Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Büdös ribanc, beb@szom a szélvédődet!

2008.10.20. 07:41 :: SilentSound

Hétfő reggel többnyire nem pont olyan az ember hangulata, mint péntek délután, mikor már csak azért olvasgat blogokat, mert olyankor már szinte bűn dolgozni és jön a hétvége. Ilyenkor még felkelni sincs marhára kedvünk, morcosak vagyunk, mert megint vége a pihenésnek. Rolodex története tökéletesen passzol ehhez a nem kifejezetten felemelő hangulathoz, ő legalábbis egész biztosan nem lett vidámabb, amikor válogatott káromkodások közepette le is lett kurvaanyázva.

Én is gazdagítanám a blogot az esetemmel, bár végülis ez ma már teljesen hétköznapi sztori... Egy csütörtök reggel fél7 felé hajttok épp Bp.-en, egy egyinyárú utcában otthonomhoz közel - tehát gyakran megfodulok errefelé - mikor is kisteherautó jön velem szembe. Egyik oldalon padka és a padkán parkoló autók, másik oldalon 45 fokban halszálkában parkoló autók ~ tehát nem egy kimondottam széles utca...

Szóval - hivatásos! - sofőrünk épp velem szembe tart, majd mikor látja, hogy jövök, félrehúzódik. Én meg megállok, mert épp mérem fel a helyzetet - pörög a fejemben  az infó, hogy elférek-e vagy sem, mikoris felkapcsolja a szemembe a reflektort, hogy menjek, már, neki dolga van. Én meg éppen megállapítom magamban, hogy nem fogok elférni vagy csak úgy, hogy lepadkázom a felnit vagy letöröm a visszapillantót. Nos, nem volt kedvem plusz kiadásokba verni magam és családomat, így úgy döntöttem, hogy megvárom, míg emberünk kitolat az egyirányú utcából, ahova ugye ő hajtott be menetiránnyal szemben... De ekkora már égett a refi, így én is maradtam a helyemen és felkapcsoltam a refit.

Na, - hivatásos! - sofőrünknek más sem kellett, kihajolt az ablakon és üvöltözni kezdett: "Takarodj már te b*dös ribanc, beb*szom a szélvédődet, a jó k*rva any*dat! ..."  - azt hiszem, hogy még kimaradt valami hasonlóan cifra, de igazság szerint agyam már dolgozik az eset elfelejtésén. Szóval - hivatásos!- sofőrünk kicsit előrébb jött és 3 üres helyre jobban behúzódott, így én elfértem. Lett volna happy end, de - hivatásos!- sofőrünk mikor elmentem mellettem, még átkozódott fél percig, mintha neki lenne igaza. Tyúkagyával aztán felmérte a helyzetet - még üres az utca mögöttem, így inkább gyorsan kihúzott belőle.

Még az is lehet, hogy - hivatásos! - nagylegényünket rádöbbentette, hogy homok esett a gépezetbe: nem mindenki asszisztál szívesen a szabályszegéséhez. Örülök, hogy a gyerekeim nem ültek hátul, nem szerettem volna, ha fültanúi lesznek - hivatásos! - sofőrünk normál diskurzusának.

Érdekesség, hogy a múltkor is volt gyalogosként ezen a szakaszon hasonló esetem, lehet, hogy akkor is ő csapott majdnem el engem és kérte ki magának, hogy meg merészelem zavarni az utcán átkelésemmel őt - munka közben...

Szóval az jutott eszembe, hogy egyrészt legközelebb megjegyzem a rendszámát és felnyomom a munkáltatójánál, ha már ilyen idegbeteg (ugye ne csak b*dös k*rva legyek már, hanem genyó is), másrészt pedig, hogy miért kell nekem hajnali fél7-kor ilyen - hivatásos! - idiótával találkoznom és miért rontja el az egész napomat?! Ehh.

179 komment

Címkék: közlekedés autó hülye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyzee · http://okosdolgok.hu 2008.10.20. 07:46:18

Tippelhetek, hogy ki ment a menetiránnyal szemben?

nagyzee · http://okosdolgok.hu 2008.10.20. 07:51:02

SilentSound! Az Indapass belépés mostantól már egyik postnál sem kell? Azt hittem, csak a kocsmára vonatkozik....

egy3asbmws 2008.10.20. 07:51:42

nagyzee, nem kell tippelned, a postban le vagyon írva. nem kell hozzá nagy tudomány, hogy kiderítsd. vagy nagyon korán van még?

belekotty 2008.10.20. 07:58:37

Nem kellene kibetűzni a blognyitót miel5t röfit barkácsolunk rá? :-))

nagyzee 2008.10.20. 07:58:50

Oké, vágom én is a témát, de tudod sok esetben voltam már úgy egyirányú utcában, hogy a velem szembe közlekedő (90% szőke nő) meg volt róla győződve, hogy én megyek iránnyal szemben. (Igaz, egyszer én is tévedtem, kínos volt )

Na, inkább nem ragozom tovább, a postíró nyilván szabályos volt, és a hivatásos volt a hunyó. A megszólalása pedig egy nővel szemben elfogadhatatlan.

kuf 2008.10.20. 08:00:36

Mondok jobbat..

Ma reggel 6:12, M0 Megyeri híd, Pestről Budára. A ködből feltűnik egy forgalommal szemben hajtó Renault Master, vészvillogóval, kb 50km/h-val jöhetett. Fényképezőt már nem volt időm elővenni,de felébresztett így héftő reggel..

hungarianbetyár 2008.10.20. 08:04:18

sztem simán elfértél volna mellette elsőre is, csak rosszul mérlegeltél és nem érzed az autó széleit...

szaGértő 2008.10.20. 08:05:56

Elakadásjelző, rendőrt hívni. Elég azt mondani, hogy szembejön szabálytalanul és meg akar támadni, úgy kicsit gyorsabban érnek oda.
Pár ilyen eset, és a probléma megoldva, jogsi nélkül nem nagyon fog céges autót vezetni...

Sviktor · http://sviktor.hu 2008.10.20. 08:15:03

Az a baj, hogy pont arra fog hivatkozni, hogy a jogsi a munkájához kell, ergo nem fogják tőle elvenni...:S

harcibarbi 2008.10.20. 08:19:35

Csak egy kérdésem van: hivatásos volt-e a sofőr?...

kolbasz 2008.10.20. 08:23:02

Én nem akarom védeni a hivatásos sofőröket, de a cégek elképesztő napi teljesítményt várnak el sok ilyen kis haszon-gépjárműves emberkétől. Persze a stílusra nem mentség, de hogy sokszor szabálytalankodnak más esetekben is arra némileg magyarázat.

Cyric 2008.10.20. 08:26:19

A kisteher sofőrje nyilván bunkó volt, mert nem elég, hogy szabályt szegett, de még neki állt feljebb. De hogy a postolót is lehúzzam kicsit:

1.: Mit kell azon "felmérni", hogy elférsz-e? Vazze, ránézel és látod, hogy elférsz vagy sem. Ha valaki perceket töprengene ezen, bennem is felmenne a pumpa. (Egyébként kíváncsi lennék, hogy mekkora helyed volt, mert gyakran találkozok olyan sofőrökkel, akik nem férnek el egy Matizzal olyan helyen, ahol az IFA röhögve átmegy...)

2.: Miért kell ötvenszer leírni, hogy hivatásos? Nagyon zavaró....

emil 2008.10.20. 08:29:01

Hehe, kommentelek, aztán regisztrálva se vagyok.
Moderáljatok kiiii! :):):)

én vagyok 2008.10.20. 08:31:13

Egyszer sikerült nekem is bemennem az egyirányú utcába szembe a forgalommal. Egy egyébként szabályosan közlekedő hölgy szépen meghúzta az autómat. Kiszált, hogy megnézze. Mögötte jövő nő azonnal elkezdett rikácsolni, hogy neki 10 kiló hús van az autójában, s megromlik.
Többiek anyáztak rendesen.

És miért is mentem be az egyirányúba?
Csokolom, ezért:
Az útkereszteződésben semmiféle (!) tábla sem volt. Sem bahajtani tilos, sem balra kanyarodni tilos, sem kötelező haladási irány. Semmi.
Az utcácskában mindkét oldalon (!), és mindkét irányban (tehát velem azonosan is!) parkoltak autók. Soha nem jártam még arra. Miből kellene tudnom, hogy milyen tábla van a másik végén?

Majjom 2008.10.20. 08:32:25

Nekem egy ilyen tettek t-kárra a kocsim egyszer.

szigorka 2008.10.20. 08:32:52

ha vki ilyet mond, hogy a munkájához kellemne a yogsi, a közeg még szigorúbb lesz, mondván: tetszett volna akkor jobban vigyázni rá!

storyline :) 2008.10.20. 08:37:45

"...Tyúkagyával aztán felmérte..."

A posztban pontosan két ilyen szereplő van!

LeoGetz 2008.10.20. 08:40:08

Én a "hivatásos" helyébe elvertelek volna. Baromira idegesít a sok tesze-tosza nő a forgalomban. Mi a francért nem tudtok BKV-val járni? Az életben nem fogtok megtanulni vezetni!

nina2000 2008.10.20. 08:40:54

cyric

Mit kell azon "felmérni", hogy elférsz-e? Vazze, ránézel és látod, hogy elférsz vagy sem. Ha valaki perceket töprengene ezen, bennem is felmenne a pumpa.

Mond, szoktál te a belváros szűk utcáiban autózgatni??? Ha igen, lát6tadd ,hogy néhány faszperecnek mi a parkolás, és ha nem akarod csíkozni a verda oldalát....hát akkor "felmérsz"...

luy 2008.10.20. 08:41:23

Kollégám egyszer egy taxissal keveredett patthelyzetbe, néztek egy darabig egymásra, hogy most mi lesz, majd kollégám kiszólt neki:
- Oldd meg te, te vagy a profi!

storyline :) 2008.10.20. 08:41:47

Ez a Southparkban is elmenne vágóképnek, amikor állnak egymással szemben felkapcsolt refivel :)

Egyébként könnyen lehet, hogy - HIVATÁSOS - sofőrünk számára nyilvánvaló volt, hogy a hölgy elférne az autójával, amiben ő, mivel nem érzi az autót, nem volt biztos. Hát ennyi. Sőt, az is lehet, hogy nem mondott a - HIVATÁSOS - sofőrünk semmi csúnyát, csupán túl hangosan hallgatott valami alternatív rockzenét, és ez tűnt anyázásnak.

Jógyerek 2008.10.20. 08:43:10

Ez a baj, h ennyi barom van az utakon, mint itt is (l. LeoGetz)...
Miért nem egyből a szabályosan közlekedőket végzik ki??? Még mi mentegetőzzünk...

Jógyerek 2008.10.20. 08:46:00

Egyébként meg: egyirányú utcában - ha ÉN megyek a jó irányba - ne kelljen már méregetnem, elférek-e bárki szembejövő mellett...

richelieu 2008.10.20. 08:46:41

Dövan!

Milyen 2 db tyúkagyúról beszélsz?
Értelmezésem szerint a történet írója, a posztoló behajtott az egyirányú utcába a megfelelő oldalon, míg a hivatásos barátunk a rossz oldalról tette mindezt.
Innentől kezdve BÁRKI jön szabályosan, ő se nem tyúkagyú, se nem más. Szabályosan közlekedő ember.

Nem is értem miért szóltál be.
Vagy ez viccesnek volt szánva?

Arra hivatkozni pedig, hogy elfért volna a Hölgy így is, szerintem szürreális.
Ez olyan, mintha egy 380 Kg teherbírású liftbe beraknál 600 Kg-ot, a lift nem indulna, te meg elkezdenéd ütni a liftet, hogy miért nem megy az a xar.....

Az egyirányú utca nevében elég egyértelműen benne van rendeltetésszerű használatának módja. EGY irányból lehet behajtani. Ennyi.

kolbasz 2008.10.20. 08:48:00

Szerintem azért elég nehéz úgy elférni, hogy közben még az arcodba is reflektoroznak!

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.10.20. 08:49:46

Ha már egy cikkben sokszor írtad, hogy hivatásos. Kisteherautó vezetéséhez nem kell hivatásos jogsi, és nem is mindig hivatása valakinek, hogy munkaeszközként használja.
Ez prsze a bunkóságát nem menti

storyline :) 2008.10.20. 08:52:47

"richelieu 2008.10.20. 08:46:41
Dövan!

Milyen 2 db tyúkagyúról beszélsz?"

--- Ennél több magyarázat azt hiszem nem kell:

"...De ekkora már égett a refi, így én is maradtam a helyemen és felkapcsoltam a refit..."


Lehet, hogy csórikámnak jó oka volt behajtani. Ráadásul lásd "én vagyok 2008.10.20. 08:31:13" kommentje.

Gonosztörpe 2008.10.20. 08:53:06

Kisteherautót B-s jogsival is vezethet bármelyik elsőteles gyíkarc.
A postot írónak meg nem kéne nekiugrani tisztelt kommentelők, mert teljesen igaza van. Nem mindenki született kormánnyal a kezében, van , akinek kicsit több időre van szüksége ilyen helyzetben a távolságok felméréhez, inkább legyen túl óvatos, minthogy kárt okozzon a saját, vagy másvalaki járművében!

2008.10.20. 08:54:26

Kikérem a többi hivatásos nevében, hogy gúnyos fénnyel tűntessék fel a hivatásos jelzőt!

A posztot nem kommentelem, mert nem voltam ott nem láttam, és csak az egyik fél szemszögéből ismerem a történetet!

Bandy 2008.10.20. 08:56:50

Kedves LeoGetz,

Ezt mégis hogy képzeled? Ha te mész szembe forgalommal, te sértesz meg primitív bunkó módon egy szabályosan közelekedő nőt, még neked állna feljebb őt megverni? Az ilyenektől kellene elvenni a jogosítványt, és rács mögé dugni egy időre, hogy lehiggadjanak.

Egyébként velem is előfordult ilyen és nem mozdultam egy tappodtad sem, hanem kezdtem hívni a rendőrőket. Mögöttem is kezdtek feltorlódni, úgyhogy kihátrált a bunkója.

Cyric 2008.10.20. 08:57:28

nina2000/ kiff lee

Igen szoktam szűk helyeken autózni, de hogy kérdésedre kérdéssel válaszoljak:

Te amikor szarul parkoló autót látsz, minden alkalommal megállsz fél-egy perceket töprengeni, hogy akkor most elférsz-e? Na ugye hogy nem... :)

2008.10.20. 08:58:51

Gonosz törpe
Az oké, hogy valaki tutyi-mutyi szöszi jariszos! De ha valaki rám tolja a reflektort, én meg hosszú területfelmérés után nem jutok dűlőre, akkor nem az a megoldás, hogy megállok és én is rátolom a reflektort!

Továbbá itt nem arról van szó, hogy inkább vaddisznó legyen valaki mint óvatos, itt arról lenne szó, hogy aki nem tud vezetni, ez ne tegye, mert így már igenis veszélyeztet mindenkit a környéken.

IdomitottFoka 2008.10.20. 08:59:30

Fura, hogy úgy látjátok a helyzetet, hogy biztos elfért volna, mennie kellett. Én semmit se mérlegeltem volna, megállok és megvárom míg tolat/félreáll. Ha pedig keménycsávó, az jó mert reggeli torna az kell.

storyline :) 2008.10.20. 08:59:51

"Cyric 2008.10.20. 08:57:28
nina2000/ kiff lee
...
Te amikor szarul parkoló autót látsz, minden alkalommal megállsz fél-egy perceket töprengeni, hogy akkor most elférsz-e? ..."

Nem, ő is megáll, és felkapcsolja a refit!

Cyric 2008.10.20. 09:02:28

Dövan

Sajnos a forgalmat figyelve pár emberről el tudom képzelni. :)))

Lasombra 2008.10.20. 09:03:47

de most akkor végülis hivatásos volt a szembejövő? mert a postból nem derül ki. :)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.10.20. 09:03:55

Dövan:
nekem nagy az arcom,mert most csináltam a KRESZ-t. Legyen jó oka, de akkor legyen hozzá borostyánsárga jelzése is....

labi 2008.10.20. 09:10:09

Olyan jó, hogy minden okostojád BIZTOSAN TUDJA hogy elfért volna csak nem tudja felmérni. :)

Cyric 2008.10.20. 09:10:13

Képzeljétek!

"Egy csütörtök reggel fél7 felé hajttok épp Bp.-en, egy egyinyárú utcában" a kisterhemmel. Az utca felénél egyszercsak megérkezik szembe egy nőci (szerintem a behajtani tilos nem mondott neki sokat). Gondoltam magamban, hogy ez nem viccel, úgyhogy félreálltam és hagytam neki úgy 2 busznyi helyet, azon már csak átfér. Erre leparkol velem szemben. Villogok rá, hogy most akkor így hogy, mire feltolja a refit és csak néz ki maga elé nagy rémülten. Kihajolok, megkérdezem, hogy "Kisasszony, segíthetek?". Erre elkezd kiabálni, hogy pimasz fráter vagyok, ő Nagyasszony, ne kicsinyítsem le. Mondom ok, aztán felálltam egy kávéház teraszára (az ott ücsörgők nem kis meglepetésére), mire a hölgy megtalálta a sebességet, és tovább indult. Sablon sztori, szerintem mással is esett már meg hasonló... :)))

Cyric 2008.10.20. 09:13:28

labi

Nem tudom biztosan, de az elmúlt nem kevés évben, amióta vezetek, még soha sehol nem húzódtak le előlem úgy, hogy ne férjek el. Ez szerintem elgondolkodtató, pláne, ha egy "hivatásos" akar elengedni, aki a fél életét abba a nyomorult autóba tölti. Szerintem higgyük el, hogy fel tudja mérni, mekkora hely kell a szembe jövő elengedéséhez...

Majjom 2008.10.20. 09:13:53

Szerinted Ő volt a hivatátos, Ő szeritne meg Te. :))
Bocsi, csak poén volt...

Matrix_ 2008.10.20. 09:14:15

Lasombra 2008.10.20. 09:03:47

a szembejövő is meg a csaj is hivatásos volt. Mit nem lehet érteni ezen :D

(legalábbis mindegyik a másik szerint az volt :))

storyline :) 2008.10.20. 09:22:17

Sőt, az is lehet, hogy megint csak az irígység szülte a posztot, a hölgy is szeretett volna egy olyan szép nagy autót, ami a hivatásosoknak van.

(Meg általában a másféle hivatásosoknak, de azoknak San Marinoi rendszámmal)

xbit 2008.10.20. 09:23:14

Hivatásos...mindkettő!Cúnya bácsi-sofőr,és cúnya ribi néni.

M a r c e l 2008.10.20. 09:23:40

Érdekes, hogy az emberek a volán mögött milyen taplók, idegbajosak lesznek. Vajon egy irodában is így kiáltozna egy másik emberrel? Nehezen tudjuk elképzelni, igaz? De miért tesszük ezt autóban? Akkor a másik fél már nem is ember? Nem kell tisztelni? Miért tegez mindenki? Nem ismerem, én sem tegezem. Valahogy unintelligensnek tartom azt, aki ha beül az autójába, akkor mutogat, káromkodik, tegeződik. Nekem az ugyanolyan, mintha itt az irodában tenné.

Silverf@x 2008.10.20. 09:24:53

Hivatásos fröccsművészek vagytok mind :)

T7 2008.10.20. 09:25:06

Ez a cikk is csak a króm kipufogóvég miatt született meg. :D

schokobanane 2008.10.20. 09:26:27

Dövan, te mégis mi a f*szról szövegelsz? Nem voltál ott, honnét tudnád, mekkora hely volt két autónak? Ha a poszt írója úgy ítélte meg, hog nincs hely, fogadd el, és ne moncsogj rajta. Ő tudja jobban, ő volt ott.
Jah, vagy az olyan vicces, hogy felkapcsolta a reflektort, most tényleg ezen akadtál ki? Megtette, miután a hivatásos sofőr is ezt tette. Kíváncsi volnék, hány egyéb módja lenne még arra, hogy jelezze, nem fér el. Pattanjon ki a kocsijából, és kezdjen toporzékolni, vagy pantomimet játszani? Vagy hasonló szitokszavakat ordibálni, lesüllyedve a szemben álló értelmi szintjére, vagy mi?

Az meg mi a lóbrokit jelent már, hogy "csórikámnak biztos jó oka volt behajtani"? Egyirányú utcában menetiránnyal szemben még a magasságos jóistennek sincs semmiféle oka, se joga behajtani. Ezt amúgy átpörgetted a fejedben? Vagy kapásból úgy kezelted a sztorit, hogy aki nő, eleve nem is vezethet szabályosan?
Az ilyen "nem olvasom el a sztorit, de viccesnek érzem magam, ezért beírok" beszólogatóknak, mint te, a fejét rugdosnám le a nyakáról, és gyorspostával küldeném Japánba kivizsgáltatni.

Norbi update 2008.10.20. 09:26:28

kisebb betűméret nem volt?

keszidi7 2008.10.20. 09:26:41

Hallottam egy esetet. Szintén egyirányu utca. A szabályosan közlekedő autos elővett egy újságot és olvasni kezdett. Eltelt egy kis idő mire a szabálytalan autos felfogta miről van szó, és kitolatott. El vagytok tévedve. A rosszra mondjátok, hogy jó, és a szabályosan közlekedő
autosra pedig tücsköt - békát kiabáltok? Szerintem az igazságérzetetek erősen sántit. És hogy mérlegel valaki, jól teszi. Én az ő helyébe rendőrt hívtam volna. Milyen alapon használ valaki iyen hangnemet, pláne, hogy nem volt igaza!

Editor Bob 2008.10.20. 09:29:01

Nálunk is azt kéne, mint ami az amerikai filmekben van a "how am I driving?" felirattal, és egy telefonszámmal. (múltkor egy román furgonon is láttam ilyet, amit kikövetkeztettem a franciatudásommal, hogy valszeg ezt jelentheti). Ha egy nagyobb cég többször regisztrálna panaszt az adott sofőrjével szemben, valszeg kirúgná, mert eléggé rossz imázsépítő egy felmatricázott, pofátlanul hajtó cégautó.

Petya 2008.10.20. 09:31:12

Akinek külön idő felmérni, hogy elfér-e vagy nem, az ne vezessen....

Cyric 2008.10.20. 09:34:01

schokobanane

"lesüllyedve a szemben álló értelmi szintjére"

"Az ilyen ... beszólogatóknak, mint te, a fejét rugdosnám le a nyakáról"

Nincs több kérdésem. Kérem kapcsolja ki...

Katka 2008.10.20. 09:34:46

Azért az érdekelne, hogy két zárt autón keresztül hogy hallotta a picsa, hogy mit mond neki HIVATÁSOS úr? És ha a reflektorral csak jelezni akart? Amúgy meg a faszt se érdekel hogy a gyerekei látták-e tátognia a HIVATÁSOS bácsit, ha meg hülye és meghúzza az autót, akkor fizessen. Uff.

Kopi3.14 2008.10.20. 09:35:09

Atya eg, ennyien funkcionalis analfabetak a blog olvasoi kozul?

storyline :) 2008.10.20. 09:37:20

schokobanane 2008.10.20. 09:26:27

Semmi gond, privátban írj levelet, megbeszélünk egy találkozót, aztán lerúghatod a fejem. (Már ha tudod, de nyilván ez előre fel nem becsülhető kockázatot jelent számodra is).

Feltételeztem, hogy a hivatásos sofőrnek, mivel szarul fizetik, és létszükség a jogsi, ezért valóban volt oka behajtani, legalábbis olyan, amit meg tud magyarázni a rendőrnek.

A posztoló meg védje meg magát azzal, hogy idejön, és bekommentel. Emellett mindenkinek kijár a védelem, a hivatásos sofőrnek, aki nyilván nem tudván a posztról, nem is fog idejönni, és elmondani a saját verzióját.

Egyébként a felkapcsolt reflektoron nem kiakadtam, hanem azóta is röhögök. Egyedi, ámbár nem túl hatékony megoldása a problémának.

Jah, még annyit, hogy olyan utcában lakom, ami kiegészítés nélküli, mindkét irányból behajtani tilos táblával van ellátva, két autó nem fér el egymás mellett, relatíve nagy a forgalom, de eddig még mindig sikerült anyázás nélkül hazamenni....

schokobanane 2008.10.20. 09:37:44

Cyric, te ugye bringával jársz?
Ahol például én lakom, ott szintén ilyen utca van. Lakóövezeti parkolónak hívják (egyirányú, jah, s aki nem talál parkolóhelyet, annak köröznie kell), tömve van parkoló kocsikkal, némelyiknek lelóg a segge az utcára, és akkor még próbálj manőverezni, hogy ne okozz kárt. Ja, és valóban nem fér el, csak _egy_ kocsi.

eurocat 2008.10.20. 09:42:13

aki behajtani tilos tabla ellenere behajt egy egyiranyu utcaba, majd ott nekiall uberkedni, na az egy igazan nagy taho az osszes azt vedelmezo pondroval egyutt!

kezis 2008.10.20. 09:43:14

Nekem a MOM mögött sikerült belecsúsznom egy egyirányúba (Nagy Jenő utca). Kissé el volt fordítve a tábla, így a Csörsz felől nem látszott, mi van rajta, nem is gondoltam, hogy oda szól. Aztán integettek, hogy ácsi meg bigyó (konkrétan Székely Bulcsú volt). Visszafordultam inkább, bár elfértünk.
Az utca emlékeim szerint kétirányú volt, nemrég változtathatták meg. Elöször nem is értettem mi a francnak dumál, de annyira mondta, hogy elhittem neki :) (nem volt agresszív egyébként, vulgáris sem)

cipellő 2008.10.20. 09:44:34

Szerintem meg aki úgy ítéli meg, hogy egy másik embertársa gyengébb képességű nála, és ezért ne vezessen, az ne vezessen.

Cyric 2008.10.20. 09:53:02

schokobanane

Köszi az érdeklődést, de nem bicózok. Autóval járok meg motorral.

Viszont akkor neked is felteszem a kérdést, amit ma már megtettem valakinek: Az általad leírt szitunál naponta törsz össze autókat? Minden autónál, amelyiknek lelóg a segge megállsz perceket töprengeni, hogy most akkor hogyan tovább?
A válaszod tudom, úgyhogy köszönöm. :)

Bandee 2008.10.20. 09:53:07

Félelmetes, hogy egy ilyen egyértelmű helyzetben vannak akik a teherató sofőrt mentegetik.
Bármilyen meglepő ez egyeseknek, de azért mert valaki nő, ugyanolyan joga van közlekedni az úton. Sőt, még ha lassabban is mérne fel bizonyos helyzeteket, akkor is. Ha nem tetszik bérelni kell egy versenypályát és ott őrültködni. Ez az eset teljesen egyértelmű (ha valóban úgy zajlott ahogy a posztoló leírja), a teherautós nem csak teljesen szabálytalan volt, de még jó nagy paraszt is hozzá. Ez persze egy teherautó sofőrtől nem meglepő. Nem is kellett volna mérlegelni hogy elfér-e, hanem rögtön rendőrt hívni.

schokobanane 2008.10.20. 09:53:14

Dövan,
A posztolónak minek is kéne megvédenie magát? Írt a nyomorúságáról egy posztot, és még ő védje magát, mert a kommentelők többségének nincs agya és képzelőereje? Írja le még egyszer, hogy egyirányú volt az utca, és szemből jött a teherautó, vagy mit vársz tőle?

A hivatásos csórika pedig (akit szarul fizetnek, és létszükség a jogsija), majd ha szembecsattan egy, az utcából túl gyorsan kihajtóval, vagy a parkoló kocsik közül áll ki épp valaki, mert nem számít arra, hogy a forgalommal szemben fog érkezni valaki, és seggbe kapja csórikámat, majd csórika hatékonyan el fogja magyarázni a rendőrnek, hogy őt szarul fizetik, és ezért kénytelen szabálytalanságot elkövetni, a rendőr pedig még igazat is fog adni neki. Így gondoltad?
Nem vagy te véletlenül hivatásos csórika?

storyline :) 2008.10.20. 09:54:12

"eurocat 2008.10.20. 09:42:13
aki behajtani tilos tabla ellenere behajt egy egyiranyu utcaba, majd ott nekiall uberkedni, na az egy igazan nagy taho az osszes azt vedelmezo pondroval egyutt! "

A poszt úgy kezdődik, hogy a teher lehúzódott és megállt. Az überkedés meg ott kezdődött, amikor a posztoló nem tudta eldönteni mit csináljon, így hát felnyomta a refit.

harcibarbi 2008.10.20. 09:56:19

schokobanane 2008.10.20. 09:26:27

Elgurult a bogyó, mi?

"Egyirányú utcában menetiránnyal szemben még a magasságos jóistennek sincs semmiféle oka, se joga behajtani."

Aha, persze. Akkor remélem, hogy egyirányú utcában laksz, és mikor épp a habzik a szád és elkap a rángógörcs, a mentő megkerüli a fél várost, nehogy behajtson menetiránnyal szemben.

Mekkora egy ökör vagy.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2008.10.20. 09:58:19

velem kukásautó jött szemben az autópálya felhajtón. Mi az extrém közlekedési helyzet ha nem ez?! :-)

Lasombra 2008.10.20. 09:58:28

én sem értem, miért kell ennyire agresszívnek lenni. van, aki nem vezet kimondottan jól vagy rutinosan, de ahhoz elég jól, hogy ne legyen közveszélyes, és megkaphassa a jogsit. ezeknek - bármennyire is idegesítenek egyeseket - ugyanannyira joguk van az úton lenni, mint a véresszájúaknak. hovatovább vannak, akiket meg kifejezetten a véresszájúak idegesítenek.

vegyük pl. a gyalogosokat.
engem is idegesít egy csomó ember, mégsem kezdek el jujhaanyázni az utcán senki arcába, sőt másokat sem nagyon láttam így tenni.
az irodás példa is tetszett fentebb. képzeljük el, valaki becsukja előttünk a folyosó ajtót, vagy elviszi a liftet, és főhősünk meg mint egy állat elkezd visítani. elég mókás volna.
vagy nem.

valamiért az a sok fém egyesek körül erőssé, bátorrá és nem utolsó sorban surmóvá tesz egyeseket.

ja, és MINDENKINEK idő kell felmérni, hogy elfér-e vagy sem. tudjátok, észlelés, ingertovábbítás, feldolgozás, döntéshozatal, motorikus funkciók felé parancs. ez nem azonnali. még véresszájúaknál sem. van, akinek hosszabb, másoknak rövidebb. van, aki képes 3 percet is várni, van akiból már 5 másodperc után is kitör a vaddisznó.

Rob67 2008.10.20. 09:59:31

A cikket meg nem olvastam, de a "felnyomom a munkaltatojanal" mondat annyira tipikusan magyar, hogy nincs is tobb kerdesem.
Ennyit tud a magyar, nyomni, konyokolni, furni...

storyline :) 2008.10.20. 09:59:34

"schokobanane 2008.10.20. 09:53:14
Dövan,
A posztolónak minek is kéne megvédenie magát? Írt a nyomorúságáról egy posztot, "

A funkcionális analfabetizmus valóban nyomorúság.

Forgalommal szemben meg hüje biciklistől elkezdve hüje autósig bárki jöhet.

Tehát aki tolat, körülnéz. Különben lehet, hogy összetöri(k) az autóját.

" majd csórika hatékonyan el fogja magyarázni a rendőrnek, hogy őt szarul fizetik, és ezért kénytelen szabálytalanságot elkövetni"

Majd azt magyaráz a rendőrnek, amit akar, a rendőr meg úgy dönt ahogy akar. Vagy nem is, majd téged hívnak, hogy lerúgd a fejét.

137 2008.10.20. 10:00:41

Dövan drága, a posztoló azért nyomta fel a refit, mert már neki is a szemébe nyomtak egyet, így, ha addig sem volt könnyű eldönteni, hogy elfér-e, hát úgy, hogy nem látott semmit, még nehezebb volt.
De egyébként meg tök mindegy, miért kellene szabálytalankodók miatt lehúzódni. Tolasson a szabálytalan, oldja meg maga a saját maga által okozott peroblémát.

Dr Hátrányos Eleonóra 2008.10.20. 10:02:03

furulyát a nőknek,ne jogosítványt!vezetni egyik se tud,csak okoskodni nagy szájjal.

Lasombra 2008.10.20. 10:04:41

"Az überkedés meg ott kezdődött, amikor a posztoló nem tudta eldönteni mit csináljon, így hát felnyomta a refit."

Dövannak ezúton is gratulálok a szövegelemzéshez. Nyertél egy ingyen évfolyamot valahova elemi első és második közé.

A nézők közül még lehet pályázni a hangszóróra. A kérdés ugyanaz: Vajon a fenti szöveg alapján ki kapcsolta fel előbb azt a nyomorult reflektort?

tényleg félelmetes, hogy ennyire sötétek az emberek, ráadásul hogy mennyire magabiztosak abban, hogy nekik van igazuk.

Noise 2008.10.20. 10:04:45

Emberek, nem kurvára mind1, hogy ki ment a postolóval szemben? szabálytalan volt és paraszt. szerintem marhára felesleges egyik-másik oldalra állni. sajna sok paraszt van az utakon. az emberek nagyrésze vagy nem tudja a kreszt vagy le sem szarja azt. nézzetek meg egy körforgalmat. azt sem tudják hol kell indexelni. ha nincs tábla az út mindkét végén, az gáz, de előfordul. ilyenkor viszont nem az a megoldás, hogy felnyomom a refit és ordibálok.

Aqweren 2008.10.20. 10:05:00

Na ezért nem kell szabályosan közlekedni...még a végén az lesz a rohadt paraszt.
Ha pasi lett volna a posztíró, akkor ís ő lenne a hölye? :S

storyline :) 2008.10.20. 10:06:48

Lasombra 2008.10.20. 10:04:41

Jó, annyit javítok, hogy ő IS felnyomta a refit. Így már megfelelő?

Önjáró Talajgyalu 2008.10.20. 10:07:33

Itt is van nalunk egy egyiranyu utca, hajmereszto dolgokat tudnak muvelni benne az emberek. Tipikus, hogy az utca egyik vegen (ahonnan nem lehet behajtani) van egy parkolo, aminek kb. 75m-re az utcaban nyilik a bejarata. Na azt a 75 metert rendszeresen megteszi par kozlekedesi zseni, szemben ofkoz.

De amugyis rendszeresen bejonnek, es meg nekik all feljebb, ha a szabalyosan haladok ledudaljak oket. De a minap egy taxis (hivatasos!) tette fel a koronat: feluton eszrevette, hogy bejott rossz iranyban az egyiranyuba. Mit csinal? Egy parkolohely segitsegevel megfordul, majd elkezd tolatni(!) meg vagy 200m-en at ugyabba az iranyba az utca vegeig. Mindezt ugy, hogy amugy a mar emlitett, az utcaval parhuzamos parkoloban nyugodtan haladhatna mindket iranyban... :)

Lunitari 2008.10.20. 10:07:50

Dövan,

Te egy nagyon ostba "ember" vagy.
1, Nem a posztoló nyomta fel elösször a refit.
2, Kurvára nem érdekelt volna, hogy lehúzódik. Húzzon hátra mielőtt rendőrthívok.
3, Überkedés ott kezdődik, hohy még nemki állt feljebb.

Vicces, ahogy még a posztírót basztatjátok seggfejek. Mert ti annyira érzitek az autót, hogy 1mm-ert is éreztek a felni és a patka között....LOL idióták.
Sajnálom szegény hölgyet..nekem is volt ilyen esetem, de nem nagyon érdekelt hogy próbál lehúzodni...intettem neki tolass hátra öreg ez egyírányú és te vagy szabálytalan..volt hogy nemtetszett ilyenkor telefon és rendőrség..úgy tolatott hátra mint akit kergetnek...határozott fellépés kell ha te vagy a szabályos....

Lasombra 2008.10.20. 10:08:19

"Jó, annyit javítok, hogy ő IS felnyomta a refit. Így már megfelelő? "

igen, köszönöm. :)

csak tudod ok és okozat.
ráadásul vmi funkcionális analfabetizmust is emlegettél az imént, és így kicsit rosszul vette ki magát.
nincs harag.

storyline :) 2008.10.20. 10:08:52

Egyébként nem véletlenül azzal kezdtem már az elején, hogy egy ilyen helyzethez pontosan két hüje kell... és pontosan ennyi is volt a posztban...

ex-dr. vuk 2008.10.20. 10:12:31

@szigorka 2008.10.20. 08:32:52

Ja ezt en sem ertem sosem, hogy mitol enyhito korulmeny, hogy kell a munkajahoz.. Inkabb sulyosbito kellene, hogy legyen..

Bandee 2008.10.20. 10:12:51

Még mindig nem értem, miért lett volna a nő hülye. Szabályosan közlekedett, jött vele szemben szabálytalanul valaki, aki még paraszt is volt. Mit követett el a nő?

storyline :) 2008.10.20. 10:13:23

Vicces, hogy egy ennyire egyszerű közlekedési szituáció is mivé tud fajulni. De akár itt a blogon is, mert hamar előkerül egy Mr. Szájkaratés, aki lerúgná a másik fejét, csak mert máshogy is megpróbálja látni a dolgokat.

Bárisnya 2008.10.20. 10:14:43

Régen olvastam csokorba gyűjtve ennyi hímsoviniszta, bunkó hozzászólást. Arctalanság mögé bújt macskajancsik.
Anyukátok vagy a kedves lányotok kerüljön hasonló helyzetbe, mihamarabb.

Bandee 2008.10.20. 10:16:24

Leribancozni egy ismeretlen hölgyet, nem vall túl intellektuális személyiségre, még akkor se ha igaza van.
Mondhatni ez a legalja, prosztó, proli viselkedés. Nehéz ennél mélyebbre süllyedni. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy kurvára nem is volt igaza.

Lunitari 2008.10.20. 10:16:29

Dövan,

Ez jó " csak mert máshogy is megpróbálja látni a dolgokat." LOL LOL MEGA LOL. Mostantól mindenki értelmezze a KRESZ-t ahogy gondolja :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Matrix_ 2008.10.20. 10:17:46

Nem az a baj, hogy szabálytalan volt. lehet az olyat véletlenül is csinálni.(bár valószínű ez nem véletlen tilosba hajtás volt) Itt az a baj, hogy ősparasztok az emberek. Mééénem lehet az ilyen problémákat higgadtan, udvariasan megoldani? Pláne egy nővel szemben? Vannak emberek akiket csimpánzok szartak erre a rühes világra, hogy nem képesek agresszió nélkül megoldani problémákat? (elnézést kérek a csimpánzoktól).
A reflektor meg nem arra való, amire használják egyesek, meg a kettesek.

storyline :) 2008.10.20. 10:20:36

Az vitathatatlan, hogy ezzel a hangnemmel ősparaszt a hivatásos, dehát ez van :)

balazst 2008.10.20. 10:22:14

Ha az egyirányú utcában szembe jön valaki, akkor kényelmesen rágyújtok és kihívom a rendőröket, de az biztos, hogy egy métert sem mozdulok, míg ki nem tolat az egyirányúból.

Aqweren 2008.10.20. 10:23:06

Mutatni kell hogy nem férek el (kézzzel-fejrázva) és várni. A reflektor valóban szükségtelen volt. De azért bennem is egy pöppet felmenne a pumpa ha lebüdösribancozna.
Az meg külön jó hogy aki ott sem volt, az jobban tudja hogy elfért-e volna a posztíró - aki már ilyet ír hogy csak akkor fért volna el ha megpadkázza az autót, az nagy valószínűséggel tudja mit csinál. Aki nem tudja nem ír ilyet, max. annyit hogy nem láttam hogy elférek-e, vagy szerintem nem fértem volna el vagy bárakármi.
A másik meg az hogy centizgetve lehet hogy elfért volna, de valahogy nekem sem lenne kedvem centizgetni ha kurvára nekem van igazam - oldja meg a szabálytalan fél, ha már olyan ügyes hogy a forgalommal szembe tud menni.

Dr Hátrányos Eleonóra 2008.10.20. 10:23:39

aqweren!A "hivatásos",hidd el annyi helyet hagyott,hogy ott bőven elfért volna a másik autó.Tehát:ha a postíró férfi lett volna,ez a probléma létre sem jön,mert ő nem méricskél,hanem simán továbbmegy.De hogy tovább fokozzam,képzeljétek el,hogy "méricskélős"barátnőtök eccer majd szemben jön veletek egy szűk pilisi kanyargóson.Úgyhogy szerintem jobb lett volna nem reklámozni a vezetési analfabétizmusát.

Lunitari 2008.10.20. 10:26:42

"Mutatni kell hogy nem férek el (kézzzel-fejrázva) és várni."

Nem, nem. Nem ezt kell csinálni. Inteni, hogy tolass hátra, ha nem érti elmondani, hogy szabálytalan, ha ezt sem érti akkor máris hívni a rendőrséget. Nehogy már a szabályosan közlekedő centizgessen meg húzzon meg egy másik parkoló autót. LOL. A a kocsid meg elölről úgyis meg van törvee élj a lehetőségel....;)

guszti 2008.10.20. 10:27:48

kedves posztoló, ilyenkor telefon, videórögzítés, aztán ha elég szaftosra sikerül, mehet fel a megosztóra. Én gondoltam már rá, hogy szerelek a bringára is, kicsit idegesít, amikor a szemembe nézve nem adják meg az elsőbséget (értsd: nyíltan szarnak rá, én vagyok a gyengébb alapon), és még nekik áll feljebb ha nem mondok le róla. Személyiségi jogai mindenkinek vannak, de attól még egy normális társadalom nem védi a nyíltszíni séróból-bunkónak-levést, igen, ha a sarokra pisálsz akár fekszik ott hajléktalan akár nem, hamar fenn találod magad a hálón...

ludwig 2008.10.20. 10:28:33

Tessék mondani, itt mindenki hülye?

storyline :) 2008.10.20. 10:28:45

"balazst 2008.10.20. 10:22:14
Ha az egyirányú utcában szembe jön valaki, akkor kényelmesen rágyújtok és kihívom a rendőröket, de az biztos, hogy egy métert sem mozdulok, míg ki nem tolat az egyirányúból. "

Ühüm. Próbáld meg ezt úgy, hogy a másik fél egy lefóliázott ukrán rendszámú range rover.

Krisi 2008.10.20. 10:28:58

Milyen jó kis kommentek jöttek, hogy újra nem kell indapass :)

Máris megtudtam, hogy az a hibás, aki szabályosan megy.

(Viszont a hivatásos sofőr védelmében megemlíteném, hogy szerintem azért lett ideges, mert ő a helyen még kisteherrel is elfért volna, ám a hölgy nem tudta felmérni saját korlátait. Tudom, hogy hímsovinisztán hangzik (az is) de sok hölgyvezető tényleg nincs tisztában autója méretével.
De mindezetktől eltekintve a jelenlegi hivatásos egy bunkó fasz.)

És hogy SilentSound örömére egy kis OFF-ot is vigyek a témába:
Még hogy csak a biciklisek mennek szembe egyirányú utcában!
:)

karotta 2008.10.20. 10:29:12

cyric, petya:
Ti csak azt emelitek ki az egész történetből ami arra elég hogy érezhessétek önnön felsőbbrendűségeteket(?) profizmusotokat(?) a vezetésben. Az, hogy valakit igazságtalanul leanyáztak, az nem gond, ugye? Az, hogy valakit egy szabálytalankodó stresszelt, az nem probléma, ugye? Nem kívánok nektek hasonló megaláztatásokat az élet olyan területein ahol nem éppen ti vagytok a profik. Már csak azért sem, mert valószínűleg ilyen élmények miatt írtok túlkompenzáló hozzászólásokat ezen a blogon.

schokobanane 2008.10.20. 10:30:22

Dövan, te annyira hülye vagy, hogy arra már nincs szó :) Ahogy megmondták előttem: funkcionális analfabéta. Hozzáteszem, olyan, akinek - jajistenem - frusztráltságot okoz, hogy valaki le akarja rúgni a fejét. Eddig biztos dicsértek a vicces beszólásaidért mindenféle blogokon, nyilván ettől a nagy egó és a nagy sértettségérzés. Kívánom, hogy a szabályosan közlekedő hölgy helyébe sose kerülj, nehogy a hülyekurva szitokszótól hirtelen ne tudj különbséget tenni a fék és a gáz között. Különben igazad van, a szavak néha sokkal jobban fájnak.
(A fejedet meg igazából csak azért rúgnám le, mert úgy látszik, ha annyira szimpatizálsz a szabálytalan sofőrökkel, hogy mindenféle hülyeségeket magyarázol egy egyébként világosan érthető posztba, akkor az számomra olyasmit sugall, hogy te általában nem riadsz vissza a szabálytalan közlekedéstől és a szabályosokat veszélynek és inzultálás elviselésének kitenni. Akkor pedig inkább fej nélkül létezz, mint veszélyesen.
De ha kívánod, inkább visszavonom, nehogy frusztráltsági szindrómákban holnapra elhalálozz.)

Amúgy én is kíváncsi lennék, hogy ha nem hölgy írta volna a posztot, mi lett volna azoknak a reagálása, akik itt a teherautó sofőrjét védik.

Aqweren 2008.10.20. 10:31:23

Ajjaj, érzem ez olyan lesz mint széllel szemben pi...

Hülye "hivatásos" nincsen? o.O Másrészt meg láttam már pasit nem bemenni olyan helyre ahol elfért volna. :S

Csak egy pöppet sérelmeztem hogy egy ilyen helyzetben a szabályosan közlekedő a rohadt paraszt - és csak azért mert mert egy szubjektív általánosítás miatt nyilván egyértelműen feltételezhető hogy egyedül ő volt a köcsög béna hülye ebbena helyzetben.

Volt már velem is hogy csak centizgetve fértem volna el szembejövő autó mellett (igaz, nem egyirányúben) - pasas épp parkolni szeretett volna, és ha előrébb ment volna, több helyet hagyott volna a többi közlekedőnek. Megálltam vele szemben, ránéztem, ablak le, és a "Nem férsz el" kérdésre válaszul azt mondtam hogy jobban esne ha előrébb menne egy kicsit. Nem azért nem mentem be mert rossz vezető vagyok, meg nem mértem fel jól a helyzetet, hanem mert ha megkönnyítheti a másik a dolgomat, akkor meg lehet rá kérni.
Sokat közlekedkem szűk utcákban (a hegyi települések varázsa), és elég gyakran hagynak egymásnak kevés helyet/nem mernek bemenni a hagyott helyre emberek.
Érdekes, nem mindegyik kurvaanyázik, hanem megoldják szépen :P

Lunitari 2008.10.20. 10:32:25

"Dr Hátrányos Eleonóra 2008.10.20. 10:23:39 "

Csatlakozz a nagyon okos DÖVAN társadhoz. Én férfi vagyok és elvből nem nagyon érdekel hogy hová húzodik. Tolasson de kúrva gyorsan hátra. Pilis kanyar..nyihahahha a vezetők (sztem köztük te is) 80% a jelenlegi sávokat sem képes tartani, kisív-nagyív fingjuk nics hogy is kell kanyarodni, záróvonal ha betonfal lenne ezek már kiszelektálódtak volna de azért napszeművegben játszák a F1-es pilótát..:D

Bandee 2008.10.20. 10:33:54

Elég provinciális gondolkodásra vall attól függővé tenni az igazunkat, hogy a másik fél milyen autóban ül és le van-e sötétítve a rendszáma vagy nem.

nickita 2008.10.20. 10:34:49

ennek a hivatásos sofőrnek az anyja is hivatásos lehetett

guszti 2008.10.20. 10:36:36

na, azért azt nem gondoltam volna hogy akad valaki aki ennek a vadparasztnak is a védelmére kel, és rugósbicskaként ugrik elő a hímsovinizmus. Figyelj te halmozottan hátrányos, a pilisi kanyargós kétirányú, tudod mi a különbség? Megígérem, hogy ha te jösz szembe az egyirányúban, én sem megyek egy centit sem arrébb, hanem rágyújtok és röhögök a képedbe, ahogy vered magad. Pont ahogy írta itt valaki...

bmws 2008.10.20. 10:37:24

Bunkó kis köcsögök.
Nektek miből derült ki, hogy a hölgy nem tud vezetni? Mert mostmár úgy beszéltek róla, mint aki totál béna. Azért mert megállt megnézni, hogy elfér-e, még nem biztos, hogy totál pancser a vezetéshez. Nagyon sok olyan nőt ismerek, akik jobban vezet, mint sok férfi. Nem kell őket folyamatosan fikázni. Inkább az ilyen leógecc féle barmokat kéne eltakarítani az utakról...
A teherautósok nagy része meg fas*kalap. Mennek mint a barom, mintha mi sem számítana, mert egy méterrel feljebb ülnek. Azt hiszik, nekik mindent szabad, mert mindenkit eltaposnak.

Lunitari 2008.10.20. 10:38:14

"Ühüm. Próbáld meg ezt úgy, hogy a másik fél egy lefóliázott ukrán rendszámú range rover. "

Ühüm...volt már ilyen bár nem ukrán és csak egy bálna merci két kopasszal....Nem mindenki ilyed ám meg mint te. Elárulom szintén egyírányú utcában volt...ők is azt hitték a megjelenés majd megijeszt és nekik lesz igazuk...nevetséges...telefon a rendőrségre ennyit elég volt mondani...gondolom nekik főleg nem lett volna jó, ha belenéztek volna a csomiba...

storyline :) 2008.10.20. 10:38:50

schokobanane 2008.10.20. 10:30:22

Teljesen parttalan a vita, mert fingod sincs róla, hogy mit jelent a funkcionális analfabetizmus. Ez a poszt ennek egy nagyon szép megnyilvánulása, mert ahelyett, hogy képes lett volna a két fél együtt, kooperálva eldönteni, hogy hogyan tud kijutni a szituból, ezt csak egy adak kurvaanyázás után sikerült.

A frusztráltságról annyit, hogy a fejlerúgós hozzászólásod után szerintem nyilvánvaló, hogy kinek vannak elfojtott agressziói, amiket csak regisztrálatlanul, egy nyilvános blogon tud kiélni.

Abból, hogy mi a véleményem a posztról meg ne vonj le különösebb következtetést arról, hogy mennyire tartom be a közlekedési szabályokat. Nyilván minden este, amikor hazamegyek szabályt sértek, mert nem várom meg, mire a hatóságok kirakják a behajtani tilos tábla alá a kivéve célforgalom kiegészítést. Persze, tudom, ne menjek haza, jó lesz a kocsi az után is.

Azt már csak mellékesen említem meg, hogy nem szoktam más közlekedőket inzultálni, nincs szükségem rá, hogy ezzel kompenzáljak... Remélem te is így vagy ezzel... szájkaratés...

craft75 2008.10.20. 10:41:07

"Takarodj már te b*dös ribanc, beb*szom a szélvédődet, a jó k*rva any*dat! ..."

az Ő részéről sikeresen elhelyezte kettejük kommunikációjának alapkövét.

storyline :) 2008.10.20. 10:41:21

Lunitari 2008.10.20. 10:38:14

Most már illene eldönteni, hogy akkor inkább inzultálok, vagy inkább félek, mert mindkettővel meg lettem vádolva :)

karotta 2008.10.20. 10:41:58

craft :oD

Lunitari 2008.10.20. 10:44:12

"hogy képes lett volna a két fél együtt, kooperálva eldönteni, hogy hogyan tud kijutni a szituból"

Baz nemigaz, hogy nem érted. Amit fent leírtál az egy kereszteződésnél (4-es jobbkezes) igaz, ahol egyszerre ér oda 4 autó minden írányból...
Itt nincs miről kooperélni vazze...takarodjon hátrafelé ha már volt olyan barom és behajtott és ne ő jártassa a pofáját...(kivéve célforgalomról szó sem volt)

Nyomek 2008.10.20. 10:45:13

Cyric: a szívemből beszéltél.

okoskodás ON:
Egyébként ez a blog gyengéje, hogy jogi eseteket egyoldalúan állít be és von le következtetéseket. A kommentelők is ennek fényében a postíró mellett anyázzák a másikat, de hol marad a "hallgattassék meg a másik fél is" elv?

Ez egyébként az egyik legidegesítőbb dolog, amit a postíró művelt, miszerint - gondolom indexelés nélkül - megállt, majd ácsorgott egy kicsit a parkoló autók mellett, miközben a szembejövő utat adott neki. Nem csoda, hogy bepöccent, feltételezhetőleg azt gondolhatta, hogy ez az álló, akadályozó autó "megbünteti" őt vélt vagy valós sérelmek miatt (vagy csak egyszerűen balfasz).

DE: Nem csak az a lényeg, hogy ki viselkedett bunkón (a másik szerint!), hanem az, hogy az tényeket egyoldalúan ismerjük, és ezekből messzemenő következtetések nem vonhatók le.

okoskodás OFF

Lunitari 2008.10.20. 10:46:04

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.20. 10:41:21

A leírtak alapján, ha egy nő van veled szemben akkor inzultálsz, ha egy ukrán terepjárós akkor félsz ;)

storyline :) 2008.10.20. 10:47:30

"Lunitari 2008.10.20. 10:46:04
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.20. 10:41:21

A leírtak alapján, ha egy nő van veled szemben akkor inzultálsz, ha egy ukrán terepjárós akkor félsz ;) "

Ha pedig egy család jön, a férfiakat megölöm, a nőket megerőszakolom, a gyerekeket meg eladom rabszolgának :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.20. 10:47:37

ha egyirányúban szemben jön velem, és nem villog a tetején kék lámpa, félre sem állok. tolasson a bús picsába, vagy hívjon rendőrt.

Lunitari 2008.10.20. 10:47:40

Nyomek 2008.10.20. 10:45:13

LOL. Ennyi erővel semmi értelm a postolásnak, mert honnan tudjuk, hogy valóban egyírányú utca volt-e...stb stb Gratulálok neked is ;)

Aqweren 2008.10.20. 10:48:30

Igenis, a női vezetők húzzák be fülüket-farkukat, akkor is ha igazuk van, és örüljenek hogy nem darálják be őket kocsival együtt :DD

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.20. 10:48:40

hogy egyértelmű legyen az egységsugarú kötekedőknek is:

ha egyirányúban ROSSZ IRÁNYBÓL szemben jön velem, és nem villog a tetején kék lámpa, félre sem állok. tolasson a bús picsába, vagy hívjon rendőrt.

richelieu 2008.10.20. 10:49:24

Véreim, itt álljunk meg egy percre!

Döcvan úgy látom megingathatatlan profi.
Beír egy abszurd kommentet, ami röviden: ha bemész egy egyirányúba szabályosan, és szemből jön egy szabálytalan, akkor szállj ki, rúgd seggbe és kvaanyázd le saját magad, fejeld le a saját visszapillantó tükrödéet, majd menj haza, és mondd meg a gyermekeidnek, hogy nem vagy az anyjuk, és alkalmatlan vagy mindennemű társas kapcsolatra. Ezután pereld be magad a tv ügyvédjében és vonulj illegalitásba Nicaragua valamely eldugott szegletében....

Aztán persze erre érkeznek itt feldühödött válaszok, teljes joggal, erre viszont már Dövan úgy reagál, mint egy talpig úriember, kikérve magának a pikírt hangnemet.

Bazz...mekkora profi.

Politikus-e vagy Dövan?

Lunitari 2008.10.20. 10:49:40

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.20. 10:47:30

Szemét tömeggyilkos vagy, jah és lenyúltad a múltkori Postból a funkciónális analfabéta kifejezést is :)))

storyline :) 2008.10.20. 10:51:49

"Hammer · autoskartya.blog.hu 2008.10.20. 10:48:40
hogy egyértelmű legyen az egységsugarú kötekedőknek is:

ha egyirányúban ROSSZ IRÁNYBÓL szemben jön velem, és nem villog a tetején kék lámpa, félre sem állok. tolasson a bús picsába, vagy hívjon rendőrt. "

Nem egyszerűbb hagyni mindenkit haladni, ha el lehet férni? Utána még mindig lehet tolatni, emberkedni, rendőrt hívni.

3r019 2008.10.20. 10:52:27

Mivel nő írta a postot,ezért egészen biztos,hogy ő hajtott be szemben a forgalommal.Örüljön neki,hogy a hivatásos kísérletet tett arra ,hogy elengedje.

Tightend 2008.10.20. 10:53:33

Hivatásos sofőr? Kisteherautón? Nem túl valószínű. Egyébként meg a munkaadója ezért nem fogja kirúgni, még csak szólni se fog, mert kit érdekel mit csinál ha időben odaér.

Nekünk egyszer telefonáltak a céghez, hogy a futárunk motorján árpádsávos Nagymagyarország matrica van és hogy ezt hogy képzeljük, meg stb. (igaz, hogy minden második autón lassan ilyet látsz de mindegy). Nem tudtam sírjak-e vagy röhögjek.

Egon 2008.10.20. 10:54:15

Az olyan hogy tud vezetni, aki bemegy egyirányú utcába rossz irányból???? Az autó vezetési tudáshoz a kresz ismerete is hozzá tartozik.

Lunitari 2008.10.20. 10:57:06

"Nem egyszerűbb hagyni mindenkit haladni, ha el lehet férni? Utána még mindig lehet tolatni, emberkedni, rendőrt hívni.

Nem hiszem el...NEM NEM EGYSZERŰBB. Ha mindenki hagyja, akkor mindennapos lesz ez is mint a tönni szabálytalankodás.....

storyline :) 2008.10.20. 10:57:17

richelieu 2008.10.20. 10:49:24

Legalább pörög a blog. De semmi ilyet nem írtam, mint amit kifogásolsz, még közelében sem jártam:)

A szitut magát úgy tudom elképzelni, hogy nő simán odacsorog az autóval, teher előrrébbhúzódik, amikor látja, hogy nem biztosan fér el, ekkor már feltehetőleg sikerül, mindenki boldog és megy a maga útjára.
Ha sofőr barátunk gyakran csinálja ezt, akkor előbb-utóbb utoléri a törvény keze.

Azért gondolom sokan voltak már ilyen nehezen, de szépen lassan elférünk szituban........

Rong 2008.10.20. 10:57:43

Egon 2008.10.20. 10:54:15
"Az olyan hogy tud vezetni, aki bemegy egyirányú utcába rossz irányból???? Az autó vezetési tudáshoz a kresz ismerete is hozzá tartozik. "

Á dehogy is... autót vezetni nem nagy kunszt. A KRESZ ismerete a közlekedéshez kell. Na ezt nem tudja mindenki.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.20. 10:57:53

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.20. 10:51:49

"Nem egyszerűbb hagyni mindenkit haladni, ha el lehet férni? Utána még mindig lehet tolatni, emberkedni, rendőrt hívni."

de. ha nem akadályoz, kényelmesen elférünk, akkor leszarom, pont. de a postban leírt szituban nem.

Jimboo 2008.10.20. 10:58:02

Kedves Hozzászólók!

Kérem, hogy kicsit gondolkodjunk… Egy kicsit engem megdöbbent, hogy a kommentelők nagy része a szabálytalanul közlekedőnek ad igazat, és lehúzza a szabályosan közlekedőt pillanatnyi bizonytalankodása miatt. (Feltételezve azt, hogy a hölgy valóban az igazságot írta le, de mi csak ebből tudunk kiindulni.)

- Sajnos magam is sok szabálytalankodóval kerülök szembe a közlekedés során, és igyekszem megoldani a helyzeteket úgy, hogy mindenkinek jó legyen és tudjon haladni. DE! Miért kockáztassa valaki az autója (és mások autója) épségét, ha szabályosan közlekedik? Ha úgy látom, hogy nem férek el, miért kockáztassam, hogy meghúzom a másik autóját, letöröm a tükrét, plusz a sajátomat is, ezzel sok tízezer/százezer forintos kárt okozva mindkét kocsiban, csupán azért, mert valaki úgy gondolja, hogy rá nem vonatkoznak a szabályok. Ki lesz a hibás, ha nekimegyek az út szélén parkoló autónak? ÉN! A szemből jövő jóember meg röhög a markába, hogy milyen béna, és szépen elhajt….
- Ma Magyarországon a közlekedésben még egyelőre a KRESZ az irányadó, és senkinek sincs joga ezt megszegni, pláne, ha ezzel még másik vagyontárgyát veszélyezteti is, bármily fontos dolga is van. Az, hogy valakit hajt a főnöke, nem oka arra, hogy megszegje a szabályokat. A rendőrnek is ezt mondja: bocs, dolgom volt? Ha nem bírja ezt a munkát, keressen másikat… Extrém példát mondok, de ha mondjuk ebben az utcában el gázolt volna egy szabályosan közlekedő biciklist, akkor is azt mondjuk, hogy „szegény sofőr, kizsákmányolja a főnöke, csak ezért tette” és hülye a kerékpáros, mert szabályosan közlekedett? Nagy mázli, hogy nem súlyosabb eset történt….
- El kell fogadni, hogy nemcsak Schumacher vezetési tudásával rendelkező emberek vannak az utakon, hanem gyengébbek is, akik tökéletesen közlekednek esetleg „rendes körülmények” között. (Egyébként az egyik közeli karosszéria-lakatos üzem tele van az „önbizalomtól duzzadó” autóstársaink kocsijaival, amiket javításra hoznak be…)
- A hangnemről pedig nem beszélek; autózás közben mást sem hall az ember….

Próbáljunk már meg szabályosan közlekedni, ha meg mégis valaki szabályt szeg, fogja be a száját és laposkúszásban menjen el onnan.

Lunitari 2008.10.20. 10:59:55

3r019 2008.10.20. 10:52:27

"Takarodj már te b*dös ribanc, beb*szom a szélvédődet, a jó k*rva any*dat! ..."

Ebben nem látom, hogy azt mondta volna a hölgyre: - szabálytalan volt.

schokobanane 2008.10.20. 11:02:20

Dövan,
1. Regisztrálni lassú és unalmas. Ha épp nem kell, kihasználom olyan helyzetben, amikor nem értek egyet egy hozzászólással, adott esetben a tiéddel. Ha egyetértenék, akkor minek? Egyébként más blogokon regisztrálva vagyok.

2. A poszt arról szólt, hogy a két fél nem tudta megoldani a problémát, pontosabban a szabálytalan fél eleve nem is gondolt arra, hogy tán neki kéne megoldania. Ilyen helyzetek mindennap akadnak, és ebből lesznek posztok egy autósblogon, tudod. Ez meg mán csak ilyen helyzet, hogy utána kommentek is születnek. Jé.

3. Számomra teljesen világos volt az elejétől, ki az, aki nem képes szöveget értelmezni. Be sem írtam volna semmit, ha nem olvastam volna az ostobaságaidat, amelyek valóban felidegesítettek. Bár belátom, tényleg parttalan a vita.

4. Most pediglen az jön, hogy engem leutolsószómániázz, figyelj, el ne téveszd. Aztán majd én is írok valamit, hátha arra is tudsz valamit írni.

ehh...

Lunitari 2008.10.20. 11:03:35

"Na ezt nem tudja mindenki."

Rong, pont te mondod ezt? Emlékszel még a körforgalomra? :)))) Peace

Gábor 2008.10.20. 11:09:46

Hát én csak ámulok bámulok. Hogy a csodába lehet a feketét fehérnek magyarázni, méghozzá ilyen irdatlan ocsmány módon. Tényleg itt tatanánk már. Valamikor a rendszerváltás előtt sokat foglalkoztatott az ország elhagyásának gondolata. Aztán jött a remény, hátha.
2006 ősze óta már megint gondolok néha a távozásra.
Maradjon itt a sok tahó. Felőlem aztán mehetnek egymással szembe az egyirányú utcákban. Meg agyon is ütheti majd egyik a másikat ha éppen úgy tetszik. Meg kuncsoroghatnak a segélyeikért is a be nem fizettet adóik terhére. És remélem hozzájuk hasonló lesz már teljesen a rendőrség is, csakhogy megértség egymást. Nekik végül is ez kell. Így lesz igazi a demokrácia.

storyline :) 2008.10.20. 11:12:03

Jó, mind1, a szitu nyilvánvalóan megoldható volt, mert végül elfértek. Az első kommentet tartom, hogy egy ilyen helyzethez általában két tyúkagy kell a kormány mögött. Az egyik aki a helyzetet teremti, és a másik, aki felveszi a kesztyűt.

Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki :)

tocibacsi 2008.10.20. 11:15:23

Volt hasonló szitum, igaz, nem egyirányú utca, csak pusztán a parkoló autók miatt "egysávúsított" 2 irányú utcában. A "szőkep*csa nagymerciben" című állatfaj jött szembe, bőven volt hely, ahova félrehúzódhatott volna, de csak jött, telefonált, és úgy gondolta, majd én fogok 5 autót visszatolatni, mert neki macerás lett volna telefonnal a kezében 2 autóval hátrébb egy bazinagy üres helyre félreállni...

Megálttam szépen vele szemben. Erre magyarázni meg mutogatni kezdett. Szürkület volt, lámpém égett. Mikor már nagyon csúnyákat mutogatott, lekapcosltam a lámpát, felkapcosltam a belsőt, leállítottam a motort, kivettem a slusszkulcsot, megmutattam neki, majd szépen karba tettem a kezemet, és hátradőltem az ülésben...

Megtanult tolatni. A türelem és a nyugodt hozzáállás csodákra képes, nem? :D

nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2008.10.20. 11:16:56

"hivatásos sofőrünk..."
elég unalmas stílusban jönnek mostanában a posztok :(

Rong 2008.10.20. 11:20:12

Lunitari 2008.10.20. 11:03:35
"Na ezt nem tudja mindenki."

"Rong, pont te mondod ezt? Emlékszel még a körforgalomra? :)))) Peace "

Mondtam én, hogy tudok közlekedni? Soha egy szóval sem :))))

Majjom 2008.10.20. 11:20:47

Eszembe jutott egy mese két kecskéről egy hídon...

Normális vagyok? 2008.10.20. 11:31:47

Emberek (vagy tudom is én mik vagytok)!!!
Térjetek már észhez!!!!
A NŐK is tudnak vezetni, mondom ezt úgy hogy férfi vagyok.
Én sem méricskéltem volna, hisz nem az én saram, hogy ő rossz helyen fordult be, vagyis megvártam volna még KI TOLAT. Ha meg Qrva anázik akkor meg egy mosollyal válaszolok neki hadd legyen még idegesebb majd elpattan egy ér az agyában.
De amint látom itt "mindenki" (tisztelet a kivételnek) a szabálytalankodót védi, aki meg szabályos az pusztuljon, pláne ha nő.
Nem is kéne több posztot írni, hiszen felesleges, hiszen idejönnek kis taknyosok, akik szerintem még életükben nem vezettek, max. dodgem-et és elmagyarázzák, hogy miért volt igaza a káromkodó szabálytaln thaó parasztnak. ennyit erről.

0xFFFF 2008.10.20. 11:32:05

Mondjuk én a csaj helyében méregetni sem szoktam. Én vagyok a szabályos, tolasson a másik seggarc. Tőlem ki is szállhat és kezdhet erős is lenni...szeretem az erőset.

kkritt 2008.10.20. 11:36:55

dövan és társai:
Minden tiszteletetem a tietek! Le akalappal!
Mindig megálltam, a pirosnál,és így rengeteg időt vesztettem, de magamévá téve az álláspontotokat, erre ne lesz többé szükség! Majd felhajtok a járdára, a gyalogosok meg huzzanak az anyjukba, vagy próbáljanak kikerülni! Biztos meg lehet velük beszélni. De mit is beszélek, ha én vagyok az első a lámpánál, majd egyszerűen áthajtok a piroson a többiek meg csak nem olyan bénák, hogy nem tudnak kikerülni. Különben is: mi értelme a szabályoknak!
Hálásan köszönöm! Megvilágosodtam!

storyline :) 2008.10.20. 11:38:56

kkritt 2008.10.20. 11:36:55

Köszönjük Emese, leülhet egyes.

Senki nem írta, hogy le kell szarni a szabályokat, végig arról volt szó, hogy nem így kellett volna a helyzetet megoldani.

kkritt 2008.10.20. 11:45:30

Dövan:
Én is erről beszélek Nyuszó Muszó. Átmegyek a piroson és megbeszéljük!

rolodex 2008.10.20. 11:51:08

hello,

itt a posztíró.
Látom, néhányan leragadtak pár dolognál. Néhány további infó akkor még:
- sajnálom a "szőke nős" hozzászólásokat - barna vagyok. :-) 17 év és több 100ezer km balesetmentes vezetés van a hátam mögöm, egyébként pedig nem gondolom, hogy mentegetőznöm kellene, csak azért, mert nőnemű vagyok...
- a "helyzet felmérése" kb.2-4 másodperc volt, nem tudom, hogy hol írtam, hogy ez nekem percekig tartott volna?!
- nem fértem el - Matizzal elfértem volna :-O -, de ez egy nagy családi autó volt és mint olyan, nem tudjuk nélkülözni - és nem is akarjuk...
- ha mégis megpróbálok elmenni mellette és "lekarcolom az oldalát" és rendőrt hívunk, akkor ő azt mondja, hgy parkolt, és én vagyok a hibás - mert ugye álló autó nem lehet hibás. Nos ehhez a macerához sem volt kedvem és időm sem.
- mivel a környéken lakunk és az utcán parkolunk, így nem szerettem volna mély nyomot hagyni a sofőrben - nehogy esetleg egy csendes éjszaka arrafelé jövet tényleg betörje a szélvédőnket... Szóval a "felmérem a helyzetet"-ben az is benne volt, hogy ez bizony egy idegbeteg.
- a "hivatásos" szót azért hangsúlyoztam, mert ugye a jog szerint nekik fokozottabb elővigyázatossággal kellene az úton közlekedni...
- a "felnyomom a munkáltatójánál" megjegyzéssel arra próbáltam utalni, hogy bizony nem jó az senkinek (se a kommentelőknek, sem a kommentelők anyukájának/feleségének/gyerekének), ha egy ilyen idegbeteg autós napi 8-12 órát van az utakon...
- és a hallgattassék meg másik fél is: mint ahogy mondtam, legközelebb megjegyzem a rendszámát, és benyomom nektek. Kérdezzetek majd tőle, ok?

Szóval köszi a kommenteket, örülök, hogy néhányan rájöttek a lényegre:
van olyan helyzet, amikor komoly anyagi kiadást nem hajlandó az ember kockáztatni, csak azért, mert előzékeny akar lenni mással (szabálytalankodóval!) szemben. És még egy szót sem szóltam arról, hogy a kis lelkemnek milyen rosszul esett ez a nyílt - verbális - aggresszió.

üdv rolo

storyline :) 2008.10.20. 12:20:07

"kkritt 2008.10.20. 11:45:30
Dövan:
Én is erről beszélek Nyuszó Muszó. Átmegyek a piroson és megbeszéljük! "

Aham, biztos érzed a különbséget az egymás mellett elcsorgás és a piroson való átmenés között.
Ugye?

kkritt 2008.10.20. 12:24:33

dövan:
Jaaaa értem!!! Azt is eldönthetem, hogy nekem mi a súlyos szabálysértés! De jó, akkor majd erre hivatkozok balesetnél! Szóval ha egyirányuban csattanok frontálisan és meghal valaki, az nem olyan súlyos! Értem. Köszi.

mohaa 2008.10.20. 12:26:11

"Aham, biztos érzed a különbséget az egymás mellett elcsorgás és a piroson való átmenés között.
Ugye?"

Mindkettő szabálytalan. Egyébként mi lenne a különbség?

Nyomek 2008.10.20. 12:28:26

Lunitari:
"LOL. Ennyi erővel semmi értelm a postolásnak, mert honnan tudjuk, hogy valóban egyírányú utca volt-e...stb stb Gratulálok neked is ;)"

Pontosan ezt akartam mondani. Nincs sok értelme egymást anyázni, amíg nem tudjuk a helyzet ÖSSZES részletét PONTOSAN, OBJEKTÍVAN (videó, fotó? de még az sem biztos, hogy elég!). Ráadásul csak az egyik fél szólalt meg.

Miért gratulálsz és miért LOL? Azért, mert megértetted, hogy mit akartam mondani?

storyline :) 2008.10.20. 12:33:29

Srácok, szálljatok ki az autóból, nem vagytok alkalmasak a közlekedésre, ha nem érzitek a különbséget. Pont a magatokfajta miatt kell lassan mindent úgy szabályozni, hogy egy egyirányú utcában mennyi a megengedett sebesség, ha száraz az út, mennyi ha vizes, mennyi ha még sötét is van ezen felül, közvilágítással, vagy anélkül. Mert eszed nincs, hogy felmérd a különbséget.

Kkritt, annyit azért elárulok, ha azért csattansz frontálisan egy egyirányú utcában, mert valaki oda szépen becsorgott, esetleg lehúzódott, hogy elférjetek, te meg belemész 50-el, mert engedi a szabály, hogy annyival menj, téged is ki fognak hozni hibásnak, és nem alaptalanul.

Dehát ti önkéntes rendőrök vagytok, jobban tudjátok.

És még egyszer: tudom, én se menjek haza, mert valaki elfelejtette kirakni a kivéve célforgalom táblát...

Jacques Foche 2008.10.20. 12:36:46

A kommentek konklúziója: Adott egy hülye paraszt, aki bemegy az egyirányú utcába, természetesen menetiránnyal szembe. Jön szembe egy szabályosan közlekedő autós, aki történetesen nő, majd emberünk jól leugatja, mert kulturált és udvarias. Ki a hibás? Hát persze hogy a nő. Há' hogy a picsába' ne?

Ez azért egy kicsit szánalmas.

mohaa 2008.10.20. 12:38:09

"Pont a magatokfajta miatt kell lassan mindent úgy szabályozni, hogy..."
Vagy talán inkább azok miatt, akik megmagyarázzák, hogy de "én csak épp becsorogtam gyök 2-vel és egyébként sem történt semmi súlyos és hát különben is".

craft75 2008.10.20. 12:49:56

A részemről leszarom hogy bejön velem szembe az egyirányúba -nem érdekel, az Ő dolga.
A probléma az, hogy nincs ideje 5-10 mp-et várni a szabályosan közelekedő emberre, hanem leugatja (és még nem is feketeukránterepjáróból) ahelyett hogy megköszönné.
Ilyenkor hol a "forgalom indokolatlan akadályoztatása" kresz paragrafus ?

Sugi77 2008.10.20. 12:55:26

Azért durva, hogy azt várja el a többség egy nőtől, hogy valami idegbeteg faszfejjel szemben álljon ki. :(( Már aki nem mondja ki egyértelműen, hogy a nő a hülye....

kkritt 2008.10.20. 13:01:30

Kedves dövan:
Vannak szabályok amiket be szoktál tartani? Aki a tiedéhez hasonló posztott ír az önmagát akarja igazolni saját maga előtt, mert ő se tartja be a szabályokat, ezért arra kérlek ne mentegesd a kisteher vezetőjét/magadat, ne bántsd a vétlen sofört, barátkozz meg a gondolattal, hogy a "lesz@rom a másikat" "emberek" népes csoportjába tartozol, és reméld, hogy az általad "rugalmasan" kezelt szabályok áthágásával nem ölsz meg senkit.
A Te szavaiddal:
Köszönjük Emese!

Papucsférj 2008.10.20. 13:05:00

Velem meg az asszony üvöltözik az anyósülésen ha némi agresszióval lépek fel az efféle barmokkal. Csak tudnám, hogy ilyenkor mi a f@szért ad igazat annak a baromnak, aki szembe jön.
Elválok.

storyline :) 2008.10.20. 13:07:58

kkritt 2008.10.20. 13:01:30

Te ostoba, szó nem volt az én szabálykövetésemről. De igazad van, majd megtanítom az asszonynak, hogy emberkedjen, meg oktasson mindenféle állatot a szabálykövető magatartásra, hátha egyszer fejbeverik.

kkritt 2008.10.20. 13:20:52

Dövan:
Semmi baj, Dövan, semmi baj. Nyugodj meg. Tudom nehéz az igazsággal szambenézni, de ha kérhetem ne tanítsd meg az asszonyt emberkedni, erre semmilyen utalást nem tettem. Esetleg telefonálásra taníthatod, ha már ennyire előtört belőled a pedagógus.

storyline :) 2008.10.20. 13:30:16

Figyelj Kkritt, szerinted mennyit foglalkozik azzal a rendőrség, hogy egy kisteher behajtott szembe a forgalommal? Foglalkozik vele, ha az összefut egy járőrkocsival, de azért, mert valaki betelefonál, még nem fognak kéklámpával a helyszínre rohanni, mert nincs értelme.

Olyan ez, hogy ha ellopják a pénztárcádat a villamoson, akkor nem fognak DNS mintát elemezni azért, hogy meglegyen a tolvaj. Mert nem éri meg. Akkor sem fogják megcsinálni, ha 100%osan meglehetne a tolvaj. És mielőtt valaki megvádolna, nem szoktam bukszát lopni, és nem pártolom a tolvajlást.

_-_- 2008.10.20. 13:52:55

Kisteherautóval hivatásos sofőrnek forgalommal szembe is be szabad hajtani egyirányú utcába, de csak felkapcsolt reflektor és figyelmeztető hangjelzés (qrvaanyázás) mellett. A poszt írója nem is értem, hogy mehetett át a kresz-vizsgán.
Egyébként éljen a reg. nélküli kommentelés!

Nell 2008.10.20. 13:55:27

Tudjátok mit? A lényeg a lényeg, (tisztelet a kivételnek!!!)de nagyon sok "mai fiatal",aki még ffi-nak is vallja magát:NEM TUD VEZETNI!!!!!!!!Ja,és a táblákat meg kellett volna tanulni,nem fél disznóért venni jogsit apucinak.....:)

Nell 2008.10.20. 13:57:46

Nagyon sok ember,aki férfinak vallja magát NEM TUD VEZETNI és fél disznóért nem kapott apuci "táblaismeretet" a fiacskájának....:)

Lunitari 2008.10.20. 14:00:11

Dövan, látom azóta sem tértél észhez :))) Elárulom nekemhúzott egy teherautó a kanyarodó sávból majd megállás nélkül tovább ment, pedig a piros lámpánál mondtam neki, hogy ez cserbenhagyás. 15 perc múlca a rendőrők kint voltak és felvették a jegyzőkönyvet az autó sérüléséről. Másik..gyorsforgalmi..barom cikázik előzget agyamat felbasz...veszélyeztet mindenkit..telefon őrsre a gyorsforgalmi másik végén röhögve néztem hogy kiszedték a sorból:) Ezúton üzenem neki ezt beszoptad :) Ha épp van az adott helyen rendőr jönni fognak hidd el.

storyline :) 2008.10.20. 14:06:34

Lunitari 2008.10.20. 14:00:11

Lunitari, ha neked megy az más tészta. De ha hiszitek, ha nem, egy egyszerű mellékutcás forgalommal szembeni behajtásért nem fognak odarohanni, tényleg csak akkor, ha van járőr a közelben. Ráadásul egy egyszerű esetben nem is illik fenntartani a segélyhívót, miközben lehet, hogy valakit közben ölnek, és azt hallgathatja, hogy kérem várjon a kezelő jelentkezéséig. (Vagy még a sípszó előtt hagyjon üzenetet, ugye)

A cikázóval is max akkor tudnak eljárni, ha látta a rendőr az esetet, esetleg vállalod a tanúskodást, és többen vagy, mint a cikázó, vagy ha netalán nincs meg az izzókészlete egy olyan autóban, amely használati utasításában az áll, hogy vidd szervízbe az izzócseréhez.

Lunitari 2008.10.20. 14:12:26

Ja javaslom akinek egyébként is sérült az autójának elejen ne legyen rest a vele szembe jövő autóba belehajtani (elég 30-al nehogy sérülés legyen :)) ha az szabálytalanul az egyirányú utcában közelít felé. Javaslom a zebrán való átszáguldozást is, mivel csak ha nekimegyek az a gond...stb stb...Dövan neked nem a szakítós blogon a helyed? :))

Lunitari 2008.10.20. 14:22:09

Ahogy én látom:

Faszi gondolja megkockáztatja az egyírányút, mert arra közelebb és nem jön senki. Egyszer csak jönnek szemben és ő lehúzodik....na itt a hiba. Ha akkora fasz lennék, hogy meg is lépném ezt, de rábaszok (jönnek szembe), akkor sűrű elnézést integetve tolatnék a következő kanyarodási pontig, ahol elhúzhatok a szabályosan közlekedők útjából. Azok a legundorítóbb "emberek" akik szabálytalankodásuk ellenére még neki állnak feljebb. Az ilyeneket eltiltanám a vezetéstől egy életre.

storyline :) 2008.10.20. 14:29:45

Lunitari 2008.10.20. 14:12:26

De lehet, mert ott jobban tolerálják viccként azt, amit itt nem :D Így ott kevésbé durvul el a vita :D

Pistike911 2008.10.20. 14:43:27

Azért szomorú azt látni, hogy a sok hímnemű egyedből - akik alapesetben a mellüket verik, hogy ők micsoda férfiak - pont akkor nem jön elő a férfi, amikor szembetalálkoznak egy nővel. Nem született mindenki grál lovagnak, de szerény, nyomott, degenerált véleményem szerint pont ilyen esetekben kellene elővenni a leglovagiasabb, legúriemberibb mentalitásunk és segítenünk, óvnunk a gyengébb(nek tartott) nem képviselőit, még abban az esetben is, ha esetleg láthatóan nem nekik van igazuk, vagy lerí az illető hölgyről, hogy nem feltétlenül a vezetés a legerősebb oldala. Így talán igazolás t nyer a hímtag és a (optimális esetben) két here birtoklása.
Férfiként letámadni egy jóval gyengébb nőt nem csak a legkisebb energiát igénylő cselekvés, de számomra az egyik legundorítóbb is egyben.

Halkan jegyzem meg, hogy a férfi társadalom eme önnön magát prominens képviselőnek tartó rétege - abban az esetben, ha a szenvedő hölgy a felesége - fagyott fókatetemmel veri végig a városon a bunkó férfi autóst.

A szitu tiszta. Egyirányú útra, forgalommal szembe hajtott be a delikvens. Egy köcsög a fára. Nekiállt dudálni, káromkodni. Még egy köcsög a fára. A másik alany egy nő volt. Még egy köcsög a fára.
Akinek meg ennyi köcsög van a fáján, az másszon fel rá negyediknek.

Végezetül bár a regisztráció már nem szükségeltetik a kommentekhez, attól még próbáljuk már kerülni az "akkor a mentő sem hajthat be forgalommal szembe" jellegű demagóg dumákat (a KRESZ világosan leírja fent nevezett szituáció lehetőségét és a megkívánt reakciót), ti. a pék furgonján - a mentővel ellentétben - nincs kék fény és sziréna!

Baráti üdvözlettel:

a még mindig bájosan tökéletlen
PISTIKE :)

schokobanane 2008.10.20. 14:54:04

Lunitari, hagyd már, megéri ez? Tényleg a szakítós blogról jön, az a blog pedig nem követel annyi intelligenciát, mint a szabálykövető vezetés és közlekedés.

Dövan, a blogodon a több viccelődés feltételezhetően annak tudható be, hogy egy szakításba kevesebben halnak bele, mint egy esetleges frontális ütközésbe. A hozzászólásszámaid csakazértis-gyarapítása meg már kezd szánalmassá válni.
Eddig naponta olvastam ezt a blogot, s ha nem szóltam is hozzá, virtuális tapasztalatszerzéshez mindenképp nagyon hasznos volt. És persze normális, amíg ide nem jöttél a csöppnyi agyaddal észt osztani. Nem lehetne visszacsinálni az egészet, és inkább felejtenéd el, hogy van ilyen blog? Kérlek.

Lunitari 2008.10.20. 14:58:18

schokobanane 2008.10.20. 14:54:04

Lehet, hogy megéri mert gondolj bele ha jogsija is van Dövan-nak :) Talán sikerül rávezteni a lényegre :)))

Pöttöm 2008.10.20. 16:42:57

Attól, hogy kisteherben ül valaki nem hivatásos sofőr wazzee!!!

storyline :) 2008.10.20. 19:01:59

"schokobanane 2008.10.20. 14:54:04
Lunitari, hagyd már, megéri ez? Tényleg a szakítós blogról jön, az a blog pedig nem követel annyi intelligenciát, mint a szabálykövető vezetés és közlekedés."

Biztos furcsa neked, de ez pont fordítva van :)
És még mindig nem látom, hogy hol jött az a képbe, hogy én mennyire szabálykövetően vezetek.

Mindenesetre, mivel annyira meg vagy róla győződve, hogy te olyan kurva jó, szabálykövető és biztonságos sofőr vagy, menjünk el kettesben egy 1 napos vezetéstechnikai tréningre, a végén van teszt, ha sikeresebben megcsinálod, akkor fizetem a részedet, és nyilvánosan elnézésedet kérem, ha fordítva, akkor ugyanezt elvárom viszont.

foolproof 2008.10.20. 19:34:26

Kedves "Dövan · alaverzum.blog.hu"!

Amikor egyuttmukodesrool meg annak a hianyaarol papolsz, kicsit elfelejted, hogy itt egyertelmuen saros a himnemu tag, aki raadasul meg neki all feljebb, ahelyett, hogy bekussolva es mosolyogva segitene a holgynek. A hiba itt van elrejtve, nem abban, hogy a holgy nem volt elegge elozekeny. A dumad pedig arrol, hogy "csorikamnak biztosan jo oka volt ra, hogy rossz iranyba hajtson be az utcaba", igazan jellemzo, un. keso-kozep-kadar-kori ill. balkani mentalitasra utal. Szabalyok magasrol leszarva, hiszen jo okunk van ra, nemdebar, elvtarsak?

Nagyon fasza macho csavo vagyol, igazi Balkanra valo diszpeldany, ez mar az "ukranrendszamoslesotetitettrangerover"
-es peldadbol konnyen megallapithato volt. Bocs a szemelyeskedeesert, de ahogy elnezem, kihaloban levo eletforma vagy, legalabbis ezen a blogon. Gondolkozz el rajta, hogy miert.

Ja, egyebkent "hivatasos" tehersofor vagyok, csak nem egy Bp.-nek becezett porfeszekben, hanem egy kisse komolyabb (kb. 8 millios) nagyvarosban.

storyline :) 2008.10.20. 20:12:59

foolproof 2008.10.20. 19:34:26

Az egy példa volt, hogy az ennyire együttműködésre nem hajlandó állatfaj mennyire életképes bizonyos helyzetekben. Mer' ő megáll, azt megmutatja! Aztán kiszállnak 3an és jól pofánverik...

"Ja, egyebkent "hivatasos" tehersofor vagyok, csak nem egy Bp.-nek becezett porfeszekben, hanem egy kisse komolyabb (kb. 8 millios) nagyvarosban. "

Ehhez meg külön gratulálok! Ilyen egy sikeres ember! Reméljük kitart a szerencse, és soha nem kell bemenned lezárt területre, mert veled ilyen nem fordulha elő!

foolproof 2008.10.20. 20:39:36

"Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.20. 20:12:59 "

Sajnalom, hogy olyan helyen vagy kenytelen elni(szocializalodni), ahol a "kenyszeru egyuttmukodes" egyetlen alternativaja a pofanveres.

Abba inkabb ne menjunk bele, ki a sikeresebb, egy szoval sem allitottam, hogy ez a melo karrierem csucsa. En legalabb abba pofazok bele, amihez ertek is. Bar "lezart teruleten" nem tudom mit ertettel, de voltam mar hasonlo szituban, igaz oda nem en vezettem, hanem cipofuzo+ nadragszij nelkul vittek;-)

B.GY. 2008.10.20. 22:59:02

Én ilyen esetben kiszállok a kocsiból,bezárom és elindulok gyalog.Látni kellene a sok hülye arcot:)

Perillustris 2008.10.21. 00:56:13

Ilyen egy biciklis, amikor kisteherautóba ül, és elfelejti ezt. Nahát!

storyline :) 2008.10.21. 07:10:53

Nem egyetlen alternatívája, de voltam szemtanúja olyan esetnek, amikor csúcsforgalomban, amikor ráadásul volt 1000 tanú, kiszállt a pajeros és belevert a teher tükrébe nemes egyszerűséggel lezárandó a kialakult vitát. Ezért tartom viccesnek, hogy valaki inkább keménykedik, minthogy hagyja menni a p.csába. Aztán pont ez a fajta az, aki ha melléállnak, egyből elsírja magát. Itt bárki leírhatja, hogy hány kopasz bálnamercist zavart el, mert valaki más egyből tud rá válaszolni, hogy ő kétszer annyit és 3x kopaszabbat. Háppersze'...

Azt meg ne sajnáld, hogy hol kell élnem, legalább lesz mit mesélni az unokáimnak.

HT 2008.10.21. 09:38:51

Naszóval röviden foglaljuk össze az utolsó pár poszt magyarértékelését:
- hát ez a magyar, tipikus, hogy mindjárt rendőrt hív ha nem tud valamit elintézni
- ja hát persze, a birka magyar, hagyja, hogy a bunkónak legyen igaza, nem áll ki magáért
- a magyarok ilyenek, egyből mindenki verekedni akar, ahelyett, hogy rendőrt hívna, vagy hagyná a francba a bunkót
- na ez meg, hogy majd megkeresem a munkáltatóját, ez egy szép magyar hozzáállás

TH 2008.10.21. 11:14:06

Huhh..nem bírtam végigolvasni a kommenteket...
Eredetileg azt akartam mondani, hogy eddigi tapasztalataim alapján valszeg a bejegyzést író nő nem tudta helyesen felmérni az út szélességét, és elfért volna (ezt mondja az általános élettapasztalat), de ahogy itt egyesek nekiestek, az botrány! Lehet, hogy túl bizonytalan volt, lehet, hogy elfért volna, de ettől a szembejövő nem lesz kedvesebb sem szabályosabb, és akik itt beszólnak a poszt írójának, azok elmehetnek azért a francba.

Bárisnya 2008.10.20. 10:14:43
Tökéletesen egyetértek Veled! Ez a stílus azért erősen eltúlzott reakciót jelez a nőkkel szemben...

art 2008.10.26. 02:01:39

én slk-s szőke lánnyal találkoztam egyirányú utcánkban, de olyan bocsánatkérően mosolygott, hogyel is feljtettem, kurva

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.26. 04:28:40

Nem tudom miért kell ötvenszer hangsúlyozni a hivatásos kitételt...attól valaki még nem lesz hivatásos sofőr ha B-s jogsival egy kommersz kéttonás kisteherrel a szirszarját teríti a városban, de tegnapelőtt még suszter volt. Holnap meg BKV ellenőr...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása