Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Parkolós gigaposzt

2008.01.29. 11:48 :: SilentSound

A múltkori tahónparkolós poszt után valóságos levéláradat futott be a postaládánkba, rengeteg fotó érkezett tőletek, ezer hála és köszönet érte. Azoktól pedig elnézést kérek, akiknek a képei nem fértek be (vagy nem mind fért be) ebbe a válogatásba, de ha nem szelektálok, akkor elkopna a görgő az egereteken, mire a végére érnétek.

Saját képpel nyitnám a sort, én még úgysem küldtem be magamnak ilyesmit, itt volt az ideje elkezdeni. A Bartók Béla útról kanyarodtam be jobbra a Ménesi útra. Ez alapjáraton egy jó kis emelkedős utca, aminek a két oldalán autók parkolnak. A kanyar után a zebráig jutottam, ugyanis a drága batárbéemvés tahó még arra sem vette a fáradságot, hogy a járdára felálljon úgy, ahogy a többi autó, mert akkor esetleg elfér egymás mellett két kocsi. És egyébként nem, nem balra indexelt, mert szeretett volna kiállni, hanem elakadt, minden bizonnyal az emelkedőt nem bírta a kocsi és feladta, a sofőrje meg beszaladt a közeli étterembe segítséget kérni. Eközben persze szemből állt a kocsisor a piros lámpánál, tehát ki sem tudtam kerülni azt a nagy szürke konténert. Aztán mikor a szemből jövők továbbmentek, akkor kikerültem, mentem kb. 15 métert, aztán ugyanez volt szemből a fehér furgonnal. Az meg biztos a lejtőt nem bírta és azért romlott el. Ráadásul egy vadparaszt még csakazértis kikerülte mikor én már ott voltam, nehogymár valami szabályos is történjen ebben az utcában esetleg.



És hogy most jól kipanaszkodtam én is magam (de jó volt, biztos ti is ezért küldözgettek ennyi mindent), jöjjön a többi, mert van még bőven! Volt már olyan, amikor kerékpárútra parkolt egy paraszt, volt már paraszt rendőrünk, aki szabálytalanul parkolt, most íme ennek az egyesítése, Pétertől:
2006..11.10. reggel 7.40; kollegák reggelizni ugrottak be a sarki kolbászoshoz...
Ha jól számolom csak 3 szbaálytalanságot követtek el 1 mozdulattal:)
(ezt eddig nem mertem küldeni sehova:))
Jaa, és (nem látszik) 10-15 méterrel a kép mögött v 2-3 üres parkolóhely volt (ingyenes:))

De hogy ne szakítsuk meg a rendőrös vonalat, jöjjön egy pár fotó Rosszqtyától, élükön természetesen rendőrautós, buszsávban parkolós képpel:
Napunk beköszönő képe... IX: Soroksági út 40... biztos sürgős csekkje volt az embernek, vagy csak a kisközértb ement be? a fene se tudja... nagyon messza van ám a nádasdy utca onnan! 2 sarok kb 150 méter!
nehogymárelsétáljunkodamikorrendőrautóvalszarhatunkmindenszabályra!



Teréz krt-Szondi utca... nehogy már 4.5 méter sétálni kelljen a patikába! biztos valami nagyon súlyos betegsége lehet! pl lustaság, kreténség, kivagyiság, megműmájerság... onnan egy laza balossal visszafordulva a Blaha felé távozott, majdnem telibeverte a belső sávban jövő Golf... ami utána is fordult... remélem megagyalták egy kicsit...



XIII. Váci út Westen City a Hiltontól kifordulva.... megállnitilos... 3sávos úton bátorság megállni egy ilyen kis szarral, de lehet csak a bankba ment be, vagy esetleg mellett a kaszinóba???



És akkor most rokizzunk egy kicsit. Alma Ata egy egészen érdekes összhatású képet küldött, ez tényleg így, a motorháztetőn lévő felirattal teljes...
Nagyon mérges lettem mikor megláttam, h hol parkol ez a Go Fast! autó.
No comment, a kép sztem önmagáért beszél...

Sándor is hasonló témájú képpel örvendeztetett meg minket, örülünk, hogy a mozgássérülteknek is van mit a tejbe aprítani és odafigyelnek a fizikai fittségre is.
Ez kép önmagában már sajnos semmit nem jelent, de ha egyszer csináltok egy nagyobb gyűjteményt a mozgáskorlátozottak helyén történő szabálytalan parkolásokról akkor ez jól jöhet. A dolog lényege (sajnos), hogy ilyen képet úgy lehet készíteni, hogy a nap bármely szakaszában kimentek bármely csepeli parkolóba és exponáltok a mozgáskorlátozottak részére fenntartott hely előtt. További fájdalom, hogy én még közterületfelügyeletest nem láttam Cselepen, szerintem nincs is. Ami ennél is rosszabb, hogy több alkalommal láttam, ahogy a rendőrjárőr elvonul a korlátozott parkoló előtt és  még az sem üt szöget a fejében, hogy kisteherautónak, bútorszállítónak ritkán adnak ki engedélyt. Tudom, hogy télen melegebb van az autóban, de nyáron sem veszik a fáradságot a napi egy csekkolásra. Amúgy voltam már panaszkodni a kapitányságon, ahol azt mondták erre nekik nincs pénzük, emberük. Próbáltam végiggondolni, hogy ezen mi kerül pénzbe, de nem sikerült. Az már csak mellékes, hogy az autók tulajdonosai éppen a plázában gyúrnak. Tudom, mert rendszeresen itt állnak meg és látom őket bevonulni. Eskű alatt vallom, hogy nincs engedélyük.

Elég sűrűn megfordulok a soroksári Média Markt környékén, és szinte minden alkalommal látok olyan kedves autóstársat, aki figyelmen kívül hagyja a mozgássérült parkolót.



Aztán persze vannak azok a fajta csökkent értelmi képességekkel bíró egyedek, akik nem tudnak különbséget tenni park és parkoló közt. Elsőként megint egy Sándortól kaptunk fotókat, aki más, mint az előző Sándor.
A Budapest Kongresszusi Központ parkolójának természetes meghosszabodása a Gesztenyéskert. Ennek megfelelően ezt a parkot csatolták ma az Esküvő kiállítás látogatói a parkolóhoz. Park-parkoló, nem nagy különbség végülis. Babakocsis különítményünk verbálisan ostorozta az épp parkolni készülőket, így sikerült egy párat meghunyászkodásra bírni és kihajtani onnan, de a többség csak a vállát vonogatta: mindenki itt parkol, meg: vidékről jöttünk, honnét tudjuk, hogy ez nem parkoló, vagy: kiállító vagyok. Ezt megelégelve tárcsáztuk a rendőrséget és azt a választ kaptuk, hogy küldenek járőrt. Félóra múlva azt mondták, hogy talán már ki is jöttek, talán már épp céduláznak a közterületesek. Talán. Máshol. De mi itt vagyunk és egyedül a kiállítók szórólapos emberei céduláznak.  Na, ilyen a paraszt, ha lakodalomra készül.

Zsolaxxx is egy hasonlót küldött, szegény emberünknek nem fért el a szekere ebbek a szűkös városban...
Az ominózus képet a budafoki út –karinthy kereszteződésben lőttem, reggel 7-és fél 9 között állt ott az autó. Amikor eljöttem onnan fél 9kor még mindig itt állt. Igazából a parkolócédula mindegy, mert a parkosított részen állt mind a 4 kerekével! Persze kerékbilincs és társai nem voltak ott.

És mára végül, de semmiképp sem utolsó sorban egy újabb gigatahóság, villamos elé parkolni, Webkígyó fotómasinájából.
Gondoltam egy kis oktató jelleggel megosztanám "a 17-es villamos kontra parkolók" sorozat MCXXVIII. évad 128. számát, most péntekről.
A képet persze nem kell magyarázni, délutáni csúcsban a Kolosy tér környékén készült.
De közösen még egyszer átvehetnénk:
A villamos nem olyan széles, mint a sínszál, sőt még a beton paneleknél is jobban kínyúlik, és ez különösen igaz az ívekben, ahol kifelé kaszál, befelé sodor. 
Ő nem fog tuni kikerülni, visszatolatni, stb.
Ha nem jár a villamos, és a várható forgalmi zavar elér egy kellő szintet, akkor pótló autóbuszok fognak indulni. Mivel tartalék már évek óta nincs Budapesten, ezért ezt más autóbuszvonalról fogják idecsoportosítani. Tehát szívnak az utasok itt és persze a ritkább közlekdésért máshol is.
(A villamospótló itt is már ott vánszorog a háttérben...)
Szerintem egyszer egy próbapert megérne, hogy vajon az ilyenkor felmerülő költségek (pótlás, elmaradt jegybevétel, forgalmi személyzet költsége, túlórák a villamosvezetőknek, stb. ) mennyiben terhelhetők a tilosban parkolókra...

És küldjetek sokmindent továbbra is, mert most még autós navit is kaphattok érte!

179 komment

Címkék: közlekedés autó büntetés béna parkolás tömegközlekedés villamos buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 12:09:29

gyorsan megjegyezném, hogy az utolsó kép KAT887 mellett elfért volna a vili :))

de egy ajándékutalványt megérdemel a rendőrbácsitól :))

sárga swiftes 2008.01.29. 12:15:28

qva jo az összes kép..mégtöbbet :)
Amugy ilyenekért,helyben megvárni a tulajt ,és elvenni a jogositványát,mert ezek szerint nem tanulta meg a kreszt.!Nem ismeri a táblákat,nulltolarencia........kocsit elárverezni,és még pénzük is lenne..Jah de nincs aki cédulázon,nagy baj,de a rendör tud bevásárolni,rendörkocsival......annak nagyobb a csomagtartoja:)

Johnny336 2008.01.29. 12:20:54

Ezt en sem ertettem soha. Az egy dolog, hogy szabalytalan valaki, de ezzel masokat akadalyozni?
Az Octaviassal kifizettetnek minden koltseget...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 12:24:14

sándornak üzenem..

ma láttam közteres verebeket!!! :o)

a csepel pláza előtt ahol lőtte a képet, az a tűzoltóknak lenne fenntartva... illetve mögötte a taxiállomás, ahova dettó nem lehet beállni évi 30e-ért...

ma reggel a merkúrban parkoltam a füvön a ház előtt... jöttek a fényképész verebek... anyám meg elhajtotta őket... mehettem le odébbálni... a hiba ott van a dologban, hogy a füves rész magánterület a házhoz tartozik!! tehát odaszarni is jogom van. max éjszaka teszem, hogy ne legyen közmegbotrákozás meg egyéb megsértése :))

utána mentek tovább az utcán és jelentgették fel a népet, akik a járdán álltak! na ez már jogos!

az utcán ki van téve ez egyirányú utca tábla és alá a megállniésvárakozni tilos...
én még úgy tanultam majd 20 éve, hogy egyirányú utca teljes szélességében a jobboldali sávnak vagyminek minősül... akkor ezek szerint az egész utcában nem lehet paskolni? :D

de ennél jobb... 50 méterre onnan szabadság utca... a rákóczitól a vénuszig... megállniésvárakozni tilos! az úttest olyan széles, hogy 2x2 sáv is elférne! mivel az utca vége zsákutca (a rákóczin lévő buszmegálló miatt) így jó nagy forgalma lehet, hogy le kellett táblázni...

szabadság utca-vénusz sarok mínuszközért! szembe vele kisparkoló max. 5-6 kocsi fér oda, közvetlenül a közért előtt megállniésvárakoznitilos 40m (tehát a közért közelében véletlenülse!!) illetve ez a 40 méter is egyirányú, tehát soha senkit nem zavarna semmi... lehet haladni...

ne ettől feljebb a szabadság utcában ahol _már_ jár az 59es, ott 1 azaz egy megálniésvárakoznitilos tábla sincs!

hol ebben a ráció?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 12:26:30

sanyi még annyit, hogy kb 2 hete éjjel 2kor arra vetemedtem, hogy a mekiben egyek (drive) 2 autó állt csak előttem, de így is volt egy fél óra... tippelgessél milyen kocsik voltak?

segítek.. a 2 kerületi járőr... és URHn poénkodtak egymással... (lehúzott ablak mellett hallottam...) meg gondolom mindenki aki a környéken lakik...

cszolee 2008.01.29. 12:29:11

Most nemazé má, de az a villanyos csak nem sérül nagyot ha odébbtolja a kocsit...
Miért nem lehet neki odébbtolni?

Vállalom az ütközőre rakadt Skoda-maradékok szakszerű eltávolítását.

Nehogy már ezek a csavargók diktáljanak!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 12:32:29

cszolee

és még jól el is kéne verni az ilyet, mert ott a szabályos parkoló 50 méteren belül az újlak aljában, de nehogymár ki kelljen fizetnie a 250forintot 1 óráért :D

most ki kéne fizettetni vele, 300.000at porkolásért, plusz a BKV költségeket, kb 4-5 millát, de addig is lefoglalni a kocsiját...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 12:34:29

SS ha jól látom a GPSeden akkor kb az uszodába mentél, mi? :))

cszolee 2008.01.29. 12:55:40

RosszQtya: sőt, nemcsak lefoglalni, hanem elárverezni :)
Nem kéne sokszor eljátszani (megfelelő sajtónyilvánosság mellett természetesen), hogy az ilyen "különbek" is tanuljanak.

Hogy a főnökömet idézzem, aki sokat járt arrafelé: "Ausztriában nem azért tartják be a szabályokat, mert olyan rendesek, hanem mert beléjükverték."
Ő mesélte, hogy 15-20 éve ott is ugyanez a cirkusz volt (gyorshajtók, különbek, ki-ha-én-nem), aztán ordenérá mód bekeményítettek a hatóságok, és azóta kuss van, és még a bálnamerci/hetesbéemvé/buziterepjáró is betartja a szabályt, különben szarul jár (és itt nem a nevetséges magyar büntetésekre gondolok).

Amúgy még mindig támogatom, hogy a büntetés a kocsi értékével éspervagy a tulajdonos fizetésével legyen arányos (amelyik több, természetesen).
Hamar kikopnának ezek az antiszociális konzumerek.

AI 2008.01.29. 13:06:59

Sosem értettem miért jelent akadályt egy skoda (vagy akár egy IFA) a villamosnak. Ha M1 Abrams-szal parkolnak a sínen az persze más...

stanyecli 2008.01.29. 13:10:54

Jahát, Bécsben láttam olyan 760i BMW-t, ami 40-es táblánál 40-nel ment, mikvannak... Komolyan mondom, mintha sci-fi lett volna...

ticker 2008.01.29. 13:11:12

Az utolsó képhez hozzátenném, hogy azért nem lenne hülyeség felesteni, hogy pontosan meddig ér a villamos, mert asszem valahol erre felé szabályosan megállós részen én is jártam már úgy, hogy baromi kevés hely volt a sín és az autó között, ezért inkább megvártam egy villamost, hogy lássam elfér e. Elfért, de szerintem sokaknak ez eszébe se jut, egy felfestés pedig nem hiszem, hogy akkora összeg lenne amit ne bírna el a költségvetés.

Big-B 2008.01.29. 13:15:30

Egy 2007.08.08-as kommentből ppeterka üzeni a busz-sávban álló rendőrautónak:

"Tegnap este 18:13-kor szándékoztam a Szentendrei útra kikanyarodni az Árpád híd felé, egy kis utcából. Arra lettem figyelmes, hogy hosszabb ideje áll a sor, mint általában indokolt lenne, előttem kisbusz állt, nem láttam előre. Volt egy kis utca keresztben, pont a kisbusz előtt. Balról két autó is akart kanyarodni, egyik arra, amerre én is szándékoztam menni, egy a másik irányba, de egyik se mozdult, és nem értettem miért, pedig a második kocsinak lett volna hová mennie, az út üres volt... Aztán megláttam a rendőrautó orrát, amint befordult arra, amerre én is akartam menni, a kisbusz elé. Egy jól irányzott laza mozdulattal, a szabályosan a lámpánál álló taxist szabálytalanul kikerülve áthajtott a piros jelzésen, és megállt a zebrán, amin ugye történetesen zöld volt a gyalogosoknak.

De ezt még tudta tetézni!!! Lámpa zöldre vált, ő meg ugye faszkodik, mert nem látja onnan, ahol áll. Szemből átér a kereszteződésen egy szürke Audi kombi, a zebrán megáll, a sofőr kipattan, és megkérdezi a rendőrt, hogy merre kell mennie. Ott a zebrán. Nem máshol, ugye... Persze úgy, hogy maximálisan akadályozza a forgalmat.

Azért a taxis még elfért, én is elmentem volna a két kocsi között, amikor a rendőr befejezte a bájcsevegést, és elindult - persze index, körülnézés nélkül, hát hogy máshogy indulhatna el? Ekkor be tudtam nézni az ablakon. Kis pöcs ült benne. Nem rendőr. Egy kis nyálgép fasz, akit péntek este kb a Bank diszkó legalján lehet látni, akkora pupillákkal, hogy Miki egérrel is össze lehet téveszteni. Zselés haj megvolt. Trendi frizkó megvolt. Tekintély? Bvaaaaahhhaahaahahahaaaa...

Innen üzenem annak, aki tegnap 18:13-kor a KEK-209 rendszámú rendőrkocsi vezetőülésében támasztotta a seggét, hogy ment volna inkább péknek, ot legalább hasznos lenne!

Ezektől várunk bármit is? Na neee...

Másik sztori, nem sokkal későbbről... Átmentem az Árpád hídon, balra kanyarodtam volna a Váci útra... Kanyarodtam volna, ha nem állt volna be a Váci útról buda felé kanyarodó sorból pár (4-5) autó annak a sávnak az útjába, amiben én is voltam.

ÉS A SZÉP A SZTORIBAN, HOGY RENDŐR IRÁNYÍTOTTA A FORGALMAT!!!!! Kérdem én, mi a fészkes rézfaszú bagolyért volt ott az 1bites anyaszomorító parasztja, ha annyit nem tudott megnézni, hány kocsi fér be oda???"

U.i.: "KEK" rendszámmal rendőrautó, ez fura.

Бабаяга 2008.01.29. 13:18:27

Pedig Csepelen vannak Közterületesek! Rendszeresen bűntetnek az Sztk és a piac környékén nyugdíjasokat, kismamákat, ha szegények nem találnak parkoló helyet, illetve nem tudják a KF szerint értelmezni a táblákat. De a plazanál még sose láttam. Eleinte a Tesco rendőrt hívott a mozgássérült helyeket elfoglalókra, de már arról is leszokott.
Egyúttal felhívnám a t. kollégák figyelmét, hogy a "nagycsaládos" parkoló azért lenne jó a kisgyerekeseknek, mert amíg hátul bekötöd a gyereket igen szélesre kell tárni az autó ajtaját. A normál parkolóhelyen ha állnak melletted, akkor ez lehetetlen. (Egyszer az OBI parkolójában két kisdeddel beálltam egy ilyen helyre, fekete audis majdnem leszedte a fejemet.

hiissaa 2008.01.29. 13:25:31

Urak, s természetesen Hölgyek is (ha vannak),
Yók a képek, küldjön mindenki, aki csak tud :)
Suman-1 a Karinthy-n lévő arab fűszeres autója. Mindennapos látvány.
Minap a törökbálinti cora parkolójában készítettem sok-sok rokkantról yó képeket, hamarosan továbbítom.
Most már csak valakinek össze kellene szednie a rendszámokhoz tartozó neveket (bár ennek közzététele már személyiségi jogokat sért, ha nem tévedek)

Charlie Drop 2008.01.29. 13:26:07

A csepel plaza képhez hozzátenném, hogy pl a zöld A6os audi rendszersen ott ál meg, két kopasz fihura járkál vele. Elég sűrűn járok arra, eddig 1szer láttam, hogy egy rendőrautóval 3 rendőr fotózgatta a szabálytalanul parkolókat, soha többet. Persze azért már büntettek meg embert, mert a lakótelepnél 2 kerék leért az aszfaltozott részről...

tygger 2008.01.29. 13:27:05

a törökbálinti corában azért rendszeresen szoktak büntetni, kapják a mercisek a cetlit rendesen, hahaha.

Mike36 2008.01.29. 13:27:53

ezzel nem leszek túl népszerű, de szerintem geciség ez a sok nyomihely
van ahol 10-15 ilyen hely is van és elvétve használja valaki, az egész parkoló meg dugig van, erre ha odaállsz, jön a sok kretén és nekiáll hörögni

gyedmatroz 2008.01.29. 13:27:58

Azt nem értem, hogy hogyan nem tudják ezeket megbüntetni. Kimegy a rendőr az utcára, és nagyjából minden sarkon lát legalább egy szabálytalanul parkolót. Villog a vészjelzője? Hívom a trélert. Megjön a tulaj: "Ne aggódjon, jönnek már a kocsiért" Ha meg elhajtana, jól megbüntetem indokolatlan elakadásjelző használatért (nem tudom a pontos definícióját ennek, bocs).

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.29. 13:29:31

valaki valaha beszólt már ilyen szabálytalankodó zsernyákoknak?

(...szabadult már? :o) )

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.01.29. 13:30:51

Mindenki ott parkol, ahol tud. Vagy mégsem?

isti77 2008.01.29. 13:31:01

"gyorsan megjegyezném, hogy az utolsó kép KAT887 mellett elfért volna a vili :))"

Minden bizonnyal a tulaj is így gondolta, aztán valahogy mégsem... ugyanis a villamosnak a teljes pályaszélesség szükséges, hogy elférjen, tehát a bekormányzott kerekek (nehogy elguruljon az óriási lejtőn) minenképpen útban voltak. Viszont a visszapillantót nagyon előzékenyen behajtotta (de az is lehet, hogy már azt is valamelyik segíteni igyekvő hajtotta be).
Egyébként a villamosvezető nem kísérletezhet, hogy elfér-e, mert lehet, hogy nem. Nem mintha a villamosban különösebb kárt okozna, de ha éppen akkor jelenik meg az autó gazdája, vagy esetleg valamelyik éppen ott bámészkodó felnyomja, akkor ő fizeti meg az okozott kárt, hiába akadályozta a szabálytalan parkolással az autós. Kinek lenne kedve egy ilyen paraszt miatt bíróságra járkálni? A munkaideje akkor is telik, ha csak áll.

blogoló 2008.01.29. 13:32:53

Az első képnél van megállni tilos tábla? Gondolom nincs, mert több autó is várakozik ott. Van olyan tábla, hogy fel kéne állnia az autónak?

mert ha nincs egyik sem, akkor tök szabályosan áll...

Charlie Drop 2008.01.29. 13:33:00

Babajaga:
jahm, de nagycsaládos parkolóhely tudtommal nincs megkülönböztetve a KRESZ szerint, a mozgássérült az más

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.29. 13:34:27

Azoknak, akik busszal, villamossal, trolival tolatnák el a szabálytalanul parkolókat: Az átlagember igazságérzete a fenti járművek vezetőjével volna, az utasok biztos megéljeneznék, de a BKV simán a bérükből vonná le a járművükön keletkező károkat. Ha már önbíráskodás, akkor inkább szálljanak le a kedves utasok, és fordítsák az oldalára a szabálytalankodót. A BKV járműben kevesebb, a rossz helyen parkoló kocsiban több kár keletkezik, és a tettesek se azonosíthatóak be olyan könnyen :-)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.29. 13:34:57

wazz, megint a KEK 209. ha ennek nem néznek utána, akkor semminek sem. De mostmár figyelni fogom, úgyis a Soroksári mellett lakom, hátha arra jár ez a díszpinty.

yooccoo 2008.01.29. 13:36:13

blogoló 2008.01.29. 13:32:53
igen, vannak ott többen is, de 1 méterrel beljebb állnak ...

Charlie Drop 2008.01.29. 13:36:43

blogoló 2008.01.29. 13:32:53

szabályosan áll? azért szabályos, mert a vészvillogó be van kapcsolva?

Gabe 2008.01.29. 13:36:55

Ja, vannak Csepelen közterületesek. Engem meg is vágtak, mert a HÉV mellett álltam, az általuk zöld területnmek minőstett padkán (hogy elférjenek a többiek), amely azonban beton és föld keveréke volt, némi fűszállal.
Azóta már parkoló lett belőle...

cszolee 2008.01.29. 13:37:47

"Egyébként a villamosvezető nem kísérletezhet, hogy elfér-e, mert lehet, hogy nem. Nem mintha a villamosban különösebb kárt okozna, de ha éppen akkor jelenik meg az autó gazdája, vagy esetleg valamelyik éppen ott bámészkodó felnyomja, akkor ő fizeti meg az okozott kárt, hiába akadályozta a szabálytalan parkolással az autós."

Kérdem: MIÉRT?! 1 darab ilyen kis genyónak több joga van, mint a fél városnak?

Ehh...
Következő autóm KAMA3 lesz, elöl-hátul ágyúcsőből hajtogatott tolóráccsal :)

Charlie Drop 2008.01.29. 13:43:06

Perillustris 2008.01.29. 13:39:07

oh yeah, bár nem mindig vagyok ilyenekkel kibékülve. Egyszer kaptam egy cetlit, hogy milyen tahón és bénán parkoltam. Vakartam is a fejem mit akart. Semmi rosszat nem tettem, senkire nem álltam rá, nem tapostam le fákat/bokrot/füvet/állatot/fát/növényt. Sőt azóta is parkoltam ott és ugyany, de nem csak én mások is. Lehet vki más kapta, aztán rátette az én autómra...

gyedmatroz 2008.01.29. 13:43:38

Vhol olvastam (talán itt? akkor bocs), hogy talán Svájcban kialakítottak parkolókat direkt nőknek. De a férfiak csak oda parkoltak, mert kényelmesebb volt, stb. Aztán rózsaszínre festették a parkolókat, és egy pasi sem parkolt oda.

Perillustris 2008.01.29. 13:45:07

"Mike12 2008.01.29. 13:27:53
ezzel nem leszek túl népszerű, de szerintem geciség ez a sok nyomihely
van ahol 10-15 ilyen hely is van és elvétve használja valaki, az egész parkoló meg dugig van, erre ha odaállsz, jön a sok kretén és nekiáll hörögni"

Ez nettó bunkóság, bocs, s nem népszerűtlenség. Pont akkor van igazán értelme a mozgássérültek számára fenntartott helyeknek, ha majdnem tele van a parkoló.

Gondolkozz el azon, hogy miért.

vki 2008.01.29. 13:46:17

kedves mindenki!

véleményem szerint az, hogy valakinek jobb autója van, az nem feltétlen jelenti azt, hogy nem lehet mozgássérült!
volvo gépkocsit is vezethet mozgássérült, vagy tévedek?
vki

blogoló 2008.01.29. 13:46:37

Nem a járdára felállni tilos, kivéve, ha külön jelzik, hogy 2 vagy 4 kerékkel fel lehet állni!
ha nincs kint ilyen tábla, akkor azösszes, a BMW előtt álló autó a szabájtalan.

Charlie Drop 2008.01.29. 13:48:27

vki 2008.01.29. 13:46:17

igaz, lehet, én egyedül a Csepel plazás sztoria tudom mondani, hogy jogos, bár a Porsche cayenne tulaját még nem láttam, a két audiét viszont rendszeresen...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.29. 13:48:44

blogoló: Tisztában vagyok vele, de nem hiszem, hogy a bömis azért állt meg ott ahol, hogy több hely maradjon a gyalogosoknak. :)

catof21 2008.01.29. 13:49:06

SUMAN-1 ordas nagy tapló, bár lehet, hogy csak nem ismeri az európai KRESZ-t. Ő ugyanis a Karinthy-n lévő keleti bolt tulaja... és gondolom azért állt a zöldre, mert az üzlete előtt lévő bringaút tele volt már a vásárlóival, meg a mellette lévő szolárium látogatóival.
éevk óta járok a Karinthy-n, naponta kétszer minimum. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor _nem_parkolt_senki_ a bringaúton...

felháborodna-e az autóstársadalom, ha a Körúton a belső sávban zárnám le a bringámat (vészvillogóval, persze).
Persze ezen nem segít az, hogy szigorítjuk a büntetéseket, mert _nem_tartatják_be_.
Mert nekik mindegy, hogy 10ezerre vagy 50ezerre _nem_ büntetik meg...

--
c_sak_egy_bringás

blogoló 2008.01.29. 13:49:07

Jah, és írni is elfelejtettem!

Elnézést

blogoló 2008.01.29. 13:51:02

Silent!

Miért ne rakhatná ki az elakadásjelzőjét?

Tiltja a KRESZ?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.29. 13:52:27

vki: És a volvo gépkocsi mozgássérült vezetője minek villogtatja az elakadásjelzőt??? :)

mxplanet 2008.01.29. 13:53:01

az elso képen a faszszopó győri senkiházik vannak

Mike36 2008.01.29. 13:54:55

nem azt mondom, hogy ne legyen
de nem kell ennyi
meg miért ne állhatna meg a mozgássérült ugyanúgy mint a többi ember? nem kell kivételezni

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.29. 13:57:35

"RosszQtya 2008.01.29. 12:34:29
SS ha jól látom a GPSeden akkor kb az uszodába mentél, mi? :))"
Nem, munkaügyben, tárgyalni. Azt sem tudtam, hogy ott van uszoda. :) A bal oldalon az a nagy az lenne az? :)

Mike36 2008.01.29. 13:58:09

azt is látom, hogy a kedveshozzásuzólókból süt a tömény irigység
akinek jobb kocsija van, az csak tahó lehet
az, hogy nincs elég parkolóhely a városban, hogy a füvön, járdán vagy kénytelen állni, mert nem tudod az autód a hátadon a lakásodba felcipelni az senkit nem zavar
de kell a nyomihely, meg a sosem használt taxidroszt

Perillustris 2008.01.29. 13:59:16

"meg miért ne állhatna meg a mozgássérült ugyanúgy mint a többi ember? nem kell kivételezni"

Gondolom te nyugodtan ulsz a buszon, mikozben melletted all egy terhes no nagy pocakkal.

Nem kivanom, hogy megtapasztald, milyen masodrangu allampolgarkent elned. Amikor nem kulonlegessegeket kersz magadnak, hanem csak szimplan azt, hogy tudj utazni a metroval, vagy be tudj menni egy muzeumba, vagy hivatalba.

Ja, egyebkent b@szdmeg!

sara 2008.01.29. 13:59:55

Perillustris! Nagyon jók a feltöltéseid!!! :))
Alkalmazhatom?

Én a Kft együttes utolsó lemezéről szoktam idézetet és a megfelelő logót rányomni a tahók kocsijára : „Az a legritkább esetben se mondja, hogy
lefejellek,KÖCSÖG!”

Charlie Drop 2008.01.29. 13:59:58

Mike12 2008.01.29. 13:54:55

mert spec ők sokkal nehezebben küdik le a távolságot, egyszer próbáld ki, megéri

Mike36 2008.01.29. 14:00:59

mert felfestünk pár vonalat, aztán hopp meg is oldódott a mozgássérült kérdés, és milyen olcsón! persze aztán a lépcsőn már nem tud felmenni, na de az meg kit zavar (persze bevasárloközpontokra ez nem áll - ott inkább csak aza abajom, túl sok iylen hely van, de minek - nem használják)

Perillustris 2008.01.29. 14:01:16

"hogy a füvön, járdán vagy kénytelen állni, mert nem tudod az autód a hátadon a lakásodba felcipelni az senkit nem zavar"

KENYTELEN. MUHAHAHAHA!

Egyebkent tenyleg senkit nem zavar.

valaki 2008.01.29. 14:02:06

Mike12!

Miért van az, hogy én mindig találok parkolóhelyet és nem kell a füvön/járdán/zebrán/szabálytalanul parkolnom?
Ebben az országban mindenki csak kifogásokat keres! Jogai mindenkinek vannak, kötelezettségei meg senkinek?
Ezért tartunk itt...

Mike36 2008.01.29. 14:03:10

Perillustris 2008.01.29. 13:59:16

persze hogy nem
ha hemzsegne a mozgássérültektől mondjuk az itteni MM, azt mondom, jogos a legalább 10 hely, de csak elvétve látok 1-1-et félévenként

nem baj, majd veszek egy botot, és én leszek Herr Flick

Charlie Drop 2008.01.29. 14:04:02

valaki 2008.01.29. 14:02:06

hajjaj, és ez a jogai vannak, de kötelezettséegei nincsenek már az iskolában elkezdődik. Mike12 is egy ilyen, vagy csak szereti, ha rájuk figyelünk, szvsz nem is kell lereagálni amit ír

Név 2008.01.29. 14:04:16

Mike12: fogadjunk,hogy baszod ki a lopott rokikártyát az ablakba amit fizetni kellene a parkolásért...

Mike36 2008.01.29. 14:04:50

valaki

mert te nem Bp-n lax
pl. azért
vagy olyan szerencsés vagy, hogy van garázsod
vagy van elég hely
itt nálunk nincs

Mike36 2008.01.29. 14:06:33

Perillustris 2008.01.29. 13:59:16

ezekkel mind egyetértek, illetve eggyel nem: mitől lenne ő másodrangú? nem az

Mike36 2008.01.29. 14:08:06

Perillustris 2008.01.29. 14:01:16

nem röhigcsélni kell, hanem nincs hely
elhiheted hogy nincs, minek mondanám hogy nincs, ha van?
nincs

Mike36 2008.01.29. 14:09:18

diplomata rendszámmal minek? :))

na jó csak vicc volt

Perillustris 2008.01.29. 14:10:01

Sara, persze. Ezek kozkincsek, nem az en alkotasaim.

Mike12 2008.01.29. 14:00:59

"Magyarországon több mint félmillió fogyatékos él. Ebből kb. 250 ezer főre tehető a testi fogyatékosok és mozgássérültek száma. Az össznépesség csaknem 2,5%-a." (Mazzag Éva: Esély az egyenlőségre)

Szoval ha van 1500-2000 parkolohely, s abbol 20-30 hely mozgasserultek szamara fenntartott, az teljesen normalis.

valaki 2008.01.29. 14:10:21

bp-i vagyok. nincs garázsom. és képzeld, nem tudok mindig megállni a bejárat előtt, hanem van amikor 1-2 percet is kell gyalogolnom!
nem tudom meddig bírom még!

Desert 2008.01.29. 14:11:05

a babakocsis variáció azért kellemes kontrasztban van a villamost akadályozó barommal. Saccra kb 8-10 babakocsi+teljes pereputty férne el a kocsik között...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.29. 14:11:22

Mike12: Mindenekelőtt leszögezem: mozgássérülteknek fenntartott helyre jogosulatlanul parkolni tapló, vérbunkó dolog. Azzal viszont egyetértek, hogy a pesterzsébeti teszkó mellett lévő MediaMarkt elé tök fölösleges annyi rokihely, gyakorlatilag a parkoló negyede az. Biztos volt egy csomó fölösleges tábla, aztán kirakták, ha már úgyis van. :)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.01.29. 14:14:01

Elkepeszto, hogy mindig akadnak ilyen Mike12 jellegu hozzaszolok, elkepeszto.

tré 2008.01.29. 14:15:14

Ilyen villamososat láttam én is. Akkor a villamosvezető azt mondta, hogy vagy várunk x ideig, amíg elő nem kerül a tulaj (a közeli vendéglőbe már bementek rákérdezni, ott van-e), vagy arrébbrakják/rakjuk az autót. Egyből leszállt vagy hat férfi. Hogy, hogy nem, egyből ki is jött a kedves gazda, hogy mit molesztálják az ő tulajdonát.

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 14:16:02

Mi a fasznak vesz autót aki nem tudja hová tenni?
Különben is az autót nem parkolásra teremtette az Úr, hanem közlekedésre. Üljön az autójában az ilyen és haladjon vele. Jó messzire.

catof21 2008.01.29. 14:16:26

Ha nincs parkolóhely, akkor szavazz olyan városvezetésre, aki csinál.
Ne olyanra, aki csak beszél róla.

Perillustris 2008.01.29. 14:18:38

Nem csak az a mozgasserult, aki tolokocsiban ul, ezt nem art, ha tudod. Az meg, hogy te nem latsz surun mozgasserultet, nem mervado.

ATTOL masodrangu, hogy te le tudsz menni a metroallomasra, a tolokocsis mozgasserult pedig nem. Nehez felfogni? Ja, nem nehez, tudom, csak nem akarod.

Miert gondoljak sokan, hogy az autovasarlassal parkolohely is jar? Ha nincs nyilvanos WC az utcatokban, az ajtod ele sz@rhatok, vagy mi? Addig mesz, vagy addig varsz, amig szabalyosan le tudsz parkolni. Nem bonyolult.

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 14:19:40

Ezt a Mike-gyereket meg hagyjátok békén, csak provokál.

Perillustris 2008.01.29. 14:22:09

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.01.29. 14:11:22

Hanyszor fordult vajon elo, hogy mar csak a mozgasserulteknek fenntartott helyek voltak szabadok?

Mike36 2008.01.29. 14:23:39

valaki 2008.01.29. 14:10:21

nem az a baj, hogy a bejárat előtt nincs hely, hanem hogy nagyjából sehol
egyszerüen elfogyott
4-5 éve még volt hely, most már nincs
füves teret alakítottak át parkolóvá, az is tele lett
akartak ide föld alatti parkolóházat, megtorpedózták a lakók

Mike36 2008.01.29. 14:25:30

pikula

mondtam, hogy nem leszek ezzel a nézetemmel népszerű

Én vagyok 2008.01.29. 14:27:52

A villamosos képnél ki volt beöltözve a hátóság emberének? Mert kötve hiszem, hogy az igazi hatóuság részéről ez bárkit is érdekelne. Azok csak arra fordítanak energiát, hogy megmagyarázzák, hogy mi miért nem az ő hatáskörük.

Mike36 2008.01.29. 14:28:12

okostojgli

nem! hidd el, tényleg nem
max valamit másképp látok mint az itt jelenlévő többség

igazából emiatt irtam:
"Nagyon mérges lettem mikor megláttam, h hol parkol ez a Go Fast! autó"

az emeber furcsa állat

valaki 2008.01.29. 14:28:31

Mike12 2008.01.29. 14:23:39

Hát most erre mit mondjak?
Sokan vannak akiknek sehogy sem jó.
Ha van az a baj, ha nincs akkor meg az.
Idióta nép a magyar

Mike36 2008.01.29. 14:29:35

okos?tojgli

azért hogy közlekedjen vele
azért
neked van kocsid?
van hová tenned?
akkor szerencsés vagy

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 14:29:51

vki 2008.01.29. 13:46:17
kedves mindenki!

Svolvo gépkocsit is vezethet mozgássérült, vagy tévedek?"

mutassál már nekem egy mozgássérültet, aki TEREPJÁRÓT vezet! (mind1 volvo vagy más...)

kétlem, hogy aki kerekesszékre szorul, ilyen magas építésű kocsit fog venni, mert beszállni sem tud oda!

Charlie Drop 2008.01.29. 14:30:30

Mike12 2008.01.29. 14:28:12

érdekes a máskéntlátásod

isti77 2008.01.29. 14:30:38

cszolee: " MIÉRT?! 1 darab ilyen kis genyónak több joga van, mint a fél városnak?"

Nincs több joga, de a szándékos károkozásra sajnos nincs mentség a jogszabályok szerint (hacsak nem tudod bizonyítani, hogy a villamos azonnali továbbhaladása valamilyen katasztrófa elhárítása/megelőzése miatt elengedhetetlen. Ha jól tudom, ez az egy kivétel megvan)
+ valami: még azt is nehéz lenne bizonyítani, hogy szándékosan akadályozza a forgalmat, nem egyszerűen figyelmetlenségből.

Kicsit sok a "bizonyítani", de sajnos erről szól minden. Legalábbis hivatalosan.

Én vagyok 2008.01.29. 14:31:16

Rossz kutya: A ráció ott van, hogy valószínűleg abban a három utcában, ahol a polgármester, a felesége és a hancúrbébije laknak, ott megállni és elhaladni tilos, a többiben meg csesszék meg a hülye lúzerek, akik se nem polgármesterek, se nem polgármesternék, se nem hancúrbébik.

Mike36 2008.01.29. 14:33:20

ez nagyon tetszik
hogy képzelem, hogy parkolóhely is jár?
hogy képzeled hogy van járda?
még egy lépés, és eljutunk oda, hogy mindenhol fizess a parkolásért
hogy képzeled, hogy ingyen adjuk a levegőt
csak mert élsz, még mitől lenne ingyen? ugye? egyből túlzok és nem tetszik

gázmaszk 2008.01.29. 14:33:25

Inkább vessetek egy pillantást az aktuális légszennyezettségre:

www.idokep.hu/?oldal=legszenny

Megint kellene a gáz és pormaszk.. :S

Tiltsák ki a picsába a sárga matricás (hátsó rendszám, alsó matrica) kocsikat. Ezer éves katalizátor nélküli bűzgépeket...

Az is nem állapot, hogy mire a körúton végigmegyek, legalább 3x teljesen el kell zárni a kinti levegőt, mert kék vagy fekete füstfelhőket eregető roncsok mennek épp a közelben... Ezek egyedül kb 100 normális(an beállított) autó károsanyag kibocsátását generálják!!

Whiskey's 2008.01.29. 14:33:34

Hát Mike12, ha nincs nálatok elég hely, akkor legyaluljuk a házad és lesz :) Esetleg kereslet/kínálat alapon parkolási díjat szedünk.

Perillustris 2008.01.29. 14:38:33

"még egy lépés, és eljutunk oda, hogy mindenhol fizess a parkolásért"

Varom ezt a lepest.

Mike36 2008.01.29. 14:39:55

effektive nem sokat nyersz vele, mert a ház alapterületre kicsi, inkább jó magas, tele emberrel, lassan mindnek lesz kocsija, és akkor megfulladunk bele

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 14:40:53

Mike, nem kötelező a személygékocsi. Tényleg nem.

Mike36 2008.01.29. 14:41:52

Peri

várhatod
na akkor fogod kimenni tüntetni, meg polgármestert dobálni rohadt paradicsommal

így is az autós a fejőstehén Mo-n

Mike36 2008.01.29. 14:43:02

okost, van kocsid?
ha jól értem, azt mondod, ha nem tudom elhelyezni, akkor ne legyen
gondolom majd helyettem eljársz te a tescoba, meg vidékre, ugye?

cszolee 2008.01.29. 14:54:24

Isti77: "Nincs több joga, de a szándékos károkozásra sajnos nincs mentség a jogszabályok szerint"

Na ezért egy fertő ez az ország, mert azok a kib@szott (jog)szabályok...
Mert itt minden qrvára szabályozva van - hát ez az eredménye.

Amúgy meg szándékos károkozás, hogy az a buzi ott áll, és ólmot a fülébe :) De az is érdekes, hogy egy komplett villamosrakomány polgár között nincs 10 markos emberke, akik megfognák azt az autót aztán fejreállítva betennék a szemeteskonténerbe.

X 2008.01.29. 14:58:20

Szerintem a roki kártyák nagyon szigorú ellenőrzésével pár évig jelentősen javítható lenne a parkolóhely helyzet.

Csak a saját belvárosi tapasztalatok:
jogosulatlanul roki kártyások kb 20-30%, de volt, ahol NEM VICCELEK, 10-ből 8 az volt! Reggel leparkol és estig egy helyben a kocsi, tipikus kiköltöztem a városból de ingyen akarok parkolni csaló gazemberek... És az a durva, hogy ezek a kocsik foglalják el a helyet, de nem csak rövid időre, hanem jellemzően egész napra!
És csodálkozunk, hogy a fizetőparkolókban (az utcán) nincs hely. Érdekes, még az olcsóbb foghíjparkolókban, parkolóházakban sokkal több. Vajon miért? Csak azért, mert ott nem fogadják el a jolly joker, akarom mondani roki kártyát...

És az is érdekes, hogy itt pont érdekegyezés van a parkoló társaságok és a lakosság között. Mégsem lépnek, pedig én támogatnám...

Több vidéki városban már megjátszották: tettenérés rendőrökkel, be a kapitányságra, rabosítás, ujjlenyomat, stb, feljelentés közokirathamisítás miatt.
BP-en is ez kellene...

Gondoljatok bele, a hamis(roki)kártyások nagy része azért használja, mert nem tudná kifizetni. Persze egy részük ki tudná fizetni. De a nagyrésze nem hiszem, hogy bírna havi több tízezret bedobálni vagy 3 óránként lejárni, stb... Na ők tűnnének el és lenne parkolóhely...

szbszig 2008.01.29. 15:00:08

Az utolsó képen látható kocsit és társait fel kell emelni, és arrébb hajítani két méterrel. A művelet során keletkező károkért természetesen senki sem vállal semmilyen felelősséget.

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 15:02:13

Mike, nagyon jól érted, ha nem tudod kultúráltan elhelyezni, akkor ne legyen autód. Nem kötelező a gépkocsi. Vegyél motort. járjál biciklivel. Tömegközlekedj. Ezernyi megoldás létezik. De ha Te szarsz mindenki fejére és úgy használod az autód ahogy kedved tartja, akkor szerintem inkább ne legyen autód. Ha kis szerencsénkre - nem a te szerencsédre, a mi szerencsénkre - néhanapján megbüntetnek mert bunkó módon használod a kényelmet és szabadságot jelentő eszközt, magyarul visszaélsz a lehetőséggel, akkor majd előbb utóbb csak megtanulod - mint a kisgyerek - hogy mit szabad és mit nem. Valószínüleg Te fogod hamarabb megunni a sok-sok büntető cédulát.

Szerencsére májustól nem csak a gyorshajtás lesz büntethető privátilag, hanem a szabálytalan parkolás is. Szerintem térjünk vissza erre a témára majd akkor. kiváncsi leszek az akkor álláspontodra. Mindennek ellenére szerencsére ebben az országban mindenki azt csinál amit akar, valóban nincs itt demokrácia, hisz ez anarchia. Parkolj ahol akarsz. Májusig.

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 15:03:16

szbszig: sajnos a keletkező károkért a kárt okozó kell felelősséget vállaljon. Téves az információd.

Mike36 2008.01.29. 15:14:50

van kocsid? mostmár sokadszorra kérdezem!

szerencsére a törvényeket, rendeleteket emberek hozzák, és még jelenleg mi vagyunk gazdaságilag erősebbek mint mondjuk a kerékpárosok

tudod az autós nem ellenség
biztosítani kell a feltételeket, és utána számonkérni, nem pedig fordítva, ahogy nálunk szokás

és én spec nem lakom a belvárosban, a város szélén lakom

lehet szemétkedni meg kibaszni a másikkal, csak tudod a szocializmusban is kibaszott veled az állam ahol tudott, szal megtanultad túlélni
túl fogom élni ezt is

meg a gyűlöleted is

cso zsi 2008.01.29. 15:18:50

" Perillustris 2008.01.29. 14:38:33
"még egy lépés, és eljutunk oda, hogy mindenhol fizess a parkolásért"

Varom ezt a lepest."

Hát a kapcsolódó áremelkedést is várjad.
A melldöngető "bringával járok", és társai elfelejtik, hogy a belvárosba nem csak irodisták járnak dolgzni.
A biciklisek mekkájaként emlegetett Amszterdamban sem más a helyzet. Annyi a különbség, hogy ott nem csak a autósok találnak nehezen (a magyar zsebnek) drága parkolóhelyet, hanem a bringások is ebben a cipőben járnak. Ott ugyanis évek óta leláncolt, széthullott, rozsdásodó biciklironcsok foglalják a helyet. Ráadásul a városszéli MediaMarkt parkolója is fizetős.
A (néhol még csak tervezett) dugóadó, és a parkolódíjak következtében az üzletek, irodák menekülnek ki a belvárosokból.
A belvárosi, ill. parkolóövezeti irodák, épületek karbantartását, felújítását végző iparosok nem tudnak bringával szerszámokat, létrát, ablaküveget, klímaberendezést szállítani. A parkolóautomata nem váltja vissza a fel nem használt időt.
Karbantartásnál már fordult elő, hogy a kiszámlázható öszeg kisebb volt, mint a parkolóórába bedobott pénz.

Maddness69 2008.01.29. 15:20:37

"azt mondták erre nekik nincs pénzük, emberük."

Kiadni vállalkozóknak, mint a sebességmérést lakott területen. Mennyiben van egy fotó?

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.01.29. 15:23:05

Kíváncsi vagyok mikor jut el a magyar társadalom arra a fejlődési pontra amikor kialakul egy civil mozgalom, ami radikálisan és szervezetten képes lesz arra, ha egy ilyen esetet lát, letöri az ablaktörlőt, lerúgja a tükröt, majd körbekarcolja a bunkókám kocsiját. 1 éven belül meggondolnák továbbra is odaálljanak-e legközelebb. De ha megint csak arra vár az ország, hogy majd a törvények megoldják helyettük, akkor továbra is cumi!

Mike36 2008.01.29. 15:24:51

na ennek sincs kocsija, plusz tomcat betegsége is van

X 2008.01.29. 15:28:49

baum: keress a régi postok kommentjei között. az önbíráskodást már kitárgyaltuk, úgyhogy felejtsd csak el szépen...

madmarx · http://blog.hu 2008.01.29. 15:31:45

És szerintetek ez visszatart bárkit is? Itt dühöngtök és akinek egy bizonyos összeg feletti autója van , nem is foglalkozik veletek. Nem vagyok büszke magamra de egyszer egy járdán MERŐLEGESEN a falig parkoló terepjárót körbeköpködtem, a szép sötétített üvegét. Másnapra körbemosva ugyan ott volt. Igaz kerékbilinccsel.
Kár ezen bosszankodni

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.01.29. 15:35:33

Nincs kocsim, de büszke vagyok az európaiságomra, és egy élhetőbb városban szeretnék élni. Az a baj, hogy az ilyen palik miatt kell még legalább 20 év, hogy felfogjuk, hogy ki kell szorítani a belvárosból a kocsikat. Tomcat? Ezt milyen relációban érted?
Ja, és Neked milyen autód van? Nagyon kíváncsi vagyok rá?

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.01.29. 15:37:42

Bocs, természetesen úgy értettem: nagyon kíváncsi vagyok rá!

X: Ha megbeszéltétek, ha nem, ha elítéltétek, ha nem, miért kéne elfelejtenem?

impetus 2008.01.29. 15:42:43

A "Suman"-t én is láttam egyik este. Akkor nem a fűre állt, hanem a járda közepére, akadályozva a forgalmat, holott akkor még a képen parkoló fehér autó helyén senki nem állt. Persze ott kevésbé zavarta volna a gyalogosokat és 1 teljes méterrel távolabb lett volna a kaputól. Bele se merek gondolni, mit csinálnának az ilyen autósok, ha elég nagy lenne a kapu...

grigorij (törölt) 2008.01.29. 15:46:40

RosszQtya 2008.01.29. 14:29:51
Nem akartam beleugatni, mert az egész anyag kva jó! Még a Mike is elviselhető...
De amit Te írtál, az egész egyszerűen baromság!
A mozgássérült jelzés NEM csak a kerekesszékeseknek jár! Barátom gyereke fizikai sérüléssel született! Gyakorlatilag nincsenek ujjai - tehát fokozottan szükséges a szülői segítség. Nekik, nagycsaládosok, mikróbuszuk van!
Egy másik barátom lábát gyerekkorában levágta a villamos. Ő műlábbal él - remekül tud mozogni, még táncolni is -, és volt, amikor automata váltos amerikai autója volt. Mert egy intelliges, tanult mérnök cégvezető! És mert féllábú - járjon Velorexel????
Szóval valóban vigyázni kellene a véleménnyel, hogy mert mozgássérült, még lehet normális kocsija!
Pont ez lenne egy normális társadalom feladata, hogy a hátrányban lévők is teljes életet élhessenek!
Mike-nek meg csak annyit: kevés a béna? Szerinted több kellene?

Okoska 2008.01.29. 15:47:35

Az nem lehet, hogy azért jár a rendőr a postára, hogy a szolgálati idejében büntetés cimen beszedett, zsebre tett pénzecske egy részét, kb. 5-10%-át csekken befizesse? Igaz ezt a megbüntetett illetőnek kellene, de akkor mi marad a rendőrbácsi zsebében? Igy viszont jut is marad is, mindenki jól jár, és még látszatja is van a "munkájának". A fönökség meg úgysem nézi meg utólag, hogy mikor, hol fizették be a büntit.

okostojgli (törölt) 2008.01.29. 15:54:52

Mike drága, van kocsim. Mit gondolsz, miért haborít fel ha valaki bunkón parkol? Pláne zebra előtt, vagy utcasarkon, vagy kerékpárúton, vagy a zöld gyepen, vagy a mozgássérültek helyén. Bunkó dolog, szóvá teszem. Nem hagyod magad, szóvá teszed. Majd meglátjuk ki unja meg hamarabb.
A rendet (magyarul másokat tisztelni és ezt másoktól is elvárni), tehát a rendet nem túlélni kell, hanem megatnulni. Gondolom nem szoktál az utcára szarni csak azért mert otthon a családtagok büdöset szarnak?
Még egyszer: ez demokrácia, semmi sem kötelező. Az autó sem. Vagy használod kultúrált módon, vagy megbüntetnek. A TE DÖNTÉSED. Senki másé, a tied.
Majd ha ráparkolsz a házunk előtt a gyepre, rádszólok. Ha okoskodsz és nem állsz arrébb, egyszercsak nem fogsz tudni arrébb állni. Ilyen egyszerű. Nem szarok a fejedre, te se szarj az enyémre. Ugye nem bonyolult?

Terveüdekszi 2008.01.29. 15:59:54

Egyszer(!!!!) néztem be egy roki parkolót. Kaptam kerékbilincset. Persze akkor, amikor már harmadjára hosszabbítottam meg a parkoló jegyemet. (Igen, és még akkor sem szúrtam ki a táblát, mert az autó mögött volt én meg előlről közelítettem.) :-SSSS

Káposztakukac 2008.01.29. 16:04:06

szinte minden nap járok a kolosy téren kocsival. hát ott tényleg néha tragikus a parkolási helyzet, és emiatt nem mindig az autósokat lehet okolni. totál random módon állnak az autók(szabályosan), aki nem ismeri a környéket és nem tudja, hogy arra villamos is megy minden további nélkül elnézheti, és emiatt kerülhet sor ilyen kellemetlen elakadásokra. hozzáfűzöm: a sínpálya állapota miatt épeszű embernek esze ágába se jutna, hogy ott az utóbbi 20 évben járt villamos. úgy néznek ki a sínek, mintha valaki ottfelejtette volna őket, amikor megszünt egy villamosvonal. csupán annyit kellene tenni, hogy felfestik a villamos"helyigényét", lehetőleg szép színes festékkel az úttestre. máris kb. 90%-kal csökkenhetne az ilyen helyzetek száma. aki meg még akkor is ott parkol, az tényleg menthetetlen tahó eset...

cso zsi 2008.01.29. 16:08:09

Kedves Baum.
Szállítsunk kenyeret tömegközlekedéssel, vagy biciklivel.
Esetleg éljünk egészségesen a (fő)város teljes elhagyásával.
Hogy itt születtem, itt élek lassan ötven éve, az lényegtelen.
De a szakmáimmal egy tanyán nem sokra mennék.
(Na jó, traktort vezethetek)

Mike36 2008.01.29. 16:13:31

majd ha lesz, átérzed az autósok problémáit is
addig nem fogod
semmi extra, egy Citroen

John Coca 2008.01.29. 16:14:29

De ezeket a képeket a tv-híradóban kellene mutogatni!
Tulajdonossal, üzembentartóval együtt!
Főleg a rendőröket!

Mike36 2008.01.29. 16:15:28

ja Tomcat.
Tomcat az önbíráskodás mintapéldánya volt, még korábban, amikor éppen arra volt büszke, hogy ver el teggelő kiskölyköket

Mike36 2008.01.29. 16:25:12

akkor nem tudom mire ez a nagy gyűlölet?
kezdésképpen: nem vagyok a drágád
sőt, inkább fojtanálak meg egy kanál vízben
nem parkolok zebrán se zebra előtt, kerékpárúton sem
gyepen, sárban, járdán (de ezzel nem rtartok fel senkit ám!) igen
ha rajtam múlna bizony beleverném a pökhendi fejedet itt a sára, bazz nézz körül, aztán gyere nekem azzal, hogy "csak az vegyen autót aki tud parkolni" tudod, majd ha lesz hely ahol normálisan tudsz parkolni, és te mégsem ott parkolsz, hanem a füvön, no, akkor jogos a büntetés, és jogosan vered itt a nyálad addig nem.
nyomi helyek: veszek egy botot, Herr Flick járás, aztán nyasgem, max ha csúnyán nézel jól fejbeváglek a botommal :)

képzeld vannak olyanok, akik az utcámn szarnak, vagy a gyereket beküldik a bokorba, mert lusta hazamenni a játszótérről, aztán a kutyásokat szidják

az hogy mi számít kultúrált hazsnáálatnak szerencsére nem te fogod eldönteni, amegbüntetésről meg annyit, hogy az esélye nagyjából nulla, másrészt jöjjön csak ide egy szürke veréb, aztán fel is jelenthet, mert még el találom neki mondani a véleményemet

ah, szal te vagy a budai fasz, akinek van garázsa, és a pórnép csak fizesse a fdijat, majd max jól kiröhögöd őket
hát, ilyen a városvezetésünk is
büszke lehetsz magadra

Walter Melone 2008.01.29. 16:35:21

Kedves emberek!

Engem is nagyon bosszant, ha elfoglalják a mozgáskorlátozottak számára fenntartott parkolóhelyeket. Azt eszeltem ki, hogy azokat az autókat amik tilosban állnak minden esetben leköpöm. Lehetőleg a bal oldai ablakot. Tudom, hogy gusztustalan dolog, de pont ettől hatásos, és megalázó egyszerre.
Mindenkit biztatnék hasonló cselekedetre, persze csak úgy, hogy károkozás ne legyen belőle. Ha mindenki így "szankcionálna", hamar le lehetne szoktatni ezeket az arcokat a bunkóságukról....

Perillustris 2008.01.29. 16:37:18

cso zsi 2008.01.29. 15:18:50: "Hát a kapcsolódó áremelkedést is várjad."

Ne legyenek illuzioid. A koltsegeket ma is megfizetjuk, csak igazsagtalanul.

Mike12 2008.01.29. 15:14:50: "jelenleg mi vagyunk gazdaságilag erősebbek mint mondjuk a kerékpárosok"

Ez is tevedes, de hidd csak ezt, ha jol esik.

Mike12 2008.01.29. 14:43:02: "gondolom majd helyettem eljársz te a tescoba, meg vidékre, ugye?"

Nap mint nap hallok emberekrol, akik ehenhalnak, mert nincs autojuk, s nem tudnak eljutni egy hipermarketbe.

Mike36 2008.01.29. 16:40:15

:DDD
há bizony, éhen is halnék

0xFFFF 2008.01.29. 16:40:36

Okos gázmaszk ! elsőként a buszok tiltódnak ki. Okos mint a demszky elvtárs !

Mike36 2008.01.29. 16:42:21

Walter Melone 2008.01.29. 16:35:21

nem rossz ötlet, de vannak elvetemültek, akik a kocsijukban kutyát is szoktak néhanapján szállítani, na most azt az ablakra terített nyálmennyiséget és gusztustalansági fokot nehezen tudod emberként überelni :D

valaki 2008.01.29. 16:55:07

én megtiltanám reggel 7 és este 7 között az áruszállítás/rakodást ott, ahol nem lehet megoldani a forgalom zavarása nélkül

Walter Melone 2008.01.29. 16:58:51

Mike 12!
Tudom miről beszélsz...Blőőő!

baszkibá 2008.01.29. 17:04:56

Megfogadtam, hogy soha nem kommentelek autózásról szóló blogban, mert semmi értelme, de...
Mike12: Nekem van autóm, a XI kerben lakom a Fadrusz utca környékén. Van olyan, hogy este mikor hazajövök annyira nincs hely a környéken, hogy a Villányi úton rakom le a kocsit, és hazasétálok (kb. 5-7 perc). Megállhatnék közelebb a lakásomhoz, zebrán, füvön, parkban, de nem teszem. Nem azért mert nem tudom kifizetni a büntetést, hanem mert arra neveltek, és azt is érzem helyesnek, hogy ne mások kárán legyen nekem jobb, kényelmesebb. Ez az emberi minimum. Nem tudom mit kell ezen magyarázni. Ha nem így teszel, és inkább szarsz másokra, akkor nem kell hozzá ideológiát gyártani, hogy mert nincs hely, és szar a város stb.

gaben 2008.01.29. 17:06:29

BP megtelt ahogy olvasom.
Létszámstoppot bevezetni, több vidékit nem foglalkoztatni, azután a természetes kihalás meg az olajkészletek kimúlása megoldja a gondot.

Amúgy meg baromira érdekel, hogy a reggeli és a délutáni csúcs, már ha van ilyen, hová a toszba nyomul az a ménkű sok személykocsi. Gondolom nem mind utazó ügynök, de akkor kik vaze?
Ha nem vennék zokon a párosra végződő rendszámosok páros napokon, a páratlanok meg páratlanon miattam a bélvárosba bármikor bemehetnének ha nem is odavalósiak de valszeg nem segítene ez a parkoláson bár a jövő ez...

Mike36 2008.01.29. 17:09:45

és baszkibá nem félsz hogy ellopják a kocsid, a riasztót meg semennyire nem fogod hallani?
nem tudom, hogy a sárban állásomtól ki milyen kárt szenved el

Mike36 2008.01.29. 17:12:45

a parkoláson a nromélis parkolás segítene, meg a parkolóházak
nálunk is lehetett volna, és akkor most meg lenne oldva minden, de persze a környék összes lakója természetesen nem egyezett bele, azt mondták nekik minek, meg egyébkéntis, köcsög autósok, stb
mert nálunk ugye az a mentalitás hogy dögöljön meg a másik tehene is
aztán idejön nekem ez a f**** és a rendről papol, miközben neki van garázsa

gaben 2008.01.29. 17:14:30

Elba##tam! Úgy akartam kérdezni, hogy a reggeli és a délutánni csúcs KÖZÖTT.

baszkibá 2008.01.29. 17:21:55

Mike12: nem félek, már feltörték egyszer, ez van, ezt még az sem oldaná meg ha a ház előtt állnék.
És nem a sűrba állásodra írtam, még előtte, arra a hozzáállásra, hogy nem azért vagyok szabálytalan mert szarok a szabályokra, másokra, hanem mert rákényszerít a rendszer.
Na én tolom inkább a Colin Mcrae Dirt-öt :)

mizrolist 2008.01.29. 19:46:00

Mike12, én pl. lassan tervezem bevezetni, ha valaki a járdára parkol, amikor én ott közlekednék, akkor végigsétálok az autóján szép kényelmesen. A járda ugyanis a gyalogosoké még mindig.
Amúgy tényleg parkolhatsz 3 sarokkal odébb is; a ház elől ugyanúgy ellophatják az autódat, mint onnan.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 20:34:25

"mizrolist 2008.01.29. 19:46:00
Mike12, én pl. lassan tervezem bevezetni, ha valaki a járdára parkol, amikor én ott közlekednék, akkor végigsétálok az autóján szép kényelmesen. A járda ugyanis a gyalogosoké még mindig."

az úttest meg az autóké... tervezem, ha valaki elémszalad átmegyek rajta... az első 2000ben már megvolt... lábtörés, maradandó fogyatékosság, agyrázkódás...

várlak szeretettel téged is 1-1 átszaladás alkalmával...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 20:39:34

na leparkoltam éjszakára... 10 kormánymozdulatból... zsír... még jó hogy 4kor kelek... kocsi mögött 1 centi előtte 11.. tud parkolni a sok seggfej.... persze mögöttük/előttük legalább 1.5 méter van... volt hogy odébb lökdöstem őket :D

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.01.29. 20:44:17

pont most akartam én is postolni :)
rosszQtya: nekem ugyanez a gondom, beköltöztek velünk szembe egy újépítésű házba, az ő oldalukon elvileg tilos parkolni, a házukban mélygarázs. Megállnak a saját oldalukon, majd mikor az megtelt, beállnak a mi házunk oldalába, de méteres, 1,5 méteres távra egymástól. Ha rendesen parkolnának, még 2-3 autó elférne saroktól sarokig. Azt sem értem, ha volt 15-20 milliójuk egy p.csömnyi lakásra, akkor miért nem vettek hozzá garázst is.

ehpkb5 2008.01.29. 20:45:40

a hétvégén én is csak úgy tudtam kiállni, hogy hozzáértem a mögöttem parkolóhoz. kutyasétáltató néni fel is szisszent, hogy hűha, fiatalember. de csak a kosz jött le mindkét kocsiról egy bolhafingnyi részen

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 20:53:36

szendvics
szerintem írd be a linket még párszor, hátha nem láttuk elsőre :DD

insert
most néztem albikat... 50nm 260ért a marinaparton, viszont van hozzá teremgarázs :DD

ehpkb5 2008.01.29. 20:59:18

kettőhatvan mi? krumpli?

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.01.29. 21:06:58

ehpkb5: lassan pesten nem is lehet másképpen parkolni, a finom koccolás meg meg sem látszik az autón. Reggel indultam volna itthonról, vettem ki a váltózárat a kocsiból, mikor asszony szól, hogy nekünkjön az előttünk lévő autó. Nem értettem, mert nem ült benne senki. Az előtte lévő kocsi tolta hátrébb, mert nem bírt kiállni.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 21:07:47

ehpkb5

gramm hernyó...

máshülyekérdés? :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 21:10:48

inster nekem 5 hete fújták a hátulját, mert belém jött 2 azaz kettő liba az alsórakparton.. én voltam a sor első...

1 hete éjjel valaki beparkolt volna mögém tolatva és lehúzta az egész jobb hátuljáról a festéket... roppantmód örülök neki, mert 100.000es önrész van a kocsim és a fényezés csak 35-40...

ehpkb5 2008.01.29. 21:11:34

insert: ja, de ez budaörsön volt, ahol azért van hely. meg emberi hülyeség

kutya: semmi, albi, értem, bocs, késő van

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.01.29. 21:17:09

RosszQtya: én már nem is nagyon nézegetem a kocsit, szerencsére ennyire még nem húzták meg. Azt nem értem, hogy miért nem tanítják meg rendesen a parkolást az embereknek. Kötelezővé kellene tenni, hogy miután az emberkék megkapják a jogsit egy hónapig minden nap be kelljen parkoniuk minimum napi egyszer az oktatójuk autója mellé.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.29. 21:23:51

jah és egy hete éjjel jöttem haza a teszkóból... azóta van egy pár mm-es horpadás a balelsőn... csak reggel vettem észre... tuti bezúztam volna a fickó kocsiján pár ablakot...

érdemes vigyázni a céges kocsira :((

Rocko- 2008.01.29. 21:34:35

rendőrök: nem nem szoktatta mcsesztetni, de az azért már gáz, ha a rendőr se áll meg a zebra előtt. vagy vészvillogóval parkol. (nem intézkedés miatt állt.)
Csepel Plaza: igen, az a bejárat előtti rész nagyon szép. akik bazsnak + 5 métert gyalogolni. remélem bent égnek, mert a tűzoltók nem tudnak odaállni tőlük. Tesco szintén.
Suman-1: én kb. 2* v 3* láttam normálisan parkolni, indig bringasávon, füvön, és nem ritkán járok arra.

gaben 2008.01.29. 17:06:29
"több vidékit nem foglalkoztatni"
remélem te is éhendöglesz.

Бабаяга 2008.01.29. 13:18:27
ismerőst büntették már meg közteresek, azért, mert a polgármesteri hivatal előtt állt úgy, h a parkolóhely egyik felétől megállni tilos volt. nem ám a vonaltól, a közepétől. átállt a járdádra, nem csesztették.

RosszQtya 2008.01.29. 12:24:14
"hol ebben a ráció?"
sehol. ugyanúgy, mint a völgy utcai lámpában.

X 2008.01.29. 22:10:30

Ezért fasza a nem színrefújt lökhárító. Azt lökhetik :)

Másik: ne húzzátok be a kéziféket, ha csak párhuzamosan a járdaszegély mellé parkoltok, csak legyen sebességben az autó. Nekem a váltózár miatt R-ben van.
Mondjuk parkoláshoz R vagy 1 a legjobb. Mert a kézifék teljesen rögzíti és ha meglökik, csak a lökhárító rugalmassága marad. Ha nem a lökhárítón, hanem mondjuk a lámpán, akkor azonnal törik.
Viszont ha nincs kézifék behúzva csak sebességben van, akkor jópár 10 centit lehet lökni rajta úgy, hogy elnyeli az autó megmozdítása az energiát. A nagygázzal nekimegy ellen nem véd, de parkolóban felőlem nekikoccanhatnak, így nem nyomja meg mert az autó rugalmasan mozgatható előre-hátra egy kicsit... Az ellen tökéletes védelem, ha valaki centizget és nekikoccan... Lassan, mint Párizsban :)
youtube: "parking paris" keresés... :D

ehpkb5 2008.01.29. 22:13:48

azért párizsnál még nem tartunk
újra be kéne vezetni a zsiga-féle lökhárítót

X 2008.01.29. 22:20:07

A rugalmas műanyag azért szerintem jobb, mint a fém, ami rugalmatlan. Az igaz, hogy erősebb, de egy ugyanolyan ellen azonnal horpad. Viszont a műanyag elnyeli az energiát.
Egyszer egy E Mercibe láttam, ahogy beletolatnak, még hangja is volt, behorpadt vagy 20-30 centit, és visszaugrott úgy, hogy semmi nem látszott rajta. Meglepő volt.

ehpkb5 2008.01.29. 22:27:52

műanyag vagy fém, a lényeg, hogy nem kerül egy vagyonba javítani vagy cserélni
a zsigalökösben az elv tetszik

Perillustris 2008.01.30. 00:37:39

"az úttest meg az autóké"

Pontosítás végett: az úttest a járműveké.

akkorezittmosthogy? 2008.01.30. 04:13:06

Errol jut eszembe Jeff Dunham musora, melyben Walther nevu vendege elmeseli, hogy a multkor mennyire felidegesitette, hogy nem talalt parkolot az aruhaznal, de egy vadiuj mercedes elotte beallt a roki helyre es egy egeszseges ember szallt ki belole. Hosunk adekvat valasza az volt, hogy nagy gazzal elutotte. "Legalabb csinaltam belole egy oszinte embert!"
Tehat van megoldas...

Rocko- 2008.01.30. 07:24:38

prevenció: ott vannak a Perillustris által linkelt képek.

Szendwich 2008.01.30. 07:54:45

RosszQtya, nem figyeltem :P

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.01.30. 10:30:35

Ma Andrássy út. Itt ugye két sávon megy a forgalom, a szélsőben meg parkolnak az emberek. Egy csákó úgy gondolta, hogy ő nem keres parkolóhelyet, hanem leáll a szélső sávban, leszarva mindenkit. Kb. 10 percig néztem, mire jött a busz, de nem ért vissza és rendőr sem tünt fel sehol.

Oktogon, középen a két nagy út találkozásánál bent állt egy Gas security kocsi, elakadásjelzővel. Sehol senki körülötte. Andrássy út, Izabella utca magasságában: városi terepjáró terepet talált: beállt a sétányra két fa közé. Parasztok vagytok-e?

mizrolist 2008.01.30. 10:47:40

RosszQtya, vagy lámpánál megyek át zöldön; vagy olyan helyen és időben, amikor közel s távol nincs autó; vagy zebrán, ahol elsőbbségem van.

cso zsi 2008.01.30. 11:35:57

Megtelt Budapest? index.hu/politika/belfold/budapest/0128hmi/
Épp azt mondja, hogy kettőszázezerrel kevesebben vagyunk, ezért ritkítják a járatokat....

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.30. 11:58:00

Ja, pesrsze, csak azt felejtik el ilyenkor, hogy aki nem budapesti már, az Budapest környéki lett és ugyanúgy Budapestre jár be dolgozik és mégtöbbet használja a BKV-t. Vagy használná. Ha volna mit.

megszállott szemeteskosár 2008.01.30. 13:40:40

bár lennék tahó!
bár lenne rokikártyám!
bár lenne diplomata rendszámom!
bár lennék mindenhova parkoló suttyófasz!

egyszóval bár lennék Mike12!

úgy de úgy irigykedem!

Kata 2008.01.30. 17:28:27

Na megnyugodott a lelkivilágom, én nem voltam olyan vadparaszt lakodalmazó, hogy a parkban parkoljak a Kongresszusi Központ előtt. Elmásztam a Bah-csomóponton túlra parkolni, bár a kaki belénkfagyott, mire visszatalpaltunk a Központba. Bár a csokiszökőkútért megérte. Bibibi, férjhezmegyek! :D

hobo erectus 2008.01.30. 17:34:45

Nem, nem és nem.
Biztos vagyok benne, hogy valójában nincsenek olyan emberek akik eskövőkiállításra járnak.
Azért ennyire nem ízléstelen még a világunk.
Biztos, hogy nem, valójában azok robotok, vagy bábok.
Vicc, félrevezetés, kamu, médiahekk.
Segítsetek, nyugtassatok meg, ugye nincs olyan, hogy esküvő-kiállítás, könyörgöm, nyugtassatok meg!
[sírőgörcs]

Kata 2008.01.30. 20:06:38

Hobo,
el kell keserítselek, tényleg van esküvő kiállítás, és a posztból olvasva, nem én voltam az egyetlen megszállott igénytelen állat, aki elment... Sőt, mondjak még szörnyűbbet? Azon a hétvégén nemcsak a Kongresszusi Központban volt, hanem a Sportcsarnokban is... Sőt, van Zágrábban, ezen a hétvégén, és én a pécsi esküvőkiállítást szeretem a legjobban... és a 2005-ös esküvőkiállítás nekem sokkal jobban tetszett, mint az idei... ja, és rendezvényszervező vagyok. Igen, esküvőket is... és nem, nem vagyok se droid, sem robot, sem bábu. És szeretem csinálni. És nem ízléstelen (bár elismerem, volt egy-két cucc, amit nagyon szívesen lehánytam volna...) Látnod kéne, amit a horvát barátommal együtt csináltunk tavaly nyáron. Annyira szép volt, hogy megálltak az átutazók, csak hogy ellőjenek egy-két képet.
Jut eszembe, a fehér lakodalmas ca 15 méter hosszú Hummer nem volt kispályás...

Mike36 2008.01.31. 11:29:59

ja és megjegyezném a tököm tele van a kedves kerékpáros társakkal, mivel olyan szinten szarnak a KRESZ-re, hogy az valami megdöbbentő
pl. piros a lámpa? kit zavar, ezerrel át, üssük el a gyalogosokat
aztán ha a gaylogos nem áll félre, ordítsuk le a fejét
jó lenne ha a kerékpárosok mentalítása is megváltozna, nem csak az autósoké. Egyébként meg az autósoké meglátásom szerint sokat fejlődött mondjuk 1990-hez képest. Udvariassabbak, megadják az elsőbbséget, megállnak a zebránál. (persze biciklis az nem, ha aza utós megáll, hogy a gyalogosokat átengedje, ő akkor is a megy)

(megjegyzem: autózni, tömegközlekedni és kerékpározni is szoktam a városban)

Mike36 2008.01.31. 11:32:17

megszállott szemeteskosár 2008.01.30. 13:40:40

ennyi minden nem kell egyszerre
elég egy diplomatarendszám

Teddy_QV 2008.01.31. 14:06:11

A harmadik képen, ahol a Soroksárin parkol a zsaru, az a fekete 145-ös Alfa, ami a járdán parkol, az enyém. Tegnapelőtt a közterületfelügyelet frankón megbűntetett 5000 forintra, mert 4 kerékkel a járdán parkoltam. Felhívtam őket és mondtam, hogy mégis hogyan kéne? Asszingyák két kerékkel. Mondom, buszság van mellettem EMBER! Erre már nem tudtak mit mondani.
By the way ez a fotó jó, hogy vanik, felhasználnám a Közterületisekkel vívott harcomban, ha a szerző áldását adja rá. Ezek után engem ne bűntessenek meg, főleg azért, mert 1) ott lakom és máshova nem nagyon lehet letenni az autót 2) az egész ház ott parkol és fura módon, csak engem bűntettek meg.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.31. 14:09:56

Teddy: Ha dobsz egy emailt az autozz@autozz.eu -ra,elküldöm az eredeti képet szívesen, szerintem Rosszqtya sem bánja a dolgot, ő küldte a képet.

Mike36 2008.01.31. 14:10:46

na majd megkapod ezektől itt, hogy az a te bajod, hogy nem tudod letenni, meg mit képzelsz, parkolóhelyet is kapsz a kocsid alá, meg aki nem tudja hova tenni, annak minek

Rocko- 2008.01.31. 23:06:32

Teddy_QV 2008.01.31. 14:06:11
az a baj, h ha ez a kép nem vátott, és nincs több, akkor az életben nem bizonyítod, h tied a kocsi. ez bármelyik fekete alfa 145 lehet.

Teddy_QV 2008.02.01. 16:35:28

Rocko! Annyi szerencsém van, hogy az autó rendszáma azon a képen, amit SilentSound küldött tökéletesen kivehető.
By the way: MA UGYANEZEK A RENDŐRÖK UGYANOTT A BUSZSÁVBAN PARKOLTAK a Soroksárin, le is fotóztam őket!

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.02.01. 20:15:48

"mizrolist 2008.01.29. 19:46:00
Mike12, én pl. lassan tervezem bevezetni, ha valaki a járdára parkol, amikor én ott közlekednék, akkor végigsétálok az autóján szép kényelmesen. A járda ugyanis a gyalogosoké még mindig."

Ne csak tervezd, csinald is. Ha ugyes vagy max. csak osszekoszolod kicsit de nem okozol kart. Bar szivem szerint egyebet is tennek szegeny auto nem tehet rola, de par saros labnyom eleg figyelemkelto tud lenni.

Ha valaki az en automon setalna at megneznem volt-e ra oka, ha igen nem anyaznek hanem behuznam fulem-farkam. Nem orulnek de vennem az adast. Eddig meg nem kerultem olyan helyzetbe, hogy valaki atgyalogoljon az automon. Es nem "szerencsere" hanem tudatosan.

Kicsit gondolkozni kell es mindjart egyszerubb minden - ha meg elb.tuk akkor IJ, beka lenyel, tanulsag levon es az elet megy tovabb.

Rocko- 2008.02.01. 23:43:13

Teddy_QV: sok sikert akkor hozzá! :)

Mike36 2008.02.01. 23:45:16

ott ugyan nem mászkál senki

Rocko- 2008.02.02. 23:43:14

érdekes, máshol megoldják a dolgokat. :)
englishrussia.com/?p=1749

Bardem 2008.02.08. 13:04:47

gyerekek, ne csináljátok már! vezettek ti Pesten? Szerintem nagyon nehéz parkoló helyet találni, napközben és este is. Én tök sokat szoktam körözni, mire találok helyet. Egy kimutatásban volt, hogy Pesten minden harmadik autó azért van az utakon, mert parkolót keres. Szerintetek ez normális?

Laciii 2008.02.08. 14:18:05

"megadják az elsőbbséget, megállnak a zebránál"
:D

Géza 2008.02.12. 01:18:24

elnézést, de valaki megmagyarázná nekem, hogy parkban parkolni miért nem lehet? Van ilyen a KRESZben valahol?

Géza 2008.02.12. 01:22:17

Mike 12, ,a hozzád hasonlóakat remélem bebetonozzák a járdába azoknak az autóknak a tulajdonosai, akiknek az autóján sétálnak. Ha nem telik autóra, így jártál, nem kell az autósokat utálni.

Géza 2008.02.12. 01:27:05

Elnézést, mizrolist 2008.01.29. 19:46:00 -re gondoltam, Mike 12-től különösképp. Rosszul emlékeztem a szerző személyére

asdff · http://www.kobe.blog.hu 2008.07.29. 16:07:09

A Fővárosi Közterületi Parkolási Társulás (FKPT) igazi arca:

www.kobe.blog.hu












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása