Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Azt hitte, nem éri utol a rendőrautó

2009.06.29. 17:06 :: SilentSound

Úgy tűnik, hogy ma motoros vs. autós napot tartunk, mert megint egy ilyen következik, ezúttal autópályáról. Emberünk naívan azt gondolta, egy rendőrautó soha nem kapja el. Nem jött be neki. Vic torio egy korábbi levelében pont a rendőri jelenlétet hiányolta, hát tessék.

A sok (jogosnak tűnő) panaszkodás, probléma felvetés és kellemetlen élmény közé hadd szúrjak be egy kellemes tapasztalatot:

Tegnap 06.28 vasárnap jöttünk haza az M7en Balatonról Bp felé délután, amikor bár nem volt megadugó, de azért már kezdett telítődni... Na ilyenkor van az, hogy elég egy koccanás és megáll az élet, ezért (szerintem) ilyenkor lenne igazán szükség a fegyelmezettségre.

Meglepő módon az autósok többsége fegyelmezett is volt, 120 körüli tempóban haladtak többen és még le is húzódtak nagyjából a külső sávban. Egyszercsak látom a tükörben, hogy valaki nagyon siet, egy sárga cross jellegű motorral igen gyorsan közeledett valaki. Épp elhagyott minket amikor láttam, hogy a motorosra rá van tapadva egy autó, először azt hittem versenyeznek, pláne mikor láttam, hogy az autó egy Audi TT volt...

Ekkor jött a kellemes meglepetés, a TT felkapcsolta a szirénáját, ekkor már láttam a kocsin a "Rendőrség" feliratot, majd szépen lekísérte a következő benzinkút kijáratáig.

Gratula érte, korrekt intézkedés(nek tűnt számomra), öröm látni, hogy valódi veszélyeztetőt kapott el a rendőrség, és jó volt tapasztalni, hogy van rendőri jelenlét és a felszereltség is normálisnak tünt, nem egy 2es golffal akartak elkapni egy motorost...

Akik látták az autósok között azok a manőver után sem nagyon száguldoztak, és szerintem ennek volt némi köze a tapasztalt korrekt, arányos intézkedéshez...

102 komment

Címkék: motor közlekedés autó rendőr büntetés autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 17:14:16

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Megin' motoros? Majd minnyá' jön Lacaca...

Lacaca 2009.06.29. 17:19:39

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Megjöttem mielőtt olvastalak. De itt tényleg annyit látok, hogy az autópályán ment egy motoros, akit követett egy rendőr, majd felkapcsolta a szirénát, erre a motoros kiment a következő benzinkútra mögötte a rendőrrel. Tényleg nem egy nagy sztori, és látszólag senki nem hülye. Amúgy meg a motoros lesz egy órán belül a hülye, de semmiképp nem védeném, mert biztos szabálytalankodott, mert a 99%-uk azért vesz motort, hogy szabálytalankodjon.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 17:29:26

@Lacaca: Éreztem, hogy itt leszel :)

Látszólag senki sem hülye, megint egy nulla poszt, ahol a rendőrök megállították a motorost, gondolom azért, mert szabálytalan volt...

Petrodon 2009.06.29. 17:30:07

A "sárga cross jellegű motor" valószínűleg egy supermoto volt, aminek jellemzője, hogy 160 körül van a vége. Esetleg egy nagyobb KTM, de szerintem a 200 azt is megállítja. ==> Senki nincs olyan hülye, hogy egy 160-ra képes motorral elkezdjen menekülni egy autópályán.
Lehet, hogy gyorshajtott és azért állította meg, de a címben szereplő "Azt hitte, nem éri utol a rendőrautó" óvatosan fogalmazva is vicces... :)
A posztoló kárörömének meg én is örülök, annak meg méginkább, ha mindenféle sci-fi -t sikerül beképzelegnie egy szimpla megállításba... ;)

Lacaca 2009.06.29. 17:30:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Gyorsan ment, cikázott, fel volt hajtva a rendszám, le volt ragasztva a rendszám. De eddig legalább senki nem akarta megölni

Lacaca 2009.06.29. 17:31:48

Vagy a rendőr még nem látta az új LC8-ast, és haverozni akart :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 17:33:12

@Lacaca: Ez egyelőre még senki sem állította, mindenesetre ebben a történetben semmi durvát nem látok.

schdl (törölt) 2009.06.29. 17:36:47

@Lacaca: Te nem akarsz indítani egy motorozz.blogot? :D

Lacaca 2009.06.29. 17:37:41

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Erre írtam, hogy mekkora sztori!
Annyi a hírértéke, hogy a rendőr megállította valamiért. Ebből az következik, figyelembe véve a felvezetőt, hogy a rendőrök dolgoznak. Ezt eddig is tudtam. Sokan nem hiszik.

steve078 2009.06.29. 17:41:05

Vagy csak gyakorlatot tartottak az autópályarendőrök.
Erre senki sem gondol?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 17:41:34

@Lacaca: Ez tényleg egy nulla sztori, szóval van némi különbség ez és a reggeli eset között.

Lacaca 2009.06.29. 17:43:28

@schdl: Kizárt! Így havonta 2x köcsögök a motorosok, akkor meg minden nap azok lennének. Nekem meg nincs annyi sztorim, ami van az meg itt fent volt

reader613 2009.06.29. 17:52:27

rendőr persze sehol!!!

Aggie 2009.06.29. 18:07:38

@Lacaca:
szerintem nem lenne rossz otlet - ha azzal a cellal irnad, hogy csokkenjen az ellentet. Mert ugye hat van egy eleg rendes feszko a motorosok-autosok-kamionosok kozott. Ennek egy resze abbol jon, hogy mindenkinek volt mar talalkozoja bunko autossal-kamionossal-motorossal. A masik resze meg azokbol a balesetekbol, amiket a media felkapott es sokszor rosszul is kezelt. Gondolok itt a pecsi balestre, ahol ket motoros utkozesebol za egyik maghalt a masik totalkaros lett vagy arra, ahol egy fiatal 3 gyerekes anya meghalt par hete. Persze, hogy nem mindenki ilyen - de ezt vesszuk eszre, mert ez ter el a "normalistol".
Azert odavissza tuzeljenek egymasra taborok - azert valoban nincs ertelme.

Zsola777 2009.06.29. 18:12:53

Nemá, az nem pálya, hogy mindenféle motoros meg kamionos kommentel be elsőként. Első! :)

belakis 2009.06.29. 18:23:44

Rámásztak a gyengébbre.. Az erősen siető Porschet eszükbe nem jut kiszedni, főleg hogy nem magyar rendszámos.. :)

EBOA (törölt) 2009.06.29. 18:28:19

@Lacaca: Ha már annyira kikeltél ma, hogy nem minden motoros szabálytalankodik, akkor megkérdezném, hogy véletlenül nem Te nyargaltál 270-el a tavaly nyári első autozz talira lefelé menet? Úgy emlékszem Te dicsekedtél vele! ;)
Milyen úton is jutottál le oda Bp-ről? Németországon keresztül? xD

Marcellusca 2009.06.29. 18:31:29

Ez mekkora nulla poszt!
Se történet, se esemény, se egy hülye (a rendőröket most ne vegyük számításba :D), se egy beszólás, se vér, se egy búcsúszex. Áááááá! :)))

@Zsola777: Én viszont skodás vagyok, de nem ám olyan! xD
Ja, és nem elsőzöm, mert 43! :D

ziza133 2009.06.29. 18:33:07

Az a valodi veszelyezteto aki 120-al zotyog autopalyan..na azt is ugyanigy kikaphatna a rendor mint a motorost. Kellemesen eldiskuralna vele 15 percet, hogy tudja a delikvens hogy milyen idegesito amikor masok elbass*ak az o idejet.
A 100-al robogokat meg megallitani, azonnal jogositvany elvesz, fenykepet autos szegyenfalra kitenni!

Ungvari 2009.06.29. 18:36:48

Vajon Lacaca még mindig pályagumival jár? Őt nem kapták volna el! Ő a mi hősünk!

B! 2009.06.29. 18:40:02

Engem mikó' pár éve Simsonnal mentem a főúton akkó' egy balos kanyarban záróvonalnál nekiállt előzni egy buflák nagy kamion, olyan közel volt, hogy meghajlította a visszapillantót. És konkrétan max 10 méteren belül pont rendőrök előtt, akik jobb oldalt álltak, tehát látták. De nem történt semmi. Én örültem, hogy élek, a többivel nem foglalkoztam. De ezt csak úgy leírtam, mer' pont eszembe jutott ebben a fene nagy autómotorkamionrendőr harcban.

Vannak állat motorosok, vannak állat autósok meg állat kamionosok. Meg vannak normális motorosok, autósok és kamionosok. De hogy itt minek szidja egymás rokonságát mindenki ezért, azt nem tudom...

belakis 2009.06.29. 18:40:53

Hazafelé végig azt figyeltem, balcsiról, hogy mikor szándékoznak az emberek használni a JOBB oldali (értsd: külső) sávot... Az zavaróbb, mint egy motoros, aki megjelenik, eltűnik.....

Pályagumival mi a baj? Jobban tapad, mint az utcai.... Csak a rendőr nem szereti.

B! 2009.06.29. 18:43:24

@vzoli13:
-Jónapot kívánok, tudja, hogy százhússzal hajtott az autópályán?
-Tudom, én nyomtam a gázt.
-Van 15 perce beszélgetni?
-Sajnos nincs.
-Viszontlátásra.

-Jónapot kívánok, tudja, hogy százzal hajtott az autópályán?
-Tudom, én nyomtam a gázt.
-Ideadja a jogosítványát?
-Nem
-Viszontlátásra.

B! 2009.06.29. 18:44:24

Viccet félretéve, elég, ha a jobbratartást figyelnék, amit ugye a forgalomtól függően be kell tartani.

kk_kk 2009.06.29. 18:46:08

@belakis:
Eső?

(motoros vagyok...)

belakis 2009.06.29. 18:50:30

@kk_kk:

Vágott slick...
(csütörtökön, ma is elkaptam a nagy zuhét)

Jobban tapad esőben, mint az egyszerűbb gumi szárazon.

(Nem vagyok motoros, csak motorral járok dolgozni)

A rendőr meg *szogatna ezért is, lehet a "sárga cross jellegű motor"-t is ezért nézték ki maguknak.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.06.29. 19:04:53

lehet hogy nem is motor volt, hanem egy mountain bike és azért állították meg, mert tilog bringázni az autópályán

lone 2009.06.29. 19:19:25

vízszintesen beállított rendszámmal közlekedő R1-esssel vagy Hayabusával, vagy hasonlóval már semmit nem tudnak kezdeni, csak ha igen nagy a dugó.

toyotaska 2009.06.29. 19:19:32

Már a semmiről is lehet írni? Azt hitte h átmehet a piroson. Mentem ma a jászberényi úton, jött egy autó oldalról de pirosat kapott. Elkezdett lassítani majd megált. Kapok érte hangszórót vagy bort vagy valamit?

clv192 2009.06.29. 19:33:29

A sok Okoska Törptől kérdezem: miről is kellene szólni itt egy sztorinak??????? Qrvára kíváncsi vagyok már a válaszra, de eddig még nem nagyon válaszoltak rá. Vajon miért is ....?

Lacaca 2009.06.29. 19:33:49

@Ungvari: sose volt egyik motoromon se pályagumi. ez nem jött be

vmaast 2009.06.29. 19:35:39

@lone: Ki kell lőni kopterről, aztán majd a kerekesszékével nem csinál 300-as videókat ;-)

Lacaca 2009.06.29. 19:36:23

@EBOA:
- nem keltem ki ilyen miatt
- sose állítottam, hogy full szabályos vagyok, aki ilyet állít az csak a szabályokat nem ismeri
- a leírásodban vannak részigazságok
- aki ebben a blogban beismeri, hogy egy picit is megsértett egy szabályt, az köcsög és különben is dögöljön meg
- sehova ne menj kabát nélkül :)

Káposztakukac 2009.06.29. 19:41:13

az autópályarendőrség felszereltségével sose volt gond. a TT-kből ugyan tényleg csak 2-3 van, de amúgy skoda octavia rs-ekkel meg mondeo 220st-vel tolják.

nevetőharmadik 2009.06.29. 19:42:31

Azt hiszem, a legrelevánsabb akkor lesz a hozzászólásom, ha kijelentem: a rendőrségi TT kurvajól néz ki.

mokkaczuka 2009.06.29. 19:47:39

Milyen alapon mászkálnak fakabátok TT-vel?! Az adófizető pénzén, ugyebár?

indapasssucks 2009.06.29. 19:48:43

Mit kell mondani, mikor meglátod a rendőrségi audi tt-t? :)

respect baze :)

azért biztos lesznek még, akik megpróbálnak majd meglógni, de remélem mindenkit levadásznak egyesével, és senkinek nem lesz kegyelem...

aztán talán 2134-ben kibővítik az utat is, hogy elférjünk... talán

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.29. 19:50:32

@mokkaczuka: Az Audi gyár szokott néha egyet-egyet ajándékozni nekik, olyan alapon... A motoros rendőrök meg BMW-vel járnak, ha jól emlékszem. Szerintem ez azért hatékonyabb, mint zsigulival meg babettával bűnt üldözni... :)

lifelike 2009.06.29. 20:02:27

na, akkor most legyen olyan is, hogy a tobb kocsibol allo, szabalytalanul elozgeto, letolos, kormanyrahuzos, mutogatos, beszolos, kigyurt-cigany bmw konvojt is megallitja a hos rendor, leszondaztatja a soforoket, atnezi az irataikat, a csomagtartot stb., es eljarast kezdemenyez ha szukseges!
mert ilyen nem szokott lenni... vagy meg se merik oket allitani, vagy tovabbengedik hamar

2009.06.29. 20:04:38

Azt hittem, az lesz a sztori befejezése, hogy a motoros menekülni kezdett és egy rossz manőver közben egy kamion alá esett.
Na ez tetszett volna.
Így elég uncsi, de nem lehet mindig karácsony.:)

2009.06.29. 20:07:04

@lifelike:
Épp egy ilyesmit láttam a hétvégén. Már a rádiót csavarozták ki a kocsikból és feltúrták a csomagtartót. Örült a szívem.

casey rybak 2009.06.29. 20:16:32

@SilentSound:
yamaha fjr 1300-al mennek a motorosat a pályákon,de van sok bmw is még,mivel már nem központosított az autópályarendőrség.
a TT-k meg tényleg úgy vannak és aki ezért hőbörög,az majd máskor azért fikázna,miért nincs erős kocsijuk:)
a mondeo st220 meg nincs az autópályásoknak,máshol van.

gif 2009.06.29. 20:17:15

En annyit tennek hozza hogy orulok hogy dolgoztak, de mindenkit sajnos nem kaptak el.. Engem konkretan 10 centi tartotta hogy ket alkalommal nem tortek ossze, pedig 120al jottem normalis tempoban a kozepso savban. Az egyik eset egy balrol-jobbrol erkezo autos versenyzo parocska egy minivel es azt kovette roviddel egy masik mar nem tudom mi, cikaztak el a kocsik kozott. A masik egy erdekes savvaltas volt balrol kozepre, ha nem veszem eszre es huzodok tovabb jobbra akkor meghuz. Az is egy surgos eset volt...
Ilyenkor szeretnem azt kivanni nekik hogy meghaljanak de allitolag visszaszall ugyhogy csak szimplan a k* anyjat az ilyennek.

belakis 2009.06.29. 20:24:57

@gif: Ha már jobbról tud valaki előzni Téged, ott régen baj van!
Ezt gondold végig, pont ugyanannyira fújnak az ilyenekre, mint a gyorshajtókra.

(értsd: ha a mögötted jövőnek már lehetősége van jobbra kisorolni, és onnan megkezdeni az előzést, akkor Te ugyanolyan szabálytalan vagy, mert nem tartassz jobbra!)

gillian 2009.06.29. 20:27:40

Ismerősöm mesélte, hogy néhány éve próbálgatta az új motorját, persze levett rendszámtáblával az M7-esen. Megközelítette egy rendőrautó, akkoriban felturbózott Vectrákkal nyomultak, gyorsított, a Vectra is, 240-ig szépen tartotta a tempót, de aztán a srác otthagyta őket a frászba...

gif 2009.06.29. 20:28:16

belakis: tisztaban vagyok a jobbratartassal es le is megyek mindig, de mind3 sav tele volt, es az enyem tartotta a 120at a kulso ilyen 90-100at, es a mogottem erkezonek pont annyi helye volt jobbrol hogy atfert mellettem. hozzateszem balrol is johetett volna, csak onnan a versenytars cimbi erkezett.

MP 2009.06.29. 20:28:52

Szomorú hogy ez hír! Ennek így kellene lennie. Az más kérdés hogy az a motoros akit így utolérnek az meg is érdemli.

zsoci 2009.06.29. 20:29:11

És ugyan ki a faszt veszéleztett a motors ? Talán téged ?

Ez a tipikus tahó hozzáláás : de jó hogy elkapták. Hát nem az.

tiborc2008 2009.06.29. 20:31:11

Összevissza hazudozó rendőrségünktől kitelik egy ilyen kamu sztori. Emlékszem, mekkora felháborodás volt, amikor megvették a TT-t, hogy mifacér költöttek ennyit.

bosola 2009.06.29. 20:31:13

Annyira meg tudunk hatódni ebben az országban, ha valaki váratlanul teszi a dolgát, amiért a fizetését kapja.

CJKrisz 2009.06.29. 20:31:54

Én tavaly október környékén láttam olyat, amitől a sírvaröhögés kerülgetett. M7-es autópálya, tipikus cigó Lada, utánfutó mögötte, megrakva fával (biztos vette...). Próbált az idióta "meglépni" két Yamaha FJR1300 elől. Szerencsétlen motorosrendőrök szerintem nem győzték a kettes és a hármas között lökdösni a váltót annál a szédületes tempónál amit a Lada diktált. :)

mokkaczuka 2009.06.29. 20:33:15

@SilentSound: Ahelyett, hogy engem dobnának meg eggyel.

Silverf@x 2009.06.29. 20:33:51

Kellemes élmény! Jól megbasztak valakit! Örülhettek! Gennyes szarházi nép...

vmaast 2009.06.29. 20:46:09

Az őrülteket ki kell venni a közlekedésből, attól függetlenül hogy autós, vagy motoros, és pont. Elment az eszetek, hogy azt cseszegtetitek, aki az ilyen hírt üdvözli???

vmaast 2009.06.29. 20:49:56

Tipikus? A múltkori motoros, aki videóra vette, ahogy eltesz láb alól egy másik motorost. Video-játékon nevelkedett kemény macsó, aki a bíróságon meg sírt, hogy nem akart rosszat. Aki a tepsibe került miatta, azt már kurvára nem érdekli, hogy nem akart...

Joe Hallenbeck 2009.06.29. 20:53:14

@tiborc2008: én úgy tudtam hogy a TT-ket (1db régi és 1db újjabb verziójú) adományba kapták -vagy igen nagy kedvezménnyel- legalább is a Gy-M-S-RFK. Vagy vannak még máshol is TT-k az országban?
@vzoli13: az autópályán maximális megengedett sebesség MO.-n 130km/h.Nem igazán értem miért kellene büntetni azt aki 120-al megy, az a 10km/h nem oszt nem szoroz.Aki pedig 100-al annak meg egyenesen elvenni a jogsiját?Kicsit érdekes a hozzászólásod.
Az meg hogy te sietsz, senkit sem érdekel, indulj el időben....
Ehhez az egész motoros feelinghez meg annyit, hogy szerintem minden motoros veszélyeztető tényező, aki átlépi a sebességkorlátot.Akármennyire is profinak hiszi magát, mások is közlekednek, akiket ő nem tud kiszámítani.Ráadásul a közlekedők töbsége nincs hozzászokva hogy 260-al cikázó objektumok között kell vezetnie.Véleményem szerint az ilyen gépeknek a versenypályán lenne a helyük, akik ekkora sebességre vágynak menjenek az erre kitalált, kiépített helyre, ahol csak ők vagy hasonló beállítottságú kollégáik közlekednek.

casey rybak 2009.06.29. 20:57:13

@monkesz: ott a pont:)
ja és autópályán a minimális sebesség 60.annál lassabban nem lehet menni,az a tilos.off
és ha nem adomány lett volna a pár TT,hanem pénzért veszik akkor is megéri.

én58 2009.06.29. 21:00:30

Milyen Audi TT-t vettek meg? Nézzétek már meg a rendszámát! Klientúra hizlaló lízing-autó tartott gyakorlatot az M7-en, az akciót kiválónak minősítették...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.29. 21:02:49

Egymás sértegetését, személyes sértegetést kéretik mellőzni, kösz.

casey rybak 2009.06.29. 21:03:15

@SilentSound:
jó, igazad van moderálásért:)de legalább következetes voltál.

Joe Hallenbeck 2009.06.29. 21:13:56

:D Most jöttem rá honnan ismerős ez a Rájbek!Ő nyírta ki Tomy Lee Jonest :D

vwxyz (törölt) 2009.06.29. 21:16:18

"Az Audi gyár szokott néha egyet-egyet ajándékozni nekik, olyan alapon... "
Szerintem ez nem igazán szerencsés, elképzelem milyen következetesen lépnek fel ezután a rendőrök a négykarikás névjegyet villantókkal szemben. A Móczár Péter féle Police Alapítvány jut róla eszembe: méltányos "tagdíj" ellenében kapsz egy okos kis igazolványt, ami bármikor kihúz a bajból...

vhm 2009.06.29. 21:31:36

...folytatom a story-t, hogy hitelesebb legyen.

Aztán miután a cross motorost a benzinkútig kísérték, az a kukoricaföldön keresztben kereket oldott, miközben a rendőrök tétlenül nézték a kocsiból.
Na így :D

Sara 2009.06.29. 21:37:08

... hogy lehet előbb "felimerni" egy autón, hogy Audi TT mint azt, hogy renőrautó?! :)

107! 2009.06.29. 21:40:41

Érdekes egy népség vagyunk. Olvasom az okosabbnál okosabb hozzászólásokat, és azt érzem, hogy az utca népének semmi sem jó.

Miért szaladgálnak TT-vel? Igaz, sajnos létezik nálunk Wagoner- is. Tényleg, mennyivel jobb.

R1-el, meg Busával... Picit tévedésben van, aki azt gondolja, hogy nagy lehetősége van a TT-vel, RS-el szemben. Igaz, lehet vele 300-al menni, csak nem olyan könnyen, mint az autókkal 260-al. Oldalszél, tükörből észrevehetőség, és főleg üzemanyag kapacitás. 300-nál ugyanis max 120-150 Km a hatótáv (vagy még annyi se) Én nem kezdenék motorral menekülni a pályás gépek elől, pedig az enyém is van 140Le.

A legfelháborítóbb a "megint megbasztak valakit" duma. Ez a dolgunk. Nem is értem, hogy tudnak egyesek szimpátiát kifejezni olyannal szemben, aki játszik a saját, és mások életével. Legyen az autós, vagy motoros, vagy éppen kombájn sofőr... Egyenlőre még úgy hiszem, hogy a társadalmi érdek azt kívánja, hogy a renitenseket "megbasszák". Csak kicsit hülye irányba tart az ország. Nálunk divatos bűnözni, meg szabályt sérteni, meg mások jogait semmibe venni.

Ideje lenne rádöbbenni, ha a rendőr valakit megbüntet, akkor azt a többi tisztességes közlekedő nevében, és érdekében teszi.

Ami pedig a szupermotyóst illeti, a legnagyobb garázdák a városban. Keskeny, dinamikus járgányok. Szinte csak kerekezésre szánva. A nagy többség, aki ilyen típust vesz nehezen tudja betartani a szabályokat.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.06.29. 21:43:58

Nagy durranás! Majd ha arról posztol valaki, hogy a motorosokat Audi TT transzplantációs kocsival üldözik...na, az már valami lesz! :)

Bigfater

közlekedési bűnöző (törölt) 2009.06.29. 21:44:02

A motoros egy lúzer. Első kihajtóig elmegyek, aztán lépek a szántóföldön... ott aztán megbaszhassa a közeg a nyavalyás fókcvágenjét...

Reggie 2009.06.29. 22:05:40

@107!: "Ideje lenne rádöbbenni, ha a rendőr valakit megbüntet, akkor azt a többi tisztességes közlekedő nevében, és érdekében teszi."

Szerintem a sajat zsebtomesenek erdekeben teszi.

107! 2009.06.29. 22:22:05

@Reggie:

Igazad van! Minden zsaru korrupt, bűnöző. Biztos így van.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.06.29. 22:26:26

Azoknak, akik fikázzák a posztolót, hogy örült ennek, hát basszátok meg én is örülni szoktam neki. Meg mindenki más is, aki rendszerint a szabályokat betartva, odafigyelve vezet. A rendőr dolga, hogy a szabályokra szaró faszfejeket megbüntesse. Örülünk, hogy a pénzünkből végzik a munkájukat és vigyáznak ránk.

Aki ilyenkor együtt érez a megbüntetettel az egy barom és általában ezek mondják, hogy a "posztoló hozzáállása negyven éve volt divat", hát, ember: kurvára nem. Éljél csak negyven évvel ezelőtt vagy költözz Nyugat-Kínába!

Az ilyenekre vonatkozólag a többiek kárörvendése, jó érzése mindenkori jelenség egy normális társadalomban.
Nem politikai foglyokról beszélünk akurvaéletbe!

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.06.29. 22:27:45

pedig igy van

nehany DeakFerenc es mindent meg lehet oldani


gondolkodj egy kicsit: atlag jomunkasember honnan a halal fszaba tudna annyit osszerakni, mint 28-35 eves rendorsracoknak osszejon 3-5 ev "szolgalat" utan? vagy a szolgalati lakassal ennyit lehet osszesporolni? :)

FGSuperman 2009.06.29. 22:30:44

@Reggie: tipikus bunkó hozzáállás
az összes gyorshajtónak chip-et a fejébe ls a köv sebességtúllépésnél meg is lehet nyomni a gombot

amúgy meg el kell venni a jogsijukat - közlekedjenek vonattal meg sárgabusszal

evp 5.5 2009.06.29. 22:35:00

@belakis:
Palyagumi NEM tapad jobban mint az utcai, ha hetkoznapi, utcai kozlekedesre hasznalod. Kozuti kozlekedesnel szarabbul tapad mint a kozuti kozlekedesre alkalmas gumi.

Reggie 2009.06.29. 22:37:19

@FGSuperman: Nem bunko hozzaallas. Tapasztalat, hogy mindegyik a kenopenzre hajt.

evp 5.5 2009.06.29. 22:39:48

@Silverf@x:
Be kell tartani a szabalyokat, ahogyan a torvenytisztelo tobbseg es akkor nem basznak meg. Egyszeru.

belakis 2009.06.29. 22:40:29

@evp 5.5:
Köszönöm a tapasztalat leírását :)


Én akkor is örülök, mikor a buszsávokban írják szépen a csekkeket. Többet is tehetnék.

monyon le 2009.06.29. 22:46:13

Üdvözölném ám sokszor az M7-en vasárnap esténként a "dögöt"! De nem csak a gyorshajtók miatt hanem KÖCSÖG 80-90 Km/h középső sávban közlekedő vasárnapi úrisofőrök fegyelmezésére is!

Gregorily 2009.06.29. 23:03:51

@vzoli13:

vzoli13 2009.06.29. 18:33:07
"Az a valodi veszelyezteto aki 120-al zotyog autopalyan..na azt is ugyanigy kikaphatna a rendor[...]hogy tudja a delikvens hogy milyen idegesito amikor masok elbass*ak az o idejet.
A 100-al robogokat meg megallitani, azonnal jogositvany elvesz"
-----------------------------------------------

Hogy te egy mekkora marha vagy?! Aki nem megy 130-al, ami ugye MO-n a megengedett pályán, az már b@ssza az idődet....vagyis óránként 10 km-el kevesebbet tudsz megtenni abban az esetben, ha háztól házig előtted meg a 120-as autó, és nem enged előzni sosem...Idióta...Mennyi időd elmehet, huh...30-40 másodperc, amig besorol...

Aki meg 100-al megy az meg 100-al megy, autópályán 80-al is lehet menni...Azokkal mit csinálnál? Fejlövés?

Komolyan...az ilyen idióta barmok miatt tart itt a vezetési "kultúránk"...

dshk 2009.06.29. 23:54:29

@Gregorily: Biztos akkor is ilyen megértő vagy, ha városban megy valaki 50 helyett folyamatosan 40-el előtted. Autópályán 120 a belső sávban szerintem is bunkóság. A külső, más, ott mindenki annyival megy amennyivel akar. Teherautók úgyis lassúak.

Frisskula Uborzil 2009.06.30. 07:27:37

Én egy tót sofffőr kollégának szóltam át a napokban, amikor 6 cm-es követési távolsággal inzultálta az ótóm hátulsó részét, hogy otthon (értsd: Szlovákiában) baromkodjon. Nem lettünk barátok. Ilyenkor annyira lennék rendőr...
Egyébként a TT-t tényleg gesenknek kapta a polisz, nem hinném, lenne rá 17 milkája a minisztériumnak... Löktyék neki!!!

hatesz 2009.06.30. 08:49:14

Múltkor mentem az M1esen, a 93as kilóméterkönél azt hittem hogy kinn ällnak a zsaruk, de nem. Irhatok ebböl egy izgalmas posztot? Kérem szavazzanak...

Marcellusca 2009.06.30. 08:49:49

@107!: Teljes mértékben igazad van. (És nem azé' mondom, mer' ösmerlek vagy mer' félnék tűled!:D)

Az mé' nem furdútt meg senkineksenem a fejiben, hogy nem is b@szták meg, csak egy egyszerű ellenőrzésre intették ki! Esetleg egy szóbeli ejnye-bejnyével megúszta.

107! 2009.06.30. 14:58:52

@gergo:

28 éves vagyok, van egy 20 éves kocsim, meg egy másfél éves motorom (20% beugróval), és a csajom nagyszüleinél lakom... Tudom, nem vagyok sikeres ember, de tisztességes IGEN! Akár csak a legtöbb velem együtt dolgozó. Persze van kivétel, nem több, mint minden egyéb szakmában.

A szolgálati lakásra meg csak annyit, hogy jóformán csak a tiszteknek jut. Halandó lószarrugdosónak elég sokat kell küzdenie érte...

Ez a kinek mije van meg elég gyerekes dolog.

107! 2009.06.30. 15:00:13

Ú bocs, pont a múlt héten volt két éves. (hogy rohan az idő) :-)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.06.30. 15:21:22

@107!: sajnos nem tudlak sajnalni. koszond meg a korrupt kollegaidnak

engem nemerdekelne hogy mitek van, ha nem rajtam (is) akarnatok meggazdagodni. ha keves a fizetes amit a rendorszakkozeppel kerestek, miert nem mentetek valami jobb iskolaba? jahh, hogy egyszerubb mindenkit lehuzni? vilagos..

107! 2009.06.30. 16:22:04

@gergo:

Iskola! Kitörölheti a sok hülye a seggét a kamu diplomájával... Azt hiszed nem tudnék megcsinálni egy gazdasszonyképzőt, valami himihumi papírért. Egyszerűen nem érdekel. A célomat elértem. Azt csinálom, amit szeretek. És azt viszont jól is teszem. Nem érdekel, mi lenne, ha diplomás munkanélküli lennék. Mint ahogy az sem, ki kit húz le. Majd megbuknak, aztán viszlát. Nem az én dolgom.
Kíváncsi lennék, a baromi nagy tapasztalatoddal, hány korrupt rendőrt nyomtál már fel. Ha egyet sem, akkor meg mit jártatod a szádat. "Tudom, hogy ez így, az meg úgy csinál" Ott a zöld szám, hívd fel, tegyél bejelentést... Ja, hogy ehhez meg már lusta vagy? Akkor írogassad csak itt nyugodtan az összeesküvés elméleteid, hiszen ez sokkal egyszerűbb.

Nehéz elhinni, hogy a többség tisztességesen teszi a dolgát? Pedig így van!

Nem kértem, hogy sajnálj. Jól meg vagyok, boldog életet élek, ehhez ugyanis nem az anyagi javak a legfontosabbak. Csak szemléltetni szerettem volna az állításod alaptalanságát.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.30. 17:13:39

@gergo: Te azt tudod-e, hogy mekkora demagóg hülyeségeket írogatsz össze? :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.07.01. 03:02:20

@107!: A busa, stb. ellen van amúgy jobb megoldás, úgy hívják, rádió.

De addig nem sokat ér amíg a tisztelt autós nem gondolkodik.

Tudod panaszkodnak, mennyire veszélyes a nagy sebességkülönbség, és milyen rossz aki lassan megy. De mondjuk egy kamionnal, busszal, stb. nem is nagyon tud gyorsabban menni.

Ha a sebességkülönbség veszélyes, akkor bizony nem a lassú az oka, hanem a gyors. És többnyire a lassan haladó jármű hibáztatása a veszélyes gyorshajtó önigazolása szokott lenni.

Ugyanezek mondják, ami nem bizonyítható (piroson áthajtás, veszélyes előzés, nem megadott elsőbbség), hogy úgysem bizonyítható, el kell küldeni a rendőrt a francba. Utána sírnak miért a jól bizonyítható trafi a gyakori.

Hozzáteszem, a káoszhoz az is hozzátartozik, hogy kultúráltabb helyeken, aki úgy vezet, hogy másokat veszélyeztet az ülhet is érte. Sőt... sokszor ténylegesen ül is érte.

Itthon pedig olyan érzésem van, hogy a Közúti veszélyeztetés is mintha csak érdekességképpen lenne benne a BTKben, s nem azért, hogy alkalmazzák. Igen ritka, hogy ilyen esetek miatt büntetőeljárás induljon.

Sokan azt mondják, jogsi elvétele nem zavarja, nem papírral megy az autó / motor, büntetés meg kifizethető. Ha a bűnismétlés veszélye miatt ül egy kicsit előzetesben, utána kap egy kis felfüggesztettet, tudja, legközelebb rosszabb lesz. Tudja, hogy a busát is elkaják, benne van az is, hogy hajnalban szomszédok is látják a házkutatást (ugye motort keríted elő, mert nyoma van a rendszámosdinak)... Na az jobban visszatartja a barmokat mint a bírság. És senki sem mondja utána, hogy a rendőrség csak a pénzre megy.

anarcho78 2009.07.01. 16:42:11

kross jellegű nem nagyon megy állandóan 120 felett. max túraenduro lehetett, de most ebbe ne kössünk bele:)

Tom$ 2009.07.01. 16:52:43

Imádom a TT-t. :D
Egyszer elszórakoznék vele. Előttem egy TT rendőrautó, én meg egy TTS-el mögötte keménykedek xD Vagy TT-RS? :D

Tom$ 2009.07.01. 16:54:59

Hoppá. Az új rendőr TT az egy TTS. Hupsz :D

107! 2009.07.01. 21:27:10

@TheElf:

Ez tetszett. Mint ha én jelentkeztem volna be másik néven! :-))))

Szigorú törvényt, szigorú bíróságot, megfelelő bizonyítási (technikai)eszközöket!!!

Jó Estét 2009.07.03. 11:21:51

ehehe, mint a hamis a bababan, mikor uldozni kellett volna, de varni kellett az izzitasra a dizel golfban, bar nekik is volt egy ezerocsi mint uldozoauto :D

Touch-Kó 2009.08.28. 07:28:16

MEkkora siker,hogy utolértek egy enduró motort!
Szánalom.

Gratulálok a rendőrségnek.Persze mikor a házunk alatt a hülyegyerek pörög a BMW-vel a körforgalomban, és a rendőr meg mögötte 20 méterre van, akkor semmi nem történik.
Érdekes, simán le lehet lépni a rendőrök elől, egy robogóval is, dugóban.MEg is teszik nagyon sokan napi szinten,a sünök,meg vakarják a fejüket.Csak erről megint senki sem beszél,mert ez 'érzékenyen 'érinti a rendőröket

Guss 2009.09.12. 18:28:31

Nagyon hülye motoros volt ha elkapták, meg is érdemli. Még ma is azt mondom az élet 300 felett kezdödik:-)))












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása