Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Direkt nekem jött a barom

2011.10.07. 07:52 :: Don Blasius

Jó dolog, hogy időnként segítünk egymásnak és lemondunk elsőbbségünkről egy másik közlekedő javára. Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy a másik jóindulatával vissza szabad élni. Én nem szoktam felhúzni magam azon, ha valaki nem enged maga elé, más országokban ez még ennyire sem működik, mint nálunk. Volt, hogy láttam én is, az illetőnek nem tetszett, hogy nem engedtem be, de az is maximum csúnya nézésben merült ki, aztán ki-ki ment a dolgára, nem dőlt össze a világ. László összefutott egy olyannal, aki viszont ennél durvább módon adta tudtára, hogy nem tetszik neki a helyzet.

Gyors sztori, hogy milyen országban élünk.

Múlt hét pénteken reggel mentem dolgozni a Farkasréti temető mellett az Érdi úton lassan csorogtam lefelé. Ilyenkor mindig ez van, mert a Süveg utca felől sokan jönnek, és itt csatlakoznak be.

Általában szépen működik a zipp- zár elv, a kereszteződésnél mindenki beenged maga elé egy autót, én is így tettem. Legnagyobb meglepetésemre egy “nagyonsietekésfontosabbvagyoknálad” szakadt sárga furgon megpróbált beslisszanni elém másodiknak, nem tudom, miért nem tudott várni, nem értem, nyilván a Balkánon nőtt fel, azt tanulta, sanyarú sorsa, nehéz gyerekkora volt, nem tudom.

Még csak nem is tettem arra utaló dolgot, hogy jöhet, semmi. Agresszív volt, ennyi. Fékezés, dudálás, aztán bejött mögém, ahogy eredetileg kellett volna. Itt már gondoltam, hogy “barátom, lehet, jobb lett volna, ha előttem vagy a szaroddal”, végig úgy jött mögöttem, hogy szerintem a két autó között nem volt egy méter. Ez így ment a Stromfeld úti lámpás kereszteződésig, de igazából én már el is felejtettem a történetet, jól van, hülye vagy, majd hagyok magam előtt több helyet fékezni. Piros, megálltam.

Már jó ideje álltam, amikor egy kis lökést éreztem hátulról. Belenéztem a tükörbe, nagy sárgaságot láttam, “b***meg, nekemjött”. Szándékosan nekem engedte a fostaligáját. Öv kikapcs, gondoltam, kipattanok, és leüvöltöm a fejét, hogy nem ukrajnában vagy, de mire az ajtót kinyitottam, már ő is kinn volt. Mondom, “nekem jöttél B****meg”. Erre ő vigyorogva, “nem mentem neked”. Tudta jól, hogy úgyse tudom bizobnyítani, kicsi volt, tanú nincs, nem látszik. Már indultam volna, megbeszélni a történetet, amikor megláttam, hogy két kisgyerek ül mellette, olyan hatéves forma. Na, akkor gondoltam, ez a két kisgyerek nem tehet arról, hogy az apjuk/ sofőrjük egy ekkora baromállat, nem rémisztem őket halálra, hiszen nem vagyunk állatok (én legalábbis biztosan nem) visszaültem, elidultam.

A következő lámpánál már rutinosan hagytam magam előtt annyi helyet, hogy folyamatosan csorogni tudjak előre, és ne tudja megint megcsinálni, de azért megpróbálta a rohadék. Aztán az a gondolatom támadt, hogy az iskolánál a zebránál mindíg van egy rendőr. Szólok neki. Na, nem azt mondom, hogy szándékosan nekem jött. Ó nem! Mivan, ha “véletlen” volt. Egyszerűen csak annyit mondok, hogy kétszer nekem jött picit, és szerintem meg kellene nézni, hogy az autó megfelelő műszaki állapotban van- e, mert szerintem nem jók a fékei…

Sajnos nem volt a zebránál a rendőr. Pont aznap nem. De esküszöm, hogy ha még egyszer meglátom a furgont, és ott a rendőr, megcsinálom. Nem hiszem el, hogy ekkora barmok vannak ebben az országban…

57 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak veszélyes követési távolság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.07. 08:11:29

gyámügynél azért jelentsd be, hogy veszélyezteti a gyerekeit, meg rendőrségre feljelentés, hogy a kresz szabályainak nem megfelelően szokta szállítani a gyerekeket.
hátha.

Caslav 2011.10.07. 08:12:52

A furgonosok egy külön állatfaj, tisztelet a kivételnek.
Ja és remélem pár idióta nem fog szétoltani kommentekben.

pengusz 2011.10.07. 08:48:30

@Caslav: "A furgonosok egy külön állatfaj, tisztelet a kivételnek."

Egyik nap megyek nulláson Csepel felé. M6 lehajtó után kis sávszűkítés van. Idiótának pont ott kellett előzni(cége sfurgon, nem számít semmi), de úgy, hogy ment tovább nyílegyenesen, kb. fél métert átlógott a szélsőbe (itt voltam én). Én csak akkor vettem észre, amikor majdnem hozzáért a tükörhöz (jobbra sehová, betontömbök vannak). Na akkor duda, és észrevette, hogy a sárga vonalat kellett volna követni.
És ezek a "hivatásos" sofőrök? :D

Bladika 2011.10.07. 09:07:34

Nálam lehet a fogadásokat megtenni, hogy hanyadik hozzászólásban fogja valaki megmondani, hogy a posztoló a hülye (és a hibás) mert nem engedte be!

!kkritt! 2011.10.07. 09:28:29

A legközelebbi találkozás alkalmával apukát/sofört análisan kielégíteni egy kifejezetten erre a célra rendszeresített, korrodált kipuffogódobba aplikált, sünsertés segítségével.

!kkritt! 2011.10.07. 09:29:42

Természetesen egy "F"-fel a helyesíráslovagok kedvéért:-)

amatőr 2011.10.07. 09:31:21

Gyerekülés volt? Ha nem, távozást megakadályozni, rendőrt hívni... Három ülés volt elöl a furgonban, és a két gyerek szabályosan rögzített gyerekülésben ült? Ja nem, csak kettő, és a jobb egyben egy ülésen ült a két gyerek... te csak a gyerekek veszélyeztetését akadályoztad volna meg ezzel.

yoda-jedi 2011.10.07. 09:32:21

két primitív budai hegyi barom... nem is tudtam hogy oligarhák+politikusok is posztolnak ide...

igen a már a 8dik kommentben...

yoda-jedi 2011.10.07. 09:34:14

@Bladika: és ?? mi a lóf@szért nem engedte be... fizikai agresszióhoz két po:cs kell...

Axim 2011.10.07. 09:40:47

@yoda-jedi: Tök jó, hogy eddig kibírtam, tudtam, hogy én leszek a pöcs! :) Bár azért a 15. hozzászólásban reménykedtem. :( Nem te voltál véletlen a furgonban?

Axim 2011.10.07. 09:46:00

@yoda-jedi: Bárcsak oligarcha/ politikus lennék... Akkor nem 50 km- ről kéne bejárnom egy 5 éves, 150 000et futott, kb 1 millát (se) érő autóval.

yoda-jedi 2011.10.07. 09:46:31

@Axim: egyszerűen nem értem hogy a "qva okos budai" miért nem enged a "tahóvidékiparasztnak" (nyilván szakadt furgon vs terepjáró... az egyben társadalmi szimbólumok...

a törtetés mindenkin átgázolás vitt fel a hegyre? ugye? jó kis állami állásod van? kétmillás fizetés? herevakarással?

yoda-jedi 2011.10.07. 09:47:38

@Axim: na ne mond hogy farkaréti temetőben vagy sírásó...

Petrodon 2011.10.07. 10:01:10

"kicsi volt, tanú nincs, nem látszik"

Akkor?

sapka 2011.10.07. 10:12:29

csodálatos! azért mert budán történt az eset, a posztoló a kurva okos budai.
ha meg pesten történt volna, akkor pesti proli lenne.
hát barátom én is át szoktam jönni budán, pedig nem vagyok budai és elém is be szoktak jönni. azokat be engedem. aki be akar erőszakodkosni, azokat nem mindig. udvariasan, figyelmesen igyekszek vezetni, 10-ből kilenc alkalommal nem a gázra lépek, ha látom, valaki meg akar érkezni a sávomba, de amikor le akar gyalulni, meg "sietek, te meg nem és nekem igenis fontosabb dolgom van", hát nem vagyok udvaris és előzékeny. menjen az anyjába.
és nem vagyok kurva okos budai. csak azt gondolom, szépen is lehet besorolni, meg úgy általában közlekedni.
aki meg így alkot véleményt, hogy kurva okos budai, inkább kicsit gonmdolkodjon el, mitől ilyen frusztrált...

Axim 2011.10.07. 10:22:04

@sapka: De jó, hogy ezt nem én írtam. Csak annyi kiegészítés, hogy ha akartam volna se tudom beengedni, mert mire az első aautó bejött elém, már nem volt hely. Amikor megláttam, hogy helyzet van, dudálás közben megálltam. Ha annyira erőszakos lett volna, bejöhetett volna elém, de nem volt hol. Utólag már az is megfordult a fejemben, hogy esetleg nem látott, csak akkor meg miért lett ennyire ideges...

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.07. 10:33:25

Indításként két büdös nagy pofon a két kisgyereknek, "hogy ne legyetek olyanok, mint ez az állat itt!" - felkiáltással.

Utána az elboruló agyú furgonost már csak leütöd viperával, és ott hagyod. A kerekek alá ne felejts el szögeket hinteni, hogy utánad se tudjon jönni.

hawkeye 2011.10.07. 11:19:17

@tundrazuzmo: A harmadikat meg ennek a jedik szégyene zöldfejű trollnak tedd félre....! :)))

Alikam 2011.10.07. 11:27:25

@Axim: buta vagy, hogy ennyiben hagytad. Azért szerintem van az a határ, amikor már nem lehet túllépni a dolgokon.
Ha csak bemutat, vagy beszól, arra még lehet is szarni,d e amikor már a tulajdonodban kárt akar okozni, vagy okoz is, akkor azért az már nem ugyanaz a kategória.

Egy sallert simán megérdemelt volna, aztán utána pattogjon.
Beléd ment? Ki?
Megütött? Ki?

Axim 2011.10.07. 11:38:48

@Alikam: Á, eszembe se jutott, hogy megütöm. Kárt nem tett az autóban, semmi nem látszott, ezt nagyon jól tudta ő is. Ha megcsapom, én kerülök bajba. Csak el akartam volna vele beszélgetni, ami nyilván kurvaanyázásba torkollott volna, annak meg szintén semmi értelme. Hülyékkel ne vitatkozz, mert legyőznek a rutinjukkal. Gondolom, van neki 90 IQ- ja, ami arra elég, hogy a- ból b- be elvezesse a furgont, egyen, igyon, és ne sz**ja össze az udvart. Ráadásul a gyerekek is halálra rémültek volna, ők meg aztán végképp semmiről nem tehetnek. Egyébként a gyereküléses ötlet nem rossz, és talán még be se voltak kötve. Ha legközelebb meglátom, tuti megszívatom.

Flugos furgonos 2011.10.07. 12:05:16

Érdekes, mivel én furgonnal járok, mást tapasztalok: Egyesek annyira beakarnak kerülni elém mintha az életük múlna rajt. Az nem baj hogy lépésben araszolunk a dugóban, neki előttem kell lennie. Néha inkább megkockáztatják hogy kiszorulnak a szemközti sávba(ahol 60-70-nel jönnek szembe) de neki akkor is a furgon elé kell kerülni.

Elijah_Baley 2011.10.07. 12:05:19

velem ezt egy taxis jáccotta el pesten, hasonló okok miatt, kiszálltam üvöltözni vele, de csak vigyorgott a mocsok, így otthagytam, nehogy még élvezkedjen is.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.07. 12:37:21

@Flugos furgonos: én is szeretek inkább a furgon előtt lenni, mert a furgon mögül nem látni semmit.
mondjuk nem fúrom be magam minden áron elé, de jobb ott.

Flugos furgonos 2011.10.07. 12:41:27

@xaba99: Ezt megértem.De mikor állunk a dugoba, néha-néha egy két métert araszolunk akkor mit látsz elöttem? Ha megindul a sor ne félj tépek én is. XD

Lower 2011.10.07. 12:42:51

Egyszer elnézetem volna ha nekem koccan, aztán megcirógattam volna a vonóhorgommal a hűtőjét :D

Schizomyco Phyta 2011.10.07. 12:51:28

Furgon mögül, ahogy már írtátok, nem lehet kilátni. Ezért nem látsz át rajta, hogy a 3-mal előbb fékezőre reágálhass, így nagyobb távolságot kell tartanod, mire hátulról ledudálnak és bepofátlankodnak eléd. Sajnos a megoldást nem tudom, de én sem szívatom a furgonosokat, igaz, az említettek miatt nem is szeretem. Ráadásul mindig, mindenhova sietnek, hiszen ebből élnek és eléggé agresszívek. Tisztelet a kivételnek.
Ha neked gurul, annak nyoma lesz, ha fényezett a lökhárítód. A légy rász@rásától is lepattan a festék. Vagy fényezetlen volt a lökhárítók? Akkor tényleg nyomtalan lehet, de érdekes megoldás. Anno a pofátlanokat és agresszíveket "meg tudtam nyugtatni", ha közöltem: a kispolszkimat háromszor kicserélem, mire te lefényezel egy elemet. Erre általában nem kötözködtek, tolakodtam, toltak. Bár ennek jó pár éve és ki kellet érdemelni eme megnyilatkozásomat. :)

Tomchy 2011.10.07. 12:55:50

Fix vonóhorog. Csúnya, de praktikus.

Tibi88 2011.10.07. 13:12:13

@Axim:

Elég nyugodt természeted lehet...
Ha nekem jön egy ilyen hülye és még arcoskodik is, simán jár neki egy állas. Nem kerülsz utána bajba, mert nem hív rendőrt. Az ilyen még ahhoz is hülye.
Ha megütötted volna többször nem játssza el, mert emlékszik mi történik ha gyökér... de így még el is meséli a haveroknak hogy megijedtek tőle és milyen fasza gyerek.

Axim 2011.10.07. 14:01:31

@Tomchy: Sajnos nem lehet kettőt kérni belőle. :)

Axim 2011.10.07. 14:05:02

@Tibi88: Nem, valóban nem vagyok egy ideges természet. Ha nincsenek a gyerekek, biztosan üvöltök vele egyet. De nem ütöm meg, az biztos. Nem mocskolom be a kezem. Meg eleve elég ijesztő az, amikor egy 2 méteres ember, akin látszik, hogy nem a trollkodás közben megzabált chipstől, hanem a sporttól 110 kiló, úgy idegesen elindul...

FDToth 2011.10.07. 14:07:53

ilyen esetben a következöt kell tenned: neked megy te tàrcsàzod a zsarukat. elmondod h mi törtènt, vonalban maradsz, követed a furgont és mondod a diszpécsernek h merre is mész. ennyi.

Axim 2011.10.07. 14:11:27

@Schizomyco Phyta: Ez az autó 5 éves, és 150 000 km- t futott. Ugyan nagyon megkímélt, de mint minden ennyit futott autón, sajnos vannak már apró karcok, meghúzások. Csak annyira jött nekem, amennyire bárki nekimegy, aki a tesco parkolójában elnézi a tolatást. Csak azt nem látom, és ami a lényeg, hogy akkor nem szándékosan teszik.

Tibi88 2011.10.07. 14:33:47

@Axim:

Erre csak azt tudom mondani, amire az Argoból emlékszem kb: az üt először aki igazán nagyot üt, és először... :D
Szájbacsapod, utána úgy sincs esélye.
Normális úton intézve pedig ott maradsz, a kocsija úgyis mögötted van. Hívod a rendőröket, megmondod hogy neked jött hátulról. Ha nem akarja megvárni őket akkor közlöd a diszpécserrel, hogy éppen elhajtani készül. Ha meg ordít veled azt is tovább adod a telefonba, lehet még hallják is.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.10.07. 15:17:41

@Tomchy: Fix vonóhorog. "

Van nem fix is, vagy gumibol?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.10.07. 15:21:23

@Axim:
Ráadásul a gyerekek... "

At ellenség utánpótlási vonalait is illik bombázni
Pár év és leüvöltik a fejedet ahogy járókerettel csoszogsz a zebrán

1kutya 2011.10.07. 15:31:36

én láttam ilyet debrecenben, de az egy picit másként ért véget:-DDD (magyarul az elöl álló kiszállt, megnézte a lökhárítót, aztán odaballagott a hondás hülyegyerek mellé és szó nélkül bevert neki egyet a nyitott ablakon keresztül. a jobboldali ajtó fogta meg a fejét:)

mohopasi 2011.10.07. 16:18:27

Nem is tudtam, hogy a jedik mostanában ilyen frusztráltak. :-D Mitoszért kellett volna beengednie? Azért, mert amaz akarja? Vissza ne tolasson a posztoló, hogy a bunkóci beférjen?

Tibi88 2011.10.07. 16:27:18

@mohopasi:

Ja, ezt én sem értem. Inkább végigelőzöm a sort és beállok az elejére, mint hogy bunkó módjára megpróbáljam megvárni míg valaki beenged... :D

Reggie 2011.10.07. 16:35:24

@horex: Letezik leszerelheto. Lenyegeben majdnem ugyan az, mint a normal vonohorog, csak meg a kocsi alatt egy femlapban vegzodik, amihez egy masik femlap es az azon levo maradek resz van hozzacsavarozva, igy ha nem kell le tudod szedni, hogy ne logjon ki hatra.
@Axim: Ne azert ne usd meg, mert bemocskolod a kezed(majd megmosod, kit erdekel), hanem mert jogi szempontbol tamadasifeluletet adsz neki aranytalcan. Sokkal jobb buntetes, ha koveted es megnezed hol lakik, majd egy este hazaviszed emlekbe a rendszamtablait.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.07. 16:50:51

@xaba99: igen a gyamugy a legjobb megoldas:))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.07. 17:02:54

vagy feljelented azer tmert neked menet vagy nem
nem a gyamugy meg a gyerekules
na erre mondjak
igazi magyaros gondolatmenet
rosszat tesz keresem a hol szopathatom, de nem allok ki az igazamert ami tortent
ez van

D4D 2011.10.07. 17:08:36

@1kutya: A Moszkva téren a Vérmező utcai lámpánál meg úgy ért véget régebben, hogy aki hátrament megnézni a kárt, annak a kocsiját elvitték a gyalogosok között lebzselő spanok.

-----------------

Poszthoz: Azon a környéken reggeli csúcsban még nem nagyon láttam normális embert. Egy időben sűrűn jártam arra.

''autónepper.'' 2011.10.07. 17:53:10

nem tudom én szeretek furgonosok után menni mert nyomják mint a barom és legalább felfogják a traffit meg ha szemből csattan valaki....:D csak akkor van gond ha gyorsabban akkarok menni mint ő mert akkor az istenek se akar elengedni....:D egyszer Budapest-Miskolc távot játszottam végig egy furgonossal úgy hogy én 150re beállított tempomattal mentem ő meg előttem volt... és egyszer kiment előllem gondolta hogy elakarok menni vagy nem tudom mért... de az a lényeg hogy azután ahányszor beakart jönni elém én mindig beengedtem ő mindig megköszönte hogy nem kellet neki fékezni :))) RENDES VAGYOK NEM ?:) egyébként a sprinteresek és a ducatosok a legdurvábbak ők azok a vezetők téleg ami a csövön kifér:D

cso zsi 2011.10.07. 20:00:17

@pengusz: "És ezek a "hivatásos" sofőrök? :D "
Nem feltétlenül. 3,5 tonnásig bármilyen mezei barom vezethet ilyet "B" jogsival.
Gondolj bele, hogy amíg nem vették fullosan egy kalap alá a személygépjárművekkel, addig (tudatlanságból is) mennyi szabálytalanságot követtek el vele.

Tomchy 2011.10.07. 21:05:36

@horex: De van ám!
vonohorogcentrum.hu/hasznos_infok/reszletek/14_amit_mindenkepp_el_kell_olvasnod_mielott_vonohorgot_vasarolsz/

1. A fix fejes vonóhorog, ahogy a nevéből is kiderül, ott lesz veled mindenhol. Nyáron, télen, esőben, szárasságban, sáron, murván, aszfalton. Éppen ezért a legfontosabb elvárás vele szemben, hogy nem lóghat bele a rendszámtábládba. Ahogy Feri barátom mondta, még egy Kojak hajszálnyit sem.

2. A levehető fejes vonóhorog neve is beszédes. Ha nem húzol magad után gyakran utánfutót, és nem egy lakókocsiban élsz, akkor ezt Neked találták ki. Alig fél perc alatt fel- és leszerelheted. Viszont soha ne felejtsd lekapni, ha már nem vontatsz, ez ugyanis afrofrizurás módon képes belelógni a rendszámtáblába. És ha ezt lefigyeli egy rendőr, akkor huhú van.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.10.07. 21:39:54

Rükverc be, padlógáz, aztán kopp. Utána rendőrt hív, hogy ez a baromállat belédjött hátulról. Mi ezen a nehéz? :)

D4D 2011.10.07. 21:58:33

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Lehet nem tudta a rendőrség telefonszámát.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.10.07. 22:02:36

@D4D: Megkérdezhette volna a furgonostól.

Csigorin 2011.10.08. 12:28:48

Mi az hogy "nem is jottem neked" ? Ha nekedment, akkor annak nyoma van, akkor is ha kicsit.
Rendort kihiv, keksargat nem toltott ki -> feljelentes megtesz.
Rendszamot meg felirni.

_____________ 2011.10.08. 14:51:26

Két gyerek ide vagy oda, én úgy pofánbasztam volna ezt a formát hogy azt az önelégt de szilánkosra tört pofáját a környékbeli csöves kutyák is kárörvendve hugyozzák le...
Mit képzel az ilyen magáról.

Tomi Sporleder 2011.10.11. 19:09:45

nem tudja bizonyítani? és, attól még fel lehet jelenteni a rendszám alapján. Én szívesen összefutnék vele hasonló szituban. ált. a kocsik eleje sérül jobban, cégautóm van nekem könnyű, ha először jön nekem bemutatok, ha már 2x, akkor előre araszolok kuplunggal és nagy gázzal nekitolatok. Aztán feljelentem, mert "nem tartotta be a kötelező távolságot." a posztoló nem hülye, de nincs töke az is biztos. alapesetben is szoktam motorfékezni, pl vissza 3. vagy 2. ha vki nagyon közel autózik. féklámpa nincs, törje össze magát aki akarja :)) voltak már fékcsirogások, és aztán csodák csodája ment a távolságtartás. pedig nem BMW a kocsim...

Tomi Sporleder 2011.10.11. 19:13:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...: bocs, ezt nem olvastam a posztom előtt. respect! :-)

Deepforest 2012.04.22. 11:11:46

@yoda-jedi: Remélem, hamar el fog majd ásni, te tahó.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása