Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem engedett váltani a kötelező biztosítóm

2009.12.12. 17:30 :: SilentSound

És tényleg, egy biztosítónak nincs fontosabb, mint az ügyfél. Olyannyira, hogy KGFB váltási szezonban el sem engedik azt másik céghez. RosehillResident jól megszívta, addig kavartak vele, míg kicsúszott a határidőből. Közületek járt még így valaki más is?

Nagyon király a blog stb... Egy kis szösszenetet osztanék meg Veled a nagy magyar valóságból. A családban van 3 nagy értékű autó 2 biztosítónál és elég húzós a kötelezőjük ezért úgy döntöttünk, hogy interneten átkötjük.

Meg is történt gyorsan kényelmesen, majd pár nap múlva jön 2 mail a CLB-től, hogy a biztosítások díj nemfizetés miatt megszűntek, így nem áll módjukban a kötelezőket átkötni. Biztosítókat felhívjuk közvetlenül, gyanútlanul érdeklődve, hogy van-e jogviszonyunk.

Válasz: Persze, persze és mondja az operátor, hogy mikor lettek befizetve. Aztán kérdezzük, hogy akkor mégis mi a faszért nem lehet elhozni tőlük a biztosítást. Válasz zavart csend, nem ők az illetékesek, ők csak operátorok stb., fáradjunk be személyesen, stb.

Írattunk nekik ügyvéddel levelet, jött a válasz, hogy minden ok a biztosításunkkal. Persze már csak akkor érkezett meg amikor már nem lehetett biztosítót váltani. Érdekes, nem? És különböző biztosítóknál (allianz, köbe) igazán korrekt módja az ügyfél megtartásnak... Kíváncsi vagyok hogy ez egyedi eset, vagy mással is szórakoznak így...

61 komment

Címkék: autó biztosítás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misitcom 2009.12.12. 17:47:08

Ha ennyire ragaszkodnak hozzád akkor valóban ne fizess.Talán azt sem veszik észre.

Lacaca 2009.12.12. 17:47:50

tényleg nem válogattál sokat. :)

Annyi ész nem volt, hogy mégis be kellett volna menni személyesen? Okos ember levelezni kezd, ha záros a határidő.

szaGértő 2009.12.12. 17:58:40

Ezekkel az infókkal, ha le van dokumentálva, lehet perelni a díjkülönbözetre, szerintem.

jónévez 2009.12.12. 18:02:00

Jó a duma! Azt ne hidd már, hogy az utólag befizetett elmaradást majd visszamenőleg átkötheted. Ezt írtam a múltkor is, a díjhátralék miatt megszűnt felelősségbiztosítást CSAK ugyanannál a biztosítónál lehet "újrakötni", az, hogy közben lejárt a biztosítóváltásra lehetőség, az mégsem az ő hibájuk.
Persze, most "rendben" van a biztosítás, mert MOST már ki van fizetve minden, de akkor kellett volna rendben lennie, amikor váltani akartál.
Nekem is van "közeli hozzátartozóm", aki "mindig befizet mindent", csak a kedvezményektől esünk el folyamatosan, mert a "mindig befizetés" mindig késedelemmel történik.

misitcom 2009.12.12. 18:03:23

@Tanácstalan: Akkor hívjanak fel és 90 napon belül válaszolok az észrevételükre.Persze csak ha befizették nálam az ügyintézési illetéket.
Bocsi, de front van,kicsit fáj a fejem.

ganyager 2009.12.12. 18:12:44

Hmm! - Az aposómmal meg pont forditva történt! - Volt egy balesete, ahol még nincs megállapodás, hogy ki volt a hunyó, és a másik fél perre vitte a dolgot....! - Az akkori biztósitója ebből kifolyólag, megszüntette a Kötelezőt, és kijelentette, hogy ez neki túl kényes úgy és nem közhet nálla 2010-ben.

Marty Mcfly 2009.12.12. 18:16:25

"2009.11.01.-2009.12.01. éjfélig lehet a meglévő KGFB szerződést felmondani.

FELMONDÁSÁT NE HAGYJA AZ UTOLSÓ NAPOKRA! A megadott határidőig a biztosítónak át kell vennie a felmondást. A KGFB megszüntetését intézheti személyesen, ajánlott levélben, valamint faxon és email-ben is. A fax és email felmondás esetén minden esetben egyeztessen előtte az adott biztosító társasággal!

A biztosítás felmondás csak akkor lesz érvényes, ha a kötelező biztosítás szerződése 2009.12.31.-ig díjjal rendezve van!

2009. DECEMBER

December 1. után felmondani már nem tudja biztosítás-át. Sajnos a záró határidő után ere már nincs lehetősége.

Amennyiben a felmondás megtörtét, de még nem kötötte meg az új kötelező biztosítás-t, akkor 2009.12.31.-éig lehetősége van még ezt megtenni."
forrás:
www.proviti.hu/default_proviti_hu.aspx?m=kgfb_felmondas_menetrend

misitcom 2009.12.12. 18:28:29

@ganyager: Vagyis vágjunk haza egy-két autót és nem kell szarakodni a felmondással?Ejnye,hogy ez a buta RR nem tudja az ilyen apró kis trükköket!

jónévez 2009.12.12. 18:35:40

@Marty Mcfly: Idézted a frankót, ha nem haragszol, kiemelem a posztot érintő lényeges mondatát:
"A biztosítás felmondás csak akkor lesz érvényes, ha a kötelező biztosítás szerződése 2009.12.31.-ig díjjal rendezve van!"
Ez PONT AZT jelenti, hogy ha December 1. napján még elmaradásod van az előző biztosítód felé, akkor már utólag hiába rendezed az elmaradást, KGFB-t csak ővele köthetsz újra. És ekkor már (december 1. után) lekésted a váltást.

jónévez 2009.12.12. 18:47:47

@Marty Mcfly: Azt gondoltam is, hogy te vágod. Csak azért emeltem ki, hogy világosabb legyen -másoknak. (és itt nem megbántani akartam bárkit is)

killermoney 2009.12.12. 18:57:25

Bocs de a posztoló lúzer. Ha annyira fontos lett volna neki akkor bemegy személyesen ehelyett ügyvéddel írat levelet WTF? ezek szerint ahhoz sem ért :D De persze nagy értékű autó kiemelése fontos mert hát ezek szerint ő VALAKI. De elárulom, a biztosítónak te nem vagy SENKI

apoa 2009.12.12. 19:43:21

Amennyi ideig tart ügyvédhez elmenni, azalatt le lehetett volna rendezni a biztosítót személyesen, keményen. Furcsa történet.

RaveAcE 2009.12.12. 19:45:06

Nekem az Aegon egy hónapja ül a 2010 első negyedévi részleten. Amit asszony véletlenül befizetett, nem tudta, hogy váltok.
Azt üzenték, hogy még nem érkezett be a befizetés. Biztos nem hazudnak, csak tévednek.
Szánalmas. Olyan magyar.

jónévez 2009.12.12. 19:46:39

@Marty Mcfly: Igen! Anyám szerint is mindig helyesen cselekedem. De hát ez már a lényegemből fakad. :)
És okos is vagyok, szerinte. Szerintem is.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.12.12. 19:53:22

@jónévez: Természetesen nem kizárt, hogy a posztoló sumákolt és tényleg nem volt kiegyenlítve a biztosítás, de a poszt szövegéből ez nem teljesen egyértelmű. Sőt, nekem inkább úgy tűnik, hogy itt a biztosítónál volt egy kis "adminisztratív hiba", hát istenem, előfordul az ilyen, ugyebár...

jónévez 2009.12.12. 20:55:41

@promontor: Lehet, de akiket ismerek, azok sohasem szimplán jártak rosszul biztosítónál/telefontársaságnál/gázszolgáltatónál stb, hanem a sumákolásuk, esetleg a "jólértesültségük" (vö: ráérsz befizetni, tűrik), és (ez a legritkább, de van ilyen) a szerződés alpontjainak be nem tartása miatt jártak pórul.

Marty Mcfly 2009.12.12. 21:11:57

@jónévez:
háá milyen arcokat ismersz te vazze? :-)
én speciel több olyat ismerek, aki rajtuk kívülálló okok miatt átbaszás, nemtörődömség, leszarás, figyelmetlenség, stb áldozataivá váltak a bürokrácia útvesztőjében!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.12.12. 21:41:56

Nemsokára jönnek a trollok, és ezeket fogják mondani:

3 nagy értékű autó? Dögölj meg!
3 nagy értékű autó? Vidd külföldre! Adócsaló!
3 nagy értékű autó? Ha nem telik biztosításra, add el őket!
3 nagy értékű autó? Biztos csak gyorshajtásra kell! Gyilkos!
3 nagy értékű autó? A posztoló a hülye!
3 nagy értékű autó? Kamu, photoshop, biztos Suzukid van csak!

Aztán:
Ügyvédhez rohangálsz, de a csekket nem tudod időben befizetni? Ezért tart itt az ország!

Nymus 2009.12.12. 21:53:56

Nekem az Allianztol az nem erkezett meg, hogy jovore mennyit kell fizetnem...

Marty Mcfly 2009.12.12. 21:54:48

@Brigi \"B. A.\" főnöke:
te vagy az a troll? (csak mer idáig te vagy az első, aki ilyeneket ír...) :-)

potha 2009.12.12. 22:02:14

@Brigi \"B. A.\" főnöke: 3 nagy értékű autó? Vidd külföldre! Adócsaló!

:D:D:D:D

C. Guss (törölt) 2009.12.12. 22:02:33

Te ha van 3 nagy értékű autód akkor ne panaszkodj már....

GPS fun 2009.12.12. 22:04:11

Az Alianz bekem sem küldte mennyit fizetek náluk jövőre. Pedig rájuk vártam a váltással. Gondolhattam volna, hogy ez benne a szivatás... Rohadt banda.

heliox 2009.12.12. 22:15:02

Ha be volt fizetve, és mégsem engedték a felmondást, akkor hibát követtek el, amivel egészen pontosan számítható kárt okoztak neked: az ő biztosítási díjuk, és a megköthető legolcsóbb díj közötti különbség 2010-re.

Azt gondolom, hogy ez annyira perelhető, hogy valószínűleg az első ilyen ügyvédi levélre peren kívül ki fogják fizetni, plusz kb. max 10eFt ügyvédi díjat.

Ha nem, akkor esetleg ha ezzel ügyvéd is egyetért ismeretlen tettes ellen csalás gyanúja szintén.

Kötni bármikor köthetsz, és mivel ők hibásan nem engedték felmondani, rendes helyett esetleg rendkívüli felmondás? Kérdezz ügyvédet.

Sf68ns 2009.12.12. 22:24:48

@ganyager: ilyen nincs, a kötelező az egyetlen olyan biztosítás, melynek az ajánlatait a biztosító köteles befogadni.

@GPS fun: az Allianz tavaly sem küldte ki, hogy mennyi lesz jövőre, mert ez sem kötelező.

Hála az égnek már nem dolgozom ott!:D

Körömcsiga 2009.12.12. 22:46:03

Én bementem volna személyesen és egy igazolást kiverve belőlük elmentem volna a clb-hez. Amúgy meg november 2-án kötöttem az újat, nem dec 1-én...

lifelike 2009.12.12. 22:50:23

bevett szokas a biztositoknal hogy a vitathato lemondasokat benyelik, aztan mar nem lehet oket lemondani (nov 31ig mondhatod le, ha nem fogadtak el azt csak januar de inkabb februarban tudod meg amikor visszadobjak az uj kotest)
engem is szivattak meg igy, a faxot nem kaptak meg, az emailt nem fogadtak el, a postai levelet ismeretlen cimzettel kaptam vissza :) december 7.-en
ennyi
maradtam 1 evig a draga biztositonal

iden ugyesebb voltam, sikerult lemondani, vissza is igazoltak :) januartol fele ennyit fizetek

kiscipo 2009.12.12. 23:26:00

Véletlenül épp az egyik említett biztosítónál ilyen kérdésekkel is foglalkozom. A következőket érdemes tudni.

1. Az internetes alkusz és az ügyfél áll a kapcsolat egyik oldalán, a biztosító a másikon. Ha az internetes alkusz beküldi időben a felmondást a biztosítóhoz, akkor az hatályos, olyan, mintha az ügyfél mondta volna fel a szerződést, ha nem küldi be időben, akkor az ügyfél nem mondta fel hatályosan a szerződését. A szabályokat jogszabály határozza meg, attól eltérni nem lehet.

2. Ha a szerződés díjnemfizetés miatt megszűnik év közben, akkor megszűnt még azelőtt, hogy év végén felmondás miatt megszűnhetne. Ilyenkor új szerződést kell kötni ugyanannál a biztosítónál, az új szerződést év végére szintén fel lehet mondani a rendelkezésre álló határidőig, persze csak akkor, ha már van új szerződés. Előállhat az a helyzet, hogy a régi szerződés már megszűnt díjnemfizetés miatt, de az új szerződés megkötésekor már bezárult a felmondásra rendelkezésre álló időszak, akkor ez szívás.

3. Ha nem, vagy késve fizeti be valaki a díjat, a szerződés a jogszabály előírása alapján fog megszűnni díjnemfizetés miatt, és nem a biztosító döntése alapján, akár 1 nap késedelem miatt is. A szerződés ugyanakkor vagy megszűnt díjnemfizetés miatt, vagy nem, de ezen minőségét nem nagyon szokta váltogatni. Ha a biztosítónál lett volna véletlenül valami adminisztrációs hiba, ami nélkül a szerződés nem szűnt volna meg díjnemfizetés miatt, akkor a szerződés jogilag tényleg nem is szűnt meg, a hiba kijavítását követően újra érvényes, és a biztosítóhoz beküldött felmondás is hatályos, nincs probléma.

4. Ha a biztosító ügyintézője a gyanútlan érdeklődésre elsőre azt erősítette meg, hogy rendben van a szerződés, akkor nagyon furcsának találom az internetes alkusz ezzel ellentétes hivatkozását. Inkább azt gondolom, hogy az alkusz rontott el valamit. Azt biztosan mondom, hogy nem az ügyfélmegtartás tudatos módjára kell gondolni. Ha mégis valami biztosítói adminisztrációs hiba lett volna, azt az alkusz meg tudja beszélni a biztosítóval.

Borisz2003 2009.12.12. 23:39:46

A köbe szereti benyelni a bónuszt. Költözés miatt nem kaptam meg a csekket (a szomszédok átvették a leveleket) oké, hamarabb kellett volna bemennem, de máskor is késett.... bónusz 10 ugrott. így jártam.
Viszont szintén díjnemfizetés miatt (már nem hozzám érkezett a csekk, de a körülmények lényegtelenek, üzembentartó váltás miatt fel akartam bontani a szerződést) viszont a Generali Prvidenciás hölgy korrektül föl ajánlotta, hogy megoldható az is, hogy visszakötjük (MABISZ díjjal fejelve) és azonnal fel is lehet bontani. Mindez nov. 27-én. Nem voltak más ügy miatt a szívem csücskei, de ez a hölgy megmentette a becsületüket. :)
Szóval csak ügyintéző kérdése...
A másik esetben az AEGON irodában nov. 27-én délben már alig akarták elvenni a felmondó nyilatkozatot, mondván postázzam. De hová, mikor ők is egy kirendelt iroda???

J.W. Booth 2009.12.12. 23:51:05

@GPS fun: Én sem emlékszem, hogy kaptam volna tőlük 2010-es számokat. Viszont az oldalukon + egy alkusz oldalán elvégeztem a megfelelő kalkulációkat, kb. 10 perc alatt, és megnyugtató megoldásra jutottam.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.12.13. 00:39:16

@jónévez: @Marty Mcfly: Hát, azt hiszem mindkettőre bőven van példa, ez már csak egy ilyen ország...

A konkrét esetben kiváncsi vagyok, visszajön-e RosehillResident tisztázni a kérdést (és az esetleges fejleményeket...)

zerushunter 2009.12.13. 00:46:16

@Borisz2003: legalább a generalis jó fej volt. Az aegonnál valószínüleg azért nem akarták bevenni, mert sok időbe tellett volna, míg az ott begyüjtött anyagokat a központba elküldik. a leveled meg egyébként is oda ment volna. azért mondjuk bevehették volna sztem is 27-én

ormotlan 2009.12.13. 01:02:04

Sürgősen panaszt tenni a fogyasztóvédelemnél és a felügyeleti szerveknél (hogy ki az, azt az operátoraiknak kötelező megmondani tudni!).

Akadályoztak a váltásban. Még ha rendszerhiba is az oka, garantáltan jókora bírságot fognak kapni, hogy többet/mással ne forduljon elő. De csak ha Te jelented.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.12.13. 01:17:23

@Sf68ns: Velem ugyanez történt 2003-ban. Volt egy önhibás balesetem, és év végén azt mondták, hogy nem kívánnak velem újraszerzôdni.

Mondjuk nem rázott meg az eset, kiderült, hogy más biztosítónál is kötnek kötelezôt, úgyhogy megkötöttem máshol.

Bambano 2009.12.13. 01:49:32

Nincs ezzel semmi baj, az ügyvédi levél halasztó hatályú szerintem, tehát ha te megfellebbezted a döntésüket, akkor a fellebbezési folyamat idejével hosszabbodik a felmondási határidőd.

Ezt írja meg nekik az ügyvéded, zaftosan.

Bambano 2009.12.13. 01:51:57

Kedves fórumtársak, össze kellene állni egy kis baráti társaságba, és azokat a biztosítókat beperelni, akiknél ha újrakötöd, olcsóbb lesz. Mert ez szerintem jogtalan gazdagodás.

A80 2009.12.13. 02:17:21

Kisciponak igaza van, de nem ad választ arra, hogy mit kellett volna csinálni.

1. Alkuszt kiiktatni az egészből, ő egy újabb hibázási lehetőség.
2. Ha már levelezni szeretsz a biztosítóval, akkor egy ajánlott levélben felmondhattad volna a régi biztosításodat. Erre kettő válasz lehetséges: a, tudomásul veszik, b, nincs mit felmondani, díjnemfizetés miatt már megszűnt.
3. Decemberben kényelmes szerződéskötés a kiszemelt új biztosítóval, közvetlenül az ő saját oldalán esetleg ha erre nincs lehetőség akkor személyesen. Ezt akkor is meg lehet lépni, ha a 2. pont kimenetele bizonytalan, max. érvénytelen lesz az egész és maradsz ahol voltál.

AvgDvl 2009.12.13. 02:50:01

"...A családban van 3 nagy értékű autó..." de befizetni a kötelezőt, az már kispályás lúzereknek való.

Meg is érdemled, nyomorult.

Labancz 2009.12.13. 04:53:35

"A biztosítások díjnemfizetés miatt megszűntek." Erre nem lehet más magyarázat, csak az, hogy:
1. Összeesküdtek ellened a biztosítók,
2. Az izraeliek kinézték a neved a telefonkönyvből és most így kezdték el tönkretenni a családodat,
3. Több biztosítás díját sem fizetted be határidőre, amivel szerződést szegtél.
Talán jobb lett volna meg sem írni a posztot...
Ilyen piti ügyekben pedig nem ügyvédhez robogunk, hanem elmegyünk ügyintézni. Gyorsabb, olcsóbb.
Ha pedig minden biztosításod be volt fizetve, akkor a biztosítónak meg kell szüntetni a szerződést ha a szabályos felmondásod határidő előtt megérkezett hozzájuk. Rajtad kívülálló okra nem hivatkozhatnak.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.12.13. 07:18:21

Netrisk.hu - és onnantól nem a Te gondod mindez.

Friend of Wine 2009.12.13. 07:53:29

Netrisk miatt szívtam már. Valamiért duplán kötötték meg a szerződést a Generali-Providenciával. Fizettem a díjat rendesen, mégis jött, hogy díjhátralék van és felmondták a szerződést. Rengeteg idő+pénz (telefonok, e-mail)mire tisztázódott és a szerződést visszaállították. Annyit sem mondtak, hogy bocs. Azóta én intézem, Netrisk kimarad.

hawkeye 2009.12.13. 08:16:09

A KÖBE a Venyige utcában van.

A BV objektumok (börtönök) mellett.

Nekem egy kár miatt az volt az érzésem, hogy a KÖBE emberei nappalra kiengedett sittesek.

Ha legközelebb KÖBE kötelezős okoz nekem kárt, a biztosítót kihagyva azonnal a károkozótól fogom követelni a kártérítést.

Teljesen felesleges kör a KÖBE biztosítón keresztül.

Ugyanoda lyukadunk ki.

Majd a KÖBE-s ócsóbiztosítós szarevő károkozó focizza le a saját gengsztereivel....

Tronik 2009.12.13. 08:18:38

Legalább keresett az ügyvéd úr is. A biztosítás éves díját?. Pereld be a biztosítót most már, ha van ügyvéd és pénz is rá.

Szűcslaci 2009.12.13. 08:41:19

Haha, ügyvéd! Kevés vagy...Nekünk négy, még nagyobb értékű autónk van. Ha ilyesmi problémánk van, egyből az ügyészséghez fordulunk. Van személyes ismeretségünk Obama titkárságán, őt is bevetjük. Gyurcsányiban már nem bízunk, mert átkúrt minket- nem egyszer. Most már csak azt tehetitek, hogy eladjátok egymásnak az autókat - új vásárlásnál lehet biztosítót váltani. Megérdemlik a gecik.

Calden 2009.12.13. 08:59:28

Fake...ennyi.

Vagy tényleg ostoba a posztíró, de akkor honnan a nagyértékű autópark? Azért annyira mégsem lehet hülye. Amúgy megérdemled, legalább a biztosítási díjban "kompenzálódik" a be nem fizetett adód.

Tronik 2009.12.13. 09:08:17

@Szűcslaci: Pedig a Feri ezt simán elintézné.

@Calden: Bodzaszedísbűl is lehet keresni, ha nem vagy okos.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2009.12.13. 09:10:11

a posztíró egy nagybetűs B4LF4SZ. és nem azért, mert három nagy értékű autója van. gondolom, örökölhetted őket, vagy apukád/anyukád a bkv/mvm/ba vezető tisztségviselője. nagy értékű autóra telik, észre meg nem.
ha váltani akarok, nincs az a biztosító, amelyik visszatart... főleg nem ilyen pitiáner trükkel.

Miklas 2009.12.13. 09:29:07

Sok sok okoska...
Most, hogy mindenki lehülyezte szerencsetlen posztolot (amiben lehet akar igazsag is), azert azt illik hozzatenni, hogy a biztositok sem szentek es gyakran elöfordul olvashatatlan fax, allitolagos szerverproblemak, allitolagos virus miatt eltünt e-mail...stb, idöhuzas magasfokon. Ellenben, ha a biztositonak kell fizetnie azt nem teszik sem idöben, sem pontosan. Panasz eseten meg szettarjak ket kicsi kezüket, mert ugyis egy evig tölük függesz.

zbzbzb 2009.12.13. 10:07:41

namostpéldául ahogy írtátok az allianz engem is jól megszopatott.
először hívtak (még szeptemberben) hogy ugye nem megyek el máshoz? mondtam, hogy dehogynem. most megnézem, generali nem kicsit jobb díjat adott. váltottam.
hozzá kell tennem, hogy amióta csak kocsim van, soha, egyetlen nappal sem késtem a kötelezővel, és túl vagyok már 2 biztosítóváltáson.
na erre, a netrisk felmondta 12.31-i határidővel a biztosításomat, amit az allianz vissza is igazolt, levélben is (mert a díjam is be volt fizetve, igen).
viszont a köcsög, kurva, geci, szemét, fasszopó, cigány, stb. allianz felvitt a bm adatbázisba úgy, hogy nov. 27-tel ŐK mondták fel a szerződésemet, és NINCS kötelező biztosításom!
voltam az okmányirodában, ott derült ki. az ügyintéző felvitte a helyes biztosítási adatokat újra, de mondta, hogy NE legyenek illúzióim, mert a biztosítók rendszere naponta felülírja az OKMÁNYIRODA által bevitt közhiteles adatokat, így holnaptól megint azt fogja látni a rendőr a rendszerben, hogy NINCS kötelező biztosításom!
nagyon gondolkodom azon, hogy átrendszámozom a kocsimat szlovákra.
elég volt már ebből a kurva országból!
köszönöm, hogy kiírhattam ezt magamból :)

zbzbzb 2009.12.13. 10:08:52

ja, bónusz: én sem kaptam meg az allianz-tól az értesítést, hogy mennyi lesz a kötelezőm jövőre.
cigányok.
én meg nyissak nálunk számlát, és kapok 1000 ft kedvezményt az éves díjból? hát kösz, de kösz nem!

nemnagyember 2009.12.13. 10:14:48

clb? Ott keresd a választ a kérdésedre! Ha már neten kötsz, akkor netrisk. Velük soha nem volt semmi gondom, a clb-vel több ismerősömnek, barátomnak is.

modav 2009.12.14. 08:32:54

Ha kötsz biztosítást, akkor OLVASD EL az általános szerződési feltételeket, amelyek világosan leírja, hogy felmondani hogyan lehet (Kormányrendelet szabályozza), mi történik a bónuszoddal, ha díj nemfizetés miatt szűnik meg a biztosításod, és azt, hogy neked is van a biztosítással kötelezettséged:

Nem jött meg az a fránya csekk? Sz*rsz rá 60 napig (Kormányrendelet szabályozta utókockázati idő, az utolsó díjrendezettségtől számítva.). és meglepődsz ha törlik a biztosítást. Telefon, e-mail, fiók: jelezzd ha úgy érzed gyanúsan hosszú ideje nem kért a biztosítód pénzt tőled.

Ez a tirpák zsírparaszt hozzáállás: "Nem olvasok el semmit, minden úgy is úgy vagyon ahogy aztat én elgondolom! Mi az, hogy ződ a fű, én aztat kéknek akarom!"

Anno írtam itt vala, hogy biztosítónál dolgozom. Kérlek fogadjatok meg egy-két tanácsot:

- Alkuszon keresztül NE!
- Üzletkötőn keresztül PLÁNE NE!
- Bármit adtok le fiókban, azt inkább küldjétek el faxon, vagy e-mailen...
- Olvassátok el azt a qrva szerződési feltételeket, vagy ha erre lusták vagytok, akkor kérdezzetek rá: a felmondás szabályai.

metal · http://electric.blog.hu 2009.12.14. 08:52:32

Nem értem a problémát. A november 30. csak a felmondásra szól, tehát az ügyvédi levéllel együtt fel is kellett volna mondani a biztosítást, aztán utána már lehet kötni másikat.
Amúgy fura, hogy pont nálad, pont mindkét autódnál úgy érezték, hogy elmaradásod van! Talán tényleg volt?

sas70 2009.12.14. 13:17:28

Az utolsó negyedéves kötelező okt., nov, december hónapra szól. Ha befizetés okt. 30-áig nem érkezik be a biztosítóhoz, akkor a szerződés díjnemfizetés miatt megszűnik, az addig megszerzett bonus fokozat elvész (a malus az nem), és A0 lesz. Erről az úgyfélnek értesítést kell kapnia írásban. A megszűnt szerződést ugyan annál a biztosítónál lehet megkötni, akinél a szerződés megszűnt. Azonban, ha az újrakötés december 1. után történik, akkor hatályosan már nem mondhatja fel a egyik fél sem a szerződést. Ha ez a dolog így történt, akkor ez szívás. Ha nem, akkor érdemes lehet utána menni a határidőknek, mikor fizettél, mikor akartad felmondani a szerződést stb.

Van egy nagy tévedés a díjfizetéssel, és a KGFB szerződésekkel kapcsolatban. A biztosító nem csekk küldésre szerződik, hanem a károkozó helyetti, kárkifizetésre. Tehát nem mentő körülmény, ha valaki azért nem fizet határidőben, mert nem kapott csekket. Ez sajnos akkor is így van, ha tényleg nem kapott, vagy rossz címre küldték.

RosehillResident 2009.12.14. 18:46:30

Egy-két adalék:A biztosítás mindig pontosan be volt fizetve,soha nem volt saját hibás baleset a családban.
Két különböző biztosítótársaság egymástól függetlenül csinálta ezt.Apám utálja a biztosítókat ezért szólt rögtön az ügyvédjének.
Nem nem vagyunk gengszterek,mindenki az egészségügyben dolgozik,apám külföldön sebész.

metal · http://electric.blog.hu 2009.12.14. 18:51:42

@RosehillResident: Szerintem keressetek új ügyvédet, mert ha azt sem tudta, hogy meddig kell felmondani a szerződést, akkor másra sem nagyon alkalmas!

vape 2009.12.15. 13:49:58

@zbzbzb: @Nymus:
Mikor jártam bent novemberben felmondani a kötelezőmet az egyik Allianz fiókban, az ügyintéző kérdezte, hogy kalkuláltam-e már jövő évi allianzos kgfb díjat. Mondtam, hogy neten igen, viszont értesítő tőlük még nem jött levél ebben a témában.
Válasza erre: igen, mert nem küldünk levelet a jövő évi díjakról. Szóval ezért nem kaptatok ti sem ilyet.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása