Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Egymás zacskójával játsszatok, ne velem!

2012.01.11. 15:51 :: SilentSound

Hasonló mentalitású autóst fogtam ki a minap, mint G teherautós verzióban. Az én esetemben annyi volt a különbség, hogy sávot akartam váltani jobbra, belenéztem a tükörbe, index, besorolok teljesen simán, mire a másik sávban a mögém kerülő fekete Audi A2 nyom egy látványos kövérgázt, hogy érezzem, hogy szerinte nekem nem kéne ott lennem, természetesen mindezt dudával is nyomatékosította. Aztán a következő sarkon lekanyarodott jobbra. Levélírónk előzni próbált több-kevesebb sikerrel...

Egy újabb esetet szeretnék megosztani veletek, amit egyszerűen nem tudok hova tenni.

Ma délelőtt Salgótarján-Ózd útvonalon haladtam. Mivel nem volt kedvem beméretni magam, kamionokat előzgetni (és különben is rövidebb), nem a főúton, hanem a Cered-Zabar-Domaháza-Hangony-Ózd kanyargós utat választottam. Kicsit kásás volt még az út, de nincs nekem azzal semmi bajom :)

Minden tökéletes is volt, sehol egy árva lélek, szépen, nyugodtan igyekeztem a cél felé.

Domaháza után van egy hosszabb egyenes. Na pont ott értem utol, (számomra ismeretlen) régi faszállító teherautót, szép zöld színben tündökölt, még az oroszok hagyhatták itt...(rendszáma piros YHB-871). Szemből senki, index ki, teherautót előzném...Ném....Majdnem mellé érek, mikor berántja a monstrumot a felezővonalra.

teherauto-elozes.jpg

Nagy fék, persze megcsúszok az enyhén havas úton, duda, vissza mögé... Ez is borotválkozásra használja a tükröt, gondoltam.

Csukott szemmel is végig megyek azon az útszakaszon, tudtam, hogy pár kanyar múlva megint egy hosszabb egyenes jön. Semmi gond, most már tudja, hogy mögötte vagyok, majd ott...

De nem. Előrelátó volt, és betette megint középre. Naivan indexelek, hogy én csak elmennék már lassan, de nem volt hajlandó...

Ezt Ózdig folyamatosan csinálta (20km kb.). Ott lekanyarodott a főútról, kíváncsiság pedig hajtott, mentem utána. Pár száz méter múlva a teherautós irányjelzője jobbra-balra-jobbra-balra villan fel (mint amikor a kamionos megköszön). Nem reagáltam rá, csak követtem.

Elég széles kanyarba egy kereszteződéshez értünk, sehol senki. Megáll az út közepén...bal oldalról nem fértem mellé, jobbról álltam oda. Lehúzott ablakkal várt két 25 év körüli hülyegyerek és látszólag nem értették, hogy én miért vagyok ott ahol vagyok. Megkérdeztem, hogy mégis mi a problémájuk. Semmi reakció nem volt. Megkérdeztem tőlük, hogy normális-e az agyuk, vagy mégis mi az elcseszett bajuk van, de továbbra sem reagáltak. Igazából "megbüntetni" nem akartam, csupán választ szerettem volna az elmúlt fél óra közös utazására. Ott hagytam.

Egyszerűen nem tudom mire vélni. Igen, fel kellett volna venni és feljelenteni a rendőrségen közúti veszélyeztetésért. Nincs nekem kihallgatásra, bíróságra járogatni két ökör miatt...

Kívánom nekik, hogy legközelebb labilisabb idegrendszerű hatalmas szamuRAJ kardossal szórakozzanak, de addig is játszanak egymás zacskójával, ne az úton közlekedőkkel!

126 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes teherautó előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 09:47:10

@labi: Azért drágám, mert közben nem egy járművet előzött.
Miután befejezte csigatempóban az előzést, nem sorolt vissza, hanem még bevállalt ezt-azt.
szóval nem azért habzott a szám, mert lassú volt, hanem azért mert bunkó-paraszt.
Nekem meg nem volt sürgős.

labi 2012.01.12. 09:50:45

@Pécsi bölcsész:
Ha nem sűrgős akkor meg nenm mindegy neked hogy mennyi ideig előz?
Azzal hogy leálltál lassítgatni az autópályán az egyik sávot kettesig isszaváltva (amivel ugye nem csak azt ez egy járművet bünteted), pont ugyanolyan tajparasztá váltál. Gratu.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 09:52:12

@labi: a többi személyótós ki tudta előzni a lassú járművet...
a kamionos meg remélhetőleg tanult az esetből.

labi 2012.01.12. 09:58:25

@Pécsi bölcsész:
Alakul a sztori.
Először egy másik kamiont előzött az a kamion, most meg már személyautókat akik hála a pécsi robinhúdnak így könnyedénvissza tudták előzni?
Vagy az a másik kamion felszívódott a légkörben?
Hagyjukmár...

Moan 2012.01.12. 10:04:06

:)

Autóból kiszáll, bicska elő, első gumi kiszúr, autóba visszaül, elhajt. :))))

Moan 2012.01.12. 10:06:54

@Sebajfobias:

Jaja.. ez a legjobb. Felnyomni valami kamuival. Aztán te jól alszol, ő meg majd egy jó darabig nem. :)

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:07:38

@labi: látszik fogalmad nincs a szituról....
csak nem te voltál az egyik kamionos??? :-D
először sem csak egy kamiont előzött a kamion ahogy leírtam, de látom szövegértésből sem vagy a toppon.
de tudod mit emésztgesd hátha felfogod valaha mi az a közlekedési kultúra, mégha kamionosról van is szó.

Környezettudatos 2012.01.12. 10:11:47

@fehéregér: Talán tilos a büdös cigányt a nevén nevezni?

Emmett Brown 2012.01.12. 10:14:28

@Pécsi bölcsész: tehát azok az autók, akiket a kamionos megelőzött (most ne menjünk abba bele, hogy miért megy valaki autóval 80-85tel a pályán), azok vissza tudták előzni. Ha továbbra is tartottaák a tempót, akkor a kamionos később újra utolérte őket, és ha megint megelőzte, akkor megint feltartotta a forgalmat xD

grat, tényleg úgy oldottad meg a szitut, hogy win-win lett a kimenet xD

babel 2012.01.12. 10:17:20

@drover(fanyul társa): Arról hallottál-e, hogy az erőszak erőszakot, a bosszú bosszút szül?

Azok a kamionosok most valószínűleg még jobban szeretik az itteni közlekedési kultúrát, még jobban keresztbe tesznek majd másoknak, cserébe Te megkaptad a magad kis kielégülését. Gratulálok.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:17:32

@Emmett Brown: Az a 5-10 autó, akit a belső sávban percekig feltartott... azokról van szó.
a kiket a kamion megelőzött, sajnos a rendszer vesztesei voltak.
És koránt sem biztos, hogy a kamion vissza tudta előzni őket, mert ugye elég nehéz lefaragni a hátrányt kis delta v-nél....

Emmett Brown 2012.01.12. 10:20:32

@Pécsi bölcsész: tehát ha simán megelőzöd, kimész a külsőbe, és ott gyorsítasz, akkor a mögötted torlódók nem tudták volna megelőzni a kamiont? Nagyon komoly :)
Emellé még kibasztál azokkal, akiket a kamion megelőzött (rendszer vesztesei). Alakul ez xD

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.01.12. 10:26:29

Az ilyennek olyan szívesen telifújnám purhabbal a hűtőjét...

A sietős-nem sietős témát feszegetőknek meg annyit, hogy egy sokadrendű úton, ami valószínűleg magától is tiszta dzsuva, kásás, esős-havas időben mennyi időt töltenének szívesen egy faszállító (értsd, ilyen időben önmagától is sáros) nehézpótkocsi farfizén utazva?

Na ugye, hogy nem hülye a posztoló, hogy meg is akarta előzni akkor is, ha nem sietett?

Ellenben, én már tudom, ki a hülye, de majd a kamionos megmondja nektek!

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:27:00

@Emmett Brown: Valaki írta, hogy mögöttem torlódtak? valaki írta, hogy a külsőben lehetett volna gyorsítani??
Ezért tartunk itt! Szövegértést kellene tanulni írás és okoskodás előtt.
A szitu az volt, elmondom a gyengébbek kedvéért, akik közé tartozol te is, hogy épp telített pálya volt, ahol a belsőben lehetett volna haldni 130-al, a külső szintén telített volt. Nos én ODAÉRTEM a belsőben toymorgó paraszt kamionoshoz, aki feltartott jó pár autót.
Figyelem! én értelemszerűen ekkor utolsó voltam a kis bolyban!
Megvártam, míg visszasorol a kamion, elhúznak az előttem levők nagy örömmel, én meg kisoroltam a kamion elé és lelassítottam 40-ig.
Mikor láttam a tükörben, hogy eljezdik előzni a kamijont, akkor én visszatértem a rendes kerékvágásba.
Így remélem minden csekélyebb szövegértési képességű egyén is megérti a szitut...

labi 2012.01.12. 10:28:31

@Pécsi bölcsész: "akiket a kamion megelőzött, sajnos a rendszer vesztesei voltak"

Pont erről beszéltem, ennyit a szövegértésről...
Tehát mégegyszer:
Egy ember szerinted parasztsága miatt, feltartottál több embert. Gratulálok.

Hogy miket írtál:
"ezt én is eljátszottam az M3-ason egy balfasz kamionossal, aki vagy 2 percig előzött egy másikat...."
Itt még egy másik kamion...

"nem egy járművet előzött."
Itt már több járművet előzött... (tehát többet szopattál be a büntetőséssel)

"a többi személyótós ki tudta előzni a lassú járművet..."
Kissé nyugodjunk meg ugye,mégsincs mindenki beszopatva, mert mégsem szorultak be...

"Az a 5-10 autó, akit a belső sávban percekig feltartott... azokról van szó.
a kiket a kamion megelőzött, sajnos a rendszer vesztesei voltak."

Ja és mégis...
Azok a járművek amiket a kamion megelőzött, mégis beszopták a mutatványodat.

No ennyit a szövegértésről

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:31:55

@labi: Sajnos beszopták.
De ezt miért ilyen nehéz felfogni?
Azok szopták be, akik a külsőben voltak.
Dudáltak is... :-DDD
Remélem lelkiismeret furdalása is lett a kamionosnak, hogy ennyi ember szopott miatta, és kezdhette elölről az előzést nyócvannal.
Örülhet, hogy nem 10 kilométeren át kellett 40-el mennie!!!

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:34:00

Egyszerre egy kamionnak max. egy előzés jár!

labi 2012.01.12. 10:34:18

@Pécsi bölcsész: "épp telített pálya volt"

Akkor még egy külön gratula a mutatványodhoz, ugyanis a negyvenre lassítással a telített autópályán fasza dugót lehet csinálni (lásd közlekedési dugók dinamikája).
A pályán hirtelen lassuló forgalom meg ugye nem kicsit balesetveszélyes.

Nem várom el hogy megértsd hogy ebben a helyzetben az egyik legnagyobb faszságot csináltad amit lehet.
De szerintem ne fokozd, mert egyre jobban belebonyolódsz.

labi 2012.01.12. 10:36:26

@Pécsi bölcsész: "Azok szopták be, akik a külsőben voltak.
Dudáltak is... :-DDD"

Hát, ez legyen a legnagyobb örömöd....

"Remélem lelkiismeret furdalása is lett a kamionosnak, hogy ennyi ember szopott miatta"

Nem, ezek nem a kamionos miatt szoptak, hanem miattad, aki negyvenre lassította az autópálya egyik sávjának a forgalmát. Ugyanis ha a kamionos megelőzte őket, akkor cseppet sem tartotta volna fel a haladásukat, ha te nem kezdesz el akciózni.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:36:36

@labi: Rugózz csak tovább.
Persze, hogy a kamionos képviselte a legmagasabb kultúrát, a kresz be nem tartásával, amikor az előzést nem fejezte be a lehető leghamarabb!!

Magyarázd nyugodtan a bizit! :-D

drover(fanyul társa) 2012.01.12. 10:36:39

@babel:
Hát, ha elolvastad amit írtam, a közlekedési kultúrát nem éppen romániában (kisbetű szándékos) tanítják.
Amúgy a felépítményem magyar név volt, romániai címmel.kezdem érteni miért nem szeretik sokan a kackiásbajszú bicskázós atyafiakat...

Emmett Brown 2012.01.12. 10:36:42

@Pécsi bölcsész: azt hittem már nem tudod fokozni xD A telített külsővel adtad meg magadnak a kegyelemdöfést: tehát a komplett külső sávval kibasztál, csak mert egy kamionos előzött pár igazi tötymörgőt. És még hirdeted magad, hogy te vagy a faszagyerek.
Akik előtted voltak vajon miért nem álltak neki önkéntesrendőrködni?
Megmondom: mert nem barmok, veled ellentétben!

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:37:53

@labi: Pont a kamionos miatt szoptak!
Ezt kellene felfognod!
Ha akamionos a kresz betartásával előz, akkor nem kellett volna megbüntetnem, és ők sem szoptak volna ezáltal!

Ammen

drover(fanyul társa) 2012.01.12. 10:38:10

@Pécsi bölcsész:
Hagyd a francba. Valami 1,5 tonnás diesel kisárúszállítós aki 40 tonnásnak hiszi magát.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:39:02

@drover(fanyul társa): egyértelmű...
ezért védi annyira a "mundér" "becsületét"...
:-D

drover(fanyul társa) 2012.01.12. 10:39:44

@labi:
papa!
A magyar autópályákon a kamionosoknak TILOS előzni.Kivéve azon szakaszokon, ahol ezt tábla engedi.
Maradj meg biciklistának.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:42:21

@Emmett Brown: Látszik, hogy te is c-s vagy...
és ritkán vezetsz szgk-t.
fingod sincs a közlekedésről.
szerinted, egy 40-el haladó kamiont hányan előztek vissza, igaz dudálva? elárulom volt egy pár, és az egész akció nem tartott 1-2 percnél tovább. épp csak addig, hogy a kamion felvegye szépen a 40-et és elfüstöljön jó pár litert ismét... a köcsögje.

ja, nekem b,c,e jogsim van.

kewcheg 2012.01.12. 10:43:36

A teherautó egy Peterbilt volt, az áldozat pedig piros Plymouth Valianttal ment..:)

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:43:49

@drover(fanyul társa): ezt az aduászt miért kellett ilyen korán??? :-DDDDDDDDDDDD
méghogy kultúra....

Emmett Brown 2012.01.12. 10:43:51

@Pécsi bölcsész: megbüntetted? akkor ki is volt alacsonyabb kulturális színvonalon?
Az hogy akkor idegből belassítottad, az még megbocsátható/érthető lenne, de az utólagos önigazolás nagyon szánalmassá teszi a sztorit/téged.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:46:17

@Emmett Brown: Én azt vallom, hogy az embernek vállalnia kell a következményeket.
A kamionos vállalta. (szopott)
Én is. (rám dudáltak)

ennyi.

drover(fanyul társa) 2012.01.12. 10:46:20

@Pécsi bölcsész:
Nem is akartam ebbe bele menni, de anélkül hogy neked helyeselnék: mult szerdán Fehérvár felé menet a 7-esen ugyanaz a szitu mint amit írtál:
A Martonvásár előtti emelkedőn (nem előbb és nem után) Waberer's kamion előzi a másik külföldi hármat + ami még volt, (EMELKEDŐN !) persze párhuzamosan haladva, a sávot zárva kb a tető után még 2 kilométerig, amikor is visszasorolt, mer a többi nem engedte előre, nyomták a tempót.
Ehh...

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:50:34

@drover(fanyul társa): nahát erről van szó. de tudod, ha sosem leckézteti meg ezeket a faszkalapokat senki, akkor véletlenül még azt hiszik, hogy HELYESEN cselekszenek.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:51:25

@Pécsi bölcsész: egyszerű kriminalisztikai alaptétel.

Emmett Brown 2012.01.12. 10:52:12

@Pécsi bölcsész: miből is látszik? ha egy autó előzött volna 90-nel, akkor is ezt csináltad volna? Nem zavar, hogy növelted egy baleset bekövetkezésének az esélyét?

Nem akarod posztban megírni? Tanulságos lenne...

ecodrive 2012.01.12. 10:55:09

Pécsi bölcsész vagy szórakozik a kommentelőkön, és írkál blődségeket provokációból (erre tippelek), vagy egy potenciális gyilkos, akit nagyon gyorsan ki kellene vonni a forgalomból - életfogytiglan.

jézus_szive 2012.01.12. 10:55:18

Egy szónak is száz a vége. Ha a kamionosnak csöppnyi esze is van, fogja magát azt lendületből visszaelőz téged a picsbe. Azt ennyi, duzzogjál magadba. :)

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:56:26

@Emmett Brown: na, itt már két "volna" és egy "lenne" is szerepel.
Szerintem ne erőlködj tovább.

vizslakutya (törölt) 2012.01.12. 10:56:28

Ezek szerint, ha a másik közlekedő vét a szabályok ellen,akkor nekem jogom van őt(ill még több más, az ügyben nem érintett résztvevőt !! ) megbüntetni?
Tényleg fel kell frissítenem a KRESZ tudásom,mert erre a cikkelyre nem emlékszek.

jézus_szive 2012.01.12. 10:57:07

Én csak azt nem értem, mikor az ilyen faszorrú nekiáll előtted látványosan duzzogni, mi a faszé nem fogod azt rögtön lendületből előzöd vissza azt kész. Bölcselkedjen magába. :)

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 10:57:59

@jézus_szive: oszt látszik mennyi rutinod van, de álmodj csak tovább.
szerinted egy hétvégi péntek délutáni M3-ason melyik kamion előz vissza csak úgy lendületből?? :-D

Emmett Brown 2012.01.12. 10:59:45

@Pécsi bölcsész: muhahahaha. Te erőlködsz, hogy utólag mindenféle kriminilasztikai elméletekkel, mert a bűn és bűnhődéssel igazold a baromságaidat.
Akkor arra válaszolj, amelyik mondatomban nem szerepelt sem a volna sem a lenne szó. Kíváncsian várom!

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 11:01:47

@vizslakutya: miért ne lenne jogod???
pont ezt jelenti a következmények vállalása!

ő a magatrtásával vállalta ezt a következményt.
és én is ugyanúgy.!
no problémó. persze ehhez kell azért élettapasztalat és vezetési tapasztalat, hogy fel tudd mérni azt, hogy milyen következményei lehetnek a tetteidnek.
rám rám dudált a sok értetlen megmentett sofőr :-D
remélem a kamionos meg kurvaanyázott és szétpukkant mérgében :-D

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 11:03:59

@Emmett Brown: "Akik előtted voltak vajon miért nem álltak neki önkéntesrendőrködni? "

Ebben sem szerepelt.

vizslakutya (törölt) 2012.01.12. 11:04:22

@Pécsi bölcsész:
Barátom,jobban járunk mind ketten(meg sokan még eme kis hazánkban ),ha te ezzel a felfogással hanyagolod a vezetés élményét.

Emmett Brown 2012.01.12. 11:06:35

@Pécsi bölcsész: vicces fiú vagy, komolyan. Amire reagáltál, abból volt egy mondat amiben nem szerepelt se a volna, sem a lenne. CSak neked, csak most kibogarászom újra: "Nem zavar, hogy növelted egy baleset bekövetkezésének az esélyét? "

voodoux 2012.01.12. 11:10:05

@técsi pölcsész: hülye vagy és kész.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 11:11:29

@Emmett Brown: Ez egy demagóg spekuláció!
Honnan veszed, hogy növeltem?
Ott voltál?
Ismered az összes felmerült környezeti paramétert?
--------------------------------------
Mondom, ne erőlködj tök fölöslegesen!

Autópályán TILOS ELŐZNI nyergessel!

Pont

NagyTomi 2012.01.12. 11:15:04

@Pécsi bölcsész: "Autópályán TILOS ELŐZNI nyergessel!"

Elég szomorú. Aki kitalálta, nem dolgozott még szállítmányozó cégnél, de szerintem még versenyszférában sem.:)

Emmett Brown 2012.01.12. 11:16:14

@Pécsi bölcsész: honnan veszem?
1. Lelassuló, fékeződő kocsioszlopban sokkal nagyobb esélye van egy ráfutásos balesetnek, mint egy állandó sebességgel haladóban.
2. Ha valaki ki akar előzni, akkor a lassabb haladás miatt sokkal nagyobb a sebességkülönbség közte és a belsőben esetleg közlekedő között. Nagyobb különbség=nagyobb veszély.

+1 érdekes, hogy eleinte még annyit írtál, hogy az előzést minél előbb be kell fejezni, és max egyet előzhet, ebből eljutottunk oda, hogy az előzési tilalomra hivatkozol. Maga a hivatkozás amúgy helytálló, csak érveléstecnikailag nem illeszkedik a történetbe.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 11:20:50

@Emmett Brown:
a feltételezett következmény hivatkozása a tények ismerete nélkül mibe illeszkedik bele??

mivel nem voltál ott, pont a lassulásokról sebességkülönbségekről nincs fogalmad...

ráadásul a ráfutásos balesetek épp a belsőben szoktak történni, épp az ilyen köcsög kamionosok miatt.

Emmett Brown 2012.01.12. 11:27:04

@Pécsi bölcsész: értem. Tehát a fékeződő kocsisor nem balesetveszélyesebb, mint a folyamatos tempót haladó? Tehát az, ha valaki 60ról gyorsulva előz a külsőből az nem balesetveszélyesebb mint ha 80ról kezdi? Érdekes elméleteid vannak, várom a további magyarázkodást :)

voodoux 2012.01.12. 11:27:52

@Pécsi bölcsész: ne magayarázgasd már a bizonyítványt, ne erőlködj. simán szánalmas idióta balfék vagy a befékezős kioktatós befékezéseddel. slussz.

drover(fanyul társa) 2012.01.12. 11:34:03

@Emmett Brown:
nem, nem érted..
Az alapszitu:
A 90-95 kilométert tartó külsős konvojt a nekibuzduló kivávágva a szabályosan 130-al és szabálytalanul 150-el haladó belsősávos sor elé 93,6 kilométeres (irónia)sebességgel. Még véletlenül sem 130-al, mert akkor fogy a gázolaj.Ja és lehetőleg az emelkedő KEZDETÉNÉL. Ez a kamionos trend.

labi 2012.01.12. 11:34:04

Bár sokan állítják én nem hiszem el hogy ekkora hülye emberek léteznek, így úgy gondolom, hogy Pécsi bölcsész egy provokátor, aki jókat röhög a saját írásain is, meg azon hogy reagálunk rá.

Emmett Brown 2012.01.12. 11:42:26

@drover(fanyul társa): de értem, csak nem erről van szó :) nem vitatom, hogy a kamionos szabálytalan volt, sem a poszt, sem bölcsész, sem a te esetedben. Nekem az utána történtekkel van bajom: miért kell büntetni a másikat (nem csak az "elkövetőt", hanem a komplett külsőt), ezáltal felesleges torlódást és balesetveszélyt okozva.

NagyTomi 2012.01.12. 11:50:50

@drover(fanyul társa): Kamionosoknak le van szabályozva a sebesség. Nem mehet 130-al. Ellenben egy emelkedőn például megy egy 300 lovas kamion 80-al, de megy mögötte egy 500 lovas. Ő szeretne menni a maximális 90-el, mert szeretné időben leadni a szállítmányt, hogy ne kelljen kötbért fizetnie. Ezért szépen, de lassan megelőzi. Nem versenyezni akar, vagy Veletek kiszúrni. Csak megtartani a munkáját. Kívánom, hogy egyszer próbáljátok ki Magatokat a versenyszférában is. Megváltozna pár dologról a véleményetek.

HakapesziM 2012.01.12. 12:00:35

@drover(fanyul társa): Ki is egyeznék azzal, ha 93-mat menne a kamion, csak sajna, a többség 85-90-re le van korlátozva.

ZBR 2012.01.12. 12:07:19

"Mivel nem volt kedvem beméretni magam,"

Nem értem. Ha szabályosan közlekedünk, akkor mi a probléma? Ha meg Hungaroringnek nézzük az utat, akkor büntessen csak a piros rendszámos szovjet tehergépjármű.

SvenH. (törölt) 2012.01.12. 12:10:44

heheheh
utanament hogy izmoskodjon de a 2 db 25 eves gyermek a bociszemeikkel meggyoztek hogy ne tegye...

qwertzu 2012.01.12. 12:22:40

@Pécsi bölcsész:
"Autópályán TILOS ELŐZNI nyergessel!"

Nem az. Mivel időpontot nem írtál ezért, akár szabályos is lehetett.
totalcar.hu/magazin/gumikacsa/2010/12/16/tilos_elozni_a_kamionoknak/

1. A kamion akár szabályos is lehetett, te viszont biztosan szabálytalan voltál. Indokolatlan akadályozás.

2. Remélem a legközelebbi kamionos rádereszti a gépet, a kiérkező rendőröknek meg megmutatja a felvételt, hogy követési távolságon belül tértél vissza és fékeztél.

3 Simán köcsögség volt.

belekotty 2012.01.12. 12:31:02

Rendszám felír. Szerez kiméretű csavarhúzó. Csiszolóval feje megélesít. Parkoló teherautó gumija legközelebb ha látod kiszúr.

NagyTomi 2012.01.12. 12:48:10

@belekotty: Csak a kamionos észre ne vegye. Lehet megsimogatna egy viperával.

vwgery 2012.01.12. 13:48:50

@ZBR: haladósabb ez az út, mint pétervására felé, ami egyébként tele van indokolatlan 30-as táblákkal. gondolom nem 140-el szeretne száguldani az ember.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.01.12. 14:21:16

@Bafana:
Nem sietett
"szépen, nyugodtan igyekeztem a cél felé."

Amugy csak nagy utcaiharcos tudással érdemes bárki után menni, mert ki tudja ki ől a kocsiban

Egyszer hasitottam egy hülye után motorral mérgemben, jobbkezesnél simán átsuhant elöttem
Szerencséjére, szerencsémre bocsit intett

Suhancok négyen egy zsiguliban

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.01.12. 14:22:51

@belekotty:
Mindezt menet közben, este leoltott lámpákkal jobbrol mellé osonva
Ha harc, legyen harc!

nitro1 2012.01.12. 14:25:48

@qwertzu: 2. Nem védeni akarom, de egy szóval sem írta, hogy besatuzott előtte, vagy hogy féktávon belül jött vissza. Szerintem nem is merte volna megtenni. :-) Gondolom csak simán visszajött elé, aztán elkezdett lassítani.

mohopasi 2012.01.12. 17:01:03

"Nincs nekem kihallgatásra, bíróságra járogatni két ökör miatt..." utánuk menni meg érdeklődni épp ennyire volt felesleges.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.01.12. 19:54:33

@Sebajfobias: és a többiek? A posztban hol volt szó kamionról? Én egy öreg lepusztult szarról olvastam, amit valami szerencsétlen vezetett. Kamionról szó se volt.

@Pécsi bölcsész: Örülünk, hogy megtetted, ezáltal nagyobb, gerincesebb ember lettél, és irigyellek is, hogy neked már az ilyenfajta élményektől is kőkemény erekciód van. Nekünk, földi lúzereknek ehhez nő kell, hogy ilyen élményt átéljünk.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 20:24:45

@nitro1: mivel nem satuztam. Mivel nem akartam veszélyeztetni senkit.

Pécsi bölcsész 2012.01.12. 20:27:12

@qwertzu: simán balfasz vagy. Magadból indulsz ki.

qwertzu 2012.01.12. 20:39:49

@Pécsi bölcsész: "Magadból indulsz ki. "

Ez sajnos így van. Nem tudom magam beleképzelni olyan hülye helyébe, aki 40 el megy az autópályán, amikor 130-al is mehetne.

Tudod értelmes ember kétféleképpen közlekedik:

1: Szeretne a lehetőségekhez képest a leghamarabb eljutni a céljához. Ilyenkor nem büntetünk másokat, amiért lassítottak minket, mert azzal is időt vesztünk.

2. Teljesen mindegy mikor ér célba. Ilyenkor nem büntetünk másokat, amiért lassítottak minket, mert nem érdekel.

Emmett Brown 2012.01.12. 20:57:07

@Pécsi bölcsész: jó hogy visszatértél, mert még mindig nem válaszoltál 2 kérdésre:
1. Tehát a fékeződő kocsisor nem balesetveszélyesebb, mint a folyamatos tempót haladó?
2. Tehát az, ha valaki 60ról gyorsulva előz a külsőből az nem balesetveszélyesebb mint ha 80ról kezdi?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.01.12. 21:00:44

@Pécsi bölcsész: Elhiszem, hogy hülye vagy, nem kell bizonygatni.

Hojlele 2012.01.12. 23:35:42

@Pécsi bölcsész: Te nem is bölcsész vagy, hanem népművelő. Bezzeg ha téged nevel valaki egy nyakassal, akkor azonnal szaladsz a rendőr bácsihoz.

Hojlele 2012.01.12. 23:56:36

Sosem értem a satuzgató, lassuló idiótákat. Ha férfi vagyok és van tököm, akkor megkérdezem, hogy mi a gond. Ha emberi a reakció, akkor le van tudva. Ha kevésbé emberi akkor tőlem mehet a pofozkodás, csak utána is legyen mindenki férfi. Hazamegyünk és jegeljük a púpot. Nem rendőrségre szaladgálunk.

Pécsi bölcsész 2012.01.13. 07:26:00

@Hojlele: szó sem volt satuzgatásról....

Pécsi bölcsész 2012.01.13. 07:27:24

@Hojlele: vagy megküldöm pepperrel...

Emmett Brown 2012.01.13. 08:07:59

@Pécsi bölcsész: mivel nem válaszolsz, ezért úgy tekintem, hogy megfutamodtál.

Faus to 2012.01.13. 08:23:13

"berántja a monstrumot a felezővonalra." - Ez pontosan mit jelent? A felezővonalon a teherautó melyik része ment? A bal fele, a közepe, vagy melyik?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.01.13. 10:58:51

Internet 101, Nr. 1. Don't feed the troll!

Pécsibőcsésszel meg nem az a baj, hogy hülye, hanem hogy ideológiát gyárt hozzá.

Lövészklubba nem jársz véletlen? Csak mert volt egy srác Pécsett valami egyetemen, járt lövészklubba és határozott ideológiája volt a világról... már ha érted, hogy mondom...

vwgery 2012.01.13. 11:26:58

@E Triboulet: úgy folytatta a tovább haladást, hogy a felező vonalon pont ugyanannyira lógott át jobbra, mint balra.

''autónepper.'' 2012.01.13. 12:47:53

büdös kurva anyukat.... kikelet volna szálni és egy pisztyolt a pofájukba nyomni :))) elég ha csak gáz pisztoly a sok buglis paraszt nem tudja megkülöbztetni az igazitól úgy se.... nem hiába van nálam a kocsiba mindig :))) vagy a másik alternativa bebaszni a szélvédőjét akkor se tudd mit csinálni mert utolérni nem tud téged csak max fejelent és? nem tudnak veled mit csinálni... ez a sok senkiházi paraszt aki ezzel éli ki magát puhhhh szánalmas:))) tudom most én leszek az agressszi fasz de akkor is nem helyes amit ők se csináltak .... bár a posztoló is hibás volt hogy nagyot fékezget de akkor is a kamionosnak a büdös szörös talpu paraszt anyját

''autónepper.'' 2012.01.13. 12:53:42

egyébként csak azért vagyok ingerült mert fáj a fogam :)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.01.13. 13:11:51

@''autónepper.'': "akkor is a kamionosnak a büdös szörös talpu paraszt anyját"

Hol látsz a posztban kamiont? Má te is szőkenő lettél? :D

NagyTomi 2012.01.13. 13:16:46

@''autónepper.'': Szerintem kevered a posztot az egyik kedves hozzászóló történetével.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.01.13. 13:20:08

@''autónepper.'': "...tudom most én leszek az agressszi fasz..."

Tévedsz. Nemcsak most. Máskor is :)))

''autónepper.'' 2012.01.13. 13:28:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...: hát akkor teher autó vagy mi a faszom h kell azt nevezni :D faszálitó autó :D de mond meg akkor te hogy neveznéd azt? mert te úgy is benne vagy ebbe:))
egyébként mostanábban teljesen kulturált vok :D szal nem is igaz....:DDd

@NagyTomi: nem hisszem h keverném nem ovlastam végig a hozzászolásokat de miből gondolod h keverem ?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.01.13. 13:42:21

@''autónepper.'': "de mond meg akkor te hogy neveznéd azt?"

Zöld szarnak...:)))

NagyTomi 2012.01.13. 15:09:19

@''autónepper.'': 1. Nem fékezgetett a posztoló.
2. Nincs kamion a posztban. Ezenkívül stimmel a dolog.

NagyTomi 2012.01.13. 15:13:32

@''autónepper.'': Mármint elnézést, lehet, hogy a jeges úton való nagy fékezésére gondoltál, csak félreértettelek.:) Akkor bocs.

''autónepper.'' 2012.01.13. 15:14:11

@NagyTomi: igen arra gondoltam hogy jeges úton .

NagyTomi 2012.01.13. 15:20:08

@''autónepper.'': Hát igen az is necces. Bár a Posztoló azt írta, Neki nem gond a kásás út. Azért lehet abba a gépbe xDrive, 4Matic, 4Motion egyszerre, akkor is csak négy kerék fékez. Szóval Posztoló, ha olvasod, csak óvatosan a jeges úton:)

''autónepper.'' 2012.01.13. 15:29:46

@NagyTomi: pontosan ... nekem hátsó kerekes autóm van de azé lehet vele közlekedni csak mindig észnél kell lenni az adott szituációkba:)

Hojlele 2012.01.14. 01:03:53

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Dehogynem jár. Minden nap gyakorol bal és jobb marokkal is. Otthoni privát lövész klubbja van. Telibe kell találnia a zsebkendőt. :)
Más élménye úgysincsen.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása