóját, hogy holmi jöttment autósok csakúgy megelőzgessék őt a saját territóriumában! Persze hogy sértésnek veszi a birkája a nála gyorsabb és határozottabb vezető tevékenykedését. Legyen boldog az ilyen a saját maga kicsi világában. Hagyni kell a birkákat legelészni. Mi meg menjünk a saját tempónkban nyugodtan tovább.

Take-it-Easy 2010.06.23. 12:12:41

Azért az, hogy szándékosan akadályoz valakit az előzésben, nálam kicsapja a biztosítékot.

pete_r 2010.06.23. 12:13:54

Ahogy fentebb írtad, hagyhattad volna.
Mindezek mellett szerintem nem hibáztál.
Vannak ilyenek.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.23. 12:22:44

Lehet a Golfos másképp mesélné el a történetet.

Csak úgy nem kisérek haza valakit,mert közel jött mögöttem.

Akkor a kukás autót is keressem meg,amelyik a seggemben jött tegnap a felüljárón,mert én 50-nel megyek lakott területen belül,mert Győrben most előszeretettel a felüljárókat traffizzák,van most 5,amire ráálltak.

Valamit a posztoló is csinált,csak nem meséli el.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.23. 12:24:21

Ezt kell elfelejteni,hogy most nem mentőautót vezetsz PÁV 1-gyel,hanem egy személyautót.

Ottopappa 2010.06.23. 12:26:55

Kicsit megtoltad volna a Transittal, gyorsan rájött volna, hol a helye... Egyébként meg a viselkedéséből következően biztosan van az ilyeneknek elég baja, hagyni kell a fenébe...

Marcellusca 2010.06.23. 12:27:14

Az ilyenekre én is algériás vagyok, egy-egy 12 órás műszak utám. :)

ex-dr. vuk 2010.06.23. 12:32:01

Az ilyet sosem ertettem. Hat nem mocskosmindegy, hogy megeloz-e vagy sem?
Elozzon, menjen. Ha utolert nyilvan eddig is gyorsabban jott, mint en.

acel 2010.06.23. 12:50:43

Ennyi tapasztalattal mennyire mentés a hátába? 2mp-es követési távolség megvolt-e? Mert szerint ezen nyomta fel az agyát a golfos.
Én is utálom a seggtúrókat, de inkább elengedem őket amint lehet.

Normális vagyok? 2010.06.23. 12:53:29

Ejnye, de ráérős Golfossal van dolgunk :)
- 85-90-el utolérik, tehát Ő még lassabb volt mint a megengedett (ez még rendben is lenne), de hogy nem engedi megelőzni magát egy gyorsabb autó által, na ez már rohadtul nincs rendben. Gerinctelen patkány.
- Ezek után még haza is kísér, ergo nincs jobb dolga, családja, barátai, akik fontosabbak lennének, annál, hogy Téged kísérget.
Érdekes emberke lehet, mármint pszichológiailag ;)

"streetfighter" 2010.06.23. 12:54:19

Húú, de higgadt ember ez a Peti!
Már az országúton is másképp reagáltam volna, de az otthoni k.. anyázással indítás, tuti, hogy kiverte volna a biztosítékot.
Mellesleg érdekes lehet Peti tükörhasználata, hogyha csak a ház elött veszi észre, hogy követik!
Ez nem vall körültekintő söfőrre. :(
Remélhetőleg a mentőben jobban figyel.

Take-it-Easy 2010.06.23. 12:56:08

@Normális vagyok? (Csak a bajt hozom magammal): lassabb volt, mint a megengedett. :)

Elgondolkoztam, hogy milyen lenne már a "megengedett lassúság" fogalmát belevenni a KRESZ-be? :DDD

Take-it-Easy 2010.06.23. 12:56:50

@Easyke: bár már létezik, csak nem így kifejezve és nem az ilyen esetekre.

_John_Doe_ 2010.06.23. 12:56:54

Én sem csináltam volna másként. Legalábbis remélem.

Normális vagyok? 2010.06.23. 13:00:08

@Easyke: De azért kitaláltad-e mire gondoltam? :D

achilleus1 2010.06.23. 13:15:14

Volt már precedens értékü ügy belöle,úgyanis te közfeladatott ellátó személy vagy akadályoztatva voltál munkakörödben!Autó típusa ,színe ,és már mehet is a feljelentés.Az hogy hazáig kisért,abból még baj is lehet,mert ki tudja felönt a garatra a paraszt,akkor meg majd odagördül,és vagy az autód szélvédője,vagy a házad ablaka bánja!Én személyes sértésnek vettem volna,lehet hogy megrendszabájoztam volna!

Take-it-Easy 2010.06.23. 13:16:23

@Normális vagyok? (Csak a bajt hozom magammal): természetesen. Legalábbis úgy gondolom :D
...70-nel szüttyög, de amikor valaki megelőzné, akkor még felháborodik, hogy dehátmostmééé...!!
Egyébként egy pszichológiai tanulmányt tényleg érdemes lenne írni róla :)

Anhaszen-Pa-Aton 2010.06.23. 13:21:04

Az volt már ma, hogy "hülye a posztoló"? Még nem?

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.23. 13:52:02

@Anhaszen-Pa-Aton: Ma a bicilisek a hülyék,mert kisütött a nap,és elővették a kecskéiket.

Rahsid 2010.06.23. 14:18:04

Padlógázzal elhajtott tolatva, de először sikerült neki majdnem megtolni az autómat, nagy mérgében egyesbe rakta hátramenet helyett…

De tréééé.

Tornado86 2010.06.23. 14:32:36

Ahogy nézem, a posztoló igencsak higgadt, de szerintem az eset megoldásához néminemû csibészség kell. Velem is fordult elõ már olyan, hogy nem hagytak elõzni, akkor az volt a megoldás, hogy index nélkül húztam el mellette, másik Isten majma ellen meg az "idegen" módszert alkalmaztam, azaz kivártam amíg beékelõdik közénk 3-4 autó, õfelsége lelassít "diadalittasan", én meg egyszerûen elmegyek mellette, a Várad - Kolozsvár úton pl. jellemzõen 5 kanyaron 2t verve rá (bár ha eröltetném 3 lenne :) )

1kutya 2010.06.23. 15:28:47

nekem is volt ilyen esetem, még amikor kijártam böszörménybe. a 35-ösön józsánál utolértem a kikönyöklős ráérőst, mikor átértünk a falun gyorsítanék, ez szüttyög tovább 50-60-al. az első kanyar után index, előznék, erre elkezdi nyomni, de csak az első záróvonalas részig, ott vissza 50-60, majd a záróvonal után újfent gáz a kb 1km-es előzhető szakaszon majd záróvonalas résznél megint 50-60!

aztán megoldottam, mert simán megelőztem a zárón (ami egyébként egy egyenes szakasz, 2-3 becsatlakozó földút miatt van záró, korábban itt szaggatott volt) és még ő dudált meg villogott rám!

egyébként amikor elhúztam mellette, láttam, hogy kéjesen vigyorog a kötsög!

lexartam...

RaveAcE 2010.06.23. 15:37:46

A bambi jó volt.

2 hülye ha találkozik, abból vannak a szép helyzetek.

''autónepper.'' 2010.06.23. 15:58:26

@"streetfighter": jah érdekes hogy csak otthon vette észre..:D

@1kutya: rá kell húzni a kormányt az összes ilyen csicskára azt kiszállni meg kérdezni hogy mi bajod? érdekes még némelyik az ablakot se meri lehúzni :D

Egyébként irigylem hogy ilyen higgadt vagy... én tuti másképpen reagáltam volna az egészre... sőt ha meg anyázik is 1-2 foggal kevesebbel megy haza:)

csak john 2010.06.23. 16:11:55

Ilyen hülyék mindenhol vannak. Én egy nyaralás kapcsán találkoztam velűk az elmúlt évezredben. Bulgáriában a hegyek között haladtunk, amikor kis konvojunk utólért egy helyi vagányt. Megelőzni nem hagyta magát, bement középre az egyenesekben, végül már teljesen a szembe sávban ment. Erre baszott rá. Faterom megunta a mutatványát, bement mellé és csak az utolsó pillanatban engedte vissza a kanyar előtt. A következő egyenesbe ismét eljátszották ugyanezt. A következő egyenesben a gyerek jobra indexelt, lehúzódva megállt és falfehéren integetett, hogy menjünk! :D

Lipi1945 2010.06.23. 16:43:23

Az nekem is feltűnt, hogy milyenmár az, hogy csak otthon vette észre a posztoló, hogy követte az a zistenbarma.

Lehetséges, hogy nem követte, csak neki is arra volt dolga, felismerte a posztolót, és ennek örömére beszólt.

isti77 2010.06.23. 17:18:03

"Tudom, hogy én is hibáztam, mert az első sikertelen előzési kísérlet után le kellett volna maradnom tőle, és hagy menjen…. "

Szerintem nem. Ha az ember siet valahova (amire lehet oka is), és utolér egy ilyen kisebbségi komplexussal küzdő nyomoroncot, aki csak a kormány mögött tudja kiélni magát, és nem viseli el, hogy (még az úton is) lealázza valaki (mert ő az előzést így éli meg), akkor onnantól inkább ne siessen, hanem késsen el, nehogy balesetet okozzon a barma?

FDToth 2010.06.23. 17:32:49

Mostanában előzés közben - ha van rá lehetőség - megyek egy kicsit az éppen előzött autó mellett. Hát nem gyorsít a 90%-a??? Nem értem miért nme lehet egy pillanatra a fékre lépni kicsit és jobbra húzódni!!!

misitcom 2010.06.23. 19:16:46

Kedves Peti!

Nagy szomorúsággal tölt el,hogy ilyen rutintalan vagy.A hozzá állásoddal csak bátorítod az ilyen idiótákat.A helyes eljárás:előzésközben ráhúzni a kormányt,előzés után büntetősatu,majd hosszasan,bő vízzel ablakmosás.A végeredmény két esélyes.Vagy tanul belőle,vagy mikor hazakísért jól elagyabugyál.A Te esetedben ez sem probléma,mert biztos VIP-es ellátást kapnál a kollégáidtól.

"streetfighter" 2010.06.23. 19:25:03

@FDToth:

Mazochista vagy?
Egyébként nem sok értelmét látom. :)
Én mindenkit minél gyorsabban szoktam leelőzni, csak néha érzékelem, hogy erőlködik, de még soha nem okozott problémát.

"streetfighter" 2010.06.23. 19:30:42

@"autónepper":
"kiszállni meg kérdezni hogy mi bajod? érdekes még némelyik az ablakot se meri lehúzni"
"sőt ha meg anyázik is 1-2 foggal kevesebbel megy haza"

Teljesen jogos, csak nem mindenki akkora darab mint te. ;)

mr_x 2010.06.23. 19:31:12

@misitcom: "előzésközben ráhúzni a kormányt,előzés után büntetősatu,majd hosszasan,bő vízzel ablakmosás"

Nem jo, sokkal hatasosabb az elozes utani ablakmosas, majd amikor elindul az ablaktorloje es az elso huzassal osszekeni a szelvedot hogy nem lat rendesen, akkor buntetosatu :-)

misitcom 2010.06.23. 19:39:47

@mr_x: Most lebuktam.Én is tök amatőr vagyok.

''autónepper.'' 2010.06.23. 19:46:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...: én gyúrok vazze:D

@"streetfighter": jó az egy dolog hogy valaki nagy darab. de ha erélyesen lépsz fel akkor hidd el lehetsz te csak 80kg akkor is össze fosa magát:D Sőt ha valakinek az édesanyját szidják ott mindenkinek el pattan egy ér az agyába:) legalábbis nálam tuti :)

"streetfighter" 2010.06.23. 19:58:14

@"autónepper":

Én is nehezen viselem, mint írtam. :)
Honnan tudod, hogy 80 kg vagyok?
Mellesleg már többször (3-4 alkalom) fenyegetőleg léptek fel velem szemben, de amikor kiszálltam mindig leálltak. ;)

''autónepper.'' 2010.06.23. 20:04:30

@"streetfighter": eltaláltam hogy 80kg vagy?:D persze ezek a tipikus "hang" emberek akiken lehet látni hogy csak addig nagy a szájuk még valaki a kocsiba van de ahogy kiszállsz rögtön vissza ül...:D

"streetfighter" 2010.06.23. 20:21:07

@"autónepper":

Én nem tartom magam agresszív embernek és nem is szoktam kiugrálni a kocsiból, de ha a másik kiszáll és fenyegetőzik, akkor én is azonnal kiszállok.
Vissza nem ültek, csak már nem akart annyira megverni. ;)
Én mindig annak a híve vagyok, hogy szinte mindent meg lehet beszélni szép szóval. Biztos vannak kivételek, de eddig nekem sikerült. :)

''autónepper.'' 2010.06.23. 20:23:58

@"streetfighter":ebbe igazad van hogy majdnem mindent meg lehet beszélni... kivéve amit nem;):D

Joe1 2010.06.23. 20:41:44

Tele vannak az utak beteg emberekkel, a családi, munkahelyi stb. problémákat, megaláztatásokat itt akarják kompenzálni. Ha rájuk hagyod azt hiszik joguk van hozzá, ha nem, abból baleset lehet, másokat sodorsz veszélybe. Nem egyszerű, de azért őrizze meg mindenki a józan eszét!

schdl (törölt) 2010.06.23. 20:54:29

Egyik haverom hasonlóképpen járt, dízel Fiat Unot vezetve előzni akart egy zsigulit, aki szintén rágyorsított. Mivel jöttek szembe, lassított és visszahúzódott a zsiga mögé, ami szintén visszalassult az eredeti tempóra. A következő előzési kísérletnél megint rágyorsított a zsiguli, de amikor egy vonalba voltak, haverom apja letekerte az ablakot és egy "manóverővel" leb@szta a zsiguli tükrét. A zsiguli utána lassított, és mindenki ment a dolgára :D

[mike] 2010.06.23. 21:58:01

Valami tudatalatti szarság lehet ez az előzés közbeni rágyorsítás. Német műsorban láttam, hogy bekamerázott autókat elemeztek és volt egy olyan rész, ahol nyíl egyenes autópálya szakaszon értek utol kamionokat. Azt mondták, hogy a sofőrök azért gyorsítottak fel az addigi utazó tempóról (kivétel nélkül), mert a nagy dögök félelmet keltenek az emberben és igyekeznek minél előbb elhagyni a veszélyzónát.
Mellesleg ezek a rásatuzok, meg jobbról bemegyek mellé sztorik máshogy is elsülhettek volna. Úttesten inkább hagyom az ilyeneket, de a házamhoz érve már lehet, hogy nem lettem volna ilyen petinyugodt.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.23. 22:17:35

@vérengző kismalac: Csak kimondjuk, amit gondolunk.
De ha gondolod, te is kaphatsz! :)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.23. 22:19:27

@"autónepper": Az senkinek sem ártana, csak vannak, akik felnőtt korukra elérnek egy bizonyos fejlettségi stintet, és vannak, akik nem.

vérengző kismalac 2010.06.23. 22:25:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Már megszoktam, hogy mindig a levágással fenyegetőzöl. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.23. 22:26:43

@vérengző kismalac: Á, azt csak úgy mondom, hiányoznál itt a blogon :)

igazmondo 2010.06.24. 07:37:59

Ezmiez? "le kellett volna maradnom tőle, és hagy menjen…."

Az, hogy valaki beszédhibás és ilyeneket mond, hogy "hagy menjen", meg "otthol vagyok", vagy "hüttő", attól még leírni nem kéne, mert szexuálisan ingerli (vö. bassza) a szemem.

Deszkás 2010.06.24. 08:27:45

OFF
@"streetfighter": Olvastad 1 Fószert, mennyivel megy? Gondolom az is hihetetlen.

Deszkás 2010.06.24. 09:36:52

@Easyke: Van olyasmi, hogy indokolatlanul lassan haladás.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.06.24. 09:50:44

@1 Fószer: Lehet, hogy én vagyok a tudatlan, hogy nem tudom milyen kutyája van annak a ribancnak. De tudod mit? Már nem is érdekel. :-)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.06.24. 10:22:01

Engem ez a mondat kicsit elgondolkodtatott:
"megjegyzem ugyanezt simán megcsinálják ha sziréna nélkül előzök a mentővel, ezért ilyen manőverbe szirénával kezdek csak bele….). "

Valahogy nem szeretem, amikor néhány visszaélnek az eszközeikkel. Az indokolatlan szirénázásért sem repesek.
Így fenntartással fogadom a posztoló meséjének többi részét is.
Volt ott más is szerintem...

"streetfighter" 2010.06.24. 11:12:03

@Deszkás:

Belinkelhetted volna, mert nem olvastam.
Sajnos ez a fontos dolog most elkerülte a figyelmemet. :)
De ne vedd úgy a szivedre, hogy nem hiszem el, hogy mindig betartod az előírt max. sebességet.
Ez számomra (szerintem nem csak számomra) hihetetlen.

vérengző kismalac 2010.06.24. 11:16:20

@1 Fószer:

Képzeld, én homárt ettem szarvasgombával és orosz kaviárral.
Az italt le se írom, mert még irigykednél. :)

Inter Face 2010.06.24. 12:12:50

Tényleg eléggé nyugodt volt a mentős bár meló után érthető is ,fene sem kínlódik még verekedésel is mikor fáradt .Viszont , ha nincs a házőrzőkutya ,akkor az idióta biztos nekiesik.Nem véletlenül követi hazáig,az ilyen balhét akar szinte bármiáron,hiszen az sem fordul meg a felében,hogy otthon a követett ember hazai pályán van,jöhetnek segítők ,családtagok stb.

Inter Face 2010.06.24. 12:31:32

Hasonló szituban mentett meg engem is a kutyám a fizikai atrocitástól ,bár ott nem követett senki ,csak kiszállt a fószer ordítva,hogyakkormostő jól szétver,(jobbkezes kereszteződésben én jöttem jobbról és nem tetszett neki hogy nem engedtem át,majdnem nekemjött)én meg kiszálltam kutyus meg mivel lehúztam a hátsó sötétített ablakot, ott ugrott ki.Aztán vázoltam a helyzetet ,hogyha nem akarja hogy a letépett karjával verjem agyon,szépen szálljon vissza.Úgy megrökönyödött ,főleg hogy abból a népcsoportból származott akiket a kutyák zsigerből gyűlölnek(biztos nem hallgatnak elég liberális műsort ),hogy soványmalac vágtában visszaült a kocsijába és kiabálva elhúzott .Pont kutyakiképzésről jöttünk ,levezetésnek jó volt:D

csacsiadugóban 2010.06.24. 15:59:24

Nem birok előzni, csak lendületből. fékezni onnan még nehezebben, szóval istenadja hogy ezekkel ne fussak össze, mert nincs kutyám se.

jónévez 2010.06.24. 18:01:50

Hagyni kellett volna? Az biztos, csakhát a nagy hagyásban végül odajutunk, hogy aki megáll az út közepén, azt sem kerüljük ki? (volt is már ilyenre példa, egy földúton gurultam egy másik kocsi után, az egyszercsak megállt, kiszállt, hát én kikerültem. Még hallottam, hogy üvölt utánam: mér' jössz utánam, barom?!!)

Inter Face 2010.06.24. 18:29:10

@jónévez: Lehet annak meg az volt a nyomora ,hogy nem előzted meg előbb és nem voltál gondolatolvasó.

Deszkás 2010.06.24. 18:44:23

@"streetfighter": Nem baj. Én is van, amiben nem hiszek. Ez van. A lényeget én tudom. Aztán az meg a legkevésbé érdekel, hogy te elhiszed-e, hogy én betartom a szabályokat, a sebességhatárokat.
Íme a link: @1 Fószer:

Stop Light 2010.07.17. 12:47:17

@Lipi1945:
Azért nem vettem észre, mert jócskán lemaradt... mint később kiderült a faluban lakik és látásból eddig is ismert és tudta is hol lakom.... ergo ez követés is volt, meg nem is.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása