Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért vették el a forgalmimat és a rendszámomat?

2012.03.12. 07:58 :: SilentSound

Nyilvánvalóan valami beszorult az állami bürokrácia fogaskerekei közé, Sasa ugyanis hiába fizette be az okmányiroda felszólítására a tartozását, később igazoltatáskor mégis leszerelték a rendszámát és elvették a rendőrök a forgalmiját is.

A mai nap folyamán (03.09) igazoltattak a rendőrök és közölték velem, hogy az autóm ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, ezért a helyszínen el kell venniük a forgalmi engedélyt és a rendszámot. Ehhez magyarázatként hozzátartozik, tavaly decemberben kaptam felszólítást a helyi okmányirodától, hogy adóelmaradás miatt 5 napon belül kivonják a forgalomból az autót, adjam le a rendszámot és forgalmit.

forgalmi-reszlet.jpg

Bementem hozzájuk, közölték hogy ha az adócsoportnál befizetem a hátralékot, akkor eltekintenek a kivonástól. Így is lett, befizettem a hátralékot tavalyi év december végén. Azóta vígan közlekedtem az autóval, igazoltattak is, nem volt semmi gond.

Így nem értem, hogy ez az eset hogy történhetett meg, hogy mégis kivonták, és én erről csak most értesültem az igazoltatás során... Egyébként az eljáró rendőr közölte hogy 5 napon belül küldik a lakóhelyem szerinti illetékes okmányirodához a forgalmit és a rendszámot, viszont az általa adott papíron 3 nap szerepel.

Kérdésem az lenne, hogy mikor kaphatom vissza az okmányt és a r.számot, és ez előreláthatólag mennyibe fog nekem kerülni?

57 komment

Címkék: közlekedés rendszám autó rendőr okmányiroda

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.03.12. 08:10:01

Tipikus esete annak, amikor a "hivatalok" nem kommunikálnak egymással.
Magyarország! Én így szeretlek!

dr. _mmm_ 2012.03.12. 08:13:47

Hát próbálkozhatsz 3 nap múlva. De még az 5 nap is elég szűk. Ismerve a hazai hivatalok munkaképességét.

Ha megvan a befizetésről a papír, azzal jó nagy balhét tudsz csinálni. Némi kártérítés, hogy az adott időszakra autót kellet bérelned stb stb.

hawkeye 2012.03.12. 08:27:22

Nem éri meg elmaradni az ilyen adóbefizetésekkel.

Ha belefutsz egy ellenőrzésbe, neked annyi, mert mire a hivatali labirintusokban kiigazodsz, beleőszülsz.

Az egyik 3,5 tonnásunk adatait a 3 nyilvántartó hatóság elkeverte, majd' 2 évig tartott, mire tisztáztuk. Az ocsmányság az, hogy neked kell kinyomozni, hogy hol hibáztak a seggterpesztő hivatalnokok.
És most sem vagyokbiztos benne, hogy egy újabb ellenőrzésnél nem dob-e ki a gépük egy "forgalomból kivonva" üzenetet.
Pedig mi SEMMIBEN sem hibáztunk, dehát ez manapság úgysem számít.

A húsz - harminc millás lopott autók meg hasítanak, mert őket nem merik ellenőrzés alá vonni.

Félnek, mert lehet, hogy Don Kéthetes Pintér keresztapatársa is lehet... :(

2012.03.12. 08:48:04

A törvényben (géprjádműadó tv) benne van, hogy egy évi elmaradás után lehet kivonatni a kocsit.
Ne sírj b+, ha még a 2010. évi adót sem rendezted.

Leadfoot 2012.03.12. 08:52:30

Sajnos azt kell mondanom, ez még az egyszerűbb ügyek közé tartozik.

D4D 2012.03.12. 09:05:11

Csak egy színes adalék az alap témához, a gépjárműadóhoz.

Történt, hogy a féléves gépjárműadóm volt az előző kocsira 3100 Ft/félév. Március tizedike táján postázták, 15. a határidő.
Mivel abban az évben is egy hosszú hétvége volt, elutaztunk, és csak 19-én adtam fel.

Három-négy év múlva kaptam egy levelet az ÖK-tól, hogy azonnal fizessek párszáz Ft (még 500 Ft sem volt, nem emlékszem az összegre) kamatot és késedelmi pótlékot és különben is az anyámat is kivonják meg adjam le a rendszámot......

Ezért a pár évvel ezelőtti 4 napért pótlékoltak meg. De kérdezem én: Miért 4 év múlva?

Mokele-Mbembe 2012.03.12. 09:16:22

Nem autó, de én most kaptam ingatlanadóról határozatot öt éve eladott lakásra... hogy az előző négy évben ki fizette, nem tudom, mert elmaradást nem mutat... önkormányzati hivatalban csak vérségi alapon kontraszelektált debilek dolgoznak. Semmi jóra ne számíts.

Archie the inventor 2012.03.12. 09:34:49

Én a posztolótól kérdezném, hogy miért itt érdeklődik a rendszáma és a forgalmija iránt????? Talán a blog válaszol? Inkább kérdezd meg az illetékes okmányirodában dolgozó frottírzoknis hölgyeket, hogy mikor adják vissza!
Amúgy meg az okmányiroda egy trágyadomb. Az autóneppereknek olyan flottul elintéznek mindent soron kívül, de a halandó, aki csak a címét szeretné átiratni a forgalmiban, az várhat néhány órácskát.

misi107 2012.03.12. 10:29:51

Khmm...nekem bevonták a jogsimat egy hónapra mert ledaráltam egy fát az autóm jobb oldalával és ezzel a négyszámjegyű mellékút forgalmát akadályoztam (autóforgalom,1 autó/óra) Letelt az egy hónap jön a levél az okmányirodából,hogy vigyem már be hozzájuk mert bevonták.Bemegyek,viszem a rendőrségi határozatot,időponttal,mindennel.Hoppá.Hát ők ezt nem tudtál,most kapták meg a rendőrségtől ugyanezt,csak későbbi dátumozással.De biztos ami biztos alapon azért adjam már le a jogsimat.Hát persze.Kértem volna tőlük egy hivatalos igazolást,hogy egyszer már letöltött büntetést mégegyszer végre akarnak hajtani.Nem adtak.Én se,azóta sem reklamált senki.De szerintem mindenki tud remek példákkal szolgálni az életéből,sajnos ezen a szinten mozgunk (ahol dolgozok-költségvetési szerv-150 fő hivatásos állományra 320 fő az apparátus.Magyarul 320-an vannak bent,akikből kb. 200-an semmit nem csinálnak,csak haversógorjóbarát.A legtöbb munkaköre kimerül az ilyenben,hogy "faxfigyelő" meg "bejövő levél figyelő" És nem hiszem,hogy más hivatalnál ez máshogy lenne...

Csigorin 2012.03.12. 10:37:03

"közölték hogy ha az adócsoportnál befizetem a hátralékot, akkor eltekintenek a kivonástól"

papir errol van-é?

fezoGT 2012.03.12. 11:02:00

@D4D: azért mert itt mindig kicsit másképp működnek a dolgok :)

A hivataloknál meg az alap szolgáltató szervezeteknél nem is a júzer interfésznél van a baj, hanem fölsőbb, az ilyen alosztályvezető meg főcsővezető helyettes szinteken. Na itt felkavarni az állóvizet még senkinek nem volt vér a pucájában az elmúlt 22 évben...Ehelyett lesznek még járási biszbaszok is, de jó! :)

Hurri Kán 2012.03.12. 11:13:10

Elég nagy botrányt kéne ebből csinálni...

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.03.12. 11:43:39

Ez az, bátorítsuk, csináljon botrányt! Rúgassa ki az ügyintézőt!

De adót azt ne fizessen ugye!?

Nem kivonattam volna adótartozásért az autót, hanem elkobozni és 30.000 Ft/nap tárolási díjat felszámolni.

Mindjárt javulna az adófizetési morál...

Búbos Blanka 2012.03.12. 12:07:02

Naja, adót fizetni még mindig büdös, de azért még mindig a hatóságot meg a bürokráciát kell hibáztatni, ha beüt a mennykő, tipikus.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.03.12. 12:09:38

@alfagumi: Azért ez sem kutya. Ilyen ez az ország, ez van most.

2012.03.12. 12:11:29

én több, mint egy évig jártam kötelező nélkül, mégsem történt ilyen. kétszer állítottak meg... :D

melmek 2012.03.12. 12:20:29

A cigányok kivétel nélkül lejárt forgalmival,mindenféle biztosítás és adó befizetése nélkül járnak. Ezt tudja a rendőrség is, mégsem foglalkoznak velük. Amennyiben balesetre kerül sor, a vétlent még meg is fenyegetik. "Két hét alatt rendet teszünk".

kickers 2012.03.12. 12:26:31

Nagyon helyes határozottan keményen, mint akinek mindig igaza van. Be kell vonni, 3 nap nagyon súlyos mulasztás. Aki 30 napot késik, azt meg helyszínen agyonlőni. Rendnek kell lenni, ha még valaki maradni akarna.

Baluci 2012.03.12. 12:43:04

Hohó emberek!!! Itt valami félreértés van, szerintem a posztoló nem jól irta le a történetet. Adóelmaradásért NEM VOLNJÁK BE a forgalmit, ez egy büntetés lehetett!!! Nekem is volt ilyen, azt hittem megúszom, de az okmányiroda velem is megcsinálta... Ki kellett köhögnöm kétszer 30 ezret. Azért a csekkre megjegyzés rovatába ráirtam: "Gyógyszer-hozzájárulás!"...

piszter 2012.03.12. 12:46:05

majd ha be van fizetve az adód - nem csak a kocsi után -, akkor lehet rinyálni. addig meg szedjenek szét a bürokraták ízekre. Uff!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.03.12. 13:09:39

@Baluci: Hahó! Dehogynem!Kérdés csak az idő!
"Forgalomból kivonás adótartozáskor

Jogszabály szerint a közlekedési igazgatási hatóság a gépjármű forgalomból történő kivonását hivatalból rendeli el, ha a jármű tulajdonosa a gépjárműadó fizetési kötelezettségének nem tett eleget, és a jármű forgalomból való kivonását az önkormányzati adóhatóság kérte (amennyiben az adóalany adótartozása az egy évi adótételt meghaladja). Ha a forgalomból való kivonási eljárás alatt, vagy a forgalomból való kivonás járműnyilvántartásban történő rögzítését követően a gépjárművet elidegenítik (eladják, elajándékozzák), akkor a jármű újra forgalomba helyezhető, mégpedig a tulajdonszerző (polgári jogi tulajdonos) nevére. Tehát ekkor az eladói adótarozás címén már nem tartható fenn a forgalomból való kivonás. Ilyen esetben az adóhatóságnak célravezetőbb az Art. és a bírósági végrehajtásról szóló törvény rendelkezései alapján végrehajtási eljárást indítania annak érdekében, hogy a pénzéhez hozzájusson."

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.03.12. 13:15:58

@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller:
"De adót azt ne fizessen ugye!?"

Átkapcsoltál Write only módba, droidkám. Írta, hogy befizette...

Roy 2012.03.12. 13:18:17

A befizetésről, gondolom kaptál bizonylatot. ezt vidd be az önkormányzatod okmányirodájába, és kérdezz rá mi a f@szért voják be a forgalmidat, és miért kellene leadni a rendszámot. Persze előtte csinálj róla egy fénymásolatot. Az eredetit soha ne add ki a kezedből. Amennyiben még is szívóznak, akkor lehet borítani rájuk az asztalt.

Baluci 2012.03.12. 13:18:24

@alfagumi:
Oké elhiszem, de a gyakorlatban ez nagyon ritka!
A posztoló viszont szerintem pont úgy járt, mint én. Mindenféle büntik jöttek, de magasról tojtam rá, mert csak azzal ijesztgettek, hogy "adók módjára" behajtható... Ja, csak az volt a bibi, hogy az önkormányzathoz küldték, azok meg kiadták az okmányirodának! Ravaszak a bestiák, mert tudják, hogy a NAV-tól senki sem ijedezik. Egyéni vállalkozótól nem tudnak semmit behajtani, viszont a forgalmi visszavonásnál mindenki fizet!... :D

Advanced Flight 2012.03.12. 13:21:18

Valami nem stimmel a sztoriban....júzernek határozatot kellett volna kapnia a kivonásról, amit 15 napon belül meg is fellebbezhet. Ha nem kapott határozatot (amit nem hiszek), akkor be kell menni és kikérni a teljes ügyiratot. Ha tényleg hibáztak okmányék, akkor hivatalból vissza kell csinálják az egészet.
Egyébként tényleg az a gyakorlat, hogy küldenek egy idézést, és hagynak lehetőséget a pógárnak, hogy elmaradásait rendezze.

Ha rögtön a határozatot küldték, amiről posztoló azt hitte, hogy felszólítás, akkor viszont fellebbeznie kellett volna, plusz leadni az adóosztálytól kapott igazolást arról, hogy rendezte hátralékát.

Netuddki. 2012.03.12. 13:22:05

Ocsmányiroda? Ügyvéd!

bélabácsi2 2012.03.12. 13:46:57

@Advanced Flight:

Ja, ja, én is jártam így, de én sem kaptam forgalomból kivonásról semmiféle értesítést az okmányirodától, helyette a helyi önkori küldött papírt, hogy X Ft befizetett adó visszajár nekem, mert ki van vonva a kocsi.
Ebből jöttem csak rá az egészre, az okmányiroda ba.szott kiküldeni bármit is.
Mondjuk nekem minden be volt fizetve, minden rendben volt, tévedésből vonták ki basszus, de mázlim, hogy az alatt a háromnegyed év!!! alatt nem igazoltattak. Háromnegyed évig mit se tudva autóztam. Rohadjanak meg. Helyben el sem tudtam intézni, csak Pesten.

Kerek négyszög 2012.03.12. 14:29:31

Nem a hivatal maga a lumpen, hanem az ott dolgozó ember. Mit vártok? Ezt úgy hívják, hogy állami szféra. (Segítek: Máv, BKV, MALÉV... leesett?)

Amihez a magyar állam hozzáér, az rohad, pusztul, rozsdásodik, veszteséges, korrupt.

Nesze nektek így nemzeti meg úgy nemzeti. Undorító.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.03.12. 14:56:24

adót be kellett volna fizetni
ennyi

labi 2012.03.12. 15:19:27

khm:

9. §39 (4) Amennyiben az adóalany adótartozása az egy évi adótételt meghaladja, és a közúti közlekedési nyilvántartásban újabb adóalanyt [2. § (1) bek.] a közlekedési igazgatási hatóság nem tüntetett fel, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjárműnek a forgalomból való kivonását.

Nah ugye írjuk bele a sztoriba azt is magyarázatként, hogy az a tartozás több mint egy éves volt és az alatt jött pár levél hogy tessék fizetni. Persze a szegény polgár csak akkor intézkedett, amikor már jött az értesítés, hogy "na jól van apám, mivel baxtál ennyi ideig fizetni, autó ki lesz vonva".

Szóval ez esetben nem csak a hivatal volt a balfax...

dzsaszper 2012.03.12. 16:25:12

@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: ne rúgassa ki az ügyintézőt. De verjen le egy korrekt kártérítést az államon, anyagi és nem anyagi kárért. A hivatalvezetők talán elgondolkodnak az ilyen eseteken, ha az ő büdzséjükre megy a kártérítés.

dzsaszper 2012.03.12. 16:26:17

@labi: honnan tudod, hogy nem az első levélre reagált?

Liliom08 2012.03.12. 16:49:14

Nem teljesen mindegy, hogy mikor fizetett? Mielőtt kivonták akkor már rendezte, még ha egy éves is volt a tartozás, főleg, hogy az állam nagyon gyorsan ráteszi a kamatot, szóval kamatostól kifizette, hogy elmaradt vele. A hivatal meg nagyon kaotikusan is küldheti a felszólításokat, egyet a lejárat előtt egyet meg utána, szóval nem vennék rá mérget, hogy azt olyan pontosan küldte volna. Inkább a szapulás helyett nem segíteni kellene annak, akinek már volt hasonló szituja? Vagy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy nem mindenkiben a rosszat keresem? :(

Bad Pritt 2012.03.12. 17:45:17

Ezt úgy hívják, hogy közlekedési különadó, én is bátran befizettem.

Бабаяга 2012.03.12. 19:14:03

Egy kis adalék: három éve ellopták az összes iratomat. Fél órán belül a rendőrségen voltam, feljelentést tettem, mert tudtam, hogy úgy tudok másnap ügyintézni okmányirodában. (Másnap délután dolgoznom kellett menni 150-kmrel arrébb.) Ez a része sikeres is volt, majd tavaly decemberben vizsgázott az autó, és a nyamvadt matrica mizéria miatt cserélni kellett a forgalmit. Párom intézte, be a kerületi okmányirodába, ahol közölték, hogy január végére van időpont, de segítőkészen megnézte a papírokat, ekkor közölte, hogy akkor rendőrt hív, mert körözik a forgalminkat.
A lökött ügyintéző az új forgalmira adott ki körözést. Nő segítőkész volt, elmondta, hogy melyik rendőrkapitányságon tudjuk visszavonatni. Párom kocsiba ült, átrobogott, ahol elegánsan elhajtották. Másnap én kissé marcónábban fél óra alatt elintéztem, ők mondták, hogy majd küldenek hivatalos határozatot, de a számítógépes rendszerből törölték a körözést. A határozat a mai napig nem érkezett meg. De a forgalmit ki tudtuk cserélni.

Pierr Kardán 2012.03.12. 19:59:54

Meg kellene hallgatni a másik felet is, de nyilván az Ocsmányiroda nem írogat a blogra...

Szóval szerintem az történt, hogy a posztoló élve az időhúzás időhúzásának időhúzásával, a három éve elmaradt adóját befizette.

A hivatal pedig élve a bürokrácia jogával ezért jól megszívatta.

Szerintem ez 1:1, vagyis döntetlen :-)

prérikutya 2012.03.12. 20:01:08

5 napon belül küldik el, mivel a korábbi 3 nap változott ennyire.

Ha van papír a dologról, akkor ki kell deríteni ki hibázott.

Az adócsoport, az okmányiroda? Hamar el lehet verni rajtuk a port.

A papírost meg be kell tenni az autóba.

Darkhorse 2012.03.12. 20:26:58

Érdekesek ezek a 69 km/h-s fényképek, nekem is volt egy, egyik öcskösnek szintén egy, másiknak kettő. Ez véletlen, hogy mindenkit ennyivel kapnak el (teszem azt nem 71-el, 72-vel, 70-nel) vagy turpsság van a dologban?

dhzsiga 2012.03.12. 20:40:29

Jó estét !
Miért kell ilyen nagy ügyet csinálni! Járjál a kivonást igazoló papírral... mi történik ? lelőnek? Tied az autó, nem követtél el bűncselekményt, befizetted amit kértek.... ugyan már......

dr. Bubó 2012.03.12. 21:40:08

BIZTOSÍTÓ ugyanijen balfaszok...

ad1) újat kell kötni, ugyi... mer a régi ügyfelet bünteti... ugyanott ugyanazt ÚJRAkötjük...
régit lemond, új megköt...
barmok a régi számon ki is küldik a csekket, rendes ügyfél befizetjük...
felszólítás, hogy miért nem fizettük be....
canossa mire átkönyvelik a másik számú biztosításra...

ad2) ugyanaz a cég... casco megköt... barmok a régit (ugyanaz a cég) nem szünteti meg...
logikus az autómra így most van egy kötelező és KÉT casco biztosítás
ugyanannál a cégnél, ugyanarra az autóra, ugyanazon időszakra...

a Meggebedeusok földjén ez már csak így megy...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.12. 22:19:48

olvasgatok, olvasgatok es csodalkozom, hogy csodalkoztok, hogy otthon nagy a burokracia

tundrazuzmo (törölt) 2012.03.12. 22:29:39

Kötöttél biztosítást a forgalmira? Nem?
Tudom ajánlani a LeWho's francia-angol biztosító multit. Hadd keressenek egy kicsit még, úgyis olyan szakadtak...

Alikam 2012.03.13. 11:46:43

Most "okos" leszek, de ha szükséged van az autóra, akkor nem árt időben befizetni az adót.

Nem lehet, hogy azóta megint nem fizettél be valamit, és ez már az új kör?

Alikam 2012.03.13. 11:47:57

@dhzsiga: elveszik a jogisját, az történik.

Hojlele 2012.03.13. 23:49:15

Hagyjuk már, hogy miért és mit nem fizetett be. Nem ez a lényeg. Hanem, hogy ennyire balfasz valaki, hogy ezt itt kérdezi meg. :-)
Javasolnám a telefon felemelését és ezen kérdéseket tisztázni az Önkormányzattal, majd a rendőrséggel. Mégis milyen választ vár az emberünk?
Ja, biztos azért vették el, mert néger vagy. Így jobb?

dr. Bubó 2012.03.14. 00:10:08

@Hojlele: ezt hol írta? tényleg néger a szerencsétlen? ... akkor értem

Hojlele 2012.03.14. 00:40:21

@dr. Bubó: Nem tudom. :) Még az is lehet.

Ez a feketék szokták mondani, amikor valami jogosan éri őket, de ők egyből rasszizmust kiabálnak.
Pl.: nem engedik be őket egy bárba, mert melegítőben vannak, erre azonnal "miért, mert négerek vagyunk?"
Közben a hely tele van feketékkel, csak azok fel tudtak venni egy inget. Akármikor csinálnak valamit, egyből ez az indok.
Miért büntetett meg a rendőr? - Mert néger vagyok. (Nem azért, mert tilosban parkoltam.)

mohopasi 2012.03.14. 12:01:17

@xaba99: Igen, ez sajnos így van. Még az önkormányzat 2 irodája közt sincs adatátjárás gyakran, pl súlyadótól akarsz megszabadulni a kocsi eladása miatt, azt több helyen is be kell jelenteni, különben évekig szivatnak vele. Egyszer belefutottam egy értelmesebb ügyintézőbe, akitől megkérdeztem, hogy miért nekem kell átsétáltatni ugyanazt a papírt irodáról irodára, miért nem adják át ők, és azt mondta, valami adatvédelmi okai vannak, az adatvédelmi törvényben van rá valami passzus. Basszus...

dzsaszper 2012.03.14. 16:27:13

@mohopasi: azt egy hozzájáruló nyilatkozattal el lehetne intézni. Aki meg nem írja alá, az mehet két helyre...

alfa.orionis 2012.03.19. 11:12:11

@Бабаяга:

Hehe, kábé ugyanez, azzal a különbséggel, hogy vígan jártam az új forgalmival, amikor a szerv marcona őre megállítván közölte, ezt az okmányt biza körözik. Mondom, ne hülyéskedjen már, az ellopottat körözik! Ő meg állította, hogy biza ezt, az újat. Az volt a szerencsém, hogy egy lusta dög vagyok, és az iratok ellopásáról, az újak igényléséről meg a megérkezésükig kiállított igazolásról minden papíros bent hányódott a kesztyűtartóban. Ezután ajánlott levélben kértem, hogy ugyan vennék már le a körözési listáról, de se kép, se hang. Igaz, azóta már le is vizsgázott a járgány, meg is állítottak párszor és nem volt gond, de ki tudja...

CLT352 2012.03.24. 13:40:30

Sziasztok!

Elnézést, hogy nem a témában írok, de gondolom, ide sok autós jár.
A lényeg, hogy tegnap délelőtt ellopták Budán a Tabánból a CLT-352 rendszámú autómat (Opel Kadett E, ezüstszürke), azt kérném, hogy aki látja, írjon a clt352 kukac citromail pont hu címre.

Előre is köszönöm!

Egy kép az autóról:
kepfeltoltes.hu/view/120324/kadett01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.27. 07:11:35

"Kérdésem az lenne, hogy mikor kaphatom vissza az okmányt és a r.számot, és ez előreláthatólag mennyibe fog nekem kerülni?"

Sose kapod vissza, és sokba :D

Látod, miért nem fizetted az adót...

amenta 2012.04.13. 17:51:37

Kezdjük ott hogy a rendszámot le se vehetik az autóról....

MCTY 2014.12.22. 18:56:50

@(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller: faszparaszt vagy e??? adozz sokat te geci ha neked ennyire fontos a morál!!! te fasszopo kis proli fostalicska!!!!

Vupi 2015.03.23. 11:19:59

Egy páran tévedésben vannak! Megvan az átjárás a hivatalok között, de ez csak az alapeljárásokra igaz. Ha megveszed a kocsit 15 napon belül és a nevedre íratod, erről adatot fog kapni az önkormányzati adóhatóság és kiveti a gépjárműadót. Ha eladod és a tv. szerint 8 napon belül bejelented az eladást ahogy azt előírja a jogszabály, arról is megfogja kapni az adatot az adóhatóság és nem fog tovább adóztatni a következő évtől. Felesleges ócsárolni a hatóságokat és arra biztatni a másikat, hogy verje magát a hivatalban, az alaphelyzet ugyanis az, hogy több, mint egy évig nem lett befizetve a gépjárműadó, amiről egy évben általában kétszer küldenek egyenlegértesítőt az adóhatóságok. Szóval ha be van véve a leszaromtabletta, akkor járhat így az illető! Az Okmányiroda nagyvonalú volt, hogy felajánlotta azt, ha kifizeted az adót akkor nem vonja ki a kocsit, ugyanis nekik mérlegelés nélkül kell eleget tenni a megkeresésnek. Az kevés, hogy valaki befizeti az adót és lobogtatja a csekket, mert lehet olyan gépjárműve is, aminek az adótartozása az egy évet nem haladta meg és azt még nem vonathatta ki a hatóság, de egy csekk nem igazolja azt, hogy a teljes elmaradás rendezve lett. Legalábbis az Okmányiroda felé, erről vinni kell igazolást az adóhatóságtól, vagy ha nem viszel, megküldik azt hivatalból is, de 30 napja van mindkét hatóságnak az ügyintézésre és eközben a rendőr igazoltathat, aminek az a vége, hogy elveszi a forgalmit és feljelent. Nem az adótartozás miatt, hanem azért mert forgalomból kivont kocsival közlekedsz. Az Okmányiroda egyébként először határozatot hoz a kivonásról, szóval keményen telnek a napok. Nem kellene ennyit csúsztatni, lásd be, hogy beleszartál az egészbe és odalépett a hatóság, ahol neked a leginkább fáj! Mint a különben dühbe jövünk című filmben....(elvették a gyerektől a kis piros autóját és nem tud játszani) Ismerek olyat, akit kiszállított a rendőr a kocsiból, lefoglalta, elszállította, mindezt az osztrák határ átlépése előtt Karácsonyt megelőző napon. Több, mint 100 ezerbe került a leszaromtabletta. Miközben külföldön főben járó bűn az adó meg nem fizetése, ti meg cukkoljátok egymást, hogy verjed magad ba...+!
Egyik hivatal sem irgalmas rend, nem kedvesnővérek dolgoznak bennük. Nem fognak könyörögni a markukba röhögő sunnyogó alakoknak, hogy fizesse meg az adót. Ha 400.-Ft/liter benzinre telik, az évi 10-20 ezer forint adó sem jelenthet gondot, főleg annak tükrében, hogy március és szeptember 15-ig kell két egyenlő részletben kicsengetni azt. Ha eddig még nem intézted el és nincs igazolásod, menj be az adóhatósághoz, kérj egy igazolást, hogy utólag rendezted az adót, ezt vidd be az Okmányirodára, fizesd be a forgalomból való kivás és a forgalomba visszahelyezés díját, cck. 5 ezret és visszadja apuka a rossz kisfiának a piros játékautót játszadozni!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása