Friss kommentek

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

És nekik vajon volt jogsijuk?

2007.08.30. 13:27 :: SilentSound

Ma sem marad ki a már lassan szokásosnak nevezhető videószemezgetés, természetesen most a nagyon mazsola autóvezetőket vettük célkeresztbe.

Első versenyzőnk tolat egy nagyot és merészet. Vagy mégis előre akar menni? Vagy mégse? Vagy mégis? Vagy mégse?



Aztán itt van az a tipikus szituáció, amikor a szerencsétlenkedő és egyben veszélyhelyzetet teremtő sofőrnek semmi baja nem lesz az adódó helyzetben, sőt, valószínűleg fel sem tűnik neki, hogy mit csinált, mert teljes nyugalomban hajt tovább...



Végül pedig a szinte klasszikussá vált képsorok, no comment kategóriában egy hölgyversenyzővel.

21 komment

Címkék: video közlekedés autó baleset hülye béna mazsola női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JP 2007.08.30. 15:09:44

Azért ilyet én még itthon szerencsére nem láttam:)

De a sofőrt legalább nem lincselték meg a helyi kisebbségiek. (Néha csodálkozom, mennyi irónia szorult belém...)

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2007.08.30. 15:46:36

"What if..."

Fene tudja, de a buszsofor helyeben nem biztos, hogy olyan utviszonyok mellett akkora sebesseggel haladva elkezdem tekerni a kormanyt... inkabb benezek a mazsola csomagtartojaba.

(igen, tudom, agressziv baromalalt vagyok aki soha nem enged be senkit maga ele, mert ahanyszor eddig megtettem (max. 3 a 7 evem alatt) az mind mazsola volt aki miatt 10-20 percet kestem. Elsobbseged van? Nincs? Ulsz. Meg akkor sem engedem be, ha eppen A8-asrol van szo es en eppen Ticoban ulok. Ne engedjenek be engem sem, nem kell. Kivarom a soromat vagy olyan utvonalat valasztok ahol lehet haladni. Senkit nem engedek be es kesz. _Tartsak be azokat a kurva szabalyokat_ es mindjart rendben van minden!)

Elnezest, ez kijott belolem.

pirosceruza 2007.08.30. 15:54:53

varadi: elég rosszul. A buszsofőr lehet hogy nem a lehető legjobb megoldást választotta, de biztos, hogy a tőle tellhető legjobbat. Az adott pillanatban erre volt képes. abszolút nem biztos, hogy jobban járt volna ha belerombol hátulról a sárgába, lehet hogy akkor is borult volna.
Másrészt az alsúbbendű útról érkezővel szemben akkor is lehet előzékenynek lenni, ha akármilyen kocsiban ül. ilyenkor arra kell gondolni, hogy neked is jól esik, ha kiengednek.

mrzed001 2007.08.30. 16:34:43

Elém egy rozzant trabis fordult ki ehhez hasonlóan (ő 5 és 95 kmh, távolság talán 10-15m), iszonyat szembeforgalom mellett.
Egy pillanatig megfordult a fejemben, hogy ebből csatt bele hátulról lesz és tuti mindenki meghal abban a kocsiban (súlyra és acélmennyiségre én többszöröse lévén).
De a reflex néha önkéntelen dolog (néha rutin), kormány el jobbra, és az ő rövidke kis gyorsítósávjában + utána kavicsos útpadkán \"kissé\" szabálytalanul \"előztem\".
Ott száraz volt az út, ezért megtehettem, de itt a buszsofőr helyében nem satufékeztem volna. Lejtő + vizes csúszós út ... nos sehol sincs a KRESZ-ben hogy más hülyesége miatt bárki köteles lenne öngyilkosságot elkövetni.
Ja, és hogy is van az a szlogen, hogy a kocsi egy töltött fegyver (ami tömeggyilkosságra képes, mégis minden IQ_Light, szefós és tefós kezébe jogosítványt nyomnak)?

JP 2007.08.30. 17:15:47

Valaki javítson ki ha tévedek, de a második videó nem mintapéldája a cserbenhagyásnak? Főleg, mivel ő okozta a balesetet...

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.08.30. 17:50:37

Buszsöfőr helyében én is letoltam volna a csába, biztos nem rántottam volna félre, sokkal veszélyesebb. Ha meg rimánkodtak volna , hogy belemnetem hátulról, tessék, ott a videjó, kijött elém, nem adta meg az elsőbbséget, ő a hibás.

Az első videó szörnyű, ha jól látom pont átmegy a fején... :S


A 3. meg no komment, lefullad aztán gondolja, megmutatja milyen jó söfőr is ő, majd izomból kaparó kerékel befordul az udvarba. Azt kapta amit megérdemelt, biztos megtanulta egy életre, hogy szar söfőr.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.30. 17:56:19

Nem vagyok én biztos benne, hogy félrerántotta a kormányt a buszsofőr, szerintem csak próbált fékezni és megcsúszott, mert blokkoltak a kerekek. Simán lehet úgy foltokban jeges az út, hogy ez legyen a végeredmény.

Az első videót jól láttad, pont a fején ment át...

JP 2007.08.30. 17:58:02

Ekkora mocskos nagy balfaszt is ritkán látni (3.)! Archiválásra érdemes felvétel, hogyan NE kanyarodjunk címmel:D

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2007.08.31. 16:48:46

pirosceruza: sajnalom, de nem ertek veled egyet.

Nem eseik jol, mert _nem varom el_, hogy beengedjenek. Sokkal veszelyesebb egy satufekezo elozekeny mazsola, mint az, hogy pl. en varok par percet amig ki tudok menni es esetleg kesobb megelozom a sort (termeszetesen ott, ahol ezt biztonsagosan megtehetem).

Valtozatlanul a szabalyok betartasaban latom a megoldast (gyorshajtasrol most ne beszeljunk, ok? :D ). Ha elsobbseged van menj, de udvariaskodj. Ha nincs elsobbseged add meg vagy ne csodalkozz, hogy benez valaki. Es ennek koze nincs ahhoz hogy en / a masik milyen autoban ul... egyedul a KRESZ-hez van koze.

SilentSound: jegfoltokban igazad lehet de mondd, mit tehet szegeny sofor az automata valtojaval? Kettovissza-padlogaz-motorfek? Ha jol tudom automataval nem lehet ilyet...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.31. 18:40:23

Nem vagyok tisztában az egyes busztípusok váltójának a felépítésével, sőt, buszt se vezettem soha, igazából autóból indultam ki, csak ennek az "autónak" nagyobb a tömege és a tehetetlensége is. Meg ahogy elnéztem, valószínűleg ABS se nagyon volt benne.

fraki 2007.09.03. 21:07:22

Az ilyen esetekből mindenki következtet a videóalanyok személyiségére.

Én is. A nőversenyzőnek nem való az autó, pláne olyan szép drága nem való. Nem alázatos, felfuvalkodott, szemellenzős köcsög asszonyság.

Az első videó szereplője meg egy bizonytalan mazsola, aki soha semmiért még nem vállalt felelősséget, és ezzel a viselkedésével öl.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2007.09.03. 23:02:06

Ismet itthon, gep elott. A buszosat megmutattam baratnomnek is, tanuljon es egyuttal megneztem ujbol, kb. kockankent. Haromszor.

Csekely tudasommal azt velem latni, hogy vizes az ut; buszos villog az autora aki kicsit jobbra rantja (valoszinuleg reflex/oszton). Buszsofor ki akarja kerulni, igy balra tekeri a kormanyt es ekkor kovetkezik be a baj, nem tudja visszahuzni es elmegy a busz hatulja. Sot, egy eroteljes fekezest is velek latni a busz szelen (talan egy) hirtelen fekezesbol kifolyolag... es ez, ilyen korulmenyek kozott halalos kombinacio.

Azon se csodalkoznek, ha a lejto miatt a busz is kicsit gyorsabban jott volna a kelletenel.

SilentSound: manapsag mar a BKV buszokon is automata valto van, hat meg egy ilyen hosszutavu buszjaraton (turistabuszokon latni ilyen tukroket, egyebkent nem vagyok buszbuzi :) ).

Meg valami: mintha a lejto aljaban lenne egy kis melyedes, amiben koztudomasulag megall a viz es ugye azt tudjuk milyen "csdoakra" kepes az aquaplanning...

Rocko- 2007.09.04. 10:08:24

varadi.peter: Volán járatokon nincsen automata, sőt, a BKV alvállalkozójánál is van pár Ikarus 263, amincs nincs automata.
és, h mennyire tárgytalana az automataság:
www.youtube.com/watch?v=7SYkUoGnrac

Jack 2007.09.04. 18:35:07

első videó: biztos nem kedvelte a tagot, néha nekem is van ilyen érzésem :P

cs 2007.11.04. 20:52:36

azért nem értem, váradi, hogy miről beszélsz, mert itt szó se volt semimféle beengedésről, a csávó egyszerűen kivágta magát az útra, miközben ezerrel jött egy busz.
lehet, hogy azért nem engedsz be te se senkit, mert fogalomzavaraid vannak azzal kapcsolatban, mi a különbség a "beengedés", "az elsőbbséggről való lemondás", illetve a "veszélyes helyzet előidézése" között.
Dehát ezért van olyan sok autós nálunk, aki úgy vezet mint a románok.
Azt meg végképp nem értem, mi köze fentieknek az autómárkákhoz.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.05. 10:01:06

2.)
Nem kétséges, hogy a kikanyarodó autó a hülye, de a buszsorőr elkerülhette volna a bajt, ha a kikanyarodás pillanatában már elkezdi kerülni a mazsolát, és nem arra vár, hátha belegyorsít a személyautó. Így az utolsó pillanatig várt a kormánymozdulattal, amikor már muszáj volt, túl erőset kellett kanyarodnia amit ez a vizes útbúrkolat nem támogatott. Jól belátható szakaszon, szembe jövő forgalom sincs, nyugodtan áthúzhatott volna már hamarabb az előző sávba.

TH 2007.11.05. 14:56:49

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.05. 10:01:06
Egy busszal sztem ez nem olyan egyszerű, mint Neked kocsival. És mint fentebb mondták páran, lehet, hogy nem kanyarodott, csak fékezett egyet...

Triznyai Döme (törölt) 2007.11.05. 18:38:06

A személykocsi vezetője egy fasz, de a buszos egyértelmű vezetéstechnikai hibája a borulás oka.
Ilyen helyzetben, erősen vizes úton TILOS a reflexből tövigfék. Visszavált egy fokozatot és irányban tarja a döhert, közben meg erőst imádkozik a szgk sofőr lelki üdvéért. A többi meg karma.

TH 2007.11.05. 20:36:56

Triznyai Döme 2007.11.05. 18:38:06
Itt már volt egy vita arról, hogy vajon kézi vagy automata váltós a busz, de ezt nehéz így kívülről eldönteni. Én végképp nem vagyok buszszakértő. Ha automata, akkor azért nem könnyű a visszaváltás.
Mindenesetre valszeg tényleg okosabb lett volna óvatosabban fékezni, és csak max. nagyon-nagyon óvatos kormánymozdulatot tenni. De hát könnyű osztani az észt...
Mindenesetre a személyautóban az a kiakasztó, hogy gondolkodás nélkül továbbmegy. Ezt egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy milyen ember az ilyen, aki a kocsiban ült...

GOD! 2007.11.06. 00:10:43

TH 2007.11.05. 20:36:56

Egyszerű! Ha kézi, akkor ok, ha autómata, akkor is külön karja van a retardernek, a "bubu" meg már húsz éve szériacucc az Ikaruson is. Szerintem is vezetéstechnikai hibát vétett a buszsofőr, vagy relatív gyorshajtott. A film alapján valszleg az életébe került a dolog, látszik, ahogy kiesik a szélvédő után az oldalán csúszó buszból, az pedig felé csúszik.

TH 2007.11.06. 08:16:52

GOD! 2007.11.06. 00:10:43
Hát ja, ez kétségtelen, azt hiszem, ezt valóban megállapíthatjuk, hogy a buszsofőr elszúrta, de nem volt könnyű a helyzete - kérdéses pl., hogy mennyire készítették fel korábban ilyen vészhelyzetek kezelésére, és hányszor vett részt pl. vezetéstechnikai gyakorlaton. Mert annak itt most valóban nagy hasznát vehette volna...