Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hogy parkolnak a büdösbunkók?

2007.11.30. 06:23 :: SilentSound

A múltkori egyirányú utcába szemből behajtó és a járdát elfoglalva tilosban parkolós poszt után valóságos levéláradatot kaptunk a témában, úgyhogy ma el lesztek kényeztetve sztorikkal és fotókkal, mert a három dobogós helyezettet egyben mutatjuk meg nektek!

Kezdjük mondjuk Mazsola igen nagy terjedelemben fogalmazott levelével és ha jól látom, akkor egy Lidl előtt készült képeivel.
no comment



A múltkor már volt egy állami Passatos parkolási sztorink, ott még ment a találgatás, hogy tényleg állami-e, amit András küldött, az alapján jelen esetben nem marad sok találgatnivaló.
a mellekelt kep a Vaci uti Tesco parkoloban keszult Oktober 20.-an. Elso ranezesre 'semmi kulonos', nagy fekete auto parkol a mozgasserulteknek fentartott helyen (+ a forgalom elort elzart teruleten egyszerre). Azonban ha jobban megnezzuk a hutoracsot, latszanak a rejtett kek villogok... csak nem allami audi 4.2 quattro?

A kedvenc képeimet viszont a végére hagytam, akár azt is kérdezhetnénk, hogy "Hova máshova?" (Közben észrevettem, hogy előre lelőttem levélírónk, Novi poénját is, sebaj.) De ha csak olvasni akarunk, akkor a plakáton is egyértelmű az utasítás... Tenkjúfordöpikcsörz!
Nálam mindig van egy kis kamera, hátha valami szépet, érdekeset látok. Hát, nem pont erre gondoltam...

A kép önmagáért beszél - nemrég fotóztam a budaörsi Kikánál:

"Hova parkoljon a parasztja?! Hova máshova?!" :)  :(

BTW, ha én kerületi, kisvárosi, stb. rendőr lennék, akkor a következő helyeken kaszálnék éjjel-nappal: pl. az összes bevásárlóközpont parkolójában, ahol a sok sutyerák lazán beparkol a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyekre (ilyet látva mindig az a rövid jelenet zajlik le lelki szemeim előtt, hogy úgy meg kellene verni az illetőt, hogy keze-lába eltörik, majd egy utolsó nagy rugás után közölni az illetővel, hogy "Na öreg, most már te is jogosult vagy!" Bocsi...), a másik a Csörsz utca MOM Park felöli oldala - különös tekintettel este a Leroy előtt, mikor mindkét oldalon, úgy parkol végig szabálytalanul a sok tetű májer köcsög, hogy két szembejövő autó nem fér el közöttük... Jártam már így...

Na, oda vonulnék ki egyszerre 10 trélerrel, meg 3 rendőrautóval. Ezek a gyökerek csak a megfélemlítésből értenek: 2-szer, 3-szor megcsinálod velük, csak meggondolják negyedszerre... És jó sok pontot adni nekik, hogy TÉNYLEG - főleg visszaesőként - veszélybe kerüljön a jogsijuk. Amúgy légyfing a szélben...





176 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2007.11.30. 12:32:05

lonewolf · .youaredamned.com 2007.11.30. 12:22:44
Na, hátha te meg tudod válaszolni a kérdést, ami régóta foglalkoztat engem: miért állnak vajon az emberek mindig közel a bejárathoz a Tescónál? Legyalogolnak bent hosszú kilométereket, de az probléma nekik, ha a parkolóban 20 méternél többet kell sétálni. Vajon mi ennek az oka?

EBEUSS (törölt) 2007.11.30. 12:34:29

Én kurva messzire szoktam parkolni a tecsónál, ahol senki nem áll, és nem ütik rá az ajtót a kasznimra. Nekem ennyit megér akár 100 méter séta is.

bespam 2007.11.30. 12:34:32

a következőket tenném hozzá:
1. a fröcsögés persze nem azért megy mert sajnáljátok a rokikat hanem mert irigyek vagytok és gyávák, ez is magyar mentalitás
2. sok roki jár terepjáróval, lehet hogy meglepő. énis ismerek párat
3. az is sztereotipia hogy aki roki az szegény és nem lehet drága kocsija. elmondanám hogy igen sok kivétel van
4. én nem szoktam beállni a rokihelyre és tényleg nem szép dolog ha valaki nem jogosult beáll de csak azért mert nem trabant még nem kell egyből a kromofágért nyúlni

ui.: mindkét tesómnak van mozgássérült igazolványa, jogosultak is rá

peterke72 2007.11.30. 12:43:42

Receptek köcsög parkolók ellen:

1., Végy egy Kamazt, fékezés és kormányozás nélkül menj végig a parkolón. (természetesen a szabálytalankodók oldalán csakis!)

2., Végy egy kiszuperált villamost, és a bunkó beparkoló "csakegypercrementemel" parasztoknál szintén fékezés nélkül továbbhajtani. (v17, v30,...) MERT EZ IS PROBLÉMA!!

3., Ugyanez trolibusszal, autóbusszal, sőőt, biciklivel biciklisávot elfoglaló autósok ellen -> Andrássy úton.

Előbb-utóbb csak tanulnak belőle...

Novi bácsi 2007.11.30. 12:45:34

"bespam 2007.11.30. 12:34:32"

Olvashatnál egy kicsit figyelmesebben is. Jómagam is vélelmeztem, hogy lehet kivétel, de amit nap mint nap lát az ember, még a közelében sincs annak, amit te itt sugallni szeretnél...

Ultra Nagy Paraszt lehetsz Te is, ha nálad "bátorsági" kategória leszarni másokat...

Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy a tesóidnak milyen autója van? Mert ha most azt mondod, hogy az egyiknek egy Porche Cayenne, a másiknak meg egy Audi Q7-es, akkor most itt azonnal letépem az arcomat.

Jó lenne, ha felébrednél.

lajcsika 2007.11.30. 12:50:05

ajánlom figyelmetekbe a tátra/balzac sarkon parkoló sárga PROLONG-os Hummert illetve az úr nejének piros Hummerét (nem rossz egy családban két HUmmer, jól fogyhat az aloe-vera meg a prolong is ezek szerint), ezekkel általában csak az adott sarkon tudnak parkolni, teljesen szabálytalanul (3éve folyamatosan) elállva a gyalogosok és az autósok útját, illetve szabad kilátását is.
semmi rokikártya, semmi parkolócédula
büntetőcetlit még nem láttam rajtuk az elmúlt években, bár megmutattam 2-3 rendőrnek az évek során,de azt mondták nem érdemes evvel foglalkozni... illetve azt hogy nem az ő hatáskörük, ne foglalkozzak vele... stb...
nos?

laci 2007.11.30. 12:52:47

Engem logjobban az áruházak előtt, a mozgássérülteknek fenntartótt parkolókban szabálytalanúl állók bosszantanak.
Tényleg minden parkolót elfoglalnak, leszarva a mozgássérülteket.
Az én megoldásom, kicsit egyszerübb lenne. Csináltatnék néhány jó nagy (nagyon ragadós) mozgássérült matricát - persze valami egyedi ismertetőt ráraknék, mondjuk \\\"ő nem az\\\" szöveggel, és telibe a szélvédőre ragasztanám.
Szitkozodva kaparnák le, a nagy bevásárlás után...
és ez talán annyira nem is törvény sértő (szabály sértés), valós kárt senkinek nem okoznánk, de legközelebb létszer meggondolná, hogy hova áll.

US Navy 2007.11.30. 12:53:13

mire is kellene irigykedni? A kintről behozott totálkáros audikra meg bmwkre amit 2 darabbol raktak össze itthon? Vagy a vámot regadót soha nemlátott külföldi, próba, stb rendszámos csotányokra? Vagy a banki visszavett, lefoglalt stb fillérekér eladott faszhosszabítókra legyünk irigyek? Érdekes ha valaki pl a volvot, lexust, cadillacat fikázná eszedbe nem jutna az "irigykedős" szöveged pedig árban ugyanott vannak, a különbség az hogy nemnéznek bennük tetves bünőzőnek az ilyenek mint te a tipikus balfasz bmwsek akik azthiszik mindenkinek egy ganéj bmw az álma és mindenki rá irigykedik.

Karb · http://karburator.blog.hu 2007.11.30. 12:55:01

Én azért megnézném azokat a parkoló igazolványokat. Továbbá nem hiszem, hogy a zúzás a követendő példa.

bespam 2007.11.30. 12:55:29

novi: arra utaltam hogy -akkor hadd fogalmazzak így- csupán azért kurvaanyázik mert neki nincs pénze ilyan kocsira, nem azért mert ki hova parkol. a testvéreimnek nincs kocsija, azt mondtam ismerek többet is akinek nagy és drága kocsija van. ha tájékozódsz a témában meg fogod látni hogy amelyik roki teheti, terepjárót vesz mert abban nagy a hely és könnyebb a ki-beszállás

bespam 2007.11.30. 12:56:49

US Navy: üdvözlet egy balfasz szuzukistól :)

Roltii 2007.11.30. 13:02:42

Érdekesek ezek a matricás ötletek, nem semmi mennyi önjelőlt rendfenntartónk van. Ha a kocsimra ragasztana valaki valami ilyet, tőből tépném ki a karját. Mióta megoldás a rongálás? Azt hiszitek hogy akkor nem fog odaállni legközelebb?
Jah, és jobb lesz ettől a normális parkolóknak? nem...Egyébként nem akarok demagóg lenni, de nem láttam még tecsónál vagy máshol rokit nem roki parkolóhelyen állni, mert kiszorult volna vagy ilyesmi...

bespam 2007.11.30. 13:03:15

már csak annyit fűznék hozzá a témához, mivel szemmelláthatóan túlzottan forronganak az indulatok. Navy: a regadót muszáj befizetni, addig nem kapsz rá ugyanis forgalmit. vám az unión belül ugye nincs, az áfával lehet ügyeskedni. minden jót :)

TH 2007.11.30. 13:08:36

És mit szóltok ahhoz a javaslathoz, hogy a rokihelyre jogosulatlanul beállót átszállítsák a parkoló legtávolabbi helyére. Semmi büntetés, semmi bírság, semmi sérülés, semmi. Csak egy kis gyalogtúra. Ja, és még cetlit is kéne hagyni, hogy hol találja a kocsit, nehogy azt higyje, hogy ellopták...

Roltii 2007.11.30. 13:15:18

TH: ha nem karcolják meg a kocsit miattam ok:D Egyébként azt is lehetne, hogy nem engedik fizetni az embert a vásárlás végén, mert rossz helyen állt..

putain 2007.11.30. 13:17:49

@ Roltii

a matrica nem okoz maradandó károsodást, csak kényelmetlenséget. nem érdekel a szabálytalanul parkoló pillangólelke, ő engem aláz meg azzal, hogy az amúgy se egyszerű életemet még bonyolultabbá teszi.
a karletépést vállalom, fizikai erőszaktól szenvedni rulez.

Roltii 2007.11.30. 13:23:27

putain:
miért aláz meg téged a szabálytalanul parkoló? miért fáj ez neked? ha roki vagy, akkor ok...bár mondom, nem láttam még olyat, hogy ne lett volna szabad roki parkolóhely (fura, egy tescoba sose láttam még 40 rokit egyszerre...)

Radical Massza 2007.11.30. 13:24:54

Matricáznál? Itt van e:
kojo.extra.hu/kerekpar/matrica/matrica.html
Hummerlimókat a pozsonyiban matricáztam már párszor, de A/4-el, hogy méretben is passzoljon:-)

Cukorfalat Rolti meg elolvad ha egy parkolóból el kell sétálni a fogyasztási szentélyének bejáratig, az igaz, hogy bent kilométereket gyalogolnak a zombik, de a parkolóban már nem tudnak. A szivem szakad meg az ilyen konzumidiótákért, akiknek extrém túra a sarki kocsma is, ha nem 21 C, 50-60% légnedvesség, 0-5 km/h szélsebesség van éppen a kültéren. Lelki rokkantak vagytok ti, nem mások, ráadásul olvasni sem tudtok, mert rég meg lett írva: a kresz érvényes a parkolókra és hívható a rendőr, büntet is illendően. Hajrá, álljatok csak továbbra is a rokik helyére. Aztán kapargassátok a matricát, amíg megjön a rendőr:-)

Novi bácsi 2007.11.30. 13:25:09

OKÉ, ne rongáljunk: akkor vegyen fel két plusz embert minden nyomorult bevásárló központ, akik felügyelik ezeket a helyket, amik - a Kolozsy tér feletti biznic parkban is fellelhető - távnyitós gátakkal vannak ellátva, ahova a sok köcsög nem tud izomból beállni...

Ők ellenőriznék a jogosultságot. A baj csak az, hogy ez Magyarország, úgyhogy korruptkáméknak remek lehetőség lenne újabb baksis gyűjtésére.

Bár ezek a tetvek igazán szarrágók és lehet, hogy 2 kiló helyett inkább a sétát választanák...

A West-End-ben is kapukat szereltek, és úgy tűnik hellyel-közzel azért működik.

A lényeg: az ESÉLYÉT nem megadni annak, hogy odaálljon a gyökere. Ha ezek után leáll alkudozni egy parkoló/biztonsági őrrel, hát hagy égesse magát.

Elég konstruktív voltam.

Bár változatlanúl az állandó rendőri "zaklatást" választanám. És a büntető pont osztást. Amúgy roki helyen állni a most bejelentett pont emelés történet szabálysértési kategóriájában 1-5 pontig díjazható. Legyen akkor ez egy 5-ös. 4 ilyen és szevasz jogsi.

Ennyi.

Radical Massza 2007.11.30. 13:27:07

Kis hülye Rolti, álmodj csak a kartépésről. Aztán meg járj a bíróságra, mert a matrica még rongálásnak minősülő szabálysértésekbe sem fér bele, ellentétben a testi sértéssel.
Már megint a csürhének nagy a pofája, aki képtelen a közösségi szabályokat betartva élni, ugye cukorfalat?

TH 2007.11.30. 13:29:11

Roltii 2007.11.30. 13:23:27
Nincs olyan sok rokkant hely minden bevásárlóhelyen. És én láttam olyat, hogy mind foglalt volt. Miért fáj az, ha kicsit messzebb áll meg az ember? Bent úgyis annyit kutyagol, mit számít az a pár méter, amit a kocsitól megtesz?

Jani 2007.11.30. 13:32:47

Igen, ez engem is elgondolkoztatott már párszor. Ha nem képes 5 autóval arrébb parkolni, hanem bebassza a tolószékes helyre, akkor hogy a picsába bír órákon keresztül kolbászolni a teszkó/ósan sorai között, aztán a külső boltok előtt még 1-1,5 km-et...ja biztos elfárad a túra közben, és minél előbb le kell pihennie az autó lazító kényelmében.

És a Westend kétszer akkora, mint egy teskó...
Leszarják a dolgot. És továbbra is le fogják szarni. És ha valamelyiket egy bíróság életfogyt-ra ítélne, akkor is odaállna a többi, mert továbbra is beleszarnának...sajnos ilyen ez a világ. Sok-sok évnek el kell telnie, hogy az emberek gondolkodás módja gyökeresen megváltozzon.

RedRiot 2007.11.30. 13:38:02

Egy fújás szilikonspray a bunkó szélvédőjére, aztán mehet amerre lát.

TH 2007.11.30. 13:38:48

RedRiot 2007.11.30. 13:38:02
Neked a billentyűzetedre kéne fújni pillanatragasztót, aztán máris nem írnál ilyen butaságokat!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.11.30. 13:39:45

bakker, én nem értem ezeket a tapírokat...
nehogymá 20 méterrel többet kelljen gyalogolni a bejáratig! múltkor is rászóltam egyre a madaras tecsónál, hát majdnem 8 napon túl jártam.
büntetőpontok rulez!
nem értem miért nem ezeket a helyeket preferálják a közlekedésrendészeti közegek...jó sok pénzt lehetne kaszálni és ráadásul tényleg hullna a férgese.
(A rokihelyre beparkoló barom pont ugyanaz, aki a dugóban araszoló kocsisort előzi a villamossinen, ezekért a jogsikért nem kár.)

TH 2007.11.30. 13:42:54

Nelson Mandula 2007.11.30. 13:39:45
Ezzel így egyet tudok érteni teljesen.

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10

Kulcs mindíg van az embernél, az meg elég jól büntet. Hasonló helyzetben előfordult már, hogy az audi minden karosszériaelemét összekarcoltam, még a tetőre is került egy bazi nagy X.

Noon 2007.11.30. 13:46:50

Hmm,én nem tudom.Az elmúlt években vittek már be munkásőrök gyóntatni.Kaptam is a pofámra gumibottal,eleget.Csibészeltem kutyáknak,van rajtam harapásnyom,varrás dögivel.A múltkor cickányok kergettek meg fényes nappal,mert visszakúrtam a merdzsójukba a kihajított mekis szemetet.
De rokkant parkolóba NEM mernék beállni.Úgy érezném,leszáradna a lábam a szégyentől.

Novi bácsi,nekem gyanús vagy :) Nem futottunk már össze vízparton ?

RedRiot 2007.11.30. 13:47:07

Képzeld, én képes vagyok a parkoló távolabbi felébe állni, ha csak rokkanthely van szabadon. Mi bajom lesz, ha nem 10 hanem 50 métert kell gyalogolnom? Lerohad a lábam? 20 másodperccel később kezdhetem a teszkózást?

Ha távolabb állok a bejárattól az még ó is annyiból hogy kisebb az esély rá hogy vmi tolató-mágus koccoljon az autómmal miközben én odabent vásárolok. Vagy nekiguruljon egy bevásárlókocsi.

Plázákban is irány a teteje, ott vannak a legkevesebben, gyakran annyira hogy pont a bejárat mellett is van hely.

Régebben láttam az Árkád parkolóházban forgolódni egy Caddy Escalade-ot, kopikám igen izzadt benne, pedig abban talán még a hamutartó is szervós. :D Nem ment volna a tetőre, mert egy mozgólépcsővel többet kellett volna mennie. Inkább izzadt egyet. :P

Roltii 2007.11.30. 13:47:34

kézletörésről annyit, hogy matrica se kell, elég ha hozzáér az autómhoz...szórólaposnak is letörném a kezét...
"Már megint a csürhének nagy a pofája, aki képtelen a közösségi szabályokat betartva élni, ugye cukorfalat?"
öööö, no comment. egy szociológus csinálhatna felmérést, hogy általába kik kezdenek el buzizni először, biztos vicces lenne az eredmény:D

Na,léptem kajolni, mára elegem van a sok álszentből...nevetségesek vagytok a legtöbbször. Biztos sose voltatok esőben tecsóban, vagy nem siettetek nagyon, vagy nem akartatok ótvar bevásárlókocsikat a szar parkolóban tolni. És persze azokat egyből meg kell vetni, akik vállalják, hogy igen, nem mindent csinálnak a szabályok betartásával. Vessetek meg, kövezzetek meg érte...

Bee-Lah 2007.11.30. 13:48:48

Én már irtam egy levelet az esélyegyenlőségi bizbasznak valamelyik minisztériumba, de b@sztak rá...
most azt találtam ki, hogy ha ilyen rokkanthelyre beparkoló bmw-st látok, beírok a panaszkönyvbe, hogy aszongya: "z napon m-n óra-perckor az kxy-123 rendszámú gépjármű jogosulatlanul használta a rokkantaknak fenntartott parkolóhelyet, és önök nem tettek ellene semmit. millió csók dick marcinko"
hogy klasszikusokat idézzek az elköszönéssel... :)
és valószínűleg ezt is lesz@rják majd... :(

TH 2007.11.30. 13:53:20

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10
Mert egy agyatlan baromarcú vagy te is!

RedRiot 2007.11.30. 13:47:07
Nagyon helyes, én is így szoktam tenni!

Roltii 2007.11.30. 13:47:34
Én nem vagyok álszent. Voltam már esőben, siettem is már nagyon(bár akkor nem Tescoba megyek vásárolni, ha sietek), és a kocsitolásért sem rajongok, MÉGSEM álltam soha rokkant helyre. Inkább ázok egy kicsit, minthogy esetleg miattam ne tudjon kiszállni egy mozgássérült, képzeld. Ez nem álszentség, hanem ez van...

Surefire 2007.11.30. 13:54:38

a kocsisort előzőt ne keverjük azért ezekkel a taknyokkal. Ugyanis aki a kocsisort előzi az nem azért megy előre hogy téged mégjobban feltartson hanem hogy elhuzzon a picsába a sok béna mögül akik a zöldnél még mindig az orrukat turják ahelyett hogy elindulnának időben. Amiatt ne aggódj hogy ilyenek fognak feltartani. A kedvencem az amikor vki ráfekszik a dudára ha bemered előzni a lámpánál az nem számít hogy én már 50-100 méterrel előrébb járok amikor ő még az egyest keresi az a lényeg hogy dudáljon és mutogasson.. a hülyéje

TH 2007.11.30. 13:57:18

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Ez nyilván indokolttá teszi a villamossín igénybevételét...Bár hozzáteszem, hogy a bénázókat én is rohadtul utálom...

TH 2007.11.30. 13:58:21

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Meg persze igazad van abban is, hogy a sort kielőző az nem okoz kárt másoknak, ellentétben a rokihelyen parkolókkal.

Roltii 2007.11.30. 13:59:57

Th: nem rokkant helyre álltam, kb kétszer is leírtam.
Surefire: kocsisort előzni ősi román szokás. Nem a barmokat előzöd,hanem kibaszol mindenkivel akit megelőzől. Sokszor azért nem halad a sor, mert mindenki betolakszik. És igen, van pár vezetőtársunk akik keresik az egyest, de általába még több időt vesz el náluk az, hogy nem tudják lereagálni rendesen hogy bevágsz eléjük. (kocsisőr előzés alatt egyébként nem azt értem, hogy a megszűnő sávban előre mennek, mert az követendő, mert így van kitalálva)

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47

TH: az akkor lennék, ha megvárnám a tulajt, és a kivert fogaival karcolnám bele a motorháztetőbe, hogy FASZ.

Artie 2007.11.30. 14:01:36

Nem tudsz mit csinálni velük, ezek magánterületek, tehát a rendőrségnek semmi köze hozzá. Ez egyszerűen a köcsögség kategóriájába tartoznak, szabálysértést nem követnek el.

putain 2007.11.30. 14:02:32

@ Roltii

megalázó, mert nem segítséget várok el, olyat nem kérek, de ne vegye el azt, amire szükségem van. neki meg nincs, csak egy lusta, nemtörődöm gyökér.

az irreleváns, h te hány nyomiautót (nem) látsz máshol parkolni. ha nem tudom elfoglalni a nekem fenntartott pakolóhelyet, sokszor ki se teszem a kártyámat. viszont. ha nem nézel az autókba, észre nem veszed, hogy az átalakított.

TH 2007.11.30. 14:10:27

Roltii 2007.11.30. 13:59:57
Én meg nem mondtam, hogy te rokihelyre állnál...Csak annyit mondtam, hogy én nem.
És igazad van, ha a kocsisort előző visszapofátlankodik az elejére, akkor az ugyanolyan köcsög, mint a rokihelyen parkoló!

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47
Más autóját összekarcolni intelligens dolog, ugye? Ha anyagi kárt okozol neki, akkor önbíráskodsz. Az meg nem túl jó dolog.

Artie 2007.11.30. 14:01:36
Már egy páran leírták, hogy ez nem igaz.

Agi 2007.11.30. 14:11:43

Az USA-ba azért olyan nagy a fegyelem mert ha beállsz jogtalanul a rokkantparkolóba akkor azonnal megáll melletted két rendőr és úgy megbüntet 250 dollárra, hogy csak pislogsz. És az ellen a büntetés ellen nincs apelláta mert ha visszaszólsz még ki is rángatnak a kocsiból és gyorsan a motorháztetőre borítva végzed.

pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37

Meg ha sokat okoskodsz akkor még meg is bilincselnek és rohadhatsz két napig egy texasi rendőrség fogdájában amíg egy hamisítatlan déli redneck bíró ki nem szab rád 2000 dollár büntetést. Vagy még durvábbat.

TH 2007.11.30. 14:15:18

pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37
És két napon keresztül a rendőrségben folyamatosan vernek Baccpapuccsal. Vagy nem?

pirosceruza 2007.11.30. 14:18:55

Az lehet.:) De aki bekerül egy ilyen vidéki örsre, az már sikeres ember nem lehet. Ez biztos.:)

Roltii 2007.11.30. 14:19:47

th: télleg nem írtad, bocs:D

Egyébként bezethetnék a 3-as rendszert itthon is. Eccer beállsz rokihelyre->20e ha megint akkor mégeccer 20e. Ha harmadszor is, akkor meg sitt keményen.

Spiderpig 2007.11.30. 14:23:12

TH: van más megoldás?

Jani 2007.11.30. 14:27:07

Spiderpig!

A vas nem tehet róla, hogy paraszt a gazdája. Ha már mindenképpen erőszakhoz folyamodsz, akkor azzal nagyobb kellemetlenséget okozol neki, ha nagy nyílvánosság előtt döngölöd bele az aszfaltba, minthogy arc nélkül összekarcold a kocsiját.

Én nem rúgok le senkit. De nem is kulcsozom össze a kocsiját senkinek.

Spiderpig 2007.11.30. 14:31:57

Az aszfaltba döngölést majd akkor, ha lejárt a felfüggesztettem...

k 2007.11.30. 14:32:22

surfire, a következő lámpánál az a sok béna mind a te seggedbe fogja centizni magát. persze tudom, erre való a vonóhorog.

vontod 2007.11.30. 14:34:25

Valaki írta, hogy még nem látott ML mercist igazoltatni. Az SL kopasz kigyúrttal ér? Mert tegnap ilyet (is) kivettem a forgalomból.
A matrica & büntető pont kombót én is támogatom.

k 2007.11.30. 14:39:20

vazz, utálom a sok nagyokost, akik mindig mindehová állatira sietnek. mindenkit oktatnak, mert lassú, orrtúró barom, és egyébként se tudja hol az egyes, minek száll az ilyen kocsiba.
csak eccer vennék észre, hogy forgalomban nem nyernek az előzgetéssel semmit sem, csak eszi a benzint a verdájuk.

én nem szoktam üvöltve mutogatni utánuk.
állítson nekik keresztet az út szélén a család.

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.30. 15:03:06

Artie!

A képeken látható parkoló(k) az úgynevezett "Járműforgalom elöl el nem zárt terület. Tehát nem mérvadó, hogy magánterület vagy nem. Ha kicsit jobban megfigyeled azok a háromszögek, kocka alakú táblák, meg a kerek szines bigyók bizony KRESZ táblák és nem túristajelzések. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.30. 15:05:59

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet

a közúti közlekedés szabályairól

A rendelet hatálya

1. § A rendelet a Magyar Köztársaság területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza.

RedRiot 2007.11.30. 15:21:20

"vazz, utálom a sok nagyokost, akik mindig mindehová állatira sietnek. mindenkit oktatnak, mert lassú, orrtúró barom, és egyébként se tudja hol az egyes, minek száll az ilyen kocsiba."

Egyetértek. Engem is idegesít, ha vki egy rövid zöldnél bénázik, de az sokkal jobban, ha egy izgága 50 méteren belül hatszor vált sávot. Higgadtabban, kimértebben kéne vezetni, nem menni agy nélkül mint vmi iq40 tuk-tuk sofőr Új-Delhiben.

Gyakran szoktam menni a Keresztúri úton, és elképesztő néha hogy milyen idióta előzéseket bevállal néhány kuglóf-fejű. Utána meg a pesti úti Tesconál ugyanazt a piros lámpát kap

Zsola 2007.11.30. 15:28:01

Srácok, srácok!
Látom, elszabadultak az indulatok, de ugyan, ki az aki matricákat nyomtat saját költségén, szilikonsprét fújkál...
Az ablaktörlő felhajtása éppen elég, csak ennyit kell megtenni. Én nem kérek mást, csak ennyit - nem többet, mert az már károkozás.
Megértem, hogy sokan kemények lennének, de azt hiszem, hogy a "bunkóparaszt" azért áll oda, mert semmilyen következménye nincs. Ha szólnak érte, ha finoman figyelmeztetik, az sokkal hatásosabb, mintha kib*sznának vele. A kromofág, szilikon, extra ragadós matrica, karcolás nem csak kárt okoz, de még ARÁNYTALAN is.
A matricából kicsit, a hátsó lökhárítóra gondoltam (ilyet már csináltak páran), hiszen azt a vásárlás után igen kevesen nézik, forgalomban pedig komoly reklámértéke lenne. Didaktika forever!

Nagyon remélem, hogy az ablaktörlő-felhajtós módszert többen átveszitek, nem kell több. Egy-két hónap után pedig ráérnénk elemezni ennek a hatását, és csak akkor tovább lépni.

Előre is köszi a részvételt, csak józanul!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.11.30. 15:37:58

Zsola,

en fogok matricakat gyartatni. Utana pedig Radiohead-keppen fogom oket ertekesiteni: mindenki annyiert viszi el oket, amennyiert gondolja.
Lesz zebrannemparkolunkos, lesz babakocsivalnemferekeles, lesz biciklisavnempedigparkolohelyes. A tobbi pedig otlet es kreativitas kerdese.

TH 2007.11.30. 15:39:51

Zsola 2007.11.30. 15:28:01
Én még a tükröket is be szoktam hajtani időnként, nem csak az ablaktörlőt emelem...

KopaszMercis 2007.11.30. 15:41:09

RAFINALT 2007.11.30. 12:26:51

azért az még tzisztázatlan számomra h akkor a tulajnak van joga táblákat kitenni, sebességkorlátokat megszabni...stb stb és ezt a renőrök majd jól betartattják...?
--

Igen, a tulajdonosnak a sajat tulajdonaval kapcsolatban jogai vannak, neked meg kotelmeid kotelessegeid. Csak nem leges kotelessegeid vannak, de szigoruak. Pl. nem vagy koteles oda menni, koteles vagy nem szejjel baromlni az o tulajdonat. O meg eldontheti, hogy akar-e kozforgalom altal elerheto parkolot. Ha igen, akkor persze bizonyos dolgoknak meg kell feleljen, pl ha a kresz ervenyes, akkor ala kell vetni magat annak, hogy a hatosag a torvenyeket ott is betartatja... nem koteles o magan parkolot csinalni es akkor mar is csak hazkutatsival mehet be a rendor, ha a tulaj nem akarja beengedni. Kurva egyszeru es logikus.
A rendori intezkedesek sem mindig jogszeruek, azt is emberek vegzik. Tedd a szivedre a kezet. Melyikbol lattal tobbet? Kreszt be nem tarto kozlekedobol, vagy torvenytelen rendori intezkedesbol. Melyik art tobbet? Na ugye...

bespam 2007.11.30. 12:34:32
En elhiszem, hogy vannak gazdag rokkantak, en rajuk sehol nem frocsogtem. Ahogyan senki sem azon volt felhaborodva. Ha nincs kinnt az igazolvany, akkor meg megerdemli a rokkant is a kromofagot. Punktum.

Roltii 2007.11.30. 13:02:42
Nemtom mit parazol, a Mutyuki Lajanadat barmilyen modositas csak szepiti... Senki karjat nem tepned le ha roki helyen allnal.. fuled farkad behuzva ertetlenkednel "jjaaaaj en nem vettem eszre lenzeset kerek jajjj bocsanat, mert iccsem vagyok". A rongalas azert jo, mert a kar helyrealliasat vegzo szolgaltato adozik, es afa koteles.. megy a kozosbe egy kis le a gecizesert. Pl ha 2-3 elemet szejjel basszol rendesen, akkor mar talan tobb is, mint a birsagbol. Plusz a rendorfokapitany nem tudja elintezni az ingyen ujrafenyezest.. a birsagot meg ki tudja vetetni a fiokbol.

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10
Csunyan meg kellene hogy vesselek es kioktassal, hogy mi a gecit kepzelsz magadrol, hogy te osztod itt az igazsagot es amugyisamocskoskurvaanyadat.. de nem :P Hajra! Ne kimeld a geciket! =)

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Szerintem ha mindenki betartana a szabalyokat, es elozekeny lenne, akkor mindenki haladna normalisan. Az, hogy te szidod a retard kapszulat, aki nem talalja a sebesseget, es mar zoldrol sargara vallt a lampa mire elore nez, mert bambul kifele teljesen hiteltelen, mert ugyan olyan mihaszna fasz vagy azzal, hogy kikerult a sort es elore pofatlankodsz... A kulonbseg, hogy mas az elojeled, de az abszolut ertek ugyan annyi. Ugyan annyit artasz csak a te a tolakodasoddal, o meg a lassusagaval.

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47

TH: az akkor lennék, ha megvárnám a tulajt, és a kivert fogaival karcolnám bele a motorháztetőbe, hogy FASZ.

--
ehehe ezen jot rohogtem....

Spiderpig 2007.11.30. 14:31:57

Az aszfaltba döngölést majd akkor, ha lejárt a felfüggesztettem...
--
Mar alig varom... hhehe ezen is hangosan rohogtem!! :)

k 2007.11.30. 14:39:20
Ez egy olyan dolog, hogy aki igazan fontos ember, az idoben elindul. A tobbi frusztralt rohano kispalyas kocsog meg igy kompenzal (kis penisz, kis iq).
Amugy egyszer csinaltak egy ilyen tesztet, Zsidofokra Budapestrol a Juliusi penteki csucsban 1 auto holt szabalyos 2. autoban rallisofor jobbrol zarovonalon leallosavban 1000-re ahogy birja... 8 azaz 8 percet vert ra a Rallisofor a szabalyos beatles formara.. Ergo ha Te vagy a suhammer a ferrarival, ha 10 perccel korabban indulok a balcsira a brutal csucsban, korabban erek oda, mint te.
Ebbol is latszik, hogy a sok tolakodo eszetlen fasz egyszeruen ostoba otromba hulye gyoker.

Jani 2007.11.30. 15:49:02

k és RedRiot!

Teljes mértékben egyetértek veletek. Direkt kipróbáltam egyszer kíváncsiságból, hogy mekkora előnyre tudok szert tenni tolakodással és parasztkodással. Kb. 2-3 autónyit. Felesleges streszz (magadnak, autóstársaknak egyaránt), többletfogyasztás, és még édesanyám sem tudja nyugodtan szürcsölni a kávéját, mert folyton csuklik. Megéri?!

És járok én is a Keresztúrin sokat, és imádom, amikor a Danone-nál, a 40-es táblánál levágják a kanyart. Aki nem ismerné: enyhe S-kanyar, bőséges növényzettel, amiért nem belátható. Zebra, lámpa, T-elágazás van ott. Ennek ellenére sok barom F1 pilótaként vágja le az S-kanyart, előfordult már, hogy szembetaláltam magam ott egy Schumi Jr-rel.

Utána kiérnek az egyenesbe, ahol hulladék kátyus az út, és el kezdenek keménykedni, hogy csak azért is lenyomom a 60-al közlekedő Escortot (60-as táblánál), mert mi a faszt totyog előttem. Nem egyszer kellett fékeznem erőteljesebben, hogy a paraszt visszaférjen elém, és ne a szembejövő 61E-n kössön ki...bár megérdemelné az ilyen (csak az a gond, hogy szar a buszsofőrnek, az utasoknak, és nekem is, mert KÖTELESSÉGEM megállni elsősegélyt nyújtani...).

TH 2007.11.30. 15:49:41

KopaszMercis 2007.11.30. 15:41:09
\"k 2007.11.30. 14:39:20
Ez egy olyan dolog, hogy aki igazan fontos ember, az idoben elindul. A tobbi frusztralt rohano kispalyas kocsog meg igy kompenzal (kis penisz, kis iq).
Amugy egyszer csinaltak egy ilyen tesztet, Zsidofokra Budapestrol a Juliusi penteki csucsban 1 auto holt szabalyos 2. autoban rallisofor jobbrol zarovonalon leallosavban 1000-re ahogy birja... 8 azaz 8 percet vert ra a Rallisofor a szabalyos beatles formara.. Ergo ha Te vagy a suhammer a ferrarival, ha 10 perccel korabban indulok a balcsira a brutal csucsban, korabban erek oda, mint te.
Ebbol is latszik, hogy a sok tolakodo eszetlen fasz egyszeruen ostoba otromba hulye gyoker.\"
Mióta szajkózom, hogy nincs értelme Magyarországon a sebességhatárok emelésének...

Vladimir Harkonnen 2007.11.30. 15:55:07

A KRESZ szabályok magasról való lesz@rása veszélyesen beleivódott az emberekbe!
A múltkor a Pesti úti Tesco parkolójában lettem figyelmes egy emberre, aki a bejáratnál a fordulóban állt. (aki ismeri a helyet az tudja, hogy itt átalakították a parkolót, hogy ne legyen hely akárhol megállni) Megkérdeztem miért nem áll be az 5m-re lévő mozgássérült parkolóba ahhelyett hogy akadályozza a forgalmat, ha már úgyis kint van az engedélye?
Mert az asszony csak egy pillanatra udrott be valamiért! - volt a válasz.

Lehet, hogy már félnek, nehogy valami terepjárós elől elfoglalják a rokkant helyet, aztán meg kikapnak tőle?

Roltii 2007.11.30. 15:56:25

Kopaszmercis

"Roltii 2007.11.30. 13:02:42
Nemtom mit parazol, a Mutyuki Lajanadat barmilyen modositas csak szepiti... Senki karjat nem tepned le ha roki helyen allnal.. fuled farkad behuzva ertetlenkednel "jjaaaaj en nem vettem eszre lenzeset kerek jajjj bocsanat, mert iccsem vagyok". A rongalas azert jo, mert a kar helyrealliasat vegzo szolgaltato adozik, es afa koteles.. megy a kozosbe egy kis le a gecizesert. Pl ha 2-3 elemet szejjel basszol rendesen, akkor mar talan tobb is, mint a birsagbol. Plusz a rendorfokapitany nem tudja elintezni az ingyen ujrafenyezest.. a birsagot meg ki tudja vetetni a fiokbol."

De igen, letöröm a kezét. Az egy dolog, hogy én mit követek el, de azzal a másik nem magyarázza a tettét. Hozzáér a kocsimhoz,letöröm a kezét. Még ha trabantom lenne, akkor is. Én se nyúlok máséhoz, és asszem teljesen jogosan várom ezt el. Mellesleg tévedsz a fülem farkam behúzom résszel de ezt hagyjuk, nem ide tartozik

a 8 perces különbség simán igaz lehet, sőt 99% hogy igaz is. De csak akkor ha a másik szabályosan megy, kb 130al. Ha 90el a Mutyuki Lajanádával akkor nem igaz...és beszarás hogy mostanába mindenki mennyire gyök2vel megy, nem úgy mint pár éve

KopaszMercis 2007.11.30. 16:10:28

Nem torod le te senki kezet.. keves vagy te ahhoz, mint szarban a vitamin.
Az ugyanis aki tenyleg megteszi nem igazan hangoztatja az Interneten :P sot inkabb le tagadja...
en ilyet.. soha, meg csak kezet sem emelnek senkire :)

Jani 2007.11.30. 16:14:28

Mercis!

A gondolatmenetedet követve vehetjük úgy, hogy belemászol a faszparasztok arcába előszeretettel? :)

Roltii 2007.11.30. 16:15:25

tényleg lekéne tagadnom, hogy megvédem a tulajdonom, én kérek elnézést. ki a hülye aki nem rúgna bele még a szórólapos gyerekbe is, hogy hozzányúlkál a kocsijához. Ma már egy ablaktörlő is sok-sok ezer forint.

EBEUSS (törölt) 2007.11.30. 16:17:55

Jani!

Minden zebra csíkos, de nem minden zebra, ami csíkos. :D

most real 2007.11.30. 16:21:02

az audi azert ubergaz. az en adombol vettek, az en adombol tankoljak, az en adombol van a gyoker sofornek penze. es gondolom allami bevasarlast vegez a pocs a tescoban, szigoruan a koz javara. mi a faszt csinal ott fenyes nappal? nagyon kivancsi lennek kie az auto... a(a parkolohelybol itelve szoc. es csaladugyi miniszterium lehet :))

KopaszMercis 2007.11.30. 16:22:56

Jani:
en nem.. feltekert ablaknal magamnak ordibalok :)
Ebeuss-ra halgassal :)
Roltii:
Azert (lehet ez geciseg.. esakkor?) nem mindenki dolgozik napokat egy ablaktorloert. Lazitsal mar.. Apam nekem akarja adni a 4 eves BMW-jet mert kap ceges autot, hogy ne a regi golfommal jarjak, de minek? Hogy lehuzzon a szerelo.. kit erdekel? Nem minden a tulajdon meg a vagyon... Akkor kulonosen nem erdemes parazni ha az embernek sok penze van. Ha meg nem, akkor meg jarj busszal :P

Jani 2007.11.30. 16:29:19

Idáig csak egyszer volt attrocitásom, akkor is én szálltam ki. Mikor egy eléggé megkérdőjelezhető manővert heveny dudaszóval jutalmaztam, amire ő válasz gyanánt bemutatott, és letekert ablaknál anyázott. Érdekes módon amikor bekopogtam a (már teljesen felhúzott) ablakon csak bocsánatkérésre futotta az előző trágár szókincséből. Pedig nem vagyok vastag hurka, mégis terveztem hogy benyúlok a kocsiba... :)

mxplanet 2007.11.30. 16:36:15

a hikomat kártyások kb 95% nem hikomat.
miről beszélünk még

KopaszMercis 2007.11.30. 16:40:37

azokrol akiknek szuksege van a joindulatodra mert kibaszott veluk az elet

TH 2007.11.30. 16:49:30

mxplanet 2007.11.30. 16:36:15
Sokaknak van jogosan rokipapírja, legfeljebb visszaél vele. Mert van olyan, hogy csak azért kapja, hogy furikázhasson a kocsival valakit, akinek vmi egészségi problémája van (nem feltétlenül rokkant), aztán ő meg használja mindenhol a városban...

Jani 2007.11.30. 16:50:19

Mx!

És honnan tudod, hogy az a hycomatos, aki elől elfoglaltad a helyet kamupapíros vagy tényleg tolószékben közlekedik, lábak hiányában?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 16:58:33

mxplanet, csak egyszer érezd a kiszolgáltatottságot, amikor szükséged lenne az emberk jóindulatára és segítőkészségére. Én már éreztem sajnos - nem vidám dolog - örülj, hogy neked még nem volt ilyen élményed. De ne felejtsd el, egyszer te is kerülhetsz ilyen szituba. Már korábban mondtam, én nem vagyok még mozgássérült, de tavaly átéltem hasonló dolgot tömegközlekedéssel, és szörnyű érzés volt.

KopaszMercis 2007.11.30. 16:58:48

TH: szerintem az sem mindegy, hogy az ember mire hasznalja, hogy ha belvarosi parkolasi maffia vedelmi penzenek kikerulesere hasznalja, akkor nem gaz sztem :P

TH 2007.11.30. 17:14:48

KopaszMercis 2007.11.30. 16:58:48
Korlátozott mértékben, de egyetértek. :)

RedRiot 2007.11.30. 18:14:46

"Mert az asszony csak egy pillanatra ugrott be valamiért! - volt a válasz."

És akkor már a bolt előterében parkolhat? Beszarok az embereken. Az a kurva szabály hogy rokihelyre nem állunk. Az a baj, hogy itthon nálunk nem betartják az emberek a szabályokat, hanem:

1. kifogást keresnek hogy rájuk miért nem érvényes
2. agyalnak hogy adott szabály megsértése miatt büntetheti-e őket a rendőrség
3. próbálnak olyan kiskaput keresni amivel látszólag betartják a szabályt, közben pedig megszegik
4. pont leszarják az egészet

Vhol olvastam egy olyan elméletet, hogy annál fejlettebb egy személyiség, minél kevésbé énközpontú a világképe. Ha vki állandóan csak azzal foglalkozik hogy jaj vele mi lesz, az kb. egy négyéves szintjén áll.

Ha vki úgy parkol, hogy nem lehet tőle elférni, vagy egy rokkant helyén áll, az primitív ember. A kölyke is primitív lesz, mert a selejt DNSei továbbörölkődnek, és a parasztságát továbbadja az utódainak. Így maradunk örökre Parasztország.

feketefene · http://feketefene.wordpress.com/2007/11/26 2007.11.30. 19:26:59

mindez akkor a legérdekesebb
amikor rendőrök parkolnak
tilosban... sok ilyen fotót
találni a világhálón...

az a csúcs...

Rocko- 2007.11.30. 19:44:02

Novi bácsi 2007.11.30. 10:08:56
bespam 2007.11.30. 12:34:32
totalcar.hu/magazin/kozelet/rokihorror/?full
tessék, rokkant, és BMW-ből száll ki. én elhiszem, h azért jó nagyobb kocsi a rokkantaknak, mert abból könyebb kiszállni, na de terepjáró? nem tud rendesen mozogni, és akkor még lépcsőzzön is? rokkantak, kérem, enm hülyék, h saját magukat szivassák! szóval elhiszem, h lehet rokkantnak luxusautója, na de nem az összes luxuskocsi rokkanté!
amúgy képzelem, hogy rendelik az ilyen kocsikat:
[x] bőr
[x] sötétített üveg
[ ] index
[x] elakadásjelző
[x] rokkantkártya
[x] jogisítvány
[ ] KRESZ tudás


TH 2007.11.30. 12:32:05
"Legyalogolnak bent hosszú kilométereket, de az probléma nekik, ha a parkolóban 20 méternél többet kell sétálni."
ezt én se értem igazán bennük. biztos elfáradnak.
egyébként az autós gyorséttermek és autós templomok mintájára kéne autósbevásárlóközpontot is csinálni, nehogy a paraszTTYának ki kelljen szállni.

TH 2007.11.30. 13:08:36
sztem nem kell a cetli. ;)

Agi 2007.11.30. 14:11:43
pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37
tán még segítenek jogosulttá válni.

pammy 2007.11.30. 20:49:56

évekig vitatkozhatnánk a mozgássérült parkolókról :) nekem kedvencem a lidl parkoló, először is, mert annyira kreténül, mint ott, sehol nem parkolnak az emberek, szemmel láthatólag senkit nem zavar, hogy nem parkolóhelyen, hanem a parkolóhelyek közti úton hagyta az autóját, olyan is volt már aki pont középen, hogy se balról, se jobbról ne lehessen kerülni, viszont a lidl építői rakták fel az i-re a pontot, mert a mozgássérült parkolóhelyeket a bejárattól jó messzire festették fel :D.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2007.11.30. 20:52:51

Állítólag Pesten, a belvárosban kiszúrják az autó kerekeit, ha úgy parkol, hogy mások ne állhassanak be. Ami legalább akkora szemétség, mint úgy parkolni, hogy be ne tudjanak állni szorosan mellé. (Van, aki direkt csinálja, mert fél, hogy meghúzzák az autóját).

aranyhaj.blogspot.com

Stewe 2007.11.30. 20:58:17

Ha a jövőre tervezett közlekedési szigorítások bevezetésre kerülnek, már pedig bevezetésre kerülnek, sor fog kerülni a rokkant parkolóhelyek kártyák stb. ügyeire is. Annyira borzasztó a közlekedési morál ma Magyarországon, hogy történnie kell már valaminek.

Gera 2007.11.30. 21:04:47

Kereket kiszúrni azért hülyeség, mert annál később megy el :)

Surefire 2007.11.30. 21:56:45

Az a helyzet kopaszmercis barátom hogy mire elindul a csóka a lámpánál én már rég eltüntem egy másik utvonalon te meg még mindig ott rohadsz mögöttük. Nem a dugóban akarok előrébb jutni így hanem eltünni a környékről is így 3 mpet sem tartalak fel téged aki ott rohad a dugóban. Jó szórakozást hozzá nekem nincs idő rá

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.12.01. 00:06:27

akkor én rövidre zárom a "magán parkolókban büntethet-e a rendőr" kérdést.
engem ugyanis megbüntettek a pécs-pláza parkolójában. előrebocsájtom, hogy mozgásásérült vagyok, kint volt az igazolványom is, csak éppen a menet iránnyal szemben parkoltam a járda mellet, mert én a másik oldalon szálok ki, hogy a tolókocsit ki tudjam tenni. mire kijöttem a moziból, ott volt a cetli, szabálytalan parkolás miatt:))

a szabályok betartásásról: a pécsi citrom utcában ami elvileg sétáló utca, és behajtani tilos, tegnap DUGÓ volt. bakker!!!

chop 2007.12.01. 12:59:55

Annyit fuznek hozza a dologhoz, hogy szamomra erthetetlen, hogy egyesek elmondjak, hogy szabalytalankodnak, es aztan varjak, hogy a tobbiek ezt helyeseljek, majd miutan ez nyilvavanloan nem tortenik meg, probaljak bizonyitani az igazukat...hihetetlen...

egy 2007.12.03. 00:48:53

Megmondom őszintén egyszer beálltam a Fogarasi úti Obi parkolójában egy mozgássérült helyre.
A parkoló ott füvesítve van, tehát útburkolati jel nincs. A táblát meg az érkezésem irányából eltakarta a bevásárló kocsik tárolója. Láttam, hogy üres és betolattam. Amikor jöttem ki a vásárlásból, akkor egy öregúr felelősségre vont, hogyan merek ott megállni. Akkor láttam, hogy ott a tábla, jó magasan. Csak épp a kocsiban ülve nem látszott.
Soha nem állok meg ilyen helyen, ezért volt nagyon kellemetlen számomra. Elnézést kértem, de le se sz...a, csak járt tovább a szája. Egyébként nem sajnálom őket, a legtöbbje aki el tud jönni vásárolni pl. egy barkácsáruházba kocsival, kiszállás után két lábon segédeszköz nélkül járva, azt nem tartom parkolóhelyérdemesnek\\\". Csak azért nem állok ilyen parkolóhelyre, mert ez a szabály és nem szeretnék büntetést kapni. Amióta már a mozgáskorlátozottak is megkapják a rokikártyát nem csak a mozgássérültek, hiteltelenné váltak számomra.
Nekem van két kisgyerekem, az Ikea áruházon kivül sehol nem láttam még családos parkolót. Pedig akinek van gyereke az tudja, hogy nekik is kell hely hogy be- és kiszállítsa őket. Velük is veszélyes és körülményes lehet eljutni a bejáratig stb. Ja, és még többen is vannak, mint a rokkantak - egyelőre.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.03. 10:19:25

egy: Pl. a Pesterzsébeti Tesconál is van nagycsaládos parkoló (gondolom más teszkónál is lehet akkor), persze azt is leszarja szinte mindenki... :(

KopaszMercis 2007.12.03. 13:32:11

Surefire:
azert nincsen idod, mert egy lumpen neveletlen kocsog vagy, aki annyit nem tanult meg otthon, hogy illik idoben indulni. Az ilyen tolakodo adot nem fizeto patkanyok miatt nem tart sehol az orszag. Nem tett nektek jot a rendszervaltas... az ilyen funkcionalis analfabetak miatt nem juthat elore az aki melto lenne ra.

Amugy most jutott egy sztori eszembe...
Regen sokat jartam a Momparkba, mindig az alkotas felol mentem le a melygarazsba a nagy lejton es altalaban ott parkoltam rogton a bejarat mellett ahol talaltam helyet. A roki helyek ugyanis rogton balra voltak mindig ahogyan behajtunk a parkolohazba. Egyszer bealltam az egyik frekventalt helyembe, mentem intezni a dolgomat, es amikor jottem vissza lattam, hogy roki parkolot csinaltak a helybol, de ugy, hogy csak egy tablat szereltek fel a falra magasra, amit tolatva nem lattam a kocsibol, kiszalva meg nem hatra neztem a falra. Jah amugy nem volt plusz hely az ajtonyitashoz ahogyan annak lennie kell stb...
A duhtol nem lattam, felhivtam az anyamat es mindenki kurvaanyjat szidam neki akinek valaha barmi koze volt a momparkhoz...
basszak meg.

Kata 2007.12.03. 13:48:13

Kérdés:
jól emlékszem, hogy a kreszben valahol le volt írva, hogy a járdára tilos parkolni? Ugyanis nagy büdös merdzsó/audi/egyéb fekete dög autók rendszeresen szépen fogják magukat, és beállnak az Astoria előtti nagy járdára, ahol egyéb szénalapú, puhatestű létformák (gyalogosok) pl. gyalogolni, neadjisten, közlekedni szeretnének. Én meg egyre kevésbé tűröm a dolgot, főleg, hogy ebben a kontextusban gyalogos vagyok.

egy 2007.12.03. 00:48:53
Barátnőm anyukája 1998-ban, az érettségink évében agyvérzést szenvedett. Kb. 5 évbe telt, míg nagyjából járó- és beszédképes lett újra, de ettől függetlenül van rokimatricájuk. Kb. 15 szó/perc sebességgel tud beszélni. Tud a két lábán járni bot nélkül, de nagyon bizonytalanul, és nem merik elengedni egyedül sehová, sőt, otthon sem merik egyedül hagyni, mert nem lehet tudni, mikor szédül meg újra, és nincs olyan fizikális kondícióban, hogy egy eséstől össze ne törjenek a csontjai (oszteoporózis). Feltételezem, hogy egy combnyaktörést garantáltan nem élne túl. Kérdezem én: hivatalosan járóképes, autóval viszik, két lábon megy be vásárolni a családjával, őt sem tekintenéd roki parkolóra érdemesnek? Miért gondolod, hogy más ember bajának súlyosságát, kedvezményekre való jogosultságát neked kell értékelned?

Gyerekes parkolókat láttam még sokat a tecsóban, meg az ahánban is, de ettől függetlenül a gyerekes parkolók hiányában egyetértünk.

Jani 2007.12.03. 15:03:13

Bár nincs kölköm, de a nagycsaládos parkoló tényleg jó ötlet, és szükség lenne többre.

És azt is leszarják nagy ívben a népek. Bár a kisebbség nyugodtan parkolhat oda, amekkora pereputtyal mennek azok teszkózni. :)

Rusalka · http://torokrock.blog.hu 2007.12.03. 22:15:26

jaj hagyjátok már szegény mercis meg audis díjbirkózzzó meg huddenagyonnüzzletembervagyokvazze autósokat. szergényeknek nincs hova parkolni na... közel köll lenni a bejárathoz mer nehéz ám kicipelni a négy kocsira való élelmiszert (bevásárolunk, mucika, a kertttipartira), a hat láda piát meg a plazmatévvét egész a parkoló másik végéig! Meg hát egyébként is, az ilyenek amúgy is szellemileg rokkantak, szóval úgy érzik, jár nekik matrica nélkül is!

Boyxboy 2007.12.04. 14:09:17

LeRoy: Tipikus magyar mentalitás: sok dzsigoló oda hordja kiszellőztetni a puncikat, befizetik őket a méreg drága habos kávéra, de sajnálják kipengetni 100 Ft-ot egy óra parkolásért.

DKriszta 2007.12.08. 21:33:20

Ne haragudjatok, de már megint eltévedtek egy páran. A rokis parkolóhelyek nem azért érdekesek, mert közel vannak a bejárathoz, hanem, mert dupla szélesek, így be lehet ültetni a nehezen mozgó embert is. Normál helyen, ha mindkét oldalon állnak, akkor ez kivitelezhetetlen. És pontosan ezen okoknál fogva vannak a bejárat közelében, ott kissebb a helyveszteség!

Greg 2007.12.08. 23:09:34

Megmondom őszintén nem olvastam végig a hozzászólásokat, szoval lehet hogy már volt erről szó, de: miért mindig a drága autókról kerülnek fel ilyen képek, amikor milliószor látni,hogy az olcsó autokkal ugyanugy beállnak az ilyen parkolóhelyekre????!!

Amugy, hogy rendszámmal együtt kerültek fel...NO COMMENT! Ez is ilyen "majd mi megtanítjuk nekik, mert nagyon irigyek vagyunk".

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.09. 13:17:46

Greg: Azért ilyeneket rakunk ki, mert ilyeneket küldözgetnek be az olvasók. :)

EBEUSS (törölt) 2007.12.09. 23:19:53

Greg!

Azért mert duplán irritálja az embereket a bunkóság, meg a "gazdagság" együtt.
Nem telt még el annyi idő a cuculizmus óta, hogy a vagyoni különbség természetszerűvé váljon. Ráadásul tele a média korrupcióval, és bűnözésből szerzett vagyonokkal... nem is alaptalanul! Azok a fránya előítéletek! :) Pedig vannak kivételek... Elvétve! ;-)

ace 2007.12.29. 14:28:49

Ott állok meg ahol akarok akinek nem tetszik szopjon le !!

GOD 2007.12.29. 15:42:51

ace 2007.12.29. 14:28:49

A nickednek inkább "ace nélkül"-nek kellett volna lennie!
Mellesleg meg kapja be:
- A fogaskerék
- A vacogós fogú krokodil
- A kannibálkislány
a te faszodat!
Esetleg meg véletlenül próbálj néha gondolkozni (tudom, h fáj, de te tehetsz róla!), hátha használ!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása