Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A mercis a parkolóban is király

2009.01.06. 07:59 :: Kisikasa

Úgy tűnik a parkolók és az ML Mercik különleges kapcsolatban állnak egymással. Korábban mindjárt két példány foglalta el a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyeket egymás mellett. Ezúttal pedig Zapika baja gyűlt meg egy száguldozó jóemberrel, aki persze nem szeppent meg, mikor kérdőre vonták.

A szeretet ünnepe előtt egy nappal, december 23-án történt az eset. Már majdnem mindenki szereti egymást.

A győri Interspar parkolóban természetesen rengeteg autó, nem kevesebb karácsonyi bevásárlást intéző emberrel. Én is eme lázban égve tettem ezt párommal. Már tele volt a bevásárló kocsi, a parkolóban tarottunk az autónk felé, mikor hallottam a hangot. Dízel volt, nem négy hengeres, sípolt a turbó, és nagyon pörgött a motor. Tudtam, valaki ezerrel jön. Hátra sem néztem, ahogy a párom sem, de mivel a hangból tudtuk, hogy ez bazi gyorsan jön, lemenekültünk az út szélére. Már amennyire ezt egy parkolóban ugye lehet. Én balra, a barátnőm jobbra. Ekkor az ordító motorhangból nagy fékezés lett, és megállt az autó a barátnőm mögött 15 centire!!!! Ennyin múlott, hogy el ne üsse. Jé, egy ezüst Mercedes ML volt.

Én széttárt karokkal nézek a sofőrre, közben kérdezem, hogy miért kell egy emberekkel teli parkolóban száguldozni. Erre kiugrik a csávó, jön felém, hogy az anyámnak pofázzak, meg ki vagyok én buzi, meg köcsög, hogy itt magyarázok. Alapból nyugodt gyerek vagyok, nem szeretek verekedni, de itt nem álltunk messze ettől a dologtól. Megint csak megkérdeztem, hogy miért száguldozik, de meg sem hallotta, csak mondta, hogy mekkora fasz vagyok. Mielőtt visszaült a kocsiba, még lekurvázta a barátnőmet.

Na ekkor pattant el a cérna, és megindultam, hogy na akkor most kiszedem, de a barátnőm lefogott, a csávó, meg jó nagy gázzal, ahogy érkezett, el is hajtott. Olyan pipa lettem, hogy elfelejtettem megjegyezni a rendszámát, csak arra emlékszem, hogy JZ-vel kezdődik. Ekkor vettem észre, hogy egy csomó ember állt akkor már körülöttünk, és néztek. Egyik meg is jegyezte, hogy nem érdemes ezen idegesíteni magam, majd nekimegy a falnak. Iszonyú ideges voltam...

Tudom, neki szabad a parkolóban is 50-nel menni, mert az ML Merci jól megy... Én a Cliómmal ezt nem tehetem...

Végül annyit, hogy sosem voltam annak a híve, hogy pl. karcoljuk meg az autót, mert utáljuk a sofőrt. Az autó nem tehet róla, hogy paraszt a gazdája. De nem tudjátok, az ML Mercin is olyan jó kis felállós, letörhető csillag van? Asszem most kivételt teszek, megismerem az fejét...

176 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak sztereotípia veszélyes parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.01.06. 10:45:09

Egyszer olvasnék egy olyan postot, amiben az 1.0 Suzuki Swiftes a balfék :D

TH 2009.01.06. 10:45:25

@tehenke: Ez nagyon életszerű. Majdnem elgázolják a gyereket/feleséget, de miután megmenekültek, eszedbe sem jut, hogy legalább leordítsd a haját az elmebeteg autósnak, ugye?

forallmankind 2009.01.06. 10:45:37

@tehenke:
te nekem már bőven bizonyítottál a véleményeddel! nincs mondanivalóm számodra a már említett idióta barmon kívül!

Aszfaltbetyár (törölt) 2009.01.06. 10:46:08

@tehenke: idezek:
"Tudtam, valaki ezerrel jön. Hátra sem néztem, ahogy a párom sem, de mivel a hangból tudtuk, hogy ez bazi gyorsan jön, lemenekültünk az út szélére. Már amennyire ezt egy parkolóban ugye lehet. Én balra, a barátnőm jobbra."

tehat elugrottak, a mercis paraszt megallt vegul is, es utana "integetett". ebben az esetben meg kellett volna koszonnie a parasztnak? vagy inkabb leorditania a fejet?

ZapikaZapika 2009.01.06. 10:48:39

@tehenke:
Akkor még egy kis részlet, hogy értsd: Az autónk a jobb oldalon állt, kb 8 méterre az affértól. Mikor hallotuk, hogy jön valami, nekem a jobb oldal még messze volt, ezért visszatakarodtam balra. A csajom meg már átért. Gondoltam elmegy az emberünk, és jó. De már tudod, mi lett...

Piraeus 2009.01.06. 10:48:41

@Xebulon: Na egy újab komplexusos, aki igyekszik a sértettet elkövetőnek, az elkövetőt sértettnek beállítani, hogy felfigyeljenek rá.
Sikerült.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.01.06. 10:50:19

A helyzet az, hogy mindíg, mindenkinek igaza van. :)

A mercisnek azért, mert miért középen mennek?
A posztolónak meg azért, mert nem kell száguldozni és anyázva, verekedésre szólítani fel a másikat.

Sok a figyelmetlen mindkét részről! Sokáig a saját családommal is kűzdeni kellett, hogy a "vásárlási lázban égve" ne középen közlekedjenek a parkolóban, és nézzenek szét ott is, ha átmennek! Az ok kurva egyszerű!!!
Tökmindegy, hogy az autós paraszt-e, akkor is a gyalogos huzza a rövidebbet!
Igen sok a prosztó "menő-manó"! Nagy autóm, van gengtszer vagyok, húzzá a picsába előlem típus! Azonban minden érmének két oldala van! Én sem mászkálok középen, mert nekem ugyanannyi jogom van bárhol mászkálni!

Félre értés ne essék! Nem a posztoló ellen beszéltem!

Piraeus 2009.01.06. 10:52:23

@tehenke: Na itt a következő...

ZapikaZapika 2009.01.06. 10:52:45

Tudom hihetetlen, de ismételném: nem az út közepén mentem...

TH 2009.01.06. 10:54:45

@ZapikaZapika: Őőőőő, várjunk csak....az út közepén mentél-e? :))))
Az a helyzet, hogy ezt már ellőtted, úgysem hiszik el neked páran...

j311 2009.01.06. 10:55:39

Ilyenkor ügyesen megindul az autó felé az ember... Szépen mellé, nem elé. Ha jól csinálod, akkor a tömeg azt látja, hogy téged induláskor elsodor az autós. Persze közben vállal/alkarral (tükör magasságától függően) letöröd a tükrét, ügyesen mintha csak abból adódna, hogy neked ment az autós. Ha nekiáll pofázni hívhattok rendőrt. Lesz rá 1500 szemtanú, hogy úgy indult el, hogy te még útban voltál... Sérülésnek minimális a kockázata.
Ha eleget gyakorlod akkor olyat pördülsz amikor elsodor, hogy pl a kezedben lévő sörösüveg pont a szélvédőben landol. :DDD

ZapikaZapika 2009.01.06. 10:56:06

@TH:
Nem baj, én tudom:-)))

Piraeus 2009.01.06. 10:58:59

@tehenke: Te ugye még nem jártál bevásárlóközpont parkolójában?
Tudod ez általában egy olyan pálmafa ágra hasonlító alaprajzú izé, ahol az emberek a kocsijukhoz mennek, onnan jönnek, kocsit tólnak, pakolnak a csomagtartóba, és mindehez nincs járda, csak az úttest, viszont azt keresztezni kell többször is, ha A-ból B-be el akarsz jutni.
Ezért szokták kitenni a 30-as táblát.

Rugózhatsz persze még egy darabig a dolgon, ha hülyét akarsz csinálni magadból.

ZapikaZapika 2009.01.06. 10:59:06

@j311:
Itt az a baj, hogy messzebbről indult a merci, mert volt ideje felgyorsítani, meg jól meg is állni. meikor újra elindult, meg az út szélén álltunk, pár méterre a kocsitól. De sokat bringázok a városban, leközelebb lerúgom róla....:-))

donna 2009.01.06. 11:00:02

@ZapikaZapika: sajnos még többszőr is elmondhatod, szerintem nem jut el hozzájuk!

Viszont rájöttem, h én egy galád gyalogos vagyok: én szinte mindig középen megyek, mert eddig a kitolató szőke/barna/kopasz suzukisok/bmwsek/trabantosok visszapillantózás nélkül azonnal indultak és ez soxor mentett már meg a kocctól.
(Bár a kocsival is középen megyek ugyan ilyen okból!!)

guszti 2009.01.06. 11:01:54

figyi fejek, 50 a parkolóban az nem relatív, hanem valódi és súlyos gyorshajtás, hiszen majdnem biztos hogy egy ilyen parkoló bejáratán 10-es vagy 20-as tábla áll. Gyakorlatilag lépésben szabad gurulni, pont azért mert sok gyalogos kolbászol ott bevásárlókocsival, gyerekkel, satö.
Persze tudjuk, a magyar luxusautó-tulajdonosok túlnyomó többsége képtelen nagyteljesítményű, automata autót "kúl" stílusban vezetni ha a környezet ezt kívánja, egyszerűen nem tud olyan kicsit nyomni a gázon hogy fel bírjon váltani a szerencsétlen gép.
Szóval ha ilyet látok (hallok) én is rápakolok egy kicsit, ha valaki kövérgázzal próbálja jelezni hogy ő siet és ő fontosabb, valahogy kommunikálom hogy nem értek vele egyet, minimum a skálakocsit kint hagyom előtte, még ha olyan ijesztő lendülettel is jön, hogy én magam azért elugrok. Aztán ha beszélgetni akar, megpróbálom bevonni az áruház biztonsági személyzetét, közben mindenféle feljelentésről hadoválok közúti veszélyeztetés meg hasonló témában, van nyilván film is az incidensről, több kameraállásból is.
Persze be kell valljam, szivesen végignézném (vigyorogva mint a tejbetök), ahogy egy ehez hasonló emel-parasztot frankón meglincsel egy fél teszkóparkolónyi proletár...

ZapikaZapika 2009.01.06. 11:05:47

@guszti:
Később gondoltam én is arra, hogy ha bunyó lett volna, akadt volna segítőm, bár nem biztos, hogy kellett volna. (pár évig boxoltam). A kameráról annyit, hogy ugyanitt egy korábbi kocsimat meghúzták, és mikor bementünk a biztonságiakhoz,hogy nézzük meg, ki volt az, mert elhúzott, mondták, hogy a parkolóban nincs kamera...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.01.06. 11:07:05

Ez az a híres közlekedési morál, amiről a blogjaimban sokat írtam.

A kommentelők közül felsorolok néhány nevet, aki szerint lényegében a mercis viselkedésében semmi kivetnivaló nincsen:

Xebulon, tehenke, Andromedius.

Ez 3. De ha 3 kivételével jóformán a majdnem elütöttnek adunk igazat, miért van ennyi mercis, bmw-s, egyéb luxusautós f...sz pl. Budapesten?
Mintha csak a gép előtt tudnánk az illemet.

Témához: sebességkorlátozó táblák.
Még olyat is lehet néhány parkolóban olvasni, h a "KRESZ szabályai érvényesek". Egy 30-as tábla tudomásom szerint pedig KRESZ-tábla. A zebra is elég egyértelmű.

Ha pedig Győrben van ilyen, szorozd meg 10-zel, Pesten több van...

korlat 2009.01.06. 11:07:13

@tehenke: biztos vagyok benne, hogy valaki kicsap egy 20-as vagy 30-as táblát egy parkolóba. nehogymár 50 legyen a max, az gáz lenne.

Piraeus 2009.01.06. 11:07:20

@tehenke: Nem őt azért akarták megverni, mert rosszkor volt rossz helyen: összeakadt egy tapírral.
Te meg nem ezért nem vagy komplett, hanem mert ökörségeket írsz kitartóan és még csúsztatsz is. (Pl. olyanokat írsz, hogy integetett, holott a posztban az szerepel, hogy "Én széttárt karokkal nézek a sofőrre".)

!marduci! 2009.01.06. 11:07:58

Akkor egy kis személyeskedés:
tehenke, Xebulon:
Egy ideje figyelem a tevékenységeteket, és eleinte úgy éreztem, hogy szimplán idióták vagytok. Idövel ez az érzésem meggyőződésé vált. Később revideáltam nézeteimet, és elkönyveltelek titetket az ú.n ordas faszparaszt kategóriába. Sajnálatos módon annak idején édesapátok nem a bilibe csorgatta magvát, és így ennek rohadt gyümölcse ezen a blogon bűzölög. Véleményem szerint sokkal inkább a ti világotok a "szakítós" blog. Kérem ott forgassátok a pennát.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.01.06. 11:08:30

Zapikazapika!

Sosem próbáltam még ki, de hidd el, hatásos: nem kell boxtudás ahhoz, hogy valakit tökönrúgj. Az mindenkinek fáj.

Piraeus 2009.01.06. 11:10:50

@Aszfaltbetyár: Hüje vagy! Az ő gyereke mindig a forgalommal szemben halad, lehúzódva az út szélére, libasorban. Még akkor is, ha így végig kell járnia az egész rohadt kanyargós parkolót, mire eljut a bejáratig. Közben apu elégedetten figyeli őt, miközben megy körbe-körbe. Ötvennel.
Szabál az szabál.
(Bocs, csak bevillant a kép.)

ZapikaZapika 2009.01.06. 11:11:08

@bandeenator:
Ja, csak tudod, szeretet ünnepe, meg ilyenek..:-)))))

CJKrisz 2009.01.06. 11:11:11

Rendszám megjegyez, APEH ráküld, hogy nézzenek körül milyen bizniszből fussa ML-re. :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.01.06. 11:14:20

@ZapikaZapika: ajánlom neked egyik legújabb blogbejegyzésemet. :D A szeretet ünnepe nem zavarta egyik szereplőt sem.

kritika3.blog.hu/2008/12/25/valami_nagyon_surgos

ZapikaZapika 2009.01.06. 11:14:59

@Piraeus:
Ez nekem is tetszik. Ő az, aki soha nem szabálytalankodik, de ha valaki vele szemben, akkor egyujjas kesztyűt neki! De ha ő a szabálytalan, és pl rádudálnak, akkor is egyujjas kesztyű!

Aszfaltbetyár (törölt) 2009.01.06. 11:21:34

@Piraeus: na igen. bar abbol tenyleg nem lenne baj, ha az ut szelen kozlekedne a tisztelt gyalogos, persze ha fizikailag es minden egyeb szempontbol lehetseges.

egyebkent en jelenleg a festoi Varsobol irok, itt a parkolokban (es szinte mindenhol) biztonsagi orok vannak folyamatosan, aktivan jarorozik a kb. Kozterulet-felugyelet, akik olyan B tipusu rendorok (Straz Miejsca asszem) plusz a rendes rendorseg. Ha pl. megallsz rossz helyen a parkoloban, 5 perc es jon a szekuriti, ha meg nem vagy ott, hivnak a hangosbemondon, de lattam mar zsarukat is a parkoloban intezkedni.
Ja, es nem akarnak elbaszni, ha leleptel a zebrara/uttestre, elengednek, kikerulnek, megallnak. Bar az pl igaz, hogy ha csak allsz a zebra elott, a jardan, ugyan meg nem allnak. Le kell lepned, hogy elhiggyek, at akarsz menni :)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.01.06. 11:31:06

Valószínűleg nem merci volt, hanem traktor.
Abból gondolom, hogy paraszt volt benne.

Amúgy a bevásárlós gyalogosok gyakran figyelmetlenek, meg kilógnak az útra miközben pakolásznak. A parkolókban (áruháziakban sem) általában nincs járda, ami védett lenne. Spórolnak a hellyel. A kulturált (de nem gazdaságos megoldás) az lenne, hogy a két, jellemzően egymással szemben parkoló szomszédos kocsisor között egy járda, ahol a bevásárlókocsi is tologatható.

tehenke 2009.01.06. 11:39:30

Jól van, akkor levontam a következtetést.

Piraeus: nem, soha. Amikor csak tehetem, kerülöm a multikat, más okból is.
gatterka the fuel for thought: Szerintem te globálisan képtelen vagy ennél tovább lépni, ez a szinted.
Minden esetre ma is tanultam valamit.
Magamra nézve amúgy én inkább gyalog továbbra is az út szélén megyek, köszönöm. Mindenki más azt csinál, amit akar.
Minden esetre egy multi parkolójában verekedni nem vall sikeres életvitelre, akkor sem. Én biztos, hogy mindent megteszek, hogy kerüljem az ilyen szitukat is, és a családom is.

forrórágógumi 2009.01.06. 11:40:44

DEKURVÁRA RÁÉRTEK BAZMEG itt anyázni HÚZZATOK DOLGOZNI hogy legyen pénzetek ml mercire... cigányok

Auto-InterCont 2009.01.06. 11:42:18

Kérdésedre válaszolva: nem!
Az ML-nek nincs letörhetö csillag az orrán.
Bár... a másikat is le lehet szedni, ha elszánt vagy!

TH 2009.01.06. 11:53:39

@tehenke: Azért figyelj arra, amit mások említettek már, hogy ne basszon el egy kitolató autó.

majomkutya 2009.01.06. 11:54:28

vazz
azt hiszem a legtöbb pakoló elején 10-es tábla van!
és különbenis, mindíg úgy kell a sebességet megválasztani, h minden körülmény esetén biztonsággal meg lehessen állni
egy parkoló, karácsony előtt nem az a hely, ahol ne kellene számítani gyalogosokra
semmilyen kivetnivalót nem látok abban, h a parkolóban a gyalogos a sorok között az úton megy
én is ott szoktam menni és ha autó jön, akkor lehúzódok
persze kiváncs lennék, h ha a mergás megy bevásárolni, akkor ő az úton megy-e az autójától a bejáratig? Gyanítom, h nem!
Ha legközelebb velem fordul elő, akkor majd "egy esernyővel tartom vissza:)"

majomkutya 2009.01.06. 11:56:08

azaz gyanítom, h a mergás is az úton megy

tehenke 2009.01.06. 11:57:15

TH: Jaja.. Erről eszembe jutott a buhera mátrix című film. :))

TH 2009.01.06. 11:58:38

@tehenke: őőő...sajna nem vagyok képben.

Matrix_ 2009.01.06. 12:01:44

a letörhető mercijelről:
Eme tsávó előtte zőccségesmercivel furikázott és azon ugye ott van a célkereszt. De az ML-ről má lespórolták. Persze hogy elvétette...
Ez volt a posztíró szerencséje.

Piraeus 2009.01.06. 12:01:56

@Aszfaltbetyár: Én is kulturállamban akarok élni!

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:04:31

Van itt egy pár félreértés.
Az ML Merci nem 3 tonna.
Leszarom, hogy ki mit gondol a BMW-sekröl, én azzal járok, mert nekem az tetszik. Senkit nem kellett eltaposnom, hogy ilyen autóm legyen. Az egyetem alatt dolgoztam és egyetem után kimentem külföldre, ahol többek között dögöket is hordtam ki bazinagy istállókból. Havi 300-330 !!! órát dolgoztam. Le lehet osztani a napi átlagra.
Autóbuzi vagyok és ilyen autót akartam. Most pedig Porsche-t akarok és azt is meg fogom venni.
Ha Porsche-m lesz, mindenki utálhat majd azért, mert tolvaj, csaló, törtetö, másokat eltipró, bunkó porsés leszek.
Nem érdekel. Egyszerüen gondolkodom, azt teszem, amit akarok. Nem vagyok rest gürizni reggeltöl estig azért, hogy azt tegyem, amit akarok.
Nem akarom bizonygatni, de még soha nem kellett csalnom ahhoz, hogy most BMW-s köcsög legyek és akkor sem fogok csalni, ha majd Porsche-és köcsög leszek. Soha nem irigykedtem másra azért, amilye van. Bízom magamban és a tehetségemben, a kitartásomban, hogy bármit elérhetek.
Figyelek a forgalom többi résztvevöjére, mindig használom az irányjelzöt, a gyalogosokat eddig is átengedtem, ha motoros van mögöttem lehúzódok, hadd menjen, ha valaki segítségre szorul, segítek etc.

valaki a bunkó BMW-s, Audis, Mercis táborból

Circus 2009.01.06. 12:06:28

@J8: láttam ám, amit írtál :)

Szerintem:

- parkolóban nem száguldozunk, FŐLEG ha rengeteg az autó meg a gyalog az ünnepek miatt. Nem látunk be kocsik közé, kilép, kigurul, stb. Ha meg tábla tiltja, akkor pláne... Irányjelzőt fokzottabban használjuk, stb.

- parkolóban gyalogosként nem összevissza megyünk _körülnézés_ nélkül, mert az _NEM egy hatalmas egybefüggő járdafelület_!!!! Ha kitolat pl valaki a többi kocsiközül, akkor nem biztos, hogy észrevesz...

- fenti vegyes. Tolatsz ki parkolóból, körülnézel, sehol senki, de azért lépésben jössz ki, erre jóember valahonnan előkerül család, pont mögöttem áll meg szerelvényt igazítani, gyereknevelni. Szólsz illedelmesen, apuci leanyáz, mert mégiscsak. Öt másodperccel később megáll saját autónál bepakolni, két perc múlva majd kitolat... Vazze, 0 empátia? Vagy mi a rák???


@Gomulka Béla / telepátia: karácsony előtt történt, egyirányú utcából balra húzódva mennék ki, ahogy kell, állok a behajtani tilos tábla alatt, pislogok balra. Kislány főútról majd' belémkanyarodik nagyívben, épp félreránt, fel a járdára, én meg nézek rá kérdőn, mutatok a táblára, ő fehér. Mellette a vadkan ősparaszt elkezd anyázni, meg üvölteni, hogy mi a f.t képzelek, meg kussoljak (meg se mozdítottam a számat!!!). Ránézek, megkérdem, mi van? aztán elindulok, mert elfogytak, de ő még autóból ki és már rohan a kocsik között utánam. Sajnos, nem ütötték el, de nem is álltam le társalogni. Aki agyilag negatív, azzal nincs mit kezdeni.

Matrix_ 2009.01.06. 12:08:06

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:04:31

Köszönjük Emese! :D

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:11:29

Ja... ezt az ilyen és hasonló kommentekért írtam: Frank Columbo 2009.01.06. 10:17:25

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:13:38

MatrixHasYou 2009.01.06. 12:08:06

Nincs mit!

TH 2009.01.06. 12:14:38

@Auto-InterCont: Minek ugrasz az ilyen hülyeségekre? Mindenki általánosít, nincs mit tenni.

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:15:01

@TH:
Volt ilyen feltételezés, mit késöbb meg is jelöltem.

TH 2009.01.06. 12:23:38

@Auto-InterCont: Figyelj, az ilyennel azért nem érdemes foglalkozni, mert teljesen felesleges. Mindenki tudja, hogy nem minden BMWs, Audis, Mercis gyökér, de általánosítunk, mert Magyarországon megfigyelhető egy általános tendencia. Ez van. Aki téged beskatulyáz a kocsid alapján, az hülye, de azért általános vélemény ettől még van az audis gyerekekről...

Zapika 2009.01.06. 12:23:42

@Auto-InterCont:
Én nem azt mondom, hogy minden mercis/béemvés/audis bunkó. Csak azt, ha néha bunkóba akadok, az általában ilyen autóval van. Ha tehetném én is egy X5-tel járnék, és mégsem akarnék senkit elütni.Bár ezt gondolnák rólam...

Aszfaltbetyár (törölt) 2009.01.06. 12:25:08

@Auto-InterCont: bar tenyleg meg lett emlitve a szokasos bunko bmw-s/mercis/audis mantra itt is, de sztem most nem ez a lenyeg. nyilvan nem minden emlitett bunko. nem is kell erre figyelni.

megint 2009.01.06. 12:34:00

Jó erőben lehet a barátnőd, ha letudott fogni, de legalább nem a szokásos történet, hogy nagydarab kisportolt ember vagyok, és adtam volna a nagydarab romának/kopasznak,csak nem vagyok olyan.

Auto-InterCont 2009.01.06. 12:38:10

Nem szoktam reagálni ilyenre, de szerintem ebböl a cikkböl nem annak kellett volna lejönnie, hogy Audis/BMW-s/Mercis köcsög, mint azt írta
Frank Columbo 2009.01.06. 10:17:25
Csak jeleztem, hogy általánosítani nem túl szerencsés.

Bladika 2009.01.06. 12:44:18

@Frank Columbo:
Savanyú a szőlő barátom! Mellesleg nézzetek körbe! Lehet bunkók, de az biztos, hogy nem ők azok akik miatt nem lehet közlekedni sehol (szuttyogás, balra tartás stb.), kivétel amikor a sávközepén marad a Merga vészvillogóval. :)

Bár ez a "megszólaltál megöllek" stílus ahogy kipattannak az autóból az tényleg gusztustalan!

Xezs 2009.01.06. 13:12:35

IQ-teszthez kötni a jogsi megszerzését, ennyi. Ezt már sokan mondták korábban, és nagyon igaz.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.01.06. 13:14:09

Szerintem meg parkolóban kölcsönösen kellene egymásra figyelni gyalogosnak és autósnak egyaránt.

Xezs 2009.01.06. 13:16:17

@George Jung: a matektanárokat ne bántsd, sok a jóarc köztük :)

Xezs 2009.01.06. 13:20:36

BeeTm-nél van a pont, pont valami hasonlót akartam írni, mert látom hogy elszabadultak az indulatok. Szóval a parkoló pont nem az a hely ahol motort pörgetni (ahogy valaki itt írta) meg gyorshajtani kell. Most komolyan, mennyit nyersz ezzel? 2 percet? Hűha, az már komoly nyereség, 2 perc alatt a seggemet se törlöm ki... Aki pedig gyorshajt meg pörget, gondolkozzon el azon, hogy kiszállás után már ő is csak egy bevásárlókocsival összevissza kolbászoló szarházi gyalogos lesz az épp autóban ülők szemében. Valahogy el kéne sajátítani azt, amit kölcsönös tiszteletnek hívunk, és bár jómagam azt vallom, hogy sok autó vs. gyalog esetben a gyalog a balfasz, egy parkolóban pont hogy az autósnak kell engedékenyebbnek lenni (akiből mint említettem, kiszállás után egy mezei gyalog lesz).

Rong 2009.01.06. 13:24:33

Auto-InterCont

Gyorsan kapard össze a Porsche-ra a lét, mert teccik nem teccik addig is bunkó BMW-s maradsz :)))) Azt még nem halottam, hogy Köcsög Porsche-s. Vagy csak lemaradtam?

Tehenke: Te már egyszer elbúcsúztál ettől a blogtól. Kár hogy nem maradtál tovább.

Matrix_ 2009.01.06. 13:35:41

@Rong:

Minden Porsche-s Köcsög, aki nem én vagyok!! :D

Matrix_ 2009.01.06. 13:41:33

@Rong: kérjed ki nekem is! De csak ha Porsche! :)

Auto-InterCont 2009.01.06. 13:45:45

Értem én!
Bele akartok hajszolni egy Porsche vásárlásba?
Mit vétettem nektek? (:

Egyébként egy Cayman-t szeretnék. Németországban nem is vészes az áruk. Regadót meg egyébként sem szándékozok fizetni.

Xezs 2009.01.06. 13:50:02

Porsche ahhh... Imádom. 2000-es gyártású 911-es a kedvencem :)

Kopasz Mercis 2009.01.06. 13:52:20

21-én egy ilyen hasonló köcsög csapatott a Cora parkolójában. Nem jött össze, megakadt a padkán, nagyon szépen tetőre tette. Ahogy elgurultam mellette jót röhögtem rajta. Egy VW Polo volt.

Rong 2009.01.06. 13:56:15

@Auto-InterCont:
Mit vétettem nektek? (:

Csak annyit, hogy BMW-s vagy. Na szépen vegyél Porsche-t és majd szóba állunk veled... Teeeee adócsdaló :))))))

George Jung 2009.01.06. 13:58:12

@Xezs:
Na jó.
De azért idióta is sok van köztük!
Valami olyat akartam mondani, hogy érezze, ez ma sem megy neki.
Remélem, nincs harag.

Auto-InterCont 2009.01.06. 13:59:34

Értettem!
Kérek engedélyt meghunyászkodni!
(:

Devil 2009.01.06. 14:45:07

Auto-InterCont: ha nem szandekszol regadot fizetni a Porsche-d utan, de ugy hogy kozben Magyarorszagon vagy az ev nagyobbik reszeben, akkor igenis eltaposol az autodert masokat, konkretan meglopsz mindenki mast.

TH 2009.01.06. 15:20:37

@Devil: Ha szerinted a regadó egy jogos, és társadalmailag elfogadott adó, akkor persze a te nézőpontodból nézve igazad van. Más szemszögből viszont ez csak egy extra sarc, ami indokolatlan, igazságtalan, és egy hülyeség. Más kérdés, hogy aki megengedheti magának, hogy Porschét vegyen, megengedhetné magának azt a luxust is, hogy ne csaljon adót.

Rong 2009.01.06. 15:32:12

Kiegészítés TH-hoz: Aki összedolgozza a Porsche-t, az dolgozza össze a regadót is. :)

Auto-InterCont 2009.01.06. 15:45:35

Nem Magyarországon tartózkodom.

TH 2009.01.06. 15:52:53

@Auto-InterCont: Hát akkor hogy merült fel a regadó? Ha nem magyarországon fogod használni, akkor nyilván nem magyar lesz a rendszáma sem.

Auto-InterCont 2009.01.06. 16:00:26

Úgy merült fel, hogy nem Magyarországon akarok vásárolni, hanem Németországban és azért éri meg ott jobban, mert nem fizetek regadót. Ha magyar rendszámot akarnék, akkor már nem lenne ekkora buli.
Egyébként Sk-ban csináltam céget és mint annak az ügyvezetöje bármikor használhatom Magyarországon úgy is, hogy nincs itt bejelentett lakhelyem.
Erre a törvény lehetöséget ad, én pedig élek vele.
Nem adó csalás ez, hanem adó optimalizálás, hamár valahogy nevezni kell.
Egyébként elég OFF lett ez a topic mostanra, nem?

megint 2009.01.06. 16:40:02

Auto-InterCont, haverom kint dolgozik, de inkább itt vett autót, mert amennyit buksz itt a regadón, annyival drágábbak a különböző terhek kint, az meg itt olcsóbb sokkal, nem beszélve ha első autód kint, rohadt magas a biztosítása, amúgy van egy trükk, mesélték, megveszel kint egy autót jó áron, majd itt használod majdnem egy évig, és eladod, mivel ha jól tudom 1 éved van arra , hogy befizesd a regadót.

Mouth Hero 2009.01.06. 16:54:55

Vásároljatok inkább a sarki kisboltban!

TH 2009.01.06. 17:20:52

@Auto-InterCont: Tehát mégiscsak itthon fogod használni. Én teljesen megértem azt, ha valaki el akarja kerülni a regadó nevű sarc kifizetését, csak annyit jegyeztem meg, hogy akinek van pénze drága autóra, annak adóra is legyen pénze. Mert annak, aki kifizet 20-30 millát egy kocsiért, annak ne fájjon már az az 1-2-3 milliós regadó sem.

Auto-InterCont 2009.01.06. 18:11:46

Jajj, de nem kellene még mindig ezen lovagolni!
Most akkor elkezdem, bár senkire nem tartozik és remélem nem is nagyon olvassák már ezt!

Németországban dolgoztam tavaly, kerestem annyi pénzt, hogy mikor hazajöttem tudtam venni egy BMW-t. 3 éves 113 000 km. Mindösszesen 16 500 EUR volt.

Sk-ban a társammal alapítottunk egy céget és Sk rendszámot rakattam rá. Tavaly maximum 1 hónapot lehettem magyarországon és idén sem leszek többet, ez már látszik.

Tehát biztosan fogom használni Magyarországon az autót, de nem sokat.

Nem vettem magamra a 20-30 millás autót. Nem vagyok gazdag. Egy használt Cayman-t szeretnék, aminek az ára 35 000 EUR körül mozog. Persze ez is sok pénz, de nem iszom, nem dohányzom, nem járok síelni, de szeretem az autókat. Régi álmom egy Porsche és ha lehetöségem lesz rá, akkor megveszem. Nem másnak akarok látszani és nem is érdekel, hogy ki minek lát.

Lehetöségem van nem befizetni a regadót és ennyi.

Swind 2009.01.06. 20:28:41

Dehogynem faj a 3 millas regado, mert abbol 1 evig alkalmazhatok plussz egy embert, o meg eltartja belole a csaladjat. De soha nem alkalmaznek sokaig "dogoljon meg a masik tehene" is, beszologatos irigy luzaereket..

Kopasz Mercis 2009.01.06. 21:00:20

@TH:
mert aki drága autót vesz az biztosan szarja a pénzt. Ne légy már ostoba.

Fashionistas 2009.01.06. 23:22:10

totalcar.hu/tesztek/mbml320cdi!2 MEgvan a kocsi:) JZ vel kezdődik a rendszáma... :))

Fashionistas 2009.01.06. 23:25:20

Még meg is említ KARI a cikkíró 'A gyalogosok riadtan menekülnek a fal mellé, az autósok meg félrehúzódva adnak utat'

Na ez a komoly...

rendszerhiba 2009.01.07. 01:00:02

@Auto-InterCont: ne már, csak húznak!! minden ép eszű ember optimalizálja a kiadásait. Aki nem az hazudik!
Sok örömöt a Porsche-hoz!

Kifacsart általánosítás: miért akar minden szuzukis, déévus, golfos, kiskocsis idióta versenyezni ha mellém áll a lámpánál??? noesztetetmondjamegvalaki!!! az úttest nem versenypálya, a cerkád sem lesz nagyobb ha beelőzöl!

Zapika, földim: legközelebb csávó kisszáll, jól irányzott rugás a herékre, majd mercijel lecsavar, kezébenyom és még egy kellemes ünnepeket neked is kaján vigyorral megtoldva a célorientált eljárás.

Győr egyébként a legsznobabb magyar város, szerintem.

BGyRacer 2009.01.07. 02:19:23

Hogy lehetne a Mercedes-esek megítélését javítani? IQ teszt a vásárlás elött!:D Sajnos kishazánkban csődbe menne az importőr, h. az IQ tezst határát mondjuk 2 re tennék...

Marty Mcfly 2009.01.07. 03:23:56

Adóoptimalizálás... hehe
A poszt sztem nem a merciről szól, akár kibaszott suzukiból is ugathatott vna a köcsög! Másrészt a posztíró vagy fasz, vagy 70 éves, ugyanis csak a nyugdíjasok hívják "párom"-nak a nőjüket/faszijukat! :-)
Auto-InterCont-nak pedig: majd ha a regadóért is meggürizel, akkor legyél nagylegény!
A sok SK, meg RO randszámos faszkalapnak Fuck You!

tehenke 2009.01.07. 08:12:48

Rong: Hál istennek nem Te szabod meg, hogy commentelhet, és ki nem.

tehenke 2009.01.07. 08:18:08

A másik kedvencem, hogy amikor iskolát sosemlátott 2-3 diplomás emberek az exkomcsi apuci cégében extrafizetéssel kamuposztban dolgoznak, és szerényen kiszólnak a 40 millás kocsiból: El kell menni dolgozni, és akkor Neked is lesz pénzed. :-)

tehenke 2009.01.07. 08:35:26

Még egy gondolatom van így reggelre. Azoknak a "hozzászólóknak", aki az írásomra csak annyit tud írni, hogy: Apád verte volna bilibe, vagy hogy Te egy ordas faszparaszt vagy, rohadtál volna meg.
A Netikett kimondja, hogy fórumokon úgy viselkedj, mint ahogy személyesen tennéd. Tehát azon kellene elgondolkozniuk ezeknek az embereknek, mint pld:
!marduci!, gatterka the fuel for thought , és még sokan mások, hogy mennyivel különböznek ők a postban említett mercistől? Mert mond Nekik valamit az ember, mire ők a legmocskosabb trágár szavakkal kezdik el gyalázni az illetőt, csak mert más véleményen vannak? Ezt tényleg így csinálják a való életben is? Nem sok barátjuk lehet, és nem hiszem, hogy túl sokan beszélnek Velük.
Van feleségük? Vagy gyerekük? Azzal is így beszélnek, ha ne adj isten nincsenek valamin egy véleménnyel?
El bírom képzelni, ahogy pld !mardici" vásárol a feleségével:
"-Nézd, édesem, szerintem itt a legolcsóbb a párizsi!
-Na húzz az anyádba, te odvas ribanc, hogy apád inkább húzod volna gumit! A Tecsóban 5 forinttal olcsóbb, hogy rohadj meg, ezt sem tudod, te fasz?"
Én biztos vagyok benne, hogy az ilyen emberek is elérik a maguk kis sikereit, bár lehet, hogy ezeket a sikereket én nem tűzném ki célnak.
De hál istennek, jelen vannak a fórumon olyan emberek is, akik a trágár szavak helyett inkább érveket használnak a vita közben. Azok miatt érdemes fórumozni, míg az előbbieken igazából jókat kacagok.

Lunitari 2009.01.07. 09:32:02

Én csak annyit tennék hozzá, hogy nehogy valaki könyökkel vagy más testrésszel próbálja akrobatikus mozdulatokkal letörni pl a tükröt....az autó keményebb... ott a kezedben a bevásárló kocsi, erre tökéletes :)

TH 2009.01.07. 17:00:00

@psmith: Nem, de minél jómódúbb valaki, annál inkább elvárnám az adóelkerülő módszerek csökkentését tőle. Ezzel gyakorlatilag azt mondod, hogy akinek sok pénze van, annál is jogos, hogy ne adózzon, én meg ezzel nem értek egyet. Szerintem elvárható egy jómódú embertől, hogy ne folyamodjon adóelkerülő trükkökhöz. Még akkor sem, ha a tényleg gusztustalan, és felháborító regadóról van szó, amit sztem jobb lenne megszüntetni.

Alex3000 2009.01.08. 15:11:57

CJKrisz: "Rendszám megjegyez, APEH ráküld, hogy nézzenek körül milyen bizniszből fussa ML-re. :)" Ezt most viccnek szántad, de amúgy jó ötlet! Én már fenyegetőztem ezzel, és akkor nagyot nézett az emberke. Mostanában az APEH amúgy is szeret vizsgálódni. Név nélkül jelenthetsz fel bárkit! Mindenki a maga módján oldja meg, kinek mi jut, izom vagy ész!

TH 2009.01.08. 15:18:19

@Babu2000: Izom vagy ész vagy komcsi feljelentgetős módszer. :D

Alex3000 2009.01.08. 15:28:04

TH tudom, hogy most viccnek szántad, de ez nem komcsi feljelentgetős módszer, nyugaton is keményen jelentgetik egymást az emberek hidd el. Igazából itthon pont az a baj, hogy mindenki szemet huny az ilyen dolgokon, azért nem tartunk sehol.

TH 2009.01.08. 15:32:34

@Babu2000: Tényleg viccnek szántam, de mondjuk én nem tudnék tükörbe nézni, ha feljelentgetném az ismerősöket/szomszédokat. Még akkor sem, ha elítélem, amit csinálnak. Szóval azért ez egy veszélyes dolog, akkor is, ha sok nyugati országban is divat.

Alex3000 2009.01.08. 16:17:07

Ismerősöket, szomszédokat és sem, de egy idegent, aki először majdnem elüti, majd lekurvázza a barátnőmet azt igen. Mivel saját tesi épségemet nem veszélyeztetem, ezért más módszert alkalmazok ellen. És valahogy az ilyeneknél furcsa módon mindig olyan érzésem van, hogy van mit takargatnia, és nem hiányzik neki egy ellenőrzés.

TH 2009.01.08. 18:54:44

@Babu2000: Ebben már jobban egyetértek, de ha meg nincs semmi támpontom, akkor mi alapján jelentsem fel? Hogy gyanús nekem, APEH vizsgálatot neki? :)
Meg ez ilyen bosszúszerűség lenne, aminek szintén nincs sok értelme. :)

Alex3000 2009.01.09. 11:35:04

Bizony, a felmerülő gyanú már éppen elég indok egy feljelentéshez. Nem vagyok egy bosszút álló típus, de nem is hagynám tétlenül, ha ilyen történne velem. Valahogy, - ha már az állam magától nem - csak oktatni kellene ezt a "fajt", hogy rajtuk kívül létezik még élet és emberi jog, szbály stb.

Frank Columbo 2009.01.10. 01:21:31

@Auto-InterCont: Hol érdekel engem az, hogy neked is BMW-d van-e vagy sem? Nem vagyok irigy sem, főleg egy BMW-re vagy Mercire, miután minden második tahónak (tudod akiknek nehéz indexelni, hogy magadra veszed e vagy sem azt te tudod) olyan van. Vannak olcsóbb, (az is lehet a te BMW-dnél akár drágább) de egyedibb autók is amiket használva az ember nem irigykedik. Porschébol, pedig 911-est vennék mert az sokkal szebb mint a Cayman :P. Ha pedig te rendesen vezetsz, nem fölényeskedsz és még indexelsz is akkor az dícséretes, de a gengszter autókkal, a tankokkal ööö izé :D akarom mondani SUV-okkal járók többsége nem így vezet.
A nem szlovákiai, szlovák rendszámosokról meg, meg van a véleményem.

rendszerhiba 2009.01.12. 00:05:02

látom itt is dúl az irigység, szomorú.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása