Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ledudáltam, rámfékezett háromszor

2009.01.30. 13:53 :: SilentSound

Hülye suzukis, már megint. Folyton beleakadok ebbe az állatfajba, hogy színváltós legyen tőlük a fejem. Aztán meg azoktól, akik az ilyenek miatt általánosítanak. Ubulnak is egy agyatlan idióta jutott ki nemrég, akinek némi nézeteltérés után épp előtte tartotta a napi rendes fékpróbáját.

December 27-én szereztünk tapasztalatot arról, mekkora idiótáknak is engedélyezik az autóvezetést, holott inkább csak kecskét, birkát kellene vezetniük, avagy kár, hogy bezárták Lipótmezőt.

Párommal a budaörsi Auchanból tartottunk Diósd felé Törökbálint Depo-n keresztül, amikor is elhagyva a lakott terület határát, balról kikanyarodott elénk egy piros Swift2-es. Nem az út közepére, ahová fel van festve, hová is kell kikanyarodni balról, hanem egyből a jobb oldali sávba.

Én akkorra már felgyorsítottam olyan 80 körüli tempóra, a Suzuki viszont nem volt hajlandó növelni a sebességet. Megelőztük, akkor láttuk, hogy az illető telefonál - mobil a kézben; ezt szóvá is tettem némi dudaszó kíséretében. A völgyben lévő körforgalmat elhagyva egyszercsak mellém kerül a gyökér, a középső ujját mutogatta, majd miután megelőzött, háromszor is befékezett előttem, hogy nyomatékot adjon mondanivalójának.

Ízes magyar nyelvünk cifrábbnál cifrább kifejezései jutottak eszembe, sőt, egyéb, az illető testi épségének megváltoztatására irányuló mozdulatsorok is felrémlettek előttem, gondoltam, ha Diósd felé megy, megvitatjuk a helyzetet a forgalomirányító lámpánál, de elhúzott Törökbálint felé...

144 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2009.01.30. 14:00:14

én is utálom ha beledudálnak a telefonbeszélgetésembe.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.30. 14:08:48

miért kell mindíg úgy dohogni, hogy a másik erről tudjon is?

miért nem lehet kurva anyád te buzi telefonáló szuzukis köcsög szöveg elmormolásával megnyugodni?

miért gondolja mindenki úgy hogy az ami nem tetszik a másik tudtára kell adni? egyrészt nem érti mit üvöltesz feléje eltorzult arccal. nem érti mi a faszt dudálsz. ha esetleg leolvas valamit a kiabálásodból (pl kurva anyád) akkor felcseszi az agyát az is.

csak nyugodtan

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.30. 14:13:32

ha a tévébe fasságot mond egy politikus akkor sem mész be a parlamentbe hogy személyesen jól megmond a véleményedet hanem magadban a tévé előtt eldohogsz egy jó kurvaanyádtegecihazugfasz szerű mondatot.
ugyanezt kell a kocsiban. ha már téged felcsesztek, higgadj le ne cseszd fel a másikat idegbe. a rosseb tudja hogy fog reagálni. lehet hogy előveszi a pisztolyt mint a trabis.

igaz, ha csöndben dohogsz, akkor nem lesz meg az az érzés hogy kiosztottál egy parasztot.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.01.30. 14:15:16

1. nem kellett volna dudálni
2. nem kellett volna rád fékeznie

asszem 1-1 az állás :)
Várom a köv postot, melyben egy piros Suzukis mondja el, hogy miközben épp a kórházba telefonált, ahol az első gyereke születik éppen, valaki rádudált. Ráadásul meg is előzte. Erre ő nevelő célzattal felvillantotta a féklámpáit. Ja és mivel 3 a magyar igazság, ezért 3X villantotta fel a lámpáit :D

Mókusélet 2009.01.30. 14:15:55

:-) szóval a posztoló e hülye :-)

Bladika 2009.01.30. 14:16:09

A kikanyarodónak egyszerűen ló f@szt a seggébe, de amilyen buzi, tán még élvezné is!

Bladika 2009.01.30. 14:18:30

@Pcmg: A sorrend és a mennyiség rossz!
1. Nem kellett volna szabálytalanul kikanyarodnia elé!
2. Nem kellett volna még telefonálni is
3. Nem kellett volna dudálni
4. Nem kellett volna fékezgetni

Ez akárhogy is nézem nem 1:1 inkább 3:1 a Buzuki javára

megsemnyikk@n 2009.01.30. 14:22:26

rendszam meg egyebek hianyoznak :D

-d(-_-)b- 2009.01.30. 14:22:46

Azt azért hadd mondjam el, hogy szerintem ez az egész meg sem történt -- a fényképen az ott tutira nem a Törögbálint Depó.

Nikorene 2009.01.30. 14:31:18

@-d(-_-)b-: Te ugye a haverjaiddal kiszednéd az autóból, megrúgdosnád, és nem mellesleg le is köpködnéd, aki telefonál a kocsiban, nemde?

tehenke 2009.01.30. 14:37:47

Ilyen az, amikor két türelmetlen ember kerül konfliktusba.

Marcellusca 2009.01.30. 14:43:39

@tehenke: Csak, hogy ne hiányold: köcsög vagy! :D
Egy türelmetlen összefutott egy szabálytalan f@sszal.
És a hűség kedvéért: hüjjje posztoló! Minek kell dudálni, mutogatni, ha valami sérelem ér? Sikerült megoldani a problémát? Nem. Sőt! A szutyukis még veszélyeztetett is.

Nyomek 2009.01.30. 14:45:18

Mindjárt jönnek a KRESZ-betartatók, megelőzöm őket:-)
"30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad."

Elmondásod alapján KRESZt szegtél, lebuktattad magad.

tehenke 2009.01.30. 14:47:43

@Marcellusca:
Tudod mit? Akkor szerintem meg photoshop.
Búcsúszex volt? :-)

Füstkarikagyáros 2009.01.30. 14:49:29

@Nyomek: balesetveszély megvolt, előzési szándék lakott területen kívül megvolt. Persze nem ezért dudált, de ha meg kell magyarázni, simán meg lehet.

Marcellusca 2009.01.30. 14:49:51

@Nyomek: Szerintem nem feltétlen van igazad.
Úgy ítélte meg az autó mozgásából (,mert nem a besoroló sávba, hanem a haladóba fordult), hogy balesetveszély alakult ki, azzal, hogy kivágott elé.
Ezért dudált.

Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsolja ki! :D

beste 2009.01.30. 14:54:54

@Nyomek: akkor én is... ma hajnalban kilépek Csépről, felgyorsítok a hosszú, belátható egyenesben. Szutyukis a mellékútról jön, megáll a kereszteződésnél, gondosan megnézi, hogy jövök-e, majd lazán-faszán kijön elém. Namármost ha a tankommal átmegyek a mutyukin, akkor kiskanállal szedik össze. Kikerültem a barmot, úgyhogy nem történt semmi gáz, de akkor is a jó édes nénikéjét...

Secnir 2009.01.30. 14:55:27

@tehenke:
"Ilyen az, amikor két türelmetlen ember kerül konfliktusba."
hát nem tudom. ha én védett útvonalon haladok a családdal, és egy majom behajt elém szabálytalanul, az több mint konfliktus. mindamellett, hogy szabálytalan, balesetveszélyes is, mert nem számítok arra, hogy a semmiből elémkerül egy lovaskocsi sebességű jármű.
valszeg én is bepipultam volna, csak én a dudálás után beálltam volna elé 20-al. ha megpróbál előzni, akkor meg lehagyom őt. pont.

@Pcmg:
"melyben egy piros Suzukis mondja el, hogy miközben épp a kórházba telefonált, ahol az első gyereke születik éppen, valaki rádudált."
KRESZ, KRESZ, KRESZ.
elő van írva a kibaszott kihangosító. amikor a hülyegyereknek tellik vadiúj (na jó, részletre vett), optikailag feltuningolt buzukira, meg csilivili mobilra, akkor egy ötezer forintos kihangosító is belefér már nem?

Én szvsz szigorítanám a törvényt: új autót csak úgy lehessen eladni, ha van benne kihangosító, 2009. szept. 1.-től pedig műszaki vizsgán feltétel lenne a kihangosító megléte.

és akkor nem lenne több ilyen poszt.

beste 2009.01.30. 14:57:12

@Secnir: DRága Secnir, az a gáz, hogy nagyon sok baromarcúnak hiába van ott a kihangosító, akkor se használja...

-d(-_-)b- 2009.01.30. 14:58:38

@Nikorene: hát igen, pontosan :)

Mondjuk jómagam régi "csoffatt" autóval közlekedek, amit még acélból csináltak. Szóval lehet, hogy egy előttem befékezgető kecseg kedvéért kivételt tennék, és nem megrugdosnám, hanem kicsit később fékeznék mögötte, mondjuk úgy a hátsó üléssora magasságában.

Aztán akkor sirathassa az új muzuki kettesét, az enyémet meg harmincból kikalapálja a szaki.

Évfordulóra meg üzembentartót váltunk a kocsin, hogy ne menjen malusba.

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.30. 14:59:33

Legalább 10 évet elvesznek az ember életéből a barmok az utakon.

non olet (törölt) 2009.01.30. 15:00:25

Hurrá Torpedó

kedveske a dudaszo

1. a balesetveszeyljelzesere valo!!!
2. elozesi szandek jelzesere lakteren kivul

Marmint a KRESZ szerint...ha tudod mi az.

A vezetes kozben telefonalo baromarcu az
bizony veszelyes fajtaja a hulyeknek.
Mellesleg tilos is kezbol...


Ugyhogy a dudaszot leszel szives nem zokon venni, mert azt vagy azert kapod mert baromsag amit csinalsz eppen vagy azert mert elozni szeretne valaki lakteren kivul...es úri modon ezt jelzi is neked, hatha nem figyelsz eppen...

non olet (törölt) 2009.01.30. 15:03:20

Bladika

Nem tudom az elsobbseg fogalmat ismered-e ?!

Tudod amiben CSAK a HIRTELEN fekezesre, kormanyzasra kenyszerites tilos...

Tehat ha a szuziki miatt nem a posztironak NEM kellett sem ersoen fekezni, sem kikerulni akkor
...MI IS A GOND a kihajtassal?!

-d(-_-)b- 2009.01.30. 15:07:46

@non olet: az, hogy nem a kanyarodósávba kanyarodott ki. Tucc te óvasni eggyátalá?

non olet (törölt) 2009.01.30. 15:12:04

A szuzukis ketto szabyalt szegett

1. indokolatlanul lassan haladt
2. kezbol etelfonalt(velhetoen)


Viszont nem volt szubalytalan a kihajtasa, lasd elsobbseg fogalmat...

A posztiro amennyiben ...
a telefon okozta veszely miatt dudalt
az rendben volna, de veszelyrol nem irt ...

Ha csak rendre utasitott akkor siaman köcsög.

Elozesi szandekat nyilvan nem a dudaval kivanta jelezni..hiszen csak melle erve kezdett dudalni.

Velemenyem szerint a posztiro egy okoskodo faszkalap volt...leginkabb.

A szuzukis meg 2X-es szabalyszego.

borpancsoló 2009.01.30. 15:12:54

@bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu: Sőt, az igazán nagy barmok akár negyven éveket is el tudnak venni mások életéből egy hülye megmozdulásukkal. sajnos..

Amúgy a poszthoz: teljesen igaza van a levélírónak, hogy szabálytalan volt, meg hogy nem kell telefonálni, vagy ha telefonál, akkor legalább jobban figyeljen.
Ugyanakkor a rádudálás ilyen helyzetekben a legjobbat hozza ki mindenkiből, szóval én is inkább az autóban üvöltözést javaslom, nem kell mindig mindenkivel tudatnunk a nemtetszésünket amikor az úton vagyunk. Pont azért, mert a hülye farok akár - mindenféle szándékosság nélkül - a Te testi épségedre is veszélyes lehet. Szóval nyugi.

Secnir 2009.01.30. 15:14:30

@non olet:
" balról kikanyarodott elénk egy piros Swift2-es. Nem az út közepére, ahová fel van festve, hová is kell kikanyarodni balról, hanem egyből a jobb oldali sávba."

ezt is tedd hozzá. ez a legelső szabálytalansága. mindez mobillal a kézben már közúti veszélyeztetés. szerintem simán nem látta, hogy jönnek a belső sávban...

TH 2009.01.30. 15:15:15

@Secnir: Írtam neked múltkor privát üzenetet az openTTD-s térképeddel kapcsolatban. Megkaptad?

non olet (törölt) 2009.01.30. 15:15:23

-d(-_-)b

...milyen hosszan is kell a kanyarodot hasznalni mielott jobbar tartasz..?

Mivel derekszogben nem tud kanyarodni, nyilvan
hasznalta a szukseges hosszban ..1 centi mondjuk... es azatn mar sorolt is jobbra leven SENKIT nem zavart ezzel.

A posztiro NEM EZEN huzta fel magat,
mivel ez nem zavarta még, hanem azon, hogy utana nem gyorsul tovabb a szuszukis..

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.30. 15:16:09

@non olet: hát figyuz. az előzési szándék jelzése az még az előzés megkezdése előtt kell hogy legyen. nem mikor melléérek és látom hogy telefonál és rádudálok...

balesetveszélyre sem lehet itt hivatkozni, mert a balesetveszély jóval korábban volt, akkor amikor a suzuki kikanyarodott.

szóval ne példálózzunk a kreszel itt nekem hogy tudom e mi az, mert meg sem említettem.

mellesleg még mindíg nem értem miért kell orrbaszájba dudálni. balesetveszély elkerülésekor nem a duda állítja meg a kocsit hanem a fék. azt kell nyomni nem a dudát. előzéskor soha senki nem dudált sohase.

szerintem ki kéne kötni a kocsikból. (a ködlámpával együtt)

sunblind 2009.01.30. 15:16:13

önkéntesrendőr-e vagy. szuzukisidiótákkal feleslegesen kötekedő-e vagy.

Gazsi bácsi lótetű 2009.01.30. 15:16:29

egy felsőközép kategóriás, az átlagnál kicsit erősebb, de amúgy eléggé semmitmondó autóval járok. Nem vagyok agresszív, túlságosan pofátlan sem, és ezt nem is tűröm el. Aki udvarias, azt beengedem, ha nagyon nyomul, akkor makacsul ellenállok.
DE!
Miért van az, hogy a konfrontációk legalább 80%-a Swift2-es hüjjegyerekek miatt van? Persze hatalmas alufelnikra, álxenonra, sportdobra tellik, csak indexre meg kreszkönyvre nem... Újabban ha beszól, akkor visszakérdezek: mennyit buxx a hiteleden ha totálkárosra törlek?

ChPh 2009.01.30. 15:18:20

Akkor is, a Szuzukist tarkónverni oszt szeva, jaaa megint túl radikális vagyok, nemá' zavarjon valakit, ha rádudálnak... még ha ok nélküli is

guga 2009.01.30. 15:19:32

Még két hét és lesz jogsim :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.30. 15:21:54

@guga: csak ne vegyél szuzukit, meg bömöst, meg ódit. kezdésnek egy átlagos régebbi korza monnyuk. vagy 3masgolf.

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.01.30. 15:22:35

irigyseg ez , azok fikazzak altalaba suzukit vele egyutt a hasznalojukat

Marcellusca 2009.01.30. 15:23:37

@Hurrá Torpedó: Meg zőccséges mercit, ezeröcsit, lepunnyadt zsigát, kocka ladát se nem! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.30. 15:25:33

@Marcellusca: Ne vegyen szegény egyáltalán autót, úgyis sokba kerül, meg a fenntartása is, tök sok bkv bérlet kijön belőle. A kezdők különben is veszélyesek a rutintalanságuk miatt... ;)))

faműves 2009.01.30. 15:27:39

nagyon kellett ez.
ezer ilyen van, meg mégegy.
mit ért el a csávóka?
felhúzta magát...
anyám, és ilyeneket kitesznek címlapra...

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.01.30. 15:28:05

@Gazsi bácsi lótetű: a tipikus irigykedo, orulsz hogy mas a hitelen bukik? verd ki ra ,mert most sokan buknak , az ilyen barmok miatt tart itt az orszag

proton1701 2009.01.30. 15:28:39

A megoldás egy szép nagy gallytörő előre. Én komolyan elgondolkozom mostanában ezen. Aztán a ha az ember köcsög és fékpróbát tart "véletlenül" nekimegyek és akkor örülhet a baromarcú.

Marcellusca 2009.01.30. 15:29:13

@SilentSound: Valami ilyesmi. De ne üljön se bringára se robogóra, és ne sétálgasson keresztben az úton se! :D
Egyébként, ha másra nem is jó a zótósjogsi, arra talán igen, hogy más szemszögből is látja a közlekedést.

faműves 2009.01.30. 15:30:47

az meg miért baj, hogy rádfékez?
tartani köll a követési távolságot, a megfelelőt. ilyen egyszerű. kreszbe benne van, vagy mi.

Secnir 2009.01.30. 15:30:56

TH:
megkaptam, de reagáltam is a figyelőn, hoy a pincében van valamelyik szerveremen, ha lesz időm, összerakom és elküldöm. ez 1-2 nap.

BushDoctor 2009.01.30. 15:33:20

Namost aztán jól beolvastál a szuzukisoknak SilentSound. Kár hogy a világ barmai bármely egyéb autóban előfordulnak nagy számban és igy egy üres, rosszindulatú mószerolás a blogodban leirt sztori.....én a béemvésekről és audis faszparasztokról fogok blogot irni (lenne mit aszem), esetleg a szuzukisokat sorozatban -tökmindegy csak irjunk valami faszságot alapon- gyalázó újság(?) irókról...

\\\'Doni\\\' 2009.01.30. 15:35:52

Nem véletlen, hogy nem szabad telefonálni vezetés közben. Mivel sok barom van, aki nem tud egyszerre több dologra figyelni, mint pl. a vezetés.
Már belefutottam pár ilyenbe én is, hogy nem tudtam miért is vág be elém, vagy miért tart fel. Na igen, telefonált, és én is voltam olyan szemét, hogy rádudáltam, mikor elmentem mellette.
Azért, mert tudatni akartam vele /ha már ő hülye hozzá/, hogy ezzel a ténykedésével
problémát okoz másoknak.
S nem érdekel, ha ezt elítéli bárki, mert ezentúl is rádudálok, és örüljön, hogy nem állok meg elötte és nem kérem rajta számon. szóban. :)
A legszebb, hogy sok böszme teherautós is folyamatosan telefonál. min. 5-ből 2.
Nem olyan drága egy kihangosító, vagy egy headset.

faműves 2009.01.30. 15:36:44

tuti suzukija van silentnek:)
vagy volt

borpancsoló 2009.01.30. 15:37:56

Vicces amikor a szuzukisokat - nem most, csak úgy általában - szapulják, azon az alapon, hogy a legtöbb hülye szuzukival hülye.

De azt sosem hallom, hogy ez nyílván azért van, mert a szuzuki a legelterjedtebb, ha mindenki ferrarival járna, akkor a legtöbb hülye ferraris lenne (sőt, akkor mind!)

Szerintem arányaiban érdemes vizsgálni, pl biztos vagyok benne, hogy az opel calibrások között százalékosan több a sztríítrészer, mint a szviftesek közt.
(szándékosan hoztam fel banális példát)

Secnir 2009.01.30. 15:38:20

@guga:
ezt írtad októberben is...

Zsola777 2009.01.30. 15:45:02

Tegyétek mérlegre: dudaszó (jogos volt, de ha máskor jogtalan, akkor is) - hirtelen fékezgetés (közúti veszélyeztetés).

Úúúútálom azokat a köcsögöket, akik telefonálva gyökölnek, aztán ha letették (mert pl. dudáltam vagy megelőztem őket) hirtelen annyira sietős lesz nekik, hogy aztán még mutogatni és fékezgetni is ráérnek.

Nagyon érdekes, hogy amióta nem Alekóval nyomom (láda motoros moszkvics), azóta nem fékez be előttem a köcsöge... pedig nem germán az autóm, és 1 milla alatti :)

-d(-_-)b- 2009.01.30. 15:48:17

@non olet:
"milyen hosszan is kell a kanyarodot hasznalni mielott jobbar tartasz..?"

kéhlexépen, kanyarodót úgy kell használni, hogy amíg záróvonal van a kanyarodó és a normál sáv között, addig benne kell maradni. Majd miután már csak szaggatott van, akkor indexelni kell, és meg kell győződni, hogy nem-e jön-e senki-e a normál sávban. Ha jön, alsőbbséget kell neki adni, mivel te sávot vácc, és olyankor annak van elsőbbsége, aki a célsávban már benne megy.

Őszintén remélem, hogy nincs jogosítványod, mert ha ilyeneket kérdezel, akkor nyilvánvalóan fingod nincs a szabályokrú.

Marty Mcfly 2009.01.30. 15:49:15

@Zsola777:
teljesen egyetértek!
Én is mindig dudálok, ha vki fasz!

-d(-_-)b- 2009.01.30. 15:50:49

@faműves: ja, aza van neki, egyszer írta. De attól még lehet, hogy jó fej.

:P :)

-d(-_-)b- 2009.01.30. 15:51:35

@Zsola777: "pedig nem germán az autóm, és 1 milla alatti :)"

Lehet, h pont azért!

Bladika 2009.01.30. 15:51:38

@non olet:
Nem tudom a "Bekanyarodás" fogalmát ismered -e?

2009.01.30. 15:51:44

Ezt szeretem amikor valaki bekostol aztan alulmarad es mar megy is sirni az Internetre. Valodi kemenyfiu az ilyen.

-d(-_-)b- 2009.01.30. 15:55:19

@Zsola777: nekem is viharvert csatahajóm van, mint írtam. Sztem mi sikeresek vagyunk. Hogy miért? Ezért:

Mennyi a havi részlet a kocsidra?
:)

Bladika 2009.01.30. 15:56:42

Mellesleg sokan kicsit átestek a lótúloldalára! Ne vicceljetek, már, hogy azon vagytok felháborodva, hogy az illető mert dudálni. Az tökre rendben van, hogy a másik telefonál, közben +szabálytalanságot követ el és a posztíró a hülye mert dudál?
A nevében is kikérem magamnak!
Kapjatok már észhez!
Igen is dudáljon, az illető, hogy a másik kapjon már észhez kicsit!

sanyikácska 2009.01.30. 15:57:52

Igaza van a postolónak, nekem egy fasszopó taxis csinálta ugyanezt, hogy rohadjon le a tüdeje, annyi különbséggel, hogy zöldben állt a kereszteződésben. Rádudáltam, onnantól kezdve meg akart ölni. Sajnos a közút jelenleg a féltüdejű patkányok faszoskodásának fő terepe.

alfredo 2009.01.30. 16:02:38

@Bladika:

Egyértelműen a szuzukis volt a bunkó szabályszegő, többszörösen is. De dudálni akkor sem kell, mert közvetlen veszélyhelyzet akkor éppen nem volt. fentebb te is elismerted, h nem kellett volna dudálni.

Bladika 2009.01.30. 16:03:15

Ja de csak nem esett le mi van! Mi a baj vele?

Bladika 2009.01.30. 16:04:19

@alfredo: Tévedés! Én csak PCMG listáját kozmetikáztam!

Zsola777 2009.01.30. 16:04:38

Azt hiszem, a közlekedésünkben a környező országok mindegyike hatással van ránk, és a "kultúra" ennek megfelelő.
Aki látott már angol, német, spanyol, olasz, román, horvát, szerb közlekedést, az tudja, milyennek kellene lenni itthon. De túl sokan túl sokféleképpen vezetnek, nem figyelnek eléggé a másikra. Ha valaki ebben a fejetlenségben telefonál, abban még a szándék sincs meg, hogy a másikra figyeljen. A duda - annak ellenére, hogy lakott területen belül a veszélyhelyzet elkerülése érdekében nem tilos - elsősorban mások figyelmét hívja fel a _forgalomra_. Ehhez képest sokan személyes inzultusnak veszik, ha dudával "jutalmazzák" őket, noha nem kellene. Inkább figyeljenek a forgalomra, figyeljünk egymásra.
Köszönöm a szót, az ellenzéket válaszlehetőség illeti meg :)

SLacc 2009.01.30. 16:04:41

Ma is nyomom a Szutyukimnak, érted, többmin100zal, oszt nyomom le a béemvéket, meg a ssanglyongokat, vagy miket, meg mercédeszek halnak mögöttem, oszt mind normális. Lya, ótópáján ám! Ott a nagykocsiknak 230 a mögengedött!
Naoszt gyün égy szutyukis, oszt bevág elém. Na jó' van, há' tesvír. Asztán még gyün égy kamilyon. Több sé kéllétt, oszt villogtam, még dudáltam, oszt sémmi nem változott. Na, gondoltam, ma nem töröm szíjjel mindenestül, de ha hónap lész, akkó' asztán ihaj!

Amúgy meg egyre jobb a közlekedési morál Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged viszonylatban, legalább is szerintem, de a régi/új M0-on is tűrhető, amikor nagy ritkán arra járok. Ha 80-nal megyek a régin, lehet, hogy anyáznak, de
1. nem tudok szájról olvasni
2. ha tudnék, is inkább az utat nézném, nem a frusztrált köcsögöt.

TH 2009.01.30. 16:04:47

OFF
@Secnir: OK, bocs, ott nem vettem észre. Elnézésedet kérem.
Ja, és bocs mindenkitől az off-ért.

Bladika 2009.01.30. 16:05:14

De ne keverd össze a finom duda szót a ráfekszem a dudára módszerrel! Én a rádudálás alatt a picit megpöccintem a dudát dolgot értem!

Marty Mcfly 2009.01.30. 16:06:20

@Mar C:
te voltál a suzis, mi? vazze

nagyd 2009.01.30. 16:09:11



egy Diósd - Törökbálint rivalizálást sejtek a sorok között... :)

Ferre 2009.01.30. 16:11:23

1. miert is nem lehet megerteni, hogy kocsiban csak kihangositoval vagy headsettel telefonalunk?
2. ha szabalytalanul kanyarodik ki valaki jogos a duda, mert balesetveszelyt teremtett meg.
3. ha mar telefonalunk, szabalytalankodunk,suzukiban ulunk akkor utana mi faszert eroskodunk egy jogos duda miatt?
4. igenis ra dudalok en is az osszes telefonalo vezetore mert balesethelyzetet idez elo. kedvencem vaci ut 70es tablo belsoben 40el kozlekedo telefonalo... nana hogy radudal az ember.
5. total jogos lett volna a suzukis arcberendezeset atrendezni. volt ilyen fekezgetos emberem nekem is. mire kiszalltam a pirosnal bezarkozott... vipera vs oldaluveg es az uveg az oleben landolt...

Zsola777 2009.01.30. 16:11:38

Teremtsük meg a dudálás kultúráját az utakon is! :)
Veszélyhelyzet: hosszú duda;
Forgalmat akadályók, köcsögösködők: 1-2x1s duda;
Mobilozók, KRESZ-t nem ismerők: 2-3x0,5s duda;

A mellékhatásokról kérdezze meg rendőrét, blogját!

Matrix_ 2009.01.30. 16:14:20

ebből is látszik, hogy a duda nem old meg semmilyen problémát. Inkább gerjeszti azt.
(akár a gépjárműbe aplikált kürtről van szó, akár a szomszédasszony melleiről!!)

non olet (törölt) 2009.01.30. 16:16:32

"amíg záróvonal van a kanyarodó és a normál sáv között, addig benne kell maradni"

Khérlek szépen ez itt előttem az ablakból kinézve pl. epepen NULLA hosszu zarovonallal bir...mostakko ?

Megkene tehat tudni atlepte-e a zarovonalat,
ha volt ott...szoval google koordinata, oszt lassuk...a helyet...lehet nincs is ilyen kanyarodo savos keresztezodes arrafele.

Marty Mcfly 2009.01.30. 16:17:09


mi a faszért van akkor duda a kocsiban? bizonyára a "nemindexelők" az irányjelzők meglétére is ugyanezt kérdeznék...
valami oka csak van...

SLacc 2009.01.30. 16:17:24

Ferre 2009.01.30. 16:11:23

Azért a vipera nem erős egy kicsit? Meg betörni az üveget?
Van, aki kést vesz elő. Van, aki viperát. Ez egyre inkább normális, ezek szerint. Vagy valamit rosszul látok, és akkor bocsánat. Elvégre nem ismerem a körülményeket pontosan.

Zsola777 2009.01.30. 16:19:46

@Matrix_: Természetesen nekem is ez a véleményem, az igazi ok az oktatásban (KRESZ oktatás és vizsga), és a betartatásban (Rendőrség) van. Amíg ott az ismert, kenőpénzes, saját zsebre dolgozó állapotok vannak, addig ne számítsunk arra, hogy hosszú távon javulni fog a helyzet, a suhancokat legfeljebb maga a forgalom fogja nevelni. Ez meg olyan, amilyen.
Én csak arra várok, hogy legyen végre valami civil kezdeményezés, amiben számon lehetne kérni az oktatókat, szigorúbb lenne a vizsga, szívatnák a zsebre dolgozókat - és keményen (meg/le)buknának. Ma mindenhol ez zajlik, egyre több a bukás (de nem elég). Jelen állapotnak nem örülök, de tudom, hogy azért van valami trend a dologban, és ez legalább jó.

Nimfas corporation 2009.01.30. 16:20:20

@Hurrá Torpedó:

"ha a tévébe fasságot mond egy politikus akkor sem mész be a parlamentbe hogy személyesen jól megmond a véleményedet"

Hát lassan pedig...:-)

Bladika 2009.01.30. 16:20:28

@non olet: A google mapson nem látszik, szoktam arra járni, de nem emlékszem, hogy hogy van konkrétan, de a posztoló által leírtaknak teljesen megfelel, de azt én sem tudom van plusz záró!

Matrix_ 2009.01.30. 16:21:34

@D=M=C: hogy feldudálj az asszonynak, ha már indulni kéne de még nem ért le a kocsihoz! Nemtudtad? :)

pilota_keksz 2009.01.30. 16:22:27

@non olet: De vankanyarodósávos kereszteződés! Én mindennap ott kanyarodok ki munkából hazafelé menet, ahol a suzukis is. Nagyon is jól ismerem a kereszteződést, ahol korántsem olyan egyszerű még a kanyarodósávba sem besorolni, nemhogy kivágni egyből a haladóba. Megjegyzem van 2 piros suzukis kollégám is...

BGyRacer 2009.01.30. 16:25:39

@Zsola777: Inkább szereljen be mindenki sokszáz wattos erősítőt, de ne mélyádát kössünk rá, hanem kúúvanagy kürtöt.

Am. ma rám is rám dudáltak, mert útban voltam és közben telefonáltam, de gyorsan elnézést kértem és mentem tovább. Tudni illik a barátomért mentem a kórházba, aminek környékén természetesen 1 darab hely sincsen, és nemis ismerem magát a környéket és épp ő hívótt, h. merre járok, én meg félreálltam, de nem láttam, h. elállok 1 bejárót, ahová épp be akarnának állni... természetesen, amikor a kórház mellett a patkához húzódva lassan mentem, h. kiszúrjam a barátomat és kiengedtem 1 parkoló autót, akkor a mög9ttem jövő bordó taxis (köcsög Toyota Avensises:)) nem múlasztott el rámdudálni. mégis hogy képzelem... Mondjuk megértem, mert bizonyára sietett, hisz a taxisok sosem érnek rá, kivéve, ha épp elöttem mennek... Namind1, túléltem ezt a napot is, nem tört össze senki, én sem törtem össze senkit; boldog vagyok és imádlak titeket külső kerületek és éjszaka!

Marty Mcfly 2009.01.30. 16:27:41

@BGyRacer:
kifogás, kifogás, kifogás, kifogás, kifogás...
ki a kurva anyját érdekli, h miért telefonáltál

Zsola777 2009.01.30. 16:29:25

@BGyRacer: Ha még az indexet is kiteszed, akkor mindenki tudja, hogy mit akarsz (megállni, parkolóhelyt keresni).
Mellesleg azt is tudatosítani kellene sokakban, hogy ha pl. a körúton megáll a parkoló(nem)helyen vészvillogóval, az a külső sávban haladva pont úgy néz ki, mintha el akarna indulni - mindenki lassít, nem állja el a forgalmat, mégis lassítja azt.
Bocs az OFF-ért :)

Bladika 2009.01.30. 16:31:18

@BGyRacer: Ne erősítőt! 100L es tartályt 200Bar nyomáson és azt rá egy mocsok nagy kürtr!

indapasssucks 2009.01.30. 16:32:01

előbb vagy utóbb minden bunkó belefut egy nála is agresszívabb bunkóba, és mivel ezek nem tömörülnek bunkószövetségbe, simán összeverekednek.

Mottó: sosem sietek annyira, hogy odaérjek a balesetemre. Általában találnak valakit, aki beugrik helyettem...

Zsola777 2009.01.30. 16:32:27

Ja, amilyen a mozdonyokon van!
10 utcával odébb is hallják, hogy valaki mobilozott!

Aston Kanál 2009.01.30. 16:33:03

Na, nem olvastam végig az össze skommentet, de úgy láttam, hogy sokan el vannak tévedve, és van, aki a jreszre is hivatkozik (az persze nem téved :)), DE:
1. nem kellett volna dudálni, pfff...először talán jó sávba kellett volna kanyarodni a buzuki stifttel.
2. A dudálásról szóló kresz szabály igaz, de azt hiszem a kanyarodásról is van valami ilyen, most nincs kedvem kikeresni...
3. Valaki azt írja, hogy a dudálás miatt a buzukis veszélyeztetett...szerintem első körben is ő veszélyeztetett, dudaszó nélkül.

Szóval ha valaki felhívja a figyelmét ezekre, hát legyen. Plusz nem azért rángatnám ki, mert telefonál vezetés közben, hanem mert emiatt veszélyeztette az én - ez a kisebbik gond - és a párom életét. Beletörném a középső ujját a szaros 1.3-asának a kipufogojába. Szerintem.

non olet (törölt) 2009.01.30. 16:34:41

"korántsem olyan egyszerű még a kanyarodósávba sem besorolni, nemhogy kivágni egyből a haladóba"

A besorolassal nem volt gond.
Az iras szerint...az siman ment...

A lenyeges kerdes most az, van-e a zarovonal?

A kanyarodo sav jobb oldalan...vagy rogton atlehet menni a rendes savba.

csakazértse 2009.01.30. 16:35:29

"gondoltam, ha Diósd felé megy, megvitatjuk a helyzetet a forgalomirányító lámpánál, "

Aztán meg, ha a párod előtt még szájba is verdes,
akkor meg nem ide írogatsz, hanem rendőrt hívsz.
Miért kell mindjárt megvitatni. Ilyenkor érdekes módon senkinek nem jut eszébe, hogy mindenkinek van keresztje. Nem tudod ki ül a másik kocsiban.
Aki így viselkedik mint a Suzukis, az bolond. A bolond meg mindenre képes.Odamész nagy mellénnyel, hogy megvitasd, aztán kicsit megbökdös. Te meghalsz, Ő bűnbánóan leül 3 évet, a családod meg sír egy életen át. Tényleg megéri egy ilyen szarságért.

Bladika 2009.01.30. 16:37:33

@non olet: Nem mehet át rögtön. A szabály egyértelműen kimondja, hogy a baloldaliba kell kanyarodnia! És onnan átsorolni!

csakazértse 2009.01.30. 16:37:37

@indapasssucks:
Motto 2.:
Inkább érjek haza a 10 órás hírekre, mint hogy benne legyek a 9 órásban.

moralisa 2009.01.30. 16:38:18

Nem értem, miért nem balesetveszélyes, ha valaki vezetés közben egy kézzel telefonál. Ezek szerint akkor sem szabályos rádudálni az illetőre, ha éppen alszik vezetés közben.
A fönti egyik szóló 5000 forintos kihangosítós megoldásától lényegesen olcsóbb a fejhallgatós verzió, konkrétan ingyen van a mai telefonok többségénél, de gondolom, azért nem tépi a száját a hozzászólók többsége (szemben pl. a gyalogosok átengedésével a zebrán), mert ebben még kevésbé szabálykövetőek, ha ez egyáaltalán lehetséges

TH 2009.01.30. 16:40:03

@non olet: A sávváltás szabályait érdemes felidézni, én csak ennyit fűznék hozzá.

explorer68 2009.01.30. 16:40:47

@Hurrá Torpedó: Én bemennék a parlamentbe kiosztani ôket, de nem engednek be!

non olet (törölt) 2009.01.30. 16:40:49

Bladika

Savvaltas elott eleg 1 centit menni is...a kanyarodoban...ha nem jon eppen senki jobbrol

Bladika 2009.01.30. 16:42:40

A vitatott kereszteződés:

maps.google.com/?ie=UTF8&t=k&ll=47.445239,18.947527&spn=0.00177,0.004828&z=18

Mondjuk látszik is rajta, hogy mindenki úgy használja mint a Buzukis!

non olet (törölt) 2009.01.30. 16:42:48

TH

A jobb savban NEM okozott galibat,
...ezt a posztiro sem irta !

Az agyvizet azert kapta fel, mert
nem gyorsult fel elotte kesobb sem.

Bladika 2009.01.30. 16:43:48

@non olet: Ugye ezt te magad sem gondoltad komolyan? És melyik kerékkel?

non olet (törölt) 2009.01.30. 16:46:04

Errol azert felteszem igy latatlanban is, hogy
ahol az kijarjak OTT mar rég nincs zarovonal...
megha alobb valahol van is az elejen...

pilota_keksz 2009.01.30. 16:54:49

@non olet: valóban nem esett szó róla, azt csak egy plussz információként jegyeztem meg. Ha a párommal megyek és ő vezet, hozzá sem lehet szólni, annyira kell figyelni ott, mivel a Törökbálint felől érkező forgalom egy völgyből -szinte a semmiből- tűnik elő, és aki ebben a kereszteződésben telefonálgat, az marhára nem a közlekedésre figyel. :-(

El sem hiszem, hogy a hozzászólók 80% -a a dudáláson van megakadva. Ha valaki szabálytalan/nem törődöm/balesetveszélyes az utakon, és még mondjuk annyira el van merülve a cseverészésben, hogy észre sem veszi, igenis fel kell rá hívni a figyelmét! Tegyük fel, hogy a posztoló higgadtabban viselte volna az incidenst, és nem dudál... de mondjuk ez a suzukis a következő kanyarban egy család elé hajt ki kevesebb sikerrel, és megsérül valaki, milyen jó is lett volna, ha valaki korábban már rádudál, hogy az útra figyeljen.

Paladin 2009.01.30. 17:01:39

KIRÁLY EZ A BLOG!!! Mintha a fickó bemenne a kocsmába, hogy a Sanyi átdobta a kutyasz@rt a szomszéd kertjébe, erre kitörne a tömegverekedés és 5 perc múlva már azt sem tudnák miért verekednek, de akkor már csak azért is püfölik egymást :D:D:D

Olyanokon b@sszátok fel az agyatokat amik mindennap megtörténnek. Reagálni kell, ez rendben van, ez a blog célja, de szinte látom magam előtt a sok lila fejű embert, ahogy a bill -t püfölik :D

Marty Mcfly 2009.01.30. 17:07:23

@Paladin:
akkor most te vagy a mindenki felett álló, naphőse csávó! Gratulálunk a kommentelők nevében, látod a fától az erdőt! :-)

Paladin 2009.01.30. 17:15:01

@D=M=C: Én nem így látom, de ha te mondod :)

Csak arra volnék kíváncsi, hogy ha ez nem egy online blog lenne, hanem élő beszélgetés, vajon mikor kerülnének elő a kések és kisbalták :D

non olet (törölt) 2009.01.30. 17:15:09

pilota_keksz

Ennye má no...NEM a kihajtassal volt a baj!!!
Hanem azezl, hogy kesobb nem gyorsult fel elegge...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.30. 17:17:08

@Paladin: Ha gondolod, szívesen látunk este, mert lesz egy kis találkozó (részletek az offtopicban), mint ahogy már volt néhány másik is és senki nem halt meg. Talán mert a szájhősök soha nem jönnek el az ilyenekre... ;P

Bladika 2009.01.30. 17:27:18

Jé eltűnt! :) és amit én írtam az is!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.30. 17:32:59

@Bladika: Igen, véletlenül rossz helyre írta először a posztnakvalót, a te kommented meg arra reagált. Nah, OFF vége. :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.30. 17:37:04

khmm, az a baj hogy ha az ember nem jelzi az ilyen bunkókak hogy nem kéne telefonálni, meg eseteg kanyarodósávot használni kéne, akkor soha nem veszi észre magát.
Ha az ilyenek közröhej tárgyai lennének, akkor nyilván elkezdenének normálisan vezetni.
De ha nem szól rá senki, akkor előbb-utóbb telefonálás közben átmegy valakin. Az jobb lenne?

Érdekes, nekem eszembe nem jut felvenni a telót ha vezetek.
Max. headsettel, de azt meg mindig othon hagyom :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.30. 17:41:08

Ja másrészt azon szoktam gondolkodni hogy ha egy ilyen faszba belmegy valaki, akkor a hátsó lesz a hibás, mert ugye nem tartotta be a követési távolságot... És még neki fizetik ki a kocsija javítását...
Bunkóknak áll a világ komolyan mondom.

star77 2009.01.30. 17:47:01

nem csak a suzukisokkal van a baj.túl sok a hülye,felelőtlen ember az utakon.
5 évenkénti,kresz,és gyakorlati vizsgát mindenkinek!

Marty Mcfly 2009.01.30. 17:47:16

Én a munkámból kifolyólag elég sokat vezetek és elég sokat telefonálok. Sajnos nem tudok mindahányszor megállni, félrehúzódni, ahányszor hívásom van, viszont mentségemre legyen, olyan szituban sosem veszem fel, amikor tényleg oda kell figyelni és esetleg a nemfigyelésemmel veszélyeztetnék másokat! A headset-ben meg nem hiszek, mert maga a telefonbeszélgetés eltereli az ember figyelmét, az sztem már csak egy másik dolog, hogy egy kézzel, vagy kettővel okozol balesetet!

Ladaf@n 2009.01.30. 17:48:29

a suzukisok meg passatosok között van a legtöbb bunkó.

SLacc 2009.01.30. 17:49:21

csakazértse 2009.01.30. 16:35:29

Azért ezt meg kell fontolni minden igazságtevőnek. Mert a baj váratlanul jön. Nem, nem kell mindent lenyelni, de ezt pl. lehet. Vigasztaljátok magatokat azzal, hogy kicsipöcsűparasztbunkóakkorvagyokmenőhatelefonálokvezetésközben komáról van szó. Ennyi.

star77 2009.01.30. 17:50:04

@Ladaf@n: nálam a fordosok az elsők.buszosokat mondta vki?esetleg az áruszállítók??

SLacc 2009.01.30. 17:51:34

Zsola777 2009.01.30. 16:29:25

Igazad van! Ha már megáll szar helyen, akkor kussoljon, nem kell joker, mert csak zavar!

rookielamer (törölt) 2009.01.30. 17:52:56

Én úgy veszem észre hogy nagy divat lett a szuzukisokat szidni, ki is alakult ebből egy előítélet.
Sokan már csak akkor veszik észre a vélt vagy valós szabálytalanságot, ha az "ellenfél" szuzukis. (najó béemvés,ódis,terepjárós sztereotípia is megvan)
Régen ez volt a "kalapos skodás" kategória, ha lassan ment az volt a baj, ha kanyarodni mert az volt a baj, satöbbi.
Az én tapasztalataim szerint a kocsi márkája majdnem mindegy, az számít hogy ki ül benne.
Marha ritkán látok olyan posztot hogy "ej de bunkó volt az a vörös hajú nő abban a tigrában!"
Talán mert a Suzukiból sokkal-sokkal több van?
(Félreértések elkerülése végett a fent említett autómárkák egyikével sem rendelkezem)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.30. 17:55:55

@rookielamer: Igen, pontosan erre utaltam a bevezetőmben...

Bladika 2009.01.30. 18:00:21

@rookielamer: Azért van ez és igazából főleg az első swiftesekről van szó, mert ha általánosítunk, márpedig itt arról van szó akkor MO-n két réteg használ ilyen autót, a nyugdíjas és a friss jogosítványos tizenéves.

De hangsúlyozom, ha általánosítunk! Vannak kivételek nem is kevés!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.30. 18:06:46

@D=M=C: Az a baj hogy a veszélyes helyzeteket nem lehet előre látni. Egy 3 perces telefon alatt simán jöhet valami baj városban.

Zajgyár 2009.01.30. 18:09:26

A blogger a "raj verdával csapatom, szopjon le a sok buher szuzukis" kategóriába tartozik.

Teljesen természetes, engem meg a skodások frusztrálnak, még a 120 plántálta belém eztet a zérzést.

Amúgy szvsz semmi sem történt amit gázelvétellel vagy nem hirtelen fékezéssel nem lehetett megoldani...

Elsőbbséget úgyahogy megadta a ruppütlan kis szuzzer, aki meg itt arcoskodik mint ez a műmájer blogger,
az bazdmeg tartsa magát az "előzz meg, ha tudsz" szabályhoz.

Ha részelek, hát nem villogok sose, legyen az bármilyen márkájú fosláda.
Mikómegnem, akkómeg nem tök mindegy, hogy elvesztesz 3 másodpercet???

Vagy ha olyan gecire nincsen képben mint ez a lófaszjóska, akkó legalább kushadjon a retkes seggén és ne fogyassza itt a biteket!

., (törölt) 2009.01.30. 18:10:26

Kikanyarodott eléd? Azta! Nem mondod? Napjában kb 50 szer van ilyen szitu. De te legalább jól megaszontad, meg még le is dudáltad. Bravó.
Mondd csak! Ha dudálni tudsz, akkor fékezni miért nem?

rookielamer (törölt) 2009.01.30. 18:26:52

@Bladika: Naná hogy általánosítunk, mint minden másban, amúgy biztos vagyok benne hogy ez a post nem jött volna létre, ha a fenti eseményt egy bilikék trabantkombis pókember követte volna el.

autosave 2009.01.30. 18:33:20

lakotton kívül szabályos dudálni előzési szándék jelzésére is, márpedig megelőzte!

a tahó itt kizárólag a kiforduló béna (direkt nem mondom suzukis) volt

Bladika 2009.01.30. 19:03:39

Á szerintem felejtsük el az egészet reménytelen a helyzet. A posztolót akasszuk fel, felejtsünk minden eddigi szabályt és csak egy legyen "Az erősebb kutya

Paladin 2009.01.30. 19:39:33

@Bladika: Ennek szellemében keresek megvételre T72 -es lánctalpas harcijárművet jó nagy ágyúval :D

Secnir 2009.01.30. 22:01:33

@Bladika:
ha esetleg sikerülne egy 100 l-es tartályba 200 bar nyomást előállítani egy autóban, szólj légyszives.
kivonulunk a Francia Tudományos Akadémiával, a NASA-val és a Nobel bizottsággal karöltve...
...ha azt ráereszted a kürtre, azt megérzi az ürge, mert az autód első fele valószínűleg elviszi az autóját ingyen az első 60 méteren...

B.GY. 2009.01.30. 22:14:20

Mi a fasznak kell Suzukisra dudálni?Ugysem tudja mi van.Örül,ha hazatalál.Én már felülmúltam a dudálást.Csak akkor hangjelzek,ha megyek valakihez,és nincsen csengője.

augustiener 2009.01.31. 01:55:26

Kétszer volt hasonló szituáció, hogy előttem satufékezett a paraszt, egyszer suzi, a másik fabia, miért nem meglepő. Mindkétszer városban. A suzis pirosnál mikor meglátta, hogy nyitom az ajtót, akkor a négysávoson elkanyarodott balra át a piroson, de mákja volt a kurva anyját, nem lett frontál. A fabiásnak nem volt szerencséje, mert a forgalom nagy volt, az ajtaját bezárta belülről, így kívül esett kár az autóján. Kár, hogy nem lehet legálisan fegyvert hordani, az ilyet legszívesebben agyonlőném.

szaGértő 2009.01.31. 11:33:27

@SilentSound: Most se jött. És túléltük. :)

Devil 2009.01.31. 13:13:51

@Jichak Kolompár: Gondolom fekezett is. Csak egyes Suzukisok serult egoja nem viseli el ha felhivjak a figyelmuket arra hogy hibat kovettek el.
Egyebkent kamerat minden autoba.

Johnny M. 2009.01.31. 13:20:39

@augustiener: Az ilyenek ellen jobb megoldás tényleg nincs, ettől talán elmegy a kedvük egy időre az ilyen játszadozásoktól. Elvégre ha nem adja a tudtukra senki hogy ilyesmit nem tehetnek meg következmények nélkül, akkor másokkal máskor is ugyanúgy megteszik míg balesetet nem okoznak. Kár hogy a postíró is annyiban hagyta a dolgot, és a suzukis majd legközelebb valakit megint megtalál ha nem tetszik neki éppen valami..

SLacc 2009.01.31. 13:30:58

augustiener 2009.01.31. 01:55:26

Na ezért nem lehet legálisan a magadfajtának fegyvert hordani. Rám fogtak azért, mert törvényesen eltávolítottuk a tanulót az iskolából. Akkor most engem le lehet lőni, vagy mifasz van? Azért, mert kell a többi gyerek taníthatósága?

fzs.1933 2009.01.31. 23:04:11

@augustiener:
Óvatosan, óvatosan azzal a fegyverrel.
Nem kellemes érzés a rosszabbik oldalon lenni.
Volt már szerencsém...
Csak arra tudtam gondolni, hogy ha már le akar lőni, gyorsan utazzak.

Közlekedésben aránytalan és megengedhetetlen!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása