Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Legyorsultam, nem bírta elviselni a vereséget

2009.12.14. 11:09 :: SilentSound

Gábi a következő történetben ott követte el a hibát, hogy sokadjára végül felvette a kesztyűt, főleg, hogy ránézésre is sejteni lehetett, hogy egy idióta hülyegyerek vezeti a másik autót, aki majd jól megmutatja. Hát meg is mutatta.

Nemrég olvastam az Audis vs. Streetracer posztot, és valamiért úgy érzem én is megosztom veletek ami egy éjjel történt velem. Hozzáteszem, hogy én is Audival közlekedem (egy gondosan átalakított, kb 350 LE, dizel, kombi szörnyeteggel, igaz majd 9 éves), ugyanakkor elítélem azokat, akik prémiumkategóriás autóban ülve azt hiszik, hogy őrájuk egy felsőbbrendű kresz vonatkozik.

Azokat a sofőröket sem kedvelem, akik a várost versenypályának hiszik. És ha ez a tulajdonság egy, általatok "boyracer"-nek nevezett idiótában található, az életveszélyt jelenthet önmagára, és a többi autósra is. Bevallom, én is 22 éves vagyok, de a kocsim teljesítményét főleg előzéseknél használom, a városban kényelmes 50-60-70 tempóval közlekedem. Tehát a történet...

Nem emlékszem pontosan, hogy szerda, vagy csütörtökön történt meg velem az eset, de ez igazából lényegtelen is. A fontos, hogy éjfél és fél egy körül járhatott az óra, mikor éppen hazafelé autóztam a XV. kerületi, Szentmihályi úton, Újpest felől, az Asia Center felé. A Régi Fóti úti lámpánál pirosat kaptam, megálltam, és vártam...

Békés és magányos várakozásom közepette, egy viszonylag normálisan tuningolt, békalámpás Civic állt mellém, szinte biztosan a VTI változat, ami a jól sejtem 160 paci. Hatalmas kályhacsővel, oldalán kívánságlistával, és Streetracing felirattal A sötétített ablak félig lehúzva, fiatal, punksérójú gyerek a volánnál.

Nem igazán törődtem vele, hiszen ha versenyezni akarnék, akkor sem jelentene komoly akadályt, de akkor (mint szinte mindig), inkább csak haza akartam érni. Ám, a srác valahogy meglátta bennem a potenciális ellenfelet, és enyhe gázfröccsökkel, valamint a kocsi "előremozgatásával" jelezte, hogy kihívna egy gyorsulási versenyre.

Aki ismeri a környéket, tudja, hogy azon az útszakaszon nagyjából 100 méterenként lámpa van, tehát értelmetlen a gyorsulgatás. Én mosolyogtam, de eszem ágában sem volt versenyezni.

A lámpa zöldre váltott, és gumicsikorgatás közepette, sokezres fordulaton kilőtt. Persze pirosat kapott következő lámpánál, én pedig utolértem. Ott ismét átnézés és gázfröccs adagolás. Nekem még mindig eszem ágában sem volt vele versenyezni. Zöld, ő ismét raceresen rajtolt. Ez egészen a Nyírpalotai útig így ment.

Utána mivel hosszabb egyenes következik, és már csak az Asia Centernél van lámpa, gondoltam ha már ennyire akarja a dolgot, megéreztetem vele, hogy szerintem nem vagyunk egy súlycsoport. Addigra már kissé felhúzta az agyam, hogy miért erőlteti a dolgot, ha látja, hogy nem leszek a versenytársa.

A Nyírpalotai úti lámpánál én is komolyan elrajtoltam, nem meglepő módon nem tudta tartani magát, elvégre mégiscsak kétszer akkora teljesítmény van alattam. Gondoltam egy ilyen "erődemonstráció" elveszi a kedvét, de nem.

Az Asia bejáratánál lévő lámpánál ismét mellém állt, és jelezte szándékát. A lámpa után az én sávom, a külső megszűnik, tehát be kell sorolnom. Gondoltam még egyszer mutatok neki valamit, hátha rájön a dolgokra... Természetesen igen könnyedén besoroltam elé, és nagyjából a 90 km/h -val mentem tovább.

Ő, mire utol tudott érni, elkezdett tolni, és villogni mögöttem. Én nem mentem gyorsabban, mert azon az útszakaszon szerintem 100 km/h fölött, az út minősége miatt, autózni igen veszélyes. Szemből senki, tehát simán megelőzhetett volna, de nem, ő tolt és villogott. Kb 3-400 méter után mégis megelőzött, és amit utánna tett, azt nem hittem el.

Befékezgetett előttem párszor. Néha komoly vészféket kellett használnom, hogy ne toljam meg. Miután 7-8 alkalommal megtette, nagyjából 130-140 tempóval elszáguldott, de úgy, hogy a Rákospalotai határútnál lévő (40-es) kanyart alig bírta bevenni.

Hazáig azon gondolkodtam, hogy mi vezetheti az ilyen balfa%@okat tettük közben. Hazamegy és otthon elmondja a haveroknak, hogy lenyomott egy Audit? Vagy ettől nagyobbnak hiszi a szerszámját? Csak arra nem találtam választ, hogy miért fékezgetett?

Lehet, hogy most mások számára én vagyok a beképzelt Audis, és még talán igazuk is lehet :), de az ilyen embereket nem fogom megérteni... És bocsi, hogy ilyen hosszú lett!

 

288 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michael Collins 2009.12.14. 11:16:24

Nem vagyok fővárosi, ezért kérdezem, akkor te úgy gondolod, hogy lakott területen belül, aakkor nem biztonságos 100 km/h-val menni, ha nem jó az út minősége?

vivax 2009.12.14. 11:21:32

22 évesen 350 lóerős Audival a seggem alatt én is csak előzéseknél használnám az autóm teljesítményét. Lelelőzném az egész világot;) Meg a német autópályán. Persze, tudjuk.

tboykaa 2009.12.14. 11:35:23

@Michael Collins: Te a kákán is csomót keresed, igaz? Pfff...

trixilw 2009.12.14. 11:47:01

@Michael Collins: Bár én is elitélem a gyorshajtást, deaz az út, amiről ő beszél, kihalt, gyártelepek vannak körbe, sehol egy lakóház vagy átmenő forgalom, mintha a semmi közepén lennél. Persze az út is ennek megfelelő, szűk, szar, kátyús. De ott nem a 100 a lényeg.

Michael Collins 2009.12.14. 11:50:05

@trixilw: Na ez az amit nem tudtam, ezért írtam, hogy nem vagyok fővárosi :). De ennek ellenére, nekem az jön át, hogy a postoló majdnem 100-al ment!

sreetfighter 2009.12.14. 11:50:48

Én is gyorsulgatok a lámptól ha van kivel, de nem szoktam gázfröccsöket adagolni és 4000- es fordulatról kilőni, főleg ha a másik nem partner.
Általában ez adja magát, én nem provokálok, ha csak a sebesség nem számít annak. Általában látják, hogy gyorsan megyek és le akarnak nyomni, ami nagyon ritkán sikerül, de ha így van tudomásul kell venni és kész.
Ez a gyerek egy hülye köcsög volt, aki nem tudja megemészteni, hogy lenyomták.
Én is találkoztam már pár ilyennel, csak nem írok róla posztot.
A posztíró nagyon jól teszi, hogy nem gyorsulgat mert széthullik az a szar a segge alatt.

Nyugigumi 2009.12.14. 11:50:57

@Michael Collins: Ott egyébként 70-el lehet menni. Ha hozzáveszed, hogy mennyitől büntetnek ill hogy mennyivel mutat többet az óra a valós sebességnél, akkor a 90 km/h azon az útszakaszon nem büntethető, ergo szabályosan közlekedett. Másrészt mivel az utak néhány helyen valóban szarok, normális ember ahhoz is igazítja a sebességét. A lényeg viszont az, hogy a poszt teljesen másról szól, egy öntörvényű idiótáról, te meg leállsz kötözködni egy olyan emberrel, aki teljesen helyén kezelte a dolgokat.

Michael Collins 2009.12.14. 11:58:27

@Nyugigumi: Bocs, de a 70 és a 90 az nem 100. Persze lehet, hogy én gondolkodok máshogy, de ha én azt mondom, hogy nem megyek 100 fölött, az nálam kb 95-100-at jelent. Abban tényleg egyetértek, hogy a történet másik szereplője nem 100-as!

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.14. 12:03:36

Ezért jó még mindig Ladával járni. Ott, ha befékezget a hülyegyerek, kicsit nyugodtan meg lehet tolni, hogy egyenletesebb legyen a sebessége :)

Skj Joe 2009.12.14. 12:08:43

Hm.

Ennél jobban már csak azt a típust csipázom, aki előzés közben gyorsít, vagy visszaelőz, aztán megint beáll az alacsonyabb sebességre.

belekotty 2009.12.14. 12:09:18

@Krajcs: Ja,ja. Amikor Moszkviccsal jártam, valahogy senki nem próbálta a büntető fékezést elöttem. Vajon miért? :-))

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.14. 12:12:18

De egyaltalan, miert kell leallni veluk?
Nekem meg akkor sem tudtak felheccolni az agyamat, amikor a lampanal elkezdtek anyazni, meg gyavazni.
Lehet, tenyleg az vagyok, mert meg soha nem ereztem kesztetest versenyre, masik letolasara. Arra inkabb, hogy egyben hazaerjek. Azt is elviselem, ha leeloznek. Hadd menjen.
Persze segit, hogy az esetek 90 %- ban legalabb egy gyerek ott ul az a utoban, de neha harom.

Nem vagyok sikeres ember.

Szerintem Gabi helyen kezelte a dolgot, bar en a vegen sem gyorsultam volna le, annak tudataban, hogy nem ellenfel. :D

A gyorshajtasara: az vesse ra az elso kovet, aki utoler. Vagy aki meg soha nem lepte tul a megengedett sebesseget.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2009.12.14. 12:14:29

A kilencéves audit tartani cigány szokás. Mert azt mutatja, hogy a tulaj szeretne ugyan audisként tetszelegni, de egy "igazira" nincs pénze...

Nyugigumi 2009.12.14. 12:16:44

@Michael Collins: A te hozzászólásodból nekem az jött le, hogy szerinted maga a posztíró sem ment szabályosan és még neki áll feljebb. Én is mint te csak a leírtakból ismerjük az esetet miszerint "...nagyjából a 90 km/h -val mentem tovább...", tehát szabályos volt. Csupán ennyit irtam. Külömben egyetértünk.

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2009.12.14. 12:19:09

Megint egy tipikus történet, ahol mind a két személy igazi gyökér. Ráadásul a poszt írója ezt még reklámozza is.

Silverf@x 2009.12.14. 12:20:42

Én megálltam volna elszivni egy cigit, amig hazamegy..

AzHofi 2009.12.14. 12:22:19

Na a két gyökérkezelt egymásra talált az éjszakában. Szerencsére más emberek nem haltak meg, kár, hogy ti sem.

randomuser1 2009.12.14. 12:23:27

ezért jó fapados autóval járni, én már annak is előre köszönök akinek színrefestett lökhárítója van :)

Nyugigumi 2009.12.14. 12:25:31

@Tanácstalan: Az ilyen kis köcsögöknek néha meg kell mutatni, hogy nem az ővék a világ, hátha előbb utóbb észreveszik magukat...bár kétlem.
Szabályos keretek közt lealázták és ez nagyon fájt neki.
Alapjában véve persze igazad van.

Big-B 2009.12.14. 12:25:38

Szóval mégis csak belement a játékba a poszt írója, csak kellette magát még előtte4 kicsit.
Gondolom, az ő 350LE-s Audija is csak azért ennyire tuningolt, hogy a megengedett maximális sebességet el tudja érni lakott területen.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.14. 12:28:01

@XXXXXXX: Nekem szinre van fujva, de azert ne koszonj! Sansos, hogy inkabb elengedlek. :D

Big-B 2009.12.14. 12:28:33

@Nyugigumi: A 70-es tábla a maximálisan megengedett sebességet jelöli Km/h-ban, ami azt jelenti, hogy maximálisan ennyivel szabad közlekedni a jelölt útszakaszon. A KRESZ sem említ olyant, hogy a 70-es táblánál 90-nel szabad haladni.

AzHofi 2009.12.14. 12:29:34

@Big-B: már a legelején tudta, hogy bele fog menni, minden nap ezt csinálja, nem véletlen van egy 300+ LE veteránja, csak játszotta az eszét, és ismerte a környéket, 5m-enként kihelyezett lámpáknál tényleg nem érdemes.

Big-B 2009.12.14. 12:30:27

Amúgy KRAZ-zal kell közlekedni. Abból max. a Civic tetejét látnám meg, nameg hogy valami fura szuszogó hang (Civic gázfröccsei) szűrődik át a KRAZ motorjának erőteljes duruzsolásán át.

Big-B 2009.12.14. 12:31:38

Hehe. Nameg próbálna fékezgetni előttem. A lökhárító aljával lekapnám a Civic tetejét...

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.14. 12:32:41

@Nyugigumi: De azokat sem ertem, akik egy kombi autoval akarnak leallni. Es frocsognek, mert az ellen nem es nem hajlando.
Es ezt olyankor is eljatszak, amikor tetobox van fent, sot egyszer ki akartak hivni olyankor, amikor utanfutot vontattam, csempevel megrakva! :O Hat mit nezett / figyelt a marhaja? :D
A legnehezebb az egeszben a gyereknek elmagyarazni, hogy miert szidjak aput.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.14. 12:34:23

@Big-B: Selejteznek mostanaban nalatok? (KRAZ-t) Jol jonne egy... :D

Sákif za morro? 2009.12.14. 12:35:00

Így az írás alapján azt gondolom, hogy a poszt írója hasonló barom mint az "ellenfele" volt. Minek vette fel a kesztyűt? Volt értelme? Aligha. Aztán az is furcsa nekem, hogy mellém még soha nem állt oda senki, hogy berregtesse a szarját meg átnézzen, pedig sokat autózok Pöstön. A 350 lovas olajkályha is gyanús. Egy 2.0-es PDTDI-ből is nehéz 220-nál többet kihozni. 350 lóhoz legalább egy V6-V8-as PDTDI kéne, aminek van jócskán járulékos alkatrész igénye is, tehát nem csak úgy betesszük a bódéba és fittipaldiskodunk vele. Az ára is olyan kategória, hogy akinek telik egy ilyen motorra, az nem egy 10 éves fostalicskával fog villogni. Hogy is van ez akkor, kedves szerző?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.12.14. 12:38:15

Én sokszor csinálom ezt a másik sávban álló autóssal, ha átakarok menni a sávjába. egy-két gázfröccs, átnézés, aztán amikor kilő a zöldnél, én komótosan elindulok, és átváltok mögé a sávba. Amúgy az istennek sem engednének be.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.12.14. 12:38:47

Nekem 22 éves koromban még örültem, hogyha a fősuli melletti melóból tudom tankolni a Simsonomat, nemhogy autóval közlekedjek :D
Főleg nem egy relatív fiatal (mostani verda 15 éves) marhaerős, gondolom nem tul takarékos autóval. Kedves postoló hol dolgozik? Nincs véletlen munkafelvétel ?:D

Nyugigumi 2009.12.14. 12:43:52

@Big-B: Olvasd el figyelmesebben amit írtam. Nem kell itt nagyon KRESZ értelmezésébe belefolyni. A 70 az 70, de ha 70-es táblánál ÓRA SZERINT 90-el mész azt nem büntetik az általam már leírtak miatt.

gorillka 2009.12.14. 12:45:08

@newtehen: ez tetszik. :-)
Szerinted, ha kombi Saab-ban ülő 40-es nő csinálja ezt, van esélye sávváltásra?

AzHofi 2009.12.14. 12:45:19

@Pcmg: betoncipőgyár? :-)

pasman 2009.12.14. 12:46:06

Békásmegyeren nőttem fel, így a jogosítvány megszerzése után rengeteget vezettem a Szentendrei úton. Pár év alatt sikerült teljesen kiismerni a lámpák működését, úgyhogy tudtam, hogy milyen sebességgel kell menni ahhoz, hogy mindig pont zöldet kapjak (egy egész kicsivel a megengedett 70 fölött). Egy alkalommal, mikor hazafelé mentem a rozzant 1200-es Ladával, az egyik lámpánál én a külső sávban álltam, mellettem két nyugati kocsi (már nem emlékszem a típusukra). Sárgánál kilőttek, és versenyeztek a következő pirosig. Én a fent említett tempóban poroszkáltam utánuk, majd a lámpánál lendületből szépen elhúztam mellettük, míg ők újra rajtoltak. Persze pár mp múlva utolértek, vágtattak a következő pirosig... Én persze megint állva hagytam őket... A 3. lámpa után szépen beálltak mellém, 1-2 m-rel lemaradva, és jöttek ők is szépen a zöldhullámmal. Óriási elégtétel volt számomra az eset... :)

AzHofi 2009.12.14. 12:46:20

@Nyugigumi: nem tudom milyen szarod van, de a volvom órája után állítom a gps-t :-)

Marcellusca 2009.12.14. 12:46:21

Kezdődik, Apa, kezzzdőőőődik! :D

Lipi1945 2009.12.14. 12:47:35

Vagy apucinak, anyucinak van péze bőven, vagy amit valószínűbbnek tartok, hogy vett egy még éppenhogy vánszorgó bontószökevényt amit a haverokkal kicsit megpiszkáltak, oszt iszonyatos kormolás közepette talán megvan a 200ló.

Egyébként nem szimpatikusak nekem az ilyen dejzeltuningmesterek, multkor valami kikanyarodott elém, de annyira kormolt, hogy csak annyit láttam mikor kicsit felengedte a gázt, hogy vagy oktávia vagy passat. Aszittem ráhívják a tűzoltókat mer messziről kb úgy nézhetett ki mintha gumit égetnének.

Normális vagyok? 2009.12.14. 12:48:05

Tehát a poszt végére mégiscsak kiderül, hogy mindketten streetracerek voltak, csak elejinte az audis próbálta palástolni beteges hajlamait, amig civices haverja ezt meg sem próbálta.
Az audisnak üzenem, hogy legközelebb próbáljon meg legalább még egy lámpahosznyit türtöztetni magán, így a végén még normálisan képes lesz kezelni az ilyen frusztrálóan csábító helyzeteket.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.12.14. 12:48:31

@AzHofi: Az jó hely. Talicskázni, meg keverni a sz...., akarom mondani a betont :D

randomuser1 2009.12.14. 12:49:19

amúgy fotosop az egész, újpalotán a legtöbb lámpa sárgán villog éjjel...

-gyaloggalopp- 2009.12.14. 12:49:44

Nekem csak egy dog jutott eszembe, amit marcangol egy kölyöktacskó, a nagy kutya tűri, tűi, majd egykedvűen odakap egyet, s fekszik tovább. A kiskutya meg innentől messziről acsarkodik, míg meg nem unja. Mókás, mindennapi jelenet. A kiskutyás részét én is csináltam már Wartburggal, az nagyjából 10 km/h-ig nagyon jól gyorsul! :-)

youlopukku 2009.12.14. 12:49:46

@"the dragon": te is évente cserélsz ugye?

-gyaloggalopp- 2009.12.14. 12:50:23

@XXXXXXX: De nem, de nem! Én is találkoztam már olyannal, hogy a Szentmihályin nem villogott.

PitBuli 2009.12.14. 12:52:56

Az ilyen 350 lovas Audikhoz szokták hozzáláncolni magukat a zölbékés gyerekek, hogy ezzel megmentsenek egy köbméter fát, vagy egy pandát!

Nyugigumi 2009.12.14. 12:56:25

@AzHofi: Volvo? Renault futóművel és Ford alkatrészekkel? Az valóban kiválló.......
Én a gyakorlatot írtam, ami alapján a büntetés történik és nem autókat jöttem fikázni, mert a büntetést összege egy adott szabálysértésért ugyanannyi egy nagypofájú Volvosnak mint egy kétütemű Trabisnak.

Lipi1945 2009.12.14. 12:59:45

A 90 nem szabályos 70es táblánál! Csak a rendőr még nem büntet érte ha minimum 5kmph-t csal az óra felfele. Asszem 85 től birságolnak.

AzHofi 2009.12.14. 13:01:49

@Nyugigumi: amúgy azért még elmondhatnád, milyen autónak csal ilyen arcátlanul az órája?

Sákif za morro? 2009.12.14. 13:03:49

@AzHofi: A színe is nagyon szép, és a felnik is ízlésesek. :-D

Nyugigumi 2009.12.14. 13:04:21

@AzHofi: szép autó, az acéllal nincs is baj :)
Nincsen teljesen pontos óra, gyártásnál alapvető, hogy felefelé csal. Bármilyen márkájú az autód, ez részben marketing is

gorillka 2009.12.14. 13:06:11

@Nyugigumi: nekünk az egyik autónk pontosan a GPS által közölt sebességgel megy. Meg is lepődtünk.
Azóta jobban figyelünk. :-)

Nyugigumi 2009.12.14. 13:07:44

@Lipi1945: óra szerint 90, a trafi meg a valós sebességet méri! Ha bemért és nem büntet akkor szabályos

Nyugigumi 2009.12.14. 13:10:18

@gorillka: Múltkor volt egy eset, hogy a pali a gps-ére hivatkozott a rendőrnél mikor bemérték. Gondolom nem újság, hogy a hajára kenhette az érveit.
Figyelni nem árt, én is azt teszem :)

labi 2009.12.14. 13:14:09

"Addigra már kissé felhúzta az agyam, hogy miért erőlteti a dolgot, ha látja, hogy nem leszek a versenytársa."

Miről beszélsz? Hiszen versenytársa lettél, az lett amit ő akart. :)

Aki meg azt írja hogy a szentmihályi nagy kihalt hely ahol nyugodtan lehet száguldozni közölném, hogy az ottani "kiserdőbe" elég sokan járnak a másik oldali lakótelepről (ami cseppet sincs messze az úttól) kutyát, vagy akár saját magukat sétáltatni, valamint ugyanitt egy komolyabb hajléktalan-ősközösség is él kunyhókban, így igen gyakori az átmenő forgalom amit mindenféle közlekedési lámpa és zebra hiányában bárhol átrohanós módszerrel oldanak meg.
Ha hó is van, akkor szánkozni is járnak oda sokan.
Az autósok egy része meg a két oldalon álló kurvákat sasolja.
Ennyit az "ott nem veszélyes száguldozni" véleményekről.

tboykaa 2009.12.14. 13:15:56

@"the dragon": Pötit sznob vagy, Barátom...

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 13:15:57

Öcsém..te is lódítasz. A gondolom divatosan leültetett sötétatett üveges dízel szarod nemhogy 300egynéhány lóerőt nem tud, (belevéve a "gondos átalakítást is"..:)))hanem a felét jó esetben.
Miért hazudsz?

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.12.14. 13:18:24

LEfordítom: Nem szokott sztrítrészerkedni, de mégis, utálom a felsőbbrendű Kreszt, de azért 100at kihúzom belőle lakteren belül, a Hondás meg nem látott a tuningtádé füstjétől, azért villogott, hogy lásson valamit :)

Király poszt, télleg :D

kangep 2009.12.14. 13:21:28

én egyszer láttam a nyugatinál a következő szitut. egy egyes bömös beállt egy gallardo mellé, és bőgette a motort mint egy fasz.
zöld lett, bömös kilő, gallardo alapjáraton dohogva krúzol gyök kettővel tova.

valahogy senki nem a lambón röhögött. :D

gorillka 2009.12.14. 13:22:09

ha 50 a megengedett, mennyire állítják be a trafipaxokat?

t.o.d. 2009.12.14. 13:24:59

hát, te aztán nagyon ügyes vagy. 22 éves korodra megkerested a pénzt egy 350 lóerős audira és annak fenntartására? ilyenkor mindig olyan büszke vagyok, mégis van a feltörekvő magyar fiatalokban ambíció. :-D

BMoRw · http://roadwalkers.blog.hu/ 2009.12.14. 13:26:01

"Addigra már kissé felhúzta az agyam, hogy miért erőlteti a dolgot, ha látja, hogy nem leszek a versenytársa."

aztán lettél. egyes fiam, leülhet.

tboykaa 2009.12.14. 13:26:36

@kangep: Ez milyen komoly!:)

Ilyen velem is megesett. Sportos gépem van, a kereszteződésben mellém is beállt vmi narancssárga ratty rizsrakéta, vagy hasonló. A csávó nyomogatta a gázpedált, én is átvicsorogtam neki, hogy indulhat a race. Sárga...zöld...fostalicska kilő, én kényelmesen kiteszem az indexet és elkanyarodok jobbra. A járdán az emberek a hasukat fogták a röhögéstől...:DDD

loláb 2009.12.14. 13:27:15

22 éves gyerek egy kilenc éves tuningolt (dízel) audival. De ő nem boyracer, nem rajoskodásból kell a négyszázezret futott negyedik kézen lévő prémiumkocsi, á dehogy.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.12.14. 13:27:29

@t.o.d.: Azért egy 9 éves audi ára nem az a nagyon elérhetetlen. Nem tudom mennyi, mellesleg feltalálták a hitelt azoknak, akik egyben nem tudják kifizetni. De anélkül sem olyan elképzelhetetlen ez nekem...

Nyugigumi 2009.12.14. 13:28:35

@gorillka: jogszabály szerint 65-ig nem büntethetnek. Ha kevés volt a bevétel akkor innentől büntetnek.

tboykaa 2009.12.14. 13:28:36

@t.o.d.: Gáz az életed, mi?:D
Én ismerek, nem egy olyan embert, aki 22-24 évesen SAJÁT maga vette az autóját és nem 60lovas Fóbiát. Ha hiszed, ha nem, van ilyen is...

labi 2009.12.14. 13:29:25

„ugyanakkor elítélem azokat, akik prémiumkategóriás autóban ülve azt hiszik, hogy őrájuk egy felsőbbrendű kresz vonatkozik.”

Vs.

Kilencvennel toltad a hetvenes táblánál, de csak azért ennyivel, mert szar az út…

„Azokat a sofőröket sem kedvelem, akik a várost versenypályának hiszik.”
„Én mosolyogtam, de eszem ágában sem volt versenyezni.”

Vs

Éppen most mesélted el hogy versenyeztél

Skizofrén-e vagy? :)

„Hazáig azon gondolkodtam, hogy mi vezetheti az ilyen balfa%@okat tettük közben.”

Szerintem a kérdésedre a választ a postod alapján megtalálhatod magadban is. :)

gorillka 2009.12.14. 13:32:00

@Nyugigumi: melyik jogszabály? És 30-nál mi a határ?

labi 2009.12.14. 13:34:39

Amúgy a szentmihályin lehet vicceskedni.

Az ilyen versenyzniakarok embereket hagyni kell kilőni, simán a megengedett sebességet tartva megérkezni az Asia Centernél lévő éppen zöldre váltó lámpához és így lassítás nélkül elmenni az okoska mellett, akinek álló helyzetből kell indulnia, mert tolta mint a hülye és még a pirosnál érkezett oda. Ez az előny bőven elég egy kényelmes besorolásra - mert utána mindjárt a két sávból egy lesz - és xophat mögötted, mert szinte folyamatos a szembeforgalom. (persze csak napközben)

sreetfighter 2009.12.14. 13:35:29

@gonosztojás:
Azért lehet, hogy több. Én összeakadtam egy A4-es 2.5-ös tuningolt kombi audival, ami nagyon ment. Küzdöttünk egymással, aztán a lámpánál kiszoltak, hogy ne ugráljak, mert 250
lóerós a gép, és mit képzelek én, hogy felveszem a kesztyűt.
És arról el is hittem, mert 4 kopasszal is volt benne erő. A füst dől belőle és 5000-ként motor generál, de megy.

Nyugigumi 2009.12.14. 13:36:14

@gorillka: Neten keress rá. Meg van adva, hogy milyen sebességhatárok mellett mennyi a "tűréshatár". Ha jól emlékszem, 2009.05.01-től érvényes.

kismber 2009.12.14. 13:41:16

irta mar valaki hogy a postolo a hulye?

Alex3000 2009.12.14. 13:49:01

Balfácánok vannak, de Te is az vagy kedves posztíró, mert azért csak belementél a játékba. Ennyit arról, hogy egy nyugodt és kiegyensúlyozott vezető vagy...

sunblind 2009.12.14. 13:49:14

nekem békalámpás vétéi csivikkem van. :) ... négy tizeddel rosszabb a ringen, mint egy 2001-es S4 ... de azé tényleg klassz lehet egy ilyen hajó méretű füstgép is. ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.14. 13:49:26

"Ő, mire utol tudott érni, elkezdett tolni, és villogni mögöttem. Én nem mentem gyorsabban, mert azon az útszakaszon szerintem 100 km/h fölött,"
Gondolom Pest, mert jó szokás szerint nem írtál várost, de azt az utat pont ismerem.

"Ő, mire utol tudott érni, elkezdett tolni, és villogni mögöttem. Én nem mentem gyorsabban, mert azon az útszakaszon szerintem 100 km/h fölött,"
Gratulálok, az attól még lakott terület...
Most ha egy ilyen kis pöcs miatt megvágnak?
Vagy elütsz valakit (részegen bóklászó valaki a hídon?)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.12.14. 13:49:29

@kismber: Így konkrétan nem, de ráutaló magatartás már volt. :D

hunyuan 2009.12.14. 13:49:30

9 éves kb 350Le-s dízel kombi szörnyeteg...

képet de gyorsan plz!!

kíváncsivá tettél minket pilóta..

betépett felhasználó 2009.12.14. 13:51:30

akkor most szerda volt, vagy csütörtök??
nem mind1am, foleg ha ejjel negyed 1 korul zajlik az eksün....

sreetfighter 2009.12.14. 13:54:29

@ColT:
"Vagy elütsz valakit (részegen bóklászó valaki a hídon?9"
Milyen híd? Te nem vagy képben.
100-al ott menni éjjel nem életveszélyes.

mis 2009.12.14. 13:57:34

Sziasztok!

Nemnagyon akarom megzavarni a vitátokat, DE:
1., ha éjjel, kihalt úton játszanak, ám legyen inkább akkor csinálják, mint amikor Én megyek valahová és mondjuk ott figyel a hátsó ülésen a gyerkőc.
2., ha a KRESZ-t nézzük, akkor sajnos nem egyértelmű a helyzet. ha 60-nal mész, akkor már kaphatod is a büntit (város, 50 helyett)ugyanis a mindenki által ismert 65-ös érték a feljelentés határa. Tehát 65 felett feljelentés (30 ezer-től) 60-nál pedig simán szabs. itt csak a rendőr jóindulatán múlik, hogy mennyi. Persze a szab. sértéssel csak a papírmunka van, de ha beszólsz a rendőrnek és azzal kezded, hogy 65 alatt voltál, tuti, hogy nem a legkisebb ajándékot fogja adni. Üdv.: MIS

tboykaa 2009.12.14. 13:58:35

@Babu2000: Én is kiegyensúlyozott vezető vagyok (doktor Úr, lehet, hogy mégsem?:)), 15 éve balesetmentesen vezetek(kopp-kopp-kopp) nem keveset, de kövezzetek meg, néha jól esik egy ilyen menő-manónak letörni az arcát. Bár az is igaz, hogy ilyen rizsrakétákkal alapból nem foglalkozom...

Michael Collins 2009.12.14. 14:03:30

@Don Carnage: Ez borzalmas! Bár sajnos vannak olyanok akiket ez sem "fékez" meg!

NGA 2009.12.14. 14:11:27

Látom mindenki irja ide a hülyeséget, hogy 65-ig nem büntetnek. De igenis büntetnek:
"A közigazgatási bírság kiszabásakor az 50 km/h sebességkorlátozás hatálya alá eső útszakaszon a tűréshatár 15 km/h – ezek szerint itt 65 km/h sebességig nem szabható ki közigazgatási bírság. Viszont “Közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése” címén helyszíni bírság ilyenkor is kiszabható."

Azaz 56-al is simán megbüntethetnek. Szü sincs arról, hogy városban 65-el lehetnem menni.

Lugi 2009.12.14. 14:14:57

Most szombaton én is összefutottam egy Civic vti-vel (bár lehet ,hogy nem volt vti). Dunaharaszti felől jöttünk, asszem ott még Grassalkovichnak hívják az utat. Forgalom nem volt, valameddig mentem utána, de ahogy figyeltem, legalább 140-150-nel mehetett, mert eléggé eltűnt, arról már nem is beszélve, hogy az ÖSSZES piroson áthajtott. És igen, ott éjjel is megy a lámpák zöme.

tboykaa 2009.12.14. 14:15:58

@NGA: Ha megállítanak, akkor az 56 az érvényes. Ha objektív felelősség van, akkor 65-ig nem szólnak.

Nyugigumi 2009.12.14. 14:16:24

@mis: Szia! Meg tudod adni a forrást, hol néztél utána? Én csak a 65-ös stb határt ismerem, szeretnék utána nézni. Vagy ez ott a helyszínen hasraütésszerüen megy? Valami alapján csak intézkedik a közeg amire hivatkozhat, miért és mennyit akar fizettetni.
Köszi.

xcomman 2009.12.14. 14:19:21

Nem hiszem, hogy a jelenlevokkel nem fordult volna legalabb 1szer, hogy gyorsultak 1et lampatol lampaig vagy palyan netan atleptek a sebesseghatart. Mondjuk az elmult 12 evben csak 1szer vettem reszt ilyenben (nem en voltam a sofor). Verseny megtortent aztan mindenki ment a dolgara buntetgetesek nelkul. Nekem az e46 fekszik a legjobban , hiaba 9 eves meg mindig a legszebb bmw az osszes kozul es allandoan szivok, mert en betartom a szabalyokat. Mindenki ugy gondolja, hogy majd tolni fogom neki es 20 centit tart tolem... Volvosokat meg hagyjuk inkabb kb 3szor majdnem megtortek az elejet, mert nem tudtak felmerni milyen hosszu a kocsijuk es indexnelkul!!! jottek at az en savomba. Lassan tobb a paraszt mint az octaviasok kozott. Akinek meg taposhatnekja van itt egy fasza kis honlap , ugyan penzbe kerul, de megsem lesz babakocsis anyuka meg rendor 3 labuval ;)

www.euroring.hu/index.php?content=5

A varosos raktartelepes versenyzessel kapcsolatban: En meg autopalyan sem merem tolni neki, mert csaptunk mar el 100al egy 60 kilos kutyat az m0-on es nem volt egy leanyalom. (azt mar nem irom le, mit csinalnek az ilyennek a gazdajaval) Ennek mennyi volt a valoszinusege, hogy kutyaval fogok talalkozni ? Megis sikerult. Raktartelepen meg leirtak elottem milyen veszelyek vannak es meg szamitani is lehet ra.

csz0 (törölt) 2009.12.14. 14:20:43

Arról a 9 éves, kb. 350 lovas dízel szörnyetegről szívesen látnék pár szöveges és képi infót, egy Totalcar/Belsőség cikket is megér - tényleg érdekelne.

Amennyiben a posztoló nem 22 éves hanem 12, a megpiszkált dízel Audi nem 350 lovas csak 100 és nem a posztolóé, hanem az apukájáé, akkor elnézést kérek.

victor vacendak 2009.12.14. 14:22:05

Engem csak az érdekelne, hogy 9 évvel ezelőtt milyen dízele volt az Audinak, amit 350-re lehet húzni...(A 2.5 TDi-t? Hiszi a piszi)
Amúgy egy 160 lovas jármű is simán alázhat egy 350 lovast, elég nagy félreértés csak a teljesítményből kiindulni...

NGA 2009.12.14. 14:23:44

@tboykaa: Azaz mégis büntetnek, és nem mehetsz 65-el. A trafi ha bemér 60-al, és utánna megállitanak, akkor ugyanugy fizetned kell. Ha nem állitanak meg, akkor ezek szerint szerencséd volt. Erről valahol volt mát vita, megkérdeztek egy főrendőrt, és az is elmondta, hogy szó nincs arról, hogy városban 65-el lehet menni. Csak 65-től már nem szabálysértés, hanem közigazgatási birsaág. De 65-ig pont olyan mint május elött volt.

Az Ódis 2009.12.14. 14:27:45

Mindenki hülye aki száguldozik lakotterületen belül, főleg az Ódis! HA eltekintünk az álszentségtől és a sztereotipiáktól, akkor ez egy teljesen hétköznapi történet. Mint a motivációs bejegyzés szerzője gyakran járok az említett útszakaszon, igaz nekem nincs ennyire profi tuninguszájom, csupán egy gyári szar esnyóc, de a pénteki naptól kezdve este 9 után szinte méterenként akar valaki versenyezni. Arrafelé ez valami népsport lehet, természetesen (mindenféle lenézés és nagyképűség nélkül mondom) hogy soha nem a prémiumkategóriás autók kezdenek el tolni, levillogni, vagy produkálni magukat a lámpánál. Egyszer találkoztam arrafelé egy RS6-al aki vadulni akart, hagytam a francba, úgy is otthagy ha akar :)

Akik meg itt puffognak, hogy mennyire mocsokos szar gyorshajtó az amúgy még tényleg gyerek posztoló, azok nézzenek magukba és számolják össze hányszor tapostak oda a dévúnak, amikor mellettük vadult a fábiás. Mindenki így-vagy úgy gyorsult már, mindenki lépett már túl sebességhatárt és mindenkit jóleső érzéssel tölt el, amikor egy aszfalthuszárt megalázhat. Más kérdés, hogy mindenkinek más a vérmérséklete és az ingerküszöbe.

Amanitin3 2009.12.14. 14:29:40

@xcomman:

"Nem hiszem, hogy a jelenlevokkel nem fordult volna legalabb 1szer, hogy gyorsultak 1et lampatol lampaig"

ez nyílvánvaló. sőt, mindenki ütött már el babakocsit a zebrán, és mindenki kicserélte a kipufogót egy durrogósabbra.
úgy általában mindenki egy hülye fasz, a poszt írójához hasonlóan.

Don Carnage 2009.12.14. 14:30:21

@Michael Collins: Az nyilván nem te lehetsz akit ez sem fékez meg.Akit meg ez sem fékez meg az tovább gyilkol az utakon , és csak tűrhetjük de nem tehetünk ellene semmit sem?

NGA 2009.12.14. 14:31:34

@Nyugigumi:
"Jámbor István helyettes főosztályvezető ugyanakkor azt mondta: nem közlekedhetnek nyugodtan az autósok a szabálysértési értékhatáron belül abban a hitben, hogy ennek semmilyen következménye nem lehet, mert ha például megállítja a rendőr a sebességet túllépő autóst, akkor a kisebb gyorshajtást is bünteti. Példaként említette, hogy a közeljövőben a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szervez egy kifejezetten erre irányuló ellenőrzést.

Mindemellett azért sem lehet kisebb mértékben sem átlépni a sebességhatárt, mert ha a gyorshajtó autós balesetet okoz, akkor a legkisebb mértékű sebességtúllépés is büntetőjogi felelősséget vonhat maga után.

soproni1 2009.12.14. 14:33:21

@Amanitin3:

Azt hisszük, hogy minden barom ütött már el gyereket, ment bele hátulról a másikba, megölt valakit úttesten, de nem ! Ezek újra termelődnek !

Bár a hétvégén azt mondta egy baseball-sapkás körszakállas ismerősöm, hogy a hibrid autó és a téli gumi csak marketing fogás !

NGA 2009.12.14. 14:33:59

@Nyugigumi:
És ez is:

4 km/h sebesség túllépés esetén is szankcióra kell számítani
május 8. 2009. 23:00
Az objektív felelősséggel kapcsolatos közigazgatási bírság szabályai 2009. május 2-ától megváltoztak
Az utóbbi időben elterjedt tévhit, mely szerint a megengedett legnagyobb sebességet 15-20 km/h-val túllépő gépjárművezetőkkel szemben a rendőrség csak figyelmeztetést alkalmaz

A magyar lakosság körében az utóbbi időben elterjedt egy olyan tévhit, mely szerint a megengedett legnagyobb sebességet 15-20 km/h-val túllépő gépjárművezetőkkel szemben a rendőrség csak figyelmeztetést alkalmaz.

Az objektív felelősséggel kapcsolatos közigazgatási bírság szabályai 2009. május 2-ától megváltoztak. A jogszabály módosítás értelmében ezentúl a megengedett legnagyobb sebesség túllépése miatt kiszabott bírság összege a sebességtúllépés kilométer/órában megadott mértékétől függ, az eddigi százalékos mértéktől eltérően.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

Lássunk egy példát, hogy mindenki számára érthető legyen.

40 km/h sebességkorlátozásnál a sebességmérés alsó határa 44 km/h. Amennyiben a gépjármű vezetője a járművével a sebességmérő készülék szerint 44-58 km/h közötti sebességgel halad, és a rendőrség a sebességmérés alkalmával rögzíti a gyorshajtás tényét, akkor a jármű vezetőjével szemben helyszíni bírság kiszabására van lehetőség, illetve ellene szabálysértési eljárás kezdeményezhető, továbbá a gépjármű üzembentartója a rendőrség felhívására köteles közölni, hogy ki vezette a járművet. Amennyiben a fenti példában szereplő jármű vezetője 40 km/h sebesség helyett 59 km/h sebességgel közlekedik, úgy vele szemben helyszíni, illetve szabálysértési bírság kiszabására már nincs lehetőség, feltéve, hogy Ő a jármű üzemben tartója. Ebben az esetben az elkövetett szabálysértés miatt közigazgatási eljárást kell indítani, amely alapján 30.000 Ft közigazgatási bírságot kell kiszabni.

Mindebből az következik, hogy a mindössze legfeljebb 3 km/h sebességtúllépésig beszélhetünk „büntetlenségről”, ami nem más, mint a mérőműszerek esetleges mérési hibája. Tehát a járművezetőknek akár 4 km/h sebesség túllépés esetén is szankcióra kell számítani. Még súlyosabb következményekre kell számítani abban az esetben, ha a gyorshajtás miatt egy másik személy súlyos sérüléssel járó közlekedési balesetet szenved el. Ebben az esetben az okozó jármű vezetőjével szemben bűntető eljárás indul, amely alapján akár szabadságvesztés is kiszabható.

Mindezeket összefoglalva nem igaz az a tévhit, hogy az ország közútjain büntetlenül lehet száguldozni.

Magyarországon átlagosan majdnem minden harmadik közúti közlekedési baleset gyorshajtás miatt következik be. A megfelelő sebesség alkalmazásával életek százait menthetjük meg, ezért – a közlekedők biztonságát legfontosabbnak tartva – a rendőrség a továbbiakban is mindent megtesz a mások életét, testi épségét veszélyeztető járművezetők kiszűrése érdekében.

ORFK Szóvivői Iroda

Forrás:
www.testcar.hu/hu/news/090508-4-kmh-sebesseg-tullepes-eseten-is-szankciora-kell-szamitani.html

flea 2009.12.14. 14:34:49

@newtehen: pontosaaaaan, én is csináltam már párszor ilyet. LOL!

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.12.14. 14:36:01

> Utána mivel hosszabb egyenes következik, és
> már csak az Asia Centernél van lámpa,
> gondoltam ha már ennyire akarja a dolgot,
> megéreztetem vele, hogy szerintem nem
> vagyunk egy súlycsoport. Addigra már kissé
> felhúzta az agyam, hogy miért erőlteti a
> dolgot, ha látja, hogy nem leszek a
> versenytársa.

Két hülye egy pár.

xcomman 2009.12.14. 14:39:48

@Amanitin3: Nem lattom, hogy emlitettem volna az anyuka elutest es faszoztam volna mindenkit. Attol meg nem fasz, hogy letolnak egy baratsagos gyorsulast lakoteruleten kivul, mert igen mashol is van lampa. Az meg a sofor hibaja, ha nem latja az zebranal az embereket. Neki kell felmerni a terepet. Este alapbol nem eroltetnem az egeszet, mert picit nagyobb riziko :) Kipufogot meg rakjon fel az aki szeretne megsuketulni, nekem jo a gyari meloba menet ;)

Miliko Enoki 2009.12.14. 14:42:19

Én addig örülök, amíg a hivatalosan megrendezett gyorsulásokon erősködnek és nem a városban.

sreetfighter 2009.12.14. 14:47:28

@tboykaa:
"ilyen rizsrakétákkal alapból nem foglalkozom..."
Félsz, hogy lenyom mi?

Nyugigumi 2009.12.14. 14:48:27

@NGA: Köszi az infót, hasznos!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.12.14. 15:02:54

@"the dragon": Ismerősi, ill. rokoni körben van pár éves Thalia meg 9-10 éves A4.
A hasonlóságok: klíma, el. ablak, sedan, 100 LE. Piaci áruk kb. ugyanaz, 1.2 millió.

Az egyik a mai napig autó, a másikat ki sem kellett volna engedni a gyárból.

OrbanseggenLorincz 2009.12.14. 15:03:11

mégegy barom audis, jolvan, terelődünk a bmw-kről :D gyártsunk még sztereotipiákat! :D koromokádo tuningfosokat mindig élvezet alázni, természetesen szigoruan 50-ig :]]. 2.0tfsi-vel én védem a környezetet és tisztitom a levegőt amit ezekkel a szarokkal szétkormolnak! már jobban alszok...

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.12.14. 15:06:43

nekem "jelezné a szándékát", ráhúznám a kockapatrolt a faszkalapra aztán meg kirántanám az ülésből és elfenekelném a hülyegyereket

az audis meg egy punci

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 15:07:03

Én át szoktam köpni. Az hatásos. :D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 15:08:07

streetfighter
Figyu. Ilyen kombi nem létezik még Audiban sem.Ha véres sósavat hugyozik valaki, egy dízel audiból akkor sem csinál ilyent.Egyszerűen fizikai képtelenség, a postoló a szokásos esti csapatostul neonnal álló -zeneüvöltető és hangosan nagytmondó legendáriumcsapat tagja lehet..
Amúgy az enyém alapból tuning nélkül bő kétszáz feletti, de nem ez a lényeg hanem a NYOMATÉKA.

Ams 2009.12.14. 15:08:46

NA szal én csak annyitt szeretnék elmondani most hogy én is egy nagy kocsival járok. Sőt még le is van sötétitve... de én még egyszer se tartottam fel senkit, vagy akadáloyztam a közlekedésben.Jó, lehet nem teljsen közlekedek szabályosan de senkit nem tartok fel ... ha én 60-al megyek városba és beér engem egy gyorsabb elengedem, mert ez igy fair ha autópályán is 150el megyek utolér nem várom meg még villog.. elengedem ... de az nagyon zavaró ha például mennék, és jön a kis suttyó az 1.3 szutykával vagy 1.6 astrájával és akkorse megy ki ha már szinte 10 centire vagyok tőle.Mert ő a megengedett sebességel közlekedik és ugy gondolja az a jó és helyes de akkor is feltart engem akadályoz stbstb... Azt hiszi ő az atja isten mert fel jön faluról és mindenkinek megakarja mutatni mennynire szabályos szerintem senkit nem érdekel ..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 15:17:17

@tboykaa: Itt mifelénk van pár olyan rizskályha, ami nem kicsit letörné a kedvedet...

10.000 euróért egy roppant finom R34-es Skyline-t kapsz, japán importból, tökéletes állapotban. :)

Ez egy régebbi jószág és makulátlan:
img5.imagebanana.com/img/u4yx378n/1.jpg

De ilyet is találni, teljes japán belpiacos tuninggal:
img5.imagebanana.com/img/1c5168ao/2.jpg

Ams 2009.12.14. 15:24:35

és mindenki meg lát egy nagyobb autót mint az ő szutyka és egy ilyen bizonyitani akar...

Kalányos Márió 2009.12.14. 15:25:23

@NGA: Közigazgatási birság határáig a közeli hozzátartozó vezetett, felette pedig egy hajléktalan...

Ráaádsul a kilóméteróra általában felfelé csal, tehát ténylegesen kevesbbel megy mindenki, mint gondolná.

A traffipax is csal, ezért a mért értékből azonnal levonnak 3%-ot.

belagezabela 2009.12.14. 15:25:49

Vajon téligumival mentek mint az áááááálat?
Tesík má mondani

belagezabela 2009.12.14. 15:28:32

@KuKori: ezekért a borzalmakért 10ezer eurót kérnek?

bajnaikondom 2009.12.14. 15:30:10

@KuKori: R34-es Skyline az teljesen más kategória. Egy 2.6-os vagy 2.8-as sorhat biturbót összkerékhajtással ne emlegessünk már 1.6 szívó elsőkerekes vti-vel együtt, mert nem egy kategória. A Skyline tiszteletreméltó, mint az összes hasonló teljesítményű gép, de a civicek pattanásos diszkófaris csikóhajas kiskancsóit utálom. Ugyanígy a kopasz kigyúrt /bár magam is ilyen vagyok/ kidobófazonokat is gyűlölöm a német bálnákban. Hogyismondjam, nem egyezik az értékrendem ezekkel az emberekkel. Mindkét típus roppant idegesítően közlekedik, mindkettő tol lefelé, túr a seggedben, pályán villog, indexet nem ismer, csúnyán átnéz stb. Az ilyeneket hagyni kell a faszba, hadd legyen belőle vesedonor.
Mellesleg ez tényleg egy flame blog. Bárki írhat ide posztot, az tuti, hogy hülye, és természetesen a kommentelők tökéletesek, emberi hibák nélkül. Kiváló.

NGA 2009.12.14. 15:31:52

@sbronzo: "Közigazgatási birság határáig a közeli hozzátartozó vezetett, felette pedig egy hajléktalan..."

Objektiv felelősség van a közigazgatási birságnál. Nem olvasod el amit bemásoltam?

degreen 2009.12.14. 15:33:38

azért az az útszakasz nem igazán kihalt, gyártelepes.
jobbra lakótelep, ahonnét járnak át a túloldalra kutyát sétáltatni. aztán benzinkút, autókereskedés, kereszteződés. az út minősége meg pocsék.
70-es tábla van. ott azért nem mennék 90-nel...

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 15:36:08

@bajnaikondom:
Az is hüéye, aki egy R34-et utcai autónak vesz.Mert nem annak készült.Fapados, rugózás nélküli, de ez a szándék vele a gyártónál.
Persze 20 évesen már megveheti valami leszedált hülyegyerek aztán amikor szétdönti a motort, pénz meg nyista, ott áll egy darabig "eladó" felirattal.Aztán az enyészet..

sreetfighter 2009.12.14. 15:36:29

@gonosztojás:
Én is azt mondtam, hogy a 350Le nem reális, de a 250Le igen.
Azzal azért lehet menni.

bajnaikondom 2009.12.14. 15:37:43

@KuKori: Ráadásul amit linkeltél az csak egy GT-T, nem egy R-34 Gtr Vspec, ebből az utóbbi az igazán disznó, ja és az összkerekes legalább! A másik meg egy AE8-os ami driftre jó igazából és nem gyorsulni, mert 160 pacinál nemigen több tuninggal sem, esetleg ha turbóztatod, vagy ha belehegesztik az MR-2-nek a blokkját. Szóval egyik sem egy szörnyeteg.

Ams 2009.12.14. 15:38:01

de még nem vettétek észre hogy esténkédt szinte nincs olyan ember ott aki nem 70-80 környékén megy..

belagezabela 2009.12.14. 15:38:03

"Az ilyen hülye kipufogós állatok miatt nem lehet aludni" Özv Cselényiné mondja a 2-ról.

NGA 2009.12.14. 15:38:04

@sreetfighter: Nekem meg 55 LE-s az autóm és mégis tudok közlekedni. Naponta 100 km-t. Na erre varjál gombot.

Kalányos Márió 2009.12.14. 15:40:34

@NGA: Ott is megadhatod, hogy nem te vezettél, hanem egy hajlékltalan. Hajtság be rajta, ha már elvállalta...

sreetfighter 2009.12.14. 15:41:31

@NGA:
De nem is vagánykodsz vele, ha eszed van.

bajnaikondom 2009.12.14. 15:41:47

@gonosztojás: Na igen. Nekem mondjuk kéne egy a majdani gyűjteményembe vasárnapi autónak, esetleg trackdayezni. De közútra tényleg nem való. Mellesleg az én fenekem alatt is volt 240 paci 12 évvel ezelőtt, és csoda, hogy nem öltem meg senkit. Természetesen összetörtem mint a répát. Azóta sem bízom az olasz gépekben és a fiatal takony boyracerekben sem. Kerülöm is mindkettőt mint a véres rongyot.

Ams 2009.12.14. 15:42:27

Na azé mondjul egy 55 LE-s autóval közlekedni ... :D ellég durva lehet:)

tboykaa 2009.12.14. 15:43:11

@sreetfighter: Remegek, mint a kocsonya...:DDD

B! 2009.12.14. 15:46:37

Az a baj, hogy a Szentmihályi úton minden este/éjszaka versenyző több páros is olyan zajt csinál az egész környékre, hogy öröm hallgatni csukott ablaknál is, pláne nyáron...

tboykaa 2009.12.14. 15:47:10

@KuKori: Jójó...nem a GTR-ekre, meg Subarukra gondoltam, hanem ilyen kályhacsőkipuffos hülyegyerekCivicekre és társai...

Múltkor állt mellettem egy GT-R35 és érdekes módon nem kilőtt, hanem méltóságteljesen elindult, gyönyörű hangja volt, ÉLMÉNY volt. Érdekes módon a tulajnak nem volt bizonyítási kényszere.

Kalányos Márió 2009.12.14. 15:47:29

@belagezabela: Keresel egy olyan ismerőst, akin nem lehet behajtani, mert nincs pénte, vagy pld. Iránban él, stb. Aláírtaod vele a nyilatkozatot, hogy ő követte el ezt a szörnyű bűnt, és máris nem téged vesznek elő!

belagezabela 2009.12.14. 15:52:21

@sbronzo: áhhá
de ez azért csalás lássuk be.
mindenesetre thx.mondjuk engem évente 1 szer elkapnak annyit még kibirok ha nem is vidáman, de kibirom. És mindig olyan barom hülye helyen hogy pont 5-6 km/h val van túllépve a mérési tartomány.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 15:53:37

@sreetfighter:
250? Nem. Képtelenség. Nincs az a szériamotor ami kibírna akkora változtatást hogy azt elérjék vele.Plusz akkora pénz hogy nem éri meg.
Sokan bedőlnek az u.n. parszttuningnak ami chip-elésből.sportlégszűrőből meg ilyen csodaszerbóvlikból áll.Nem emelnek azok még 5 lóerőt sem. De esti összejövős-köpködős szeánszokon hatalmasakat lehet hazudni velük...)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 15:55:58

@bajnaikondom: Azért az a "gyenge" GT-t is 276 lóerős és 343 Nm-t akaszt a hátsó kerékre már 3200-as fordulatszámon is :) A 6.2-es gyorsulás sem épp az átlagautók közé helyezi be, pedig nem is kicsi (4.58m) és nem is kifejezetten könnyű (1410 kg) darab :) Szóval jó ez, ráadásul elég kemény upgrade készletek kaphatóak itt hozzá.

Az AE-86 a könnyűségével szerez előnyt, még ha a motorja nem is olyan durva, mint a Skyline-é. A linkelt példánynak is van okosítása, mint a szabályozható benzinnyomás, könnyített vízpumpa, hengerenkénti leömlő, stb. Még a ráaggatott cuccokkal együtt is kevesebb, mint 950 kg :) Ha jól emlékszem arra, amit a tulaja mondott (kereskedés itt, japó belpiacos autókat importálnak), akkor valahol 170 lóerő körül van a gép, ami a papírsúllyal együtt egészen kellemes menetteljesítményeket szolgáltat :)

kukahontas 2009.12.14. 15:56:11

dízel Audit még egy 1.4-es Opel is lenyom 100-on

Kalányos Márió 2009.12.14. 15:56:37

@belagezabela: Évente 100 ezren mondták eddig is hogy közeli hozzátartozójuk vezetett. Tulajdonképpen az is csalás volt, de nem sokat számított. Automatikusan dobták a kukába a trafi felvételt! Ha Te csak ilyen kevéssel léped túl a sebességhatárt, akkor ez a lehetőség most is áll, nem kell senkit megnevezni, cska azt írni, hogy közeli hozzátartozódnál volt akkor a kocsi, akit nem kívánsz megnevezni, mert nem vagy köteles rá terhelő vallomást tenni, ugyanúgy mintha gyilkolt volna. Akkor is kitérhetsz a valommástétel elől.

Az Ódis 2009.12.14. 15:57:57

Csippeléssel talán kihoznak belőle +20 lovat, de akkor már lehet, hogy túlzok, az meg nem tök mindegy hogy a 200 ló vagy 220 nem gyorsul? :D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:00:13

@KuKori:
Mi a faxnak könnyített vízpumpa? Annak több kilós súlya van? nemá...
Talán az extra hűtőrendszer miatti megnövelt átvivő teljesítményűre gondolsz..

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.12.14. 16:01:57

@sbronzo: Egész pontosan úgy szól a kibúvó szövege, hogy én vagy az egyik közeli hozzátartozóm. Ha csak annyit mondasz, hogy közeli hozzátartozó, és mégis bebizonyítják, hogy Te voltál, (látszik a képen) megb@nak hatóság megtévesztése miatt.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:02:05

@sbronzo:
Ha nem tudott a vezető, nem nyomozgatnak a yardok.Jól megbasszák a tulajt, aztán ossza szét..
Plusz elveszik a rendszámot ha olyanabb a baj.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 16:03:50

@tboykaa: Igen, ez a korral és az érettséggel jár együtt :)

Röhej, de mifelénk a legtöbb Impreza női tulajos kocsi, jó, nem WRX-ek, de akkor is. A legtöbb huszonéves takony gyereknek (=bojrészer :D) a fent említett békalámpás Civic coupe-ja van (Fast and Furious még tart náluk...), bár csak a fele VTI, a többi meg "look-a-like" :) Népszerű még a Toyota Levin (Trueno, vagy AE-111 néven lehet megtalálni még), meg a Toyota Glanza 1.3 turbo is (Starlet).

sreetfighter 2009.12.14. 16:05:18

@gonosztojás:
Hiába erősködsz, az megvolt annyi mert sok autóval versenyeztem már és azt érzi az ember.
Az új A6-os 240Le Td nem megy úgy, mert már gyorsultam olyannal.
Az az autó KOMOLYAN meg volt bütykölve!
Én mutatok neked olyan Td Golfot, hogy állvahagy Téged.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:05:33

@newtehen:
Eztb a kiskaput-kibúvót már rég bezárták.
Ne próbáld meg, mert kemény és súlyos a retorzió...

Marcellusca 2009.12.14. 16:07:30

Én csak azt nem értem, hogyha egy Ódi meg egy Honda van a sztoriban, akkó mé' köllött a szegény Octavia motorház-fedelét összefirkálni?!

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:08:15

@sreetfighter:
hehe.. azt kétlem...
2005-ös M-5...

xcomman 2009.12.14. 16:08:40

@kukahontas: Tudom , hogy kicsit troll volt a hozzaszolasod es nem kellene reagalnom ra ,de ultel mar 3 literes dizel quattroban? :) En csak A6ban ultem, de az sok kocsit allva hagyott volna :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 16:10:59

@gonosztojás: kevesebb energiát lop el :) Eredetileg valóban a nagyobb alu hűtők miatt találták ki (megnövelt szállítási kapacitás, viszont kisebb súly és kicsit más átmérő), de sokan csak ezt veszik meg, mert olcsóbb, mint együtt mindent (ezek is fillérbaszók ám, van rokonság a magyarhoz :D) beszerezni, egyszerre.

Az USA-ból és Japánból minden cucc berendelhető, gyorsan meg is érkeznek és nem túl drágák (itteni fizetésekhez legalábbis).

Ams 2009.12.14. 16:11:48

@xcomman: hagyad ugyis neki csak 1.4-es astra-ra futja azé nem tetcik neki az audi :)

victor vacendak 2009.12.14. 16:13:01

Még mindig nem derült ki, milyen 9 éves Audi dízelből lehet 350 lovat fakasztani? Mert ez kb. nagyobb vetítésnek hangzik, mint az itt folyó neonhuszáros vita...

Normális vagyok? 2009.12.14. 16:15:28

@Marcellusca: Hogy legyen mit kérdezned, meg aztán különben is photoshop ;)

tboykaa 2009.12.14. 16:16:03

@victor vacendak: Beletették a 4.2 TDI mocit és szénnétuningolták...:DDD Max. így.

victor vacendak 2009.12.14. 16:16:47

@sreetfighter: mindig mindenki tud olyat mutatni, amivel állva hagyják a vitapartnert...:-)
Ettől még tény, hogy akármekkora dízelről van szó, ha utcai autókba szánták, akkor nem lesz abból versenyautó. Eleinte van nyoamték, aztán már csak szuszog. A koromtól meg asztmás és tudőrákos lesz a fél város...

Kalányos Márió 2009.12.14. 16:17:49

@newtehen: Ijesztgetésnek jó szöveg! a gyakorlatban nem annyira jó a felvétel, és egy közeli hozzátartozó bizony hasonlíthat is rád! Ráadásul a közeli hozzátartozó nem csak családtag! Akár a buzi barátod is közeli hozzátartozód lehet.

Egyébként, ha ennyire aggódsz még mielőtt bármit is csinálsz, el kell menni mgnézni a felvételt, hogy mi látszik rajta. Különben meg utólag is mondhatod, hogy tévedtél, nem emlékeztél ponosan, hogy az adott időben kinél is volt a kocsi. A felvétel láttán rájössz, hogy hoppá, mégis te vezettél. De hidd el, hogy a kutya nem szokott ezzel már foglallkozni. Sőt! Már ki sem küldik a levelet, ha csak kevéssel lépted túl a sebességhatárt, és nem áll meg az objektív felelősség, hanem csak a régi szerinti eljárás várható. Illetve erről már fotót sem készítenek, mert úgy van beállítva a traffipax, hogy csak az objektív felelősség kategóriába eső sebességtúllépést rögzítse...

@gonosztojás: Aki pedig azt hiszi, hogy mindenképpen az üzembentartóval fizettetik meg a büntetést, az ott téved, hogy közben volt egy Alkotmánybírósági állásfoglalás!

"Alkotmánybíróság kihúzta a szabályozás méregfogát, ugyanis az üzembentartó mögöttes helytállási kötelezettségét a taláros testület alkotmányellenesnek ítélte. Azaz megszüntette azt a szabályozást, hogy akkor is az üzembentartó fizeti a bírságot, ha a vétkes személyen azt behajtani nem lehet."

Jó olvagatást:
www.demokrata.hu/heti-hir/megbukott-az-objektiv-felelosseg

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:18:06

@victor vacendak:
Kiveszed a tűzfalat aztán belerakod az S-8 gyárilag még megtuningolt pluszváltozatát..
hehe..

bajnaikondom 2009.12.14. 16:18:20

@KuKori: Nem is mondtam, hogy szar, mert persze, hogy jó, de nem olyan, amivel egy komolyan épített dízelkályha ne lenne partiban. Ismerek, sőt a tulajdonosa vagyok olyan dízelkályhának, ami elé nem férne be sávmegszűnéskor egy ilyen. Egyébként ezek főleg driftautók, vagyis az értelmük ezeknek a driftre történő használatban van. A GTR-34 Vspec viszont kurvára beférne, sőt több autót kapnék tőle. Nem hiába nevezik Godzillának. A GTR tiszteletreméltó, a Gt-t kevésbé, de a civic meg egyáltalán nem. Nincs értelme ugyanis. Jó, tudom, van 500 lovas civic is, de annak meg mi értelme? Az erőt nem tudja rendesen letenni az útra, kanyarban túrja az orrát, hétköznapi használatra alkalmatlan, az hogy 4-ben is forgatja elöl, az nem élmény. Ha hátul hajtana, az más persze, de nem így van. Egyébként meg lehet ezt fokozni, mindenből lehet combosabbat csinálni, a rakétaautónak is megvan a maga ellenfele. Más kérdés, hogy kurvára nem utcára való az ilyen viselkedés, a sztrítrészing meg a nagyképű kivagyi szakmunkástanulós Fast and the Furious meg Need for Speedes duhccazenés neonlámpás aluszárnyas buzulás, mert GYEREKES!

sreetfighter 2009.12.14. 16:19:01

@gonosztojás:
Bocs. Nem tudtam, hogy havonta cserélgeted az autóidat.

bajnaikondom 2009.12.14. 16:19:27

@bajnaikondom: "sőt több autót kapnék tőle." azazhogy több autónyi hosszt rámverne :)

victor vacendak 2009.12.14. 16:19:44

@tboykaa: hááát, igen. De akkor meg azt nem kéne hozzátenni, hogy "kilenc éves"...

sfdrake 2009.12.14. 16:20:38

Szép poszt. Velem egyszer forditott volt 2*2 sávoson audi a6 2,5 tdi kombi mellém állt és brümögött meg nézte a kocsimat, ami egy 1,4 16V 90 lóerős B corsa. Hosszú szakasz volt meg Kecskemét kihalt már éjfél körül lámpától elindultun ka övetkezőnél mikor utolért lesett nagyot. Ha lett volna még párszáz méter simán lenyom, de hiába van neki 150 lóerő ha 1,6 tonna a kocsija míg az enyém 90 ló 900 kiló. Meg vicces amit a poszt író írt mikor valaki versenyezni akar közbe eldobja a kuplungot közbe padlógz és csikorogtatja a gumit, ha tudna gyorsan indulni nem csikorgatná meg füstölné helyben de a legtöbb hülye gyerek úgyszokta :D Elindulni se tudnak nem hogy vezetni és versenyezni akarnak mindenkivel.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:22:51

@sbronzo:
Nem üzembentartót mondtam, hanem a tulajdonost.Amúgy hasonló esetben üzembentartóként megkurjantottak egy 70-esre.
Mert a leányom elfelejtette visszajelezni időre hogy ő vezetett..

Amanitin3 2009.12.14. 16:23:33

@xcomman:

aki forgalomtól el nem zárt közúton nekiáll versenyezni, az egy fasz. pont.

Kalányos Márió 2009.12.14. 16:23:52

@newtehen: Egész pontosan így szól:
sebessegmeres.info/docs/mentolevel.doc

Több info:
sebessegmeres.info/prevention.php?show=121

Egyébként objektív felelősségnél is érdemes közeli hozzátartozós dumát ejteni, ha kérdezik, és nincs konkrét hajléktalan aki elvállalná, mert ha tagadod, hogy te vezettél, de nem is jelölsz meg mást, akkor "csak" a pénzbüntetést szabják ki az üzembentartónak! Büntetőpontok, meg egyéb dolog, pld. jogosítvány elvétel! Az már nem!

Remélem jól szétofoltam ezt a posztot! :D

Kalányos Márió 2009.12.14. 16:25:19

@gonosztojás: Ezt nem tudom honnan szeded... A tulajdonosnak semmi köze az egészhez!

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:25:47

@sreetfighter:
nem havonta, átlag öt évente, de ennek most alig egy hónapja jött el az ideje, mert ellenállhatalan és egyszeri ajánlatot tett az eladására az előző tulaja, aki nem mellékesen jó barátom.:))))

Kalányos Márió 2009.12.14. 16:27:53

@Marcellusca: Lacaca firkálta össze! Persze Ő megteheti, mert rendőr a spanja... :D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:28:31

@sbronzo:
olvasd már el az érvényes jogszabályokat...a letagadom és félrebeszélek már több mint egy éve kb. nem működik.Ha nem mondod meg szíved joga, de jól nyakonbasszák a tulajt vagy a bejelentett üzemben tartót.Mint engem is.

sreetfighter 2009.12.14. 16:31:50

@gonosztojás:
Használd egészséggel, de vigyázz is vele, mert 500Le nem vicc.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:32:09

@victor vacendak:
Az igaz.. Akkor a 4.2-es D8-asét. Jól megcsippelve és miegyéb.Persze a kellő felmatricázás az elengedhetetlen...:))))

autosave 2009.12.14. 16:32:21

a posthoz hozzáfűzném: sokkal viccesebb tud lenni, amikor az ember zöldre sem indul el hasonló esetben... várni kell pár másodpercet a másik meg elindul mint az őrült :D

(igen, utána lenne szép még visszaelőzni a következő lámpáig, de nem így értettem :D)

Kalányos Márió 2009.12.14. 16:33:15

@gonosztojás: Olvasd már el Te amit linkeltem!
Neked mégegyszer külön:
www.demokrata.hu/heti-hir/megbukott-az-objektiv-felelosseg

"Alkotmánybíróság kihúzta a szabályozás méregfogát, ugyanis az üzembentartó mögöttes helytállási kötelezettségét a taláros testület alkotmányellenesnek ítélte. Azaz megszüntette azt a szabályozást, hogy akkor is az üzembentartó fizeti a bírságot, ha a vétkes személyen azt behajtani nem lehet."

És azt is vedd figylemebe, hogy az objektíves baromság csak nagy sebességtúllépésnél lép be! A kisebbekre ugyanúgy működik a hozzátartozós duma. Nem akarom többet ismételni magam, vagy megértetted, vagy nem. Remélem a többségnek segítettem! ;)

victor vacendak 2009.12.14. 16:35:30

@gonosztojás: tboykaa is ezt tippelte. De akkor minek vetíteni, hogy 9 éves. Számomra a posztolós sem kóser.

belagezabela 2009.12.14. 16:35:58

könnyített vízpumpa muhahaha
és sebességnövelő mislen matrica a lökhárítóra, meg alumínium hamutálca.

dzson 2009.12.14. 16:37:12

Egyik kopó másik eb.

autosave 2009.12.14. 16:37:30

@belagezabela: de a legfőbb, amivel kezdeni lehet: öntapadós matrica a tankoló kisajtóra (vagy mi a neve...) :D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:37:58

@sreetfighter:
Ne pirongass, csak 400. De a nyomaték az 500.
De őszintén megmondva nem nagyon szeretném megtartani, mert mi a francot kezdjek vele.Egyszerű biznisz van a dolog mögöt, magyarul segítettem valakinek amikor megszorult, de én sem járok rosszul ha eladom.Már van jelentkező.
Maradok a "mezei" 5-ösnél.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:39:49

Aztakuvva, mennyi tuningmester van itt...:)

belagezabela 2009.12.14. 16:40:56

@sbronzo: Akkor most újra jó a mentő levél?

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:42:55

@sbronzo:
Ja. Viszont akkor viszik a rendszámot min. 2 hónapra.Baszhatod. Egy valag pénz amíg újra üzembe helyezed.
A bünti nekem üzembentartóként mondjuk 50 helyett 92-ért jött.

victor vacendak 2009.12.14. 16:43:14

@GERI87: Ezek közül egyik sem gyorshajtó, szar a reklám. Engem a gyorshajtóknál jobban irritál a 90-es megengedett helyett 75-tel szöszmötölő idióta, aki feltartja a sort, és elég balesetveszélyes is.

victor vacendak 2009.12.14. 16:45:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Aki játszott már a Need For Speed valamelyik újabb részével, az már kvalifikált tuning mester :-)

2009.12.14. 16:47:20

Én is mentem már bele a játékbakihalt úton,mikor tudtam hogy győzök. :)
Alapvetően utálom a streetracereket,főleg akik városban keménykednek.

Szegény béka lámpás Civic,egyik kedvenc autóm,de manapság nem lehet találni olyat ami nincs szarrá "tuningolva",meg széthajtva.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:47:51

@victor vacendak: Hát ja. Csak az a gond, hogy itt a legtöbben max. ott vezettek autót :)

Marcellusca 2009.12.14. 16:48:55

@sbronzo: Ó, hát, persze! :)
Gondolhattam volna. :D

Szerintem Ő vót a zódis is. :)))
Meg a hondás is. :D

xcomman 2009.12.14. 16:49:04

@Amanitin3: a 70 km/h hihetetlen elereset nem neveznem versenyzesnek :) A versenyzes az amikor kilincsel elore mesz az egyenesben is 200al ^^ Mind1 en meg nem fogadtam el kihivast, nem is fogok :P

Buntetesnel meg nem erdekli a rendoroket, hogy ki vezette a kocsit, ha nem mondod el teged raknak meg, ha kulfoldi rokon "vezette" a kocsit akkor nem tudom mi a helyzet.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:49:47

@victor vacendak:
Á..itt komoly tuning dolgokról nincs szó...
csak a "neonfény-olajoslégszűrős-ablakfóli-lehegesztett rendszámtámblahelyhátul-os" újpalota-csepel kategóriásról..:)))DD

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 16:53:12

@gonosztojás: De, de. Ezek a legkomolyabb tuning cuccok :))) Pl. minden egyes matrica plusz 200 lóerő :)))

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 16:59:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Na ja, meg kell adni a módját hogy tiszteljenek este a Pólus center parkolójában..:)))
Nemrég találkoztam egy Suzuki "sport"-tal, amin hátul négy kályhacső kipufogó volt..
Csodálatomat fejeztem ki a huszonéves csákónak a min. 8 hengeres motorhoz, de gyorsan eloldalgott a barinővel együtt. Nem akarta meghallani hogy kétszer is kértem , mutassa meg a motort mert olyant még nem láttam..:))

xcomman 2009.12.14. 17:02:15

A szinre fujt fekek es a forditott baseball sapka ?:) Esetleg a ple vodor hatul?:) Melyik hany loerot dob?:)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.12.14. 17:05:04

Kerem, az Audinak ott van a V8 3.3 TDI-je, amit az A8ba raktak. Abbol siman kihozhato a 350Le.
Amugy meg meg az Audis a kiraly. A legnagyobb es legarogansabb soforok a pocskoszorzu autokkal jarnak. Fabia, Swift, 206-os Pug es tarsai. Soha senki mas nem villog, csak ezek.

Joey AK 2009.12.14. 17:07:01

Nem tesz szimpatikussá, hogy csökkenteni próbálod a saját szereped. Belementél egy hülye játékba egy hülye emberrel, ez van, nem kell igazságot tenni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 17:07:03

@gonosztojás: LOL :)))
Érdekes, hogy olyan motorokat, amelyek valóban erősek, nem tuningolnak. Biztos nem érdemes :)))

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:07:29

@xcomman:
Bahh..
Egyik sem tud annyit mint egy SPARCO és egy BBS matrica kerékjárat mögött..
Talán még egy BREMBO matrica is kell, leplezni a XIII. kerületben Lajos bácsi által ragasztott fékbetét mivoltát..

imittto 2009.12.14. 17:08:13

@bajnaikondom: "Ugyanígy a kopasz kigyúrt /bár magam is ilyen vagyok/ kidobófazonokat is gyűlölöm a német bálnákban. Hogyismondjam, nem egyezik az értékrendem ezekkel az emberekkel. Mindkét típus roppant idegesítően közlekedik, mindkettő tol lefelé, túr a seggedben, pályán villog, indexet nem ismer, csúnyán átnéz stb"

Sztereotípia. Véletlenül nagy német bálnával járok, mindenhol indexelek. Direkt figyelem mostanában pl. forgalmas körforgalmaknál, Fabia, Punto, Octavia stb. vezetők nagy része nem indexel kifelé, csak azt nem veszed észre. Ha 1 BMW-s nem indexel az megragad benned, mert az ugye büdösparaszt. Megjegyzem - írtam már - mióta az E38 megvan kizárólag új Passatok/Jetták akarnak mindenáron letolni...

victor vacendak 2009.12.14. 17:09:26

@gonosztojás: mifelénk meg minden Audi S (akkor is, ha dízel), minden BMW M, akkor is ha nem, sőt a legkirályabb eddig, a Pheaton 3.0 tdi, amire a gazdája rásercintett egy W12-es jelet. Ja, nem is, van egy Touareg dízelünk is, ráadásul az R5-ösből, amire csak így egyszerűen V12-t barkácsolt a tulaj (ilyen nincs is, ezért ez a nap hülyéje-díj nyertese nálam), öntapis műanyag betűkből, na betűközzel. :-D

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:13:25

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Persze.És mit ér a lóerő a megfelelő nyomaték nélkül.De azt is meg lehet baszni ha csak 4000-en adja le..Illetve el lehet úgy baszni hogy csak 4000-en adja le..:))))

victor vacendak 2009.12.14. 17:13:52

@M@tek@: ja, az USA-ban volt ilyen. De európában nem. Persze ez manapság már nem probléma...224 lovas volt, abból 350-et nem igen hozol ki, csak ha szétvágod a motort.

belagezabela 2009.12.14. 17:14:46

@M@tek@: Te csak szimplán ódizol mi?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.12.14. 17:16:21

@gonosztojás: Ja, szóval ezért kell túrázni az 1.0-ás motorokat? Merthogy akkor 2-300 lóerősek? Ezt se tudtam :)))

belagezabela 2009.12.14. 17:16:48

Na mostmár jöhet egy gyusány vagy ovi benyögés.

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:21:54

@belagezabela:
Tényleg..
És még egy jóízű zsidózás sem volt..:))
Mivé lesz ez a világ...

Bambano 2009.12.14. 17:23:33

két szólás jutott eszembe:
1. zsák a foltját
2. bagoly mondja verébnek, nagyfejű

bajnaikondom 2009.12.14. 17:33:37

@imittto: Persze, és mennyire igaz sztereotípia! Én nagyon örülök neked, hogy indexelsz és németbálna tulaj vagy. 1%-nyi kivétel. A többségnél gyárilag nincs indexkar beszerelve és a kresz alóli teljes mentesítés vonatkozik rájuk a gyárak és az államok közötti speciális bilaterális szerződésekből kifolyólag. :))Láttál te már bölényaudi Q7-es tulajt indexelni? :))) Naugye. :))) Bocsánat, a vészvillogót azt ismerik a szoli előtt a körúton a szélső sávban.
A kisautók bunkózásait sem szívlelem, pedig figyelnem sem kell, minden nap az arcomba tolják a "különb vagyok, mint te és leszarlak" stílusú közlekedést.

belagezabela 2009.12.14. 17:40:52

biciklisek se voltak még
a tundra anyukat

Kalányos Márió 2009.12.14. 17:42:31

@belagezabela: A mentőlevé továbra is jó, DE csak kis sebesség túllépésnél lehet vele mindent megúszni! Ami már az objektív felelősség alá esik, ott csak a büntetőpontot, meg jogsielvételt lehet megúszni a mentőlevéllel, a pénzbüntit nem!

Az objektívnél újabban úgy lehet megúszni csak a pénzbüntit, ha olyan valaki vállalja el helyetted, akin nem tudják behajtani. Ez is csak mostanában jött képbe, amióta az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek minősítette, hogy akkor is fizettetni akart az üzembentartóval az állam, ha valaki más vezetett, elismerte, de nem tudott fizetni.

Ezt az alkotmánybírósági határozatot nem verte nagy dobra a sajtó, de ennek ellenére létezik!!!

Nem akarom negyedszerre is leírni ugyanezt, remélem már érti mindenki...

Ja, és értelemszerűen ez a sok minden csak akkor lényeges, ha nem állítanak meg azonnal az úszélén a büntiért, hanem csak utólag jönnek a levelek valami felvétel alapján!!!

2009.12.14. 17:47:44

350 lovas 9 eves dizel audi?
Azmilyen?

gonosztojás (törölt) 2009.12.14. 17:54:17

@ruskyy:
Pónilovas na..ne kötekedj..
Abból is az 50 centis shetlandi minipóni..:)))

Normális vagyok? 2009.12.14. 17:56:46

@sbronzo: Én még nem értem, de nehogy leírd mégegyszer :D
Olvasson vissza aki nem érti, én is ezt teszem.

t.o.d. 2009.12.14. 17:58:33

@tboykaa: jaja. gáz az életem. mindent, amit elértem, magamnak köszönhetek, anya-apa nem tudott segíteni semmiben. ezzel együtt boldog vagyok és kiegyensúlyozott. és tudod 22 évesen éppen elvégeztem az iskolát, és senki sem adott volna nekem hitelt egy kilencéves 350 lóerős audira, meg nem is lett volna pénzem tankolni, vagy ha igen, valszeg még most is azt tankolnám, csak közben már 19 éves lenne.

de világosíts fel: 22 éves korra hogy lehet valakinek saját erejéből ennyi pénze? tudod, csak ha véletlenül újrakezdhetném, hogy csináljam. taníts kérlek!

nincs azzal baj, ha a szülők segítenek a csemetének, én is megteszem, ha módomban áll majd. de az biztos, hogy nem kap pénzt a hülyegyerek vényócas audira.

killermoney 2009.12.14. 17:59:41

@pasman: igen a lúzerek zöldre váltásnál próbálnak gyorsulni pedig sárgára váltásnál kell és be kell érni a zöldet az már művészet XD Na nem mintha szoktam volna ilyet csak mesélték hozzáértők :D

killermoney 2009.12.14. 18:01:11

A poszthoz meg ha már egyszer felvetted a kesztyűt miért nem csináltad rendesen vagy akkor inkább ne is mentél volna bele.

Szendwich 2009.12.14. 18:31:59

Az ilyen habzó szájú barmok csinálják azt is, hogy a belsőben gurulnak a megengedett sebesség határ alatt jóval, látszólag ok nélkül. Majd amikor valaki mögéjük ér, akkor 1) kisorolnak jobbra és hussssssss; 2) ki se sorolnak csak tovább a belsőben hussssss.
Ezt már csak azzal tudják tetőzni, amikor a piros lámpánál úgy indulnak el, hogy a tej megalszik a szájukban.

a nevem nick 2009.12.14. 18:51:18

@sbronzo: el kéne azt jogszabályt mégegyszer olvasni... A követelés visszaszáll az üzemben tartóra.

prérikutya 2009.12.14. 18:52:07

"Hozzáteszem, hogy én is Audival közlekedem (egy gondosan átalakított, kb 350 LE, dizel, kombi szörnyeteggel)"

Azt azért áruld már el, hová kell neked ebben az országban 350 lóerő?

Mert, ha nem rángatod az autót, akkor szerintem 110 is bőven elég lenne. Az átalakítást meg gondolom nem a környezet védelme érdekében csináltattad.... És gondolom nem is kevés pénzedbe került.:-)

Kalányos Márió 2009.12.14. 18:54:22

@a nevem nick:

www.demokrata.hu/heti-hir/megbukott-az-objektiv-felelosseg

"Alkotmánybíróság kihúzta a szabályozás méregfogát, ugyanis az üzembentartó mögöttes helytállási kötelezettségét a taláros testület alkotmányellenesnek ítélte. Azaz megszüntette azt a szabályozást, hogy akkor is az üzembentartó fizeti a bírságot, ha a vétkes személyen azt behajtani nem lehet."

Accordion 2009.12.14. 18:56:08

@kukatr:
Néháyn szófordulatból arra gondolok, hogy ez egy nem teljesen amatőr, de nem teljesen profi újságíró tollából származik. Hiszen a kattintás számít mindenek felett.

Olyasmi érzésem van, mint a hiperőszinte népítélet valamelyik gondosan megválogatott jelzőkkel operáló, és tudatosan helyesírási hibákkal írt „poszt”-jait olvasgatnám.

Igazam van, kedves bloggazda? ;)

Boleslav_ 2009.12.14. 19:00:19

Minek egy 350 lóerős óudi a mindennapokra, ha amúgy törvénytisztelő állapolgárként vezetsz. Arra bőven elég egy egyliteres nemmondommi is...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.12.14. 19:04:22

naszóval 66-tól van feljelentés 50-es korlát esetén. 50-65 között a rendőr helyszíni bírságot szab ki 5 és 30 ezer között. ennek mértéke a rendőr kedvétől függ, meg az autós viselkedésétől, esetleg a körülményektől.

ismerek olyat aki városban 65-tel 5000-res csekket kapott csak. egy kismotorost előzött hogy ne kelljen beállnia mögéje 30-cal a szembejövők miatt, ezért kicsit rálépett a gázra, majd az előzés után vissza 50-re. az előzéskor 65 volt a max, akkor mérték be.

victor vacendak 2009.12.14. 19:30:17

@Boleslav_: az egyliterres meg előzni nem fogsz tudni (ön és közveszélyes idióták próbálnak csak ilyennel előzni), arról nem is beszélve, hogy egy egyliteres a hegyre sem megy fel, és bazi sokat fogyaszt. Törvényt tisztelni lehet ZR1-est vezetve is. Az nem lóerőfüggő.

@prérikutya: a környezet védelemére bármilyen dízel rosszindulatúan hat. Tök mindegy, hogy hány lóerős.

prérikutya 2009.12.14. 19:34:26

@victor vacendak: Kis dízel kis szennyezés, nagy dízel nagy szennyezés.

Azért van különbség egy 1.4 es meg egy 3.3-as között jócskán....

Unknownsoldier 2009.12.14. 19:40:41

"- Tudod mi a különbség a jobb f@sz meg a balf@sz között?
- ?????
- Mind a kettő feláll, de a balfasz az hozzá is szól!"

victor vacendak 2009.12.14. 19:48:53

@prérikutya: de ettől még szennyezés (összevetve a benzinesekkel). Könnyű mindent a CO2-re fogni, mikor nem az öli az embert, a fákat, okozza a szmogot...

sirgabi 2009.12.14. 20:46:43

Hali!

Hölgyeim és Uraim! Látom érdekes vitát váltottam ki itten... hehe! Akkor leszögezek pár dolgot!

1. Saját magam kerestem meg a pénzt a kocsimra!!! Sem hitel, sem haveri kölcsön nem volt! A szüleim csupán a lakásba segítettek be...
2. A kocsiban valós 160e km van... És hogy honnan tudom? Hogy Mo-i az autó, méghozzá a nagybátyám vette anno 0km-esen, a felesége használta, majd én megvettem! A motorban az építés óta kb 20e km van. Eredetileg egy 2.5 v6 TDI, ami 163 LE tudott. Amugy valóban füstöl, cserébe városban ekkora teljesítménnyel is 6-7 L a fogyasztás :D (ha nem huzatom). Nem volt egyszerű az átalakítás, de volt időm, és energiám, és egy hatalmas autóbuzi szerelőm.
3. Nem haverok húzták fel... két, dízeltuningra szakosodott mester készítette. Mivel még pár évig használnám, ezért nem szerettem volna hamar kicsinálni. De majd az idő eldönti, kinek van igaza.
4. Városban tényleg nem száguldozok. Éjszakánként (kb 11-4h közt) nagyon ritkán. Nappal sosem. És ha ülnek mellettem akkor meg pláne nem...
5. Miért kellett ez nekem? Olykor kijárok Debrecenbe, Bécsbe, v Berlinbe. Oda kényelmesen lehet kimenni ekkora autóval.
6. Nem akarok olyan lenni, mint akik 1-2 éves audival járnak. Persze elfogadnék egy A6-ost, v egy A8-ast, de nem ez vonz. Jóval kisebb koromban szerettem bele, kifejezetten ebbe az autóba, így inkább ez szerelem. Ha jól tudom, autófília ez a "betegség". :)

Remélem minden kérdésben tudtam választ adni. Aki pedig képet szeretne... küldhetek :D:D

Gábor

esef 2009.12.14. 21:08:24

@gonosztojás:
Nekem a régi swiften Brembo fékek voltak (tárcsa is, betét is), arra kaptam a legnagyobb kedvezményt, ár/érték arányban ez volt a legjobb. Lett volna valami Ferodo meg Textar márkájú is, majdnem annyiért. Számlával. Úgyhogy óvatosan azzal a matricázással, lehet, hogy egy matrica nélküli kocsi is tartogathat meglepetést!

j311 2009.12.14. 21:12:19

Az első nagy hibát akkor követte el a posztoló, amikor leállt versenyezni a hülyegyerekkel.
A második nagy hibát, aminek a büntető fékezgetést is köszönheti, amikor másodjára is legyorsulta, majd beállt 90-es tempóra.
Mindkét esetben hagyni kellett volna hagy menjen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.14. 21:15:01

@bajnaikondom: Van benne valami. A tuningot én is csak a jó ízlés (!) és a használhatóság keretein belül kedvelem. Ebbe a vasalódeszka szárny, az ónill matrica és a koppánykipuff-nelásskirács-ledes cápauszony kombó nem fér bele :)

Ellenben egy szép szett lámpa (nem éndzsöl ájz, meg ódi-like, hanem sima kristály-átlátszó elöl és indexnek, hátul átlátszó és piros), meg egy ízléses kerék garnitúra (nem szigszalag vastagságú gumival) elegendő is. Esetleg némi feliratlevakarás, színrefújás itt-ott.

A GTR Z-tune pedig egy vadállat lehet, bár közútra tökéletesen feleslegesnek tűnik :)

nissanskyline.6te.net/GTRZtune.htm

2009.12.14. 21:15:08

@sirgabi: Hmmm... Egy képet elfogadnék. ;)

MrZed001 2009.12.14. 21:30:57

Töprengtem rajta, hogy miért van ez az állandó legyorsulási őrület (mert velem is rendesen próbálkoznak, pedig kicsit kevesebb mint 200 lovas, szolid, öreg, gyári állapotú, nem agyontucsingolt vasam van) ... asszem rájöttem:
NINCS LEGÁLIS ÓCSÓ gyorsulási pálya Budapest környékén.
(Van a ugyan a tököli pálya, de az talán füves)

Nem éri meg senkinek építeni az M0 közelébe egy 2 km hosszú és 15m széles betoncsíkot pár kiszolgáló épülettel?

2009.12.14. 21:31:30

@sirgabi: johet a kep + info az atalakitasrol. Carstyling-on fentvan a gep?

Szendwich 2009.12.14. 21:32:22

@sirgabi: 2.5 V6? Hmmm... Sor5 kellett volna ;)

2009.12.14. 21:35:49

@sirgabi: a 6-7 literes varosi fogyasztast meg hagyjuk mar :D

imittto 2009.12.14. 21:42:06

@MrZed001: Nem éri meg. Ha 5 forintot kérsz érte már nem kell, az utca ingyen van. Meg az tökös dolog. Meg ott mindenki látja.

sirgabi 2009.12.14. 21:45:51

Hy!

Sor 5 volt elötte (egy 100as audi), de abban már kb 500e km volt.
Najo, a 6-7L városban túlzás. nagyjából 8L a városban. A pályán megy a 6-7, ha szabályosan közlekedsz. :)
Nincs fenn carstylingon, de ha adtok vmi kontaktot, amint a hét második felében hazamegyek, fotózok nektek... :)
Amugy az én autóm, kívülről totál gyári... még a 2.5 TDI felirat is kinn maradt! :)

üdv.

sirgabi 2009.12.14. 21:48:53

:D:D
Látom megtaláltátok... Édesapám kocsiját! Nem ez az. Ez sor5, valós 140LE TDI! :) De már nincs meg... :(:(

indapass90210 2009.12.14. 22:06:26

faszok vagytok mind... nem jöttetek rá, hogy elgépelte a lóerőt? Lófütyit 350 lóerő... megvan az 530 is!!!!

MrZed001 2009.12.14. 22:09:38

@imittto:
"Nem éri meg. Ha 5 forintot kérsz érte már nem kell, az utca ingyen van"
Van majd minden autó típushoz klub ... nekik is éppen az a gondjuk, hogy nem tudnak hova gyorsulásos talit szervezni.
Szerintem a sok turbóbuzukis is lehiggadna, ha ki tudná próbálni a kocsiját saját típusa, meg más típusok ellen is.

2009.12.14. 22:29:37

@sirgabi: Küldtem egy majdnem üres mailt,ahol meg tudod lesni a zímél címem. ;)

miako74 2009.12.14. 23:19:51

"Én nem akartam versenyezni", "arra mentem hazafelé". Tehát a posztoló ismerte az útszakaszt és vélhetően a lámpák váltási rendjét is. Nem akart versenyezni egész addig míg ne jött az egyenes, egylámpás szakasz. Láss csodát, pont ott fogyott el a türelem és ment fel a pumpa. Akkor érezte a késztetést, hogy igenis meg kell zabolázni az ilyen felfuvalkodott, agresszív autósokat.
Ugyan már!! Na neeee!!! Ezt még ő sem gondolja komolyan!

dekás dezső 2009.12.15. 08:54:15

jó egészséget és sok sikert kívánunk a fiúkkal a 350 lóerős 9 éves dízelkombidhoz, komám;)

tboykaa 2009.12.15. 09:35:54

@gonosztojás: Most nem kötözködésképpen, de egy 2005-ös M5 507LE és 520nm. Szal sántít ez a történet is...

tboykaa 2009.12.15. 09:49:33

@sirgabi: Megmondom ősztintén, nem gondoltam volna, hogy egy 2.5 V6 TDI-ből ki lehet hozni 350LE-t. De, ha mondod...elhiszem. Kicsit azért kételkedem, mert a 2.5-ös TDI motorok nagyon rossz konstrukciójúak voltak, széthullottak gyorsan, sok gond volt velük na. Az atombiztos 1.9-es TDI-ket(110LE) viszont nagy coolerrel, speckó porlasztócsúcsokkal, jól megírt chippel, stb., fel lehetett küldeni 210-220LE környékére gond nélkül, füst nélkül. Ja és az autó 5.3-at fogyasztott! Gondolom tovább is lehetne húzni, de akkor okádná a füstöt mint állat.

sirgabi 2009.12.15. 10:12:51

Hy!

Nah ugy látom még mindig sok a hitetlen ember. Megértem, de konkréten nem érdekel. Vmiért nekem az jön le, h vannak olyan emberek (itt is), akik nehezen hiszeik v fogadják el, hogy vki, 22 évesen eltervezett vmit, és azt meg is csinálta.
Talán igazatok van, h lehet fél éven belül meghal a kocsim... lehet.
De elmondatom, sokakkal ellentétben akik még most is kényszerautókat vesznek, h nekem van/volt egy olyan autóm amiben élvezet ülni, vezetni...

Tudom h én is hibás vok a történetben, de gondoltam megosztom veletek, mivel ugy gondolom h nem tartozom a töketlen városi rallisok közé...

üdv mindenkinek

sirgabi 2009.12.15. 10:19:04

@tboykaa: tudom, mondták már, de mikor autót vettem, a későbbi tuning is szempont volt. De egyfelől, ebbe az autóba szerelmes voltakm még joval fiatalabb koromban, másfelől nem találtam jó állapotú, valós kb 200e km körüli, jó állapotú 1.9 es autót. Ez a kocsi meg már a családban volt, ismertem, így emellett döntöttem.
Azt mondták, ebből a motorból nagyjából ez a csúcs anélkül h pár száz km után kuka lenne. Persze ebből is ki lehetne hozni, hozzáértők szerint kb 600 LE-t is, de akkor 1-2 hónap alatt vége lenne.

tboykaa 2009.12.15. 10:45:49

@sirgabi: Akkor nem a 4.2 TDI van benne...:DDD
Egyébként ne foglalkozz a sok iriggyel, aki feszít az 1.2-es 90% hitelre vett Thaliájában.
Engem is maga a sztori foglalkoztat és nem az, hogy ki, hány évesen vette az autóját. (Nem személyesen, de közvetve ismerek olyat, aki 25 évesen saját erőből vette élete első Ferrariját, persze nem ez a jellemző, csak megjegyeztem)Szal van, aki ezen lovagol, mert max. ez jut neki... És én ki merem mondani, jól tetted, hogy elkented a száját vti-s majomnak.

Bobby Baccala 2009.12.15. 10:55:25

@sirgabi:

simán hihető a 350 le. az 1,9es is elég jól tuningolható.
egy haverom golf II-be rakott 2,0 tdi-t :) asszem az is fel lett húzva 200 körüli értékre..és 900 kg :D. ja és kívülről tök gyári.

tboykaa 2009.12.15. 11:16:05

@Bobby Baccala: Nem KFC-xxx a rendszáma? Egyszer összeakadtam a pályán egy TDI 2-es Golf-al...hát, jól megizzasztott...:D

2009.12.15. 14:00:38

@sirgabi: oke, de akkor konkretan miket is csereltetek, es alakitottatok at az auton? kamu szaga van igy ennek...

PepeXVI 2009.12.15. 15:55:11

:))) Mondok egy taktikát:

Nyírpalota utcánál kilősz, de szigorúan csak 65-70-ig, és azt tartod. Ha így teszel, az Asia előtti lámpa 2 méterrel az orrod előtt fog zöldre váltani, és ha valami gyökér ennél nagyobbat rajtol a Nyírpalotánál, tök mind1, mert az Asia lámpánál te fogsz elmenni. Ennyi. És még szabályos is voltál.

Nem minden az erő, taktikával is lehet operálni, csak ösmerni kell a várost :P

egy motoros

sreetfighter 2009.12.15. 16:02:42

@PepeXVI:
Csak egy a baj, hogy ez nem a taktikáról szól, hanem arról, hogy ki a gyorsabb!
Egy hülye ladás is a lámpaváltásokra hivatkozott már tegnap, ha jól emlékszem.
Ki nem szarja le a lámpát.

tboykaa 2009.12.15. 17:16:47

@sreetfighter:
Sztem meg tök be lehet égetni az ellenfelet így. Nemrég a Hungárián magam mellé kaptam egy Lexus RX450h-t, kb. hajnal 2-kor. Átvigyorgott, majd a pirosnál kilőtt, mint állat, elhúzott. Én szép komótosan elindultam, és tartottam a tempót 60-70-en, mire a következő piroshoz értem megláttam a vigyorgó fejét, majd rájött, hogy ő állt, én meg elmentem mellette, akkor már nem vigyorgott. Megint elhúzott mellettem, de nem tanult az esetből, mert még két pirosnál is eljátszotta ugyanezt és mindig elmentem mellette. Aztán egyszer engem is megfogott a lámpa, ismét mellém ért, de akkor már az emberünk feje füstölt, a barátaim meg röhögtek rajta. Gondoltam megadom neki a kegyelemdöfést. Sárga majd zöld. Emberünk jó 3 autót kapott. Hirtelen le kellett kanyarodnia jobbra... Tudom. Szálguldozó állat vagyok...:)

sreetfighter 2009.12.15. 18:30:16

@tboykaa:
Kiváncsi lennék neked milyen autód van, hogy Te mindenkit legyorsulsz?
Azzal nem égetsz be senkit, hogy a zöldnél állva hagynak, aztán a másik lámpánál éred utol.
Engem nem tudnál beégetni, mert ha nem nyomod én sem nyomom, ennyi.
Velem sokszor kekeckednek, mert normál polgári autóm van, aztán jön a döbbenet.

tboykaa 2009.12.15. 20:41:49

@sreetfighter: Mivel mostanában kicsit feledékeny vagyok, végigolvastam a hozzászólásaim, de nekem azokból nem az jött le, hogy le, hogy mindenkit lenyomok. Így vagy nem tudod értelmezni a mondanivalómat vagy nem akarod. Hogy milyen autóm van az sztem itt nem fontos, maradjunk annyiban, hogy egy VTI nem partner nekem (tudom, hogy +10LE egy "nídforszpíd szárny", de akkor sem:)), viszont azt is tudom, hogy egy M5-nek meg én nem vagyok partner. Autób.zi lévén picit képben vagyok az autók többségével. Veled ellentétben nem keresem az utcai szitukat, viszont azt is elismerem hogy néha (nagyon néha) jól esik kiengedni a gőzt.

sreetfighter 2009.12.15. 21:09:59

@tboykaa:
"néha jól esik egy ilyen menő-manónak letörni az arcát"
"Gondoltam megadom neki a kegyelemdöfést. Sárga majd zöld. Emberünk jó 3 autót kapott. Hirtelen le kellett kanyarodnia jobbra... Tudom. Szálguldozó állat vagyok...:)"
Ezekből következtettem, bár lehet, hogy rosszul.
Nekem a "rizsrakéta" megfogalmazás nem tetszik
mert igaz, hogy sok hülye vezeti ezeket az autókat, de az áruk teljesítményük és megbízhatóságuk valószínüleg veri a tiédet.
Gondolom, nem japán autód van, ezért beszélsz így. Mivel még célzást sem tettél ezért, nem akarom minősíteni, de nagyon el vagy telve vele.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.12.15. 21:20:12

@sreetfighter: Az ember előbb utóbb rájön, hogy teljesen mindegy, német avagy japó. :)

Egyik így jó, a másik meg úgy. (nem F-astra 1.4-ekről beszélünk persze :D)

sreetfighter 2009.12.15. 21:24:22

@KuKori:
Nem igaz, mert a németek rosszabbak és sokkal drágábbak.

tboykaa 2009.12.15. 22:06:13

@sreetfighter: benne van a NÉHA. És igen, általában nem vesztek, mert fel tudom mérni a másik autó képességeit. Épp EZÉRT nem vagyok eltelve az autómtól, mert tisztában vagyok a korlátaival. És igen, német technika, de nem BMW. Ja és semmi bajom a japán autókkal, régen nagy álmom volt egy Subaru WRX STI, megvenni talán megtudtam volna, de üzemeltetni már nem volt rá pénzem. És igen: utálom a hülyegyerekCiviceket, kányhacsővel és "nídforspíd szárnnyal". Tudom, Téged ez zavar, de nem fog változni az álláspontom. De nagyon elkanyarodtunk a posttól.

tboykaa 2009.12.15. 22:50:39

@sreetfighter: Már rég nem igaz a japán megbízhatóság. Régen igaz volt. Most már semmivel nem megbízhatóbbak, mint akármi más. Különben meg sztem sok ember sz@rik az autójára, azért hullik szét alatta. Egy rendszeresen szervizelt, karbantartott autó, nagy valószínűséggel sokkal kisebb eséllyel fog meghibásodni, mint az, amit elhanyagolnak. Főleg a többedik tulajnál jön ez elő.

sreetfighter 2009.12.15. 23:02:05

@tboykaa:
Én az élményért és nem a győzelemért szoktam gyorsulgatni és "száguldozni". Csak a többiek szokták úgy venni, hogy na nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát.
Multkor egy öregurat hoztam ki a sodrából, mert kivágott elém, és nem tudott úgy elhúzni a 740 D 7-es BMW-jével ahogy ő azt elképzelte.
A lámpánál meg elkezdett gyorsulgatni!!!
De ha kérdezik akkor ő soha.
A japán autókról meg annyit, hogy elfogult vagyok, mert nekem csak az volt. Mindegyikkel 100000Km felett mentem hiba nélkül, és ami nekem fontos, hogy leautóztam velük a kétszer annyiba kerülő "presztizs" márkákat.

tboykaa 2009.12.15. 23:29:11

Értelek. Vagyis nem, mert teljesen más az alapvető gondolkodásmódunk, de ettől kerek a világ.

BMoRw · http://roadwalkers.blog.hu/ 2009.12.16. 11:05:03

@M@tek@: "Fabia, Swift, 206-os Pug es tarsai. Soha senki mas nem villog, csak ezek."

Na ja. Az Audisok, BMW-sek and so on akkor sem villognak ha kellene. Értsd: irányjelzés. És folytathatnám.

imittto 2009.12.16. 16:14:54

@BlogMentor of Roadwalkers: leírtam fentebb, meg megismétlem: a nem indexelés nem típusfüggő. Ma az előttem haladó Octavia és az előtte levő Mondeo egyike sem indexelt sehol, egyszer sem. Én meg a 730i-vel mindenhol. Csak a BMW-t észreveszed ha nem indexel, mert az ugye büdösparaszt, jó sokáig meg is marad a fejedben, a skodát/suzukit/fordot elfelejted hamar, vagy fel se tűnik. Ha lesz egy kis időm kiülök számolni valami forgalmas helyre és közzéteszem.

sreetfighter 2009.12.16. 18:18:54

@tboykaa:
Ok. Ebben megállapodhatunk.
És biztos lehetsz benne, ha estleg lehagysz egyszer sportszerüen fogom viselni.
További jó autózást!

Szögi András 2009.12.17. 13:49:48

off: "gondosan tuningolt 350 LE", Csak előzésnél szoktam kihasználni, városban 50-60-70.

Persze.

Alex3000 2009.12.18. 09:37:05

Egyik sem való az közútra szerintem...

atila68 (törölt) 2009.12.18. 19:48:25

Nem kéne...
Ha menni akar menjen.
Ha huszárkodsz ott vagy ahol a CIVIC.
Így jártál.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása