Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rossz helyre tették a behajtani tilost a hídnál?

2011.05.02. 07:52 :: SilentSound

Bizonyára mindenki emlékszik a novemberi tragikus balesetre, amikor hárman haltak meg, miután a sofőr elnézte a táblát és forgalommal szemben hajtott fel a Lágymányosi hídra. A balesetet követően egyre több helyen tűnnek fel a nagy sárga alapon fekete tenyérben behajtani tilos táblák. Ez alapvetően jó dolog, mert talán segítenek megelőzni a lehetséges karambolokat. Többen is jeleztétek viszont, hogy az egyik ilyen tábla a Lágymányosi hídnál rossz helyen került elhelyezésre, Zoli videót is készített róla, amin jól látszik, hogy a felhajtó mellé tették és ez hetek óta nem tűnik fel az illetékeseknek.

Nem tudom hogy a BKK által bevezetett tenyértáblák mennyire tekinthetők hivatalosnak, ill. "kreszileg" büntethet-e a rendőr a tenyértáblás "behajtani tilos" megszegéséért vagy ez csak egy figyelemfelkeltő "reklámnak" tekinthető, de ha hivatalos akkor hetek óta nap mint nap több ezer autós szabályt szeg a Lágymányosi hídra (a Praktiker oldalán) felhajtva egy rosszul kihelyezett tábla miatt.

Nem tudom miért nem zavar senkit az, hogy ez a tenyértábla rossz irányba lett felszerelve!

Elgondolkodtató milyen logika alapján szerelték fel ezt a "szakemberek", ki az aki ezt kivitelezte, vagy a BKK oldaláról egyáltalán ellenőrizte-e valaki / jóváhagyták-e így, és mennyire lehet komolyan venni egy olyan táblát ami már felszerelése pillanatában senkinek nem tűnt fel, hogy pont a hídra felhajtók irányába mutat TILOST?

Hogy a nagy klasszikusokat idézzek: Noooooormális?

114 komment

Címkék: video biztonság közlekedés híd autó kresz tábla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh András 2011.05.02. 09:49:17

És schdl-hez hasonlóan én is belátom hogy megtévesztő lehet. Viszont én hozzátenném hogy nekem nem rémlik hogy valaha autóztam volna ott, de a videót nézve egyből gyanús lett a dolog. Habár autóban ülve biztos kevésbé tudok egy dologra figyelni szóval lehet hogy megzavarna engem is a nem túl szerencsésen elhelyezett tábla.

Viszont az autózz blog szerkesztőinek azért lehetne fél perce arra hogy megnézzék hogy mit is tesznek fel a netre, mielőtt elkezdenek - ha csak a maguk sugallt módján is - szapulni másokat (nekem ennyi kellett hogy egy guglis térképen ellenőrizzem hogy van-e ott másik utca)

Tron65 2011.05.02. 09:56:07

Jópárszor megnéztem a videót és ismerem is a helyszínt.
A tábla ROSSZUL van kihelyezve!
Mint behajtani tilos, nem jó 10 méterre a saroktól kellene kitenni.
Ha a helyén volna és rendesen állna, erről (ahonnan a videó készült), fel se tünne, hogy ottvan.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.05.02. 10:04:50

@paszmazo:
kapásból cáfolom a szövegedet:
egyirányú utca, jobb oldalon meg lehet állni, a bal oldalon nem. ilyenkor csak bal oldalon van megállni tilos, a jobbon nincs. fölötted sincs. és érvényes rád a bal oldalon elhelyezett tábla.

lehet átfogalmazni, azt amit leírtál. ezért jó hogy a kresz megtanulására hívod fel a figyelmet. de neked sem sikerült, mert idézni nem tudsz belőle. így a te tudásod is szar. nem elég emlékezni a lényegre, mert pont a fontos dolgok maradnak ki.

mielőtt még valaki megszólna, én sem tudom idézni szó szerint a kreszt. viszont, nem is írok hülyeségeket. ha mindenképpen hivatkozni akarnék a kreszre, akkor beidézném.

a témához pedig: az ilyen rikító szarok szerintem nincsenek a kreszben, tehát le kell szarni. persze figyelemfelkeltő, és akkor jobban figyelek, de a cselekedeteimet nem ez alapján fogom irányítani, hanem a rendes táblák alapján.

foxpic 2011.05.02. 10:10:22

Te az Árpád Fejedelem Útján felfelé hajtva is ráfékezel a HÉV-sínek fölötti piros lámpára?

szegedbicaj 2011.05.02. 10:11:43

És ezeknek az autóvezetőknek van KRESZ-vizsgájuk? A vizsgázott, jogosítványos úrvezetők mint bágyadt őszi legyek beszállingóznak a pályára szemből, aztán a már-már világító-vibráló táblákat sem tudják értelmezni. Ezért kár a jogsit lobogtatni.

A megoldás: Kresz 10.§. (3). (kivételek vannak, de nem ebben)

Az más kérdés, hogy a közlekedésszakma a béka s.gge alatt van.

CSI

MP 2011.05.02. 10:15:08

Azért a jobb oldalra kihelyezett táblákkal is baj van! A híd túloldalán eszerint amikor lesz két lekanyarodó sáv mind a négyben hetvenről harmincra kellene lassítani. Vannak hibák de ez a tábla speciel jó helyen van.

főcsévészke 2011.05.02. 10:24:42

@bonnie, @schdl: : Bizony, bizony, ez a tábla a lehető legjobb helyen van, ugyanis védi azt a Soroksári út felé egyirányú útszakaszt, amely a Könyvesről a Lágymányosi híd előtt a lehajtást biztosítja. Tehát a tábla jó, a cikkíró figyeljen legközelebb jobban...

főcsévészke 2011.05.02. 10:27:42

silent sound: elgondolkoztató, hogy Te milyen logika alapján hozol elhamarkodott ítéletet...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.05.02. 10:33:01

@főcsévészke: Nem szoktam ezt az utat használni, de elgondolkodtató, hogy többen is jelezték már, nem? Ha jogilag rendben is van, összezavarhatja az autósokat. Bár úgy kellene lennie, ne abból induljunk ki, hogy mindenki betéve tudja a KRESZ minden egyes betűjét.

Ahoj- 2011.05.02. 10:44:56

@Tron65: Erről van szó, miért nem az utca szélére van kitéve? Tudod hányan fékeznek rá emiatt?

Alf (törölt) 2011.05.02. 11:08:54

Max valaki emiatt máshol fog felkanyarodni, ebből nagy baj nem lehet, JÓLESZAZ! HAGYADAZT!

nimrod666 2011.05.02. 11:14:43

"Bizonyára mindenki emlékszik a novemberi tragikus balesetre, amikor hárman haltak meg, miután a sofőr elnézte a táblát és forgalommal szemben hajtott fel a Lágymányosi hídra."

Aki "angolosan" akar felhajtani hidakra, autópályára, stb. az megérdemli! Már elnézést, de ez szerintem egyértelmű, hogy arra sehogy sem lehetne menni, mert akkor a szemben lévő sávban fogom találni magam....Nekem ugyan nincs jogsim, de ez még nekem is tök egyértelmű!

A videós pasitól meg a hasonló idiótáktól el kéne venni a jogsijukat, mert ezek a marhák(is) okozzák a legtöbb balesetet, mert balga módon gondolkodnak.

MP 2011.05.02. 11:16:46

Már ne haragudjatok de azok akik fékeznek a tábla miatt azoknak a továbbképzésen lenne a helye. Azért mert többen jelezték még nem biztos hogy a táblával van a gond. Sajnos boldog boldogtalan vezet olyanok is akiknek talán nem kellene.

a-kis-herceg 2011.05.02. 11:21:51

@schdl: nem gond legfeljebb megfordul... vagy visszatolat. aztán meghal. akkor majd tesznek megfordulni tilost is alá...

ez nálunk így megy... lényeg legyen lepapírozva szépen minden

fda 2011.05.02. 11:24:13

@MP: De bizony, ha egy tábla sok embert zavar, akkor azzal nagy a gond. Egy ilyen táblának bombabiztosan azt kell jelentenie, hogy rossz útra kanyarodtál, tehát satufék. Ez nem ilyen, itt elvitatgozgatunk azon, hogy a kresz szerint vajh kire vonatkozik.

Menj ki a németekhez. Ilyen kezeket csak tükörben láthatsz, vagy 90 fokban balra. Semmiképp szinte közvetlenül a saját szalagkorlátod mögött, kanyarodás közben MAGAD ELŐTT.

Ahoj- 2011.05.02. 11:32:12

@fda: Egyébként meg ki a franc tudja hogy a felkanyarodó sáv mögött van egy másik kis szervízút? Egyáltalán nem lehet látni ha a hídra mennél fel.

Nem véltelen fékezgetnek ott az emberek.
Ez ugyanaz mint a másik kedvenc helyem a Tölgyfa u - Margit krt csomópont ahol a Tölgyfa utcában zöldet kapva, kihajtva a körútra pont a fejed felett van egy piros lámpa ami nem neked szól, de át kell haladnod alatta. Ott is teljes képzavar van néhány autósnál, de gyanítom a lámpa is szarul van kinn hogy félreértelmezhető.

ChatMan 2011.05.02. 11:39:25

Sajnálatos, hogy ilyen félreérthető módon tesznek ki táblákat. Már jóval a felhajtási lehetőség előtt egyértelműsíteni kellene, a haladási irányt. Életeket menthetne.

Van viszont egy másik bosszantó dolog. Út és egyéb építkezések miatt gyakran kitesznek sebességkorlátozó táblát 30, 20, de de még 15 Km/órás korlátozással.....munka befejeződik munkások elvonulnak, a táblát ott hagyják....a rendőrség észreveszi, de nem az építő cég felé intézkedik, hogy haladéktalanul szereljék le.....dehogy....a frissen aszfaltozozz 4 sávos melett kintmaradt 30 Km/órás tábla mögé beállnak kuncogva traffipaxozni.....miközben az autójukon azt olvasom "SZOLGÁLUNK....és védünk"

Ahoj- 2011.05.02. 11:43:35

@ChatMan: Csepelen a Weiss Manfréd út végibe a kereszteződésben hétvégén semmi nincs, de asszem 30-as. Miért?

a-kis-herceg 2011.05.02. 11:46:36

@ChatMan: szia... üdv itthon... most jöttél haza? hazatelepültél? merre jártál? nyugateurópa?

CoIie 2011.05.02. 12:09:08

@Ahoj-: Egy kereszteződésben csak a behajtásnál elhelyzett lámpát kell figyelembe venni, a többi mintha ott sem lenne... ;)

a budai paraszt 2011.05.02. 12:31:01

@főcsévészke: ott a pont!
így a videót nézve nekem is furcsa volt, de tényleg ott a soroksári felé vezető lekanyarodó, és arra tényleg szar lenne ha valaki szemből felmenne.
szóval a tábla tényleg jó helyen van, és nem is hüjeség, hogy kirakták

Boo 2011.05.02. 12:38:11

Nekem egy bajom van ezzel az egésszel. Ez nem kresztábla. Gondolom a sok majomnak külön kell kiabálni, hogy nem menj balra, mert csak jobbra mehetsz, de az akkor sem behajtani tilos tábla.
Legközelebb áthúzott GPS-t tesznek ki, mert egy ökör szerint a GPS mondta, hogy szembe hajtson fel az autópályára?

Reggie 2011.05.02. 12:41:18

Nem a tabla van rossz helyen, hanem a posztolo nez rossz helyre.

Suna bácsi 2011.05.02. 13:01:31

Ez a blogíró noooormális?
1. A KRESZ szerint a jobb oldalon kell elhelyezni táblát, több sáv esetén fent is, bal oldalon pedig megismételhető.
2. A kifogásolt tábla a Mester utca felől (szemből) érkezőknek jelent tiltást, hogy ne kanyarodjanak fel a KönyvesKálmánra szemből vissza a Lurdy felé.

Az ilyen okos blogok csak arra jók, hogy az okosokat felbosszantsa, a hülyéket meg tovább hülyítse.
Nooormális?
Követeljük, hogy a posztoló monnyon le!

ChatMan 2011.05.02. 13:08:16

Valóban külföldön jártam....de nem gondolom, hogy pénzt nem igénylő dolgokat átvegyünk onnan....
akkor most Stirlitz mintájára:

Svájc
Zürich,
reggel 9:00
Az utcában feltűnik egy egy gyönyörű tiszta képjárművekből 3 tagú konvoj (sehol nem ömlik belőlül az olaj). Egy területet elfoglalva (kevesebb mint egy sáv szélességben) megállnak, és jó látható tiszta (szinte elegáns) kordonokkal körülveszik a területet.

9:10
Két ember a körbekerített terület mellett létrhoz két ideiglenes forgalmi sávot, kiteszi az útszűkület és a sebességkorlátozó táblákat. (Nálunk ekkor kezdődne egy dúrván két hetes mozdulatlanság a forgalmi korlátozás fenntartása mellett).

9:20
Még mindíg semmi féldecizés, kávézás, cigizés, főnökre várakozás, unott lapátratámaszkodás.
Helyette géppel felvágják az aszfaltot, alatta a betont. A törmeléket azonnam teherautóra emelik, és elszállítják.

10:35
Még mindíg nem mentek el a munkások a közeli kisközértbe.
Viszont, szakemberek gyönyörű tiszta ruhában és védőfelszerelésekben dolgozni kezdnek a gödörben.

12:00
A sarkon szinte óraütés pontosságával befordul egy kb 10 személyes kis étkezőbusz (mosdóval, asztalokkal, előre elészített helyben frissen melegített ebéddel)
A munkások megeédelnek.
(ezek megőrűltek....most mindegyik mehetne órákig keresni egy húrkasütőt....de nem !)

12:45
A munkások elhagyják az étkezőbuszt, ami mintha soha ott sem lett volna 12:50-kor elhagyja az utcát. A munkások meg elkezdik betemetni a gödröt....te jó ég...azt hittem, hogy még csak azt találgatják, hogy mit kellene majd kicserélni amásik műszakosoknak.

13:50
Vibrálnak, zömítenek,...de a többiek ezt nem nézik (biztosan láttak már ilyet) viszont összeszedik a már szükségtelen szerszámokat eszközöket, és a szemetet az előre kiterített nejlonról. Azért nem hagyják a szemetet ott, mert azonnal látszana...ugyanis az utcán nincs ilyen.

14:40
Megjelent egy betonszállító (ma sem tudom, honnan tudta, hogy pont most kellett jönnie), hiszen 2 perce még vibráltak. Kiöntötték a betont ami pont annyi...nem értem...

15:25
A beton a helyén, ledöngölve...nem tudom, hogy mit adhattak hozzá...biztosan államtitok...de elkezdték leaszfaltozni...

16:00
Út leaszfaltozva...hihetetlen. Emberek szedelőzködnek, már csak egy autó van a helyszínen. Takarítanak söpörnek (nálunk söprés után sem olyan tiszta mint ott előtte...nem is értem minek csinálják)

17:00
Kordonokat lebontják, forgalom korlátozó táblákat beszedik. Minde helyreáll, az utolsó autó csendben eltűnik a kanyarban.

17:30
Hitetlenkedve odamegyek megnézni mi történt. Megáll az eszem nem áll ki az új aszfalt 5cm-re a régitől és nincs is besüllyedve...szinte nem is látni a régi és új találkozásat...hiszen mindkettő tiszta, így még a színe sem nagyon árulkodik. Miközben nézegetem az új aszfaltot, hallom, hogy a zöldséges panaszkodik az éppen munkából hazatérőnek, hogy miután ő reggel elment dolgozni felbontották az utat és hatalmas felfordulást csináltak.

Halgattam....de azóta sem értem.

nyehehe 2011.05.02. 13:08:42

Aki azzal jön, hogy a táblának nincs jobboldalon párja, az tisztában van vele, hogy hány táblát lopnak el évente?

Az a tábla igenis rossz helyen van, mert megzavarja pár embert. Pont.
A közlekedésiek azért kapják a pénzüket, hogy erre is gondoljanak. Ennyi.

nyehehe 2011.05.02. 13:10:56

@nyehehe: folyt: ettől még a posztoló sem normális, mert szerinte "rossz helyen" van a tábla. Azt kellett volna írnia, hogy "zavaró helyen van ez a tábla". Ennek bizonyítására meg elég ha csak naponta egy-két hülye a fékre lép miatta.

Reggie 2011.05.02. 13:16:08

@nyehehe: Akkor most rossz helyen van vagy zavaro helyen. Mert te is rossz helyent irtal. Ugyan azt a hibat vetteted amivel vadolod a postolot.:)

Egyertelmuen latszik az utra felfestett haladasi irany, jobb oldalt nincsen tabla, csak bal oldalt, es szerinted azon kene gondolkozni, hogy hatha elloptak a jobb oldali tablat? Esetleg megtevesztesul a tablatolvajok meg nyilat is festenek? Ne mar...

1kutya 2011.05.02. 13:22:17

@ChatMan: ez szinte lehetetlen! te nem Zürich-ben voltál, téged elrabolhattak az ufók, mert ez csak valamelyik másik naprendszerben lehetséges! legalábbis innen agyarországról nézve...

@nyehehe: ott a pötty! a tábla ugyan jó helyen van, de "zavaró".

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.02. 13:24:55

A sok kresz-tudós...Vezetés közben gondolkodni kéne, és akkor nem lenne gond ezzel a táblával, ugyanis a szalagkorlát túloldalán lévő útra vonatkozik. Akinek meg nem egyértelmű, az nézze meg az út jobb oldalát, ott nincs párja. Vezetés közben látni is kellene, nem csak nézni. De hogy valaki ebből posztot ír, és még Silent is megerősíti, hogy rossz helyen van a tábla...no komment...

a-kis-herceg 2011.05.02. 13:27:57

@ChatMan: ez csak a felszín... a látszat...

de belülről rohad a spekulatív kapitalizmus...

minket nem lehet átb@szni...

nyehehe 2011.05.02. 13:34:53

@Reggie: természetesen "csak" zavaró.

Ahoj- 2011.05.02. 13:35:36

Ki a f...sz tudja hogy a felhajtó mögött egy út van? NEM LÁTSZIK!!!

OftF 2011.05.02. 13:38:31

Szerintem meg minden értelmes ember érti, hogy miért lett posztolva ez a történet.
Egy ilyen táblát úgy kell kitenni, hogy a balesetveszélyt minél hatékonyabban csökkentse, ebben talán egyetért mindenki, ha nem, akkor én vagyok rossz helyen, nem a tábla.
Mivel egy kis gondolkodással úgy is ki lehetett volna helyezni, hogy - miközben ugyanúgy csökkenti a rossz irányba felkanyarodás veszélyét - ne okozzon a szabályos oldalon közlekedőknél sem zavart, balesetveszélyt, ezért rosszul van kirakva.
Lehet a szavakon lovagolni, de annak nem itt van a helye, hanem valami nyelvtannáci blogon. Itt ugyanis nem az a lényeg, hogy egy esetleges baleset bekövetkezésekor jogilag tisztázni lehessen a felelősséget, hanem az, hogy ne is következzen be a baleset. Ebből a szempontból pedig baki a tábla kihelyezési módja, viszont a jó hír az, hogy legalább könnyen korrigálható.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.02. 13:40:50

@OftF: Barátom, ha minden közlekedési szabályt a hülyékre terveznének, akkor tilos lenne elindulni is.

Lipi1945 2011.05.02. 14:07:05

Két dologra reagálnék amit többen is feszegettek.

Ebben a táblában pont az a poén, hogy nem a kereszteződésben van, hanem valamivel odább. Azoknak van kirakva akik már a kereszteződésben lévő táblát benézték. Mivel egy kereszteződésben könnyen elterelheti a jóképességűek figyelmét más, addig ez valamivel beljebb már kevésbé lehetséges.

Az meg, hogy van e jogkövetkezménye, mindegy, lásd a korábbit, hisz ha ilyent látsz akkor egy behajtani tilosat már nem vettél észre.

Secnir 2011.05.02. 14:07:24

már megbocsássatok, én ilyenkor először a felfestést nézem, utána a táblákat...

Baszk Earl 2011.05.02. 14:19:09

Az a tábla jó helyen van!!
Rám, mint közlekedőre mindig az út jobb szélén elhelyezett tábla vonatkozik. Az a tábla a Könyves Kálmán körútról lehajtó sáv jobb oldalán van elhelyezve, ha vala a vágóhíd felől elindulna a körút irányába, figyelmeztesse!
" Secnir" nek igaza van, ha az útburkolati jelet nézed, nem tévedhetsz el! Az aszfaltra festett nyilak jelzése egyértelmű!

Lipi1945 2011.05.02. 14:21:32

Kicsit talán rakhatták volna hátrébb, ahol a két irány elválik egymás mellől.

hipokrita 2011.05.02. 14:46:03

A tábla nem erre a sávra vonatkozik. Nem szoktam arra járni, de a (rám vonatkozó) táblák az út jobb szélén vannak, így nem is zavarodnék össze. Bal oldalt csak megerősítés céljából szerepelhetnek, úgy, hogy a jobb oldalon már kitették egyszer ugyanazt.
Tessék kevésbé droidnak lenni!

Marcellusca 2011.05.02. 15:27:59

Mi is ezzel a táblával a porbléma???
A videót készítőt miért zavarja?
Vagy libáért/fél disznóért vette (ő és mindenki akit zavar) a jogosítványát?

Fergabor1 2011.05.02. 15:36:34

Valaki írja meg szegény, vaksi elmémnek, hol (hanyadik másodpercnél) látható itt behajtani tilos tábla? 10-szer néztem végig, de csak a (éppen pirosat mutató) közlekedési lámpa fölött látok egy kerek valamit, ami akár behajtani tilos is lehet; ám az - ha ugyan az - jó helyen ven. Tán mégse illik szemből balra mutató nyilra rákanyarodni, de ha a nyíl (pl. hó miatt) nem látható, az a tábla eligazít. Máshol mégy egy kötelező elkerülést mutató táblát láttam, mást nem. Szóval hol van ez a fránya tábla?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 15:39:15

@Németh András:
Te hany merfoldet vezettel a bolondbiztos amerikaban?
a tabla egyertelmuen a masik savra vonatkozik, ettol meg felosoknek lehetne megteveszto, de ha rogton utana meg kozlekedesi lampa is van asavomban, hat akkor en nem posztolnek be ilyet a nagyon okos magyarorszagrol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 15:42:36

nem beszelve az egyertelmu utburkolati festesekrol...
a kek ket nyilas tablarol.....
nebassz...........

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 15:46:19

@SilentSound:
ehhez beteve a KRESZT?
hat vannak felfestesek
egyertelmuek
jo, esik az eso, nem latod
van egy kek kerek tabla, hogy hajthatsz jobbra, jo nem latod
a bal oldalon latod a kezet, ettol megijedsz, OK, de rogton szemben latsz egy vilagito kozlekedesi lampat
szerinted tesznek fel oda, ahol nem hajthatsz abban az iranyban
magyaran 20 meteres szakaszon negyszer kell balfasznak lenned, hogy esetleg meg akarj fordulni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 15:47:26

otszor, mert meg a mackosajt is ott van............

Erdőtársulás 2011.05.02. 16:13:03

Szerintem is rossz helyen van, de nem azért, mert megzavarta a posztolót, hanem azért, mert annak az útszakasznak már lassan a közepén van, amire be se lett volna szabad hajtani (tuti van behajtani tilos ott). Aki már ide eljutott, az egyéb galádságra is képes, ez nem fogja megállítani. Ezeket a nem szabványos kresz táblákat maximum olyan helyekre kellene kihelyezni, ahol tényleg szembe lehet kerülni nagy sebességű forgalommal, híd, autóút, autópálya stb, de ez tipikusan nem az a hely, erről az útról - ha szabálytalanul is - de pont a megfelelő irányba kerül az autós. Feltéve ha a hídra akart kerülni.
Egyébként a híd túlsóoldalán a peugeot szalonnál is kint van egy ilyen, és azt sem tudom ki használná, ugyanis a hídnak baloldalán van, így a soroksári felől érkező útra vonatkozhatna, de az megint nem a nagyobb sebességű, hídhoz kapcsolható forgalom, így ilyen elven minden utcasarokra kerülhetne ilyen, ahol egyirányú út van.
Gyanítom az volt az egyszerű ötlet, hogy a híd fel- és lehajtóinál 300 méteres távolságban minden egyirányú úthoz rendeljenek ilyen táblát, mert van sok pénz amit ki lehet szórni az ablakon, nem kell gondolkozni azon, hogy mi is volt a probléma, és pontosan mi kellett volna az elkerüléséhez...

mohopasi 2011.05.02. 16:15:52

Ez egy tájékoztató jellegű tábla. Ezesetben féltájékoztató.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.05.02. 16:51:13

Akinek nem tünt fel elsőre, hogy az a tábla a lehajtó sávra vonatkozik, az adja vissza a jogosítványát azonnal. Ugyanis az a _lehajtó_ sávot hivatott védeni a rosszirányból felhajtani próbálók ellen. Egy baj tényleg van vele, de azt már Erdőtársulás sporttárs leírta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 16:59:50

@donfuligjimmy: ugyan hova lehetett volna elobbre feltenni
azert ne tegyunk mar ilyen tablakat minden egyiranyu utcaba
pont aki a posztolo kocsijaval szemben jon es felhajt balra a nem lathato tiltas ellenere, meg 10 meterre kap egy "halalfejet", ugye ausztriaban pl az a divat
tokeletes helyen van, remelem van meg a bal oldalon is, nem latom innen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 17:03:26

jaja kb 15 meterre van, attol, ha valaki felhajtan
pont itt a legjobb, hogy szar helyre kanyarodtal
ez szar poszt
vagyis nem
de a tabla tokeletes helyen van

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.05.02. 17:08:44

@hagyma: A jelek szerint nem ismered a kérdéses helyszínt. Legközelebb először tájékozódj, aztán szólj hozzá. Erről van szó :
www.norc.hu/pano/2FJcY5g3/

...Ahoj... 2011.05.02. 18:13:41

---------------------------------------------
No, kedveseim!
Beszéltem a BKK és FKF-el.

A TÁBLA BE LESZ FORGATVA, ÍGY A FELHAJTÓRA KANYARODÓKAT NEM FOGJA ZAVARNI, és egyértelmű lesz!

Tipikus magyarok vagytok bakker, egymást b..sztatjátok ahelyett hogy tennétek valamit! Ezért tart itt az Ország!

-------------------------------------------

D4D 2011.05.02. 18:43:30

''Rossz helyre tették a behajtani tilost a hídnál?''

De legalább kitették.

OftF 2011.05.02. 18:52:12

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Barátom, ha nem a hülyékre terveznék, akkor én se mernék elindulni.

OftF 2011.05.02. 18:52:57

@OftF: bár ez így elég kétértelmű lett :D

OftF 2011.05.02. 19:07:52

@...Ahoj...: Na ez éri a pontot.
Köszönjük.

OftF 2011.05.02. 19:12:17

@donfuligjimmy: Ha egyel arrébb klikkelünk ezen a linken, akkor is adja magát a megoldás: Fekvőrendőrnőket a záróvonalra, aztán nincs hülyén balrakanyarodó eftárs.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.02. 19:33:43

@OftF: Sajnálom, nem tudtam, hogy ilyen érzékenyen érint a téma :DDD

OftF 2011.05.02. 19:38:53

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Bár megjegyzem, a hülyék mindenképp elindulnak.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.02. 19:44:37

@OftF: Mert az ő "igényeik" szerint alkották a szabályokat :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 20:59:06

@donfuligjimmy:
hat nem sok ujat lattam
megyek a kocsimmal, ugye a videon
felfestes hogy mehetek egyenesen, vagy jobbra
kek kerek tabla, hogy mehetek tovabb vagy jobbra
ujra egy felfestes, hogy jo savban vagyok
balra egy kez, ami nem az en savomnak szol
de ha ketelkednek rogton elottem egy lampa tetejen egy macisajtal/mer ugye ha a lampa nem mukodik/
akkor mi a gond azzal a kezel a bal oldalon?
szoval mond mar el mit ertek , latok rosszul
szep a terkeped, de ugyanezt mutatja
az a kez a tok hulyeknek van, aki nem tudja, hogy rossz asavban van
de nem kizart hogy hulye vagyok, csak a posztolo szempntjabol, ahogy halad a kocsival, nem latok semmifele problemat
szerintem
ha en megyek ott ahol a posztolo videozott eszembe nem jut hogy rossz uton lennek

Deszkás 2011.05.03. 15:34:43

Komolyan ezen vitatkoztok? Nagyon jól látszik, hogy a felhajtó mellett van egy lehajtó. Aki ezek után azt hiszi, hogy a korlát mögött lévő tábla rá vonatkozik, az fáradjon be a legközelebbi rendőörsre, és helyezze letétbe a jogosítványát. :D

Deszkás 2011.05.03. 15:35:33

Komolyan ezen vitatkoztok? Nagyon jól látszik, hogy a felhajtó mellett van egy lehajtó. Aki ezek után azt hiszi, hogy a korlát mögött lévő tábla rá vonatkozik, az fáradjon be a legközelebbi rendőörsre, és helyezze letétbe a jogosítványát. :D

Deszkás 2011.05.03. 15:38:04

De jó, hogy duplán ment át.

Deszkás 2011.05.03. 15:41:08

@Ahoj-: Neeem? Egyértelműen látszik a videón is, még a felkanyarodás előtt.

Deszkás 2011.05.03. 15:46:03

@...Ahoj...: Az tegyen bármit, aki szerint rossz helyen van. Szerintem egyértelmű, hogy nem rám vonatkozik, és sokak szerint is. Akit zavar, az telefonáljon, oldja meg, hogy ha már hülye, legalább ne zavarja. Ennyi.

paszmazo 2011.05.03. 22:13:48

@Hurrá Torpedó: Igazad van, nem tudom szó szerint idézni, csak tudom a Kresz szabályokat. Egy irányú utcában is mint általában, csak az úttest jobb oldalán szabad megállni. Csak akkor lehet a bal oldalon megállni, ha a jobb oldalon szabályosan megálló autó mellett marad 3 méter közlekedésre, ha bal oldalon is megáll valaki, vagy ha a jobb oldalon tiltva van a megállás és a baloldalon megállva, marad 3 méter a jobb oldalon. Ha ez szerint lenne lehetőség a baloldalon megállni, de nem engedik, csak akkor kerül a baloldalra a megállni tilos tábla, és akkor tényleg csak a baloldalon van és érvényes. Ez egy kivétel az általános alapszabályhoz képest.

"a témához pedig: az ilyen rikító szarok szerintem nincsenek a kreszben, tehát le kell szarni. persze figyelemfelkeltő, és akkor jobban figyelek, de a cselekedeteimet nem ez alapján fogom irányítani, hanem a rendes táblák alapján."
Erre csak azt mondom, leszarhatod. Ezt is, a többit is.
Én ha arra járok, nem veszem figyelembe, mert tudom nem rám vonatkozik!
De van aki még így is képes a forgalommal szemben közlekedni, mert nagy az önbizalma és leszarja a táblákat. Aztán meghal, talán az utasaival együtt!
Ui: Te minden tudásod szó szerinti idézetekből áll?
Mert ha netán mégse, akkor nyugodtan elmondhatod magadról is, hogy a tudásod szar.
Vagy gondold át ezt!

Yasashi Tanuki 2011.05.04. 12:43:48

@MP: "Sajnos boldog boldogtalan vezet olyanok is akiknek talán nem kellene."

Az ilyen attitűd helyett inkább azon kellene dolgozni, hogy hogyan lehet bolondbiztossá tenni a közlekedést. Pl. ebben az esetben a felhajtó sáv felől el lehetne takarni a táblát.

záporjózsi 2011.05.04. 13:53:30

@...Ahoj...: Ott vagy a szeren, gratulálok!

@Deszkás: Ahoj észlelt egy veszélyhelyzetet és megtette azt, amit sokan nem tettünk: bejelentette. Az erre felhatalmazottakon a sor, hogy megoldják a helyzetet.

Deszkás 2011.05.04. 14:07:36

@záporjózsi: Mégis te milyen vészhelyzetről beszélsz? hogy egyesek képesek félreérteni egy-egy táblát, jelzést? Azért ekkorát ne ferdítsél már, kérlek! Akkor én most hívjam fel a közútkezelőt, hogy rakjanak ki nagy sárga kezet oda is, ahol tegnap velem szemben jött egy ipse a behajtani tilos ellenére? Az inkább vészhelyzet, mint egy balra, a másik útra érvényes táblát magára vonatkozónak látni.

Deszkás 2011.05.04. 14:10:45

@záporjózsi: Komolyan mondom, egy vicc, hogy egyesek már eljutnak a tábla félreértelmezésétől odáig, hogy ez vészhelyzet! LoL!

záporjózsi 2011.05.04. 14:12:19

@Deszkás: Ide valaki betett egy veszélyhelyzetet. Vagy az vagy nem az, de ha már ismert és utána baleset lesz, akkor mindenki, aki nem tett lépéseket az elhárítására, az gondatlanul viselkedett.

Deszkás 2011.05.04. 14:13:40

@záporjózsi: Mitől vészhelyzet, hogy vki félreérti a táblát?! Ne viccelj már velem, kérlek!

záporjózsi 2011.05.04. 14:18:45

@Deszkás: Ezeket a táblákat olyan helyekre tették ki, ahol volt behajtani tilos. Elvileg az is szabályosan volt kitáblázva, nem lehetett félreérteni. (Ahol a baleset történt, ott tényleg nem lehetett félreérteni, mégis megtörtént...) Kicsi a valószínűsége, hogy itt bárki helytelenül értelmezi, de ha igen, lehet, hogy olyat tesz, amit más is megbán. Kicsi rá az esély, de egy e-maillel vagy egy telefonnal el lehetett intézni.

Deszkás 2011.05.04. 15:47:18

@záporjózsi: Oké, de téves azt állítani, hogy ez vészhelyzetet okoz! Vészhelyzetet okoz, ha egy tábla a forgalommal szemben egyirányú utcába vezet be. De ez nem! Erre próbáltam rávilágítani. Rossz szót használtál! Ennyi. És nem szeretném idecitálni azon véleményeket, mely szerint a táblával semmi gond nincs. Csak egyszerűen észre kellene venni, hogy egyáltalán nem oda vonatkozik, ha több tábla, felfestés, stb is oda irányít, és akkor látsz egyetlen táblát, ami az előtte és utána jövő jelzéseknek ellentmond, akkor érdemes elgondolkozni azon, hogy egyáltalán nem neked szól. És ezek után azt állítani, hogy vészhelyzetet hárít el, aki betelefonált, óriási téved és blama. Részemről befejeztem, mert ebből csak parttalan vita lesz.

Circus 2011.05.04. 19:57:05

khm...
Ez a tábla pont a bolondoknak van készítve, akik nem képesek a KRESZ szabályok, felfestések, valamint a logika és józan ész szabályait alkalmazni a vezetésben, esetleg lényegesen lassabban kapcsolnak, mint kellene, egyszóval azoknak, akik szembe mennek fel a forgalommal. Őket zavarja ez a tábla is, mert nem tudják értelmezni. Tehát felesleges.

Nekünk, többieknek kb mindegy.

Most jött el az a pont, amikortól már nem akarok annyira toleráns lenni mindenkivel - miért más kell gondolkodjon, figyeljen, dolgozzon, tanuljon, szabálybetartson helyettük? Élni és én éljek, esetleg meg is rágjam a vacsit? Áh... (Jó, asszonypajtást még bevállalom, ha muszáj... :) )

záporjózsi 2011.05.05. 06:15:16

@Deszkás: "e ez nem! Erre próbáltam rávilágítani. Rossz szót használtál!"
"És ezek után azt állítani, hogy vészhelyzetet hárít el, aki betelefonált, óriási téved és blama."
@záporjózsi: "Ahoj észlelt egy veszélyhelyzetet"
N.C.

Boo 2011.05.05. 09:16:21

@OftF: Aztán posztolnak :-D

Deszkás 2011.05.05. 13:15:41

@záporjózsi: Igen. Továbbra is te állítod valamiről, hogy vészhelyzet. állításod azóta sem igazoltad, miért is vészhelyzet. Igen, írhatod, hogy NC. Nem kell kommentálnod a marhaságod, felesleges tovább erőltetni, hogy ez vészhelyzet.

záporjózsi 2011.05.05. 15:26:54

@Deszkás: Olvasd el. Ha kell, betűzd ki.

Deszkás 2011.05.05. 15:30:09

@záporjózsi: Én elolvastam. Azt állítod, Ahoj észlelt egy vészhelyzetet. Ezzel pedig többen nem értettünk egyet. Többen írták, nem megtévesztő. Egyedül te jöttél itt azzal, hogy ez vészhelyzet. Rajtad kívül más nem használta ezt a szót. De látom, nagyon, de nagyon nem érted, mi is a bajom a beírásoddal. Szerintem neked kellene betűnként elolvasni a reakcióimat, amit neked írtam a "vészhelyzet" kifejezéssel kapcsolatban. Többször nem fogom leírni, hogy a tábla egyáltalán nem okoz vészhelyzetet, mint ahogyan azt te állítod.

záporjózsi 2011.05.05. 15:34:03

@Deszkás: "Többször nem fogom leírni, hogy a tábla egyáltalán nem okoz vészhelyzetet, mint ahogyan azt te állítod."
@záporjózsi: "Ahoj észlelt egy veszélyhelyzetet"
Olvass.

Deszkás 2011.05.05. 15:35:57

@záporjózsi: Elolvastam. Mi a gond? Te állítod egyedül, hogy ez vészhelyzet. Ahoj nem mondta, hogy vészhelyzet. Most már kíváncsi lennék, mi is a bajod. Talán tévesen mondom azt, hogy egyedül te állítod, hogy ez vészhelyzet?

Deszkás 2011.05.05. 15:37:24

@záporjózsi: Egyébként ajánlom figyelmedbe ezt a hozzászólást:
"hm...
Ez a tábla pont a bolondoknak van készítve, akik nem képesek a KRESZ szabályok, felfestések, valamint a logika és józan ész szabályait alkalmazni a vezetésben, esetleg lényegesen lassabban kapcsolnak, mint kellene, egyszóval azoknak, akik szembe mennek fel a forgalommal. Őket zavarja ez a tábla is, mert nem tudják értelmezni. Tehát felesleges.

Nekünk, többieknek kb mindegy.

Most jött el az a pont, amikortól már nem akarok annyira toleráns lenni mindenkivel - miért más kell gondolkodjon, figyeljen, dolgozzon, tanuljon, szabálybetartson helyettük? Élni és én éljek, esetleg meg is rágjam a vacsit? Áh... (Jó, asszonypajtást még bevállalom, ha muszáj... :) ) "
Egyéb kérdés, óhaj, sóhaj, panasz, fájdalom?

Deszkás 2011.05.05. 15:38:16

@záporjózsi: Tehát, mi a problémád? Talán nem ezt írtam én is? De! Akkor meg?

Deszkás 2011.05.05. 15:47:05

@záporjózsi: De igen. Hányszor fogod beidézni, hogy ezt állítottad?! Te állítottad azt, ő vészhelyzetet észlelt, nem más.
"záporjózsi 2011.05.04. 13:53:30
@...Ahoj...: Ott vagy a szeren, gratulálok!

@Deszkás: Ahoj észlelt egy veszélyhelyzetet és megtette azt, amit sokan nem tettünk: bejelentette. Az erre felhatalmazottakon a sor, hogy megoldják a helyzetet."
Itt is te állítod. Nem más mondja, Te!

Deszkás 2011.05.05. 15:48:48

@záporjózsi: Ha nem te állítottad, akkor ki állította?

Deszkás 2011.05.05. 15:50:48

@záporjózsi: Itt sincs szó vészhelyzetről: "...Ahoj... 2011.05.02. 18:13:41
---------------------------------------------
No, kedveseim!
Beszéltem a BKK és FKF-el.

A TÁBLA BE LESZ FORGATVA, ÍGY A FELHAJTÓRA KANYARODÓKAT NEM FOGJA ZAVARNI, és egyértelmű lesz!

Tipikus magyarok vagytok bakker, egymást b..sztatjátok ahelyett hogy tennétek valamit! Ezért tart itt az Ország!"
Ezt a szót egyedül te használtad! Meddig vered még a nyálad, hogy nem te voltál?

záporjózsi 2011.05.06. 10:18:45

@Deszkás: "Ezt a szót egyedül te használtad! "
Tévedés. De látom, nagyon zavar. Csak így tovább! :D

Deszkás 2011.05.06. 10:42:12

@záporjózsi: Igen. Csak kettőnk között te tévedsz. Bizonyítékot még nem szolgáltál az állításom megcáfolására. De látom, nem zavar. mond csak továbbra is a magadét, attól még nem lesz igazad. Várom a bizonyítékot, hogy nem te állítottad, hanem más.

Deszkás 2011.05.06. 11:02:10

@záporjózsi: Igen. Csak kettőnk között te tévedsz. Bizonyítékot még nem szolgáltál az állításom megcáfolására. De látom, nem zavar. mond csak továbbra is a magadét, attól még nem lesz igazad. Várom a bizonyítékot, hogy nem te állítottad, hanem más.

Ahoj- 2011.05.09. 13:37:28

-----------------------------------------------------

A táblát átszerelték, beforgatták a forgalmat már nem zavarja!

-------------------------------------------------------------

Take-it-Easy 2011.05.09. 14:42:34

@SilentSound: affene. Most akkó' kinek az anyját fogjuk szidni?! :DD

Deszkás 2011.05.09. 15:57:57

@SilentSound: Nekem ne! Én csak idéztem Ahoj-t.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása