Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Import német kergemarha

2009.02.02. 07:25 :: Kisikasa

Attila alábbi sztorija kellőképpen árulkodik a közlekedési morál egyik alapvető problémájáról, ami erősen kötődik ahhoz a tényhez, hogy ki milyen ember és mennyire drága az élete, ebből kifolyólag pedig hogyan befolyásolja a többi közlekedő biztonságérzetét.

Egy sajnos nem ritka történetet szeretnék megosztani veletek, mely az elmúlt hétvégén esett meg velem a kies Komárom városában, bemutatandó, hogy a példaként rendszeresen felhozott német urak/hölgyek milyen úriember módra tudnak viselkedni, ha kiszabadulnak a "gyarmatra".

Ugyanakkor az előítéletet az is erősítheti, hogy kint dolgozó honfitársaink előszeretettel vagiznak nyugati rendszámú verdákkal. Ezek külön megérnek egy misét... Történt az eset délután egy óra körül, kellemes kirándulóidőben. Az 1. sz. főút Tatabánya felől bevezető szakaszán a szintén 1. sz, Budapest-Győr vasútvonal kereszteződésében szokás szerint a sorompó leengedve, tilos jelzés villog. Nagy forgalom nincs, mégis egy-kettőre focicsapatra való autós összegyűlik a vasúti pálya mindkét oldalán. Elhalad a vonat, a sorompó megindul felfelé.

Elindul a forgalom, az első két-három kocsi át is hussan. Ekkor észreveszem, hogy a villogó fehér kialudt, és a jelzőlámpák (a szembelévő oldali, és a kerékpárutat biztosító is) sötét. Nos, van ilyen, ilyenkor előírás szerint igyekszem eljárni. Lehet, ostobaság, de úgy vélem, noha kicsiny porszem vagyok a világegyetemhez képest, mégis szeretnék még egy-két dolgot tenni az életben, többek között kistafírolni a hátsó ülésen utazó lányomat. Véleményem szerint nem kell komplikált statisztikai elemzés, hogy a Siemens Taurus vagy egy V43-as által rámpréselődő karosszéria esélyeimet jelentősen csökkentené.

Épp emiatt gázt elveszem, laza fék, és a kereszteződés előtt megállással (eddig kb. 5 km/h-val haladt a sor) körülnézek, hogy rejt-e veszélyeket az áthaladás. A történet itt kezdődik. Dudaszó, hátulról. Az irány miatt nem pánikolok, jobbról-balról érkező jármű nagyobb meghatottságot hozna rám, a fentebb említett tervek okán. Belenézek a tükörbe, és látok egy öreg, bordó BMW-t, benne egy korombeli, 35-40 körüli szakállas emberrel. Emberünk éktelenül hadonászik és mutogat, közben jár a szája.

Az első ötletem az volt, hogy nagyon siet, sürgős orvosi kezelésre van szüksége. A tünetek alapján agyműtétre tippeltem... Mutatom neki barátságosan a jelzőlámpát, hogy sötét. Hamar kiderült, hogy e téren rokonok lehettek...

Ugyanis innentől kezdve habzó szájjal óbégatott, én meg örültem, hogy két szélvédő állt köztünk, nem szívesen bonyolódtam volna vele cseppfertőzésbe, bár a kergekór nem biztos, hogy fertőz ily módon. A diagnózis később vált bizonyossá. Alig áthaladtunk az átjárón, próbált furakodni jobbról-balról, de folyamatosan jöttek szembe. Rövidesen le kellett a főútról kanyarodnom balra. Miután sok hülyét láttam már az utakon, igyekeztem felkészíteni beteg autóstársamat: óvatos fékezéssel, időben kitett irányjelzővel és a felezővonalra sorolással jeleztem bekanyarodási szándékomat.  A manőver megkezdése után - szerencsére mindig benézek a tükörbe - látom ám emberünket balról kivágni, és óriási zajjal előzésbe kezdeni. Több autót, gyorshajtva, tilosban, szembejövőket rémisztgetve. Kis híján belénkcsapódott balról.

Miután pillanatok alatt folytattuk utunkat Győr felé, hamar utolértük barátunkat, aki ezúttal megállt a piros lámpáknál. Lakott területen kívül kiderült, hogy ott is furcsa taktikával irányítja gépét: itt is az előzései komoly veszélyt jelentettek másokra. Miután pedig ő nem érezte úgy, hogy lakott területen kívül és belül szignifikánsan eltérő sebesség a helyes (50 vs. kitáblázott 100), itt már én előztem meg, amennyire lehet, szabályosan.

Többé nem láttam, bízom benne, hogy odaért időben, és a sikeres homloklebenymetszés után csökkent közveszélyessége, és ha legközelebb feltűnik az RT-XU-588-as BMW kombi, nem kell az elhalálozásomból eredő kényelmetlenségek miatt aggódnom...

52 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes kresz gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grg76 2009.02.02. 07:32:57

Ugyan csak részben ontopic, de épp tegnap ment elöttem egy Müncheni rendszámú Mini Cooper, nagy T betűvel a hátán... Biztos eredeti német volt. :D

hulyemagyar 2009.02.02. 08:00:35

Habár mindenhol/mindenben vannak kivételek, de erősen az az érzésem, hogy az egy német rendszámú autót vezető magyar vagy román úriember volt.

Manyizga (törölt) 2009.02.02. 08:14:20

", igyekeztem felkészíteni beteg autóstársamat: óvatos fékezéssel, időben kitett irányjelzővel és a felezővonalra sorolással jeleztem bekanyarodási szándékomat. "

ELŐSZÖR irányjelző, majd lassítás ÉS fék. Nem fordítva. Úgyhogy ez így nem jó. :)

Lacaca 2009.02.02. 08:18:32

@Manyizga: Persze, az lehetett a baj, hogy a lassításhoz is féket használt, azért előzte meg balról az idióta vendégmunkás

tehenke 2009.02.02. 08:29:51

@Lacaca:
Nem, az a baj, hogy nem tette ki előbb az indexet.

magyar-magyar szótár 2009.02.02. 08:34:47

Német nyelvterületen külön állatfaj a Wiener Schweinehund, a Prohaska (a wildösterreichische bedjar] Sok-sok németrendszmű autóban ül Ali Mohammad Zimmerman és Wolf Bogdanivich vagy Klaus von Horvath. usw. weitaa , weitaa
Valamint németek nehezen szokják mega magar
CSAK ÉN HALAGGYAK MÁ
MAJD ÉN TUDOM MITAROK!
a pesti ügyes benyesős, benzinkútonűttülekedős [M5 a Könyves felé az Ecseri # után) mélymagyarfajtákat
mentalitást, a tanítóbácsikat 110-zel az M7 legbelsősávjában stb

Circus 2009.02.02. 08:34:50

@tehenke:
"Minek? Úgyis látod, hogy jövök!"

(gyk - nem véletlenül van az idézőjel!...)

Petrodon 2009.02.02. 08:46:59

@magyar-magyar szótár: Hát nem tudom, ezek szerint akikkel itthon találkoztam német rendszámú autók 80% -át nem Jürgen vezette, hanem Pista, mert kb. ilyen arányban bunkók...
És Németországban is belefutottam pár "tanítóbácsi belsőbe 110-zel" típusú Hans-ba, de ezek szerint ez mind mind magyar volt, hm?

tehenke 2009.02.02. 08:49:31

@magyar-magyar szótár: Az még csak hagyján! De angliában meg minden hülye szembe jött!

bobeszedulacika 2009.02.02. 08:55:42

@hulyemagyar: mert még véletlenul sem lehetett német igaz???
mert ők olyan udvariasak meg előzékenyek sőt minden szabályt ismernek,hát bazd meg ez nem igaz!!!
otthon talán,esetleg ,de erre sem innék mérget,tudod azt hiszik ,hogy ők felsőbrenduek és ha kulhonban vannak szarnak ránk,rátok,mindenkire.

Marty Mcfly 2009.02.02. 08:59:46

A posztíró a hülye :-)

Rousboy 2009.02.02. 09:00:15

Ritkán húzom fel magam forgalmi szituációkban, gyerekem sincs, de ha hasonló helyzet történt volna velem, akkor valószínűleg elpattan a cérna és kirángatom a kocsiból ha utolérem.
Balra kanyarodó autót előzni? Bazz én is mindig tükörbe nézek, de ennél tahóbb, idiótább dolgot nehezen tudok mondani.
Az meg hogy Német volt, Román, vagy Üzbég, annyira mind1...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.02.02. 09:03:45

Szerintem magyar volt, csak nem szeret regisztrációs adót fizetni..

nagyzee 2009.02.02. 09:05:35

Mások ökörségén idegeskedni....??? Nem éri meg. Ha mutogat, hadd mutogasson, ha üvöltözik, lelke rajta, majd belepusztul egyszer. A veszélyeztetés az más, de lehet úgy intézni a szitut, hogyha akar, akkor menjen, és még akkor se tudjon veszélyeztetni, ha akar. Persze, ha sok időd van, és hajlandó vagy végigjárni a hercehurcát, akkor a hátsó ülésen ülő személyek videokamerával rögzíthetnek minden mozzanatot, ami alapján plusz tanúkat szerezve, fel lehet jelenteni a csókát. Akit aztán a végén szépen elengednek egy semmi büntetéssel, mert nem történt baleset.. :(

indapass90210 2009.02.02. 09:18:07

Hüje a posztoló és ezért tart ott az ország, ahol!

Elanor_42 2009.02.02. 09:20:53

"Az első ötletem az volt, hogy nagyon siet, sürgős orvosi kezelésre van szüksége. A tünetek alapján agyműtétre tippeltem... Mutatom neki barátságosan a jelzőlámpát, hogy sötét. Hamar kiderült, hogy e téren rokonok lehettek.."
vehehehhheee :D ez jól esett a kávém mellé. humorunk hálistennek még van :)

Heck Elek 2009.02.02. 09:32:19

Debrecenben pl. az ND-vel kezdődő német rendszámú autók tulajdonosai mind helyi lakos magyarok. Van vmi lízing cég abban a német kisvárosban, akinek a címe jár szájról-szájra azok között, akik reg.adót akarnak csalni.

A más betűkombinációval kezdődő erre járó német rendszámú gépkocsik söfőrjei pedig 80%-ban románok.
Az erre járó olasz rendszámú autók sofőrjei pedig 95%-ban románok.

brujah 2009.02.02. 09:40:53

Búcsúszex volt?
Ja és tehenke köcsög,mielőtt hiányolná!:)

mnmnbkhj 2009.02.02. 09:48:30

Helyesen jártál el.
Az ilyen dudálós barmoktól, el kéne venni a jogosítványt, illetve, javasolni egy eü.-i közösülést egy Siemens mozdonnyal.

Gera 2009.02.02. 09:49:17

Nem mintha számítana, de azt miből gondolják itt néhányan, hogy előbb fékezett és utána indexelt? Abból, amit írt, ez nem következik.

Nyomek 2009.02.02. 10:14:21

Aszongya, hogy
"látom ám emberünket balról kivágni, és óriási zajjal előzésbe kezdeni. Több autót, gyorshajtva, tilosban, szembejövőket rémisztgetve. Kis híján belénkcsapódott balról."
Már unom, hogy ismételgetem, de csakazértis: Ha ebben a helyzetben belédcsapódik, akkor "Te vagy a felelős" - mint a reklám, ahogy mondja. Egy dolog a KRESZ, meg egy másik, hogy azt hogyan kell értelmezni. Ez utóbbit nem tanítják - a rendőr fogja elmesélni, meg a bíró, ha van merszed fellebbezni.

Petrodon 2009.02.02. 10:14:50

Hehe, erről eszembe jut az a balesetmegelőzős videó, valami ilyesmi dumával:

"A vonat 9 másodperc alatt halad át a kereszteződésen. Ha te benne állsz, akkor is..." :))

Lacaca 2009.02.02. 10:17:16

@tehenke: Értettem, hogy nem arra utalt a hozzászóló, erre próbáltam meg ironikusan reagálni.

fzs.1933 2009.02.02. 10:22:39

@Gera:
Valószínűleg abból indultak ki, hogy a mondatban előbb szerepel a fékezés mint az irányjelzés.
Igaz, azt írta a post írója, hogy "időben" jelzett irányváltoztatást.
Biztos nem rutinos író még, hogy félreérthetően írta. Azt itt tudni lehet, hogy még a kérdést is megcáfolják! :-)
Vagy ha előbb fékezett, akkor valóban hibásan csinálta. A német rendszámú autó tulajdonosa az alábbiak szerint:
Törj, pusztíts, erőszakoskodj.
Ne alkoss, ne teremts! Hányingerem van már ettől. Még itt, ezen a blogon is oly agresszivitás van néha, ami rosszul esik.

Abban azonban biztos vagyok, hogy az alkotó, teremtő, toleráns emberek vannak többségben. Csak ők(mi) nem vagyunk ahhoz elég erőszakosak, hogy kiálljunk vélt, vagy valós igazunkért, ideánkért.

Fejes Zsolt

Kétkerék · http://bringavideo.hu 2009.02.02. 10:23:37

Autós autósnak farkasa? Ki gondolta volna.

Na de a lényeg, hogy én sohasem értem amikor valaki dudál, egy előtte haladóra. Mert ezzel csak tovább ront a helyzeten. Én ismerek olyat aki ilyen esetekben lefullad és a dudáló csak még inkébb késésbe kerül.

Na persze az a vég amikor valaki úgy dudál, hogy még igaza sincs.

Matrix_ 2009.02.02. 10:28:39

Mint azt már egy korábbi posztba megjegyeztem:

"ebből is látszik, hogy a duda nem old meg semmilyen problémát. Inkább gerjeszti azt.
(akár a gépjárműbe aplikált kürtről van szó, akár a szomszédasszony melleiről!!)"

Jelen estben a "német" BMW-s még idegesebb lett a saját dudálásától.

fzs.1933 2009.02.02. 10:31:39

@Kétkerék:
hangjelzést adni lehet két indokkal.
Az már megint más kérdés, hogy mára talán elfelejtettük kicsit, hogy mikor is lehet. Kiegészíthetnék a KRESZ-t az új jelentéstartalmakkal. Pl.: lehet, ha az előtted, mellett, mögötted haladó tarkója, arcéle, arca szakállas, bajuszos, szőrtelen, stb.

A ledudált autóban ülők meg már betojnak ha meghallják, mert arra gondolnak, hogy biztos csak erőszakos akar lenni a másik.

heliox 2009.02.02. 10:37:39

Nekem van egy ismerősöm, aki balra kanyarodó autót előzött. De ott az autó be is kanyarodott, és volt utánfutó mögötte.

Ez az ismerősöm akkor motorral közlekedett, nem lassan.

Amikor felébredt nem stimmelt neki az évszám. És máig sem emlékszik arra, hogy mi történt.

heliox 2009.02.02. 10:38:48

@Manyizga: A cikkben a felsorolás sorrendje nem feltétlenül jelent időbeli sorrendet.

Lacaca 2009.02.02. 10:39:07

@Kétkerék: Az az ismerősöd inkább áramot vezessen, mint autót.

heliox 2009.02.02. 10:40:31

Ha elkanyarodtak balra, akkor hogy értéték utol?

Ha utolérték, minek előzték meg?

Az izgága hülyék legyenek mindig előttem. Ott kisebb veszélyt jelentenek rám nézve.

2009.02.02. 10:46:13

Hali

Németországban a vasúti átjáró akkor ad jelzést amikor vonat jön.

Ha nincs villogás nincs vonat.

Elképzelhető, hogy a német állampolgár kurvára nem értette, mi a bajod azzal, hogy nem villog. Nekik sem szokott otthon villogni, és az náluk azt jelenti, hogy minden OK.

Ja, ott náluk simán nincs félsorompó a 100km/h-s (mellék)vonalnál, csak egy villogó piros fény. Nálunk kötelező lenne az útból kiemelkedő betonfal a sok idióta miatt még az iparvágányokon is!

hulyemagyar 2009.02.02. 11:01:45

Megszólítattam...
" bobeszedulacika 2009.02.02. 08:55:42
@hulyemagyar: mert még véletlenul sem lehetett német igaz???
mert ők olyan udvariasak meg előzékenyek sőt minden szabályt ismernek,hát bazd meg ez nem igaz!!!
otthon talán,esetleg ,de erre sem innék mérget,tudod azt hiszik ,hogy ők felsőbrenduek és ha kulhonban vannak szarnak ránk,rátok,mindenkire. "

Neked az a tapasztalatod, hogy szarnak rád(az írásod stílusa alapján valószínű, hogy jogosan), nekem meg az, hogy nem szarnak rám.
Kinek - kinek érdemei szerint.

Mérgező Hulladék 2009.02.02. 11:12:19

"Németországban a vasúti átjáró akkor ad jelzést amikor vonat jön.
Ha nincs villogás nincs vonat"

Na majd rájuk szabadulnak a színesfémgyűjtőink, aztán megtudják, hogy ez így nem elég biztonságos.

Marty Mcfly 2009.02.02. 11:15:51

megint ez a béjemvé-sztereotípia, az 'agyas' részt pedig mintha már olvastam vna egy előző posztban!
LOL

2009.02.02. 11:32:13

Hát ja.
Itthon semmi sem elég biztonságos.
Ne gondolkodjon és ne nézzen szét az autós, nézzen szét és gondolkodjon a lámpa. Ha nem működik és bemegy a drága autós a 109 tonnás gép elé, akkor nyilván a lámpa a hibás, nem az autós.

Értem én, na.
Csak fel nem foghatom.

dieselsuxx 2009.02.02. 11:39:13

"otthon talán,esetleg ,de erre sem innék mérget,tudod azt hiszik ,hogy ők felsőbrenduek és ha kulhonban vannak szarnak ránk,rátok,mindenkire."

Ez a dolog kölcsönös. Sokat jártam osztrák rendszámmal Pesten és igen tahón viselkedtek velem. Szerény magyar rendszámú saját kocsimmal ilyet csak a vágottszemű fehér furgonossal tapasztaltam...
Aztán mióta elém kikanyarodott egy (amúgy hátulról törött) svájci kombi úgy, h nem tudtam megállni (persze, majd az én biztosítóm fizesse ki a régi kárát) és utána egy új digó alfa (ami 30al haladt országúton) előzésnél rámgyorsított, kicsit elkezdtem nem szeretni a kishazánkban közlekedő külföldi lényeket...
Arról meg ne is beszéljünk, hogy az osztrákok még otthon sem tudnak közlekedni. Udvariasak, de kiszámíthatatlanok és balesetveszélyesen tetülassúak...

borpancsoló 2009.02.02. 12:03:48

Többször is láttam már, de most meg is kérdezem;

Pontosan miért van szűkség arra, hogy kiírja a posztíró a másik rendszámát.

Másféle megközelítésben;

Ha ennyire törekszik valaki a minden részletet kimereítő esetleírásra, a saját rendszámát miért nem írja ki?

Nagyon naív vagyok,kérlek segítsetek! :)):))

(amúgy még egy poszt írója sem gondolkodott el azon, hogy amikor az ember része a közlekedésnek, egy sima hétköznapi délután például, akkor miért olvasgatná a tükörből a mögötte jövő rendszámát ahhelyett, hogy azt a kurva utat figyelné inkább!!!)

Na mindegy. Amúgy sepc igaza van a posztírónak, csak ezt nem értettem, miért szükséges.

Marty Mcfly 2009.02.02. 12:25:07

@borpancsoló >> Istvándy Jenő Pincészete:
hogy tudjad, ki az a barom, akiről múltkor olvastál... :-)
Csak mondjuk ott hibázik a dolog, hogy nem készít senki rendszámos listát az itt közzétett barmokról és vezetés közben sem fogja senki kikeresgetni, hogy na, ez az a barom-e, vagy másik barom! :-)
De ha még találkozna is az életben egy listán szereplővel... mi a faszt csinálna?

Marty Mcfly 2009.02.02. 12:26:35

@borpancsoló >> Istvándy Jenő Pincészete:
amúgy meg reklámozni máshova menjél lécci... mondjuk rám nem volt hatással ez a borpincészet, de lehet, h az itt megjelentek mindjárt rámcáfolnak! :-)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.02. 12:35:16

@D=M=C: azt reklámozol a neved mellett amit akarsz. akinek van blogja az annak a címét írja oda. akinek van weblapja azt. van aki csak jutyúb linket tesz oda. valaki értelmetlenséget. és van aki egy bopincészet nevét, és webcímét.
ez van.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.02. 12:37:58

@Hurrá Torpedó: Hát azért ez nem egészen pont így van, mert emailt is kaptam már nemrég, hogy valamit intézkedjek. A nicknév az legyen csak nicknév szerintem is, úgy nem zavar az url sem. Írtam borpancsolónak egy emailt, bízom benne, hogy tesz valamit ezügyben. Ezzel tekintsük is lezártnak a dolgot, OFF vége.

ChPh 2009.02.02. 13:23:14

Ehhhe... öngyilokjelöltek, sajna másokat is veszélyeztetnek ezzel...

borpancsoló 2009.02.02. 16:29:31

@D=M=C: Mint az SilentSund is írta már jelezték nekem hogy ez sért valakit, így aztán meg is változtattam persze. Amennyiben téged is megsértettelek, sajnálom, nem reklámoztam, egyszerűen az alkoholistára....khm...bocsánat az egyik borászattal foglalkozó blogra akarok "főtevékenységként" kommentezni, oda pedig azt gondoltam, nem baj, ha tudják hogy hol, mit csinálok, esetleg még érdekel is egyeseket, meg nem olyan pusztába kiáltott szó a kommentem, mint egy teljesen semleges nicken.

Valóban, azt gondoltam, hogy ha mások a blogjuk, weblapjuk, akármijük nevét is beillesztik a nickükbe és egy URL-t is beillesztenek, akkor ez sem lesz gáz.

Mégegyszer, nem az volt a cél, hogy reklámozzak (ráadásul valami hihetetlenül nagy szakadék van a blog.hu és az én vendégköröm közt)és az sem hogy bármilyen hatással legyen akár rád a borászatom.

@Hurrá Torpedó: Köszönöm a "védelmet", már töröltem a vitatott részt a nickből, nekem is az a véleményem, mint neked, de tökmindegy. ha valakit ez annyira zavar hogy ezért ír, hát akkor legyen boldog vele!
:)

Bocs az OFF-ért SS

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.02. 16:31:20

OFF
@borpancsoló >>: Köszönöm a változtatást, épp az imént küldtem a leveledre választ! :)
ON

mohusssska 2009.02.02. 17:51:47

de utálom mikor a posztoló írónak képzeli magát

Gera 2009.02.02. 21:40:50

Matiz - Ezzel a hozzáállással minek egyáltalán bármilyen fénysorompó?

Igenis sokkal jobb a villogó fehér fényes megoldás.

Alf (törölt) 2009.02.05. 11:05:12

hülye írások minisztériuma

Vehicular cyclist 2009.02.06. 21:49:10

@Heck Elek: Pesten is jónéhány tahó német rendszámú ND-s kocsival jár. Az egyik minden nap az Andrássyn a buszöbölben parkol a pizza marzano előtt. Valamit nagyon tudhat, mert se a közteresek, se a rendőrök se a bkv nem háborítja. De a bringasávot legalább többnyire szabadon hagyja.

autobahnvignette 2009.02.18. 00:46:37

én kiszurom tiz meterbol, hogy nemet-e,vagy csak a rendszama az.. minep hallottam a radioban egy felmerest, ogy felhaborito, de csak az emberek 89%-a indexel rendszeresen az autopalyan (nemetorszag) savvaltaskor, es hogy az a 11% mit gondolhat, nos, ha nemetorszagban ilyen problemakkal kuzkodnek, akkor gondolhatjatok, hogy nem egy nemet fog tajtekozva balrol elozni index nelkul vonatatkelonel. nevetseges ez a poszt, hogy a rendszamra vezetik vissza a viselkedest.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása