Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A fontos ember ott áll meg, ahol akar

2010.09.02. 18:26 :: SilentSound

Bárhol. És nem csak hogy megáll, de le is parkol és otthagyja az autóját, esetünkben a Lánchídon. Nem előtte, nem utána, rajta, az egyik sávban. Legrégebbi hidunk pedig nem arról híres, hogy túl sok sáv van rajta. LP ugyan fényképet nem mert készíteni, tartva attól, hogy aki ilyenre vetemedik és meglátja, hogy fotózzák az autóját, az sokminden másra is képes, de maga a tény elképesztő, hogy ilyen van. A pofátlanság újabb csúcsa.

Eddig csak olvastam a blogot, de a kedd szerda esti kis belvárosi szösszenet miatt írásra ragadtattam magam. A történet nem lesz megrázó annál inkább bosszantó. Szokványos hétköznap este, augusztus utolsó napja. Gondoltam 20 óra után még szemerkélő esőben sem lesz nehézkesebb Pestről Budára átjutnom, mint máskor ilyen tájt.


2x1 sáv, normál esetben este nyolckor elég szokott lenni

Haha, mekkora naiv hülye voltam! Dolgom végeztével az Andrássy út közelében járva a Lánchíd mellett döntöttem. A Bajcsy-Zsilinszky útig egy szavam nem lehetett, 10 perc alatt ott voltam a Bajza utcától indulva. Nade ami utána jött!

Mintha ingyen benzint osztottak volna, úgy állt két sorban a kocsisor, keresztben hosszában lámpaváltásnál beragadt járművek, mindenki furakszik-igyekszik de csak állunk mint f... a lakodalomban. Menekülési lehetőség nem jellemző, északi irányban nem célom közlekedni (Margit-híd amúgy is kiesett két körre a játékból), a kiskörút meg dettó fel van túrva, nem nyert hangszórót - Pedig jobban jártam volna.

Pár száz méterrel és röpke 40 perccel később már a Lánchídon voltam, hurrá. Fura módon a megszokottnál lassabban haladt a sor még itt is, és nemigen volt szembe forgalom. Negyed óra múlva rádöbbentem, hogy miért. A Lánchíd budai oldalához közel, szinte a Clark Ádám térnél, de a HÍDON pesti irányban parkolt egy Lexus terepjáró.

Se utas, se sofőr, tükrök behajtva, lámpa leo. Úgyhogy felváltva a szembe jövőkkel próbálták kikerülni a Budáról érkezők miközben a Pest felől jövők ki-kivártak. Nem hittem a szememnek, gondoltam lefotózom ezt a csodát, de inkább nem kockáztattam be egy verést - ugyanis ehhez nekem is meg kellett volna állnom, hogy előszedjem a gépet a csomagtartóból a mögöttem jövők legnagyobb örömére.

Nem kicsit szopatta meg az úri közönséget a Lexus sofőrje ezzel a húzással. Ezúton is gratulálok a humorérzékéhez és bízom benne, hogy a kiérkező rendőrség elszállíttatta ezt a szép autót. Minimum Zámolyra...

199 komment

Címkék: budapest híd autó parkolás dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

''autónepper.'' 2010.09.02. 23:01:54

@1kutya: már megint alkottál:D:D:D:D "max beragad a gázpedálja, felmondja a szolgálatot a fékje, mindeközben megöli a benne ülőket, de mégegyszer mondom: NEM ROMLIK EL!!!" geci szakadok :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

de félre téve a viccet kereket cserélni én se hiszem hogy tudnék mert pótkerekem az 16os na most a kocsin meg 18as papucsok vannak szal nem hiszem hogy 16osal mennék tovább szal ha híd közepén kapok defektet sajna nekem is ott kellene álnom... aki meg azt mondja hogy bunkók vagyunk mert a kondi terem ellőtt parkolunk az meg bekaphatja mert az a terem ahova én járok ott is elég nehéz parkolni szabályosan mert kb 10 szabad hely van na most ha kb a terembe vannak 25en akkor szerinted hol álok meg? 10 utcával arrébb?

''autónepper.'' 2010.09.02. 23:03:14

@tundrazuzmo: :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D ez is igen nagy ami írtál illegális autó bontó a hídon:D:D:D:D

''autónepper.'' 2010.09.02. 23:07:27

am igazat adok azoknak akik azt mondják hogy nem állnak neki cserélni kereket ruhába mert nem azért veszek mondjuk egy farmert 50ezerért hogy tiszta szar legyen a kerék csere közbe...

schdl (törölt) 2010.09.02. 23:08:25

Szerintem a nepper Silent alteregoja, ha nincs elég komment.

Werwolf 2010.09.02. 23:08:54

az ilyenolyan "magyarozoknak" üzenem, hogy el lehet kotrodni az orszagbol, ha ennyire nem jön be a többseg.

flimo13 2010.09.02. 23:08:56

Én múltkor azt láttam, hogy valaki a Bazilika oltára elé parkolt, vészvillogó nélkül. De gondoltam aki ezt megteheti, az rögtön lelőne, ezért inkább nem vettem elő a fényképezőgépem a cipőmből.

Subba Sógor 2010.09.02. 23:09:04

@D4D: Komolyan.
De durrdefekt ok, ott valóban felnire szakad a gumi.
Viszont sima defektnél azért tovább lehet gurulni annyira, hogy ne akadályozzak senkit. Én utóbbi esetet feltételeztem.

''autónepper.'' 2010.09.02. 23:13:49

@flimo13: jobb is hogy nem tetted ennyi időd van?

ma is pláza parkolónál szállok be kocsiba és 2 helyre állok hogy faszarcú ne hogy meg húzza a kocsimat na mindegy erre jön egy öreg fósszer meg egy anyóka nagyon néznek meg a öreg magyaráz valamit a feleségének vártam már mikor kapja ellő a telót hogy le fényképezzen:D:D:D de nem tette volna zsebre az biztos. ja és suzukis volt milyen meglepő csak őket zavarja hogy mások mit csinálnak.

''autónepper.'' 2010.09.02. 23:14:28

@schdl: én senki alteregója nem vagyok!

J.W. Booth 2010.09.02. 23:19:35

Mivel eddig senki más szemtanú nem támasztotta alá a történetet, így ez akár kitalált is lehet.

Egy ilyenre elég sokan rá kellene, hogy cuppanjanak, 40 perc alatt sok száz kocsi halad el mellette a két irányban. Közülük enki más nem olvassa ezt a blogot, csak az a birka, aki se rendszámot, se fényképet nem közöl?

Hopwood 2010.09.02. 23:32:41

@egyittlakó: @k13: belgiumban meg hollandiában érdekes módon üzletemberek is biciklivel járnak dolgozni. az igénytelen, büdös barmok, mi?

Werwolf 2010.09.02. 23:41:11

@J.W. Booth:

en elmentem akkor ott, tenyleg ott volt vmi feher (vagy csak vilagos) terepjaro, de nem tudom, hogy parkolt-e.
Csak nem pofatlan vki ennyire, nyilvan müszaki hiba volt.

kzolika 2010.09.02. 23:41:17

@nullnick: "nullnick 2010.09.02. 20:37:03

a

Lánchidat

MÁR RÉG LE KELLETT VOLNA ZÁRNI

a gépjárműforgalom elől"

Szerintem meg az összes hidat le kellene, aztán az egyiken hídünnep kellene 7/24-ben, a másikon buzifelvonulás, a harmadikon futóverseny, a negyediken Budaest Parádé és így tovább. Csak arra kellene vigyázni, hogy a Hozzád hasonló okosok a túloldalon maradjanak és sose jussanak át arra az oldalra, ahol én vagyok. Mert szerintem meg kb még 3 hidat kellene építeni és akkor majd talán a Lánchídból lehet korzózó híd.

kzolika 2010.09.02. 23:46:07

@jpmjpm: " Nekem már 3 autómat törték totálkárosra, mégsem akartam baltával szétverni senki fejét."

Én se verném szét a fejét. Sőt, gratulálnék neki, hogy vett nekem egy új autót. Azért biztosítózásból még mindig jól lehet élni.

Démonmac1 2010.09.02. 23:50:13

nomármost, fotó nélkül.. hiszem ha akarom.
fotóval együtt is, lehet hogy nőé a kocsi, és jó oka volt arra hogy ott megálljon.
az önbíráskodó népeknek üzenem, eléggé be van kamerázva a környék, és ha szeretnének fél életükben fizetni garázdaságért, akkor csak nyugodtan.

(u.i. ha ilyet látok, lefotózom az autótörő jóembert, és feljelentem:) - mert nálam viszont van gép:)

kzolika 2010.09.02. 23:51:30

@''autónepper.'': "az a terem ahova én járok ott is elég nehéz parkolni szabályosan mert kb 10 szabad hely van na most ha kb a terembe vannak 25en akkor szerinted hol álok meg? 10 utcával arrébb?"
Igen, ott. A gyaloglás is sport.
Amúgy meg készülj a PSZÁF tanfolyamra, meg a vizsgára. Függő vagy független ügynök leszel? A speratív jutalék jó móka, ugye? A 3 évvel ezelőtt nepperek után dobált 14-15% hitelkihelyezési jutalék most mennyi is? Ha-ha-ha!

PR32 (törölt) 2010.09.02. 23:51:45

nono, fura szerzet az ember. 40 perc várakozásért lehet baltával esni a lexusnak, de ha egy motorost majdnem kivasalnak kocsival, mekkora sz.r köcsög motoros, hogy leveri a tükröt. hmmm... már csak egy gipszelés sem jön ki 40 percből...
GG81, ilyenkor hol vagy a kettős mércéddel? :)

PR32 (törölt) 2010.09.02. 23:53:18

@''autónepper.'': te erre büszke vagy? 2 helyre állsz, és még neked van nagy arcod? pfff.

kzolika 2010.09.02. 23:55:49

@''autónepper.'': "nem azért veszek mondjuk egy farmert 50ezerért hogy tiszta szar legyen a kerék csere közbe..."
Ha libafoson és disznóganén keresztül kell közlekedned (csak a szarból gondolom), akkor miért nem inkább szartaposó gumicsizmát veszel 50 ezres farmer helyett? És a tiszta szarral mi a gond? A koszossal, azzal már van baj.

kzolika 2010.09.03. 00:01:42

"''autónepper.'' 2010.09.02. 23:13:49

ma is pláza parkolónál szállok be kocsiba és 2 helyre állok"

Ne má', hogy olyan béna vagy, hogy nem tudsz 3 helyre állni. Még gyakorolnod kell, a végén még kinéznek a plázából, meg a teremből, ahova jársz. Legalább az egyik mozgáskorlátozottaknak fenntartott hely volt? Ne má', hogy egyik se. Ilyen kis csíra lennél, hogy még parkolni sem tudsz amolyan "enyém a világ!" autónepperesen?

''autónepper.'' 2010.09.03. 00:03:20

@kzolika: szart nem szó szerint értettem:D:D:D:D
am miről beszélsz milyen ügynök leszek vagy mi bajod?:D késő van nekem ehez:D

@PR32: meg tehettem nem?

''autónepper.'' 2010.09.03. 00:05:00

@kzolika: azé nem tudtam 3 helyre parkolni mert 3. helyen pont parkolt valakit:( mondtam is magamba hogy nehéz az élet:( azt az egyet sosem csinálom hogy mozgás korlátozott helyre állok.

_John_Doe_ 2010.09.03. 00:24:08

Azoknak akik nem tudnak olyan helyzetet elképzelni, hogy gyökeret ereszt az autó:

német gyár akkori csúcsmodellje az autópályán egyszer csak valami csattanás, majd FAULT! FAULT! jelzések.

Szerencsére jött egy kihajtó lehúzódtam.
Motort leállítottam (nagyon csúnya volt a hangja), ablakot lehúztam. Autóklubtól autómentőt kértem.
Ezután már nem tudtam telefonálni, ablakot felhúzni. Az autó (8 hónapos) megadta magát, a csomagtartóból a kabátomat se tudtam elővenni.

Az első autómentő nem tudta a járművet elszállítani. Az autó megálláskor automatikusan "P"-be tette magát és "behúzta" az elektronikus kéziféket. Ezt ugyan lehetett oldani mechanikusan is, viszont az automata váltó (ne egy kart képzelj el, hanem csak egy kis pöcköt a kormány mellett) teljesen elektronizált, áram nélkül semmit sem lehetett vele kezdeni.
Megbikáztuk, így sikerült "N"-be tenni.

Na ha ez a Lánchídon történik velem, az az autó se előre, se hátra, de biztosan kaptam volna az okosabbnál okosabb megjegyzéseket.

(A generátor esett ki menet közben, ettől zárlatos lett, aksi rövidre zárva hamar meghalt. Garanciában javították.)

''autónepper.'' 2010.09.03. 00:29:42

@_John_Doe_: hidd el majd jön a sok okos és majd jól meg mondják neked hogy mért nem vetted a hátadra a kocsit és indultál el vele haza...

D4D 2010.09.03. 01:42:15

@cso zsi: Ikerrel azért óvatosan félre tudsz álnni ahol már nem vagy útban.

D4D 2010.09.03. 01:46:00

@J.W. Booth:
Vagy a blog olvsói nem használják a Lánchidat

Öreg Sam 2010.09.03. 03:49:51

Én már régen mondom,hogy le kell fedni a Dunát hosszában!
Úgy a M0-tól Szentendréig.
Minden problémát megold!

Első mohikán 2010.09.03. 04:42:10

Leugrott a marhája a hídról. Mit törődne azzal egy öngyi, hogy utána mi történik?

BKV reszelő 2010.09.03. 05:56:12

@''autónepper.'': Tévedsz. Engem is idegel, amikor a buzik két helyre állnak a pénisztoldalékjukkal, csak én nem fotózok, hanem meghúzom őket. :)

D4D 2010.09.03. 06:47:02

@BKV reszelő:
Ha majd egyszer miniszterelnök leszek, akkor az ilyen önkéntes kocsihuzogatókra lehet majd lövöldözni légpuskával, vasárnaponként uzival is.

Az fel sem merül a csökött szürkeállományodban, hogy mikor odaállt, akkor úgy adta ki magát a hely? Mert szarul van esetleg festve, illetve mindenki nagyobb távot tart az ilyen tefajtád miatt.

Pista bá 2010.09.03. 06:51:12

szerintem ha volt megállás, az műszaki okokból lehetett

Pista bá 2010.09.03. 06:51:53

a tapírok amúgy se lexust szoktak venni hanem x6-ost meg q7-est

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 07:32:06

@_John_Doe_: "(A generátor esett ki menet közben, ettől zárlatos lett, aksi rövidre zárva hamar meghalt. Garanciában javították.)"

Azoknak, akik német csúcsmodellnél ezt nem tudják elképzelni: hat éve járok Suzukival, de ilyen SOHA nem fordult elő vele (még álló helyzetben sem). Azt sem tudom, milyen izzó kell bele, mert még egyik sem égett ki. Igaz, az én autómat Japánban rakták össze.
Ja, és sajnáltam pénzt kiadni egy drágább márkára.

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 07:36:20

@Hopwood: "belgiumban meg hollandiában"

hadd idézzek egy klasszikust: el lehet menni...

tomware · http://tomware.blog.hu 2010.09.03. 07:38:12

Nem hinném, h a rendőrség kihívása változtatott volna a helyzeten. Pár éve, amikor a Combinók miatt építkeztek, egy suttyó belső sávban álló Mercije (E Klasse) elzárta az egyik irányt teljesen a Körúton (kívül meg rakodtak, szokás szerint), az Oktogontól néhány méterre. A túloldali sávban éppen arrajáró rendőrök nem győztek látványosan másfelé bámulni. Hogy akkor, ezek után nem hívta ki senkiva Yardot, nem is csodálkozom.

röntgenszeműlány 2010.09.03. 07:43:21

Akkor szerda egy csodás nap volt, mert a Szabadság-hídon délután egy fekete bmw-t fogott közre két rendőrautó, az egyik menetiránnyal szemben.

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 07:43:49

@Werwolf: "az ilyenolyan "magyarozoknak" üzenem, hogy el lehet kotrodni az orszagbol, ha ennyire nem jön be a többseg. "

én meg csak azt üzenem neked, turbó magyar, hogy nyasgem

Nzoltan 2010.09.03. 07:54:32

Hát ha lerobban, akkor üresbe pakol, kézifék ki, oszt legurul. Az elakadásjelzőt meg akár az ablakba is kitehette volna. Hamár...

De simán szólhatott volna egy rendőrnek és levontatják 5 perc alatt.

na__most__akkor 2010.09.03. 07:55:06

1. A zemberek hülyék. Mind, én is. (Én nem. Tudod?)

2. Egy hídról le lehet gurulni. Tudtad?

3."_John_Doe_ 2010.09.03. 00:24:08"
Azoknak akik nem tudnak olyan helyzetet elképzelni, hogy gyökeret ereszt az autó: német gyár akkori csúcsmodellje az autópályán egyszer csak valami csattanás, majd FAULT! FAULT! jelzések.

Ja. (hogy német legyek egy kicsit)

Van, aki tényleg ennyire hülye.
Példuel _John_Doe_.

Jerky_Master 2010.09.03. 07:55:06

@Hurrá Torpedó: a f@sz azért áll a lakodalomban, mert a menyasszonyra többen rágerjednek, és a hátsó bejárat mellett, WC-ben stb. jól megrakják, még a nászéjszaka előtt. aztán nemsokára jön a fejtörés, kinek a gyereke..:-D

------

A történet sántít. Miért hagyná vki a Lánchídon az autóját, ahonnan még jó sokat kell gyalogolni bárhová is? Egyszerűbb lett volna a hídfőnél, vagy kicsit tovább vhol az utcán "parkolnia".

Nzoltan 2010.09.03. 07:55:43

@egyittlakó: Vajon miért van az, hogy az autós blogokan ugyanaz a mentalitás mint az utakon?

kekec01 2010.09.03. 08:00:05

a minimálkategóriás opel corsa easy-tronic is ha úgy van kedve lecövekeli magát akár az útkeresztezésben is, kiírja az "F" kódot azután se előre se hátra, a váltó nem vált ,tolni esélytelen, tréler, szervíz, a multkor a féklámpa izzók kiégése miatt ált le szóval szívás az ilyen hiba/autónak nevezett hulladék

Mocoria 2010.09.03. 08:00:55

@Hurrá Torpedó: Kedves Torpedó, látom, senki sem válaszolt még égetően fontos, de off kérdésedre. A kérdésre - mármint hogy
"a fasz miért áll a lakodalomban???
ennyi erővel írhatta volna hogy erdőben, bevásárlóközpontban, stb.
ha sztriptízbárt írt volna akkor éretném, és nem kérdezném..."
- a választ a régi időkben keresd. Ez egy régi közmondás, abból az időből származik, mikor általában nuku szex volt házasság előtt, és a szerencsétlen vőlegény már alig várta a nászéjszakát. Főleg, hogy a lakodalom része volt a pajzán vagy obszcén énekek, versikék, célzások felvonultatása, és az ifjú pár zavarba (és izgalomba...) hozása. És tekintettel arra, hogy a lakodalom elég sokáig tartott, a házasulandók akkortájt tizensok-huszonkevés évesek voltak, hát ott állhatott szegény órákig is.... :)))
Egyes helyeken a fiatalok el is tűntek kis időre a szénapadláson, enyhíteni a "feszültségeket", aztán visszajöttek lakodalmazni. Lehet, hogy az éjféli menyecsketánc szokása is efféléből ered? (eltűnik, majd átöltözve visszajön)

sturmo (törölt) 2010.09.03. 08:25:38

a Lexusos hirtelen rájött hogy vannak lábizmai ;)

Marcellusca 2010.09.03. 08:31:18

Nem olvastam a kommenteket, úgyhogy lehet, hogy már volt: Szerintem a hiper-szuper, mindenféle ámítógépvezérelte kütyüvel teleb@szott gépjármű szerkezeti egység bemondta az unalmast.
És letíltott. Innen egy métert se tovább!
Pedig, lehet, hogy csak az egyik fék- vagy helyzetjelző-izzó égett ki.
A lankadásjelzőt is kirakta, csak azt már ellopták.
(Tudjátok: sz@rnál értékesebb, mázsánál könnyebb és nincs lebetonozva, abban a pillanatban ellopják, ahogy a tulaj elfordul. :D)

Ja, és a tulaj biztos hívta a szakszervizt, ami küldte a lopóautóját, ő meg bevágta magát egy taxiba és GO.
Mer' Ű fontos embör és sürgős do'ga van. :)))

dekás dezső 2010.09.03. 08:38:14

és a vészvillogóból is kilopták az áramot? ja nem, biztos lemerült az akku, vagy szülni vitte a feleségét az elektromos művek karbantartó műhelyébe..
hagyjuk már a hülyeséget, nagy türhő az, aki csak így otthagyja a gépet egy ilyen helyen, hacsak...
legutóbb Prágában láttam hasonló szitut, kb. 13 és fél perc múlva már tették is fel a barrikádozó Renault Lagunát a trélerre.

Devil 2010.09.03. 08:49:09

Ha valamiert leallt es motort nem tudta ujra elinditani (ezer oka lehetett, motorhiba, elektromos hiba, bekattant lopasgatlo), akkor nem igazan tanacsos tovabbmenni meg egy sokkal egyszerubb, alulcomputerizalt autoval sem.
A fekszervobol hamar kifogy a szufla es alig lehet vele megallni (lejton plane), kormanyszervo sincs, befordulni sem nagyon lehet... ha valakit betol a Clark Adam teri korforgalomba vagy - ha senki sincs elotte - csak begurul es imadkozik hogy senki se jojjon bele oldalrol akkor sem biztos hogy nem a kozepso viragagyasban kot ki fek es kormany nelkul.
Jobb ilyenkor megallni, a Lexus elektronikaja gondolom meghozza ezt a dontest helyettunk.
A Lanchidon pedig ertelmetlen megallni mert gyalog csak az uttesten lehet kijutni; kozvetlenul az ut szelen van a hid lancszerkezete ami egy kb 1 meter magas 2x1 meter szeles szegecselt acel racsos tartoszerkezetet (a kozepen a majd 1 meter vastag lejtos lanc-koteggel) jelent amin atbujni es atmaszni is eleg maceras.
Azert erdekelne vegulis mi a fene tortent? Es hogy van-e ilyen esetekre barmifele intezkedesi terv (tipp: nincs, arra sincs ha az Arpad-hidon a 3 savban pont egymas mellett robban le 3 kamion).

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.09.03. 08:49:42

@Mocoria: Ölég szar lagzi az, ami után/közben képes hupákolni a vőlegény.

Alikam 2010.09.03. 08:51:11

Biztos, hogy a computer leállította a motort azért ragadt ott ez a fasz:)

Ilyet már nekem is meséltek, a Hungárián, BMW-s gyereknek egyszerre se kép se hang. Kiderült a kötelező szervizre nem vitte el és ez a fránya technológia letiltotta a motort:)

Ebből látszik mennyire való az ilyen sutyerákoknak több tízmilliós autó.

ostván 2010.09.03. 08:55:57

Általában súlyos illetlenség úgy megállni (közlekedni), hogy azzal másokat akadályozzunk. Ez még akkor is az, ha valakinek elromlik az autója. Akkor maradjon ott forgalmat irányítani (sokkal szimpatikusabb, ha meg tudom kérdezni valakitől, hogy miért áll ott és normális választ kapok). Csak úgy otthagyni az autót nem helyes. Egyébként egyetértek az "egyittlakó"-val (7.32), hogy egy Suzukival olyan nem fordul elő, hogy nem lehet vele továbbmenni (13 év és kb 500 E km után mondom ezt). Defektes kerékkel is el lehet menni több km-t. Kipróbáltam. És az a kerék azóta ment még 100.000 km-t! (nyilván, azóta felfújva) Szóval lehet, hogy megáll egy autó, de ha van valami lehetősége a gépkocsivezetőnek arra, hogy továbbmenjen, akkor tegye azt és ne hagyja el a verdát másokat akadályozva.

xenuka 2010.09.03. 09:14:25

Bécsben is 2 percen belül ott a lopóautó, amelyik ki visz a város szélére az autótelepre.

Mikola56 2010.09.03. 09:14:57

Vagy csak egy újsütetü fideszes főgenyának jutott eszébe az elnökük palotájában gyönyörködni...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.09.03. 09:22:46

a kommentelők egy részéről "a médium" és hasonló sorozatok jutnak eszembe, ahol a szereplők egy elejtetett papírzsebkendőből megmondják a gyilkos indítékait és hogy matekból hányasra érettségizett.

"egyittlakó" te meg süsd már el légyszives még 10szer a sisakos poénodat, nem nevettük még ki magunkat eléggé.

szürke_tag 2010.09.03. 09:23:15

@Divi: Egyszerű, az indok: A barátnőjével kiszállt a hídra a várost nézni. Aztán visszasétált és mintha mise történt volna elhajtott.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.09.03. 09:26:58

se rendszám, de fotó?
a blog minek tesz ki ilyet? naponta írhatnánk ilyet. persze attól még lehet igaz. de gagyi a poszt.

tocibacsi 2010.09.03. 09:28:31

@ibn_battuta: szerintem meg a helyi kisebbségnek akart örömet szerezni a színesfém hulladékkal..

xenuka 2010.09.03. 09:29:37

Minden autó előbb-utóbb elromolik. A kérdés csak az, hogy havonta vagy 5 évente. A rendszeres karbantartás - ami sokszor kidobott pénznek tűnik - célja az ilyen hibák megelőzése.

A menő megveszi az USA-ból okosban behozott lexus-t occsóért és azt hiszi ez örökké működni fog. Lexus, nem kell ide a szakszervíz, majd Laci megcsinálja, amelyik a 15 éves bömösön is kicserélte a pótkereket. És nagyot téved a srác.

xenuka 2010.09.03. 09:31:53

Látom van már itt turbózsidó, és igaz magyar is. Végre!

hacsu 2010.09.03. 09:32:52

Ez valami irodalom? Mert hogy fikció az biztos. Azt hittem, itt valami videobetétet találok, vagy legalább egy fotót arról aki a Lánchídon leparkolt, ehelyett semmi. Tipikus példa arra, hogy a nagy semmivel hogyan kell hergelni a népet. Én erre azt az esetet hoznám fel példaként, amikor az M5-ösön egy család leparkolt két sáv között és elkezdett piknikezni. Elhinné ezt valaki?

labi 2010.09.03. 09:33:10

Gurulgatást tanácsolóknak:

Próbáltátok már mostani autókkal?
Ladás, régi Alfás korszakaimban remekül működött, aztán pár éve egy új rönyóval próbáltam ki komphoz sorban állva enyhe lejtőn.
Első fékezés oké...
Második fékezés oké...
Harmadikra mintha betonból lett volna a fék, mind a 120 kiómmal ráállva is nulla volt a fékhatás. Annak ellenére hogy nagyon lassan gurultam, a kézifék alig fogta meg, centiken múlott hogy nem toccoltam le az előttem lévőt.

Úgyhogy mostani autókkal ne nagyon akarjatok motor nélkül lejtőn gurulgatni. No meg vontatókötélre venni magatokat.

tocibacsi 2010.09.03. 09:38:25

a műszaki hibás tippekkel kapcs nekem 2 kifogásom van:
1) a híd egyik végéhez közel állt: le lehet ám gurulni róla
2) erre van az elakadásjelző 3szög, stb...

fofofo 2010.09.03. 09:50:22

3) segítséget kérek, előbb-utóbb biztosan jött volna valaki, aki letolja az autót.

nland 2010.09.03. 09:50:44

A 2. legkézenfekfőbb indokra senki sem gondolt ?!

1. LEUGROTT A HÍDRÓL, MERT RÁJÖTT, HOGY A PÉNZ
NEM BOLDOGÍT !!!
(Mit érdekelte őt az auto...)

2. NŐ VOLT!

A defektet nehezen hiszi el az ember, hiszen egy 20-30 millás terepjárónál érdekli-e a fazont egy 30-40.000Ft-os kerék ha tönkremegy...
ennyi csak a kajára, inasaira költ egy nap

rokkantterepjárós 2010.09.03. 10:05:40

alikam:

ez egy jó nagy baromság volt amit irtál,

az a szaros villany lexus meg lehet elromlott és azért állt ott.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.03. 10:06:22

@Hopwood: De ők szoktak mosakodni, nem dezodorokkal ,kohnzerválják magukat, mint a hazai autóba gyógyult fájós seggű "brókerek"...

Paraym 2010.09.03. 10:08:31

Mobilod van? Hív rendőrség, bejelent: "Idióta új gazdag a Lánchídon parkol. Kocsisor 1km. Szíveskedjenek intézni vmit."

Netuddki. 2010.09.03. 10:36:58

@Csumpi Hálidéj: "Az ilyenek azért állnak meg mindenhol, mert ott van a legközelebb ahhoz, ahova megy."

Akkor biztos öngyi lett a műterpcsi gazdija. XD
Beugrott a Dunába.

babu2000 2010.09.03. 10:42:16

Elszállította volna Ha valaki bejelentette. De ismerve a magyart, erre senki nem vette a fáradságot szerintem.

2010.09.03. 10:50:48

@egyittlakó: a sisak szellőzik, hacsak nincs 30+ fok és hosszú az út nincs mitől büdös legyen

és normális melóhelyen van zuhanyzó meg öltöző

persze van aki szar helyen dolgozik

''autónepper.'' 2010.09.03. 11:04:43

@BKV reszelő: büszke lehetsz magadra :DDDDDDD

főboszorka45 2010.09.03. 11:25:18

BKV reszelő...
AHA!!! szóval te álltál a múlt szombaton merőlegesen a parkolóban, 4 parkolóhelyet elfoglalva keresztben a dunakeszi AUCHAN-nál a nagy 97-el?

MaCS_70 2010.09.03. 11:27:06

Halihó!

Nem tudom, hogy a Lexus-szal mi történt, de nem olyan régen egy egysávos egyirányú utcába tévedtünk be, aholis egy igencsak túlméretes, fekete, ordenáré nagy céglogókkal ékesített terepjáró (krómfelnikkel, alacsonyprofilú gumikkal) álldogált. Érdekes módon nem volt elsötétítvea hátsó szélvédő, így jól látszott, hogy egy férfi és egy női sziluett beszélget odabent, néha bizalmasan összehajolva.
Mögöttük szépen gyűlt a sor, diszkrét dudálásokkal próbálván felhívni magára a figyelmet. No, mindez a bent ülőket nemigen zavarta, úgy 5-6 perc múlva egy hosszú csókkal elbúcsúztak egymástól, a csaj kiszállt, a pasi meg a kocsival indexelés nélkül ám csikorgó kerekekkel elviharzott jobbra a keresztutcába.

Üdv: MaCS

mi nem foglalt még 2010.09.03. 11:29:37

@SÜN: osztán miért?
nem lehet hogy elromott a vas?
azért a vészvillogót kitehette volna.

AzHofi 2010.09.03. 11:30:29

Ráhívtad a rendőrt te személyesen? Mert ha nem, akkor a többi miért hívta volna? Szerintem egyik hülye sem hívta rá. Birka magyarok, magyar birkák.

mi nem foglalt még 2010.09.03. 11:33:13

@tocibacsi: lakott területen nem kötelező kitenni a háromszöget ha jól tudom.
nem láttál még olyan hibát, hogy nem gurul az autó egy cinbtit sem?
velem már esett emg automata váltó úgy ment tönkre, hogy ki kellett venni a féltengelyt hogy a trélerre fel lehessen húzni.

dellboy 2010.09.03. 11:37:55

ááá! ez tuti egy X5, vagy X6 volt. ők tartják a pofátlansági csúcsot és saját rekordjaikat döntögetik.

tisztajovo.hu 2010.09.03. 11:45:14

Lehet csak a kilátásban akart gyönyörködni..:) Nem tudom mit idegesítitek magatokat..

oxz 2010.09.03. 11:50:53

Mikor én jártam arra akkor még szólt a risztó....
Ránézésre műszaki probléma miatt állhatott ott és nem volt annyira tökös mint gondoljátok, hogy segítséget kért volna a többi "jó fej" autóstól.
Aztán persze lehet, hogy éppen lopta valahonnan és menekülőre fogta egy idő után.

cso zsi 2010.09.03. 11:52:27

@Hopwood: A bringán ülve ott is lehet nézegetni az "egyemberes" autókat. Nem keveset.
Reggel fél 8-kor viszont rácsodálkoztam a Bajcsyra, hogy milyen üres. Azt hiszem, a gyereket ezentúl kocsival viszem iskolába. Miután kirakom, én is ilyen önző "egyemberes" leszek. Igaz, a csomagtartóban lesz zongora, festékesvödör, és 150 kiló kenyér, vagy ha mégsem, akkor egy kisebb szerszámosláda, párszáz méter kábel, és laptop.

cso zsi 2010.09.03. 11:57:03

@A csótány is ember: Ipari környezetben tudok 10-20 állásos zuhanyozóról, bár az ipari környezetet Bp-n gyakorlatilag lebontották. 3-400 fős irodáknál jó esetben akad egy utólag odapacsmagolt 2 állásos, koedukált zuhanyozó, egy 80-120 literes villanybojlerrel. Erre jut kb 15-20 kerékpáros.

nitro1 2010.09.03. 12:56:29

És mi van, ha a mentő vitte el a tulajt?

KolomparVinetu 2010.09.03. 13:08:29

@Hurrá Torpedó: Mert így van a szólás, csak te kicsit ostobenkó vagy...

_John_Doe_ 2010.09.03. 13:23:38

@egyittlakó: remekül megfogtad a hozzászólás lényegét.

_John_Doe_ 2010.09.03. 13:26:03

@na__most__akkor:
Vab olyan autó, ahol a kijelzőn megjelenő feliratokat, navigáció hangját, stb.
különböző nyelvekre (így angolra is) lehet állítani.

Örülök, hogy taníthattalak.

FDToth 2010.09.03. 15:43:08

@hagyma: lehet kézzel is mozgatni a váltót, de ahhoz ennél a típusnál a váltó melletti shift lock gombot meg kell nyomni. ha ezt vki nem tudja, akkor nem lehet a váltót mozgatni4

D4D 2010.09.03. 15:51:02

@egyittlakó:
Ha áll, akkor az enyimbe még tankolni sem kell.

D4D 2010.09.03. 15:52:07

@Nzoltan: Hogy is gurul le, ha már állnak mögötte?

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 19:40:56

@A csótány is ember: "a sisak szellőzik, hacsak nincs 30+ fok és hosszú az út nincs mitől büdös legyen

és normális melóhelyen van zuhanyzó meg öltöző"

Rendben, de nem a sisakról állítottam, hogy büdös, hanem a bringás burájára értettem.
Normális melóhelyen munkaidő végén zuhanyoznak, nem előtte.

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 19:47:41

@mi nem foglalt még:"velem már esett emg automata váltó úgy ment tönkre, hogy ki kellett venni a féltengelyt hogy a trélerre fel lehessen húzni."

Hát igen, automata váltót nem érdemes olaj nélkül járatni...
Ez is olyan, mint amikor a fékpofa beleér a kuplungba.

egyittlakó (törölt) 2010.09.03. 19:52:18

@newtehen: "Kicsit unalmas már ez a turbómagyarozás, meg ilyen-olyan magyarozás.."

Zavar? Engem nem. Én is másoktól hallom, hogy milyen birka a magyar. Mivel önkritikus természetű ember vagyok, ezzel egyet tudok érteni...
:-)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.05. 09:47:05

@nullnick:
Akkor te adtad az ötletet, hogy a Kossuth hidat boncsák le?
Minek irogacc te autós forumra?
A Kossuth L. u-t meg szukitsék le 1x1 sávra

Mos' sércselek meg?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.06. 02:41:40

Gratulálok a parasztjának...
Mondjuk Pécsett én is láttam már kereszteződésben az út közepén állni BM-es, sofőrös Audit, amíg az utas valamit intézett - meg rendőröket szintén egy sávotr elfoglalva parkolni, amíg a nagymamájukat várták valami hivatal előtt.

karlmax 2010.09.07. 10:12:39

Nem akarok védeni senkit, mert én is nem egyszer találkoztam már olyan paraszttal, aki bárhol megállhat: a járdán, a mozgássérült parkolóban, a bejárat előtt, az úton, a kerékpárúton..stb., de ezeknél az autóknál valóban előfordul, hogy egyszercsak megáll, nem tudni miért és meg sem mozdul. Viszont akkor, kirakhatott volna egy háromszöget, hogy elkerülje ezt az ostromlást. Mert akkor maximum arról írtak volna, hogy a Lexus is tönkremegy.

dzsaszper 2010.09.07. 10:51:24

Ha tényleg annyira fontos ember, akkor van kék villogó a kocsiján. Ha nincs, akkor nem eléggé fontos ember :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása