Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Fenyegette az idős nénit, kapott egy állast

2010.07.31. 17:47 :: SilentSound

Meg kell, hogy állapítsam, mindig van lejjebb. Persze a történetben szereplőhöz hasonló nyuggerek is megérik a pénzüket, Von Schwarz érthető módon ezesetben nem a piroson átsétálás miatt akadt ki és írt levelet.

Múlt szombat 13:00 körül nyugodtan sétálgatok a Teréz krt-on, mire éles dudálásra leszek figyelmes az Aradi utca sarkán. Fehér Opel Astra sofőr anyázik a kocsiból egy kb. 70 éves maminak, aki igaz, hogy piros lámpánál ment át (piros lett mire átért...), de azért mégis mi ez...

Mami visszaszólt kedvesen a parasztnak, mire az IQ betyár kiszállt a kocsiból és elkapta a mamit... Mintha ketrecharcra készülne a 70 éves öreglánnyal, orrát az orrához nyomva kezét ökölbe szorítva üvöltött a nyílt utcán.

Erre egy srác odament hozzá, hogy mégis mit képzel magáról, erre a paraszt nekiesett, és elkezdte ütni ahol érte. A srác védekezett, mire kedves kis kergetőzés alakult ki. Megjelent egy zömökebb fiatalember, aki megpróbálta lefogni a vadállatot, de persze őt is meg akarta ütni, mire a fiatalember válasza egy akkora állas volt a köcsögre, hogy beleremegett mindene.

Az első srác ha jól láttam közben telefonált (gondolom rendőröknek akik később kijöttek), erre a szánalom netovábbja, napi parasztunk elkezd üvöltözni, hogy hívják csak ki a rendőröket nem látják a mellényét a kocsiban (sárga mellény a kapaltartón), mintha rendőr lenne... Meg amúgy jöhetnek a 7. kerület Dob utcába, ugyanis ott lakik... Muhaha...

Erre a "szájbavágós" fiatalember elengedte, mire a paraszt beült a kocsiba és elhajtott... A storyhoz tartozik, hogy ez a minden tekintetben kultúrált emberszabású úgy ment neki a maminak az utcán, hogy a kocsijában ült az asszony meg pár gyerek...

Elszomorító, hogy szabadon rohangálnak ilyen vadállatok! Mit fog egy ilyen nevelni a gyerekeiből? Fog ez egyáltalán kapni valamit, ha megfogják a rendőrök?

A végén pedig csendben megjegyzem, hogy aki még nem játszott a Garmin autósnaviért, az ma teheti meg utoljára, csak az éjfélig beérkezett válaszok játszanak!

186 komment

Címkék: budapest autó hülye erőszak büntetés öreg gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4D 2010.07.31. 17:51:41

Ha tényleg rendőr volt, akkor könyörgöm akasszuk fel!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.31. 17:56:21

@D4D: Nem hiszem, hogy rendőr lett volna, nekem is van sárga mellényem a kocsiban, mégse vagyok rendőr... A mondatod második felét meg inkább nem kommentálnám, mert még megsértődsz. :P

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.31. 18:07:22

@SilentSound: Idézet a "Valahol Európában " című remekműből:-) www.youtube.com/watch?v=rdC_Lk8pN7g&feature=related

:-)))Biztos, hogy nem helyénvaló? :-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.31. 18:08:39

@Aabroncs: ....legalábbis én úgy emléxem....Remélem jól!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 18:20:43

nekimenni az öreg maminak tényleg nem túl derék, DE
- ezek rendszeresen piroson csoszognak át.
- ha nem, akkor is csak akkor indulnak el, amikor már tudják (minden nap arra járnak, pontosan ismerik a lámpákat), hogy nem fognak átérni.
- amikor pirosat kapnak, még jobban lelassítanak.
- 2×2 sávos úton a 2 zebra között mennek át.
- két villamosmegálló között a síneken mennek át, ha rájuk csönget a villamos, még nekik áll feljebb.
- gyorsabban tudnak futni nálam, ha a buszt kell elérni.

misitcom 2010.07.31. 18:21:10

A posztban benne van a lényeg.A kocsiban benn ültek a gyerekek.Apuci egy nagy senki.Valahol bizonygatni kell a kölkök előtt,hogy apa mindent a családért.Gondolom az Audi terepjárós, egybenyakú ogre túl nagy falat lett volna első nekifutásra.Az ilyen debil meg is érdemli a fogszabályzást.Talán megtanulja,hogy mindig van egy erősebb.

Mire a gyerekei felnőnek,már ő is a senior válogatottban fog küzdeni.Biztos ellesz szörnyülködve,hogy hova is jutott ez a világ.

qwertzu 2010.07.31. 18:21:58

Ráadásul, ha még nem villogó zöldben indult el, akkor még elsősége is volt.

De komolyan, hogy idegesíthet fel valakit egy zebrán átkelő 70 éves öregasszony? Mert ha tényleg sietnie kell, akkor nem száll ki a kocsiból. Ha meg nem kell, akkor a faszért nem tudja kivárni míg átér.

qwertzu 2010.07.31. 18:24:36

@xaba99: Pesten vannak olyanok helyek, ahol én alig érek át a zöldön, pedig kimondottan tempósan megyek. Ha a gyalogos (nem villogó) zöldben indul el, akkor végig elsőbbsége van, még ha pirosra is vált közben a lámpája.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.31. 18:27:43

@SilentSound: Kérdezd meg majd tőle légyzsí,ha előkerül,hogy mit lett a kihívott rendőrökkel.

Mekkora lett volna,ha a kergetőzés közepette valaki bepattan az Opelba a családhoz,és elviszi őket Keletiig,és ott megy tovább a dolgára!!!!! :))))

szaGértő 2010.07.31. 18:29:39

Csodálkoztam, mert elsőre a címet úgy olvastam, hogy kapott egy állást...

Aztán rájöttem, hogy csak diszlexiás vagyok. :D

Leadfoot 2010.07.31. 18:29:45

@xaba99: Ezek csúnya általánosítások. Mellesleg majd emlékezz erre vissza, ha 83 éves leszel. Akkor talán érteni fogod, hogy lehet az, ha valaki nem ér át a zebrán egy zöld alatt. Vagy hogy sokszor nem mindegy, el kell-e menni 30 métert a következő zebráig.

Az ilyen korú emberek sokszor egyszerűen nincsenek olyan fizikai és/vagy szellemi állapotban, hogy jól alkalmazkodjanak a mai közlekedéshez.

szaGértő 2010.07.31. 18:35:16

@Leadfoot: És ez nem ok arra, hogy megöljük őket vagy akár ordibálunk velük.

Marcellusca 2010.07.31. 18:42:26

Asszem, ez mán a legalja. Pont, hu.

Marcellusca 2010.07.31. 18:43:53

@xaba99:
@Leadfoot:
Az a helyzet, hogy mindkettőtöknek van, és egyikőtöknek sincs némi igaza. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.31. 18:49:32

Ehh a rendszámot kellett volna felírni + felvenni a dolgot telefonnal, szal úgy már jók lettetek volna a yardnál.

Leadfoot 2010.07.31. 18:49:42

@szaGértő: Félreértesz. Én is épp ezt mondom. Ők sokszor már nem tudnak vigyázni magukra, nem tudnak mindenre figyelni, úgyhogy nekünk kell... akármennyire nem tetszik ez a posztban szereplő agresszív pöcsöknek.

szaGértő 2010.07.31. 18:56:02

@Leadfoot: Pont erről beszélek. Én is, te is lehetünk 80 évesek, ha megérjük. Ez nem ok arra, hogy megtámadjanak.

szaGértő 2010.07.31. 18:57:54

@Leadfoot: Jól egyetértünk, ne vesszünk már össze. :D

ziza133 2010.07.31. 19:02:43

Vazze, ugy olvastam hogy Fenyegette a mammert, kapott egy _állást_
Olvasom a sztorit, erre hol van itt a melo, milyen allas? Aztan latom hogy nem allas hanem allas :D

Piraeus 2010.07.31. 19:03:34

@Aabroncs: Biztos, hogy helyénvaló. De legalább az egy pár havi kényszer... azaz közmunka. Az ércbányában emberkedhet a sziklával. Megtanulja hol a helye és még az államnak is hasznot hajt.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.07.31. 19:05:08

@SilentSound: D4D második mondata kapcsán javasolnám, hogy próbálj meg művelődni egy kicsit! (lásd még Valahol Európában, Harkányi Endre)

Sztávrosz_ (törölt) 2010.07.31. 19:07:50

@ziza133: Nemvagy vele egyedül :) (énis állásnak néztem először)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.31. 19:16:21

@xaba99:
vard meg meg atcsoszog bazmeg
nagyanyad is ihy csoszoh
sietsz?

aki meg idos holgyeket nyuggerez az egy tajparaszt

Deszkás 2010.07.31. 19:25:51

@Leadfoot: Abban igazad van, meg kell várni, míg átér. De éppen azért menjen el a zebráig, mert lassan közlekedik. Ha a zebrán megy át, legalább szabályos, és elnézhető, ha lassú, de járókerettel ne 10-20 méterre a zebrától próbálkozzon már átjutni!

stars7726 2010.07.31. 19:28:01

amit nem értek:a nyugger néni mi rosszat tett?miért rendőr a csávó?mert van láthatósági mellény a kocsijában?egyébként ott van egy térfigyelő kamera,csak be kell menni a . kerületbe,és kikérni a felvételt.rendszám alapján megtalálják a "kollégát".

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.31. 19:34:33

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Az ilyeneket nyugodt szívvel lenyuggerezem, ha rángatást nem is érdemel, ennyit bőven, ha piroson csoszogott át, akkor a néni sem volt teljesen ártatlan szent.

LittleIdiot 2010.07.31. 19:41:01

@Leadfoot:
Senkinek nem is kell átérnie a zöld alatt.

A KRESZ szerint zöld alatt lehet elindulni.
Átérésről nincs szó.

(2) Az (1) bekezdésben említett fényjelző készülék fényjelzéseinek a jelentése:
a) a folyamatos zöld fény szabad utat jelez: a gyalogos az úttesten áthaladhat;
b) a villogó zöld fény az áthaladásra engedélyezett időtartam végét jelzi: a gyalogos az úttestre nem léphet, az úttesten levő gyalogos pedig köteles az áthaladást mielőbb befejezni;
c) a piros fény az áthaladás tilalmát jelzi: a gyalogos az úttestre nem léphet.

LittleIdiot 2010.07.31. 19:42:37

@SilentSound: "n, ha piroson csoszogott át, akkor a néni sem volt teljesen ártatlan szent."

Ha.

De a poszt meg ezzel kezdődik:
"aki igaz, hogy piros lámpánál ment át (piros lett mire átért...), de azért m"

Szvsz. türelem... sokat segít.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.31. 19:47:02

@fmatykó: Nyilván ott kellett volna lenni és látni, hogy tudhatta-e a néni, hogy piros lesz és csak nem akart várni, vagy hogy volt. Nyilván lehet nézni jogi megközelítésből is, de a jog nem mindig igazságos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.31. 19:48:35

@SilentSound:
fogd mar fel hogy egy eltkor utan maskeppen mukodik minden
nem erted????
a 3 eves gyerektol elvarod, hogy betartsa a KRESZ-t?
nem erted, hogy teszem azt 70 folott mar az embe szenilis, afyerelmeszesedese van, de meg el
erted?
el
jo no volt 50 eve , vagott az afya es minden OK volt
aztan 75 lett es nem er at a zoldon
at akar menni a piroson is
mert oreg
nem nyugger
felenk nem rangatjak hanem mehall az egeszy forgalom ha mar a jarda szelen all, megha piros is neki
ha megeled, Te is leszel 75 es tok maskeppen latd a vilagot mint most
nem tehetsz rola
az fdo vasfoga
a gyerekekre meg az idosekre kulonosen vigyazbi kell
ha ket zebra kozott kovalyoh akkor ott is, nem azt mondani, nekem van elsobbsegem es szentsegelni meg nyuggerezni
ha en vagyok ott a csavot meg ketszer pofaan vagtam volna pedig nem vagyok egy schwarzenegger

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.07.31. 19:51:03

bakker, végigolvasom a posztot, keresem, mikor kap állást az ürge... mondommivan... visszaolvasok... ja, vagy úgy... :D:D

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 19:56:55

@hagyma: megvárom, míg átcsoszog, de meg nem basznám, ha nem muszáj, a saját korosztályomat jobban szeretem.
nagyanyám nem csoszog, már rég meghalt. egyébként nem indult el a zebrán, ha tudta, hogy nem fog átérni időben.
igen, sietek. ha nem sietnék, akkor gyalogolnék vagy bkv-znék.

nyuggereknek nem kell betartani a szabályokat?

aki meg másokat tajparasztozik, az buzi.

ZON 2010.07.31. 19:58:33

Azt hittem, a néni ütötte fel az állkapcáját egy svédfogóval. Rendszáma nincs meg?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 19:59:15

@hagyma: ha 3 éves szintjén van, aki ne közlekedjen egyedül.
vagy a 3 éves gyereket is egyedül zavarnád az utcára?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 19:59:48

@ZON: a néninek vagy a svédfogónak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.31. 20:04:30

@xaba99:
usd el az osszeset
ha neked van zolded
foleg ha sietsz
mi akurca annyat kepzel, mier nincs meg a temetoben
meg at is akar menni az uton mikor mar jarni sem tud?
felhaborito
remelem leszel 80 eves es le kell menned a boltba mert senki nem nyitja rad az ajtot es minusz 2-vel es bottal tudsz menni
meg jobban remelem, hogy nem
a magyar kozlekedesi moral az egy LOFASZ
merem mondani innen amerikabol
30 ev magyarsag es 15 ev amerikaisag utan
LOFASZ
de nekm 8

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 20:12:42

@hagyma: ki akarja elütni te nagyon hülye???
azt már észrevettem, hogy írni nem tudsz. most már egyértelmű, hogy olvasni/szövegérteni sem.
ha meg annyira jó amerikaisag, akkor lehat amerikaisagoskodni. remélem, még 80 év múlva is ott leszel, de már nem lesz erőd hozzád, hogy oszd haza az észt.

iqlight (törölt) 2010.07.31. 20:14:33

Nem a 80 éves nénivel van a baj, hanem azokkal a fiatal surmákokkal, akik látják, hogy bizony villog a zöld de ugyanazzal a lendülettel lelépnek, oldalra sem néznek és komótosan - néha csoportosan - átlépdelnek a piroson. Persze ilyen esetben meg nyilván nem dudálnék rájuk mert az ilyenekből kinézem, hogy simán kirángatná az embert a kocsiból aztán ki tudja. Idős néni kifogott egy idegbeteg barmot, rosszkor szólt vissza az biztos. De aki kiszáll arcoskodni, pláne idős emberrel annak tényleg csak sajnálni tudom a családját ...

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.07.31. 20:22:27

Ez a nuggerezés engem nagyon zavar. Ha már egyszer van annyi IQ-d, (erőd) hogy blogot indítasz, akkor lehetne +annyi, hogy nem nuggerezel, hanem megpróbálod te is tisztelni az idősebbeket. Persze ha már te is eléred azt a kort, akkor nuggerezhetsz bátran. Egy bloggernek aki bátran kiáll fikázni a köcsög világot, példát kell mutatnia mindenben, az emberi kapcsolatok terén is, ha jobbá akarja tenni a világot. Ha pedig rosszabbá, akkor annak úgyis mindegy..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.31. 20:25:36

@xaba99: Mindig azt hiszem, hogy egy szintnél nincs lejjebb, de olyan jó hogy jöttél! Így megint beláthatom, tévedtem. Én kérek elnézést...

A poszt fényében kicsit szégyellem magam, ma az ósanban rendesen kikészítettek a nyugdíjasok, gyakorlatilag elfoglalták az áruházat, fel is merült bennem a kérdés, hogy esetleg hétköznap ők miért is nem érnek rá? Sőt még pufogtam is egy keveset. Én kérek elnézést....Nincs jelző az ilyen emberre, még annak fényében sem,hogy én is egy türelmetlen bunkó vagyok...

Deszkás 2010.07.31. 20:30:28

@stars7726: Már ha működött. Mert sajnos nem 100%, hogy működött.

-d(-_-)b- 2010.07.31. 20:33:43

@Ленина: Ha már így filozofálgatunk: aki megérdemli, azt tiszteljük. Másképpen: a tisztelet nem azért jár, mert valaki öreg, hanem mert megérdemli.

Ezt az épp aktuális sztoritól függetlenül mondom. Tudnék számtalan "nyuggeres" történetet mondani, meg "idős néniset" is.

szaGértő 2010.07.31. 20:42:33

@-d(-_-)b-: Hát igen, a kor nem érdem, hanem állapot. De ettől még tudjuk, hogy az idősek lassabbak, rosszabbul látnak és hallanak. Ettől még nem kell kinyírni.

zhal 2010.07.31. 20:43:58

Nem lehet minden szabálytalanságot kivédeni, az élet olyan, hogy néha erősebb a KRESZ-nél. Nálunk a 2-es főút lakott terüeltes részén egy öreg mamóka MINDIG úgy ment át (nem a zebrán, az messze volt), hogy nem nézett semerre, feltartotta a botját és azonnal indult. Hiába mondták, hogy baj lesz még, nagyon sokáig meg tudtak állni az autók. Aztán egyszer nem, így halt meg. És ilyenek mindig lesznek, hiába erőlködik a KRESZ, vagy akármi más.

Chapell 2010.07.31. 20:49:15

Sokkal jobb lett volna a "fenyegette az idős nénit, kapott egy állást" történet :D

aril brikha 2010.07.31. 20:50:33

nyuggerezni nem illő.

atila68 (törölt) 2010.07.31. 20:52:36

Sárga mellény mindenkinek kell legyen az utastérben nem?
(csak kérdem)

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.07.31. 21:01:44

Ezt a kiba idegbetegséget, ami az itthoni utakon folyik nem bírom megérteni. Ez a piros lámpás sztori önmagáért beszél, ha kanyarodsz, akkor látod a tükörben, hogy képtelen a mögötted levő azonnal sávot vált, nincs két mp lelassítani, a buszsáv ugye gyorsító sáv, lásd Fő utca pl. Ha az egyenesen haladó sávban áll a sor, akkor előre a kanyarodóban, s ha rádudálsz, mert nem tudsz kanyarodna, akkor jön a "basszájbaakurvaanyádat", mint múltkor a Suzikis "úrhölgy" ajánlotta.

roadrunner 2010.07.31. 21:08:56

nyugger,rokki,suket,
Jol mondom???

pakesz (törölt) 2010.07.31. 21:10:48

@xaba99: nalunk van olyan lampa ahol oreg mami nem tud aterni, en sem...
az aktualis helyet meg kell nezni hogy ott milyen hosszu a lampa

amugy most ki vett fel kit? lett állása a fenyegetonek? valakitol kapott vegul munkalehetoseget?

Hans Lopkowitz 2010.07.31. 21:15:45

Még egy strigula: jól tettem mikor otthagytam ezt az országot...

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.07.31. 21:20:06

A cím alapján már azt hittem, hogy a hölgy csomagolta be az ideggörcsöt.

misitcom 2010.07.31. 21:21:19

@Hans Lopkowitz:
Érdekes!Eddig sem tűnt úgy,hogy hiányzol.

misitcom 2010.07.31. 21:22:48

@sirdavegd:
Á,dehogy.Csak munkát adott neki.

ZéBé 2010.07.31. 21:28:16

Furcsa elvárás, hogy ne induljon el, ha tudja, hogy nem fog átérni. Akkor mit csináljon? Eresszen gyökeret a zebránál? A zöld mindig ugyanannyi idő, ha reggel 7-kor nem tud átérni rajta, akkor délben sem fog tudni. Vagy repüljön át?

Páneurópai Harci Kos 2010.07.31. 21:32:01

Milyen állást, mivan?
nagyon izé a cím.
u.i. az emberekből nagyon kezd kiveszni a túlélési ösztön, hihetetlen miket produkálnak az utakon.
u.i. amugy a "békíteni" akaró zömökebb srácot garázdaságért simán fel lehet jelenteni, szal ovatosan:P

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.07.31. 21:38:39

szerintem sok nőnek tetszik az ilyen férfi
hiszen ez azt jelenti hogy tud verekedni és mer is, tehát megvédi a feleségét meg a gyerekeit

menőség

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.31. 21:43:32

Siet a büdös parasztja? Hát persze! Egyébként miért dudálna és anyázna a néninek?
Szóval siet a büdös parasztja? Hát mégsem, mert kiszáll, és elkezd agresszorkodni!

Alig fél perc a különbség. A paraszt nem tudja eldönteni, hogy siet-e vagy nem. Az ilyennek nem jogsi kell, hanem személyiségfejlesztő tréning. Ami azért is ráférne, mert a család szeme láttára agresszorkodni, az a legalja. Képzelem, hogy mi lehet otthon...

"streetfighter" 2010.07.31. 21:50:01

@endike:

Húúú, vazz!
Remélem ez egy cinikus megjegyzés volt, de annak is rossz.
Mióta menő egy idős nénivel keménykedni?

Clyde 2010.07.31. 21:53:30

Vazze. Úgy olvastam: "Fenyegetett, kapott egy ÁLLÁST". Végig azt vártam, hogy mikor mondja már valamelyik szereplő, hogy maga olyan jól verekszik, jöjjön hozzám biztonsági őrnek / a filmembe tapló köcsögnek / mittomén...

Kulminaator 2010.07.31. 21:54:59

@SilentSound: Te ostoba, buta paraszt.A jó anyád is lesz nyugger, de remélem Te nem éred meg azt a kort, hogy nyugger lehess.Fasztarisznya.

2010.07.31. 21:57:40

@xaba99: te most vagy heccből trollkodsz vagy nem tudom, ennyire bunkó paraszt nem lehetsz. Ha nem is tiszteletet de türelmet és megértést márpedig megérdemlik, már amelyik, de egy úton való átkelésnél mindenképp.
Ott nem ő van pluszban hanem te. Menj hungaroringre autózni és lakott területen hagyd élni az embert.
Tulajdonképpen hibás a kresz mert az kellene legyen benne, hogy az autó minden másnak elsőbbséget kell adjon és ha elüt bárkit ő a hibás minden esetben.

Egu 2010.07.31. 21:59:17

Csak nekem tűnik úgy, hogy az utóbbi 3-4 hétben drasztikusan leromlott a közlekedési kultúra? Mindenki büntetőfékez -nem nekem, de több ilyet láttam-, gyorsít, hogy a sorolósávból véletlenül se tudjak besorolni, tilosban előz, rámhúzza a kormányt index nélkül, sminkel, miközben átmegy a szembesávba, áll a piros lámpánál, majd gondol egyet és átmegy rajta (Bajcsy-Andrássy sarok, rendőr is csak pislogott)...

Komolyan kezdek félni a napi közlekedéstől.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.31. 22:04:24

@vuvuzela importőr: én nem árdemlek türelmet és törődést? ő van ott pluszban, mert neki piros, nekem zöld...
vagy a nyuggernek mindent szabad, nekem mindent tilos? jogegyenlőség, ilyenek?

kubatov_kommunista 2010.07.31. 22:15:21

És ez szaporodik... és szavaz.... és fogyasztani akar...
Iszonyú :(

És még mindig lesznek akik a piros lámpánál fognak leragadni.

Zöldövezeti 2010.07.31. 22:23:53

@xaba99:

Így van a nyuggernek mindent szabad. De te nem leszel nyugger !!

Zöldövezeti 2010.07.31. 22:31:35

@qwertzu: Neked 70 van akinek 80 és olvastam itt már 83 -at is. nem mindegy. A hetven még fürge, nyolcvan körül már nem. sokat változik abban az utólsó 10 évben az ember !!

Zöldövezeti 2010.07.31. 22:33:35

A képen látható mama inkább nyolvanas mint hetvenes !!

KCB 2010.07.31. 22:51:49

"aki igaz, hogy piros lámpánál ment át (piros lett mire átért...),"

Látom sok embernek el kell játszani hogy megértse de sajnos erre most nincs mód.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.31. 22:54:28

OFF
Kedves erkölcscsőszök, köszönöm a kioktatást. Ajánlom mindannyiótok figyelmébe a szleng.blog.hu-t, ahol találtok még hasonlóan vérlázító, az utóbbi néhány évben kreált szót, szörnyű, hogy használni merészeltem. Bocs, de a szitkok már leperegnek, különösen drága Kulminaatornak üzenném, hogy nyugalom, mert még elered az orrod vére. Te ne is olvasd tovább, mert úgysem fog menni, hogy az előzőnél értelmesebbet reagálj.

A többieknek megpróbálom kifejteni a véleményemet. A nyugger vagy idős néni, attól függetlenül, hogy nevezzük, lehet normális és lehet rosszindulatú, aki azért utál zsigerből másokat, mert jóval fiatalabbak nála és meg is tesz mindent, hogy ezt éreztesse. Lelép akkor az útra, amikor tudja, hogy nem fog átérni, mielőtt piros lesz, akár még szándékosan lassan is megy. Viszont ha a villamoson meglát egy szabad helyet, akkor megtáltosodik és hirtelen tud sprintelni is. Gyakran hangoztatja, az "ezek a mai fiatalok, bezzeg az én időmben..." közhelyet, stb.

Ismétlem, NEM tudom, hogy a történetben szereplő néni mikor lépett le a zebrára, ki volt, milyen volt a lelki világa, nem voltam ott, az sem egyértelmű, hogy az Aradi utcát, vagy a körutat keresztezte. Ha netán valaki számára nem lenne egyértelmű, még véletlenül sem a vadállat pártján állok, aki nekiesett, ezt fontosnak tartom leszögezni, mielőtt jön valami nagyon okos és kiforgatja a szavaimat (tudom, lehet, hogy ennek ellenére is lesz ilyen).

És ha már édesanyám szóba került, ő is közelíti lassan a 70-et, nyugdíjas, ha úgy tetszik nyugger. Emellett szerencsére nagyjából jó egészségnek örvend, dolgozik a nyugdíja mellett és a normális kategóriába tartozik. Ennyit róla, a továbbiakban kérném, hogy aki eddig nem tette, az kerülje a személyeskedést, ahogy egymás közt, úgy velem kapcsolatban is.

qwertzu 2010.07.31. 22:54:29

@xaba99: Látom nem vágod. Neki piros neked zöld, és mégis neki van elsőbbsége, ha zöldben indult el.

FalóNyúl 2010.07.31. 23:25:12

@xaba99: Te nagyon idióta, neked nincs idős rokonod? És a KRESZ hol írja elő te nagyon 1bites, hogy a zöld jelzésen be kell fejezni az átkelést? Némelyik lámpán még én sem érek át, nemhogy egy idős ember. Hörögj csak te fasz.

FalóNyúl 2010.07.31. 23:30:15

@Hans Lopkowitz: Igazad van, sokan gondolkodnak ezen, és tudod mi a furcsa? Az én ismeretségi körömből túlnyomóan a "jobboldaliak". Nekik is elegük van, ha fiatalok és megtehetik megpattannak. Ez nem egy élhető ország...

v2peti 2010.07.31. 23:30:25

"Pesten vannak olyanok helyek, ahol én alig érek át a zöldön, pedig kimondottan tempósan megyek. Ha a gyalogos (nem villogó) zöldben indul el, akkor végig elsőbbsége van, még ha pirosra is vált közben a lámpája. "

Prágában van olyan kereszteződés, ahol zölreváltáskor indulva épp átérsz, ha ca. 6 km/h-val mész, és nincs villogó fázis, ha jól rémlik!

Pozsonyban a belvárosi TESCO előtt meg csak a járdaszigetig (a háromszög alakú) jutsz el egy zölddel, ha azonnal indulsz, és ott meg kell várnod a következő fázist!

v2peti 2010.07.31. 23:31:56

Németországban sok helyen se zebra, se villogás, csak felfestett csíkok jelzik az átkelő széleit. (igaz, ott udvariasabbak az autósok)

thinker_ 2010.07.31. 23:35:04

ezt a "nyugger" kifejezést nem akarjátok elfelejteni? elég sértő....

Tier 2010.07.31. 23:35:23

@qwertzu: Pontosabban ha villogó zöldben indult el akkor is elsőbbsége van. Ha pirosban indult el, akkor is elsőbbsége van.

Sőt ha 16 sávos autópályán sétálgat, akkor is elsőbbsége van : )

Tibike15 2010.07.31. 23:47:18

basszus először úgy olvastam a címet, hogy kapott egy állást és nem értettem, hogy most mi van.

vomit 2010.07.31. 23:52:42

masok is megszivtak mar, az oreg nenik tudnak
www.youtube.com/watch?v=mr8KrF8vNPM

GyLovag 2010.08.01. 00:06:10

Sárga mellény "Bűnelkövetés" felirattal?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.08.01. 00:26:41

@SilentSound: inde videó is volt arról, hogy fiatal, erős, egészséges embereknek képtelenség átérni egyes zöldeken, pl. Rákóczi út, ahol fiatalon is kb. a közepéig érsz el. Értem én, hogy te ezt érted, és hogy nem tudni, mi volt itt a helyzet, de a posztot akkor is azzal indítod, hogy 'történetben szereplőhöz hasonló nyuggerek is megérik a pénzüket', gondolom amikor begépelted már tudtad, hogy ez a félmondat fog kikerülni Index címlapra. Aki szelet vet, vihart arat.

és még annyit, hogy a zebrák között, piroson át, ész nélkül átrongyolás semmivel nem jellemzőbb a 'nyuggerekre', mint a két percenként induló villamoshoz rohanó dolgozókra, munkanélküliekre vagy iskolásokra.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.08.01. 00:32:06

@SilentSound:

A zöldben _elindulni_ mindenkinek joga van. (Járművel beragadni nem szabad, ennyi.)
Sebességről nincs szó, olyanról viszont igen, hogy aki már a kereszteződésben van, azt el kell engedni.

Nem egy kereszteződés van pl., ahol egy lassú, hosszú jármű nem tud átérni a zöldjén akkor sem, ha azonnal elindul. Kíváncsi vagyok, a villamost hányan akarják ilyenkor móresre tanítani...

A Rákóczi út egyes lámpái amúgy olyanok, hogy ha születni nem is kell a túloldalra, azt alaposan meg kell gondolni, hogy melyik oldalon töltöd be a 40. szülinapodat, mert utána a túloldalra zöldben már garantáltan nem jutsz át.

suhanyc 2010.08.01. 00:34:08

nyugger =/= nyugdíjas idős ember
huligán (nem a focira gondolok) =/= fiatal ember
ennyi.

Villy 2010.08.01. 01:04:18

@SilentSound: Szánalmas, ahogy ezt a nyuggerezést próbálod kimagyarázni.
Tapló dolog. Ennyi. Azért remélem te is érzed valahol.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.01. 01:40:39

Akasszatok fel a rendőrökkel együtt. ;P

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.08.01. 01:55:22

@szaGértő: én is ezért olvastam el. BAZMEG ! :) várom hogy miért kap valaki állást... fasz kivan.egyébként azért olvassa az ember annak, mert annak lenne értelme.

_John_Doe_ 2010.08.01. 02:15:08

@SilentSound:
nem az a baj kedvesem, hogy hülyeséget mondasz, hanem mikor már többen is leírják miért nincs igazad, még akkor is magyarázod a bizonyítványt.

Biztosan borzasztó bonyolult elismerni, hogy tévedtél.

Na ezek és a nyuggerezés miatt vagy
paraszt. (jelentését megkeresheted a szleng.blog.hu-n.)

jelentéktelen alak 2010.08.01. 02:28:53

Megdöbbentő a történet és egyes kommentek is.

Miért várja el bárki is, egy idős embertől, hogy pont olyan értékrend szerint olyan éberséggel, olyan lendülettel élje az életét, mint egy fiatal?
Leéltek 70+évet visszanézve, hogy milyen 70év volt, ez több mint tiszteletre méltó. Megfáradtak, megbetegedtek, és egy-egy surmó ezek után még elvárásokat támaszt velük szemben.
Nekem nem volna bőr a pofámon bármit is számon kérni egy ilyen idős emberen. Nem hogy lesajnálni, mikor még igaza is van!

A néni vélhetően a zöld jelzés alatt indult el, és nem sikerült átérnie.
Ilyenkor a többi közlekedőnek még a KRESZ szerint is meg kell várnia, míg elhagyja a zebrát. Egészen biztosan lassabban fogja tenni, mint tenné egy olimpikon, de KI KELL VÁRNI!!!
Sőt! A KRESZ bár tiltja a gyalogosnak, hogy lelépjen a zebrára, ha piros, de emlékeim szerint úgy fogalmaz -talán nem véletlenül- hogy ha a gyalogos a zebrán van, akkor elsőbbsége van. Vagyis a néninek akkor is előnye volt, ha szabálytalanul lépett a zebrára.

De ha a néni az autópályán sétálgat, akkor sem dorgálhatja senki meg érte! Nincsen morális alapja! Természetesen azonnal biztonságos helyre kell kísérni és ott megvárni vele a rendőrt, vagy mentőt, de fenyegetni, molesztálni, több mint aljasság.

Undorító dolog, hogy Magyarországon kihalt az emberség. Egyre elszomorítóbb, hogy az autók eluralják az életteret. Miért ne mehetne ki az utcára egyedül egy 4-5 éves gyerek? Miért ne élhetné békésen a hátralévő életét egy idős (egyeseknek nyugger, hogy ők is értsék)?
Miért az autókhoz kell igazodnia egy város, egy ország lakosságának???
Az autó nem pusztán egy eszköz, ami megkönnyíti az életünket? Mert a történetet és egyes kommenteket olvasva, nekem az jön le, hogy ez ember könnyíti meg az autók közlekedését. Nem betegeges ez?

Mi vagyunk abban a helyzetben, hogy jók az érzékszerveink. Mi vagyunk megáldva még jó reflexekkel. Mi bennünk van meg az erő, hogy támogassuk őket. Mi még egészségesek vagyunk ésszerű, felelős döntést hozni. (persze mind ez alól vannak kivételek, mint itt is kiderülhetett)
Akkor miért nem mi vigyázunk rájuk!?

Igenis, ha két zebra között akar átmenni a Szentendrei, vagy a Váci úton egy idős ember, akkor álljon meg a forgalom! Emberek vagyunk, vagy mik!!! Ennyivel tartozunk Nekik!

jelentéktelen alak 2010.08.01. 02:37:06

@SilentSound:

Felkötni, semmi képen nem akarlak! Mindenki úgy fejezi ki magát, ahogy tudja. Te így.

De bízom benne, hogy el fog jönni az életednek egy olyan szakasza, amikor mélységesen fogod szégyellni magad az ilyen kijelentéseid miatt!

Bízom benne, mert ha így lesz, akkor tanultál valamit. Ha mégsem, akkor hiába éltél.

RCH 2010.08.01. 02:40:49

Az en kedvenc sztorim az volt, mikor a Kodaly korondon a jardara parkolt terepjaros uvoltve magyarazta a jarokeretes(!) papanak, hogy mashogy nem fer el az autoja, ezert ha tovabb akar haladni, akkor az uttesten kerulje ki a jarganyt.
Eloszor komolyan azt hittem, hogy ez valami filmforgatas, vagy parodia, vagy ilyesmi.
De sajnos nem.

Interlock (törölt) 2010.08.01. 02:47:49

"igaz, hogy piros lámpánál ment át (piros lett mire átért...)"
Ezen ennyit lovagolni... Ha piros lett, hát piros lett. Olyan ember még nem volt, aki odaragad az útra átkelés közben, tehát az öregasszony is átért volna egyszer, kár (helyesebben: tuskóság) volt kiugrani miatta a kocsiból, de még akár szólni is. Szerintetek az öregek hány százaléka saccolgatja, hogy átér-e még a zöld alatt? Mennek, mert mentek mások is, és a kocsik (még) állnak. Aztán inkább tülköljön rám a mögöttem álló, minthogy leálljak veszekedni a lassú átkelés miatt, vagy éppen az autóval ijesszek rá (láttam már ilyet is nem egyszer).
Akkor kellett volna rendőrt hívni, amikor a tag a fiatal gyereket kezdte el verni, a később bevitt saller ugyan tetszetős lehetett, de az is kár volt.
Tényleg terjed az idegbaj az utakon...

TroppauerHümér 2010.08.01. 03:03:00

A nyugger kifejezés kiötlése része annak a politikai lejárató kampánynak, ami pár éve a megszorítások elfogadtatása érdekében ment. Volt más is: orvosellenes kampány, pedofil tanárokról szóló cikkek, megtudtuk, hogy minden rendőr korrupt, és hogy azért nincs úszómedence minden udvarban, mert ezekre az élősködő "férgekre" költjük az adóforintjainkat.

Kiváló fogadtatása volt, a társadalmunk egy része beszopta, hook, line és sinker, ahogy @hagyma mondaná. Ma már sajnos része lett a közbeszédnek. Pedig ez sem a PC csúcsa.

BKV reszelő 2010.08.01. 06:13:01

@SilentSound: A sárga mellény kötelező minden autóba...ergo minden autós rendőr ezen logika alapján ? :) Vicces.

Trex59 2010.08.01. 06:49:45

@jelentéktelen alak: Nem is vagy olyan jelentéktelen.Nem is kötnek bele abba amit mondtál,mert így igaz.

lüke 2010.08.01. 07:33:34

szavalni lehet
egy társadalom jellemzöje- és jövöje- ahogy a gyerekekkel és az öregekkel bánik

kedves kommerek, lesztek még nyuggerek
s miböl fogtok élni?, kommentekböl?

lüke 2010.08.01. 07:35:03

@RCH:
cinizmus és butaság
nem jár szükségszerüen együtt

misitcom 2010.08.01. 08:20:45

A nyugger nem nyugger vs. opelos =0:1
nyugger vs. blogger =1:0
Eddig izgi.Csak azt lenne jó tudni,hogy a felajánlott munka mennyire fizet jól?

Reggie 2010.08.01. 08:34:14

@jelentéktelen alak: Tobbnyire jo, de az alabbiak mindegyike erosen tulzas es szelsoseges:

"De ha a néni az autópályán sétálgat, akkor sem dorgálhatja senki meg érte! Nincsen morális alapja!"

"Miért ne mehetne ki az utcára egyedül egy 4-5 éves gyerek?"

"Igenis, ha két zebra között akar átmenni a Szentendrei, vagy a Váci úton egy idős ember, akkor álljon meg a forgalom! Emberek vagyunk, vagy mik!!! Ennyivel tartozunk Nekik!"

toyotaska 2010.08.01. 09:07:41

@jelentéktelen alak: Teljesen jogos, nem dorgálunk meg idős embereket,semmilyen okból kifolyólag sem.
De visszaélni sem kell vele. Illetve, jó hogy leírod, hogy álljon meg a forgalom a ha át akar menni a szentendrein, de akkor nekem is álljon meg nem? Sőt mindenkinek tehát fölöslegesek a zebrák mindenhol ugye ? Legyen mindenhol a gyalogosnak elsőbbsége, rohadt autósok.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.01. 09:37:21

@jelentéktelen alak: Ahogy Reggie is mondja, majdnem teljesen igazad van. Az a három sor valóban nem oké...
Off:
A nyuggerezés valóban nem telitalálat, de szerintem főleg a blogban olvasható történettel együtt vált ki ilyen indulatokat. Az indexen a beharangozó is elég géz, alapból negatív....Azért, remélem nem minden idős ember megkeseredett vénség is egyben.
Valóban türelem kell az öregekhez, ami nekem is elfogy néha.
ON:
Azonban bántani, akár csak lökdösni egy idős embert, mindennek az alja. Azonban az is tény,hogy egy idős ember sem mehet ész nélkül, már csak a testi épsége miatt sem..

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.08.01. 09:49:38

@Aabroncs: Neked vannak szüleid? Milyen a kapcsolatod velük?

Selli69 2010.08.01. 09:51:23

Én is azt olvastam, hogy állást kapott, nem csak elsőre, hanem sokadszorra is (pedig diszlexiásnak nem mondanám magam), mire olyan ideges lettem, hogy elolvastam a posztot - pedig nem is akartam :-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.01. 09:55:39

@Az igazi Vaszilíj Zajcev: Apám él és Anyósom van. Nem zökkenőmentes, de jó. Miért? Mit olvastál ki a soraimból? Hogy nem tisztelem az idősebbeket?

Marcellusca 2010.08.01. 10:05:40

@-d(-_-)b-:
@szaGértő:
Ja, ja.

Vannak idő hölgyek/urak, nénik/bácsik és vannak NYUGGEREK!
Az egy egészen más kategória.

Senki fia 2010.08.01. 10:12:24

És azóta- kedves gyerekek- a fenyegetőnek a Bkv-nál van ellenőri állása. (vagy parkolóőr)
Merthogy, lemaradt a mese vége.
Hungária krt. Honvéd kórház előtt, az ér át a zöldön, aki 10 mp alatt futja a 100-at

Clearvoyance 2010.08.01. 10:14:28

@Páneurópai Harci Kos:
Maximum könnyü testi sértés, de a leírtak miatt még az sem mert megáll a Btk. 29. paragrafus jogos védelem...

aszekelyek 2010.08.01. 10:14:28

@Marcellusca: istenkém, hát indexül fejezte ki magát a posztíró már a címben.Itt dőreség, sőt tájékozatlanság jó modort és választékos kifejezésmódot várni. Merugye a tajparasztkáim akkor kattannak rá, ha nyugger van odaírva a címbe, mert arra nem , hogy idős hölgyre támadót, magát rendőrnek mondó autóst szerelt le két járókelő fiatalember.Vágod?:) Valóban más kategória.

Clearvoyance 2010.08.01. 10:17:42

A félreértések elkerülése végett a gépjármű kötelező tartozéka a láthatósági mellény.
Az, sárga-e nem számít.
Nem kötelező az utastérben tartani, csak célszerü, mert van ahol csak akkor szálhatsz ki ha már felvetted.

aszekelyek 2010.08.01. 10:23:41

@Senki fia: Hatósági embert teccettek már keresni a Dob utcából, aki a személyleírásnak megfelelt? Tippem, hogy közterületes is lehet az agressziókezelési problémával küzdő, hivatalos személyként teljesen alkalmatlan garázda. Ugyanis a fenyegetés az garázdaság. Nyilván abból a szemmagasságban lövöldöző ám semmi kifogásolhatót abban nem találó tipusból van a fővárosban is elég sok. Az autóban ülő gyerekei soha nem lesznek képesek majd ezt kiheverni. Senki afesszív állat gyerekei sem. NYilván ez a illető is a családbántalmazók közül való, akiknél idő kérdése, mikor kattan be és nyírja ki a nejét, vagy a családot. Aki lefelé tapos. Felfelé nyal. Jellenzően egy alárendelt státuszú , idősre támad. A kigyúrt , kutyaláncos zsírúj lépőssel nem biztos, hogy kikezdett volna. Lehet még in-kál-os is szabadnapon. Keveset írtak a kommentelők a jelenségről, hogy egyesek valamiért feljogosítva érzik magukat és jól láthatóan nem tartanak büntetéstől, ezért merészelnek ilyen balkáni módon garázdálkodni.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.08.01. 10:24:35

Hehe, hát ezért mindig címlapos ez a blog - lehet kurvanyaázni, aztán minket is leanyáznak, és aztán már szép is a napunk.
Azért nálam mindig a "puhatestű" vezet.

aszekelyek 2010.08.01. 10:27:10

@Clearvoyance: A héten két rendőrség feliratú szolgálatban igazoltató szervet is láttam, a Városmajor utcában. Gondolom, ott z érsebészetnél meg a mentősökre támadna a mellényére hivatkozó garázda.... amikor éppen sérültet hoznak...

kukatr 2010.08.01. 10:32:30

az ilyen úriembereknek a recski kőbányában véletlenül a térdére ejtenék egy kisebb sziklát... szégyen, amit művelt. jahh, és a posztírónak kellene a hátán cipelni a legközelebbi kórházig.
SilentSound, a poszt nyuggerezés nélkül is index címlapos lett volna. ebben a szituációban az idős néni nem volt nyugger, még ha esténként csecsemővért iszik, akkor sem.

aszekelyek 2010.08.01. 10:35:30

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Aztán meg lehet a magyarokat gyalázni, hogy milyenek, ez alapján.....Ögyes. Azért is címlapos lehet, mert ilyen lett nálunk a közerkölcs. Nem nagyon kultúráltaknak meg bejön,... ez is, mint minta. Ez a Maunika Show -pótló szer.joshi egy kicsit , hajszállal kevésbé borzalmas. Jerry Springer műsorának netes változata.

Clearvoyance 2010.08.01. 10:36:22

A poszthoz...
Reggel fél hat. Komótosan gurulok, előttem nem messze a lámpa sárgára vált. Kuplungolok és gurulok tovább, szokásomhoz híven a vonalat megcélozva. Mire odaérnék persze már piros és a villamosmegállóban a gyalogosok zöld jelzést kapnak. El is indul három, mindhárman az idősebb korosztályból. Kettő a zebrán egy pedig a vonal előtt az úttesten.
Ezt látva elkezdtek befelé görbülni az ujjaim az öklöm közepe felé...
...Ezáltal megnövelve a fékerőt az első kerékben és megállva a tervezettnél picit korábban.
Miután a gyalogosok elhagyták az úttestet egyes, odagurultam a vonalhoz és újra üres.
Kényelmesen megvártam míg zöld lett a lámpa és öregesen továbbpöfögtem.

Holott tisztában vagyok vele, hogy nem ezt kellett volna tennem, hanem kirúgom a sztendert lepattanva a motorról üvöltve, anyázva odarohanok, lefejelem a bukóval az öreglányt és addig rugdalom míg a zebrára nem kerül, hogy egyszer s mindenkorra megtanulja, hol a helye, majd a piros-sárgát meg sem várva füstölgő kerékkel a motort leszabályozásig pörgetve a még földön fekvő mellet két centivel, ezerrel eltépni.

Ezúton kérek elnézést minden gépiesített közlekedő társamtól, hogy ezen szituációban nem az általánosan elfogadott (nem itt, az utakon) normák szerint cselekedtem. Mea Culpa.

aszekelyek 2010.08.01. 10:37:16

édesfiam, öregekre és orvosokra vicsorítani kell. Mulasztottál a szemináriumon? Megint?

BKV reszelő 2010.08.01. 10:38:22

@jelentéktelen alak: No, azért álljon meg a menet ezzel a bárhol akar átmenni dologgal! Káosz lenne. Hetven éves szüleim is el tudnak tipegni a zebráig...a többi hasonló korú is...amelyik meg nem, az ne is menjen utcára, mert ellátásra szorul. Semmi rosszindulat nincs, ne érts félre, de a szabályokat azért hozzák, hogy élhető legyen mindenkinek a világ.

Marcellusca 2010.08.01. 10:39:02

Azé', ide is beírom:
Azért, milyen jó, hogy ilyen sokan megértették a poszt lényegét, mondanivalóját. :)

@aszekelyek: Őőőőő, izé, ... hol van a címben a "nyugger" kifejezés?

Clearvoyance 2010.08.01. 10:39:49

@aszekelyek:
Én is látok még mindig sárga mellényt.
Ugyan kihozták az új narancs csíkosat, de még nem sikerült mindegyik rendőrnél lecserélni.

Én csak azt hangsúlyoztam ki, hogy a KRESZ nem teszi feltétellé, hogy a kötelező láthatósági mellény sárga legyen. Lehetne zöld is, vagy akár narancssárga. Csak azt a kukások hordják. :)

aszekelyek 2010.08.01. 10:42:16

@Clearvoyance: NA igen, mert ha valaki siet, és bosszantja, hogy idős hölgy lassú, akkor siessen és ne szálljon ki se idős hölgyet fenyegetni, se közelharcolni. Akkor lépjen . Ez az alak, amellett hogy garázda vadbarom, még ostoba is. Mondhatni sárgamellény van az agya helyén.

aszekelyek 2010.08.01. 10:44:55

@Marcellusca: Írtam, hogy a címben van? Ezen rugózik itt elég sok komment viszont. A címben verekedés ígérete van. Az a kukkolóösztönt gerjeszti. Tudod, körbeállták őket virtuálisan.)

Marcellusca 2010.08.01. 10:46:16

@Clearvoyance: Pediglen jó lenne, mer' a végin nagyon elszemtelenednek a puhatestűek. Főleg a nyuggerek. :)))

Egyébként tényleg bosszantó, mikor nem a kijelölt gyalogátkelőn mennek át.
És teszik ezt teljes nyugalommal, mert hát ők a sérülékenyebbek, úgyhogy minden járművezetőnek kötelessége vigyázni rájuk. :S

Clearvoyance 2010.08.01. 10:47:16

Mintegy mellékesen eszembe jutott valami...
Valami igazán gonosz...
Mert én aztán a velőmig romlott vagyot ilyen téren.

Az ilyen idegbeteg sietős barmoknak nem vonnám be a jogosítványát. Pusztán csak meghatározott ideig kötelezően beleszereltetnék egy szabályzó egységet. Max. 50 Km/h.
És csak azzal az autóval közlekedhet...

"Ó, hogy ön vidéki? Sajnálom, majd megtanul időben elindulni..."

aszekelyek 2010.08.01. 10:47:36

@Marcellusca: Ennek van nézettsége-helyett, itt, olvasottsága. Így világos?

Marcellusca 2010.08.01. 10:48:26

@aszekelyek: Akkor idézgetnék:
"istenkém, hát indexül fejezte ki magát a posztíró már a címben" ... "Merugye a tajparasztkáim akkor kattannak rá, ha nyugger van odaírva a címbe,..."
Lásd: aszekelyek 2010.08.01. 10:14:28

aszekelyek 2010.08.01. 10:51:49

@Clearvoyance: Nem jó. Annyira feszült lenne tőle, hogy az első szembejövőt beleverné a betonba. Leszedálni és bevonni örökre a jogosítványát. Ez alap személyiségjellemző nevezettnél. Mindenre agresszíven reagál, ami kiterjesztett hatalmát sérti.

bgp 2010.08.01. 11:01:14

@endike: Azért csak beszopott egy állast. A kocsit nyitvahagyta, nem hiszem hogy a nője élvezte az előadást.

aszekelyek 2010.08.01. 11:01:23

@Marcellusca: Implicite van odaírva. Erre mit lépsz? Tajparasztkám agyában ez már a képpel együtt nyuggernek felel meg. Ezt jelenti, implicite. Szóval? nincs benne az ígérete a címben ? sokan félre is értették. Volt aki úgy értette, az idős hölgytől kapott állast, állást,.. a fenyegető. Mindenkiből azt hozza ki egy ilyen cím, ami benne van. A címből pedig egyértelmű, azon a tajparaszt színvonalon, jön a nyuggerezés.A második sorban, ami alcím is lehet éppen. Értelmeznéd nekem, hogyan tanusít némi tiszteletet az, aki azt írja, hogy a történetben szereplő nyuggerek is megérik a pénzüket?

kafferbivalybalamber 2010.08.01. 11:02:12

Egyébként mintha elsikkadt volna az "állas".
Végre valaki helyesen reagált, és jól pofánvágta a vadbarmot. Másból úgyse ért, ez a helyes eljárás. Elismerésem a "zömökebb fiatalember"-nek.

Pistie 2010.08.01. 11:03:53

Sárga mellénye egyébként minden autósnak kellene, hogy legyen :)

Silent Bob 2010.08.01. 11:08:55

Ahhoz képest, hogy a Körút - Lehel út kereszteződésben állandóan ott kell állni két rendőrnek, mert a sok parasztja nem képes megállni a pirosnál, egyeseknek elég nagy a szája.

Clearvoyance 2010.08.01. 11:09:01

@aszekelyek:
Akkor még megspékelném azzal, hogy jól látható jelzéseket kell az autóján elhelyezni, amelyek mutatják mindenkinek, hogy 50-re van ítélve közlekedés közbeni nem közösségi magatartásért.
Nyílvános megszégyenítés.

AutosVilli 2010.08.01. 11:12:24

Rendszámot Rendszámot

Clearvoyance 2010.08.01. 11:13:19

@Pistie:
Nem csak az autósnak.
Nekem is pl. Van is. De be akarok tenni még egyet mert a moci két személyes.
Azonkívül:
Sárga mellény =/= nagymellény.
:)

biohazard 2010.08.01. 11:14:05

Minden 70 év felettinek azonnal be kellene vonni a jogosítványát.

aszekelyek 2010.08.01. 11:15:13

@Marcellusca: Érv híján, maradt neked ez.

Clearvoyance 2010.08.01. 11:16:08

@biohazard:
Gyalogosnak is?
Tudniillik a posztban a gyalogos volt a nyugdíj+ korban...

aszekelyek 2010.08.01. 11:19:04

@Clearvoyance: illen tipuskámnak az a megszégyenítés, ha nem májerkodhat verdával:) Egyáltalán. Járókerettel, annál a zebránál, összekötözött lábakkal reggel hattól, este kilencig. Oda és vissza. Sárga mellényben.Ha már gonoszkodunk. Csak az empírikus tapasztalat, kedves, csak az teszi lehetővé, hogy teljes mértékben átélje a barom, hogy milyen is nem bírni jobban haladni. Kitenni a hozzá hasonló görények kénye kedvének.

mi nem foglalt még 2010.08.01. 11:19:47

az ilyen normálatlan szeméttől simán örökre el kellene venni a jogsit, ugyan is veszélyes más közlekedőkre.
ettől az is kitelik, hogy simán átmegy egy óvodás csoporton.

Marcellusca 2010.08.01. 11:22:40

@aszekelyek: Olvass vissza, bazd meg!!!!
Írtál valamit, aztán azt írtad, hogy te nem írtál ilyet, majd mikor az orrod elé tolom a bizonyítékot, magyarázod a bizonyítványt. Arra írtam, hogy blabla az egész.
Nevetséges vagy!!!!!!!

aszekelyek 2010.08.01. 11:36:33

@Marcellusca: Ezt nem kommunikáció szakon tanultad ugye? Hölggyel így nem beszélünk. Csak az Opelból kiugró féle.

Marcellusca 2010.08.01. 11:41:04

@aszekelyek: Milyen hölggyel? :)
Az volnál? A nick-name-ből nem derül ki. :)

Akkor bocsi! Visszaszívtam!
Szóval: Olvass vissza, lökd meg!
Így jó? :D

Clearvoyance 2010.08.01. 11:41:10

@aszekelyek:
Így se tudna.
Mert nem elég, hogy a nagy májerautó a korlátozás miatt nem képes 50-nél többre, de mindenki látja, hogy azért lassú, mert büntiből van korlátozva.

A börtönbe nyugodtan visszamennek egyesek, mert ott jó dolguk van, de te pl. szívesen visszaülnél egy trabantba?

sbacsika 2010.08.01. 11:44:08

aki a nyuggert basztassa, bekaphassa!

aszekelyek 2010.08.01. 11:49:23

@Marcellusca: Azért szóltam, mert nem tudhattad. Kifejtettem 1145-kor, hogy a főcímben valóban egy jó kis verekedés ígérete van. Az figyelemfelkeltő. Alatta, még a konkrét írás előtt, a második sorban szerepel az inkriminált szó. Tehát fenntartja a z érdeklődést. Tovább olvas a felhasználó. Akkor már implikálva van a nyugger. a tövábbiakban már eszerint van kezelve. A történetben. A kommentekben. Várom, hogy kifejtsd, mi is abban a tiszteletteljes, a második sorban. Felesleges indulatszó, hölgyekkel szemben meg semmiképpen. Sajnos szakmailag ma nem tudlak továbbképezni de majd pótoljuk.

aszekelyek 2010.08.01. 11:53:07

@Clearvoyance: képzeljük el a következőt. Erősn felindult állapotban, vélhető- anélkül halad át 5o-nel a zebrán, hogy fékezne. Ez orvosi eset. Aki rátmad egy isős hölgyre és még a védelmére kelőre is. Közveszélyes. Ismered a statisztikát? Hálisten csökkent de a legtöbb halálos gázolást zebrán követték el, gyakran féknyom nélkül. Csak ezért vagyok ellene, a közlekedésen belüli büntetésének.

Don Blasius 2010.08.01. 11:56:13

@szaGértő:
Én is. Főleg, hogy az Aradi utcában van a másik irodánk. Azt hittem, oda sietett interjúra, de azt hiszem, inkább így jobb. :D

aszekelyek 2010.08.01. 11:57:37

@Clearvoyance: hopp lemaradt..-anélkül, hogy fékezne....Kis fityóval kezdtem de a bátyám trabanttal. No és nekem rendben van az önértékelésem, úgyhogy elgurulok kevés benzinnel, kis autóval, ahová akarok. Nem kell magamat meghosszabbítanom egy bömössel..) nő lévén a péniszméretem miatt sem.:) Meg ugye reklámszakma megtanított, hogy pávatollakat nem feltétlenül, ......:D Egyedi eset vagyok. A trabi ráz, a fityó már kényelmetlen lenne, már nem vagyok 5o kiló.

Clearvoyance 2010.08.01. 12:02:33

@aszekelyek:
Szerintem meg lehiggadna elég hamar. De ez így tökmindegy. A gond az, hogy nincsenek betartatva a szabályok. Akkor meg mindegy mi a szabály. :S

Celtic 2010.08.01. 12:05:50

@szaGértő: Ehehe, en is :) Aztan a cikk vegigolvasasa utan ujra elolvastam a cimet :)

Amugymeg, senki nem latta az elejet, az sincs kizarva, hogy csak a sofor lelekjelenleten mult, hoyg nem csapta el a mamat.

Clearvoyance 2010.08.01. 12:09:01

@aszekelyek:
Amikor frissjogsival először beültem a fityóba, elő kellett venni az elemlámpát mert surranóban nem találtam meg a pedálokat. :D
Most csak a 400 köbcenti van.

BKV reszelő 2010.08.01. 12:11:35

@Celtic: Mindig a sofőr lélekjelenlétén múlik a direkt gázolás elkerülése...ilyen az, ha kerek izé van előtted, meg három evőkanál a lábaidnál.

Celtic 2010.08.01. 12:14:07

Egyebkent egy idoben a Kodaly Korondnel dolgoztam (pontosabban, Aradi-Sziv u. sarok) es az Oktogontol mindig ugy setaltam el. Namost, az Aradi talan ketsavos, de mindenkeppen egyiranyu (Korut felol), a lampanal kenyelmes tempoban oda-vissza meg lehet fordulni....
(Sokkal rosszabb az Aradi-Izabella, ahol nicns lampa, ketiranyu es az autosok egymas seggeben vagtatnak a piroshoz, nehogy le tudj lepni a jardarol. Ott volt nalam is, amikro lattam, hogy a lampaig all a sor, de a fasz csak allna a sor vegere, szepen leleptem. Fekcsikorgas, de en neztem ra gyilkosabban, szoval nem pampogott)

Celtic 2010.08.01. 12:24:08

@BKV reszelő: Nem biztos. Ugrottam en mar hatra auto elol, nagyon nem a soforon mult.

Silverf@x 2010.08.01. 12:46:51

Hát nem irigylem a delikvenst... ilyen idegállapotot elérve már csak egyre nagyobb pokol lehet az élet számára...

hal1fan 2010.08.01. 12:53:36

Ismerős helyzet... A Zömök fiatalember helyesen járt el. Persze ha a közbiztonság megjavul -egyszer- nem a közeljövőben, akkor helyteleníteni fogom a segítségnyújtásnak ezt a verzióját...

Clearvoyance 2010.08.01. 13:11:03

@hal1fan:
Lehet, nem olvasol elég figyelmesen.
"erre a paraszt nekiesett, és elkezdte ütni ahol érte"
"de persze őt is meg akarta ütni, mire a fiatalember válasza egy akkora állas volt a köcsögre, hogy beleremegett mindene"

Jogos védelem. "29. § (1) Nem büntethető, akinek a cselekménye a saját, illetőleg a mások személye, javai vagy közérdek ellen intézett, illetőleg ezeket közvetlenül fenyegető jogtalan támadás elhárításához szükséges."

Clearvoyance 2010.08.01. 13:15:26

@hal1fan:
És én sem olvasok elég figyelmesen. :D
Én is helytelenítem az erőszakot.

Scala 2010.08.01. 14:03:09

@qwertzu: Pontosan, híresen rövid a piros pl. a Moszkva tér Fény utca felé is... Mégseincs belőle közelharc.
Kicsit OFF, csak idegesít hogy olyan sokszor elhangzott: a 70 év relatív dolog, nem feltétlenül öregasszony... ;-)

ivrilider 2010.08.01. 14:16:37

@szaGértő: Me too. Meg is lepődtem, hogy nincs erről szó se.

Celtic 2010.08.01. 14:28:00

Rajottem. Az Index cimlapon a blogketrecben gyonyoruen osszeer a blog cime az alatta levo sorral (nalam). Meg hat gyakoribb szo az "állás" a neten, mint az "állas" :)

Blogketrec kep:
kepfeltoltes.hu/view/100801/bloghu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Gyakorisag:
www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=%E1ll%E1s&word2=%E1llas

efhábé 2010.08.01. 14:28:21

@szaGértő: Dettó :) Végig vártam a szaftos részt a szotriban, hogy hol meg mekkora fizuval, aztán végére értem, semmi ilyesmi és újra elolvastam a címet, na akkor leesett az állám :D

suhanyc 2010.08.01. 15:22:30

@thinker_: hát van a vén banya pl. de ugye az már nemiség függő és nem is tudom mi a pontos férfi szinonímája. gonosz tata mondjuk?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.08.01. 16:12:11

Hát, én szerdán, vagy csütörtökön láttam olyat, hogy jött a tűzoltóautó éktelenül szirénázva a körforgalom elé, az előtte telepített járdaszigetről meg úgy gondolta a néni, hogy ő még a kiskocsijával le tud lépni és át tud érni előtte.

A tűzoltó autó meg éktelenül fékezett, felkormányozva az autót majdnem a járdaszigetre.

Ezt most így külön nem kommentálnám, de igazából a posztot sem, önmagáért beszél.

A "nyugger" kifejezéshez meg annyit, hogy érdekes módon senki nem sértődött meg a kifejezésen, amíg ki nem került egy bizonyos hangfelvétel a választások előtt...

M. Péter 2010.08.01. 19:19:10

@endike: Az, hogy valaki egy nala sokkal gyengebbet megver, meg nem jelenti azt, hogy a csaladjat megvedi. Lehet, hogy eppen a gyengebbeken, koztuk a csaladjan eli ki frusztraciojat.

Reggie 2010.08.01. 19:41:02

@Gee Halen: valoban. tudtommal a nyugdijasokra a pejorativ szleng mas, es nemenkent szetvalik (mammer, papper)

jelentéktelen alak 2010.08.01. 20:08:33

@Reggie: @Toyotaska: @Aabroncs:

Megértem az aggájaitokat, mert nekem is nehéz volt anno forró fejjel megérteni ezt, pedig annyira, de annyira logikus és emberi, hogy tulajdonképpen Ti is pont úgy gondoljátok -szerintem- mint én, csak nem gondoltátok végig. :-)

Nézzük külön-külön a kifogásolt kijelentéseimet!

"De ha a néni az autópályán sétálgat, akkor sem dorgálhatja senki meg érte! Nincsen morális alapja!"

Ha egy ilyen idős hölgy az autópályán sétál, feltehetően nincsen beszámítható állapotban. Nem -illetve valószínűbb, hogy nem- azért, mert elfüvezte, elitta az eszét a nyugdíjas klub bálján. De még csak nem is azért, mert beteg. Egyszerűen a korral járó leépülés jelentkezik nála és ennek az eredménye az, amit tett. Az öregedés egy természetes folyamat. A szerencsésebbek megélik, megtapasztalják és ekkor meg is értik, ami fiatalon érthetetlen és bosszantó volt.
Hogy dorgálhatnál meg bárkit is emiatt???

Milyen alapon vonnád kérdőre az idős léte okán?

Két dolog képzelhető el reakcióként ilyen helyzetet tapasztalva.
1, tudomást sem véve róla, esetleg csodálkozva tovább autózol és ezzel halálosan veszélyes helyzetben hagysz egy magatehetetlen, védtelen embert. Az én szemeben ez embertelen.
2. Értesíted a rendőröket/mentőket és haladéktalanul a legkisebb további kockázattal bárkire nézve is kimented a közvetlen veszély helyzetből. Aztán megelőzendő a vissza kóborlást, megvárod vele a kiérkező segítséget. Én így tennék.

Természetesen nincsen a helye senkinek az autópályákon sétálgatva. De különbséget kell tudni tenni egy beteg, egy idős és egy laza ott sétálgató között. Mindegyiket minél hamarabb el kell onnan távolítani, de nem mindegyik kaphat érte dorgálást.

"Miért ne mehetne ki az utcára egyedül egy 4-5 éves gyerek?"

Miért ne tehetné???
Vidéken egy kis falu félre eső utcájában a 4éves Karcsika, minden gond nélkül meg látogathatja az 5 éves Jancsikát. Sőt az úttesten még játszhatnak is. Ha jön egy autó, majd a felnőtt aki vezeti azt, vigyázz rájuk, ők meg amíg elmegy az autó, félre állnak.
Mennyivel ér kevesebbet bármelyik városi kortársuk, hogy ezt jogot megfosztanád tőle?
Nem azt mondom, hogy tengózzanak az M3-as bevezető szakaszán! De azt igenis állítom, hogy mi felnőttek vagyunk azért felelősek, hogy a közlekedésünk ne jelentsen veszélyt számukra. Nekünk kell körültekintőnek lennünk és nekik kell zárt ajtók mögött leélniük a gyermek korukat!
Megint csak nem azt írtam, hogy a gyerekek 3évesen maguk menjenek Budapestről a Balatonra! De 50-100méteres körön belül, az otthonuktól, miért ne mozoghatnának, akkor is, ha egy budapesti főút mellett laknak?
Itt látszik igazán, hogy az embereké a város, vagy az autóké!

Igenis, ha két zebra között akar átmenni a Szentendrei, vagy a Váci úton egy idős ember, akkor álljon meg a forgalom! Emberek vagyunk, vagy mik!!! Ennyivel tartozunk Nekik!

Mi az alternatíva? Hogy elgázoljuk őket? Eleget éltek már?
Fentebb leírtam, hogy az öregség nem betegség, hanem egy állapot. Egy olyan állapot, ami leépüléssel jár. Igen, fizikai leépüléssel is. Neki az a 200méter a zebráig, olyan, mint Nektek 2km. Vagy még talán több is.
Ráadásul pont az ilyen utak vannak ellátva nagyszerű alul/felüljáró rendszerekkel, ami miért is volna akadálymentes, vagy más módon leküzdhető egy a kora miatt elgyengült ember számára.
Tehát, nézzük Rátok vetítve a helyzetet. Az úti célod 30méterre van tőled, az út túlsó oldalán. Van egy átkelő tőled 2km-re a 10.emelet magasságában, ahová csak lépcsőn tudsz feljutni és valami hülye szabály miatt, nehezen teljesíthető időn belül kell célba érned. Te miként döntenél???

Na most az idős emberek egy része, nem csak fizikailag épült le, de a veszélyhelyzetet is másként ítéli meg. Ő is úgy gondolja, hogy most "átszalad" az úton a járókeretével.

Mit tehet ilyenkor a a forgalom többi résztvevője?
1 elüti
2 megáll és megvárja, míg az idős ember átér. Én megint csak ez utóbbi emberi megoldás híve vagyok. Annak ellenére, hogy így ott vélhetően holnap és holnapután is meg kell majd állnom. Ha meg elütném, megoldanám ezt a gondot örökre.

Én azt mondanám, hogy elsősorban legyünk EMBEREK! és csak sokkal ezután közlekedjünk.

Az idős emberek terhére semmi más nem írható, mint hogy ilyen nyuggerező generációt neveltek belőlünk. De ez nem elég ahhoz, hogy úgy bánjunk velük, ahogy itt egyesek természetesnek gondolják!

Persze, mindez csak egy vélemény...

jelentéktelen alak 2010.08.01. 20:15:35

@BKV reszelő:
Igazad van és nincs igazad.

Ki ápolja azt az idős embert? Lehet, hogy a gyermeke számára csak egy nyugger, aki már eleget élt. De lehet, hogy sosem volt gyermeke. Ha meg az állam venné a szárnyai alá, már saját fejfája volna.
Ha képes még ellátni magát, akkor had tegye! Neki is lehet büszkesége! Ő is ember. Gyengébb? Leépültebb? Igen. Ezért kell nekünk vigyázni rá.

Amit a szabályokról írtál, azzal is egyet tudnék érteni, de...
Te tényleg mindenkitől megköveteled a feltétlen és kompromisszum mentes szabály betartást?
Mert ha egyszer is előfordult veled, hogy egy szabálytalannak utat engedtél, akkor ez is bele kell férjen az életedbe.
Pláne, ha Te megad is vétettél már a szabályok ellen.

Miért csak a forgalom gördülékenységének fenntartása ad némi felmentést a szabályok alól??? Az emberség miért nem érdemel legalább ennyit?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.02. 08:40:18

@jelentéktelen alak: Az emberség kérdésben teljesen egyetértek veled. Biztos láttad, hetekig képes voltam vitázni, emberségről egy családi parkoló miatt. Ha valóban emberségről beszélünk, de ne bújtassunk semmit az emberség köpönyege alá! A veszély helyzetet teremtő idős ember azért nem fér ide, mert elüthetem vétlenül is, de ezzel két életnek lesz vég..Ugyanez helyzet a gyerekkel is. Ahol én élek, sajnos leaszfaltozták az utcát és erre kerül mindenki egy közlekedési lámpát. 30-as tábla, senki sem tarja be, de nagyon durván nem. Tíz percet nem élne kint a 4 éves fiam. Azonnal elgázonlák, hiszen a kapun is úgy tudunk csak kimenni, hogy oda kellett tennünk egy öreg autót, ami mögül ki lehet lépni..Ezek azok a felnőttek, aire számíthatnánk? Akiktől azt várjuk, legyenek megértőek, figyeljenek a gyerekemre, idős emberre? Gyerekként fociztam ezen az utcán, ma kimenni is alig tudok...Nem egy autó lépi át a 80-90 km/órát és semmit sem tudunk tenni...
"Én azt mondanám, hogy elsősorban legyünk EMBEREK! és csak sokkal ezután közlekedjünk."
Ezzel egyet értek, ez lenne a lényeg.Sajnos ez senkit sem érdekel...Merem állítani, az autósok 80%-a tojik az emberségre, ha siet.

Új Nick 2010.08.02. 09:43:44

Az egészben a legjobban az szórakoztat, hogy SZOMBATON, dél körül... Mi lehetett annyira k-va fontos, hogy egy gyalogost nem lehet megvárni/kibírni? Nyilván semm, mert ha siet, akkor nem ér rá verekedni, hanem húz tovább a néni sarka mögött.

Egyébként, ez UGYANAZ az állatfajta, aki, ha ráér, akkor az egész belváros ráér, mert 30-cal poroszkál végig a tök üres egyirányú utcán, és pont leszarja, mennyien vannak mögötte...

_wood_ 2010.08.02. 12:00:53

remélem, mire én leszek nyugger, nem lesznek ilyen saját nagyszerűségüktől eltelt szerencsések, akik kéretlenül védik a böcsületemet.

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
neked minden reggeled úgy kezdődik, hogy beírod a gugliba hogy nyugger, majd nekiállsz fröcsögni öt-hét blogon/nap?

mondd, mi hajt? jobb embernek érzed magad ettől?

titan 2010.08.02. 15:42:41

@jelentéktelen alak: ugyanazt mondanám el, mint @Aabroncs: , csupán azzal egészíteném ki, hogy egyrészt az, hogy tolerálunk valamit, nem jelenti azt, hogy helyeselni is kell, hiszen a te gondolatmenetedet követve az idős ember, csökkent reflexekkel akkor nyugodtan vezessen autót is. Szóval nem, mindenki legyen tisztában azza, hogy mire képes és mire nem, és saját fogyatékossága (nem pejoratív értelemben) miatt ne veszélyeztessen másokat.
Másik dolog, hogy valóban, ha valaki egy veszélyhelyzetet teremt önhibáján kívül, akkor is illik emberségesen bánni vele, megértért tanúsítani (mellesleg a KRESZ-teszteken az első kérdések között van ez is). Tehát ebben egyetértek veled, de a te szavaidból az jön ki, hogy szerinted HELYES az, hogy a Szentendrein a két zebra között megy át az ember.

Petrodon 2010.08.02. 16:03:20

"Elszomorító, hogy szabadon rohangálnak ilyen vadállatok! Mit fog egy ilyen nevelni a gyerekeiből? Fog ez egyáltalán kapni valamit, ha megfogják a rendőrök?"

Bennem is ezek merültek fel a NÉNI kapcsán, aki átrongyol a piroson és őt kezdjük sajnálni...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.03. 09:39:55

@Petrodon:
átrongyol a piroson"

Ugye nem olvastad értelmesen?
Tuttam!

Mennyi idő alatt futod a 100-at?
2 perc?
És ha csak 1perc 28sec-ig van zöld micsinálsz ott a háromnegyed résznél?
Gyorsan elásod magad, nehogy a kötsög kiessen a zöldhullámbol?

Celtic 2010.08.03. 12:39:22

@horex: Nem olvastad a hozzaszolasom, tudtam!
Ott irtam, hogy annal a lampanal kenyelmesen oda-vissza atersz (egyiranyu, de ketsavos), mert a koruttal parhuzamos es gyakoribb eset, hoyg a fouton hosszabb a zold (igy a vele parhuzamos gyalogatkelon is)

and/or 2010.08.07. 13:45:33

Sokan csak úgy kb. olvasták a címet.
Kergetözös "barátunk" nem ÁLLÁST, hanem ÁLLAST kapott. Vesszö nélkül a második A betün. Egy horogütést az álla csücskire. Ezzel lett K.O.
OK?

and/or 2010.08.07. 13:51:59

Egy régi idös fönököm mondása volt:
Légy megértö az idös emberekkel. Ha sok szerencséd lesz, talán egyszer te is az leszel.

Én vagyok 2010.09.10. 20:11:36

Milyen szöveg már az, hogy "mami"? Ennyire nem tudjátok kifejezni magatokat? Ha a te anyádra mondják, hogy "vénasszony", azt is jópofának találod?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása