Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Agyműtétre sietett a volvós

2009.01.27. 08:05 :: SilentSound

Hétvégén talán a hirtelen jött meleg miatt megint meghülyültek az emberek. Nem volt ez másképpen az utakon is. Amíg én bájos szerkesztőtársammal egyetemben próbáltam Páty mellett kievickélni a sártengerből, addig Andris aszfalton szívott egy jókorát egy halom svéd acél gazdájának köszönhetően.

Szombat délután óta emészt engem a következő eset. Ugyanis a mai napig nem tudom eldönteni, hogy én bénáztam-é és ezért akartak megleckéztetni, vagy valaki más szimpla ostobasága sodort veszélybe.

Történt ugyanis, hogy az esedékes bevásárlást abszolváltuk a budakalászi nagybótban. Nem én szoktam vezetni, lévén a bevásárlás, nos az speciel nem tartozik a kedvenc hétvégi elfoglaltságaim közé. Node, a szép napsütéses idő, meg az egyéb elintézni valók és drága asszonykám erős unszolásának hatására mentem én is. Cora délutánra már be is szereztünk mindent, így érthetően boldogan pattantunk kocsiba hazafelé. Hétvége s délután lévén nyugodt tempóban (a megengedett legnagyobb sebességgel) haladt a forgalom a Szentendrei úton. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy a Budai Alsó rakparton akartam eljutni a Margit- hídig, de mivel a rakpartot lezárták visszafordultam és a Mozaik utcánál visszakanyarodtam a Szentendrei útra az Árpád- híd irányába. És itt kezdődtek a bonyodalmak.

Itt ugyanis van besoroló sáv, amit szépen ki is lehet használni, feltéve, ha a velünk párhuzamosan közlekedők jóval nagyobb tömege nem lát ebben semmilyen személyük ellen irányuló támadást. De nem lát, szóval tükörlesés, folyamatos indexelés és már suhanunk is tova felvéve a forgalom ritmusát. Ámde gonosz dolog kezdődik a felüljárónál, nevezetesen a buszsáv. Úgyhogy tükörlesés, index és tükörlesés. Közben ugye szélesedik az út, de úgyis a híd felé kell mennem, és ott a felüljáró előtt meg nem kettesével kéne sávot váltani, sőt az előttem haladó (tényleg csak véletlenül suzukis) bácsi sem egy Bútor Robi már, meg a lámpából is sok van - besűrűsödik ott az élet.

Szóval úgy döntöttem, mint Thürmer Gyula: megyek még egyet balra. Tükörlesés, index, tükörlesés. A következőket láttam: kb 10 méterre mögöttem a középső sávban szép koszosan- komótosan csordogáló Volvo S60 az indexelésem hatására rááll a gázra. Hát akkor gyere, hiszen nyilván alulmotorizált az a szegény Volvo, nem egy T5 R, nem bírja azt a fránya emelkedőt. Szidtam is az eladót, aki ily csúnyán átverte szegény autós kollégát, hiszen eleddig tényleg nem bírt felkapaszkodni. Ámde hirtelen megérkezik is és szépen beáll mellém. Örvendek. Sebaj, nyilván disznóölésről jön, hátul biztos két friss vágás terméke, meg a haverok csatakrészegen fetrengenek és csak most eszmélt az egyik, hogy „ajaj barátom, jó vót az öreg pájinkája, azé tán kapkodni kéne kicsit, mer különben a kárpit bánja a ráérős tempót…".

Rendben, semmi probléma: szolid gyorsítás, tükörlesés, index, Volvo lemarad, mert már a lejtőt sem bírja, besorolok elébe. De Volvótól szokatlan vehemenciával rögtön felfejlődik mögém, sőt élénk villogásba is kezd. Nocsak, rájöttél, hogy gyenge a kocsi és most szabadulnál tőle, azért hirdeted? Hát, bizony mondom néktek, ebben is tévedtem. Sőt, disznóölés sem volt, mert csak ketten ültek a Volvóban: az úriember, aki bizonyosan nagyon beteg, mert az összes haja kihullott, szerintem most is kezelésre siet. Viszont hívő keresztény, mert akkor kereszt lógott a nyakában, hogy akár püspöknek is vélhetném, és hát a keresztség szentsége okafogyottá teszi a biztonsági öv használat, mint tudjuk…

Kedvese, hovatovább élete párja, szeretné, ha hites ura élete hátralévő részét felszabadultan, játékosan tölthetné, csak ezért hagyja vezetni a kórházba menet. Sőt, a kisasszony- urához hasonlatosan- be sem köti magát, mert ha történik valami, akkor beteljesedhet szerelmük és együtt szenderedhetnek jobblétre. Ámen- ám legyen, csak minket hagynának ki ebből. De nem, ugyanis e szörnyű, szenvedéssel teli anyagi világból csak úgy érdemes szabadulni, ha másokat is magunkkal rántunk. Nyilván ez az alapvetően gnosztikus herezis- tan villan át a beteg úriember agyán, midőn egy erőteljes mozdulattal rám húzza, mit húzza!, rántja a kormányt, mikor visszasorolok idősb Bútor Róbert elé.

Ó, óó, óóó, szólok csendben az asszonynak, nem kell-e sürgősen telefonálnia, mert akkor gyorsan tegye meg, mert itt pusztulunk hamarost. Történik ugyanis, hogy engedve az úriember hirtelen sietőssé váló hangulatának (,mert nyilván perceken belül zár a rendelő, vagy magára talált a Volvo), egyrészt ugye visszasoroltam, másrészt a mellém újfent megérkező és tényleg rossz színben lévő sofőrtárs ajkán megjelenő jókívánságokat dekódoltam, ami viszonylag könnyen ment, mert  jó közel jött, hogy láthassam- félig az én sávomban volt már éppen. Biztosítottam afelől, hogy én is hasonló jókat kívánok, sőt, hogy lássa mennyire támogatom gyógyulásában,picit integettem is, hogy időben fékezni tudjon, és nehogy véletlenül betétlapcserébe keveredjen ahelyett,  hogy az orvosához sietne. Merthogy megérkeztünk az első piros lámpához.

Addigra csúnya fájdalmai lehettek már, mert az erek dagadtak a homlokán és rezignáltan bámult maga elé, mikor mellé gurultam. Tán a szeme is bevérzett kissé. Nem akartam tovább izgatni, és ő is inkább telefonálni kezdett, biztos a doktor urat hívta, hogy már tényleg csak pár perc, addig tartsa melegen a katétert. A lámpa zöldre váltott, ő ki is lőtt volna, ha nincs az aljas sor, ami feltartja. De volt.

Így haladtunk nyugodtan, egészen az Árpád- hídig. Már éppen kezdtük volna a mindenkit átjáró béke hangulatát megszokva felkaptatni a felüljárón, mikor megtáltosodott a ménes (vagy rénszarvas csorda) a Volvóban és jobbra kitört az összes ló (vagy rénszarvas).Ez több szempontból is problematikusnak tűnt: egyrészt ugye én, a véletlen furcsa játékának okán, éppen jobbra voltam tőle; másrészt nekem sem volt  sok lehetőségem, mert ugye egy felüljáró előtt az ember már számolhat olyan furcsaságokkal, mint például forgalomtól elzárt terület. Sőt kicsit feljebb mintha némi szintkülönbség is lenne sávom és az esetleges menekülési útvonalam között.

De a Volvo csak jött makacsul jobbra, először keresztül majdnem rajtam (én a féken táncoltam- nyilván örömömben, hogy nem talált el), át a sávomon, majd a forgalomtól elzárt terülten rá a rázókövekre, amelyek hangyányit megdobták a Volvópopót, és szó szerint beesett a Szentendrei út azon sávjába, amely Pacsirtamező út fele halad tova. Minden arra közlekedő kitörő boldogsággal fogadta bátor tettét, gondolom ezt akarta jelezni velem együtt mindenki, aki a fékét csikorgatta és dudált. De ők, a balga népek, nem tudhatták, hogy szegény gyógyulni rohan, így csak én dudálgattam vígan még párat , jobbulást kívánva, felfelé az emelkedőn, míg ő elporzott a naplementébe a Pacsirtamezőn…

Ezúton is szeretnék jobbulást kívánni az úriembernek, remélem időben odaért a kezelésre. Ha találok átültetésre alkalmas agyat, akkor most e közösség színe előtt fogadalmat téve ígérem, hogy megkeresem, és mivel a hétvégén sikerült új fúrófejeket is vásárolnom, a műtétet is örömest elvégzem. De csak ha szeretné...

80 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ungvari 2009.01.27. 08:16:21

Elsőnek úgy hangzik, mintha nem engedted volna kisorólni a Volvo-s embert!

Petrodon 2009.01.27. 08:21:07

Nekem meg úgy, mintha bevágtál volna elé, és ezen tolta fel az agyát.

Mindegy, szerintem szórakoztató írás volt, és itt se nagyon lehet majd igazságot tenni. :)

George Jung 2009.01.27. 08:34:30

Hú, de kurva nehéz volt végigolvasni...
Ő volt a böszmébb. Érted... Ez a mostanában tipikikus "nyomjad, mer' kijön" gondolat: tolom neki, nehogy előttem legyen, de ha mellé érek, már nem sietek.
(A Te stílusod, Andris pedig lehet, hogy az autóban is olyan, mint ahogy írsz, és akkor nincs egyértelmű válasz a kérdésedre.)

tehenke 2009.01.27. 08:41:02

A fenének kell állandóan sávot változtatgatni? Miért nem lehet csak simán lehúzódni, amikor látjátok, hogy jövök?
Amúgy köcsög vagyok.
Ma reggel 15 km-t haladtam egy ikarus mögött 30 km/h sebességgel olyan helyen, ahol 90-el lehet menni. Előzni nem lehetett, szembeforgalom miatt. Nincs tőle most jó kedvem.
Amikor végre megelőztem, az elém kikanyaradó és vészfékezésre kényszerítő traktort kb 5 perc folyamatos dudálással rávettem, hogy ne a felezőt érintve menjen, hanem húzódjon le végre. Tudom, köcsög vagyok.

SereG 2009.01.27. 08:59:19

Az egészre röviden, tömören csak ennyi írható: LOL. :)

schokobanane (törölt) 2009.01.27. 09:02:22

Ez egy részlet valami regényből? Kicsit még csiszolnia kell még rajta Modor Robinak, így minden kiadó visszadobja, én meg csak a feléig bírtam elolvasni, onnantól már csak találgattam, ki lehet a feketeseggű. Szerintem akármilyen frusztráció gyötri a szerzőt, megérdemli.

2009.01.27. 09:03:01

túl hosszú, túl bonyolult, jobban túl lett szinezve, mint ami valójában történt. ehhez most nincs türelmem.
amúgy mindig kettőn áll a vásár, én az ilyen kötekedő majmokat messze el szoktam engedni, haljon meg nélkülem.

Matrix_ 2009.01.27. 09:05:44

Meg sem próbálom megérteni miről van szó. Mindenki fasz volt és kész.
u.i.: mérnem lehet a költői magaslatokat más fórumokra hagyni?

phaidros 2009.01.27. 09:08:39

Most így reggel még erősen korán volt ehhez, de asszem értem. MVG. :)

udvarias 2009.01.27. 09:10:28

Jó kis írás, fordulatos, választékos stílusban!
Köszi.

kitt206 2009.01.27. 09:16:45

ez nagyon hosszú volt :D

Lunitari 2009.01.27. 09:18:30

Hm én értettem minden csak azt nem, ha ennyire erősködött miért nem mőgé soroltál be első alkalommal?

2009.01.27. 09:21:57

Megpróbáltam elolvasni Thürmer Gyuláig jutottam.
Egy egszerű, mindennapos esetet miért kell 3 oldalban leírni? :D

Mindenki segg volt a történetben, meg monnyon le, meg ilyenek.

Viszont azt nem értem hogy miért írnak olyat hogy választékos stílus, erre a posztra. A választékos stílus segítek nem ez, de hát ugya kinek, mi.
Szerintem inkább kusza volt mint választékos. Tolsztoj az választékos és ízes. Ez érthetetlen volt inkább, amikor az ide-oda csapongással (lásd: index, tükörnézés, tükörnézés és 2 tükörnézés) és a befejezettlen mondatokkal valaki nem tud bánni, és a saját agyszüleményébe akad bele.

AzHofi 2009.01.27. 09:25:35

Nagyon teátrális lett a végére, az igazság itt is középen van biztosan, bevágtál elé, fékeznie is kellett valószínűleg, de tiéd az út, így ő a bunkó.

indapass90210 2009.01.27. 09:27:11

Hüje a posztoló. Meg a volvós is. Két hüje pedig pont egy pár.

Nem mellesleg ezért tart ott az ország, ahol.

Ja, nem olvastam végig...

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.01.27. 09:34:04

Silent: Astra kombi, felázott szántás, vizslák a kulcsszavak?:-)

mohusssska 2009.01.27. 09:34:05

sztem meg egy uncsi poszt....meg túlcifrázott :S

ToMorgan 2009.01.27. 09:37:55

Hát ezt egy kínszenvedés volt végigolvasni.

Ráadásul érthetetlen , hogy mifasz történt, mert össze-vissza írsz.

Marcellusca 2009.01.27. 09:44:42

Ezt a bőlére eresztett semmit. Szóval hüjje a poszt író (,nem csak a szokás kedvéért)!
Mindennapos eset, mert vannak olyan idióták, akiknek teljes mértékben felháborító, ha egy forgalmas, több sávos úton besorolnak eléjük. Evvan, oszt, jónapot.

Ja, és asszem mosmán Volvo-tot (ódit, mercit, béjemvét) senem veszek. :D

Lalikiraly 2009.01.27. 09:50:55

Hosszú és fájdalmas volt :D
Ennyi is elég lett volna, hogy index anyázás, a Volvós elszál, mint a győzelmi zászló a Demszkycsöcsön :D

Agyalap 2009.01.27. 09:52:35

Imádom az általános nézetet: Mindenki paraszt, csak én vagyok jó fej.
Amíg így marad, olvashatjuk a hasonló posztokat

Agyalap 2009.01.27. 09:53:25

Egyébként a történet hosszúsága általában eltereli a figyelmet valamiről...

Norx 2009.01.27. 09:54:07

Nekem is tetszett a stílus.

majke 2009.01.27. 09:58:08

a mozaik utcai felhajtó után nincs buszsáv. ha van is matrica az úton (a sárga színű öntapadós), az a tavalyelőtt HÉV felújításból maradt vissza, csak basztak felszedni.

Marcellusca 2009.01.27. 10:07:49

@SilentSound: Szerintem nem szokott kocsmázni, ezért nem tudja, hogy geoizélni voltatok. Azt hiszi, hogy vadászni voltál. :D

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.01.27. 10:08:24

@SilentSound:
"Amíg én bájos szerkesztőtársammal egyetemben próbáltam Páty mellett kievickélni a sártengerből, ...". Erre gondoltam;-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.27. 10:13:35

@Peteetow: Jaaahh! Geocachingelni voltunk és a kijelölt parkolóhelyig még gond nélkül eljutottunk, visszafelé viszont már gond volt az emelkedő és a sár együtt, úgyhogy végül lendületből és némi humán erőforrás igénybevételével oldottuk meg a helyzetet. :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.01.27. 10:16:39

A történetet nem sikerült belőle kihámozni, de a stílusért érdemes volt elolvasni.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.01.27. 10:23:18

@SilentSound:
Aha! Azért kérdeztem, mert vasárnap rángattam ki egy fiatal párt a szántásból egy pár kutyával - azt hittem, Ti voltatok! De ezek szerint Ti önszorgalomból más helyet kerestetek magatoknak, pár száz méterrel arrébb:-)))

sunblind 2009.01.27. 10:23:45

fúúú ezt én nem bírtam végigolvasni, de annyát a marhának. :)

autosave 2009.01.27. 10:23:45

"A következőket láttam: kb 10 méterre mögöttem a középső sávban szép koszosan- komótosan csordogáló Volvo S60 az indexelésem hatására rááll a gázra."

Ezért kell indexszel* együtt már menni is át a másik sávba :)
Egyébként meg hagyni kell az ilyet, mögötte is lehet menni, az a 15m egy másodperc kb, nem nagy veszteség. Szerintem.

Stoney Hill Billy 2009.01.27. 10:26:41

a szókincsed jó, de a stíl....
dagályos, erőltetett.
teljesen elveszik benne a történet,
ezt még gyakorokd kicsit

ChPh 2009.01.27. 10:28:09

Vannak ilyenek, az én skodám sok embert hergel, pl tegnap reggel is, előttem megállnak, balra le, természetesen nem előztem meg balról, jobbról hely sem volt, indulok el, a mögöttem lévő Mazda3asban ülő családapuka családostúl nem bírja a tötymörgést (sorry, hogy nem 5 sec a 0-100 rajtom) és index nélkül megelőz, persze így az én helyemre került, mert utána semmi előzés....

Nóóórmális az ilyen???

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.01.27. 10:28:59

mindketten azert nyomtatok, mert ott volt mellettetek az asszony. es ugye ilyen esetben muszaj megmutatni, kinek nagyobb.. :)

The Green Manalishi (törölt) 2009.01.27. 10:34:51

Követhetetlen, csapongó, modoroskodó, túlcsicsázott, de igénytelen ömlengés.
Egyre többen érzik úgy, hogy írói hajlamaiknak és eredetinek gondolt stílusuknak itt kell teret biztosítani.

"Sebaj, nyilván disznóölésről jön, hátul biztos két friss vágás terméke, meg a haverok csatakrészegen fetrengenek és csak most eszmélt az egyik, hogy „ajaj barátom, jó vót az öreg pájinkája, azé tán kapkodni kéne kicsit, mer különben a kárpit bánja a ráérős tempót…"."

Az ilyenek minek?

Ne írjá' (le) semmiféle sztorit, nem megy!

swingerforyou · http://www.swingerforyou.hu 2009.01.27. 10:36:55

Jó ez, de miért lepődik meg ezen még valaki?
Ez BP-en, ahányszor beülök az autóba, annyiszor történik meg...

autosave 2009.01.27. 10:39:22

@ChPh: lehet, hogy büdös (füstöl) az autód? én akkor szoktam így előzni...

Gyula_80 2009.01.27. 10:40:15

Ez egyébként annyira tipikus Budapesten, hogyha a jobb oldali sáv elfogy, akkor aki a bal oldaliban halad, úgy érzi, hogy kegyet gyakorol azzal, ha beenged valakit jobbról. És ha esetleg bemennek elé, akkor persze meg van sértődve, hogy ő ezt nem engedélyezte. Ugyanez igaz a körforgalomra is.

Egyébként tök simán, anyázásmentesen lehetne haladni, ha egy innen, egy onnan jönne, viszont akkor nem lenne miről blogolni.

Amúgy Hollandiában láttam olyat, hogy az autópálya felhajtón forgalomfigyelő lámpa van, ami kb. 5-10-20 másodpercenként engedi el az autókat, alkalmanként szigorúan csak egyet. És tök jól fel tudnak hajtani az autópályára.

i23kovacs 2009.01.27. 10:49:15

Szerintem ha a Volvós nem akart beengedni, akkor az udvariasság szabálya azt diktálja, hogy finoman lassítasz, és beállsz mögé, nem pedig azt, hogy legyorsulod és bevágsz elé.

Amúgy a poszt olyan terjengős, hogy ráun az ember

FlybyWire 2009.01.27. 10:50:50

Hát ez valami katasztrofálisan rettenetes, erőltetett, szenvelgő, választékosnak látszani igyekező, béna stílus(?)ban megírt valami.
Fizikailag fájt olvasni.

FlybyWire 2009.01.27. 10:52:27

The Green Manalishi 2009.01.27. 10:34:51

Pontosan, szerintem hatóságilag kellene eltiltani az "írás"tól a szerzőt.

"Volvopopó"... még most is ráz a hideg.

Bejjja 2009.01.27. 10:57:56

Szerintem is kár volt ennyire túlcifrázni a sztoriírást, egy idő után már idegesítő volt olvasni. Ennél egyszerűbben is érthető lett volna az eset.

Én nem lepődök már meg, mert ennél gázosabb alakkal futottam össze egy hétvégén. Három sávos út külső sávjában ácsorgó rozzant autó, pufajkás köcsöggel a volán mögött. Mögötte én, mögöttem még tizenöt autó. Rövid, jelzésszerű duda, mire ki akart szállni a marhája, hogy majd jól elintéz. Erre én, valamint a többi autós olyan ricsajt csapott a dudával, hogy meggondolta magát. Visszaszállt, és fék-gáz-fék-gáz megoldással tovább szívatta a népet. Mikor megpróbáltam a balra lévő sávban kikerülni, rám húzta a kormányt.

Szóval sok seggfejnek van jogosítványa, akiknek az intelligenciájuk után olajfúróval kéne a mélyben keresni.

Alf (törölt) 2009.01.27. 11:08:01

eu nekem magas. mi történt?

Matrix_ 2009.01.27. 11:13:55

Sztem a következő történhetett: Mentek haza a teszkóból, amikor egyszercsak az asszony megjegyezte: "Persze mer a Gizi ura tudott írni poszt a blogra. Náncsikát meg csúfolják az iskolában, hogy az Ő apukája nem tud ilyet írni. Méérnem a Hufnágel Pistihez mentem én feleségül". Ekkor hősünk kinézett magának egy autómárkát, elővette Riselijőő régebbi posztjait és megpróbált rittyenteni egy történetet vélt és valós forgalmi helyzetekről.

Megj.: Tényleg jobban járt volna az asszony a Hufnágel Pistivel.

yanchi345 2009.01.27. 11:16:11

@Cyric_: önkéntes igazságosztó kollégák hiszik, sőt, propagálják, hogy az elsőbbség szó arra utal, hogy nem ronthatja el előttük senki a kilátást az autója előnytelen látványával. Ezzel szemben a KRESZ szerint igazából csak annyit jelent, hogy hirtelen fékezésre vagy hirtelen irányváltásra nem kényszeríthetik. Tehát ha le kell vennie a falábát a gázról, az OK, sőt, ha diszkréten fékeznie kell, az még mindig teljesen rendben van. És a túlélés érdekében ebbe még Fejesima úrnak is bele kell törődnie, mert az általa szedett hormonok csak a veséjét teszik tönkre (már ezért sem érdemes karamboloznia, mert semmire sem tudják a szerveit felhasználni), de a koponyáját nem teszik golyóállóvá.

Dr Kangörény 2009.01.27. 11:16:50

Faszé' kell indexelni sávváltás előtt??? Ott a hely, tekered a kormányt, osztjónapot! Így köcsögvolvósnak esélye sincs gyorsítani.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2009.01.27. 11:17:18

Ilyen stílusban szórakoztató írni, de olvasni nagyon fárasztó. Egy szavát sem hiszem el annak, aki így ír. Talán még autód sincs.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.27. 11:18:45

én ezt most tényleg nem értem. Lehetne, hogy pár egyszerű tőmondatban is leírjad az esetet?

Ahogy én értettem:
besorolnál a gyorsítóból, de a volvós melléd ér. Erre te gázra lépsz, és besorolsz elé.
Ok.
Majd amikor beleáll a seggedbe, visszasorolsz a külsőbe.
Itt eltévedtem: ha neked annyira fontos volt egy a sávval beljebb menni, hogy sikerült visszavillognia téged a volvósnak egyel kijjeb?
Nem értem.

Vagy ha értem, akkor te is ugyanolyan hülye vagy, mint a volvós. Ha nem így érzed, akkor kanyarodj vissza az első mondatomhoz: írd már le pár rövid tőmondatban ezt a történetet, hátha akkor megértem.

(Egyébként szerintem ne erőltesd ezt a stílust, nem is tudom, ilyen parti nagy-rejtő keverék, valakinek ez jól megy, és bármiről ír, szarrá röhögöm magam rajta, de te nem tartozol közéjük)

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.27. 11:25:38

Eddig csak az Audisok voltak köcsögök, most a Volvósok. Melyik a következő? A Zetorosok?

Nefarian 2009.01.27. 11:28:00

"Ma reggel 15 km-t haladtam egy ikarus mögött 30 km/h sebességgel olyan helyen, ahol 90-el lehet menni. Előzni nem lehetett, szembeforgalom miatt. Nincs tőle most jó kedvem. "

Tehenke: 90-el lehet haladni SZEMÉLYAUTÓVAL. Ikarus meg ugye BUSZ. Az max 70-el mehet főúton. Tény, a 30-at nem indokolja, de azért...

vitriol1 2009.01.27. 11:34:11

Amennyiben úgy vezet, ahogyan ír, ne csodálkozzon semmin.

Vasárnapi autós.

vitriol1 2009.01.27. 11:43:22

"Nem én szoktam vezetni..."

Nem csak vezetni, de írni is meg kellene tanulnia.

Ennyi szamárság után egy trabantos is kiakad.

Ferocious 2009.01.27. 11:54:24

@Kangörény_: ezt már szeretem! Csak így lehet érvényesülni a közlekedésben: mivel veled sem udvariasak, te is pont olyan leszel mint a többiek! Akinek meg nem tetszik az bekaphatja!

StrigDaddy 2009.01.27. 11:56:07

Miért okoz szinte minden harmadik embernek problémát ennek a baromi "hosszú " írásnak az elolvasása...és megértése? Ennyire gyagyák lennének a magyar emberek? xD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.27. 12:01:15

@Peteetow: Nem volt szükség végül külső segítségre, megoldottuk a dolgot magunk úgy a tizedik próbálkozásra. :)

@StrigDaddy: Szerintem a többség a munkahelyén olvassa a blogot és bekezdésenként mást is csinál közben, úgy nehezebb. :)

FlybyWire 2009.01.27. 12:03:35

StrigDaddy 2009.01.27. 11:56:07

Nem a hosszal van a baj. Logikátlan, rosszul fogalmazott, csapongó, erőltetett, stílustalan, fárasztó, összefüggéstelen, zavaros. Így elsőre.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.27. 12:03:59

headshot a volvósnak, és a posztírónak is.

miért van az hogy engem sosem dudálnak, és villognak le? ráadásul amikor én bp-en autózok akkor helyismeret nélkül félkézzel térképezek vezetés közben, és úgysem.

lehet hogy tudok közlekedni?

Marcellusca 2009.01.27. 12:06:37

@StrigDaddy:
Az lenne a legkisebb baj, hogy hosszú. Túl cirádázta és így elveszik a lényeg, amit 3 mondatban le lehetett volna írni.
Ráadásul a stílus sem lebilincselő.

Bejjja 2009.01.27. 12:11:23

StrigDaddy, nem az írás hosszúsága, hanem a zavarossága, a felesleges jelzők, körmondatok, értelmetlen beszúrások zavaróak. Ha egy könyvben írnak így, már az első három oldal után kukába dobom.

StrigDaddy 2009.01.27. 12:11:29

@SilentSound: Ez egy elfogadható magyarázat, ámde a munkára is jobban lehetne koncentrálni, ha 4 perc alatt elolvasná az ember, aztán menne a dolgát végezni, mert így mindkét dolog hatásfoka csökken, mivel ha a munka miatt nem érti a szöveget, akkor a szöveg miatt sem "érti" a munkát :-D Ezalatt azt értem, hogy nem tud koncentrálni rendesen a munkára, mert két felé jár az agya :-P

StrigDaddy 2009.01.27. 12:12:50

@FlyByWire: De azért a lényeget meg lehet érteni :-P
Ő - Budapest - sok sáv - volov- köcsög - kopasz xD
:-DDD

StrigDaddy 2009.01.27. 12:14:27

Ez mindenkinek válasz:
De azért a lényeget meg lehet érteni :-P
Ő - Budapest - sok sáv - volov- köcsög - kopasz xD
:-DDD

:-P

AzHofi 2009.01.27. 12:15:49

@ChPh: budos-e az autod kipufogogaza (regi skodad van-e)? En is megelozom az osszes budos autot, mert fulladok toluk.

FlybyWire 2009.01.27. 12:27:22

StrigDaddy 2009.01.27. 12:14:27

A tartalmat mindenki értette, csak a stílus volt borzalmas a többség számára, érthető módon. Ettől olvashatatlan. Az embernek fáj, ezért inkább nem is olvassa.

forrórágógumi 2009.01.27. 13:25:36

hát én ezt nem olvasom végig, túl irodalmi és a lényeg nem jön át. Ki kivel hol merre mentél.

Ungvari 2009.01.27. 13:53:46

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.27. 16:42:12

majke 2009.01.27. 09:58:08
a sárga színű öntapadós), az a tavalyelőtt HÉV felújításból maradt vissza, csak basztak felszedni."
tehát mégiscsak van...

2009.01.27. 17:42:53

Hogy hogyan tetszik mondani? Hol van a Mozaik utcai felüljárónál buszsáv?
(A Bogdáninál max, és az nem érint, még akkor sem, ha külsőben mész, mert az elkanyarodik jobbra; egyel beljebb meg külső lesz, mellett buszsávval. Legalábbis tegnap mintha még így nézett volna ki. :-) )

Egyébként a kellemes hangvételű történetben elveszett a lényeg, de amúgy jó kis írás. :-)

lotht 2009.01.27. 18:36:43

Tegnap az M3-ason befelé haladva behúzódtam a középső sávba, hogy a Nagy Lajos felől jövők be tudjanak sorolni a külső sávba. De az önjelölt versenyzőnek ez nem volt elég, azonnal a középsőbe sorolt be. Erős fékezés mentette meg az ütközéstől, szerencse, hogy a mögöttem jövő is figyelt.
Ha bele kell állni a fékbe, meg kell támasztani magamat kézzel is, úgy vettem észre, gyakran elérem a dudát is ilyenkor a kormányon.
Kb. egy hét alatt 2 ilyen esetem volt, az lepett meg, hogy mindketten menekültek. 100-200 méteren át láttam mindkettőjüket, ezalatt 4-5 sávváltással, kacsázva kerültek ki a látóteremből. Ennyire ijesztő lennék??

BGyRacer 2009.01.27. 19:12:21

Volvósok köcsögök!;)

hidro 2009.01.27. 20:38:27

Nos, kedves posztoló.
Szerintem a trabantosnak van igaza. őőőő vagy nem? :D

kranführer 2009.01.27. 20:54:42

Jó történet. Igazságszagú. De az ilyeneket egy "hova a kurva anyádba siecc?" kifejezéssel szoktam lezárni, mondjuk a teleszkópos kerékkulcs mindig a kezemügyében van, hátha defektem lesz...:-))) aztán jöhet a volvós baromja.

randobrobag 2009.01.27. 23:15:53

MIndenkinek szólók aki nem ismeri az utat ott nincs buszsáv! És , hogy idegen tollakkal ékeskedjek "Na ezért tart itt ez az ország!"
Buszsáv lenyomat látszik halványan, mert ott fehérrel volt felfestve amikor felújitották a Hévet és tényleg basztak felszedni úgyis lekopik címszóval! A táblát viszont levették!Azért látszik, hogy a posztíró nem szokott arra járni elképzelek egy hétfő reggelt amikor a Mozaik utcai felüljárónál mindeneki elkezd a külsőből besorolni,mert jön a buszsáv!!:)))

lotht 2009.01.27. 18:36:43
Aki Árpád-híd fele megy annak muszály a belsőbe igyekezni, így látatlanba!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.01.27. 23:22:32

nekem tetszett a megfogalmazás egy része, bár a történet felettébb jelentéktelen és mindennapos.

még valami, nem elég a tükröt nézni - mert ugye a holt tér az holt tér.

tehenke 2009.01.28. 15:07:51

@KuKori: Nem, később kiderült, hogy photoshopp. :-)

MosoMasa 2009.01.28. 18:38:02

Na megin egy írópalánta.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása