Május 29-én, kb. fél 2-kor az egyik munkatársamat vártam valami ebédszerzési céllal a Hold utcai olasz kajáldás előtt. Nézegetem közbe az utcán parkoló szép űrsziviket (gyk. Honda Civic utolsó változat), és azt, hogy egy hölgy buzgón telefonál, ügyet intéz benne ülve.[Update 13:47]
A látvány tovább fokozódott, mikor az élőben is rendkívül mutatós Magony Szilvi, ex-szépség királynőség verseny helyezett, a Magyar Turizmus Rt arca és feltehetően munkatársa (a sarkon van a hivatal irodája) szállt ki a kocsiból egy 5 perc várkozás után. A kisasszony 10/10 külsőre, ez nem vitás. A belső értékelést viszont ponthátrányból kell, hogy kezdje, hiszen a roki kártyát hanyag mozdulattal hagyta ott az első szélvédőn.
Megjegyzem a fizetős mélygarázs 200méterre található a Szabadság tér alatt, mindig van szabad hely. Illetve az utcán lehet parkolni, persze pénzért. A feltűnő hölgy mozgása szemmel látható módon nem adott okot a rokkant kártya használatára, habár sokan utána fordultak, de nem járásának szabálytalansága véget.
Senkit sem szállított, senki sem várta, pláne rokkant nem. Szilvi ezek után elmehetett az irodába, majd amíg mi kajára vártunk, visszatért egy tészta féleségért, s várakozás közben megtudhattuk, hogy nemsokára sajnos el kell költözniük a Pozsonyi útra - ott a parkolás szintén meglehetősen nehézkes és költséges, persze nem roki kártyával. A szimpatikus fiatal hölgy ázsiója sokat esett szememben, persze ha véletlen olvassa, és rámozdul az ügyre, jön majd a reklamáció, hogy valamelyik felmenője igenis jogosult a kártyára és miegymás.Igen kérem, ez lehetséges, és az is hogy ezeket a kártyákat ilyen célokra adják ki eredetileg. Ezt egy vidéki polgármesteri hivatal adta ki, ahogy néztem. Viszont ez nem hiszem, hogy feljogosít bárkit arra, hogy lépten nyomon használja, munkába járáshoz parkoljon vele, rendszeresen saját személyes célra használja, olyan alkalmakkor, amikor a rokkant szállításhoz semmi köze sincs a parkolásnak. Jó imázst építeni a magyar turizmusnak, de nem elég hozzá a külsőség!
A Velvet megkereste Magony Szilvit az eset kapcsán, az erről íródott cikket itt olvashatjátok el.
Andris 2008.06.04. 08:45:36
Jim Raynor 2008.06.04. 08:46:56
potha 2008.06.04. 08:53:26
amint megválasztják őket mind1iknek elszáll az agya :D
nah de akkorsem szép dolog visszaélni az ilyen karival ...
de mit mondjak?
múltkor olvastam a Zindexen hogy valamelyik városban a rendőrség a luxusterepjárókat meg autókat állította meg és akinek indokolatlanul volt rokikarija attól bevonta meg pénzbírség meg feljelentés :)
bárcsak mindenhol elkezdenék :)
hejesirasbalynok 2008.06.04. 08:59:12
hejesirasbalynok 2008.06.04. 09:00:59
ez hol volt? Svédországban???? Mert itt tuti nem!!!!!
Jacopo Belbo 2008.06.04. 09:01:04
ikszipszilon 2008.06.04. 09:04:55
Magyarország 2008.
Hózentróger 2008.06.04. 09:05:07
Magnum1 2008.06.04. 09:05:13
Miskolcon
hulyemagyar 2008.06.04. 09:05:34
Asszem Miskolcon szálltak rá az ilyen félkegyelmű parasztokra, mint ez is.
hulyemagyar 2008.06.04. 09:06:43
0xFFFF 2008.06.04. 09:07:43
Csak simán egy lyuk.
hejesirasbalynok 2008.06.04. 09:13:16
Ja, Miskolc az már nyugat!!! :)
PD 2008.06.04. 09:14:10
Carl Lazlo, Esq. 2008.06.04. 09:16:43
Orizatriznyák 2008.06.04. 09:16:50
Egyébként sajnos a helyén van a ribi: Magyarország. Itthon otthon van. Kapod, amit látsz...
Még röhögnék is, ha nem lenne vérlázító.
mxplanet 2008.06.04. 09:16:51
nyomasek 2008.06.04. 09:20:18
Scroll_Lock 2008.06.04. 09:21:20
www.klulab.com/rokk.png
jodalit33 · http://www.srbija.blog.hu 2008.06.04. 09:23:10
Avatar 2008.06.04. 09:23:34
fghghjasd 2008.06.04. 09:24:15
itt a bizonyíték valszeg szemtanú is lenne kéretik felülvizsgálni a kártya jogosságát.
elvenni megbüntetni aztán tovább vizsgálni hogy ki volt az a kedves doktor úr/nő aki kiadta neki(persze pénzért) meg viszavonni/visszavenni a doktori címét.
csak ennyi kellen és egyből nem lenne ílyen sok
egyébként teljesen egyetértek veled Mark Levinson
fikusz · http://autozz.blog.hu/2008/06/04/miss_balaton_mozgaskorlatozott 2008.06.04. 09:25:38
Igen, a hehyszínene eltörni mindkét lábát. De szilánkosra.
És az összes többi hasonló "rokkantnak".
nyomasek 2008.06.04. 09:25:44
Rav Antal 2008.06.04. 09:26:04
Éppen csak beugrott venni egy kis ennivalót az anyukájának és a nagymamájának, akiket most visz haza a kórházból, mert szerencsétleneket elütötte a villamos és mindnégy lábukat levágta!
Ti meg itt szemétkedtek vele!
Szívtelen, irígy nemzet a magyar!
Aki rokkant, az már nem is lehet szépségkirálynő és csak Trabanttal járhat?
lakflaflhfa 2008.06.04. 09:26:50
Paladin 2008.06.04. 09:27:22
Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.06.04. 09:27:31
Hakapeszi · http://Hakapeszi 2008.06.04. 09:30:45
Deuce Bigalow 2008.06.04. 09:32:31
ha nemet mond, akkor a médiagecik elé csapod a sztorit! sztem mindent megtett volna, hogy ne tedd! muhahahaaaaaa
2008.06.04. 09:38:23
Nem értem, hogy miért azt vizsgálták a minap hogy eredeti-e a kártya! Nem az a kérdés, hogy eredeti-e, hanem az hogy jogosan használták-e.
És az egészben az a dühítő, hogy már megint mi vagyunk a hülyék, és fizetünk a parkolásért. Mi vagyunk a hülyék, hogy betartjuk a szabályokat. És sajnos ez nem csak a roki-kártyára igaz ma hazánkban.
foka 2008.06.04. 09:41:31
Viszont nem csak azok az emberek jogosultak roki kártyára akiknek nincs meg az egyik lába.
Miért kell rögtön a rosszat feltételezni???
Ha nem így van, akkor vonja le!!!
Lófő (törölt) 2008.06.04. 09:44:28
istenpajti 2008.06.04. 09:45:23
GC (törölt) 2008.06.04. 09:46:56
Krézihajtány 2008.06.04. 09:48:11
fikusz · http://autozz.blog.hu/2008/06/04/miss_balaton_mozgaskorlatozott 2008.06.04. 09:48:48
Mindegyik ilyen "élőlénynek", akiben ennyi empátia és segítőkésség szorult a másik ember iránt.
Mondjuk egy nyaktól lefele bénulást megérdemelne a kis ribi.
potha 2008.06.04. 09:50:31
igen, mint már a többiek említették én is úgy emlékszem hogy miskolc volt :)
valóban az már nyugat :D
szalmaegér 2008.06.04. 09:50:34
Mert neked nincs ilyen? Ja, hogy te az igazság bajnoka, az erkölcs oszlopa vagy?
Az jó. Csak ne mások segge szélébe akadjon bele a fogad és nincs is ezzel gond.
Bár nekem lenne egy ilyen kártyám.
Az összes morális probléma ezzel, hogy így nem kell fizetnem egy állandóan -és joggal- szídott parkolási vállalkozásnak és egy korrupt önkormányzatnak.
Valahogy megbirkóznék ezzel az erkölcsi kihívással.
Te meg fizess és egy ilyen bejegyzés után veregesd vállon magad. Ha sok ilyen jó írásod lesz, talán kaphatsz egy emláklapot a Centrumtól is. Az meg már valami nem? (Csak azt sajnálom, hogy azt is az én pénzemből veszik majd neked.)
bruhahaha 2008.06.04. 09:51:11
Greekie 2008.06.04. 09:53:37
te egy qrva nagy gyökér vagy...
hejesirasbalynok 2008.06.04. 09:54:14
balu0819 2008.06.04. 09:54:42
Miskolcon hozott létre a rendőrség egy külön akciócsoportot a jogosulatlan rokikártyahasználók ellen.
Az eredmény 11 eljárás eddig, abból 3 kártyát a helyszínen bevontak.
Mellesleg amit a szépségkirálynő hölgyike is tett a képek tanulsága szerint, azt a btk három év letöltendő szabadságvesztéssel honorálja.
Gondolom szegény kis cicuka megoldaná a dolgot, hogy ne kelljen börtönbe vonulnia.
Naszta · http://www.naszta.hu 2008.06.04. 09:55:33
Nem fizetsz itt senkinek semmit hülyegyerek. Én sem szeretek fizetni, de azért nem loplak meg TITEKET erre a szar díjra. Nem az én hibám, hogy az állam mit svindlizik össze. Ez az a faszparaszt hozzáállás ami miatt itt tartunk...
hejesirasbalynok 2008.06.04. 09:56:15
Te aztán sikeres vagy apám!
Aranyfogat is gyűjtesz a proszektúrán?
hejesirasbalynok 2008.06.04. 09:57:40
netán zrt?
bruhahaha 2008.06.04. 09:58:43
szalmaegér 2008.06.04. 09:59:33
Miért is?
Mert van abban valami, amit mondtam, vagy mert te jobban szeretsz fikázni, mint ezen elgondolkodni?
Tudod mit?
Te és a hozzád hasonlók, akik mindig olimposzi magasságokból tekintetek a szabályszegő halandókra, figyelgessétek egymást!
Az ilyen férgekről azok az öregasszonyok jutnak eszembe, akik naphosszat képesek az ablakban leselkedni.
Tulajdonképpen lehet, hogy a bejegyző is egy ilyen öregasszony.
zsoci 2008.06.04. 10:01:43
Tök igaza van, aki teheti ne fizessen !
Vagy csak irigyek vagytok hogy neki van kártyája ?
üdv zsoci
Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.06.04. 10:01:52
azt hiszem te nem érted a lényeget, hogy hogyan kellene működnie egy demokráciának... az ügyeskedőket dicsőíted? szerinted ez jó irányba viszi az országot? inkább a hülye szabályokat kellene megváltoztatni.
joe99 2008.06.04. 10:05:30
Naszta · http://www.naszta.hu 2008.06.04. 10:09:05
Aztán amikor leülsz egy ilyen "szabálytalankodást", akkor meg megy a sírás rívás, hogy tetü állam...
Melyik szabály az, amit már betartasz? Emberölés? Lopás? Rablás? Te melyikre gondolod, hogy még elmegy? Gondold újra!
szalmaegér 2008.06.04. 10:09:11
Már ott tartunk, hogy magony szilvia romba dönti az országot?
Ügyeskedőt akarsz látni?
Nem ő az.
Itt egy rokkantkártya használatáról volt szó és nem másról.
Két gyerekem van, adózom -sztem ne is keveset-, fizetem a tb-t stb. mégis használnék egy ilyen kártyát.
Húha! Lehet, hogy tényleg nem értem a lényeget.
bizonytalan 2008.06.04. 10:09:41
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8136179
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 10:11:28
Én sem szoktam fizetni. Lerakom a kocsit a körúton túl, valahol, ahol se centrum, se parkolóautomata, oszt BKV. (Amit időnként szidok, de még mindig gyorsabb, mint parkolóhelyet keresni.)
A lényeg, hogy ezért a rokikártyáért valakit megkentek. Vagy egy ügyintézőt, vagy egy rokkantat. A korrupció nem ott kezdődik, hogy valakik zsíroznak egymás között, hanem ott, hogy a többiek elfogadhatónak tartják.
Ha kicsiben elfogadhatónak tartasz valamit, nagyban sem fikázhatod, mert milyen alapon döntöd el, hogy hol a határ?
PS: Ha észrevetted volna, külön "társadalmi feszültséget" szül a tény, hogy milyen gyakran használnak azok ok nélkül rokkantkártyát, akik simán megengedhetnék maguknak a parkolóházat is.
(Persze mondhatjátok, hogy ha mindent kifizetnének, amit mással is kifizettetnek, akkor miből telne reprezentatív verdára. Különben tudom, az új civic még nem akkora flanc, de szvsz parkolóbérletre neki is telne. Pláne, ha ott dolgozik.)
csárli hárper 2008.06.04. 10:14:07
Zoli 2008.06.04. 10:14:28
Azért 1 dolog: amíg emiatt nem ítélik el, ártatlannak kel tartanunk szegényt.
e46 m 2008.06.04. 10:16:30
Tarkin kormányzó 2008.06.04. 10:17:11
Zz_ 2008.06.04. 10:17:14
m 2008.06.04. 10:17:21
Sztem egy fontos dolog van, aki valamilyen formában elintézte magának az használja nyugodtan, de ne pofátlanul. Értem ezalatt, hogy roki helyre ne álljon be, azokat használja az aki tényleg rászorul, de parkolni nyugodt lelkiismerettel lehet főleg a Parkolási Társulások pofátlanul magas tarifájára tekintettel.
Carl Lazlo, Esq. 2008.06.04. 10:18:24
hoseman 2008.06.04. 10:19:12
Szalmaegér! Tényleg nem érted a lényeget...ja és;Húha
Naszta · http://www.naszta.hu 2008.06.04. 10:19:13
A parkolási díj lényege elvileg nem a lehúzás. Hanem az, hogy kint tartson a városból. Így sem lehet már meglenni bent. A pénzt meg idővel beszedik, akkor meg több lesz. Gondolkodni is kéne néha...
szalmaegér 2008.06.04. 10:21:22
Rokikártya=az ország rombadöntése.
Sajnos én ezt másként látom, megygőzni az igazamról nem szeretnék senkit, maszturbáljatok, hogy milyen fasza gyerekek vagytok.
Javaslom alakítsatok valamilyen egyesületet, vagy méginkább szabadcsapatot. Lehetne barna ingetek, valamilyen jópofa karszalaggal és minden rohadt, rokikártyást megölhetnétek, vagy ilyesmi.
Ne feledjétek, szent célt szolgáltok, minden eszköz elfogadható.
Hajrá gyökerek! :)
paaj 2008.06.04. 10:21:23
Tényleg nem értem miért nem ellenőrzik a rokikártyákat...
szalmaegér! nem kell a városba autóval jönni és nincs gond a parkolással. Ugye milyen egyszerű?
m 2008.06.04. 10:21:25
Azaki 2008.06.04. 10:22:10
Kiállította a VÉSZTŐI-i okmányiroda. Biztos van fellettes szerve el kell küldeni oda aképet, és megkérni őket, nézzenek utána ki állította ki, kinek és mi alapján. "
Utána lehet nézni az Okmányirodában, hogy ki állította ki, de felelősségre nem vonható. Az Okmányirodánál sajna semmi "papírt" nem fogsz találni ami az igazolvány kiállításának alapjául szolgált, mivel a "mozgáskorlátozott" által bemutatott orvosi igazolást NEM veheti el, NEM másolhatja le az Okmányiroda (személyiségi jogok blablabla). Az igazolást kiállító orvosnak a nevét/pecsétszámát kell csak rögzítenie az ügyintézőnek. Az okirat (aláírás, pecsét) hitelességét pedig nem tudja ellenőrizni az üi. Úgyhogy Okmányiroda ebből a szempontból megvédve. :)
Ha ilyet látsz: feljelentessz/bejelentessz, vizsgálat megindul, illetékes hatóság hivatalból adatszolgáltatást kér, Okmányiroda megadja kiállító orvos adatait, illetékes hatóság ellenőrzi kiállító orvost, stb,stb
Naszta · http://www.naszta.hu 2008.06.04. 10:22:24
Nálunk lenne a családban, aki simán kapna. Mégsem váltjuk ki, mert ő nem közlekedik autóval. Reggel viszont jóbarát a tükör is. És telik tejfölre is. Erre varjál gombot!
Zz_ 2008.06.04. 10:23:23
jim32 2008.06.04. 10:23:52
nyomasek 2008.06.04. 10:24:22
Ilyen alapon ha 200-al megyek a verdámmal tök jogos, hiszen jól vezetek, nem okozok vele balesetet. És inkább beruházok egy lézervakítóba semmint bírságot fizessek.
De beszélhetnénk arról is hogy minek fizessek adót? Azért hogy ugyan azt a szart kapjam mint a sok segéylből élő szarcsimbók? A szabályok azért vannak hogy legyen mit áthágni?
Bizony barátom, ezt hívják cigánytempónak.
Greekie 2008.06.04. 10:25:30
az a helyzet hogy én nem vagyok annyira gizda mint te hogy ne tudjam kifizetni a mélygarázst vagy a parkolásomat...
és bizony inkább kifizetek bármekkora összeget parkolásért vagy lerakom a kocsimat a külvárosba és villamosozok, mintsem visszaéljek egy rokkantigazolvánnyal...
te meg kérlek szépen a tipikus selejt magyar vagy, gratulálok
szerintem 2008.06.04. 10:26:16
hoseman 2008.06.04. 10:26:46
úú bazz! m! tE hány éves vagy?..13-15?..
Szerinted egy ilyen tetves kártya megszerzése a quantumfizikai ismeretek elsajátításával egyenértékű?!Vagy újmagyar gangstának kell lenni hozzá?!..
Jáájj tE faszkalap....az meg sem fordul a csökött agyadban hogy talán azért nincs azoknak akiknek nincs,mert nincs pofájuk jogosulatlanul használni??!
Menjél inkább vissza a tv elé,azt nézzed a minimaxot.
Zz_ 2008.06.04. 10:26:57
balage 2008.06.04. 10:27:01
egyebkent meg tenyleg szigoritani kellene a rokizast...
Starlark 2008.06.04. 10:27:25
Bent van, de szép sorozatot tudnék mutatni parkolójegyekből...
Nem feltétlen irigy aki elitéli a jogosulatlan használókat.
Volt, nem is egyszer, hogy köröznöm kellett a nagyival parkolókban mert beállnak a rokkantak helyére.
Ha te lennél jogosult, vagy rokonodat próbálnád vinni, szerintem mélyen elitélnéd azt aki ezzel visszaél.
serviceman 2008.06.04. 10:27:46
Greekie 2008.06.04. 10:27:50
ha már a cseh példát felhozod, legalább tájékozódj, bár tipikus - itt égeted magad és még csak utána se néztél pontosan hogy ott mit nyilvánítottak alkotmányellesnek...
te is a selejtes termék tipikus példánya vagy, szalmaegérrel jól ellennétek....
m 2008.06.04. 10:27:54
nem vagyunk egyformák, én is tudok tükörbe nézni, nem foglalok el senki elöl helyet, mert mindig van az utcában, csak fizetőövezetben dolgozom..
ha te ott dolgoznál biztos vagyok benne gyorsan meggyőznéd magad a kártya hasznosságáról..
tudom bkv meg bicikli meg stb.. de azokat nem használom..
uff vartam gombot.. :)
Zoli 2008.06.04. 10:28:04
Naszta · http://www.naszta.hu 2008.06.04. 10:28:18
A rokant azért kap kártyát, hogy ne kelljen P+R-en gondolkodnia. Te neked azért kell fizetni, hogy átgondold: nem éri meg parkolni a külső metromegállónál? Nem a Centrumot kúrod át, hanem a belvárosban élőket és dolgozókat.
Persze az empátia az ismeretlen fogalom hazánkban.
szalmaegér 2008.06.04. 10:28:37
Lehet, hogy én a tipikus selejt magyar vagyok, de "lerakom a kocsimat a külvárosba" helyett, külvárosbaN az írásmód.
Te ne selejtezz, amíg nem tudsz magyarul faszkalap.
vandál szandál 2008.06.04. 10:28:38
amúgy ami üderdurva: én ilyen roki matricát lakásfelújításos furgonon láttam. na az már kemény! jönnek aztán a költöztetők, sőt... miért is ne rakjunk a kamionra is, nem igaz?
szankciók kellenek: jogosulatlan rokizás -> jogsi ideiglenes bevonása.
rocky 2008.06.04. 10:31:09
Kezdeném azzal, hogy én rendszeresen rokkantal parkolok megmondom miért. Magánszemélynek-magántársaságnak nem fogok díjat fizetni közterület használatért. Nem tudom mennyire vagytok tájékozottak, de vannak olyan utcák amelyek után az önkormányzatnak nemhogy bevétele nincs, hanem még fizetnie is kell a p. társaságnak mert nincs elég befizetés. NAGY LÓfszt. Megjegyzem rokkant helyre még eszembe nem jutott állni, tapló nem vagyok. Természetesen megértem azokat akik felháborodnak, erre azonban csak annyit mondok, hogy sajnos nem mindenkinek van pénze minden nap kifizetni 1-2 ezer forintot munkábajárás miatt, viszont ha kell az autó( bevásárlás, gyerek esetleg stb.) akkor nincs mit tenni.
Greekie 2008.06.04. 10:31:49
hű de keményen visszavágtál, mentem megijedtem...
látom megtaláltad a legfőbb érvet...
bár az értékelem hogy elismerted hogy selejt vagy, ebben legalább egyetértünk
m 2008.06.04. 10:33:02
talán csak a te idézlek "faszkalap" agyadnak okozna gondot kiváltani, mert ahhoz írni és olvasni is tudni kell..
egyébként gerincsérvre jogosan ki lehet váltani te ökör..
Greekie 2008.06.04. 10:33:31
Nem amiatt nem fizetsz te amit leítál. hanem amiett mert egy büdös kis suttyó selejt vagy.
Annyivel szalmaegér feletted áll, hogy ő legalább beismeri magáról, hogy selejt.
szalmaegér 2008.06.04. 10:35:20
Úgy van. Egyetértünk.
Csak ne idegesítsd fel maga, mert az árt a szépségednek.
Szia cicám.
tra lala 2008.06.04. 10:35:48
csati 2008.06.04. 10:36:44
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy ha végig kellene néznetek azt, amiket itt leírtok, nevezetesen, hogy valakit megkínoznak, csontjait eltörik, meg a többi hasonló középkori nyalánkságot, valószínűleg először elájulnátok, utána egy órát hánynátok, később évekig rémálmok gyötörnének benneteket, járhatnátok pszihomókushoz. Persze tudom, nem gondoljátok komolyan, csak az agyi áramkörötök leadta a jelzést, hogy ilyen esetben mik azok a konzervszövegek, amiket írni kell, mert az a menő.
Hát kérlek szépen benneteket, gondolkozzatok el egy kicsit azon, hogy nincs-e a környezetetekben olyan ismerősötök, netán jóbarátotok, aki ehhez hasonló súlyú szabálysértést elkövetett már! Nincs-e olyan, aki nem csak a nagymama szállításánál rakja ki a rokikártyát, hanem utána "véletlenül" ottfelejti, nincs-e aki rokkantosítva van, pedig nincs is nagy baja, nincs-e aki túllépi a sebességhatárt, nem áll meg stoptáblánál, nem átall lejárt műszakival, zöldkártyával járni, nincs-e olyan, aki néhanapján megáll a tilosban, aki a különóráját eltitkolja az apeh elől, aki engedély nélkül építi fel a garázst a kertjében, stb, stb, stb...
Az egész ország szarik az összes szabályra, egy nagy balkáni csődtömeg vagyunk, mindannyian, kivétel nélkül. De az ilyen blogbejegyzésekkel, annak kommentelésével nyugtatjuk magunkat, hogy "én mé' ne szabálytalankodjak, amikor a gazdagok, a politikusok, a sztárok is ezt teszik?" Ha ez a nő nem lenne szépségkirálynő, hanem a fodrászotok, a szomszédotok, a sógorasszonyotok, akkor egy szót nem szólnátok, ha megtudnátok, hogy rokikártyával parkol - indokolatlanul. Sőt, bíztatnátok, hogy jól csinálja, ezt teszik mások is.
Azt mondom, az irígység beszél belőletek, meg mentegetitek magartokat, igazolást kerestek, hogy "lám, XY híres ember is átment a piroson, miért engem basztat a rendőr?" Elég szemléletes képet adnak a kommentek a hazai morálról. Ti - mi vagyunk azok, akik miatt az ország olyan, amilyen, vegyétek már észre!
vandál szandál 2008.06.04. 10:37:05
Lexon 2008.06.04. 10:37:09
Nekünk sajnos van rokikártyánk. És igen, a kesztyűtartóban tartjuk. Csak akkor használjuk, ha nagyon muszály és szabályos is. Ennyi.
szerintem 2008.06.04. 10:37:30
hoseman 2008.06.04. 10:37:42
Zoli 2008.06.04. 10:39:00
próbáltad már ezeket?---> távolabbi, ingyenes parkoló használata, tönegközlekedés, kerékpár? biztos van még más is. Nem csak a napi 1-2 ezer Ft-os parkolási díj. De komolyan.
Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.06.04. 10:39:16
szarfoscsaló 2008.06.04. 10:39:18
1. nincs aki ezekre rászóljon
2. még ha rá is szól valaki, leszarja, mert ilyennek nevelték, vagy mert ilyen lett a pénztől.
Támogatom a helyszíni lábeltörést.
tetü ribanc
vandál szandál 2008.06.04. 10:40:54
hoseman 2008.06.04. 10:41:05
nna...csati a hiperkorrekt..
Navarone 2008.06.04. 10:43:02
hoseman 2008.06.04. 10:44:38
Na pont ezért kellene megszüntetni a rokkantkártyákat!"
miért is?...
Flash 2008.06.04. 10:44:47
szajberpiraty 2008.06.04. 10:44:59
vandál szandál 2008.06.04. 10:46:06
nyomasek 2008.06.04. 10:46:42
Kikérem magamnak, hogy a nyerészkedő politikusokkal, fillérvadász taxisokkal, áfarisztelő vállalkozókkal, megélhetési gyerekcsinálókkal összekeverj!
A szabályok tisztelete nem a büntetéstől való félelemből ered. A szankciókat a gyengéknek csinálják, a debileknek, akik nem tudják felfogni mit jelent a másik ember tisztelete.
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 10:47:23
varos.blogter.hu/?post_id=271730
Navarone 2008.06.04. 10:48:08
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 10:48:53
Csati kedves: A magad nevében beszélj.
Konkrétan: A kommented első felével, lábeltörés stb. ügyben egyetértek, nem kenyerem az erőszak, a verbális sem. A második résszel, és a fenti mondattal az a baj, hogy úgy néz ki, azon az alapon, hogy szarban vagyunk, feleslegesnek tartod, hogy beszéljünk róla. Pedig. Tény, hogy a szájkaratétól még nagyon messze van a tett, de ha kétségbe vonod annak jogosultságát, hogy néven nevezzük, ami szar, annak lehetőségét is kizárod, hogy később a néven nevezőket saját kijelentéseikkel szembesíthesd. Magyarul azt szeretnéd elérni, hogy minél tovább dagonyázhass a posványban. A te dolgod. Én kimásznék belőle, ha lehet.
termesz: Nem az összefoglalás a baj, hanem a bekőle levont következtetés hamis. Félrevezet. Hazudik.
hacsabika 2008.06.04. 10:50:57
A rendőrségről meg ne beszéljünk, mert az nálunk csak a nevében létezik!
csati 2008.06.04. 10:51:20
Azt meg nehezen hiszem, hogy az ide írogatok soha nem szabálytalankodtak, vagy legalábbis ne lenne ilyen a közeli ismerőseik közt.
hejesirasbalynok 2008.06.04. 10:54:30
vandál szandál 2008.06.04. 10:57:34
Zappa 2008.06.04. 10:58:46
Ez a megoldás Magyarországon.
....
Jobb helyen (USA) az ilyen csalóknak közmunka jár. Ezért nem is kell mindenféle barom kártyát kitenni egy rokkantnak, hiszen a rendőr úgyis látja rajta, hogy az. Ha hazudik a rendőrnek még többhetes elzárást is kaphat.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 11:01:26
Gera 2008.06.04. 11:02:38
hoseman 2008.06.04. 11:05:31
kéne egy olyan flashmob, hogy tolókocsival tizentöten körbeállni egy ilyen illegális parkolót,"
ott a pont! vitathatatlan!:)
e46 m 2008.06.04. 11:05:47
te egy akkor vicc vagy :)))
www.hirtv.hu/kulfold/hethatar/?article_hid=204213
szóval mit nyílvánítottak alkotmányellenesnek te szarjankó?
"A szlovák alkotmánybíróság még évekkel ezelőtt határozott úgy, hogy alkotmányellenesnek hirdeti ki a parkolódíjak szedését minden olyan esetben, amikor nem nyújtanak érte ellenszolgáltatást - elsősorban a járművek őrzését. Az alkotmánybírák úgy foglaltak állást, hogy a települések csak kétféleképpen juthatnak jövedelemhez a polgáraiktól, illetékek és adók útján, ám az illetékekért ellenszolgáltatást kell nyújtani"
tessék nagy okos - na ki ég?? :)))
csati 2008.06.04. 11:06:08
Félreértesz. Én éppen azt szeretném, ha beszélnénk a problémákról, azok okairól. Beszélnénk arról, hogy tragikus a közlekedési morál, és úgy általában a szabályok betartása iránti hajlandóság. De az szvsz nem tartozik ebbe, hogy kipécézünk magunknak híres és gazdag szabálytalankodókat, majd ilyen-olyan egészségügyi problémát kívánunk nekik szeretettel, majd elintézettnek gondoljuk a dolgot. Hát nem. Attól, hogy Miss Balaton, és Miszter Prezident szabálytalankodik, még semmi nem következik. Ők az ország - hasra - egytized ezrelékével kontaktálnak, ilyen kevés emberre vannak hatással. Nem ők dugítják be a forgalmat, nem ők állják el a villamossíneket, stb. Ezt sajnos a "nép" teszi, akit nehéz megfogni, valamilyen statulyába beletuszkolni, és nehéz egyszerűen elintézni, rámutatni valakire, hogy "lám, miatta vannak a bajok".
Az ilyen blogbejegyzések pont, hogy rontják a helyzetet, az olvasóban, egyrészt azt az érzetet keltik, hogy szabálytalankodó=gazdag, híres ember, ezért úgy érzi, ezzel ő fel is van mentve a szabályok alól, plusz nem lesz olyan késztetése, hogy az egyszerű, szegény barátjának, ismerősének megmondja, hogy rokikártyával (vagy akármivel) visszaélni nem szép dolog. Másrészt hamis valóságképet is közöl. Véleményem szerint - legalábbis én így tapasztalom - az ismertség és a vagyonosság nem áll egyenes arányosságban a szabálytalankodásra való hajlammal, sőt. Máskülönben miért kellene állandóan kerülgetnem a járdán az úttorlaszként funkcionáló, tökátlagos autókat. Gondolom, ők nem sztárfocisták meg államtitkárok. De hogy ne csak az autózról legyen szó: statisztikailag más, hasonló helyzetű országokkal összehasonlítva biztosan állíthatjuk, hogy nálunk a rokkantnyuggerek fele közönséges csaló. C.a. 400ezer ember. Nincs nálunk 400.000 topmodell meg csúcsmenedzser. Szar ügy, de be kell látni, hogy a másra mutogatásnak semmi értelme, magunkba kellene néznünk, ott kéne a hibát keresni. (Akik azt akarják válaszolni, hogy nézzek magamba én, azokat ne fáradjanak, megígérem, hogy én is magamba fogok nézni:)
hoseman 2008.06.04. 11:06:51
Shaq 2008.06.04. 11:07:08
Winston Smith 2008.06.04. 11:08:29
Személy szerint a 300 000 ezer forintos büntetést, amit a gyorshajtásért ki lehet szabni bevezetném a rokikártya jogtalan használatára is. Tehát ha valaki jogtalanul használ rokikártyát vagy jogtalanul parkol rokihelyen, annak egyből 300 ruppó büntetés + kártyabevonás.
csati 2008.06.04. 11:10:06
retttroooooooo 2008.06.04. 11:10:26
e46 m 2008.06.04. 11:11:12
www.vezess.hu/hirek/eltoroltek_parkolasi_dijat/13368/
"A szlovák települések eddig csak úgy játszhatták ki a döntést, hogy a parkolási díjat adóként tüntették fel. Ezt a kiskaput egy tavaly év végi törvénymódosítás már bezárta, így 2007 decemberétől nem lehet parkolódíjat szedni ellenszolgáltatás nélkül.
Az egyetlen kivétel, ha az önkormányzat bérbe adja a területet, mivel a bérlő már jogosult az autósoktól pénzt kérni. Valószínűleg egyre több helyen élnek majd ezzel a lehetőséggel"
na ugass most senkiházi niemand!
BÉÉ 2008.06.04. 11:11:40
Meg kell egy kicsit rendezni a kocsiját!! Elvégre a környéken szokott állani, Úgyhogy munkára fel!
M 2008.06.04. 11:11:45
Winston Smith 2008.06.04. 11:12:15
"Gyakorlatilag semmilyen szolgáltatást nem kapok a pénzemért"
Parkolhatsz, ez a szolgáltatás. Ha ez neked semmi, akkor ne parkolj fizetőzónában! Hiszen ha ez nem szolgáltatás, akkor biztos gond nélkül meg tudsz lenni nélküle is!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 11:12:32
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 11:13:04
nickita 2008.06.04. 11:13:29
e46 m 2008.06.04. 11:14:49
Kelet Európa... csak mindenki ugat, hogy hol tart az ország és ki miatt... ÉS EGYET LESZÖGEZNÉK, NEM HASZNÁLOK KÁRTYÁT, bevállalom a büntit!
TuskóHopkins 2008.06.04. 11:16:11
Ha van az ablakban rokkantkártya, akkor nem kell fizetni a parkolásért??
Tunder 2008.06.04. 11:16:13
A rokikartya ma gyakorlatilag statusszimbolum ("torvenyek felett allok"). Eredeti funkciojat az eleve kiskapus szabalyozas es az ellenorzes totalis hianya miatt messze nem tolti be (amirol a varos vezetese is igen sokat tehet, valoszinuleg a komolyabb szabalyozas (jo)par varoshazi kepviselohoz nagyon kozel allo jobarat rokikartyajat is elvinne).
Persze idegesito ha valaki azt kepzeli magarol hogy masok felett all, de ilyen emberekkel tele van a varos, sot az orszag. Ez csak egy kishal, es tenyleg nem (sokkal) rosszabb mint az atlagember mondjuk aki mindig atcsuszik a piros lampa elejen...
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 11:17:10
Winston Smith 2008.06.04. 11:17:32
Hidd el, gyorsan javulna a morál.
csati 2008.06.04. 11:19:17
Az meg egyébként egy másik téma, hogy nálunk milyen fantasztikus a várostervezés. Alapkoncepció volt - mára sem változott jelentősen -, hogy az a jó város, ahol jól lehet autóval közlekedni. Ennek eredményeképp egy csomó város úgy néz ki, hogy rajta keresztül megy egy néha 4-5 sávos, autópályaszerű aszfaltförmedvény. Nálunk például a híres-neves, egyedülálló szépségű főtér kvázi parkolóként funkcionál. Most nem azért, de ez egyszerűen hihetetlen. Menjetek el nyugatra, és nézzetek körül. A városközpontok lezárva a forgalom elől, de a körülötte lévő területek is csak a célforgalmat szolgálják.
Na ezért vagyok a parkolási díj híve. Ha már az illetékesek nem képesek élhető városokat tervezni, akkor legalább vegyük el a kedvét annak, aki azt gondolja, hogy alanyi joga mindenkinek, hogy a hivatal, meg a posta kapuja elé parkolhasson, hogy kelljen 3 percet sétálnia. Ezzel sok gyönyörű, műemléképületekkel, terekkel büszkélkedő várost sztrádává és parkolóházzá degradálva.
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 11:19:27
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 11:19:44
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 11:20:26
Szvsz a "fejétő bűzlik a hal" jó mondás, és igaz is. Itt is mondták többen: ha azt látom, hallom, hogy vannak a szabályok felett állók, felmerül bennem, hogy én vajon miért nem tartozom közéjük. Ez nem irigység, hanem dinamika. Szintén elhangzott, hogy mindenkinek nyílik rá lehetősége, hogy umbuldázzon, és csak saját értékrendje akadályozza meg időnként. Ezt az értékrendet erodálja a celebek, politikusok szembetűnő aroganciája.
Teljesen függetlenül attól, hogy én minden szabályt betartok-e, a rokkantkártya használatát még ismerősi körben is cikinek érezném. Leégne a pofámról a bőr. Ilyen a felfogásom, és ismerek rokkantakat.
És a fent említett értékrendromlásra példa a számos kommentező, aki szerint pedig tök normális nem létező testi fogyatékossággal előnyhöz jutni. Mint a koldus, aki saját lában bemegy a templomhoz, leül, befáslizza a lábát, bepötyögteti jóddal, és hozzálát az ülőmunkához.
Gerának én is max pontszámot adtam.
kanpulyka 2008.06.04. 11:20:43
Egyfelől, az "eltörném a lábát, stb." nyilván baromság.
Másfelől, kifejezetten idegesítő, hogy még mindig sokan nem értik, hogy a szabályok nem azért vannak, hogy egyeseknek a lehető legjobb legyen, hanem hogy a közösség lehető legtöbb tagja számára elviselhető, élhető legyen az ország. Akkor is igaz ez, hogy ha a szabályok néha (sokszor) ésszerűtlenek, méltánytalanok, stb., mert még a roszz szabályozás is jobb, mint a 'zemberek józan belátására (hahahah) bízni azt, hogy mikor, mit, hogyan cselekedjenek.
Tapasztalatom egyébként az, hogy akik a pl. a fenti szabályszegést nagyvonalúan kezelik (végülis kinek ártott, stb.) korántsem ilyen nagyvonalúak, ha MÁS szabályszegése nekik akár csak vélt kárt okozott...
Szóval, a szabályokat azért kellene szigorúan betartani, mert általános tapasztalat (legalábbis hazánkban), hogy a lazítás, engedékenyebb szabályozás rögvest a még pofátlanabb jogkerülést generálja.
Azzal meg már a tököm tele, hogy ha szeretnék rendezett, tiszta, veszélytelen, kellemes, stb. környezetben élni (már amennyire lehet) rögtön jön a "Biztosan irigy, frusztrált, stb. vagy."
nickita 2008.06.04. 11:21:06
Nevetséges. Mire a parkolóellenőr hívja a rendőrt, már rég elhúzott az illető. Szerintem csak roki kocsitulajnak lehetne kiadni ilyet, feltüntetve a rendszámot. Amíg ez a szar rendszer van, addig semmi esély.
akárki 2008.06.04. 11:22:06
favicc 2008.06.04. 11:23:24
ahhoz nem kell mankó.
Navarone 2008.06.04. 11:24:14
hejesirasbalynok 2008.06.04. 11:24:50
e46 m: Mi köze a szlovák alkotmánynak a magyarhoz egyébként? :)
essetudod? Magyarország Szlovákia gyarmata.
gyuri 2008.06.04. 11:28:00
Greekie 2008.06.04. 11:29:30
Először te azt ítad hogy a parkolásért pénzt szedni alkotmányellenes, ami nem igaz...
..és most hogy idéztél még mindig nem igaz...
és te továbbra is egy büdös kis csaló selejt maradsz, aki annyira gyökér hogy még a parkolást sem bírja kifizetni, hahahaha
kis büdös csóró.... szar lehet :D
csati 2008.06.04. 11:33:22
Advanced Flight 2008.06.04. 11:35:16
Nem hibás se a rohadt önkormányzat, akinek a korruptsága miatt milliárdokat kaszál a Centrum, meg a lefizetett ügyintéző se hibás, mindenki jófej, csak az átlagjózsi, aki kihasználja a kiskaput, az itt a felelős minden rosszért.
Mellesleg: parkolási kártyát bárki kaphat, aki fel tud mutatni egy kellőképpen öreg nagymamát.
redmaryn 2008.06.04. 11:38:40
A gépkocsi tulajdonosa a Premier Party Service Kft. Na most akkor mi van ?
avogadro00 2008.06.04. 11:39:23
A, ne lehessen ilyennel parkolni
B, ne egy orvos, hanem 5 döntse el
C, ha nem ő használja, 300e HUF büntetés
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 11:39:27
Advanced!
Azért ehhez képest egy kicsit bonyolultabb.
Phaeton 2008.06.04. 11:41:15
Magyarországon sok a "kiskapu", és ez direkt van így, a törvényalkotók, azok köre, és még sokan mások így érzik jól magukat. Túl könnyű pofátlannak lenni, ezért sokan meg is teszik.
e46 m 2008.06.04. 11:41:29
igen nem tudom kifizetni a parkolást :))))) nem értek vele egyet és az én döntésem hogy minek teszek eleget és mit nem.
azért kényelmes a 2 éves bmw-be beülni huszonéves létemre (amit persze nem kaptam hanem megvettem nem hitelre)
jó bkv-n üldögélést neked! :)
mc2 2008.06.04. 11:42:36
-mi szeretnél lenni? tűzoltó? katona?
-rokkant, papa!!! :)
e46 m 2008.06.04. 11:43:02
Nem azt mondom hogy közös az alkotmány és hogy itthon is az alkotmányellenes ami ott. Ez csak egy példa szomszédainktól.
a büntetést még egyszer sem küldték ki, én sem értem miért, de az összes 60 napon túli nem befizetett parkolási követelés jogvesztett lett :))
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 11:44:47
Senki nem nevezett egy csoportot se bűnösnek. Azt mondtuk, hogy nem szép dolog rokikártyát használni, annak, aki egészséges. És mert pont missbalaton, és turizmuskörökben ismert arc az illető, csak kommentből több mint 150 van már. A szomszéd eladókislány esetében még olvasó is kevesebb lenne. Vagyis, igenis számít, hogy ki mennyire ismert.
Ha olyan társadalmi csoportba tartozna, amit tényleg előítélettel sújtunk, akkor a szabályszegését sokkal kevesebben védenék. De mert celeb, vannak, akik jó alkalmat látnak arra, hogy az ő apropóján a saját gerinctelenségüket védjék. (Még büszkék is rá.)
Winston Smith 2008.06.04. 11:46:05
A 300 rongyos büntetés esetén már megérné, hogy a rendőrség is rászálljon a témára...
Miskolcon pl. külön akciócsoportot hoztak létre erre a célra - mindez Bp-n sem ártana.
wino 2008.06.04. 11:50:19
Navarone 2008.06.04. 11:51:20
storyline :) 2008.06.04. 11:51:57
erjé 2008.06.04. 11:53:16
(lásd még Bálint Toncsi, Zimány-Bódi-Debreczeni díszpintyek, stb.)
csati 2008.06.04. 11:54:50
guy 2008.06.04. 11:54:57
Rqi 2008.06.04. 11:54:58
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 11:55:04
Akkor lehetne akárhány-ronygyos bünti, ha szabálysértés alá tartozna. Persze nem zárja ki a büntetési tételek sorából a pénzbüntetést a elkövetett cselekményfajta.
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 11:56:45
Ettől még úgy jut elönyhöz, hogy rokkantnak hazudja magát, miközben tényleg rokkantnak lenni minden, csak nem előny.
P.U.F.I.V.I.V.I. 2008.06.04. 11:57:47
P.U.F.I.V.I.V.I. 2008.06.04. 12:00:30
Navarone 2008.06.04. 12:02:33
:) :) :)
Tunder 2008.06.04. 12:04:09
Pl tudtommal egy mozgasserult minden autos rokona kerhet kulon-kulon parkolasi engedelyt, ami egy eleg tagra nyitott kiskapu. Ha 1 mozgasserultenek csak 1 kartyat adnanak (mint az EU-ban mashol!), akkor nyilvan a rokkant erdeke is az hogy lehetoleg annal legyen a kartya aki ot tenylegesen szallitja is, nem a pesti rokonnal...
Egyebkent a terfigyelo kamerak felvetelein (a belvarosban gyakorlatilag mindenhol) szuroprobaszeruen ellenorizni lehetne hogy tenyleg volt-e rokkant az autoban amikor leparkolt vagy beszallt-e amikor elnindult, mert ha egyik sem fordult elo akkor jogosulatlanul vette igenybe a rokkantigazolvanyt...
renesis 2008.06.04. 12:05:10
attól,hogy rokkant valaki miért ne fizessen parkolásidíjat? ha dolgozik, a jövedelme után is adózik.
rögtön eltűnnének a kártyák..
N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.06.04. 12:05:52
P.U.F.I.V.I.V.I. 2008.06.04. 12:06:32
Ja és imádja a gyerekekeket!
wino 2008.06.04. 12:07:41
és sajnáljuk, mármint a rokkantat. De addig én sem vagyok hajlandó fizetni,amíg egész nap azon kell görcsölnöm, hogy legyen nálam apró és minden vásárlásnál úgy adjanak vissza, hogy azt be tudjam dobni...
herman 2008.06.04. 12:08:48
Ameddig a bolsik és a zsidók uralkodnak, az is marad sajnos.
Remélem, hogy hamarosan az ÚJ REND kerül hatalomra, visszatér a hungarista szellemiség, és gyökeresen kiírtjuk ezeket a férgeket nemzetünk testéből.
KITARTÁS!
posmark 2008.06.04. 12:09:19
renesis 2008.06.04. 12:09:26
Alexnorman 2008.06.04. 12:11:24
szarjatok sünt!
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 12:12:34
Ezt könnyedén áthidalod, ha az autód hamutartójában tartasz parkolásra szánt aprót. Én ezt teszem. Ha dohányzol autóba ne tedd! Már csak azért se mert rohadt büdös lesz belül a verda.... :) Persze én könnyen beszélek, mivel nem dohányzom. Autóba nem engedem meg senkinek azt a szart szívni.
P.U.F.I.V.I.V.I. 2008.06.04. 12:13:31
P.U.F.I.V.I.V.I. 2008.06.04. 12:15:06
wino 2008.06.04. 12:16:05
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 12:16:38
Seth Gecko 2008.06.04. 12:17:34
Én szeretném a jogosult oldalt megemlíteni.
Volt oktatóm kisfia rokkant, jogosultan használja a kártyát, e téren talpig becsületes ember. Nem nagydarab, nem erőszakos, nem hangos, nem pofátlan. Viszont mostanában ha beáll a rokkantak helyére, minden második ember jogosulatlannak tartja, és leanyázza. Az ügyeskedő emberek miatt neki kell bizonyítania? Itt tartunk? Nektek, tisztelt helyeslők, a következőt: egyszer kelljen igazolnotok ilyen helyzetben a dolgot, és megnézem, mennyire lesztek felháborodva a megaláztatáson - amit másoknak kéne megkapni.
Vagy csak egyszerűen valaki álljon elétek ügyintézéskor, még ha a ti sorszámotok következik is... Hisz ő volt az ügyesebb, nektek sürgősen pofa be, a saját eszközözöket kaptátok. Magyarisztán díszpolgárai vagytok.
További szép napot mindenkinek!
szerintem 2008.06.04. 12:18:23
megalol
vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.06.04. 12:18:48
wino: a csaj a Szabadság téren dolgozik (MTV), ott a mélygarázs, nagyon kétlem, hogy az apró miatti gyomorgörcs hozatta el vele a nagyi rokikártyáját. De természetesen ez csak találgatás, vissza is vonom.
Ps.: A hazugság akkor is hazugság marad, ha megindoklod.
posmark 2008.06.04. 12:19:13
Zappa 2008.06.04. 12:21:17
Akkor ez a hülye, magát q*rva fontosnak gondoló cemende nem lógna ki a sorból.
............
A parkolási társaságok meg zsarolják inkább a gyalogosokat.
Greekie 2008.06.04. 12:22:07
"igen nem tudom kifizetni a parkolást :))))) nem értek vele egyet és az én döntésem hogy minek teszek eleget és mit nem.
azért kényelmes "
majd akkor mond ezt ha egy pedofil azt mondja majd neked hogy az ő döntése volt hogy eleget tesz-e a törvénynek vagy nem amikor seggbekúrta a gyerekedet....
És ettől még továbbra is egy suttyó kis csóró paraszt vagy, szmorú, de ezen a BMW sem segít.
A törvényeket - attól függetlenül hogy tetszenek-e vagy sem - be kell tartani.
Csak a selejtek nem tartják be. A nem selejtes egyének a törvények betartásával is tudnak érvényesülni.
mitch connor 2008.06.04. 12:22:50
Navarone 2008.06.04. 12:24:10
PUFIVIVI, te is valami szilikoneszű szilikonpicsa vagy, ahogy látom!!
Zappa 2008.06.04. 12:25:36
Az ilyen csalást a Közterület Felügyeletes martalócoknak kellene ellenőrizniük. De hát olyan macerás. Például meg kell várni a delikvenst. Ennél egyszerűbb, ha a többi autóst EINSTAND-olják [l. "Pál utcai fiúk"]. Kis "munka" , de rögtön 30 ezer forint bevétel.
Jules 2008.06.04. 12:27:19
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 12:29:55
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 12:30:49
Józsinéni 2008.06.04. 12:32:09
Az a szép, hogy ő tényleg lazán kifizethetné akár minden nap a teljes napra a parkolási összeget, nem rokkanna bele. Bár lehet, hogy egy ideig fizette, és ebbe rokkant bele, ezért a kártya.
Az a gond, hogy az emberekben benne ez az állandó adó/fizetés stb. elkerülés. Valamilyen szinten - látva milyen szintü parkolásért fizetünk, mire megy el az adónk stb - még érthető is, ennek ellenére ha kurva szabályok-törvények vannak, azért be kéne tartatni, mert ezek szerint magunktól a betartásra nem vagyunk képesek.
Bár tény, hogy szarra-hugyra megy el az adó és a parkolási költségek sem vándorolnak oda, ahová kéne ...
bambi 2008.06.04. 12:33:23
Greekie 2008.06.04. 12:36:57
Nagyjából igaz amit leírsz, de vannak az olyan e46m fajták akik egyszerűen csórók fizetni és ideológiát gyártanak hogy ők miért nem fizetnek és nem csalnak...
...persze ha vki rájuk szól akkor fülüket-farkukat behúzzák, ha meg valaki áthúzza a kulcsot a kocsijukon akkor meg háborognak...
én egyszerűen nem tartom elfogadható viselkedésnek az ilyen szabályok kiskapuzását...
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 12:37:00
Attól, hogy családtag a mozgáskorlátozott (és az ő nevére szól a kártya) attól még nem biztos, hogy helyesen használta. Pl.: azért, mert nem a családtagot hurcolta. :)
Greekie 2008.06.04. 12:38:14
arra nem gondolt a kedves cikkíró, hogy esetleg családtag mozgáskorlátozott? "
ha egy családtag mozgáskorlátozott de ő nincs jelen, akkor gerinctelenség használni ezt a kártyát (azt nem tudom hogy MO-on törvényes-e, azt tudom hogy az USA-ban nem az)
bőgőmackó 2008.06.04. 12:45:01
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8136179
(lásd revans c. kép iwiw adatlapon)
magonyszilvi 2008.06.04. 12:50:08
Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.04. 12:52:31
Ha nem lenne miliárdos akkor is a pasid lenne? Vagy nagyon hiányozna? (Vagy azt se tudnád, hogy létezik?)
TuskóHopkins 2008.06.04. 12:53:47
Szerintem is ez lenne a megoldás
Mivel a rokkantság nem szociális alapon működik (lehet a cégvezető is kerekesszékeben havi félmillás fizetéssel), ne az legyen a kiváltság, hogy nem kell fizetniük, hanem hogy a számunkra fenntartott helyekre nem pofátlankodik be arra nem jogosult és így biztosan le tud parkolni.
Plusz még mondjuk a háza és a munkahelye előtt is csinálnak neki egy saját parkolóhelyet...
Hózentróger 2008.06.04. 12:55:23
Bobby Baccala 2008.06.04. 13:02:42
én blokkolnám a popsit :)
nem olvastam a kommenteket..
szerintem parkoló díjat szedni legalább akkora pofátlanság mint ezt a kártyát használni ingyen parkolás céljából...
kurva anyját az összes parkolótársaságnak :D
tápláló kasmírkivonat 2008.06.04. 13:02:53
tápláló kasmírkivonat 2008.06.04. 13:04:34
herman 2008.06.04. 13:11:11
Mit vártok el egy olyan országba, ahol maffia kormány lopja a nemzet vagyonát???
Őszintén, a társadalomnak ki mutasson példát???
Tudjátok ti, miről van itt szó...
A tisztán látók tábora még kevés, de remélem, hogy egyre többen kezdik észrevenni, hogy nem ezeken a szir-szar kis problémákon kéne alapvetően agyalni, hanem sokkal, de sokkal nagyobb problémák várnak megoldásra!
És nem vonom vissza, jelenleg ez a luxuskurvák, ügyeskedő kismaffiák, agyatlan celebek országa!
balu0819 2008.06.04. 13:13:04
Ne legyen semmilyen kiváltásga!!!
Pont ez a baj, hogy azt hiszik az ismert emberek, hogy nekik jár a kiváltság, holott pontosan ellenkezőleg, mivel nagyobb figyelmet kap a médiában, példát kellene mutatnia.
De gondolom ha esetleg a rendőrség végezné a munkáját valahogy kidumálná magát.
Pont az a mentalitás az undorító, hogy mivel a bulvársajtó által sztárnak kikiáltott emberek úgy érzik, ők már a többi állampolgár főlé helyezhetik magukat, és kiváltságokat élvezhetnek ezért alanyi jogon.
Hát nem így van kérem szépen, ugyanazok a törvények és szabályok ugyanolyan szigorral vonatkoznak rájuk.
Ha pedig törvénysértésen kapják őket, akkor nem felháborodni kell, hanem viselni a következményeit.
Az itt kommentelők nagy részének megjegyzéseire pedig nem mondok semmit inkább.
Szomorú, hogy nem őgy gondolkodik magam sem, ahogy azt kellene.
grafikus 2008.06.04. 13:19:49
Sok mozgássérült nem teheti meg, hogy lesétál 1-2 km-t vagy felpattan a villamosra. Ők azért mennek autóval, mert nincs más választásuk. Ha már fél testhossz hátrányból indulnak legalább egy kis esélyt adjunk nekik az élethez.
Greekie 2008.06.04. 13:20:11
Ja és imádja a gyerekekeket! "
Nem is tudtam hogy pedo? Szerintem biztosan e46m nevű hozzászólóval szoktak 8 évesekre vadászni, azért van e46m-nek BMW-je mert arra jobban buknak a 8 éves fiúk...
e46m maga vallotta be hogy szelektíven tartja be a törvényeket, számára a rokkantkártyával parkolás és a pedofília nem bűn :D
herman 2008.06.04. 13:24:46
kicsit off, de emlékszetek császár elődkére, és a rendőrgyilkosságra??? (bedrogozva belehajtott egy rendőrkocsiba, és meghalt egy 24 éves rendőr)
Mit kapott??? semmit. mert egy kibaszott nagy "sztár" volt akkoriban a kis buzeráns köcsög!
Minden mai mesterségesen kreált celebnek egyenként a jó kurva annyát, főleg azoknak, akik kisistent játszanak.
Persze a régi, híres magyar zenészeket, és színészeket én tisztelem. (nagyjából 1994-ig)
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 13:48:24
velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/magony080604/
tápláló kasmírkivonat 2008.06.04. 13:50:18
TuskóHopkins 2008.06.04. 13:50:21
Igazad van. Adjunk nekik esélyt.
Legyen az az esély, hogy egy utcában X méterenként tuti lesz egy csak nekik fenntartott hely, ahova nem pofátlankodnak be a nem odavalók. Nyilván nem kötelező odaállniuk, és lehet, hogy épp egy másik rokkant elfoglalta, de akkor ÍJ és keres egy szabad parkolót.
herman 2008.06.04. 13:53:38
okoska · http://www.kalandrover.hu 2008.06.04. 13:59:38
Ettől vajon mit lehet tanulni?
Itt valakit hülyének néznek · http://velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/magony080604/ 2008.06.04. 14:01:07
herman 2008.06.04. 14:01:42
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.04. 14:01:59
basszus de csak akkor használhatná ha a nagyapja is ott ülne a kocsiban! az hogy éppen a nagyapa is budapesten van az kurvára nem jogosítja a kártya használatára.
hülyepicsa
balu0819 2008.06.04. 14:03:18
Azért azt elfelejtették hozzátenni, hogy éppen ebben az esetben NEM fuvarozta az arra jogosult személyt, egyszóval törvényt sértett!!!
A Velvet szerkesztői is az értelmi szint csúcsát verdesik.
NO KOMMENT
mind1 2008.06.04. 14:03:49
aha, persze.én levontam a következtetést= rizsa
"25. érme után mindet kiköpte, és ezért hiúsult meg a fizetés". Hát úgy látszik az olvasás az nem megy, ugyanis az automatára rá van írva ez a turoisság. Nem baj, azért remélem diplomája már van, vagy lesz.
Ez a tipikus cikk, amit gyorsan megkomponáltak hogy kevésbé legyen égö... Természetesen ha a nagypapa rokkant, akkor sajnálom, azért is hogy ilyen unokája van.
mind1 2008.06.04. 14:05:46
Ja és úgy tanít hogy nem tud olvasni. BRAVO.
Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!
celebgyülölö 2008.06.04. 14:10:25
tápláló kasmírkivonat 2008.06.04. 14:10:53
balu0819 2008.06.04. 14:11:16
egyetértek
Celbekért-Eggyütt Szövetség 2008.06.04. 14:13:57
Charlie Drop 2008.06.04. 14:14:00
jah szerintem is tög gáz a cikk, hisz, aki ide írt, az leírta: nem volt vele rokkant rokon
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.06.04. 14:14:57
Tarajos Goethe 2008.06.04. 14:16:36
Bobby Baccala 2008.06.04. 14:19:03
ez a velvetes cikk...pofám leszakad
inkább nem is blokkolnám a csajt :)
Celbekért-Eggyütt Szövetség 2008.06.04. 14:22:01
hejesirasbalynok 2008.06.04. 14:23:38
No de mit vársz el egy olyan országbaN, ahol a -ba, -be és a -ban, -ben között nem tudnak kölönbséget tenni????
nemecsekerno_007 2008.06.04. 14:28:28
Wesley Snipes adót csalt, 41 millió $-t kb 8 év alatt. Az ügyészek, mivel közismert személy, példás büntetést javasoltak.
velvet.hu/celeb/snipes080425/
Itt a kérdés, hogy mi merre tartunk. De még sorolhatnám a pédákat Stefi Graf apja, Deutsche Post vezér etc....
Amúgy naivak vagyunk. Vagy idealisták? Ez itt a kérdés. Miss Balaton még nem a legdurvább szabályszegô. Az öltönyös maffiózók sokkal veszélyesebbek, ôket kevesen merik piszkálni.
komoly 2008.06.04. 14:30:30
"nem éri meg a bérlet, mert drága"
Nekünk nem drága? Akkor senki ne fizessen azért amit drágának talál, inkább lopjon, vagy trükközzön?
Majomfarkat neki!
X 2008.06.04. 14:34:32
Bűncselekmény. Rajtakapás esetén rabosítható is vagy bevihető 72h-ra.
De a rendőröket csak az érdekli, hogy valaki mondjuk 50 helyett mennyivel megy.
Itt a lehetőség, fényképekkel menj a rendőrségre, próbáld ki mi lesz belőle!
Mellesleg, ha a nagyfaterja még BP-en is van, az sem mentség. Persze a román határ melletti Vésztőről sűrűn fuvarozza az ő munkahelyének körzetébe. Nagyon hihető.
Szépségkirálynő. Lehet. De azért ő is csak egy (roki kártyával) ingyen(vissza)élő a sok társa közül!
hejesirasbalynok 2008.06.04. 14:34:54
hejesirasbalynok 2008.06.04. 14:36:02
X 2008.06.04. 14:36:18
na igen. ez az, ami felháborít. szálljon bkv-re akkor! vagy ő az étteremben sem fizet, mert drága? vagy a boltban, mert az is az?
szánalmas. a velvet cikkből egyértelmű: nyíltan vállalja is!
Attis 2008.06.04. 14:46:44
Attis 2008.06.04. 14:49:06
Charlie Drop 2008.06.04. 14:55:53
he, majd egyszer nem lesz szerencséd
jocika 2008.06.04. 14:57:13
Megeshet az is, ha egy proli parkolóőr a rndszám miatt végighúzza bosszúból a verdát....a tűzzel játszol.
Attis 2008.06.04. 15:07:24
Attis 2008.06.04. 15:12:56
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 15:16:56
mind1 2008.06.04. 15:25:15
atomanti 2008.06.04. 15:30:17
Írásba adta, hogy NEM VOLT ott a napgypapa, tehát OKIRATTAL VALÓ VISSZAÉLÉS.
Ez az amiért MISKOLCON 11 embert előállítottak, mert 3 évig terjedő börtön van.
Ilyenkor nem hivatalból kell eljárást indítani ?
És Ő Magyarország arca külföldre meg idehaza ?
Ez az Országimázs ?
Az Index, Velvet miért nem keresi már meg a Bp-i rendőrkapitányságot, hogy:
1. Szilvit mikor büntetik ? (Ugyan
úgy, ahogy Demszky-t felvétel alapján)
2. Miért nem teszik csak TÖK UGYANAZT, mint Miskolcon általában a bűnöző rokikártyásokkal ?
Velvet nem legyen már ennyire puhapöcs !
Silent Sound ! Hass már oda, Anyádnak meg Nagyanyádnak :)
kanpulyka 2008.06.04. 15:31:18
Hogy vinnék el ezt is Szaúd-Arábiába, sejket szopni...
kkk 2008.06.04. 15:34:08
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 15:36:44
kvarcman 2008.06.04. 15:37:28
pucsíts bébi pucsíííts :DDD
Poli1 2008.06.04. 15:45:52
Itt mindenki megszokta, hogy elforditja a fejet. Vagy cinkosan osszekacsint. "Te is? Jatszuk ki Oket!" "Nehogyma fizessunk!"
Ebben kulonbozunk mas "nyugati" orszagoktol.
atomanti 2008.06.04. 15:53:40
Ok, nem kell rátörni a szerkesztőségre az ajtót, ha lehet kopogni is :)
De tényleg kíváncsi lennék mit reagálna a BRFK, mert az eset tökéletesn kimeríti a
SÚLYOSAN HALMOZOTT FENNFORGÁS VAN esetét.
timmi 2008.06.04. 16:24:02
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 16:34:07
jani 2008.06.04. 17:00:03
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.04. 17:05:01
yeahhh 2008.06.04. 17:05:41
jani 2008.06.04. 17:16:53
atomanti 2008.06.04. 17:22:29
Már évek óta létezik a mobil alapú fizetés, amit ráadásul a PARKOLÓ ÓRÁKON is hírdetnek. Veszel egyenleget, és akkor índítod, állítod meg és onnan, ahonnan te akarod.
Silent
Velevet kiegészült:
A mozgássérült igazolványról
Az igazolványról tudni kell. Egyrészt: "Az igazolvány nem adható át használatra az arra jogosulatlan személynek. A jogosultat szállító jármű vezetője az igazolvány által biztosított kedvezményekkel csak a jogosult szállítása esetén élhet. Amennyiben a jogosult maga él vissza az igazolvány biztosította kedvezményekkel, az igazolványt vissza kell vonni és a visszavonástól számított egy évig részére új igazolvány nem állítható ki. Ezt a tényt a nyilvántartásban fel kell tüntetni." forrás: Net jogtár [2].
És mivel a kártya biztonsági okmány: "A természetes és jogi személyekkel, tárgyakkal, objektumokkal közvetlen vagy közvetett kapcsolatban lévő olyan irat, amely tulajdonosának (birtokosának) személyét hitelesen igazolja, vagy jogosultságok gyakorlását, illetve kötelezettségek teljesítését teszi lehetővé, amennyiben az irat jogszerűtlen, illetve rendeltetésellenes használata nemzetbiztonsági, közbiztonsági-bűnügyi, igazgatási vagy egyéb nemzetgazdasági érdekeket súlyosan sérthet." forrás: Net jogtár [3].
Tehát adja magát a magas labda
jani 2008.06.04. 17:30:54
atomanti 2008.06.04. 17:33:40
X 2008.06.04. 17:53:51
ezért a szabályozás. és ezért érdekes, hogy a mobillal ilyen kijátszható rendszert csináltak.
mellesleg az újra bedobás is tilos ha letelt a 3 óra, menni kell. lehet új helyet keresni - ha van.
Mellesleg: rendőrségünk most bizonyítsa mit tud kezdeni. bűncselekmény (nem szabálysértés), több rendbeli elkövetés!
UI: aki meg azt mondja, hogy mindenki kitenné, ha lenne. elárulom: én nem! tudod mikor mondják azt az ismerőseim, hogy ennek a csórónak még 100 ft-ja sincs parkolni... (ez a fontosabb érv, mint a törvények)... én számon tartom ki áll roki kártyával jogosulatlanul ismerettségemben - ha lehet kerülöm őket ha üzletről van szó. biztos akkor is úgy fizet majd, ha 100ft-ért képes bűncselekményre...
Triznyai Döme 2008.06.04. 19:17:01
Na végre egy nagypályás!
Ugyan itt, abszurdisztánban még nem igazán számít (bár a helyzet javulni látszik), de jobb helyeken és jobb körökben nincs égőbb, mint ha valakiről kiderül, hogy pitiáner.
Perillustris 2008.06.04. 19:31:28
Hihetetlen jót röhögök magamban az elképedt arcokon, és a hebegő-habogó emberkén, amikor kérdésére (miért?) elmagyarázom neki, hogy azért, mert a Szeretet Egyházának tagjai kötelességüknek érzik az elesettek támogatását.
A "legrosszabb" esetben is csak annyi történhet (még nem fogtam ki egyet sem), hogy egy valódi jogosultnak segítek, annak meg szívesen.
Attis 2008.06.04. 19:42:02
Laza vagyok mint a pamut, olyat xarok mint a mamut :D :D :D
Krisi 2008.06.04. 19:42:26
Szerintem amíg nem akadályoz mozgássérültet és csak amiatt használja, hogy a köcsög Centrum kft-nek ne fizessen, addig leszarom.
Ha nekem is lenne ilyen kártyám, akkor lehet, hogy én is használnám, hogy ne fizessek. Csak azt nem szeretem, amikor ilyen kártyával beállnak a mozgássérült helyre vagy megállni tiloshoz olyan emberek, akiknek semmi bajuk - azon kívül hogy BMW-jük van :)
Amúgy meg szerintem sokszor túlzás, hogy a kisérő ember is használhatja, nem egyszer vittem már Nagyanyáat kórházba, vagy mentem érte, egyszerűen lekísértem a főkapuhoz, mondtam, hogy mindjárt ittvagyok, elmentem a normális parkolóba, visszamentem autóstul, ki a vészvillogó, Ő meg 1 perc alatt beszállt, senki sem dudált, mindenki boldog. Olyan bonyolult ez?
primavera 2008.06.04. 19:43:39
Örülök, h az ország ebben is 2 részre szakadt. Az egyik rokikártyás, a másik fele pedig ezen idegeli magát. Egészségetekre.Gondolom ti a kreszt - különösen a sebességhatárokat - precízen betartjátok.
Advanced Flight 2008.06.04. 20:21:21
Johnshaft 2008.06.04. 20:48:25
(Azt h a díjat ki lopja el, most nem téma, az másik blog :)
Vasárnapi kalapos úrvezető 2008.06.04. 21:02:47
Nagyon király vagy...
Végre nem agresszióval (legalábbis nem nyílttal) válaszol valaki az ostoba kijátszós pöcsöknek...
Gratula... 'Szeretet Egyháza' Nagyon jóóóóó
a 2008.06.04. 22:05:56
kispia 2008.06.04. 22:40:34
Ki irkálja ide egy párt nevét?Ha nem tudnád a szvsz egy internetes rövidités,jelentése szerény véleményem szerint!
Advanced Flight 2008.06.04. 23:52:27
Atipanda 2008.06.05. 00:37:16
Ha pedig megtörtén a lebukás és főleg ismert személy, akkor fülét-farkát be kéne húzni az illetőnek, hogy ne történjen meg ilyen mégegyzer.
kíváncsi lennék milyen rossz dumát talált volna ki ha legközelebb lebukott volna a csaj.
Az olyanokról, hogy beárúllak és elmondalak az IWIW-en az már rég lejárt mert gyerekes viselkedésre utal!!!!!!
Doktor Úr 2008.06.05. 01:26:11
tápláló kasmírkivonat 2008.06.05. 02:31:16
tápláló kasmírkivonat 2008.06.05. 02:41:40
fikusz · http://autozz.blog.hu/2008/06/04/miss_balaton_mozgaskorlatozott 2008.06.05. 07:30:53
Hát igen, borzasztó gusztustalan dolgot írtam ezzel kapcsolatban. És vállalom is. De nem tudok már indulat nélkül elmenni az ilyen dolgok mellett.
Nem tudok, mert amikor azt látom, hogy egy egészséges ember egy hátrányosabb helyzetű másik embert magasról szar le, ahogy teszi ezt ez a "csodálatos" hölgyike azzal, hogy visszaél a rokkantaknak kínált kedvezménnyel azáltal, hogy kihasználja azt a kis előnyt, amit számukra ezzel a kártyával megadtak és amit nehezen vagy egyáltalán nem tudnak igénybevenni azok, akik ténylegesen rászorulnának, mert az ilyen "nem fizetek a centrumnak, mert sok pénz, meg csak ellopják tőlem ezek a centrumosok, de megteszem akkor is, és leszarom, hogy egy féllábú esetleg csak 1 km-re fog találni parkolót valahol, mert én akkor is beállhatok a rokkantkártyámmal pedig semmi bajom, de én megteszem és tojok rá emberek" sajnos léteznek.
Én és még sok más posztoló itt az oldalon velem együtt pont az ilyen mentalitás miatt üt meg néha kicsit agresszívabb és embertelennek hangzó mondatokat. Való igaz, ez elég primitív.
De ha egy kicsit tágabbra nyitnád a szemeidet és elnézegetnéd a világban és miért olyan sok a mocsok, akkor láthatod, hogy pont az ilyen hozzáállás miatt tarunk itt. A másiknak a leszarása és semmibe vétele, csak az önös érdeke miatt, mikor megtehetné az ember máshogy is, de pont nem érdekli, mert ilyen a jelleme.
Ezen gondolkodj el egy kicsit.
A jellemzésed rólam, mind a gondolkodásmódomról, mind az életkörülményeimről, mind a kinézetemről teljesen hibás. A mein kampf-ot meg nem olvastam és nem is fogom, mert gyűlölöm a nácikat. Te azért látom, biztosan forgatod rendesen.
A gyülöletgombóc kifejezésed találó. Ám ha engem ilyennek nevezel, kiváncsi vagyok a Te kinyilatkozásod olvasva más hogyan vélekedik rólad? Én azt látom, hogy te pont ugyan úgy reagáltál az én írásomra, mint ahogyan én reagáltam a blogban szereplő témára. Ergo nagy különbség nincs köztünk, tehát nagyon nem ítélhetsz el. Vagy igen, azok által a kijelentések alapján, amely jellemzést rólam írtad, amit viszont a saját kis életedből merítve próbáltál rám vetíteni. Esetleg. Bár ez csak egy olyan "nagytudású" kijelentés ebben az esetben, mint a Tied, magyarán semmit nem ér, mert nem ismerlek.
Az Úr - már ha van - remélem majd megbocsájtja nekem ugyan úgy a kijelentéseimet, mint ahogy Neked is megbocsájtja amit tennél velem(bár Te ezt 100%-ra veszed, de azért óvatosan, hátha nem úgy lesz :) ).
Azt hiszem ennyi kora reggel elég, kicsit álmos vagyok még, bocsáss meg, hogy ha érdemben és tartalomban nem ilyen választ vártál, de most ez van.
UI: ha Te tényleg orvos vagy hát...nem irigylem a pácienseidet.
Az Apa 2008.06.05. 10:43:00
fonak 2008.06.05. 11:48:40
A pszichológiában úgy tudom, projekciónak hívják azt, mikor valaki a késztetéseit, gondolatait másokra vetíti ki.
Doktor Úr 2008.06.05. 12:20:48
Egyetlen gondolat, többet nem érdemelsz: a te indulataidat az szüli, hogy két körrel többet kell menned, mert sokan jogosulatlanul rokikártyával parkolnak. Az én indulataimat az szüli, amikor este 7h körül behoznak egy 8 hónapos terhes nőt, akit a férje megvert. A májruptúráját próbáljuk rendberakni, majd aztán jön a nőgyógyász kolléga és foglalkozik a halott magzattal. A férj indulatait valami olyasmi szülte, mint a tiédet.
Nem fogom a csaj pártját: meg kell büntetni törvényesen, a tettével arányosan. arányosan, érted? Amiért neki nem jár c7 harántlaesio rokiparkolásért, az ugyanaz, amiért neked nem jár térdből amputatio gyorshajtásért vagy anusprae (bélkivezetés az oldaladra) szemetelésért. ez az arányosság elve. Azt hiszed, engem nem idegesítenek? kiabáltam is már ilyenekkel eleget. de eszembe nem jut, hogy kvázi-halált érdemelnének, vagy bármi fizikai bántalmazást. ha itt ilyen könnyen osztod a kínhalált, mi marad a móri mészárlás-ról blogolóknak?
A pácienseimről annyit, hogy varrtam már össze úgy sérültet, hogy előtte meg akart késelni. Szövődménymentesen gyógyult a sebe. Az ő indulatait olyan dolog szülte, amit meg tudok érteni. a hozzád hasonlókat soha nem fogom megérteni.
balu0819 2008.06.05. 15:52:22
Megbízható és hiteles forrásból tudom, hogy ez nem egy egyedi eset volt a hölgy részéről, hanem rendszeresen használja jogosulatlanul a rokkant kártyát!!!!
NO KOMMENT
B.GY. 2008.06.05. 19:53:15
SnoopyPapa 2008.06.08. 19:20:36
Nade, akkor mit mondjunk, vajon mit lehet mondani a zebrán gázoló emberutánzatokról - nekik ugyan mit kellene kívánnunk? Vagy éppenséggel tessék a PARKOLÓ.blog-ban körbenézni - ott is van egypár csemege, sőt bizonyos kék-fehérre festett kocsikról is láthatók képek, amelyek - biztos véletlenül - a rokkantak helyére álltak be... Ja, tisztelt Budapesti Főkapitány úr, nem kellene-e esetleg utánanézni az ilyen kollégáknak, akik meg sem kísérlik, hogy példát mutatva, szabályosan parkoljanak?
Kérem, ne szabaduljanak el ENNYIRE az indulatok! Általában örömmel olvasgatom a megjegyzéseket, de borzasztó, amikor ide nem illő bibliai átkokkal, a tettes felnégyelésére és testrészeinek a Vajdahunyad-vár kapujára való kifüggesztésére, vagy forró olajban való. lassú megfőzésére, stb. tesznek javaslatokat. Maradjunk úrilányok és úrifiúk: tuti, hogy menni fog.
Üdv, SnoopyPapa!
ganyager 2008.06.09. 15:03:09