Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Felpofoztam egy gyökér taxist

2011.07.06. 07:48 :: SilentSound

Visszatértem a külföldi száműzetésemből, úgyhogy lassan én is visszazökkenek a régi kerékvágásba, megint fogjátok időről időre a nevemet látni a posztok címe alatt, amennyire engedi az időm. De itt most nem is az én nevem a lényeg, hanem ezúttal Tibi, aki leosztott egy maflást egy arra száguldozó, majd erőteljesen hőbörgő taxisnak. Szerintetek mennyire elfogadható módszer ez? Elragadtathatja-e magát valaki ennyire, vagy akkor sem volna szabad, ha ilyen hülyével akad össze az ember?

Úgy tűnik mostanában sokszor kell írnom nektek valamiről, vagy csak sűrűn olvasom a blogot és mindig kényszert érzek rá, hogy meséljek. :)

Felpofoztam ma egy gyökér taxist, mert fékezésre kényszerítettem... Vagyis duplán voltam paraszt :) Azért a pofon, mert ütni nem mertem, ezt is alig bírta ki lábon. A mostani poszthoz hasonló a történet: "Nem egyszerű tolatásos baleset"

Na most a probléma ott kezdődik, hogy lakóövezeten belül tolattam ki az útra (mármint ez csak neki volt probléma, én 5 éve minden nap eljátszom hiba nélkül). Képet csatoltam a helyről. Én a piros négyzet, ő a zöld nyíl, ami az irányát is jelzi. 15 méter van a kanyar és köztem maximum. Elég sokszor jönnek erre a parasztok 50 körüli sebességgel. 20 méterre iskola, 50 méterre óvoda. Amúgy meg mindenhol panelházak, járda az úttesttel együtt, ahol parkolnak is. 1 autó se fér el ha van gyalogos. Tele van néha kisgyerekekkel az utca, mert 50 méterenként játszóterek vannak.

A konkrét sztori pedig: tolattam ki óvatosan ahogy szoktam, néztem balra onnan senki. Amennyi idő alatt kitolatok, onnan nem ér hozzám senki, hacsak nem nyomja mint a hülye. Néztem jobbra, mert ott van a kanyar. Nem jött senki, gurultam szép lassan, közben végig arra néztem, már pont megálltam és raktam egyesbe, amikor hallom a csikorgást és az ordítást : " húzz már a k... anyádba" Megérkezett a taxi.

Mögöttem nem fért volna el, két másodperc múlva már pattant ki. Kivettem üresbe, kiszálltam és kérdeztem, hogy mi is a konkrét probléma, amúgy meg kussoljon mert mindjárt kap egyet. Az idegesség azért volt, mert nehezen tűröm ha anyáznak, valamint simán lehetett volna kisgyerek aki elé fut vagy bármi más. És tesóméknak született nemrég egy babájuk, aki pár év múlva erre fog sétálni, és ha nála lesz ilyen eset akkor nem pofon lesz a vége.

Na most az 50 körüli, bordó opel zafirás hülye ordított velem, hogy miért nem figyelek és mindjárt felképel engem. Mondtam neki, amit itt is leírtam, csak más hangnemben. Ahhoz csak annyit tudott fűzni, hogy ki nem szarja le... Itt gondoltam nyomatékosítom amit nem értett meg, és csak egy szimpla pofont adtam neki. Erre megijedt, beszállt a kocsijába és bezárkózott. Szerintem sikerült megértenie, mire is gondolhattam. Visszaszálltam én is és 1es alapjáraton felvezettem neki, hogy milyen tempó lenne itt az ideális ilyen szellemi képességgel, mint amivel ő rendelkezik.

Tanulság? Na az nincs. Az ilyen hülye nem érti meg mi a probléma, tehát nincs értelme magyarázni neki. De egy 50es hapsi, akinek valószínű vannak gyerekei nem gondol másra, csak arra hogy ő évi 100 000kmet vezet és azt milyen faszán... (mert más meggyőződése biztos nincs) Mondjuk lehet olyan hülye, hogy nem érti a lakóövezet táblát, vagy érti, csak annyit fog fel belőle hogy itt laknak... És a legnagyobb baj, hogy ezután is jönnek erre a hülyék.

392 komment

Címkék: budapest autó hülye erőszak büntetés veszélyes taxi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krausz2 2011.07.06. 22:19:09

@Tibi88: Te szerencsétlen húgy agyú téged még nem tolt le pl. egy nő bármiért és akkor megpofozod? Hátra dőlsz és azt mondod mit ugrál ha gyengébb!Isten barma!!!

Moan 2011.07.06. 22:20:25

@HakapesziM:

Én spec. tiszteletből írom így a személyes névmásokat és ragozott alakjait. Így tanultam és így tartom helyesnek.
Na kinek kell egy pofon? :))))

Moan 2011.07.06. 22:23:23

@HakapesziM:

Nem, bocs: Én kérek egy pofont! :))))

biohazard 2011.07.06. 22:24:02

@Moan: Mit foglalkozol vele? Valszeg, egy pattanásos, kákabélű kiskamasz, aki vágyálmaiban halomra veri a csapatban rátámadó embereket, de lezúz mindenkit mást is, aki csak ferdén néz rá.

HakapesziM 2011.07.06. 22:28:04

@Moan: A magyar nyelv elég változatos ahhoz, hogy kifejezzük tiszteletünket. Részemről mindenki azt csinál, amit akar, de az irodalomban nem így használatos. Tényleg nem akartam kötözködni, de utóbb elterjedt ez a módi, s eddig úgy tudtam, csak tulajdonneveket írunk nagy betűvel.

krausz2 2011.07.06. 22:29:17

@Jankove: Te szerencsétlen a azt hiszed, hogy a panelből nem látsz valamit akkor az már nincs is! Teneked autód de még jogosítványod sincs szerintem! Az USA jogrendszere a világon a legdemokratikusabb.

Moan 2011.07.06. 22:33:11

@HakapesziM:

Én mindig is így használtam. Aránylag régen tanultam írni és olvasni, de ez megmaradt... Meg nem mondom miért. Amúgy szokták érteni és mindig jól esik annak akinek így írok levélben pl. Miért ne tegyem akkor, ha a másiknak ez örömet szerez? :) De amúgy most merült fel először, hogy ez helytelen írásmód. :) Nem hiszem, hogy változtatok ezen a szokásomon, de azért nem utasítom el amit írsz.

HakapesziM 2011.07.06. 22:38:13

@Moan: Csak egy utolsó gondolat, mert nem ide tartozik: én nem vagyok nyelvész, de vegyél le a polcról bármilyen könyvet, nyiss ki bármilyen újságot és nézd meg, kis-, vagy nagybetűvel írják-e a személyes névmásokat. Az Ön elmegy megszólításként, a Te szerelmeslevelélben, de a többi nem használatos. Feltehetően külföldi hatás, de idegen nyelveken más oka van ennek.

Moan 2011.07.06. 22:39:47

@biohazard:

Nem vele foglalkozok. Igazából Ő csak egy szimbólum. :) A jelenség inkább foglalkoztat...már abban az értelemben, hogy nézegetem mint valami távoli elfelejtett rokont. :)

_____________ 2011.07.06. 22:40:43

@Moan: "Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel"
Egy betonkemény, tíz napos kenyérrel még lehet 8 napon túl gyógyulót is okozhatott volna...
:-D

megint 2011.07.06. 22:41:01

Tibi szerintem egy nagydarab kopasz emberke lehet, legalábbis bizonyos válaszaiból ítélve, én mondjuk le nem írtam volna ezt így, mivel ha feljelent akkor rábaszol, még vallomást sem kell nagyon írnod, úgy működik nálunk a bíróság, hogy azt büntetik aki sérülést okozott, mindegy, hogy egyébként mekkora egy féreg a másik fél. Van nekem egy ismerősöm , egy nagy pesti taxis cégnél dolgozott, az egyik taxisuknak gondja akadt egy nagydarab vastagláncos mercissel("valahol" ferihegy környékén), 10 perc múlva majdnem sírt bizony a mercis csávó, olyan mennyiségben teremtek ott elég félelmetes emberkék, és igencsak hatásosan tudnak ezek győzködni.

Moan 2011.07.06. 22:43:59

@HakapesziM:

Értelek én. :) Nem is vonom kétségbe a szavaid...De azt hiszem ezt bővebben kifejtettem az előző hozzászólásomban is. :)
(Figyeled milyen következetes vagyok? Az "én"-t kisbetűvel írtam.) :)
Ez azt jelenti, hogy én kicsike vagyok, Te meg nagy...meg Ő is, meg Ti is, meg Ők is. :)

Elég sok hibám van amiről egyelőre képtelen vagyok leszokni, de azt hiszem ez a legapróbb. :) Majd a végén, ha már minden hibám megszűnt...na akkor majd mindent kisbetűvel írok. Még a Nemecsek Ernőt is. :)

Moan 2011.07.06. 22:46:00

@_____________:

De ez utópia. Mert a "való" világban nincs 10 napos betonkemény kenyér. Elfogy mielőtt megkeményedhetne. :) Így csak puha van, ha van...azzal meg nem lehet komoly sérüléseket okozni. Bár azért Jézust elég keményen megbüntették érte.

HakapesziM 2011.07.06. 22:47:22

@Moan: Ne vedd rossz néven, nem kötekedni akartam. Láthatod, a békés megoldások pártján állok.

Moan 2011.07.06. 22:49:25

@HakapesziM:

Jaj nem vettem kötekedésnek. :) Teljesen korrekten írtál. El is fogadtam. De ez tényleg régi szokásom és egész jól elvagyok vele. :) A többit csak viccnek szántam. :)

_____________ 2011.07.06. 22:51:05

@Moan:

Hát akkor külön erre a célra félre kell tenni egy kenyeret.
Önvédelmi eszköznek kitűnő, bibliai ajánlással.
És még a rendőr sem cirmoghatja meg, hisz nincs kritikus pengehosszúság,egyéb törvényi tiltás alá sem esik,stb..

bunkóbéemvés 2011.07.06. 23:05:11

befenyitettel egy 50es fatert es meg el is dicsekszel vele. Kurva kemeny csavo vagy :D (felreertes ne essek, a problemat ertem..)

Moan 2011.07.06. 23:11:43

@_____________:

Ha már...akkor inkább kiflit. Az még jó esetben vissza is jön, ha nem találod el vele az ellent, mely életedre tör taxis képében, vészjóslóan kapálózva karmos csápjaival. :)

2011.07.06. 23:13:05

Maradjunk abban, hogy a kedves bejelentő ritka nagy paraszt.

Tanulságot tett arról, hogy tettlegesen bántalmaz mást, mert úgy gondolja, hogy neki van igaza.

Kioktatja a lassú haladásával a másik autóst, ezzel tanulságot téve, hogy nem ismeri a KRESZ szabályait. (utána lehet olvasni)

Parasztságát még fennen hangoztatja. Ehhez meg csak gratulálni tudok.

Végül jelzem, hogy örülj, hogy nem jelentett fel.

_____________ 2011.07.06. 23:15:56

@Moan:
De ha 2 kurvaanyázás között kedvesen üdvözöl és megköszöni hogy az ő cégét választottam, akkor még meg is vajazom neki jó?
:-D

Moan 2011.07.06. 23:19:05

@_____________:

Az...vajazd. Persze. :) Aztán még valami huncutság jut eszébe a teavajas kőkemény kifliről. :) Maradjon csak száraz az a kifli.

Moan 2011.07.06. 23:36:52

Na jó éjt. :) Aki bunyózni akar, most induljon. :) Én alszom itt békésen Demagógia főterén egyet a bárányokkal. :))))

_____________ 2011.07.06. 23:42:37

Jó éjt!
Csak ne fékcsikorgásra ébredj, hogy álmodban egy bari nyergében kitolattál egy agyamputált taxis elé...
:)))

Moan 2011.07.06. 23:47:55

@_____________:

Ááá...Demagógiban nincs ilyen.. Az csak a "való" világban van. ;)

Na tényleg megyek. :)

b0c1k4 2011.07.06. 23:50:11

@agyramegy: Érdekes vélemény bár kissé mellé lőttél szerintem. Az általad hangoztatott KRESZ szabályai mit is írtnak a lakó-pihenő övezetben megengedett maximális sebességről?

Amúgy egyetértek a postolóval. Nem azért mert ez a megoldás, hanem mert van aki CSAK ebből ért. (Van akinek elég ha leordítod a fejét, a normálisabb meg elnézést kér). Mert ha senki nem teszi meg akkor legközelebb sem fog odafigyelni. Hanem esetleg áthajt rajtad vagy a fiadon-lányodon-feleségeden-kutyádon. Igen volt hogy én is utánamentem embernek, leszorítottam és leordítottam a fejét. De legközelebb megfogja adni a kereszteződésnél (legalábbis annál) az elsőbbséget és nem neki fog feljebb állni és talán ott annál a kereszteződésnél nem okoz majd balesetet.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 00:16:14

@Moan: Egy biztos, fogalmad sincs a világról, bárhogy játszod az eszed:-) A KisFiam pedig egy tündér és nem fogom hagyni, hogy bántsák, de még ezt a problémát is képeteken vagy átlátni a lila ködtől meg a virágoktól az agyadon, Jó a cucc amit szívsz, de szállj le a földre. Amit írtam, már az óvodában, probléma, az óvónők, a szülők(a normálisabbja) tudják. Te nem érted, nincs is, ugye?? Menj és éld az életed, csak mi lesz, ha szembe jön egy olyan, akit nem tudsz leoltani a Zen Buddhista dumáddal? (én így írom, mert így tetszik, sőt, a régi, 19 századi könyveimben is így írják)Azt tudnám, ha neked van igazad mi végre a rengeteg erőszak szervezet, a katonaság, a tucat különböző "osztály" még a Yardon belül is?? Mert az nem a való világ, csak a Tied, a nárciszokkal tűzdelt, az igen,ugye? Egy este nem tudnál a Klauzál téren kint ülni, mondjuk 10 óra után egy fél órát:-) Szívesen végig röhögném, mit művelsz ott:-))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.07. 00:17:27

@Jankove: innen?
a szbadossag??
muhhahhahaaha
menjel mar elgy 20-as tablanal egy iskolaovezetben 40-el
hihihihi
ha szerencsed van nem lesz borton, csak birosagi targyalas, ha nincs szerencse dbebasznak 5 orara, hogy gondolkodj
minek irsz olyanrol amit nem ismersz?@krausz2: es az egyik legkemenyebb, az un. nyugati vilagbol A legkemenyebb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.07. 00:18:39

@krausz2:
ne tulozzunk, itt sem jar mindenki fegyverrel a kocsijaban, de hogy a 911-et felhivta volna es a posztolo olyan negeydora mulva bilincsben allt volna a kocsija mellett az tobb mint valoszinu

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 00:20:49

@Moan: Azt hiszed. Szerintem meg attól marad örökre olyan, amilyen, mert sok a hozzád hasonló, aki csak elbújik, elszalad, de semmit nem tesz magáért, másokért, csak a billentyűzetnél huszár. Ugye az ilyenek nyerték meg a háborúkat, mint Te, m??? Nevetséges vagy:-)Veled csak egyel többen vagyunk. Katona voltál-e?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 00:26:41

@HakapesziM: Jogod van hozzá, hogy ezt gondold. Ahhoz nincs, hogy azt hidd, mert Te így gondolod, ez a valóság. (Egyébként a kis betű-nagy betű a tisztlelet jele, közlöm. Ezzel lehet jelezni a megvetésed, vagy tiszteleted. Szóval, attól, hogy valamiről nem tudsz, létezik.Ezért használom és olvass vissza, van akinél nem és nem is fogom.)Szóval. már írtam, de kíváncsi lennék, mit gondolsz a szabadságharcról, a világháborúról, az eszmékről, amikért emberek az életüket adták. Lehet, hogy Te sem léteznél, agresszió nélkül. Ezért is olyan nevetségesen szánalmas ez a hozzáállás:-) Végszóként pedig, tényleg unalmas, hogy ebben az országban senki nem áll ki semmiért és még büszke is rá. Szerintem szégyellhetitek magatok, tisztelet a kivételnek. Tőletek aztán olyan xar maradhat minden, mint amilyen most, de,hogy erre még veritek is magatokat??????

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 00:28:23

@hagyma: és mi lett volna ott, ha egy vadbaromállat köcsögtaxis így viselkedik?? Arról miért nem regélsz?? Akkor meg azt vitték volna el. Mert ott nem száll ki a kocsiból hősködni a YellowCab..Szóval ne csak az egyik oldalt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.07. 00:34:59

@aabroncs.hu: azert egy beszolas, meg egy pofon kozott van kulonbseg, bar nekem ugy tunik itt a taxisok tok nyugodt emberek
egyaltalan nem szaguldoznak
altalaban allnak egy benzinkuton es alszanak:)
gondolom ez NY-ban nem igy van de nem ott elek
en nem is emlekszem tizen ev alatt verbalis vitara, mutogatas, duda, az hogyne lenne, de hogy fenyes nappal kiszalljanak verekedni, hat biztos van ilyen itt is, de en meg nem lattam.
a storyt nem lattam, mindenesetre ha a posztolo megy az utjara, ha annyira vermes esetleg visszaszol, hogy A Te anyad, akkor a taxis hiaba szall ki
nalunk nem divat abszolute kiszallni mint mondtam, duda, kozepso ujj az megesik
biztos van eroszak is, de valoszinu en eddig tul jo kernyeken eltem majdnem mindig

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 00:48:30

@hagyma: Azért álljunk már meg egy szóra. Ha valaki kiszáll és elindul felém, a kedvetekért, hogy jó Buddhista legyek itt egy két képmutatónak, várjam meg, míg ő vág szájba?? Tényleg készen van a világ, csak a másik oldala. Senki nem mondja, hogy szirre-szarra ütni kell ,de azért gyerekek, hadd védjem már meg magam és hadd gondoljam erről azt, hogy így helyes, mert ha nem azt teszem, akkor ott tartunk, hogy a "másik oldal" mindent megehet és meg is tesz. Mint mát ezerszer írtam itt a jó példa a mi kis utcánk, 4 db harmincas tábla, csak ma legalább 20 autó ment el 10 km/óra körül és senki nem megy 60 alatt. Mind családapák, családanyák, 50-es úriemberek, soroljam? Nincs mitől tartaniuk, senki nem szól rájuk, azt hiszed érdekli őket a Feleségem és a Kis Fiam vagy a szomszéd unokája, hogy a saját kapunkból nem tud elindulni az oviba, mert nem mer kilépni öt percig??? Ha szólok? Leugatnak, elhajtanak,lexarnak, még a csajok is, mind a 130 kg+ ommal együtt. Ha üvöltök és kiviszem a csákányt, mikor valamelyik paraszt a kapumba behajt 70-nel, hogy ne kelljen megállnia, míg a másik elmegy, mindjárt tudják miről van szó. Aztán érdekes ódon ugyanez az ember legközelebb lassan megy. Eleinte szóltam, kértem, aztán ugattam, leveleztem, aláírást gyűjtött az utca, semmit nem ér. A fenyegetés az egyetlen. Vagy a bünti vagy a verés.

musi 2011.07.07. 00:52:42

YEAH! Az összeset pofán kéne vágni akkora parasztok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.07. 01:40:30

@aabroncs.hu: erre kitalaltak felenk egy szervezetet
sot tobbet
sheriff
rendorseg
fekvorendor:)
kb errol beszeltem, ilyen helyen baszottul megvagjak a nepet ha ketszeresevel megy pl.
az nagyons ok penz
foto sem kell hozza, ott all a rendor es nezi a computeren
hoppa 50
200 dollar
legkozelebb 300
aztan nincs jogsi........

Reggie 2011.07.07. 02:21:04

@aabroncs.hu: Nem, csak erosen tullihegi a temat. A gyorshajtas enelkul is gyorshajtas(bar ketlem, hogy a terkepen lathato kanyart 50nel venne be barki is), a gyerekekre meg figyelni kell ez akkor is tudjuk, ha egyszer elmondja.
Altalaban akik ennyire tulragozzak a temat, azok a sajat cselekmenyuk elet probaljak tompitani azzal, hogy a masik cselekedetet probalja sulyosabbnak feltuntetni ezzel a szoveggel.

cianista 2011.07.07. 03:40:02

ez igen!

először megszegi az elsőbbségadási kötelezettséget
utána könnyű testi sértés bűncselekményét követ el
majd nyilvánosságra hozza

"gazdagok" a lelki szegények
ez a debil csak azért írta ezt ide, mert ő lakóparkban lakik, nem a környező álatala lenézett panelokban

Reggie 2011.07.07. 04:15:03

Amugy nekem elmagyarazna valaki, hogy hogyan lehet 50nel bevenni a zold nyillal jelzett, max 8m sugaru, 90 fokos kanyart?

Moan 2011.07.07. 07:36:53

@aabroncs.hu:

Leegyszerűsítem Neked: Nem ítéllek el azokért amit írsz magadról. Te ellenben ezt teszed. :)
A másik, ami még ennél is egyszerűbb: Én ebben a lila ködben boldog vagyok. Nincs bennem félelem. Így természetesen nem is szaladok el. :) De nem is kell elszaladnom, mert engem nem akar megtámadni senki. :) Nincs bennem indulat sem és düh sem, mert nem ér atrocitás. Ez nekem jó.
Neked jó amiben élsz? Boldog vagy? Tele van az életed örömmel? Csak ennyi a kérdésem.
Én ezt választottam, Te meg mást. Zavar a választásom? Engem nem zavar a Tiéd. :)
Csak szóltam, hogy van más alternatíva is, ha esetleg érdekelne. :) A döntés, a választás a Tiéd.

Moan 2011.07.07. 07:42:07

Eltűnt a most írt kommentem?

Moan 2011.07.07. 07:44:03

Ja nem. :) Csák lássú a rendszer. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 08:24:23

@Reggie: Ezt igen rosszul gondolod. Azok nem túllihegik, foglalkoznak vele. Próbálnak tenni ellene. Zavarja őket mivé lett a világ és merre tart. Sokkal többre tartom őket, mint azokat, akik szerint a világ jó ahogy van és beveszik a lexarom tablettát, bármiről van szó vagy beírják, hogy valaki miért nem tesz valamit?? @Moan: Így van. Én elítéllek. Miért? Mert aamit csinálsz, még terjeszted is, hogy ez a jó, miközben azt teszed, amit épp fentebb írok. Tojsz mindenre. A jólvanazúgy embereket valóban utálom. Sőt. Az igen enyhe kifejezés. Ugyanis ha mindenki tenne valamit, lehetőségeihez mérten pl. a posztban szereplő taxishoz hasonló emberek ellen, hirtelen és nagyot változna a világ. Akik most lexarják a többi embert és átgázolnak rajtuk, tudják, hogy megtehetik, hiszen elég sok ember olyan mint Te. Szerencsére ahogy olvasható is, sokan vannak, akik szájba csapják akit kell, ha meg kel védeniök magukat vagy az érdekeiket és nincs már megoldás. Köszönöm nekik, hogy nem tojnak mindenre, mint Te. (Képletesen, ez nem neked szól első sorban, de az elvednek, a képmutató, lekezelő és felsőbbrendű dumádnak igen)

Kody 2011.07.07. 08:24:33

Jól tetted, hogy adtál neki egy sallert. Attól nem lesz baja, de felfogja, hogy jobb visszaülni a kocsiba.

Pernahajder Viktor 2011.07.07. 08:29:18

Érdekes, hogy szinte minden általam olvasott verekedős posztban a verekedés az tisztán egy vagy két ütés vagy pofon. Mint az akciófilmekben :-). Sose kerül senki földre, nem lesz piszkos, nem karmolják, harapják meg, nem fajul el. Abszolút életszerű :-)

Ленина · http://szanalmas.hu 2011.07.07. 08:35:23

Nem tudom mit vársz egy 10-es IQ-val rendelkező taxistól. Nem pofozni kéne őket hanem tanítani. Például etika óra, illemtan, becsület, számolástudományok, stb.

brummnarcisz 2011.07.07. 08:37:38

szép történet/mese bár nehéz elhinni a pofozkodós-megijedős-visszaülős részt. az 50-nel jövős is kicsit sántít, nem hiszem hogy 15m alatt 50re gyorsult volna, de legyen. majdnem biztos vagyok benne, hogy azonnal hívott volna pár hasonló barmot esetleg a rendőröket és akkor valószínűleg nem mesélgetnéd a sztorit. persze nem baj ha valakinek élénk a fantáziája.

brummnarcisz 2011.07.07. 08:40:51

@cianista: ne aggódj, szerintem úgy kamu az egész, ahogy van

Gastroger 2011.07.07. 08:53:38

Oké, hogy csak 15 méter, tehát ahogy egyből bekanyarodott, fékeznie is kellett. Azaz 50-el kanyarodott kisívben... Majd satufék..
Ha nem, akkor kanyarodás után egyenesszakasz, azaz látnia kellett, hogy valaki indexelve tolat ki, értelmesebbje ilyenkor (bár elsőbsége van) deffenzíven vezet. Azaz óvatosan, hátha a tolatónak takarásban vagyok, (főképp dobozos kocsi esetén, amivel néha én is csak próbaképpen lassan toltam ki a seggem).
Ha meg gyorsított a taxis, főleg 50-re akkor valóban hibás.

A posztoló ellen meg: "Tele van kisgyerekekkel az utca", meg iskola, ovóda, meg mi lesz a gyerekekkel. A vélelmezett gyorshajtásért kiakadt, de lakó pihenő övezetben, gyerekkel teli utcán, kocsiból kiszállva üvöltözni, POFOZKODNI (gyerekek szeme láttára), az nekem most kisssé ellentmondásos....

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 08:56:34

@Gastroger: Nekem nem. Nem ő szállt ki a kocsiból .Ha nekem kiszál valaki, fenyegetőleg lép fel, mit csináljak? Tudom, hagyjam, mert neki kell először ütnie, kölönben blogon majd azt mondják az okosok, én vagyok az agresszív. Nos, az ok-okozat összefüggésben nekem ne szálljon ki senki, mert azt én fenyegetésnek veszem és nem várom meg, hogy pofánvágjon. A gyerekel lelki világának sérülése pedig, szemben egy vadparaszt száguldózóval, aki kivasalja, nos, ez meg nekem nem egyenlőség jel...

Gastroger 2011.07.07. 08:58:15

Vagy a pofon után odament a satufék, meg üvöltözésre odasereglő gyerekekhez, kiosztott pár autogrammot, meg barackot a gyerelkfejekre, azzal a jótanáccsal, hogy gyerekek, itt az utcán, ahogy a világban is a farkastörvények uralkodnak, de a ti érdeketekben tettem..?

2011.07.07. 09:02:44

@krausz2: Ismerjük a demokratikus amerikai jogrendszert. Még a gyerekeknek is joguk van: Minden hétre jut is egy tömeges iskolai mészárlás. Tényleg követendő példa. Na fuss neki mégegyszer kolléga. Lehet, hogy az amerikai jogrendszer és szabadság mintaszerűnek tűnik, de egyenes ágon termeli ki a társadalomban azokat az elemeket, akik feljogosítva érzik magukat mindenre, pl; százzal menni a 20-as táblánál. Vagy az olyan alakokat, mint te, aki ismeretlen embereket csípőből szapul, ebben az internetnek nevezett anonim dühöngőben -mert megteheti- . Egy normálisan működő társadalomnak nincs szüksége szabályokra. A jogrendszer szerteágazósága a legjobb fokmérője a beteg társadalomnak.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 09:04:36

@Gastroger: Több értelme lett volna, mint annak, ha semmit nem tesz, csak ráhagyja.

Gastroger 2011.07.07. 09:05:56

@aabroncs.hu: értem én értem (pill. Időjárásjelentés Gál Noémivel..
na már megint nem tudom milyen idő lesz)
Nekem csak inkább úgy tűnik, hogy volt egy paraszt taxis, aki 15 méteren belül felgyorsított 50-re, miközben látott egy tolató autót, vagy eleve 50-el vette a kanyart. Jött a kurvaanyázás, meg a pofon, ami mind személyes, de itt bele lett burkolva egy "a gyerekek védelme miatt" selyemköntösbe. Azaz szvsz nem a gyerekek védelme miatti oktató nevelő szándékkal csattant a pofon, hanem a kurvaanyázás miatt.

2011.07.07. 09:11:59

@Moan: "Az elfojtott agressziót ilyen szépen még nem láttam leírva"

:-) Nekem -termetemből adódóan- sosem volt szükséges elfojtanom az agressziómat. Egyszerűen csak nem volt. Mostmár van.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 09:12:12

@Gastroger: Az meglehet. Azonban ai is leht, hogy teli a cerka a sok száguldozóval, féltve a gyerekeket, élhető környezetet, stb és kiszólt valamit. Erre a félmaxos taxis terminátor kiattan, befenyeget. Erre bácsi kiszál és leken neki egy sallert. Megjegyzem, jól járt, mert én pl, ha már eljuttatnak odáig, nem pofonnal próbálkozom és biztos kiütö a hidat a szájából..Jó? Nem. Tenni kell valamit a söpredék ellen? Igen! Nem csak mindig azt mondani, xara világ, valaki tegyen már valamit...

Gastroger 2011.07.07. 09:14:53

Egy másik kérdés (de hasonlatos lehet ehhez):
- forgalmas út városban, jobboldalt 45 fokos parkolóhely, orral beálok (ugye ha tolatok, akkor 135 fokot tolotgatni forgalommal szemben nem kissé korlátozná a forgalmat.
Dobozos kisautó. Míg végzem a dolgom, beáll szorosan mellém két zárt transzporter.
Elvileg úgy kell kitolatnom, hogy nem látok semmit.
- Megkérek valakit a sétálók közül, hogy segítsen kitolatni?
- Nagyon-nagyon lassan indekkel, tolatólámpa elkezdem kitolni a seggem, amíg nem látom, hogy valaki elenged, illetve amíg nincs kinn a seggem, addig el tudnak kerülni.

Ha veleki belémdurrant, ugye én vagyok a hibás?

Gastroger 2011.07.07. 09:19:22

@aabroncs.hu: valamelyest el tudom fogadni az álláspontod, bennem is néha elpattan a szál. Ekkor még mindig jobb, ha van a kocsin vonóhorog, 22-vel közlekedni, ha meg a seggemben van a taxi, akkor, jaj véletlenül egy labda (kisgyerek), egyéb veszélyhezet miatt satufék. Neki hűtő, légkondi, lökhárító csere, nekem meg új teniszlabda a vonóhorogra. :)))
(amúgy nincs.. )

Tibi88 2011.07.07. 09:49:04

@Gastroger:

A gyerekek miatt. Tegnap jött sógornőm babakocsival, unokaöcsémmel. Nem húzom fel magam általában, mert elég a megjelenés. Nem vagyok hűde nagy darab de ránézésre egyből egy bizonyos réteghez kapcsolnak :)

A parkolóhelyes sztoridhoz. Jobb megoldás nincs, mert balesetveszélyes a tolatás, mivel semmit sem látsz :) Múltkor anyámnak mondtam hogy ne szálljon be, mert egyben akarok kiállni. Fogalma nincs a forgalomról úgyhogy mondtam neki: ha 100 méteren belül van valaki akkor ne engedj, ha messzebb akkor igen. Járókelő a legjobb ötlet tényleg, ha nincs más.

Tibi88 2011.07.07. 09:51:22

@Gastroger:

Akkor nem volt tele gyerekekkel. De amikor jönnek/mennek óvodába iskolába akkor tele van. Vagy ő azért jön gyorsan mert tudta hogy nyári szünet van?

Kapitány_1 2011.07.07. 09:54:51

@Moan: Ez a legjobb comment az egészben.)
Egyébként meg mindenki dögöljön meg.:)

2011.07.07. 09:56:28

@Gastroger: "Ha veleki belémdurrant, ugye én vagyok a hibás?"

Sajnos a kresz nem preventív szabályrendszer, hanem jogi útmutató egy bekövetkezett balesetben, vitás kérdések eldöntésére.

Ha rövid választ akarsz: igen te leszel a hibás, az általad felvázolt szituban. Azért, mert nem adtad meg az elsőbbséget. (a körülmények senkit sem fognak érdekelni)

Tesveer 2011.07.07. 10:01:15

Nekem is volt egy hasonló, mondjuk abból nem pofozkodás lett. :-)

Szintén tolatok ki az úttestre(lejtős út), valamivel feljebb kanyar, emiatt persze korlátozott a látótávolság. Igazából már kezdtem gyorsítani, amikor hátulról megérkezett a barma valami kisebb városi terepjáróval - természetesen nem a megengedett sebességgel - és már tenyerelt is rá a dudára. Na erre előttem is gyorsan leszállt a lila köd, jól ráfékeztem (nem satu, de azért egyértelmű volt). Amit persze ő sem hagyott annyiban. Nagy gázt ad, hogy majd jól bevág elém. Szemben látható volt hogy messze nem jön semmi, szóval sajnos belementem a játékba, és gyorsítottam én is. Ő persze nem adta fel, tovább nyomta. Csakhogy közben jött egy középső járdasziget, majd nem sokkal utána egy újabb kanyar. Annyira ő sem volt hülye, hogy a járdaszigetet ilyen útviszonyokkal a szembejövő sávból kerülje ki, viszont már nagyon közel voltunk hozzá. Ilyenkor gondolom az lenne az ésszerű, ha a saját érdekében fékez és visszasorol mögém, de persze nem tűnt addig sem túl észlénynek, szóval bevállalta a hátralévő rövid szakaszon hogy bevág elém. Na most lejtő is volt ugye, meg elég gyorsan is mentünk, neki pedig tényleg szűk helye volt. Amikor láttam hogy mit akar már én is lassítottam, de ez csak arra volt jó hogy ne ütközzünk. A fizika törvényei azonban idióta terepjárósokra is vonatkoznak, szabályosan két kerékre állt a lendület-lejtő kombótól, és persze így egy rövid időre az uralmát is elvesztette az autó felett. Szerencsére az úttestet végül nem hagyta el, le tudott ő is valamennyire lassítani, de jó nagyot huppant.
Ezután mentünk egymás után egy darabig (ő elöl), majd jött egy piros lámpa. Na itt kiszállt(én persze okosan a kocsiban maradtam, nem verekszünk :-)) és lila fejjel odajön és csapkodni kezdi az oldalsó üveget. Aztán amikor látta hogy ezzel nem sokra megy, még bele is rúgott az ajtóba, jó kis horpadást hagyva. Aminek persze nem örültem, de igazából elég lepukkant kocsi volt, egy évvel később ment is a roncstelepre, szóval összességében leszartam.
A tanulságot vonja le minden gyerek magának, én is megtettem. :-)

Tibi88 2011.07.07. 10:05:16

@Tesveer:

Kiszálltam volna gratulálni neki hogy megfogta a kocsit :D

Moan 2011.07.07. 11:30:30

@aabroncs.hu:

Sötétben élsz barátom...Ráadásul a szemed is csukva van. :) Semmivel nem különb a viselkedésed, mint egy vérre éhes vicsorgó kutyának. :) De persze ezt nem látod.
Elmondom miféle abszurd és paradox anomáliák vannak az elméletedben: Ott kezdem, hogy sértegetsz. Ha a Te életszeméleted követném és tenném magamévá, akkor most nem egy, hanem legalább két pofon már régen megérett a személyeskedő kommentjeid miatt. :) Vagyis ilyetén módon én elmondhatnám, hogy megnevellek, mert egy neveletlen fráter vagy, aki a békés együttélés alapszabályait sem ismeri. :) Te meg persze mint egy jó taxis, akit megpofoztak az utcán, méltatlankodnál, miközben az agressziót hirdeted. :) Szánlak.
Amúgy meg egyszerűen csak félsz. Félsz mert azt szoktad meg. Gondolom a neveltetésedben igen sok erőszak jutott a játék, vagy az egyszerű családi beszélgetések helyett. Ez igen szomorú. Persze viszed is tovább és fogalmad nincs arról, hogy másképp is lehetne élni. A félelmed agresszióval kompenzálod, mint mindenki aki agresszív. :) Ahogy az elején kezdtem: Pontosan úgy teszel, ahogy egy vadállat is tesz az erdőben. Ha már budhizmus: Ehhez nem kell embernek születni. Ezt a macskám is tudja. :)

Moan 2011.07.07. 11:34:05

@Jankove:

Az elfojtás nem termet kérdése. :) Sőt... Mondjuk legtöbbször a nagydarab emberek vannak elfojtásban az agresszió és a düh terén. Nem megyek bele pszichológiailag, de így van. :)
De mindegy is...szépen leírtad. :)

Moan 2011.07.07. 11:41:03

@aabroncs.hu:

Ja.. amúgy egyáltalán nem tojok mindenre...Szóval igen komolyan mellényúlsz ezzel az állításoddal. Másképp élek, máshogy intézem a dolgaim, és csak egyszerűen primitív butaságnak tartom az erőszakot, ami nem is old meg semmit és ahhoz még én sem kellek, hogy ez egyértelmű legyen bármelyik értelmes ember számára. :)

Minden emberhez el lehet jutni békés úton. Még Hozzád is. :)

Szóval marad az eredeti javaslatom: Kérdezd meg magadtól, hogy boldog vagy-e, hogy az életed öröm- és szeretetteli-e?! Ha esetleg valamire a "NEM" a válaszod, akkor javaslom, hogy vizsgáld felül az életszemléleted. :) Ott van a lehetőség Benned.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 14:11:14

@Moan:Nekem meg marad az eredeti állításom, eszetlen butaságokat írsz.Merem állítani, álomvilág amiről hablatyolsz itt nagyképűen. Csak éppen a mai híreket kéne meghallgatnod, hogy felfogd, megértsd miről beszélek, de mindegy:-) Sajnos, egyszer majd rádöbbensz. Reméljük a legjobbakat, hogy valami viszonylag kis dolog elvesztése, vagy annak a veszélye döbbent majd rá. A szezont meg össze kevered fazonnal, mert ettől még semmi, de semmi feszültség nincs bennem, csak a e kis világodon nevetek, ami mesebeli.-) Persze lehet behunynia szemed, mintha nem létezne erőszak, d akkor hazudsz. Valamiről nem beszélni, mintha nem létezne?? LOL ..Tegnap egy a Balatonon békésen horgászó sporttársat egy öt fős társaság agyba-főbe vert. Elvették mindenét és otthagyták..Ez ugye nem jut az agyadig??? :-) Azt is kidumáltad volna ugye, veled nem történik meg, ugye? Azt pedig el sem tudod képzelni, milyen örömteli az életem, mert ennek a kettőnek semmi, de semmik köze nincs egymáshoz, csak Te szeretnéd úgy beállítani. Önelégült vagy és beképzelt és mindenkit lenéztél, leszóltál itt, szóval Te aztán a jó modorról ne papolj. Vicces lenne.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 14:22:56

@Tibi88: Szintén ehhez, írtam már sokszor, vérre menő hiszti megy az utcánkban, a száguldozó őrültek miatt .Minden napos a balhé. Ma, többek közt a postás ment le ház előtt, úgy 90 km/órával. Kint dolgoztam, a száguldás közben felvettük a szemkontaktust és a letekert ablakon beszóltam, miközben elsuhant, hogy betarthatnád a harmincat. mindezt úgy kell elképzelni, hogy az autó tőlem 50-60 centire megy ilyenkor el. Le sem tojta, sőt gyorsított. A bal kezemmel a nemzetközi jelzést szoktam használni,és visszaintett, ugyan úgy. Nem az a lényeg, hogy visszaintett, hanem, hogy ezek szerint,a tükröt nézte, pontosan tudta, értett3e mi történik. A sarkon lakik egy frissen beköltözött gyúrós csóka, a barátnőjével. Ők is veszettül mennek. Kértük mi is, más is őket, letojták. Azóta kicsit bekeményítettem, nem szóltam semmit, csak jeleztem a rosszallásomat, amiből a hozzá hasonló ért, agressziót sejt. Két lehetőség volt. Vagy megérti és egyel kevesebb állat megy el a kapumtól 50 centire 60-10 km/órával vagy vita-box-balhé lesz. Tudni kell, szép szóval kértem őt is a feleségét is, mondtam gyereke, én itt lakom, innen állok ki, nem is látok, stb..Ma, érdekes módon, mikor kint dolgoztam ő már normálisan ment el. Tehát tudják, értik, csak lexarják. A dumát is lexarják. Csak a keményítés, fenyegetés ért célt. Ettől én még nem vagyok agresszív, de kiharcolom az igazam, nem fogok én azért szenvedni, nem hagyom, hogy elgázolják a családom, hogy elkerüljek egy konfliktust és megfeleljek egy.-két zen buddhistát játszó bloghuszár faxfejnek.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 14:38:56

@Moan: Itt van neked éppen két értelmes ember, akikhez el lehet jutni.-) www.youtube.com/user/Herrwolf1971#p/u/6/mTDF7WRQQME

Azt nem is sejted, hányszor szóltunk, ennek a kettőnek (is). A Peugeot-ban egy csaj, mindig telefonnal a fülén, egy kézzel tolja ezt a tempót. A kinyitott kapumtól olyan 20 centire ment el. A szembe jövő egy krapek. Mindketten naponta többször járnak erre. Nos, az elméleted (ami rideg baromság, mert rengeteg dolgot csak az erőszak old és oldott meg mióta világ a világ, de ezekre nem válaszoltál) szóval ezekkel mire mész, mikor már tucatszor szóltál?) Semmire. Akkor? Ja, tudom, hagyjam. Aztán egy napon a csaj megint telefonál és a Kis Fiam meg a Nejem lép ki azon kapun..Ja, hogy én vigyázzak, majd ezt mondod, ugye?? Igaz négy db 30-as tábla, igaz, már csak emberségből sem száguldozunk egy kertvárosi kis utcában, főleg, ha mi is ott lakunk, de én vigyázzak, én alkalmazkodjak. Én kell kitegyek a kapu elé egy autót, nehogy valaki megsérüljön..

Ez a Te kis álomvilágod, ahol a szó mindent megold. Kivéve, amikor nem. Azokra az esetekre én tudom a receptet. Ez nem jelenti azt, hogy nem kell megpróbálni békésen intézni a dolgokat, de azt biztosan nem jelenti, hogy nincs olyan eset,amikor igen is oda kel vágni, vagy oda kell keményebben szólni.

Moan 2011.07.07. 14:42:58

@aabroncs.hu:

Igazából rájöttem miért nem érted amit írok. Fogalmad sincs róla, fel sem tudod fogni arról a szintről ahonnan ezt nézed. Pl. egyszer sem írtam, hogy nem tudok az erőszakról a világban, erre kijelented, hogy én azt állítom, hogy nem létezik és nem jut el az agyamig.: ) Mekkora csúsztatás, hogy ebben a vitában felém kerekedj. De képzeld, látom, csak nem élek benne, mert én mást választottam. Te azonban csinálod, hogy lgyen legyen a világ. :) Ezt nem is rejted véka alá. :) A másik ez a mindenkit lenéztem kijelentésed. :) Ez a másik szintén hamis és aljas húzásod a sok közül, de csak erre reagálok most. Nem nézek le senkit. Azt is el tudom fogadni, hogy ilyen vagy. Te érzed, hogy le vagy nézve. De rögtön már "mások" nevében is beszélsz. :) Gondolom a komplexusaid miatt lehet. Hiszen Neked mindig erősnek és kompetensnek kell lenned. :) No meg nem árt ha folyton védekezel, hiszen bármikor megtámadhat valaki...így előre ütsz. Még a végén legyőznének! :) Húha. :) A félelem nagy úr mi? :) Meg ugye a szégyen is gáz, hogy ha valaki esetleg gyengébbnek láthat. :)
Nevess csak a világomon. Én meg benne nevetek. Jó itt... meleg van, béke és nyugalom. Azt hogy Te odakinn erőszakossá teszed a másik világot, ahhoz nekem vajmi kevés közöm van. ;) Én azon igyekszem, hogy ebbe az álomvilágba más is beférjen. Mert nálunk mindig tárt karokkal fogadják a vendéget. Te meg csak harcolj a sarkon a taxissal, a zöldségessel, a böllérrel, vagy mindegy ki van a kerítés másik oldalán. Ha szerencséd van még vissza is ugatnak...és ha igazán mázlis vagy még gyengébbek is. ;)

Moan 2011.07.07. 14:47:56

@aabroncs.hu:

Amúgy meg tök jó amit írsz: A Te világodban megrendszabályozod a többi állatot a magad módján ugye. (Ez is érdekes, hogy ennek hol vannak a korlátai, mert vannak ám bőven.), és így az én világomba már nem jutnak el csak a jól neveltek. :) Hálás is vagyok. :) Van őr a kapuknál. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 15:01:34

Te nem nézel le senkit, ugye, meg én hazudok: "
Persze pont ezért osztom is itt az észt, mintegy harmadik alternatívaként, mert ahogy elnézem a többség még mindig ott tart, mint az őseink úgy 30000 éve. :) " Keressek még?

"
Nem vele foglalkozok. Igazából Ő csak egy szimbólum. :) A jelenség inkább foglalkoztat...már abban az értelemben, hogy nézegetem mint valami távoli elfelejtett rokont. :)" Ezekkel a dumáiddal vívtad ki az ellenszenvem, meg azzal, hogy hazug világképet festesz.
Aztán mikor baj van, hová szaladsz? A kedves, fegyveres rendőrbácsiért, mert a kis világodba betört valaki.A katona is helyetted védi a segged. (Nem válaszoltál, voltál-e katona??) Rendőr bácsi is helyetted agresszív, erőszakos. Szóval, akár mennyire szeretnéd, ott van az az erőszak, csak Te csinálsz úgy, mintha nem lenne. Erre írtam és még sokan írták, hogy ez nem a való világ. (más szavakkal) .Aztán hogy kerülöd ki ha valaki bántani akar? Erre válaszolj!...Azt meg,hogy e azt hiszed,hogy amit írok,azt jelenti, hogy ettől az ember élete teli van agresszióval, ez jó vicc:-)))Ez is mutatja, mennyire fogalmad sincs semmiről vagy csak hadoválsz. Aki azt mondja, a mai világban elkerülhető a vita a veszekedés, az agresszió, ha éled az életed, jössz-mész, vezetsz, intézel, dolgozol, az kamuzik!

Moan 2011.07.07. 15:11:46

@aabroncs.hu:

A Te ellenszenved számomra nem mérvadó. :) Bárkinek nekimennél ok nélkül. :) Mint ahogy nekem is. :) Fel sem merült Benned, hogy van alternatíva azon kívül, hogy gyermekkori fixációnkat a szomszéd idősebb bácsin kiéljük. :)
Nem tetszik amit mondok és nem is hunyászkodom meg Neked. :) Ettől a falra tudsz mászni. :) Értelek én. Megvan a teljes jellemrajzod. :)
Neked sajnos fogalmad sincs miről beszélek. Így parttalan ez a vita. Vita? Bár vitáznál. :) De csak személyeskedsz. Más sem teszel.
Attól tartok, hogy még a szövegértéssel is baj lehet Nálad. Ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy a szavakat sem érted amit leírok. Így sajnos nagyon nehéz dolgom van.
Persze ezek után hiába is mesélnék Neked a világomról, Te azt a világot szereted amit építettél magadnak. Nem nagyon javasolnám, hogy folytasd, de attól tartok bele kell nyugodnom, mert Te jobban szereted az agressziót és a háborúskodást a békénél. Na ezért is írtam, hogy legalább valaki védi a kapukat. :) Majd szaladok Hozzád (ha lesz rá okom valamikor), hogy megvédj, ha meg akarnának engem támadni. De majd én meg abban segítek, hogy terjesztem az igét erről az álomvilágról, mint választható életmódról. ...és amikor Te a nagy lendületedben, hogy rendet vágj a gonoszság sorai között a világban, belerohansz egy betonfalba, majd felemellek és ápollak. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 15:13:31

@Moan: Ez után a hozzászólásod után, meg amiket össze hordtál, van is min nevetni:-)) Azonban ez a legnagyobb dumád:"Azt hogy Te odakinn erőszakossá teszed a másik világot, ahhoz nekem vajmi kevés közöm van. ;)" Ez mindent üt. Én teszem erőszakossá a világot?? :-) Azt mondtad, Te tudsz az erőszakról a világban, most meg én csinálom?? Szeretek időnként a hozzád hasonlókkal beszélgetni. Jó tudni, hogy igaz az a mondás, tényleg a legveszélyesebb az az ember, aki buta, de okosnak hiszi magát..-) Életveszélyes.-)) Tényleg kíváncsi lenék, mit csinálnál Te a világban, mondjuk ahol nem lenne semmilyen erőszak szervezet (figyeled a nevét? Ez sem létezik, mi?)ami megvéd téged. Aztán el kéne töltened egy -két napot mondjuk a nyolcban a népszínház utcától beljebb.-)):-)) Vizuális vagyok, elképzelem mi lenne veled, ahogy ott osztod az észt azoknak akik arra felé élnek.-)))))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 15:17:56

@Moan: Ez a hozzászólásod is milyen jól mutatja, mennyire nem vagy önelégült és nem arról szól az egész, hogy Te lenézel mindenki mást, itt:-)) Megint nem válaszoltál semmi konkrétra,csak személyeskedésnek titulálsz mindent. Aztán jön a megszokott, neked szövegértéri problémáid vannak. Szoktam olvasni, aki egy blogon nem tud másképp előnyre szert tenni, ez az első lépés. Aztán le kell trollozni a palit, ez a második lépés.-))) Persze, hogy személyeskedem, személyesen neked írok, csak Te játszod itt a felsőbbrendűt:-) (Jól is szórakozom, mert Te aztán kő keményen személyeskedsz, de még észre sem veszed:-)

Moan 2011.07.07. 15:19:02

@aabroncs.hu:

Édes barátom! Ez az amit még mindig nem értesz!!! :) Én évekig laktam a nyolcban és ott is így éltem, amiről most mesélek. :)

Amúgy persze, hogy TE és a magad fajták teszik erőszakossá a világot? Ha most felpofoználak a szövegedért, mert az én tűréshatáromat sérti, akkor Te arra hogy reagálnál? BINGÓ! Eltaláltad! Erőszakkal! :)))))
Na ugye így már rögtön ketten lennénk erőszakosak egy helyett. Na az összes többi hasonló szitu pont ugyanígy működik. Ezért van az, hogy a vége a háborúknak mindig értelmetlen öldöklésbe torkollik.
Sajnos ezt még nem látod...nem érted. Talán majd eljön az idő, amikor fel tudod fogni.
Na akkor belépsz majd az én világomba és érteni fogod miről ebszélek most.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 15:22:43

Ja, és végszóként, amit fel sem tudsz talán fogni. Én a békét szeretem,azért "harcolok" és nem hagyom, hogy mások miatt nekem kelljen behúznom a fülem-farkam. Tudom, ez neked magas. Olyan ez, mint a háború, tudod, azt is a békéért vívták. Tudom, a Te világodban ez sem érthető, de én értem. Tiszteléem azokat akik képesek a békéért harcolni, akár nagyban, akár kicsiben, mikor nem hagyják, hogy egy erősebb bántson valakit. Az én konfliktusaim mind ilyenek és mindig is ilyenek lesznek. Ezt sem érted, mi?? Miért vagyok hajlandó harcolni a kancigóval, aki a vasút állomáson veri a terhes feleségét, mikor le is tojhatnám, mit te? Ez én vagyok, az meg te. Jól elmentem off irányba, ezt valóban fel lehet nekem róni, de legalább a képmutatást nem.

Moan 2011.07.07. 15:26:16

@aabroncs.hu:

Jaja...tudok róla mit írok. Azt is tudom, hogy személyeskedek. :) De már csak játszom. Miután rájöttem hogy működsz, sikerült feltérképeznem a jellemed, és persze ebből tudom, hogy messze vagyunk egymástól, így már fel is adtam, hogy "jó útra" térítselek. (Ez nem igaz, de most mennem kell és nem érek rá tovább csevegni egyelőre)
Amúgy épp most gondoltam arra, hogy Neked az lenne a jó, ha legyőzöttként viselkednék. (itt jönne a kutyás analógia) Na azt hiszem meg is teszem ezt a gesztust. Fotózz, üvöltözz a szomszédokkal, bánom is én. :) Te világod. Én meg megyek és ugrándozok tovább a mezőn jó báránykához méltóan. Ígérem, visítok, ha bántani akar a csúnya rossz farkas. ;))))))))))

Moan 2011.07.07. 15:28:30

@aabroncs.hu:

Na itt van az alapvető hibád: "békét akarok és azért harcolok". Na pont ide vág, és egyben részemről végszó is Teréz Anya mondata:

"Soha nem vettem részt háború ellenes tüntetésen, ha lesz majd béke-tüntetés, hívjál meg."

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 15:59:47

@Moan: A gyenge sértegetési próbálkozásaidra nem is reagálnék. Még ezt sem tudod férfi módra tenni, halovány)Semmire nem válaszoltál, ezt is vágom.

A többihez: Ja, értem. Az én békém, az én csendem, az én biztonságom legyen másodrendű, hogy megfeleljek a te életszemléletednek, nehogy konfliktusba kerüljek a száguldozó, családom veszélyeztető emberekkel..Mirét is kéne így tennem?? Ez nekem csak minden szempontból rossz..Az autók még tovább száguldoznak, ne adj isten valaki megsérül, sőt, ugye éppen most volt baleset, tehát miért is? Ez most kiragadott példa, de éppen ide illik, az én kis utcám. Szóval, nem. Amikor úgy érzem, szükség van rá, én oda fogok csapni, képletesen, mert egyébként effektív verekedésről igen ritkán van szó.
"Na itt van az alapvető hibád: "békét akarok és azért harcolok"." Ez nem hiba. A hiba azt hinni, ha nem teszel semmit, akkor a világ magától lesz jobb. Erre egy jó szó van: Bullshit!

Reggie 2011.07.07. 16:06:43

@aabroncs.hu: Azok lehet, de en a posztirorol beszeltem elsosorban(es a hozza hasonlo lelkuletu emberekrol masodsorban).

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 16:09:32

@Reggie: Nos, azért amit írtál, elég erős..Én a a jajkiccsalás probléma kört eléggé át tudom érezni. Mindegy, ahogy érzed:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.07. 16:15:01

@aabroncs.hu: LOL:-) Lementem a kapuhoz, a könyvelőmmel dumálni. Kilépek, sarkon lefordul egy vadbarom, nyél gázon, miközben a másik épp menne felfelé. Aki ilyenkor lefordul, ha nem a legszűkebb ívre veszi, éppen nem töri össze a másikat:-) Már indult is a békés társalgás ami, mint olvashattuk Teréz Anyutól itt, fentebb, nem létezik, de itt valami történhetett, mert én még ott sem voltam, mégis...És ki anyázott, kinek állt feljebb? Aki ezerrel akart befordulni és majdnem nekiment az állónak:-)))A békés világ:-) Pedig z csak Érd, nem a nyócker:-)

Valaki8 2011.07.07. 17:14:04

Hülye autósok, autós hülyék.

gipsz1234 2011.07.07. 18:07:29

Ha ez a sztori igaz akkor a taxisnál csak a posztoló volt nagyobb gyökér. De sokkal nagyobb.

mohopasi 2011.07.08. 12:07:18

Igen, külön állatfaj az, amelyik hivatásos sofőrként úgy érzi övé az út, azt csinál amit akar, a többieknek meg kuss. Legyen az taxis, futár, buszsofőr, vagy kamionos. Néha 1-1 saller ugyan sokat nem ér, de belefér az életükbe.

qqwweerrttzz 2011.07.08. 20:33:08

@HakapesziM: hu.wikisource.org/wiki/A_magyar_helyes%C3%ADr%C3%A1s_szab%C3%A1lyai/A_kis_%C3%A9s_a_nagy_kezd%C5%91bet%C5%B1k#A_nagy_kezd.C5.91bet.C5.B1k

"... Fokozott tisztelet kifejezésére azonban az ilyen esetekben nagybetű is alkalmazható ..."

Külföldi 6ás? Talán orosz? Akkor ezért van a példában az "... Államtitkár elvtársat ...".

Errefelé már kb. 20 éve nem elvtársoznak. Éppen ezért nem hiszem, hogy mostanában terjedt volna el, hogy nagybetűvel szokás "tisztelegni".

HakapesziM 2011.07.09. 09:07:04

@qqwweerrttzz: Értem én,de csak azt mondhatom, érdemes megnézni a nyomtatott irodalomban, hol használatos nagybetűs személyes névmás. Mitől számít kiemelt, fokozott tiszteletnek, ha permanensen használjuk? Arról nem is beszélve, rengeteg kommentet lehetne idézni, amely finoman szólva sem tiszteletteljes, de nagybetűs a megszólítás. Akkor most tisztelem a címzettet, vagy sem? A külföldi hatás alatt azt értettem, hogy pl. a német Sie, ill. sie mást jelent kis-, és mást nagybetűvel. Olaszul is voi, Voi. Muszáj írásban megkülönböztetni őket, magyarul nem szükséges.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.07.11. 17:45:28

Én természetesen aabroncssal vagyok, mert az ő hozzáállásában van felelősségtudat. Persze, Moannak is van igaza, de ez a sok okoskodás krízishelyzetben sajnos nem segít. Egyébként aabroncs igaza is addig tart, amíg a szembenálló fél tényleg rosszat csinált.
Tudomásul kell venni a széplelkeknek is, hogy az ember, a legtöbb ember természetében benne van az, hogy magának jogtalan előnyöket szerezzen. Ez sokszor eljut a bűnözéshez is, és az ilyeneket csak erőszakkal lehet megfékezni. Én magam nem vállalok ilyen igazságosztó szerepeket, mert Moanhoz hasonlóan értelmiségi vagyok, alkatilag sem menne, de minden tiszteletem azoknak, akik helyettem is felveszik a küzdelmet a gonoszság ellen. Az aabroncshoz hasonló emberekkel én szívesen élek szimbiózisban. Természetesen, a másik felől úgy cselekszem, hogy a társdalomban, főleg neveléssel, csökkenjen az erőszak. Ez a folyamatos harc, soha nincs vége.

Tibi88 2011.07.11. 18:53:21

@Kara kán:

Az értelmiségi alatt mit értesz? :)
Láttam már belgyógyász főorvost 130 kilóval. Tarkopasz, tetoválás, színizom ember. Maffia kapcsolaton kívül más nem jutna róla egy ember eszébe. És az ilyen is odacsap ha kell.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.11. 19:16:53

@Kara kán: Alapvetően békés, sőt a békességre, korrektségre, etikusságra vágyó ember vagyok. Évekkel ezelőttig én magam is azok közé tartoztam, akik hozzád hasonlóan gondolkodnak. Ma már biztosan tudom, nem lehet így élni, nem mindenre gyógyír a tolerancia. gondolja csak a kisebb dolgokra, mert én ezekről is beszéltem, a tömött sorokban előre tolakodókra, a kanyarodó sávban pofátlankodóra, az M7-en a leálló sávban előzőkre. Innen kezdődik, az az agresszió. Itt is van aki azt mondja, de miért szólna, miért konfrontálódjon? Ez nem azt jelenti, hogy én pofonnal kezdem, sőt, évek óta nem jutott idáig a dolog, de nem xarom össze magam azoktól az emberektől, akik ha ilyenkor rászólsz, azonnal agresszióval, támadással válaszolnak és így aztán senki nem mer nekik szólni. A világnak szüksége van azokra az emberekre, akik megfékezik azt, akit más nem mer, tud vagy akar. Ezt összemosni az önmagában agresszív emberrel, igazi butaságra vall. Aki engem ismer, tudja, hirtelen ember vagyok, de nem vagyok sem felelőtlen, sem bunkó, de főleg nem neveletlen!Senkit nem szoktam ok nélkül bántani, sőt, a legtöbbször mások védelmére kelve kerültem kellemetlen helyzetbe. Szemben rengeteg magát igen okosnak és intelligensnek gondoló emberrel, akik tojnak mindenre, gyávák és ezt úgy állítják be, mintha ezért hálásnak kéne lennünk. Ők azok, akik nem osztanak és nem szoroznak....

[mike] 2011.07.12. 11:12:21

Nem gyenge mennyiségű idióta hozzászólás... :D Garázda? Meg elsőbbségadás? Ugyan már... nagyon jól tette a posztoló, amit tett.
Mellékesen mondom, hogy nem kis termetű komám taxizott cirka 1 évig és volt, hogy rányitották az ajtót, mégis őt hívták be a társaságnál etikára. Amúgy meg mondták neki, hogy ha nem ő szállt ki először, akkor semmi gond. Valamelyik troll írta, hogy hivatalos személy elleni erőszak... :D Ez maximum közfeladatot ellátó személy. Vicc az egész. Máskor is pofozza le a posztoló az ilyeneket, a sok féleszűre meg nem kell hallgatni.

Inter Face 2011.07.12. 12:05:49

Hitviták alakultak itt már ki szinte úgylátom.Sajnos a realitás abroncs oldalán áll,az ilyen békepárti dobj vissza kenyérrel duma már a hipiknek sem jött be hosszútávon bár nekem szimpatikus lenne csak nem érett rá meg az emberiség:D Mivel vadállatok az emberek egy vékony kulturális máz alatt és sokaknak már máz sincs..Mi lenne ha egyik napról a másikra megszűnne a rendőrség és mindenféle erőszakszervezet,jog ?Másnap már dúlnának a harcok ..a puskaport szárazon kell tartani ez a béke záloga jelenleg.A vadak meg nem értenek a szóból ezt mindenkinek be kell látnia,ha mindenki hagyja magát egyre bátrabbak lesznek és egyre szaporodnak teljesen élhetetlenné téve a környezetüket.Mint egy rákos sejt. Ha nem ütközik ellenállásba az ilyen taxisféle akkor csak továbbfejlődik,következő alkalommal majd beveri az ablakát valakinek aztán agyonveri mert feltartotta..De ha minden ilyen akcionál kőkemény akár összehangolt ellenállásba ütközne a renitens alak akkor előbb utóbb rájön hogy ez a viselkedés nem pálya.Rendőrért meg nem lehet kiabálni minden támadásnál ,ugye ismerve a hazai helyzetet úgyis csak ha vér folyik akkor tesznek valamit abban sincs sok köszönet.És ha folyik akkor ne az enyém legyen az ,ha igazam van ne én kérjek már elnézést hogy élek..Ha mindig az okos enged a hülyék primitívek irányítanak.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.12. 14:33:17

Próbálhat vitázni valaki azzal amit Te is írsz, csak felesleges. Teljesen így gondolom én magam is. Jó lenne ha olyan világban élnénk..Néha vidéken, pillanatokra érzi is úgy az ember, hogy van remény..Aztán elmúlik..."...,ha igazam van ne én kérjek már elnézést hogy élek..Ha mindig az okos enged a hülyék primitívek irányítanak."
Ámen.

zed911 2011.07.24. 19:53:24

@sbronzo: Ha csikorogva állsz meg tuti, hogy nem 30-cal mész...
Lakó-pihenő övezetben ez még így is 50%-kall túllépett sebesség. De ha valójában mondjuk 50-nel mentél a jogsidnak és a munkádnak is integethetnél.
A pofon meg járt márcsak az anyázásért is. Szerencséd, hogy csak egy ilyen nyúlbélával találkoztál.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása