Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Káosz Rákospalotán

2011.05.06. 08:08 :: Don Blasius

Az M3-as bevezető és Széchenyi utca csomópontja szerepelt itt nem is olyan régen. Úgy néz ki, ennek a csomópontnak van még egyéb problémás része is. Talán jogos elvárás, hogy az autópályával kettévágott kerület egyik feléből a másikba átjuthassanak az emberek. Ennél a felüljárónál azonban ez nem teljesül zökkenőmentesen, mivel a fel- és lehajtási lehetőségek korlátozottak. Viszont ez nem mentség a lustaság miatti szabálytalankodásra. Elég változatosak az autósok módszerei errefelé, részletezi nekünk Hajnalka. Egyetértek vele, legjobb lenne a körforgalom az Opál utcához, akkor talán mindenki kanyarodhatna, amerre szeretne - stresszmentesen. De addig is be kellene tartani a szabályokat, hiszen így csak egymás szívatása megy.

Nem tudom, emlegette-e már valaki errefelé a Széchenyi út és az Opál utca sarkát a XV. kerületben. A Széchenyi út áthalad az M3 felett, a híd Opál utcai oldalán egy autópálya-lehajtó van, a másik oldalán pedig felhajtó. Az Opál utca a Vág utca felől egyirányú, a markánsan rosszindulatú helyi erők szerint azért, mert valami potentát lakik ott, aki mégsem volt elég potentát ahhoz, hogy az egész utcát lezárassa magának, ezért kénytelen volt félmegoldással megelégedni.

A problémák éppen itt kezdődnek. A hídon áthaladva ugyanis a népesség 80%-a ezen a sarkon jobbra fordul, többségük index nélkül, gondolom azért, mert így nem bizonyítható az előre megfontolt szándék, adott esetben nyugodtan érvelhetnek, hogy pl. szerelemféltésből hajtottak be szemből az egyirányú utcába. Okuk egyébként van rá, az érintett részen óvoda és iskola is található, a lakóingatlanokról nem is beszélve. Aki nem jár a tilosban, annak legalább másfél értékes percébe kerül, mire a Kolozsvári út érintésével megkerüli a tömböt.

Aki az egyirányú Opál utcából érkezik, és balra kíván kanyarodni (azaz fel a hídra), ilyenkor izgalmas problémával szembesül. Ha az előírásoknak megfelelően kihúzódik balra, egyszer csak szembe találja magát pl. a Posztmumus Személy és Vagyonőr Bt. céges autójával, melynek vezetője szemmel láthatóan erős izgalmi állapotban van, és ennek nyelvi eszközökkel ad kifejezést. Ha ellenben a helyiek szokásaihoz alkalmazkodva jobbra húzódik és utat enged a pirosló fejűnek, akkor a mögötte szabályosan jobbra kanyarodni kívánók fogják elküldeni a biológiai édesanyjába, ráadásul jogosan.

Ez azonban még mindig nem a teljes tényálladék. Akik ugyanis a pályáról lehajtanak, azok elméletileg csak egyenesen mehetnének tovább a Széchenyi úton (a Kolozsvári út irányába). De nehogy má’ egy hosszú nyelű bilikék palacsintasütő parancsoljon a férfinak, meg a férfi napszemcsós hónaljcicájának. A pályáról érkezők tehát merész balkanyarral felhajtanak a hídra. (Az indexhasználatra itt ugyanaz vonatkozik, mint az előzőekben.)

 

A helyzetet az alábbi tényezők bonyolítják:

- A pályáról érkezők kresz-tudatosabbik fajtája nem a járműforgalom elől elzárt területet és a záróvonalat análisan meghágva ünstöllést ficcen fel a hídra, hanem némi kockázat-haszon elemzés után szemből behajt az egyirányú utca torkolatába, megfordul, és onnan kanyarodik balra, már-már szabályosan (index, stb. ld. fent).

- A pályáról lehajtva egyenesen továbbhaladni kívánó Kovács Brúszvilisz István 80 kmh körüli sebességgel érkezik belé az élethelyzetbe, és a gumiabroncsok kopását megelőzendő a stop táblánál nem fékez, hanem úgymond besorol a Széchenyi út forgalmába. Ettől a Széchenyi út forgalma az azt alkotó járművekkel együtt megszűnik.

- Van egy minősített alesete is a dolognak, mikor a pályáról lehajtó egyén egy még merészebb balkanyarral a híd túloldalán visszahajt a pályára (Az ember lelki füleivel hallani véli a „Bocsánat, Mr. Barroso, ez mégsem Gödöllő” félmondatot a sötétített szélvédő mögül).

- Akik az ellenkező irányból a Széchenyi úton fel akarnak menni a hídra, a rendelkezésükre álló kb. 200 méteres egyenes szakaszon lendületet vesznek, mert Polski Fiaton szocializálódtak kiskorukban. Ha a zebrán a néni kihúzhatós pincsikutyával próbál átmenni, és a sofőr rosszul állította fel a kinematikai egyenletet vagy nem vette észre Fifit, akkor a néni a póráznál fogva percekig a jármű mögött fog vízisízni.

 

Az Opál utcából szabályosan balra kanyarodni kívánó anyuka (ez vagyok én) tisztában van saját járművének gyorsulásával, illetve a hátsó ülésen szurkoló leánygyermek szakítószilárdságával, ezért próbálja megvárni azt a lélektani pillanatot, mikor úgy lesz képes felhajtani a hídra, hogy a gyerek utána nem fogja otthon közölni Apával, hogy anya már megint úgy vezetett, mint a Mr. Irdatlan, miközben  nem tűrte a nyomdafestéket. Közben a mögötte állók a szellemi frissességét firtatják fennhangon.

 Hogy mi lenne itt a megoldás? Szerintem egy körforgalom, bármennyire istenkísértés is az ilyesmi közvetlenül egy híd után. Talán még hely is volna rá.  De miután felébredtünk és kihúztuk a kezünket a biliből, valószínűleg az is elég lesz, ha mindenki megpróbál fogcsikorgatva bár, de szabályosan közlekedni. Aki az óvodába, iskolába tart, elmegy a Kolozsvári útig. Aki tudja, hogy a pálya után fel kell mennie a hídra, az eggyel előbb hajt le (vö. M3 Gumi Kft.), és valahogy átküzdi magát a lakóövezeten (kb. 300 méter). Nagyobb balesetet eddig még szerencsére nem láttam itt, de olyat már igen, hogy négy kiváló sofőr szabályos deadlock helyzetet alakított ki, valószínűleg azóta is ott állnak a dudákra tapadva (az autók hangjelző eszközére gondolok). Hogy így van-e, azt nem tudom, akkor erősen pirulva megfordultam az egyirányú utcában, elmenekültem, és azóta nem járok arra.

39 komment

Címkék: budapest közlekedés híd autópálya kresz körforgalom záróvonal kanyarodás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deszkás 2011.05.06. 08:47:00

Vagy körforgalom, vagy erős, kb 1 hetes rendőri ellenőrzés, csekklobogtatással.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.05.06. 08:50:13

erre nem tudok mit mondani, de arról nincs valakinek valami infója, hogy mi volt az a verekedés a kacsóh pongrác úti felüljárón ma reggel 7:45 körül?

Hirdetes 2011.05.06. 08:53:48

Ja csekkelés az megoldás mindnre, jó magyar szopás.
A másik oldalán a hídnak záróvonal megfordul és ott néha van csekk osztás.
Viszot ez a probléma 20 éve áll fenn. Az egyirányú utca kb 5-6 éve.
Megoldást ugye nem keresik az illetékesek. Pedig igény lenne rá hogy szabályossan közlekedhessenek az ott lakók, nem pedig az egyéni érdekek.
Apró feszültség de ezzel tele van a f@sza az embereknek.

Petrodon 2011.05.06. 09:07:35

"...akkor erősen pirulva megfordultam az egyirányú utcában..."

Felesleges volt leírnod, hogy nő vagy, kitaláltuk volna magunktól is... :)

RaveAcE 2011.05.06. 09:54:30

@Petrodon:
Nem volt felesleges. Nem minden nő pirul el, amikor megfordul.

Eugéne Tribulet 2011.05.06. 09:54:38

Minden elismerésem Hajnalkáé, tetszett az írása, humoros, lényegretörtő (nincs benne a szokásos többmondatos bevezető a párjáról, meg a "magasságában", stb...) és érthető. Érdekes a probléma, amit feszeget, de sajnos nem egyedi.

zyl187 2011.05.06. 10:25:59

Szoktam arra járni, én semmi extrát nem tapasztaltam még soha, bár tény hogy nem ott lakom. Valóban érdekes csomópont, de pici anyázás az bajusz alatt (ki az az állat aki ezt így tervezte meg) és mehetsz amerre akarsz. Ha üres az út én is visszafordulok egyből a hídra balra (bocsánat), ha sokan vannak előrébb megyek és szabályosan teszem mindezt.Körforgalom ... hümm... a híd tövében??? Ismerve a sok "céllövöldében szerezte a jogsit" ember vezetési képességeit, katasztrófába torkollna. Egyszerűbb lenne 2 irányusítani az utcácskát, sokat segítene... szerintem...

Antalbaba 2011.05.06. 11:48:01

Poszt-tolót szavazzuk be a Showder-klubba;-)))

bounty123 2011.05.06. 11:52:58

Sima ügy, hajts szabályosan - balra tartva. majd a szabálytalankodók lesznek szívesek visszatolatni. Problémás esetben pedig lehet hívni a rend őreit.

mohopasi 2011.05.06. 12:33:03

Nemtom, a forgalomszervezők hány százaléka jár vajon autóval...? Mert gyakran úgy néz ki, mintha egyik sem. Az íráshoz gratula :)

(---Flúgos Buszos---) 2011.05.06. 12:48:16

@bounty123: Jól írod!! Miért is kell az 1irányú utcába a szabálytalant beengedni???

Én ilyenkor beállok elé,tökimindegy,hogy busszal vagy kocsival vagyok,és mutatom neki,hogy léceljen le előlem,utána leszarom,hogy végig megy az egyirányún,engem engedjen el,oszt kész,nem vagyok rendőr,hogy móresre tanítsam.
Ha nem akar visszatolatni,akkor be kell az ablakba könyökölni,és alvást szimbolizálni,így adod neki a drótot,és vissza fog tolatni,hidd el.
Elszid,az meg a kóbor kutyát nem érdekli,rá kell mosolyogni,és kaján vigyorral otthagyni a francba.

schdl (törölt) 2011.05.06. 14:01:23

@Hirdetes: "Ja csekkelés az megoldás mindnre, jó magyar szopás" - a szabályok be nem tartása is jó magyar szokás, ha már itt tartunk. Szívem szerint és sem ácsorognék a Hungárián a dugóban, inkább hajtanék a síneken. Ebben az akadályoz meg, hogy tilos.

schdl (törölt) 2011.05.06. 14:04:08

@schdl: és hogy helyenként nincs burkolva a talpfa :D

Hirdetes 2011.05.06. 15:14:35

@schdl: Csak arra gondoltam, ha lehet pár helyen akkor megoldást találni és az emberek életét megkönnyíteni. Nem pedig egyéni érdekeket előre venni mint például utca egyirányúsítás valaki miatt.
Erre lenne a sok hozánemértő a közigazgatásban meg a közterületben.

OkoskaTo:rp 2011.05.06. 15:42:29

@mohopasi: Szerintem mind autóval jár, mert kerékpáros és gyalogos szempontból még hajmeresztőbb a helyzet.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.05.06. 15:49:37

Az az utca nagyon sokáig nem volt egyirányú és nem is értem kinek az érdeke volt ez az egész, de bosszantó és nagyobb káoszt csinált ott, mint amekkora eddig volt.
Amúgy egy orvosi rendelő is van abban az utcában, így aki a Széchenyi út felől akarja azt megközelíteni, szintén megkerülheti Tolnát, Baranyát..

Gyurcsányi Viktor 2011.05.06. 15:57:29

Amikor tömegnyomor van az M3-on kifelé, én is ezt szoktam, az Opál utcából balra fel a hídra. Indexelve. Szerintem nincs akkora nagy forgalom errefelé, hogy ez gond lenne.

Morgó Muki 2011.05.06. 16:36:04

Ez az egész csak a helyieket érdekli, én meg helyi vagyok. Őszintén szólva a felüljáró mindkét oldalán szabálytalankodok rendszeresen. Rettenetesen birkán van kitalálva és mindkét oldalára körforgalom kellene. Szerencsére nem olyan nagy arrafelé a forgalom és ha figyelmesen vezetsz, senkit sem veszélyeztetsz azzal, hogy átmész a záróvonalon.
Csak átfutottam a posztot, de ha jól látom, azt meg sem említette Hajnalka, hogy a "NORC"-on látható STOP tábla az autósok egy jelentős része azért van ott, mert a felüljáróról érkezőknek kell elsőbbséget adni, ám ezzel szemben az Opál utcából kikanyarodóknak is ez a tábla "segít". Tehát ha az autó bal elejét szeretné valaki összetörni, akkor javaslom, az Opál utcából történő kikanyarodást!

Nevem Earl 2011.05.06. 16:39:58

A poszt stílusa megér öt csillagot, irány a Sóderklub! Dettó támogatom! :))

TH 2011.05.06. 17:03:26

végre egy poszt, ami nem erőlködve akar humoros lenni, hanem tényleg az. Kis időbe beletelt, amíg megértettem a szituációt, de ez nem a leírás hibája. :-)

Mosqu!to 2011.05.06. 17:12:31

@Morgó Muki: Pontosan így volt itt egy karambolom tavaly nyáron ezen a helyszínen, jöttem át a felüljárón és az Opál utcából elsőbbségadás nélkül kikanyarodtak elém, fel a hídra.
Nem rossz ötlet a körforgalom, a postolónak pedig piros pont a stílusért!

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2011.05.06. 17:48:11

Körforgalom ott nem hinném, hogy elférne, ugye a posztoló leírta, hogy tengelyben megfordulni sem egyszerű. (Amúgy az legalább szabályos.)

Én azt nem értem, hogy mi az a stop tábla az M3 bevezetőjéről lejövet.
Kinek kell ott elsőbbséget adni?
Az Opál utcából kifele aszerint van elsőbbséged vagy nem, hogy a balról érkező melyik sávban jön? WTF?

Lipi1945 2011.05.06. 20:08:00

Ügyesen, némi kisajátítással, talán elférne az a körforgalom.

A poszt stílusa meg télleg nagyon jó.

D4D 2011.05.06. 20:45:08

@schdl: autoneppert még a villamos se!

D4D 2011.05.06. 20:47:02

@Morgó Muki: Nekem jobb hátsó lámpa kéne! Arra nincs valami ötleted?

kerecsen2010 2011.05.06. 21:07:54

Fekszem a röhögéstől, nagyon jó szöveg. Nem csodálom, hogy aki nem jár arra, nehezen érti meg a szitut. Én 20 évig laktam ott, anyámat azóta is sűrűn látogatom. Nem volt ennyire vészes a helyzet, amíg az Opál utcát nem egyirányúsították (nem tudom, van-e ott potentát, de a lakók nagyon utálták az egyre növekvő átmenő forgalmat. A Kolozsvári utcán áthaladni, bekanyarodni egyre nehezebb a dugóktól, amit az egyirányúsítás okoz. Ezt kellene megszüntetni, javulna a helyzet, de azt is megkockáztatom, hogy meg kellene szüntetni a lehajtást ott az autópályáról, az szüntetné meg a balesetveszélyt. Igaza van a posztolónak, aki a környékre tart, lejöhetne eggyel előbb.

Integrált Szerverterror 2011.05.07. 02:17:32

Ez a 600. kresz címkés blogbejegyzés. Jeee!

Deszkás 2011.05.08. 15:32:55

@Hirdetes: És miből gondolod, hogy valaki miatt van egyirányúsítva, és nem pl azért, mert csak így férnek el a közlekedők, mert nincs hol megállni, parkolni az utcában? Én is örülnék, ha egyirányú lenne az utcánk, mert keskeny és két szembejövő nem fér el egymás mellett.

Hirdetes 2011.05.09. 07:45:41

@Deszkás: Semmiből, csak ott lakom és amióta meg van az utca érdekes elfértek az autók. Csak valakinek szúrta szemét a menekülő útvonal. Az hogy Óvoda meg iskola van ott és az emberek oda mennek az nem érdekel senkit.

kida 2011.05.09. 13:53:56

ez jó arc nőci lehet :D

kida 2011.05.09. 13:57:59

egyébként sosem értettem, hogy valakiket zavar a forgalom és lezáratják az utcát, ami átmegy egy másik útra ahol eddig is nagyobb volt a forgalom és most még nagyobb lesz. akik meg ott laknak azok mit zárassanak le? csak a szép csendes utcákban lakók egészsége számít aki meg nagyobb úton lakik annak már úgyis mindegy, vagy mi? (ezt most csak úgy általánosságban, nem feltétlen a jelen szituhoz kapcsolva)

Tower13 2011.05.10. 09:08:30

@(---Flúgos Buszos---): BP Ördögárok útja
Egyirányú. Szabálytalanul közlekedik rajta egy Viszonylag nagy mercédeszes. Szép setét üveg. Mögöttes is setétség.. Szabályosan jön egy Kamion húzó egysége. (magyarul az áruszállító része nélkül jön). Lelassít merci előtt, majd megáll. Még nem a mercin. 2 perc várakozás. Haverral nézzük mi a fene lesz itt. Haver aki ott lakik mondja, a kamionos nem áruszállító csak imádja a nagy járművet, és vett egy ilyet, mert gazdag. (láttam házát. Gazdag.. Nagyon. Hogy r... meg :D) Mercis dudál, anyázik. Kamionos, röviden visszadudál. Fogjuk fülünket, mi is anyázunk, bár csak a hangerőre. Merci tolat, beáll valakinek garázsa elé. Kamionos kicsit előrébb ment, majd integet, hogy ne álljon ott, mert ő ráér, így egy darabig ott nem megy szabálytalanul. Mercis lehúzza ablakot és felmenőket emlegetve érdeklődik miért nem mehet arra. A válasz kissé tömör. "Mert tilos." Mercis továbra is anyázik, meghatározva az említett hölgy munkáját, miközben bizonygatja, hogy csak húsz méterre lakik onnan. Válasz ismét tömör: "tolass!" Végül mercis enged, de nem tolat, megfordul és elmegy, majd körbe 1 percen belül megjelenik, hazaért.. Mi szaporán röhögük miközben elmegyünk mellette. Meg is kérdi min röhögünk mi kis köcsögök. Megnyugtatjuk, hogy egy köcsögön röhögünk aki nagyon hasonlít hozzá. (nem lett vidámabb)

Devil 2011.05.10. 09:27:36

"valószínűleg azóta is ott állnak a dudákra tapadva (az autók hangjelző eszközére gondolok)." Azota is probalom elhessegetni azt a kepet amikor minegyik sofor a dudakra tapad - de NEM a hangjelzo ezkozokre :)

Rengeteg helyre kellene korforgalom, lampa vagy legalabb nehany ertelmes utbaigazito tabla (pld nem konnyu rajonni hogyan lehet a feluljarorol a masik, Rakos ut feloli oldalan rahajtani az M3-ra, ott ahol csekket szoktak osztogatni a rendorok - a befolyt birsagbol sajnos nem futja ertelmezheto tablakra). De csak halkan kerjetek bermit, mert olyat kaptok ami nem fog tetszeni: pld az Erzsebet Kiralyne es a Rakospatak utca keresztezodeseben kaptunk egy vitathatoan szukseges lampat - cserebe megtiltottak a balra kanyarodast az Erzsbetrola Rakospatak utcara. Se ott, se a Miskolci utcanal nem lehet balra fordulni, Zuglonak az a resze el van zarva az Erzsebet Kiralyne felol - amin csak parezer autos ingazik be naponta. Az eredmeny: mindenki az Ov utcanal (Ravak center ;) ) fordul balra, ott ahol a villamosmegallo jardaszigete miatt csak 1 sav van es ugy feltartja a sort hogy az a postban emlitett Szechenyi utig torlodik.

Devil 2011.05.10. 09:35:36

@kida: Az M3-at kellene egyszer lezarni.... akkor leszoknanak errol az egyiranyusitgatosrol.
Az Opal utca egyiranyusitasa leginkabb a Vag, Litva, Naspolya utcaiaknak hasznalt - nem tudom mennyit. Nem annyira eri meg arrafele kerulni. Aki ott kerulte ki az egyebkent elb..altazott Szechenyi-Kolozsvar (nem, nem KolozsvarI hanem Kolozsvar) utcai keresztezodest (na ODA kellene lampa! Meg a Szerencs-Bankut keresztezodesba ahol mar volt halalos gazolas es nem egy baleset!) az vagy ott lakik (tehat sajat magaval szur ki, illetve nem mert behajt forgalommal szemben) vagy nagyon szeret fekvorendoron pattogni mert arrafele minden bokorba jut egy. A sulibol meg mindenki autoval viszo haz a gyereket, tessek megnezni mennyi auto all ott reggel meg kora delutan... es ismet nem hallottam hogy arrafele barmilyen baleset tortent volna az elmult 10 evben.

Devil 2011.05.10. 09:36:43

@kida: Az M3-at kellene egyszer lezarni.... akkor leszoknanak errol az egyiranyusitgatosrol.
Az Opal utca egyiranyusitasa leginkabb a Vag, Litva, Naspolya utcaiaknak hasznalt - nem tudom mennyit. Nem annyira eri meg arrafele kerulni. Aki ott kerulte ki az egyebkent elb..altazott Szechenyi-Kolozsvar (nem, nem KolozsvarI hanem Kolozsvar) utcai keresztezodest (na ODA kellene lampa! Meg a Szerencs-Bankut keresztezodesba ahol mar volt halalos gazolas es nem egy baleset!) az vagy ott lakik (tehat sajat magaval szur ki, illetve nem mert behajt forgalommal szemben) vagy nagyon szeret fekvorendoron pattogni mert arrafele minden bokorba jut egy. A sulibol meg mindenki autoval viszo haz a gyereket, tessek megnezni mennyi auto all ott reggel meg kora delutan... es ismet nem hallottam hogy arrafele barmilyen baleset tortent volna az elmult 10 evben.

(---Flúgos Buszos---) 2011.05.10. 15:41:33

@Tower13: Akkor nekem olyan pofám van akkor,hogy nem szarakodnak,egyből tolatnak.

Utaskötöszködésnél is azt mondom,ha délután vagyok,hogy én éjfélig ráérek,így hirtelen kapkodják a lábaikat,ha bliccelnek.

mohopasi 2011.05.10. 16:05:48

@OkoskaTo:rp: Nebakker... Akkor otthonról távmunkában? :DDDD

heliox 2011.05.14. 09:42:43

Ha a hídról jössz le, és fel akarsz hajtani az M3-ra, akkor a busz öböl végénél egy íven, szabályosan megfordulhatsz. És ott meg lehet várni azt is, amíg elmegy a forgalom.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása