Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Parkoló az egész világ!

2008.01.18. 08:25 :: SilentSound

Ma parkolós napot tartunk, mert már megint összegyűlt egy csomó kép, öröm a szemnek. Az első két képet Winkler kollégának ajánlom sok szeretettel, aki különösen szeret parkoló BMW-ket nézni és fotózni a Totalcar szerkesztőség ablakából. Az elsőt Gábortól kaptuk, aki szintén szeret ablakból BMW-t fényképezni, felettébb gyanús...
Ezt a képet szombaton lőttem a Vapianoból. A BMW tulajdonosa éhes volt és jött ebédelni. Amikor megállt egy arra sétáló pár szólt neki, hogy nem kéne a járdára parkolni de ő csak megrázta a vállát és tovább ment. Később mikor távoztunk láttuk, hogy azért nem meri levenni szemét a kocsiról ebés közben :).

És mint az a bevezetőből sejthető volt, még nincs vége a BMW vonulatnak, Sarka jóvoltából duplázunk egyet!
A kép, december 24-én délelőtt készült - amikor jobbn odafigyelünk - állítólag - egymásra - a WesEnd parkolójában, úgy, hogy volt bőven hely!!!!! /fotó elkészítése előtt bekukkantottam a szélvédő mögé, hogy esetleg ott a mozgáskorlátozott igazolvány! -de NEM!!!! viszont egy bőrfoglalatos police jelvény az ott díszelgett :(  /

Ha valaki már unja a BMW-sek csesztetését, akkor egy új M3-mal levajazhatjuk a témát, elő sem szedem többé, nem a megvesztegetés miatt, hanem ugye a márkahűség, meg miegymás... De ha már a megvesztegetésnél tartunk, az is jó, ha kp-ben megkapom a pénzt, amibe egy ilyen kerül. Előlegként ebben a posztban több bömit nem bántok több más autóval ellentétben, mai utolsó két parkolásművészeti képünket Rosszqtyának köszönhetjük.
2008. 01. 08. 7.ker. Osvát - Rákóczi út sarok (Osvát utca felől)
 
Láthatjuk, az IQlght versenyző a teljes balra kanyarodó sávot leparkolja... a jobbrakanyarodó sávban meg mindig km-es sor van, a zebra miatt... jelen esetben azért üres, mert épp most váltott a lámpa pirosra, így mindenki átment... csak én nem, mert a kreténtől nem tudtam kifordulni...


 
2008. 01. 09. 7.ker Dohány utca - Szövetség sarok....
 
Világos, hogy a megálló tábla elé kell felállni a járdára  csökkent képességűek kedvéért rögtön megjegyzem, hogy a buszmegálló, nem ér véget a tábla vonalában


153 komment

Címkék: autó sztereotípia büntetés parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon Artois 2008.01.18. 10:10:27

Ezek is monnyanak le azonnal.
Ja, és fizetniük is kéne valamicskét.
Csak az a baj, hogy itt vannak azok a fránya szabadságjogok, és mindjárt jön 12 aktivista, akik szerint csúnya dolog rendszámot fotózni és kirakni ide. De nem baj, mert legalább szabadosságjog van.

laposmacska 2008.01.18. 10:12:06

De legalább egyik sem vészvillogózik, attól undorítóbb dolog nincs is.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.18. 10:15:10

laposmacska: Nem olyan biztos az, ha villog is, akkor is nappal elég nagy az esélye, hogy nem a világítós pillanatban kapja el a fotós. :)

RetekBacsi 2008.01.18. 10:16:19

Autót elvenni, szegény családoknak ajándékozni. Vidékre.
Embert megbüntetni sok pénzre, amit jótékony célra adományozni.

Ma nagyon humánus vagyok. Illetve nem írtam le, ami elsőre eszembe jutott

Manyizga (törölt) 2008.01.18. 10:18:20

Ezeket, hogy miért nem annihilálják ott helyben?! Csak némi ionizáló sugárzás és hő maradna belőlük.


Ja, laposmacska: olyan rendelet kéne, amelyik nagyobb büntetési tétellel büntetné a vészvillogóval tilosban parkolást, mint a nélkülét. Akkor leszoknának róla. :)

Ugyanezt kellene kiterjeszteni a helyzetjelzővel tompított helyett közlekedőkre. ("Nem vettem észre..." Hát persze!) Vagyis azt jobban büntetném, ha valaki helyzetjelzővel közlekedik, mintha nem kapcsolna fel egyáltalán semmit. Mivel a helyzetjelzővel szándékosan megtéveszti a többi közlekedőt, hiszen azt csak ÁLLÓ járművön lehet használni...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.01.18. 10:18:22

csaxólok, hogy az ojjektív felelősség nevű torzszülött már hatályos, csak a bírságot nem tolják még oda, hanem figyelmeztetnek. rendszám alapján fenti türhők nyugodtan feljelenthetők.

Johnny336 2008.01.18. 10:18:28

A Z4 (vagy Z8?) még nem is olyan durva. Legalább forgalmat nem akadályoz, és ahogy nézem, gyalogosok is elférnek mellette.
Az X5...hát igen, mozgássérült helyre paraszt dolog beállni jogosulatlanul. Valóban rendőrjelvény volt benne? Vagy csak police felirató irattárca? Nem mindegy. Előbbihez rendőrnek kell lenni, utóbbihoz elég 200 Ft-tal a zsebben kilátogatni a legközelebbi kínai piacra :)
Astrát mé nem vontatják el?! Az ilyennel ezt kéne.
Valamint ugyanezt tenni az Octavival is...

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 10:20:33

Uhm, tényleg nem ér véget a buszmegálló a tábla vonalában? A Skodás mindenképp szabálytalanul parkolt legalább 3 szempontból (túl közel a kereszteződéshez, külön jelzés nélkül járdán, nem hagyva 1.5 métert vagy mennyit), de: nem úgy van, hogy tábla magasabb szintű jelzés a felfestésnél?

Pont tegnap esett meg, hogy úgy parkoltam 45 fokban, hogy épp kicsit (kb. 30 centi) kilógtam az utolsó parkolóhelyet jelző felfestésről. A várakozni tilos tábla viszont csak bő 1 méterrel a felfestéstől távolabb, ilyenkor nem a tábla a nyerő?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.18. 10:21:02

Johnny: Hát azért ha megnézed, van mellette két betongomba, a kocsi seggénél mondjuk egy kerekesszékes ember már nem biztos, hogy olyan nagyon kényelmesen elférne...

Nagyon Artois 2008.01.18. 10:21:23

Bizonyos esetekben nem árt, ha villog. Volt már olyan, hogy egy olyan idióta miatt, mint ez az opeles majdnem karamboloztam. De szerencsére villogott, így megúsztam. Örök hála neki, hogy villogott. Akartam neki virágot is küldeni, csak nem tudom a címét :-)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.01.18. 10:29:52

Hohoooooooooooo, a masodik kep kijelolt lakhelyemhez NAGYON kozel van, a masodik kep pedig szinten korzetemben.
A Skodas javara (?) szolgaljon, hogy a pizzeria fonokee, es nem igazan szokott 10 percnel tovabb ott lenni; kipakoljak az aznapi mennyiseget es megy tovabb. Persze attol meg bunkosag. Mondjuk gyakorlatilag az egesz Dohany utca ezen szakaszat le lehetne fenykepezni, mert ami ott van, hát az lál. A trolis tablatol kezdve a harmadik tabla egy darab rokkant parkolot jelol ki: na, ami ott szokott lenni, az is megerne egy miset :D

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.01.18. 10:31:12

Ja, pontositok: masodik kep szomszed, elso kep 2 perc. Csak hogy akkor mar korrektek legyunk.

kob2 2008.01.18. 10:31:34

A villogás tényleg rendben van, jelzi hogy "paraszt módon parkolok, legalább ne gyere belém"

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.18. 10:36:49

"mai utolsó két parkolásművészeti képünket Rosszqtyának köszönhetjük."

igen, én parkoltam ott mindkét kocsival, csak a teherautóm ma otthonhagytam =)

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2008.01.18. 10:39:40

Én mindig csak a hülyén parkoló kocsi ürszelvénybe lógó részét szertném elpáráologtatni. Annyira jól nézne ki a sok átlósan lemetszett motorháztető a járda mellett. Sajnos a technológia még nem áll a rendelkezésemre. :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.18. 10:40:45

majd eljön annak az ideje, mikor megint lesznek lopósautók :)))

Nagyon Artois 2008.01.18. 10:42:17

Ahmet: Karaj ötlet. Csak egy fénykard kellene hozzá.

ladislaus 2008.01.18. 10:52:25

hol egy rendor ilyenkor az utcarol akit oda lehet hivnia egy jarokelonek es az megbirsagolna vagy kiszurna mind a 4 kereket ezeknek a tirpak parasztoknak???

2008.01.18. 10:52:57

Egyszer talán Kondorosi Ferenc kisétál az elefántcsont tornyából, nagyot sóhajt, és belátja, hogy extrém fantazmagóriák kreálása helyett talán a meglévő, alapvető szabályoknak kellene először érvényt szerezni.

Esetleg megkéri politikus, rendőr, meg más privilégizált kollégáit, hogy legalább maguk tartsák be.

yooccoo 2008.01.18. 10:55:25

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 10:20:33
azért tart tovább a felfestés, hogy a busz ki is tudjon állni
ezért is nem lehet a tábla után rögtön megállni, mert még személyautóval se tudnál kiállni, nemhogy egy ilyen böszme döggel :)

Guminyul 2008.01.18. 10:56:52

Nem tudom ki milyen gyakran jár a WestEnd-be, de hasonló nagyméretű gépjárműtulajok előszerettel parkolnak a roki helyeken, mivel az van legközelebb a bejárathoz. Láthatósági mellényes biztonsági kollégák pedig általában ezen autók közelében téblábolnak. Élek a gyanúperrel, hogy egy-két 500-as erejéig nem csak szemet hunynak a dolog felett, hanem még rá is kukkantanak a tulajok verdájára, nehogy valami "aljas köcsög" megtorolja szgk-jukon a tuskóság/parasztság/lelki szegénység ily csodás egyvelegét.

dimice 2008.01.18. 10:57:49

Most lehet, hogy bunkónak tartotok, de én az ilyen esetekben szoktam a sluszkulcsomat elővenni, és megjelölni a parasztot. Persze kizálólag ott, ahol nem férek el normálisan gyalog. Lassan lekopik a hegye.

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 10:59:38

Autobusz-megállóhely táblás kérdésem visszaszívva (előtte 15m, utána 5m, kivéve ha felfestés máshogy rendelkezik), de a másik kérdésem állna: szabálytalanul parkoltam-e, ha a megállni tilos tábla később kezdődött, mint a felfestés?

dimice 2008.01.18. 11:01:00

Higgyétek el, néha fáj a szivem amikor úgy 20-25 milliót küldök fényezésre.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.18. 11:01:12

nem kéne már gúnyolni azokat, akik nem olyan ügyesek (:

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 11:02:01

yooccoo: Felfrissítettem a gyorsan kopó KRESZ ismereteimet (ld. előző postom), a felfestés még baráti is :)

Perillustris 2008.01.18. 11:03:43

pikula: szep dolog a megertes, de ha az osszes ott lako, vagy ott dolgozo megall "csak" tiz percre, az eleg ahhoz, hogy folyamatosan alljon ott valaki.

hukk 2008.01.18. 11:11:55

Tegnapelőtt olvastam egy cikket az indexen, ami a város szívében lévő hangárszterű építményben tartott szeánszokról szól. A cikkből kiderült, hogy a nemzeti gödörnek a parkolójáról van szó, amit a vezetőség sokáig nem tudott hogyan hasznosítani, és most megörültek, hogy az elborult underground "művészek" performance-jainak helyt tudnak benne adni. Kérdem én: mi lenne, ha parkolóként hasznosítanák???

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.18. 11:16:28

demice remélem egyszer a te kocsid is megjelölik :DD

lóláb 2008.01.18. 11:16:36

dimice: te lényegesen nagyobb köcsög vagy, mint az aki rossz helyen parkol, mert te anyagi kárt okozol. Ha nem férsz el, hívj rendőrt, vagy írj egy cetlit, amiben lebunkóparasztozod az autóst, de hogy az anyádba jössz te ahhoz, hogy másnak több tizezre, százezres kárt okozz?

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.18. 11:20:10

hukk 2008.01.18. 11:11:55

Az túl kézenfekvő és egyszerű megoldás lenne, egy ajtó kinyitásából nem tud senki semennyit sikkasztani magának, úgyhogy nem törik magukat érte. Olyat keress, ami minél nyakatekertebb és minél drágább, Demszkijgrádban csak az ilyesmire vevő a városvezetés.

felfog6atlan 2008.01.18. 11:20:53

Mert a rendőrhívásnak és a cetlizésnek aztán hatalmas foganatja lesz.. :))

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.18. 11:21:34

RosszQtya 2008.01.18. 11:16:28

Tudod mit? Ha a képen látható módon parkolok, leöntheted az autómat salétromsavval. Ami többnyire Volvo, vagy Combino :)

naiva 2008.01.18. 11:22:46

Én szívesen teszek fel képet, de csak ha van esély, hogy illetékes elvtárs is olvassa...
+ esetleg tesz is valamit. Hobbiból inkább valami szépet fotózok!

Toymao 2008.01.18. 11:23:45

hukk: Az a Nemzeti Színház Parkolója lett volna, most már úgy van kialakítva, hogy csak teleporttal lehetne autóval megközelíteni, ugyanis pont az alatta lévő mélygarázsba (mert ezért az van ott, ne felejtsük el) vezető rámpánál van, ma már csak milliárdokért lehetne átalakítani.

Szóval van ott egy elég nagy mélygarázs a Gödör alatt, csak ritkán használja bárki is.

Manyizga (törölt) 2008.01.18. 11:24:34

lóláb, naiv vagy:

A kulcscsomós festékvastagság mérés nem büntetés, csakis a lopott autók kiszűrésére használjuk! :)

lóláb 2008.01.18. 11:29:46

Szerintem nagyobb foganatja van a rendőr hívásnak, ha ki is jön a rendőr, mint a kulcshúzogatásnak. Persze nem jön ki, de az más kérdés. Ráadásul, ha a fuxos csibésznek meghúzod a cayenne turbo-ját, legközelebb, ha meglát valakit az autja körül, (aki mondjuk csak a nyálát csorgatja), azt is össze-vissza veri.
A cetlizésnek nyilván nincs nagy foganatja, de egy állampolgár ennél többet nem tehet.
A rongálás lényegesen súlyosabb jogi kategória, mint a tilosban parkolás. Másrészt meg senkinek sincs joga bírót játszani, és megbüntetni a neki nem tetsző módon cselekvő emebreket. Remélem ezeket a buzi kulcshúzogatókat egyszer elkapja a rendőr vagy a tulajdonos.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.18. 11:30:59

most hogy mondod :))

lássuk a tieden eredeti-e a fényezés :))

rt 2008.01.18. 11:32:24

Lóláb:
A szabálytalan parkolással balesetveszélyt okoz. Akkor ne csodálkozzon ha valaki megrongálja a kocsiját. Az emberek biztonsága többet ér, mint a köcsög autójának fényezése. Vagy te is egy ilyen tilosban parkoló seggfej vagy és félsz hogy valaki végighúzza a kocsit?

borovi 2008.01.18. 11:36:58

Szerintem kromofággal kéne az összes ilyen farok autóját végiglocsolni. Az aztán eszi a festéket rendesen... :)

felfog6atlan 2008.01.18. 11:37:01

lóláb: Akkor mondjuk családtagod viszik rohammentővel, és csak úgy tud továbbmenni a mentő, ha egy IFA odébbtolja a köcsögülparkoló autót...
Persze inkább cetlit írogatsz, meg megvárod míg 3 óra alatt kiér a rendőr, és elkezdi írogatni a maga cetlijeit, feltéve hogy nem kap a tulajtól egy ezrest a cetlilapjai közé. A rendőrség ebben az esetben nem akar illetékes lenni, szerintük ez nem az ő dolguk.
És legközelebb is így fog parkolni, mert szankcionálni nem fogja aki megtehetné, más meg semmit, azaz semmit nem tehet.
Cetliket a köcsögülparkolóknak!, hagy legyen egy vidám napjuk, míg szétröhögik magukat a cetliken.

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.01.18. 11:38:08

Haha,nagyon tetszik! Furcsán tudnak egyesek leparkolni!

lóláb 2008.01.18. 11:38:35

Nem, nem vagyok az. Csak egy egyszerü, emberi gondolkodású valaki, aki nem akarja senkinek a kárát. Felőlem 100szorosára emelhetik a birságokat, elvehetik az autót, egyáltalán, bármilyen törvényi alapú szankciója lehet az összes szabálysértésnek, de azt nem türném el, hogy szaros tinik edukálják kulcsal meg nitrohigitóval a jónépet vélt/valós közlekedési szabálysértésekért.

dimice 2008.01.18. 11:40:13

Több is van amit már meghúztam a környéken, és nem zsigulik voltak. Ne aggódj a paraszt azóta inkább megy még egy kört, ha nincs hely. Egyébként ha így parkolnék a sajátomat húznám meg először.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.01.18. 11:45:40

Perillustris 2008.01.18. 11:03:43
Igen, eppen ezert irtam, hogy nem elfogadhato.

dimice 2008.01.18. 11:45:55

Lóláb:
Tudod az basz fel agyilag, hogy egyesek nem tudom miért gondolják magukról, hogy mindent megtehetnek. Az ilyeneknrk nem rendőr kell, hanem büntetni.

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 11:51:51

teljesen igaza van dimice-nek, ez az egyetlen visszatartó erő a tahóknál, nincs más.

én bringám pedáljával világosítottam föl a sárga csík mibenlétére néhány tankparasztot. szerinem egy sem állt többet a bringaútra.

az tetszik, hogy a 2. képen egy tipikusan rendőri fizetésből megvehető gépjármű áll. biztos éjszakai műszak volt, akkor meg ugye nem lehet akármivel megjelenni a galerinél.

dimice 2008.01.18. 11:51:52

Ez kicsit olyan mint a gyorshalytás 300000-ért. A BMW-s kitudja fizetni, és nem tanul belőle, és 200-nál meghúzni se lehet. Bezzeg ha adja a formályát parkolásnál is, akkor kéznél van.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.18. 11:52:05

dimice 2008.01.18. 11:45:55

"egyesek nem tudom miért gondolják magukról, hogy mindent megtehetnek."

érdekes módon magadra nem alkalmazod a saját elgondolásod :DD

Kopasz Mercis 2008.01.18. 11:53:35

Sejtettem, hogy zsigolit nem karcolsz, nyilván csak a nagyértékű bántja a szemed. Sikertelen lúzer vagy.

Franky4fingers 2008.01.18. 11:56:18

Ismét elővenném a régóta propagált nevelőmódszeremet.

Jó nagy (40*40cm) matrica felragasztása a szélvédőre, mellé kis kaparó mellékelése, amivel le lehet szépen vakarni egy jó másfél órás munkával. Nem okozunk anyagi kárt, viszont amíg vakarja kényszerűen elolvassa a maricán ezerszer, hogy hogyan is kéne parkolni.

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 11:56:51

én nem tettem különbséget zsiguli és bmw közt.

dimice 2008.01.18. 11:59:25

RosszQtya, Ha téged pofánvágnak, te annyiban hagyod? Ez még nem jelenti azt, hogy te csak úgy pofán vágnál bárkit is.

sturzi 2008.01.18. 12:00:59

Amíg nem lesz elég parkolóház, elfogadható áron, addig mindenki ott fog parkolni, ahol talál az utcán helyet. A westend parkolós kép az tényleg igen nagy bunkóság, meg az asztrás is nem kicsit paraszt.
A másik kettő meg... könyörgök, ez az ország legnagyobb problémája??
Tessék megnézni, ny-európában is milyen sok ilyen "kalózparkoló" ember van. És? megoldják! a buszos is kicsit negyobbat teker a kormányán, még ha ezzel 2 kalóriával többet is éget el, nem hal bele. jah, hogy nehéz? nem azért van buszjogsija, mert tud buszt vezetni???

Johnny336 2008.01.18. 12:01:17

Igen, tegyünk ellene valamit. De kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ha útközepén parkol, és te körbegraffitized a kocsiját, akkor arrébb ment az autó? Több hely lett tőle? Nem. Volt értelme karcolgatni, azon kívűl, hogy a te cselekményed sokkal magasabb büntetési tételt von maga után, mint az ő szabálysértése? Az önvédelem is azt jelenti, hogy nem léped túl a támadás "értékét" (gy.k. szúró-vágó eszköz vs. éles lőfegyver). Az ilyenekkel úgy kell kibaszni, hogy beparkolsz mögé egy lepukkant kispolszkival. Az nem foglal sok helyet, a többiek elférnek. Ő viszont nem fér el tőle, arrébbtolni nem fogja (még jobb, ha a kispókót téglán hagyod ott :)).
Ha az IFA arrébb tolja, hogy a mentő haladhasson, az már más tészta. Olvastam ilyen urban legendet... :)

sturzi 2008.01.18. 12:02:30

ja, aki meg karcolgatja a kocsikat, annak karcolásonként kéne kiverni egy fogát... ha már itt tartunk

dimice 2008.01.18. 12:04:29

Egyébként én sen teszek különbséget zsiguli és bmw közt, csak nem a zsigulisokra jellemző az ilyen viselkedés.

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:08:14

"volt értelme karcolgatni, azon kívűl, hogy a te cselekményed sokkal magasabb büntetési tételt von maga után, mint az ő szabálysértése?"

igen, ez az egyetlen visszajelzés, hogy tahó bunkóként viselkedett, nincs más eszköz, talán legközelebb nem áll oda.
számítson rá, hogy karcolása lesz, ha odaáll, ennyi.
nekem meg jó érzés, hogy aznap valami jót tettem.

rt 2008.01.18. 12:09:14

Sturzi: egy nagyvárosban sosem lesz elég olcsó parkolóhely. Jelenleg is kihasználatlan egy csomó parkolóház. Másrészt akinek van 10 m ft-ja egy kocsira, az ne sajnálja a pénzt a mélygarázsra.
Nem tartod elfogadhatónak, hogy szándékos veszélyetetésért megkarcolják a kocsit, de te meg súlyos testi sértést okoznál egy karcolás miatt?

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.01.18. 12:09:36

nyáron, napon elég zacskóstejjel megloccsintani a fényezést, nem kell oda kromofág.

Kopasz Mercis 2008.01.18. 12:09:58

Ráadásul nem is biztos, hogy a karcolgatással eléri a kis bunkó a célját. Az én kocsim össze-vissza van karcolva (nagytestű kutyám felugrál rá rendszeresen), de le se szarom. Nem fetisizálok agy járművet se. Az előzőt meghúzták a parkolóban, eladáskor engedtem az árból még egy milliót, hidd el dimice, a két év alatt 10 millás értékcsökkenés mellett ez izgatott a legkevésbé.

sturzi 2008.01.18. 12:11:01

csak irigyek vagytok, mert nem lehet BMWtek.
nem lehet BMWtek, mert korlátoltak vagytok
korlátoltak vagytok, mert nincs elég IQtok
nincs elég IQtok, karcolgattok irigységből

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:11:42

sturzi:

persze, a történet úgy kezdődik, hogy "a Józsi visszaütött", mi?.

nem, ha így parkolsz, és arra járok, karcolok.
ha elkapsz, megpróbálhatod kiverni a fogam.
ha nem, akkor elkezdhetsz gondolkodni, hogy nem te kezdted-e véletlenül. :)

sturzi 2008.01.18. 12:13:56

rt: úgy értettem, hogy ha a fenti minta szerint egy kategóriával súlyosabb a bosszú, mint amit megbosszulunk, akkor a fogkiverés következik :D

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:14:11

bár lennék jó nagy tahó, úgy irigykedem, ha látom, hogy valaki az! de jó neki!
csak úgy sárgulok.
:D

Johnny336 2008.01.18. 12:14:59

A tilosban parkolás szerintem nem számít szándékos veszélyeztetésnek (a fenti esetekben max. az Astrás helyzete necces...).

Teréz!
Oda fog állni megint. Csak ha valaki a kocsija körül lesz, akkor rá fog támadni az illetőre, hogy "micsinászbasszájba?!".
A rongálás mióta jó érzés (ha mondjuk látsz egy pedofilt, aki éppen kislányokat fogdos a játszótéren, és irgalmatlanul levered - na az jó érzéssel tölthet el. Mert akkor jót tettél - hiába önbíráskodás)? Ezzel nem utasítod rendre. Aki hülye, az is marad. Aki tapló, neveletlen, bunkó 30 éves korára az már a büdös életben nem lesz kultúrált, társadalmi együttélésre alkalmas egyén.

sturzi 2008.01.18. 12:15:44

tuti egy öreg skodával állok ott, azt nem karcolod végig...

dimice 2008.01.18. 12:18:40

sturci: az igaz,hogy nem bmw-m van, de amilyen autóm van, kijött volna belőle egy "fapados 5-ös"!!! , és mégsem parkolok úgy, mint ezekszerint ti, akik magukra vettétek a "megjelölést"

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.01.18. 12:20:04

lehet, hogy veszélyben a testi épségben, de én év eleje óta zéró toleranciát hirdettem a hasonló gyíkok ellen. egyszerűen átsétálok, belerúgok, visszapillantót, ablaktörlőt török le.
bocs, de nem tudok jó fej lenni ezekkel.

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 12:20:12

dimice, arányosság? Egy elem telibefestése legyen csak 20 rongy (több). Ha nem törted össze a bringád a kocsin, akkor a kikerülése neked aligha került 20eFt forintnyi bosszúságodba. Ha mindenáron párhuzamokat akarunk, akkor ez olyan, mintha gyalogosként 4-en álldogálnátok az utcán, nekem meg falhoz simulva tudnék csak átjutni mellettetek és ezért mindannyiótoknak kiosztanék 1 büdös nagy sallert és elvennék 5eFt-ot. Megrökönyödnél, nem? Pedig te is ezt csinálod.

Az van, hogy ha az utcán dumáltok 4-en és nem férek el tőletek, akkor nem osztok sallert és nem veszek el 5eFt-ot. Bosszús leszek, hogy a francért nem tudtok félreállva beszélgetni, de a maximum amit teszek az az, hogy megkérlek benneteket, ugyan beszélgessetek már 2 méterrel odébb és ne a járdát elfoglalva.

Ha fel akarod hívni az autós figyelmét, hogy paraszt, akkor hívd fel. Senki nem várja el, hogy lenyeld a jogos bosszúságod. Mondd el neki személyesen, matricával, szórólappal, bármivel, de ne karcold meg a kocsiját. Jelentsd be a közterületfelügyelőknél, örülj a lopóautónak vagy a kerékbilincsnek, mert jogos. Amit most csinálsz, az viszont durván aránytalan és nem jogos kifejezése az elégedetlenségednek. Autósként, bringásként és gyalogosként is így gondolom.

sturzi 2008.01.18. 12:21:00

ez az johnny. ezt mondom én is. és az ilyen tapló, neveletlen bunkók okoznak esetenként százezres kárt, azért mert akkora atyaúristennek képzelik magunkat, hoyg bíráskodnak.
mindenki törődjön a maga dolgával.
a rendőr pl azzal, hogy megbírságolja azt aki rossz helyen áll, és feljelentse azt, aki karcolgat...

Johnny336 2008.01.18. 12:21:01

"csak irigyek vagytok, mert nem lehet BMWtek.
nem lehet BMWtek, mert korlátoltak vagytok
korlátoltak vagytok, mert nincs elég IQtok
nincs elég IQtok, karcolgattok irigységből"

Ez jópofa eszmefuttatás. bár a kevés IQ-val vitatkoznék. Pont alacsony intelligencia kell ahhoz, hogy valaki a szabályokra, és embertársaira teljes mértékben szarva közlekedjen, viselkedjen, éljen, létezzen eme nagy világban...

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:21:12

Johnny336:

önbíráskodás, igen, az.
rongálok, igen.
a tahót bárki bármilyen más eszközzel felvilágosítja, hogy mekkora paraszt? nem.
ezért van értelme.

sturzi 2008.01.18. 12:23:40

ihatethisindapassthingy jól beszél

ezért 2008.01.18. 12:25:12

lenne jó ha valaki jól felvilágosítana egy baseballütővel hogy te mekkora paraszt vagy!
HIHIHI

Johnny336 2008.01.18. 12:26:27

Nem fog megvilágosodni. Ha megvilágosodna, akkor többet nem parkolna úgy. Nem lehet felvilágosítani, mert úgy érzi, ő a világ közepe, ő mindent megtehet, mindenki más csak megtűrt szolgalény mellette, aki kiszolgálja a mekiben, a kocsmában, a zenergie boltban.
Van néhány komment: "azért karcoltok, mert irigyek vagytok az X5-re"
Ha látja, hogy körbe van karcolva, akkor is ezt fogja gondolni: "Nem azért karcoltak körbe, mert bunkó vagyok, hanem mert irigy kisgetszik az emberek, mivel nekik nem futja ilyen rusnyaságra, mint az én ótóm."

sturzi 2008.01.18. 12:26:42

:) ezek szerint nem csak én érzek így

dimice 2008.01.18. 12:28:47

ihatethisindapassthingy-vel én is egyet értek, de néha az az érzésem, hogy az ilyen megoldás annyira hatékony, mint tengert vödörrel meregetni. Legalább is itt kishazánkban.

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:30:28

szegény, szegény sturzi, tahó módon parkolt a traktorjával, megkarcolták neki a szép nagy telekjárót, és nem érti, hogy ő miért nem lehet akkora paraszt, neki miért nem szabad oda állnia, ahova akar, hisz otthon is úgy tanulta, hogy oda kell szarni, ahol rájön, szegény, szegény, sturzi.

:D:D:D

Wannabe motoros 2008.01.18. 12:31:02

Ez a kes vs lofegyver dolog urban legend.
Illetve nem csak az szamit.
Ha megtamadnak es all a jogos vedelem (NEM ONvedelem), akkor az akkor is all majd, ha kessel veded magad meg akkor is, ha lofegyverrel. Amid van. Ha meg nem all, akkor nem all sehogysem.
Hogy is kepzeled? Ha megtamadnak es van fegyvered, akkor dobd el es gyorsan menj el egy boltba es vegyel egy kest?

A karcolgatasrol meg annyit, hogy az nem szep dolog. Pl mi van, ha hulye kolok az apja autojaval parkol bunkon? Vagy mi van, ha kolcson adja az autojat valakinek es az parkol bunkon? Kifizeti a tulajnak, hogy osszekarcoltak? A bunkon parkolast meg ugyis letagadja...

Nem jo modszer az.
Kutyaszarral osszekenni vagy lefenykepezni es az autozz blogra kitenni jo modszer. :)

UFF.

dimice 2008.01.18. 12:32:30

HAJRÁ TERÉZ!!!

rt 2008.01.18. 12:33:28

Ha a gyalogos, vagy babakocsit toló elber nem fér el a kocsi mellett, emiatt le kell menjen az úttestre, akkor az veszélyeztetés. Egy tilosban parkoló autó többszázezer ft-os kárt is okozhat (pl. nem fér el a villamos, emiatt egy városrész bedugul és többtízezer ember veszt fél órát az idejéből.).
Az ilyeneknek hiába szól az ember, hogy tilosban parkolnak, szarnak rá vagy még nekik áll feljebb. Próbáld ki hogy szólsz nekik, lesz-e eredménye.

sturzi 2008.01.18. 12:34:01

képzeld el Teri...
nincs terepjáróm.
nem szoktam bunkó módon parkolni.
igyekszem nem akadályozni senkit.
de:
idegesít a bunkóság.
nagyobb bunkó, aki rongál, mint aki ingyen parkol.
erőszak nem megoldás.

sajnállak

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:34:45

teljesen besárgultam az irigységtől, kell ennem valamit, mindjárt elájulok, olyan irigy vagyok.
:D
látom vannak még, akik most értesülnek róla, hogy ha fent mutatott módon helyezik el a roncsukat, akkor néha emberükre fognak ezzel akadni.

Vöcsökné Rozmár Teréz 2008.01.18. 12:36:33

sturzi, ugye, azóta kétszer is megnézed, hova állsz a szaroddal?
na ugye, volt értelme. :)

Johnny336 2008.01.18. 12:37:16

Sok szabálytalanul parkolót látok nap, mint nap. Egyik sincs összekarcolva. Gondolom arra pont nem jár senki.
Nem karcol itt össze senkinek semmijét. Mert félnek, hogy megverik őket. Aki nem fél, hogy megverik őket, az pedig nem karcolgatni fog, hanem ha ideje engedi, akkor megvárja a tulajt, és csúnya tekintettel megmondja neki, hogy a seggébe dugja a kipufogót, ha nem áll arrébb azonnal...ennyi.

sturzi 2008.01.18. 12:38:40

mióta? mivan?

zwilling 2008.01.18. 12:38:54

DIMICE:
Érdemes lenne szakemberrel átbeszélni a komplexusaid, frusztrációid belső okait,talán találnátok rá megoldást és nem kéne itt olvasnunk, hogy parkolás önjelölt rambójaként hogyan fejezed ki tettekben a fentebb említetteket.köszönjük,szia

Johnny336 2008.01.18. 12:40:40

zwilling 2008.01.18. 12:38:54
"parkolás önjelölt rambójaként"

HAHAHA! Ez kurva jó... :))))

rt 2008.01.18. 12:42:28

A rongálás nem erőszak.
Aki nem képes szabályosn parkolni, az járjon bkv-val.
A legjobb legalább két kerekét kiszúrni a kocsinak, vagy csak leereszteni, mert akkor legalább pár óráig nem tudja használni az imádott kocsiját. Másik megoldás a rendszámtábla kölcsönvétele, és beküldése a rendőrségre, akkor egy ideig szív vele, és még lopásnak sem minősül.

sturzi 2008.01.18. 12:43:21

rongálás nem erőszak :) HAHAHA

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 12:43:31

dimice, az ilyen "nem invazív" jelzések hatásfoka kétségkívül alacsonyabb annál, mintha megkarcolnád a kocsiját vagy lerúgnád a tükrét, viszont legálisak, teljesen jogosak és morálisan is elfogadhatóak, szerintem. Biztos sok olyan van, aki ezekből nem tanulna, de az meg már nem a civilek hatásköre. Nincs lehetőséged eldönteni a helyszínen, hogy az adott autó gazdája melyik csoporthoz tartozik, így részemről a biztonságosabb megoldásra szavazok. A legtöbb ember előbb-utóbb csak megunja a matricakaparászást, a szórólapok kidobálását minden indulás előtt vagy a kerékbilincses mókát, aki meg nem, azokhoz nem érdemes lealacsonyodni.

Gandalf 2008.01.18. 12:48:46

Nem gondoljátok, hogy dimice csak húz benneteket? Szerintem ott röhög a monitor előtt, hogy milyen birkák vagyunk, hogy így felhúzzuk magunkat a világnézetén.
Francokat kapirgál ő, csak jól szórakozik blogozás közben.

Johnny336 2008.01.18. 12:49:19

Kiszúrod két kerekét...gratulálok. Így ha akarna sem tud majd biztonságosan arrébb közlekedni a rokihelyről...valóban okos megoldás...

Kedves rt!

Vezettél már defektes kocsit? Pláne két keréken? :)

Rendszámtábla levétele nem lopás? Tehát ha elveszem a személyi igazolványod, az sem lopás???!!! MI?????!!!!!
Az autó a magántulajdonom. Nem nyúlkálhatsz hozzá. Pláne nem szedegetheted le az alkatrészeit...

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 12:49:44

rt, az ilyeneket azonnal közterületeseknek bejelenteni, majd ők intézkednek. Akkor legalább eltűnik a kocsi és nem kell még pluszban megvárni, mire a tulaj feltűnik, megállapítja a leengedett kereket és szerez punpát vagy trailert.

Fővárosi Közterület-felügyelet Vészhelyzeti Információs Központja, 06-80-220-220, illetve 06-80-330-330. Ird be a telódba.

Bővebben: autozz.blog.hu/2008/01/04/megoldas_vagy_feneketlen_panaszlada

Johnny336 2008.01.18. 12:50:41

Gandalf!

Ráérek... :)
ML320 kinn parkol a rokihelyen. Rálátok, ha valaki karcolni akarna, kocsmában van wifi, dolgom úgy sincsen, csak este lesz meló... :)
Egyéb kérdés? :)))

Franky4fingers 2008.01.18. 12:51:19

MÁr elnézést, de annak ellenére, hogy nem értek egyet a karcolással, az a legarányosabb büntetés.

Svédországban a fizetéshez szabják a bírságokat. (asszem a Nokia vezérigazgatója valami gyorshajtásért többszázezer eurót perkált)

Ez ugyanaz. A büntetés mértéke mindenkinek az anyagi helyzetéhez igazodik.

Egyébként a matricaragasztás is kb arányos. Gazdagabb embernek nagyobb az óradíja, nagyobb a bukó, amit kaparászással eltölt.

Egyébként meg. Nem kell parasztul parkolni. Nem azt mondom, hogy a táblák szerint, de amikor valaki akadályoz/ veszélyeztet az bármit megérdemel.

Belegondoltatok abba, hogy aki egy alsóbbrendű egyirányú út becsatlakozásnál úgy parkol, hogy elfogja a kilátást, te ezért megtöröd a kocsid, ugyanúgy te leszel a hibás.

dimice 2008.01.18. 12:55:45

Gandalf! Pssszt! Még rájönnek.

Gandalf 2008.01.18. 12:57:06

Johnny! Kocsma előtt nem szokik lenni rokihely.
Szerintem te nem mondasz igazat :-)))

Gandalf 2008.01.18. 13:00:03

Dimice bocsáss meg. Már késő. Ezt elkúrtam.
Megkarcolhatod a kocsimat. Az egyik ajtaját már úgyis hazavágta egy nagykutya. Úgy értem egy nagy testű eb.

0xFFFF 2008.01.18. 13:03:52

Dimice!

Én már parkoltam úgy, kijelölt helyen, hogy a járdán nem maradt elég hely. Így volt felfestve, akár hiszed, akár nem. Ha ott elkaplak, amint éppen karcolsz, akkor egészen más jellegű fájdalmaid lennének. Hosszan :)

dimice 2008.01.18. 13:05:17

Egyébként is olyan nyúlbéla vagyok, hogy ha meglátok egy szabálytalanul parkoló autót, dühömbe végig karcolom a sajátomat,majd pofán verem magam amiért karcolgatok, és végül összekenem magam kutyaszarral bosszúból. Ja, asszem...

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 13:05:21

Franky4fingers: A karcolás hogyan veszi figyelembe az anyagi helyzetemet? :)

Egyébként ja, jövedelemarányos büntetés, az jó móka lenne. Főleg, hogy papíron nálunk minden jólmenő ember minimálbért visz haza :)

andd 2008.01.18. 13:06:24

az RXRHD-1 rendszámú X5 a kis Rókusfalvyé.
nem fél, hogy valaki összebassza az autóját?

felfog6atlan 2008.01.18. 13:10:19

ihatethisindapassthingy:

úgy, hogy a zsigulinál 1.000Ft a karcolás kijavítása, a X5-nél meg 100.000 :)

dimice 2008.01.18. 13:11:32

OxFFFF: Ne ijjjesztgessél má, te zseb-rocky

rt 2008.01.18. 13:37:37

A közteresek nem érnek semmit, mert nem intézkednek, vagy a megbüntetett azt nyilatkozza, hogy a közeli hozzátartozója vezette a kocsit.
Úgy tűnik, hogy néhány seggfej nagyon félti a kocsiját, de ha szabályosan parkolna, akkor nem lenne félnivalója.

Oxfff: a járdán csak akkor lehet parkolni, ha a tábla megengedi, ÉS a felfestés is megengedi ÉS marad legalább 1,5 m hely. Tehát ha nem fértek el melletted, akkor szabálytalan voltál, bár ilyenkor inkább a tábla kihelyezőjét kellene elkapni, aki engedélyezte a járdán parkolást.

mxplanet 2008.01.18. 13:39:33

frappáns megoldások

ihatethisindapassthingy 2008.01.18. 13:58:43

rt: Próbáltad? Én még nem, de valaki írta a post kommentjei között, hogy neki már jöttek ki bejelentésére. Az, hogy a hozzátartozó vezette a kocsit, az nem releváns abból a szempontból, hogy elvitték a kocsit vagy kerékbilincs van rajta. Utóbbi esetben 14400Ft, vagy ha időben odaér az úriember, akkor a fele.

Charlie Brown 2008.01.18. 14:08:18

Az ilyen opeles szituációk egy jó része úgy keletkezik, hogy az illető odaparkol a többi mellé/el/után a sor végére, aztán előfordul hogy a zöm korábban odébáll, ő meg ott marad hülyén, mint ez az opel is. Ha ott állna mögötte sorban a többi parkoló kocsi, föl se tűnne. (függetlenül attól, hogy azon az oldalon szabad-e parkolni vagy sem)

cszolee 2008.01.18. 14:08:46

Olyat nem-e lehetne, hogy egy rendőrbácsi/néni szépen elkezdi kiküldözgetni az Autózz / Parkoló blogokon lévő köcsögöknek a számlákat?

Fénykép van, rajta rendszám van, bizonyítható.

Netán ez sértené a különbek jogait?

dimice 2008.01.18. 14:14:47

Charlie Brown: te ugyanaz vagy aki a 206-os klubban is volt? Ha igen, hadd kérdezzem meg, hogy lesz abból még valami?

the real 2008.01.18. 14:18:24

Egyszer láttam olyat, hogy valaki beparkolt egy belső udvar egyetlen kijárójába, így az ott lakó nem tudott kijönni járművével. Félórás (rettentően idegesítő) dudálás után megunta, felment egy késért, felhasította az utat elálló autó három kerekét, majd elindult gyalog. Volt meglepetés... Nem sajnáltam.

EBEUSS (törölt) 2008.01.18. 14:43:40

cszolee 2008.01.18. 14:08:46

A rendőrségnek a büntetés kiküldése előtt meg kell tudakolnia, hogy az említett időpontban ki vezette az autót, ezért küldenek egy adatbekérő lapot az üzembentartónak!

Milyen dátum lesz ezen az adatbekérő lapon???
A megadott dátum alapján kellene eldöntenie az üzembentartónak, hogy ki vezette az autót az adott helyszínre... ennek hiányában viszont???

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.18. 14:57:24

a közeterület felügyelők azzal csinálják a legnagyobb okosságot, mikor a tök hülye helyen álló autó lebilincselik és akkor aztán esély sincs hogy megoldódjon a probléma

az 5. kerületben ez szokott lenni a forgatókönyv

0xFFFF 2008.01.18. 14:59:57

Teszt dimice ? Vagy csak itt recskázod keményre magadat ? :)

Navarone 2008.01.18. 15:07:13

Szabálytalan parkolás: 200 ezer forint büntetés. Ha nem fizet, az APEH hajtsa be kamatokkal.
Ennyi pénzért talán meggondolnák az autósok, hogy hova parkolnak.

Egyébként nem értem, nem tanultak KRESZ-t? Akkor honnan a jogsi?

Ha pedig tanultak KRESZ-t, akkor ilyen bűnöző társadalomban élünk, ahol fittyet hánynak a szabályokra?

Navarone 2008.01.18. 15:08:22

EBEUSS, nem azzal kellene foglalkozni, hogy ki vezette az autót. Akié az autó, az vállaljon érte felelősséget, és ha más vezette, azt verje le rajta. Kapja a tulaj a büntetést!
Kivéve, ha rendőrségen bejelentette, hogy ellopták az autót.

Rendnek köll lenni.

EBEUSS (törölt) 2008.01.18. 15:17:42

Griffi 2008.01.18. 15:08:22

Igen, igazad van, de ez továbbra sem így van, tehát "cszolee 2008.01.18. 14:08:46" által vázolt ötletet nem könnyű a gyakorlatban alakmazni...

uninstall 2008.01.18. 15:22:44

..az igazság az, hogy a másra oda nme figyelő, csak magával foglakozó ember, Mindig Udvariatlan és mások számára bosszantó viselkedést előadóan fog mutatkozni Sofőri minőségben: hogy Ez változzon: Több pengellérre állító blog, hír, Nyilvános médium kell....és persze az, HOGY soha ne hagyjuk szó nélkül, intézzük el egy vállrándítással az ilyen viselkedést....addig Hofi után: mert Annyi bunkó van, hogy legalább 2x körül érnék a földet....van mit tennünk:)))))

uninstall 2008.01.18. 15:24:45

jha igen: én még mindig azt mondom: nem jogsit kell elvenni meg pénzt fizetni: hanem az autót adott időre lefoglalni..utána meg gondolkodj a hülyeségeden, hogy mikor csinálsz mégegyszer ilyet...ennyi:)))

Charlie Brown 2008.01.18. 16:12:01

OFF: dimice: Nem én vagyok az, szorri :)

figyelem egy ideje, szerintem a te apád 2008.01.18. 18:04:48

hát ez a karcintgatás kicsit merész, de tekintve, hogy nem létezik semmilyen tahóelhárító korlátozás, zéró rendőri jelenlét van az utcán, így tényleg az egyetlen visszatartó erő.

én minden délután átmegyek az Izabella utcá, ha csak ott, csak azon az utcán végigbírságolnák az összes út közepén vészvillogóval megálló suttyó parasztot, az 5-10 rendőr fizetésére lenne elég.
na, jó demígóg voltam.

de a lényeg, hogy ha nincs rendőr, nincs szabály, akkor ez van, taplók városa.

hajrá dimice!
én ünnepélyesen felhatalmazlak, hogy ha így parkolok, egészen nyugodtan karcold össze a verdám.

figyelem egy ideje, szerintem a te apád 2008.01.18. 18:06:04

...demagóg...

ingyen szex videók ingyen pornó videók (törölt) · http://sexxx.blog.hu/ 2008.01.18. 22:09:47

Uramisten:))) Jo kis post!!!Sajnos nagyon sokan parkólnak bunkó modon:(

X 2008.01.18. 23:04:43

Parkoló az egész világ Demszkynek is:

www.mno.hu/portal/537759

Ismét sikerült... Biztos nem tűnik fel neki, ha az összes parkolóhelyet megszűntetik, nincs hova megállni... mert neki szabad.

sárga swiftes 2008.01.18. 23:37:51

mért nyulna bárki,másnak a kocsiához??????Mien jogon??? mégha rossz helyen is parkol!mi a fasz közöd van hozzá,hogy ki hol parkol??azon kivül hogy esetleg téged tart fel...de nem vagy rendör,mien jogon sértenéd a kocsit"bármien modon" Ha meg rendör nem intézkedik EZ VAN, ha nekem valakinek nem tetszene az utcán valakinek az arca ,akkor simán leönteném kromofággal?

angyalbögyörő 2008.01.19. 17:29:50

nem tudja véletlenül valaki jártas, hogy mi a büntetési tétele a nem nyomiként elfoglalt nyomiparkolónak? hogy egyáltalán jár-e érte valami? (az általam rájuknyalt matricán kívül)

X 2008.01.19. 19:20:40

angyalbögyörő: helyszíni bírság idén már 20e-ig (tavaly 10), feljelentés pár tízezerig. Ha elkapják/kiderül a sofőr, akkor talán 3-4 pont. Ha távollétében, akkor egy sem...

Májustól 30e az üzembentartónak is, mint objektív felelősség (akarom mondani pénzbehajtás).

és nem nyomiparkoló, hanem mozgássérült!
azért még lehet nálad ezerszer okosabb valaki, mert mondjuk titán van a gerincében... nyomi az, aki jogosulatlanul áll oda...

Kata 2008.01.19. 20:02:13

Mamut parkoló: hármas parkolókban ketten állnak be rendszeresen, egyrészt, mert hülyék, mint a segg, és soha senki nem tanította meg őket tisztességesen parkolni, meg a fáradságot sem veszik maguknak, hogy normálisan beparkoljanak, nehogy valaki más is le tudja tenni a dögjét, másrészt meg azért, mert a parkolóházakban jellegzetesen kispolszki méretűre vannak szabva a parkolók.

Egyébiránt: nem volt akkora hülyeség régen lopóautókkal lenyúlni az autókat. Legalább főtt a feje a tisztes polgártársnak, hogy mi a jó istent csinált, tilosban parkolt, vagy csak simán az ukránok eladták a verdáját alkatrésznek, és őt elfelejtették a sikeres üzletről értesíteni?

Kata 2008.01.19. 20:06:16

Jut eszembe, pont Szilveszterkor sikerült egy olyan terepjárós polgártársba botlanom a belvárosban, aki egy egyirányú utcában, a két sor parkoló autó között hanyag eleganciával megállt, vészjelzés, minden istennyila nélkül, és felment a haverjához egy pár percre beszélgetni. Aztán csodálkozott az illető, hogy körülbelül egy utca hosszan mindenki anyázott, mikor szíveskedett lefáradni, és elhajtani. Eszébe sem jutott volna, hogy ne az utca közepére parkoljon a taplója.

Tíz kicsi indián 2008.01.19. 20:34:57

Höhö, egy buzukis. :-)
Amúgy felettébb érdekes, hogy nem 20 éves Skoda 105-ös, vagy 10 éves Fiat, Golf parkol orrba-szájba.
Ez a típikus szarrágás, 10 milla van egy X5-re, de 350 Ft mélygarázsra már nincs. Ja, meg akkor lehet, hogy 50 métert kell sétálni.
Nálam eddig a cetli bevált. A/4-es lap, jó nagy betűkkel szélvédő mögé. Nyilvános megszégyenítésnél nincs jobb.

sárga swiftes 2008.01.19. 22:56:02

Amúgy felettébb érdekes, hogy nem 20 éves Skoda 105-ös, vagy 10 éves Fiat, Golf parkol orrba-szájba....
Ez igy igaz..mert aki ilyen kocsikkal jár,mint legujjabb bmw...az nehogy megtanuljon parkolni...az még a jogsit is vette...nehogy huzza az idejét a jogsi megszerzése....bezzeg aki megszenved a jogsiért,és vesz egy szakad swiftet akár,az félti a 700ezer ft os kocsiját...JAH és TUD parkolni!!

angyalbögyörő 2008.01.20. 01:37:56

@ X

köszönöm a választ.
nyugalom, nem outsiderként kérdeztem és ízetlenkedtem ;)

X 2008.01.20. 01:39:16

angyalbögyörő:
;)

Győző63 2008.01.20. 11:49:47

Kata 2008.01.19. 20:02:13
"Egyébiránt: nem volt akkora hülyeség régen lopóautókkal lenyúlni az autókat. Legalább főtt a feje a tisztes polgártársnak, hogy mi a jó istent csinált, tilosban parkolt, vagy csak simán az ukránok eladták a verdáját alkatrésznek, és őt elfelejtették a sikeres üzletről értesíteni?"

Persze Kata, csak ez nem így működött. Nem a forgalmat tényleg zavaró kocsikat vitték el, hanem a tuti helyekre mentek, ahol pl. nem voltak egyértelműek a jelzések. Igaz, hogy a felhatalmazás úgy szolt, hogy a forgalmat zavaró járműveket lehet vinni, de az senkit nem érdekelt.

Győző63 2008.01.20. 11:52:08

Egyébként engem a legjobban az akaszt ki, amikor valaki megáll másodiknak parkolni úgy, hogy van 50-100 méteren belül szabad hely. Sőt, egyre több olyat látok, hogy üres parkolóhely mellett áll meg másodiknak.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.20. 12:31:45

Engem az is marhára bír zavarni, ha egy parkolóban (pl. ahol lakom, a ház előtt), ahol középen van egy közlekedő sáv, két oldalt pedig a sávra merőlegesen parkolnak szépen az autók egymás mellett, jön a paraszt, nem akar 30-40 métert sem sétálni (mindig van a közelben parkolóhely), és beáll a közlekedősávba középre, mondván, hogy úgyis kiférnek tőle. Többnyire ez igaz is, de reggel a francnak van kedve centizgetni és négyfordulós kormánytekergetős előre-hátra Y-ozva kikecmeregni onnan. Aztán ha egyszer mondjuk a szomszéd szőkecsaj az igen szerény parkírozási tudásával megkoccolja, akkor meg az ilyen lesz felháborodva.

Kata 2008.01.20. 17:07:43

Győző,
ne menjünk bele az elemezgetésbe. Most sem a forgalmat igazán zavaró kocsikat büntetik meg, hanem a leginkább lúzernek látszóakat, akikről feltételezik, hogy szó nélkül kifizetik a büntit, és nem lesz vele több dolga a rendőrségnek. Viszont, ha tisztességesen csinálnák, akkor a lopóautó egy életre megtanítaná, hogy lófasz a seggedbe, ha bunkón parkolsz... Ennek legalább lenne valami minimálisan elrettentő hatása, nem úgy, mint a mostaninak.

Silent,
kérlek, ne! (Elhaló sikoly, mellkashoz kapás, elájulás...) Kérlek, ne szőkenőzz! Kééérleeek!... (Tompa puffanás.)

Bár mondjuk az nem sztereotípia, ha tényleg van a szomszédban egy szőke csaj, aki nem tud parkolni. Az valós példa az életből.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.20. 17:17:22

Kata: Teljesen valós a példa, láttam már parkolgatni nem egyszer, egyszer majdnem agyvérzést kaptam, mikor az ablakból fölülnézetből végigkövettem, ahogy az én autóm mellé beáll... :)

Győző63 2008.01.20. 17:47:46

Kata,
A lopóautózást pedig ezért szüntették be anno.

Mire gondolsz, hogy tisztességesen csinálnák? Ez nem az az ország. Itt ugye hoznak szabályokat, de nem a közjóért, hanem azért, hogy a BÜNTETÉSI TERV-et hozni lehessen. Ugyanis a bünti az egy ELŐRE MEGTERVEZETT BEVÉTEL, amit persze jó előre EL IS KÖLTENEK. Namost, ha nincs elég sok durva szabálytalanság, akkor rámennek a necces helyekre/helyzetekre. Ebben az országban nem érvényes az, ha a dolog vitatható, akkor a júzernek van igaza.

Az meg csak a hab a torán, hogy a lopóautó nem az államé, hanem egy maszek cégé (mért épp ez a cég kapja a megbízást??), az autóstelep szintén maszek (ahh, vajjon kié?), és ezeknek a haveroknak pedig többet kell fizetni, mint a bünti. Ajj, de érdekes kis ország ez...

Kata 2008.01.20. 18:10:21

Silent...
de azért nem lehetett volna kihagyni a nemét és a hajszínét?...

Győző,
mondtam, hogy ne elemezgessük. Teljes mértékben igazad van, és ezekkel a tényekkel én is tisztában vagyok. Viszont ettől még mindig nem lehet parkolni ebben a buzi városban, mert a taplóbunkók a mindenféle szankció teljes és nagyívű leszarása mellett úgy parkolnak, ahogy parkolnak. Ismétlem: amikor egy tapló terepjárós (és kurvára nem vagyok irigy a terepjárójára, mert valószínűleg nekem több pénzem van a bankszámlámon, mint neki...) képes megállni egy egyirányú utcában úgy, hogy a két sor parkoló autó között pár percre, amíg felugrik a haverjához (leszarom, mit csinál, és mennyi ideig, keressen magának parkolóhelyet, normálisat, és ne akadályozza a forgalmat) és a köcsög faszkalapjának áll feljebb, mikor közlöm vele, hogy nem így kéne parkolni (és még örülhetek, hogy nem puffantott fejbe, vagy nem baszott szájba egy viperával), mivel semmiféle tisztességes szankció nincs ma ebben az elkúrt országban (ja, kap mondjuk a kamerák alapján egy csekket 30-ról, amit nem fizet be, mert minek, aztán ugye az Apeh a csóró minimálbéréből hogy vonja le...), addig szerintem még mindig a lopóautó a megoldás.

De mondom, ne elemezgessük, mert neked is igazad van, meg nekem is, csak épp egy olyan elbaszott országban élünk, ahol valóban az igazság helyett a jog az úr. Meg hogy kinek van jobb ügyvédje. Ja, és az egész ország egy kurva nagy morális válságban van, nemcsak a közutakon, hanem minden más egyéb tekintetben is. De szerintem neked is ez a véleményed. Na pusza, megyek, mert ezekkel mindig felbaszom az agyam, és felmegy tőle a vérnyomásom.

EBEUSS (törölt) 2008.01.20. 21:03:49

Szerintem is lopóautóra van szükség, de nem abban a formában ahogy pár évvel ezelőtt létezett...
De amíg nincs becsületes törvényhozó, és becsületes hatóság, addig ez elképzelhetetlen, mint annyi sok dolog ebben az országban!

Kicsit balkáni, kicsit európai, kicsit magyar! De a mienk! :) Én mindezzel együtt szeretem! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.21. 09:36:22

Kata: Nem, a drámai hatás és a Te kedvedért nem hagyhattam ki! ;)))

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.21. 12:17:54

szerintem meg mélygarázsokat és parkolóházakat kellene építeni a városba, hogy lehessen hova parkolni. Mert becsületes autóspolgár lévőn a tököm ki van, amikor a belvárosaban le kéne valahol parkolnom, és sehol egy francos parkolóhely. Aztán amikor 6 utcával arrébb találok egyet, és tisztességesen kifizetem a parkolás árát, akkor a környező autókon azt látom, hogy az egyik helyi lakos, a másik rokkant, a harmadiknál ott egy papír, hogy áruszállítás, a negyediken nincs semmi (feltehetőleg lefizetik a parkolóőrt), az ötödiken mittudoménmilyen rendkívüli engedély stb.
amíg ez nem változik, addig taplókámnak sem lehet elmagyarázni értelmesen, hogy nem illik bunkó módon parkolni.

Kata 2008.01.21. 13:24:54

Silent,
szóval csak simán szivatsz? Hát így jártam...

[] (törölt) 2008.01.31. 09:34:22

"úgy, hogy a zsigulinál 1.000Ft a karcolás kijavítása, a X5-nél meg 100.000 :)"

ez egy faszsag. a karosszerialakatos orabere ugyanannyi, es a festek is ugyanannyi, legfeljebb mas arnyalatot kell kikeverni. a Ladat sem neolux-szal fujjak le, te agyhalott.

[] (törölt) 2008.01.31. 09:45:06

"Nem karcol itt össze senkinek semmijét. Mert félnek, hogy megverik őket. Aki nem fél, hogy megverik őket, az pedig nem karcolgatni fog, hanem ha ideje engedi, akkor megvárja a tulajt, és csúnya tekintettel megmondja neki, hogy a seggébe dugja a kipufogót, ha nem áll arrébb azonnal...ennyi."

pontosan errol van szo.

bornslippy 2008.02.04. 17:09:15

Nem tudom emlékeztek-e még, tavaly egy autó órákon keresztül feltartotta a villamosforgalmat Pesten, mert ráparkolt a sínre. Órákon át nem vitték el a kocsit..

Rocko- 2008.02.04. 20:58:02

melyikre gondolsz, volt egy pár ilyen. :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása