Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Leütött, mert rácsaptam az autójára

2010.07.17. 11:14 :: SilentSound

Úgy látszik, a kánikula többekből is kihozza az állatot. Az biztosan valami fatális véletlen, hogy Károly levelének negatív főszereplője egy BMW X6-ost hajt, de itt a bizonyíték, hogy nem kell feltétlenül sok ész ahhoz, hogy valaki mocskosul gazdag legyen. Persze az is lehet, hogy a nagy batárból nehézkes lefelé a kilátás, ezért parkolt le a zebra közepén. Igen, azt hiszem, inkább ez lehet a megoldás.

Az alábbi eset még pénteken történt az Oktogonnál a Teréz körúton lévő gyalogátkelőnél a Blaha Lujza tér irányában. Az OTP bank felől sétáltam át a körúton gyalogosoknak zöld jelzés mellett de már akkor látszott, hogy néhány autó ott ragad és nem tudnak tovább haladni.


Na így meg lehet állni X6-ossal zebrán is!

A belső sávban lévő autós látta, hogy nehéz helyzetbe került de úgy állt meg, hogy a zebrát szándékosan szabadon hagyta. A külsö sávban azonban egy BMW X6 szándékosan a zebra KÖZEPÉN állt meg, minden további haladási lehetőséget elvágva... Hiszen előtte is álltak háta mögött meg elmenni nem lehetettt mert a járdán már egy virágos bódé hátulja van.

A vezető felőli oldalon érkeztem meg és széttárt kezekkel jeleztem, hogy így nem tudunk tovább menni. Reakciója annyi volt, hogy önelégülten vigyorgott rám, hogy ő innen aztán sehova se megy.

Rájöttem, hogy mozdulni nem fog ezért még búcsúzóul felmutattam neki középső ujjamat, kimutatva véleményem a zebrán való helyezkedésével kapcsolatban.


Valahol itt parkolt le az X6 sofőrje

Ezután próbáltam átmenni közte és az előtte lévő kocsi előtt de ahogy a kocsija elé értem, minimális gázt adott, hogy beszorítson és rám ijesszen. Ez olyannnyira jól sikerült neki, hogy első felindulásomban rávágtam egy igazán erőset a motorháztetőre és folytattam utamat.

Hátra sem nézve haladtam előre de pár pillanat múlva hátulról leütött szerencsére csak oldalról talált el így nem lett komolyabb bajom. Szembe fordultam vele miközben hátráltam, ő pedig üvöltötte - Mé ütöd a kocsimat Teeeeee!!!!

Kihasználva, hogy agykapacitását lefoglalta eme bonyolult összetett gondolat megfogalmazása gyorsan odakaptam az arcához egy pofon reményében. Ekkor igazán ideges lett de szerencsére el tudtam futni előle.

Tanulság? Számomra annyi, hogy egy kis futást megér egy ilyen ember felidegesítése, ha már emberi módon nem lehet vele a problémát rendezni. Főleg úgy, hogy tisztában van vele, hogy ő a szabálytalan.

501 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak sztereotípia büntetés veszélyes parkolás kresz zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.18. 11:25:09

@foodlfg: Az enyém nincs 25 centi, de legalább nem ájulok el, ha használni kell... :D

igazine 2010.07.18. 11:33:55

@BMWprof: Hát, nem tudom. Elfogadnám egy félkarú úszó tüdejét meg kitartását, vagy egy kerekesszékes vivó reflexeit. Talán nem mindenki retardált, aki -más lehetőségek híján- paralimpián indul és bizonyítani akar. Tudom, tudom, old joke - a helyén kezelem én is.

@Aabroncs: amit én hiányolok -és persze emellett tudom, hogy a flamewarnak nem a természete- az a megoldáskeresés. Utálom a "tipikus magyar" kifejezést használni - parasztok, bunkók a világon mindenhol vannak- de, ami szerintem helyi sajátosság -és, ha hihetünk a felméréseknek- az az élmezőnybe tartozó pesszimizmus. Meg, hogy a magyar mindig mástól várja a megoldást a saját problémáira. Az államtól, a rendőrtől, a szomszédtól, a munkaadótól, a felszolgálótól, a "másik autóstól", holott fel kéne már fogni, hogy nyomorult életünkre egyedül mi saját magunk tudunk megoldást találni.
Persze, itt is elhangzott motorház tetőn ugrálás meg 15-ös csillag-villás használata, mint megoldás. De azért kíváncsi lennék, hogy egy-egy ilyen írás beküldője milyen -mindkét félnek jó, de legalább konszenzusra törekvő- megoldást javasolna a helyzet kezelésére. A pofozkodáson meg a kromofágozáson kívül, persze. Lehet irogatni, meg bánatot elsírni, meg a vélt igazságtalanságokat fennhangon előadni, de azon kívül, hogy tucatnyi kommentelő egymást gyalázza -itt is, basszus, mit várunk akkor az utakon?- nem sok minden változik, ezek csak további feszültségek gerjesztésére jók. Mert, aki eddig kikerülte a "szép X6-osban ülő honfitársat", legközelebb kalapáccsal veri szét a "bunkóparaszt, zsírfejű, neogazdag faszkalap" bal első fényszóróját, mert az milyen jó, a kommentelők közül legalább 23-an javasolták.
Tökéletesen egyetértek és osztom azt a gondolatot, hogy valamit tenni kell. Pattanásig feszültek a népek már, ezt talán mindenki látja. Le kéne vezetni a feszültséget leginkább. Csak, amig pl. lehet minden nap kiadósat edzeni meg baromi jót futni, addig a közlekedők egymás vérét szívják feszültség levezetés gyanánt.

Amúgy meg szerintem igen is változik a morál. És bár egyre több a szélsőség, nagyon sok pozitív példa van, amiről pesze beszélni már nem annyira izgalmas. Egyre többen engednek át a zebrán, szemlátomást udavariasságból, jófejségből, KRESZ-ismeret miatt - mindegy is tulajdonképpen.

2lkedő 2010.07.18. 11:34:18

@jegesmedve:
Általában az értelmi és érzelmi intelligencia fordítottan arányos a túltengő önérzettel és kötekedési hajlammal.
Rámnéztél? Lefejellek! Beszóltál? Lerúglak! Beintettél? Szétverlek! Hozzáértél a kocsimhoz? Leütlek! Megnézted a csajomat? Megbaszlak!
Folyton bizonyítani, kompenzálni kell, fenntartani a látszatot, minél bunkóbb valaki, annál inkább be akarja bizonyítani, hogy milyen király csávó. A realitásérzék és objektív igazságérzet gyakorlatilag teljes hiánya jellemző, jó közelítéssel szociopaták az ilyenek.
Konfliktuskezelésre csak az agresszió módszerét ismerik. És persze általában bejön nekik, mert az értelmesebb ember inkább kitér az ilyen ostoba, dedós kakaskodás elől.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.07.18. 11:37:41

@2lkedő:
Ezt Vályogvető Lajos: "Az én cigány népem" című könyvéből másoltad!

hubertusz 2010.07.18. 11:56:29

Érdekes napom volt.
Négy másokra életveszélyes durva, agresszív szabálytalanság sorozatot láttam két órán belül. Nem fogjátok kitalálni. A vétkesek a következő új modellekben feszítettek: BMV X6, Mercedes, Volvo. Tényleg. Na most hiszem, sőt biztos vagyok abban, hogy nem minden ilyen autót vezető bunkó kőgazdag bűnöző állat!
De azért úgy tűnik, ezen márkákat (főleg az első kettőt) gyakrabban használják ezek a népek. Ezért a forgalomban már ezekre különösen ügyel az ember.
Mit lehetne tenni? Sajnos nincs javaslatom.

prozack 2010.07.18. 12:07:33

az itt szokaratezo, kromofagozo, csilagkulccsal tamado kis szarcsimbokok 99%-anak sajnos egy rollerre sem telne es itt a neten nagylegenykednek
itt aztan lehet kemenykedni, minden kovetkezmeny nelkul es vegre egy kis onbizalmat meriteni a rongyos, megcsomorlott, keseru, irigy kis eletukbe

BMW_Z4_306PS 2010.07.18. 12:09:00

A BMW-s faszkalap volt,

ne álljon a zebrára, akkor nem mutogatnak neki,
ne próbáljon elütni, akkor nem csapnak a motorháztetőre.

Sajnos a BMW-ket is pénzért adják, nem IQ-ra.
Minél kisebb az IQ, annál nagyobb az agresszió.

BMWprof 2010.07.18. 12:13:18

@BMW_Z4_306PS:

nagyszerü még egy csöves kukorica, aki ugy gondolja hogy egy kommenttel komolyan veszik :) az Z4 meg csak álom marad mindörökre :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.18. 12:46:52

@igazine: Igazságod vagyon. Azonban egy apró hiba van itt a legtöbb ember eszmefuttatásában, akik a tárgyalásos megoldást preferálják. Az ellenfél nem ilyen, nincs hozzá partner. Innentől, ha én nem vagyok tajparaszt, akkor mi a megoldás? Ne foglalkozzak vele? Megint ő járt jól..Ha én pozitív hozzáállást látok, örömmel veszem az utakon is. Látni jó irányú változást. Ha azonban kinéz egy fekete seggű vadbarom az X6-ból, engedtessék meg nekem, hogy feltételezzem, nem tárgyalás útján fogjuk lerendezni.Azt azonban már ne várja tőlem senki, hogy megint toleráljak. Én/mi toleráljunk. Aztán ezt egy fél ország kihasználja...Megfigyeltem, a legjobb iránymutató a parkolás. Mindent elmond egy emberről, hogy parkol.Ott meg is nézheted, milyen autókkal teszik, nagyrészt.Teszkó parkoló, félig üres..Mégis van aki a bejártához, a sávba parkol, pedig csak 10 méter. Az ilyen apró dolgoktól indul el minden.Eltűrjük, elfogadjuk. Campona, behajtás csak mozgáskorlátozottak részére. Mégis van egy réteg,akit ez nem érdekel, rendszeresen ott parkol. Neki lehet, ő felette áll az ilyen apróságoknak. Van, hogy szólok,kérdezek. Normálisan. Nos, még nem volt olyan, aki azt mondta volna, elnézést, nem láttam,hogy ez mozgáskorlátozott hely. Már megyek is ki. Hogy mik voltak, szerintem kitalálható. Csak agresszió. Akkor nekem ne beszéljünk tárgyalásos megoldásról.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.18. 12:49:13

@jegesmedve: Csak nehogy emberedre akadj...Menő...Teeee...

jegesmedve 2010.07.18. 12:55:13

@Aabroncs: viccnek szántam, sosem voltam menő és nem is kívánok az lenni - főleg ilyen áron.

Amúgy igazad van, de itt arról van szó, hogy BÜNTETNI kell és kész. Ja, és behajtani. Ennyi. Legközelebb nem áll oda. Ja, hogy minálunk nincsenek betartatva a törvények? Akkor miért várjuk el bárkitől, főleg a legaljától, hogy majd ő tartsa be?

BMWprof 2010.07.18. 13:02:40

@BMW_Z4_306PS: nagyszerü, hol találtad a képet. :) Egyébként a metakommonukitiv megynyilvánulásod valoszinüleg tükrözi személyiségedet.

BMW_Z4_306PS 2010.07.18. 13:13:29

@BMWprof:
ha gondolod belekarcolhatom a hátulján a porba, hogy "fasz BMWprof".

Ja, és a te hatásodra regeltem BMW-s nicket.
Nekem nem ez határozza meg az életem. Az, szánalmas lenne.

BMWprof 2010.07.18. 13:31:07

@BMW_Z4_306PS: Primitivségedet nem kell tovább ragozni, már elsöre lejött. én ezzel a nickkel vagyok ott több BMW s forumon, tehát pusztán a kedvedért nem fogok rajta változtatni.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.18. 13:34:58

@flashfalcon: Figyelj kiscsávó, milyen alapon mérlegelsz amikor semmi jogod hozzá. Amint meglátsz egy gyalogost azonnal fékezel, kb ennyi jogod van. Autósként hányingerem van az olyanoktól mint te, aki azt hiszi, hogy a gyalogos csak egy probléma. Igen, én is látok bénázó hülyéket a zebrán, és igen, ha én vagyok gyalog sokszor elengedem az autóst, hadd menjen, mert nekem könnyebb megállni. De ahogy te élsz, ítélsz az bicskanyitogató. Azért nem fékezel mert drága a benzin?! Te honnan jöttél ember? Úristen.

indapass90210 2010.07.18. 13:36:13

@bi em dabvju: mondjuk egy x1 2.8-ast meg tudsz szerezni EUR 28K alatt? :)

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.18. 13:38:41

Itt valaki írta, hogy az önkéntes igazságosztók ideje lejárt, hogy mennyire kurvára igaza van. Vagy, ha ennyira nagy királynak érzed magadat, hogy motorháztetőket csapkodsz, előbb üss, aztán kérdezz (én nem így élek). Ki az a barom, aki egy ilyen bohócterepjárót csapkod, mikor tuti, hogy van benne két kopsz, egy vipera, két szamurájkard és három puska?! Ehhez azért elég hülyének kell lenni.

indapass90210 2010.07.18. 13:42:51

Srácok, kellene szerveznünk egy paintballt!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.07.18. 14:32:25

@BMWprof: Ez az, öljétek egymást. :D

Gyanítom, arra akart utalni, hogy aki fontosnak tartja kihangsúlyozni a nickjében is, hogy milyen autója van, annál a kocsi egyfajta bálvány, vagyis eleve torzult az értékrendje, hogy egy közlekedési eszközt ennyire az élete központi részévé teszi. Ergo, aligha várható el tőle, hogy objektív módon tudjon megnyilvánulni egy autós kontra gyalogos vitában.

alte trottel 2010.07.18. 14:35:52

@A kód neve Merkúr:
Én például ilyen vagyok! No persze nem _PONT ÚGY_ ahogy a szóbanforgó ifjú és naív polgár. Ahogy a tahomobil motorja felbőg és moccan az eleje, én nyitott tenyérrel svungosat rácsapok a motorháztetőre, majd a kocsira rogyok (festői pózban) és hangosan üvöltök segítségért, rendőr után!
Mert engem elütött a gyalázatos! Zebrán! És nekem eltörte kezem lábam! Szándékosan!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.07.18. 14:37:19

@Aabroncs:
Érthető, hogy nem akarsz szó nélkül elmenni a bunkóság mellett, de nagyon valószínű, hogy az agresszió még agresszívebb választ generál.
Ráadásul nem mindenki elég bátor és elég erős ahhoz, hogy konfrontálódjon egy bunkóval, aki ilyenkor tutira bosszút akar állni majd.

De ha mégis te győznél ott és akkor, a másik félben valószínűleg forrni fog a düh, hogy elégtételt vegyen, ha nem tud rajtad, majd máson tölti ki a dühét.
Gyanítom, hogy az ilyenféle önkéntes igazságosztás inkább az erőszak továbbgyűrűzését és kiterjedését fogja okozni.
Mielőtt kérdeznéd, megoldást nem tudok, nekem is sérti az igazságérzetem, de nem hinném, hogy az általad leírt a legjobb módszer.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.18. 14:47:15

engem ha egy ilyen megijeszt, akkor jól arconfosom :D

BMWprof 2010.07.18. 14:53:16

@Daily Shark: Tehát ha valaki az autot tekinti a hobbjának akkor az egy eltorzult személyiség ? érdekes gondolat. a márka szeretetnek semmi köze nincs az emlitett szóban forgo esethez, csak kiemeletem hogy az auto tulaja nem azért verte nyakon mert nem volt rajat sapka, "vagy éppen volt" Nézd neke is mutattak már be forgalomba mert mondjuk nem hagytam szabálytalanul sávot váltani, és amikor a piros lámpánál bekopogtam az ablakán hogy ugyan nem kelle mutogatni és más vagyontárgyát felelötlenül veszélyeztetni akkor érdekes modon már nem volt akkora az arca.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.07.18. 15:18:11

@BMWprof:
Nem ezt mondtam.
Csak megpróbáltam értelmezni, miért lehet, hogy derék ellenlábasod (by Gyalog galopp) ezt gondolja. :)
De azért ha a hobbi túlzottan hangsúlyos valaki életében, az jelent valami értékrendi torzulást szerintem, mellesleg nem mondom, hogy én mentes vagyok ettől teljesen.
Tudod, szerintem az különbözteti meg leginkább a már beteges torzulást a még nem súlyostól, hogy az előbbi felháborodottan tagadja, hogy vele bármi baj lenne, míg az utóbbi képes objektíven felismerni, hogy azért van benne egy kis túlzás. És amíg képes ezt felismerni, addig arra is képes lehet, hogy ezt a helyén kezelje.

Engem hidegen hagy, ha valaki mutogat vagy anyázik, egyszerűen leszarom, nem ér annyit, hogy bármilyen figyelmet is szenteljek neki.
Ha meg eleve én voltam a szabálytalan, akkor meg van benne, annyi gerincesség, hogy elismerem, és megértem, hogy ez másnak zavaró lehet, tehát nem fogok dühödten bosszúra vágyni, hiszen én idéztem elő az egészet.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.18. 16:17:49

@A kód neve Merkúr: "Miért gondolod, hogy aki kiszáll az utóból nem lehet erős? :) "

Miből gondolod, hogy ezt gondolom? Azt mondtam, hogy érdekes módon nem szoktak kiszállni. Mert addig véd az autó. Nyilván, aki nagy fighternek érzi magát (esetleg az is), az kiugrálhat. Igazából előnyben van, mert van egy tiszta döntési helyzete, ezzel faszán vissza is élhet, ahogy az autójával is tette. Nem is kérdés, hogy akiben van annyi aggresszivitás és pofátlanság, hogy rádhajt gyalogoskén egy autóval, az ha úgy érezné, hogy abszolút esélyes, akkor kiszállna és bunyózni próbálna.

A történetben szereplő mókus viszont nem volt sem "erős", sem ügyes, csak tajparaszt. Hátulról megüt valakit, aztán hagyja, hogy az szembeforduljon vele... hát ha kicsit pechesebb, akkor leütik, mint a szart. Nem gonoszságból, meg vagizásból, hanem önvédelemből.

@Bélféreg: "Miért, olyan büdös voltál? :)"

Ezt hogy matekoztad ki?

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.18. 16:32:21

@A kód neve Merkúr: Ez nem igazságosztás, semmi baja nem lesz tőle a kocsinak. Semmi komoly. Figyelmeztetés, reakció. Azért para ám, amikor meglódítanak feléd egy kéttonás jószágot. De a 800 kilós is az.

Igazságosztás az lenne - amit azért bőven lehet itt is, meg minden anyázós blog kommentjei közt olvasni - ha (komoly) kárt okoz. Tudod, a kerék kiszúrós, összekarcolós meg levágnám a kezét az ilyen gecinek típusú hozzászólásokra gondolok. Akik aztán persze kint az életben kusshadnak, ezért a pofátlan barmai még csak nem is érzik, hogy nincs redben amit csinálnak.

Mert azért hidd el, ha valaki minden hasonló "közösségellenes" paraszt akciója során elég nagy ellenállással találkozik, az minimum visszavesz ezeknek a számából. És igen, nem kell példa, hogy biztos van, aki nem, mert biztos van, de az emberek (ide értve a seggfejeket is) többségére hatnak ezek a reakciók. Ha pl. 4-5 ember állt volna oda méltatlankodni, akkor az feltehetőleg nagybb hatással van rá. Nem ott helyben, és nyilván nem ismeri el, de ettől még hat.

Amúgy meg nincs minden nagyautóban erősember, mert ahhoz pénz kell és nem többévtizedes sportolói (esetleg küzdősportos) múlt. A kettő nem jár együtt, sőt... Amúgy, ha necces a helyzet, ha felbosszantasz valakit, akkor annak nem fordítasz hátat (lásd a post tanulságát is). Ennek két oka van - az egyik az, hogy az metakommunikációs szempontból káros. Felbátorodik az illető, mert látja, hogy nem akarsz vele balhézni, verekedni, a másik meg a triviális ok... És nem azt mondom, hogy verekedni kell (nem szabad), de az ilyen pöcsök pont akkor ugranak rád, ha látják, hogy nincs kockázat, mert nem fogsz.

Az sem mindegy, hogy mindez fényes nappal a tömegben történik vagy éjszaka a kihalt utcán. Nappal sokkal kisebb az esélye, hogy valaki viperával nekedessen, az tuti lebukás és börtön.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.18. 16:42:30

@huvosvadasz: Alapvetően egyetértünk, de neked is, mert ahogy nekem, úgy neked is a magyar társadalommal van bajod. De én kicsit másképp látom a megoldást. Ahogy látom vidékiként kicsit máshogy gondolkodsz, ami nem lenne baj. El nem tudod képzelni Bp-en hány embernek van fegyvere. Hiába vagy te erős. Kevés lehetsz. És akkor mit nyertél a hősködéssel? Magyarország sose lesz Németország, vagy USA. Ez itt más kultúra, és 200-300 évenként változik, akkor is alig.

"Mert azért hidd el, ha valaki minden hasonló "közösségellenes" paraszt akciója során elég nagy ellenállással találkozik, az minimum visszavesz ezeknek a számából."

Ez pedig abszolút téves megállapítás - sajnos. Az agresszió agrssziót szül, ahogy a posztoló példája mutatja. Persze mindenkinek eldurranhat az agya, nekem is el szokott, ritkán. Meg kell tanulnia a magyaroknak, hogy nem játszhatják az igazságosztó szerepet, a rendőrségnek kellene átvennie ezt a feladatot, márha működne.

Vagy "okosban" (megkereséses módszer, én ebben hiszek, és célravezető, persze nem egy ilyen nevetségesen piti ügyben) :)

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.18. 16:43:37

mármint én nem vagyok vidéki, de tisztelem a vidéki embereket, nagyon is, mint a németek, az övéiket

BMW_Z4_306PS 2010.07.18. 16:57:19

@BMWprof:
Idézet tőled:"BMW tulaj pedig ott követte el a legnagyobb hibát, hogy nem akkor baszta telibe a blogger urat, amikor elkezdett mutogatni. "

Ezek után tőled az, hogy primitív vagyok, mulattató.

A kép ezek után szándékosan tartalmazta, amit amit.
Másodszor akkor lepődnél meg, mikor megpróbálnál "telibe baszni".

Ne felejtsd el, már nem 1999-et írunk, mikor még csak pattanásos, szemüveges kockák használták a netet.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.18. 17:00:52

@A kód neve Merkúr: "Ez pedig abszolút téves megállapítás - sajnos. Az agresszió agrssziót szül, ahogy a posztoló példája mutatja. "
Tévedés! Amikor emberünk szembekerül ezzel a helyzettel, ott, akkor valóban agressziót szülhet, hiszen a tajparaszt nem veszíthet "arcot", de a következőnél át fog futni az agyán, meggondolja majd. Ezért van szükség az igazságosztókra, persze, mint mondtam, mindenki vegye figyelembe, mit veszíthet. Engem már annyira kiakasztanak az ehhez hasonló dolgok, hogy nem hagyom szó nélkül. Még élek, de tudom, lesz gond. Nem érdekel, fel vagyok rá készülve, de akkor is megteszem amit kell.A fiam már ne nőjön fel ilyen társadalomban, ahol csak a büdösbunkónak áll a zászló. Az okosban módszer is benne a pakliban. Volt rá és lesz rá példa.Nemrég is bejött egy bunkó az utcámba..

BMW_Z4_306PS 2010.07.18. 17:01:55

@BMWprof: "Tehát ha valaki az autot tekinti a hobbjának akkor az egy eltorzult személyiség ?"

Nyilván nem. Kb. egy szinten van, azokkal a szerencsétlenekkel, akik buszokat, netán vonatokat fényképeznek,
aztán neten megbeszélik, hogy utoljára a piros 30Y vonalán látták a 23-48-as Ikarust, tudod, aminek olyan szép hangja van.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.18. 17:42:15

@BMW_Z4_306PS: :-) Valahogy így:-) Az autó használati tárgy, nem több...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.18. 17:45:46

@jegesmedve: Ha vicc volt, sorry..Azért várjuk el, mert Ember. Pont az a baj, hogy egyelőre, csak azt lehet itt elvárni, amit szigorúan büntetnek, ha nem úgy van. Akkor lesz jó, mikor elvárhatod, mert így normális. Az új posztban lévő hozzászólások mutatják, nagyon messze még az idő.

BMWprof 2010.07.18. 20:05:03

@BMW_Z4_306PS: jol van elmondtad amit akartál, igy fasza gyerek vagy feküdj le és holnap szálj fel a BMW d re "Busz-Metro-Villamos" és indulj el robotolni egy multihoz és töprengj rajta hogy miért is ilyen szar az életed.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.18. 21:23:56

Baromira örülnék, ha a gyalogok/bringások/kétéltűek/négyéltűek/kiskutyák leszoknának arról, hogy autókat csapkodunk. Mert nekem is büdös a sztori ama tekintetben, hogy ezt a gázt-adott-megijesztett-dolgot hozzárámolta gondolatban a tisztelt posztoló.

Biztos, hogy én senkit sem rémisztgetek gázzal, de bárki, bármilyen indokkal rácsapna a járgányomra, Cooper-teszt rekordokat döntögetne.

Anyucikád seggét csapkodd, Prosztó Ló!

BMW_Z4_306PS 2010.07.18. 21:47:52

@BMWprof: "én ezzel a nickkel vagyok ott több BMW s forumon"

Vagy a fenét. Az itteni 8 hozzászólásodon kívül nem hoz semmit a google, se "BMWprof", se "BMW prof"-ra.

Egyszerűen csak tudatni akartad itt mindenkivel, hogy neked bmw-d van, mintha valakit is érdekelne.

2lkedő 2010.07.18. 22:14:40

@Darren79:
Betegek vagytok, bazmeg.

Ráüt az autódra, erre nekimész, vagy megvered? Miért? Mi ez az autó, talán oltáriszentség vagy közeli rokonod?
Ez egy tárgy, bazmeg, fémből, műanyagból, gumiból, üvegből.
Mi a faszom baja lesz, ha ráütnek kézzel? Nagyobb kárt okoz, ha fa alá állsz és a viharban ráesik az ág. Akkor mit csinálsz, nagy hős, kivágod a fát?
Gondolom, ha elütsz valakit, amitől behorpad a kocsit, még el is vered a sérültet jó alaposan , hogy jön ahhoz, hogy hozzáérjen a drágalátos szent autódhoz.
Megáll az ész, honnan van ennyi ember, aki így isteníti azt a guruló dobozt?

2010.07.18. 22:39:03

Aki hátulról sem tud eltalálni valakit, az inkább ki se szálljon az autójából, mert esetleg így jár, mint ez a vagány gyerek a videón:

www.youtube.com/watch?v=MoDG3k5cPZw&feature=related

Alex3000 2010.07.19. 08:46:54

TANULSÁG: ELŐBB átmész előtte, és utána azt szólsz be amit csak akarsz!

Alex3000 2010.07.19. 09:05:47

@Darren79: ha nem érted meg a posztolót, akkor, ugyan olyan paraszt vagy mint a BMW-s.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.19. 09:14:00

@Robi, a hód: :-) Jó! Tipikus X6-os tulaj ez is:-) @2lkedő: Azok hát. Egytől-egyig.Fel sem foghatom, kik állnak a BMW-s mellé. A két utolsó poszt és azok reakciói mindenen túlmutatnak, amit erről az országról gondoltam. Kollégámnak is mutattam itt:-) Kész van, mindenki...Elképzelem, hogy egy ilyen ember rám emel kezet..Biztos mentőt kéne valamelyikünkre hívni..

Ahamm 2010.07.19. 10:42:40

Látom, annyira izgatott volt a posztoló, hogy nem tudta megjegyezni a BMW-s rendszámát!
Nem kéne neki segíteni, és keresni valakit, aki látta az esetet, és meg is jegyezte a rendszámot?

2010.07.19. 12:56:09

@Aabroncs: Hát, lehet, hogy igazad van. A közhiedelemmel ellentétben a verekedéshez is kell némi ész (meg hidegvér). Az erőnek viszont nem sok köze van hozzá. Na jó, egy 40 kilós ember sokat nem árthat a másiknak (hacsak nem az is hasonló méretű), de egy dinamikus 60 kilós simán helyben hagyhat egy 120 kilós kopaszt is, ha van némi rutinja a harcban. (Persze ugyanez igaz lehet a nem kopaszra is. :-) ) Minél inkább nagydarab valaki, annál valószínűbb, hogy sosem kellett igazán verekedésbe keverednie éppen az előitéletek miatt.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.19. 16:49:05

@Robi, a hód: Ez így van.
Más: Nézegetem ezt a posztot, itt a sok agyament agyonveretné a gyalogost, mert az autóhoz ért, pedig nem ő volt a szabálytalan és neki volt igaza. Ráadásul veszélybe sodorták. A másik posztban azonban, mikor a motoros köcsögöt kicsit móresre akarták néhányan tanítani,Esetleg kicsit arrébb tenni a motorját, ott azzal védekeznek, hogy az erőszak a megoldás és hogy mer a motorhoz érni??A valódi kérdések szóba sem kerülnek. Már csak röhögni járok ide, az új poszthoz hozzá sem szólok. Elveszett az ország, illetve a benne élők.Mindenki azt csinál amit akar, csak a saját érdekeit nézi... Mondjuk én mindkét kérdést feldobtam pár embernek nap közben és ott nem találkoztam idióta véleménnyel. Csak itt.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.19. 19:01:26

@Aabroncs: Amennyiben szabályos az, hogy az autót ütöd, valamint az, hogy ellopod a másik motorját, ha az rossz helyen parkol, annyiban teljesen igazad van.

Az a kurvanagy baj, hogy annyi eszed sincs, hogy felfogd azt, hogy ha azt mondja valaki, hogy "A" hülye, az nem jelenti azt, hogy "B"-nek igaza van bármiben is...

Hogy neked, nektek teljesen belefér az, hogy beint a gyalesz, ha beragad valaki a kereszteződésbe (pedig akár forgalmi okokból, pl. egy másik hülye tilosban kódorgó gyalesz miatt is beragadhatott, vagy kékékező mentőautó miatt, vagy mert csak simán elkúrta), aztán abban a reményben odakap valaki arcához, hogy hátha jól megverik ("odakaptam az arcához egy pofon reményében"), stb.

Az ilyen ember panasza egyszerűen hiteltelen mert ő maga az egyik, talán a legfőbb oka az incidensnek.

És most nem arról beszélek, hogy a fű alatt kell közlekedni, ha nincs az embernek autója, ám vannak olyan helyzetek, amiknek a megoldásához legfőképpen arra van szükség, hogy meg is akard oldani, ne csak a másiktól várd, hogy tegyen valamit.

Az, amit eme hülye fasz csinált, az kb olyan, mintha nekiállnék dudálni ha zöld a lámpám, de az anyuka még a zebrán (neki tilos jelzésnél) gyűjtögeti a gyerek által kihajított macit-nyulat.
Pedig aztán ezek alapján baromira nem kellene érdekelnie, hogy mit csinál ott, ha egyszer nem ragadhat be a zebrán...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.19. 19:55:19

@kolbászoszsömle: Miért fals infókkal oltod a népet? Amennyiben szabályos az,hogy egy gyalogos be mer inteni a büdösbunkó X6 tulajnak, amiért a zebrán beragadva, ahelyett,hogy elnézést kérne, vigyorog ki a klimatizált X6-ból,provokálva a gyalogost, majd a gyalog életét kockáztatva még rá is ijeszt, miközben az KÉT AUTÓ KÖZT ÁLL, majd az rávág az autójára, erre az garázda módon, megüti, ami jogilag is büntetendő és a büdösköcsögparaszt motoros motorját nem lopom el, hanem a parkoló másik végébe viszem, kipróbálva, hogy esetleg a rohadt türhő szarháziis tud-e 10 kibaszott métert gyalogolni a helyett,hogy egy egész család helyét foglalná el, nos ebben az esetben, nincs kérdés, igazam van. Egyébként ez nem is kérdés. A kérdés az,hogy honnan lett ennyi idióta itt? A gyenge, rossz, magyarázó duma, amivel véded az X6 tulajt, vicc:-) Nem is reagálok rá. Tudod, a zebrán beragadó agresszív barmot véded, igazából nincs is mit beszélgetni. Egy anyukával hasonlítod össze, hogy alapot adj a tettének:-)) Komolyan..Anyuka majd beveri az autós pofáját. A sorrendet is cseréled, mintha a gyalog ütött volna először. Te voltál az X6-tal, hogy ennyire fáj? A rohatszargeci motorost bezzeg nem hagyod meg rendszebályozni, de a gyalog fejét szét lehet csapni. Érdekes hozzáállás.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.19. 20:01:21

"És most nem arról beszélek, hogy a fű alatt kell közlekedni, ha nincs az embernek autója, ám vannak olyan helyzetek, amiknek a megoldásához legfőképpen arra van szükség, hogy meg is akard oldani, ne csak a másiktól várd, hogy tegyen valamit." Ez a mondat pedig a post fényében több mint agyhalál:-) Tehát az X6 tulaj meg akarta oldania konfliktust, de a gyalogos agresszív módon, nem. Ő miatta van a balhé? :-)))))))) Te melyik posztot olvastad? Ennyire nem akarhatod az autóst védeni! :-))) Komoly???:-))))Az autós hibázott, tehát a gyalogos ne csak várjon, Ő tegyen valamit a megoldásért. Ez teljesen helyénvaló így. Nem az autósnak kell tenni, hisz ő baxta el? :-))))A rosszallását kifejeztem, ezért pofánverést kapott. Ezt meg sem említjük. Ez is oké.Azt bezzeg, hogy "odakaptam az arcához", be tudod másolni?? Kit nézel hülyének??A véleményed valóban nem részrehajló, korrekt. Igazad van. :-))))

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.19. 20:33:27

@Aabroncs: Hova a kurva anyja büdös picsájába menjen az a fasz béemvés, ha a zebrán áll egy ilyen helyzetben?

Előtte autó (annyival, hogy elférjen a gyalesz előtte) mögötte forgalom (a többi faszharcos autós, aki megy).

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 21:03:39

@kolbászoszsömle: Sehova. Ha már béna volt (esetleg fasz), és beszorult a zebrán, akkor maradjon a "kurva anyja büdös picsáján", és ne pattogjon, ha pofánverik az autóját.

2010.07.19. 21:09:58

@kolbászoszsömle: Csak kiváncsiságból, hogyan lehet forgalmi okokból beragadni a zebrán, ha egyébként valaki képes előre gondolkodni a járművezetéshez amúgy elvárt képességével?

2010.07.19. 21:19:08

@...::: Flúgos Kamionos :::...: A dolog megoldható lett volna egy intéssel a BMW-s részéről, és akkor nincs csapkodás, meg pofozkodás. Mert elfogadjuk, hogy az autóvezető lehet figyelmetlen, de ilyenkor legyen előzékeny is! Nekem is volt már nem egy olyan esetem biciklisként, hogy nem tudtam menni, amikor zöldem volt, mert mindenhol autók voltak (ugye ilyenkor még áttolni sem mindig tudod köztük), ha a vezető intett, hogy bocs, akkor visszaintettem és megvártam türelmesen, hogy legyen hely, de minden más reakció esetén én is dühös vagyok. Konkrétan olyan is volt, aki a telefonálástól már a második zöldemre sem volt hajlandó előregurulni 1 métert, pedig próbáltam szépen szólni neki (persze a mobil miatt nem halotta), aztán persze csak előrement, amikor meghalotta, hogy "kopogtatok" a csomagtartón.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.19. 21:22:17

@2lkedő: @

Először is: az autó drága, ne csapkodjon! Miért csapkod?! Mint láthattad az álláspontomból, az a véleményem, hogy a posztolóra szerintem még véletlenül sem nyomott gázt. Tipikusan önigazolás keresése az ilyen tapló viselkedésnek. Majd én letépem a vékonyka kis aranyláncodat a nyakadból, és majd megmagyarázom neked, hogy de csak 25ezer. Nekem ne baszkodja senki az autót! Nem azért dolgoztam érte, hogy hozzányúlkáljon akárki. Mert ha éppen gyűrű van a kezén, és felsérti a fényezést, akkor kurvaélet, hogy még meg is kergetem.

Hozzáteszem még egyszer: szerintem a posztoló túlzásban adta elő a sztorit, mert ha úgy történne, hogy valaki "ráugrasztja" a kocsiját, akkor megértem. Csak szerintem ennek vajmi kicsi a valószínűsége.

Babu2000:

Lásd amit az előbb írtam.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 21:25:07

@Darren79: "szerintem a posztoló túlzásban adta elő a sztorit"
Lehet, de ezt otthonról, a számítógép mögül elég nehéz megállapítani. És mi van, ha mégis igaz?

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.19. 22:05:00

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Akkor az autós egy barom, és oké, hogy megcsapta az autóját. De pont ezt mondtam: ha a sztori ferdített abba az irányba, amit írtam, akkor a posztoló megnézhette volna magát, ha én ülök az autóban.

Csak mondom: ez szerintem ferdítés. Valahogy túlon-túl sok csapkodós sztorit hallottam az utóbbi egy évben. Divat lett, hogy a gyalog a többmilliós verdán áll bosszút valami faszságért, mint pl. csúnyán nézés stb.

2010.07.19. 22:09:18

@Darren79: Szerencsés ember vagy, ha ilyen kevés paraszttal találkoztál eddig az életedben. Mondjuk a gyalogosról el bírod képzelni, hogy ártó szándéka legyen, de egy autósról nem. Ez némi elfogultságot sejtet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 22:13:36

@Darren79: Előfordulhat, persze. Viszont én arról a történetről alkotok véleményt, ami a posztban le van írva. A blognak az a lényege, hogy ki van írva egy poszt, és azt kell kommentelni, és nem találgatni, hogy mi volt, vagy mi lehetett volna. Ha nem így történt az eset, akkor természetesen mindent vissza.

Mindkét esetet el tudom képzelni, sőt lehet, hogy igazad van, és úgy történt, ahogy írod, de a posztba nem ez van írva.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.19. 22:26:43

@Robi, a hód:

Nem... a f@sz nem, már ne haragudj! Rühellem az autós társadalom jelentős részét, főleg kedves fővárosunkban, de amit a gyalogok tudnak művelni kurva nagy öntudattal, na azért az vérlázító. A bringásokat már meg sem említem, mert akkor tényleg parttalan vitát szítok.

Szóval hidd el, hogy simán el tudom képzelni azt, amint leírt a posztoló, csak éppen nem ez e jellemző mostanában. Bocs, hogy ezt a véleményemet fenntartom.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.19. 22:27:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Oké, de attól nekem még lehet véleményem. Nem kell egyetértenem a poszt írójával szerintem.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.19. 22:28:42

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

-"szemben"

Azt hiszem, másképp akartam fogalmazni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 22:35:54

@Darren79: Hát persze, ezt nem is vitatta senki :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 00:16:48

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ha valaki béna volt, annak a tulajdonában lévő értékeket jogosan lehet csapkodni?

@Robi, a hód: a gyalesz elkezd a piroson átcsászkálni, és ahelyett, hogy elütnéd megállsz előtte, miközben más élelmes autósok besorolnak eléd.
De nem ez a legfőbb dolog...
Hanem az, hogy ha valami probléma van, akkor megpróbálja-e az ember megoldani, vagy nekiálljon dudálni, mutogatni, verekedni, stb?
Szóval mi is a teendő egy olyan közlekedési szituációban, amiben a másik fél szabálytalan ésvagy béna?
Azzal kell-e foglalkozni, hogy ő mit baszott el, vagy azzal, hogy annak ellenére, hogy a másik elbaszta, te hogyan tudod folytatni a közlekedést anélkül, hogy sértegetni kezdjed a másikat?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 08:16:39

@kolbászoszsömle: Mivel más megoldás nincs, most erre felé keresed a kibúvót a BMW-s számára. Átlátszó! A BMW-stől miért nem vársz együttműködő magatartást? Mert onnan nem érdemes? Tehát tekintsünk el a történetben a BMW-s viselkedésétől, de rójuk fel minden hibáját a gyalogosnak. Ez jó így? Nonszensz..
@Darren79: Tehát most az a módszer, hogy ha más megoldás nincs, akkor a gyalogos hazudik. Az elfogultságod túl mutat mindenen. Ezzel az erővel az egész történet is lehet fiktív, minek beszélni róla?
Mi ezt a történetet tárgyaljuk, úgy ahogy van. Ha ferdíthetünk rajta, én azt mondom a BMW-s meg akarta ölni a gyalogot, én így gondolom. Honnan? Ahonnan Te,hogy a posztoló hazudik.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 08:18:55

Ja és már ne is haragudjon senki, de fogadni mernék, hogy a BMW-s ráijesztett a gyalogosra! Teljesen jellemző a szitura a viselkedés..Ha a posztoló ferdíteni akart volna, azt sem ismeri el, hogy megpróbált visszaütni...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 08:22:10

@kolbászoszsömle: Sehová. Ha velem történik egyszerűen elnézést kérek. Mosolyogva, intek, bocsi. A történet itt ért volna véget.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 09:03:50

@Aabroncs: A mosoly meg volt. Emberünk úgy állt, hogy előtte minden további nélkül elférjenek a gyaleszok (már, ha igaz az, hogy mögötte nem lehetett elmenni a virágosbódé miatt)

A gyalesz is észlelte, hogy előtte egy autó van, így arra nem tud letakarodni a zebráról a béemvés.

Mégis megállt mutogatni, ahelyett, hogy azon a kb két méteren, amit meghagyott a béemvés folytatta volna az útját.

A gyaleszos a túloldalról indult, kb öt fokkal kellett volna módosítania a sebességvektorának az irányát.

A gyalesz beintett egy rá valamilyen okból mosolygó, esetleg zavarában vigyorgó embernek, mert _szerinte_ az önelégült vigyor volt.

Innentől kezdve a leírás a lehető legzavarosabb valami, amit olvastam valaha is.

Emberünk a járdán megy, az ütés után pár pillanattal leüti a béemvés, csak nem találja el, ő odakap a béemvés arcához, aztán elszalad...

Tehát a béemvés kiszáll a bömbiből, körbeszaladja az autót, felugrik a járdára, és megüti a szerencsétlent, mindezt úgy, hogy akkor kezd el üvölteni, amikor szembefordulnak vele...
Jah, és az ütés után pár pillanattal bekövetkezik az atrocitás...

Há bazeg, én elég fürge vagyok, de erre nem vagyok képes.

Legalább kéne hozzá 5-8 másodperc (ami azért nem pár pillanat), hogy emberközelbe érjek, ennyi idő után viszont a gyalesz, aki vissza sem nézve megy a dolgára, legalább 7-12 méterre távolodik az autótól.

Szóval ez, amit leírt a gyalesz, úgy, ahogy leírta egyszerűen nem lehet igaz.

Mondjuk annyiban van koherencia az itt (a blogon) történtekben, hogy a lopósok védik a hazudósokat.

D4D 2010.07.20. 11:48:54

@kolbászoszsömle:
"A mosoly meg volt. Emberünk úgy állt, hogy előtte minden további nélkül elférjenek a gyaleszok (már, ha igaz az, hogy mögötte nem lehetett elmenni a virágosbódé miatt)"

Ha a BMW mögött virágosbódé volt, akkor a BMW nem is állhatott a zebrán, max egy kicsit rálógott.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.20. 12:02:13

@kolbászoszsömle: Itt nem bénaságról van szó.
Egyrészt mondhatjuk, hogy a bénasága miatt ragadt a zebrán, de nagyon valószínű, hogy bunkóságból.
De mindegy, legyünk jóindulatúak, és akkor csak béna volt. De ha már béna, akkor vegye ezt tudomásul, és ne neki álljon feljebb. Ráadásul a csapokodás nem is ez miatt történt, hanem mert a béemvés KÖCSÖG módon rágurult a gyalogosra.
Érted? Rágurult. Ezek után szerintem örüljön, hogy csak az autójára csapott a posztoló. Ha velem csinálja, én is rácsapnák, de nem az autójára, hanem a pofájára.
Hol élsz? Szándékosan rágurul a gyalogosra (ez a legjobb szándékkal is veszélyeztetés), és még neki van oka megsértődni, hogy ráütöttek az autójára? Ne viccelj. Inkább örüljön, hogy nem a pofáját szabták át.

2010.07.20. 12:38:42

@kolbászoszsömle: "a gyalesz elkezd a piroson átcsászkálni, és ahelyett, hogy elütnéd megállsz előtte, miközben más élelmes autósok besorolnak eléd."

Ez kevés. Ha te nem a zebrán telibe állsz meg (mert akkor már valószínűleg elütötted a gyalogost), akkor nincs ilyen helyzet még a gyalogos hibájából sem. Ha "élelmes" autósok eléd kerülnek, akkor ott már nyilván ők a hunyók, bár én pofátlannak hívnám őket inkább.
Jelen esetben a leírás alapján olyan szűk volt a hely két egymás után álló autó között a zebrán, hogy még gyalog sem volt könnyű elmenni köztük. Ezt fejelte még meg köcsög vezetőnk azzal, hogy még közelebb gurult az előtte lévőhöz. Ha csak intett volna a szemmel láthatóan elégedetlen és dühös gyalogosnak, akkor nincs további történet. De mivel egy barom állatról beszélünk, nehogy már ő kérjen elnézést!

2010.07.20. 12:49:56

"Ezután próbáltam átmenni közte és az előtte lévő kocsi előtt de ahogy a kocsija elé értem, minimális gázt adott, hogy beszorítson és rám ijesszen. Ez olyannnyira jól sikerült neki, hogy első felindulásomban rávágtam egy igazán erőset a motorháztetőre és folytattam utamat."

Ez alapján el lehet képzelni, hogy mennyi hely lehetett a két autó között.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:42:49

@Robi, a hód: Ahogy mondod. Jól van, kezdtek ti is belejönni:-)
@kolbászoszsömle: Azt honnan veszed, hogy két méter maradt? Ha annyi maradt volna, abban biztos lehetsz, a BMW-s tovább megy és mögötte el lehet menni. A két autó közt jó ha méter lehetett, az én olvasatomban. Azonban olyannyira véded a BMW-st,hogy szerintem a vita, veled, értelmetlen. Az,hogy szerinted ez így nem lehet igaz, nos, szerintem teljesen. Még a megszólítás is, a Teeeee...Ki tudnám azt is találni, mi lehetett a BMW-s vezeték neve:-)))

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.20. 14:31:20

@Aabroncs:

"Az elfogultságod túl mutat mindenen. "

Értem. És másnak még véletlenül sem volt itt az a véleménye, mint nekem.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 16:24:15

@Darren79: Magam is kerülök vitába bringás ügyben, gyalogos ügyben, még azt is megkockáztatom, hogy néha én sem vagyok elfogulatlan az autósok javára. Nekem itt az egyik kollégám országúti bringás a pro fajtából. Égig érő vitákat szoktunk folytatni. Arra próbáltam csak célozni, hogy ebben az esetben szerintem elfogult vagy, mert gyalogosról van szó, a hozzászólásaidból pedig kiolvashatóak, hogy nem vagy velük jóban.... Neked volt egy koncepciód, amiben én nagyon erős elfogultságot véltem felfedezni. Ennyi. Emiatt már ott tartottunk a végére, hogy a posztoló hazudik. Ez kicsit erős már, nem? :-)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.20. 17:23:43

@Aabroncs:

Elárulom, hogy nincs autóm négy hónapja (pár hónapig még nem is lesz), motorom van, és mostanában javarészt gyalog járok.

Nem mondanám, hogy nem vagyok velük jóban, én csak azt látom, hogy sokan képesek pl. direkt lelassítani a zebrán, mert nekik ott privilégiumuk azon átkelni (ami igaz is), már meg nyugodtan várhat. Fentebb az ilyen eseteikre értettem a nagy öntudatot.

A bringásokat még inkább nem szeretem, velük tényleg volt sok kellemetlen élményem.

Teszem egyébként hozzá, hogy soha nem ijesztettem meg szándékosan sem gyalogost, sem bringást, sem motorost. Nem mondanám, hogy ez fordítva amúgy még nem történt meg. Bár jómagam autót sosem csapkodtam.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 18:17:04

@Darren79: Ezt elmondhatnám akár én magam is. Ettől még azt mondom, ebben a posztban, amit az autós tett, szerintem, minden határon túl megy. A tapasztalataim és a megérzésem alapján pedig komoly lóvéban fogadnék, hogy igaz. Hidd el, a BMW-seket övező közutálatnak van alapja.Erről nem a BMW tehet, e egy olyan réteg vásárolja, nos ne menjünk ebbe újra bele. Ilyet nem lehet tenni, amit ez az autós tett. A gyalogos vétlen, én magam is rávágtam volna az autójára és utána az arcára. Csak ha velem összecsap, onnan egyikünket a 104 viszi el..

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 21:21:50

@Robi, a hód: őőőő... Szerinted így nem lehet beragadni véletlen, mert akkor a többi autós bunkó.
Hát, ez is egy lehetőség.

@Aabroncs: norc kép. Ha a zebrának a végén álla bömös, úgy, hogy nem lehet közte és virágosbódé között elférni, akkor legalább két méter marad szabadon a zebrából.

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Egyszer bassz el valamit az adott pillanatban kijavíthatatlan módon, és kezdjenek el veled pattogni miatta, hogy oldd meg...
Ezt komolyan kívánom.
Az adott pillanatban a béemvés részéről megoldhatatlan volt a probléma.
Elbaszta és beragadt.
Ez ott, akkor egy általa nem megoldható probléma generálását jelentette.

A gyaleszre rámozdulni nem szép.
A leírásban meg az van, hogy rámozdult a bömös.
Meg egy valag olyan dolog, ami egyszerűen nem lehet igaz, mert fizikai képtelenség, ami meg nem képtelenség, az nettó konfliktuskeresés.
Persze lehet az a véleményed, hogy azt kommenteljük, amit leírt az ember, de ez kb olyan, mintha az mellett kardoskodnál, hogy igaz az, ha azt mondja neked egy csöves, hogy ha odaadod a pénztárcádat, fut egy kört a ház körül, aztán visszaadja.

Magyarul az emberünk egy gyáva ősbunkó, aki, amikor elvérezik egy elefántcsorda alatt, a hiányával nemesedni fog az emberiség.

2010.07.20. 21:52:19

@kolbászoszsömle: Előfordulhat, hogy egy vészfékezéssel a zebra közepéig is elcsúszol és ott is maradsz, mert közben a lámpa meg pirosra vált, mögötted meg nincs hely, hogy visszatolass. De mit akartál írni azzal, hogy élelmes autósok besorolnak eléd? Erre írtam, hogy ők a bunkók, de lehet, hogy te másra gondoltál, ez esetben én mondom, hogy "őőőőő".

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 22:26:36

@Robi, a hód: semmi vészfék, csúszás stb.
Csak, ahogy szokott, szarik arra, hogy piros a lámpa, és elkezd átmenni.
Megáll az autó, mert nem akarja elütni, aki meg kanyarodik a párhuzamos sávból, az meg a gyalogosra szarik és nem engedi el, mert neki van zöld, a gyalesznek meg piros.
Aztán egyszercsak zöldre vált a gyaleszlámpa, a többiek besorolnak, ahova tudnak, a szerencsétlen, aki elé meg lelépett a gyalogos, ott maradt a zebrán.
Se tüled, se hozzád.

D4D 2010.07.20. 22:58:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Kimaradt a felsorolásból egy középső ujj!

"streetfighter" 2010.07.20. 23:16:45

@D4D:
"vezető felőli oldalon érkeztem meg és széttárt kezekkel jeleztem, hogy így nem tudunk tovább menni. Reakciója annyi volt, hogy önelégülten vigyorgott rám"

Ha ez tényleg így történt, akkor valamelyest "jogos" a mutogatás.
Mivel nem voltunk ott, igen nehéz igazságot tenni.
Mind a kettő hibás volt, szerintem.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.20. 23:21:43

@kolbászoszsömle: Lehet, hogy nem igaz a posztban leírt történet, de nem a mi dolgunk, hogy találgassunk, hogy hogy volt a valóságban. Adott egy történet, és azt kell kommentelni. Lehet, hogy nem volt rámozdulás, de lehet, hogy volt. Ezt sosem fogjuk megtudni, de a posztban az van leírva, hogy volt. A hozzászólások az adott történethez szólnak, nem arra, hogy "mi lett volna, ha..."

Egyébként meg el tudod képzelni, hogy bénaságból ragadt a zebrán? Elképzelhető, de valószínűbbnek tartom, hogy bunkóságból. Aki képes kiszállni az autóból, és verekedni, arról meg pláne elképzelhető.

@D4D: Kimaradt, de még ez sem ok arra, hogy valakit (akinek igaza van), meg akarjunk verni.

D4D 2010.07.20. 23:35:26

@...::: Flúgos Kamionos :::...: @"streetfighter":

Igazatok van. Ebben a posztban mindössze egy IQ nem szériatartozék az X/-hoz típusú kommenttel vettem ki a részemet, a továbbiakban csak figyeltem az indulatokat.

Megnéztem a norc képet, szerintem a BMW előtt is állt valaki, aki szintén beragadt a zebrára. A BMW becsurgott, bízva abban, hogy esetleg el tud menni még annál a zöldnél. Sokszor van ilyen, hogy a fázis végére mozdul a sor.
Ez a BMW részéről egy suttyó húzás volt. A BMW mögötti autó egyből rázárt, ő volt suttyó 2.

Itt lép be a képbe a norc kép. Abból számomra az jön le, hogy nem a BMW-snek kellett volna bemutatni, hanem inkább a többinek, de ebből a gyalogos csak a BMW-vel volt szemkontaktban, esetleg látta BMW-s szerencsétlen/béna/suttyó húzását.

A bemutatástól kezdve ez két olyan ember története, akik képtelenek feladni, és akár 500 éves családi viszályokat kirobbantani.

Na jó! A vége erőlttetett, de a gondolat szerintem átjött.

A történetnek több tanulsága van:
- X6-al lehet valaki béna is, nem csak bunkó. Itt mondjuk nem csak béna volt.
- Gyalogosként nem mutogatunk, mert nem veszik jó néven, valamint nem biztos, hogy a jó embernek mutattuk fel az ujjunkat.
- Nem mozdulunk rá a gyalogosra.
- Nem ütjük más kocsiját.
- Nem futunk gyalogos után autónkat otthagyva, bár a nagybátyám egyszer megtette, majd 17 év után elváltak.
- Hátulról támadni, visszaütni majd elfutni.... óvoda.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 23:44:48

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ha az ember abból indul ki, hogy ha valaki őt zavarja, akkor ezt direkt bunkóságból teszi, akkor szar élete lesz.
Ha az általa bunkóságnak vélt dolgokra bunkósággal válaszol, akkor nem csak szar, hanem rövid is lesz az élete.

Ez a töreténet hasonlatos a homokozó gyerekek történetéhez.
Szembe homokért szembe homok jár.
Igazságot tenni nem lehet, igazat adni a résztvevők bármelyikének pedig hiba.

Annyi bűnt követett el mindkét fél a leírás alapján ebben az egy szituációban, hogy mindkettő kiírta magát az emberi kategóriából.
A gyalesz ezek mellett még tutira hazudik is.
Azt valóban nem fogjuk megtudni, hogy _pontosan_ mi történt, azt viszont _pontosan_ lehet tudni, hogy az, ami le lett írva, az nem igaz.
Egy nem igaz dolgot pedig nem illik igazságként kommentelgetni.
Vagy az, aki így tesz, az fogadja el, hogy hülyének nézik, és ne bizonygassa, hogy de-de-de, le van írva, tehát úgy van, mert nem tudjuk, hogy hogy is volt valójában.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.20. 23:54:21

@D4D: @kolbászoszsömle: Igazatok van, egyezzünk ki annyiban, hogy mindkét fél bunkó volt, és:

1. ha a történet igaz, akkor a béemvés a nagyobb,
2. ha a történet nem igaz, akkor a gyalogos volt a bunkóbb.

Azt sosem fogjuk megtudni, hogy mi volt, szóval felesleges találgatni.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 23:58:56

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Noh! Így már minden OK!

A bunkókat meg lehet utálni, a posztíró meg hülye.
A világ kikerekedett! :D

aph 2010.07.23. 20:34:13

nem olvastam végig mindent, de ha a saját habitusommal ballagva ilyen helyzetbe kerülnék, azt hiszem érdekes vége lenne... általában farmert hordok, aminek a hátsó zsebén fémgombok vannak. ha a leírt módon rám ijesztenének, egyszerűen felszánkáznék seggel a motorháztetőre (persze jól felkarcolva azt), ha nem tetszik neki akkor hívjon rendőrt! aztán magyarázza el, miképp kerültem a zebrán -nekem zöld, neki piros kombó mellett- a kocsija motorházának tetejére. vicces lesz végighallgatni a mesét :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.25. 16:27:28

@aph: :-) Kár,hogy nem Te mentél arra...Egyébként a legtöbben itt azt mondták volna, bunkó vagy, mert összekarcoltad az X6 elejét. Néhány még akkor is ezt mondaná, ha tényleg elütnének..

Perillustris 2010.07.30. 22:48:29

@Pepe135: "Aki a kocsimra kezet emel, az olyan, mintha engem ütne."

Ha megkarcolják a kocsid, kijön egy pattanás az arcodon?

StZ 2010.08.01. 13:17:10

Sajnos a BMW-nél már az index is csak a rendelhető extrák között van, ezek után nem lehet tőlük elvárni, hogy autóik mellé az árban benne foglalva IQ-t is adjanak. Hát ezért a sok köcsög paraszt BMW-s. :)

orient 2010.08.06. 09:31:24

Anyám miért nem vezetik be a villamos-széket itthon. Az ilyeneket azonnal beültetném. Agyatlan bunkó barma...

zaphodbeeb 2010.08.06. 10:53:04

Kedves gyalogosok!
Ilyenkor úgy kell elesni, hogy könyökkel a motorháztető elejét benyomod, vagy a díszrács elejét leütöd! És azonnal rendőrt hívni, rendszámot felírni vagy telóval lefényképezni!
Megtanulja a vadparaszt, hogy nem kell ilyesmit csinálni.

zaphodbeeb 2010.08.06. 10:55:52

Na persze az arany igazság itt is létezik:
a bunkó gazdag, az gazdag.
a bunkó szegény, az bunkó.

Evvan.

Niro 2010.08.07. 18:09:14

Bunkó autós! Szokás szerint...

bonafide 2010.08.19. 21:13:45

@Pipi:
Á, a gyúrás az ide nem jó, mert attól csak mozgáskorlátozott lesz, aki még a fülét sem tudja megvakarni. Én a BJJ-t javasolnám, az "ütősebb":o)

Dj BlueLight 2011.04.24. 20:49:34

Rendszámot felírni, aztán ha találkozik vele az ember kifigyelni, éjjel autóra sablonnal rákromofágozni:
VISELKEDJÈL!

ForeignerBR 2012.02.22. 08:47:44

az ilyenek mind gyáva kutyák, velem is meg eset hogy háturöl, süni modon támadjon... braziliában egyszer sem jötek háturol a nigerek, pedig nem egszer volt balhé. Véleményem hogy a mostani magyar csak szégyent hozz a hazájának....pfujj












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása