Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Olyan rossz az út, hogy már a buszok is másfelé járnak

2010.07.05. 16:04 :: SilentSound

Azt kell mondanom, Zsolt nem egyedülálló jelenségről küldött levelet és egy rakás videót, sok alsóbbrendű úton ilyen a helyzet, jellemzően a kis falvakat összekötő utakon, a hétvégén én is hasonló, sőt, rosszabb állapotokat láttam az ország nyugati csücskében, sokadszorra. Ahol van kerülőút, ott szerencsésebbek az arra járók, de gyakoribb ennek az ellenkezője. Többnyire az önkormányzatok is csak a vállukat vonogatják, mert nincs pénz és kész, tavasszal jobb esetben betömik a kátyúkat, de ezek a javítások egyáltalán nem tartósak.

Ha érdekesnek találjátok az alábbi élménybeszámolómat, szíves fölhasználásra továbbítom a blogra. Talán már közhelyesnek hangozhat, hogy Magyarország a kátyúk országa, de én mégis ehhez a témához járulnék hozzá egy videó sorozattal.


Sokatmondó kép az egyik lenti videóból

Persze azt is tudjuk, hogy vannak nálunk rosszabb utakkal rendelkező országok (Ukrajna, Románia, Bulgária stb.), meg azt is elfogadjuk, hogy az autópályák és a főközlekedési utak felújítása fontosabb a harmad vagy negyedrangúaknál.

Azonban számomra meglepően rossz útviszonyokkal, kátyúhegyekkel találkoztam Besenyszög és Jászkisér között, olyan volt mintha a szántásokhoz tartozó földúton mentem volna és traktor vájta nyomokat kellene kerülgetnem.

Ha valaki járt mostanában Besenyszög-Jászkisér vagy Tiszasüly-Jászkisér között, ugyanezt láthatta mint ami az alábbi videókon. Az út tele van 40 km/h és 30 km/h sebességkorlátozásokkal, de volt több hely ahol meg kellett állni és lassan engedve átevickélni, nehogy leérjen az autó alja.

A környéken most építik a „Hanyi-Tiszasülyi tározót”, aminek építéséhez rengeteg teherautó jár az utakon, és ezek sem javítják annak állapotát.

A Volán társaságok buszai már nem közlekednek itt, kerülő úton mennek Jászladány felé, mert veszélyesnek tartották nem vállalták a sofőrök a járatokat, ami érthető. Így viszont van több olyan helység, tanya, ami tömegközlekedéssel nem megközelíthető.

Valamint sok ember napi munkájához tartozik, hogy ezt az utat használják, ők nap mint nap autójuk állapotát és biztonságos közlekedésüket kockáztatják.

50 komment

Címkék: video közlekedés autó veszélyes útfelújítás kátyú

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eml 2010.07.05. 16:32:53

Van ennél sokkal rosszabb is.

szaGértő 2010.07.05. 16:36:47

Csúnyán beszélsz... Méghogy k.tyúk... :D

schnee 2010.07.05. 16:49:53

itt legalább sebességkorlátozás kint van. Két hete én defektet kaptam egy kátyútól Hevesben (Bekölce-Egercsehi összekötő). Ott még sebességkorlátozással, veszélyjelző táblával sem volt a kátyú javítva. Így 40!!! km/h-val haladtam (90 km/h a megengedett), amikor eltünt középen az út. Este 10-kor áltam neki rendőrt hívni (kijöttek kb 40 perc alatt) + kereket cserélni csont sötétben.

Most várom a közutkezelő döntését, hogy kifizetik-e a kárt. Egyetlen egy pozitívuma van a dolgonak, hogy 1 hét múlva arrajártam és gondoltam készítek nappali képet a kátyúról, de közben az út autópályává vált az adott szakaszon, minden hibát kijavítottak rajta .....

Sitti 2010.07.05. 17:19:32

Ugyan ez még semmi. Két éve mentem Szarvasról le Almáskamarásra. Nem is tudom milyen kis falu környénén voltam éppen....
Tótkomlós vagy nem emlékszem....
Mindegy is. Lényeg a lényeg, hogy ott olyan brutális kátyúk voltak, hogy egyszerűen megálltam az út közepén és mint a TRUCK TRIALban néztem, hogy én most hogy fogok itt továbbmenni, hogy ne akadjon fel a kocsi alja. :S

Neszójjábe__ 2010.07.05. 17:21:41

@schnee - NOKIA dobozokat elfogadok!:
Lehet, hogy te is el leszel küldve, mint az alábbi kolléga:
autofilia.blog.hu/2010/07/01/indulj_el_egy_uton_avagy_oda_a_magyar_kozuthoz
röviden: mire a közútkezelő válaszolt, addigra kijavították az úthibát, és megfelelőnek tartották a kérdéses szakaszt.

Tornado86 2010.07.05. 17:51:47

Kb. mintha itthon a Várad - Szatmár út egyesz Szatmár megyei szakaszait látnám azzal a különbséggel, hogy ott tábla sincs, valamint van egy európai (E671) és egy kétszámjegyû minõsítése, hasonló a helyzet Váradról Déva fele is, beleértve az utak rangját.
Persze nem ez, sokkal inkább pl. Ausztria v. Svédország kéne legyen az etalon. Lenne itt bõven mit felújítani.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.07.05. 18:36:34

Az Ormánságban jártatok-e már? :)

ixub 2010.07.05. 18:42:11

Ajánlom figyelmetekbe a Jászjákóhalma-Jásztelek közti förmedvényt is.

kuki123 2010.07.05. 18:47:54

Romániai szintet ütnek az utak...
okadék,
kint a hegyen a szántás melletti út jobb állapotban van...

zala 2010.07.05. 18:49:18

ez nem út bammeg, hanem egy kotvány

Frigyesmester 2010.07.05. 18:55:41

A teljesség igénye nélkül:
A 24-es út a Mátrában. A 21-es út és Sámsonháza közötti út. Az út Szabadegyháza és Adony között. Budapest VIII. ker. Bókay János utca, Szigony utca, Tömő utca, Leonardo utca, Práter utca. A 4-es út Fegyvernek és Kenderes között. Pécsen a Misinára (a TV toronyhoz) vezető út. Ercsi Tisztitelep összes utcája. Kóspallag és Márianosztra között az út. Biharnagybajom és Füzesgyarmat között az út. Az út Hajdúdorog és Újfehértó között.

Szerintem százával vannak ilyen "vacak" utak. Kérdés: hol a lé, amit az utak karbantartására-felújítására kellene fordítani. Mi a fenéért fizetünk autósként például súlyadót, és pl. 340 Ft/l benzinárban 145 Ft adót?!

1kutya 2010.07.05. 19:07:55

én Aldo(digólimó) kollegáért mentem úgy két éve az Újiráz-Okány vonalon, no ott konkretice több volt a kátyú, mint az aszfalt.

lehet azóta megcsinálták, de jövő héten megint megyek arra és van egy olyan rossz értésem, hogy inkább Zsadány felé kerülök:-DDD

OkoskaTo:rp 2010.07.05. 19:08:34

El vannak puhulva ezek a buszsofőrök. Romániában megesik, hogy 50 km-en át kátyús földút köti össze a falvakat, és a menetrendszerinti buszok is ezen járnak.

Pálinka-fan 2010.07.05. 19:14:47

8-as főút Veszprém - Várpalota (visszaminősítve autóútról főúttá), Szentantalfa-Nagyvázsony, Pápa-Devecser, 83-as főút Pápa-Győr, stb. BOTRÁNY!!!!!

kuki123 2010.07.05. 19:23:43

a picsába fel kéne jelenteni életveszélyt okozó, vagy gondatlanságból elkövetett emberölés kísérlete okkal a közútkezelőt

RogerNyul 2010.07.05. 20:59:08

Békésben a Nagyanté - Mezőgyán közti út is megér egy misét. A traktor elakad, akkora gödrök vannak rajta. A busz is kerül Zsadány felé. Katasztrófa az úthálózat.

troger242 2010.07.05. 21:18:33

@Frigyesmester:
Jól mondod: a 24-es az katasztrófa,a nagy "Mátrai Turizmus"-os duma a f@szba sincs!Kritikán aluli az utak minösége,föleg ahol le kell fordulni Galyatetö felé.Most "bekenték" sárral,de azt is szájba rúgnám aki ezt a taknyolást megcsinálta meg átvette.Sokan erröl jönnek fel a Msztistváni Siparkba,gyönyörü látvány fogadja öket!! SZÉGYEN!!!!!!

Marr 2010.07.05. 21:45:16

a kedvencem, mikor pl. Heves és Nográd határán kanyarog a hegyekben az út: ahogy Nógrádból Hevesbe érek, szép, egyenletes, sima, masszív, stb. aszfalt; vissza Hevesbe kátyú, murva, töredezett aszfalt egyvelege. és ez váltakozva a megyehatárok szerint.

Бабаяга 2010.07.05. 22:11:00

@Frigyesmester: A 23-t kihagytad. Én legutóbb márciusban vaksötétben kerülgettem rajta a kátyúkat meg az akkor ébredező békákat. Aztán ott van a Vác-Acsa közti út, ami megy tovább Püspökhatvan felé. Pesten pedig ajánlom az indexben is szerepelt csőgyár utcát.

A posztíró nem sokat tévedt, a traktorok is rendesen hozzájárultak ahhoz, hogy így nézzen ki az út.

igazi hős 2010.07.05. 22:16:28

@Frigyesmester: 1. Annál jóval nagyobb a benzin adótartalma.
2. Azért ott fizetjük, mert azt nem lehet elcsalni, ellentétben SZJA-val, TB-vel, vámmal, stb. Demagógia ON: ha feleennyire adókerülő lenne az ország, akkor 0 Ft jövedéki adó lehetne az üzemanyagon, az alkoholon és a cigarettán. Demagógai OFF

misitcom 2010.07.05. 22:38:49

Az utak állapotánál már csak az siralmasabb,hogy a börtönök tele vannak tettre kész,életerős fiatalemberekkel.Naponta kivezényelnék Őket egy vödör aszfalttal és egy döngölővel valami hasznot is produkálnának.Talán bűnmegelőző programnak is ellehetne adni.

Бабаяга 2010.07.05. 22:46:17

A vödör aszfaltról jut az eszembe: Az esőzések miatt az utcánkban három napon belül két csőtörés is volt. A második a kocsikiállónk előtt. Még éjszaka kijavították a törött csövet, majd öt nap múlva megérkezett a vízművek alvállalkozója és betemette a gödröt, de nem tömörítette. Három nap múlva jött a következő alvállalkozó és leaszfaltozta az utat, ami két nap újabb esőzés után újra brutálisan megsüllyedt, még ott is, ahol nem járt soha autó. Csekély újabb két hét után újra elkészült a javítás, másodszorra már valóban betont használtak és a talajt is tömörítették. (Egy hónapig nem lehetett kiállni a kertből.)

misitcom 2010.07.05. 22:58:33

@Бабаяга: , másodszorra már valóban betont használtak

Nem mindig van fizetőképes kereslet az árura.Ilyenkor nagyduzzogva beleöntik a kátyúba.

Dixi. 2010.07.05. 23:22:10

Nem tudom miért mentek olyan messzire....orbánság...heves....Bp töl70 Km-re Bugyi és Kunpeszér közötti út...10-20cm mély, fél, másfél nm kátyúk....és ott közlekedik a volán busz....

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.06. 00:49:25

@Pálinka-fan: Ami Pápa-Sümeg-Héviz között lévő út az tényleg érdekes,de 60-70-nel simán járható,ismerni kell az utat,mert tábla nincs,de éles kanyar az van. Télen nem mennék arra soha,az tuti.
83-asnak meg országos viszonylatban nincs nagy baja,csak keskeny egy kicsit,meg kanyargós a földtulajok miatt,egyedül csak Ménfőcsanak-és Szemere között érdekes az út,itt szoktak lenni a hullazsákok.Amúgy járható,szerintem,nyomában sincs a videókon lévőkhöz képest.

Polos 2010.07.06. 02:19:36

@schnee - NOKIA dobozokat elfogadok!: Most voltam arra, és nem találkoztam akkora kátyúval ami 40-nél defektet okozna, tehát vszeg tényleg javították.

Fehérszakál 2010.07.06. 04:59:51

Ritkán jártok a 31-es főúton. Mendénél 3 hónapja van felbontva kb 2 km-es hoszban az útpálya egyik oldala, helyenként 2-2.5 m mély szintkülönbséggel, az út emiatt kegyetlenül beszűkült, a szembe jövő kamionok csak úgy férnek el, ha az útpatkára lehajtanak, ott meg 20-30 cm mélségű kátyuk vannak hónapok óta. A gaz már kb fél méter magas ott ahol felbontották az utat. Közvetlenül Mende elött (Pest felöli oldal) két kis áteresz fölött építenek hidakat egymástól kb 100 m távolságra, gondolom mindkét híd kb 100 millába kerül. Egy markoló 1-2 nap alatt átvágta volna ezt a távolságot és akkor megspórolhattak volna egy híd árát. Természetesen ezen a szakaszon lámpákkal egyirányusították a forgalmat 2 helyen is, eszméletlen dugó, 20-40 perces lépésben totyogás mire át tudunk haladni naponta a beszűkített helyen. Közben a megmaradt úton akkora kátyuk vannak, hogy kitörik a kocsik kereke ha belemennek, néha betömik valamivel, de pár óra múlva ugyanakkora a kátyú. Ja és mindezt EU-s támogatással csinálják. Hetekig egyetlen munkást sem lehetett látni az említett szakaszon.

Lombrágó 2010.07.06. 07:58:45

Azt is verje fejbe valaki egy bazi nagy kalapáccsal, aki kitalálta, hogy a Kőbányai útra húsz méterenként lámpával biztosított balra kanyarodó sávok kellenek. Végülis a kicsi sárga emberek olyan sokkal járulnak hozzá ennek az országnak a sikeréhez, hogy igazán megérdemlik. A hamis árucikkekkel folytatott feketekereskedelem meg olyannyira fontos, hogy le kell érte szűkíteni az utat. Te meg ha óvodába viszed a gyerekeidet kelj fel még korábban. Ha hajnali ötkor mész, nincs dugó.

sirsteve 2010.07.06. 08:21:59

Ajánlom figyelmetekbe a Poroszló - Borsodivánka közötti útszakaszt is.

steflac 2010.07.06. 08:34:03

Uniós forrásból a térkép szerinti mellékfelújítások történtek meg az utóbbi 5 évben: euter.nfu.hu/?link=18b50

tuono 2010.07.06. 08:35:09

Tyűűű de gyorsan mennek a fák. Szerintem nem is negyvennel ment. :D:D:D

indapass90210 2010.07.06. 08:42:41

Pálinka-fan 2010.07.05. 19:14:47

Pedig azon a szakaszon simán lehet 150-200-al menni :D

Droidfigyelő (törölt) 2010.07.06. 08:44:35

Sajnos, ehhez nem kell messzire menni Budapesttől. Sőt, el sem kell hagyni a várost. Kiscelli út épp ilyen.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.07.06. 08:54:00

óó a jó jászság, tele van ilyen szarokkal, ajánlom Kétpó környékét

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.07.06. 08:59:24

@Droidfigyelő: @Dixi.: "nem kell messze menni Budapesttől", meg "nem tudom miért mentek olyan messzire... BPtől..".

komolyan, mi ez a BP központúság itt?
előbb Budapesten kell megcsinálni az utakat vagy he??

plb 2010.07.06. 09:08:51

Mitakartok? Válságvan, ahhoz képest ez egy nagyon frankó kis útszakasz volt.

Droidfigyelő (törölt) 2010.07.06. 09:22:38

@supracoger:

Abszolút nem ezt akartam mondani. Hanem azt, hogy mindenkinek az a fontos, ami a közvetlen környezetét érinti. Ez az én esetemben nem a Jászság:) De ez nem azt jelenti, hogy az ottani útállapotok szerintem tök jók lennének. Így ok?:)

paaj 2010.07.06. 09:41:35

Most mit akartok? Teljesen jó ez az út ( is ). Olyan sebességgel kell közlekedni, hogy az autó átrepüljön a kátyú felett. Ha mégse hát vegyél gyorsabb autót:))

Perillustris 2010.07.06. 10:16:31

Legalább egy-egy vékony sávot csinálnának meg a szélén, hogy bicajjal és motorral normálisan lehessen menni. :P

hbe 2010.07.06. 15:46:37

Mi a baj a 24-essel? Hetente megyek arra, meg ott is laktam, nem egy autósztráda, de ennél szászor rosszabb utak vannak a környéken. Jó dolgotok van, ha az rossznak minősül máshol, erre ha mind csak fele olyan jó lenne mint a 24-es, örömtáncot járna a térség. Pl. a Kisnána - Verpelét - Egerszalók, Verpelét - Tarnaszentmária - Egerszólát - Egerszalók, Egerbakta - Bátor - Szúcs (a bátori elágazástól), Sirok - Terpes - Bükkszék, Recsk - Mátraderecske - Mátraballa, 3-as főút detki körforgalom, mindegyiken van olyan rész, ami kárt tud okozni az autóban, ha nem figyel az ember, a Detk - Markaz- Vécs háromszögbe meg csak akkor megy az ember, ha kalandot akar.

troger242 2010.07.06. 21:21:45

@hbe:
"Pl. a Kisnána - Verpelét "
Most voltunk arra a hétvégén...hát beszarás!!!
Verpelét elött akkora,öööö minek nevezzem,nyitott "garázs" tátongott,hogy egy kraz belefért volna!!!De komolyan!!A mögöttünk jövö meg majdnem seggbe vert,mert nem látta,hogy majdnem állóra fékeztük a kocsit a "medence" végett.Se tábla,se lóf@sz nem jelezte a kis okosságot.Boldog lettem volna,ha leszakadt volna a fél kocsi,meg még belénk is jönnek hátulról!!

Frigyesmester 2010.07.07. 21:13:37

@Lombrágó:

Megpróbálok minden tekintetben korrektül választ adni arra, hogy miért kellett a Kőbányai úton az a két új jelzőlámpás csomópont.

Egyáltalán nem a "kicsi sárga emberek" és nem a seftelés miatt. Ugyanis mind a megszünt Józsefvárosi Pályaudvar, mind a volt GANZ Gyártelep beépítése, teljes átépítése és funkcióváltozása fog megtörténni egy óriási ingatlanfejlesztési projekt keretében. Ennek előkészítéseként hozták létre a 2 új jelzőlámpás csomópontot.

Az egy dolog, hogy a "kínai piacok" között a Kőbányai úton állandóak voltak ezek az agyament balrafordulások - illetve az is, ahogy sötétetés után városi autópályának vagy gyorsulási verseny helyszínének nézték ezt az útszakaszt "egyesek".

Kedves SilentSound!
Remélem ÍGY már minden tekintetben korrekt a komment, és nem sértem vele senki "érzékenységét".

Mouth Hero 2010.07.07. 21:44:16

@Frigyesmester: Az ÁAKH az előbbi megfogalmazással is egyetértett, s bármily meglepő, a komment megfogalmazójától függetlenül, ezzel az új, módosítottal is.

Ezekkel a k*rva mutyikkal kellene végérvényesen leszámolni, mert ami pl. abban a fertőben működik évtizedek óta, az minden határon túl megy (szó szerint is).

Persze ahogy egy nyakkendős mondta pár éve: "léte fontos társadalmi érdek, amennyiben csökkenti a szociális feszültségeket, ha a kevésbé tehetősek olcsón vásárolhatnak".

Adómentesen.

Pataki84 2010.07.08. 09:36:44

Még az az érdekes,hogy az ilyen utakon,amikor 20-30-cal kátyúkat kerülgetek meg átzötyögök az egybe-töredezett-rotty-lyukas négyzeteken,jönnek mögöttem a robot user-ek és szó szerint majdnem letolnak,őket nem érdekli,szigorúan a sávjukban maradva átmennek 70-90-nel mindenen!Békés,Hajdú-Bihar,Jászság és társai.Még jó,hogy nekem 8 lengőkarom van és ilyen utakon nem bírnak ki csak 1-2 évet.De ezeknek,akik itt letolnak miből van a futóműve?Szénszálas-kevlár-acélból?Vagy Titánium?

"azta" 2010.07.09. 10:37:23

szerintem ez potenciális életveszélyes helyzet - esőben kurva élet, hogy nem látod, hogy az aszfalt, vagy luk. ha meg megdob a gödör, vagy elrántod a kormányt hát bármi lehet. erre szerintem nem is vonatkozhat az "útviszonyoknak megfelelő" gusztustalan kitétel: ha életemben nem jártam még arra és ömlik az eső, 90 helyett megyek mondjuk 60-70-nel akkor ki a hülye, ha így balesetet szenvedek vagy okozok?
szerintem az autóklubbal szövetkezve az útkezelő ellen kellene próbapereket indítani! gondatlan veszélyeztetés vagy valami hasonló címmel (nem vagyok jogász). nos?

eml 2010.07.09. 10:53:16

@"azta":
Egyszer hallottam a kátyú definicióját. Valami 20x20x8 vagy 30x30x10 centi, nem emlékszem pontosan. Éppen Budakeszi Fő utcán haladtam lépésben, mert akkora aszfaltgyűrődések, nem kátyúk vannak az úton, mint a rendőrök, akik a forgalom akadályozásáért meg akartak büntetni, elmondták.

KolomparVinetu 2010.08.02. 14:39:14

@OkoskaTo:rp: Kátyús földút? Olyat hogy?

Timnorc 2010.08.02. 15:54:44

Kátyú témában egy újabb - nem biztos, hogy meglepő - sztori. Íme:
A múlt héten voltam néhány napig Miskolcon. Amúgy dunántúli vagyok. A miskolci utak állapota nagyságrendileg, szemmel láthatóan rosszabb más, magyarországi, vidéki nagyobb városok útjainál, ahol a közelmúltban megfordultam.
A különbség pedig abban áll, hogyha azokat a miskolci útszakaszokat hasonlítom más vidéki nagyobb város útjaihoz, ahol éppen nincs méretes kátyú, akkor azt kell mondanom, hogy ott sem rosszabb a helyzet, mint máshol. De helyenként akad egy-két olyan kátyú Miskolcon, amit már rég ki kellett volna javítani. De nem tették.
Egy nem miskolci számára, aki amúgy is nehezebben tájékozódik egy idegen városban, különösen nehéz még arra is figyelni, hogy elkerüljön egy köpenyszálszakadást vagy egy felni sérülést.
Ennyi.

Sztbeni 2010.10.10. 19:25:47

Azt nem mondanám, hogy Romániában rosszabbak az utak. Erdélyben a legtöbb főút sokkal jobb állapotban vannak, mint a hazai utak. 6-7 éve még tényleg rossz volt, de mára már nem.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása