Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mit szólsz te be nekem?!

2011.07.29. 16:17 :: SilentSound

Richelieu jó szokása szerint alapos körítést adott aktuális történetének, aki nem szereti a hosszú előjátékot, az bele se fogjon. Tulajdonképpen nem történt semmi olyan, amiből bárkinek bármi baja lett volna, csupán csak egy kérést intézett egy ismeretlen nőhöz, aki úgy látszik, nem tudta elviselni a kritikát és kikelt magából.

2011 július 25. Magyarország, Pomáz. A Pilis kapuja, szép vidék, telis-tele vagányabbnál vagányabb anyukákkal, férfiakkal és gyermekekkel. Meg néhány kóbor kutyával. Utóbbiak a történet szempontjából lényegtelenek.

Délután van, szokatlanul hideg idő. Battyogok haza családunk kis kocsijával. Kicsi, de megbízható autó. A sajátomat, egy volvót, ami szemem fénye volt, nemrég rommá törte egy részeg barom, úgy, hogy én egy helyben álltam, ő meg szemből belém rongyolt százzal. Reggel 8-kor. A történet szempontjából ez is lényegtelen momentum.

Megállok a Pomázt Szentendrével összekötő út elején, a pomázi végen, ahol egy nett kis zöldséges bódé áll. Kedves embereknek tűnnek a tulajok, mert nem voltak restek a bolt mellé aszfaltozni egy amolyan U alakú kis 30 méteres utacskát, mely a főútról indul, és oda is tér vissza. Nyilván azért, mert Szentendre felől érkezve boldog boldogtalan leparkolt az út szélére amolyan franciásan, hogy vegyen paprikát, és miután előtte van egy apró kis domb, biztos volt néhány "necces szitu" előttük már az ott megállók miatt. Ezt most megoldották egy ideje.

Az U alak közepén kővel felszórt talaj, amit előtte nem egyengettek ki, tehát lehet benne tócsa, de hát az csak víz. 2 centis mélységben ritkán öl. Nem kell egy Abu Dhabi F1-es pálya oda.

Épp megérkezem tehát, és jó polgárként index jobbra, át a kavicsokon az U alakú út hátuljához, hogy majd vásárlásom után beszállva sikkesen kikanyarodhassak a főútra. Azért nem a kavicsra, mert ott tényleg volt tócsa, és hát nem öl, de nedvesít. Ennek 1 hátránya volt, hogy legalább 8 métert kellett a boltig gyalogolnom, szemben a megszokott 6 méterrel. Úgy ítéltem meg, ez belefér a napomba.

Velem együtt áll be egy szép X5-ös szürke BMW kishaszonjármű, úgy, hogy épp a zöldséges ajtaja elé úgy 3 méterrel, szinte párhuzamosan a főúttal, de az aszfaltozott részre.

Kiszáll az élet által szembe-köpött sofőr hölgy, akin látszott a mindennapos stresszes gyári meló minden vonása. Amúgy pedig komolyra fordítva, meg kell jegyeznem, teljesen kultúrált volt a megjelenése. Vásárolunk. Én uborkát és paradicsomot, ő nem. Fizettem, és távozáskor kultúráltan annyit jegyeztem meg:

- Ne haragudj, legközelebb, ha itt megállsz, ott hátul/oldalt van aszfaltos út, és nem kell a behajtó közepére állnod. Úgy mindenki ki tud majd hajtani. Kedves hangon mondtam, kicsit lemondóan.

Beszállok, elbattyogok az aszfalton álló haszongépjármű mellett, és próbálom belátni az utat a szép szürkétől. Majdnem kilőnék (mert nem nagyon lehet kilátni tőle, így a fürgeség növeli a túlélést), mikor kopognak. Az ablakon. A hölgy az, magyaráz. Lehalkítom a zenét, ablak le.

- Parancsolj!

Válasza, röviden:

- Mit szólsz te be nekem, hm? Miért nem állhatnék be ide??!?!? Nem fogok a 20 milliós kocsimmal a vizen átmenni, megőrültél?!!?!?! Ki vagy te, rendőr?? Én mindennap járok ide, megbecsülnek, szeretnek. -stb stb stb.

Egy csúnya szó el nem hagyta a száját, az tény.

Válaszoltam, illemtudóan:

- Nem, nem vagyok rendőr. Örülök, hogy a kocsid 20 milliót ér, de az enyémet én vettem. Mi, földönfutó pogányok megbírunk ott oldalt állni, és látod, nem merültem el a mélység titkában, még a kis kocsimmal sem. Szerintem nem kell kiabálni.

Válasza:

- Nem a 20 millió a lényeg (!), hanem hogy miért ne állhatnék ott?!?!?!

A hölgy folytatta, én karba tettem a kezem, és figyeltem. Mindent felsorolt, de minden mondatban benne volt, hogy már miért nem állhatna meg ott, ha akar. Közben egy darázs szállt a bal füle mellé, szóltam is, hogy vigyázz darázs, erre azt mondta: NEM CSÍP MEG!!!

Ok, ha nem hát nem.

Röviden csak annyit mondtam a végén, miután megkérdeztem, hogy végzett e:

- Nehezen hiszem, hogy tényleg 10 perce itt erről magyaráz, és azt sem tudom, hogy a KRESZ szerint állhat-e ott vagy sem. Azt viszont tudom, hogy a zöldségesek ritkán foglalkoznak aszfaltozással unalmas napjaikon, tehát feltételezem, hogy a célja a beruházásnak a bniztonságos és kultúrált parkolás megteremtése volt, és nem az, hogy ő az elejére parkoljon mindennap, ha szeretik őt, ha nem. Nem lehet kilátni, elindulni kaland, parkolni meg tetris. Miatta.

Majd miután ismét kezdett valamit mondani, azt mondtam, sőt, kértem, hogy inkább ezt most függesszük fel, és parkoljon csak tovább ott, holnap is és mindig.

Mert a logika az nem törvény. Csak ajánlás.

79 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes parkolás női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efhábé 2011.07.29. 16:41:26

Dagályos és stílustalan. Aki magától nem méri fel, hogy hol zavar és hol nem, azzal megértetni sem lehet, mert nem tud empatikusan gondolkodni. Legközelebb inkább a halaknak mesélj a tüdős légzés szépségeiről, pont ugyanazt fogod elérni, minket meg megkímélsz egy modoros borzalomtól.

"streetfighter" 2011.07.29. 16:45:13

Azt tudjuk, hogy mit nem vett a hölgy, de azt nem, hogy mit vett.
Áruld el megöl a kiváncsiság!
És még egy bónusz kérdés:
A jobb fülét meg sem közelítette a darázs?

tundrazuzmo (törölt) 2011.07.29. 16:47:28

Én sem értettem meg az alapvető mondanivalót. A terjengős leírástól a helyszín topológiája nem vált átláthatóvá.

Gagyi poszt. Egy turbo rágót megérdemel, egy pendrájvot semmiképpen.

Ui: akinek pedig már annyira kevés problémája van, hogy jenő, a hüjenő fegyelmezésére is tud időt szánni, hát azt nem irigylem, de szívesen hallgatnék tőle egy-két tanácsot, hogy mi a gondtalan élet titka.

felszopó 2011.07.29. 16:52:57

hu lesz itt baj mán érzem :D

J_W 2011.07.29. 16:58:59

Ebből a posztból azt érzem, hogy az írójának egy kicsit szerepelhetnékje van a blogon. Ez egy nagyjából 12 egy tucat sztori a mindennapi életből, rengeteg felesleges rizsával.

BMW 320td 2011.07.29. 17:04:48

mi a f*nak szólsz be egy nőnek hova parkol, úgy se fogja érteni, és őt most leégetted a zöldséges barátjai előtt, hogy nem tud parkolni.
Ezért szarok le mindenkit addig amíg nekem nem okoznak kárt, vagy nem veszélyeztetnek.

BMW 320td 2011.07.29. 17:08:45

ma is egy cigány gyerek átszól a zsigulijából, hogy normálisan közlekedjek?!, mivel nyomtam egy padlót hogy átérjek a zöldhullámon.
"NÓMÁISAN MENNYÉ"
le se szarom, mosolygok, megyek tovább a tempómba, gondolom az zavarhatta, hogy nem kellett szétforgatnom a motorom hogy elinduljon az autó, vagy hogy befüstöltem az orra alá.

higany1971 2011.07.29. 17:27:50

Kellene egy olyan, hogy valaki ír betüket, össezvssza, azoknak, akik szeretik a posztolót fikázni. Csak így:fipsgsgjkpvjékvxévxíévévjsGJGJGJSGJSPVGJSVJSJGFSDJFJSDVGJSDFSJIOPGRUIPGSRG

Ennek adnánk címet és a fafejűek, a kritikusok, a stílustanácsadók alatta kiélhetnék a hajlamaikat.

Az értelmesebbje pedig, aki érti a posztolónak mi volta baja, mert ez általános és mindennapi és probléma, azok beszélgethetnének normálisan. Na??

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.07.29. 18:23:49

Nem mondjátok komolyan, hogy ehhez a két sornyi lényeghez kellett ennyi rizsát költeni? Nem azt kellett volna a bevezetőben leírni, hogy sok a körítés, hanem azt, hogy kevés a lényeg :))))

MittuDomain 2011.07.29. 19:24:06

A posztolónak hányingerebb a stílusa mint a nőnek.
Ráadásul olyan elcsépelt, tipikus mondatokat adott a nő szájába (szerintem már utólag színezve) csak azért hogy még jobban utáljuk a béjemvéscsaj típust:) ellenben ő mekkora nagy arc
" Nem fogok a 20 milliós kocsimmal a vizen átmenni, megőrültél?!!?!?!
Ilyet tényleg mond valaki igaziból?

Vagy egy kamu szarság ez is.

[mike] 2011.07.29. 19:29:08

@BMW 320td: elhiszem, hogy a 10 éves kocsi 150 lóerejét 800-nak érzed.... attól még kaphatsz finom, ropogós 50ezres csekket barátocskám.... :D:D

mezga-aladar 2011.07.29. 19:31:26

nem értem... nem lehetne egy kicsit a részletekbe bele merülni?

légyszi írjál még egy pár sort:)

"aki nem szereti a hosszú előjátékot, az bele se fogjon"

az előjáték szex nélkül az meg minek? azt másképp hívják... mert itt játék nem volt. csak elő-...

vagy fikázni kéne a kőgazdag nagyautósokat?
akkor:
ugye rokikártyás volt?
ugye szlovák rendszám?

Elijah_Baley 2011.07.29. 20:14:09

bazz... patyolattiszta ikszötös, nincs szüksége uborkára és még a darázs se csípi meg, hiába, van akinek bejön az élet :)

CoIie 2011.07.29. 20:29:44

Hányszor 'beszóltak' már nekem ugyanabban szituációban, amikor csak egyenletesen haladok a sávomban és éppen abba a sávba szándékoznak átkerülni: legutóbb a pesti rakparti besoroló kissé nagyobb autós 'követelte', hogy abból a sávból, ahol haladok végig a Duna mellett, 'tünjek el'... Egyszerűen dudálnak, mert fruszrált 'dühükben' mást nem tehetnek, ahelyett, hogy lassítva mögém, vagy gyorsítva elém kerülnének! ;) Tele vannak bénákkal az utak, azért sem lassítok, de nem is gyorsítok, továbbra sem!
Ja, és oda parkolok ahova csak akarok! Aszfaltra vagy sárba, kinek mi köze...! ;)))

Tibi88 2011.07.29. 21:24:45

@CoIie:

Ahogy a villamos megy a kocsiszínbe, keresztezi a sín az utat. Ezért eléggé szét van hullva az aszfalt arra, mindig lassítok 20ra kb, hogy ne üsse szét az autót. Ma is megcsináltam ezt, mögöttem lévő meg éktelen dudálásba kezdett és bejött mellém. Leengedtem az ablakot és meg akartam kérdezni hogy mi a baja. Ahogy leért az ablakom az ember nézett ellenkező irányba és nem vett tudomást rólam. Pedig csak annyit kérdeztem normálisan hogy mi a baj... Nyomni tudja a dudát, mert azt hiszi hogy megijednek tőle. Amióta vezetek ha 3x megnyomtam. Akkor is havernak jeleztem :D
Ha balesetet kell elkerülni akkor nem tudsz dudálni, ha meg nem kell akkor minek nyomkodnád

lordjim 2011.07.29. 21:37:37

hüjebéjemvések,csak a pajszert értik

usual man 2011.07.29. 21:47:52

Na hello!
Bocs, ezen a néven tudtam belépni. Re Richelieu vagyok.
Elmondok néhány dolgot azoknak, akik úgy érzik, hogy stílus, ízlés, lényeg, és minden egyéb megmondói:
- nem, nincs szereplési vágyam itt. Kb félévente beküldök 1 posztot, azt kirakják, mert megosztó, és ennyi;
- van, akinek bejön, van, akinek nem;
- nem én rakom ki, és nem írok 33 levelet, hogy mikor kerül már ki;
- ha ott lett volna bárki közületek, nyilván ugyanezt teszi, vagy dudál, és bemutat;
- névtelenül (mint én is) írogató mindentudó Xarjancsik véleményére nem adok ugyan, de jól szórakozom rajta, mert ennyi nekem is jár;
- nem, nem érek ennyire rá, sőt, annyira nem, hogy nem szoktam sok blogot olvasni, mint "te";
- a modoros, az nem betegség, hanem egy elcsépelt szar duma. Én így írok, sokat írok (írtam), jelent meg könyvem, meg még pénzt is adtak érte. Tényleg bocs érte.
Valamint T. Hölgy tényleg ezt mondta. Aki kitalál sztorikat, hogy posztoljon: egészségére.
Megírhattam volna azt is, hogy törte totálkárra egy részeg köcsög az autómat egy csütörtök reggel munkába menet, és hogy mennyire lexarja azt a rendőrség, a biztosító, és a végén én fizetek rá, de akkor mi lett volna? Semmi. Max valakinek, aki a világ tudásának birtokában van, az is modoros lenne.
Peace.
u.i.: a zöldségesnél állat a dinnye!!

usual man 2011.07.29. 21:52:41

@usual man: ember, ez a komment modoros volt, szar, és stílustalan. Kímélj meg minket az ilyenektől!!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.07.29. 22:10:17

Ehh, bla bla, blal blal bla, bla. Blaaaaaa...

1kutya 2011.07.29. 22:19:29

@usual man: modoros, nem modoros, nekem lejött!

sajnos magyarországon az utóbbi 20évben létrejött egy olyan réteg, akik azért, mert nekik valamivel több van, mint a nagyátlagnak (50-70%?), azt hiszik nekik mindent lehet. zömük sajnos mélyen lentről jött - komlón nincsenek olyan mély tárók - ehhez igazodik a szellemi szintjük is.

nos őket mind a felső 10%, mind a velük kb egy vagyoni szinten lévő, de kulturált, művelt, nem negatív iq-val rendelkező réteg lenézi, mitöbb a fent említett átlegember vagy átnéz rajta, vagy pök egyet mikor találkozik vele.

nos ez a réteg próbálja meg kiélni magát az utakon és levezetni kisebbségi komplexusát a napi közlekedésben.

bár, ha nem lennének, Silentnek be kéne zárni a blogot:-DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.29. 23:01:12

meg egy tanarember aki tanitani akar
ti mindig a masikkal foglalkoztok?
hihhetetlen
neveld a gyerekeidet, ne idegen holgeyekt
mindenkinek jobb lesz

usual man 2011.07.29. 23:02:53

hagyma
nem tanárember vagyok bakker, hanem az, aki nem xarik a világra úgy, mint Te. Vicces, mert én nem foglalkoztam Veled, Te meg velem igen. De megtisztelsz :-) Na joccakát

''autónepper.'' 2011.07.29. 23:30:33

mihez kellet uburka meg paradicsom?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.29. 23:54:10

@usual man: en a posztatal foglalkozom, nem veled
neki irtam, ha Te irtad akkor neked,, altalaban ha valaki posztol arra lesz valasz
az en valaszom meg ez volt
nem parkolt tilosban, csak a Te elveiddel ellentetesen nem allt hatra es oktattad
nekem ez nem jon be
ezt el is mondhato es el is mondtam
en i szoktam duhongeni, ha valami nem tetszik, mert lathatoan az illeto nem erzekeny a dolgokra, de sosem mereszelnem oktatni
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.29. 23:57:39

ja mar latom re-richaliou
bar lattam a hozzaszolast ezen atsiklottam
de a tenyeken nem valtoztat
utadban volt?
nem?
kellett szolnod?
nem
szoltal?
igen
felesleges volt ?
igen
mondjuk ha hozzam szolsz ilyen ugyben atnezek rajtad es folytatom a vasarlast
ha rad allt volna akkor megertem hogy reklamalsz, de igy.......
folosleges konfliktuskereses, raadasul a holgy sem volt bunko, mivel odament beszelgetni gondolom zavarta, hogy egy idegen beszol neki
engem, is zavarna
joejt:)

D4D 2011.07.30. 02:32:01

@usual man: Ha ott lettem volna, akkor én dinnyét is vettem volna.

D4D 2011.07.30. 02:33:55

@''autónepper.'':

Nekem a feleségem karikázza, ecetes lébe teszi, aprít hozzá egy kis lilahagymát, és általában sültekhez vagy egybe sült fasirthoz esszük.

KaPé 2011.07.30. 07:47:12

"azt sem tudom, hogy a KRESZ szerint állhat-e ott vagy sem"

Elég szomorú.

indapass90210 2011.07.30. 08:30:17

Hát én csak annyit szeretnék mondani, hogy az x5-ös picsa pasijának sokkal jobb a szexuális élete, mint a posztolóé!

kzolika 2011.07.30. 08:42:54

A leírás alapján helyes anyu lehetett, biztos jól karban van tartva. Én inkább próbáltam volna megkúrni.
Nem volt egy kicsit fáradt feje? Az olyanok nincsenek kielégítve és ugranak a faszra.

gorillka 2011.07.30. 08:46:56

@MittuDomain: sajnos tényleg mondanak ilyet.
Tavaly volt egy tükrös koccanásom, az illető arra hivatkozva követelt betétlapot, hogy az ő kocsija a drágább (?), neki legalább 100e megcsináltatni a tükröt...
ja, és azért nem húzódott le (ellentétbe velem), mert akkor a bokor összekarcolja a kocsiját (ami egy nemalegújabb modell merci volt),
ja és mindezt román rendszámú autóból, anyázva, tegezve
Ha nem velem történik, én sem hiszem el

MittuDomain 2011.07.30. 09:02:07

@gorillka: Én azt vágom hogy karcolás meg koccanás esetén egy nagyobb értékű autónál érthető a méreg.
de tócsába belemenés? hagyjuk.

MittuDomain 2011.07.30. 09:12:01

@usual man:
Látom azért tudsz te tárgyilagosan,erőltetett humor és felesleges körítések nélkül is írni ha arról van szó :)

gorillka 2011.07.30. 09:30:57

@MittuDomain: ki tudja mi van a tócsában? 20 cm-es kis gödör, semmi...
Ha tehetem én sem megyek bele.
Nálunk van egy keskeny út, jellemzően a terepjárósok nem teszik le egyik kereküket sem az útról (nehogy sérüljön a futómű..), ha nem akarsz ütközni, a kisebb autónak kell lemennie

modav 2011.07.30. 09:38:22

20 milliós kocsi, és nem lehet vele pocsolyába állni? Gáz. Bár ha beláthatatlan a tócsa, Vagyis még nem jártam ott így nem tudom mi van alatta, vagy, hogy milyen mély, a jó pár nullával kevesebbet érő kasznimat sem állítom oda.

Venni kellet volna inkább egy dinnyét.

Egyébként az elmúlt két év tapasztalata:

Méregdrága autóból egyre több az udvarias, kifejezetten előzékeny vezető. Míg az igazán régi 15-20 éves kassznikból (Egyébként nekem is ilyen van) egyre több a büntifékes prosztó barom.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.07.30. 09:44:59

Jó a poszt, magam is sokszor agyalok a 20 millás autósok elmeállapotán.
Valszeg ők úgy gondolják (nem mindegyik) hogy az ember nem azért ruházott be és fizet többet az autózásért, hogy aztán még parkoljon, gyalogoljon, indexeljen és tötymörögjön.
Ezzel a beruházással egyszersmind jogokat, sőt egy egészben egy csoporthoz való tartozást vásárol. Látszólag, mert ez persze attól független, hogy tud-e akár egy értelmes mondatot mondani, vagy írni-olvasni.

TH 2011.07.30. 09:48:21

@usual man: attól még, hogy jelent meg könyved, és hogy te "így írsz", attól még a stílusod továbbra is rossz. Ezt azért le lehet írni, ugye? Azt megértem, ha nem esik jól, de attól még a tény tény marad, hogy ez az írás nem sikerült jól. Olvastam tőled jobbakat itt a blogon, de ez most sem tartalmilag, sem stílusilag sem tetszett. A stílusod leírására meg talán a "cirkalmas" vagy "dagályos" jelzők jobban illenek a modorosnál.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.30. 09:57:34

Pomáz régebben volt jó. Mióta ezek beköltöztek, azóta jobb onnan menekülni.

zsitva 2011.07.30. 10:01:34

Tantóóónéniííí !
Az úgy kezdődött, hogy visszaütött !

Ráérő ember kéretlenül oktatja közlekedő társát, majd megsértődik.

2001 nyara.

A foglalkozás elérte a célját, hisz az idő eltelt.

Olyanmind1 2011.07.30. 10:05:18

A legfontosabbat miért nem tudhatjuk meg? Milyen idő volt aznap? Mit vett a nő és mennyiért?

fehéregér 2011.07.30. 10:09:20

@hagyma: vicces vagy ember, miközben leugatod a posztolót "tanárember ...aki másokkal foglalkozik, nevel" etc, közben te ugyanúgy "neveled" őt, de legalábbis kritizálod, mert nem úgy gondolkodik, cselekszik, mint te.

Állandóan beszólni, igazságot, észt osztani borzalmas, de a társadalmi együttélés finom szabályaira azért időnként nem árt figyelmeztetni a másikat, az sem igaz, hogy hatástalan. Iszonytató bunkó egy népség vagyunk, tele hagymákkal, akik úgy gondolják, hogy "közöd?" Ez a "neveld a gyerekedet" különösen hülye egy beszólás, a gyerek a társadalomba szabadul ki az otthon védettségéből, amikor valaki próbálja a maga módján finomítani a társ.együttélést, akkor épp a gyerekére is gondolhat. Én is szoktam szóvá tenni, ha kétszáz éves papírvékony öregasszonyoknak b*sznak átadni a helyet a BKV-n, ha a közértes biztonsági őr azonnal és látványosan a cigány ember nyomába ered, ha a buszsofőr, miközben leszállítja az ittas hajléktalant még meg is üti, és számtalan esetben. Két gyerekem van, nem mindegy hova engedem ki őket. Könnyebb és kényelmesebb mindig csöndben "konfliktuskerülni", de ezt az individualista lustaságot még pozitívnak is beállítani, az már pofátlanság.

ergerberger 2011.07.30. 10:16:22

Érdeklődnék, hogy a prosztoló ilyen bátran oktatta volna a kollégát akkor is, ha az egy nagydarab férfi, vagy esetleg akkor csendben befosva elsunnyogott volna a gecibe?

Démonmac1 2011.07.30. 10:16:49

Jót vigyorogtam ezen, kissé csapongó, de tetszett:)
A konfliktus elharapózásának meggátolása érdekében, nem kellett volna lehúzni azt az ablakot, hadd főljön a nő agyvize:)

D4D 2011.07.30. 10:37:21

@gorillka: Én is járok egy ilyen úton. Mindig megállok, és megvárom, míg a terepjáró megy le. El is szoktam magyarázni nekik (Csak amelyik megáll egy kis magyarázatért az ablak mellett) hogy a TJ-vel kell lehúzódni, mert az enyimnek leér az alja..

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.07.30. 10:46:37

@zsitva: seggfej szabályraszarónak meg mindenki ráérő aki észreveszi seggfej seggfej mivoltát és azt fényképpel illusztrálja!

É2I 2011.07.30. 10:48:23

Ez szép: 20 milliós autót nehogy mán' sár érje. Ezért, de csak ezért daszódna meg nevenapján, apja által.
A többire meg csak annyit, vica-versa.

on
A pocsolyákat én is kerülöm, tényleg nem tudni mi rejtezik alatta. De nem mások kárára! Ha úgy adódik, akár meg is állok, hogy a szembejövő el tudjon menni, majd aztán kerülöm ki.

Roy 2011.07.30. 10:54:55

Megkérdeztem volna, hogy miből tellett 20 millás kocsira, és utána jól pofánb@sztam volna.

dekás dezső 2011.07.30. 11:10:02

20 milla az lófasz, a csajom kb évente elver annyit a kutyakozmetikában.
és persze sosem jár zöldségeshez:P

zuulululu 2011.07.30. 11:26:20

"...Meg néhány kóbor kutyával. Utóbbiak a történet szempontjából lényegtelenek...."

"....belém rongyolt százzal. Reggel 8-kor. A történet szempontjából ez is lényegtelen momentum."

Akkor mi a jo budos picsaert irod le pocsom-occse, hmmm?
Raadasul egy volvo a szemed fenye, pffff, inkabb kussoltal volna.

qrisz 2011.07.30. 11:29:48

A hölgy biztos "egzisztenciálisan stabil" férfiakat keresett egész életében. Esetleg politikus-hozzátartozó. Nagy klasszikusa lehet a mostani "trendi nőfajnak" hihi.

higany1971 2011.07.30. 11:59:03

@fehéregér: Sajnos ezt itt igen nehéz lesz elmagyarázni. Ugyanis azok, akik lázadnak, ők az a réteg akikre rá szoktak szólni, mert rájuk kell. Ezt ők nem érthetik. Rám még életemben nem kellett ilyenért szólni, mert nem így működöm. Szerintem rád sem. Azt meg külön nem értem, hogy a stílus miért érdekel itt embereket jobban, mint a mondanivaló. Ez is jellemző. A lényeget nem látják, miről szól a poszt, de kéretlen kritikus, esztéta annyi van itt, mint a pelyva..Sokadjára tapasztalom itt ezt és sokadjára ugyanazoktól..

Pszt! 2011.07.30. 12:17:58

Pedig tényleg beszóltál. Ilyen a magyar. Irigy, mert a másiknak olyan autója van, aminek az árát ő egy élet alatt sem keresi meg.

hallari 2011.07.30. 12:49:02

"NEM CSÍP MEG!!!" :))))) Agresszív kismalac 2.0. Biztos emlékeztek arra a viccre, amikor agresszív kismalac beesik egy gödörbe és a nyuszika azt mondja: várj kismalac, mindjárt hozok egy létrát. NEM VÁROK!!! :)))

lrs 2011.07.30. 12:57:41

Az utóbbi időben számos esetet láttam amikor jól szituáltnak tűnő nők meglehetősen bunkó mód közlekedtek. Talán ebből a helyzetekből adódó disszonancia, miatt maradandóbbak ezek a helyzetek.
Megértem a post beküldőjét, mert üdülő városban lakom. Itt teljesen megfigyelhető az, hogy a szezonban az ide látogatók egy jelentős része, hozza magával a a közlekedési "kultúráját" is. Megteremtve újra azt a miliőt melyből el jöttek pihenni, kikapcsolódni.
A modorosságról annyit, hogy a lányom most olvassa a Vukot, és küszködik vele.Nem ért sok mindent.Mondtam neki, hogy az író leírhatta volna így is:
A rókacsaládot kiirtják, de egy megmenekül, és felnő.

aha, persze 2011.07.30. 13:48:48

2011 július 25. Magyarország, Pomáz. A bla-bla-bla-bla, bla bla-bla. Bla-bla-bla bla-bla-bla-bla bla-bla-bla bla-bla-bla-bla-bla. Bla-bla-bla-bla-bla-bla bla-bla-bla-vbla-bla-bla. Bla-bla-bla bla bla-bla.

-Álj má' odább!
-Ne szójá be!
-Darázs!
-Nem csíp.

Bla-bla-bla-bla, bla bla-bla. Bla-bla-bla bla-bla-bla bla bla-bla-bla bla-bla-bla-bla-bla. Bla-bla-bla bla-bla-bla bla-bla-bla-vbla-bla-bla. Bla-bla bla bla bla-bla.

Phátyol Ferenc 2011.07.30. 14:03:29

tényleg mit szólsz be? bárkit felidegesítene ha valami idióta elkezdené magyarázni csak úgy a baromságait. a csajnak azonban nem csak az autója drágább, de az esze is több mint neked. egyrészt közölte veled, hogy hol a helye gy magadfajta prosztónak, és a kipellengérezett "nem csíp meg" is visszájára sült el. ugyanis a darázs tényleg nem csíp meg, ha nem kezded el basztatni, hanem fogja magát azt elrepül. ahogy az általad leírt példában is történt.
azt viszont sosem fogom megérteni, hogy az ilyen szerencsétlen hozzád hasonló balfaszok honnan veszik maguknak a bátorságot, hogy kioktassanak bárkit is.

pengusz 2011.07.30. 14:11:11

"névtelenül (mint én is) írogató mindentudó Xarjancsik véleményére nem adok ugyan, de jól szórakozom rajta, mert ennyi nekem is jár;"

Legalább beismered, hogy te is egy vagy közülünk, Xarjancsik közül :D Így korrekt

Nyugodtság van! 2011.07.30. 14:25:42

Az az ember aki az 5 mondatos mondanivalóját fél oldalban közli. egyéb gazságokra is képes. Béemwés, lexusos, mercis köcsögöket nem érdemes kultúrált viselkedésre tanítani, mert tajbunkók. Amiből értenének az a baszott nagy pofánverés, nőt azonban nem ütünk meg, az ilyen fickók meg kigyúrt vadbarmok, így meg suicid dolog őket megütni. Marad a dolgok leszarása és csönben eloldalgás. EZ van.

Büszke_troll 2011.07.30. 14:34:46

@Nyugodtság van!:
egyszerű ember, egyszerű gondolkodással.

Biztos tiéd lenne a kincs.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.30. 15:22:06

@fehéregér: en nem ugattam le, O posztolt, megirtam a velemenyemet, mert ez egy forum
ha a haverjaival beszelget egy kocsmaban biztos nem megeyek oda es magyarazom el, miert nem ertek egyet azzal amit mond
tehat a dolog santit
lehet hogy bunko nepsegnek tartod magatokat es engem, de en mar nem otthon vagyok bunko
a felsorolt peldaidban en iss szolnek, sot lehet rendort is hivnek ha valaki megut valakit
teketizi men
itt arrol van szo, hogy posztolo szerint , bar nem serti a kresz-t bar senkinek nincs utba, de takarodjon hatra, mert O is odaallt sot inkabb tunik problemasnak a masik autojanak irigylese
nem, ilyen esetben nem mennek oda nevelni, mert semmi kozom hozza, ha a zoldseges akar majd szol neki, ha tilosban all akkor meg a rendor
amugy veled ellentetben en nem minositettem sem a magyarokat sem senkit, csak megjegyeztem, tok ertelmetlen volt beszolni a holgynek
es ezt tartom is

/ps. egyszer mentem bele egy pocsolyaba, mar itt kint, 50 centis katyu volt alatta es egy aruhaz parkolojabol vezetett ki, szetszakadt az egesz jobb elso lengokar vagy mi a fax/

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.07.30. 18:12:59

@fehéregér: minden blogon ezt csinálja a felvágós amerikás magyar, xard le te is! ;)))

higany1971 2011.07.30. 20:11:34

@hagyma: Kicsit sem értelmetlen. A hozzá hasonló xarokat nevelni kell, mert bunkók. Ja hagyod, azt hiszik, jó ez így. Lóxart..Ez nem ország függő, hozzáállás kérdése. Én is beszólok az ilyeneknek. Kapják be, ha nem tetszik. Pont ugyanannyi jogom van beugatni, mert prosztó, mint prosztó mód megállni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.31. 11:22:53

"legalább 8 métert kellett a boltig gyalogolnom, szemben a megszokott 6 méterrel. "
Nem vagy sikeres embe, azok az ajtó elé állnak :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.31. 11:24:55

@hagyma: Sajnos ha az idegen hölgyet valaki nem nevelte meg (az anyja) akkor az ő gyereke sem lesz nevelve.
Elég sokan vannak ebben az országban, akikre ráférne pár pofon, hogy ne higgyék azt, hogy nekik mindent szabad.

higany1971 2011.07.31. 12:04:05

@ColT: Pontosan. Csak kevesen vannak-vagyunk, akik felvállalják, kéretlenül, ezt a szerepet és a vele járó kellemetlenségeket.

MittuDomain 2011.07.31. 12:50:41

@higany1971: "Azt meg külön nem értem, hogy a stílus miért érdekel itt embereket jobban, mint a mondanivaló."

Hálistennek rohadtul nem érdekel(ne),ugyanakkor nagyon zavar.Mondhatni kerülöm ezt a fajta stílust.
Pont a lényeg veszik el ilyenkor a számomra mert őszintén nincs is kedvem végigolvasni az egészet.
Amúgy szívesen járogatok ide, sofőr vagyok,sok a tanulságos eset :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.31. 13:18:24

@MittuDomain: Miért, szerintem tök jól fogalmaz. Sajnos ez a fajta igényesség ritka, gondoljunk bele, hogy netes újságíróknál szinte már sikk a rossz helyesírás is, nemhogy a normális fogalmazás, olvasmányosság.

messalina 2011.07.31. 13:46:29

szerintem lehet, hogy megcsípte a darázs, csak akkor már csak azért is úgy csinált, mintha nem csípte volna meg.

MittuDomain 2011.07.31. 17:29:05

Persze, mondjuk egy irodalom-vers-humor oldalon vagy blogon ahol ez a fajta igényesség(?)és olvasmányosság az egyik fő kritérium lehet, vagy szinte már kötelező.

De nem itt,ahol inkább arra kellene törekedni hogy tárgyilagosan, érthetően írjunk,ha már beírunk, legalább a szituáció miatt is, lehetőleg kerülve a felesleges mellékszálakat, és a felesleges gyermeteg humort.
Na mindegy van ilyen, látom ez sok embernek bejön,engem idegesít kb. már az ötödik sor után, biztos én vagyok fura :)
Én egyébként vártam hogy a posztoló elküld
a végén pdf-ben egy zöldséges árlistát is :)

A netes újságírás valóban néha a legalja és akkor még a rossz helyesírás ugye..,de itt most nem ez a gáz.

higany1971 2011.07.31. 17:49:58

@MittuDomain: Igazad is van, meg nem is. Ugyanis a poszt írójának joga van eldönteni, hogy van kedve megosztani a sztorit, mitől gondolja úgy, hogy szórakoztatóbb és el is fogják olvasni és az ő érzései is átjönnek. Az,hogy esetleg ez néhány ember ízlésével nem találkozik, szerintem nem akkora probléma. Sokkal nagyobb probléma egy rosszul, bután és unalmasan megírt, száraz valami, mert még történetnek sem tudom hívni. Persze túl nagy lére nem kell ereszteni a sztorit, itt egy icipicit ez lehet a baj, de messze nem olyan kritikus, mint ahogy ezt, unalmukban, néhányan fikázzák. Sokkal nagyobb baj az a tendencia, ami a sztoriban le van írva. Mert abból egyre több van. Nem elég, hogy büdös-bunkó, de még öntudatos is és kikéri magának! Egy jobb világban jól szemen vághatnám az ilyet;-) Menyivel vidámabb lenne és utána nem csinálná többet, az tutti:-)

MittuDomain 2011.07.31. 18:17:13

@higany1971:
Kiről beszélsz egyébként a csajról vagy a posztolóról? :)

A csaj egy bizonyos réteg..felesleges "nevelni" az ilyet,teljesen más az értékrend,gondolkodás,hazamegy és elmeséli (ha megmarad benne) nyilvánvaló hogy ott és akkor te leszel főgenyó.

Ha nincs anyagi/erkölcsi kár,elfordulni, gondolatban leköpni, persze normális igazságérzetű ember ilyenkor, és sajnos utólag egy jónagy pofont kiosztana azért..

De itt most nem volt akkora a "baj" egyébként. Szerintem.

higany1971 2011.07.31. 19:19:56

@MittuDomain: :-) Természetesen a csajról. Nekem mindig az jár a fejemben, ha a hozzá hasonlókra ráhagyod, soha semmi nem változik. Persze, könnyebb elfordulni, de jó is?? Nem tudom..Valóban itt nem volt nagy baj, de annyi ilyen van, naponta..A minap én szóltam így be a foodos csaj a Tecsó előtt megáll, gondolom a dolgozóknak szállít kaját, a sárga felfestésen, a zebra elé, a bejáratba, a tábla mögé, miközben én a bajárat másik oldalán, de pontosan ugyanannyira mint ő a tök üres parkolóba parkoltam be. pina kikelt magából, ordított, anyázott, hisztizett, hogy merek én neki szólni:-))) Rendesen rohamot kapott és full alpári stílusban keményített, még meg is akart verni.-)))

Én meg az áruház közepén elmeséltem neki, az ő stílusában,hogy nehogy már neked álljon feljebb, vazzeg, Te parkolsz a tilosba:-)) Ne félj, azóta nem áll oda.-))) Amikor elment, az emberek csak bólogattak, meg mondogatták, igazam van...Ők mégsem szóltak..:-(( Miért?

MittuDomain 2011.07.31. 19:39:45

@higany1971: Kajaszállítók, kis/nagy áruszállítók meg vannak győződve róla hogy ez nekik jár mivel éppen dolgoznak..de az ilyen megteszi szabadidejében is mert hozzá van szokva

Alikam 2011.08.01. 16:52:39

Körülbelül így is képzelek el egy csili-vili bömbölővel járó sznobot.

Azt hiszi, hogy az ő szarja nem büdös.

mohopasi 2011.08.03. 11:33:24

Tényleg feleslegesen bőbeszédű írás, de egyrészt igaza van, másrészt csodálom a türelmét.... Én lehet lekiabáltam volna a csaj fejét. Azt már jóideje megfigyeltem, hogy bizonyos összeghatár feletti kocsival rendelkezőknek mindenféle üzletből az lenne a megfelelő, ami úgy működik mint a mcdrive. Lehetőleg ki se kelljen szállni, de ha muszáj, akkor azt az ajtóban közvetlenül.

Mr. X 2011.08.06. 14:12:04

Tócsába nem hajtunk bele. Hogy miért is?

kepgep.hu/2011/07/30/main/2-3.html












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása