Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Leköpött a lehúzott ablakon át

2009.05.05. 10:58 :: SilentSound

Úgy tűnik, bizonyos esetekben igaz, hogy az autó hasonlít a gazdájára. Ez Vorro levele alapján különösen igaznak látszik, mert a nagy sötét terepjáróban nagy sötét emberek ültek. A vezetési stílusukból adódóan ez már önmagában sem örvendetes tény, ennél is nagyobb probléma volt, hogy ki is szálltak az autójukból. Még szerencse, hogy a történet beküldőjével ott volt a párja, aki nem hagyta, hogy megveresse magát, így mindössze egy kis kéretlen hidratáció lett a vége.

Egy történet osztanék meg veletek a terepjárós emberekről:

Az eset kb. 1 hónapja történt az új 51-esen, a vasúti felüljáró és az amerikai üdítőgyár közötti útszakaszon (1-1 sáv oda-vissza). Párommal mentünk dolgozni 7 óra körül (valamiért Ő is velem jött aznap reggel).

Ebben az időben már elég nagy a forgalom a 0-ás felé, így volt ez aznap reggel is, ment a kocsisor kb 60-70-nel, előzni nem nagyon lehetett, mert jöttek is szemből de ha mégsem jött senki akkor jó nagyokat kellett fékezni, hogy beférjen eléd aki mégis előzésre adta a fejét.

Halad a sor szépen 60-70-nel, nézelődök össze-vissza látom, hogy mögülünk valahonnan kivág a sorból egy nagy fekete terepjáró és előz vadul majd bevág valaki elé. Mondtam is páromnak, hogy ma is kiengedtek 1-2 hülyét.

Haladunk tovább nagy fekete terepjáró ismét kivág előz majd bevág valaki elé aztán megint előz, de most már nekem kellett a fékbe lépnem (meg a szembejövőnek is), hogy beférjen elénk.

Alapjában véve nyugodt ember vagyok, nehezen tudnak felidegesíteni, de ennek sikerült, ezért rávillantottam és felemeltem a kezemet, egy olyan "na mivan, ezt meg hogy gondoltad jóember?" mozdulattal.

Ezután a nagy fekete terepjáró (VW Touareg) elkezdte nyomkodni a féket majd ismét gyorsított majd ismét fékezett, rángatta a kormányt jobbra-ballra (ekkor már teljesen lemaradtunk tőle) és a mutatvány végén megállt az 51-es kellős közepén.

Kiszállt belőle egy kb 2 méteres, kopasz emberke, odasétált hozzám és elkezdett ordibálni a félig lehúzott ablakon befelé, hogy

"mit képzelsz te kis hülye, mit villogsz? Szétb*szom a fejedet, Qurva anyádra villogj, meg neki mutogass, Megb*aszom anyádat a hátadon!"

meg még jópár hasonló magvas gondolat hagyta el a száját (persze a szagból itélve a fogmosás kimaradt aznap reggel, biztosan sietett nem volt rá ideje).

Itt már elég ideges voltam, de tűrtőztettem magam, gondoltam az jobban idegesíti ha látja, hogy én nyugodt vagyok.

A folyamatos anyázása közbe annyit azért tudtam neki mondani, hogy gondolkozz már el, hogy hogyan kell előzni! Én fékezzek, hogy te beférj és ne törj össze?

Ekkor nem tudom mi villanhatott be abba a mákszemnyi agyába (vagy elvesztette a fonalat), de válaszként a félig lehúzott ablakon át leköpött.

Na itt elöntötte a sz*r az agyamat, itt már nem számított semmi, nyitottam az ajtót, hogy megyek utána és lesz ami lesz a kezemben már ott volt a nevelő is (hiába egyre több hülye rohangál az utakon).

Párom 2 kézzel húzott vissza és kiabált velem, hogy ne menjek sehova, sokkal nagyobb nálad még a végén megvernek stb.stb., és igaza van. Ajtó visszacsuk arcomat megtörlöm pzs-vel aztán biztos ami biztos még fertőtlenítős kéztörlővel is, irány az üdítőgyárral szembeni benzikút mosakodni.

Elindulás előtt belenéztem a tükörbe és ameddig elláttam álltak az autók, a mögöttük lévő Citroenesnek meg olyan rémült képe volt, mintha vele történt volna meg az eset.

Touareges be a kocsiba, padlógáz és nyomult tovább mint egy igazi hülye.

Vonjátok le a történetből a következtetést., de én így megalázva még soha nem érztem magam.

344 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak sztereotípia veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potha 2009.05.05. 11:04:46

Hát ez elég nagy szívás!

Sajnos tényleg inkább hagyni kell!

Rendőr persze sehol :D

Nikorene 2009.05.05. 11:05:16

Két fajta vélemény lesz itten :)
1, párodnak volt igaza
2, mé nem verted laposra

Gondolkodok, hogy én melyiket képviselem, nehéz dönteni, mert azért az arcul köpés az kemény

kamushamus 2009.05.05. 11:05:24

Jujj de félelmetes poszt.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 11:07:37

Itten megint a posztoló lesz a hülye, de az nagyon...ez nem az én véleményem, hanem a többieké lesz.

Misi 2009.05.05. 11:09:46

Egyre elgondolkoztatóbb 1 gázspré.

Matrix_ 2009.05.05. 11:11:04

A párodnak volt igaza! Mérnem verted laposra?
Szájkaratés! Nethuszár! meg ilyenek...

DonnaNyányó 2009.05.05. 11:11:39

Újabb balfasz posztoló, aki most a "siettem, nem értem rá a paraszttal vitázni" duma helyett a "párom húzott vissza" szöveggel leplezi gyávaságát és frusztráltságát.

Olyan rémunalmasok már ezek a siránkozós posztok (ásít)

kovka 2009.05.05. 11:15:43

Deluxe te ilyen keményen születtél vagy dolgoztál is érte?

kovka 2009.05.05. 11:16:37

Kurva megalázó lehetett és nem tudom hogy a nagy arcú frankót megmondó kommentelők közül ki mit csinált volna...

DonnaNyányó 2009.05.05. 11:17:42

Nem vagyok én kemény, de seggfej rinyagép sem...

Hypofx 2009.05.05. 11:20:02

Fasznak villogsz de komolyan, attol mi valtozik?? a terepjaros nem lesz jobb ember, a sor nem fog jobban haladni, csak magadat idegesited illetve a kopaszokat. Befert?Be! Hat akkor orulj aztan vezess.

A prod huzott vissza attol hogy jol szetrugjak a segged:)))) Vicces lattam mar par ilyet villog aztan raszolnak lapit.

Hozzá Szóló 2009.05.05. 11:20:42

Mentél volna utána és basztad volna meg jó alaposan, az lett volna VALAMI, így viszont rajtad röhög mindenki :D

Matrix_ 2009.05.05. 11:20:52

@kovka: Volna? Ja ha volna akkor:
Kiszáll: térdhajlatba belerúg, hátrabicsaklás közben a lendülethez hozzásegítve torokraütés kézéllel. Kétszer. majd egy fej aszfaltbaverés.
Visszaszáll kocsiba, elhajtás közben leköp...

A volna sokmindent elbír :)

kovka 2009.05.05. 11:22:12

Nem szeretnék véleményt formálni ennyire felületes és párkommentes ismeretség alapján rólad. csak engem zavarnak a "neten kemények", ez nem zárja ki h te az életben is ilyen határozott vagy. Hagyjuk is.

na_most_akkor 2009.05.05. 11:23:07

Rendszám? Fénykép a kocsiról? Fénykép a kopaszról?

Egy ismerősöm csak azért vett kamerás telefont (amúgy ritkán telefonál, ilyen is van), hogy hasonló esetekben kéznél legyen.

Ha csak ide írogatunk kommenteket százszámra, semmi nem fog változni.
Fénykép, feljelentés, előbb-utóbb csak lesz valami.

Remélem.

kovka 2009.05.05. 11:23:46

Amúgy tapasztalat. Nem lehet mindenki sikeres.

Dinsdale Piranha 2009.05.05. 11:24:30

Együttérzésem a posztolóval, tényleg szar lehetett. Deluxe és a hozzá hasonló szájkaratésok pedig nagy barmok.

Asszem 2009.05.05. 11:27:01

@na_most_akkor: Egyetértek, az esetet bizonyítani kell tudni, erre a kamera az ideális megoldás. Ehhez már csak akarat kellene valamelyik kormányunk részéről, miszerint módosítják a kresz-t, és pont az ilyen agresszív eseteket, illetve erőszakkal történő érveléstechnikát büntetnék mondjuk pár napos kocsielkobzással. Szerintem idővel kialakulna a közlekedéskultúra, de egy kétéves gyereknek sem lehet szépen elmagyarázni, hogy mit kell csinálni, néha bizony büntetni kell, ugyanígy az agresszív sofőrök ellen is oda kéne ütni, ahol a legjobban fáj, ez pedig szerintem az lenne, ha ugrik a kocsi pár napra.
Sőt, az ilyen autókat az elkobzás idejére ki lehetne adni valami társadalmi célra, a benzint persze a tulaj fizess, és közben lehetne velük hajléktalanokat szállítani, szülőtaxinak használni, vagy törésteszteket végezni.

kovka 2009.05.05. 11:27:16

@na_most_akkor: nem sok esély van h történik vmi. de legalább meg kell próbálni....mindenképp.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.05.05. 11:27:48

ha az út közepén megállt, miért nem kerülted ki a padkán?

nickita 2009.05.05. 11:28:13

bazmeg, ha én minden ilyen köcsögön felidegesíteném magam, ki se látszanék a sok köpetből. ez a szarom le kategória. ezeknek úgysem lehet megmagyarázni, hogy ön- és közveszélyesen vezetnek. ha hagyod, akkor arrébb megy. ennyi.

caymanos 2009.05.05. 11:28:21

A köpés tettleges becsületsértés. Büntethető.
Szerencséje volt "Vorro"-nak, mert akár szájba is köphették volna, zárt helyeken így megy.

2009.05.05. 11:29:15

Na, ez nem az a sztori, amit meg akarnék másokkal osztani...

kovka 2009.05.05. 11:29:18

@Asszem: a legnagyobb csapás az ilyen véglényeknek az lenne ha csöviket ültetnének bele. :D:D

trixilw 2009.05.05. 11:29:27

Én sem értem ezeket az egresszív állatokat. Tegnap is megyek nyugodtan 20-30-al a városban, hát nem dudálnak le az útról... :) :) :)

Hypofx 2009.05.05. 11:29:54

jobb mint postolgatni!!!!

consigliere 2009.05.05. 11:32:03

persze, hogy meg kellett volna verni, de egy ilyen gecinagy állattal akinek valószínű az a foglalkozása, hogy nagy ki az a balfasz aki elvereti magát..
jönnek majd a sokkolót neki meg ezé hordok 3 csövű vadászpuskát magammal kommentek, de 99%-a szép csöndben behugyozott volna és sírva alszik el este

nickita 2009.05.05. 11:32:42

@nickita: egyébként meg sünös beöntést a kopasznak

DonnaNyányó 2009.05.05. 11:32:58

De most komolyan, ilyenkor mit vár a posztoló? Hogy mindenki együttérezzen vele? Hogy átérezze, de megalázó volt tényleg? Hogy megerősítsék, hogy hasonló szituban ne csináljon semmit, hagyja az agresszívokat, hadd verjék stb? Mindenféle érdemi infó nélkül (rendszám, fotó stb.), csak bejön egy nyáladzós-rinyáló sztori, amiben az író csak magát égeti.

Komolyan, ennyi mazo embert ebben az országban...

titkosgyilkos 2009.05.05. 11:33:26

Az ilyenekre csak szabad rávillogni vagy más hasonló dolgot csinálni, ha Rambónak hívnak, esetleg Chuck Norrisnak. Vagy ha nagyon fontos ember vagy, és köztársasági őrezred vigyázza lépteid.
Amúgy, volt idő észlelni, hogy barom közeledik, akkor volt idő felkészülni a várható "érkezésére" is, hogy ne kelljen nagyon a fékbe állni. Okos enged-történet. Aztán bízni benne, hogy egyszer majd a szalagkorláttal vitatkozik egyet, és nem lesznek elég jók az érvei.

kovka 2009.05.05. 11:33:47

@consigliere: "szép csöndben behugyozott volna" :D:D:D LOL ---De igaz : )

betépett felhasználó 2009.05.05. 11:35:39

"Párommal mentünk dolgozni 7 óra körül (valamiért Ő is velem jött aznap reggel)."

valamiert...??
azert ment, hogy megmentse az eleted!!

ertekeld

falatkenyér 2009.05.05. 11:36:04

Én is kerültem már hasonló helyzetbe csak mellettem a kisfiam ült.Gyűlölöm az ilyen bunkó kigyúrt állatokat, akiknek az IQ-ja a béka segge alatt sincs.

kovka 2009.05.05. 11:36:56

Vorro! Ilyenkor akarsz verekedni...EMBER! Csökkentették a TÁP-pénzt... Még szerencse h a feleséged otthon van a napi politikában

GIjoe 2009.05.05. 11:37:55

velem is hasonlo tortent a szuletesnapomon. Bekopott az ablakon at...(az elso keruletben!!!)
Szanalmas...en szeretem a hazamat, de volt szerencsem mas nyugati orszagban is elni meg utazni a vilagban, es ami itthon van kialakuloban (nem volt ez mindig igy) az nagyon gaz. Egyszeruen divat lett bunko prolinak lenni.

Joooe 2009.05.05. 11:38:21

"gondolkozz már el, hogy hogyan kell előzni! Én fékezzek, hogy te beférj és ne törj össze?"

Amikor ezt olvastam a bevezetőben azt hittem hogy a sztori negatív hőseként beállított sötét bunkó szájából hangzott el. Meglepetés, hogy az aki ilyet kimond még van képe leírni és panaszkodni is - függetlenül attól hogy egyébként a terepjárós sötét, bunkó, udvariatlan, emberietlen viselkedését semmi sem menti ki - de azért a posztoló és elgondolkozhatna, hogy előzöttként hogyan kell viselkedni. Igenis akár fékezni és félrehúzódni kell, akkor is ha az előzést végrehajtó hibázott és valamit rosszul mért fel. (Még akkor is ha nem hibázott hanem egyszerűen köcsög és pofátlanul nyomul az összefüggő kocsisorban előre... ebből a szempontból különböző ha azért torlódott fel a kocsisor mert egy-két hülye nem mer/nem akar előzni néhány lassan haladót, vagy azért torlódott fel a kocsisor mert a forgalom nagyobb mint az út normális kapacitása...)

porthosz 2009.05.05. 11:39:10

Egyébként ilyen sztori mindennapos ha a 4-esen közlekedsz mondjuk Szolnok-Budapest között.
A múltkor pl. 50 km alatt kb. 3szor volt olyan, hogy úgy előztek meg szemrebbenés nélkül hogy amikor mellém ért az előző akkor ért mellénk a szembesávban közlekedő is, és csak azért fért el a marhája mert elég széles az út ahhoz hogyha a szembejövő meg én is lehúzódunk akkor elférjen középen a 3.
A legdurvább az volt mind3 esetben, hogy már az előzés elkezdésének pillanatában teljesen nyilvánvaló volt hogy nem tudja befejezni az előzést időben, sőt amikor kisorolt mögülem (pedig én is mentem 90-100-al) már villogot rá a szembejövő hogy itt aztán semmiféle vészfékkezés stb esetén nem fog beférni időben.

Hiába na, nagy az isten álllatkertje, és csak azt sajnálom, hogyha egyszer az állatja balesetet csinál, akkor tuti hogy az ártatlan szembejövő vagy az előtte menő fog meghalni és nem ezek a barmok.

Ccenter 2009.05.05. 11:41:14

Kiváncsi vagyok arra a kommentre amit a touareges palli hozzáfűzne.... De ez nem történhet meg, mivel az ilyen nem tud olvasni, pláne írni. A máyer!
Amúgy hiszek a szerzőnek, vannak ezek a mókusok, úgyhogy csak óvatosan a villogtatással mert az agyában ez a "megbasztam a kurvaanyád gecc" jelentéssel bír.!

Asszem 2009.05.05. 11:41:45

@GIjoe: szerintem is egy állampolgár elvárhatja a hazája rendőrségétől, hogy garantálja a fizikai biztonságát és az a tény, hogy a vitapartner akkora, mint egy telefonfülke ne jelentse automatikusan azt, hogy igaza is van.

a fizikai erőszak lehetősége nem adatott meg mindenkinek és ez így is van jól, nem vagyunk mi madmax, persze haladunk az úton, de ezeknek a sztoriknak azért van rossz üzenetük, mert az agresszív állatok megtapasztalják azt, hogy az erőszakkal el tudják érni a céljukat, plusz ennek semmi következménye nem lesz.

ez ellen kell(ene) fellépni, például az egyébként oly serény ombudsmanoknak...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 11:41:45

Én mindég azt mondom. Amikor kezd kiszállni, ki kell kerülni a fenébe. Közben esetleg tárcsázhatod is már a sünöket, de azok borítékolom, hogy lepattintanak, mert épp trafiznak valahol.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2009.05.05. 11:42:08

"Én fékezzek, hogy te beférj és ne törj össze?"

hát a kresz szerint bizony te fékezz....

"a lassan haladó jármű vezetőjének az úttest szélére húzódással és - a szükséghez képest - lassítással is elő kell segítenie azt, hogy járművét más jármű megelőzhesse"

efxemx 2009.05.05. 11:43:01

1-esbe rak teljes gázzal neki a tuaregnek, vissza tesz rükibe 25 métert zurükkol, aztán betesz 1-esbe teljes gázzal neki a tuaregnek, és még 2 x ugyanezt felhúzott ablakkal és bezárt ajtóval,

láttam ilyet a keszthelyi mekinél, a kopasz állat üvoltött, ütötte a rönómegánt de a 2. oda-vissza töréstesztnél már térdre rogyott és rimánkodva üvöltött: hagyd abba g@ciiii,

hatásos volt, a rönós utána csöpögő hűtővízzel és bontott orral elhajtott, a tuareges meg vadul telefonált,

ennyi, szerintem ár-érték arányban szarabbul járt, és nem volt értelme köpködni sem :))

s.p. 2009.05.05. 11:43:22

Ez tényleg kellemetlen! De mire gondoltál, amikor villogtál és integettél? Mondjuk a sztoriból az nem életszerű, hogy a fickó megállítja a forgalmat az 51-esen, odamegy balhézni, a végén meg leköp, és semmit sem reagál arra, hogy felálltál neki? Nem csináltál te semmit, max elsírtad magad, mert az biztos, hogy egy ilyennek eljezdesz keménykedni, tuti rád hajtogatja a kocsiajtót!

Egyébként a tanulság az, hogy ezért nem érdemes villogni, meg ugatni senkinek! Meg kell jegyezni a rendszámot és lehetőleg azonnal felhívni a rendőröket. Lehet, hogy még útközben elkapják. Ha meg valaki olyan kemény, hogy bárkinek beszól, járjon el újpest mezben a fradi kocsmába!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.05. 11:43:30

ami neked "na mivan, ezt meg hogy gondoltad jóember?" kézmozdulat, az lehet hogy a másik kocsiban "figyeled? beintett a köcsög, hogy kurva anyád" mozdulat

Netuddki. 2009.05.05. 11:43:33

Bakker mit hagytál ki! Ott volt a nyálminta!

DonnaNyányó 2009.05.05. 11:43:52

Mindenki vegyen egy ilyet:
budafish.hu/product_info.php?cPath=205_206&products_id=111&osCsid=535a528347b9d0273d43b5e2eb28ffd4

Mikor odajön hőbörögni az ablakhoz, egy kicsit a füle mellé fúj, rommá fossa magát a rémülettől.

énvagyokazapád 2009.05.05. 11:44:55

Miért nem ütötted el...?

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.05.05. 11:45:45

Kivánom a kedves Tuareges emberkének, hogy egyszer kössön bele egy szabadnapos kamionsofőrbe.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 11:46:48

Milyen király lett volna, ha valaki ellopja a Touareget, miközben a szekrény üvöltözik :)))

kovka 2009.05.05. 11:47:44

Ez a duda még jobb mint a gázspray :D

kovka 2009.05.05. 11:49:34

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Társadalmi összefogást a kocsiból kiszálló majmok ellen!!! HA valaki ilyet lát, azonnal foglalja el a nagyállat kocsiját :D:D Ha mindenki benne lenne nagyon jól működne. Legalábbis csökkene az autóból kkiugrálás. De za is leht h kiugrálna, cska leis zárná a kocsiját

Marcellusca 2009.05.05. 11:50:00

@Bobby Baccala: LOL!
Jajjmán! Micsoda kérdés? :D

Exchange_student (törölt) 2009.05.05. 11:51:23

Sajnos az ilyen agresszív, köpködő állatoknak mindig touareg-jük, X-5-ösük és Q7-esük van, kvázi ha egyszer ütközni is fognak, szinte tuti, hogy a vétlenek fognak meghalni...
Azt kéne beléjük verni, hogy másokra is legyenek tekintettel, tudom hiú álom de olyan jó lenne látni, hogy ezeket egyszer összegyűjtik és addig verik őket amíg ki nem hűlnek :)

Matrix_ 2009.05.05. 11:52:33

@Deluxe: bazz
ebbe az is belehal aki használja :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 11:53:11

Mondjuk én valamit biztos nagyon rosszul csinálok, hogy nem kerülök ilyen konfliktusokba....

psmith 2009.05.05. 11:53:27

@Nikorene:
3. legközelebb majd nem mutatsz be te kis hülye

DonnaNyányó 2009.05.05. 11:53:49

@Matrix_: dehogy hal, ráadásul fél pill az arca elé dugni és megnyomni :D

Közöd?? (törölt) 2009.05.05. 11:54:16

pisztolyal kell járni én is azt teszem, eddig ahányszor csak megvillantottam mindig valahogy lecsendesedtek az indulatok:-)

Bobby Baccala 2009.05.05. 11:55:08

@newtehen:

a kérődző teheneket nem szokás baszogatni :)

kovka 2009.05.05. 11:56:07

@Közöd??: Ja, csak nem Mexicoban élünk...legalábbis itt kevesebb a kaktusz

bgp 2009.05.05. 11:56:27

Ja, akkor villogj ha fegyver is van nálad. Ha nincs, inkább simulj a háttérbe.

KOPE 2009.05.05. 11:57:18

Velem is hasonló történt csak a Pólus parkolójában.Üvőltve jött felém vörös fejjel
a fickó.Én meg nyugodtam kérdeztem, hogy verekedni akarsz? Erre ő én verekedni? És már
szembe is köpött.Persze ebben a pillanatban már
fordult is meg.Engem sem kell félteni, ránézésre is nagydarab kopasz vagyok.De nem azért mert borotválom a fejem, henem mert már
alig van hajam.Utánna indulok, és hallom a feleségem kiabálását, hogy ne hagyd a fenébe.
Ekkor döbbentem rá, hogy az 5 hónapos kisgyerekemre is kell gondolnom akit az asszonyka tólt mögöttem.Így hagytam az egészet
a fenébe.
U.Í.: Szerintem meg az gyáva aki köp.Vagy szócsatát vívunk verbálisan vagy akkor marad a
bunyó.De valakit leköpni.... Ilyet utoljára 12
éves koromban csináltam......

Dr Kangörény 2009.05.05. 11:57:26

A duda királyi megoldás, ahogyan a gázspray és gázpisztoly is. Ráadásul mindegyik teljesen törvényes, legális, használata egyszerű, nem kell hozzá közvetlen fizikai kontaktus és ha feljelent az illető érdekesen tudná megmagyarázni, hogy te kötöttél bele a kocsidban ülve, miközben ő békésen sétált az úton, miután leparkolt az út közepén csúcsforgalomban.

Akinek ez túl durva, az hagyja magát leköpni, legyintsen rá az ilyen helyzetekre, és rövid időn belül azért fogják megverni, mert van pofája azon az úton haladni, ami a bunkóknak épült.

Manyizga (törölt) 2009.05.05. 11:58:26

1, kamera az autóba ami rögzíti a valós történetet
2, az alapján feljelenteni
3, klíma az autóba, hogy ne kelljen letekerni az ablakot, így nem tud leköpni
4, megvárni, amíg kiszáll és kikerülni, majd nem hagyni, hogy megelőzzön és ha üldöz be az első rendőrségre (közben telefon a 107-re, hogy üldöz egy bűnöző)

Ismerősöm meg simán elővette a kesztyűtartóból a gázpisztolyt, pofán durrantotta a hadonászót majd elhajtott a fetrengő faszi mellett. Ennyi.

consigliere 2009.05.05. 11:59:02

már várom az első olyan hírt, hogy xy szájbalőtt egy kopaszt az út szélén mert az autózz! blog posztjai miatt vett egy fegyvert a feketepiacon és az Ő büszkeségét nem fogja meggyalázni egy izomdarab

SimiTomi 2009.05.05. 11:59:12

Én is le szoktam villogni a hülyegyerekeket, de szerencsére ilyenbe még nem futottam bele. De beszerzek lassan egy gyeplabda ütőt...

DonnaNyányó 2009.05.05. 12:00:57

Spré és pisztoly nemigen jó, mert utólag magyarázhatod a rendőrnek, hogy miért fújtad le a tahót, mikor az csak a kocsi mellett állt, nem ért hozzád.

kovka 2009.05.05. 12:01:54

@Deluxe: Hát amúgy jellemezőan az jönne ki h te bántottad azt a gonosz bácsit, miközben ő csak verset akart szavalni neked.

nyomasek 2009.05.05. 12:02:59

Csak a nyilvánosság ami meg tudja oldani az elharapódzott törvényen kívüli visekledésformákat.
Igen, ki kell rakni a fényképét, a rendszámát, a telefonszámát, az összes elérhetőségét, mindent. Ez lehet visszatartó erő, a rendőrség, a törvényeink alkalmatlanok erre.
De ugyanez vonatkozik a többi bűnözőre is. Nem kiatkarni a szemét, hanem bemondani a telefonszámát, lakhelyét, mindent.
Aki szarik a társadalmi normákra, annak nem jár semmiféle jog és védelem amit a társadalom nújt.

newdawn 2009.05.05. 12:04:32

Tán azért írják le az ilyeneket, hogy ne adj isten az ide posztoló közúti szuperhősök, akik csukott szemmel és háttal is ki mertek volna szállni a kopasznak, elgondolkodjanak, hogy adott helyzet megtörténhet a magyar hétköznapokban. Nem az a kérdés, hogy meg kellett-e volna verni, vagy nem kellett volna villogni, hanem hogy ilyen emberek között élsz b@meg, hogy gondolkodás nélkül arcon köp és ha ugatsz még szét is keni a lábával az arcodon.
Másrészről meg ez a blog erről szól, mi történt veled a közutakon, ezért írja le. Jó lenne ha egyesek megtanulnának a sorok mögé látni és azt levonni a sztorikból amik közvetve vagy közvetlenül őt is érintik - kik között élsz pl. - és a saját tanulságát levonva formálná a saját gondolkodásmódját...de akinek mindig csak az a tanulság, hogy "ezt meg azt kellett volna csinálni" meg hogy "hülye a posztoló" az szerintem rossz úton halad...

DonnaNyányó 2009.05.05. 12:05:18

Viszont egy ilyen dudával pofánfújod, semmit nem tud bizonygatni, ha egyáltalán rendőrt hív, max az összefosott alsóját tudja mutogatni :D

Pala 2009.05.05. 12:08:29

Rendszámot megjegyezted?

zenparadox 2009.05.05. 12:10:26

@efxemx:
én ezt a kopasz barom térdével játszottal volna el, persze akkor én lettem volna a közveszélyes agresszív bűnöző ugyebér, mert szegény kis ártatlan touaregest tolószékbe ültetem, azzal menőzzön... így megy ez, sajnos néha megoldhatatlan a jogos önvédelem, mert egy kétszer akkora emberrel szemben puszta kézzel nincs sok esélyed (hacsak nem vagy brúszlí), eszközhasználat esetén pedig jó eséllyel jogtalanná válik a védekezés

2009.05.05. 12:12:22

Ha nem érzed elég keménynek magad, ne villogj vagy villogj és ha kiszáll üsd el a f@szba, majd ha látod hogy még mozog, akkor menj át rajta többször.

De ez így tényleg elég nyúl dolog!
A Tuareges is egyen egy oszló lovat, de azért az ilyen villogok, meg mutogatok, csak a csajom húz vissza, ám én mentem volna, de a csajom erős csaj.

Én ilyen helyzetben inkább megveretem magam, minthogy hagyjam hogy leköpjenek, mint egy kutyát.
A bezúzott orr többet ér, mint a leköpött orr. Ugyanis a csula letörölhető, a látlelet viszont magáért beszél.
Utána mész, ha ő az erősebb és széjjel üt, feljelented. Ha te vagy az erősebb, akkor király! Próba szerencse!

kovka 2009.05.05. 12:12:45

Üsd le vascsővel aztán amikor ott fekszik eszméletlenül adj a kezébe egy másikat :) Akkor jogos volt. lol

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:13:35

Na akkor a megoldás: Kiszállsz, hirtelen mozdulattal kétszer belecsapod a fejed a tető szélébe, amíg jól el nem kezd vérezni. Aztán beballagni a rendőrségre a rendszámmal és feljelenteni. Persze a második fejelésnél szerintem rémülten szaladna a tuareg vissza a verdájába :-)

psmith 2009.05.05. 12:14:01

Az eset kb. 1 hónapja történt az új 51-esen, a vasúti felüljáró és az amerikai üdítőgyár közötti útszakaszon reggel 7 körül. Nem vagyok egy gengszter, dolgozni mentem a touraegemmel.
60 körül ment a forgalom, de lehetett előzni. Tudjuk az idő pénz, én előzgettem is. Ha jöttek szembe visszasoroltam. Egészen addig, míg egy helyen a kis gyökér nem akart visszaengedni. Mielőtt a szembejövő és én összeütköztünk volna ráhúztam a kormányt a balra lévőre, mire fékezett és beengedett. Nem is foglalkoztam vele, hogy meg akart ölni, engem és a szembejövőt, de ez még tett rá egy lapáttal, elkezdett mutogatni, villogni.

Ekkor már elöntötte az indulat a fejem, megálltam, kiszálltam és odamentem hozzá, mi a fene baja van.
A kiscsávó nemhogy bocsánatot kért volna, látom ki akar szállni verekedni, egy vascsövet már a kezébe kapott. Szerencsére a barátnője visszahúzta. Mérgemben búcsúzóul (nem vagyok rá büszke) leköptem.

Na lehet szokás szerint a posztolót fikázni.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.05. 12:14:36

@Hivatásos beszólóművész: Ja, viszont az agyba bezúzott és azonnali halált okozó orr az semmit nem ér :)

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:15:23

Velem is történt már hasonló, sőt keményebb is, szerencsére eddig én nem szenvedtem maradandó sérülést ;). Jó hogy hagytad elmenni, hiába lettél volna mondjuk erősebb, ezek pisztolyt tartanak maguknál. Emlékezz vissza, a bunkó kamionos esetére, amikor a trabis szájba lőtte :D, mindenki a kamionosnak adott igazat, pedig...
Szóval annyit, hogy a magyarok egy (nagy) része suttyó bunkó, akiket agyon kellene verni, úgy alapból, hogy megtanulják az európai viselkedési kultúrát. Ilyen suttyók sehol Európában nincsenek, ajánlom hagyd el az országot :D, az a legjobb megoldás :D

Szendwich 2009.05.05. 12:16:20

Ha nem csalnak emlekeim, akkor valami olyasmi is van irva a KRESZ-ben, hogy elozni hogyan kell es hogyan lehet! Szoval akik itt pocskondiazzak a kommentelot, hogy nem segitette az elozot, azok elobb nezzek meg az elozmenyeket. Mert ugye onnan is lehet nezni a dolgokat, hogy a VW-es a "tul meresz" elozeseivel kimeritette a kozuti veszelyesztetes fogalmat.

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:17:35

Egyébként ezek mindegyik börtönből szabadult, a dumájuk megegyezik, ez a börtönnyelv, ja, és ott egymást basszák egymás hegyén-hátán... :D:D:D

jooagi 2009.05.05. 12:18:02

erre való a gp. (magyarázom: gázpisztoly)

:DDDDDD

kovka 2009.05.05. 12:18:38

@Bobby Baccala: Nem, egy jól megtermett MAGYAR bunkó tahó. Amiről híresek vagyunk.

psmith 2009.05.05. 12:20:32

@SUTTYÓMAGYAROK: a sok tahó aki a kamionosnak adott igazat. Mik vannak?!

Mindenki tudja, hogy a konfliktus helyes megoldása, hogy fejbe lőjük a másik felet.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:22:21

Indulás előtt meg be kell venni 4 rivotrilt és az arcába nyáladzani az ilyennek.

psmith 2009.05.05. 12:22:42

@SUTTYÓMAGYAROK: anyádon vigyorogjál mikor őt lövik fejbe te érzéketlen állat.

Marcellusca 2009.05.05. 12:23:03

@psmith: Szvsz te vagy a hülye.

@Bobby Baccala: Előbb-utóbb végleg ki leszel moderálva és nem marad Neked más csak a kocsma. :)

Ottopappa 2009.05.05. 12:23:45

@kovka: Én speciel kiszálltam volna, és a szart is kiverem belőle, mert
1. Nem vagyok kicsi ember én sem
2. Ilyenkor nem mérlegek, sajna ilyen tipus vagyok, elborul az agyam.

kovka 2009.05.05. 12:25:28

@Ottopappa: Ok. Tegyük fel, tényleg nagy darab vagy! Na de azt nem hiszem el h ide csak 190 cm és 120 kg fölöttiek járnak. Ha egy súly csoport vagytok akkor asszem egyértelmű más lett volna a végkifejlet.

psmith 2009.05.05. 12:25:40

@Marcellusca: efelől nincs is kétségem. csak a nagy fekete autós lehet a hibás.


szerintem meg mindkét fél sötét mint az éjszaka. az előző és az előzött is. meg aki ezt nem látja be, az is.

Közöd?? (törölt) 2009.05.05. 12:26:09

@kovka: Mexikó egy kultúrált civilizált állam ahoz képest ami készül itt

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2009.05.05. 12:26:24

@Szendwich: az hogy ő egy kuki, az nem azt jelenti hogy neked is annak kell lenni.

Teszemazt, annak is elsőbbséget kell adnod adott esetben, aki nem köti be a biztonsági övét...

nyomasek 2009.05.05. 12:26:27

@psmith: Talán az a helyes konfliktusrendezés, hogy fenyegetően lépünk fel és köpködünk? Bizony, esetleg visszalőnek.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 12:27:29

@Marcellusca:
Miért? Ők nem tudnak tuareget vezetni szerinted? Mekkora rasszista vagy már! :-)

psmith 2009.05.05. 12:27:31

@nyomasek: nem drágám. de az ő bunkósága nem ad felmentést a másik taplóságára.

kovka 2009.05.05. 12:28:19

@psmith: mondjuk, ha látta h ki ül a kocsiban, akkor, meggondolhatta volna h villog-e. Egyrészt szarul fog kijönni belőle. Másrészt aki tahó az is marad. 1-2 foton ezen nem fog változtati.Meg msá se. Csak ha kirekesztik a társadalomból.Sőt, akkor se fog megváltozni...Meg ahogy kell valami kocsonyás zsar a koponyájába...most nem jut eszembe a neve mi az.

2009.05.05. 12:29:45

Az a baj, hogy sok frusztrál ember úgy gondolja, hogy az utakon kell megmutatnia, valamiben azért ő is sikeres... Hát nem.

kovka 2009.05.05. 12:30:05

@Közöd??: De ott setésinfluenze van!!!! EMBER!!!:D Na jó, de van kukorica sör is : ) 1-1

C._de_Berzsián 2009.05.05. 12:30:30

Haj!
Én is a beszari nyuszik táborába tartozom. Csak közlekedni szeretnék A.-ból B.-be, és nem tervezek fegyvervásárlást, kungfu-tanfolyamot.
Eddig azért nem vásároltam soha semmilyen ütő-vágó-pofánlövő tárgyat, mert valahogy nem tudom magamról elképzelni, hogy valakire azt ráemeljem.
A duda viszont tetszik. Megfontolom...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 12:30:37

Itt igazából nem az a baj, hogy ilyen tahó, hanem az, hogy jelenleg ez számít úgynevezett "elit" -nek. Ő jut el egzotikus helyekre (mert neki van rá pénze) és ő képviseli az országot. Téged is, engem is az Ő viselkedése alapján ítélnek meg.

psmith 2009.05.05. 12:31:56

@kovka: teljesen felesleges villogni, bemutatni. Aki normális úgyis tudja, hogy elbaszott valamit,
aki pedig nem,
az a villogásra, átkiabálásra, ököllel, fegyverrel való mutogatásra se fogja fel.

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:32:02

@psmith: Az ilyeneket gondolkodás nékül lőném fejbe kb. ennyit érdemelnek :D, csak hát nem Dél-Amerikában élek :D, ott tuti megtenném. Kicsi a világ barátom ;), pl. nem tudom mit tennél, amikor egy bunkó állat kamionos leszorít a 200tonnás gépével..., csak azért mert nagyobb vasban ül... Sztem a magyarok többsége skizofrén: beül a kocsiba és megszűnnek létezni körülötte az emberek, csak ő van és mindenki akadály...:D

nyomasek 2009.05.05. 12:32:07

@psmith: Bogaram, hol is kezdődött a probléma? A közúti veszélyeztetéssel. Aztán mikor felhívták erre a figyelmet, akkor ezt sértőnek vélte az bűnözőpalánta, majd ő követte el a tettlegességet.
Ez nem felmentés kérdése.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:33:10

Aztán hamarost lesz új jogszabály, hogy lakott területen belül/kívül mit és mikor szabad mutogatni! Út szélén kamerák fogják figyelni, hogy mit csinálsz és Isten óvjon attól, hogy a középsővel túrd az orrod!Ebből is lehetne pénzt szakítani még.

bak-ponyva · http://bakponyva.hu 2009.05.05. 12:33:51



érdekes, hogy a tuareges mocskosul sietett, de megállni köpködni volt ideje... LOL

psmith 2009.05.05. 12:33:56

@newtehen: ne izgulj azok többsége akiknek van pénze teljesen normális. Csak ti ezeket a bunkókat akarjátok meglátni, nem is láttok mást.

TH 2009.05.05. 12:34:49

@psmith: Hát nem? Ez tök egyértelmű...aki szabálytalankodik, azt agyon kell lőni. :)))

Marcellusca 2009.05.05. 12:35:56

@psmith: De hát itt mindenki hüjjje, csak én vagyok helikopter! :D

@newtehen: Ááááá, csak ez nem az a blog, ahol illik ilyen kérdést feltenni. :)
Igaz, Sil? (nagy-nagy nyálas nyelvcsapások) :D:D:D

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:36:30

@psmith: Egyébként erőszakra erőszakkal kell válaszolni, mert a suttyó magyar abból ért, persze nem neked, hanem az államnak. Nos, ezeket a német/francia rendőrök alapból agyonverik... És minden utcasarkon kiszállítják, motozzák stb...

psmith 2009.05.05. 12:36:31

@SUTTYÓMAGYAROK: "pl. nem tudom mit tennél, amikor egy bunkó állat kamionos leszorít a 200tonnás gépével...,"

Először is beszarnék. Aztán hálát adnék a sorsnak, hogy túléltem.

Egy biztos. Nem lőném főbe. Ez az opció nekem eszembe se jutna. Kettőnk között ki is a lelki szegény?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:36:54

@bak-ponyva: Képzeld, ha neked villognak, meg mutogatnak! Elvi kérdés, hogy először megállsz példát statuálni és csak azután mégysz leszámolni az ellenséges drogkartellel.

kovka 2009.05.05. 12:36:55

@TH: Bakker! Ez az! Megoldottuk a problémát! Hogy erre előbb nem jöttünk rá. : )Hát komolyan...ártalatlanság vélelme...bíróság...rendőrség...röhög a vesém :D :D

Andie 2009.05.05. 12:37:20

Eccer még mikor tranzittal jártam-keltem, egy benzinkútról kanyarodtam volna ki. Csakhogy a kút mellett egy biciklis út is vezetett, én meg ugye ráhajtottam, de a sorba még nem fértem be, tehát ott indexeltem és vártam. Eltelt kb fél perc, mire megérkezett az első bicajos, egy ilyen kihaénnem kopasz srác, aki kikerülve jó nagyot csapott a tranzit hátuljára. Na nemmintha ezzel komoly kárt okozott volna, de azért jó hangosan kikiabáltam, hogy anyádat csapkodd.
Visszakanyarodott, odajött az üveghez, lenyomta a szokásos nagyfiús kérdést (mivan? mivan?) és beköpött az ablakon, majd sebesen eltekert.
Annyira dühösnek, megalázottnak és tehetetlennek nem éreztem azóta sem magam.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 12:37:21

@psmith:
Akarja meglátni a fene. De nehéz nem észrevenni, amikor épp átmegy rajtad...
Amúgy a fehérgalléros bűnözést most ne keverjük ide, azt sem sorolnám a "normális" kategóriába.

TH 2009.05.05. 12:37:49

@bak-ponyva: igen, ez annyira szánalmas...:)
Szerintem egyébként a tuareges saját magát tette szánalmassá a viselkedésével, vagy rosszul látom a dolgot?

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:38:28

@psmith: Ha túlélnéd :D, és odébb állnál, és a következő utcasarkon ismét megtörténne veled, tudod, igazad van, de egy JÓL működő európai társadalom nem így működik (szóism:), KI RE KESZ TÉS, ennyi...

TH 2009.05.05. 12:38:42

@kovka: teljesen felesleges időhúzás. ;))))

psmith 2009.05.05. 12:39:03

@SUTTYÓMAGYAROK: "Egyébként erőszakra erőszakkal kell válaszolni,"

Ebben az a félelmetes ha te ezt így is gondolod.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 12:39:38

@SUTTYÓMAGYAROK: Jó, ha majd valamit véletlenül elbaszol, akkor majd téged is röhögve fejbelő valaki, és még neki is lesz igaza. Előbb gondolkodni kéne, aztán írni...

primatus 2009.05.05. 12:40:06

Bizony közzé kell tenni az ilyen és hasonló eseteket, mert ez is egyfajta dokumentációja az elszabadult indulatok történetének. Úgy haladnak itt a dolgok minden téren, hogy a jogállam helyét kezdi (?) átvenni az erősebb kutya "eszik" elve. Nem véletlenül kezdtek az emberek egyfajta "felfegyverkezésbe". Ezek itt jelzések az állam és erőszakszervezetei felé, hogy a folyamatok kicsúsznak az állami ellenőrzés alól. Ugyanide tartozónak tartom a gárdásodást is.... Rossz válaszok egy meglévő problémára. Ha Mi, mint jogkövető polgárok a kezünkbe vesszük a büntetés, megtorlás jogát, akkor annak a levét Mi fogjuk meginni és mint Dzsetlí még több bűnözővel kell, hogy megmérkőzzünk majd az Ő terepükön. :-) Sajnos (?)Én is hajlamos vagyok akár az utolsó véremig harcolni veszett ügyért is, miközben tudom az eszemmel, hogy "okos enged". Szóval a dolog címzettje a Rendőrség, mint mindig. Persze nehezebb meló (és bizonyítani is nehezebb), mint meszelni és trafizni valahol az út szélén, de másként nem fog menni. Nem véletlenül vannak a fejlett Rendőrségeknél a járőrkocsik bekamerázva. Igaz, hogy vannak más problémák is a Rendőrséggel....
A posztnak tehát van értelme, mert ez egy látlelet a közállapotainkról.

DonnaNyányó 2009.05.05. 12:40:37

A legegyszerűbb, ha látod kiszállni a gyökeret, vele szinkronban már szállsz is ki. Ezek olyanok, mint a kutyák, ha azt látják, hogy nem mozdulsz, attól felbátorodnak. Viszont ha látja, hogy kapásból kiszállsz te is, rögtön meggondolja a dolgot és max a távolból szájkaratézik :D Onnan meg kiröhögöd. Nem kell rögtön bunyóra, erőszakra gondolni, nem akarják ők sem igazából, csak félemlítenek.

Marcellusca 2009.05.05. 12:41:22

@C._de_Berzsián: Én is, én is, én is!!!
Komolyan: az utakon tapasztaltak és főleg az itt olvasottak alapján már én is gondolkodtam, hogy beszerzek valami "kozmetikai" szert vagy egy "kígyót", de ha használnom kellene biztos, hogy én fáznék rá. Viszont ez a duda nem rossz ötlet.

kovka 2009.05.05. 12:41:40

@TH: Persze. És teljesen elkerülhető a bürokrácia. : )

dr. _mmm_ 2009.05.05. 12:41:50

Nekem ilyenkor első mozdulat lenne a GP-re rámarkolni. Aztán lehetne gázosítani. Egy önvédelem simán megáll. Ö szállt ki a kocsiból, Ő lépett fel fenyegetően stb stb stb

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:43:02

Egyszer egy kis városban öreg bácsi elém vágott biciklivel a kereszteződésből. Majd kiestem a szélvédőn, olyat fékeztem, de ő is belassult az ijedtségtől, mert leszállt a vasról. Odaballagtam hozzá, kivettem a kezéből a bringát és bedobtam a bokrok közé, amilyen messzire csak tudtam. Nem is beszélgettünk semmit, csak nézett. Szerintem jól tettem.

consigliere 2009.05.05. 12:43:10

nincs is jobb reggel, mint az égő tuareg benne a kopasszal terjengő illata

kovka 2009.05.05. 12:44:10

@Deluxe: de amúgy ebben lehet valami. Csak ha nem jön be akkor egy vicces kis sztori kerekedik belőle...kevésbé viccesebb véggel.

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 12:44:30

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mit baszol el te hülye buzi?????? Anyád baszta el, amikor megszült :D:D:D, ha leszorít valaki, vagy direkt rád húzza a kormányt... A véletlenek nem ilyenek faszfejkém, én nem az ártatlan helyzetekről beszélek... Látszik, hogy nem Európában életek... :D. Mondom: A németeknél/franciáknál/amerikaiaknál igen igen kemény megtorlás van, a rendőr simán fejbe lőhet, azonnal :D, át kéne venni, a sok suttyó magyar vissza venne az arcából

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 12:45:02

@espadazo:
"majd kiestem a szélvédőn, olyat fékeztem"
Szóval nem voltál bekötve. Megsértetted a kreszt, azon kívül, hogy Te vagy a hülye, TH még főbe is lő majd. :-P

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:45:55

@newtehen: 600-as trabant volt. Nem szereltek bele övet :-/

Karlitosz 2009.05.05. 12:46:08

ilyenkor két lehetőség van:

1. gázpisztollyal fejbe lőni, majd kikerülni és elhajtani.

2. miközben előz, gázt adni hogy ne férjen be és szétkenődjön a szembe jövő kamion elején.

psmith 2009.05.05. 12:46:32

@SUTTYÓMAGYAROK: komolyan, meg kellene húzni valami minimális IQ szintet a kommentelési lehetőséghez...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 12:46:45

@SUTTYÓMAGYAROK: Mi ez a sok szmájli? Te most magadon nevetsz? Mert én igen...rajtad :D

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.05. 12:48:04

Vannak emberek, akik direkt a konfliktusokat keresik. Úton, boltban, szórakozóhelyen, mindenhol. Na az ilyeneket jobb messziről elkerülni, pláne nem kell beszólni/bemutatni/levillogni, mert azt úgy veszik, hogy a képükbe vágtad a kesztyűt és pont erre várnak. Talán nem kell bemutatni az olyan kidobót, aki padlóra nyom húsz embert, csak hogy szétszedjen két "vendégekre ártalmas" lökdösődőt.

De az ilyeneknél néha még extrémebb dolog is kiverheti a biztosítékot.

Öcsém, aki fél életét autóban tölti, mesélt egy esetet pár éve. Siófokon, nappal, nagy nyári forgalomban történt. Egy tuning golfos bojrészer elé kijött mellékutcából egy fekete maffia merdzsó, fékcsikorgás, majdnem egymásba mentek. Persze egyértelmű volt, ki volt a f@szkalap.
A merciből kiszált egy kopasz, és minden szó nélkül lerúgta a golf első spoilerét. Aztán elkezdte ököllel ütni a motorháztetőt, végül belerúgott párat az ajtókba. Majd visszaült a mercibe és elhúzott.
A golfos a történtek alatt köpni nyelni nem tudott, nemhogy beszólni de még mozdulni sem. Lehet, hogy ez volt a szerencséje.

Persze, lehet rendszámot feljegyezni, feljelenteni, bíróságra járni. Kérdés csak az, hogy a fószer a hátralevő életetét nyugalomban akarja-e leélni, vagy úgy, hogy minden nap azon jár az agya, mikor jönnek el érte kezét lábát eltörni a beperelt maffiózó emberei.

Na ez Magyarország a XXI. században:)

psmith 2009.05.05. 12:48:19

@Karlitosz: a másodikat próbáld meg velem. légyszi, légyszi.
Tapasztalatom szerint mikor ekezdem rá húzni a kormányt, nem győzi a hülyéje nyomni a féket.

Karlitosz 2009.05.05. 12:48:44

amúgy meg a legszomorúbb, hogy az ilyeneknek telik VW Touraregre, akiket leköpnek azoknak meg suzukira vagy a cégtől kapnak a munkájukhoz egy használható autót.

TH 2009.05.05. 12:48:52

@SUTTYÓMAGYAROK: aha, igen, az erőszakra erőszak az mindig jó megoldás...főleg, mert újabb erőszakot szül...

psmith 2009.05.05. 12:50:24

@Karlitosz: mert a pénz nem a jómodorért, hanem az észért jár.

AzHofi 2009.05.05. 12:50:47

A megkezdett manővert segíteni kell, az elsőbbséged kimerül abban, hogy nem veszélyeztethet, zavarni zavarhat nyugodtan. Amúgy meg 70 km/h-nál milyen követési távolság az, ahova nem fér be egy kisebb v. nagyobb személyautó? Simán be kellett volna férnie eléd, ha normális követésit tartasz, és egy sima gázelvétellel újra ki tudtad volna alakítani a normális távolságot.

TH 2009.05.05. 12:51:26

@Karlitosz: Azok, akik hagyják, hogy mások átgázoljanak rajtuk, azoknak suzuki jut, míg azok, akik másokon át törtetnek, tuareget vesznek. ilyen a vadkapitalizmus, nem?

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.05.05. 12:51:55

Na az ilyen barmok miatt tartok vascsövet a kézifékkar mellett.

Karlitosz 2009.05.05. 12:52:04

ha elkezdenéd húzni rám a kormányt azzal csak annyit érnél el hogy járhatnék a biztosítóhoz, te viszont megdöglesz és eggyel kevesebb elmebeteg lesz az úton aki miatt bosszankodnom kell.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 12:52:37

@psmith: Csak sajnos ezeknek tapasztalatom szerint nincs túl sok eszük...

TH 2009.05.05. 12:52:42

@psmith: az észért...LOL. :)))

Karlitosz 2009.05.05. 12:53:52

igen sok észre vall másokra köpködni. biztosan agysebész vagy rakétamérnök a csávó.

TH 2009.05.05. 12:54:02

@psmith: pontosabban azért is jár pénz, de azok nem így közlekednek...:)

TH 2009.05.05. 12:55:49

@newtehen: jaja, le kell lőni, mint a pinty. :)
fékeznie kellett? öv sem volt? nincs más megoldás...

Zsuszli 2009.05.05. 12:56:54

@espadazo: a Könnyeim potyogtak ettől a kommentől! és még most is! A kollégák meg csak néznek! :-)
Vizuális típus vagyok, ezt jól el is képzeltem.

kovka 2009.05.05. 12:56:58

Hát amúgy ész ahhoz is kell, h msáokat eltaposva átverve, megnyomrítva... juss előre. drogot teríteni, kocsikat lopni. A szervezet bűnözöknek állítólag átlagon felüli inteligenciája van. Már pedig egy X5-ös nem jön ki két lopott kávédarálóból. AZ már máskérdés, h mire használja és hogyan az agyát.

Marcellusca 2009.05.05. 12:58:26

@SUTTYÓMAGYAROK: Orvos, látott már?
Azért, mert telerakod szmájlival még nem poénos! Sőt!
Egyébként a nick-ked nyugodtan írhatod egyes számban!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 13:00:08

@Marcellusca: Haggyad, szerintem saját magát röhögi ki, ami amúgy érthető :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.05. 13:00:43

muhahahah!

Ilyen hülyét...

"Itt már elég ideges voltam, de tűrtőztettem magam, gondoltam az jobban idegesíti ha látja, hogy én nyugodt vagyok."

Beszartál. Ezt így hívják magyarul...

Ülés mellé készített "nevelő" egyértelműen jelzi, hogy te vagy a az egyik faszfej, aki az utakon mászkál.

Elöntötte a szar az agyad, de az a picsa, amelyik veled van vissza tud fogni...

Te egy szánalmas kis mitugrász vagy.
Az a fajta, akit még nemecsekernő seggbedug a grundon.

Big-B 2009.05.05. 13:01:43

SUTTYÓMAGYAROK Hörcsögbasznádon lakik, ahol kizárólag talicskával járnak, és még büszkék is erre, hisz ők egy-kerekűt hajtanak.

TH 2009.05.05. 13:02:52

@kovka: ehhez általában nem kell túl okosnak lenni azért...

vasbetonszerelő (törölt) 2009.05.05. 13:09:45

vannak még bátor emberek, én már azóta nem villogok senkire amióta a trabantos faszi szájba lőtte a kamionsofőrt valahol a nagytétnyi úton.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 13:12:35

@Zsuszli: Azért az is szép volt, amikor a rendőr megállított egyszer a trabival. Akkor már azért amibe lehetett, kellett öv. Kapásból nekiállt írni a büntetést. Persze megvártam, mert nem is kérdezett, csak megállapította, hogy nem kötöttem be magam. Aztán mikor adta a papírt, kérdeztem tőle, hogy mégis mit csavarjak magam köré. Benézett a kocsiba. Aztán átment a túloldalra és onnan is. Aztán kiszállított és tüzetesen szemrevételezte, hogy nincs is hová felszerelni. Ezután felhívta a főnökét, hogy mit csináljon. Végül is elengedett és kicsit zavarban volt.

vwxyz (törölt) 2009.05.05. 13:12:35

@nyomasek: "Csak a nyilvánosság ami meg tudja oldani az elharapódzott törvényen kívüli visekledésformákat. Igen, ki kell rakni a fényképét, a rendszámát, a telefonszámát, az összes elérhetőségét, mindent."

Aztán majd SilentSound törli a kommentet, mert szerinte ez nem vállalható fel.

dekás dezső 2009.05.05. 13:16:13

engem egyszer megvertek a csángók...

rekkettyés (törölt) 2009.05.05. 13:16:29

a bunkóság autófüggetlen. pár hónappal ezelőtt történt, hogy kb 130-cal előztem a sort autópályán a belső sávban, és egy öreg vectra utólér villog, dudál. Amikor ki tudtam húzódni a benne ülő fiatal gyerek integet, a középső újjával böködi a levegőt hevesen, majd rámhúzza a kormányt autópályán! akkor gondoltam ez komoly elmebeteg köz és önveszélyes és mivel üres volt a külső nyomtam egy padlógázt és a gyereket állva hagytam. ja egyébként én egy VW Touareggel járok.

lotht 2009.05.05. 13:16:42

Ma hallottam a rádióban egy érdekes beszélgetést a közlekedési szabályokról, azok betarthatóságáról és betartatásáról. Elhangzott benne, hogy van az utakon kb. 5-7%, akinek teljesen mindegy, mik a szabályok, annyira önfejűek és öntörvényűek, hogy lehetetlen őket kordában tartani.
Az hiszem, egy ilyen példányról szólt ez a poszt.

nyomasek 2009.05.05. 13:17:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Az alapvető hozzáállás a másik fél tisztelete.
Ha valamit el sikerült baszarintani, akkor meaculpa ezerrel.
Ha ez nincs meg, akkor dzsihád, már csak a retorzió mértéke a kérdés.
A büntetés nem arra hivatott, mert ekvivalens, de ellenkező előjelű az elkövetett bűnnel, hanem arra hogy visszatartson, visszarettentsen a bűnözéstől.

BushDoctor 2009.05.05. 13:17:28

Köpés letöröl, bézból ütő csomagtartóból kivesz, nyugodtan utánamegy, mielött tajparaszt viasszaszáll autójába alsó lábszárra (térd alatt, hátulról) két ütést bevisz, amikor padlón van fasz elővesz, lepisál. Megnyugod, becsület helyreáll, hazamegy.

nyomasek 2009.05.05. 13:18:38

@vwxyz: Ki mondta hogy ezen a platformon kéne intézni a dolgokat?

gpetersz 2009.05.05. 13:19:27

Néhány szájba lövés azért még beleférne...

Silverf@x 2009.05.05. 13:20:02

Nehéz megállapítani, hogy az előzés tahóság volt-e vagy meg lehetett-e tenni. Alapesetben az előzést segítenie kell az előzöttnek is, akár fékezéssel (persze nem satufékkel). Viszont beállt kocsisort előzni meg tahóság. Mindenesetre azért megnézhetted volna az autót, mielőtt beintesz neki, ugyanis vannak típusok, amik kivételt képeznek minden szabály alól, esetleg irányjelzővel sincsenek felszerelve és nem fogják érteni, hogy miről beszélsz...

bak-ponyva · http://bakponyva.hu 2009.05.05. 13:22:04

@BushDoctor: LOL :D :D :D :D

"fasz elővesz, lepisál. Megnyugod, becsület helyreáll"

PitBuli 2009.05.05. 13:23:31

Túl sok tévét néztek! Ennyi brúszvillisz egy helyen...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.05. 13:24:10

@Silverf@x: A "beállt" kocsisor elején általában egy ifa van, amit néhány beszari hülye követ, aki nem mer előzni.
Minden kocsisort el kell kezdeni megelőzni, hogy ne növeld tovább az akadályt.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 13:25:22

@BushDoctor: Lepisálás nem is rossz!:-) Egyszer punkok kötöttek belénk, de mivel kicsit ittas/bátor voltam, megfenyegettem őket, hogy telibe vizelem a brigádot. Amikor elkezdtem kigombolni a nadrágot, a fele elröhögte magát, a többiek pedig olyan arccal hátráltak meg, mintha beszámíthatatlannak tartottak volna :-) Egyszóval, egy csepp húgyáldozat nélkül győztünk!

nyomasek 2009.05.05. 13:26:52

@lotht: Baromi egyszerű a megoldás: aki nem tudja betartani a szabályokat, azokat ki kell zárni ebből a körből. Lehetne fokozatosan is, bár ez már a visszaélésekre is okot adhatna.

bak-ponyva · http://bakponyva.hu 2009.05.05. 13:28:54

kurva nagy arcok vannak itt :D
LOL


:D

ez punkos eset is .. :D

Karlitosz 2009.05.05. 13:31:04

@nyomasek: ennek a legegyszerűbb módja pl. levágni a lábait. így biztos nem tudja nyomni a gázt.
vagy a kezeit. vagy a fejét.

PitBuli 2009.05.05. 13:31:24

Az erőszak csak további erőszakot szül. Ha nálad baseball ütő van, nála bozótvágó kés lesz, ha te pisztolyt vásárolsz, ő géppityura költ. Ez egy ördögi kör, ha belevágsz nincs megállás.

PitBuli 2009.05.05. 13:32:55

Olcsó atombomba eladó!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 13:33:49

@PitBuli: Úgyse gondolják komolyan:-) Ez olyan, mint amikor a részeget kidobják a kocsmából és visszakiabál, hogy "Géppuskával foglak titeketetet lelődözni!"

hulyemagyar 2009.05.05. 13:34:57

Hypofx 2009.05.05. 11:20:02

Remélem, egyszer összefutunk...

belekotty 2009.05.05. 13:35:36

Az a gond ezzel a történettel, hogy ha egy teherautó cammog, akkor mögötte kialakul egy sor az előzni nem merőktől. Ekkor aki viszont menni akar az kénytelen ebben a stílusban előzni. Vagyisha úgy döntünk hogy nem előzünk, akkor figyeljünk hátra is, hogy az előzni akarónak hagyjunk helyet. Mellesleg az előirt követési távolságba egy másik autónak be kell tudni sorolnia anélkül hogy a fékre kellene lépnünk. Tessék csak egy kicsit a másik fejével gondolkodni! Azért mert 3 mazsola tötymörög a sorban egy IFA mögött, mert a látóhatáron szembe látszik egy autó, azért miért kell valakinek 4 autót előznie? A 3 mazsola miért nem hagy annyi helyet hogy be lehessen sorolni? Mellesleg ha előzni akar valaki akkor nem a másik seggében kell autózni, hanem távolságot hagyva, hogy rá tudjál gyorsítani ha látod hogy van lehetőség előzni. Ha pedig valaki belekezdett az előzésbe, akkor kutya kötelesség beengedni.

phaidros 2009.05.05. 13:38:24

Rozsomák kell ide, vagy legalább egy tömény adrenalininjekció. :) Ha azt látja, hogy a torkáról emelkedsz fel véres szájjal, lóg belőle a mócsing, akkor ő is betojik mielőtt a kétoldali ütő/vivőeres vérzéstől elvérzik. :)

Egyébként kerülni kell a helyzetet, hadd menjen (én sem tudom kerülni sajnos, hamarabb kapom fel a vizet mint tanácsos).

phaidros 2009.05.05. 13:40:02

@kolbászoszsömle: Te meg szereted a pedofil pornót? Nemecsek, mi? Ez már rajtad marad... :D

mr_x 2009.05.05. 13:40:26

Nem kell semmi fegyver.
Bekop az ablakon, valaszul rakohogni, majd elnezest kerni, hogy amiota megjottel mexikobol egyfolytaban kohogsz.

nyomasek 2009.05.05. 13:42:32

@Karlitosz: Most az a probléma hogy ha valamit csinálsz, akkor nem mered azt felvállalni?

gnme 2009.05.05. 13:44:05

Megoldsá: nálunk divat, hogy elmégy, veszel fasza gázpisztolyt sok tölténnyel. A

Aztán el kell éreni hogy egy ilyen manusz rád támadjon. Ahogy olvastam nem nehéz.

Aztán lelövöd a pisztollyal szemközt. Belefuffantasz ötöt.

Ezer tanu van, hogy önvédelem volt.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.05. 13:44:08

@belekotty: Ez feltételezne némi közlekedési morált.

De az a fajta faszfej, amelyik népnevelőt tart az ülése mellett, és integet, meg dudál, sosem fog eljutni odáig, hogy nem csak ő van az úton, hogy a másik is menne!

Nem az ilyen ember direkt akadályoz.

Az agya helyén lévő vegetatív dúcnak mellékapacitásából üzemelő lelkecskéje addig jut el, hogy én nem merek menni, más se merjen.

Aztán itt rinyál a hülyéje, hogy leköpték.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.05. 13:45:34

@phaidros: nem pedofil, türelmetlen...
Vagy pap... :)

histar007 2009.05.05. 13:49:51

Gázspré. Attól kicsit lelassul. A baromarcu a rendőrnek is nekimegy, annyát is agyonütné. Kőtörés, az való neki.

lápi lidérc 2009.05.05. 13:49:58

@belekotty:
Ha ismernéd a környéket, tudnád, hogy a kólagyártól az M0-ig kb. 2 km a távolság, ekkora távon próbált a barom előzgetéssel előnyt szerezni.
Ez a táv 70-es tempóval egyébként nem egész 2 perc. Ha megelőzöl pár kocsit, kb. 3 másodpercet nyersz. Aztán előzgethetsz a beállt M0 nem létező leállósávján.

lápi lidérc 2009.05.05. 13:50:37

@PitBuli:
Én csak egy tévét nézek. De most az sincs bekapcsolva.

ju offa 2009.05.05. 13:50:56

@SUTTYÓMAGYAROK: össze-vissza beszélsz picit,így végig olvasva a hozzászólásaidat.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 13:52:59

@nyomasek: Én is így gondolom, csak Suttyónak válaszoltam.
Ja, akkor igaza van Suttyómagyarnak, a fejbelővéses büntetés eléggé elrettenti az elkövetőt a további büncselekmények elkövetésétől :)

lápi lidérc 2009.05.05. 13:54:08

@kolbászoszsömle:
Na igen, ellenben a másik, aki a beállt sort előzgette, biztos épp sürgős életmentésre igyekezett, már a másikat leköpni is csak alig volt ideje megállni.

Nem, kisfiam, nem te vagy a barom. A szüleid, hogy így neveltek.

szabi1980 2009.05.05. 13:56:12

Én meg elővenném a 2 literes 98%-os kénsavasüvegemet és jól fejen meg szájonönteném a barmát! Mondjuk én soha nem dudálok meg villogok rá a másikra mert felesleges úgy sem lessz attól jobb

10szazalek 2009.05.05. 13:57:19

addig jó, amíg van, aki fékez/gyorsít és van rá lehetőség. másfél éve apukám éppen szembejövő volt, amikor egy idióta barom - aki persze életben maradt - úgy gondolta, hogy négy autót meg tud előzni egyszerre. neki nem sikerült..

szabi1980 2009.05.05. 13:57:43

Meg az anyósülésen hordom a 2csajomat a 2PITBULLT hát nem is mernek baszogatni pedig csak 1,50 cm magas vagyok! :)

gbacskai 2009.05.05. 13:58:28

A multkor mentem az az M1-es 130-as tempoval gyerekkel, asszonnyal ... stb, kb. 250-el elhuz mellettem egy terminator. A kovetkezo benzinkutnal latom hogy jon ki egy rendor ... gondolom na utanaered ... a f***t beallt 80-al egy teherauto moge, siralmas volt latni.

Nem ertem a rendoroknek miert nem lehet egy normalis kocsit aladni, nem kifesteni, hanem elore berakni egy villogot. Aztan mint minden normalisabb allamban mennek az uton, ha meglat valakit megallitja.

Az ilyen mutansok is elobb utobb belefutnanak egy rendorbe.

Es mint sokan masok en sem akarok felfegyverkezni ha autot vezetek Mo.-on. Delafrikaban szabalyos ha az autod alol langnyelvekkel zavarod el a rablokat ... itt a gazspre lesz a megoldas?

Egyszeruen duhito ez a moral.

szabi1980 2009.05.05. 14:00:54

@mr_x: szerinted a kopasz baromarcú tudná miről van szó?? Szerinted?

gbacskai 2009.05.05. 14:04:05

@belekotty: Ha egy auto besorol eled akkor a kovetesi tavolsag megfelezodik, tehat a feket kell nyomnod vagy valahogy le kell lassulnod!

Szerintem az nem gaz, hogy mazsolak jarnak, hanem az hogy turelmetlen mazsolak akik azt hiszik ismerik az utat es nyomjak mint a hulye, masokra meg nem figyelnek, nem hiszik el hogy masik meg rutintalanabbak mint ok a "nagy rutinosak" es nincsenek felkeszulve egy rutintalanabb vezetore.

Harelgas 2009.05.05. 14:04:23

A kommenteketnem tudtam végig olvasni, nagyon sok van már belőle de egyet biztosan tudok! Nem szabad beparázni, hanem neveli kell! Az ne probléma ha nagyobb nálad, megáldotta az embert az evolúció aggyal és ügyes kezekkel hogy eszközöket készitsen és használjon! Már az egészen egyszerű, fából készült tárgyak is bőven nagy előnyt adnak az átlag embernek a nagyobb egyedekkel szemben!

szabi1980 2009.05.05. 14:05:32

Megoldás erre?? Beültetsz 6 cigányt a kocsidba a cigánysorról,akkor nem biztos,hogy belédköt!

qmatch 2009.05.05. 14:07:17

Naná, hogy előzgetett...
...mert biztos szül(t) a felesége.
...vagy ő volt a szülészorvos, és rohant a klinikára.
...vagy orvosegyetemi docens volt, és késésben volt a saját előadásáról ( a fájásgyengeség statisztikai jellemzői, és klinikai kezelése ).
... vagy orvostanhallgató volt, aki éppen késett említett előadásról, mert azon a napon minden héten ő segít a szomszéd nénit dialízisre vinni.
Emberek, nagyon egysíkúan gondolkodtok, és előítéletesek vagytok!
De az is lehet, hogy nem.

szabi1980 2009.05.05. 14:07:25

@mr_x: Nem rossz ,erre nem is gondoltam már meg is rendeltem 2 őt a neten! :)

Harelgas 2009.05.05. 14:08:00

Ja, és ha nagyobb az emberi egyed akivel meg kell verekednünk nem szabad túl tiszeségesnek lennünk, ha csak az öklünk van, igyekeznünk kell elsőnek ütni vagy rugni az ágyék tájékén, a torokra, és erőteljes rálépő szerű rugással a térdre, ez igen hatásos, ugyanis ha még 2-szer erősebb kötőszövetekkel vagy szalagokkal is rendelkezik a nagyobb egyed, nem igazán áll ellen egy átlag vagy akár kisebb ember erejének! Az egész az időzitésen és a "higadt" agresszión múlik!

DonnaNyányó 2009.05.05. 14:09:26

Bringásfutárok fegyvere, de jó: kétliteres kólát jól felrázol, bicsakkal beleszúrsz két lyukat és bedobod az ablakán, még jobb, ha a tetőablakán :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.05. 14:13:57

@lápi lidérc: Most mit izélsz?

Azt igenis le kell köpni, aki népnevelőt tart az autójában.

Az a legkevesebb.

lolperec 2009.05.05. 14:14:44

KRESZben azt írják, ha téged előznek, igyenekzned kell, hogy segítsd a manővert, tehát ha látod, hogy jönnek szembe, akkor lassítasz..
ennyi..
gyökerekkel leállni vitázni eleve értelmetlen..
villogtatni, mutogatni pedig kb az azonos szintre süllyedés első próbálkozásai.. :)
meg kell tanulni máshogy levezetni a energiát..
különben idővel azon kapod majd magad, hogy őrült módon előzgetsz és emberekre köpködsz.. ugye.. :)

BushDoctor 2009.05.05. 14:17:58

Espadazo : ne gondold hogy nem gondolom komolyan. Egyszer a II kerületben leszoritott egy Volvo XC90, kis hiján az árokban kötöttem ki (renault Clio II Sport volt akkor éppen alattam). Miután visszanyertem az önuralmat a kocsi felett eldurrant az agyam. Kettőt rávillantottam, mire a fickó letekert abléakon keresztül lófaszokat és fikákat mutogatott hátrafelé nekem. Nekem sem kellett több, vissza kettő, padlógáz..szépen felüldöztem az ekkor már láthatólag be*sz*rt sofőrt az egyik hegyi út kis mellékutcájába.
Itt nem tudodd tovább menni, mert nem fért át az autó az utca végén lévő betonakadályok között.
Kiszálltam a clioból , elővettem azt a bizonyos (fém) bézból ütőt és módzseresen szétvertem a beszorult volvonak az első és hátsó lámpáit. A kocsiban egy 50 körüli muki ült aki a döbbenettel először szidni és orditani kezdett de aztán mikor ráemeltem az ütőt elhalgatott és csendben végignézte hogy b*szom szét a járgányt. Nyilván képben volt, hogy amit teszek jogos. (még ha sokan barbárnak is kiálltanak ki miatta) Vártam hogy feljelent, jönnek majd a rendőrök, de nem történt semmi, pedig saját névre regisztrált kocsival mentem utána, aminek nyilvánvalóan látta a rendszámát.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.05.05. 14:19:13

Én nem vagyok nagydarab, csak könnyen felhúzom magam, szétb....tam volna a lámpáját a fickónak.

TH 2009.05.05. 14:19:13

@lolperec: A KRESZ ezt írja: (6) Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad.
Ebben szó nincs lassításról. Ezt a józan ész, az önvédelem meg ilyenek írják csak elő, de nem a KRESZ.

efhábé 2009.05.05. 14:21:52

@nyomasek: No mostan te kitakart szemű bűnözőkkel olyankor szoktál találkozni, amikor még nincsenek elítélve. Tudod, a bíróság jogerős döntéséig mindenki ártatlannak minősül.
Ha holnapután téged gyanúsítanak valamivel és azonnal kimegy adásba a lakcímed, telefonod, fényképed, aztán a bíróság felment, mert ártatlan vagy, akkor majd magyarázhatod a kromofággal leöntött autódnak, a szarral összemázolt bejárati ajtódnak, a leköpött feleségednek, kiközösített gyerekednek, hogy dehát te ártatlan vagy...

Tuzsi 2009.05.05. 14:22:08

Érden lakunk, Budapesten dolgozom. Ez azt jelenti, hogy minden nap megteszek kb. 40 kilométert az M7-esen, és benn Budapesten. Igaz még nem köptek le, de leszorítani számtalanszor akartak, a "fenekembe bújva", reflektorozva üldöztek 130-nál, követtek már hazáig, és hát meg sem említem, hogy hány középső ujjat mutattak már nekem terepjárós, fuxos fiúkák, meg jólöltözött "üzletemberek" is. Az ok egyszerű volt. Belső sávban nem mentem 200-zal, és mivel mellettem haladtak folyamatosan kocsik, ezért ki kellett várniuk ezeknek az intelligens fiúkáknak, amíg előztem. Kb. 10 másodpercről beszélünk. Elképesztő, hogy a közlekedési morálunk a béka hátsójánál is alantabb van... Egyébként nekem is köpte le nőismerősömet BMW-s pasi, két kisgyerekkel a hátsó ülésén! Hát ezt tanulják meg a srácok aputól....
Azért azt is megemlíteném, hogy a másik tipikus jelenség, mikor a szélső sáv üres, belsőben autós 110-zel megy, és a világért se menne le, mikor látja, hogy jönnek mögötte, és a megengedett sebesség 130.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 14:23:56

@BushDoctor: A pedagógia egy lassan beérő művelet :-) Egy megvolt ;-)

szabi1980 2009.05.05. 14:24:14

@BushDoctor: Kurva kemény gyerek lehetsz! Kb olyan IQ szinted lehet mint a kopasz csávónak itt a posztban

DonnaNyányó 2009.05.05. 14:34:56

Bush, te pöcs, velem csináltad volna, tuti feljelentelek. Szerinted a zsaruk elhitték volna, hogy "kis híján" stb? Hol bizonyíték az? Bezzeg a szétvert lámpák már igen. Te pöcs.

phaidros 2009.05.05. 14:40:30

@Deluxe: jó persze, visszatetsző, de hogy Te rögtön a volvós helyébe élted bele magad, az elmond azért sokat Rólad. :)

DonnaNyányó 2009.05.05. 14:42:43

@phaidros: egy szituációban mindig az értelmesebb oldalára állok, ennyi. A volvós is gyökér volt, de a másik méginkább.
Szedte volna ki a kocsiból és lenyom neki egy gyomrost, elég lett volna, látleletért is hiába megy. De az autót szétverni, hát lol, gyáva pöcs.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 14:43:48

Na meg aztán a stopposok is veszélyesek lehetnek!Ismerősömet anno, már órák óta nem vették fel és ezért bosszúból jól kitartotta az öklét az autósnak. Szélvédő betört, kar eltört, mindenki szarul járt. Ideges ember ritkán dönt jól.

phaidros 2009.05.05. 14:44:18

Kellően kigyúrt barmokkal vigyázni kell, mert a Rozsomákot is keresztbe harapják (nem, nem néztem még meg a filmet), ezek hülyék a sok szteroid miatt amit magukba nyomnak. A hathatós érvek feléjük 9mm felett kezdődnek. :)

babel 2009.05.05. 14:45:10

Ha van előtted elég hely, gázra lépsz, kikerülöd, Ő ottmarad. 1Xű. Amennyiben ezt teszik a többiek is a sorban, jól megszívta a kocsiból való kiugrálást. Amennyiben gyorsan kapcsol, csak 5-10 autó előzi vissza, amíg visszaül, indít stb. Ha leesik az álla, ott áll estig is. Esetleg a lábára is léphetsz (autóval, persze), ha nagyon vissza akarsz genyózni. :oP
(Ha siet, minek áll meg kiugrálva egot növelni, ha nem siet, minek előzget életveszélyesen? Nemde? Dede.) :o)

Ami azt illeti én is szálltam már ki így, előttem a mercis-taxis kóma kiugrott, hogy miért dudálok rá. (Azért, mert lekanyarodtam volna jobbra, ha ad még fél méter helyet. Buszsáv, buda, Margit híd előtti utolsó lehetőség jobbra. kb. 10 éve.) Na akkor láttam, ahogy kiugrott, és féltem, hogy a tükrömön vezetné le a feszültséget, beálltam hát a magam 150 kg-jával az Ő 50 kg-ja (vasággyal) meg a tükör közé. Érdekes módon egyből átváltott az ipse szájkaratéra, hogy most hívja a többi taxist, és majd azok laposra vernek engemet. (Nem dőltem be, az én apukámnak akkor is nagyobb lúdtalpa van, bebebeeee!) Komoly hátrány, hogy ehhez 150 kg-nak kell lenni, ami esetemben kóros elhízás, mert nem vagyok elég magas. (Erről csak a szüleim, és a genetika tehet! Én teljességgel ártatlan vagyok!) :oD

phaidros 2009.05.05. 14:48:11

@Deluxe: nem tudom, nekem automatikusan az jön le, hogy legszívesebben szétverném az ilyen barmokat, meg a kocsijukat is, ellenben nem szoktam így előzgetni, tolakodni.

Így ebben a helyzetben adott, hogy csak kispolgár vagyok veszítenivalóval, hiába a kellő agresszivitás, rejteni kell a jövő érdekében, legalábbis ha nem jön a vörös köd.

De szerintem a leírt megoldás ugyanazokra jellemző, akik így járnak az utakon.

Amúgy kocsikamera, feljelentés rulez. :)

Harelgas 2009.05.05. 14:48:19

Szeritem BushDoctor jól csinálta! Így kellene mindenkinek aztán senki nem merne úgy előzni hogy a másik majdnem összetöri magát!

phaidros 2009.05.05. 14:50:36

@Harelgas: az a baj, hogy nem csak ezért vernek szét, hanem beszólásért is. A logika stimmel, csak a valóság nem.

Mocskos Kaviár 2009.05.05. 14:55:06

A dolog megint nem egyértelmű. A kopasz állatok nagy autóval valóban minősíthetetlenül közlekednek, de ha egyszer elkezdett előzni sajnos be köll engedni, kell annyi követési távolságot tartani.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 14:55:45

@Harelgas: Így van, verjünk szét mindenkit, aki szabálytalan, vagy nem tetszik, amit csinál...biztos mindenkinek jobb lesz.
Az autósnak bezzeg nem mertek szólni egy szót sem, csak az autót rongálni...

UTakeMe 2009.05.05. 14:57:05

A kopasz gecit ölje meg a rohadás. Faszomnak kell sietni, hozzák neki a határon a kurvákat át, és oda kell érni időben vagy mi? Picsa egy ember az ilyen, remélem egyszer kamionkerekek közé akad az a hombár feje. De hogy miért állt meg a leköpött csávó, azt nem teljesen értem, ahogy azt sem, hogy miért nem húzta fel az ablakot, amikor látta közeledni a zsírbálnát. Engem valaki leköpne, én nam hagynám annyiban. Leszarom, ha kétszer akkora is. Át kell hajtani a lábán. Nem büntethetnek érte, mert autóút közepén állt, nem gyalogátkelő helyen.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 15:01:30

@UTakeMe: Hát, ha álló helyből indulva direkt nekimégy egy álló embernek, megbüntetnek, debizony.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 15:05:43

Most szép nyugodtan lemegyek 5 kiló szappanért, megolvasztom, teszek bele ízlés szerint benzint és nálam lehet venni :-)

Rong 2009.05.05. 15:10:53

@newtehen: nem álló ember.. jön feléd :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 15:17:55

@Rong:
Mondjuk akkor inkább én is átmegyek rajta.
De a legjobb elkerülni, mert aztán meg jönnek a haverokkal bosszút állni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.05. 15:19:41

@espadazo:
És melyik kúton veszel bele benzint? A sellnél rábeszélnek a vépoverre.

redriot77 2009.05.05. 15:25:43

Én szeretem a legkevésbé az agresszív, tolakodó autósokat, de:

1. Miért nem tartasz akkora követési távolságot, hogy ha valaki megelőz, az beférjen eléd?

2. Már láttad előre, hogy milyen stílusban előzget, miért ért mégis felkészületlenül, hogy bevágott eléd?

3. Miért villogtatsz/dudálsz olyan autóra, amiben nem tudod kik ülnek?

Ettől függetlenül tényleg utálom a felelőtlenül előzgető embereket, akik nem előzés előtt győződnek meg hogy van hely befejezni a manővert, hanem közben "csinálnak helyet" maguknak.

Zsola777 2009.05.05. 15:30:49

@redriot77: Az első kettő jogos, a harmadik nem. Villogni és dudálni (jelen esetben a baleset elkerülésére) lakott területen kívül van joga bárkinek. Csak ezt sokan személyes sértésnek veszik, ki tudja miért.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 15:32:56

@newtehen: sellhez nem járok, azok (jajj, ki se merem mondani, annyira szubjektív) bűnözők. Majd szívok le a kocsiból, ezen blog után úgyse merek vezetni többet :-)

Che Pel (törölt) 2009.05.05. 15:38:12

Az ÖSSZES terepjáróst szimplán fejbe lőni! Persze, beleesne a szórásba egy-két ember is, de ezt az elenyésző veszteséget vállalni kell a többség érdekében.

Zsola777 2009.05.05. 15:40:34

@Che Pel: fogadok, hogy neked sincs terepjáród. De elárulom: a megoldásod nem helyes, öt perced van, hogy elhagyd a házat.

Salesman 2009.05.05. 15:41:41

Nem kell villogni. punktum megérdemelted.

Nem olvasom a kommenteket, le vagytok

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 15:46:43

Azon gondolkodtam éppen, hogy suhanc koromban le kellett menni az utcára verekedni, ha az emberben felgyülemlett a feszültség. Most meg belépünk egy ilyen blogba és lehet tarkón lőni, szemet kinyomni, darabolni. Király ez, na.

Rousboy 2009.05.05. 15:49:59

Egy megoldás van, nagyobb terepjáróval kell járni, mint amilyen másnak van, javaslok egy q7est, vagy esetleg egy Infinityt.
Láttatok már olyat h két terepjárós egymást üti? Az lenne az igazi úri-muri.

Che Pel (törölt) 2009.05.05. 15:51:02

@Zsola777:
Nincs terepjáróm, de ahogy látom, már csak az számít a mai magyar valóságban, így kénytelen leszek beújítani én is egyet... mert úgysem kezdik el kinyírni a rohadékokat (bezzeg a trabis és a kamionos...)
Milyen házat? Házam sincs?
??? Ez vmilyen VV vagy BB marhaság? ???

Vazzeg!

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.05.05. 15:51:34

@redriot77: ott a pont(kopeser mondjuk fogait kabaszkottam volna)

hybe 2009.05.05. 15:53:38

Én speciel ha TÉNYLEG sietek és esetleg szabálytalankodok, nem állok meg utána népet nevelni. Mivel udvarias gyerek vagyok, villantok egyet az elakadásjelzővel, de ha bunkó lennék, akkor meg pont leszarnám a mögöttem lévőt és húznék tovább. Terepjárósunk tutira nem sietett sehová, egyszerűen azt hiszik az ilyen csávók, hogy törvényen felül állnak. Lásd a Sztojka-félék még ...

Che Pel (törölt) 2009.05.05. 16:01:00

Egyáltalán, látott már valaki ilyeneket vezetni tanulni? Szerintem, azt is megveszik a tisztességesen megkeresett és leadózott jövedelmükből, mint az posztban említett gépjárműveiket.

babel 2009.05.05. 16:03:10

@Che Pel: Téged fejbe lőni, veszteséget minimalizálni. Pont. :oD

Zsola777 2009.05.05. 16:05:32

@Che Pel: Az ilyenek is szuzukin vagy skodán tanultak, csak vettek guruló viagrát.

Che Pel (törölt) 2009.05.05. 16:10:57

@babel:
Lehet így is, de akkor egy tisztességesen közlekedőt veszít el a világ, míg a köcsögök közül egy Téged törhet össze a következő kanyar után...
Hacsak nem vagy Te is egy köcsög terepjárós? :D

Scrabantia 2009.05.05. 16:12:18

Velem ilyen nem fordulna elő, kapnám is elő a kesztyűtartóból a sportpisztolyt...

Che Pel (törölt) 2009.05.05. 16:13:24

@Zsola777:
Szóval, Te láttál már ilyeneket vezetni tanulni? Én még nem. Ami azt illeti, "nemzetiséget" sem... Pedig régóta járom az utam... :)

instant legenda 2009.05.05. 16:21:27

Baszki, pofánköpnek és te hagyod?
Én nem tudnék tükörbenézni...

Gera 2009.05.05. 16:22:49

Én ugyanezt csináltam ma (bevágtam valaki elé a Szentendrein úgy, hogy fékeznie kellett), de én bocsánatot kértem, mert szerintem is hülye voltam :)

psmith 2009.05.05. 16:35:51

@BushDoctor: és ezek után már felállt a cerka vagy továbbra is impotens maradtál?

sosrizs 2009.05.05. 16:38:59

nem is olyan régen a szentendrei úton volt 1 motoros baleset. nagyjából 10 kilóméteres ÁLLÓ!!! kocsisor volt de csak a budapest felé haladók sávjában(itt már csak 1x1 sávos) és nem egy idióta kezdett ugy előzni ,hogy azt se tudta hol lehet a sor vége.mellesleg egy álló kocsisorba nem tudsz besorolni ha mégis jönnek szembe

indapass90210 2009.05.05. 16:43:00

@instant legenda: miért, te golyóálló vagy? :D

Moodshooter (törölt) 2009.05.05. 17:05:11

Én is utálom az ilyen versenyzős faszkalapokat, és a gyúrós legényeket.
Engem is akartak már megverni, mert nem engedtem be direkt az erőszakos ráadásul cigány horda fattyát. Aztán kiszálltak azok is magyarázkodni. Jó akkor előreengedtem őket, majd a besorolásnál bevágtam eléjük, aztán ott is hagytam a pereputtyukat magam mögött.
Azért az elég fos, ha a csajod előtt történik ilyen. Kellemetlen.

flatus 2009.05.05. 17:20:44

A posztoló igen hamar megmutatta a partnerének ,hogy csak látszólag férfi, de híján van a golyóknak.
A kopasz köpködőst meg vagy az anyja nem nevelte meg mert nem ért rá a strihelés mellett vagy csak szimplán kicsi a pénisze és így kompenzál a közutakon.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.05. 17:28:04

@flatus: Dövan kolléga hozzászólását kopiznám be neked:

"miért, te golyóálló vagy? :D"

egyébként meg: semi-automatics and fullmetal jackets :DDDD

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 17:43:35

@Bobby Baccala: Igen, a legfelvilágosultabb európai országban, a kultúra őshazájában (nem Magyarország) :D

flatus 2009.05.05. 17:44:39

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono):

Nem vagyok golyóálló, de a kettőn kívül van még otthon 2x7 a tárban , de sosem villogok ,mutogatok vagy anyázok azaz próbálom másoknak sugallni ,hogy igazi tirpák vagyok.
A 2x7 sincs velem mert a kettő többet ér náluk.

szabi1980 2009.05.05. 17:47:54

Mondjuk ez a legnagyobb alázás ha leköpnek ennél azért az már sokkal jobb ha péppé vernek!! De nem engem :)

janikahhh (törölt) 2009.05.05. 17:51:08

@flatus: VAgy csak egy tukó paraszt, aki tényleg elhitte, hogy átgázolhat mindenkik. És tényleg... :(

Bladika 2009.05.05. 17:56:24

Tavaly nyáron engem is leköpött egy román terepjárós, mert megelőztem jobbról. Be áll mellém a lámpánál a kanyarodóba és üvölt, hogy én milyen féreg módjára vezetek. Én meg csak rá mosolyogtam. Na ez kiverte nála a biztosítékot és át köpött az anyósülésre. Nem volt szerencséje, mert én meg pont játszottam a nyálammal és szegényt arcon köptem. Aztán váltott a lámpa és ment mindenki a dolgára! :)

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 17:56:44

@psmith: Te direkt kötözködsz mindenkivel, vagy csak ennyire bátor gyerek vagy?! Ki mondta, hogy te egy senkiházi fasz vagy és senki nem ért egyet a problémamegoldó képességeddel (?!), ami kb. olyan, mint egy velorexes tolószékes nagymamáé, a halál előtt 5 perccel.
Te nem Európában élsz, én igen, te bocsánat, hogy élsz, én nem, te nem fogadod el más véleményét, én igen. Habár, szerintem egy kis fasz vagy, aki folyamatosan úgy viselkedik, mint egy elbaszott elsőéves proli jogvédő... Húzz a picsába, és kérj elnézést a szembejövő autóstól, hogy élsz... :D

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 17:58:19

@Bladika: Jobbról nem szabad előzni barátom, főleg egy teherautót... Nem gondolod, hogy igaza volt?

Bladika 2009.05.05. 17:58:31

A kedvencem meg amikor a kemény legényt a nője fogja le, de ha nem akkor mindenkit megölt volna! Muhahahahaha! Na most barátom akkor neked vagy 160kilós mangalica a barátnőd, vagy csak játszod az agyad! :)

szabi1980 2009.05.05. 18:01:24

@SUTTYÓMAGYAROK: de erre az a válasz,hogy leköp?? szerinted ezt így kell megoldani? Menjen a büdös kurva anyjába aki köpdös!

szabi1980 2009.05.05. 18:02:35

@Bladika: nekem van egy ismerősöm aki 155 cm és 50 kiló a felesége meg 195 cm és 110 kg :) Tök király lehet

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 18:05:29

Olyan asszonyt akarok, mint a Poliester-ben a néger kórista, aki kiharapta a sportkocsi gumiját!

joszip 2009.05.05. 18:10:08

Én is csatlakozom azokhoz, akik a követési távolságra hivatkoznak. Bizony ez típustól, köbcentitől függetlenül jár. Bunkó tuareg(?)-esek meg ettől függetlenül persze vannak, de hát ez nem új.

\\\'Doni\\\' 2009.05.05. 18:20:13

Ne érezd magad megalázva, inkább légy büszke a nyugodtságodra.
Vajh' miért köpött le? Mert a szerencsétlen hülyéje nem tudott mást tenni idegében. Persze egyszerű lett volna, ha kiszállsz és nekimész, és pépesre verik orcád. De sajna te lennél a hibás jogilag, mert nálad lenne a népnevelő, te mozdultál rá, és ráadásul bizti lenne a görénynek még pár tanuja.
Ha a nagy tudású rendőrségünk nem 600 trafit venne , hanem a köz érdekében térfigyelő kamerákat, akkor elöbb kiszűrhetnék az ilyen kocsogöket.
Különben is "sünt neki" :)

Bladika 2009.05.05. 18:20:24

@SUTTYÓMAGYAROK: Ha a te szemszögedből nézzük, akkor miért tudtam megelőzni jobbról?

De egyébként, ha figyeltél írom, hogy lámpánál találkoztunk ebből lehet következtetni, hogy elég nagy eséllyel lakott terület volt, de igazad van nem írtam és lehetne attól még lakotton kívül is. De szóval a lényeg, hogy lakott területen belül volt a szitu!

szabi1980 2009.05.05. 18:21:04

@SUTTYÓMAGYAROK: TE ILYEN KEMÉNYFASZÚ GYEREK VAGY?

psmith 2009.05.05. 18:22:29

@SUTTYÓMAGYAROK: "Te direkt kötözködsz mindenkivel,"

Nem. Csak az olyan ostobákkal mint te.

Bladika 2009.05.05. 18:22:44

@szabi1980: Az tuti jó lehet! :) Zsebre vágja az asszony! :)

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 18:34:33

@szabi1980: Te szerencsétlen, én nem azt mondtam, h igaza van annak, aki leköp (sőt én soha senkit nem köptem le, és nem is köpnék), hanem azt, kérdeztem (tudod, van a kérdő mondat, a kijelentő, a felkiáltó és az óhajtó:), hogy miért előzött jobbról, amikor nem lehet a kresz szerint... Egyébként nem kérkedek vele, de kúrva kemény gyerek vagyok :D és jártas a küzdősportok legkeményebbikében.
Én egyébként úgy közlekedem, mint egy kis angyal, de a suttyót nevelni kell, mert veszélyes állatfajta, főleg ha magyar és azt hiszi azért mert hitelre/lízingre "van" (nincs) egy autója, akkor bármit megtehet :D

szabi1980 2009.05.05. 18:38:39

@SUTTYÓMAGYAROK: Tehát te utálod a magyarokat ezek szerint? Én azt óhajtom hogy téged is törjenek ketté egyszer és köpjenek pofán akkor is ilyen kemény leszel?

psmith 2009.05.05. 18:41:21

@SUTTYÓMAGYAROK: "udod, van a kérdő mondat, a kijelentő, a felkiáltó és az óhajtó:"
Meg a felszólító, pl:Húzz a fenébe!

psmith 2009.05.05. 18:42:16

@SUTTYÓMAGYAROK: "úrva kemény gyerek vagyok :D és jártas a küzdősportok legkeményebbikében."
Pisztolypárbaj?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.05. 18:43:27

@SUTTYÓMAGYAROK: Te tényleg ilyen idióta vagy, vagy most csak megjátszod magad?

[nikk] 2009.05.05. 18:43:42

Vettem egy fekete terepjárót. Levágtam a hajamat 3 milisre. Azóta az utakon mindenki bunkó velem :) Pedig esküszöm, előzékenyebb vagyok, mert háromszor messzebb látok mint a korábbi lapos autóimból, és tudom, hogy nincs értelme nyomni. Átengedem a gyalogosokat, mert előbbre látok. Kiengedem a kereszteződésben az autókat, mert előbbre látok. Nem hatjok és előzgetek, pedig ( és mert) előbbre látok. Egyet nem láttam előre, hogy ilyen agressziót, féltékenységet és irigységet vált ez ki másokból. Elmondom, nem az autó típusa vagy mérete teszi az embert, nem a fekete terepjáró tesz tuskóvá valakit. Meg nem a hajhossz. Az ilyen bármilyen autóban tuskó. És gyalog is.

Bladika 2009.05.05. 18:43:47

@SUTTYÓMAGYAROK:

"hogy miért előzött jobbról, amikor nem lehet a kresz szerint... "

Akkor megint mondom!

!!!!!LEHET A KRESZ SZERINT JOBBRÓL ELŐZNI!!!!!

\\\'Doni\\\' 2009.05.05. 18:47:28

Jó a neved "suttyómagyarok". Írkáljál ilyen névvel és stílussal az orsósék blogjában.

Jaaaa, bocs, elfelejtettem, hogy a java még írni sem tud, bocccs! :)

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 19:22:39

@psmith: mi van kispályás :D előjött belőled a nyuszika, már csak pisztollyal tudod meghosszabbítani a rövid farkadat :D:D:D:D hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

psmith 2009.05.05. 19:37:09

@SUTTYÓMAGYAROK: "tudod meghosszabbítani a rövid farkadat"

És képzeld még a farkamat is nagyobb szám jellemzi, mint a te IQ-dat.

greg_garcia 2009.05.05. 19:44:10

Mióta kell hasraesni egy touareg előtt? Csóró kivagyi senkik behozzák kűfődről suzuki árban, persze L-es rendszám kerül rá oszt lehet izmozni a lakótelepi wartburgosok előtt. Exotikus nyaralás, mi? Lófaszt.

Vakul a drakula (törölt) 2009.05.05. 19:47:51

@SUTTYÓMAGYAROK: rendkívül butának tünsz. Szerintem egy gericferdüléses, vastagszemüveges, 40 kilós gnóm lehetsz, aki próbál "valaki" lenni itt ahol nem ismerik. Szánalmas vagy.

[nikk] 2009.05.05. 19:52:36

@ugyankérem: lehet hogy nem sikerült tegnap sem az érettségije... és most le kell vezetni a feszültséget...

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 19:53:57

szeretnél úgy kinézni, ahogy én barátom ;), ez a duma tényleg csak a gnómokat tudja felidegesíteni :D, mint amilyen te is vagy. Vedd elő az értelmiségi humoradat, mert ezzel a dumáddal nem hatsz meg - már ha van olyan, okoskodni is művészet :D...

Secnir 2009.05.05. 19:55:07

háááát nemtom
rendszeresen járok az 51-en és el tudom képzelni a dolgot.

én is mutogattam már ott fasz volvosnak, opelesnek, BMW-snek - és a többi, stb stb., autómárkától független idiótáknak.
igaz, amikor a tükörbe nézve azt látták, hogy egy kettes golfban egy nagyszakállú usankás ember integet idegesen, akinek a feje beleér a tetőbe, és görnyedten ül benne, egy sem szállt ki hőbörögni.
most egy nissan primeraban teszem ugyanezt - különbség, hogy most nem görnyedten veri a kocsi teteje a fejemet. most sem integetnek vissza. köpködés sem volt idáig meg kiszálldogálás. nyáron usanka sincs. torzonborz szakáll van.
vegyek dudát?
van félcolos vascső KB-s könyökkel.

SUTTYÓMAGYAROK. 2009.05.05. 20:34:21

Különben is had legyek kemény ha már egyszer meleg vagyok.Nem elég ,hogy SZDSZ-re szavaztam, még ti is szopattok.
Bocsánatot kérek mindenkitől és most megyek a klubba hátha le tudok pippantani valakit.

JA és nem vagyok küzdősportban jártas, éjszakánként néha még bevizelek, csak tudjátok jó itt keménynek lenni néha.
Puszi nektek fiúkák!

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 20:37:31

@SUTTYÓMAGYAROK.: Látom nem szimpatizálsz se a buzikkal, se az SZDSZ-szel, hát ez szívás, én sem :DDD, de legalább tudom, h te is a jobbikhoz tartozol alterególooserKÉM:DD:D:D:D:DD:D:D:D:D::D

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 20:38:58

(én nem tartozom a jobbikhoz, mielőtt rám vernéd azt az 1mikront:)

SUTTYÓMAGYAROK (törölt) 2009.05.05. 20:44:21

@SUTTYÓMAGYAROK.: Sokat gondolkodhattál azon az egy ponton (.), a nevem után, legalább addig sem nézted a Mónika Show-t, te féleszű :D:D:D. Bocsika, de a továbbiakban nem áll módomban rád fecsérelni a drága időmet, illetve a proli haverjaidnak válaszolgatni, ez rangon aluli lenne - így is túl sokat tettem a fejlődésetekért :)...

Kicsi79 2009.05.05. 21:48:38

El kell kezdeni hangosan röhögni rajta. Úgy meglepődik, hogy szó nélkül visszaül a kocsiba.

B.GY. 2009.05.05. 23:28:26

Én soha nem villogtam senkire meg nem is dudáltam.Az igaz,hogy nem is köptek le meg nem is ugattak velem.Úgysem tudom megnevelni a sok majmot,csak felmegy a vérnyomásom feleslegesen.Inkább hazamegyek és megiszok egy sört,aztán megdugom az asszonyt.

Lancelot0 2009.05.06. 08:23:46

Feljelentést kell tenni, rendszám alapján...

TooKooL 2009.05.06. 09:07:06

Nem KRESZ kell ide hanem KERS... :) Hogy ne férjenek be eléd az ilyen barmok :)

Ezüstsólyom karma (törölt) 2009.05.06. 11:29:18

A párod megmentett egy jó nagy pofontól szerintem, vannak íratlan szabályok az utakon az is közé tartozik hogy nagy fekete terepjárós kopasz emberekre nem villogunk, szar de ez van.

Lunitari 2009.05.06. 12:29:24

@Ezüstsólyom karma: A te kis fejedben biztos így van. Érdekes, én már sokszor nem engedtem be szabálytalankodó nagy fekete autós kopaszokat, mégsem köptek le soha. Igaz nem villogok vagy mutogatok, egyszerűen nem engedem be. Ha nekem jön, rendőrség azt meg szerintem nem nagyon akarják.

Lunitari 2009.05.06. 12:35:28

JAh a posztolónak üzenem menjen el majd AIDS szűrésre, mert a szembeköpésnél fenn áll a fertőzés veszélye.....:(

TH 2009.05.06. 15:06:49

@Lunitari: mekkora esélye van??? 0,0001%? :)

Ezüstsólyom karma (törölt) 2009.05.06. 18:30:25

greg_garcia: hozol nekem suzuki áron egy szép fekete tuareget?

Lunitari:
"Igaz nem villogok vagy mutogatok"
Erről beszéltem

B! 2009.05.06. 21:11:59

Jaj, ezek a nagy fekete autók...
Ma a belvárosban az egyiknek szokás szerint sietős volt a dolga, tehát muszály letolva kivágva bepasszírozva előrehaladni. Hát nekem már egy ideje van kellék a kocsiban az ilyen helyzetek elfajulása esetére, de a belvárosban azért hadd haladjon a forgalom, nem szép dolog másokat szivatni. Előttem haladt tovább az ipse egy darabig, aztán mit ad a mennyei magasságos Úristen?
Látom megállni. Hát én nem siettem, kicsit arébb leparkoltam és sétáltam egyet. Nem a személyes találkozó volt a cél, hogy mi történt, azt mindenkinek a fantáziájára bízom...

B! 2009.05.06. 21:12:54

Tehát helyesen: "kicsit arrébb leparkoltam"

SzLacika 2009.05.06. 21:59:56

@B!: Na mi történt cimbora? Csak felcsigázod itt a népet :)

Bladika 2009.05.07. 04:10:42

@SzLacika: Ittak 1-1 sört és egymás vállára borulva, sírva elmondták, hogy:

"Hova fajul ez a világ barátom? Ma már nem tudok úgy keresztül gázolni a terepjárómmal a városlakókon, hogy utána pofán ne verjen valaki baseball ütővel! Olyan agresszív lett ez a világ!"

"Hova fajul ez a világ barátom? Ma már nem tudok úgy keresztül hajtani az autómmal a városon, hogy utána pofán ne verjek valakit a baseball ütőmmel! Olyan agresszív lett ez a világ!"

Mielőtt valaki nem jönne rá és agyvérzést kap:

!CSAK VICCELEK!

B! 2009.05.07. 07:13:42

Hát, én nem sírtam, az biztos...
Érthető okokból közelebbit nem írnék, legyen elég, hogy a történet KULCSa...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.07. 08:46:09

@Lunitari:
Miért? mi bajuk lenne attól, hogy kijön a rendőr haverjuk? Legalább lesz alkalom megbeszélni, hogy mikor mennek kondizni, vagy mikor pakolják ki azt a raktárat, amit másodállásban őriznek...

SzLacika 2009.05.07. 09:45:08

@B!: Ááááá....
Nem rossz, én mondjuk elsőre kicsit extrémebbre gondoltam, mint például kromofággal töltött vizipisztoly :)

Crom 2009.05.08. 18:43:44

Véleményem szerint a komment terepjárós illetője, ha ennyire siet dögöljön meg egyedül. Ne rángasson bele másokat a suicid, "most aztán nyertünk 5 kurva percet élettől..." nevű játékába.

Sajnos kevés igazán remek szakadék van idehaza, ahol az autós öngyilkosságot sokkal kevesebb vesződséggel is előadhatná. De azért akad egy-kettő. Igaz ott nem lenne senki, akivel szemben fitogtathatná az erejét. Ott ugye a sziklák a legkeményebb csávók. Pont.

Más. Valaki írta, hogy tökmindegy ki milyen autóban ül az ember számít. Na ja. Láttam én már 40 kilós szemüveges kissrácot eszetlenül nyomulni a tizenötmillás terepjáróban. Életkorából adódóan valszeg apukája vette neki a kocsit, hogy megtanuljon vezetni, és/vagy hogy oldja a frusztrációját. Abban végre nagynak érezhette magát, mert lehúzódtak előle az emberek. Ugyanezt a eszetlen nyomulást és agresszíót nem tudtam volna róla elképzelni egy kispolski-ban ülve. Vagy legalábbis mókás lett volna. :-)

Szóval szerintem a kocsi is számít és visszahathat a tulajára.

Fennsíkok Csavargója (törölt) 2009.05.09. 22:23:25

Crom!
Jöttök ezzel az irigy "apuka vette neki" szöveggel, honnan tudod hogy akit látsz "szemüveges 40 kilós" nem valami nagy It guru vagy bármi más?

Crom 2009.05.11. 19:49:27

Aha lehet. Matematikailag legalább is van rá esély, hogy zseni és már gyermekkorában milliókat keresett, így 18 éves korára már futja neki egy luxus kocsira. Harmic éves korára pedig nyugdíjba mehet, mert már annyit keresett. Erre ráadásul sokkal nagyobb az esély szerintem, mint arra hogy lottón nyerte a pénzt. Akárhogyis, azt azért látni kell, hogy max. 1000-ből ha 1 ilyen ember van.

Persze lehet, hogy én pont azzal az egyel találkoztam és most rá irigykedem. :-)

hatesz 2009.05.13. 15:17:29

"Na itt elöntötte a sz*r az agyamat, itt már nem számított semmi, nyitottam az ajtót, hogy megyek utána ... párom 2 kézzel húzott vissza ... ajtó visszacsuk" ez itt a mese resze... pedig MAJDNEM szetverted öket.
Hidd el, nem kellett volna beletenned ezt a "mär elindultam szetverni öket, de mäkjujra asszonypajtäs visszafogott" sztorit.
Amugy leirod a terepjäro pontos tipusät, a mögöttedlevö is "Citroenes", vajon Te milyenes vagy? Tudnäm miert nem lehet egy szimpla hülye felkiältässal es nemi röhögessel elintezni az ilyet? Mutogass, oszt legközelebb majd el is törik a kezed. Ha siet, hagyd, ennyi, ezzel nem hiszem hogy Neked nagy kärod lenne. Vagy csak irigykedtel, hogy a nagy autojäval (a Te kisebb autoddal szemben) kicsit gyorsabban jut elöre? Mikor mulik mär el vegre ez az irigyseg?
Persze Tuareges taho attol meg, csak ne jätszd meg magad, hoyg miutän elindultak (meg elötte leköptek) hirtelen milyen izmos lettel...

Lunitari 2009.05.13. 15:32:30

@TH: Tévedsz, sokkal nagyobb az esélye, ha AIDS-es aki leköpte majdnem 100%. A szemen keresztül nagyon nagy a fertőzés rátája....

Lunitari 2009.05.13. 15:33:48

@newtehen: Nem biztos, hogy épp a haverjuk fog kijönni.

Lunitari 2009.05.13. 15:45:16

"Az újabb immuncithokémiai analízisek szerint a nyál lymphocytáiban a HIV koncentrációja sokkal magasabb, mint a vér lymphocytáiban, amit azzal lehet magyarázni, hogy a nyál fertőzött lymphocytái a szájban levő baktériumoktól antigén és (vagy) mitogén stimulációt kapnak."

www.communio.hu/meh/nyalaids.htm

Keress rá TH, mielőtt hülyeségeket írsz!

TH 2009.05.13. 16:49:59

@Lunitari: ok,mennyi az esélye, hogy az illető
- HIV pozitív
- és pont úgy találja el a másikat, hogy megfelelő számú vírus bejusson a másik ember szervezetébe.
Gondolkozz, mielőtt hülyeségeket írsz!

TH 2009.05.13. 16:51:15

@Lunitari: egyébként meg:
"A szokásos társadalmi, rokoni, baráti érintkezés nem jelent fertőződési kockázatot. Tehát a fertőzöttel vagy akár AIDS-beteggel együtt történő közlekedés, a vele való kézfogás, a közös evőeszköz-, fürdőszoba-, WC-használat, valamint a harapással nem járó gyengéd csók, a tüsszentés, köhögés, az uszoda, a vérszívó rovarok és az élelmiszerek önmagukban veszélytelenek. A vírus a szabad levegőn pár perc alatt elpusztul, de – az esetleges vérzések miatt – kerülni kell a közös fogkefe vagy borotva használatát."
hu.wikipedia.org/wiki/AIDS
Kinek higgyek?

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.05.13. 17:58:54

Lecke: ez Magyarország. Ezek nem csak az utakon ilyenek, de boltban, utcán, otthon, mindenhol. Egyszerűen rossz emberek. Pont.
Amúgy nézem a kommenteket, ugyanez a szitu mindenhol. Tényleg csak az erős marad meg.
Amúgy az tetszett, hogy be volt készítve a népnevelő.
Fateromra egyszer szállt ki két alak. Ő erre feltámasztotta a katanát, amit a két ülés között tart-. Azok visszaszálltak.

Mr_inc · http://www.autostat.hu/component/content/article/140-alfa-brera 2009.05.13. 18:10:13

ez már több a soknál... az első kommentelőnek van igaza... ennél jobban én se tudnám kifejezni a véleményemet :D

Tunyacsáp 2009.05.14. 16:03:58

Venni kell egy Hummert, letolni az árokba, majd kiszállni, lelocsolni benzinnel és felgyújtani.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása