Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kezek a kormányon, kutyák az ölben

2008.06.06. 14:44 :: SilentSound

Igazi kis péntek délutánra való gyöngyszemet kaptunk a Magpettől. A lent olvasható első kérdésre már tudom is a választ: mivel a kocsiban nincs légzsák, ezért ha baleset közeleg, a kutyusok megijednek, felugranak, a gazdájuk pedig nem a kemény kormányt fejeli le. És azért kell két kutya, mert hátha az egyik nem veszi észre, ha ugrani kell.
Gyönyörű jelenség, és most sikerült lefényképezni. Néni a Budaörsi úton
halad a Fiestával, ölében 2db. Ici-pici édi-bédi kutyi-mutyi.



Kérdéseim:

1. Miért jó az, hogy ha csattanás van, akkor a kutyusoknak garantáltan kijön a belseje?

2. Ha kézből telefonálni veszélyes és üldözenő, akkor ez miért nem?

3. Ha a kutyimutyók tutujgatása közben a néni összetör valakit, akkor csodálkozik, ha csúnyán hülyé(bb)re pofozzák?

59 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2008.06.06. 14:49:46

LOL

Én szőke picsával láttam ilyet, de én se értem miért jó ez..

Gerilla 2008.06.06. 15:02:26

lehet hogy az öleb tudja melyik a jobb meg a balkéz...
arra gondolni sem merek,hogy esetleg a kereszteződésben a kutyus mondja hogy mikor van elsőbbsége a néninek... :D

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.06. 15:05:43

és ha belefosik az ölébe akkor mivan? megijed, és belehajt a dunába?

ha netán megharapja kanyarodás közben? akkor belehajt egy villamosba?

ha lecsúszik a kutya az öléből, a pedálokhoz, és beszorul a fékpedál alá akkor hogy áll meg? vagy inkább frontálisan ütközik egy babakocsival?

ha le van tekerve az ablak és a kutya kiugrik akkor mivan?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.06.06. 15:20:27

Eléggé idegesítő jelenség!
300eFt!
Zéro tolerancia!
Legközelebb gyerekkel csinálják???

Johnny336 2008.06.06. 15:25:40

Noname Cowboy 2008.06.06. 15:20:27

Legközelebb? Már most is csinálják. Divatos. Még a Britni Szpírsz is úgy menekült a paparazzik elől, hogy ölében volt a csecsemő...

Rocko- 2008.06.06. 15:28:28

a kutyák be voltak kötve?

L68 2008.06.06. 15:33:51

Ez az idióta, gyerekpótló, picsanyaló kutyakultusz önmagában is idegesítő, nem hogy még vezetés közben.

ex-dr. vuk 2008.06.06. 16:02:43

Jo hat en ugyanilyet lattam csak gyerek ult olben. Az jobb?..

n0rbi 2008.06.06. 16:07:51

Ez még semmi... A múltkor láttam hogy egy pali így vezetett :ölében a gyerek ( ő kormányozott!!!!) mobiltelefon a fülénél, asszony meg mellette..
Ez is szép felállás nemde?

szivacs 2008.06.06. 16:19:02

velem olyan törtent meg, hogy egy körforgalomnal levö zebran akartam atmenni, de nem sikerült mert egy autos nem allt meg, igy vissza kellett ugranom. az auto megallt a zebran (az elötte levö miatt nem tudott tovabbhaladni és hat enis ezért voltam "bátor" mivel igyse ugyse jutott volna tovabb) en meg a mutatoujjamat ingattam, hogy ejnye-bejnye. legnagyobb meglepetesemre egy öreg nö ült az autoban, ölében egy kutyaval es miutan latta a reakciomat lehuzta az ablakot es kikiabált hogy tanuljam meg a kreszt. köpni nyelni nem tudtam...

Hornet 2008.06.06. 16:59:40

Vakvezetőkutya?????Esélyenyenlőség!!Jobb ötletem nincs!

dsdsd 2008.06.06. 17:00:35

szivacs: pedig pont köpni kellett volna! :)

sofn 2008.06.06. 17:05:56

kedves ismerősöm mopszal csinálja ezt, autópályán veszélyes ám.. dehát kutya az kutya

Mertcsak 2008.06.06. 17:07:16

Agyatlan hülye p...a! Jogsit azonnal elvenni,kocsiját bezúzni!
Multkor én is láttam ilyet gyerekkel. Szóltam neki,hogx ez így nem frankó és még ő volt megsértődve,merhogy ő profin tud vezetni,uh ne pofázzak bele!
Na,megin jól felhuztam magam!

Pammy 2008.06.06. 17:13:02

én is láttam tegnap egy ilyet, ahol egy kis fehér kutya lógott ki félig az ablakon.
Nem jó, nem helyes, de félreértések eloszlatására látatlanban is megesküszöm rá, hogy nem a gazdi akarja, hogy a két kutya ott üljön....
Aki próbált már öleb méretű kutyát lebeszélni arról, hogy a kocsiban a kalaptartó és a műszerfal közt ingázzon az tudja miről beszélek. Valahogy a nagyobb kutyák nyugisabbak a kocsiban. Bár megjegyzem, a hátsó ülésen kultúráltan utazó kutya kb ugyanekkora eséllyel okoz balesetet, amikor úgy dönt, hogy mégis elöl akar utazni. Én éppen ezért csak úgy szállítok kutyát, ha ül vele hátul valaki, aki ráér vele foglalkozni, de nem mindenki tud maga mellé mindig mitfahrert is szervezni. A baleseti statisztikák szerint pedig még mindig az úton keresztbe átfutó kutya okozza a legtöbb balesetet a közlekedésben résztvevő összes kutya közül :P szóval a felelős állattartás terén először ott kéne rendet tenni.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.06.06. 17:17:13

Mindig csodálkozom, milyen elmebeteg emberek vannak ebben a világban.
Gyerekkel ugyanez? Persze hogy még rosszabb!

Az ilyen emberben mennyi felelősségérzet lehet vajon?
Vagy a kutya kezeli a GPS-t? De akkor is minek kettő? Ja, megvan! Felváltva dolgoznak.

Totális zéro toleranica!!
Soha a büdös életbe nem engedném többet volánhoz ülni az ilyen elmeroggyantat! Soha!!

Miért?
Ld. Hurrá Torpedó · 2008.06.06. 15:05:43

Csak a rend kedvéért; így zárszóként a kedves fotón szereplő sofőrnek címezve:

Mit tetszik majd csinálni, ha ennek a stílusnak köszönhetően halálra/nyomorékra tetszik gázolni mondjuk egy 7 éves kisgyereket?
Hm?
Bele tetszik majd szarni nagy ívben, igaz-e?

Ha meg tetszik akarni halni: kötél is van, fa is van.
De mást ebbe ne tessék belekeverni!!!

Mertcsak 2008.06.06. 17:24:04


"Ha meg tetszik akarni halni: kötél is van, fa is van.
De mást ebbe ne tessék belekeverni!!!"

Tökéletesen egyetértek! Intézze el otthon a padláslépcső alatt!

M. 2008.06.06. 17:26:12

Mi hiányzik a képről?
És még sok más hasonló képről...

A rendőr, aki szarrá bírságolja a másokat veszélyeztető szabálysértőket. Rendőreink külön fikázó posztot érdemelnének. Pl. nem kéne mást tenniük, mint néha kiküldeni két civil ruhást egy zebrához, és annyi bírságot gyűjthetnének be, hogy csak na. Mellé néhány jogsit is. És nem mellékesen javulna a közl. morál.

bedlifan 2008.06.06. 17:26:22

szegény kutya sem tehet arról, ha ilyen hülye a gazdája..
amúgy ma már lehet kapni biztonsági hámot is a kutyának, lehet kapni olyan takarót hátsó ülésre, ami ki van kötve az elülső fejtámlához, így nem tud se előre menni, se az ülés elé esni a kutya.
nem a kutyatartással van a gond, mindenki szeresse, vagy ne szeresse, de ha tart kutyát, akkor tartsa felelősen.

Kisangyal 2008.06.06. 17:45:47

bedlifan 2008.06.06. 17:26:22

Igazad van. Söt, lehet a kutyák számára biztonsági övet is kapni, bár itthon még nem láttam.
Nekünk is van kiskutyánk és elöfordult, hogy rosszalkodni kezdett az anyosülésen, mert kitalálta, hogy az ölemböl jobban látna. Csak én rászoltam, hogy üljön a fenekén nyugodtan. Azota már megtanulta, hogy ha vezetek, ö nyugton marad. Ennyi. Egy kutyát nevelni is lehet.
Meg néha a gyerekeket se ártana...

szajberpiraty 2008.06.06. 18:22:09

Ezt én is láttam már, csak gyerekkel. Fajtajelleget mutató család, csatamerci, no övhasználat, 1 éves gyerek a vezető ölében, garantálva a gyereknek a súlyos sérülést baleset esetén. Egyébként más színmodellű egyedeknél is láttam már ilyet, az ilyen felelőtlen embertől 120 évre bevonnám a jogosítványt. Gyereknek gyerekülésben a helye autóban, aki máshogy gondolja, annak pitbull kutyus csináljon fasznyálhidat.

impetus 2008.06.06. 18:23:31

Ma kutyával láttam ilyet, legutóbb két sólyommal(?). Egyik a sofőr bal(!!) karján ült, a másik a hátsó szélvédő alatt vergődött.

szuuuu 2008.06.06. 18:23:58

tipikus balfasz

Mertcsak 2008.06.06. 18:27:26

impetus 2008.06.06. 18:23:31

Kocsival solymászás közben nyilazott-e hátrafelé?
Mert akkor biztos vmi "fejlődőképes" szittyamagyarharcos volt.:)

kobak 2008.06.06. 18:52:51

Szerintem mindenki maga vallalja a felelossegent a sajat hulyesegeiert. Amkor a hajtasijat kezhez kapta, azelott feltehetoleg az orvosok megallapitottak hogy normalis, tehat az amit muvel, azert felelos. Valoszinuleg jol ismeri a kutyajat, vagy azt hiszi, hogy jol ismeri es nem okoz majd galibat.

Nagyon bunko dolog itelkezni , es ilyen modon itelkezni ("csúnyán hülyé(bb)re pofozzák") ahogyan csinaljatok.

Amugy szerintem sem helyen valo az ilyesmi, egyszoval nem kell kovetni az ilyent.

Kezd egy kicsit elegem lenni a torvenyeket vakon koveto autosokbol, akik szorosan bekotve csak arra figyelnek, hogy masok hogy nincsenek bekotve, meg mi mast vetenek a forgalomban. Szerintem a magyar kozlekedesi kultura igen jo, persze meg van mit fejlodni (pl nem allandoan masnak a hibait nezni)

Udv
Kobak

M. 2008.06.06. 19:04:14

Kobak: masok neveben nem nyilatkoznek, de engem azert zavar masok hulyesege/felelotlensege, mert adott esetben masoknak lehet bajuk belole (pl. nekem). Ha minden balesetben csak a vetkes fel halna meg vagy serulne meg, ill. kevesbe sulyos esetben csak az o autoja torne ossze, akkor azt mondanam: az o dolga, hogy mit csinal. A baj ott kezdodik, amikor valaki a hulyesegevel masnak okoz kart.

kobak 2008.06.06. 19:10:18

M: a torvenyek jol vannak kitalalva: pl ha ittasan vezetsz: megbuntetnek ittas vezetesert. Ha elutsz valakit igy: akkor azert borton jar, de ha csak ittasan vezetsz akkor nem itelhetnek el emberolesert... az a baj, hogy itt fennebb ez tortenik ("Agyatlan hülye p...a! Jogsit azonnal elvenni,kocsiját bezúzni!").

Udv
Kobak

AP (törölt) 2008.06.06. 19:14:56

semmilyen állat nem való autóba

enakivagyok 2008.06.06. 19:15:00

A kutya szabadon a kocsiban témához: 20 évvel ezelőtt Kék fényben bemutatott esetekről jelent meg a Gyilkosság a ... sorozat. Ott volt egy olyan baleset, hogy az állatorvost két falu között találták meg a Zsigulijában az árokban holtan, valaki egy tompa tárggyal hátulról leütötte. Sokáig keresték a gyilkost, mire kiderítették, hogy a tompa tárgy a doki kutyájának mancsa volt, valszeg menet közben vészfékeznie kellett valami miatt, a kutya előrerepült, tarkón vágta a sofőrt, amibe talán már bele is halt. A kutya nem sérült meg, kimászott a kitört ablakon és hazament, mint Lassie. A doki halálát egyértelműen az okozta, hogy nem volt kutyarács a kocsiban. Szóval én már csak egy olyat szeretnék látni, hogy kikent-kifent maca J1-ben láb fenn a műszerfalon, ölben kutya, tempós városi haladás (kb 70 km/h), vészfék, de mondjuk 30-cal belecsúszik apu az előttük menőbe. Ott valszeg anyu is csúnyán törik (akár annyira, hogy utána apu tologathatja élete végéig), a kutyát meg anyu lábáról és csini topjáról vakarnák le matricaformában.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.06.06. 19:19:37

@kobak
teszem azt a kutya megijeszti/megharapja/stb, és elrántja a kormányt, letarolja a buszmegálló közönségét. szerinted utólag kit támasztana fel, ha megbüntetik a csajt? senkit.

RedRiot 2008.06.06. 19:26:38

"Multkor én is láttam ilyet gyerekkel. Szóltam neki,hogx ez így nem frankó és még ő volt megsértődve,merhogy ő profin tud vezetni,uh ne pofázzak bele!"

Hát persze! És mivel ő profin vezet, ki van zárva hogy vészfékeznie kelljen, és ezért teljesen kizár dolog, hogy a gyerek nekivágdik a szélvédőnek/kormánynak, akárminek. Legdurvább, mikor a kicsik a hátsó ülésen térdelnek, és mosolyognak ki a hátsó szélvédőn. Már egy erős fékezéstől is a gerincükkel vágódnának az első ülések támlájára...

Ha valaki akkor fasz, hogy magát nem köti be (utána meg ha megrokkan, az adófizetők pénzéből veszi fel a nyugdíjat), legalább a gyerekeinek ne csökkentse a túlélési esélyeit.

Kutyák: kis picsanyalót utas erősen megfog, még jobb ha hátra ül vele. Nápolyi masztif, dán dog meg jobb ha kombi csomagtartójában utazik, persze biztonsági hálóval/ráccsal a hátsó ülések mögött. Tényleg, a KRESZ nem rendelkezik ilyesmiről? Lehet szabályosan mondjuk kifejlett dán dogot szállítani pl. egy régi Swift Sedannal?

Al_Bundy 2008.06.06. 19:26:56

Bár nem látszik, de a kutyimutyiknak egy cső van a seggébe dugva, ami a lökhárító mögötti pumpáig megy, így ütközéskor a kutya hirtelen felfújódik.
Azért van 2 kutya, mert a másik az oldallégzsák, vagy ha van utasa átadja neki. És az a legjobb, hogy oda teszi a kocsiban ahol ülnek. Nem kell drága SRS rendszer.

Amúgy ijjjjjjesztő. Napalmot az ilyennek.

Kobak: "Szerintem mindenki maga vallalja a felelossegent a sajat hulyesegeiert."
Igen akkor leszarom, miattam veszett tazmán ördög is lehet az ölében, ha a kukoricaföldön kocsikázik, de ahol MÁSOK is közlekedni szeretnének ráadásul nyugodtan közlekedni, ott takarítsa el az azokat a kutyákat oda ahova valók (asszem erre kitaláltak már egy dobozszerű izét).

Klesk 2008.06.06. 19:42:51

Utcabeli ismerősöm két kislányát (ovi és alsó ált iskola) hordja így. És a lányok ketten szoktak quadozni az utcákon (rendes aszfalt utak) . A kisiskolás vezet, az ovis ül hátul. Szülők otthon tévéznek. Erre mit lehet mondani?

Pe 2008.06.06. 19:45:47

Legföbb baj,hogy sokan Kobak módján gondolkodnak:(( Totalcarban egyszer Winkler is kiakadt,mert majdnem kiejtette kezéből morzsit! Kutyának csomagtartóban, vagy lábtérben (nem B1!!)a helye (van 2 saját rendes méretű), feltalálták a szállítókennelt is már játékkutyáknak. Régen volt oktatófilm,hogy rögzítetlen csomag mit csinál fékezéskor. Ráadásul a kutya állítólag családtag (nálunk gyerekkel egyenértékű)

Charlie Drop 2008.06.06. 19:48:18

kobak 2008.06.06. 19:10:18


csak az a gáz, hogy sokan a büntetésből nem értenek

B.GY. 2008.06.06. 20:09:24

AP!Én szoktam a kedvenc állatomat szállítani a kocsiban néha.Úgy hívják,hogy grillcsirke!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.06.06. 20:15:40

Olyanok vagytok, mint a vénasszonyok!

B4c4rd1 2008.06.06. 20:17:09

Aki ilyen idióta az meg is érdemli, hogy szembe bassza egy kamion, így is megkönnyebbül a Föld egy idiótával.

hejesirasbalynok 2008.06.06. 20:23:43

ezt a kutyás sztorit én is olvastam, puli ült a kalaptartón, a gazdi fékezett a kutya meg előrepült és gazdinak eltörte a csigolyáját, utána hazasétált a kis beste

fékezéskor bármi megölhet, tipikus eset az üres gyerekülés, amit sokan nem kötnek be ha a kölök nincs benne,
illetve megöli a gyereket a mellette ülő bekötetlen felnőtt is, egyik ismerősünk így halt meg, pedig alig koccantak (apa-lánya)

RIP

Rocko- 2008.06.06. 20:53:46

AP 2008.06.06. 19:14:56
ezzel az egy mondattal letudtad apostok 80%-át. :)))))

kobak 2008.06.06. 20:56:07

Kolbászoszsömlenek van igaza. Lehet hogy tulreagaljatok a dolgot? Szerintem az ittas vezetes veszelyesebb, es most irjatok be szepen hogy sosem vezettetek ittasan. Meghogy nincs is olyan ismerosotok/baratotok aki ezt teszi... Ami meg veszelyesebb az az ideges vezeto, az barmikor elveszti a fejet, elobb dudal, ordit, integet, es akkor vagy az autojat hasznalja fegyvernek vagy kiszal es "rendet tesz" Ki nem latot ilyent?

A "megharap a kutya" az kb annyira valoszinu mint hogy kinyilik magatol a legzsak es attol kaszalod le a fel buszmegallot.

Kobak

Rocko- 2008.06.06. 20:56:29

kobak 2008.06.06. 18:52:51
reméljük, h nem vered be a kobakod sehova, mert egy kutyáját kocsiban keresgélő egyén a kocsijával belédszaladt. :)

bamboo 2008.06.06. 21:03:43

Egyik szomszédom is nap mint nap előadta ezt az idétlen műsorszámot a másfeles gyerekével. Végre elköltöztek... most a másik szomszéd csinálja. Sztem fertőző, mind2 kihordta az agyhalált, lábon.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2008.06.06. 21:47:41

@kobak: szabalysertes es szabalysertes kozott iss van kulonbseg. Mozgasserult helyen allni ronda dolog, sujtson le a jog, penzbuntetest, autoelszallitast neki! De ha valaki pokhendi goreny modjara ugy erzi, hogy lesz*rhatja masok eletet (mert ez bizony veszelyeztetes, akarhogy nezzuk!), akkor az mast erdemel. Van a taplosagnak egy olyan szintje, mikor nyilvanvaloan nincs ertelme kommunikalni az illetovel, mert csak neki all feljebb. Az ilyen csak pavlovi modszerrel tanithato:
"Ha kiskutyussal autozom, utana mindig faj a torott allkapcsom..."

Secnir 2008.06.06. 21:50:40

szerintem a kutyának tetszik az utazás, és közben csóválja a farkát sűrűn.
az meg a néninek tetszik :)

vagy

elromlott a légzsák a kocsiban, és a néni a patronra akutyát dugta föl, ha baleset van, az felfújja a kutyát.

vagy

a kép alapján a kutya a viszapillantót nézi igen szigorúan, tehát csekloja, hogy nem-e követi őket valaki. a hátsó üölsről nem teheti, mert akkor kiszúrja az, aki követi őket.

kobak 2008.06.06. 21:58:07

Ismetlem, szerintem se jo ez a kutya az olben vezetes, csak nalam nem veri ki annyira a biztositekot.... tudod en romaniaban tanultam meg es vezettem mar tizen evet. Ott lattam egy par meredekebb dolgot, mar meg vagyot edzodve. Mar itt lakom egy honapja (M.o.) es rajottem hogy itt mennyivel jobb a kozlekedes, a vezetok mennyivel jobban tisztelik a szabalyokat. Viszont vezettem az usa-ban is es ott csak egy kicsivel jobb. Pl abban, hogy nem torodnek annyit egymas hibaival, kihagasaival. Ez igy egy fajta agresszio, masnak megmondani hogy kovesse a szabalyokat, viszont lehet szolni a rendornek, es az intezkedik is. A polgarok ott mindenert a rendornek szolnak es az intezkedik; egy ilyen kep mint a postkep bizonyitek... dehat itt csak annyi tortent hogy kikerult egy blogra, ez meg semmi; ha tenyleg ontudatos polgarok vagytok, akik felelosek egymasert akkor elo kene keriteni a rendszamot, bevinni a sheriffhez, a keppel eggyut, az majd elmondja az illetonek hogy a kutya hogy utazik. Addig csak kolbaszoszsomlenek van igaza :)

Udv,
Jo ejt
Kobak

Mertcsak 2008.06.06. 23:47:25

kobak 2008.06.06. 21:58:07

Baszod ez így nem kihágás,hanem a többi autós,gyalogos,stb. veszélyeztetése!
Itt ezzel hiába mész a "sheriff"hez,bele kell verni a fejébe,hogy hülye picsa! Közúti veszélyeztetés!!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.06.07. 00:33:31

nálunk is a kutya ül a bal1ben, azaz én :))

aqweren 2008.06.07. 10:55:05

Én meg nem rakom a kutyát a kocsiba mert 40 kiló egyrészt, és nem szeretném ha a nyakamba repülne mikor fékezek (nem nagyon tudom elképzelni, hogyan kötném be úgy hogy ki ne hámozza magát az övből), másrészt meg nincs hozzászoktatva és valszeg össze hányná-fosná a kárpitot, aminek nem annyira örülnék....
Hej, pedig de levinném a Duna-partra egyszer! :( (Állatorvosról nem is beszélve)

Zivan 2008.06.07. 19:41:10

Sokat autóztam kutyával, és alap volt, hogy megtanítsam neki a helyes viselkedést. Anyós lábnál volt a helye, fekve. Ülés tiltott volt neki, átjönni az én lábamhoz szintén. Tényleg nevelés kérdése. Nem pedigrés kutya volt, hanem drótszőrű tacskó-foxi keverék, és 3 nap alatt rá tudtam szoktatni a rendre.

Aki meg nem hajlandó nevelni a kutyát, annak felesleges állatot tartania.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.08. 09:51:36

www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVKUFpXdFZNQT09&pid=VkZkd1NtUXdNVVZSVkVaT1ZrVlZkdz09

www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkVKUFpXdFZNQT09&pid=VkZkd1NtUXdNVVZSV0hCT1pXdEZNQT09

Lehet kapni eszközöket a kutyák/macskák egyéb emlősök szállításához használható eszközöket. Szerintem ez is a kihangosító kategóriájába tartozó dolog: az autó fentartása mellett erre már nem telik..... :))

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.08. 09:52:59

Helyesen: Lehet kapni eszközöket a kutyák/macskák egyéb emlősök szállításához.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.08. 09:54:08

Amúgy nagy szerencse, hogy a csajszi nem lovakat tart.... :))

TAXI 2008.06.09. 15:06:26

Van haszna is, csak a macskának. Ha siet valahova, macskát felb*ssza a tetőre, farkát beszorítja az ablakkal, és kész a sziréna...

Életnagyságú Felfújható medve 2008.06.09. 15:29:22

kolbászoszsömle = kobak
(vagy valami rokon/kolléga)
vita megoldva
Ha valaki meg akar halni, tegye de ne veszélyeztessen senkit.
és amikor a csivava a pedál alá mászik?:)

jégmama (törölt) 2008.06.09. 15:38:37

A várostól 10 kmre lakom, de bejárok nap mint nap dolgozni. Szinte mindennap látok egy nissan micrat (Romlott vaj szinű). Kisgyerekek a hátsó ülésen ugrálnak, integetnek. Anyuci olyan mély növésű, hogy a feje búbja sem látszik ki. Jött már szembe velem, akkor láttam, hogy a kormány kb homlokmagasságban van. Vezetés közben mobilozik, és cigizik . A poén az benne, hogy tanulókocsi!!! És a feltüntetett táblán egy nő neve szerepel. Gyanítom, hogy Ő lehet az, mivel mindennap többször is látom. Mostmár csak arra vagyok kiváncsi, hogy vajon mire tanítja a tanulóit? A saját gyerekeit sem köti be. Szégyen. És egy ilyen ember tanít












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása