Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lepattintott a taxitársaság diszpécsere

2010.08.26. 11:47 :: SilentSound

Én még soha nem húztam fel magam annyira, hogy telefonon tegyek panaszt, email formájában viszont kétszer is csináltam ilyet. A Zóna taxi válaszra sem méltatott, a Tele5taxi meg lerendezte annyival, hogy elvileg kapott egy ejnye-bejnyét a sofőr. A reggeli motoros egy harmadik céget állít a büszkeségre nem sok okot adó sorba.

Bár semmi vicces nincs a történetben, amit szeretnék megosztani, a fórumok látogatottsága miatt mégis Önökhöz/Hozzátok fordulnék. Szeretném a lehető legszélesebb körben elterjeszteni a Rádió Taxi mint taxi társaság és az ő „felségjelzésük allat” munkát vállaló “felelősségtudatos” “hivatásos” “söfőr” hozzáállását a szabályosan és biztonságosan közlekedni vágyó ritka állatfajtához.

Az imént leírt illető az EBG 821 frsz autót vezette 2010. augusztus 26-án reggel 8h15 és 8h45 között valamikor a Budaörs-Gazdagrét tér-idő kontinuumban.

Ma reggel, mint általában egy átlagos hétköznap, felkerekedtem és nekivágtam a Budaörs-Kossuth tér útvonalnak -mint kötelességtudatos munkavállaló- 50 cm3-es robogómmal. Közel 2 éve teszek így, az előbb említett útvonalon és a maihoz hasonlót még nem tapasztaltam. A budaörsi Templom teret követő körforgalomból kihajtva Budapest irányába, záróvonalat átlépve, a fent említett ámokfutó elkezdett megelőzni, miközben szembe jött a 40-es busz. Látván a hely szűkösségét –egy busz mégis csak nagyobb falat, mint egy kis motoros - az „úriember” gondolta, hogy korrigál, de fékezés helyett jobbra húzta a kormányt, leszorítva engem, aki szabályosan közlekedett.

Miután bevágott elém és konstatálta, hogy előttem is egy meglepő módón 50 km/h –val haladó személygépjármű közlekedik, a Budapesti út balra kanyarodó sávjából megelőzte ezt az autót is, nyilvánvalóan a lakott területen előírt sebesség korlátozást meghaladó tempóval.

Mivel a lámpák nem kedveztek ámokfutó barátunknak és sorra pirosra váltottak, sikerült beérnem, és azt kell mondjam, hogy a java csak most következett. Folytatva tovább utunkat Budapest felé, „barátunk” a Virágpiacnál lévő autópálya fel/lehajtóhoz kialakított kanyarodó sávokat kihasználva elképzelhetetlen sebességre kapcsolt és záróvonalat nem kímélő módon sorra előzte az előtte haladókat, mikor is elérkezett a gazdagréti felhajtóhoz, ahol „már várta” a piros lámpánál felgyülekezett kocsisor.

Mire én is odaértem akkor láttam az újabb manőver végét. Egy eltévedt autós, aki Gazdagrét felé szeretett volna hajtani, de véletlenül a Budapest felé haladó sávba állt be, megpróbált volna visszasorolni a helyes irányba, de a lámpa közben pirosra váltott Gazdagrét felé, ezért meg kellett állnia a sorral párhuzamosan a Budapest felé haladó belső sávban.

A mi kis taxis barátunknak semmi sem jelentett kihívást ma reggel, még a várakozó autó sem, fogta magát és jobbról, két sávon át, mindenkit megelőzve, bevágott a Gazdagrét felé kanyarodó kocsisorba.

Mondanom sem kell, hogy rendkívüli módon felbosszant az ilyen, és ehhez hasonló felelőtlen magatartás, súlyosbítva a helyzetet, hogy egy hivatásos söfőrről beszélünk, aki így nem csak a közlekedésben résztvevők épségét teszi kockára, de az általa szállított utasokét is.

Fel is hívtam a taxi társaságot, hogy elmeséljem mi történt, gondolván gyanútlan embertársaimra, akik adott esetben jó eséllyel ülnek be ennek a felelőtlen embernek a taxijába.

Úgy szerettem volna ezt a mondatot a meséből is ismert „És láss csodát” –tal indítani, de hát sajnos az élet nem fair. A diszpécser nőszemély ugyanis rendkívül indulatosan közölte velem a történet felénél a szavamba vágva, hogy náluk a sofőrök nem alkalmazottak, hanem alvállalkozók és ők nem foglalkoznak ilyen ügyekkel. Miután megpróbáltam felhívni a hölgyemény figyelmét arra, hogy a társaságuk által foglalkoztatott emberek felelőtlensége a társaság jó hírnevére is hatással lehet, a nőszemély közölte, hogy akkor én nem értettem meg amit az imént mondott, mert ők nem alkalmaznak senkit, náluk mindenki alvállalkozó, és különben is jelentsem fel az illetőt a rendőrségen ha akarom, „aviszonhallásra”.

Hát ez történt ma reggel. Erősen foglalkoztat a rendőrségi feljelentés lehetőség, az egyetlen dolog ami visszatart, hogy nem állítottam meg egy autóst sem, hogy legyen a tanúja az eseményeknek a hivatalok/rendvédelmi szervek irányában is. Ezt utólag is nagyon bánom, és a jövőben biztosan gondoskodni fogok arról, hogy ilyen hibát ne véthessek (bár őszintén remélem nem lesz rá szükség).

126 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó veszélyes taxi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cork77 2010.08.26. 14:05:26

A guruló koldusok mindig rohanni fognak mert ők nagyon fontos emberek, nélkülük megállna az élet. Teljesen mindegy melyik cég matricái vannak a kocsi oldalán.

ogregn 2010.08.26. 14:14:22

@tundrazuzmo: Igen, a City taxi, meg a tele 5 próbálkozik már a csendes címkiadással, de az amiről te beszélsz: "holott már minden sz*rban GPS van, és simán lehetne "teljesen automatizált " az nem az. Minden autóban van gps, de az neked, a sofőrnek határozza meg, hogy hol vagy. A diszpinek nem küld jelet, arról, hogy te hol vagy, és ezt egyenlőre a taxisok többsége nem is szeretné, mert akkor nem tudna sumákolni. Most ez úgy megy, hogy először keres a diszpi olyan sofőrt aki pl 2 perccel vállalja a címet, ha nem jelentkezik senki akkor bőviti, pl 5 percre, ezek az időintervallumok cégenként változók. ha te nem jelentkezel rá, akkor jelentkezik más 5 perccel. A cégen belüli háborúról meg csak annyit, hogy ők nem alkalmazottak, hanem ugyanannak a cégnek az alvállalkozói. Tehát ettől még egymás konkurenciái. Fizetnek havi tagdíjat a fuvarszervező végnek, és ezért cserébe felvehetik azokat a címeket amiket urh-n hallanak. van x mennyiségű cím egy cégnél havonta, és csak rajtad múlik, hogy ebből mennyit tudsz felvenni, és ezáltal mennyit keresel.
Rosszqutya, mennyi volt a helyesírási hiba? ( csak, hogy te is hozzá tudjál szólni)

mr_x 2010.08.26. 14:15:15

@FDToth: "én is utálom azt, mikor 50-es táblánál előttem megy egy motoros 40-45.tel és nem ám jobbra húzódva, hanem középen. még a dudára sem figyel!"
Pontosan errol beszelek, ha lehuzodik a ketkereku akkor elmennek mellette savon belul!
Szamolj utana, motoros szelessege mondjuk 60 cm, auto kicsit tobb mint 2m, sav 3 m szeles, akkor ha a motoros az ut szelere simul es az autos epphogy erinti a zarovonalat akkor kevesebb mint 40 cm a tavolsag, es persze eleg egy csatornateto vagy uthiba es a motoros bent fekszik a kocsi alatt.
Persze a motorosok is erositik ezt azzal a hozzaallassal, hogy amikor ok eloznek akkor nekik eleg 20 centi os, tehat az autos jogosan gondolja hogy akkor forditott esetben is eleg kell hogy legyen ennek a duplaja.

FDToth 2010.08.26. 14:24:44

@mr_x: sávon belül előzni robogóst, biciklist veszélyes, én tartom a távolságot tőlük. de elvárom, hogy amikor előzöm (bal idex, át a másik sávba, nem záróvonalnál) akkor húzódjon jobbra amennyire csak tud ezzel segítvén az előzésemet. abba ne menjünk bele, hogy az autósok 90%-a úgy elő motorost, bringást, hogy enm használ indexet és úgy megy át a másik sávba (legyen az szemebjövő vagy párhuzamos). azt a pár hülyét meg le sem írnám, aki nem meri megelőzni a lassú haladású kétkerekűt és ha sikerül is neki, indexet nem használ...

Rahsid 2010.08.26. 14:29:19

Nem tudom eldönteni hogy mostanság a taxisokat, vagy az ilyen kisrobogóval közlekedő majmokat utálom-e jobban.

''autónepper.'' 2010.08.26. 14:29:55

MEGINT EGY ÖNKÉNTES RENDŐR:D:D:D:D:D sok időd lehet ha ilyenekkel tudsz foglalkozni :D:D:D:D ennyi szabad időd van mennyél inkább sportolni...:D:D:D:D ne azzal foglakoz hogy ki hogyan vezet... ha még is ennyire zavar menny el RENDŐRNEK.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.26. 14:53:56

@SilentSound: én a következőket szoktam hallani:
- X időre letiltás az urh-ról
- kategória visszasorolás (nem tudom, hogy pontosan hogyan működnek ezek, de "jobb" helyeknél (belvárosi szórakozóhelyek, pl.) be szokták mondani, hogy milyen kategóriával lehet jelentkezni)
- pénzbüntetés

okokat ilyeneket hallottam:
- nem fizette be a havidíjat a cégnek
- becsapta az utast (kirándulni vitte, stb.)
- mindenféle panasz az utasoktól (koszos volt a kocsi, stb.)
- nem ért a címre időben
- nem találta meg a címet

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 14:58:47

Basszus, tudom már miért volt 1fojtában foglalt 8h15 és 8h45 között a tel.vonaluk
Miattad nem tudtam taxit rendelni

Erőszakos nyuszi, tudod mit mondott a rókának , amikor annak a házához ért és ajtót nyitott?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 15:02:10

@mr_x:
Ezt az egész vitát, hogy milyen oldaltávolság kellene , nem értem
Ha 1mm akkor is elmegy a másik,ha 1m akkor is
Mi a baj ezzel?
Nem mindegy hogy egy gerendán mész előre egyenest a földön,vagy az 20m magasan van?
:)

2010.08.26. 15:02:47

Szabálytalan robogósokat milyen telefonszámon lehet feljelenteni? Van-e lehetőség őket az állásukból kirugatni?

Jim Raynor 2010.08.26. 15:04:21

@''autónepper.'':

te meg inkább "menny" (LOL) és készülj a nyelvtan pótvizsgádra.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.26. 15:05:31

@Pörög a lufi: felcsapod a telefonkönyvet, és megkeresed a pizzéria telefonszámát ;)

mr_x 2010.08.26. 15:26:33

@FDToth: "azt a pár hülyét meg le sem írnám, aki nem meri megelőzni a lassú haladású kétkerekűt"
Ha nem jon szembe senki akkor mitol felne, atmegy a masik savba es kesz.
Esetleg arra gondolsz aki savon belul nem "meri" megelozni amikor jon szembe a csuklos busz?

Valoszinu az olyanokat szidod mint en, aki nem eloz csak ha nem jon szembe auto, sot akkor sem ha ketkereku jon szembe, kizarolag akkor ha annyi hely van amennyivel egy ugyanolyan sebessegu autot meg lehetne elozni amennyivel a ketkereku totyorog.

mr_x 2010.08.26. 15:32:14

@horex: "Ezt az egész vitát, hogy milyen oldaltávolság kellene , nem értem
Ha 1mm akkor is elmegy a másik,ha 1m akkor is
Mi a baj ezzel?"
Nezz utana hogy mi a vakuumhatas parhuzamosan mozgo targyak kozott, utana azt is vizsgald meg hogy tukorsimasaguak-e a magyar utak :-)

"Nem mindegy hogy egy gerendán mész előre egyenest a földön,vagy az 20m magasan van?"
Sok motoros azt mondja hogy amikor o eloz akkor a gerenda a foldon van, mig amikor ot elozik akkor 20m magasan.
Szerintem a gerenda 10 m magasan van, csak amikor a motoros eloz akkor o maszik fel ra es ugy megy vegig rajta, mig amikor ot elozik akkor a foldon van a gerenda amikor elindul, de hirtelen 10 m magasra emelik azt.

Totó Háber · http://nyero.blog.hu/ 2010.08.26. 15:49:48

"hibát ne véthessek"

Pedig az a jó, ha elvéted a hibát, azaz nem követed el.

bagamoyo 2010.08.26. 16:02:22

szerintem jogos. Különösen annak a tükrében, hogy minden köcsög taxis úgy véli, hogy neki joga van nevelni a népet az utakon.

PiBá 2010.08.26. 16:10:47

Milyen büntit tudnak kapni? Mondjuk a fuvarok nagy része rádión érkezik és letiltják őket pár napra a rádiós fuvarokról.

Nekem is volt afferém taxisokkal, kettővel, kér különböző társaságnál, de ha akarnám sem tudnám megmondani, hogy melyikkel. Egyiks sme kispályás volt, így felhívtam a céget és elmeséltem, hogy mi is történt. Nem zavartak el, sőt nagyon udvariasan megköszönték az információt. Van olyan cég is, aki látja a logója értékét és igyekszik is tenni az érdekében.

Hümüzhümümüz 2010.08.26. 16:22:16

Hahh! Zóna taxi...
Tegnap a Gyorsforgalmin haladok Ferihegy felé úgy 60-nal, sűrű forgalomban (17 óra körül) és Köki után a felüljárón, záróvonal mellett egy fekete Zónás Passat így slutty, előzte a velem haladó kocsisort, nem gyenge sebességgel. Szembe meg jött egy sárga Ikarus. Épp hogy vissza tudott sorolni, 1 méteren múlt kb.
Összeszisszentem, pedig pár autóval hátrébb voltam, nem lettem volna az utasa helyében. :S

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 16:56:30

@mr_x:
Nezz utana hogy mi a vakuumhatas parhuzamosan mozgo targyak kozott"

Semmi! Semmiféle vákum
Ezt a városi legendát a Discovery-n cáfolták
MythBusters

Vasuti rámpán felállitottak bábukat és gyerekkocsit, mert hogy a peronon átrobogó vonat vákumja berántja a közel állókat
Cáfolták, filmfelvételekkel

Annál inkább lehet lég-tolóhatás, nem mintha az is kellemes lenne
Vákum max egy nagytestű jármű mögött léphet fel, azt is inkább szélárnyékosnak nevezném
voltam olyan "bátor" valaha, hogy egy teherautó mögött motorzotam vagy 50km-t igy
A trikómat soha nem lehetet kimosni fehérre többet, a pofám meg fekete lett a szemüveg körül

szaGértő 2010.08.26. 17:15:27

@isti77: Jogilag nincs hozzá semmi köze. De ha az jelenik meg valahol, hogy az X taxistársaság emberei sültparasztok, az nem jó nekik. Ergo foglalkozni kéne vele.

szaGértő 2010.08.26. 17:17:36

De szerintem a Lacaca volt. Tuti. Vagy a taxis, vagy a motoros.

belakis 2010.08.26. 17:29:32

Feljelented... Mi alapján? Majd a két szép szemedért elhiszik. Megállítod, akkor szintén majd a két szép szemedért elhiszik. Így jártál, kerüld a taxist!

ki kicsoda 2010.08.26. 17:40:24

pubi!

Miért nem a kerülti plebániára telefonáltál, vagy a koppenhágai román követségre. Azoknak épp annyi közük van a dologhoz, mint annak, akinek a fuvar kiadás a dolga és telefonja nem esti mesére, hanem fuvar felvételre való.

Persze legközelebb a sarki hentessel is próbálkozhatsz.

mr_x 2010.08.26. 17:55:41

@horex: "Semmi! Semmiféle vákum
Ezt a városi legendát a Discovery-n cáfolták
MythBusters"

Hat ez erdekes :-o
Vegezz el egy egyszeru kiserletet:
Logass le ket A4-es lapot egymassal parhuzamosan kb 5-6 cm-re, majd fujj kozejuk felulrol.
Nekem szinte osszetapadt a ket lap amig abba nem hagytam a fujast, akkor ismet visszaalltak parhuzamosra.

Bar lehet hogy Mo-on mas fizikai torvenyek ervenyesek :-)

tibike3 2010.08.26. 18:03:14

@Hümüzhümümüz: A zona taxinak köszönhető, hogy év elején XY biztosító, akinél azóna (és sajnos az én kötelezőm is volt) azt mondta a taxisok kötelezőjét 100 %-al megemeli mert ráfizetéses. Ha az Üllői út -Ferihegy útvonalon baleset van 98 % hogy zónás benne van a buliban.

mr_x 2010.08.26. 18:04:26

@mr_x: rajottem a kulonbsegre :-)
Az en kiserletem azt demonstralja mi tortenik ket mozgo targy kozott (csak nalam a levego mozog a lapok allnak, mig mozgo jarmuveknel a targyak mozognak es a levego all), mig az altalad felvetett kiserlet mozgo es allo targyak kozotti kolcsonhatast mutatja be.
Ha a babuk szaladtak volna a vonat mellett, akkor lett volna ugyanaz az eset.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 18:06:18

@mr_x:
Mert rossz kisérletet végzel!
A gyorsan áramló levegő nyomása lecsökken és ezért szivja a papirlapot
Igy két autót is összekapna egy nagyon gyors levegőáramlat
Az elhaladó jármű körul viszont a jármű által keltett léghullám terjed, mint a motorcsónak mellett
Esetleg laborkörulmények közt a léghulláma merőlegesen felállitott papirlapokat összerántaná, de feléd nem merőlegesen terjed és te sem merőlegesen találkozol vele + nincs mégegy "te" melletted
Naaa!
:)

Tornado86 2010.08.26. 18:06:44

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Alapból is: vannak a jó emberek, vannak a rosszak és vannak a ...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 18:07:31

@horex: Hozzátenném
érdekes lehet, ha két jóképű kamion hasít egymás mellett pl. fél méterre vagy még közelebb

gyuszó 2010.08.26. 18:15:23

@xaba99: @"streetfighter": bocsi de hol olvastátok hogy balra ?

Laja123 2010.08.26. 18:20:23

Sokat húztam magam én is a taxisok közlekedési szokásain. Tudom, hogy van kivétel, de nagyon sok közöttük a selejt figura.

Ezt a taxitársaság is pontosan tudja, ha nekiállnának ilyen helyzetekkel foglalkozni, két nap alatt le lehetne nullázni az állományt.

Sokat nem tehetsz, a rendőr vagy ott van, vagy nem, vagy elveszi a jogsiját, vagy nem.

Részemről inkább arra figyelek fel, ha egy-egy taxis ember módjára viselkedik. Ilyenkor jól meglepődök, és jobb lesz tőle a napom.
Fordítva nem éri meg.

mr_x 2010.08.26. 18:20:59

@horex: "Mert rossz kisérletet végzel!"
Gyerekkent elvegeztem ezt ugy is hogy a kocsi ablakan logatta ki ket lapot, ott is osszetapadtak.

"Igy két autót is összekapna egy nagyon gyors levegőáramlat"
Mennyi neked a nagyon gyors? 50 km/h, 70 km/h?
Es vedd azt is figyelembe hogy egy auto sokkal stabilabb mint egy bicikli vagy motor, sot a tomeghez es az ossz felulethez kepest a (kozel) fuggoleges felulet aranya is nagyobb a ketkerekueknek.

gyuszó 2010.08.26. 18:32:58

a taxi vezetéshez nemkell iskolai végzetség,a régi időgbben" betanitot segédmunkás" volt,a mostaniban csak paraszt!

gyuszó 2010.08.26. 18:43:42

@mr_x: horex-el nevitáz,mert fizika tanár+teherautót vezet!

ekutya 2010.08.26. 18:54:10

@belakis:

Feljelenteni mi alapján? Rendszám alapján simán lehet. Ha baleset volt és perre kell vinni a dolgot, akkor nem árt két tanú (akiket rendszám alapján szintén beidézhetnek). Szóval én nem ámokfutnék nyugodt lelkiismerettel a taxisok, fuvarosok helyében. Ha senki nem csinálhatja, akkor nem lehet őket rákényszeríteni. Amúgy személy szerint én nem hiszem, hogy időben sokat lehet ezzel nyerni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.26. 19:09:33

azert elsore nekem is az ugrott be, eleg veszelyes dolog egy ember szavara elhinni mindent es rendszammal kipellengerezni az illetot,
nem vadolom a postolot hazugsaggal, de.........
gondolom a diszpecsereknek is van eleguk, es aztan O hogy dontse el, hogy igaz-e amit a telefonalo mond?
a Taxis ugyis letagadja megha birosagoskodast is jatszananak

D4D 2010.08.26. 19:21:25

A posztoló nyerte az e heti feljelentő különdíjat.

A taxisok meg a közlekedésben résztvevők legalja.

FDToth 2010.08.26. 19:32:46

@mr_x: akkor te is ilyen vagy... persze nem csuklós buszra vagy teherautó szembejövetelekor kell átmenni a szembelevő sáva, akkro én sem teszem, de ha sima személyautó jön, akkor bal index és átmegyek (aki szembe jön az látja h indexelek, gy jobbra húzódik). általánosságbnan elmodnható h az utak többsége elég széles, gy végrehatajtható.
Ha te az a tpusú vagy, aki addig vár, mg nem jön senki, akkor az nagy gáz. határozottság, bátáorság nélkül nem lehet vezetni!

mr_x 2010.08.26. 19:39:24

@FDToth: "határozottság, bátáorság nélkül nem lehet vezetni!"
Batorsag nem a ketkerekuek kicentizesehez kell, hanem a rendorauto megelozesehez :-)
autozz.blog.hu/2010/03/14/bezzeg_az_angol_rendorok

egyittlakó (törölt) 2010.08.26. 20:01:06

taxis meg robogós... az adófizető állampolgárok mintaképei... majd húsz év múlva sírnak, hogy a kormány mondjon le, mert kevés a nyugdíjuk...
a robogós kimegy a forgalomba és csodálkozik, hogy egy taxis nem szarozik, mint az átlag autós, hanem simán leszorítja... ugyebár, amikor a robogós pofátlankodik be a lökhárítóm elé fékezésre kényszerítve, az egy normális, életszerű dolog...
a történet normális befejezése az lett volna, ha a robogós felcsavarodik egy fára, a taxis meg felkenődik a buszra...

FDToth 2010.08.26. 20:26:33

@mr_x: olvastam még régebben
többet nem rok róla, csak még annyit h sosem centizem ki a kétkerekűeket, vigyázok rájuk, ezért van az h inkább nagyobb részt teszek át az autóbóla másik sávba
rendőrt előzni lehet, nekem már volt olyan h egy nissan patrol rendőautó autpályán belsőben halad kb, 110-120-szal és pedig a külsőben jobbról előztem meg.

fzs.1933 2010.08.26. 21:01:01

Mindennapos eset. Az, hogy taxis volt, irreleváns. Ugyanúgy lehetett volna nem taxi is. Lehet rajta hőbörögni, de tenni...
Legfeljebb amit már valamikor régebben felvetettek: kamerát minden járműre!
Igaz, akkor még feljelentőbb népség lennénk, de ha szankcionálják ezeket a közveszélyt okozókat, akkor még ezt sem bánom.

OFF: kerékpáros poszt lesz-e? Szeretném egy kicsit szidni őket... :)

szaGértő 2010.08.26. 21:18:32

@egyittlakó: És akkor ki írja meg a sztorit? :D

Első mohikán 2010.08.26. 21:36:10

@gyuszó: "a taxi vezetéshez nemkell iskolai végzetség,a régi időgbben" betanitot segédmunkás" volt,a mostaniban csak paraszt!"
Rosszul tudod, kell. Ahogy a helyesíráshoz is; rövidke kommentedben csupán 6 hiba van...A régi "időgre" szerintem Te csak ne hivatkozz, hiszen nem is éltél még...
horex: Bernoulli fedezte fel azt a jelenséget (róla is nevezték el), amikor pl. csőben áramló folyadékban/gázban nyomáscsökkenés lép fel. Ezen az elven működik a porlasztó, emiatt billen az autód előzés közben a kamion felé, ezért ütköznek egymásnak a hajók, ha bizonyos távolságon belül mennek el egymás mellett párhuzamosan, ez az effektus kapja fel a tetőcserepeket nagy szélben és még sorolhatnám.A Te általad említett példa (a Discovery-s) nem ez. A peronon állókat a vonat előtt feltorlódott légtömeg löki meg.
Laja123: " Részemről inkább arra figyelek fel, ha egy-egy taxis ember módjára viselkedik. Ilyenkor jól meglepődök, és jobb lesz tőle a napom."---Ne lepődj meg, a többségünk ember módjára viselkedik, csak a közlekedők túlnyomó része nem tudja tolerálni magában azt, hogy ha más dinamikusabban, defenzívebben és egyszerűen gyorsabban és hatékonyabban vezet.Ahogy a teherautó-sofőrök is, csak náluk nem annyira szembetűnő, mert kamionnal nem lehet gyorsulni és cikázni a forgalomban.A frusztráltságotokat nagyon egyszerű arra hárítani, hogy a "taxisok bunkók". Van köztünk az is, nem tagadom, de csak pont annyi, amennyi köztetek.
"Egy ember módjára viselkedő" taxis.

szaGértő 2010.08.26. 21:40:27

@taxi33: Azért a defenzív vezetés nem tűnne fel senkinek. Ugyanis az nem attól defenzív, hogy szarrá előzi a sort, vagy leszorít valakit, hanem pont ellekezőleg.

apoa 2010.08.26. 21:51:09

Én úgy látom,hogy a taxisok a leghiggadtabb vezetők közé tartoznak. A robogósok, kerékpárosok pedig a lehisztérikusabb és legönérzetesebb figurák a közúton. Mint a példa is mutatja, egy hétköznapi közlekedési szituációt-mert ő volt a "sértett" -felfúj, fordul fűhöz-fához, feljelent, hisztériázik, levelet ír stb. Ahelyett, hogy feldolgozná magában az esetet és legközelebb hasonló szituációban már könnyen ki tudja védeni a veszélyt. Az ilyen ember a saját szabálytalanságait valószínüleg észre sem veszi.

"streetfighter" 2010.08.26. 22:27:46

@apoa:
Hát te ezt rosszul látod.
Nincs több bajom velük mint az átlaggal, de így ezt nem lehet kijelenteni.
Pl. nehezen tűrik, ha valaki gyorsabb és jobban helyezkedik mint ők, ne adj isten visszakapja amit ő adott. :)

ave 2010.08.26. 22:30:11

Megvan a rendelesi szama?

Na, hat kirendelni reggel 6-ra valahova, kicsit megijjeszteni.

Nagyon sajnalom, hogy nem egy masik hasonloan idiotaval kezdett, azokbol tok jo dolgok szoktak kisulni.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.26. 22:38:05

@"streetfighter": viszont a jó, és normális taxisoknak kurva jó a memóriájuk. arcok, helyek, időpontok. és ha a normális taxisokkal előzékeny vagy, vissza fogod kapni tőlük.
többször tapasztaltam.

sajnos tény az, hogy bizonyos taxiscégek pilótái között sokkal több a bunkó paraszt közveszélyes állat, mint más társaságoknál.

pl. amelyik céggel én szoktam utazni, az ottani sofőrökkel még nem volt afférom az utakon. de van mág több taxiscég is, akiknek a sofőrjei normálisan vezetnek.

ahol viszont feltűnően rossz az arány:
zóna (mindent visz)
6×6
rádió
főtaxi
tele5
mezitlábasok

Első mohikán 2010.08.26. 22:55:15

@szaGértő: Nem erről a fent említett konkrét esetről beszéltem, hanem úgy általában. A posztban leírt taxisofőr (ha egyáltalán igaz...)tényleg erőszakos és pofátlan volt.
(Lehet, hogy mentsége is volt rá; pl. vajúdó nő, infarktusos utas stb. Ilyen eseteim nekem is voltak már, akkor én sem ismertem se istent, sem embert, mentem tökön, babon, de szerintem ha Ti ültetek volna akkor a hátam mögött, hálásak lettetek volna. De ez persze kívülről nem látszik.)

apoa 2010.08.26. 22:57:46

@"streetfighter": Hát nekem taxissal nem volt 20 év alatt afférom, az egynyomúakkal(kivéve a motorkerépárosokat) annál több. Ott sok a hülye. Ez persze Bp.-re vonatkozik.

Első mohikán 2010.08.26. 22:59:28

@xaba99: Egyetértek: zóna mindent visz. A mezítlábasok sem véletlen maradtak mezítlábasok. A négerként dolgozó taxisok sem az udvariasságukról híresek. (Annak örülök, hogy a Cityt kihagytad a felsorolásból, talán nem véletlen.)

''autónepper.'' 2010.08.26. 23:09:16

@xaba99: de végül is meg lehet érteni mert szinte egész nap a kocsiba ülnek és azért vezetnek hogy a családját elássa... valamilyen szinten meg lehet érteni hogy kicsit fusztráltabbak mint pl egy nyugdíjas:)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.26. 23:12:48

Ki kell rúgni a diszpécsert!
Ilyen buta egy hülye picsát!

A baromállatja szörnyülködött volna egy kicsit, meg visszakérdezte volna a rendszámot, autótípust, helyszínt, időpontot, és megköszönte volna a bejelentést, most nem lenne poszt!

Ha valaki annyira buta, hogy nem tud bánni a kekeckedő lúzerekkel, az ne legyen diszpécser.

Behajtó70 2010.08.26. 23:24:08

Láthatóan egy kis tévedésben vagy, ráadásul agresszív is! akkor meg mit vagy fölháborodva másokon?!

A taxis, ha rányom a gombra, akkor időre oda kell érnie a címre, különben büntit kap, és az pénzkieséssel jár. Pl 1 hétig nem kap címet, esetleg pénzbüntetés, stb. Természetesen nyomja a pedált. Ugyanis ebből él! Ebből fizeti a hitelét, a gyerekének az úszást, év elején tankönyvet. Vágod?

De a lényeg: taxis ritkán okoz komoly balesetet, ám olyan agresszív robogósok mint te, azok naponta okoznak 100 balesetet, mert fogalmuk nincs a közlekedésről, csak ugatnak, majd könnyeden beelőznek jobbról, és bevágnak elém, letörik a tükrömet, megkarcolják a kocsimat.

Egyszer elkapok egy ilyen kis kötsögöt és nagyon ellátom a baját! Faszari kis hülye!

Tornado86 2010.08.27. 00:42:39

@Behajtó70:
Szólj és szerzek még jó pár taxist az ex-kollégák közül, aztán indul a buli :)

2010.08.27. 03:03:59

A taxisok az átlag autósnál sötétebbek és szemetebbek... az ilyet büntetésből elküldeném kétkerekű futárnak 1 hónapra, télen.

algi 2010.08.27. 05:02:02

@horex: Ez komoly, hogy bárki bármit elhisz a Mythbustersnek? Tudománytalan maszekolás az egész, aminek semmi köze a valósághoz, és simán bebizonyítják mindennek az ellenkezőjét.

BKV reszelő 2010.08.27. 06:19:06

@ogregn: "...@Mzee3000: Persze, az itt leírt okok miatt. Ha nem tolakodik akkor éhes marad, ez sajnos a munkája része. Figyeld meg akkor amikor utassal van, vagy éppen csak kóricál a városban. Olyankor ráérősen gurul, udvarias, normális pilóta. Ők is csak akkor száguldoznak amikor muszáj. Na jó védeni persze nem akarom őket, csak bemutatom a másik oldalt is. Ott minden egyes másodpercben óriási kenyérharc van.... "

Aha...tehát ha utasa van, akkor azért tolakszik, veszélyeztet, szeg szabályt, ha nincs utasa, akkor meg a 70-es szentendrei úton azért tartja fel a reggeli csúcsforgalmat 30 km/h sebességgel gurulgatva...Fasza, védjed őket bátran.

BKV reszelő 2010.08.27. 06:21:39

@Behajtó70: Te is jó nagy paraszt vagy, nem véletlenül kötöttél ki a taxizásnál. Esze semmi, vezessen. :) No, kapj el te buzi!

Nyomek 2010.08.27. 07:41:17

@''autónepper.'':
"ne azzal foglakoz hogy ki hogyan vezet... ha még is ennyire zavar menny el RENDŐRNEK."

Nem jó a logikád, a rendőr nem azzal foglalkozik, hogy ki hogyan vezet, hanem azzal, hogy a legbiztonságosabb útvonalakon sebességkorlátozó tábláknál különböző okokra hivatkozva baksist szedjen.
Tehát, ha pl valaki "zsebre dolgozó BKV ellenőr" szeretne lenni fegyverrel - erre lehetne mondani, hogy menj rendőrnek, pajtás!

A posztban író személyt egyszerűen fontoskodó baromnak tudom nevezni.

Engem múltkor egy Opel szorított le. Fel is hívtam Szentgotthárd polgármesterét, hogy ez az országra nézve hitelrontás, küldje haza a picsába az opel gyárat. Csak hímült-hámult, meg nyökögött, hogy rendőrséghez forduljak, képzelhetitek. Sajnos nem volt tanúm.
:-)

Georgigi 2010.08.27. 08:18:14

"Hivatásos"? Az, hogy állandóan az utcán van a kocsiban, még nem jelenti azt, hogy profi. A nagytöbbségnek, csak uri "B" kategóriája van. Azt is pénzért, vagy libáért kapta. Bizonyiték a parkolásuk, és a közlekedésük. Kisírták maguknak a Taxis drosztokat /más adójából/, de inkább a járdán és zebrán teszik a "szabadidő kellemes eltöltését".Hogy miért becézik őket hiénáknak, azt már ne is firtassuk. Sírnak a benzin árak miatt is, de álló helyzetben is járatják a motort nyáron a légkondi miatt, télen a fűtés miatt. Majd az utas megfizeti a különbséget. 29 év városi közlekedés után jót nem tudok mondani róluk.
Egy profi :)
@ Nyomek: Te pedig írástudatlan vagy.
Nem menny, hanem menj. :)
@ Autónepper : A családját pedig egy Taxis üti el.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.27. 08:41:04

@taxi33: cityvel kapcsolatban semmi kirivó eset nem jut az eszembe. párszor utaztam is velük, azzal sem volt gond.

@''autónepper.'': én is egész nap a munkahelyemen ülök. nekem is el kell tartanom a családomat. de ha így viselkednék mind az ügyfelekkel, mind a konkurrenciával, hát nagyon hamar kirúgnának.
kötözködés: "szinte egész nap a kocsiba ülnek" - mondjuk ha nekem is az lenne a feldataom, hogy egész nap ki-be üljek egy kocsiBA, hát én is frusztrált lennék.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.27. 08:43:50

@kolbászoszsömle: nem szabad kirúgni!
ha nem ilyen lett volna, most nem lenne poszt. ;)

a távoli rokon 2010.08.27. 08:47:46

taxis szerződését felbontani, azonkívül mindenkit ki kell rúgni a buszos kivételével, ő menyjen nyugdíjba, a gyalogosok pedig óvóhelyre.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.27. 08:54:33

van itt már minden!
meNNYen
meNYJen

mi lesz még itt?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.27. 08:54:55

@xaba99: Ez egy elég önző szempont. :)

Az a nő nem ért ahhoz, amit csinál.
Ebben nem sokban különbözik a magyar dolgozók zömétől, de azok még nem buktak le ilyen látványosan.
Ez a csajóca lebukott.
Ki kell rúgni.
Mert nem ért ahhoz, amit csinál.

indapass90210 2010.08.27. 08:55:03

Bazmeg, nem hiszem el... el se esett a hüje motoros, mégis itt dünnyög....

indapass90210 2010.08.27. 08:57:40

@''autónepper.'': nem láttál akkor te még nyugdíjast, akinek feltétlenül a 6:55-ös busszal kell kedden reggel a piacra mennie, de nem jut neki ülőhely....

muhi 2010.08.27. 09:03:17

@"streetfighter": ez meg mire volt jó? nyilván azt akarta írni, hogy jobbra húzta a kormányt a taxis, szerintem ennyi hiba mindenkinek bele kell, hogy férjen. És a nevével mi a baj? A tiédet például külön kellene írni. Talán inkább a poszt mondanivalójával kellene foglalkoznod, ahhoz nincs hozzáfűznivalód?

Ha esetleg ilyen belekötős napod van, akkor elytek par hejjes irássi hibbát, aszt egnem is basztathatsz.

a távoli rokon 2010.08.27. 09:41:41

pár nap és itt a suli, nyelvtantanárkodhat a diákoknak, aki erre izgul. lehet villantani...
faszom.

Perillustris 2010.08.27. 09:45:53

Sok állat van. Tegnap egy kis csíra a kisbuszával akart leszorítani, egy rutintalanabb embert valószínűleg fel is kent volna a parkoló autókra. Persze lámpánál utolértem, de a gyík nem mert kiszállni, csak mutogatott.

gpetersz 2010.08.27. 10:21:56

Nem is értek itt minden hozzászólást...

Azért mert ő PÉNZT KERES, el kell tolerálni ezt a vezetési viselkedést? Életveszély okozását? Ha nem ér oda, ne vegye fel a címet, ha csak ÍGY ér oda, akkor sem.

ex-dr. vuk 2010.08.27. 10:23:15

@Dövan: Ja felhaborito, hogy nem a korhazbol ir. Amig nem doglott meg addig csitt, igaz?

mutáns csiga 2010.08.27. 10:24:48

Sűrűn járok a belvárosban, közelebbről
az V.-ikben és elég sok negatív tapasztalatom
van a taxisokról.A József Nádor téren általában mindíg négy öt Zónataxis várakozik
nyitott ajtókkal, időnként kényelembe helyezve
magukat, elterülve az első ülésen.
A Szende Pál utca József Nádor tér és Apáczai
Csere János utca közti részen ahol megállni
Tilos tábla van kihelyezve mindig várakozik
egy-egy taxi (legtöbbször a Cityliner taxitársaság kocsijai), úgyhogy a bekanyarodó 15-ös busz
csak üggyel bajjal tudja kikerülni őket.
Ugyanezen a részen általában a Taxi 4 társaság autói a várakozni Tilos rakodóhelyen
álldogálnak ferdén úgy, hogy a kocsi fara
belóg az úttestre, a másik része pedig a díszburkolaton parkol.A Petőfi Sándor utcában
a taxisok a mozgáskorlátozottak részére fenntartott helyen vagy rakodóhelyen várakoznak.Amikor szól nekik az ember akkor
azt válaszolják, hogy majd elállnak, ha jön valaki.A Vigadó téren a forgalmi sávban várakoznak a taxisok.És sajnos úgy tűnik, hogy
ez az áldatlan állapot nem is oldódik meg egyhamar.

A reggeli motoros 2010.08.27. 10:30:55

Kedves Olvasók és Komenntálók!

Olvasgatván a hozzászólásokat, szeretnék megosztani pár gondolatot a posztban és a hozzászólásokban leírtakkal kapcsolatban. Azért gondolom, hogy helye van, mert sok értékes hozzászólás is született, amiket nagyon köszönök.

Érdekesnek találom mindenek előtt azt, hogy sokan leragadnak a motoros – taxis / taxis - motoros problémánál, annak ellenére, hogy a történetnek ez csak a kezdete. (Sajnálom, hogy van aki úgy érzi, hogy a biciklisek iránt érzett személyes érzéseinek is itt kell fórumot találnia.)
Érdekes, hogy senki nem ragadta ki a momentumot, amikor egy három sávos útszakaszon (amiből a két szélső sáv jobbra kanyarodó, a belső sáv pedig balra kanyarodó) a vadorzó a legszélső sávból, két sávon át, a középső sávból besorolni akaró autó elé vág, így biztosítva a helyét a piros lámpánál álló kocsisorban…
Továbbá, ha megnézzük azt, hogy ez a hajsza az idővel kb 4 km-en keresztül zajlott, és a végén a szabályosan, másokat nem veszélyeztetve, 50 km/h-val közlekedők ugyanabba a sorba álltak be a piros lámpánál, mint az ámokfutó …

Amiért ez a poszt megszületett, az egy nagyon egyszerű dolog, és úgy mondják empátia. Akár ha a taxis elejtett volna egy laza „bocs”-ot, vagy ha a diszpécser nem indulatos lerázásba kezd a foglalkoztatási viszonyok elemzésével, ez a leírás nem született volna meg. Ami felháborított az egész történetben az a mérhetetlen arrogancia, amit mind a két fél tanúsított.

A közúti közlekedés különböző szereplői/csoportjai iránt érzelmeiket kultúrálatlan módon kinyilvánítóknak szeretném felhívni a figyelmét, hogy jelenleg a KRESZ szabályai lehetővé teszik, hogy gyalogosok, biciklisek, segédmotoros kerékpárral közlekedők, autósok (és egyben taxisok), teherautósok, stb. a közúti közlekedés szabályainak eleget téve használják a közutakat közlekedésre.
Az autós kontra motoros kategorizálást azért is helytelennek tartom, mert a két körnek elég nagy a metszete, és sok motoros egyben autós is, illetve fordítva. Sokkal helytállóbbnak érzem a felelőtlenül, másokat veszélyeztető módon közlekedők (tekintet nélkül a jármű fajtájára, vezető nemére és egyéb sztereotípiákra) vs szabályosan, biztonsággal közlekedni vágyók megkülönböztetést.

A poszt célja (a blog-hoz hasomlóan), alapvetően sokkal inkább az, hogy a közlekedési morállal kapcsolatos gondolatokat indítson meg. Belefoglalva a nem elhanyagolható tényt, hogy ha adott esetben hibázunk, vagy nem a lehető legkorrektebb módon is közlekedünk egyéb körülmények miatt, alapvetően EMBEREK vagyunk, akik csoportosan veszünk részt a mindenapjaink részét képező közúti közlekedésben és mindenki egyéni szabadsága csak addig terjed, amíg azzal nem korlátozza egy másik egyén egyéni szabadságát!

Köszönöm még egyszer az értékes hozzá szólásokat, biztos vagyok benne, hogy sokan értékelték még rajtam kívül!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.27. 10:44:56

@A reggeli motoros: Korrekt reakció, örülök, hogy el tudtál volnatkoztatni egyes kommentelők stílusától.

szaGértő 2010.08.27. 10:50:05

@Behajtó70: "A taxis, ha rányom a gombra, akkor időre oda kell érnie a címre, különben büntit kap, és az pénzkieséssel jár."

Őszintén, ki nem szarja le? Más is a megélhetéséért autózik, és másnak az ideje is pont olyan drága, mégsem állat módjára megy.

ex-dr. vuk 2010.08.27. 11:35:48

@Behajtó70:
Tehat ha neki idore kell odaerni az sokkal fontosabb, minthogy hagy par hullat meg sulyos serultet maga mogott.

Az ertekrendeddel baj van.

(az altalanositast meg hagyjuk, amugy eddig nekem tobb bajom volt taxissal mint robogossal, szoval errol ennyit)

Fehérvarjú 2010.08.27. 12:56:24

@Behajtó70: Teljesen jogos, én is kockáztatnám mások életét a gyereknek kockás füzetéért. Mond csak mennyi gyalogos és hány autós, motoros a napi kvótád, amit ejnye-bejnye nélkül szétcsaphatsz?

@A reggeli motoros: Teljesen helytelen meglátás, sőt ebben a megvilágításban a blog is értelmetlen. Inkább gyilkolok pár másodperc előnyért mint, hogy itt tépjem a számat... ;)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.27. 16:29:53

Ezt a taxis dolgot nem igazán...

Oké, van olyan, amikor a taxis siet, mert elbaszta, de nem az az általános közlekedési módszerük, hogy nagygáz, fék, kiugrik, előz, legyorsul, mert oda akar érni.

Ennek egyszerű oka van: Ha így vezetnek, az autó inkább fogyaszt negyven! litert, mint harmincat.
A taxis meg fillérvadász.
Szerintem inkább az a baj velük, hogy kigurulnak a zöldig, nem baj, ha nem fér át mögöttük senki, véletlen sem gyorsítanak, viszont legalább a féket sem használják, me kopik, stb.

egyittlakó (törölt) 2010.08.27. 17:21:39

reggeli motoros: "Ami felháborított az egész történetben az a mérhetetlen arrogancia, amit mind a két fél tanúsított."

Gratulálok az önkritikádhoz (ha az akart lenni).
Az írásod így nullszaldós, vagyis kár volt megírni.

egyittlakó (törölt) 2010.08.27. 17:30:10

@Perillustris: "Tegnap egy kis csíra a kisbuszával akart leszorítani, egy rutintalanabb embert valószínűleg fel is kent volna a parkoló autókra."

Na persze, profi úr... csakhogy az emberek a járdán mozognak.
Mivel ez egy robogós poszt, furdal a kíváncsiság, hogy robogóval mentél a leszorítás pillanatában, bringás?
Ha nem, akkor kit érdekel, hogy egy biciklist letoltak az árokba? Az tuti, hogy ha én szorítalak le, nem érsz utol a lámpánál...
:-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.27. 17:32:27

@egyittlakó: Szerintem nem önkritika volt, a mindkét fél alatt a taxist, valamint a diszpécsert érthette. Az más kérdés, hogy fogalmazásilag nem volt így túl szerencsés, mert ők inkább az egyik fél úgy ketten együtt, a levélíró meg a másik fél.

Reggie 2010.08.27. 19:29:08

@egyittlakó: Beszivva probalj meg csak olvasni es lehetoleg akkor irj ha kijozanodtal.

"streetfighter" 2010.08.27. 19:52:24

@muhi:
Képzeld jó napom volt és inkább így cikiztem, mint hogy elküldtem volna a francba, mert legszívesebben azt tettem volna.
Kimerítő volt a válasz?

egyittlakó (törölt) 2010.08.27. 20:32:13

@Reggie: nem kell kábítanom magam, hogy elbírjam ezt a sok marhaságot (meg téged is)

@SilentSound: értem, köszi

Clearvoyance 2010.08.28. 08:08:28

@horex:
@mr_x:
Inkább azt mondanám, hogy a haladó jármű mindkét oldalán azonos a menetszél, és ezért nem tolja össze őket a nyomáskülömbség.
Ráadásul személyautóknál jellemzően a formából adódóan felfelé terelődik.
Ez inkább teherautóknál, kamionoknál veszélyes.
Ha kamion előz nagy sebességgel az orránál a levegőtorlódás kifelé tol, erre befelé korrigálsz. Amikor elmegy melletted a faránál szívóhatás van ezt viszont kifelé kell korrigálni.
Ha te előzöl kamiont akkor fordítva. Előbb szív aztán tol.

Reggie 2010.08.28. 20:59:58

@egyittlakó: De kene nem kabitani magad, hogy tudjal ertelmesen irni:)

Fengyi 2010.08.30. 09:51:49

@cork77:

Nekem egyszer nem adta meg egy taxis a jobbkezet, majd mikor megkérdeztem mi volt ez, azt válaszolta: ,,milyen jobbkéz?! egyet innen, egyet onnan te buzi!'' ennyit róluk. és ez a hivatásuk mi? bohóc mind

Domeq (törölt) 2010.09.03. 16:12:18

Minden taxi vezető egy vadparaszt bunkó gyökér. Ahogy a robogós pizzafutárok 1 pici százaléka is.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.09.03. 23:32:49

Már több, mint egy hét eltelt azóta, hogy levelet írtam az ügyben a Rádió Taxinak, úgy tűnik, folytatják a sikersorozatukat ügyfélkezelésből és el kívánják sunnyogni az ügyet, mert még mindig nem kaptam választ... Nem biztos, hogy jó taktika.

sludge666 2010.09.06. 23:21:38

Zóna Taxi: csicska.Kb. egy éve a kisebbik fiamat és a feleségemet ütötte el majdnem az EBV-722-es rendszámú autókájuk,a 18. kerületi Csévéző úton.Kb 10 centire állt meg tőlük,brutál nagy fékcsikorgással,a ZEBRA KÖZEPÉN.Szerintetek kiszállt a faszi elnézést kérni vagy valami? A kölök egész este sirt.A diszpécser azt igérte,hogy kivizsgálják.Azóta is válaszolnak...Nem baj,a bosszú hidegen tálalva a legizletesebb...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása