Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megpróbált lehúzni a benzintarhálós trükkel

2009.07.31. 15:42 :: SilentSound

Fene tudja, mikor volt utoljára olyan, hogy nem a könnyebbik végét fogtam meg a blogolásnak ahogy szoktam és saját történetet osztottam meg veletek. Én sem emlékszem rá, gondolom más sem nagyon jegyezte a dátumot, mindenesetre nagyon régen volt, úgyhogy itt az ideje a következőnek.

Mai kalandomat annak köszönhetem, hogy a nagy zenehallgatás és éneklés közben elnéztem az M0 kijáratot és a 4-es útra való rátérés helyett tovább mentem a nulláson és a gyáli-vecsési letérőn jöttem le, hogy minél kisebb kerülővel visszakeveredjek az Üllői út környékére.

A letérő után átmentem a körforgalmon, ami után nem sokkal az út mellett félreállva láttam egy hat-nyolc évesnek kinéző, egyáltalán nem szakadt mercit, résnyire nyitott ajtóval. Lassítottam, nehogy pont előttem vágja ki és levigyem az egészet, vagy netán elüssem aki kiszáll belőle. Mielőtt még odaértem volna, már ki is pattant egy pocakos, szakállas, középkorú, teljesen ápoltnak kinéző ember és integetni kezdett gondterhelt arccal.

Nem vagyok az a beleszarós fajta ember, de a falvédőről sem mostanában másztam le, ráadásul még a Totalcaros Papp Tibi beszivatása is élénken él az emlékeim közt, úgyhogy a biztonság kedvéért ajtók bezárva, ablak félig le, oda is jött az anyósülés felőli ablakhoz és kézzel mutogatva meg egy-két szóval elmagyarázta, hogy azért áll ő itt, mert kifogyott az autóból a benzin és tudnék-e adni neki egy litert, hogy elmehessen egy benzinkútig.

A legelső kicsit gyanús jel egyébként az volt, hogy az elakadásjelzője nem villogott, mégis csak akkor szállt ki az autóból, mikor látta, hogy jövök. Annyira nagy útpadka pedig nem volt, hogy szükségtelen legyen a villogó, tehát jó eséllyel egy ideje már ott állhatott és nem akarta lemeríteni az akkumulátort. Ez még ugyan nem kongatott semmilyen vészharangot, de óvatosságra intett.


Valahol itt történt

Visszatérve a benzinkérésre mondtam neki, hogy az én autómból nem tudok adni, mert nagyon kevés van benne (ez amúgy igaz is volt, nem sokkal később már világított is a kis sárga lámpám), de van pár kilométerre Gyálon benzinkút, szivesen odaviszem és vissza is hozom. Itt jött az, ami már gyanút ébresztett bennem, mert szándékosan hosszú magyar mondatokban mondtam ezt el neki és láthatóan tökéletesen értette annak ellenére, hogy ő maga elvileg nem tudott magyarul, csak egy-két szót.

Hogy értett mindent, az hamar ki is derült, amikor elkezdte mondani, hogy az nem jó neki, mert a card expired, meg hogy no forint. Aha. Eljön külföldre lejárt bankkártyával meg minden készpénz nélkül ide, ahol alig van olyan üzlet, ahol elfogadnak kártyát, ennek ellenére elég neki egy liter benzin, hogy eljusson a következő benzinkútig. És ott mit fog csinálni pénz nélkül?

Itt volt az, amikor már elég egyértelmű volt, hogy nem stimmel a sztori és mondtam neki, hogy bocs, de akkor nem tudok segíteni. Egyesbe is raktam a váltót és indexeltem kifelé, amikor előhúzta az utolsó lapot is a pakliból, belógatott az ablakon egy aranynak látszó karkötőt, hogy ezt odaadja benzinért cserébe. Nem vagyok ékszerész, de még nekem is sötétnek tűnt az az "arany", meg amúgy is indultam, úgyhogy erre már csak egy "bocs, nem" volt a válaszom és már indultam is.

Gondolkodtam rajta utána, hogy mi van, ha tényleg csak egy kétségbeesett szerencsétlen külföldi volt, akinek összejött minden ami rossz, de a fentiek tükrében erről nem sikerült meggyőznöm magam. Érdekelne a ti véleményetek erről, tapasztaltotok hasonló helyzetekről!

78 komment

Címkék: biztonság autó veszélyes kéregetés benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yoli87 2009.07.31. 15:56:30

jobban is jártál hogy hagytad...

A DONOR (törölt) · http://donor.blog.hu 2009.07.31. 15:56:41

én még az úton keresztbe fekvőnek sem állok meg...

Don Blasius 2009.07.31. 15:58:31

Hülye a posztoló, mert vezetés közben énekel és elnézi a lehajtót.:))))

Don Blasius 2009.07.31. 16:00:26

Amúgy szerintem is meg akart lopni. A merci és a karkötő is lehetett lopott.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.07.31. 16:00:53

M5 közelében van ilyen sok, sajna. én ilyeneknek meg sem állok, az tuti. ellenben a minap segítettem bevontatni egy közlekedő kolléga Wartburgját ;) csodálkozott is a hálálkodás közepette ;) időmből kitelt, nem siettem sehová épp....

nemáá 2009.07.31. 16:03:37

Felesegem 3 hete adott igy 3ezret es egy "aranygyurut" kapott zalogba, amit gyorsan visszaadott.
Elhitte a nehez sorsu ember mesejet...
Felesegemnek gratulaltam hogy kidobott nemi penzt, a lanyaim viszont buszkek, hogy anya segitett :S

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:12:06

A poszt írója a hülye! :)

Szutyukival járni ősi román szokás, ezért tart itt az ország ahol... :)

Egy szerencsétlen bajbajutott ember segítséget kér tőle, ő meg minden bizonyíték nélkül elkezdi rágalmazni, és még világgá is kürtöli. Ha tudja bizonyítani, akkor feljelentést kell tenni! Ha nem, akkor meg minek sír itt a szája? Azt hiszi igazat adunk neki? :DDD
Szánalmas! ;D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 16:13:31

@EBOA: Nyomatékosításképpen a sünszarósra szavaztál, mi? ;P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.07.31. 16:15:47

@Yoli87: kösz, ha van szabadidőm rendes vagyok. de naív nem.
sajnos én is szívtam már pl. elszakadt kuplungbovdennel az út szélén, és senki nem állt meg. pedig nem jött volna rosszul a segítség.
tudom, a nagyvárosi életben az emberek elidegenednek egymástól, mindenki 1000 bajjal küzd....

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:16:28

@Don Blasius: Ha a karkötő tényleg arany, attól még nem fogja odaadni, mert lopott. Annak nincs alvázszáma, könnyen eladhatja árában is...

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:17:58

@SilentSound: Egy ilyen ember, aki csak a rosszat tudja elképzelni embertársáról, még arra sem érdemes hogy farfekvéses sünt szarjon! :D

Don Blasius 2009.07.31. 16:21:46

@EBOA:
Tudom, csak arra akartam célozni, hogy attól még valaki ilyen cuccokkal járkál, attól még simán lehet bűnöző.

Nem tudom miért, de nekem az Argó egyik jelenete jut eszembe, amikor benzint tarhálnak a kamionból, aztán kitör a harc.:P

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:24:03

Ja, és nagyon gagyi a poszt, ráadásul kivételezik vele a bloggazda! :)
Közben elolvastam a posztot is, és szavaztam az ELSŐre! ;)

Nikorene 2009.07.31. 16:27:26

egen... no forint, no card, de saját autójával el akar jutni a benzinkútra. :) azért erre rákérdezhettél volna, hogy mit csinál ott majd? kirabolja? :D

Kis ember 2009.07.31. 16:27:53

Kb. 10 éve stoppoltam Erdélyben, a Királyhágón, ott azzal akarták ugyanezt eljátszani, aki engem felvett. Német rendszámú Renaulttal voltunk, így állított meg minket egy francia rendszámú nagy BMW? Peugeot? már nem emlékszem. Mivel a lehúzós sztorit már én is hallottam, próbáltam odasúgni a vezetőnek, hogy vigyázzon. Franciául folyt a társalgás, nem sokat értettem belőle, a vége az lett, hogy továbbmentünk.
Büszke voltam, segítettem a németnek. Aztán kiderült róla, hogy az akkori kormány EU-tanácsadója. Hetente járt arra... :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.07.31. 16:28:28

SS fene a tarhálós mindenedet! :))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 16:29:28

@Nikorene: Átfutott az agyamon, de nem akartam nyíltan lebuktatni, nehogy agresszív legyen, előkapjon valami fegyvert, kárt tegyen a kocsiban, stb... Meg amúgy is nagyobb volt nálam, még jó, hogy nem szálltam ki. :)

Marcellusca 2009.07.31. 16:30:57

Szerintem most is (, mint mindig :D) a posztoló a hülye. :D
Mijazhogy zenét hallgatsz meg énekelsz? A vezetésre figyejjé, vazze! :D Hüjjje szutyukis! :D
Vagy állítsd jó hangosra a dzsípíizédet, hogy meghalld, ha kiabál, hogy most jobbra, te marha! :)

Egyébként, szvsz, ki akartak fosztani. Amíg babrálsz a benzinnel (gondolom egész véletlen volt nála gumicső) szépen kipakolta volna az értékeidet a kocsiból.

(Ja, és, ha ez a poszt fog nyerni, akkor (már előre szólok) biztos, hogy BUNDA!) xD

Marcellusca 2009.07.31. 16:33:14

@SilentSound: Hehe!
Ki nem nagyobb (Kisin kívül) Nálad? :)))

csak john 2009.07.31. 16:34:15

Lehúzós történet: Éppen cuccolok fel a motorra, megáll melettem egy familiárisan hiperpigmentált és lehajol, majd HOPP! ott a kezében egy fényes gyűrű. Kezdi a kérdést: Nem maga... Itt csendesen közöltem vele, hogy takarodj! A mondat befejezése nélkül azonnal felegyenesedett és elkotródott.
Segítős történet: Szeles téli délután, már sötétben áll a Petőfi hídon egy kicsit lepusztult verda, benne egy csaj és egy kisgyerek gyerekülésben. A torlódás már kezdett nagy lenni. Amikor odaértem, megálltam előtte, odamentem és megkérdeztem, hogy mi a gond. Nem lehetett beindítani, benzin volt. Kötél elő, Boráros térre lerángattam, ott félretámasztotta, beháromszögezte, feliratozta a yardnak, mivel csak tilosban volt hely. Ezután még bevittem őket a nyócker legmélyére, hogy a kisgyereknek ne legyen baja abban a szuttyos időben.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 16:36:54

@Marcellusca: Magasságot tekintve elég sokan vannak, keresztmetszetet nézve már erősen szűkül a kör. ;P

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:37:58

@Marcellusca: Velem nem sokra ment volna, mert az övtáskában van minden értékem, így aztán kotorászhat az üléseknél. A kocsi meg kulccsal sem indul, így nyugodtan azt is benne hagyhatom, csak állítsam le a motort előtte.

Hol is van ez ponotsan? Holnap megnézem! :)

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:39:46

@csak john: Pont ugyanezt a gyűrűt találta meg nekem is egy büdös cigány a Váci úton gyalogosként! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 16:40:57

@EBOA: Én ha ki is szálltam volna, akkor is első dolgom megnyomni a kilincsen a kis gombot reflexből és felhúzza még az ablakokat is, hogy abban ugyan na kotorásszon senki. Kulcsot meg azért sem hagyok benne, mert nem kulccsal indul. Vagyis igen, csak az ott van végig a zsememben. :)

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:41:59

@SilentSound: Ha látod, hogy már félig ellopták a kocsidat, akkor ne szaladj oda, mert be is indul! ;)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 16:43:47

@EBOA: Elég ügyesen van az megcsinálva, bent kell lennie a kulcsnak az autóban, ha csak a küszöb vonalában van, az sem elég neki. De szerintem olyan volt neked is, amíg el nem lopták...

2009.07.31. 16:44:17

Jol tetted, hogy ott hagytad, tobbet is bukhattal volna mint egy tank benzin.

c.vieri 2009.07.31. 16:49:23

Velem hasonló volt, kb 2 hónappal ezelőtt. Dunföldvárnál, ahol a 6-osról Pécs felől rá lehet kanyarodni 52-esre, közvetlen utána áll egy BMW, emberünk integet, mondom megállok, hátha tudok segíteni. Kicsit túlszaladtam, úgy 20 métert, míg emberünk jött oda, tükörben figyeltem, magyar KGx rendszám volt a verdán (KG-ig emlékszem, tovább nem). Anyósülésnél ablak le, angolul mondja hogy kifogyott a benzin, merre van itt benzinkút. Mondom neki, szivesen elvontatom addig. De neki lejárt a kártyája. Megkérdeztem tőle, hogy akkor hogyan akar tankolni? Ő a gyűrűjét ajánlgatta, hogy azt odaadja csak adjak valamennyi pénzt neki. Annyit kérdeztem vissza, hogy akkor kell a vontatás vagy sem, végül mondtam neki hogy iylen formában nem tudok segíteni. :)
Gyanús amúgy, hogy magyar volt az ipse.

EBOA (törölt) 2009.07.31. 16:51:10

@SilentSound: Igen, de azóta sem tudom, hogy azért indult be, mert odamentem, vagy amúgyis beindult volna. Addig csak köszörült az önindító! Mondjuk eleve valamit már kiiktattak, mert a kulcshelyet addig el sem lehet fordítani amíg nincs a közelben a kulcs.

Különben meg nagyon bonyolult volt, soha nem tudtam, hogy éppen melyik ajtó van nyitva, lés meylik nincs! :)

Jobb ez a hagyományos minden ajtót nyit már messziről. Többször bénáztam, amikor esőben a csaj már szállt volna be, de én még nem értem oda az ajtómhoz, hogy megnyomjam kétszer egymás után. Aztán ha nem sikerült, akkor újból bezártam, stb. Túl bonyolult...

Zsola777 2009.07.31. 16:57:56

Hetedik kerület, éppen beszálltam az autóba, odajön egy kissebbségi, hogy ugyan segítsek már neki, mert feltörték a sárga Ladáját, és kilopták belőle a benzint (Belvárosban, hülye!?), tudnék-e adni. Hol van? Itt az XY utcában. Odamegyünk, aztán elvontatlak a benzinkúthoz! És a kúton meg mit csinálok? Addjál inkább pénzt pár literre! (Anyád) Mondtam, hogy megnézzük a kocsit, aztán elvontatlak a kútra, aztán meglátjuk. De nekem az nem kell, hiszen ott meg mit csinálok? ((Elindul, távolodik)) Hát tankolsz! És kifizeted? Majd meglátom. Kiszállok a kocsiból, utánakiáltok: Mégsem kell segítség!?

EBOA (törölt) 2009.07.31. 17:00:09

@SilentSound: Eleve két dolog van a jeladóban! Mikor hátulról összetörtek, akkor valami elektronika szétment a kocsiban, és a kulcshelyet el lehetett fordítani, de nem indult az autó, csak pörgött. Ha a kulcsot fizikailag beletettem akkor be is indult.

Pont aznap csinálták meg, ami után este meg ellopták.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 17:02:18

@EBOA: Szerintem ne kanyarodjunk el ennyire ebbe az irányba mert nagyon offtopic. :) De azért ez is gyanús...

EBOA (törölt) 2009.07.31. 17:10:32

@SilentSound: Ja! De így legalább lesz néhány komment...., különben ki szól hozzá ehhez a gagyi poszthoz? ;P

Matrix_ 2009.07.31. 17:24:06

Silent! Valahol olvastam, hogy ilyenkor azonnal rendőrt kell hívni, mert ezeket a trükkös tolvajokat csak így tudják elkapni. De ugye akinek nincs rendes rendőr ismerőse ugye... :)

Marcellusca 2009.07.31. 17:24:20

@EBOA: LOL!

Egyébként meg ki a francot érdekel a szutyukik műszaki sz@rsága? :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 17:27:09

@Matrix_: Akinek nincs, az meg hívhatja a 107-et, tudom... Akkor és ott nem jutott eszembe. :)

Marcellusca 2009.07.31. 17:27:44

@Matrix_: Szerintem úgy volt vele, hogy már úgysincs szolgálatban, meg egyébkéntis mit kezdene ezzel egy töketlen zsernyák? :)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.07.31. 17:30:22

@SilentSound: Remélem azért legalább a yardot ráhívtad. Ennyi jár neki, mindenképp :) Majd ők segítenek :DDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.07.31. 17:35:05

@KuKori: opsz, fele lemaradt.

Én fél órája hívtam egy színesbőrűre rá a 107-et, mert Esztergom-kertvárosban áll már két hete a határtáblánál egy elöl enyhén koccos Fiesta, erre megyek el mellette és látom, hogy valami bodzaszedő bent a kormányoszlop alatt origamizik (ajtó, ablak csukva, 40 fok a napon), majd nézem, hogy hopp, a hátsó szélvédő eltűnt, pedig tisztán emlékszem, hogy eddig megvolt. Na, mondom, fele se tréfa, így odébb lehúzódtam, 112-t hívtam egyből. Remélem emberünk a azóta hűvösben van :) Bent kiválóan kezelik a hőgutát, úgy hallottam :)

Marcellusca 2009.07.31. 17:41:30

@KuKori: Á, montuk mán: hüjjje a posztoló. :)

EBOA (törölt) 2009.07.31. 18:06:34

Különben már volt ilyen poszt, úgyhogy ez csak másolat, vagy fotosopp...

autozz.blog.hu/2008/06/11/kifogyott_a_benzinem

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.31. 18:10:16

@EBOA: Én is belinkeltem a posztban ezt. :P

EBOA (törölt) 2009.07.31. 19:14:05

@SilentSound: Ruházd meg az asszonyt, az majd megnyugtat! :)

Rocko- 2009.07.31. 19:21:49

degeci vagy, elvitted volna kútra, a karkötőért cserébe, és még veszel is neki 4 gyertyát, akkor már dolgozhatná la TotalCarnál. ;))))

107! 2009.07.31. 21:21:40

Na ezzel nem fogsz kihangosítót nyerni! Csak a haverjaid írnak ide. :-))) A sok "kocsma" (sörsátor) töltelék. :-)

Lacaca 2009.07.31. 21:32:12

Jó, de ki a postíró? Azt tudom, hogy Silent a szerkesztő. Vagy a szerkesztő a hülye is? :)

Perillustris 2009.07.31. 22:13:31

Hamis pénzzel kéne az ilyeneknek fizetni. Vagy ha az necces, sima fénymásolttal, esetleg játékpánzzel a gazdálkodj okosan!-ból.

Mekkorát csodálkozna!

Lacaca 2009.07.31. 22:19:12

@Perillustris: a végén még feljelentene

Rav Antal 2009.07.31. 22:22:53

Nem tudok szavazni, mert hiányzik a 3. lehetőség:

Trükkös tolvaj volt, megúsztad az átverést, csak meg akart lopni! De azért a posztoló szarjon sünt!

Ezt kifelejtetted...

Bobby Baccala 2009.08.01. 09:54:07

ilyen már velem is volt :D elmentem tesómért, aztán amíg vártam rágyújtottam egy cigire. csávó már osztott vkit, csak azt láttam hogy egy volvo idegesen elhajt. srác utána odajön hozzám hogy ugye benzin blabla...mondom fater,itt van 2 benzikút is jobbra-balra 200 méteren belül menj oda.az nem jó adjak egy ezrest..mondom te teljesen hülyének nézel?
és bazmeg még neki állt feljebb, meg hogy nemigaz hogy nincs benzin a kocsiban. nah itt már elhajtottam a picsába :D

Bobby Baccala 2009.08.01. 09:55:01

@KuKori:

teeeeee rászísta fásiszta :D

Húzzunk bele! 2009.08.01. 13:55:55

Mekkora balfaszság, kis szöveg részletből nem lehet megállapítani, csak ha személyesen történik meg a cselekmény.
Úgyhogy ezúttal ajánlom mindenkinek jobban figyeljen oda. Mert lehet, hogy az autója bánja, vagy csak egy kétségbe esett embernek nem segítettél, ami fordítva is megtörténhetett volna.

vhm 2009.08.01. 14:43:36

lehet ki is rabolt volna ha kiszállsz vagy ő száll be...

BJani 2009.08.01. 15:48:13

Régi trükk.
Anyukámat már vágták át így: igen jutányos áron tudott venni sárgaréz karkötőt. S engem is megpróbáltak még régebben az M5-ösnél.

Sajna ezzel csak azt érik el, hogy akkor se fog megállni az ember, ha tényleg segítség kellene...

japanautos 2009.08.01. 21:11:39

Hát azért nem kéne szegíny bodzagyüjtő urat ottanhagyni...
Ha meg elviszed magaddal: az örizetlen merciből még valaki kilopja a magnót a kocsiból, míg gazsi szedi a kereket lefele...

Végül is jo' csináttad he

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.03. 08:46:30

Könnyen lehet, hogy nem csak benzinnel akart meglopni!

BrrKonosz 2009.08.03. 09:53:02

@KuKori és azt tudod ki törte össze Kertvárosban a villanyoszlopot/telefonpóznát?

Passzivista 2009.08.03. 15:06:17

Korrekt a posztolo, hogy nem ciganyozott!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.03. 15:33:45

@Passzivista: Kösz. Nem igazán láttam volna értelmét, hogy megemlítsem ezt a dolgot, mert akkor az elejétől elment volna büdöscigányozós irányba a kommentáradat. Az meg nem hiányzik különösebben.

finomanarancs 2009.08.04. 12:38:01

Ja cigány volt? Akkor kár is a kérdést feltenni. Eleve meg sem kellett volna állni. Tőlem nevezzétek rasszizmusnak, de annak a statisztikai esélye, hogy egy mercis cigány ilyen helyzetben valóban segítségre szorul és nem átverni akar, elenyésző.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 12:38:55

@bugmenot1234: Na pont az ilyen kommenteket akartam elkerülni.

finomanarancs 2009.08.04. 12:59:13

Miért, nincs igazam? Ha arra keresed a választ, hogy jól döntöttél-e, illetve hogy lehet jól dönteni ilyen helyzetben, az én válaszom ez. Nem én hoztam fel egyébként a "színesbőrűekkel" meg "hiperpigmentáltakkal" kapcsolatos átveréses sztorikat feljebb. De cáfoljatok meg, halljuk a sztorikat a bajba jutott nagydarab mercis cigókról.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 15:55:48

@bugmenot1234: Sajnos azt kell mondanom, hogy én sem vagyok minden előítélettől mentes, ennek is megvan az oka. Azért sajnos, mert nem kéne ennek így lennie. Emberünk egyébként nem volt barna bőrű, csak közel érve látszott rajta, hogy cigány, de ez is inkább az arcán és a szemein. Megálltam volna-e, ha látom messziről, hogy cigány? Valószínűleg nem, mert vannak előítéleteim. Nem vagyok rasszista, nem bántom őket, nem szólok be nekik, nem lövöm le őket sörétes puskával, mint ahogy az nemrégiben is történt. Lehet ezt boncolgatni, hogy számít-e jelen esetben emberünk származása, meg hogy van-e cigánybűnözés, satöbbi, de azt hiszem, ez már nagyon nem ennek a blognak a témája.

finomanarancs 2009.08.04. 16:51:19

@SilentSound: akkor teljesen egyetértünk. Mondandóm lényege, hogy ez általában egy (sajnálatos) tapasztalaton alapuló döntés (ítélet), amit előítéletnek szoktak nevezni pejoratívan, de szvsz teljesen érthető. Black Jack-ben sem vagyok köteles 19-re lapot húzni, ha úgy érzem, kicsi az esélyem így nyerni. Abban is egyetérek, hogy ne menjünk el ebbe az irányba.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 17:02:58

@bugmenot1234: Ha már elkanyarodtunk kicsit erre, de nomrálisan tudunk beszélgetni róla, akkor egye fene, nem bánom, úgysem mai már a poszt. :)
Amit az előbb pedzegettem, az az, hogy az emberek nagyon könnyen egybemossák az előítéletet a rasszizmussal. Lehet persze átfedés a kettő között, de pontosan ugyanannyira vannak előítéleteim egy magyar atlétatrikós nagydarab kamionossal szemben, mint mondjuk azzal szemben, aki leintett. Azért tartok az ilyen témáktól, mert azonnal megjelenik két csoport. A kisebbik a jogvédő, mert miért bántom a roma embert, sértem az emberi méltóságát, ha ilyet mondok, rohadék rasszista vagyok. A másik, nagyobb csoport meg nekiáll büdöscigányozni, azok meg azért küldenek el válogatott kifejezésekkel mindenféle más tájakra mindenféle más dolgot csinálni, mert töröltem a kommentjeiket. Szóval nagyon nehéz ezt úgy tálalni, hogy senkit ne sértsek és ne is hergeljek vele. Ezért is vettem bele anno a szabályzatba külön az etnikai dolgokkal foglalkozó részt. Úgysem olvassa el senki magától, max. ha hivatkozom rá.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.04. 17:08:16

@SilentSound: Kössz...:) Ezt nem vártam volna...bár nem vagyok atlétatrikós :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.04. 17:14:28

@SilentSound: Jóvan' :) Ezt nem felejtem el.
Most elvonulok, és sírok...:))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 17:23:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Már látom a holnapi posztcímet: "Balesetet okozott a félmeztelen kamionos, mert nem látott a könnyeitől" :)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.04. 17:40:49

@SilentSound: Remélem ez nem fog bekövetkezni...Amúgy is szabin vagyok...:)

finomanarancs 2009.08.10. 00:00:23

@SilentSound: maga az előítélet természetes dolog. Az ember a tapasztalataiból kiindulva próbál következtetni és minél jobban boldogulni. Az emberi agy remek mintafelismerő gépezet. Ha az agyad azt mondja, a sötét bőrszín erős korrelációban áll az ember megbízhatóságával, akkor kár ezt rosszindulatnak, "rasszizmusnak" bélyegezni és erőltetni, hogy birka módon hagyjam magam átverni, ne vegyek tudomást a gyanúmról. Kikérem magamnak, hogy bárki elvárja tőlem, hogy magam és környezetemet ne védjem meg a legjobb tudásom szerint. Ha pedig ehhez az az egyszerű módszer a legjobb, hogy észreveszem a bőr színét, akkor nevezzen bárki bárminek, ezt fogom tenni. Sajnálom az így hátrányt szenvedő rendes cigányokat, de ők nem nekem, hanem bűnöző fajtatársaiknak köszönhetik ezt a hátrányt.

Egyébként, a téma aktuális: unokahúgomat a múlt héten megrúgta, és többször leköpte egy emberalatti nőstény cigányállat, mert nem adott neki 200 forintot. Nehéz nem gyűlölni mindet, higgyétek el.

Azoknak a fajvédő idiótáknak meg, akik beveszik a maszlagot a rasszizmusról, azt kívánom, mielőbb tapasztalják meg a valóságot, hogy óvatosak legyenek, és ne egy késbe vagy lincselésbe szaladjanak bele később.

TH 2009.08.10. 00:18:33

@bugmenot1234: Az előítélet természetes dolog. Az meg intelligencia kérdése, hogy ha szükséges, akkor ezen túl tudj lépni, és ne feltételezd a legrosszabbat a másikról. És fontos észben tartani, hogy attól, hogy a - pl. :) - cigányok nagy részével súlyos beilleszkedési gondok vannak, ez nem igaz minden cigányra. Ezért érdemes nem gyűlölni ész nélkül mindet, de a szükséges óvatosság az bizony teljesen indokolt és okos dolog.

EBOA (törölt) 2009.08.10. 08:39:08

@bugmenot1234: "fajvédő idióták" természetellenesek, tehát kihalásra vannak itélve hosszú távon... :D

finomanarancs 2009.08.11. 20:02:35

@TH: asszem egyetértünk. Nem feltételezek semmit, hanem adok egy esélyt magamban annak, hogy át akar b.ni, ez persze nem csak a bőrszínétől függ. Ha ez az esély túl nagy, odébbállok. Ez a legintelligensebb (legcélravezetőbb) megoldás. Más kérdés, hogy személyes kapcsolat esetén, természetesen az előítélet helyét átveszi a közvetlen személyes tapasztalat, ami már attól függ, az adott ember hogy viselkedik.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása