Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megfenyegetett a suzukis, hogy megöli a családomat

2011.05.10. 10:15 :: SilentSound

Zerko a tegnapi bilincses biciklis posztra reagálva írta le saját történetét. Csak remélhetjük, hogy üres fenyegetőzésről van szó, de amióta az eset történt, a barátnője és ő sem tud nyugodtan aludni.

Én futár vagyok (furgonnal). Voltam már motoros futár és biomechanikusan is repesztek az úton. Tehát minden szemszögből látom a dolgot. Bizony mikor motorral pizzáztam láttam fura dolgokat a kolegáktól. Sokszor szóvá is tettem és volt már hogy bringán ülve kérdeztem a szintén két kerékre pattant delikvenst hogy mi a f...nak van a kresz.

Ugye este világítás nélkül befordult a forgalommal szemben az Isván utcába. Én meg ugye sietősen haza és így majdnem frontális lett bicajjal. Meg tudtam állni úgyhogy nem lett baj. Tehát mindenütt van idióta. Én foglalkozásomból adódóan szinte mindig gyorsan megyek immár 11 éve. Még soha nem kellett miattam félni senkinek, hisz igyekszem csak olyat tenni ami engem sem bántana. Viszont ezt elvárom mástól is.

Viszont mesélnék egy érdekes dolgot ami tegnap este történt a Gyömrői úton. Párommal egy Colttal haladunk Ferihegy felől a Sibrik felé külső sávban. Egyszer csak kifordul elénk egy Suzuki, mellettünk belül Tansporteres fékez mint állat, mert emberünk élből belülre tör. Na ezek után felveszi a 65-öt. Ugye aki ismeri a helyet, az tudja, hogy egy ponton elfogy a belső sáv. Ezért visszaváltok 4-be és gyorsulok a 80-ra. A sáv vége előtt kb. 300 méterrel a Suzi már legalább 200m-el mögöttem. Tehát nem vágtam elé, csupán sávot váltottam, bőséges távot hagyva kettőnk között.

Sáv elfogy, én megyek 70-nel, Suzi gyorsul, belemászik a kocsink hátuljába és tol, villog gázt ad, fékez, majd ráragad. Ekkor villantok egy kis féklámpát, de nem hat. Majd lassítok, hátha feltűnik hogy ez veszélyes játék. Nem Ráfékezek! Lassítok! 65-re. Erre emberünk mellém vágódik ott, ahol már két sáv van. Két fickó ül benne. Majd gyorsít és mikor elém kerül, hirtelen berántja a kormányt elém és visító gumikkal fékez egyet, majd gáz vissza a belsőbe.

Én ugye az előbbiek miatt már csak 40-et megyek, de újra megcsinálja és még kétszer, mire elérjük a lámpát a Sibriknél, pedig addigra 20 környékén van a mutatóm. Beáll a Kö-Ki felüljáró felé balra kanyarodóba, majd ahogy fordulnék jobbra, dudál és ordít. Hát megálltam. Anyázás meg megöllek, mi a f...t képzelsz kis köcsög, megb...om a nődet.

Na eddig bírtam és elkezdtem nyomni vissza. Egyszer csak elöntött a düh és öv kikapcs, de a Drágám megfogta a kezem és sírva a félelemtől annyit mondott: "NE". Erre kiszóltam, hogy nem gond, van rendszám és beugrok a legközelebbi jardra. És mint akit érdekel a rendszám, előre gurulok. Emberünk kiszól, hogy akkor lesz címünk, hogy hol öljük le a családod.

De lehet, hogy előbb kinyomozzuk. Na ettől annyira ideges lettem, hogy két lehetőségem volt. Az egyik: egyhetes vakbél műtéttel a hasamban kiszállok és tartok egy rögtönzött Kung-Fu bemutatót. A második: engedek a józan észnek és a könnyező páromnak, aki a fékezgetős leszorítós akció óta remeg és tovább megyek.

A második lett. De annyira néztek, hogy szerintem tényleg felírták a rendszámot. Végeredmény: a párom rosszul alszik, mert ideges, én rosszul alszom mert fáj a gyomrom. Ők meg megússzák, sőt ha előbb tesznek feljelentést, akkor akár még melléjük is áll a "Rendszer". És ilyenek vannak az utakon. És MEGÚSSZÁK!!!!!!!!

Ezért lehet, hogy a valóban szabálytalan kamikaze delikvens bilincses biciklista idegbeteg, mert valószínű, hogy mint úton járó egyén, belefutott már ilyenbe is és ezért alapból fúj az autósokra. Mondjuk ettől független megérdemelne egy tockost, mint az egyik futár kollégám a pizzásnál aki szabálytalankodott és a motoros rendőr a pirosnál mellégurult, majd rácsapott a bukójára. Megjegyzem, láttam az esetet és olcsón megúszta. :-)

Tehát ilyenkor gondoljunk arra, hogy az ordító egyénben lehet hogy sok a vélt vagy valós sérelem ami felhalmozódik és odáig fajul, hogy 11 év után először majdnem kiszálltam a kocsiból. :-(

Pedig volt már néhány érdekes és hasonló élményem, de most csordult ki a pohár. Remélem értitek a lényeget. Élményekben gazdag baleset- és tahómentes utat kívánok mindenkinek! A kétkerekűeknek meg még széles utat!

203 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 18:09:08

Látom, megint arról szól a topik, hogy a Suzukis az lúzer, csóró, buta, ...

Lehet. Az IQ autófüggetlen, függetlenül attól, hogy ezt sokan nem ismerik fel.

Mindenesetre akinek van benzinkutas ismerőse, az kérdezzen utána, hogy mennyire vicces, mikor egy sokkarikás nagy tepsibe 1-2000 forintért tankol a "menő csávó", aki mint a topikolók nagy többségétől megtudhattuk, a társadalom krémje, általában milliomos, és a többi, ami egy emblémából ránézésre kiderülhet.

Ja, van Suzukim, van más típusú autóm, van veterán autóm is, és biztos neveltetésemből adódik, de tisztában vagyok azzal, hogy a vezetési stílus és a bunkóság nem az autó orrán és seggén lévő emblémától függ, annak ellenére, hogy az S bötű láthatóan idiótává és előzni vágyóvá tesz néhány autóst, hogy a nem ritkán életveszélyes előzés után végre egy Merci, vagy más "menő" embléma után mehessen előttem ugyanazzal a sebességgel.

zerko 2011.05.10. 18:20:47

@luciferko: Szerintem egyszerűen csak sok ilyen autó van amúgy egy komolyan felszerelt Suzi elég drága. De én eddig azt hallottam hogy a régi swift csak benzint kér meg olajcserét. Én is gondolkodtam egy ilyenen második autónak.

etruszk 2011.05.10. 18:28:20

@luciferko: Nekem sokkarikás van. 1000 Ft egy fickósabb elindulás. A gumi is drága, így legtöbbször nem nyomom neki.

zerko 2011.05.10. 18:39:46

@etruszk: De ezek szerint ha igen, akkor is vigyázol rá. :-)

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 18:40:16

@zerko:
Sokan elfeledkeznek arról az apróságról, hogy a mai világban már semmit sem jelent azt embléma. Legszebb élményem kollégám arca, aki Fiatosként heti rendszerességgel szólta le a Suzukikat. Oszt amikor el lett magyarázva a Fiat-SX4 kapcsolata, akkor nagy csend lett. Mint egy másik, aki gyorsulási adatok bűvöletében éli le életét, oszt nagyon mellbe vágta, hogy a csilibili, egekig ajnározott BMW-je ugyanannyi idő alatt van százon, mint a Suzukim. Igaz, ő utána elhúz, de ez is benne van a pakliban.

@etruszk:
Örvendetes, és derék dolog.

Ez van. Ez egy ilyen világ. Amíg az emberek a munkahelyen nyusziként, fülüket-farkukat behúzva lapítanak, addig nem kell csodálkozni, ha hazafelé menet az utakon élik ki magukat. Hagyni kell a barmot, hadd menjen, oszt reménykedni, hogy pont ott mérnek, ahol előre húzott.

D4D 2011.05.10. 18:41:56

@tundrazuzmo: :))))))))))))))))))))))))

Sanyi 2011.05.10. 18:42:11

@Bogyi: "susuki" Ma nem rohogtem ennel jobbat!

minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.05.10. 18:43:56

Sajna elég sok csököttagyú futkorászik az utakon, aki úgy gondolja, hogy az őt ért sérelmet minimum verbálisan meg kell torolnia. Anno nem kaptam meg egy jobbkezet, mire a homlokomra mutattam, majd két sarokkal odébb megálltam pakolni, és már el is felejtettem volna az egészet... De a kétajtós ruhásszsekrény kiugrott a kocsiból hogy ő majd most megmutatja nekem, kinek mit mutogassak, és biza az utca népe elsöpört jó messzire. Csak a kölcsönös üvöltözés működött, miszerint kihívom a zsarukat és kirámolják a kokszot a kocsijából... Valami fogást kell találni rajtuk, hogy eltakarodjanak, másként nem működik. Hát egy-két hétig én se aludtam nyugodtan.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 18:45:57

@minafoto:
Biza, Minácska, ez így működik.
Sokan cikáznak az utakon, mint a lézer.

"streetfighter" 2011.05.10. 18:47:59

@Schopenhauer:
Aztán vitted generálra mi?
Egy hozzád hasonló engem is meg akart leckéztetni, csak melléfogott. :)

Tibi88 2011.05.10. 19:11:03

Aki mutogat, dudál, kiabál, fékezget az mit vár amúgy?

Ha valaki hülye volt legyints rá. De ha kiakadsz rajta és ezt még mutogatod is neki, akkor ne lepődj meg amikor kiszáll.
Mindenki olyan kemény amíg a kocsiban ül, aztán meg csendben meghúzódik a sarokban, ha egy nála nagyobbal találkozik.

Csak akkor nyomom a dudát, ha egy balesetet kerültem el nagy nehezen, de nem közben dudálok, mert akkor az baromira nem volt baleset helyzet. Ha meg ezután kiszáll, megbeszélem vele. Felvállalom, de inkább ő száll vissza a kocsiba gyorsan.

Egy kis testedzés nem árt senkinek, legalább egészségesek lesztek :D
és nem pattog minden gyökér, max addig míg meg nem lát

Amúgy én is villogtattam már féklámpát. Szentmihályi 2x1 sávos részén beállt mögém egy bmw. 80al jöttem, villogott a seggemben, szemből nem jött senki. Indexet kitettem jobbra hogy lássa mehet, nem ment. Kicsit ráleheltem a fékre, utána lemaradt. Az ázsia centernél lévő lámpa piros volt, megállt mellettem a bmw, kipattant belőle egy 25 körüli cigánygyerek. Kiszálltam én is, és a reakciója annyi volt: "jááj tesókám semmi gond nincs, szájjá csák vissza nyugodtan" nem kis derültséget okoztam vagy 4 autósnak akik látták ezt :D

zerko 2011.05.10. 19:17:51

@Tibi88: Hát ez jó! Tényleg! Elég meggyőző lehet a külsőd.
De ugye én végül nem szálltam ki. Meg spóroltam egy rendőrséget meg sok tárgyalást. Nekem nincs ilyen optikai meggyőző erőm. A másik lehetőséget meg nem használom ha nincs életveszély. Nem tesz jót az erkölcsimnek. Ezt már megtanultam évekkel ezelőtt.

zerko 2011.05.10. 19:22:04

Amúgy eredetileg csak egy bringás afférra írtam ezt a dolgot. Nem gondoltam h ilyen port kavar. Az viszont érdekes h az utolsó pár sort nem kommenteli senki.

''autónepper.'' 2011.05.10. 19:37:06

egyébként nem értem hogy lehet hogy engem sosem villognak le??? max nagyon ritkán mikor birka beér a pályán és nem veszi észre h előttem is vannak.... MOST NEM AZT MONDOM H A POSZTOLÓ a hülye de ....

zerko 2011.05.10. 19:39:22

@''autónepper.'': Ha elég gyors vagy nem ér olyan közel. :-)

''autónepper.'' 2011.05.10. 19:42:54

de helyes megoldás az lett volna telefont elő venni pár havert összes hívni és egy kis beszélgetést elrendezni velük:)

The_Genius 2011.05.10. 19:45:29

Gázspray, gázpisztoly (engedéllyel).
1. Elővesz.
2. Használ.

''autónepper.'' 2011.05.10. 19:45:51

@luciferko: magyarul az a fajta suzukis vagy aki direkt feltart engem .

Tibi88 2011.05.10. 19:57:36

@zerko: dehogy jó, mindenki drogdílernek hisz. Ezért csak a hülye p*csák állnak velem szóba... :D

Amúgy vipera manapság már senkinél nincs rajtam kívül? :D

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 20:19:38

@''autónepper.'':

Levezethetnéd, miből következtettél erre.
Emlékeim szerint valami olyat írtam, hogy mehet minden barom, engem nem zavar, és remélem, gyorsabban találkozik a trafival.

De lehet, hogy tényleg velem van a baj, ha nem értem miért jó azonos sebességgel 8 méterrel előrébb haladni, és ezért idióta módon előzgetni. Természetesen csak a Suzukit, hiszen az előttem azonos sebességgel haladó Mercivel, BMW-vel már általában nem mer kikezdeni, a nagy mellény csak az S bötű leküzdéséig áll fenn.

Igaz, ha nem lennének ezek a zsenik, akkor unalmasabb lenne a vezetés, így meg jókat röhögök a sok barmon.

''autónepper.'' 2011.05.10. 20:22:49

@luciferko: én is bmw-s vok... én nem az a fajta vok aki megelőz valakit és utána előtte baszaksik... de azért hozzá teszem hogy a kis autósok igen szeretnek "önkéntes rendőrködni" és ezt sztem te is aláírod...

Reggie 2011.05.10. 20:26:08

@Tibi88: A vipera megmar, veszelyes.

@''autónepper.'': ha az embernek beszelgetni van kedve, akkor inkabb kocsmaba megy a haverokkal:)
A levillogast meg lehet, hogy a foliazas miatt nem latod:)

Reggie 2011.05.10. 20:28:19

@luciferko: Mert nem mindegy, hogy benazik-e valaki elotted vagy nem. Ha mogotted van, akkor meg nem szamit, hogy benazik-e, mert nem fog feltartani.

qrisz 2011.05.10. 20:31:41

remélem az említett két suzukis köcsög rákos.szívből kívánom nekik, a bátor rendőrök meg a virágárus néniket igazoltatják az aluljáróban.

1kutya 2011.05.10. 20:32:14

@luciferko: ha már méret:-DDD

szőke csaj bemegy a suzuki szalonba és mondja, hogy valami neki való méretű autót szeretne venni.
mutatják neki az altot. nézegeti, kipróbálja, majd megszólal:
- nagyobb nincs?
díler: - óhh természetesen van hölgyem!
mutatja neki a swiftet. nézegeti, kipróbálja, majd megszólal:
- és ennél van nagyobb?
díler: - óhh természetesen van hölgyem!
mutatja neki az sx4. nézegeti, kipróbálja, majd megszólal:
- és ennél is van nagyobb?
díler bepipul, megmutatja neki az XL7-et, mire a csaj:
- uram a legnagyobb gondom, hogy mindegyik S-es, az én méretem meg L!

belekotty 2011.05.10. 20:33:24

Kedves posztoló! A szuzukistól nem kell fosni. Nem derít az ki semmit rendszám alapján. A BM-ben minden lekérdezést logolnak, ha a lekérdezésnek nincs indoka - szabálysértés, nyomozás - azt nagy valószínűséggel kivizsgálják. A rendőr aki ilyen adat kiadását megkockáztatja, súlyos börtön évekkel fizet ezért.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 20:40:43

@''autónepper.'':

Helyes. Nem is a béemvéről van szó, hanem a nála jóval kisebb, Suzukival azonos kategóriákról. Azok vannak általában kibukva, ha Suzi mögött kell menniük. Aztán ha odalépek, és otthagyom a zsenit, akkor a következő lámpánál meg elkezdi az eszetlenkedést és a bizonyítást.

Reggie:

Ez jogos. A bénázókat én is otthagyom. De ha figyelmesebben olvastál volna, azonos sebességgel haladó kocsisorról beszéltem, ahol a zsenike láthatóan csak az embléma miatt akar megelőzni.

kutya:

Ez jó. Tetszett.

gaataar 2011.05.10. 20:40:58

Ezek a bugris csóró szutyukisok már csak ilyenek, vagy az utakat torlaszolják el a tötyögéssel, vagy erőszakoskodnak
Normális ember nem vesz ilyen vackot, hogy aztán meg égjen a pofája az autópótlékában. Ez a majom is biztos a kisebbrendűségi komplexusát próbálta kompenzálni a keménykedéssel. A szutyukisták olyanok, mint régen a trabantosok voltak. kb annyi a szutyuki presztizse is most.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.10. 20:43:56

@gaataar:
Ahogy mondod. Igazmagyar nagymagyarországmatricás francia autóban feszít.

Azt azért elárulhatnád, mi bajod az olaszokkal? Miért rühelled ennyire a Fiatot?

zerko 2011.05.10. 20:45:37

@Tibi88: Ha ezt most látnák akkor nem így lenne. De én valami olyat képzeltem mint az egyik volt kollégám. 224 maqgas136 kiló izom.
Kenyérre lehetett kenni míg egyszer be nem sokallt azoktól a bizonyos ráérek nem lényeg az 50 és a belső sáv is csak aszfalt című emberektől és egy erőszakos kormány rángatós emberen csattant a dühe.

zerko 2011.05.10. 20:48:21

@gaataar: Mondjuk szerintem elég gond hogy presztízskérdés az autó. De tényleg sok a gond velük IS. De mondom szerintem azért ilyen kiemelkedő az arány mert népautó.

gaataar 2011.05.10. 20:51:00

@luciferko: Nem a műszaki tartalom a bajság, hanem a hozzá kapcsolódó feelinggel. Vagy csóró az istenadta és azért vesz ilyen esztergomi proletárálmot, aztán gyökkettővel járva kiméli, szive szerint vattába is csomagolná. Vagy kompenzálni akar, aztán teleaggatja minden szarral, mint egy karácsonyfát és bizonyitani akar.
Nézd meg, melyik járműnél takargatják alagitják legtöbben az emblémát valószinüleg szégyenükben.
Most ne akard elmagyarázni, hogy a presztizs nem érdekel 999ezret futsz még az ezres motorral, autószerelő műhely 5 km-es körzetében sem jártál. Általában ilyen okosságokat is összehordanak szutyukistáék, mikor bizonyitani akarnak:)

gaataar 2011.05.10. 20:56:25

@luciferko: A másik gond, hogy évekig vette boldog boldogtalan, egyszál gatyában, üres zsebbel elment a szalonba, 100 éves hitelre már vitte is a szutykot. Aztán meg kiment vele az utakra és közlekedni próbált. Ezért sincs presztizse

megint 2011.05.10. 20:57:52

Suzukis maffia, ez van, de azért azt remélem nem hitted el, hogy ezek bármit is kitudnak nyomozni? Maximum, hogy melyik méhtelepen a legjobb a vas ára.

Reggie 2011.05.10. 21:06:36

@luciferko: Lehet, hogy neki az a konkluzioja, hogy abban a markaban ulok benak, es szisztematikusan elozi. En mondjuk inkabb azt szoktam nezni, hogy ki ul a kocsiban, viszont az, hogy halad a sor meg nem mentseg a nem elozesre:) Barmikor megallhat a sor.

Tibi88 2011.05.10. 21:08:48

@zerko:
én csak a fiatal, kopasz kigyúrt vagyok... szóval arra senki nem gondol hogy dolgozom :D

hát igen, ha valakinek eldurran az agya az gáz... láttam már pár ilyet

amúgy a nagydarab embereket nehezebb felidegesíteni, mert tudják hogy "esélytelen" az átlagember. Ezt tapasztalatból mondom, mert elég sok ilyen ember van a környezetemben. De ha a nagydarab ideges lesz az már gáz, mert ott nincs aki megállítsa :D

láttam már 150 kilós embert ordítani hogy: "széttéplek te mocskos csicska" de őt felhúzták... :D

az utakon viszont az átlagember gondolja magát a legkeményebbnek, mert őt baszogatják a melóban és nincs kin kiadnia

Így jártam anyátokkal című sorozatban volt az "ordítási piramis". Ezt mindenki el tudja képzelni szerintem :) A főnök leb*sz, hogy miért végzel rossz munkát. Ha van beosztottad te vele fogsz kiabálni, és ez így megy tovább. Amikor az alsó szinten dolgozónak nincs kivel kiabálnia, akkor ordít a gyerekkel/feleséggel/szomszéddal/másik autóssal.

"streetfighter" 2011.05.10. 21:12:27

@gaataar:
Neked biztos az autó kell ahhoz, hogy legyél valaki, mert így elnézve egy senki vagy.

''autónepper.'' 2011.05.10. 21:16:57

hú de erős itt mindenki és még én vok az agresszív. :DDDD

zerko 2011.05.10. 21:22:58

@"streetfighter": azért ez nem biztos de azért a Suzukis is ember.

gaataar 2011.05.10. 21:25:19

@"streetfighter": ha nem érted, akkor valszeg te sem lehetsz egy jelentős ember:)
A suzukit körbelengi a csóróság, proliság illúziója. Ha egy ilyen proliautóban jelensz meg bárhol, annyiba is vesznek.
Ahogy egy ügyvédet se vennének komolyan suhogós gatyában és máltaiaktól kapott pulcsiban egy tárgyaláson, éppúgy érvényes ez az autókra is.
Vannak bizonyos társadalmi elvárások, vagy közvélekedés és a suzuki bizony az autós ranglétra nagyon alján van, valahol az exszoci járgányok közt és az átlagember egyre inkább köti is a 0forintos indulórészlethez és bizonyos réteghez...
hangsúlyoztam, nem a műszaki tartalomról van szó.
Nézd meg melyik cég merné bevállalni, hogy ilyen esztergomi csóróverdákat adjon, mit gondolnának a cégéről, ha egy ilyennel jelenne meg mégha wécékefét is akarna eladni

''autónepper.'' 2011.05.10. 21:33:30

@gaataar: "suhogós gatyában" mi bajod van suhogós nadrággal? tudod milyen menő dolog este 11kor tescónál a bmwből kiszálni ilyenbe? legnagyobb feeling.

záporjózsi 2011.05.10. 21:44:18

@GSX-R: Aki siet, az mindent megtesz azért, hogy oda is érjen. Aki "siet", az azt akarja, hogy lássák, hogy siet...

"streetfighter" 2011.05.10. 21:46:11

@gaataar:
Biztos lehetsz benne, hogy nem az autómmal akarok felvágni. Sőt kifejezetten szeretem az "álruhás" autókat.
Azt azért ne gondold, hogy csak az jár Suzukival aki csóró, igénytelen. Aki szereti a megbízható, fürge, reális áru autókat, annál egyértelmű, hogy felmerül ez a típus.
Neked még mindig a tíz évvel ezelötti típus lebeg a szemed előtt. A mostaniról ezek szerint fingod sincs, vagy elvakít az elfogultság, rosszabb esetben műszaki analfabéta vagy.
Szóval, ha elgondolkozol a dolgon, akkor te is rájössz arra, hogy milyen hülyeséget írkálsz.

''autónepper.'' 2011.05.10. 21:50:10

@"streetfighter": és még a susogós nadrágot is szidja.

Perillustris 2011.05.10. 21:59:09

@záporjózsi: "Azért meg lehet különböztetni azt, aki hülyeségből "siet" és akinek van rá oka."

Hogyan?

@littlerock: egy komoly gengszter sem kockáztatja, hogy ilyen miatt bukjon meg. Helyben persze a kísérőik reagálhatnak, de nyomozgatni senki nem fog.

gaataar 2011.05.10. 22:01:28

@"streetfighter": látom nagyon nem akarod érteni, a normális ember nem azért nem vesz szutyukit, mert más járgánnyal akar felvágni, hanem azért, hogy ne azonosithassák a szutyi fullfapad életérzéssel.
Nézd meg, hol felülreprezentált az esztergomi prolisárkány: lakótelepek, putrikörnyék, lecsúszóban levő utcák...
Szóval az ember nem az autójával akar több lenni, hanem azt akarja elkerülni, hogy amiatt ne nézzék le.
Még szutyi reklámok is ezt sulykolták éveken keresztül az emberekbe, "kisemberek, megbizható kisautója, szinte ingyen, vagy ingyen indulóval viheti is" de még véletlenül se egy sikeres életérzés.
Egyébként én nem is személyautót használok, mikor feleségem is megkapta a terepjáróját, érdekes, a suzukit (a vitara nem lenne rossz más, ha nem a swift, meg a konyhakredenc formájú wagonr ugrana be mindenkinek a márkáról) épp az emblémája miatt tettük hanyagolósba.

D4D 2011.05.10. 22:05:36

@Perillustris:

"@záporjózsi: "Azért meg lehet különböztetni azt, aki hülyeségből "siet" és akinek van rá oka."

Hogyan?"

- Sehogy.

Perillustris 2011.05.10. 22:10:17

@bértollnok: "Aztán ott hagyod."

LOL

Azért azt sejted, hogyha rögtön nem indulnak el, az azért lesz, mert a röhögéstől nem tudnak.

Perillustris 2011.05.10. 22:10:51

@D4D: Igen, én is így gondolom.

_____________ 2011.05.10. 22:11:12

@krausz2:

Mármint euro?
Lehet hogy 50 évet azért nem kell rá várni...
:-D

D4D 2011.05.10. 22:14:44

@Perillustris:
Aki siet, azon azt lehet észrevenni, ha nem biztosan ura a járműnek.

Akiket kórházba visznek, azok baromira nem urai.

Perillustris 2011.05.10. 22:19:09

@gaataar: A Technotrade nem garázscég, mégis a flottájuk zöme Suzuki már 10+ éve. S nyilván van még több cég is.

Amikor kapcsolatban voltam velük, kifejezetten örültem, hogy jó eséllyel nincs az árba építve a rongyrázás a hozzád hasonlóan gondolkodók miatt.

Ha te bárkit is a kocsija alapján ítélsz meg, az a te bajod és te lelki szegénységed (nyilván nem arról beszélünk, ha kívül-belül dzsuvás, ételmaradékos, stb.).

"streetfighter" 2011.05.10. 22:28:03

@gaataar:
Én simán vennék Suzukit és normális embernek érzem magam. Talán az a kivétel, ha vezetek. :)
Igaz, ahhoz jó sok lovacskát kéne bele pakolni és egy kicsit nagyobbnak is kéne lennie.
Tudom, hogy sok hozzád hasonló gondolkodású ember van. Nem értek velük egyet, és szánom azokat, akik a kocsijuk alapján ítélnek meg (néznek le) embereket.
Az úton meg végképp nem ajánlott lebecsülni az "átlagnak" kinéző autókat, főleg, ha valaki nem ért hozzájuk, mert nagyon pofára lehet esni.

megint 2011.05.10. 23:16:12

Tibi88, igen, ez volt régen, ma már a 160cm-es gyerek is megszurkál, baszhatod a 150 kg-at

NoOne 2011.05.11. 00:05:10

@"streetfighter": lassan elindulhatsz a "S" szalonba egy Kizashiért... :)

NoOne 2011.05.11. 00:10:46

@gaataar: hát, azt hiszem, nem tévedek túl nagyot, ha azt állítom, régebben a magadfajtára mondták, hogy "sznob". Ma már egyértelműbben is meg szokták fogalmazni, de inkább nem írom ide, mer' egyrészt elég csúnya, no meg értelme úgy sem lenne... :P

MekkMester 2011.05.11. 07:41:24

@donfuligjimmy: Én maximalista vagyok: olyat szeretnék venni, ami a gps adatokat is rögzíti, és baleset esetén elfogadják bizonyítéknak. Amúgy az ötleted nem rossz...

harcsaparcsa 2011.05.11. 08:24:41

így utólag könnyű okosnak lenni, szerintem a megoldás a konfliktus elkerülése lett volna. A savváltás utáni agresszió kezdetekor a vészvillogó működtetése lehet, hogy megoldotta volna a problémát. Amúgy a suzukis egy ilyen falusi vagány lehetett, szándékosan kötekedett, az volt a gond hogy volt/nemvolt füstszűrős sapkád. Sajnálom az esetet...

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 08:57:42

@gaataar:
A "szutyi fullpad életérzés" csak belőled dől. Itt a topikban is sokan megfelelően értékelik az autót, ha nem vennéd észre te vagy az egyetlen, aki gyűlölettel beszél a hazai termékről, ami mellett más fórumokon valószínűleg habzó szájjal korteskedsz.

Egyre szánalmasabb az az igyekezet, ahogy a hazai gyártást pocskondiázod. Mi lesz, ha legördül az első merdzsó? Az is szutyok lesz, mert nálunk készül? Ne nézd le a melósokat, akik szerelik ezeket az autókat, csak saját magad minősíted folyamatosan.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 09:01:31

@gaataar:
Aki úgy vette, az megérdemli.

Ettől függetlenül, inkább veszek egy Suzukit, mint egy tíz éves "nyugati álomromot", amibe utána számolatlanul döntöm a lóvét. Nem egyszer megtettem, és tíz éves használatot alapul véve jobban jövök ki a szutyokkal, mint a 626-os Mazdámmal, vagy 518-as BMW-vel. Ez van. Egy márkát sem tudsz felmutatni, aminek az ár-érték aránya, és a megbízhatósága megfelelő lenne, ugyanazokkal a gépekkel emberek szerelik őket, és csak a hozzád hasonló csökött gondolkodású egyedek hiszik azt, hogy egy Skoda, Seat, vagy a többi hasonló kategória nagyságrendekkel jobb, mint egy Suzuki.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 09:04:02

@Tibi88:
"A főnök leb*sz, hogy miért végzel rossz munkát. "

Nálunk ez fordítva megy. Elvárom a felettem lévőktől a jó munkát, és erősen karcosan jelzem, ha valami nem tetszik. Ki is akarnak vágni, nem igazán díjazzák, ha valaki nem birkaként bólogat és hajbókol nekik.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 09:06:24

@gaataar:
"A suzukit körbelengi a csóróság, proliság illúziója. Ha egy ilyen proliautóban jelensz meg bárhol, annyiba is vesznek."

Ne általánosíts. Csak a te értelmi szinteden tengődőknek.
Suzival megyek ma tárgyalni, és nem az autót nézik, hanem azt, amit gyártok. A kettő független egymástól, bármennyire is furcsa ez neked.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 09:08:49

@gaataar:

"Nézd meg, hol felülreprezentált az esztergomi prolisárkány: lakótelepek, putrikörnyék, lecsúszóban levő utcák..."

Aha. Harmadik kerület mint prolikörnyék. Néz körül más világokban is, ne csak a sajátodban tengődj.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 09:12:31

@"streetfighter":

"Igaz, ahhoz jó sok lovacskát kéne bele pakolni"

SX4. A legkisebb 100 lovas. 9 alatt százon. Tapasztalatból tudom, ez nagyon sokakat idegesít, miközben üveghangon nyomatja az autóját, és úgy is csak a hátsó rendszámom bámulja.

Ferocious 2011.05.11. 09:23:20

@megint: Ott a pont, láttam már 60 centis machete-vel kiszállni tagot a kocsiból...

Szerencsére nem nekem szánta, de ijesztő volt, az ember nem ordibált, szitkozódott, csak némán elindult a "partner" felé. Az meg füstölgő gumikkal távozott...

Soha nem tudhatod, kinél miféle "eszközök" vannak az autóban. Nálam egy borotvaéles mini szekerce alaptartozék, az is nagyon meggyőző tud lenni...

Tibi88 2011.05.11. 09:57:09

@luciferko:

legegyszerűbb a saját vállalkozás és akkor nincs aki lebasszon (max a megrendelő, de nem kell rossz munkát végezni....)

a kocsi részhez pedig: nem mindegyikre kell költeni
5 évesen vettem egy mazda 6ost, több mint két éve megvan és az olaj/szűrő kombón kívül semmit nem kellett cserélni. Futóművet megvizsgáltattam, bemérettem, megmondták hogy kitűnő (pedig sportfutómű van alatta, és szenvedek vele mindenhol) szóval vannak eléggé összerakott autók
mondjuk ez az ADAC teszten 100 000 km alatt nem mutatott meghibásodást ha jól tudom

de egy napfénytetőn és bőrön kívül full extrás (mazdán belül) autó, ami megy elég rendesen, többet ér szerintem mint egy új autó sokkal rosszabb felszereltséggel. Ami még drágább is

''autónepper.'' 2011.05.11. 10:02:49

@Ferocious: pisztoly még mindig viszi a prímet sztem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.11. 11:32:02

@MekkMester: 1-3-8 ezer Ft-ért (+ mikro SD) már lehet venni olyan minikamerát, amelyik tökéletesen megfelel a célnak.

Perillustris 2011.05.11. 11:40:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hát, tökéletesen éppen nem. Elég gyenge minőségük van az olcsó kameráknak, a rendszám jó eséllyel nem látszik a képen. Persze ha csak az kell, hogy merről jött a másik fél, és esetleg arra, hogy zöld volt-e a lámpa avagy piros, akkor elég lehet.

MekkMester 2011.05.11. 11:55:52

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: tudnál esetleg tiput mondani, nagyon érdekelne a dolog!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.11. 12:16:12

@MekkMester: Megkérdezem a szakembert (a vejemet), és privátban megíratom vele.

oleszt 2011.05.11. 14:08:44

@nickita: Nem vagyok pancser, csak hazaérni szeretnék munka után a gyerekeimhez, nem elmebetegekkel versenyezni. És gondolom miután letolsz te is megállsz előttem a piros lámpánál, mert annyira már nem vagy bajnok, hogy tudd pirosra fog váltani mire odaérsz. Vagy átmész te is a piroson, mert különbnek tartod magad mint a többi autós. Életveszélyes amit az ilyenek művelnek amit te.

nickita 2011.05.11. 14:12:32

@oleszt:
én aztán nem tollak le, csak kikerüllek, a lámpánál meg jobbra megyek a zöldön :)
még soha nem okoztam életveszélyt senkinek és nem is szándékozom.

2011.05.11. 16:06:35

@gaataar: "Nézd meg, melyik járműnél takargatják alagitják legtöbben az emblémát valószinüleg szégyenükben."

Megszólítva érzem magam. Leszedtem az összes emblémát a csomagtartóajtóról mert szvsz így jobban néz ki.
Akkor melyik gyártok is azok, ahol az extralistán ott figyel a "típufelirat elhagyása" szöveg? Igen, a német prémium autók gyártói, pedig azok aztán a "sikeres életérzés"-re vágyóknak készülnek. :)

"ne azonosithassák a szutyi fullfapad életérzéssel.
Nézd meg, hol felülreprezentált az esztergomi prolisárkány: lakótelepek, putrikörnyék, lecsúszóban levő utcák..."

Te biztos ezeken a környékeken mozogsz, ezért véled így. :)
Tudod mi a fullfapad életérzés? Az amikor autót azért veszel hogy megmutasd, te vagy a faszagyerek. Az überfasza szarod nélkül egy senki vagy. Tipikusan az az ember aki folyamatosan a slusszkulcsát lengeti bárhol van, mert így azt hiszi hogy "sikeres ember"-nek gondolják. Már ha nem csak a szád jár, és nem busszal jársz...

"A másik gond, hogy évekig vette boldog boldogtalan, egyszál gatyában, üres zsebbel elment a szalonba, 100 éves hitelre már vitte is"

Ezzel nagyjából egyetértek. De ez megint nem a Suzuki hibája...

Egyébként ha megkérdezhetem, neked milyen autód van? Nem, nem a banknak, neked!
Csak mert a közhiedelemmel ellentétben igencsak sok a hitelre felvágó BMW-s...

"Tisztelt hiteldoktor!

2008 februárban vettem egy e60 bmw 525d autót 5,8 millió forintért, amelyre 4,3 millió forint hitelt vettem fel."

Csak egy példa a Totalcar-ról. :)

Reggie 2011.05.11. 16:08:46

@Perillustris: A technotrade erteke valoban nem egy garazsceggel egyenlo, de a szellemisege es a minosege egy garazsceget messze alulmulja. A kiszolgalas pedig rohadt szar naluk. Ehhez passzol is a suzuki.

"streetfighter" 2011.05.11. 18:25:51

@luciferko:
Ismerem a Suzukikat.
Pont 90-100 ló hiányzik, hogy igazán ütős legyen. :)
Mellesleg a 0-100 Km/h 9 mp alatt elég optimista adat. Közelebb van a 10-hez.

"streetfighter" 2011.05.11. 18:38:22

@NoOne:
Még csk most gondolkoznak a turbón.
Turbó nélkül viszont nem elég fürge és túl drága. Olyan "öreguras" autó. :)

Inter Face 2011.05.11. 19:02:03

Nem másnak kell megfelelni kocsiválasztásnál aki ezt teszi , nagy bajok vannak a személyiségével.Eleve kerülöm ezeket a külsőségekből ítélő embereket.Én legjobban az öreg ütöttkopott, de jó műszaki állapotú kocsikat kedvelem és magasról teszek arra ki mit gondol.Más örömére és azért hogy irigykedjen nem fogok milliókat az utcára tenni .Másra költöm a pénzt.A témához meg annyit hogy manapság alap egy kocsiban valami önvédelmi fegyver.Régen kutya utazott gyakran a kocsimban, állítom nagyobb a megállító ereje mint 3kigyúrtkopasznak :D Manapság a gázpityu az alapfelszerelésem része ,és a sok bunyós edzés. veszélyes világ van :d

Tibi88 2011.05.11. 19:12:29

@luciferko:

www.suzukitafak.hu/suzuki_sx4_muszaki.html
a legnagyobb 120 lovas 10,7 alatt van százon, szóval ezt speciel pont benézted

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 20:06:53

@"streetfighter":

"Pont 90-100 ló hiányzik, hogy igazán ütős legyen. :)"

Nem kevés az a hiányzó 100?
Legyen kétszáz. Nem, legyen háromszáz. Lófütty, legyen legalább hatszáz, hiszen azt minimum tudnia kell egy középkategóriás autónak.

"Mellesleg a 0-100 Km/h 9 mp alatt elég optimista adat. Közelebb van a 10-hez. "

Sőt, a húszat is megközelíti. De vajaz a 40-re is.

Don Quixote de la Ferko 2011.05.11. 20:08:19

@Tibi88:

"a legnagyobb 120 lovas 10,7 alatt van százon, szóval ezt speciel pont benézted "

Mért adat, szóval speciel a hiedelmeid nem érdekelnek.

Tibi88 2011.05.11. 21:00:53

@luciferko:

mindenhol ezek az adatok vannak. És a hiedelmem egy suzuki márkakereskedés honlapja...

megnézném azokat akik a hátsó rendszámodat bámulják, biztos bivaly erős puntók meg corsák

amúgy 9 alatt a swift sport van 100on, és azt a bika sx4ed nem hozza, vagy direkt többet írnak a suzukinál a kocsikra? mondjuk nagyon jó marketing fogás, ha jobban belegondolok

"streetfighter" 2011.05.11. 21:18:38

@Tibi88:
Hiszed vagy nem, a tény az tény.
A japók a németekkel olaszokkal stb. ellentétben sokszor roszabb adatot adnak meg.
Az 1.6-os Corollámmmal lesöpörtem az 1.6-os bmw-ket és alfákat bárhonnan bármikor, de a katalógus szerint ők voltak a gyorsabbak. :)
A mostani autómnál kerek egy mp-et nyomtak rá a gyorsulásra, hogy papíron ne legyen konkurenciája a típus 3,5 millióval többe kerülő sport változatának. A motor ugyan az.
Szóval a japánoknak nincs szükségük hazugságokra, másokkal ellentétben. Ott vannak a tények. :)

Inter Face 2011.05.11. 21:38:58

Volt nekem régi 1gen crx-em..hát sokkal drágább és papíron sokkal erősebb kocsik sem tudták megfogni..Igazi élményautó :d nem cseréltem volna semmilyen presztizsnémetre

Tibi88 2011.05.11. 22:48:14

@"streetfighter":
nekem is japán van, szóval nem kell fényezni :D
2.3as 166 lovas mazdám van, ami papíron 8.9et tud
most 186 lóval tud 7,85öt, bemérve, 237 NM-el

egy SX4es azzal az áramvonalas... testével nem hiszem hogy tudja a 9et, még a 10et is neccesen

fezoGT 2011.05.11. 23:19:55

@Inter Face: bizony ez így van, japók nem xarral gurigáztak anno. Nekem régi Lancer van 1.6os, hát ennek se sok ellenfele van a kategóriában még ma sem, de a Honda az agyonveri. Nagyon. Persze ha bele tudnék tenni egy 4G92 MIVEC-es blokkot...csak hát ennek esélye annyi mint erdőtüzet vizipisztollyal eloltani

fezoGT 2011.05.11. 23:38:55

@"streetfighter": a poén az hogy még egy 15-20 éves japó "roncs" is képes meglepetést okozni az utakon. 1990-2000 között igen jó kocsikat gyártottak, legyen az akár Honda, Micu, Toyota...Mind teljesítmény, megbízhatóság szintén a mai napig teszik a dolgukat.

D4D 2011.05.11. 23:41:39

CarinaII SDX (CT150) 2000 ccm vegyes fogyasztása 5,1.
SX4 diesel 1248 ccm, szintén diesel, 7,2 a srácnak az országútija!!!!

A Carina 1987-es évjáratú, az SX4 2007-es.

Az Avensis is elmegy 5,4-ből, bár ott akkor lassabban gyorsítok ki.

Ettől függetlenül az SX4 már kezd autóformájú lenni.

A régi Swiftek viszont borzalmasak. Tudok olyanról, amelyik 1.0-ás motorral fogyaszt 10 litert/100km.

Úgyhogy nem kell ajnározni a Suzukit, a zöme szar, amire tettek 4 kereket.

záporjózsi 2011.05.12. 12:35:14

@Perillustris: Aki oda is akar érni, az figyel a többiekre, aki bizonygatni akarja, hogy siet, az a többiek arcára kíváncsi...

Don Quixote de la Ferko 2011.05.12. 17:00:46

@Tibi88:

Biztos igazad van. Most, hogy belegondolok, a minimum az, ahogy nem a saját mérésemnek hiszek, hanem egy vadidegennek, aki katalógusadatokkal próbálkozik.

Megpróbálok ezen a tarthatatlan hozzáálláson változtatni, de ne lepődj meg nagyon, ha továbbra sem azt hiszem el, amit egy vadidegen vartyog, hanem inkább saját magamnak és saját mérésből eredő adatoknak hiszek.

De ugye nincs harag?

Don Quixote de la Ferko 2011.05.12. 17:06:48

@vidifan:
Nem kell elhinned. Jogod van hozzá.

Mért adat.

De akkor ne várd el, hogy a te adataidat is valósnak hisszük.

fezoGT 2011.05.12. 20:03:53

@luciferko: ??? sztem te itt benéztél vmit, szó nem volt arról hogy nem hiszem el. Tőlem aztán annyi-amennyi, végül is lemérted. Csak a japó vs. germán alázásról van itt nagyba szó, ebben viszont értsünk egyet mert igaz...

NoOne 2011.06.03. 00:46:24

@"streetfighter": 1. bocs, régen jártam erre, mostanában sok a meló... :) ;
2. nem az a baj, hanem inkább az, hogy a pletykák szerint itthon csak az az automata-szerű váltós lesz elérhető drágán, bezzeg a sváboknál -- mondom én, a félig az... :) -- lesz manuális is, ráadásul párszáz ezressel olcsóbban;
3. mindegy, most arra sincs elég pénzem, hogy a 24 éves Escortot tisztességesen rendberakjam, így a Kizashi még várhat :) ;
4. ha fele/negyed annyi pénzem lenne, akkor meg úgyis egy Forester lenne az elsődleges cél, legalább egy évig, kettőig...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása