Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hogy jutott eszébe így megállni?

2012.10.14. 10:43 :: Don Blasius

Pár napja az egyik hipermarket parkolójában figyeltem meg, hogy egy nem kisméretű ember egy A8-as Audival tolat be szépen pontosan becélozva középre a vonalat, mely két mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet választott el egymástól. Már meg sem lepődtem ezen, és szerencsére tényleg nem volt tele a parkoló, mert eléggé este volt már. Az ilyen jelenséget persze nem lehet ép ésszel megérteni. De az olyat sem, amit Tamás fotózott nekünk. Beszéljenek inkább a képek!

Küldök pár képet egy szépen, szabályosan parkoló Suzukiról, hogy ne mindig csak drága fekete autókról és SUV-okról szóljunk.

Swift_1.jpg

Swift_2.jpg

A képeket vasárnap délben lőttem Dunakeszin, a bevásárlóközpontnál. Remélem jól látszik, hogy bőven volt hely máshol is.
De nehogymá' esetleg sétálni kelljen az autótól a kiszemelt boltig...

Swift_3.jpg

Swift_4.jpg

Ui.: a gyereket ott ebédeltettük meg a sarokban állva, tehát volt időm meggyőződni arról, hogy nem fél percre ugrott csak ki az autóból a szegény pára...

Swift_5.jpg

99 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia parkolás kresz mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2012.10.14. 11:01:48

Így volt a legközelebb a bejárat. Nyilván nem lottón nyerte a lábait...

Dester 2012.10.14. 12:01:39

Tegnap az Eurocenter mélygarázsában egy sötét színű Fiat Brava vagy Bravo (mindig keverem) a fotocellás ajtó elé állt az oszlopokhoz, ahol még parkolóhely sincs, mert a kopasz gyerek a csajával nem bírt volna plusz húsz métert gyalogolni. Kár, hogy ott voltak az oszlopok, szerintem még a liftbe is beállt volna.

Leadfoot 2012.10.14. 12:46:28

Épp ma láttam egy hasonló parkolást. Kis zsákutca vége, kb. 5 méterrel előtte fölfestve egy rokihely. Az utca végére meg beállt 2 furgon.

Tehát ha a rokikártyás beáll a neki kijelölt helyre, a furgonos nem tud elmenni. Tehát nem nagyon tud odaállni. Viszont a furgonosok effektíve nem állnak a mozgássérülteknek fenntartott helyre, tehát sejtésem szerint nem parkolnak szabálytalanul. Érdekes probléma.

D4D 2012.10.14. 13:12:04

Az ilyen faszokat nem lehetne tarkón lőni?

Piliscsabán az Aldi elött egy köcsög annyira a bejárathoz állt, hogy a kocsit sem lehetett kitolni tőle.

halor 2012.10.14. 13:21:26

@D4D: ki lehet azt, csak erősebben kell tolni.

mennyémá 2012.10.14. 13:35:13

most mi a bajotok? legalább nem állt a rokkant helyre. nektek semmi sem jó, tudja hol a helye a hierarchiban, roki helyre csak bömös, ódi állhat. :D

Reggie 2012.10.14. 13:36:17

@D4D: Be kell szaladni a boltba egy szivacsert es fektisztitoert, majd a hatso rendszamtablarol le kell mosni a matricakat(kb 1 perces muvelet). Aztan majd magyarazhatja a rendornek.

átlátó 2012.10.14. 13:36:25

Állat ez mind, nem ember.

Roy 2012.10.14. 13:45:19

Így senki nem mondhatja, hogy mozgássérült helyre állt.

a távoli rokon 2012.10.14. 13:47:12

10 méterrel többet gyalogolni?
hagyjadmár...

éppen 450 kilónyi szervet hozott az árva gyerekeknek, miközben a hátsó ülésen a terhes felesége.... a beteg kiskutyát

Kepan 2012.10.14. 13:54:36

Höhö. Én az ilyen helyeken mindig a legtávolabb állok, ahol zwanzigszáz hely van. A vonalra parkolásban amúgy erősen hibásak a tervezők is, némileg meg tudom érteni a 10-20+ millás kocsik tulajait, fasznak hiányzik hogy rányissák a koszos buzoki ajtaját. Az egész autó nem ér annyit mint egy merci,bömbi v ódi ajtaja.
Teccettek volna széles parkolót csinálni. Hmm... talán ezért állnak a rokihelyre az olcsójánosok! :)
Ha egyszer lesz egy jeep-em, én is vonalra fogok állni.

a távoli rokon 2012.10.14. 14:13:17

@Kepan: mondjuk az se sámli, hogy egy szaros autó miatt ennyire görcsölni kelljen...
értem a problémát, de akkor is annyira kispálya, hogy:D

Környezettudatos 2012.10.14. 14:56:49

@Kepan: Akinek 10+ millás verdája van és tesco-ban vásárol miközben az ajtó miatt parázik, ott komoly baj van. Tehetősék segge alatt nincs 1-2 évnél tovább a verda, akkor újra cserélik, az ajtóféltős panelpatkányoknál viszont a család teljes vagyon áll a tesco parkolóban, megfejelve egy csinos chf hitellel. Az pedig ciki, nem menő.

Shopping 2012.10.14. 14:58:15

15 éves, szakadék paraszt tuning.
Hol is készült?
Na ott laknak az ilyenek.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.14. 15:21:04

Uborkaszezon van?
Legközelebb állj máshová, és ott fotózgasd az autódat.

vmaast 2012.10.14. 15:41:53

@Környezettudatos: Rossz válasz, rossz példára. Nekem nem 10+M-es az autóm, csak egyszerűen jó állapotú, és ritka. Ettől függetlenül nekem is felb.sza az agyam, ha valami egybites belenyitja az ajtót. Az, hogy a legtöbb publikus tömegparkoló szűkre van méretezve, nem vitás. Így aztán ha sokan vannak, beállok a világ végére. Ha viszont az 5000 helyen 20 autó áll, bizony én is összevonok két helyet. A sok hápogó meg hiszti helyett inkább tornáztassa meg az agyát úgy 5 mp-ig, hogy vajon miért ;-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.14. 15:58:24

"Hogy jutott eszébe így megállni?"
Úgy, hogy hülye

Ja, meg mindig a Suzukisok! Ez kötelező asszem.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 16:18:04

Esetleg fel kéne jelenteni, hogy szennyezi a környezetet. Ugyanis egy tonnányi trágyát hagyott a parkoló közepén.

@Környezettudatos: Nekem sem több 10 milliós az autóm, de attól függetlenül félthetem. Sokat törődtem a fényezésével, mire olyan fényes lett, amilyet szerettem volna. És kurvára nem tetszene, ha valami köcsög, aki leszarja az autó állapotát, nekib*szná az ajtót. Úgyhogy ha van elég hely, akkor én is egyesíteni szoktam a két parkolót :) Hogy ez valakinek nem tetszik? L E S Z A R O M .

Reggie 2012.10.14. 16:58:15

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mondjuk nem is ertem, hogy miert nem gyartanak magnestalpas vedogumi csikot, amit ra lehet rakni az ajtora, amig necces helyen parkol az ember.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.14. 17:16:03

Oda áll, ahova akar. Engem biztosan nem zavart volna. Se mozgássérült helyet nem foglalt, se közlekedési útvonalat, se bevásárlókocsi/babakocsi toló helyet. Tele a parkoló más üres helyekkel.

Sok értelme volt ennek a posztnak - két hét után. Kerékagyon vágták a jó posztokat?

profilanyok.com 2012.10.14. 17:18:21

Senki sem mondhatja, hogy a tilosban parkolt! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.14. 17:33:28

@tundrazuzmo: Csak a csávó színvonalát jelzi.
Ez olyan, mint az utcára hugyozni.

Tron65 2012.10.14. 18:36:18

Tilosban áll? Nem.
Bunkó? Nem kicsit!

nyuszy 2012.10.14. 19:19:06

A két helyre beálló kollégáknak jelezném, hogy ha megtelik a parkoló, pl. nekem jó az általatok meghagyott háromnegyed hely is. Általában vigyázok mások autójára is, de a vonalon átlógó autók fényezésére kevéssé szoktam ügyelni.
(És nem, egy métert sem gyalogolok pluszban, csak azért, mert te máshogy értelmezed a szabályokat.)

dekás dezső 2012.10.14. 19:34:18

lógj ki a tömegből, légy kreatív, valósítsd meg önmagad - ezt nyomják egyfolytában az összes kommunikációs csatornán.
hát tessék:)

ajtó nekicsapkodás a lehetetlenül szűkre méretezett parkolókban:
-tökömér' nem gyártják az autókat műanyag oldalvédőcsíkkal manapság? - mer az suttyó, mi? lényeg hogy jól nézzen ki a verda. hát igen:/ pedig 2005-ig az S klasséra sem volt surmóság ilyet rakni...

de rühellem, amikor a design a praktikum rovására megy. ehh, hagyjuk..

Kepan 2012.10.14. 19:41:55

@Reggie: A védőgumi két ugyanolyan autónál ér valamit. :) Vesd össze egy Suzuki és egy ML320-as ajtaját ha egymás mellé állnak. Mindkettő gyönyörűen rá tudja nyitni a másikra az ajtót.

@Környezettudatos: Az ajtóféltős panelpatkány jó szöveg, felvettem a szótárba. :D
Azért hozzáteszem, régebben a Skoda120-as ajtajával/ajtajára is vigyáztam mint a hülye. Hiába ócska vagy sem, a tulajdonomra szeretek vigyázni. Nem minden 10M+ autótulaj cseréli 2 évenként, még ha van rá cash akkor sem.

D4D 2012.10.14. 19:44:18

@Környezettudatos:

Én a főnököm 1 éves Audiját, de a muterom 7 éves szarát is egyaránt féltem (ajtóparázok).

GiaMarie 2012.10.14. 19:44:22

Én rendszerint a sünöket személyesen zavarom el a rokihelyről kis városkánk postahivatala előtt.Mindenki tiszteletben tartja,tényleg,pedig rohadt nehezen parkolható környék,tehát általában az az egy szabad hely.Ezért odaállnak a büdös köcsögök.És volt már olyan is,hogy melléjül gurultam és lobogtattam a kártyát,hogy héló,ők meg elhajtottak a vérbe,hogy ők itt most intézkednek (ja,Kovács Béla tizedesnek is el kell intézni a csekkbefizetést,értem én,mert az asszony kitekeri a nyakát) mellesleg persze nem szirénáztak...és az a legkellemetlenebb,hogy kisvárosban nem szívesen nyomod fel a rendőrt,mert utána számíthatsz rá,hogy két naponta szarrá leszel büntetve mindenféléért...

kacsa. 2012.10.14. 19:48:08

Suttyó dolog így parkolni, pár napja meg is "neveltek" a buszosok egy ilyet Budapesten az egyik bevásárlóközpont előtt: több busz végállomása egymás mögött, a plázában ingyenes parkolás. A megálló második felében egy autó vészvillog, egy busz előtte (ferdén, jócskán túllógva a megállón), egy busz mögötte, az autós pedig a babája segítségével próbál kijutni a szorult helyzetből. Miután sikerült neki, az első busz vezetője hátramegy, sérülés nincs, motort indít, indulás.
A sofőr valószínűleg nem fél percre állt meg ott, ugyanis annyit dudaszóval kísérve még várni szoktak a buszvezetők.

miva? 2012.10.14. 19:51:03

Na az én feleségem gondoskodik róla, hogy az ajtóval rajzolók a mi autóinkon csak javítsák az esztétikai összhatást :D

Igaz az is, hogy nem akarom két év múlva soké' eladni az ótót, hanem inkább használjuk őket addig a 8-10 évig para nélkül. A gyerekek ehetnek is benne.

miva? 2012.10.14. 20:13:07

Azon múlik a dolog, hogy a sofőr tudatában van-e annak, hogy ugyanolyan parasztságot művel, mint ha a tecsóban a kassza előtt hagyná a bevásárlókocsit úgy, hogy közben a kajáldában akciós romlottcsirkét kajál, mert az az igazán menő.

Reggie 2012.10.14. 20:32:44

@Kepan: Er az tobbet is, mondjuk ha 10 cm vastag. De azert az eselyeket jelentosen csokkenti.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 20:44:49

@nyuszy: ha megtelik a parkoló, akkor eleve nem állok így be. De ha mégis jön egy hozzád hasonló suttyó, akinek pont mellém kell beállnia 20 centire, és még az ajtót is rányitja az én autómra, akkor nem biztos, hogy azzal az autóval onnan el fog menni.

nyuszy 2012.10.14. 20:52:11

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Nos, szerintem nem az a suttyó, aki a két vonal közé állt be, csak valami magáról túl sokat képzelő egyed autója átlógott.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 20:55:18

@nyuszy: ha nem lennének olyan parasztok, akik simán rányitják az ajtót a másik autóra, akkor nem lenne szükség a vonalra állni. De így muszáj. És nem érdekel, hogy ki mit gondol.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2012.10.14. 20:56:21

Annyi sztori van, de miért nem fotóztok is, hogy mi is röhöghessünk?

nyuszy 2012.10.14. 21:07:13

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Én amúgy nem vagyok a nekinyitás híve, mert az autó nem ártott nekem. De azért remélem, előbb-utóbb majd összefutsz azzal, aki ezt nem értékeli, és nem okoz neki elvi problémát ezt károkozással tudtodra hozni :)

Én személy szerint a bal oldali ajtóra szorosan ráparkolásban hiszek, hadd másszon egy kicsit a kolléga - és igazából még csak nem is reklamálhat, mert ha ő parkolhat úgy, ahogy gondolja, akkor én is. Sőt, én a két vonal között fogok állni, ő áll szarul...
(Sajnos ezt még a munkahelyi parkolóban is kell időnként alkalmazni, mert egyesek még a saját kollégáikra sincsenek tekintettel.)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 21:21:34

@nyuszy: "De azért remélem, előbb-utóbb majd összefutsz azzal, aki ezt nem értékeli, és nem okoz neki elvi problémát ezt károkozással tudtodra hozni :)"

Lehet, hogy az autómon kár lesz, de akkorse én fogok belőle rosszul kijönni :))

"Én személy szerint a bal oldali ajtóra szorosan ráparkolásban hiszek, hadd másszon egy kicsit a kolléga"
Egy normális méretű parkolóban, nem férsz be mellém, akármilyen kicsi is az autód. ha mégis, akkor te is átlógsz a következő parkolóhelyre ;)

nyuszy 2012.10.14. 21:22:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Mindenkinél van keményebb ember, ezt ne feledd :)

madandcrazybird (törölt) 2012.10.14. 21:23:38

Megkerdeznem hogy a poszt bekuldojenek mi a problemaja?
Rokki helyen all ? Nem?
Megallni, varakozni tilos van ott?
Nem.
A rokkik be tudnak allni a szabadon levo 20 masik helyre?
Igen?
A posztiro szokott szamlat kerni mindenkitol?
Es be szokott vallani minden jovedelmet adobevalasnal?
Nem?
Akkor mit jatsza itt a szablykoveto mintapolgart?

madandcrazybird (törölt) 2012.10.14. 21:25:38

@nyuszy:
En meg az ilyenek raparkolos autok kulcsal valo meghuzasanak , megy visszapillanto letoresenek hive vagyok.
Paprikajancsi vagy e?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 21:25:53

@nyuszy: Igen, én ezért nem keménykednék egy vonalon állóval. Ki tudja, kié az autó :)

@madandcrazybird: szuzukid-e van? És tuning lökhárítód? Meg GHS-055 rendszámod? :D Buzievagy?

vmaast 2012.10.14. 21:29:36

@nyuszy: Csak hogy tisztázzuk... Ha a sorban uccsó versenyző szinte, vagy pont a vonalon áll, akkor te melléteszed a vasat 20 centire, csak hogy át ne lógj a következő helyre?
Vagy ha én ugyanazon versenyző mellé teszem a vasat 60 centire, és ezzel átlógok, akkor majd te jól belémnyitod az ajtót, hogy megmutasd, mi a rend?
Hát öcsém... Neked is ajánlom azt az 5 mp gondolkodást, hogy ésszel közlekedj, parkolj ;-)

nyuszy 2012.10.14. 21:31:11

@madandcrazybird:
Mondjuk úgy, hogy ez ellen szoktam azért védekezni, ha olyan autóval vagyok, aminél ez érdekel :)

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Természetesen ha eléggé ijesztően néz ki az autód vagy te, akkor átgondolom, de azért az így parkolók nagy része nem elég veszélyes :)

Reggie 2012.10.14. 21:33:13

@vmaast: Az elso kerdesedre teljesen nyilvanvaloan igen a valasz.

nyuszy 2012.10.14. 21:36:00

@vmaast:
Igen, ez valóban probléma. Olyan, mint amikor egy keskeny egyirányú utcában a szokásjog alapján a bal oldalon parkolnak a lakók. Tábla nincs. Az utcában jár a csuklósbusz is. Hol állsz meg? Szabályosan, a jobb oldalon, vagy bal oldalt, a szabálytalanul parkolók között? Hol büntetnek meg előbb?

vmaast 2012.10.14. 21:37:43

@nyuszy: Válaszolj inkább, ne ködösíts ;-)

vmaast 2012.10.14. 21:40:56

@Reggie: Vagyis büntetsz, mert meg sem fordul a fejedben, hogy a tag esetleg(!) azért áll majdnem a vonalon, mert egy harmadik miatt nem fért el.
Bakker! Ti tényleg idegből parkoltok, gondolkodás, és a másikra figyelés nélkül?

Még mielőtt mást hinnél, az önkéntes rendőrök jobban lezüllesztik a közlekedést, mint a kopasz hummeresek.

nyuszy 2012.10.14. 21:43:25

@vmaast:
Egyszerű a dolog, ha egy hely van szabadon, és úgy álltál be, hogy csak akkor tudok beállni, ha te nem tudsz beszállni, akkor mászni fogsz.
Ha már én is átlógnék, akkor változó a helyzet. Ha előállhat az, hogy a végén én álljak egyedül a vonalon, akkor nem állok oda. Ha az egész parkolóban mindenki balfaszul parkol, akkor nyilván kénytelen vagyok én is.
Amúgy amit leírsz, az a túl keskeny parkolóhelyeken probléma, az eredeti felvetés meg a szándékosan/balfaszságból vonalon állókra vonatkozott.

Ettől függetlenül az egyirányú utcás felvetésem szerintem jó, ráadásul egy valós szituáció :)

nyuszy 2012.10.14. 21:45:23

@vmaast:
Ez nem önkéntesrendőrködés, csak ha te leszarod a többieket, ne várd el, hogy a többiek ne szarjanak le téged.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 21:52:41

@madandcrazybird: A posztban szereplő autó tulaja is. Meglepő a hasonlóság. Netán te vagy ő?

vmaast 2012.10.14. 21:54:20

@nyuszy: "Egyszerű a dolog, ha egy hely van szabadon, és úgy álltál be, hogy csak akkor tudok beállni, ha te nem tudsz beszállni, akkor mászni fogsz."

Na fussunk neki még egyszer, de figyelj baszki, mert még mindig nem érted.
Ha én csak úgy fértem be, hogy átlógok, akkor rám állsz?

Arra szeretnék már végre kilyukadni, hogy mérlegelsz, vagy nézel ki a fejedből két szemellenző között, és jól megmutatod?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 21:57:25

@madandcrazybird: Felvetted már vele a kapcsolatot? Szerintem szép pár lennétek.

madandcrazybird (törölt) 2012.10.14. 21:59:09

Szerintem is.
Legkozelebb hagyok neki levelet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.14. 22:08:01

@madandcrazybird: Oké, ez már a ti dolgotok. Túlságosan nem mennék bele a szerelmi életedbe :)

nyuszy 2012.10.14. 22:13:03

@vmaast:
Ahogy írtam, mérlegelem, hogy az egész parkoló balfasz-e, vagy csak egy ember gondolja úgy, hogy neki bárhogy meg lehet állni.
Én személy szerint az egész parkoló balfaszságának problémáját úgy kezelem, ha van hely, hogy nem állok be a kétharmad helyre, hanem a következő vonal után állok be normálisan.

qwertzu 2012.10.14. 22:57:02

Ez igen. Egyrészt igazi szemétparasztbunkó, másrészt szabályos. Ez már művészet, de komolyan.

D4D 2012.10.15. 00:13:40

@nyuszy:
"Személy szerint a bal oldali ajtóra szorosan ráparkolásban hiszek, "

- Engem egyszer próbáltak így nevelni. Közelben lakó haveromat meghívtam pizzázni. Ő állt az oktató másik oldalára, aki így még mászni sem tudott.

(---Flúgos Buszos---) 2012.10.15. 00:16:56

@kacsa.: Múltkor mi is tudtunk volna egy ilyet csinálni,csak,hát nem volt hozzá egy másik kolléga,aki asszisztált volna hozzá.

Nem értettem soha,hogy ilyenkor mit old meg a vészvillogó?

D4D 2012.10.15. 00:17:16

@nyuszy:

"Természetesen ha eléggé ijesztően néz ki az autód "

- Nálunk a HKCS (Helyi kemény csávó) fehér hármas golffal jár.
Nem az autó üt, a gazdája.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.15. 01:36:24

@Jeff_Lebowski: "Tudod mit! Egyed meg a sz@rt! "

Egyed meg te, paraszt. Kommunikálni nem tudsz, csak a trágárság esik ki az ujjaid közül a billentyűzetre. Gyere vissza akkor, ha jó modort tanultál, és javult annyit a lényeglátásod, hogy nem generálsz álproblémákat, és nem hagyod magad egy poszt miatt elállatiasodni.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.15. 01:42:01

@nyuszy: "A két helyre beálló kollégáknak jelezném, hogy ha megtelik a parkoló, pl. nekem jó az általatok meghagyott háromnegyed hely is. Általában vigyázok mások autójára is, de a vonalon átlógó autók fényezésére kevéssé szoktam ügyelni."

Nyuszi vagy te ahhoz! Majd megnézném, hogy mennyire legénykednél egy háromnegyed autónyi helyre beszorulva - ahol az ajtódat sem tudod kinyitni - amikor a szomszédban álló bömös tulaja barátságosan kopogtat az ablakon vascsővel, hogy mért kellett a fényezést megkarcolni.

Bár, lehet, hogy igazad van. Ha az ajtót nem tudod kinyitni, akkor a bömös sem fér oda a vascsővel, szinte biztonságban vagy!

Utóirat: megtelt parkolót még nem láttam ilyen szabadtéri bevásárlócentrumoknál.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.15. 01:49:49

@nyuszy: "Az utcában jár a csuklósbusz is. Hol állsz meg? Szabályosan, a jobb oldalon, vagy bal oldalt, a szabálytalanul parkolók között? Hol büntetnek meg előbb?"

Rózsadombon (tudom, gazdagok, és van 10 ezer forintjuk festékre) megoldották a kérdést - az egyirányú utca JOBB oldalát végigfestették sárgával, mert ott megy a busz, és ott van a megálló is. JOBB oldalon tilos a parkolás, mindenki a BAL oldalon áll. Erre varrjál gombot.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.15. 02:13:14

@vmaast: "Vagyis büntetsz, mert meg sem fordul a fejedben, hogy a tag esetleg(!) azért áll majdnem a vonalon, mert egy harmadik miatt nem fért el."

TELJESEN REÁLIS SZITU!

10 óra: a csávó megérkezik a parkolóba, 3 hely van, jobb oldalin jobbra kilógva áll valaki, bal oldalin jobbra átlóg a bömös, mert féltette a tulaj. Kiskocsi kényelmesen beáll közéjük.

11 óra: Kiskocsi tulaja kijön, látja ám, hogy a bömös elment, helyére beállt egy másik kiskocsi, szabályosan. Jobb oldalról szintén kiállt a kilógós kocsi. És ekkor érkezik az önkéntes rendőr, aki igazságot akar tenni, a szegény kiskocsi beszorításával. Mert az olyan trendi.

nyuszy 2012.10.15. 06:23:44

@tundrazuzmo:
Ha jelölve van, hogy a bal oldalon kell parkolni, akkor nincs kérdés. Az említett helyen viszont tényleg csak a megszokás alapján parkolnak a bal oldalon.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.10.15. 07:41:08

Szombaton elugrottam zárás előtt a Sparba (nem kell ehhez bevásárlóközpont, Audi meg Suzuki) pár apróságért. Szeged, Szilléri sugárút, új híd lábánál. Néha én is járok oda, ami tudni kell, van szép saját parkolója, de teljesen tele még sosem láttam, egy-két hely mindig akad. Így zárás előtt meg aztán a háromnegyede legalább üres.

De mind tudjuk a magyar ember mind nyomorék, nem tud járni. Bent bazi nagy sor (egy pénztár), kifelé jön házaspár, morognak a sor miatt, pakolnak be a kocsiba, ami a legközelebb áll a bejárathoz a parkolóban. Igen, mozgássérült helyen. Nem Audi volt, nem voltak kopaszok, teljesen normálisnak néztek ki. És mégis (természetesen nem voltak mozgássérültek). Aztán jön a garázsszomszédom (kék Opel Meriva), és hova áll? Mint ez a Suzukis, nem a parkolóba (tenger szabad hely, mondtam már), hanem az oszlopok mellé 1 cm-rel. (Ja, ő a házban a gépkocsibejáróban is úgy szokott állni, hogy középre, így nem fér el mellette autó. Pedig simán meg tudna úgy állni, hogy mindkét ajtaja kinyíljon, és el lehessen mellette menni. De nem.)

Az emlegetett Spar parkolóban amúgy szinte MINDIG van, aki így áll meg a bejárat előtt, és nem a félig üres parkolóban (egy hónap alatt pár száz hasonlót fotózhatnék). Szerintem büntetni kéne, ha szabad parkolóhelynél valaki nem oda áll, így csak akkor volna szabad megállni, ha nincs több hely. De hasonló bunkót rendszeresen látok pl. a kisújszállási Lidl-nél is. Csak hogy ugorjunk az országban máshová.

Egyszerűen ilyen a magyar. Pár méter súlyos problémát jelent neki. Szívesebben bunkó, de nem gyalogol tíz métert. Nyomorék, na. Szellemileg legalábbis már biztos.

ex-dr. vuk 2012.10.15. 09:03:27

Nem ertem mi bajotok nem akart a rokihelyre allni. Mar az is baj? :D

ex-dr. vuk 2012.10.15. 09:05:30

@bonifac: sparban MINDIG sor van. Sosem nyitnak ki eleg penztarat, en mar vagy 8 eve leszoktam rola, hogy oda jarjak. Volt hogy akkor is varnom kellett, mikor alig voltak: 0 penztar volt nyitva, ott alltam, hogy most lopjam-e el az arut mert senkit nem erdekel?..
Szanalmas. Kulon posztot erdemelne, csak nem itt :)

"streetfighter" 2012.10.15. 09:39:29

Bunkó módodon áll ez vitathatatlan, viszont a körülményeket elnézve senkinek semmi gondot nem okoz, a jó ízlésen kívül.
Sokkal pofátlanabbakkal lehet találkozni nap mint nap.
Az a szomorú, hogy eljutottunk oda, hogy ilyen semmi hírértékű poszt a téma itt a blogon.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.10.15. 10:24:35

@ex-dr. vuk: Á, ennél a másik Spar rosszabb, ami a Szilléri közepén van. Ott már az asszony is megtanulta, hogy soha nem vesz fagyasztott árut, mert tuti kiolvad, mire kiér vele a boltból. :-)

Iza Béla (törölt) 2012.10.15. 10:56:32

Ritkán van olyan tömött parkoló, ahol ne lehetne elég messze megállni ahhoz, hogy kevés ajtó nyíljon a kocsira. Aki félti, álljon oda, de ne két helyre. Ha szűk a hely, akkor egyik orral, másik farral, úgy, hogy legalább a vezető oldali ajtó jól nyitható legyen. Mindenkinek. Persze ehhez gondolkozni is kellene.

@madandcrazybird: Nem játssza. Egyszerűen érthetetlen, hogy aki ennyire nem képes gondolkozni, az hogy kaphat jogosítványt.

ex-dr. vuk 2012.10.15. 11:16:46

@bonifac: teljesen mindegy melyik sparrol beszelunk, en regen sokat jartam a csillag teribe (Zoldfa utca sarkan). Aztan inkabb jartam a kisboltba, mert ott sokkalsokkal hamarabb vegeztem. Este 5-6 kozott ugyanannyi penztar volt mint delutan kettokor, szerintem sok ev alatt sem jottek ra az emberek szama es idoszak kozotti osszefuggesre.
De igazabol mindegy is, mert MINDIG sor van, tesznek rola. Arrol is, hogy azok lassan haladjanak. Szoval sparba nem kell jarni, van mas.

(---Flúgos Buszos---) 2012.10.15. 11:32:32

@Iza Béla: Múltkor így parkoltam a céges Vitoval. Mit csináltak a mellettem lévő kis köcsögök,nem beült az anyós ülésre. Másnap hajnalban kulcs,és visszapillantóhajtógatást kapott a kocsija,hogy észrevegye magát,akárhogy egy 3 ajtós H Astrája van.

Szép szóból úgysem ért az ilyen,kár vele dumálni.

Skodakék Fábia 2012.10.15. 11:50:53

Hétvégén a budaőrsi Ikeja "parkoló" se volt semmi, a rakodásra kijelölt helyen végig parkoltak. volt kb 2 autó amibe tényleg épp ment a cucc, a többiek meg gondolták úgyis nagy dobozzal jönnek majd ki estefelé ha megebédeltek és bevásároltak és ez nekik jár...ilyenkor érzem hogy a balkáni jelző még csak nem is derogáló a többségre

Környezettudatos 2012.10.15. 12:04:03

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Leszarod, de én meg a parkolóegyesítőket szarom le és rájuk szoktam állni. Annyira, hogy a bal első ajtajuk nem nyitható résre sem. Mert én meg a parkolóegyesítőket szarom le.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.15. 12:07:02

@Környezettudatos: rdekes, hogy eddig még soha senki nem állt rá az autómra :)
De ha elmagyarázod nekem azt, amibe nyuszyka is belesült, hogy ha elfoglalok fél parkolót, akkor a maradék fél helyre hogy férsz el, akkor fizetek egy sört.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.15. 12:18:18

@Környezettudatos: A másik dolog meg az, hogy ha pl. én ferdén állok be abba a két parkolóba, akkor mit csinálsz? Rám állhatsz 2 centire is, akkor is ki tudok állni :)) De sok sikert...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:16:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Inkább olyannal akadhatsz össze akkor, aki valami ilyesmiért jól meg tud büntetni :)

Reggie 2012.10.15. 15:08:40

@vmaast: Nem buntetes. Pusztan nem fogok mas miatt szabalytalanul parkolni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.15. 15:19:26

@ColT: ja. Mert az itteni billentyűhuszárok is olyan erősek, hogy össze-vissza vernek mindenkit :) Lásd a posztokat, mindenki csak utólag akarja megverni az "ellenfelét", az úton mindenki behúzza fülét-farkát :)

A másik dolog pedig, hogy épeszű ember ilyenből nem fog ügyet csinálni. Ugyanúgy csak a neten nagy a szájuk, mint ahogy itt mindenki 120 kiló és 203 centi :) Láttál te már olyat, hogy valaki tényleg megbüntette a szabálytalanul parkolót? (a parkolóőrön kívül :))

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.15. 16:09:59

@ex-dr. vuk: "en regen sokat jartam a csillag teribe (Zoldfa utca sarkan)"

Jó nő az a Csillag Teri? A Zöldfa utca sarkát nem kell megmagyaráznod, azt értem...
;)

qwertzu 2012.10.15. 16:18:12

@Reggie: Na ez aztán tényleg a magasról leszarom jellegű szabály.

Van valahol egyáltalán szabályozva, hogy mekkorának kell lennie egy ilyen felfestett várakozóhelynek? Mi lesz ha elkezdenek 1 méter széles szarokat felfesteni, azokra hogy állsz be szabályosan?

FDToth 2012.10.15. 17:27:30

Nem vágom: az egész parkoló + az áruház kívül-belül be van kamerázva, amit 24-ben néznek az illetékesek. Le se xarják az ilyet? felvétel alapján rendőrségenk elküldeni.
Ha már parkolás/parkoló. Budakalász, felújtott józsef attila utca: múlt héten jártam arra! elég széles út, régebben nem volt a szélén kijelölt pakrolhelyek felfestve. most meg! oyan széles, hogy hihetteen. Ez vicc? két auót simán elfér egyms mellett a festsében!! kár h nem fényképeztem le! Aki ezt kitalálta az 8 általnos...

D4D 2012.10.15. 17:59:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Télen, mikor a hely végére van kotorva a fagyott hó, és emiatt rövidebb a hely jó 60-100 centivel, mindig ferdén állok, hogy ne lógjon ki a segge.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.15. 18:45:57

@D4D: ilyenkor esetleg hagyd nyitva a tetőablakot, hátha arra megy környezettudatos, vagy nyuszika :)

Reggie 2012.10.15. 19:46:11

@qwertzu: Igen van ra szabaly. Csak evrol evre egyre nonek az autok, mig a szabaly nem valtozik.

Iza Béla (törölt) 2012.10.16. 06:45:43

@Kepan: "A vonalra parkolásban amúgy erősen hibásak a tervezők is, némileg meg tudom érteni a 10-20+ millás kocsik tulajait, fasznak hiányzik hogy rányissák a koszos buzoki ajtaját. Az egész autó nem ér annyit mint egy merci,bömbi v ódi ajtaja. Teccettek volna széles parkolót csinálni."
Van egy adott terület. Arra kell annyi parkolóhelyet elhelyezni, amennyi a kötelező minimum. A parkolóhelynek vannak kötelező méretei, szintén minimumok. A költségvetés, na az felső korlátos. Ami parkoló van, így épült meg.

Iza Béla (törölt) 2012.10.16. 06:46:47

@qwertzu: OTÉK.

@Reggie: Nemrég változott. Asszem hosszabb lett.

Iza Béla (törölt) 2012.10.16. 06:48:42

@FDToth: A forgalom által igénybe vehető területet kellett csökkenteni a járda szélesítése (= a csatorna átépítése) nélkül. Így sikerült.
A járdát érdemes végignézni...

Kepan 2012.10.16. 18:30:32

@Iza Béla: Persze, ez tiszta sor... kis pénz, kis parkolóhely. :)
Amúgy én azt is szoktam csinálni, hogy a parkolók legvégén - nem a mozgássérülteknek kijelölt részen - szorosan a párhuzamos padka mellé állok (ha van), és így jobbról vagy balról bőven van hely. Esetleg a kocsitárolóknál is lehet alkalmazni, mellettük is van 1/3 parkolónyi széles terület.

qwertzu 2012.10.17. 12:03:32

@Iza Béla: Köcce. Az értelmezésében is otthon vagy?

Ha jól vettem ki, akkor egyirányú helyeken 90 fokos parkolóknál 240 centi a minimum, kétirányú helyeken meg 270 centi?

Iza Béla (törölt) 2012.10.17. 12:19:14

@qwertzu: Nehari, de most nem fogom elővenni, biztos ez van leírva. Ha kell, megnézem akkor is, ha unásig tudom.

Reggie 2012.10.17. 23:16:14

@Iza Béla: Lehet, azert nem kovetem napi szinten.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása