Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lottónyereménnyel ér fel helyet találni este lakótelepen

2010.02.27. 14:10 :: SilentSound

Wilkinson levele pont egy perccel azután esett be a postaládámba, miután bekapcsoltam a számítógépemet és bár önmagában különösebb hírértékkel nem bíró, általános jelenségről van szó, mégis érdemesnek tartom kitenni azért, mert pont az általánosságánál fogva olyan gyakori jelenség, amire már csak legyintünk, de nagyon sokat is bosszankodunk olyankor, amikor egy tipikus panelos környéken este hat-hét óra után szeretnénk leparkolni. Ilyen esetekben szokott az lenni, hogy gurulunk szépen lassan, hely az nincs, de egy rakás ferdén beálló autót, meg háromnegyed autóhelyeket láthatunk, miközben a fejünk mérete a duplájára nő, színe pedig lilás árnyalatot vesz fel. Aki ilyen helyen lakik és autóval jár haza a délutáni csúcsforgalom után, azoknak külön részvétem.

Már sokadszorra okoz az alábbi "paraszt" bosszúságot a lakótelepünkön lakóknak. Azt tudni kell, hogy egy ilyen tízemeletes lakóház előtt este 5-6 óra után szabad parkolóhely fellelése egy kisebbfajta lottónyereménnyel ér fel.

Kedvencünk, a képen látható Opel Frontera tulajdonosa évek óta ezzel a hanyag eleganciával vágja be az autóját két helyet szerencsésen elfoglalva, persze mit sem törődve ezzel, hogy másnak mennyi bosszúságot okoz. Ez esetben is már egy hete így parkol, nem törődve azzal, hogy még egy jármű tudni normálisan, rendeltetésszerűen parkolni a ház előtt.

Mert ugye ilyenkor marad a füvön, fák alatt, járdán, úton parkolás, nem egy esetben forgalmi akadályt képezve, nem beszélve arról, hogy közterület-szabálysértés követ el a szerencsétlen autótulajdonos. Csak engem zavar ez a mérhetetlenül bunkó viselkedés?

A képen mellette jobbra látható Citroen BX is megérne egy misét, azzal, hogy 10(!) éve ugyanott áll. Az ilyen miért nem vonatja ki és adja el alkatrésznek? Közterület felügyelet tehetetlen, ha van rajta rendszám.

Az Opel Frontera rendszáma csak a korrektség kedvéért: ILX-444

150 komment

Címkék: budapest autó hülye béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohusssska 2010.02.27. 14:17:00

mé nem adtok a kocsinak meg neki is?
ezt nem kell eltűrnötök.

kispista2 2010.02.27. 14:25:33

Szépen parkolnak néhányan az út közepén.

A rendszám meg leeshet a kocsiról, és utána meg a közteresek is intézkedhetnek.

''autónepper.'' 2010.02.27. 14:27:33

én úgy vagyok vele h kurvára nem érdekel hogy betud e állni más vagy sem ... mert ha közel álltok rá nyitod a kocsimra az ajtót meg karcolod stbstb.. szal én is így parkolok akinek nem tetszik szóljon és meg tanítom neki hogy ne pofázzon nekem feleslegesen :) (volt rá példa ) (:

107! 2010.02.27. 14:27:53

Engem is kiborít, amikor az asszony hülyén áll meg az udvarban. :-)

Viccet félretéve ezért (is) utáltam lakótelepen lakni. Ráadásul az őrstől pár utcányira laktunk, úgy hogy mindig nálunk tették le a bevándorlók a kocsijukat, majd ültek fel a metróra. Ott sem volt egyszerű leszállópályát találni. Na meg állandóan meghúzták a bénák, de legalábbis az ajtót rányitották.

Jó ez a vidék, itt nincs ilyen gondom. :-)

kispista2 2010.02.27. 14:31:24

@"autónepper": Akinek nem tetszik, az majd kezelésbe veszi a kocsidat, aztán sírhatsz a gumisnál meg fényezőnél.

sfdrake 2010.02.27. 14:33:34

Álljátok körbe hogy ne tudjon mozdulni, vagy láncoljátok egy vastagabb fához, lakattal, hogy max lefűrészelni tudja ha indulni akar, ha észre veszi egyáltalán a földön gondosan elhelyezett laza láncot. Ha szépen sikerül elrejteni akkor meglepődik a rántástól mikor indulna el :D

Egyszer rám tesco parkolóban úgy nyitottak kocsi ajtót úgy hogy bent ültem a sajátomban, megkérdeztem a parasztot finomabban nem megye a beszállás mondta de, szerencsére nem lett baja az enyémnak. Aztán a 44 esen találkoztam vele 20 perccel később hatalmas füst jött az autója alól majd szépen lehúzódott és megállt, nem tudom mi lett az autóval de nem álltam meg segíteni :D

kispista2 2010.02.27. 14:37:45

@sfdrake:
"vagy láncoljátok egy vastagabb fához, lakattal,"
Kössétek inkább össze a citroennel, és mindkét probléma megoldódott.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.02.27. 14:40:15

@107!: Én egy 40 éve épített lakótelepen lakom (igaz, nem 10, hanem 4 emeletes házak vannak ott nagyrészt), érdekes, hogy akkor nem méretezték alul a parkolókat, a nagy panelépítési lázban meg maximálisan leszarták, mi lesz 10-20 éven belül. Nekem tényleg szerencsém van annyiban, hogy olyan még nem volt, hogy messzebb kellett megállnom, mint a mi házunk túlsó vége. Ott legalább térfigyelő kamera is van. :)

vérengző kismalac 2010.02.27. 14:41:31

Aki lakótelepen lakik, nem lehet sikeres ember.
A sikertelen emberek pedig így parkolnak ahogy a mellékelt fotón látható.
A bx tulaja nem mumifikálódott a szomszédban?

kispista2 2010.02.27. 14:51:32

@SilentSound:
"a nagy panelépítési lázban meg maximálisan leszarták, mi lesz 10-20 éven belül. "
A 10 emeletes lakótelepeken átlag 2/3-ad annyi parkoló van mint lakás. A 80-as években te gondoltál arra, hogy 20 év múlva családonként 2 autó nem lesz kirívó.
Amikor megépültek még bőven volt hely.

Ja és a bringás a hibás!

Yoli87 2010.02.27. 14:57:26

Erkélyről megküldeni csapágygolyóval a kocsit... :-D
Komolyra fordítva a szót, levelet kell tenni a szélvédőjére, és szépen megfogalmazni benne, hogy parkoljon be szépen, vagy ha nem tud parkolni, akkor vegyen egy Smart típusú bevásárlókocsit, mert azzal ha keresztbe áll, nem zavar meg senkit!
Ha ezek utánm sem megy a dolog akkor lehet csúnyább dolgokhoz nyúlni...

107! 2010.02.27. 14:57:58

@SilentSound:

Ráadásul ott még zöld terület is jutott két ház közé. Jó helyen laktok. Nekem még a József Attila lakótelep tetszett a IX. kerületben. Nyugis, szép környék, szerintem elég parkolóval. Ha visszaköltöznék, csak oda.

-d(-_-)b- 2010.02.27. 15:18:58

Ahogy elnézem, a többi paraszt is úgy állt be (messze egymástól), hogy még 2-3 helyet elfoglalnak pluszban -- lada, muzuki.

-d(-_-)b- 2010.02.27. 15:20:00

@"autónepper": bérelj garazsat, ha ekkora arc vagy, bunkókám.

szemenagy 2010.02.27. 15:23:28

Már nem 'azé, de a Front Era meg a Béjix közé még egy Ifával is kényelmesen beállok.
Max kiegyenesedik a parkolás :D

arthur877 2010.02.27. 15:39:35

Igen, de oda 2 is beférne...

Rocko- 2010.02.27. 15:47:54

"A képen mellette jobbra látható Citroen BX is megérne egy misét, azzal, hogy 10(!) éve ugyanott áll. Az ilyen miért nem vonatja ki és adja el alkatrésznek? Közterület felügyelet tehetetlen, ha van rajta rendszám."
ha van rajta rendszám, akkor nem viheti el. de ha 10 éve ott áll, akkor minimum 4* műszakiznia kellett, akkor meg mozog.
ha nncs műszaki, akkor viszont lehet eljárást indítani ellene.

Szilizoli 2010.02.27. 15:52:54

Azért az a PUG sem fog onnan könnyen kiállni...

107! 2010.02.27. 15:54:44

@Rocko-:

Én úgy tudom, az ilyen autókról le szokott esni a rendszám. Biztos elrohad a csavar, és lepotyognak a rendszámok. Amiket meg szoktak találni a tisztes polgárok, és leadják a hatóságnál. De hát mire visszakerül a tulajhoz, már sajnos elszállítják a rendszám nélküli autót.

Úgy hogy vigyázni kell a régóta egyhelyben álló autónkra.

Tajszon 2010.02.27. 15:56:40

Jajj szegény panelprolik :(
Mindenkinek kell az 1-2 autó meg az ingyen parkoló, közbe meg ha szökőévente betévedek 1 panelbe, mindig azt látom, hogy hány millióval tartozik a lakóközösség a különböző szolgáltatóknak...

_John_Doe_ 2010.02.27. 16:00:20

@Yoli87: pontosan.

Az utána sem tud parkolni megoldása jobb első és bal hátsó gumi oldalát késsel megszúrni.

Durva, de hatásos.

szemenagy 2010.02.27. 16:01:59

"A képen mellette jobbra látható Citroen BX is megérne egy misét, azzal, hogy 10(!) éve ugyanott áll." Képzeld, én 22 éve ugyanott állok... Igaz, csak éjjel, amúgy meg megyek, mint a mérgezett egér.

Egyébként az ilyenekre ki kell tenni az "ingyen elvihető, érd: II.em, Kis Lakás", vagy az "IL Ferro utolsó vagyona" táblát, a többit elintézik a szemfüles népek...

misitcom 2010.02.27. 16:13:30

Lehet,hogy az Opel romboló tulajdonosa csak rutinosabb mint a sok panel pancser.A halszálkás parkolásnál kisebb probléma,ha valaki keresztben áll mögötted.Valószínű,hogy könnyebben kifog járni mint a többi mellette álló.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.27. 16:16:07

Ha most leírom, hogy irodaház mélygarázsában is szólni kell az újhullámos irodakukac plázaszökevénynek, hogy a vonalak felfestve nem véletlen vannak?? Fogja, lebaxxa a szarját és nem számít, hogy a valaga átlóg a másik helyre. Aztán mivan ha a garázsban dohányzásért is szólni mernék? :))

misitcom 2010.02.27. 16:18:11

Gondolom a lakótelep szanaszét van telepítve kerékpár tárolókkal.Mint ahogy a képen is jól látható.Családonként két autót könnyebb elhelyezni mint két biciklit.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.27. 16:30:25

@misitcom:

A kerékpároknak van külön rendszeresítve kerékpártároló. Jah nem kellett volna szolárium-műköröm-ittasellátót kialakítani belőlük... :)))

cork77 2010.02.27. 16:34:59

Négy kerék este leereszt a parasztnak,cetli az ablakra.Garantálom hogy megjegyzi.A BX-nek meg ha nincs érvényes műszakija,nem állhat az utcán.Szólni kell a Közterületeseknek,figyelmeztetik,ha nem tesz semmit,majd ők elszállítattják.
De ez nem csak panel előtt jelent napi problémát.

kispista2 2010.02.27. 16:35:23

@misitcom: De halszálkában sokkal kevesebb autó fér el mint 90 fokban. Még úgy is ha középen is parkolnak.

petyya 2010.02.27. 16:35:41

@vérengző kismalac: Te miért itélkezel más felett? Neked már sikerült egy kertes házra valót össze lopni?

kispista2 2010.02.27. 16:36:19

@misitcom: A kerékpár elfér a lakásban kampókra akasztva.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.27. 16:37:16

Mit kell agresszívkodni...

Meg kell mondani a tagnak, hogy parkoljon egyenesen.
Lehet, hogy még senki nem mondta annak a nőnek, aki így áll oda, hogy nem jó az, amit csinál.

A citrom mellé be lehet állni.

a piros szuzukis meg bekaphassa.

petyya 2010.02.27. 16:38:38

@Tajszon: Mert neked aztán tuti nincs egy áru hiteled sem ugye? Te idióta én is panelban lakok te nagy tudású és mégsics adóságom! Mekkora egy barom vagy istenem

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.02.27. 16:40:38

@misitcom: Aki biciklizni szokott, tudja, hogy nem lehet kinn hagyni az utcán éjszakára a biciklit, mert jön a többi biciklis, és ellopja. mert a biciklisek lopósok.

misitcom 2010.02.27. 16:44:10

@kispista2: A kerékpár elfér a lakásban kampókra akasztva.

Igazad van.Ahol nincs lift ott a lépcsőházak fala tiszta keréknyom.A liftes házakban ezek a motívumok csak a liftre korlátozódnak.55 m2 egy családnak sem sok .Ehhez 3-4 bringa plusz,az a tuti.

miako74 2010.02.27. 16:45:02

@"autónepper": Miért nem költözöl az északi sarkra és éldegélsz ott egyedül? Akinek ilyen véleménye van, az alkalmatlan a közösségi életre.

vérengző kismalac 2010.02.27. 16:50:00

@petyya:
Nem látszik, hogy feltörtem mint a talajvíz?
Gondolod, hogy az ólban van internet?

misitcom 2010.02.27. 16:53:19

@vérengző kismalac: Gondolod, hogy az ólban van internet?

Kötöttem én már furcsább helyekre is.

''autónepper.'' 2010.02.27. 16:55:40

@miako74: jah h te ilyen frankón bemondod itt a dolgokat látod pont az ilyenek miatt csinálom úgy ahogy tetszik :) mer pont te vagy a fő csicska aki neki menne kocsimnak és még annyi bátorságod se lenne hogy oda tedd a névjegy kártyádat hogy meg nyomtad kocsimat.... szal erről ennyit úgy parkolok úgy közlekedek ahogy tetszik elvégre meg tehetem :) ha nem tetszik akkor meg add el kocsidat...

Stern James 2010.02.27. 17:11:07

Ismerős helyzet, első autómat ebbe a parkolóba vittem haza még 2000-ben, és már akkor is kihívásnak tűnt, hogy helyet verekedjek ki magamnak (utólag: nem volt az).

Én nem is a Citroenről, hanem a kávésautóról ismertem meg, amelyik ki lett pixelezve.

Ez a 70-es években épült két lépcsőházas épület, asszem 264 lakással, és parkolóhely max 80, ha van. Ezért a találékonyak beállnak középre egy sorba - ezzel nincs is baj, ha rövid időre megyek, én is oda szeretek állni, mert valamelyik irányban csak kiférek és ki is tudok jutni. Ha a szélére állsz, akkor a helyzeted függ attól, mennyire állt Hozzád közel a középső sor tagja - ezért is hagynak többen nagy oldaltávolságot, mert ha még az is szűk, akkor csak a zöldterületen át, a fák között van kijárat.

A másik probléma ebből, hogy ha valaki pakolászik, vontat, vagy bármit csinál, és Te abban a sorban vagy, megpecsételődött a sorsod.

kispista2 2010.02.27. 17:15:21

@kolbászoszsömle:
"mert jön a többi biciklis, és ellopja. mert a biciklisek lopósok. "
A biciklisnek van biciklije, minek lopna még egyet? Szerintem az autósok lopják. Vagy a motorosok.

misitcom 2010.02.27. 17:18:53

@kispista2: Én is csak Suzukit lopok.A BMW alkatrészek nem passzolnak az autómba.

Bejgli 2010.02.27. 17:24:42

@miako74: szerintem ne húzd fel magad, amint "autónepper" betölti a 25-öt (na jó, a harmincat) és már nem apu fizeti a kocsit, ő lesz a legvéresszájúbb KRESZ-hívő... mindig így van :)

Boszi73 2010.02.27. 17:51:39

@Stern James: Csá! Én is ismerem a kávésautóst,sokkal normálisabb ember mint itt sokan!

Boszi73 2010.02.27. 17:54:16

Há-há! Milyen ismerős a parkoló!!!!!!! Laktam itt egy pár évig! Nehogy azt higyjétek hogy máshol nincsnek ilyen taplók! A levél a szélvédőre kevés,a 4 kerék kiszúrása már sokkal jobb ötlet... hi-hi-hi

ééjjéé · http://eletjaradek.freebase.hu 2010.02.27. 17:55:23

A Peugeot-al se lesz egyszerű kiállni!

B! 2010.02.27. 17:58:51

@"autónepper": Arra is volt példa, hogy egy hasonlóan parkoló gyökérnek megoldottuk, hogy ne menjen hamar sehová. Utána megbeszéltük vele, hátha lesz valami ellenvéleménye, de nem volt...

vwgery 2010.02.27. 18:28:10

egyetemvárosban is volt 1 ilyen fószer. éjjel 1 baseball ütővel kivered az összes ablakot. többet nem csinál ilyet. az általam említett szituba még a gumikat is kiszúrták. pont.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.27. 18:29:13

A képet elnézve sokat segítene a helyzeten, ha a lekopott parkolóhely-felfestéseket visszapingáltatná a lakóközösség.

FDToth 2010.02.27. 18:33:08

Múltkor Duna Plaza parkolója. Golf III-as úgy parkol, hogy 2 helyet fogalal. Szólok neki rendesen, de rögtön a trágár megjegyzések és az Akarsz egy pofont c. mese. Magyar ember.
Gondolkodom rajta, hogy legközelebb már nem szólok, hanem megvárom h elmegy és utána leeresztem a gumiját.

közlekedési bűnöző (törölt) 2010.02.27. 18:46:31

@"autónepper": egy igazi büdös bunkó vagy. Remélem valaki leönti Kromofággal a kocsidat!

Marcellusca 2010.02.27. 18:53:36

@hüjehalyó: Miért van szükség felfestésre, ahhoz, hogy normálisan tudjanak parkolni?!

rcfan 2010.02.27. 19:01:05

Azért a baloldalon látható két piros témája is megérne egy misét. Nem ők tehetnek róla, inkább arra szeretnék rávilágítani, mennyivel értelmesebb lenne 2 max 3 autónként egy félméteres "járdasziget".

Oka: egyik balra áll, másik jobbra. Hármas esetén harmadik középre. És nem tátongana barom sok hely köztük, ámde nem is lennének kinyithatatlan ajtók.

Paneles környéken nem egyszer tapasztalom, hogy a 4-es vagy 5-ös helyre kényelmesen bebaszva a kocsikat a 4-esbe csak 3 fér. Holott a 4 is szép ajtónyitás-távra beférne.

A 4-esekkel már sokan nem tudnak értelmesen bánni. Pontosabban valaki tuti elbassza. A 3-ast még nem, hiszen a két szélső adja a helyet a középsőnek.

ági anyu 2010.02.27. 19:16:31

@"autónepper": Mi x+1 éve lakunk lakótelepen. Még soha nem fordult elő, hogy a mellettünk álló ránk nyitotta volna az ajtót - pedig van itt egy lakó, aki mindig nagyon közel áll. De lehet a másikra figyelni. Az viszont épp a napokban esett meg, hogy egy, a bölcsihez jövő anyuka, aki egész napra itt hagyja a kocsiját úgy, hogy az egyik járdát nem lehet tőle használni, valamennyi kilincsére/ajtónyitójába kapott némi kutyakakát - beleértve a csomagtartójét is. Nem láttam, ki volt, viszont azt igen, mikor az autóhoz ért :). Kíváncsi vagyok értette-e a célzást! Merthogy már többször kérték többen élőszóban/írásban, hogy máshol parkoljon

Rocko- 2010.02.27. 19:19:04

@107!: írja, h ezen van rendszám. ha meg nincs rendszám, az egyszerűbb, 30 nap után el lehet szállítatni.

ági anyu 2010.02.27. 19:22:29

@Mityu: Dohányzás - Az egyik vidéki pláza parkolójában a dohányozni tilos tábla alatt dohányoztak néhányan - amíg be nem indult a tetőről a vízpermet :)))

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.27. 19:22:36

@Marcellusca: nincs szükség, de megkönnyíti a parkolást, egyértelműbbé teszi, hogy hova kell állni ahhoz, hogy max. kapacitással működhessen a parkoló.

Képzelj el egy nagy forgalmú mélygarázst felfestések nélkül...

CoIie 2010.02.27. 19:25:11

És miért nem áll mindenki ferdén? Sokkal könnyebb parkolni, kiszállni, minden.
(A Citroen-t - elszállításig - meg ferdére kell 'igazítani'!)

Rugalmasan alkalmazkodni kell. Nem kell mindenre 10 évet várni... ;) Van olyan is hogy: szokásjog!

misitcom 2010.02.27. 19:25:24

@Mityu: Birkákat mindig terelni kell...

meg nyírni,meg körmözni....meg fedezni

misitcom 2010.02.27. 19:26:29

@CoIie: Ne túráztasd magad,engem már ezért lehurrogtak.

Kicsi79 2010.02.27. 19:26:37

Egyszerű megoldás:
1. fokozat: Papírcetlin üzenet.
Ha nem változik:
2. fokozat: Zsírkrétával szélvédőn üzenet.
Ha erre sem változik:
3. fokozat: Zsírkrétával üzenet, arra fél kiló sertészsírral vagy gépzsírral (lehetőleg grafitossal) összes ablak beken.

Egyik esetben sem történik kár, viszont a másodiknál és harmadiknál már nem kevés bosszúság.

miako74 2010.02.27. 19:28:44

@miako74: :) Azért erre ne fogadj. Lehet, hogy könyörögnél te nekem, hogy a csicskám lehess. De ebbe ne menjünk bele. Nem vagyok a szavak embere. Te biztos szép nagy és erős fiú vagy. De azért csak rádgyújtanám a szarodat.

CoIie 2010.02.27. 19:29:46

De hát ismétlés a tudás anyja nem? :)) Szüljünk már meg egy értelmes ötletet közösen!

(De aki csak belekötni akar, s nem megoldást, az kromofágozzon, gumilyukazzon, tegyen naponta cédulát... ;)

CoIie 2010.02.27. 19:32:26

Egyébként az sem igaz, hogy halszálkában kevesebb autó fér el! Sőt, több!

misitcom 2010.02.27. 19:33:39

@CoIie: Szörnyű,de igazad van.

jaafar 2010.02.27. 19:33:55

Én nem értem mi a gond. Opelesnek szólunk szépen, emberi hangon. Erre valószínűleg agresszív reakció, hogy mé nem jó ez így. Erre szépen elmagyarázni, hogy azért, mert ketté lesz hasítva a feje, mert ezek szerint nem ért a szóból. Erre két reakció valószínű. Visszavesz az arcából és legközelebb normálisan áll be. Továbbra is agresszív és nem változtat. Ez sem gond. 4 gumi kiszúr egy éjjeli órán. Úgysem tudja ki volt, nyilván sokan utálják. A legközelebbi esetnél fényszórók betörése, és ismét 4 defekt.
A BX-en meg minek van még rendszám? Ne legyetek már ennyire birkák. Meddig tart lekapni és eldobni? Utána meg elvitetni.

miako74 2010.02.27. 19:34:23

@Bejgli: Köszi. Nem húzom, csak mosolygok az ilyeneken. Még véletlenül sem hiszi, hogy lehet élni egymás mellett normálisan és lehet közlekedni az úton a kreszt többnyire betartva.

CoIie 2010.02.27. 19:36:30

Egyébként láttam már olyat, hogy kiigazították az autót... Vontatókötél elő, beakaszt a kerékbe és odébbhúz a megfelelő helyre! (Ha már minden kötél szakad!)

Kicsi79 2010.02.27. 19:39:07

@"autónepper": Persze, megteheted. Meg azt is, amire gondolok...

Yasashi Tanuki 2010.02.27. 19:46:19

A XIII. kerület Árpád híd közeli részein emiatt fogják bevezetni a fizetős parkolást. Este a lakók miatt nem lehet parkolni, reggel meg az irodaházakba érkező tömeg torlaszolja el a parkolókat. Az ott lakók követelték a fizetős parkolás bevezetését. Kíváncsi vagyok beválik-e a szabályozási kísérlet.

vagyok59 2010.02.27. 19:51:58

@"autónepper": Az ilyeneknek találták ki a garázst. És ha igaz, akkor rövidesen a pszichológiai vizsgát jogsihoz.

misitcom 2010.02.27. 19:54:59

Laktam panel tizedik emeleten.(Szhely. Károly Róbert utca)A házak környékén annyi parkoló volt,hogy az ott lakók 30-40%-a talált is helyet magának.Gondoltak egy nagyot és alakítottak ki újabb parkolókat a házak végében,egy szolgáltatóház mögé.A projekt annyira sikeres volt,hogy a járművekkel azonnal birtokba vettük.Nem is törődtünk azzal az aprósággal,hogy a közvilágítás nincs üzembe helyezve.Mivel félreeső csendes,sötét hely volt egyik reggel jól mutatót a Suzuki egy kupac téglán.(kerekek nélkül)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.02.27. 20:20:08

Biztos én vagyok a hülye, de megpróbált már valaki egy cetlit tenni az ablaktörlője alá hogy "Légyszi állj egyenesen hogy elférjünk."? Ha azután is így áll, akkor mehet a csapágygolyó, csak kicsit erősnek érzem hogy mindenki egyből a szájkaratéval indít.

CoIie 2010.02.27. 20:50:20

És a szöveget arab nyelven.
Mert vagy megérti, mert 'érti'! Vagy nem érti meg, de épp' ezért elgondolkodik rajta. Mondjuk jó sokáig... ;)

gishi 2010.02.27. 20:55:05

Felesleges poszt:
1. A Szürke Citroen BX mellett jobbra, balra is 1-1 szabad hely.
2. Ez előtérbem a piros autó mellett balra is minimun 5 szabad parkoló hely.

Akkor had parkoljon a Fronterás ahogy akar.

Te kis posztíró, te...: egyáltalán van autód?

CoIie 2010.02.27. 21:01:31

Most látom, azaz nem; a megengedő tábla hiányában nem lehet (szabályosan) az útra merőlegesen/ferdén parkolni! ;)

Pláne nem középre!

szemenagy 2010.02.27. 21:01:32

Itt üzenném a kerék-kiszúrós, zsírkrétával és kutyaszarral mahináló atomfizikusoknak, hogy vigyázzanak magukra, nehogy valaki elégtételt vegyen a tulajdonát ért sérelmekért.
Gondolom, a b@szott nagy egótoktól nem tudtok normálisan gondolkozni és ilyen baromságok jutnak eszetekbe.
Azt a nyűves kis Polskit meg vigyétek fel lifttel a nyócadikra, aztán mehet az erkélyre, mint a bringa télen.

uff

Bigali 2010.02.27. 21:07:48

@gishi: megértettél ebből a szövegből valamit is? mert nem úgy tűnik :)

Bigali 2010.02.27. 21:09:18

@CoIie: lényegtelen, hogy lehet-e vagy nem, parkolhat így is...én meg beleizélhetek a medencébe a trambulinról, igaz, a parkolós sztori bosszantóbb :)

dzsekwolf 2010.02.27. 21:09:18

elég zsenge a parkolási technikája egy egy betegágy tulajdonosnak ezen a fotón, még ha van is hely az autók között. meg sok más helyen is.
párizsban megnézném az ilyen tudásu parkolót ,hogy mit csinálna. ott minden centi számít.
a csajom is mindíg ezt mondja:))

dzsekwolf 2010.02.27. 21:16:10

ja!! amugy párizsban az autók egymáshoz nagyon közel állank meg, és nincs apelláta.igen tudom, ez budapest, s ha nem tetszik menjek párizsba, de nem erről van most szó. tudni kéne parkolni rendesen má' egyszer s mindenkor

Bigali 2010.02.27. 21:17:10

@dzsekwolf: erről van itt nagyba szó

Kukori és Kotkoda 2010.02.27. 21:22:08

@"autónepper":

Az nem semmi, hogy vki arra veri a mellét, hogy mekkora szarkupac. Grat!

dzsekwolf 2010.02.27. 21:22:37

@Pályinka:
meg arról is ,hogy akinek nem tetzsik írjon haza, vaaaaaagy le van szarva...sakkkor most mi vvá' , he? köccccsööög..
na ez jellemzi a mi kis tahó proli társadalmunkat kárpátmedence "szemétdombján"
egyesek annyira arogánsak még ha csak parkolásról van is szó, mintha az kötelező volna..
erről is szó van itt barátom, érted?

Bigali 2010.02.27. 21:25:28

@dzsekwolf: tökéletesen, bár a köccsögöt remélem nem rám értetted :)

Kicsi79 2010.02.27. 21:26:01

@szemenagy: Kedves "barátom"! A zsírkrétától és a kutyaszartól ugyan mi baja lesz a kocsinak? Kifejtenéd ezt érthetőbben? A csapágygolyót értem, de ezt nem. Tán az a probléma, hogy aki bunkó, azzal csak a saját nyelvén/stílusában lehet bánni?

dzsekwolf 2010.02.27. 21:28:45

egyébként hiszek abban ,hogy ha a frontera úrat megkéred szépen és őszintén , ettől arrafelé álljon úgy ,hogy elférjen még egy autó a környéken, akkor meg is teszi. mert szépen kérted és higgattan. ha nem , akkor ismét tedd meg, addíg amíg megúnja a "nyávogásodat". de 98% , hogy elsőre sikerülni fog.

dzsekwolf 2010.02.27. 21:31:27

@Pályinka: neeeeeeem dehogy, hisz nem is ismerlek :)
nem köcsögözök , max évente 1-2x és azt is csak iróniából egy két poszton.ez nem a Te személyedre vonatkozik, csupán egy kulturális csemege idézet volt budapest forgalmas utcáíról.

redriot77 2010.02.27. 21:31:31

Ez nem a Zsivora park, XIV.ker? Én is arrafelé lakok, hasonló parkoló, ott is parkol egy középső sor. Kétoldalt viszont ferdén áll be mindenki: így sokkal könnyebb a ki és beállás, és valamivel kisebb oldaltávolság is elegendő volna mint a derékszögű parkolásnál.

Engem is bosszant, ha valaki hanyagul parkolt le, a fronterás jól láthatóan szart a kialakult parkolási rendre. Én inkább háromszor igazítok rajta, mert szerintem nagyobb égés trehányul lebaszni egy kocsit a ház elé.

"Ahogy elnézem, a többi paraszt is úgy állt be (messze egymástól), hogy még 2-3 helyet elfoglalnak pluszban -- lada, muzuki."

Mikor ide költöztem én is így gondolkodtam. De rájöttem hogy nem mindenki paraszt: vonalak nincsenek felfestve, nincsenek konkrét helyek. Parkoláskor csak az éppen abban a pillanatban ott parkoló kocsikhoz igazíhatod a sajátodat. Utána elhajtanak mellőle, más parkol be, ugyanez a másik oldalon is, és pár óra múlva a te autód fog úgy állni, mintha egy idióta bunkó parkolta volna le.

Nincs a kocsikra ráírva hogy milyen sorrendben álltak be velük a parkolóba, ezért nem lehet mindig biztosan megállapítani hogy ki a paraszt.

Ezt a két díszpintyet viszont érdemesnek tartottam egy-egy fotóra:

Zöld Nexia. Nem várakozott az autóban, frankón így hagyta ott, leállította, becsukta, elment a dolgára:
tinypic.com/r/vg25as/6

Piros Vectra A. Pont leszarta, hogy a felső sor alig tud kiállni miatta. Alap, hogy mindenki hajtson át a járdaszegélyen, vagy tolasson 80 métert az ő trehánysága miatt. :(
i48.tinypic.com/2z4wc2h.jpg

\\\'Doni\\\' 2010.02.27. 21:31:57

@"autónepper": Kb. egy hónapja rontod itt a levegőt és már arcoskodsz is /mert megteheted/. Kemény vagy, mint a vídia így neten keresztül /mert megteheted/. Minden bizonnyal egy velorexel jársz guberálni /mert megteheted/.
De azt azért megértem, hogy idegesítő, mikor az idióta rányitja az ajtót a bőrhuzatra.:)
Szerintem kussolj a hülye véleményeiddel, és ezt tényleg megtehetnéd!!

dzsekwolf 2010.02.27. 21:33:41

@Kicsi79:
hiányzik a szertet az emberekből, sok az indulat , jók a pogramok csak sok a köcsög meg a veszedelem. s kevés az ember!!

ági anyu 2010.02.27. 21:34:12

@szemenagy: Mindenkivel a saját szívonalán...ha valaki csak a kutyaszarból ért, ki tehet róla?

dzsekwolf 2010.02.27. 21:35:24

@\\\'Doni\\\':
elég annyit mondani az olyanokkal akin kiakadtál ,hogy mindenki azt próbálja bizonygatni amije nincs...a többit rád bízom:)

''autónepper.'' 2010.02.27. 21:38:53

@\\\'Doni\\\': há pont nem nevemből olvashatnál hogy nem "egy"kocsival közlekedek te.... rám nyitja az ajtót azért meg érted hogy teszek érte valamit ez kb olyan mint ha szembe jönne egy nyerges vontató és te nem mész előle csak azért mert kresz tiltja hogy olyan útra kanyarodj vagy meny ami tilos...meghalsz vagy szabályt szegsz? :)

dzsekwolf 2010.02.27. 21:41:07

@redriot77:
-ciki trehányul lebaszni.....ugyan már, mi ciki itt már?
-felfestett vonal? tudok olyan felfestett parkolót, hogy semmit nem jelent, úgyis ferdén "basszák" le a szekeret..
sajnos ez a szitu öreg. nincs mit tenni, esetleg ha kihal még vagy 3-4 generáció, de az sem biztos..

\\\'Doni\\\' 2010.02.27. 21:50:26

@"autónepper": Ha én azt a nevet használnám, hogy batman, akkor repülni is tudnék? Ha pedig tényleg autónepper vagy, akkor az óravisszaállításról is az a véleményed, hogy ha egyszer "megteheted" miért ne?
Ezt komolyan kérdezem!

Marcellusca 2010.02.27. 22:38:13

@redriot77: Ebben sok igazság van. :)
Időnként, mikor látok hülyén leparkolt autókat - és rossz napom is van - első blikkre az ugrik be, hogy milyen idióták. Aztán észbe kapok, hogy nem biztos, hogy ő az idióta, hanem azok akik a közben felszabadult helyekre parkolnak.

Másik ilyen szitu szokott lenni, mikor egymás mögött, sorban parkolnak az autók és azt látod, hogy a (most direkt nem írok Szutyukit :D) kispoláknak "kell" a legnagyobb hely.
Aztán rájössz, lehet, hogy egy bálnamerci helyére állt be. És így már megint más a leányzó fekvése.

Mindezek ellenére kijelenthető, hogy vannak még problémák a parkolással.
(Mér pont azzal ne lenne, mikor - valahol - az is a közlekedéshez tartozik! :D)

\\\'Doni\\\' 2010.02.27. 22:57:12

Na úgy látom nepperünknek ez fogas kérdés volt!:)

nick: 2010.02.27. 22:58:22

@"autónepper": én meg úgy vagyok vele, hogy az ilyen hozzád hasonló senkiknek meg szoktam mutatni, miért éri meg szociálisan érzékenyebbeknek lenniük a jövőben

...téphetsz te is egy sorszámot, ha van merszed

vérengző kismalac 2010.02.27. 23:11:01

@nick::
Húú de kemény legény vagy!

Devil 2010.02.27. 23:31:59

Tudok egy kivalo P+R-potlo helyet a Mexikoi utnal az uj Balettintezet mogott, ahol minden auto 2 meterre parkol a masiktol.
A hajam eldobom, reggel nem tudok megallni es BKVra szallni (ha mar rendes tomegkozlekedest nem tudnak a kulvarosba rakni) mert ezek akkora parasztok hogy ket ember szeles helyen tudnak csak kiszallni...
Norcon megnezheto, bar ott eppen ures :)
www.norc.hu/pano/G1cKvcuW/

atila68 (törölt) 2010.02.28. 07:24:14

A lakótelepek parkolóhely problémája a Kádár rendszer idejére nyúlik vissza.
A közúti közlekedésmérnöki szakma ismer egy mutatószámot "gépjármű/1000 lakos".
Amíg (tanulmányaim idején) Európa szerencsésebb felén ez 700-800, Észak-Amerikában 1000 körüli érték, addig a lakótelepek tervezésekor ez a mutatószám, természetesen tekintetbe véve az életszínvonal várható emelkedését, 200-220 volt.

A parkolóhelyeket is ennek a központi direktívának a szellemében méretezték.

Ez sok mindent megmagyaráz, de az emberi bunkóságot nem.

cso zsi 2010.02.28. 08:37:50

@Yasashi Tanuki: Persze, hogy beválik, mint a kerület többi részében.
A parkolóóratelepítés: bevétel, ha valaki pénzt dob bele: bevétel, a helyi lakosoktól újabb pénz beszedése matricára: bevétel.
Az egyik kerületi vezető azt hiszi, ez már a Belváros, és fizessen mindenki, akinek autója van.
A másik kerületi vezető eladott minden négyzetmétert irodaháznak (bevétel), amik konganak az ürességtől (kit érdekel, az a bérbeadó baja, aki fizezessen mindettől függetlenül).

A környéken igen sok albérlő lakik, akik csak hétvégénként használják az autót, egyébként tömegközlekednek.
Ezek majd minden nap vagy kocsival fognak járni, vagy elhúznak innen.

2010.02.28. 09:33:17

@Boszi73:
Nem-e? Nálunk másfél - két évig állt egy (ha jól emlékszem) isuzu trooper anélkül, hogy egyetlen centit is mozdult volna, sikeresen elfoglalva két helyet.

thebigben 2010.02.28. 09:35:21

Vajon mennyivel egyszerűbb ezt fényképpel dokumentálva felrakni a netre (rendszámmal együtt), mint venni a bátorságot és a szemébe mondani a tulajnak? Anélkül nem biztos, hogy bármi változni fog.

Kisbogar 2010.02.28. 09:49:34

Szerintem lehetne hagyni üzenetet a szélvédőn, lehet, hogy megértené.
A gumikiszúrásról annyit, hogy évek óta nem tudok parkolni a saját házam előtt, mert valamelyik gerinctelen, aljas szomszédom kiszurkálja a gumimat. Annyi a bűnöm, hogy csak hétvégén használom a kocsit, ezért egy helyen áll 1 hétig (természetesen szépen parkolva, nem zavarok senkit). Kb. 3-4 nap után egyik vagy mindkettő hátsó gumiba szúrás.
Mit ne mondjak, nem jó érzés. És nem tudok vele mit tenni, mert nem állhatok folyamatosan a kocsi mellett... Egyébként ezért előfordulhat, hogy, mivel a mellettem álló kocsik közben mozognak, x nap múlva úgy tűnhet, én parkoltam le szarul, holott csak másképp állnak a mellettem lévők. Persze, ki lehetne védeni, ha felfestenének parkolósávokat, de úgy látszik, ez túl bonya 30 éve.

Rocko- 2010.02.28. 09:57:11

@CoIie: leszel szíves elmenni a budapest, villányi út 89-105-höz és újragondolni ezt.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.02.28. 10:35:16

Fronterás meg majd kisilabizálja, hogy hányadikról készült a fotó, aztán ő is kitalál valami érdekeset.
Miért nem lehet neki szólni? Üzenni kis papíron, ha fél a konfliktustól. Aztán ha az se nem hat, akkor jöhet a házi napalm, lufiban az emeletről.

Kardics 2010.02.28. 10:37:54

Itt nálunk a lakótelepen (Székesfehérvár)fel vannak festve a vonalak, de én is tudok felrakni ilyen "ügyes" parkolást mutató képet. Ez olyan AS (ahogy sikerül) szabványos parkolás.

mitis 2010.02.28. 11:06:09

Arra nem gondoltok,hogy esetleg 1 órát töltött a rutin pályán?Ha akarna sem tudna normálisan beállni,olyan béna.

szemenagy 2010.02.28. 11:07:03

@Kicsi79: Inkább dzsekwolf véleményét osztom: hidd el, ha tisztességesen szólsz az embernek, többet használ, mint a suttyomban üzengetés.
Különben is meddig kell masszírozni a tacskót, hogy pont a kilincsekre jusson a szarból? Vagy csak nem más qtyájának a szarát szeded össze?

Amúgy meg lehet, hogy még a tag kérne elnézést, hogy nem gondolt a többiekre....

Én ifjúkoromban kaptam (akkor még Trabi)szélvédőmre a kukásoktól levelet egy darab kartonpapírra írva:

"Ménemálsza kukába bazmeg?"

Biz'isten sosem parkoltam oda többet......

CoIie 2010.02.28. 11:32:25

A Villányin még nem jártam...
Viszont tényleg közelebb lehet állni és a ferdeség miatt a bal oldalon elég jó a kiszállás. Nem is kell oda tele kocsival beállni - elég a soför is ehhez, és működik. De ehhez is együttműködés kell. (És esetenként ne kezdődjön V-vel az utca neve;)

Az óbudai lakótelep parkolói legalább 20 éven keresztül kongtak az 'ürességtől'. Persze megvoltak az akkori kor autói. Pazarlás lett volna már akkor kétszer nagyobb helyet kialakítani dupla pénzből. Most viszont már kötelező lenne a sokféle adótétel beszedésekor, stb.!
(Azonban lehet, hogy a népet hozzászoktatták ezzel a 'nagy a hely szélesen parkolunkhoz'. Meg kell várni a köv. generációt...;)

Eracsaj 2010.02.28. 11:39:25

tinyurl.com/yldy9sj

nagygabi 2010.02.28. 11:54:07

Ezen a képen azok a parasztok, akik középre állnak. Egy hosszú összkerekes terepjáró nem úgy fordul, ahogy azt ti elképzelitek. Ha közel állnak hozzá, akkor szabályos parkolásnál nem lehet onnan kiforgatni. Jártam így, egyszerűen nem tudtam mást tenni, nekitolattam a mögöttem állónak, toltam rajta húsz centit, kitettem egy betétlapot, továbbmentem. Csináltam benne háromszázezer forint kárt, biztosító fizette, nekem meg év végén biztosítót kellett váktanom a besorolás miatt. Büszke azért egyáltalán nem voltam a dologra. Úgy hogy így nézzétek a fényképet.

CoIie 2010.02.28. 12:00:03

@nagygabi: Tolatva azért könnyebb beállni szűk helyre (ezért, ha szűk, ha nem mindig tolatok, nem is kérdés). Jó-jó nekem japános a méretem! ;))

CoIie 2010.02.28. 12:04:01

Kisebb autóval is megtehetem ugyanezt? Senki ne legyen többé az utamban... (betétlap meg már nem létezik, azt nem fogok hagyni)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.28. 12:05:59

Oktati jelleggel le kell ereszteni az osszes kereket minden nap amikor ilyen modon all be a parkoloba.
Akar cedulat is lehet biggyeszteni a szelvedore, hogy tudja miert kapta azt amit kapott.

nótbuk 2010.02.28. 12:10:40

nagyon "életszerű" a poszt, mert hemzsegnek a magára hagyott citroenek mindenfelé a világban és pont egy ilyen mellett van egy notórius rosszul parkoló autó. a posztoló ennél sokkal hihetőbb novellát is írhatna a laptopért cserébe, mert ez nagyon átlátszó...
ráadásul látszik h a szomszédos utca csont üres

nagygabi 2010.02.28. 12:27:26

A postoló meg álljon éjjeli őrséget a Frontera mellett, nehogy baj érje. Nem olyan nehéz kinyomozni, hogy ki fenyegetőzik a neten gumikiszúrással, pláne ha van rendőrségi feljelentés.

Kicsi79 2010.02.28. 14:08:00

@szemenagy: Sajnos a mai magyar valóságban elég kevés rá az esély, hogy ért a szép szóból...

szemenagy 2010.02.28. 15:35:54

@Kicsi79: Egy próbát azért mindig megér....

Rocko- 2010.02.28. 16:55:14

@CoIie:
nem muszáj arra járni, elég megnézni norcon.
elég 1 oszlopot betenni és máris el van baszav a ferde rend. a másik hogy a halszálkát mégjobban nem tudják az emberek használni.
a harmadik, hogy az elején és a végén kiesik 1-2 hely, mert egy kihasználatlan háromszög lesz ott.

CoIie 2010.02.28. 17:42:56

@Rocko-: Most megnéztem ott, nem értem a felvetésed, mindenki halszálkában áll a villamos végállomás több száz méteres körzetében. Mondjuk a felfestést és táblákat nem látni (nyári lehet a felvétel).
Nem csak oszlopot lehet állítani (bár nem tudom miért kellene), de ha egy busz vagy kamion megáll a helyen, akkor is vége a rendnek.
Az intelligens motoros vagy smartos elfér a végén, nem veszi azt a szemtelenséget, hogy autónak való helyen álljon meg a közepén! ;)))

Rocko- 2010.02.28. 21:24:49

@CoIie: villányi út 89-105-ről beszéltem, nem villányi út 1-ről.

Devil 2010.02.28. 21:45:17

Na az se kutya ahogy a tobbiek leparkoltak.
A kozepso sorban jobbrol a masodik autonak lesznek gondjai ha ki akar allni - persze az is lehet hogy a tobbiek nem huzttak be a kezifeket es csak arreb kell oket tolni :)
A hatso sorban (ahol a terepjaros delikvens is parkol) szep peldajat lathatjuk a masfelhelyezesnek - a piros Suzuki es a kepen nem lathato szurke auto koze mar nem lehet beallni, de kozte es a Lada kozott akar tancolni is lehetne. Na meg a Lada es a feher micsoda kozott is van hely rendesen akar mindket oldalon sarokig ki lehetne tarni az ajtokat. A tobbiek meg parkoljanak ahol tudnak (pld kozepen).
Nagyjabol a kep jobb jobb also sarkaban allo kek szinu autok kozott van elfogadhato tavolsag, a piros is mar kicsit tavolabb all a szuksegesnel.
Felfestes talan segitene valamit... na meg az is ha tobb emberen laszodna meg hogy volt gyerekszobaja.
Az hogy terepjaroja van valakinek meg nem mentesiti az alol hogy ne foglaljon el 2 parkolohelyet. Oldja meg, ha mar terepjarot vett, egyebkent nekem is hosszu autom van es bar nem tudok mindig pont 90 fokban beallni minden parkolohelyre, meg sohasem kellett total ferden parkolnom sehol. Kis ugyesseggel bealhatott volna a Citroen bal oldalahoz egesz normalis tavolsagba, de szerintem 1-2 tolatassal nincs az a hely ahova nem lehet beallni - ahova meg nem tud beallni rendesen oda NE ALLJON BE!!!
Igy csak akkor teszi le az ember az autot ha total nem erdekli hogy mas befer-e tole a parkoloba, szoval ha a sajat kenyelme miatt (jaj a kocsi az ablak alatt alljon, meg jaj ki tudjak allni reggel vele tolatas nelkul mert nem szeretem tekergetni a kormanyt) total nem erdekli hogy megszivat masokat, szoval ha egy ignorans es arrogans barom.

Tornado86 2010.03.01. 00:32:15

BX-et ki a szélre, Frontera-nak szigorúan egy helyet hagyni összejátszva 10 haverrel oszt meg van oldva.

Perillustris 2010.03.01. 09:15:19

Újpest több lakótelepi részén már a járdákat is bevették a parkoló autók (mármint a sutyerák gazdái) - a közterület-felügyelők közönyére alapozva. S nem is tévedtek sajnos.

Persze a járdára parkolás teljesen megszokott jelenség, még ott is, ahol erre semmi szükség nem lenne. Csak hát ugye a megszokás...

...Ahoj... 2010.03.01. 11:24:30

Szlovákiában úgy megy ez hogy kiengeded a kéziféket, megállsz a rád merőlegesen parkolókra, aztán ha ki akar állni a jóember akkor odébbtaszajtja az autódat valamelyik irányba. Így lényegesen több parkolóhely nyerhető, és ott működik a dolog.

Egyébként miért nem álltok egyszer szorosan erre a trehányul beálló köcsögre, aztán ha 15 percig sz..pna a tolatgatással akkor legközelebb megjegyezné hogy merőlegesen kell beállni.

imittto 2010.03.01. 11:44:56

Elsőre levél a szélvédőre.

Másodikra PUR hab a kipufogóba.

Ha még mindig nem volt elég esetleg megismételni a levelet rajztűvel a motorházon.

Végső megoldásként fél téglával kinyitvi valamelyik ablakot és ipari mennyiségű kétkomponensű PUR habot elhelyezni a beltérben.

imittto 2010.03.01. 11:51:34

@...Ahoj...: Ez nálunk is így van. Automata, 1850 kg. Ha valami 60 kilós anyuka akarja arrébb tenni az egy klassz produkció. Hajnal 3-körül járok haza, a ház előtt (ház előttön nem a lépcsőház előtt értendő, 2-3 háztömbnyit be szoktam járni) esélytelen megállnom, szóval marad a séta valahonnan a világ végéről.

Még egy dolog ennek kapcsán: OK, nincs más megoldás, otthagyják üresben, rögzítetlenül. A KRESZ azt mondja, az autót rögzített állapotban, zárva kell otthagynod - ennek oka is van. Ha egy tulok úgy tolja arrébb hogy összetör vele valamit/valakit azért nem ő lesz a felelős hanem te. Nálunk pl. lenne hely parkolót csinálni csak az önkormányzat a füle botját nem mozdítja.

Devil 2010.03.01. 13:48:32

Sztem a megoldas az lenne ha az onkormanyzattol lehetne parkolohelyet berelni, na persze nem olyan csillagaszati ossegert mint a Belvarosban hanem realis aron; azt aki akarja megveszi aki meg keresgelni akar az keresgel, aki meg mas helyere all azt elvontatjak es meg jol meg is birsagoljak.

Perillustris 2010.03.01. 13:54:40

@Devil: Kezdő ötletnek nem rossz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.01. 14:02:16

@Devil: @Perillustris: Szerintem lehet is az önkormányzattól területet bérelni, bár nem tudom mennyiért, az meg szinte biztos, hogy pont leszarják a felfestéseket nagyon sokan, mint ahogy az is, hogy az önkormányzat nem fogja elszállíttatni, aki bérelt helyre áll...

imittto 2010.03.01. 15:57:48

@SilentSound: Lehet. Csak viseld a következményeit. Nagymamám mozgássérült helyet kért magának, kapott - eleinte simán leszarták, odaálltak. Aztán mikor szóba hozta szabadon hagyták, csak 2 hétre rá kapott az autó tetejére egy kiadós kromofág fröccsöt.

Devil 2010.03.01. 16:45:40

@imittto: Mert nem Fronteraval parkolt le keresztben, meg is erdemelte! Az nem kap kromofagot.

imittto 2010.03.01. 17:47:52

@Devil: Tény hogy szegénynek a Marutija nem volt egy tekintélyt parancsoló vas :D (bár a Frontera sem az...)

Szilizoli 2010.03.01. 20:17:19

A lakótelepi parkolás mindenütt u.a. Ha elmennek mellőled és távol állnak meg tőled, úgy fog tűnni, hogy te vagy a paraszt.
A felfestés azért jó, mert később is van mihez viszonyítani vitás esetben.
A halszálkás parkolás úgy lenne jobb, ha a kezdő járdaszigetet már eleve ferdén alakítanák ki.
Szívesen beáldoznám pár évi augusztus 20-i tűzijáték 3-400 milláját erre a célra.

Szilizoli 2010.03.01. 20:20:14

Neppercsávónak meg ne szóljatok vissza. Akkor előbb elunja a dolgot.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 11:24:58

Lehet, hogy azért áll úgy a frontera, mert bír kijönni a piros kockából.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.03. 09:24:45

@Devil: Vagy esetleg minden lakáshoz JÁRNA egy dedikált parkolóhely. Nem megvehető, bérelhető, hanem a lakás elválaszthatatlan része lenne. Anélkül nem is lehetne eladni, vagy új lakásnál lakhatási engedélyt kiadni. Akinek kettő hely kell, az meg béreljen másodikat.

Perillustris 2010.03.03. 10:13:54

@newtehen: Ez roppant igazságtalan azokkal szemben, akiknek nincs - és mondjuk nem is lesz - autójuk.

Addig meg a tehetősebbek nagy része sem vesz helyet a mélygarázsba, amíg az után ingyen lehet parkolni (inkább irány a járda, a gyalogos majd kikerüli, a babakocsival is jobb az úttest úgyis...).

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.03. 11:16:01

@newtehen: Nagyon sok helyen így van, pl abban a társasházban, ahol az előző irodánk volt Kispesten, meg kellett venni a garázshelyet a lakáshoz. Utána eladhattad külön, de csak úgy vehettél meg új lakást, ha garázshelyet is vették hozzá.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.03. 14:39:51

@Perillustris: Akiknek nincs, és nem is lesz autója ahhoz is jöhet valaki, akinek van. Ráadásul bármikor elkelhet a lakás, és olyan ember veheti meg, akinek van, vagy vehetnek egyet mégis csak.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása