Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mi a faszt dudálsz???

2007.10.10. 14:29 :: SilentSound

Zöld lámpa, hölgysofőr nézegeti magát a tükörben (hmmm, de ismerős ez valahonnan), Roland dudál, hölgysofőr anyázkodik, Roland bemutat. Avagy megdobnak kővel, dobj vissza vascsővel. És ez még rímelt is.
Egy szokványos délutáni napnak indult, amikor autóval elindultam a belvárosba.
Szoksásos lámpa, fél óra mire nagynehezen kiköhögi a zöldet, de ha ki is köhögi van kb 15-20 másodperced hogy átérj rajta.
Előttem egy hölgyemény, a kezében egy telefon, és nézegeti magát a középső visszapillantó tükörben.
Zöldre vált a lámpa, ő még mindig vigyorogva nézegeti magát a tükörbe, és közben telefonál.
Kb 5 másodperc után rádudáltam, ekkor még mindig teljes nyugodtsággal simogatja magát a tükörbe és telefonál, majd szép lassan belenéz a vezető oldali tükörbe, és ezt sikerül leolvasnom a szájáról: mi a f***t dudálsz. Majd szép lassan elkezd gurulni az autóval.
Épp hogy átértem a lámpán, egy darabig egymás mellett haladtunk, de a kedves hölgyemén továbbra is lazán telefonált.
Adtam egy nagyobb gázfröccsöt a kocsinak, és a bal kezem középső ujját az ablakon kitolva elviharzottam mellőle.
 
Szerintetek?

101 komment

Címkék: közlekedés autó hülye béna tükör női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2007.10.10. 14:38:41

Nem tudom, én vettem-e csak észre, de a vezetés közben telefonálók nagy része nő.
Bár ha jobban belegondolok, minden helyzetben a nők telefonálnak többet. Ez valami genetikai dolog lehet. Mint a szappanoperák.

gravy_t 2007.10.10. 15:01:41

pasik is telefonálnak, csak őket nem venni észre annyira, mert a sötétített ablakon nem látsz be az ódiba meg a béemvébe.

béemvébe 2007.10.10. 15:11:14

Beintettél egy hölgynek! Ejnye!

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.10.10. 15:12:23

Bátor és kemény vagy ecsém! A nő meg seggfej.

Virág et. 2007.10.10. 15:41:20

Miért, az már nem is pasi, aki nem színezett üveges audival vagy bmw-vel közlekedik?

BigTom 2007.10.10. 16:09:11

Jól értem-e, hogy tehát te is épp olyan bunkó vagy, mint a hölgyemény? Gratulálok!

Virág et. 2007.10.10. 16:12:30

BigTom

Ez nekem ment? A kocsiban van kihangosító, nem szorulok a félkezes technikára.

Kata 2007.10.10. 16:14:52

Na ezt a telefonálós dolgot kikérem magamnak, mint nő. Az ugyanolyan alap nélküli általánosítás és előítélet, mint hogy pl: a nők nem tudnak vezetni.

Úgy mellesleg megkérdezném a tisztelt hímnemű autóstársaktól, hogy hányan szoktak pl. az utcán, vezetés közben csinos csajok után bámulni, miközben majdnem elütnek egy csapat óvodást...

Én soha nem telefonálok vezetés közben, nem nézegetem a csajokat, nem nézegetem a pasikat, nem sminkelek, hanem VEZETEK. ráadásul jól. és csodák csodája, nő vagyok.

Tarka-barka 2007.10.10. 16:17:36

Szerintem nagyobb seggfej voltál mint a csaj.

JaneDoe 2007.10.10. 16:20:17

nem értem mire fel a diszkrimináció... ne csináljunk már úgy gyerekek mintha minden béna és paraszt sofőr nő lenne... Ha most pasi tette volna ugyanezt akkor story nuku?? Vagy hogy van ez? Szvsz nem lehet azt mondani, hogy a nők bénábbak, vagy többet telefonálnak. Igenis van ilyen is meg olyanis mindkét nemből... slusszpassz

Kata 2007.10.10. 16:21:40

Nem tudom, ki nézi a Discovery-n a Myth Busterst, az egyik részben vizsgálták, hogy mi befolyásolja jobban a vezetés közbeni ko-ordinációs és reflex készséget: egy üveg sör, vezetés telefonnal a kézben, túloldalról logikai feladványokat feladva, vezetés telefonnal, de kihangosítva, szintén logikai feladatok megoldásával, vezetés kialvatlanul. MINDEGYIK feladat jelentősen rontotta a vezetés biztonságát, még a kihangosított telefon is, hiszen a tudat a beszélgetéssel van elfoglalva, nem a vezetéssel. POTENCIÁLISAN VESZÉLYES.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.10. 16:23:19

>Én soha nem telefonálok vezetés közben, nem nézegetem a csajokat, nem nézegetem a pasikat, nem sminkelek, hanem VEZETEK. ráadásul jól. és csodák csodája, nő vagyok.

Úgy érted,hogy tökig előrecsúsztatott üléssel a kormányra rábukva meredsz magad elé és minden lehetséges külső behatásra felkészülve sikítva várod a halált ha nem kapsz elsőbbséget? :)

Virág et. 2007.10.10. 16:25:16

Nem mondtam sehol, hogy nők=béna vezetők. Sok jó női sofőrt ismerek. De a személyes tapasztalataimból azt a következtetést vontam le, hogy a nők gyakrabban telefonálnak. Autóban is, meg úgy általában is. Ebből aztán igen messzire szaladtatok itt a következtetésekkel.

Kata

A csinos nők megnézése talált. Ez a mi sarunk. Tessék a nőknek nem csinosnak lenni (főleg nyáron veszélyes) és mindjárt nem vonják el az autósok figyelmét. :)

Treff 2007.10.10. 16:26:05

A nők NEM tudnak vezetni, ha mégis +próbálják egyből telefonos segítséget kell kérniük. 2 láb 3 pedál problémával nem boldogulnak.

JaneDoe 2007.10.10. 16:26:11

scheerti! ez viccnek igen gyenge volt, visszavágásnak meg kritikán aluli...

bloodhound 2007.10.10. 16:28:35

nagyon "érdekfeszítő" és "értelmes" topic, még "értelmesebb" kommentekkel, ebben az országban, ahol mindenki biztosan tudja magáról, hogy ő vezet legjobban a világon, sok értelme volt ezt a valóban nem mindennapi sztorit megosztani velünk, persze lehet mondani, hogy én vagyok a hülye, hogy mi a fenének olvastam el és szólok hozzá, és ez igaz is... :)))

bloodhound 2007.10.10. 16:29:58

ja, és faszi vagyok, de ennek ellenére én is azt mondom, hogy a nők között több jó vezető van, mint a faszik között...

TöröttDiákigazolvány 2007.10.10. 16:33:29

Kata, ez olyan dolog, hogy te kivétel vagy attól még nincs igazad. Igenis a nők nagy része nem tud vezetni.. nemkell itt a szöveg, hogy így meg úgy, sokan mondták már nekem sok nőről, hogy juj ez milyen faszán vezet aztán mikor beültem mellé, akkor azt mondtam magamban mint Torrente2-ben a Gucko: "tyűűű bazmeg"
Na ennyit erről. Lehet, hogy mi a csajokat nézzük, de a legtöbb picsa meg a tükröt csak akkor nézi ha éppen sminkeli magát, máskor eszébe se jut. Aztán, hogy 100 nőből 5 jól vezet lofaszt nem jelent, max. "kikéri magának".. Biztos kos vagy skorpió lehetsz nem bírod elviselni, hogy igenis a nők NAGY RÉSZE rohadt szarul vezet.

Balazs 2007.10.10. 16:34:25

scheerti: eleg taplo vagy, bar gondolom ezt tudod is magadrol :) vannak jol vezeto nok, es nem kell oket lepkehaloval vadaszni. Baratnom is pl nem keves pasinal jobban vezet..

Rosszindulatú Vászka 2007.10.10. 16:34:58

Ha netántán bámészkodás okán meg belehajtunk az ovis csoportba, akkor kell használni az ablaktörtlőt :D

bloodhound 2007.10.10. 16:36:21

szerintem mindenki járjon gyalog, és azon a két lábán menjen el a picsába :)

Virág et. 2007.10.10. 16:36:53

A nőknél ált. nem a tehcnika vagy a rutin a baj. Inkább sokszor nem mernek dönteni, hezitálnak, nincs önbizalmuk és ezért "ügyetlenkednek". Ez persze nem mindenkire igaz, meg van ilyen férfiban is, de azért a nők körében ez sokkal gyakoribb.

Nem csak autóvezetésre igaz.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.10. 16:37:07

>scheerti! ez viccnek igen gyenge volt, visszavágásnak meg kritikán aluli...

Maradjunk annyiban,hogy láttam már egy-két "szupertutiénalegjobbakegyikevagyok" csajt.. Nem vagyok teljesen laikus a témában,de én sem merném kijelenteni,hogy jól vezetek. Jól vezetni az kérem egy szakma, mindenki más( köztük én is) csak a közlekedés EGY résztvevője. Találkoztam már olyan emberrel aki 30 évig volt gépjárműoktató mégis 26-szor lefullasztotta a vadiúj verdát és úgy váltott,hogy minden kapcsolásnál éreztem ahogy a fogaskerekek az anyját szidják..

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.10. 16:38:01

A nőknek viszont jobbak a baleseti statisztikái. Eddig engem mikor megzúztak, eddig 3 alkalommal, mind pasi volt. Szóval ezzel nem feltétlenül értek egyet, hogy mi pasik egész biztosan jobban vezetünk, mint a nők. Mielőtt valaki belémkötne, még nem voltam sosem okozója balesetnek. :P

TH 2007.10.10. 16:39:50

Na, milyen remek téma volt. Tapasztalataim szerint a pirosnál nem a nők szoktak bennragadni. Szintén tapasztalat, hogy a bénázó sofőrök többsége nő vagy távol-keleti, de nem kizárólag. Ha a bénázók halmazát nézem, akkor abban több a nő, mint a férfi. Viszont a jól vezető nők szerintem sokkal jobban vezetnek, mint az átlagos férfi sofőrök.
No mindegy, szerintem bemutatni bunkóság, de érdemes, mert hátha észreveszi magát az ilyen végtelenül ostoba nőszemély!!! ;)
Én is szoktam próbálkozni azzal, hogy bénázó autóstársaim figyelmét felhívjam arra, hogy bénáznak, nemtől, származástól és minden egyéb tulajdonságtól függetlenül...

Mikka 2007.10.10. 16:40:04

Valaki emlegette hogy meg a kihangositott beszelgetes is veszelyes mert elveszi a figyelmet.
Igaza van,de azert kivancsi lennek arra hogy ha ott ul valaki melette akkor nem pofazik e vezetes kozben.
Mert azert meg olyat nem nagyon lattam hogy siri kussban uljon mindenki az autoban nehogy mar zavarja a sofort.
A vezetes veszelyes dolog,igy is ugy is. Figyelni kell,de azert ne essunk mar tulzasokba kerem.
Tipikus mindent ellenorizni,mindent buntetni.
A kovetkezo az lesz hogy a dohanyzast is betiltjak a volan mogott. Emlekezzetek szavamra:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.10. 16:42:18

De azért hogy kicsit a másik oldalra is húzzak, olyat is láttam már, ami miatt léteznek ezek a sztereotípiák. Kb. egy éve a Nagykőrösi úton a kanyarodósávban álló, zöldre várakozó faszállító teherautóba (a faszállítót kéretik szövegkörnyezetnek megfelelően tagolni :) ) ment bele hátulról egy szőke 3.14csa egy Peugeot 206-ossal és elkezdett vitatkozni a teherautósofőrrel. :)

Virág et. 2007.10.10. 16:42:48

Mikka

Így igaz. Ha az ember beszélget vezetés közben, akkor az ugyanaz, mintha kihangosítón beszélne. Azért korántsem annyira veszélyes, mint a -1 kéz telefonálás.

OkoskaTo:rp 2007.10.10. 16:44:09

SilentSound: A nők viszont kevesebbet is vezetnek. Ha egy kocsiban ül férj-feleség, mit tippelsz, ki ül a volánnál?

Jumbóka 2007.10.10. 16:46:45

Pusztán magadról állítottál ki szegénységi bizonyítványt. A hölgy ezek után sem fogja megváltoztatni a (rossz) szokásait, sőt még a haja színét sem. Sőt, elmeséli otthon vastag tokájú apucinak is. Az meg jobb esetben csak megsimogatja a buksiját (hogy milyen "frappánsan" járt el). Rosszabb esetben a megjegyzett rendszámod alapján maradandó élményt okoz, az autódnak.

Akik meg az eddigi felhívások és figyelmeztetések ellenére sem vásároltak -- gyakorlatilag bagóért -- kihangosítót vagy fülhallgatót, azok ezután sem fogják megtenni (szándékosan). Ebből kifolyólag elméjükkel van, normális eszközökkel aligha orvosolható probléma.

Rain 2007.10.10. 16:48:48

Szerencsére engem már ezek a dolgok nem idegesítenek. Ugyanakkor én sem szexusnak tudom be a bénaságot, hanem egyszerűen autóbirtoklásnak és benzinpénzmeglétnek.
Motorról nézve könnyebb, de sokkal veszélyesebb. Robogóra bajtársak!

TH 2007.10.10. 16:50:10

SilentSound · autozz.blog.hu 2007.10.10. 16:38:01
Mivel a rosszul vezető nők általában azért vezetnek rosszul, mert túl óvatosak és félénkek, ezért nyilván nem ők fognak balesetet okozni. Az már egy másik kérdés, hogy a miattuk idegileg kikészült sofőrök hány balesetet okoznak, miután végre sikerült kikerülni az előtte haladó tötymörgőt, aki azon gondolkozik, hogy elfér-e amellett a szabálytalanul álló teherautó mellett a Swiftje, ahol előtte a csuklós Volvo busz fékezés nélkül átrobogott...

bloodhound 2007.10.10. 16:52:20

TH 2007.10.10. 16:50:10

ez azért erősen sántít, lévén a BKV-sok (meg a vidéki buszsofőrök sem) sem a megfontolt (nem egyenlő a bénázással!), ésszel történő vezetéstechnikájukról híresek...

bloodhound 2007.10.10. 16:54:09

...magyarán, ahol a busz fékezés nélkül ment át, az még attól nem biztos, hog biztonságos hely...

TH 2007.10.10. 16:56:08

bloodhound 2007.10.10. 16:52:20
Tudtam, hogy valaki belémköt!
Jó, akkor a megfontolt S-osztály sofőrje fért át, vagy tökmindegy. Csak egy általános és tipikus jelenségre próbáltam utalni, mely szerint a kis autók sofőrjei az autójukat 3x akkorának képzelik, mint amekkora. Gondolom jobbrakanyarodás előtt is azért húzódnak rendszeresen a sáv BAL szélére, hogy a Yaris csukló utáni része is be tudjon kanyarodni...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.10. 16:56:54

Pontosan, az átlag női sofőR "üzemi negyvennel" ugyanakkora kockázati tényező mint a "lámpától-lámpáig kihaénnem csávó". Én nem kétlem,hogy vannak kiváló női vezetők,csak azzal van tele a fasz,,hogy minden csaj akit még nem borított fel egy negyventonnás szerelvény kijelenti,hogy ő bíz kurva jól vezet. Nem Gizi,kibaszott szerencséd volt.

RCH 2007.10.10. 16:57:27

Elkeserito, hogy utangyartott, 800 Ft-os headsetet sem kepesek vasarolni a tobb millios autokban poffeszkedok.

TH 2007.10.10. 16:57:39

bloodhound 2007.10.10. 16:54:09
Arra próbáltam utalni, hogy a 3 méter széles busznak is elegendő hely vajh' miért nem elegendő egy Swiftnek/Yarisnak/Matiznak tökindegy. És nem csak női sofőrös kisautókról beszélek!

Highway Killer 2007.10.10. 16:57:44

Ez semmi, vezetek valamelyik reggel dolgozoba es mi tortent? Egy "holgyemeny" allt az autocskajaval a korforgalom kozepen es engedte be a kocsikat az utrol a korforgalomba. Szerencsere idoben eszrevettem es sikerult befekezni satufekkel. Dudaltam neki es meg vagy 10 mp-ig allt mire rajott hogy el kene indulni.

Ha valaki elmeseli ezt nekem, nem hinnem el...

TH 2007.10.10. 17:00:16

scheerti · scheerti.blog.hu 2007.10.10. 16:56:54
Azért a túl óvatos nők általában tisztában vannak azzal, hogy túl óvatosak, csak azt nem látják át, hogy ezzel mit okoznak szerencsételen autóstársaiknak...

Driver 2007.10.10. 17:00:39

Kata jól írta, telefonálni akár kihangosítóval is vezetés közben, potenciálisan veszélyes. Azt hiszem talán Portugáliában vagy Spanyolországban azt is büntetik, ha az anyósülésen lévő utas! telefonál vezetés közben. Ez nálunk járhatatlan lenne, mert rögtön mindenki hőbörögni kezdene, hogy kifizette a telefont, meg a szolgáltatást, neki ehhez joga van, stb. Plusz nézzétek meg a rendőröket, akiknek büntetni kéne a vezetés közbeni telefonálást, ők is mobiloznak folyton vezetés közben és nem foglalkoznak vele. Talán ha anyu haját naponta 10x leüvöltenék hasonló helyzetekben akkor elgondolkodna, de addig amíg nagyritkán egyszer-egyszer szól valaki neki, addig le fogja sz...ni, mint a rendőrök...

bloodhound v2.0 2007.10.10. 17:01:55

ez a topic nem mutat sehová, de ezt előre lehetett borítékolni, hiszen mindenki profi sofőr, és majdnem mindenki más béna.

megyek haza, szerencsére nem kocsival... :)

TH 2007.10.10. 17:02:02

Highway Killer 2007.10.10. 16:57:44
Mondjuk az elsőbbségi viszonyokat tapasztalatom szerint inkább férfi sofőrtársaink nem ismerik...valamiért azt hiszik, hogy mindig az a főút, amin ők mennek...

JaneDoe 2007.10.10. 17:04:10

szerintem mindannyian nők és férfiak is tudnánk számtalan storyt elregélni amikor az ellenkező nemű autóstárs kiakasztotta, majdnem vagy tényleg összetörte stb... Engem nap mint nap idegelnek fel mindkét nemű sofőrök ezért nem mondanám, hogy ez vagy az a bénább...

S az sem igaz, hogy a ffiak többet vezetnek... csak nézz körül, én volt hogy számoltam s több nő van a forgalomban (sztem) mint férfi. Én magam is többet vezetek mint a párom (pláne hogy hagyom sörözni olykor s én vagyok a driver hozzá)
Szerintem mindkét nemben megvan az a csoport aki veszélyezteti a forgalmat úgy mint a HP és a hülyefasz annak minden alfajaival egyetemben

Lui_78 2007.10.10. 17:06:20

Üdv,

Szerintem nem lehet egyik félre sem (nő/férfi) egyértelműen ráhúzni, hogy jobb vagy rosszabb.
Viszont tapasztalatok és vizsgálatok alapján a vezetési stílus között vannak különbségek, ezt kár lenne tagadni. Kétségtelen tény, hogy a vezetés technikai része (beállás, előzés) a nőknek nehezebben megy, mert ők ilyenek és kész. A férfiak meg gyakran túlfűtöttek a tesztoszteron és egyéb okok miatt, könnyen csinálnak meggondolatlanságot, amit pl a nők nem. Természetesen mindkét oldalon sok kivétel van! Viszont ha valaki ötödszörre fullad le, vagy nem tud beállni harmadikra sem, az jó eséllyel nő. (tényleg). Ha viszont valaki nyikorogva örült módon sorol be a másik sávba, az jó eséllyel férfi. Nem lehet igazságot tenni, ilyenek vagyunk.
Szerintem.
Lui

TH 2007.10.10. 17:06:50

Driver 2007.10.10. 17:00:39
Remélem te vezetés közben beszélgetni sem szoktál az utasokkal...

isti77 2007.10.10. 17:08:11

"Adtam egy nagyobb gázfröccsöt a kocsinak, és a bal kezem középső ujját az ablakon kitolva elviharzottam mellőle.

Szerintetek?"

Az a kérdés, hogy melyikőtök volt a nagyobb bunkó? Nem tudom, komolyan.

Nebameg 2007.10.10. 17:08:18

Egy nőnek bemutatni. Egyfelől meglehetősen neveletlen, amúgy meg túl súlytalan dolog. Kiváncsi vagyok, h egy béjemvésnek is bemutattál volna?Nincs a nőkkel semmi baj (a konyhában, muhaha!). Egyszer egy taxissal utaztam, akit marhára idegesített az előtte haladó autó, mondogatta, h biztosan nő vezeti. Elhaladtunk mellette, férfi volt. Taxisunk így kiáltott: Akkor ez köcsög! Hát így. Ennyit az előítéletekről. Simán balesetet okozhattál volna, amíg a másik kocsiba bámulsz át.......

Highway Killer 2007.10.10. 17:09:53

Ja, es a lenyeg az hogy a rozsaszin plussmacik ott diszelegtek a kalaptarton. Sztereotipus :)

TH 2007.10.10. 17:11:02

Én sem tudom, hogy a nők többsége jól vagy rosszul vezet, mert a jól vezetőket általában nem figyelem meg. Azt viszont biztosan mondom, hogy a bénázók nagy része nő vagy kínai/tajvani stb., az aggresszív állatok meg férfiak.

bloodhound 2007.10.10. 17:01:55
Velem bizony előfordul, hogy bénázok, balesetet is okoztam már életemben, ezekből az esetekből igyekszem okulni mindig. Én nem állítom, hogy én profi vagyok, és mindenki más béna, max. annyit, hogy vezetek annyira jól, mint a magyar átlag (és csak remélem, hogy annál azért jobban)...szerintem ezzel nem mondtam sokat. :)

TH 2007.10.10. 17:15:06

Nebameg 2007.10.10. 17:08:18
Kicsit elhamarkodottan ítélsz, ahogy a fasz taxisofőröd is. Ennek ellenére persze tényleg kicsit erős bemutatni egy nőnek, de vezetés közben hogyan hívod fel a figyelmét valakinek arra, hogy jó lenne, ha a vezetéssel foglalkozna? Szerintem a bemutatás nem egy rossz megoldás erre. A kocsiba átnézés meg nehogy már annyira balesetveszélyes legyen!!!

Nebameg 2007.10.10. 17:18:49

Ebben mindenki egyetért. Mármint, h legalább átlagos, de inkább jobb képességű sofőr. De mit ítéltem elhamarkodottan?

TH 2007.10.10. 17:21:54

"Egyfelől meglehetősen neveletlen, amúgy meg túl súlytalan dolog. Kiváncsi vagyok, h egy béjemvésnek is bemutattál volna?"
"Simán balesetet okozhattál volna, amíg a másik kocsiba bámulsz át...."
Ezekről gondoltam azt, hogy elhamarkodottan ítéled meg a másikat.

Nebameg 2007.10.10. 17:28:30

De tényleg neveletlen és súlytalan dolog bemutatni egy nőnek! És tényleg érdekel, h egy béjemvésnek is bemutatna? Balesetet meg tényleg okozhatott volna.

RedRiot 2007.10.10. 17:30:00

Azzal a bemutatással mindent megoldottál, gratulálok... Azt persze nem vitatom, hogy a hölgynek inkább taxival/bkv-val kéne járnia.

Én vezetés közben max. annyit telefonálok hogy "vezetek, hívj vissza X perc múlva". És tényleg kurva érdekes, hogy vkinek van 7 millió forintja mondjuk egy szép lakkfekete Passatra, de kihangosítóra mán nem fussa.

Aki a bal egyben ül, az vezessen basszameg, ne telefonáljon, ne sminkeljen, ne olvasson, ne maszturbáljon: vezessen! Olyan nagy kérés ez? Volt még ilyen riport vmi szar bulvárfosban, hogy melyik celeb mi mindent old meg a kocsiban miközben reggel megy "munkába". Ír/olvas/fogat mos/ reggelizik/rejtvényt fejt/ gyereket szoptat minden volt komolyan...

2007.10.10. 17:31:29

A nő a pampogással magát járatta le. Te pedig a bemutatással szintén magadat járattad le. Elég furcsa viaskodás az ilyen.

., (törölt) 2007.10.10. 17:31:35

Dettó ugyenez azitu. Anya a pirosnál, telefonál, középső tükörben sminket igazít, közben rágyújt. Miután nem tudtam rájönni, hogy mivel fog vezetni,egy résen átslisszoltam a melette lévő sávba.
Igazam volt......

EzPontAz · http://ezpontaz.hu 2007.10.10. 17:37:55

Én még sose okoztam balesetet, pedig csak a belső sávot használom. Igaz, maximum 55-tel megyek. Autópályán is. ;) Irónia rulez.

Lui_78 2007.10.10. 17:46:06

Pirosnál sminkelni és a másiknak bemutatni ősi román szokás...:)

Driver 2007.10.10. 17:59:03

TH, azért ezt nem gondoltad te sem teljesen végig ! Itt arról van szó, amit RedRiot írt a harmadik bekezdésében ! A vezetés bizony "veszélyes üzem" , oda kell figyelni közben, csak azt sokan nem veszik tudomásul,vagy macsóznak. Ültem olyan ember mellett aki 160-nál a ferihegyi gyorsforgalmin sms-t írt mobilon :( Gondolom sejted, hogy először és utoljára. Rengetegen úgy gondolják, ha más figyel és vigyáz ránk az már épp elég.....Egyszer egy oktató megkérdezte : Mit csinálsz először kanyarodás előtt ? Mindenki hümmögött, hogy indexelek, vissza kettő, stb. A helyes válasz így hangzott : Megnézem, hogy hova akarok kanyarodni ! A legtöbbször ez hiányzik, gondolkodás, a kocsi belseje privát szféra, vagyis mindent lehet csinálni, úgy mint otthon...Ész nélkül :)

rognork 2007.10.10. 18:04:14

az, hogy a nőknek jobbak a statisztikái, nem jelenti azt, hogy jobban vezetnek. a nők balfaszságból csattannak, a férfiak aggresszivitásból.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.10. 18:15:33

Driver: Én előbb kezdek indexelni, mint hogy benézek az utcába ahová kanyarodni akarok, ellenkező esetben kanyarodás közben kezdenék indexelni. :) De értettem az üzenetet azért. :)
Mellesleg azt is utálom, amikor valaki akkor jelez, hogy kanyarodik, vagy sávot vált, amikor már csinálja...

Chtka 2007.10.10. 18:35:19

Mellesleg, csak egész halkan jegyezném meg, városban csak közvetlen balesetveszély esetén szabad dudálni.

makrobi 2007.10.10. 18:39:55

A sminkelőstelefonálós zöldbentökölős néninek beinteni bunkóság, mondják fentebb. De úgy halkan kérdezném (mert tényleg érdekelne), hogy mi ilyenkor a követendő magatartásforma? Legyintünk, és ráhagyjuk, mert az úgy illő? Vagy van középút? Vagy csak simán ignoráljuk az esetet? De most tényleg na!

Mézga Géza 2007.10.10. 19:23:59

Ez az írás tipikus budapestiek egy pillanatát ragadja ki a tipikus budapesti forgalomban.
Semmi megbotránkoztató nincs benne.

gravy_t 2007.10.10. 19:37:11

Chtka 2007.10.10. 18:35:19

és te ezt a szabályt mindig be is tartod, gondolom.

Egyszeru Fiu 2007.10.10. 19:44:07

Mindenki koltozzon el, akinek nem tetszik. A tarsadalom a hibas, nem a szemelyek.

Agyhab 2007.10.10. 19:55:05

"S az sem igaz, hogy a ffiak többet vezetnek... csak nézz körül, én volt hogy számoltam s több nő van a forgalomban (sztem) mint férfi." - JaneDoe

Ja igen kérem, és a számtannal is gondjuk van többnyire.

Myloh 2007.10.10. 19:57:07

Szerintem az egész ország autózási morálja teljes káosz, hihetetlen, hogy mi történik az utakon.
Én a legtöbbször erdőben, terepen vezetek, de ha be kell mennem Pestre, komolyan, imára kulcsolom a kezem!!! Ez azért borzasztó! Nemtől, kortól és autótipustól függetenül botrányos, hogy mennyi olyan sofőr van, akinek dömpert sem adnék a kezébe....

sárga 2007.10.10. 20:03:09

Szerintem sárga! :-)

mohaa 2007.10.10. 20:03:39

makrobi 2007.10.10. 18:39:55

Én általában meg szoktam tapsolni az ilyen produkciókat. Ez soxor még jobban felidegesíti a másik felet, mint az anyázás. :)

flash 2007.10.10. 20:40:35

Bunkó vagyok.. Lehet.. De abban a pillanatban, ezt láttam a legjobbnak, mert annyira felnyomta az agyvizemet. Természetesen utólag már nem így tennék.

freaky 2007.10.10. 20:49:23

Dudálás után a helyedben kiugrottam volna a kocsiból ökölbe szorult arccal, mintha agyon akarnám baszni (Verni. Nem használok nőkkel kapcsolatban ilyen szóösszetételeket, csak az előadásmódot kívántam érzékeltetni). Erre tuti elindul (Ha elindult, röhögve visszaszállsz). Amennyiben nem, úgy kisimult orcával odaérve, kedvesen megkéred, hogy ne magával és a telefonnal foglalkozzon, hanem a forgalomban való részvétellel. Ez sem szép dolog, de...

kzolika 2007.10.10. 20:58:54

Kata 2007.10.10. 16:14:52

Öndicséret büdös. Erről mi az emancipanci vélemény?

freaky 2007.10.10. 21:01:14

(Mivel nem voltam még ilyen szituációban, most kell valami hasznosat kitalálnom...Ha jó a csaj, odaérve elmondhatod neki: -Hölgyem, Ön viselkedésével, szóhasználatával kiábrándít.
Ha meg mama, akkor: -Hölgyem, öntől éretteb hozzáállást vártam volna... XD Biztos elhajt a k.... a......, hogy mi érettebb. Jó röhögést!)

Igaz, hogy az emberek undorítóak tudnak lenni, amíg védve érzik magukat. Persze, ne történjen senkinek semmi baja sohasem és érezze mindenki magát biztonságban. Csak figyeljünk a másikra.

Mityu 2007.10.10. 21:04:19

\"A kovetkezo az lesz hogy a dohanyzast is betiltjak a volan mogott. Emlekezzetek szavamra:)\"

Mikka!

Van olyan ország, ahol igen vaskos büntetést mérnek a vezetés közbeni dohányzó sofőr anyagi tartalékaira. Ha jólemléxem Angiában?
Amúgy szerintem kár leosztani női/férfi vezetőre a témát. A nagy általánosságban az emberek logikátlanul és figyelmetlenül/trehányul közlekednek. legyen az autós, gyalogos, kerékpáros, motoros...

chabba (törölt) 2007.10.10. 21:10:46

Plusszor plusz az plusz. Mínusszor mínusz az plusz.

Helyes magatartásra helyes válasz = OK.

Akkor helytelen magatartásra helytelen válasz = OK?

Nem hiszem.

oldmobilos 2007.10.10. 21:24:44

Az önuralom bölcs dolog. :)

Nekem is volt egy hasonló esetem az M5-ön. Előztem olyan 130-al egy 20 éves BMW-vel, erre a nyakamra jöt egy Suzukás és villog lefele, na mondom akkor megelőzök még egy gépet, végülis ne szivasson már. Kiállok előle, erre ő áll mellém, semmi előzés, és mutogat meg anyázik, na mondom jó lenne ha befejezné végre, ráhúztam a kormányt erre majdnem felkenődött a korlátra. Sajnos nem kapott infarktust, és a tempóját is emberközelibbre vette, de az első pesti lámpánál már nem mertem kiszálni a kocsiból amikor egy hústorony verte az ablakot. :) Reméltem hogy végre infarktust kap, mert lilult a feje, de sajna nem tette, aztán visszaült, mert aggódott hogy leviszem a nyitott ajtaját ha nem fejezi abba :)

Ma már hagynám, mert az ilyen magától is felkenődik a falra, nem kell neki segíteni.

kyanzes (törölt) 2007.10.10. 21:25:05

Én pl. imádom azokat az úrvezetőket akik harmincöttel "döngetnek" az egysávos záróvonalas utakon. Mobil: egyszerűen be kell vonni a jogosítványát annak, aki vezetés közben (kihangosító nélkül) telefonál.

mathers 2007.10.10. 22:01:19

"hogy igenis a nők NAGY RÉSZE rohadt szarul vezet." Ebben látod igazad van. De ugyanígy igaz az is hogy "hogy igenis a férfiak NAGY RÉSZE rohadt szarul vezet." Magyarország ma. Pont.

A sebességkorlátot nem tartják be, az elsőbbséget biciklisnek nem adják meg, nem vigyáznak a gyengébbekre. Nem hogy meg nem állnak még csak nem is lassítanak zebra előtt.

Szerencsére nem Mo.n kell közlekednem. Kb 5 év várható élettartamot jelent a Dán forgalom.

ubi 2007.10.10. 22:16:13

Paraszt volt, és paraszt voltál!

szerintem 2007.10.10. 22:25:33

Mit csinált volna szerencsétlen? Lehet, hogy bunkó volt, de legalább levezette a feszültségét, amit egy igazán kis gennyláda váltott ki.

xuul 2007.10.10. 23:11:18

nincs mit csodálkozni. a felgyorsult vi9lágban nem ér rá otthon elkészülni:D
belehaltál volna, ha n türelmesebb vagy? ha nő vezet, akkor jobban kell készülni marhaságokra.(megjegyezném, h pasikhoz is külön látnok kell). büszkék, h az ő agyuk több mindenre tud koncentrálni. ez igaz, de felületesebbek. ez nem leszólás, ez tény. genetikát ócsárolni, nem engem. mi férfiak 1 dologra koncentrálunk, de arra "nagyon". ha kocsiba ülsz, készülj fel minden rosszra. remélem más is ezt teszi, mert ha jövök és elnézek egy kereszteződést (kivel nem fordult elő???), akkor más vigyázzon rám. cserébe én is...
remélem érthető mit akarok mondani. nem, h kamikaze lennék, de mindenkinek becsúszik 1 rossz nap.

ServiceMan 2007.10.10. 23:22:32

A "Tahó" bizony nem csupán a férfinép részére speckón dedikált jelző ,bizony a szépnem számtalan példánya is igencsak meg érdemli. Ha a női bunkó sofőrt szeretem példázni , igazi kedvenceim a multinacionális cégek , Coca Cola , Pepsi , sörösök , cigarettások ,stb, menágerei .Igazi tahók ,tisztelet a kivételnek . Namármost , aki tahón viselkedik ugyan miért érdemelne kiméletet ,lehet az nő is .Ugye kicsit problémás emancipált nőnek lenni ,közben elvárni hogy a helyet a villamoson átadják. Legutóbbi élményem ,mindenki megállt hogy a gyerekeket átengedje a zebrán ,de a tahó ribanc egy fehér Astrában ,telefonálva keresztülszáguldott a gyerekek között ,láttam a szemét ,fel sem fogta hogy mit csinált , továbbment . Ki tudnám tépni a szivét .

xuul 2007.10.10. 23:55:30

NINCS egyenjogúság!
amíg én nem szülhatek, és amíg nincsenek női vájárok, addig nincs!
de mocskosul utálom, ha a nő nem nő. nincs gondom a női (üzleti)vezetőkkel - nekem is van egy, és jófej - de otthon legyenek már nők!
és a bal1ben pedig sofőrök. ne azért bénázzon, mert "nő vagyok és elnézik". sőt inkább ne is bénázzon.
és nem hinném, h kitépném bárki szivét csak úgy. ha megismerkedek vele, az más:D

kk 2007.10.11. 00:12:20

Mai, hasonló élményem: nőcike fülére ragadt telefonnal jobbkezes kereszteződésben elszáguld előttem (balról). Szerintem a csökött agyáig el sem jutott, hogy miért dudálok. Ja, és nő vagyok én is, de az ilyen "kedves" nőtársaimat szívesen kitiltanám a forgalomból.

atleta · http://www.atleta.hu 2007.10.11. 00:52:38

Szerintem egy paraszt vagy. Nem igazsagot kene tenni, hanem kozlekedni. Valoban jobb, ha fogyelnek az emberek az indulasnal, foleg csucsforgalomban, mert attol gyorsabban halad a forgalom (a fel ora meg a 15 masodperc nyillvan baromsag - ize, tulzas). Ahogy a kooperatov kozlekedestol is (forszirozas, meg erolkodes helyett). De nem primitivkedni kell, hanem figyelmeztetni. Mindketten primkok voltatok, na.

rexter 2007.10.11. 01:23:42

a nok csak parkolni nem tudnak, de ami enel joval nagyobb baj, hogy savot valtani sem. hihetetlen amit ossze tudnak benazni egy tobbsavos uton savvaltas kozben, kesz eletveszely. egyszeruen nem all ra az agyuk, nem latjak at h mikor lehet egy kis gyorsitassal savot valtani, vagy ugy egyaltalan. ami a ferfiaknal index es savvaltas, az a noknel percekig tarto tukorbe nezelodes, fekezes lassitas gyorsitas gyotrodes. ez az igazan szomoru es veszelyes. ne nem adnek nonek jogsit.

Nesquik 2007.10.11. 02:22:27

De jó, rexter, hogy nem Te döntöd el, hogy kaphatunk-e jogsit.

Cabriós 2007.10.11. 07:01:24

Erre van egy tanulságos sztori. Nem velem történt, nem láttam... olvastam.

Pest. Piros lámpa. Drága 10+ milliós merci, csont új, még a nejlon is bennevan. Mögötte drága x milliós corvette, szintén csont új, nejlon dettó. Áll a két autó, egyszercsak kerékcsikorgás, majd a corvette hátulról beleáll a mercibe.

Kopasz pasi kiszáll, megnézi a mercit, majd a kiszálló szőke cicababát felülteti az összetört motorháztetőre és kérdőrevonja, hogy ezt most hogy... Kiderült, hogy "apuci és anyuci" most hozta a 2 kocsit a szalonból. Piros lámpánál anyuci elkezdett játszani a magassarkúban, majd mivel a nagy bohóckodásban letört a cipő sarka lepadlózta a kocsit. Eredmény fent, az anyagi kár jelentős...

No comment. Én agresszív állat vagyok, főleg pesten, ahol tudom, hogy az alig fél millás kocsim akkor az erősebb, ha tizenmillás autók elé kell besorolni... :) Miért? mert az ő autóján egy friss festés annyiba kerül, mint az én egész autóm. :) Ez van.

Mityu 2007.10.11. 07:09:17

Most reggel jövök az Elnök utcában, s okoska kibaxxa (szószerint) az ajtót. Én satu, duda. Kérdés: - Mi a probléma. Én kiszáll, próbálom elmagyarázni, hogy végülis az ajtót tulajdonképpen sokkal kijjebb is nyithattam volna. Delikvens részéről értetlenkedés. Mondom mit nem lehet ezen érteni, Így kibaxxa elém az ajtót, csupán a szerencsén múlt, hogy időben meg tudtam állni. De csak azért is magyaráz a marhája. Aztán belekezd a hülyeség fokozásába az utas is. Hozzáteszem: mindkettő nő volt.

ex-dr. vuk 2007.10.11. 08:41:20

Mondjuk nekem sem vilagos, hogy akinek telik autora (barmilyenre!), annak miert nem telik egy parezer forintos BT headsetre... (nem kihangosito, mert az draga is lehet, de a BT headset parezer ft). Telefont elo sem kell szedni, ha be van kapcsolva a BT, max ha hivni akarsz, de akar van hanghivas is.

Ez miert ennyire bonyolult?

ihatethisindapassthingy 2007.10.11. 10:30:09

Mityu: Na ja. Legutóbb vasárnap nyitották rám az ajtót, egy utas az Andrássy út biciklisávjára (aki nem ismeri: ott a parkoló autók jobb oldalára esik a biciklisáv, ezúton is gratulálok a tervezőknek). A nedves faleveleken csúsztam vagy 6-8 métert, mielőtt megálltam volna, pedig kényelmes tempóban bringáztam. Visszafelé a járdán jöttem.

negatív macska 2007.10.11. 16:07:33

Nincs kedvem végigolvasni a kommenteket, bocs, ha feltalálom a spanyolviaszt.

A nők azért "bénák", mert gyakorlatlanok, és azért gyakorlatlanok, mert azt gondolják, hogy bénák, és nem mernek belevágni a tapasztalatszerzésbe. Szvsz.

Abban, hogy bénának tartják magukat és félnek a megméretéstől, jelentős szerepe van a sztereotípiának. Erről árulkodik pölö a következő jelenség: ha egy autós szerencsétlenkedik, és fény derül arra, hogy az illető nő, családom bizonyos férfitagjai sosem maradnak adósak a megjegyzéssel, hogyaszongya "nnna, női vezető" - de ha a hibázó férfi, akkor hallgatnak, mint a sülthal...
A női bénázásra egyértelműen jobban odafigyelnek és kritikusabban viszonyulnak hozzá - és őszintén; ki a fasznak van kedve ennek szenvedő alanyává válni?

Sok családban eleve kiosztódnak a szerepek; apuka vezeti a bömöst, mert ő ugye férfi, és gyakorlott, anyuka pedig megkapja a matyizt, mer' féltik, meg mer' "a teszkóig meg vissza az is jó lesz". Eredmény: anyuka a büdös életben nem fog kellő mennyiségű tapasztalatot szerezni. Holott ha levezetne párezer kilométert és szembesülne azzal, hogy váratlan helyzetek mindig vannak, de meg lehet tanulni őket _kezelni_ (tudniillik senki sem úgy pottyan ki az anyja hasából, hogy mindezt tudja), akkor oldódna a félelme és az idegőrlő óvatossága, ami a nőket rossz autóvezetővé teheti.

Ördögi kör.

(Aláírom, hogy a nők térlátása gyengébb, de nem ez a fő ok, hanem az, amiről fent lököm a sódert.)

Virág et. 2007.10.11. 16:16:13

"A nők azért "bénák", mert gyakorlatlanok, és azért gyakorlatlanok, mert azt gondolják, hogy bénák, és nem mernek belevágni a tapasztalatszerzésbe."

Nagyjából ezt írtam én is. Vagy legalábbis erre gondoltam.

Azzal nem értek egyet, hogy azért mert apu kapja a BMW-t, anyu meg a Matizt, akkor anyu nem tanul meg rendesen vezetni. Nagyon jól meg lehet Daewoo Matizon is tanulni vezetni. Szerintem bizonyos szempontból nehezebb is azt vezetni, mint a minden földi jóval és automatikával felszerelet, ájdrájvos 7-es BMW-t, ami épphogycsak nem vezeti saját magát.

negatív macska 2007.10.11. 16:19:16

Virág et.,
arra akartam kilyukadni, hogy anyuka jellemzően alig vezet (a bömös-matyiz leosztás is tipikus, de egy kicsit félrevitte a mondanivalómat, szóval ld. fent).

dwdHU 2007.10.11. 20:05:20

szerintem raj vagy .

Vladimir Harkonnen 2007.10.11. 22:04:16

1.)
Tessék már leszokni arról, hogy a női autó az a kis aranyos 20 lóerős valami, ami 0 ütközéselnyeléssel rendelkezik, és ezért a vezetőnek halálféleme van! A nejem alatt egy 114 Le-s rönyó van, és egészen jól vezet, de csak ha egyedül van, mert ha én is ott vagyok én vezetek! (szent meggyőződésem hogy az én kb. 1,5 millió levezetett kilométerem veri az ő 20 000 Km-es gyakorlatát!)

2.)
Autó vásárláskor tessék már szánni 10 000 HUF-ot egy Bluetooth headset-re, de egy "James Bond"-ot lehet kapni egy ezresért is! Nem igaz hogy egy 30 milliós terpjáróban feszítő fuxos ürgének nem telik rá! Nőknek meg biztos nem illik a frizkóhoz!
Tudom én vagyok a tapló, hogy szinte egész nap a fülemben a dugó, de megszoktam hogy nem kell a zsebemben kotorászni a telefonért pl. ha a létra tetején állok! Vezetés közben meg pláne!

3.)
Ha állok a lámpánál, és zöldnél elbambulok jogosan figyelmeztetnek, ilyenkor lámpa ellenőrzés után egyes, és nagygáz, majd megköszönöm!

4.)
Régebben kiordítottam a tüdőmet, míg Bp-n átmentem. Aztán kiderült, hogy 160 a vérnyomásom alapból. Most szedem a vérnyomáscsökkentőt, és azóta sokkal jobban viselem a dugókat, meg a balfékeket! A kürthasználatot addig is kerültem ha lehetett, mostanában szirénázok a bambuláknak. (Kollégámnak egy időben kakaskukorékolós kürtje volt, na az jópofa! Neki soha sem intettek be!)

negatív macska 2007.10.12. 17:37:08

Az 1,5 millió levezetett kilométered veri egy pasi húszezrét is, nem?

idestova 2007.10.13. 22:01:36

Egy időben megpróbáltam azt, amit külföldi barátaim (Bécsben, és Milánóban élnek) meséltek az ottani menet közben telefonálók kezeléséről. Mesélik, hogy egyrészt sűrűn büntetik őket, másrészt ha valaki ilyet csinál, arra többen is rádudálnak. Mivel előbbit nem, utóbbi viszont tudom vállalni, és szívesen is teszem, hát sokáig meg is próbálkoztam ezzel. (Én magam is használok bluetooth-os fülhallgatót, sőt, ha az lemerülne, akkor a drótos verziót használom.) Igenám, de egyre többször, gyakorlatilag folyamtosan kellene nyomnom a dudát, és hááát ezért már büntetnének a KRESZ szerint - engem. Legutóbb, pár napja a rakparton haladtam lépésben, és volt időm figyelni, számolni: minden második autóban telefonáltak, éles szögben tartott könyök végén mobilok villogtak, és magukat mit sem zavartatva folyamatosan használták mobiljaikat.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása