Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Elszállt az agyam, már bánom

2010.12.07. 07:44 :: SilentSound

A rendszeres olvasóknak ismerős lehet a helyszín, ahol Fenrir története kezdődik, nem is olyan nagyon régen én írtam arról, hogy szerintem milyen rosszul van megoldva a Gilice téren a közlekedés, az elsőbbségi viszonyok szabályozása. Most kicsit másképp került elő újra ez a hely.

Ma nálam is elszakadt a cérna, és épp rosszkor. A Gilice térnél haladtam a Nagykőrösi út felől. Aki nem ismeri ezt a helyet, a Gilice tér előtt a Sallai Imre utca kicsit emelkedik, majd a kanyarodó főútvonal ráfordul a Gilice térre, hogy egy „sarokkal” arrébb leforduljon a Petőfi utcára. Tehát a főútvonal kétszer kanyarodik egymás után.

Az első után én kiraktam jobbra az indexet, hogy nem kanyarodok tovább a főútvonallal, hanem haladok tovább „egyenesen” a Gilice téren. 45-ös állandó tempóval haladtam, amikor a Petőfi utcáról féktávolságon belül kilőtt egy fekete Jetta, hogy még éppen befér elém, rákanyarodva a Gilice térre.

sárga: főútvonal, kék: az én autóm útvonala, piros: a jetta útvonala

Hát nem fért volna be. Mind a ketten fék, megálltunk. Én kicsit előrébb, ő majdnem az oldalamba. És ami ezután jött azt nem kellett volna. Elfordulva néztem, hátha meglendíti a karját elnézést kérve, vagy szétteszi értetlenkedve, és megkér, hogy húzódjak le megbeszélni, mert szerinte én vagyok a hibás (a kommentezők véleményét is várom, ha tényleg én vagyok a hibás, legalább megtanulom).

De nem, szorítja a kormányt és vicsorog. És ekkor megkérdeztem tőle kissé megemelve a hangom, hogy mégis mi volt ez. A hiba ott volt, hogy a mondatba belekanyarítottam kedves felmenőit is, a legtirpákabb stílusban. Ő erre persze mutató ujját emeli, készül kiszállni. Rajtam lila köd, kinyújtott középső ujjam ütemes mozgatásával jeleztem felé, hogy jöjjön nyugodtan, nem vagyok ijedős.

Ő elengedte a biztonsági övét és magát is, én visszafordultam az ülésben előre, elindultam, semmi kaparás. Lekanyarodtam a Sallai Imre utca Gilice tér utáni szakaszára, ő ment tovább. Egy kicsit lejjebb a Gyékény térnél újra összeverbuválódtunk. Ő megállt és elengedett. És itt megint én voltam az erkölcsi vesztes, mert beintegettem neki.

Itt kapcsoltam kábé hogy autóba ülök, és azért van amit nem illik. Ő kikanyarodott mögém és szépen haladtunk tovább. Én felvettem egy 55-ös tempót, nem büntetőfékeztem, nem ködzáróztam, nem mutogattam. Ő nem erőlködött, csak jött mögöttem, és a Halomin valahol lekanyarodott. Talán értelmesebben is meg lehetett volna oldani az ügyet (nem szeretek veszekedni). Én mástól lettem szép lassan ideges és nála pattant el a cérna.

Ez azért veszélyes, mert ő is lehet hogy továbbadta az ideget, és ez a sz*r úgy terjed mint a pestis. Olvasva a blogot, tudom, hogy ez mindennapi dolog, talán még kicsinyes is, de azért két embernek okoztam hosszabb fejfájást, mint kellett volna. Én is voltam már hibás sok esetbe, velem is szabálytalankodtak már, de eddig mindig megoldottuk kulturáltan a dolgokat.

Egy elnézéskérés, egy mosoly, egy kis előzékenység, és mindenki ment tovább. Szóval, ha esetleg olvassa a blogot, ezúton szeretnék elnézést kérni a reakcióm miatt, akár igazam volt a szituációban, akár nem.

Fa*z voltam, na. Bocsánat. Ha nem olvassa akkor majd összefutunk újra, és elmondom személyesen. Maximum előtte pofozkodunk kicsit, torna gyanánt, ha belém „fojtja” a szót. Remélem nem, mert tényleg megbántam a dolgot.

79 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cork77 2010.12.07. 07:52:58

A posztoló nem kapott csokimikulást? Most bánja meg a bűneit? Már késő.

parapali 2010.12.07. 07:55:27

Nem vagy hibás!
Sokat járok arra én is és ott ez mindennapos dolog!
Majd biztos lehülyéznek téged itt a "nagykreszmesterek" akik nem ismerik a környéket!
Megoldódott a dolog ,ember nem sérült,ember nem halt meg és még anyagi kár se történt! Feledd el és egy fontos dolgot megtanultál:-):-) Ne mutogass !!!:-)

SereG 2010.12.07. 08:29:39

Oké, és hol marad a poszt?

Hurri Kán 2010.12.07. 08:58:21

Elég idiótán megoldott rész, ilyesmi volt régen a Clark Ádám tér is mielőtt normál körforgalmat csináltak belőle.

Oda kell figyelni.

-d(-_-)b- 2010.12.07. 08:58:33

Ez így rendben volt, mondjuk másodszorra én nem mutogattam volna már. A jettásnak meg addigra esett le, hogy figyelnie is kéne, és ezért ott már elengedett.

Esetleg ő volt az, aki továbbadta a szart neked a Gilicén, és nem te neki.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.12.07. 09:03:26

@SÜN: szerintem pedig végre egy korrekt poszt, ahol a posztoló is tisztában van vele, hogy ő a hülye, és bocsánatot is kér érte.

SereG 2010.12.07. 09:31:10

Á, ez olyan szíjmelindás poszt ;)

Verify 2010.12.07. 09:44:18

megbocsátok! most jobb?:)

Gusshun 2010.12.07. 09:54:44

Szerintem ez a történet szar
Nem értem miért kell megállni ha valaki bevág eléd vagy micsoda.

"streetfighter" 2010.12.07. 09:56:42

Az első esetben igazad volt.
A második esetben viszont, amikor elengedett és te bemutattál, az volt az igazi pofátlanság.

plephyl 2010.12.07. 10:23:01

Görögországban nyaraltunk. Egyik nap busszal mentünk az egyik programra. Elöl ültem, figyeltem a várost, a forgalmat.
Egy sorompónál épp szabad jelzést kaptunk, szemből több tíz autó. Egy hölgy nekünk jobbról beszúrta a kis yarisának az orrát épp a buszunk elé, feltartva minket próbált rákanyarodni a felsőbbrendű útra.

Ez a szitu.
Hogyan reagált a mi buszsofőrünk a görög miliőben?

Hát ő megállt, megemelte a kalapját és mosolyogva lendítette a karjával a kalapot jelezvén a hölgynek a szabad utat.
A hölgy visszamosolygott. Mindenki ment tovább a maga útján.

Nem lett belőle anyázós poszt a görög autozz blogon...

plephyl 2010.12.07. 10:32:47

Nekem is volt egyébként egy hülye szitum, ahol felkaptam a vizet. Olyan 5-6 éve történhetett, hogy előzésbe kezdtem foghíjasan egymás mögött haladó autókat folyamatos indexelés mellett. láttam, hogy szemből jön egy autó, de a távolságát még nagynak tartottam, így folytattam az előzést. Olyan 4-500 m távolságra voltunk egymástól, amikor látom, hogy vadul villog és húzódik a padkára. mondom, mindezt nagy távolságból. nyugodtan befejeztem az előzést, a sávba visszatérésem után pár mp után ért közel a másik kocsi, amiből vadul mutogattak és villogtak. ekkor bepipultam és rájuk rántottam a kormányt... csak rájuk akartam ilyeszteni, de a tükrök összeértek... nem törtek össze, mert ugyan volt egy kis hangjuk, de még a burkolat sem esett le.
Én padlógázzal tovább hajtottam.
Bánt azóta, hogy elborult az agyam, de valszeg most is kiakadnék egy hasonló szitun.
Nagyon régóta nem volt rizikós előzésem, nem szoktam kockáztatni. Akkor sem tettem. Mi a faszér kell villogtatná fényévekről, utána meg mutogatni?

KelemenGy 2010.12.07. 10:45:09

Üdv!

Nem nagyon van ehhez mit hozzátenni, hülyeséget csináltál, látod is egészen tisztán, hogy hol.
Max annyit, hogy a Jettás is érezhette ezt a dolgot (mégse szállt ki, elengedett, stb.), ugyanis ott simán neked volt/lett volna elsőbbséged.
A kanyarodás általános elsőbbségi szabályai szerint mindenképp előnye van a jobbra kisívnek a balra nagyívvel szemben.

KelemenGy 2010.12.07. 10:52:26

Btw, abból a helyből már régesrég meg kellett volna csinálni a kétsávos körforgót. Szerintem. Meg Silent szerint is. Meg a kerület közlekedési szakemberei szerint is.
Hogy miért nincs még semmi? Nos, politikai jellegű véleményem volna erről, de az meg nem ide való.

Érdemes volna egyszer egy posztot szánni a Szemeretelepi vasúti átjárónak is. Azon túl, hogy szerintem mára az ország egyetlen teljeskaros szakállas sorompója üzemel itt (már Rákosrendezőn sincs ilyen üzemben), kezdenek kissé vadkeleti állapotok kialakulni. A fénysorompók kint vannak, a félsorompók is, csak üzembe nem helyezték még, mivel át kellene alakítani a sorompó túloldalán a Gyömrői - Igló utca keresztezést hozzá (lámpás biztosításosra). A pénz persze ablakban hozzá, megy a mutogatás, hogy ki ****ta el...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.07. 10:57:43

A kresz szerint a jettás volt a hibás. Még akkor is, ha a postoló emberileg 0.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 11:09:54

@KelemenGy: Tessék, kérésed parancs :)
autozz.blog.hu/2009/12/19/szemeretelep_a_sieto_autosok_remalma

@newtehen: Gondolom, te soha nem vagy ideges, mindig mindent higgadtan kezelsz, életedben nem emelted fel a hangod vagy a középső ujjadat, vagy épp soha nem sértegettél senkit.

MNOP 2010.12.07. 11:11:43

mi a francot kell integetni, még az eset után percekkel is???
a posztoló egy barom, ráadásul közhírré is téteti, bravó

-d(-_-)b- 2010.12.07. 12:01:54

@SilentSound: Épp most olvastam newthén megnyilvánulásait a sárdobálóblogon, hasonló szinten nyomja ott is --> nem komolyan veendő kategória.

KelemenGy 2010.12.07. 12:08:01

@SilentSound: aszondod, hogy nem ártana, ha nem write-only módban nyomnám? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 12:11:14

@KelemenGy: Három és fél év alatt elég sok téma fel lett dolgozva, az biztos. :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.07. 12:19:58

@-d(-_-)b-: Ha már iderángattad a sárdobálón a nyugdíjpénztárakkal kapcsolatban kifejtett véleményem: Az pont egy jó példa, arra, hogy nem emelem fel a hangom, és nem sértegetek senkit. Mint ahogy ott sem tettem, pedig jó páran negatív, személyeskedő jelzőkkel illettek pusztán a véleményem mássága miatt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 12:26:06

@newtehen: Ezt azért nehezemre esik elhinni. Én is egy végtelenül birkatürelmű ember vagyok, de hoztak már ki a sodromból. Autóst egyszer kiabáltam le, igaz, ahhoz az kellett, hogy nekem jöjjön és ne tegye le a telefont még akkor se, miután belém jött. Na akkor bepöccentem. De az is olyan volt, hogy pár perccel később már higgadtan megbeszéltük. Még kávéra is meg akart hívni, de inkább nem fogadtam el, megvolt a vérnyomásom. :)

indapass90210 2010.12.07. 12:30:11

@SilentSound: az csináta a likat a hátsó lökösre meg rosszította el a szíp narancs fényezíst?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 12:31:43

@Dövan: Nem, ez még az előző autómmal volt.

indapass90210 2010.12.07. 12:32:23

@SilentSound: akkor a tolatóradar a barátod! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 12:40:20

OFF @Dövan: Egyik esetnél sem én tolattam bele a másikba, úgyhogy ezen a tolatóradar nem sokat segített volna... ON

indapass90210 2010.12.07. 12:49:20

@SilentSound: a más tolatóradarja a barátod :)

Hurri Kán 2010.12.07. 12:50:08

Aki tolatóradar nélkül nem tud tolatni az azzal se tud.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.07. 12:51:20

@SilentSound: Igazából természetesen megvan a jogod, hogy azt hiszel el, amit akar, persze nekem is, hogy engem meg az érdekel, ami engem akar. :-P
Anno amikor volt egy kis tavriám, egy vízműves VW kisteherautó törte totálkárosra. A stop tábla mögül lassítás nélkül kivágódó vízműves kisteherautót a jobb első kerekénél találtam el. Havas volt az út, és ő ment tovább lassítás nélkül, csak mivel arrébb löktem, bele az árokba. Szerintem csak ezért is állt meg. Az amúgy állni alig képes holtrészeg sofőrt úgy szedtem ki az autóból, hogy rossz szót nem szóltam hozzá, mert minek. Gondoltam majd a rendőrök elintézik. Akkor még nem tudtam, hogy nem jönnek ki.
Sőt, jobbat mondok. Én bár lenézem, mégis kimondottan szórakozok az olyan emberereken, akik még negyed órával egy kis incidens után is fújják a magukét, vagy letépnék a másik fejét, mert az véletlen a szemébe világított. Sőt, azok, akik hozzám odajönnek ugatni, csalódottan kénytelenek távozni.
Volt olyan, hogy fél óra követés után megállítottam a 2X1 sávon 30-al a felezővonalra tapadva elakadásjelzővel poroszkáló autót. Amikor odamentem hozzá, akkor a mellette ülő nő a méretem láttán egyből sípoló üzemmódba váltott, a pasas meg qrvaanyázó varázslatokat szórt felém. De amikor higgadt, nyugodt hangon megkértem, hogy inkább az indexszel jelezze mikor lehet előzi, és ha lehet húzódjon le, elvörösödött. Nem a dühtől, és az asszony is abbahagyta a sípolást. Tényleg nem értettem mit mond a csaj, számomra csak egy összefüggő füttyjel volt a kommunikációja, mert kiakadt a hangja az üvöltéstől.

Amúgy meg: Ha nagyon ki akarod hozni a másikat a sodrából, akkor azt csak nyugodtan lehet. Bosszút állni is, az is hidegen a legjobb. Majd megtanít Téged is az élettapasztalat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.07. 12:58:44

@newtehen: Na most már oda se írom az elejére, hogy off... :) Három koccom volt eddig, az első volt, amit leírtam őszinteségi rohamom közepette, utána volt még kettő, azokat már higgadtabban kezeltem. Az elsőnél biztos rossz napom volt, vagy fene tudja. Csak arra akartam rávilágítani, hogy összejöhetnek úgy a dolgok, hogy egy ilyen esemény lehessen az utolsó csepp a pohárban. Biztosan van kivétel, de az emberek nagyon-nagyon nagy többsége nem az. Akkor sem, ha amúgy teljesen normális, jól nevelt, intelligens ember.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.07. 13:11:19

Már a jettások is iJenek?

Nem értem mi a gondod poószttoló
Mindketten főutvonalrol le, te jobbra voltál a jettástol, előnyöd volt
Hacsak,hacsak nem indexeltél korán,ott van egy kis út egy L alakú épület felé
Ha igen, félreérthető voltál

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.07. 13:19:23

@plephyl:
Görögországban nyaraltunk"
Most ez hogy jön ide? Felvágsz?
Mondd ugy görögben voltunk
:)
Amugymeg lett belöle poszt itt-e
http://www.ταξίδι.με/ύβρις_gr_αυτοκίνητο

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.07. 13:22:59

@newtehen:
Ha nagyon ki akarod hozni a másikat a sodrából, akkor azt csak nyugodtan lehet. Bosszút állni is, az is hidegen a legjobb"

Ez így igaz, jobban felmegy a másik punepája ha azt látja lepereg rólad minden
Viszont ez igy nem "szadizmus"? :)

kell az 2010.12.07. 14:12:31

OFF
nyereményjáték eredménye mikkor várható mert gondolom délelőtt már megvolt a sorsolás
OFF

Alikam 2010.12.07. 15:35:06

Azt hittem, valami komolyabb dologról lesz szó.

Igazság szerint nem tudom elfogadni az "elpattant a cérna" megjegyzéseket. Az ilyen instabil idegállapotú állatok miatt van annyi baleset.

Önuralom. Ez a lényeg, ha ez nem megy, felejtsd is el az autót, nem neked való.

D4D 2010.12.07. 16:56:14

" mert szerinte én vagyok a hibás (a kommentezők véleményét is várom, ha tényleg én vagyok a hibás, legalább megtanulom)."

Posztolót lehet már?

Bazmeg ha nem tudod, akkor ne vezess!

Paulybird 2010.12.07. 18:20:44

Sallai Imre utca???

A belügyi népbiztos csávón kívül (akit hortikék később ártatlanul felakasztottak) futott még valami más jótét lélek is ezzel a névvel?

Kobralgin (törölt) 2010.12.07. 19:38:39

A posztoló elbaszta. ez már semmit sem ér. Az idegesség továbbadásról szoló film. www.youtube.com/watch?v=dEQ_ftkpb18

jelentéktelen alak 2010.12.07. 20:32:51

a KRESZ szerint nem hibáztál. Emberileg igen, de beláttad és megbántad.

Csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit. Úgy gondolom, hogy tanultál az esetből és eztán több önméréskeletet fogsz tanúsítani.
De az én szememben a megbánásod, semmi teszi a hibádat. Ez persze nem jelenti azt, hogy mindenki így gondolja, vagy mindenkinek így kellene gondolnia...

Csigorin 2010.12.07. 21:05:15

@Paulybird: Nem volt nepbiztos, hanem a belügyi népbiztosság politikai osztályának vezetője.
Amugy nem tudok masrol...

[mike] 2010.12.07. 23:47:12

Sajnos ideggyenge a posztoló.

A következőt!

dan72 2010.12.07. 23:58:13

@plephyl:

Ráhúzni a kormányt egy szembejövő autóra - ez azért durva, még viccből sem szabad.

"nem szoktam kockáztatni. Akkor sem tettem"

Hmm...

"...a távolságát még nagynak tartottam, így folytattam az előzést. Olyan 4-500 m távolságra voltunk egymástól,"

Főúton? Ha mindkét autó kb. 90-nel megy (te sosem kockáztatsz, tehát biztos nem mentél gyorsabban, ugye?), akkor az mondjuk kb. 10 mp az ütközésig. Nekem az nem tűnik olyan nagy távolságnak. Ráadásul, ha már le is húzódott a másik, valószínűleg nyomta is a féket, hogy "nyugodtan" befejezhesd az előzést

2010.12.08. 00:20:24

Ez kb. olyan érdekes mint hogy engem ma megbüntettek 5 Ftra mert záróvonalon fordultam meg,csak a básci véletlenül 50Ftot írt a csekkre :) de azért visszaalkudtam 5re.

Clearvoyance 2010.12.08. 00:26:36

Hajdanában ifjonti koromban amikor egyszer részegen, betépve mentünk szórakozni, megláttam egy parkolóhelyet és rögvest be is tolattam. Párszor picit előre-hátra, de mindig döccent a kocsi. Na mindegy a csávó csak ott állt a kocsik között...
Aztán bent a szórakozóhelyen is összefutottunk amikor véletlenül a korábban megtiport lábára ejtettem egy tekegolyót...
Ami nem is lett volna gáz, csak ahogy mentegetőztem a nyakába löttyintettem a vörösboros kólámat.
Na Mr Segal, az a Steven, ekkor felvonta kissé a bal szemöldökét.
De rögvest bocsánatot is kért, hogy ennyire elragadtatta magát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 00:42:36

foutvonal ide vagy oda a terkep alapjan ezt a jobbra indexet nem ertem

Zsola777 2010.12.08. 00:53:36

@hagyma: A képen balról jött a kék vonalon. Ott, ahol elválik a sárgával jelzett főútvonaltól, jelzett, hiszen irányt változtatott (még akkor is, ha a kormányt meg sem mozdította), nagyon helyesen.
Mivel a pirossal jelzett autós (fentről) nem látta a kifele jelzését, talán arra számított, hogy lelassít és bekanyarodik (de mi van, ha 40-el veszi a kanyart?). Ebből lett a majdnem kocc.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 01:02:14

hat szerintem itt se balra se jobbra nem kell indexelni, de ha mar igen akkor balra
/bar tudom ha a foutvonal kanyarodik stb./
sokkalinkabb szamitahtott arra hogy valahova jobbra befordul, ha van hova, vagy megall, ha lehet
ha a piros arra szamit a kek bekanyarodik balra, akkor plan megall, tudtommal otthon meg nem divik az amerikai kanyarodas
az mondjuk nem latszik a ter hany savos is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 01:13:15

dehogy valtoztatott iranyt
ment a maga utjan
a foutvonal szunt meg alatta
naes?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 01:52:46

azt aztan total nem ertem egy ilyen epizod utan miertis kellett volna mitinget tartani
kurvaanyazni meg nem illik

Reggie 2010.12.08. 02:13:44

@hagyma: Nem illik, de oldja a belso feszulseget.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 02:35:39

@Reggie: hat nekem megvan az az elonyom, hogy reflexbol magyarul osztom a iget
bar en ezt nem veszem komolyan de neha mondom a magmet, kocsin belul
na ha azt leolvassa a szamrol, hogy......
akkor gratulalok
90 %-ban magyarul karomkodok es mosolyogva
a fakkju a 10 %
de sose kozlekedes kozben

[mike] 2010.12.08. 03:13:41

@hagyma: az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, ismertebb nevén KRESZ szabályozza ezeket az irányjelzéseket. Szerintem nézz utána....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 03:52:01

@[mike]: en nem nezek
az abran jelo0t esetben jobbra indexelni baromsag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 04:08:20

ket okbol nem nezek
-lusta vagyok
-akarmit ir KRESZ ilyen helyzetben nem indexelek jobbra
-nagy valoszinuseggel sosem jarok majd a Gilce ternel
ez a negy

romesz 2010.12.08. 04:41:18

@hagyma: magyar orszagon mindig kell indexelni, eleg hulye eloiras, de ez van.
A rohely a dologban, ha nincs fergalom es nem indexelsz akkor is megbuntethet a rendor.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 05:09:30

@romesz:
vazze indexelni itt is kell
es itt is megbuntet a rendor ha raer es nem indexelsz
de a abran jelzett esetben jobbra indexelni az nekem maga sazert mert megszunt a foutvonal de en megyek az utamon mi az istenert kene jobbra indexelni?
ilyen alapon a abszolut derekszogu keresztezodesben egyenesen megyek tovabb, de a jobb rol levo lesz a a foutvonal akkor indexelek jobbra es megyek egyenesn
vagy hogy/?

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.12.08. 05:34:42

A posztoló emberileg, a Jettás sofőrként egy nagy nulla.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.08. 05:59:29

@Az igazi Vaszilíj Zajcev:" en kicsit elorebb O majdnem az oldalamba"
lehet a posztolo noirmalisan megy toabb a kikanyarodo besorol moge

t0thl 2010.12.08. 06:38:04

Oh, de megható...majd szépen összebarátkoztok és együtt jártok a rózsaszín póniba.

indust · http://indust.hu 2010.12.08. 07:22:25

Hogyismondjam. Idegnyugtató teát csak aldiból. Posztolónak meg virgácsot!

fehéregér 2010.12.08. 07:23:12

Nekem abszolút szimpatikus a poszt, csak azon csodálkozom, hogy ezzel a sztorival, ami amúgy teljesen rendben van; az ember megy a sodorral, barom módra reagál, mint mindenki, aztán egyszercsak észbe kap, hogy de miért is kell nekem is ilyen agyament idiótának lenni, szóval ez teljesn ok. Csak azt nem értem, hogy ezzel "kirakja magát" a plénum elé, ez elé a plénum elé, amelyik kommentel itt rendszeresen. Cseppet se csodálkozz, hogy el vagy küldve a halálba.

na__most__akkor 2010.12.08. 08:31:42

Naponta járok arra. Egy hülye csomópont, nem tudom miért nem képes az önkormányzat (vagy akárki, aki illetékeselvtárs) körforgalmat csinálni belőle. Kicsit nagy lenne, de működne. Kétsávos körforgalom, aki nem akar az első lyukon kijönni, mehetne a belső sávban.
Csúcsidőben számoltam már tizenakárhány autót is, két irányból. Akik arra járnak, tudják.

Ja, és írjatok ékezeteket, nemmagyar seggfejek, mind.

Franky4fingers 2010.12.08. 08:49:59

Végeztek pszichológia teszteket, amelyek arra irányultak, hogy együtt élő emberek /párok, hogyan oldják meg a konfliktusaikat, miért veszekednek. Egyértelműen kimutatták, hogy 100-as pulzusszám felett, már torzult az ítélőképesség, és a kommunikáció már nem a probléma megoldására, hanem a másik legyőzésre (tehát bántására) irányult. Gyakorlatilag a szervezet biológiailag átállt a "harcolj vagy menekülj" helyzetre. (ez a szervezetnek az az állapota amivel vészhelyzetre felkészül: emelt adrenalin, összeszűkülő vénák, emésztés csökken, vér az agyba stb stb)

Ami érdekes, hogy ez megfordítva is működik. Ha egy külső tényező miatt (mert elénk vágnak például) kialakul a harcolj vagy menekülj állapot, akkor az ítélőképességünk ugyanúgy sérül és ebben az esetben a konfliktus alanya a másik autós lesz.

Itt lép be a civilizációs tényező, a nevelés, miszerint a valós vészhelyzet megszűntével, az ember vissza tudja-e állítani magát az állatból- ember üzemmódba.

Ezért tükrözik jól az utakon uralkodó állapotok egy ország általános állapotát.

guderian 2010.12.08. 09:07:07

erős frontok vannak, tegnap nekem is nagyon lent volt az ingerküszöböm. Volt egy halom baleset is.

füvészkertész 2010.12.08. 09:16:05

@hagyma:

ebben az esetben (kékkel jelzett autó lekanyarodása a főútvonalról) nem indexelni tahóság. Van olyan szerencsétlen (a képen is létható kb. 3 db autó) akik abból az utcából szeretnének kikanyarodni, ahová a kékkel jelzett autó befordul. Szóval ha nem indexelsz, és lekanyarodsz a főútvonalról, akkor ők nem tudnak kifordulni. Ha indexeltél volna, akkor tudják, nyugodtan fordulhatnak kis ívben jobbra, mert te lekanyarodsz a főútról!
Ez elég tipikus bukóság Mo-n. Az viszont feldühít, hogy valaki ennyire nem ismeri a szabályokat és ennek hangot is ad. Jó hogy nem itt vezetsz közöttünk!

pakesz (törölt) 2010.12.08. 09:17:50

az volt a hiba hogy lila gozzel tovabbment
es hogy 1 tonnas gyilkologeppel a segge alatt tob kart tud okozni mintha kiszall es megpofozzak egymast

oszamaci 2010.12.08. 10:10:49

Ne legyél már sötét amcsi.
A sárgaszinű a főút arról jobbra lekanyarodsz mert a főút balra megy ezt szaggatot vonal is jelzi tehát amin keresztül mész tehát jobbra index ez azért is jó mert aki arról jön és beszeretne jutni a főútra az látja hogy mehet vagy nem.
Neked egyszerübben ha egyenesen megy a főút és te jobbra fordulsz nem irányjelzel?

oszamaci 2010.12.08. 10:11:51

Ja a hagymának lemaradt.

yalla · http://yalla-habibi.blogspot.com 2010.12.08. 10:13:16

Én is gyakran járok az említett körforgalomban. Tényleg nagyon kell figyelni, mert sokak számára nem egyértelmű, kinek is van előnye.
Azért én annyiban pozitívan látom a dolgot, hogy ha akkor "emberileg 0" is volt a posztoló, legalább belátta utólag.
Mindenesetre sokat segítene a helyzeten, ha mindenki mindig normálisan reagálna.
Én pl.gyalogátkelőhelyen mindig átengedem a gyalogosokat, de ha szabálytalanul kelnek át előttem és lassítanom kell (sokszor előfordul), akkor rövid dudálással jelzem, hogy ezt azért nem kéne.
10-ből általában 2 ember int, hogy bocsánat.
1-2 csak meggyorsítja a lépteit.
A többi visszafordul, rázza az öklét és/vagy anyázik. Felfoghatatlan...:(

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.08. 10:17:02

@yalla: Remélem, a körforgalom csak elszólás volt és nem úgy tekinted az elsőbbségi viszonyokat, mintha tényleg körforgalom volna! :)

yalla · http://yalla-habibi.blogspot.com 2010.12.08. 10:21:27

@SilentSound: mea culpa, elszólás volt, a formája miatt hívom így.

yalla · http://yalla-habibi.blogspot.com 2010.12.08. 10:32:38

@yalla: Sőt, nem is igazán elszólás. Mindig körforgalomnak hívom, de tudom, hogy valójában nem az.
Megy ma nekem ez a magyar nyelv :)))

Vaandor 2010.12.08. 13:43:57

@gyvy: Én tudok tolatóradar nélkül tolatni... csak azt nem, hogy hol álljak meg! ;-)

Na jó, biciklin megy radar nélkül is. Biztos, mert azt gyakrabban használom.

Húzzunk bele! 2010.12.09. 20:32:52

Ne autózz, hanem biciklizz!
:D
Az autózás stresszt és dühöt szül!

lordjim 2010.12.10. 19:22:50

@parapali: mindíg a bunkó passzátos a hibás

lordjim 2010.12.10. 19:36:25

@Paulybird: ha a sallai imre ártatlan volt,akkor alkapone is,meg a dillinger gyerek ma született bárányok

digitime 2010.12.15. 12:32:01

Szerintem respekt a beismerésért. Nincs az a sofőr, aki még sosem cseszett el semmit. (kivéve persze a taxisok) :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása