Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha a rendőr intézkedni akar, megszegheti a KRESZ-t?

2011.04.16. 18:18 :: SilentSound

Lancelot barátjának sokba került a tilosba behajtás, nem is ennek a jogosságát kérdőjelezik meg, hanem azt, hogy a rendőr miért tehette meg ugyanezt megkülönböztető jelzés nélkül.

Nagyjából fél órával ezelőtt büntették meg a rend éber őrei egyik főiskolás társamat ötezer forintra, az ablakom alatt. Tömbházban lakom, és egy kétezer forintos tartozását hozta nekem vissza. A tömbház lépcsőházához egy út vezet, amin két autó is bőven elfér. Amúgy zsákutca.

Az utca elején ott a tábla, hogy Behajtani tilos, kivéve áruszállítás. Nagyjából negyven métert jött az utcában az apja Suzukijával, amikor megállt, és megcsörgetett, hogy menjek le. Ekkor a főútról egy járőr autó viharzott be, és a Suzuki után megállt. Igazoltatás után ötezer forintra büntették meg.

Én közben leértem, és egyből eszembe jutott, hogy a járőrautó minden fajta megkülönböztető jelzés nélkül ugyanúgy behajtott a nevezett utcába. Erre rákérdeztem az egyik biztosnál, hogy ezt így lehet-e. A válasza az volt, hogy ha intézkedni akar, akkor behajthat.

Szóval, nyilván szabálysértést követett el a barátom, mert a tábla valóban kint van (azt most hagyjuk, hogy a háztömb kocsmájának tulajának S8-as Audija majdnem mindig itt parkol - most persze pont nem volt itt). Viszont az a gyanúm, hogy az állítás, miszerint "ha a rendőr intézkedni akar, akkor megszegheti a KRESZT" (mindenfajta megkülönböztető jelzés nélkül) nem igaz.

Szemembe hazudott volna? Vagy igaza van?

Neked is van egy jó sztorid? Küldd el nekünk!

135 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr büntetés kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsanyi 2011.04.16. 18:23:10

Én úgy tudom, ha nem a KRESZ szerint közlekedik, akkor használnia kell a megkülönböztető jelzését.

Sferrari 2011.04.16. 18:45:36

Ez most megint a hülyeségen variálás :D és ha ott leakartak volna lőni téged és sziréna nélkül jön a rendőr akkor is megkérdezted volna? :D
A másik meg ha szirénázva jött volna be a rendőr akkor ez a poszt most arról szólna hogy én csak behajtottam ezek meg szirénázva jönnek mintha gyilkosságot követtem volna el :D Abszolút indokolatlan lett volna ilyen piti szabálytalanságért szirénát használni. Most nem védeni akarom zsernyákokat mert nyilván ez csak pénzbeszedés volt nem más. :D De könyörgöm ne várd már el hogy mindig szirénázva közlekedjenek :D

dr. _mmm_ 2011.04.16. 19:23:05

nekem ez annak tűnik amikor a posztoló házhoz jön a pofonért.. fog te itt kapni bőven..

Amúgy tényleg megnyugodna a lelked ha kék-lámpával gurultak volna be azon a 40 méteren?

Altaïr 2011.04.16. 19:26:25

"Szemembe hazudott volna?"
Igen.

"megnyugodna a lelked ha kék-lámpával gurultak volna be azon a 40 méteren?"
Az ugyanúgy szabálytalan. A villogó ÉS a sziréna is kell, hogy szabályt szeghessenek.

"ha ott leakartak volna lőni téged és sziréna nélkül jön a rendőr akkor is megkérdezted volna?"
Ha az orvos ollóval vágná ki belőled a gyereket császározásnál, utána meg zsákvarrótűvel varrna össze, akkor is felháborodnál?

dr. _mmm_ 2011.04.16. 19:26:35

Ja.. mellesleg rendőr nem pedig DJ..

Majd a DJ keveri a hangot és a fényeket.. a rendőr pedig megbüntet... (másra úgysem jók)

dr. _mmm_ 2011.04.16. 19:32:15

Azért kíváncsi lennék, ha a rendőr közölte volna, hogy "uram, mi is szabálytalanul hajtottunk be, de ettől függetlenül Önt megbüntetjük" akkor mégis mit tesz a posztoló?? Rohan a kerültei kapitányságra bejelentést tenni?? Esetleg közvetlenül a katonai ügyészségre?? vagy rendőrt hív?? :)

Sferrari 2011.04.16. 19:36:25

@Altaïr: Qrvára felháborodnék mert nem tervezek gyereket szülni :D

Taurusz 2011.04.16. 19:37:24

Nem az a lényeg, hogy szabályos volt, vagy se, hanem az, hogy megteheti-e. És naná, hogy megteheti. Mindig lesz, aki megvédi, amíg hozza a pénzt. Most meg ugye hozta...

Sferrari 2011.04.16. 19:37:34

@woodooman: És ha azok rendőrök akik bejelentésre jönnek szintén szabálytalanul hajtanak be ? :D

Monk 2011.04.16. 19:38:15

Nem trollkodni akarok, de hogy lehet, hogy velem sose történik ilyesmi? Ja, hogy én nem hajtok be tilosba, nem megyek gyorsan és nem parkolok szabálytalanul? Én kérek elnézést.

Monk 2011.04.16. 19:39:45

Amúgy én a rendőr helyében visszaszálltam volna a rendőrautóba és megpöccintettem volna a szirénát, csak a posztoló lelkének megnyugvásáért :).
Az S8-asra meg kromofágot :).

Mikk^ 2011.04.16. 19:45:16

Asszonyt megvágták 5000Ft-rá mert átment a piroson.
Azóta kb. 10 alkalommal tudtam volna rendőrt megbüntetni mert nem a kijelölt zebrán vagy piroson ment át gyalog. Nem, nem intézkedett csak boltba ment vagy éppen ott volt árnyék.
Ezért utáljuk őket.
Tényleg ha felvételt csinálok róla kitölti a kis csekket magának illetve a kollégájának?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.04.16. 19:47:28

@Monk: És vezetni se vezetsz, sőt autód sincs. :D :D :D

D4D 2011.04.16. 19:48:05

Ilyen esetekre van egy "Futárszolgálat - 5 perc türelmet - Köszönöm" táblám. Ha azt kiteszem, akkor csomagot felvenni jöttem, és az már áruszállítás.

Ezt van, hogy nem akarják felfogni agyilag, ilyenkor szoktam mondani, írják fel a rendszámot, és jelentsenek fel. Még sose lett papír.

Hozzáteszem, ezzel a táblával nem szabad visszaélni, azaz ha a védelmében parkolok valahol, onnan szigorúan 10 percen belül eltakarodok.

OFF:
Ma aggódtam a rendőrségért, mert Fehérvártól úgy jutottam el Fűzfőn át Füredig, hogy nem volt trafi. Féltem, hogy már benzinre sem fussa.

Hazafele megnyugodott a lelkem, mert Várpalotán rögtön a tábla mögött ültek.

CoIie 2011.04.16. 19:49:09

Mi köze az egésznek a megkülönbözető jelzéshez? (Nem elsőbbségadásról van szó!)
A KRESZ nem határozza meg azt, hogy a rendőr jogos eljárása esetén a megkülönböztető jelzést használnia kellene! (Aki ilyet olvasott, idézze be!;)
A jogos eljárás pedig nem a KRESZ egyes pontjainak megsértését jelenti, hiszen pont azért jogos, mert rá éppen akkor nem vonatkozik, pl. a behajtani tilos jelzés.

CoIie 2011.04.16. 19:50:44

@D4D: Ez már 'magánKRESZ', sajnos!

Altaïr 2011.04.16. 20:27:00

@CoIie: A rendőr megkülönböztető fény- és hangjelzés használata nélkül hajtott be a behajtani tilos tábla hatálya alá. Lehet, hogy el kéne olvasni a cikket is először? Az intézkedésről nem volt szó.

(Egyébként én ahányszor látom őket autósokat megállítani, mindig villogóznak, szóval akár még az is lehet, hogy intézkedéskor is használni kell, bár nem ismerem az szmsz-üket.)

CoIie 2011.04.16. 20:44:55

@Altaïr: A büntetés foganatosítása nem intézkedés? A cikk ezt írja!

jaafar 2011.04.16. 20:53:17

Először is, 2,000Ft-ot nem kérünk vissza a mai világban, főleg nem havertól. Másodszor, hogy a fenébe jön ide az S8-as Audi? Akkor szerinted kevesebbet kellett volna fizetni a szabálytalanságért, ha az is ott áll? Már megint egy igazi rosszindulatú paraszt. Úgy látszik nem csak azokban van benne, akik a kommunizmusban nőttek fel. Genetika, ahogy elnézem.
Te nem tudtál volna kisétálni a sarokra? 40m nem olya sok.
Ha igazán rendes lettél volna, visszaadtad volna a 2,000Ft-ot a haverodnak, mondván te is fasz voltál, beszállsz a büntibe. Amúgy meg örüljön, hogy csak 5,000-re vágták meg.

jaafar 2011.04.16. 21:00:50

Egyébként meg mi változik attól, ha most a többség azt mondja, hogy szabálytalan volt a rendőr? Visszakéritek az 5,000-et, hogy "elnézést csőrmester Úr, de az autozz.blog.hu-n megmondták a többiek is, hogy ez így szabálytalan volt, tehát tessék bekapcsolni a villogót is, amikor feltolja a gumibotot a seggembe!"
Szörnyű, hogy milyen hülyék vannak. De a legrosszabb, hogy az ilyennek szavazati joga is van.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.04.16. 21:17:46

Háhááá....haver, a haverodat nagyon átbaszarintották...nem is igazi rendőrök voltak :)))

Ottopappa 2011.04.16. 21:25:38

Rendőr nem mindig köteles megkülönböztető jelzést használni, ha intézkedik. Sőt, bizonyos esetekben tiltva is van nekik. Te szabálytalan voltál, a rendőr intézkedni ment utánad, tehát szabályos volt. A postoló hülye.

D4D 2011.04.16. 22:37:07

@CoIie:

Régebben futár voltam, a tábla még abból az időből van.

Monk 2011.04.16. 22:51:24

@Tanácstalan: Bíztam benne, hogy nem derül ki. Tévedtem :D.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 01:58:04

mar hogy a tokobe ne mehetne be utanad szirena nelkul
O dolga hasznalja -e
a haverod meg ne hajtson be behajtani tilosba
muhaha
ilyenkor kesz vagyok, hulyeseget csinall es okoSkodik
nalunk okoskodnal be is vinnenek par orara hogy lehiggadj a kerdeseiddel:)
ez nem vicc

2011.04.17. 04:25:08

Hazudott, a KRESZ-t kizárólag biciklis-rendőr szegheti meg. Mint az köztudott.

mi nem foglalt még 2011.04.17. 08:09:41

@CoIie: A rendőrnek ha nem használ megkülönböztető jelzést, ugyan úgy vonatkozik rá minden KRESZ paragrafus.
Tehát jelen esetben szabálytalankodott a rendőr is.

kamushamus 2011.04.17. 10:35:41

@mi nem foglalt még: És amikor felállítják a traffit a forgalommal szemben,szerinted akkor is használja a megkülönböztetőt?

Altaïr 2011.04.17. 11:33:25

@CoIie: Megkülönböztető fény- és hangjelzés használata nélkül TILOS megszegni a kresz-szabályokat. Mit olyan nehéz megérteni ebben?

Altaïr 2011.04.17. 11:35:18

@Ottopappa: Tehát még egyszer: nem az a probléma, hogy intézkedéskor nem használta a megkülönböztető jelzéseket, hanem az, hogy a rendőr is ugyanolyan szabálytalanul hajtott be a behajtani tiloson, mint az, akit megbüntetett. Szerinted saját maguknak is írtak egy csekket ötezerről?

Altaïr 2011.04.17. 11:36:17

@hagyma: Nálunk meg az van, hogy a rendőrnek is be kell tartania a szabályokat, képzeld.

a-kis-herceg 2011.04.17. 13:20:47

a rendőrség-ügyészség-bíróság stb állami intézmények nem működnek...

1011 éves feudalizmus

kuka mind

ganyager 2011.04.17. 13:56:37

Igazából nem is értem mirét "szüleett" meg ez a poszt?

Szabálytalan, volt az adosód, és épp lebukott.

Tanulság: - Inkább utalta volna az összeget! :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.04.17. 16:21:23

Ez a dolog teljesen rendben van. Az nincs rendben, amikor ők állnak meg a külső sávban – ha van ott egyáltalán –, hogy bemenjenek a boltba vagy a kajáldába. Nem intézkedni, hanem vásárolni. Amikor pedig megállnak a csíkozott részen, lesben, az határeset. De engem nem izgat, hogy hol állnak, ha azért vannak ott, hogy a hülyéket megfogják, csak akkor fogják meg őket, akkor is, ha aztán papírmunka következik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 16:25:54

@Altaïr:
jo majd ha bemegy ejjel 2-kor egy ilyen idiota utan, aki lustasagbol behajt a behajtani tilosba, akkor arra az 5 meterre felbassza a szirenat
es akkor boldog leszel
be is tartjak, itt is, az O szabalyaikat
esetleg ha bunozot keresnek, de tilosban kell parkolni elotte, ahopl varnak ra,mondjuk fuvon, akkor elotte lampa szirena
igen ez igy logikus
szerintetek es otthon

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 16:32:47

amugy meg egyszeruen arrol van szo, hogy egy lusta hulyegyerek ugy dontott bemehet a behajtani tilososn is, de annyir hulye volt, hogy szet se nezett van-e rendor a kozelben
es mikor lebukik es fizetni kell, hogy ot kotelezo lett volna szirenazva elfogni
amugy meg lehet meg is kellett volna bilincseni ha reklamalnak, javaslom a rendoroknek, verbalisan is fell lehet lepni az intezkedes ellen, tessek legkozelebb betenni 5 orara a fogdara, gondolkodas vegett,
na akkor lenne jajgatas

szabalyt sertett elkaptak es nem szirenaval, ezert reklamal
beszaras
ovoda

gorillka 2011.04.17. 16:39:05

@hagyma: speciel itt tényleg az a szabály, hogy csak megkülönböztető jelzés alkalmazásával szegheti meg a KRESZ-t
Ha éjjel észleli, hogy átmész a piroson, akkor bizony fel kell kacsolni a villogót és a szirénát, mert csak úgy mehet utánad megbüntetni.
Posztoló haverja hülye volt. Én sem értem, miért nem tudott 40 m-t sétálni, de ez nem mentesíti a rendőröket.

KaPé 2011.04.17. 16:39:59

@Altaïr: "Megkülönböztető fény- és hangjelzés használata nélkül TILOS megszegni a kresz-szabályokat."

Egyáltalán nem tilos. Sőt, jelen esetben az lett volna szabálytalan, ha felnyomja a szirénát. A rendőrre nem csak a kresz vonatkozik, hanem a rendőrségi törvény is. És mivel az törvény, a kresz meg csak egy kormányrendelet, ezért az a mérvadó, a kresz csak utána jön.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 16:40:22

egyszoval es vegulis
bizzzuk mar a rendorre, mikor hasznal megkulonboztetett jelzest
hagy tudja mar jobban
\ha b aj van az O felelossege akar hasznalt , akar nem/
itt nem volt baj
csak a posztolonak:)
tehat mi a problema az "elveken" kivul?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 16:43:16

@gorillka:
akkor pl , de tenyleg, most komolyan, tudja hogy egy bergyilkos jon ki a hazbol hamarosan, de ugy dont az utcan varja meg, de mondjuk csak a rokkant parkoloban, vagy a fuvon, esetleg megallni tilosban tud megallni,, akkor szirenaznia kell
ja, logikus
ha ejjel a parkoloban mozgast lat feltehetoen kocsit akarnak lopni, de behajtani tilos van, akkor 40 meterrol mar fel kell lokni a szirenat?
na mennyetek a turoba:)!

min 2011.04.17. 16:57:15

@D4D: Kár volt aggódnod mert a fűzfői lehajtó után a Bp-re vezető oldalon álltak persze szembe a forgalommal igaz már nem a leállóban hanem a mellette lévő susnyásban. Bírtam volna ott egy hirtelen bozóttüzet...

Alikam 2011.04.17. 16:58:47

Jó kérdés, de szerintem ilyenkor felesleges civakodni a rendőrrel mert aztán áthúzza a csekket 5000-ről 10.000-re és elmondja a haverodnak, hogy neked megköszönheti.

Minek itt kardoskodni? Te meg nem tudtál 40 métert sétálni...

Én ha tilosba hajtok akkor azzal vállalom minden következményét a dolognak. Ha kecskén lovagolva állnak mögém a rendőrök akkor is hibás vagyok.

Másra sem kell mutogatni, hogy az S8-as így meg úgy, az szabályszegő, de az, hogy ha ő lop én is lophatok az nemkifogás. Úgy ahogy a bíróságon sem érv az, hogy hát mások is öltek már embert, azokkal mi van...

Ha téged az zavar, akkor másik alkalommal ha ott áll, jelentsd be.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 17:27:41

@gorillka:
amugy ha akar ejjel, akar nappal atmegyek a piroson, itt is feltolja a szirenat, de csak azert, hogy kozolje, tudomasomra hozza,
alljak meg, mert beszelni akar velem:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 17:45:54

@min: jo ;ett volna ha megeg ket rendor es az adodbol uj kocsit kellett volna venniuk?

VV Dávid 2011.04.17. 17:51:44

magyarul füvet vitt, csúszóra. ez ilyen :D

Sanyi 2011.04.17. 18:12:07

rendor latta a szabalysertest es intezkedett, nincs itt ezzel semmi gond; haverod legkozelebb majd jogkoveto magatartast tanusit es meg a kerdes se merul fel

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.17. 18:27:48

Azt hiszem itt többen nem tudtok olvasni:
NEM ÉRTITEK, HOGY TILOS???

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.17. 19:26:30

@jaafar:
Jaja
2000Ft-ot azért se kérünk vissza, mert addig se kér ujbol
:)
Amugy egy rosszindulatú paraszt vagy és még a komm.ra se hivatkozhacc

Netuddki. 2011.04.17. 19:29:31

Hát, jó sok lett a kamat a végére...

Pamuk 2011.04.17. 19:51:20

Mikor amerikában gyorshajtottunk éjjel az autópályán, azt' a szemközti oldalon elment egy autó, majd visított a radardetektor, már tudtuk, hogy baj van. Rendőrautó volt. Bemért, hirtelen balraáttal átjött a zöld elválasztón az autópályának emerre az oldalára, villogót fölnyomta, leállított, sofőrt terpeszbe kiállította, és csak azért nem verte tökön, mert nem szegült ellen.
Lehet jogállamiaskodni, meg öntudatoskodni, de ez van. Nem kell kéremszépen szembekerülni a törvénnyel, és akkor nincs egy marha nagy tökön vágás. És ez valahogy működik.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.04.17. 19:53:41

vadász, vadász ... te szopni jársz ide ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 19:58:40

@Bónca:
erdekes lett volna megkerdezni tole
officer maga megsertette a KRESZT mert megfordult az autopalyan:)
szerintem csak keson kapcsolta be a villogot es lehet a sebesseget is tul lepte:)
irjon maganak is tickettet ne csak nekem
ezt otthon igy kepzelik:)

Voloka 2011.04.17. 20:44:38

Nos, én egyszerűen megoldom!
1. bármikor behajtok, a "kivéve áruszállítás"
kiegészítő táblával jelzett, behajtani tilos táblánál.
2.a rendőr, nem tudja eldönteni, mi "áru" és
mi nem!
3.Indoklás: pénzügyi árut,"terméket"(!) szállítok.
4.Ha a rendőr próbálkozik, visszakérdezek:
a pénz, mint pénzpiaci termék, szerinte nem áru? Ön jogosult arra, hogy eldöntse, mi áru és mi nem az?
Ha a hús szállító beáll, de nem rakodik le, csak az áru ellenértékéért jön, akkor, mit tesz? Csak a kp-ért jött!Ellenőrzi, hogy lerakodik-e?
5.Milyen szabály írja elő, hogy személygépkocsival, nem szabad árut hozni?
6. A fő érv, szólok, feljelentem a rendőrt, megakadályozott, az áruszállításban!
Ezek, ebben a sorrendben, mindig bejönnek!
A rendőr válasza: na menjen az..( helyettesíthető)-ba és meg ne lássam itt legközelebb!

BKV reszelő 2011.04.17. 20:45:36

@Sferrari: "Most nem védeni akarom zsernyákokat mert nyilván ez csak pénzbeszedés volt nem más."

Nem az volt. Szabálysértési bírságolás volt. 100%-ban jogos. A kis főiskolás meg gyalogoljon 40 métert, nem törik el a lába.

okostojgli (törölt) 2011.04.17. 20:50:56

"az apja Suzukijával"

Lényegre törő. Köszönjük Csöndes.

zootyo 2011.04.17. 20:54:43

A rendőr azért van hogy intézkedjen! Nehogy már jogunk legyen kérdőre vonni, hogy mikor mit csinál. Ha jogosan intézkedik, akkor majdnem mindegy, hogy az hogyan viszi véghez. Tudomásul kéne venni, hogy ő egy hivatalos személy, és joga van intézkedni. Inkább be kéne tartani a szabályokat, ha pedig nem, akkor nem pattogni kell hanem emberi módon elnézést kérni és meghúzódni. Nem pedig barommagyar módra szembemenni minden törvénnyel és közeggel.
Nem vagyok zsaru, de én még mindig meg tudtam beszélni a dolgot, ha hibáztam. A normális hozzáálláson múlik minden.

2011.04.17. 20:57:02

A kresz betűjét idézni tudjuk, de balesetveszélyt okozni az nem számít. Én nem értem. Ki nem szarja le a kreszt. Először közlekedjetek biztonságosan és legyetek egymásra tekintettel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 21:07:41

@Voloka:
ezt probald ki egy normalis orszagban is
mondjuk itt
sok sikert
/meg egy okos ovodas/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 21:27:16

@Voloka:
amellett hogy persz ez egy velhetoen 14 eves okosSkodasai, amugy jellemzo a magyarokra
tudja , miert van ott a tabla, de igyekszik okosban megoldani, kibuvokat keresni, indokolni
na ezert tart ott az orszag kishaver

Mertcsak 2011.04.17. 21:27:47

Sem te ,sem a cimborád nem képes 40 métert sétálni. Szabálytalankodik,jogosan megbüntetik,erre belekötsz a rendőrbe,hogy mér nem szirénázik?!

B+,nem való nekünk ez a k.rva nagy demokrácia...

Alikam 2011.04.17. 21:28:08

@Voloka: jaja, aztán miközben azért megírja a csekket széles vigyorral kérdezi meg tőled, hogy van-e 5 forintosod, mert azzal szeretnék megnézni a kerékkopásodat, ha már itt vannak...

Voloka 2011.04.17. 21:36:24

@Alikam: Természetesen előkapom a kesztyűtartóból a kerék barázda mélység mérőt,
ezt egy gumistól kaptam, rendes milliméter beosztással, jelzem, hogy lefényképezem a mérést csak a dokumentálás kedvéért.( A kerekem rendben van!)Sőt, ha kell emelem ki az elakadás jelzőt, az érvényes eü. dobozt, és az izzókészletet!
Azért, mert egyébként, "rendes" autósként ezk természetesen, az előírásoknak megfelelően, rendben vannak, pont az esetleges "kekeckedés"kivédése miatt!
S mindig ez a vége:" na tűnjön el...stb."
:-)

Voloka 2011.04.17. 21:38:17

@hagyma: Már próbáltam!
Bejött!
Azért írtam a reagot!

Alikam 2011.04.17. 21:39:03

@Voloka: bizonyára, 20 perc mire mindent végignéznek és utána kezedbe nyomják a behajtani tilosért a csekket, megmondják majd a szabálysértési előadónak magyarázkodj...

Ha neked megéri, áldásom rá...

Voloka 2011.04.17. 21:47:50

@hagyma: Mi van?
Mi köze ennek, ehhez a hülye közhelyhez, hogy:
"ezért tart itt ez az ország"?
Ha a szabályok be nem tartására célzol, akkor talán tisztázni kellene a szabály értelmét és értelmezését.
Bevallom a nem túl sok afférom a rendőrökkel,
az ő igazukat ( tudtam én azt!) bizonyította!
De! Ez nem jelenti azt, hogy mindig, minden esetben el kell fogadni ellenvetés nélkül az állításukat!
Azt azért az esetek döntő többségében az ember érzi ( tudja!), hogy tényleg sáros-e vagy nem!
Alap állásom: igen biztos úr, tudom, hogy elcsesztem, de kérem vegye tekintetbe, hogy....
Tehát, ha átmegyek a piroson ( nem megyek!), nem bizonygatom, hogy az zöld volt!

Voloka 2011.04.17. 21:57:12

@Alikam: Ezt persze helye, s rendőre válogatja.
Ez tény.
Tapasztalatom ( 35 éves!)ha lehet, a rendőr elkerüli a felesleges papírmunkát, s tart attól, hogy a "zűrös ügyekbe" belemenjen!
Hangsúlyozom, ez nem az egyértelmű szituáció, esetén fordul elő!
Fenn tartom: csak a tényleg kétséges ( tehát nem a teljesen egyértelmű!) esetben, ha rendőrt ki lehet billenteni a mindig nekem van igazam hozzáállásból( ki lehet!) akkor bejön a dolog!

özsen 2011.04.17. 22:03:30

Milyen uncsi lenne olvasni a blogot, ha arról szólna hogy a rendőrök utána jöttek a suzukisnak, elmagyarázták, mit jelent az a kerek tábla a sarkon, figyelmeztetik, ilyen többet ne legyen/ilyet többet ne tegyen - és csekk kiállítása nélkül távoznak...
Nem védem a vétkes srácot - de ennél durvább dolgokat is látok az utcán öt percenként, megtorlás nélkül, rendőri asszisztálással...
Én személy szerint jobban tudnám becsülni a rendőröket, ha nem az ilyen piszlicsáré ügyek esetén mozgósítanák az energiájukat.
Ebben az esetben senki és semmi nem forgott veszélyben, még a statisztika sem javult...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:17:08

@Voloka: az van, hogy hulyenek nezel mindenkit, a rendort is, mert meg akarod magyarazni, hogy penzt szallitassz es az tulajdonkeppen aru
stb.
na ezert tar ott az orszag, meg Te:)
mar az is baj hogy visszakerdezel, pedig tudod, hogy summantassz, mert nem arut szallitottal es meg szorakozol is a rendorrel
ilyennel bilincsbe 2 napra, oszt elmelkedjen a sitten
lecet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:18:21

@Voloka: ha ki lehet billenteni, akkor el kell kuldeni a rendorsegtol
ha nem
teged kell lecsukni par orara
billengess ott

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:20:49

de szivesen raengednek 3000 amerika kozlekedesi rendort magyarorszagra
csak 2-3 napra:)
hihihi:)
lenne nagyot nezes:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:23:47

elkepzelem, ahogy voloka elkezdi magyarazni, hogy mia az aru es mi a penz, vagy a posztolo meg a haverja, hogy igaz hogy behajtani Tilos, de Te is itt hajtottal be:):):):)
hehehheheh:)
vagy behajtani tilosban, hogy futarszolgalat:))))))))))))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:25:01

ez eleg is volt igy estere
jol szorakoztam

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.17. 22:50:55

@hagyma: Mi tilos, jó kérdés, látom Te sem érted...:)

Reggie 2011.04.17. 22:53:35

@hagyma: Nyugodtan. A turistak jot tesznek a gazdasagnak.

Tschangow 2011.04.17. 23:20:17

@hagyma: Kedves Hagyma, most miért vagy hüjje külföldről? Tudjuk hogy az USA a becsület meg a lángelmék országa, de mi boldogulunk itthon, köszönjük.

Reggie 2011.04.17. 23:24:43

@Tschangow: Jaja az amerikai rendorok a legjobbak a vilagon: www.youtube.com/watch?v=9765TUiJKls

Tschangow 2011.04.17. 23:30:51

@Reggie: na ilyenek jöhetnének :)

Lacusru 2011.04.17. 23:44:38

Szerintem először azt kellene kivizsgálni, hogy miből is adódott az a 2000,- forint tartozás. Csak nem valami illegális dolog volt a háttérben?
Azt mondja a varázsgömb, hogy örüljetek annak, hogy nem volt motozás...

Lacusru 2011.04.17. 23:46:40

@hagyma: Rád meg a helyesírás ellenőrzőt kellene ereszteni... életfogytiglan!

Ha megtanultál helyesen írni, utána lehet osztani az észt. Addig csak egy buta senkinek látszol sajnos :-(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 23:56:22

@Tschangow:
nem, az magyarororszag
@Lacusru:
igen , ez fontos kerdes, miert tartozott 2 ezer forinttal, megfogtad a lenyeget
igen, buta senki vagyok:)
/van ahol fontos a helyesiras, ott alkalmazom, pl a blogom. nem itt a masodpercek mufajaban/
@Reggie: nem turistanak gondoltam, de ezt Te is tudod nagyon jol
nem tisztelitek /nem Te, ugy altalaban/ a rendort!!!! a torvenyt a szabalyokat/
na ezert tart ott....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 23:58:47

@Lacusru: de ha haklis vagy ra
a tiedben van egy vesszohiba
egy ragozasi hiba
es stilisztikailag is eleg szar

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:01:09

@Reggie:
perfekt hoax, de ezt mindenki ismeri es tudja

Reggie 2011.04.18. 00:01:17

@hagyma: Hat ha nem turistanak jonnenek akkor valoban nagyot neznenek, mert eleg sok munka szakadna a nyakukba. Nem a kozuti ellenorzes es buntetgetes miatt, mert az minimalis, hanem elkezdhetnek megkeresni azokat a lopott kocsikat, amelyeket a magyar rendorok csak azert nem talalnak meg, mert a lelemenyes tolvajok nem a rendor iroasztala es a pekseg kozotti szakaszon retettek el.
Amugy nem mentegetozok, en valoban nem tisztelem a rendoroket, mert nincs miert.

Lacusru 2011.04.18. 00:07:18

@Reggie: Én abban a 2-3percben szoktam tisztelni a rendőröket, míg le nem rázom őket! Addig nagyon :-) Viszont cserébe még soha nem büntettek meg... igaz szóban fényesre nyalom nekik, és teszem az ártatlant.
Asszem ez a legolcsóbb és leggyorsabb megoldás?

Egyébként meg nem veszem őket emberszámba azért, mert nem is azok... tisztelet néhány kivételnek. Mert valljuk be, az utóbbi években megjelent az utakon pár teljesen normális, és korrekt rendőr. De a szememben akkor is "eladták a lelküket az ördögnek" mikor belebújtak a mundérba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:10:23

@Reggie:
oedig szerintem az az elso lepes
mert en forditva gondolom
amig nem tisztelik oket, nem fognak jol dolgozni
tudom, sokan azt hiszik forditva kellene, csak hat tisztelet nelkul nehez jol dolgozni
roka fogta csuka
en ugy latom, eltem otthon is boven, meg itt is, az elso a tisztelet megadasa
a rendor szava egy birosagi ugyben stb
a sheriff
regen az atkosban kmb.
sokat segitene
tudod itt nem kell 2 rendor meg egy trafipax felvetel, hogy gyorsan hajtottal,eleg egy rendor foto nelkul
a kezdet, amirol regen beszelnek otthon is, " bezeg ha regen a csendor vegig ment a falun" es ilyenkor mindenki bologat
azutan lsd ezt a posztot.
valakit jogosan megbuntetnek de pattog, hogy nade kerem maga is itt jott be
mintha nem lenne kulonbseg
na ezert tart itt...:):):)
erted Te ezt

@Lacusru:
ja es Te nem csak latszol Te az is vagy
ennyivel jobb vagyok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:13:00

@Lacusru:
hej hej, hol hagytad a szittya magyar helyesirasod?
seggnyalo!!!!!!!!!!!!!
pfujj

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:13:52

@Lacusru:
belegondoltam, most is rendorszaros a szad
megyek hanyni

Reggie 2011.04.18. 00:16:31

@Lacusru: Valahogy hasonloan vagyok en is. Bar eletemben talalkoztam 2 rendes jarorparral, a tobbi csak a lehuzasra ment.

Mostanaban van egy vesszoparipam: a rendorsegrol szolo torveny 20. paragrafusanak 2. bekezdeset altalaban nem tartjak be a rendorok, igy ha probalkoznak valamivel, akkor en meg ezt szoktam megemliteni es rajonnek, hogy jobb ha hagyjuk egymast.
("(2) A rendőr az intézkedés megkezdése előtt - ha az a rendőri intézkedés eredményességét veszélyezteti, az intézkedés befejezésekor - köteles nevét, azonosító számát, valamint az intézkedés tényét és célját szóban közölni. Az V. és VI. fejezetben foglalt intézkedések, illetve kényszerítő eszközök alkalmazását követően a rendőr köteles az intézkedés alá vont személyt tájékoztatni az e törvény szerinti panasz lehetőségéről.")

Reggie 2011.04.18. 00:20:28

@hagyma: Van abban racio amit mondasz, bar ennek ellent mond, hogy regen nalunk is eleg volt a rendor szava a gyorshajtashoz, de ez idovel megszunt. Nyilvan azert talaltak ki, hogy fotoval bizonyitani kell, mert a rendorok nem megbizhatoak es visszaelnek a hatalmukkal. Tehat a tisztelet megvolt csak bizonyitottak, hogy nem erdemesek ra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:24:28

@Reggie:
nem hiszem, inkabb mint lacusru "baratom" kozli igyekeznek kibujni a felelosseg alol, akar nyalassal, akar massal
namost ha a rendor szava tobbet jelentene, megbizhatobbak lennenek
a hatalommal valo visszaeles sokszor megeshjet, de tudod, ha a biro negyedszer talalkozik azzal, hogy az autovezeto panaszt tesz a gyorshajtasert valo feljelentes ellen, akkor valoszinu elgondolkodik
mert a kozhiedelemmel ellentetben amerikaban sem mindenki hulye, mint ahogy magyarorszagon sem mindenki genius

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:26:53

ugyanis ha a rendor azt mondja 89-el mentel 70 helyett, jogod van azt mondani , bocsanat ez nem igaz
ekkor jon a birosag
a biro a rendornek fog hinni, mert miert is hazudna?
ugye ha hetente 4 feljelentes erkezik, mert a sofor nem ert egyet, akkor csak utananeznek
FBI ilyesmi...
+ a rendornek nincs szemelyes erdeke, hogy buntessen

2011.04.18. 00:27:08

@hagyma: "jellemzo a magyarokra
tudja, miert van ott a tabla, de igyekszik okosban megoldani, kibuvokat keresni, indokolni na ezert tart ott az orszag kishaver"

Meg azért is, mert mindig van olyan, aki zsigerből alátesz polgártársainak "dögöljön meg a szomszéd tehene is" meg a rendszer ellen lázadóknak, jelesül most épp te.

Az igazság, -ahogy általában- most is félúton keresendő. Egy üres utcában, egy félperces behajtást lehetne figyelmeztetéssel is megtorolni. Főleg amikor olyan rendőrségről beszélünk, akik sem jó példát nem mutatnak, sem igazi rendvédelmi tevékenységet nem folytatnak. (biztosra veszem, hogy a nagy birságolás közepette, két autót elloptak a körzetben) Majdha lesznek betartható kresz szabályaink, és nem sarcra kihegyezett példamutató rendvédelmi szervünk, akkor lehet regulázni.

Reggie 2011.04.18. 00:29:58

@hagyma: kibujni mindenhol probalnak a felelosseg alol, amerikaban is. ennek ellenere ott eleg a rendor szava, itt meg nem. szerintem a kamerazasnak nem a trukkozo civil az oka, hanem a trukkozo rendor.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:39:09

@Jankove:
persze hogy lehetne, itt is lehet
be is jon sokszor, nem bilincselnek meg mindenert itt sem, meg nem buntetteknek dollarezrekre
de ha ide adja tikettet nem azzal foglalkozok, hogy jaj rendor elvtars nem volt bekotve mikor megallitott
hanem lenyelem

hulye, en nem teszek ala senkinek, foleg nem nektek, en amerikai vagyok, ha engem megbas z a rendor en orulok ha meguszom buntetessel, nem csuk le, oszt huzok haza befizetni:)
olyannal meg nem talalkoztam, hogy jogtalan lett volna, de ha lesz akkor vallalom a birosagot eskuszom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 00:42:56

@Reggie: inkabb megmagyarazni igen, nem kibujni ez teny
de seggnyalas nelkul
es nem azzal kezdem, hogy O is a behajtani tiloson jott be
hanem, OK bazmeg, siettem, bejottem, sose tobbet
aztan vagy buntet vagy nem
itt sem mindegy hogy all hozzad, na meg mit lat a rekordodon, mert a kocsiban rogton lecsekkolja az eltelt minimum 5 evedet, de lehet
10 ev is
en is vetettem mar a torveny ellen a megengedett 0.8 helyett 0.9 volt a verelkoholom es most 2014-ig csak0.4-el vezethetek, es ez rajta van a jogsimon
a torveny ellen lehet veteni bar nem kellemes, de megesik, de vallalni kell a kovetkezmenyeit

Lacusru 2011.04.18. 00:53:06

@Reggie: Ez így korrekt. Egyébként találkoztam már olyan rendőrrel, aki bemutatkozott és elmondta, miért állított meg. Én is bemutatkoztam neki, és rögtön a kezébe is nyomtam az összes iratomat. (mindig kéznél vannak, és mindig kiszállok az autóból - volt már olyan, hogy előbb álltam a rendőrautó mellett, minthogy kiszállhatott volna)

Hagyma! Te meg ne okoskodj itt! Hazaáruló tróger vagy, aki Amerikában meg csak egy menekült... így már se otthonod, se szavad... nem is folytatom, mert ennyit sem érsz :-(

Lacusru 2011.04.18. 01:00:39

@hagyma: Ahogy látom a hozzászólásaidból, te is "nyalsz" a rendőrnek és meghunyászkodsz, mint egy bűnös kutya! Húzd is be füled-farkad...

Ittasan vezettél? Ha én lennék a törvényalkotó, soha többé nem tehetnéd ezt meg! Tudod miért? Mert ha nem is lőnélek le helyben, a jogsidat egy életre elvenném. Ha ezek után mégis vezetni mernél, tuti, hogy nem kellene több adót fizetned az államnak!
Látom Amerikában fenék tejfel az élet... ittasan vezet a paraszt? Ejj, most 4évig csak fele ilyen részegen vezethet... pffff

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 01:31:56

@Lacusru:
Te beteg vagy, van orvosod?
en amerikai-magyar kettos allampolgarsagu ferfi vagyok
mi az hogy nincs hazam?
Te dontotted el?
menekult?
bazmeg amerikai a felesegem
idiota..
nem erdemelsz tobb szot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 01:34:13

@Lacusru:
meg otthonrol tudok egy jo dokit
nem biztos hogy elvallal, mert nehez ugynek tunsz, de ha gondolod beajanlak
ert el eredmenyeket teljesen hulyekkel is, bar ez meg nem eleg a Te esetedben, merte z sulyosabb helyzet
de megkeresem a telefonszamat ha gondolod

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 01:41:06

@Lacusru:
ja es tudom, hogy nem illik, de de hat az erzelmek,
szoval anyad a paraszt, meg a hazaarulo
ez jol esett:)

Reggie 2011.04.18. 02:26:14

@hagyma: inkabb szolj be, minthogy agyverzest kapj.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 05:29:35

@Reggie: attol messze vagyok
bar az ordog nem alszik:)
az en koromban a stroke az jatszik, de nem ettol a blogtol

Tschangow 2011.04.18. 07:17:29

Van egy ámerikai trollunk :)

Labancz 2011.04.18. 07:37:23

Hát kérem, ezt hívják kapufának. Nem működött a tilosban járok, úgysem jöhetnek utánam elve. Napi rosszhír: De igen!
Vagy jól értem, hogy az a baj, hogy a kötsög rendőrök nem terrorelhárító kommandósokat küldtek egy szabálytalanul közlekedő szuzisra?

_B_ 2011.04.18. 08:23:11

Micsoda sztori!
Jó felvezetés... hatalmas fordulat... megható befejezés az S8-assal:))

2000 Ft (5l benzin) megadásáért kocsiba ülni :)) szeritem a felét el is pöfögte az oda-vissza úton.
Látszik, tud bánni a pénzzel.
Mi ezt ugy rendezzük, hogy következő sörözésen megadja, vagy leiszom.

Gyökér, ha szabálytalan vagy, nem kell felháborodni a bültetésen.
Néha a rend őreibe is szorul annyi empátia, hogy nem szirénáznak feleslegesen szívrohamot hozva az egész háztömbre.

Kniight 2011.04.18. 08:27:38

@hagyma: A kelleténél jóval több tábla van, hogy okoskodni kelljen, aztán lehessen pénzbegyűjteni. Ezért is tart itt az ország.

Tower13 2011.04.18. 08:30:21

Volt ilyen esetem nekem is. Igaz, végül fizetés és minden gond nélkül maradt a dolog.
A rendőr ugyanúgy szabálytalanul jött mint mi. Igaz szemből, de mint kiderült az útra volt tilos behajtani az adott időszakban. Miért maradt el a büntetés végül?
Mert az út másik végére érve a rendőr látta, hogy a tábla nem látható, mert a bkv buszai előtte parkolnak. (mivel buszvégállomás is volt ott, így a forduló és parkoló buszok eltakarták a táblákat)Az ügy régi már, hiszen akkor még 21-es busz járt a normafához.

Kicknick 2011.04.18. 09:13:21

Biztos tájföldi rendőr volt...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.18. 12:01:38

Tök mindegy, hogy került oda a rendőr. Jöhetett Tevével is, a bünti jogos.

Szívféreg 2011.04.18. 12:56:43

Baszd meg hagyma a kommentjeidet.

Xezs 2011.04.18. 19:19:17

@Jankove: miért is kell lázadni mindig?

@VV Dávid: LOL, tényleg :)

@Altaïr: A sziréna biztosan nem kötelező, hiszen akkor felvernék vele a fél környéket mondjuk hajnali 2-kor. Nagyon sokszor látok nem csak rendőrautót, de mentőt is csendben villogni késői órákban. A villogón esetleg lehetne vitatkozni, elismerem.

@jaafar: Ne hülyéskedj már, én 100 Ft-ot is visszakérek, pedig nem vagyok rászorulva. Mert a kölcsön az kölcsön és punktum. Ha örökbe kéri, akkor nyilván nem kérem vissza, de akkor ne kölcsönt mondjon az illető.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.18. 20:37:24

@D4D: Hát, eddig rendes srácnak tartottalak...Remélem csak félre értettem amit írsz, de tartok tőle, hogy nem...elképesztő..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.18. 20:39:05

@özsen: :-) LOOOL ...Hát persze...Most sincsen semmi respectjük, hát ha még nem is büntetnének:-))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.18. 20:40:17

@Alikam: Köszönöm:-) Már azt hittem, itt mindenki meghülyült.-)

Xezs 2011.04.18. 21:36:57

@Aabroncs: Ha van rendőr az a baj, ha nincs rendőr az a baj, ki érti már ezt a világot? :)

bunkóbéemvés 2011.04.19. 01:06:10

Apu suzukiját sarkon leparkol, 40 métert gyalog megteszi szabályosan, komoly osszegu tartozást lerója, és nem jazgarizik, h kapuig kocsival megy még tilosban is. Pofám leszakad pitiáner semmirekello fontoskodo kis g*cik. És még meg is irja..

Inter Face 2011.04.19. 13:52:15

Az ilyen behajtani tilos kivéve áruszállítás ,meg kivéve célforgalom táblák sosem érdekeltek. Áruszállítás táblám van , a célforgalom meg egy relatív dolog.Itt beszéltünk meg találkozott egy üzletfelemmel akitől el kell hozni az árut.Viszlát biztosurak:D

Altaïr 2011.04.19. 14:14:55

@Xezs: Ahhoz, hogy a rendőr megszeghesse a kresz-szabályokat, használnia kell a megkülönböztető fény- ÉS hangjelzéseit. Attól, hogy nem _szokták_ használni, még nem lesz szabályos. Tehát még egyszer: nem az intézkedésről beszélek (azt nem tudom), hanem a szabályszegésről.

Altaïr 2011.04.19. 14:18:45

@hagyma: Ne menjünk bele. Ha eleve megkérdőjelezed, hogy mindenkire vonatkoznának a szabályok, nincs miről beszélnünk. Ez itt nem Amerika -- inkább szerencsére, mint sajnos.

Xezs 2011.04.19. 18:54:23

@Altaïr: De ha jól láttam, eddig még nem linkeltél ide semmiféle törvényt erről, tehát ez még mindig csak feltételezés.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.19. 19:22:23

@Xezs: :-) Úgy vannak vele, mindenki tartsa be a szabályokat, csak nekik ne keljen, mert úgy már kényelmetlen:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.19. 19:23:42

@Inter Face: Fuvaros effektus, by Hungary..Nos, nem is vártunk mást...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.19. 19:27:43

@Jankove: Ez milyen elképesztően xar duma, ember! :-))) Te elhiszed magadnak??

Altaïr 2011.04.19. 19:36:22

@Xezs: Hát kurva nehéz volt megtalálni, megértem, hogy neked nem sikerült.

Kresz 49. § (2)

Xezs 2011.04.19. 20:31:12

@Altaïr: Ha bizonyítani akarsz valamit, a te dolgod azt alátámasztani, nem nekem.

pengusz 2011.04.19. 21:13:05

@Jankove: "Majdha lesznek betartható kresz szabályaink,"
Miért? Neked nehezedre esik 50-nel menni városban? Vagy nem átmenni a piroson? Esetleg vészvillogóval megállni 5 percre az út közepén forgalommal szemben? Szerintem teljesen betartható, csak akarni kell. Tudod van nagyon sok ember, aki erre képtelen, mert nem hajlandó elfogadni bizonyos normákat. Lásd pl.: városban 70-nel megy, városon kívül 120-szal, autópályán 160-nal, mert neki semmi sem jó. Lefogadom, hogy ha lehetne városban menni, akkor akik eddig 70-nel mentek, mennének 90-nel...

Xezs 2011.04.19. 21:51:25

@pengusz: Ez kicsit az a kategória Jankovenál, amikor valaki nem akarja megérteni, hogy valakinek miért baj az, hogy ő a lépcsőházban cigizik, vagy hogy este 11-kor full hangerőn dübbenti a zenét a panelban.

Egyáltalán, miért van az embereknek igényük a normális együttélésre? Az olyan ósdi :)

2011.04.19. 23:24:13

@Xezs: Nah, látom analizálás tárgya lettem. Pedig egyszerűen csak arról van szó, hogy másképp nézzük a dolgokat. A normális együttélés, -nevében is benne van- szvsz nem az, hogy mindenkinek kuss a környezetemben, és pisszenést sem. Pont az ellenkezője. Ha valaki panel - betonrengetegben lakik, egy kétmilliós város közepén, akkor annak némi toleranciára szüksége van, ha nincs, akkor a tanya a megoldás a pusztán. Például engem nem érdekel, ha !néha! ricsajoznak alattam a fiatalok. Ha nem csinálnak belőle rendszert, ennyinek bele kell férnie. Ez is a társas lét része. A cigifüst pedig szvsz a legnagyobb hisztéria egy olyan városban, ahol a légszennyezettség szinte minden nap meghaladja az egészségügyi határértéket, de nem ritkák a 4x-es értékek sem. És ezt, mint nem dohányzó mondom. Egyébként a leg-intoleránsabb mindenért folyton háborgó, normális együttélés élharcosai típusú emberkékről az a tapasztalatom, hogy pont ők azok akik a legjobban szarnak az együttélés elemi szabályaira. Kihívja a rendőrséget, ha a szomszéd fingik este 11 után, persze akkor nem volt gond a zaj, amikor egész nyáron lakásfelújítását a fél kerület hallgatta (hétvégén is). Az se gond, hogy folyton hanyag módon parkol autójával, 3 helyet foglalva az amúgy is limitált kapacitású parkolóból. Nem gond, hogy a lépcsőház az ő szemetét kerülgeti már fél éve, amit a lift mellett tárol permanensen, miközben magát mintalakónak gondolva basztatja a szomszédait minden szarral. (a példa valós) Sajnos társasházban élni egyfajta kompromisszum, én még nem láttam olyan lakót, aki mindenben feddhetetlen lett volna. Node ez offtopik, inkább vissza egy szösszenetre a témához: egy szóval sem mondtam, hogy támogatom a szabálytalanságot. Aki pedig azt állítja hogy a kresz szabályokat a városban könnyű betartani, az valószínűleg igazi elméleti sofőr, aki legfeljebb hétvégén autókázik a külvárosban, ha épp nincs forgalom. Aki mindennap rója budapest útjait, netán hivatásos sofőr, az tudja, hogy mindennapos kűzdelem, és akarva akaratlanul becsúszik néha egykét szabályszegés.

Altaïr 2011.04.20. 00:42:09

@Xezs: Hát bizonyítottam, Nekem igazam van, neked meg nincs. Aztán próbáld ki néha, hogy magadtól utánanézel dolgoknak, sok beégést megspórolhatsz.

Circus 2011.04.20. 12:05:52

Most, hogy lefutott a téma, csak annyit tennék hozzá (nem végigolvasva a kommenteket, lehet, hogy már volt), hogy ha a rendőrautó a villogót+szirénát bekapcsolva állt volna meg a haver mellett, akkor most meg azért lennél kiakadva, hogy mijjaf@szér' kellett EZÉRT a piszlicsáré ügyért az egész lakótelepet fellármázni meg leégetni a hülye havert, mer mindenki azt nézte, hogy villogósautóval körbeállják.

Van rajta sapka azér, ha nincs, akkor meg azér... Áhhh....

Xezs 2011.04.20. 18:27:10

@Altaïr: A vita az nem beégés. Igen, nyertél, és itt vége a sztorinak. Legalább én is tanultam valamit. Legközelebb meg te fogsz.

@Jankove: Hehe, sokan azt hiszik hogy a cigifüstöt azért nem szeretik a nemdohányzók, mert egészségtelen. Engem azért zavar mert rohadt büdös és a lakásomban egyszerűen nem tűröm. Leszarom, hogy az utcán elmegy mellettem egy kocsi, még el is hiszem, hogy károsabb, mint a passzív dohányzás, de az autó sokkal kevésbé büdös (kivéve ha IFA) mint a cigi.

A lakás az az othonom és ott nem akarom szívni, ilyen egyszerű.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.04.20. 20:46:42

@Jankove: Az eleje igaz. Egyetértek. A vége kamu, kibúvó keresés....Ha akarod, betartod, ha kényelmeskedsz, megszeged, mert azt hiszed megúszod..A többi duma..

wowerman 2011.06.15. 04:21:07

Igen, megszegheti a kreszt. Emberre is lőhet ha oka van rá. A rendőr már csak ilyen, különleges jogai vannak












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása