Friss kommentek

  • and/or: @MrZed001: Vezess néhányezer km-t Németországban és figyeld az autósokat. A 250-el érkezö Audi/BMW/Porche lelassít a belsös... (2018.12.27. 15:16) A belső sáv joga
  • E.munkás: Ma a soroksári Auchan 5-ös kútjánál a 45 literes tankomba sikerült 46,7 liter 95-öst tankolnom úgy, hogy még volt benne elő... (2018.12.02. 22:44) Mit adnak el benzin néven?
  • Nagy Andor: Hali.Én inkább jobban kiszürném az autosokat is,mert aki iéyen módon vezet,nem csak egy motorosra,de egy gyerekét kézenfogó... (2018.04.12. 22:09) Útban volt a motoros, arrébb lökte
  • Easyke: Gyalogos ütközés elleni védelmet pont a városban ne...? Akkor hol? :S (2018.03.01. 14:24) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • baby24: Szuper leírás volt. Mintha én írtam volna :D (2018.02.13. 15:03) Egy friss jogosítványos naplója
  • Rocky2: @Rocky2: Illetve VPOP helyett most már NAV írandó. (2018.02.09. 21:57) Rendőrautó tilosban
  • Günter Pali: A problémát a régi megszokás adja az autósok részéről, hogy a villamos biztos meg fog állni mert lassít. Az autósoknak nem ... (2018.01.15. 02:00) Kishíján vágóhídra vittem a családomat

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Gyorsulás nulláról százra

2017.10.30. 21:19 :: szaGértő

Ifjabb autósok, autóimádó autótlanok gyakran mindent eldöntő mércének tekintik, hogy az autó mennyi idő alatt gyorsul nulláról százra.

Hogy eközben mennyit kajál, mik az egyéb tulajdonságai, mennyi a szervizköltség, biztosítás, anyámtyúkja, arról már nem esik szó.

Hogy menniyre nem számít ez az adat, álljon itt egy videó:

A fenti, mentett képen látszik, hogy szegény rakéta a 100 km/h sebességet valahol 10 és 11 másodperc között éri el. Szorgalmasabbak ki is kockázhatják a videóról.

Igaz, hogy közben pár tonnát emel, valamint a 10 másodperc alatt kb. annyi üzemanyagot éget el, mint az én autóm az első öt évben. :)

De az ifjaknak nyilván nem fog kelleni, mert nem három másodperc alatt van százon.

(És aki komolyan vette az írásomat, és sértődött és/vagy lehülyézős kommenteket gyárt, azt innen is üdvözlöm)

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.