Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megőrült a mentőautó sofőrje

2012.10.22. 10:34 :: Don Blasius

Csatlakozom mai posztunk írójához, én is tisztelem a mentősöket, betegszállítókat és igyekszem segíteni őket. Viszont minden foglalkozásról el lehet mondani, hogy a többségében normális emberek közé időnként bekerülhet egy-egy hülye is. Máté írása alapján sajnos nincs ez másként a mentősök körében sem (megjegyzem, egy részük csak betegszállító, könnyen összetéveszthetők a mentőkkel), ő egy szinte filmbe illő jelenetet tálalt nekünk. Vagy ki tudja, esetleg egy zárt osztályra való beteg lépett meg a mentőautóval?

Szeretném megosztani veletek a mai élményemet egy ámokfutó mentőssel. Világ életemben nagyon figyelmes voltam a mentőautókkal, ha bármelyik irányból jöttek, mindig időben lehúzódtam, megálltam stb.

Ambulance_car_by_Vsha.jpg

Ma az Erzsébet hídon autóztam a belső sávban, szerettem volna kb a híd közepén elkezdeni kisorolni, pont mellettem volt is egy másfél autónyi rés. Kitettem az indexet és elkezdtem lassítani, hogy beférjek, mögöttem nem jött senki, így nem okoztam gondot a belső sávban azzal, hogy lelassítottam. Ekkor a rést képző két autó közül a hátsó, egy szolgálaton kívüli araszolgató mentő, elkezdett dudálni, ismétlem nem mentem át az ő sávjába csak indexeltem, lassítottam. Dudált, majd mellém gyorsított, hogy véletlenül se tudjak besorolni, kihajolt az ablakon és vörös fejjel elkezdett üvöltözni, trágár szavakkal illetett, a felségem ült mellettem, úgyhogy egy az egybe kapta az arcába…

Ezzel nem volt vége, még arra is volt ingerenciája, hogy a tükröm letörésével próbálkozzon, tökig kihajolva a mentőautóból, eközben továbbra is folytatta az üvöltést: "letöröm a tükröd te g..i!!!". Mindez 15 másodperc volt. Gyorsítottam, hogy eltávolodjak tőle, szerencsére be tudtam sorolni előtte. Ekkor jött az extra, miután pár sávval beljebb voltam és már kezdtem lejönni a hídról, hallom, hogy a mentős 50 méterrel mögöttem, a hangosbemondóba azt üvölti, hogy "f…szopó-f…szopó", visszhangzott az egész környék. Biztosan nehéz napja volt, de azért szerencsém volt, hogy nem volt nála valamilyen éles orvosi eszköz, mert lehet hogy már nem élnénk.


Egyébként minden tiszteltem a mentősöknek, az illető biztosan egy klinikai eset volt…

126 komment

Címkék: budapest index híd autó hülye erőszak veszélyes tükör mentő belváros

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.22. 19:25:21

@jános515: mitol is kene elsobbseget adnom, ha nem hasznal megkulonbozteto jelzest?

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.22. 19:36:53

@jános515:
Íratlan szabály, hogy elsőségett acc nekem. Mindig.
Honnan tuggyad hogy én vagyok, mer nem mindig a bömössel megyek: iratlan szabáj, elsöségett acc mindenkinek!

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.10.22. 19:51:15

ez a janos515 egy troll, maris tobbet szopkodjatok a f.szat mint a poszt tolonak

a poszt tolo az hogyan vezet amugy? nem engedik be es akkor felgyorsit hogy csakis detto eleje be tudjon menni?
en altalaban lassitani szoktam, ha sajat teruleten vagyok akar allora is, szopjon a sok atutazo...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.10.22. 19:53:38

nekem mentovel egy macisajtos helyen volt kellemetlen elmenyem, o jott volna a macisajt mogul es hat arra a kis rakanyarodasi idore rarakta a vijjogot, igen am de en meg pont ugy etrem oda hogy csak satuval tudtam megallni... igaz szepen megkoszonte a satuzast :)

tamatomi 2012.10.22. 20:04:32

@Festfreak: Ebben van a lényeg , a fény ÉS hangjelzés, külön külön éppen semmi + JOG nem illeti meg. Ugyanolyan résztvevője a közlekedésnek , mint Te vagy én ...

Dester 2012.10.22. 20:20:56

@Don Quixote de la Ferko: én meg neked gratulálok, úgy látszik budapesti forgalmat is még csak újságban láttál. Az ember gyakran már örül, ha lát másfél autónyi helyet, és épp nem vág be a külsőből oda valami villámhuszár.

Dester 2012.10.22. 20:23:34

@Don Quixote de la Ferko: arról nem is beszélve, hogy olvasni se tudsz, ugyanis NEM váltott még sávot, csak jelezte a szándékát. Ez önmagában el szokott maradni az esetek nagy részében, egyszerűen csak berántja, aztán jóvan.

Rocko- 2012.10.22. 20:48:10

@D4D: nekem is ez jutott eszembe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.22. 20:57:52

Na ez az. Ha nem mentő volt, akkor miért mentősnek írja le?
Illetve, ha szolgálaton kívül volt, akkor mit ugrál... Megkülönböztető nélkül hót közönséges autó.

Ramil Safarov 2012.10.22. 20:59:34

Képzelem a szitut, szokásos kis faszszopóóó köcsög gyerek, szétkurt kipufogóval, meg 1500 wattal üvöltő degenerált zenével, közben faszbukozik, meg esemest ír, és kurvára leszarja, hogy mögötte 1 méterre, már 5 perce villog és szirénázik a mentő egy életveszélyes sérülttel. A kis kőcsőg fasszopot a dunába kellett volna lökni, a szakadt roncsával együtt.

2012.10.22. 21:19:48

túl sok az idegbeteg, talán a túl sok ital teszi

Altaïr 2012.10.22. 22:21:50

@Ramil Safarov: Nade ha úgy sietett a mentő az infraktusossal, akkor miérnem engette be maga elé a rácserboi-t, hogy aztán ő meg mehessen a belsőben? Plusz miért nem előzte le eleve a szmbesávban?

Altaïr 2012.10.22. 22:23:07

@hagyma: Vicces, hogy pont te jössz a szabály szó szerinti értelmezésével -- neked szokott a szavajárásod lenni, hogy tifelétek kijár a tisztelet, akár van rá szabály, akár nem.

Ettől függetlenül igazad van. Nincs jelzés, nincs elsőbbség.

standupc · http://standupc.blog.hu 2012.10.22. 22:23:28

Ha a poszter adna egy hevenyészett személyleírást, látok rá némi esélyt, hogy ismerem a mentős tagot...

Altaïr 2012.10.22. 22:24:05

@Don Quixote de la Ferko: Egyszer próbáld ki ezt az izgalmas tevékenységet, "vezetés" a neve. Látom, már sokat olvastál róla.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.22. 23:29:41

@Altaïr: na nem, a tisztelete megvan
barkit kiengedek ha olyan a forgalmi helyzet
pont tegnap egy rendornek intettem a mekdonadszbol jott ki, hogy mennyen, mert meg mogottem is alltak es tudtam en meg atferek a kovetkezo lampas zoldon:) vele egyutt
ettol meg siman siman elmegyek mellette ha lassabban megy, sot be is sorolok ele ha le kell kanyarodnom jobbra es van hely
az ember indexel es nezi beengedik-e
ezt lehet latni
itt divat beengedni, legyen az rendor mentos vagy akarki
/es persze itt is vannak a raj csavok, akik azert sem:)/
rendor hamarabb beenged

freemind93 2012.10.22. 23:59:52

@hagyma: besorolsz, azt max lelonek mint par hete a sracot new yorkban :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 00:02:46

@freemind93: nem jellemzo
abszolute nem
de hat vannak a vilaghirek
amugy sem elnek new yorkban
igaz pesten sem

MP 2012.10.23. 00:20:36

Kis mentőscégeknél köcsögök??? Az sajnos mindenhol van. El kell keserítselek az OMSZ-nél is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 00:35:17

@freemind93: ha valamit, egyet megtanultam
a rendorokkel nem lehet viccelni
azt csinalod amit mondanak, es kussolsz
/kesobb lehet reklamalni, de intezkedes kozben nem, ha jot akarsz/

Yo! Maaan! 2012.10.23. 00:36:07

Pár sávval beljebb? Azaz forgalommal szemben? :)))) //
Hát én is utálom, hoyg amikor sávot váltanék, van helyem, kiteszem az indexet, erre rágyorsít a paraszja. Aztán ha nem teszem ki mert tudom, hogy paraszt: tolja a dudát ezerrel, pedig az utsó pillanatban indexeltem, van 2 autónyi hely, csak ideje nem volt, hogy rágyorsítson. :))))
Már csak azt nem értem, hogy miért van az, hogy ha mennék, akkor feltartanak. Feltartanak, de nem mennek. Utálom ezt, de tényleg. Ma pl. a Váci úton 4x ment el mellettem ugyanaz a "nyomulós" passat, pedig én csak simán, szabályosan mentem. :) Jó, hétvége volt... OK. Ilyenkor nem is szoktam nagyon megsértődni a sok balfasz miatt. :)

Yo! Maaan! 2012.10.23. 00:36:54

@hagyma: Kivéve, ha igazad van. Ha nem, akkor kussolsz és próbálod megúszni. :/

freemind93 2012.10.23. 00:39:17

@Yo! Maaan!: amerikarol van szo, itt eljaras kozben akkor is kussolsz, ha nincs igazad.

ettol meg persze nem kene leloni valakit, akinek a keze a kormanyon van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 00:54:18

@Yo! Maaan!: itt intezkedes kozben sincs igazad
azy csinalos amit monadanak
ahogy nondtam, kesobb reklamalhatsz
de ha a rendor aszongya fekugy le
akkor lefekszel
ha azt mondja kezeket hatra es megbilincsellek, akkor kezeket hatra
nincs gatya
na ha nem jogos masnap majd lehet reklamalni, ha tyl mentek egy hataron
de intezkedes kozben, kovesd amit mond, mert rabaszol
csaxoltam, ha errejarsz
ne akard meggyozni, meg megdumalni

Yo! Maaan! 2012.10.23. 00:55:31

@freemind93: Nem néztem az előzményt.
Volt kollégám járt úgy, hogy kint cikázott a birkák között, majd kiszedte A RENDŐR. Fegyvert húzott rá, aztán látta a nagyon bátor hős, hogy valami nem stimmel, megkérdezte, hogy külföldi-e. Az igenlő válaszra eltette a fegyót és elmagyarázta, hogy máskor soha ne pattanjon ki a kocsiból, blabla... és hogy ott nem szokás okosnak lenni, mert jön a rendőr és lelövi, mint egy kutyát, épp nincs jó napja. Úgyhogy araszoljon szépen a többiekkel. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 01:03:22

@freemind93: bizony nem
az allando stressz miatt neha megtortenik
nem helyes
ez van
belejuyk van tanitva, ha a legkisebb eselyt latnak a tamadasra, akkor lojjenek, a s ajnos sok rossz tapasztalatmiatt
minden eset kulonbozo
es igen, van hogy a rendor hibazik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 01:06:14

@Yo! Maaan!: ez mondjuk alap
ha valaki idejon
kell tudnia
amig nem szolnak, ul a seggen a kocsiban es var
lehetoleg a kormanyon tartja a kezet es var
szo sincs rola hogy kiszalljon
az tamadasnak fogahato fel, vagy menekulsnek
egyik sem egeszseges

Joske 2012.10.23. 01:06:27

Ezt a fazont az nap láttam a Dózsa és a Lehel sarkán. Az Árpádhíd felől jött. Vinnyogott a kereszteződésben, a villamos a trolli, a belső és a külső sáv is állt mind a pirosban mind a zöldben. 2db szabad sávja volt a Hősök tere felé, de Ő mindenáron a szembejövő sávban akart elmenni. Néhány másodperc patthelyzet után, nem is akart tovább menni: ablak leteker aztán elkezdte leordítani mindenkinek a fejét. Aztán befordult a Dózsára, ahogy szerette volna eredetileg is és vinnyogva ment 40-el végig a Dózsán. Előtte senki, én (mi) meg 50 helyett 40-el a seggében, mert ugye megelőzni nem lehet. Mostanában egész sok rendőrautót látok néhány másodpercre vinnyogni, csak arra az időre, amíg megfordul a záróvonalon. Ez is valami rendőrbetegség lehet, vagy nyomdahibás KRESZ könyveket adtak nekik!?

A múltkor gyalogosan megyek át Nagymező utca Thália színház előtti szakaszán. Egy fehér niva csaknem elütött. Mondom a bennülő civil sofőrnek ide bahajtani tilos, kivéve BKV és TAXI! Rendőrnek szabad! ordítja ki a nagytudású. Aztán néztem hogy az öreg Nivának RR-es rendszáma volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.23. 01:14:42

@Joske: barmi szirena van amerikaban, mindenki lehuzodik amennyire tud es lehetoleg meg is all
akkor atlathato a mento-rendor=tuzoltonak is, hol tud elhuzni
ennyi

Briggs51bc (törölt) 2012.10.23. 04:37:57

Valószínű elszakadt a cérna a mentősnél, vannak érthetetlen cselekedetek, mindenre van magyarázat. :)

Vagy tényleg agybeteg már gyerekkora óta, van pár agyonkényeztetett emberke, aki kikerül az életbe, és azt hiszi, nekik mindent lehet. Csak amikor rájönnek, hogy mégsem, akkor jönnek a hasonló helyzetek. Erre vannak a vérnyomáscsökkentők, kellene ajánlani pár hasonló illetőnek.

mel gibson 2012.10.23. 08:31:28

te voltál a nyomorék.
valszeg ott balfaszoskodtál a belső sávban és ugyan ez nem menti fel a barom mentőst,de érthető,h miért küldött el az anyádba.szegény nejedet sajnálom mert a férje nem tud vezetni és még ő kapja ezért a pofájába a neked szánt fuckolást.

2012.10.23. 08:52:50

@Festfreak: Az irott szabály az, de honnan tudod hogy volt-e valaki a mentőautóban?

@HakapesziM: Igen, a mentőautónak --nálam legalábbis--mindig elsőbbsége van, akár villog akár nem.

De ha beteghez megyen akkor még nem villog bakker, mert csak akkor lehet neki, ha életveszély van.

@Jani3k: Sajnos tévedsz. Olvass utána hogy mikor kell és lehet villogót, szirénát használni.

@hagyma:Attól vagy azért, mert mentő és nem városnéző busz!

@tundrazuzmo: Olvass még egy kicsit hátha rájössz hogy miért.

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Én valóban egy troll vagyok. Egy olyan troll, aki egy ilyen betolom az orrát barom miatt , majdnem megdöglöttem és totálra törtem az autót.( 1 ember meghalt a 3-as karambolban ) Azóta vagyok félig nyomorék, tudod, bakker. Mindez azért mert a sok faluszélen vezetni tanult és KRESZ-t játéknak tekintő barom -- aki megvette a jogsiját egy fél disznóért--azt hiszi hogy tudja a Kresz-t és tud vezetni.
Ezért utálom az ilyen barmokat.

Hogy ki mennyit és mióta vezet, azt hagyjuk. Majd ha levezetnek egyesek 1,5 millió km-t és nem a pesti vagy budai oldalon bömböltetik az "ótójukat" vagy netán valamelyik faluszélen, akkor megemelem a kalapom.De addig nem. Ja és ha 33évet levezet úgy hogy másnak nem okoz még egy karcolást sem, akkor lehet dumálni.
Nem Magyarországon, hanem Európa útjain is!!

Végül még egy mondat. Ezután nem kell majd szidni a mentősöket ha késve érnek ki --esetleg hozzátok--mert pontosan ti vagytok azok, akik akadályozzátok a haladását, a "betolom az orrát" mert sietek cimszóval.
Vagy akkor lehet szidni a mentősöket, mert rólatok van szó?
Csak az okosok kedvéért, ma már nem csak a mentő, hanem a gyerekmentő, a koraszülött mentő, a beültetésre váró, szerveket szállitó autók is mennek az úton. Ők is csak akkor használnak villogót vagy szirénát ha időre mennek. De ez nem azt jelenti, hogy ők ráérnek.
Ha mindezzel tisztába vagytok, akkor nem kell csodálkozni hogy sietnek--hiszen ők életet mentenek, ha tettszik ha nem!!

Frick László Emlékzenekar 2012.10.23. 08:56:27

Ha a taxisoknak mára már csak kb az egyharmada nevezhető hivatásos sofőrnek, aki taxis, a többiek azok afféle úrvezetők, akik azt hiszik, hogy az autózással pénzt keresni az a szórakozás összekötése a hasznossal... akkor mit akarunk.

Újabban a megkülönböztető jelzést közszolgáltosaink a fizika (és biológia) törvényeit is fölülíró valaminek képzelik autóvezetők, akik ebből a tevékenységükből a mi kárunkra megélni tervezik... -lásd a tűzoltóautó borításokat, ugye a tűzoltóautóban a löggyenő víz, magasra emelvén súlypontot, fittyet hány arra, hogy a sima platóssal üresen 100-zal bevehető kanyarba 120-szal hajt-e be a "tűzoltóautóvezető" ... mert az ilyen, az nem sofőr...

A mentősöket, ahogy elnézem, a túl nagy hányaduk amfetaminmegvonáskor agyatlanra betépő csiocsipszterítő hülyegyerekként kezdte a pályát és azért rándult át mentőautóba, mert több a szabadidő és lehet legálisan 120-szal tépni.

Számomra már 20%-nyi ilyen mentővezető is sok, mert az kb minden ötödik.

Bár gyanús, hogy a sofőrnek márt szintén csak kivételes esetekben nevezhető betegszállítóautóó-vezetők is belemaszatolnak a mentősökről alkotott képbe

Frick László Emlékzenekar 2012.10.23. 09:01:12

Brüsszelben, azaz BezzegBelgium fővárosában a szirénára vastagon zsíros kolbászkarikákban szarnak a közlekedők, egy centit nem mozdulnak. A dugót ugyanúgy gyártják, mint az ügyes pestoiek, azaz furakodással és kereszteződésbenragadással meg kényszerítpőzésekkel, viszont a mentő az 15 percig áll egyhelbyen és szirénáz és mindenkki lesi, mint a birka. Ha véletlenül az ott ideiglenesen állomásozó nagyszámú külföldiek közül pár úgy összejön, hogy el tudják engedni a mentőt.. 50 méterrel előrébb egyhelyben szirénázni újabb 10 percet , akkor hangosbeszélőn kiszól a mentőtiszt: merci!

isssti 2012.10.23. 09:02:41

Azért érdekes adalék a történethez, hogy a tükörletörős g*cizés után posztíró mégis csak besorolt az ezt megengedni nem akaró "mentős" elé..
Kíváncsi lennék a mentős verziójára is...

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:16:35

@Dester:
Így van, és pont ezért nem borul ki, ha a bevágás után rádudálnak. Kapís?

Így van, nem csak olvasni, értelmezni sem tudsz. Sehol nem írtam, hogy átment. Kapís?

@Altaïr:

Annak azért örülök, hogy nálad okosabb vagyok, mert én legalább olvastam a vezetésről.

Örülök, hogy segíthettem egyszerű életeteket.

Van még kérdés?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:20:35

@Barát Csaba:

Inkább a frusztráltság.
Munkahelyen egy senki.
Otthon egy senki.
Az életben egy senki.

Oszt beül az ótvar romjába, és azt hiszi, király lett.

Mondjuk engem mulattatnak, így örülök a sok szerencsétlennek. Mindig vidáman autózok, van elég bohóc az utakon.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:21:49

@Altaïr:

Ja. Pont ezért tart itt ez az ország.
Tolerancia, előzékenység még nyomokban sem fordul elő az idióta többség fejében, mint azt példával is statuálod.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:24:05

@hagyma:
Ezt kéne itt is bevezetni.
Lenne ajvékolás ugyan a jogvédők, az ombudsmanók, a "mittudoménmilyen" unatkozó gazdagpicsák irányából, de a harmadik pofon után rend lenne.

Dester 2012.10.23. 09:25:44

@Don Quixote de la Ferko: "Sávot váltani körültekintően, balesetveszély okozása nélkül kell." <-- itt. Nem váltott sávot.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:33:09

@janos551:

Nálad a pont.
Amikor lámpánál azt látom, hogy a sok idióta áll, és bután nézeget maga körül, ahelyett, hogy húzna a kurva anyjába a szirénázó, villogó, tapsoló, ordító (remélem minden előírás szerepelt, hogy a trollok ne tudjanak belekötni, hogy nem jelezett a mentő) mentő elől, akkor mindig arra gondolok, remélem ő lesz az, akihez a hozzá hasonló idióták miatt pont azzal a két-három perccel később ér ki, amit miattuk szed össze 5-10 másodpercenként a lámpánál balfaszkodók miatt, oszt mentő helyett majd tepsibe megy a szerencsétlen okoskodója.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 09:35:41

@Dester:
Örülök, hogy felfogtad. Ezért írtam a KRESZ-t, abban pont ez van benne.
Van még problémád?

Dester 2012.10.23. 09:36:25

@Don Quixote de la Ferko: te nem fogtad fel, de nem baj. További szép napot.

Bafana 2012.10.23. 09:54:41

@janos551: Nyugi, őrizd meg nőiességedet! A megkülönböztető jelzés nélküli mentőnek (rendőrnek, tűzolltónak) mért kellene elsőbbséget adni??? Ne védd a védhetetlent! Nincs elsőbbségök, és pont. Ha nem így van, egy jogszabályra hivatkozz!
A poszthoz: Kamuszagú, de gondolom jól esik minden mentőst besározni. Ha nem írod ide a rendszámot, akkor mért dobálsz minden mentőst sz@rral? Ilyenekből alakulki, hogy a g..ci mentős, a paraszt suzukis, a köcsög béemvés stb.

dzsaszper 2012.10.23. 09:58:08

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: ha csak akkorra rakja ki a szirénát, akkor baleset esetén ő a ludas. Tudok rá precedenst, nem mentővel, rendőrrel.
Hiába, a fizika törvényei alól a megkülönböztető jelzések sem adnak felmentést, a fékút fékút marad...

A kereszteződésbe érés előtt minimum 3 másodperccel szólnia kell a szirénának, különben az egyébként szabályosan érkezőnek esélye sincs megállni. Mindezt lakott területre, 50-es korlát mellett, száraz időben.

Gyorsforgalmi út keresztezése, lakott területen kívüli kereszteződés és/vagy nedves/havas/jeges burkolat esetén meg ez több, mint 3 másodperc.

Amúgy a megkülönböztető jelzést használó jármű köteles meggyőződni arról, hogy megkapja az elsőbbséget...

Bafana 2012.10.23. 10:08:21

@Don Quixote de la Ferko: Ha ne adj Isten én kerülök a mentőbe és sietni kell, akkor a mentő SZIRÉNÁZZON! Ne tapsoljon, meg ordítson a menntős, hanem SZIRÉNÁZZON!!! A többi autós csak abból tudja, hogy a mentő siet, az a nemzetközileg elfogadott.

dzsaszper 2012.10.23. 10:15:42

@Don Quixote de la Ferko:
1. bőven elég ha a mentő megkülönböztető jelzéseket használ
2. vannak olyan helyzetek, amikor lehetetlen félreállni -- volt is fenn ezen a blogon is videó, amikor autópályabalesethez több kilóméteres stau volt amin keresztül kellett vágja magát a mentő...
3. vannak olyan helyzetek, ahol szimplán a KRESZ túl merev. Nem enged téged szabálytalankodni (átcsorogni óvatosan a piros lámpán pl.) azért, hogy a mentőt elengedd. Ezt mondjuk nem szokta senki se betartani :)

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.10.23. 11:24:01

@dzsaszper: igen, valoszinuleg(99%) nem jott volna ki elem a macisajt mogul, csak nem akarta kivarni hogy valaki ki ohajtja engedni, igy a keresztezodesben rakta ki, csak en eppen rossz utemben erkeztem :)

amugy az a sejtesem hogy a tanito satum hatasara a tovabbiakban mar joval a kanyarodas elott ki fogja rakni :)))
hiaba na, nekem jok a reflexeim es az autot is erzem magam alatt, igy azt tudom mondani hogy abban szituacioban a legjobb 25% -ban benne voltam aki meg tudott ott allni :)

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.10.23. 11:30:34

@janos551: "Egy olyan troll, aki egy ilyen betolom az orrát barom miatt , majdnem megdöglöttem és totálra törtem az autót.( 1 ember meghalt a 3-as karambolban )"

pontosan nem ertem mi a problemad, mert jelen esetben(lasd poszt) aki betolta az orrat az elotte indexelt
igen az indexet ki kell rakni, es korultekintoen kell menni, hogy ne torjek ossze magukat az emberek
neha en azert nem karamboloztam mert aki bejott elem(durvan betolta az orrat) kepes volt kirakni az indexet az utolso pillanatban en meg korrigaltam helyette, na most ha az indexet nem rakja ki akkor ott baleset lett volna, igaz szerencsere en (mint irtam korabban) jol vezetek es probalom a szituacios gyakorlatokkal is egyenesbe jonni fejben, igy ha mar tenyleg a legrosszabb jon, akkor megprobalok felkeszulni arra is hogy en elve jojjek ki a szitubol

dzsaszper 2012.10.23. 11:33:26

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: világos...

semmi gond azzal, hogy a kereszteződésbe érve kapcsolja be a megkülönböztető jelzéseket, de ebben az esetben készüljön fel arra, hogy az első (esetleg első kettő) jármű nem fog tudni elsőbbséget adni neki, mert a fékút fékút...

Szóval, sziréna + kék villogó be, megáll, és utána ha engedik, mehet.

Kowalski76 2012.10.23. 11:34:21

Yo! Maaan! 2012.10.23. 00:36:07

Ezzel en is pont igy vagyok. Pesten nem nagyon tudsz ugy savot valtani hogy valaki ne hoborogjon. De vigyazz mit irsz le, mert a ragyorsitok itt is koztunk vannak, es jonnek majd a szoveggel hogy tedd ki az indexet idoben. Persze ha megteszed nekik, jon az amit leirtal ;)

Kowalski76 2012.10.23. 11:55:57

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

" (mint irtam korabban) jol vezetek es probalom a szituacios gyakorlatokkal is egyenesbe jonni fejben..."

Ezzel nem vagy egyedul. Magyarorszagon mindenki tudja magarol hogy jol vezet, 10 millió Schumacher orszaga vagyunk. Ebbol aztan adodnak neha problemak...

(---Flúgos Buszos---) 2012.10.23. 11:58:09

@Joske: RR-es rendszám mióta rendőrségi?

Értsétek már meg,hogy mentő,nem mentős. Tűzoltóst sem mondjátok.

Bafana 2012.10.23. 11:58:16

@Kowalski76: Van igazad, de ha a városban mindenhol betartod a követési távolságot, akkor kapásból 3 autós hiszi azt, hogy azért, mert őket akarod beengedni.

(---Flúgos Buszos---) 2012.10.23. 12:09:49

@Don Blasius: Mentőket,és nem mentősöket.
Tűzoltósokat,meg rendőrösöket sem mondasz.

Kowalski76 2012.10.23. 12:20:18

@Bafana:
Ez igy van. Ha nem akarom hogy bejojjenek elem nem is hagyok hozza helyet. Ha meg nem sietek, akkor nem idegeskedek azon ha elemsorolnak. Pedig automata autom van, konnyen megakadalyozhatnam ha en is olyan patkany lennek mint koztunk sokan.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.23. 12:28:23

A múltkor láttam két autót egymás mellett állni a pirosnál, két sávos út - Margit körút Budán, a híd utáni első lámpa, ahol jönnek a zebrán (és mellette) a gyalogosok a villamosmegállóból.

Állnak egymás mellett a pirosnál, majd hátulról megjelenik a szirénázó, csörömpölő, villogó, tülkölő, cigánykereket hányó mentő, és át akar jutni. De balf*szkáim nem moccannak, mert piros a lámpa, és azt nem szabad. Próbáltak az sávjuk szélére húzódni, hátha elfér a mentő - érted, olyan helyen ahol két autó is alig fér el, majd elmegy közöttük. 10-15 centit mozdultak, első kerekük nekikormányozva a járdaszegélynek, illetve a villamosmegálló járdaszigetnek, de a köztük lévő helyen csak nem fér el a mentő.

Én már kb. habzó szájjal ordítottam, hogy "engedd már át a mentőt, hülye nő", ez biztos csak nő lehet, mert ennyire betoji szabálykövető idióta csak nő lehet. (Még nem láttam, hogy ki ül a kocsiban, mert még csak a Margit utcán ereszkedtem lefelé a lámpánál) Aztán kb. fél perc után, a mentő kitartó dudálása, mutogatása, ablakletekerős anyázása után, az egyik hülye paraszt át mert csusszanni a piroson, és engedte továbbmenni a mentőt - a gyalogosok már egy perce ki se léptek a zebrára, dermedten álltak a járdán, tőlük simán mehetett volna mindkét csodabogár.

A mentő elment, én lecsorogtam a Margit utcából a Margit körútra, és mikor melléjük értem, megnéztem magamnak a sofőröket: nő volt, hát persze, mind a kettő. Üzenem nektek, anyatigrisek, hogy ha a saját kölkötök feküdne a mentőben, akkor bezzeg tudnátok rinyálni, hogy miért nem halad a mentő! A piros lámpa nem betonfal - kellő körültekintéssel, vészhelyzetben, át lehet rajta csorogni. Azt pedig óvodában kellett volna megtanulni, hogy a szirénázó mentőautó vészhelyzetet jelent...

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 12:38:07

@Dester:
Nem baj. Remélem tudatlanságod nem kerül emberéletekbe.

@Bafana:
Így van, a trollokra való tekintettel írtam a sziréna, és a fényjelzés után (remélem érted a sorrendet, utána), a tapsolást, kiabálást, és mint jeleztem, bíztam abban, hogy leírtam mindent, ami szükséges. Örülök, hogy jelentkeztél trollnak, akinek ez kevés volt, csak így tovább.

@dzsaszper:

1. Nem emlékszem, hogy vitattam volna. Ha nem érted az iróniát a sziréna, fényjelzés, kiabálás, tapsolás összetételben, te bajod.

2. Emlékeim szerint ezért kötelező most már itthon is az autópályákon dugó esetén automatikusan balra, és jobbra húzódni. KRESZ. Kotorj utána. Gugli a barátod. (egy kis segítség, hogy tudatlanságod ne trollkodással tetézd:mno.hu/ahirtvhirei/kresz-mar-az-uj-szabalyok-szerint-kell-kozlekedni-1102818)

3. Én sem tartom be. Ha kell, és körülnézés után látom (trolloknak: kérem értelmezni a körülnézés és a látom szavakat, ha nem megy, nyelvtanköny, gugli nagy segítség) hogy nincs gond, akkor szó nélkül átmegyek a piroson, ha ez kell, hogy a mentő elférjen.

dzsaszper 2012.10.23. 13:58:54

@Don Quixote de la Ferko:
1. nem jött át az irónia, mivel elég hirtelen volt a váltás a posztbeli mentőhöz képest, ami nem használt még fényjelzést sem, és janos515 íratlan szabályához képest, miszerint így is elsőbbséget kellett volna adni a mentőnek. (Egy kacsintós szmájli segíthet felismerni az iróniát)

2. elég új ez a szabály. Ismerem, tudok róla, sőt a bevezetése előtt is alkalmaztam. Ezzel együtt, ha sűrűn egymáson állnak már az autók, akkor is csak csorogni tud a mentő... és ettől függetlenül lesz, ahol nem lehet majd elférni, csak épp nem autópályán...

3. örülök hogy ebben egyetértünk... szerintem hasznos lenne megengedni a szabályoktól való eltérést a megkülönböző jelzéseket használó jármű haladásának megkönnyítése érdekében, persze annyival, hogy az nem járhat veszélyeztetéssel.

Johnny M. 2012.10.23. 14:00:17

Szerintem ugyanezzel az idiótával futottam össze én is még a nyáron Csepelen a Rákóczi útra kanyarodva. A kanyarodó sávban állva pirosnál beállt mellém az egyenesen továbbhaladó sávba, majd minden jelzés nélkül akart pofátlankodva bekanyarodni elöttem a zöldnél. Mivel fény és hangjelzés nélkül ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint bárki másra (meg ha sietett volna gondolom a pirosnál sem áll meg) így nem hatott meg a dolog különösen, így nem is jött neki össze. Erre aztán jött mögöttem és a hangosbemondóján kezdte nyomni a hülyeségeit, de többre nem futotta, a forgalomba araszolva és néha megállva ki nem szállt volna pedig lett volna rá lehetősége.
Minden szakmában vannak hülyék, akik csak szégyent hoznak a hivatásukra.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.23. 17:36:37

@dzsaszper:

1. Megbocsátok. Máskor jobban figyelj.

2. A tájékozottság sosem árt.

3. Szintén.

Reggie 2012.10.23. 18:27:45

Lehet, hogy a postiro az a fajta, aki ha jobbra nez, akkor akaratlanul jobbra huzza a kormanyt.

Reggie 2012.10.23. 18:29:34

@jános515: Te egy idiota vagy. Ha a mentonek sietos lett volna, akkor a buszsavban elhuzott volna a sor mellett. Nem veletlen, hogy a termeszetes szelekcio utol akar erni teged, es teny, hogy csak a mentoknek koszonheted, hogy ez tobb alkalommal nem sikerult.

tundrazuzmo (törölt) 2012.10.23. 19:57:24

Még egy gondolat: a megkülönböztető jelzést nem véletlenül találták ki. Ha "dolgozik" a mentős, akkor használja! Ha nem dolgozik, akkor ne használja! De akkor plusz jogai sincsenek!

Szépen néznénk ki, ha egy őrült sebész a 6-os villamoson szikével vagdosná az embereket - arra hivatkozva, hogy ő egész nap ezt csinálja a műtőben. Amit szabad munka közben, fehér köpenyben, műtőben, azt nem szabad munka után a villamoson. Sőt büntetnek érte.

A száguldozó mentőautó esetében a csak egy hajszál választja el a jogos száguldást az ámokfutástól. És ez a hajszál a megkülönböztető jelzés: a fény- és hangjelzés együttes használata.

Akár tetszik neked, akár nem, nem a mentőautóra festett matricák, vagy a sofőr nyomulása, vagy a mentő cikázása a sávok között az, amiért el kell engedni, hanem a megkülönböztető jelzés: a fény- és hangjelzés együttes használata miatt!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.23. 20:25:37

Szép kis mese. A sok hülye meg elhiszi, hogy valóban így történt :) Nem lehet, hogy a posztíró barátunk előtte elkövetett valamit, amiről kínosan hallgat?

Két hetente van új poszt, és az is ilyen sz*r....

csak_csendben2 2012.10.23. 23:09:48

@tundrazuzmo:

Szívből kívánom, hogy legközelebb hasonló szituációban, ha állsz a pirosnál, és jön a mentő, te áthaladsz a lámpa alatt, akkor kamerás legyen a lámpa, és kapjad csak a büntetést, abból majd megtanulod visszafogni magad, mert nem biztos, hogy azért nem halad át, mert balfasz, hanem mert rohadtul nincs kedve büntetést fizetni.

Lehet menni aláírásokat gyűjteni, hogy ezen változtassanak, addig meg ne várja senki sem, hogy bárki is önszántából bevállalja a büntetést.

pengusz 2012.10.24. 09:20:43

"pont mellettem volt is egy másfél autónyi rés"
Akkor te is ilyen nyomulós-sietős profi vezető vagy? Ha beledöglesz is bepréseled magad 1.5 autónyi helyre?
Ja biztos a mentős is egy ilyen kis semmiség miatt lett síkideg mi?

Skodakék Fábia 2012.10.24. 10:07:33

@pengusz: 1.5 autónyi helyre nem kell préselni, simán berántod a gépet oszt még indexelni se kell
mire észreveszi a tötymörgő már késő..

dzsaszper 2012.10.24. 10:45:06

@Skodakék Fábia: ez kb 10 km/h sebességig ok ;)

50-nél bajos, ha hirtelen fékeznek a kocsisorban, amibe átsorolsz...
átsorolás befejeztével illene közel követési távolság legyen előtted, utánad.

Skodakék Fábia 2012.10.24. 10:49:22

ha hirtelen fékeznek
vagy becsapódik egy meteor
esetleg leszakad a híd alattad
bármi megtörténhet

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.24. 10:53:40

@csak_csendben2: Szóval akkor ilyenek azok a balfaszok, akik az istenért se képesek átengedni a mentőt, mert a szabály az szabály. Ennyi erővel a leállósávra sem húzódhatnál le, mert az is szabálytalan.
Én meg azt kívánom, hogy ha téged visz a mentő, és ép úgy fáj valamid, hogy már régen beszartál, akkor egymás után öt kereszteződésben álljanak előtted a hozzád hasonló szabálykövető balfaszok, és fél órával érj később a kórházba.

dzsaszper 2012.10.24. 10:57:29

@Skodakék Fábia: arra, hogy hirtelen fékeznek, arra fel kell legyél készülve. A többire nem. Tudod, a sebességedet úgy kell megválasztani, hogy minden akadály esetén amire számítani lehet, meg kell tudjál állni. Lakott területen számítani kell keresztbeszaladó kisgyerekre pl.

dzsaszper 2012.10.24. 10:58:22

@dzsaszper: a példa az Erzsébet hídra nem igaz. De 1000 más ok miatt fékezhetnek hirtelenül előtted.

Skodakék Fábia 2012.10.24. 11:02:19

@dzsaszper: indokolatlanul nem fékezhet
az indokoltat meg te is látod mert majdnem mellette mész

dzsaszper 2012.10.24. 11:05:11

@Skodakék Fábia: persze, ha csak előtted 1 autó van, akkor ez majdnem igaz. (műszaki hiba okozhat gondot)

ha összefüggő a kocsisor a belső sávban előtte, akkor ez egyáltalán nem igaz.

Skodakék Fábia 2012.10.24. 11:28:05

@dzsaszper: besoroláskor nem gyorsulsz
jobb láb a fék fölött vagy pihen
ha villan a féklámpája te is fékezel
ha összefüggő kocsisor akkor látod 4-5 autóval előre hogy villognak a féklámpák
jobban látod mint aki elé besorolsz

pengusz 2012.10.24. 11:37:28

@Skodakék Fábia: Berántod a fenéket :D NFS-en kívül vezettél már autót? :)

pengusz 2012.10.24. 11:38:25

@Skodakék Fábia: Ja meg a motorféket is látod a röntgenszemeiddel? :D

Skodakék Fábia 2012.10.24. 12:25:16

motorfékkel elég nehéz olyat fékezni hogy azt ne reagáljam le

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.24. 12:51:09

@Skodakék Fábia: Hagyd, aki hetente 50 km-t vezet, az úgyse fogja megérteni.

dzsaszper 2012.10.24. 13:47:10

@Skodakék Fábia: besoroláskor nem gyorsulsz?
különböző sebességgel haladó sávok közt sem?

vagy elfelejtettél leírni egy peremfeltételt, hogy a sávok közel azonos tempóban haladnak. Ezzel a feltétlellel már kb 50 km/h-ig rendben van amit írtál. De csak ekkor, és nagy sebességeknél ekkor sem.

Skodakék Fábia 2012.10.24. 16:14:17

@dzsaszper: "Ma az Erzsébet hídon autóztam a belső sávban, szerettem volna kb a híd közepén elkezdeni kisorolni, pont mellettem volt is egy másfél autónyi rés. "
olvassál b+

Joske 2012.10.24. 17:26:19

@hagyma: Ezt miért nekem írtad? Nem beszéltem Amerikáról sehol.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.10.25. 12:09:40

Pont azért segítjük a mentős haladását akkor is, ha nincs szirénája, amiért előre engedjük az ajtón a nehéz tárgyakat cipelő embert.

Mert tiszteljük a munkáját, és felfogjuk, hogy a telephelyről induló kipihent mentős hamarabb kiér édesanyánkhoz szívroham esetén, mint a dugóban araszoló 6 órája folyamatosan vezető esetkocsi, akinek még előtte tankolni is be kell ugrani.

dzsaszper 2012.10.25. 15:31:39

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): ez megint egy olyan dolog, amit ha egy járművezető megtesz az autósok kedvéért, akkor jó. Ha egy mentős elvárja, az viszont gáz. Pont mint a szemkontaktus felvétele gyalogosként az úttest zebrán keresztezése előtt..

pengusz 2012.10.26. 09:06:04

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Bezzeg az mekkora ász, aki heti ezret vezet és szarik minden szabályra :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.10.26. 10:04:16

@pengusz: Nem azt írtam, hogy szarni kell minden szabályra, de az itt olvasottak alapján még az is jobb....

dzsaszper 2012.10.26. 10:56:05

@Skodakék Fábia: a posztban sem látok semmi információt sem a posztoló, sem a mentő sebességéről.

dzsaszper 2012.10.26. 11:00:20

@dzsaszper: illetve bocs, a mentő araszolgatott. A posztolóról nem látok. Ha az ő sávja beállt, és ő álló helyzetből indult, az pl. nagyon nem mindegy. Az araszolgatás is elég szubjektív tartomány, és dugóban van aki sportosan csinálja, hogy ne soroljanak be elé...

lordjim 2012.10.26. 20:14:27

@hagyma: hun tanútad,kőbánya-kispesten?

lordjim 2012.10.26. 20:41:27

@Don Quixote de la Ferko: Kérlekszépen,hogyan lehecc ilye rosszindulatú faszparaszt kérlekszépen?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.27. 19:28:16

@lordjim:

Ilyennek születtem. Kimondom az igazat, pedig tudom, hogy van aki kiborul tőle.
De a "műveltek" kiborulása az igazságtól miért az én problémám legyen?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.27. 19:30:49

@dzsaszper:

"lassítottam. Dudált, majd mellém gyorsított, hogy véletlenül se tudjak besorolni,"

Nem nem láttad.

Nem értetted.

Nem ugyanaz.

Tudom, most az jön, ez nem sebesség.
Megnyugtatlak, ez a mondat nem araszolásról szól. Ez az, amit nem fogtál fel belőle.

De ugye nincs harag?

dzsaszper 2012.10.29. 12:21:24

@Don Quixote de la Ferko: ezek szerint ezen átfutottam, bocs.

Ha a lassítással nem lassulsz a mentő sebessége alá, akkor a mentővel kapcsolatban rendben van a dolog.

Amúgy általánosítva:
1. idegesítő az is, amikor az emberre rágyorsítanak, és nem engedik besorolni
2. meg az is, amikor mások a követési távolság tartását annak veszik, hogy az hely besorolni (tipikusan a cikázó lámák teszik ezt -- ld. a lámás posztot)

Nem egyszerű a kettőt egyensúlyban tartani, de nagyon minimális szintű defenzív vezetéssel és kölcsönös udvariassággal araszolgatás tempóban ebből nem kellene gond legyen. (nagy sebességeknél, különösen sztrádán ez már gyakran húzós).

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.10.29. 13:40:54

@dzsaszper: Ennél jobb az a láma, aki simán besorol a követési távodba, majd besorolás után már látod is felvillanni a féklámpáját, hiszen a saját követési távjához ragaszkodik.
Az meg hogy kis hazánkban alap, hogy amikor előzöl valaki, vagy kiteszed az indexet, hogy besorolnál, akkor az illető rágyorsít.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.29. 14:29:55

@dzsaszper:

Mindenkinek van rossz napja. Ez egy ilyen lehetett.

Általánosságban:
1. Idegesítő vagyok, ha láthatóan csak azért akar átjönni elém valaki, mert az én sávom jobban halad, akkor bunkó vagyok, és gyorsítok.
2. Ezt valóban nehéz belőni, pont az első pontban említett zsenik miatt.

Ettől függetlenül imádom azokat, akik láthatóan kiborulnak, ha a 30 sávváltásuk után is még előttük megyek.

dzsaszper 2012.10.29. 14:30:34

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): ennél jobb, amikor előzés befejeztével villan a féklámpa (tilos előzni, ha az előzött jármű zavarása nélkük nem lehet visszatérni a sávba)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.10.30. 14:51:38

@Don Quixote de la Ferko:
"Ettől függetlenül imádom azokat, akik láthatóan kiborulnak, ha a 30 sávváltásuk után is még előttük megyek. "

Strandkorlátkék ifával a két sáv között?

:-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása