Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Álrendőr próbált rámijeszteni?

2009.04.09. 08:20 :: SilentSound

Sándor vagy egy részeg rendőrrel került konfliktusba, vagy egy olyan autóssal, aki annyira részeg volt, hogy azt gondolta, hogy ő most akkor rendőr és majd jól móresre tanítja józan társát. Aztán mikor ez nem nagyon sikerült neki, visszaült az autójába és elhajtott.

A napokban történt. Este egy utcában, ahol az egyik oldalon parkolnak, így csak egy sáv marad. Sötétkék Renault Megane lépésben andalog előttem, villantás, hátha nem veszi észre hogy jönnek mögötte.

Semmi, újabb villantás, ekkor megáll, jobb oldalról az épület falától egy szőke lép az autóhoz, tétovázva nyitja az ajtót és beül. Na végre mehetünk. Elindul szépen lassan, irányjelzés nélkül befordul jobbra egy egyirányú utcába. Bal oldalon szintén parkoló autók, kikerülni nem lehet, sebaj, 30 méter után nincs parkoló autó, majd ott sikerül.

Irányjelzés, kihúzódás balra, bár a majom az út közepén bizonytalanul andalog, ekkor ez az ÁLLAT satuféket nyom. Fékcsikorgás, sikerült megállni. Megy még vagy 10 métert és mivel villogok rá megáll és kiugrik a kocsiból.

Valamiféle igazolványt lenget, ami nem a megszokott plecsnis rendőrjelvényes igazolvány. Hajtogatja, hogy feljelent, mert ő rendőr, én pedig nem tartottam be a követési távolságot. Feltárom előtte, hogy amíg mögötte jöttem, végig bizonytalanul haladt, nem jelzett amikor megállt, amikor befordult az utcába és főként VÉSZHELYZETET okozott, amikor az őt megelőzni kívánó előtt hirtelen lefékezett.

Ő helyszínelő rendőr mondotta és hogy 100000 km-t vezet évente. Összesen egy kapitányságnak nincs ekkora km kerete egész évben. Hát én kétlem azt is hogy rendőr, azt is hogy nagy gyakorlattal bír, de azt is hogy józan volt. Miután észrevette hogy nem estem hasra tőle, beült a szőke mellé és elhajtott. Ennyi maradt a fenyegetőzésből.

Sajnos feljelenteni nem lehet, mert ha tényleg fakabát, akkor az összes járőrautóban ott lesz a rendszámom és nevem hogy vadásszanak rám. 

Ám ha nem a feleségét vette fel az épület sötétjéből, hanem a qrváját akkor kezd érdekesebb lenni a helyzete. Rendszám megvan, előbb-utóbb az autó gazdája is meglesz.

102 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr sztereotípia részeg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobÚr 2009.04.09. 08:24:00

Meg első is. :P
Szerintem nem rendőr.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 08:33:02

Szerintem simán lehetett rendőr. Egy olyan országban, ahol egy közlekedési társaság alkalmazottjai igazoltatnak? Gond nélkül.

janikahhh (törölt) 2009.04.09. 08:45:00

Simán lehetett rendőr. Apám egyik haverja valamilyen főbazmeg volt rendőréknél, na az tudott néha olyan talajrészegen kocsiba ülni, hogy az állam leesett. És hát fejétől bűzlik a hal...

Fideszes 2009.04.09. 08:57:10

lehet, hogy bunkó volt, de azt soha se felejtsd el, hogy ha ő satuféket nyom és te hátulról beleszállsz, akkor bizony te vagy a hibás.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 08:57:45

Basszus, ha nem a saját szememmel látom, akkor azt hiszem berosálok. Az új M0-és (autóút) kistarcsai lehajtója előtt egy biciklis(!) közlekedett.
Gondolom szidta is a sok bunkó autóst. :)

indapass90210 2009.04.09. 09:07:25

@newtehen: ez semmi ahhoz képest, hogy én meg lovaskocsit a belső sávban szembe a forgalommal Ukrajnában, Odessa és Uman között az autópályán. Igaz, hogy hivatalosan nem autópálya, de van leállósáv, és korláttal van elválasztva a két útpálya, tehát nagyságrendekkel jobb, mint az M0.

Ferocious 2009.04.09. 09:09:39

Max. valami szabadnapos fszfej zsernyák lehetett és azt hitte, hogy beszarsz tőle...

Az ilyentől nem szabad félni, ha nagyon szívózik nyugodtan ki lehet hívni a járőrt és ha még ezután is megvárja veled akkor talán hihető hogy ő is zsaru...

Dorombolo 2009.04.09. 09:19:52

Ha rendőr volt is, és láthatóan piás, én kihívtam volna a kollégáit...:-)
Nem védték volna meg, ha ivott, mert a kijövők sem tudhatják, Te ki vagy. Tartanak ám a sahját belső ellenőrzésüktől is!

PitBuli 2009.04.09. 09:25:15

Legközelebb higgadtan köszönd meg neki, hogy megosztotta veled ezt az információt, írd föl a rajtszámát (sor- vagy azonosító számát), és biztatgasd, hogy ez alapján sokkal könnyebb lesz majd őt a feletteseinek beazonosítani.

DonnaNyányó 2009.04.09. 09:25:55

"Sajnos feljelenteni nem lehet, mert ha tényleg fakabát, akkor az összes járőrautóban ott lesz a rendszámom és nevem hogy vadásszanak rám."

Újabb pöcsfej posztoló, aki a következményeket nem meri vállalni, csak a netet tudja telesírni (ásít)

Rousboy 2009.04.09. 09:28:30

@Deluxe: Ujabb nagyon okos delikvens, aki mindig minden helyzetet rutinból old meg.
Szerintem simán lehetett rendőr és valószínűleg piás volt, aztán egy kicsit akarta fitogtatni a hatalmát, ami persze igazából.
Ott akkor hirtelen sokan nem hívtuk volna ki a rendőröket, egyszerűen nem ér annyit a történet, csak arról van szó hogy a gyökérszámláló növekedett egyel, függetlenül attól hogy rendőr volt-e, vagy sem.

DonnaNyányó 2009.04.09. 09:31:49

@Rousboy:

És mit várunk ezektől az elszigetelt weblapokon közzétett sirámoktól? Se fotó, se rendszám, mi ebből hogy okuljunk? A gyökérszámlálót meg nem a neten kell pörgetni, kimész az utcára, minden második emberre rámutatsz, máris kúszik a mérő...

Rousboy 2009.04.09. 09:36:26

@Deluxe: Ez egy blog, ahol leírják az emberek a tapasztalataikat.
Nem egy online feljelentő felület, sem pedig egy vendetta gyűjtőhely, ahova bemásoljuk a rendszámokat, feltesszük a fényképeket, hogy ráuszítsuk az autóstársadalmat az esetleges parasztra.
Értem mit akarsz mondani, hogy ettől nem mozdul el semerre a seggarcok felfogása, de szerintem attól se ha valaki nevelő szándékkal mondjuk egy ilyen eset után utólag kivagdossa a gumikat, vagy feljelenti.
Jó megoldás nincs, igazából okulni lehet ezeken a történeteken, meg nem meglepődni semmin. Defenzív vezetési stílust kiegészítendő születnek ezek a bejegyzések. :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.04.09. 09:49:37

A sebesség alapján több kurvája is lehetett, de csak egyet talált meg. Vagy egy van neki, és akkor az nem kurva, hanem az új barátnője, csak még nem tudta, hogy a 12-ben lakik, vagy a 26-ban.

Azt lehet, hogy a kocsogokrendszama [kukac] googlegroups.com-on van egy közös levlistájuk a rendőröknek, hogy kit kell rendszám alapján utálni, de hogy nem lobogtat mindegyik, és pláne nem vág be fejből egy 12 oldalas listát, az biztos, úgyhogy ez hülyeség. A diszpécserközpontban meg nincs ilyen rubrika a számítógépen, hogy szólt-e a Tóth12 százados, hogy köcsög YES/NO. Mondogathatja, hogy (szerinte) ki volt bunkó, de 12 perc múlva elfelejtik.

Persze, ha LACI-03 a rendszámod, akkor az életben nem felejtik el.

Lehet amúgy 100.000 kilométert vezetni egy évben, minden munkanapon 400-at kell. Ez a rendőrkamionosoknak megy, tudod azok a nagy VOLVO kamionok, amiknek kék csík van az oldalán, és Waberer vontatmány van rákötve... ja, hogy ilyenek nincsenek? Hát akkor lehet gondolkodni. Az autópályarendőr se gondolom, hogy 2x végigmegy a szakaszon...

A helyszínelő meg MUHÁHÁHÁÁ... lehet hogy New Yorkba vagy Miamiba jár bazmeg helyszínelni kéthavonta kocsival, akkor kijön! :)) Magáról mindenki azt gondolja, hogy jól vezet, a megasztárba jelentkezők meg mindannyian jól énekelnek...

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 09:49:38

@Deluxe:

"Újabb pöcsfej posztoló, aki a következményeket nem meri vállalni, csak a netet tudja telesírni (ásít)"

Őszintén szólva én sem mernék szabadnapos rendőrrel szívózni. A fakabátok nagyon össze tudnak zárni ha kell. Gondolj bele, kihívod egy kollégáját, az meg 2 órán keresztül nézi majd az izzókészletedet, meg kereket cseréltet veled.

2009.04.09. 09:50:26

Miert kell felni, hogy ott lesz az osszes fakabatnal a rendszam? Miert van ez a rohadt beidegzodes az atkosbol?

Jelentsd fel a p***ba, szivjon ha rendor, ha nem...

sister 2009.04.09. 09:53:04

"Sajnos feljelenteni nem lehet, mert ha tényleg fakabát, akkor az összes járőrautóban ott lesz a rendszámom és nevem hogy vadásszanak rám."

az ilyen "demokratikus" elképzelések viszik előre a világot. Gratulálok!
ha a csajod mellét fogdosta volna akkor is csendben hazasunnyogtál volna?
"-majd teszünk rá borogatást, drágám..."

Ferocious 2009.04.09. 09:53:53

@Pepe83: akkor pont meg is érdemled, hogy mindenféle jöttment, magát akár rendőrnek kiadó kis pöcs szétszopasson...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 09:56:59

@sister:
Sajnos ez a mai világban inkább realizmus. Állj fel a gép elől, és nézz ki.

nyergibergi 2009.04.09. 10:00:47

Bocsi:) Így értettem: JELENTSD FÖL!!!

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 10:10:01

@Ferocious:

Rendőr ismerősöktől azért hallani ezt azt. Teljesen másként viszonyulnak azokhoz az esetekhez, mikor az egyik kollégájuk a sértett, vagy őket vádolja valaki.
Egy rendőrtisztis ismerősömet elkapták 120-al a városban, majd gond nélkül továbbengedték és törölték a képeket a trafi fényképezőjéből. Ennyit erről.

..::: Flúgos Kamionos :::.. (törölt) 2009.04.09. 10:15:45

Teljesen fölösleges feljelenteni, vagy nem történik semmi, vagy a posztolót szopatják meg, arra nagyon kicsi az esély, hogy az (ál)rendőrt megbüntetik.

AzHofi 2009.04.09. 10:18:40

@Pepe83: azt is elmondta, hogy hogyan törölték? Csak mert neem tudják a rendőrök csak úgy türűgetni ám...

DonnaNyányó 2009.04.09. 10:19:22

Mindenki zsigerből fél, alapból azt feltételezi, hogy a másik akkor bosszút áll stb. Ugyan, ha kenyértörésre kerül a sor (szálljatok ki megbeszélni stb), akkor hirtelen mind elhúz a francba, max trágárkodásra futja neki.
Múltkor is kocogás közben, furgonos kanyarodik kis ívben jobbra, persze engem majdnem eltapos. Szólok neki, hogy hé!, erre satu, kipattan a kocsiból tőlem 10 (!) lépésre elkezd anyázni köcsögözni. Mondtam neki, hogy beszéljük meg, közel a kapitányság. Erre még nagyobb szitokáradat majd bepattan és el. Nem tőlem ijedt meg, 171 cm 62 kg :)
Csupán ennyi, fellépéssel rögtön mind visszavesz az arcából, hangemberek mind.

Jójó tudom, egyszer majd jön a kopaszállat aki azonnal telibever stb, ne fárasszátok magatokat fröcsögéssel (ásít)

Funkerman 2009.04.09. 10:21:26

Na sztem ez volt az a csíra aki nem rendőr. Mert ha tényleg az, akkor kiszál, nem "henceg" azzal, h ő milyen k@rva sokat vezet (és biztosan mindezt úgy teszi, h végig akadályozza a forgalmat, egy civil autóval), leigazoltat és tuti, h talál vmi hibát nálad. Lehet, h a konyhán dolgozik vmelyik kapitányságon, de azt ugye a hajára kenheti.
Minket egyszer egy 'ténylegrendőr' tört össze kissé hátulról, csak vele meg az volt a nagy probléma, h annyira csuma részeg volt emberünk, h 1 méternél nem lehetett hozzá közelebb menni, aztán volt autósüldözés, miegymás, de nem untatlak benneteket ilyenekkel.

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 10:22:57

@AzHofi:

Nem tudom, régen volt....de a sztori jól hangzik nem???:))))

georg 48 2009.04.09. 10:32:15

Nem kell beszarni tőlük! Nyugodtan megmondhattad volna neki, hogy a kurva anyád a rendőr! Nem lesz minden kocsiban a rendszámod, nem fognak vadászni rád! Evvel csak ijesztgetnek. Hidd el!!

indapass90210 2009.04.09. 10:33:41

@Deluxe: Egyszer majd jön a kopaszállat aki azonnal telibever!

Majdnem kimaradt, hogy hüje a posztoló, és ezért tart ott az ország, ahol!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 10:34:25

@georg 48:
Egy kisvárosban, ahol ugyanaz az egy-két járőrpáros van rendszeresen, azért nem túl jó összerúgni a port.

DonnaNyányó 2009.04.09. 10:34:52

A rendőröktől végleg nem kell tojni, pár éve a busz ablakából átintettem nekik, hogy hello, azóta se kaptak el :D

Ferocious 2009.04.09. 10:36:56

@Pepe83: ez mind lehet, de ha éppen ittas a tag akkor azért már ő is nehezebben fogja tudni megúszni a felelősségre vonást!

georg 48 2009.04.09. 10:37:45

@newtehen: Igaz, csakhogy egy kisvárosban nincs álrendőr, mert mindenki minden rendőrt ismer. Egy faluban pláne!

BKV reszelő 2009.04.09. 10:39:14

@Pepe83: Ne hidd. Ha nem jól intézkedik, nyugodtan kihívod az újabb kollégát. Előbb-utóbb túl sokan lesznek a titokra.

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 10:39:42

@Ferocious:

Szerintem simán fedezik egymást ittas vezetésnél súlyosabb vétségeknél is...de ne legyen igazam!

TH 2009.04.09. 10:41:37

@Dövan: Hú tényleg, ezért tart ott ez az ország...

88wx335dsf 2009.04.09. 10:41:41

Álrendőrökkel pótolják a be nem töltött helyeket.

Ferocious 2009.04.09. 10:42:06

@Pepe83: most az egyszer én is a te véleményedet osztom, sajnos...

DonnaNyányó 2009.04.09. 10:42:11

Pepe83, hagyd már ezt a kitalált félelmet, tiszta vénasszony vagy...max mindennap megvernek a rendőrök a ház előtt, de a te lelkiismereted akkor is tiszta :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 10:42:28

@georg 48:
De attól még lehet csaprészeg, és ha másnap megállít józanul, még a szelepet is ellenőrzi a gumidban... Aztán végül rádhúz olyat, hogy átlépted a záróvonalat, relatív gyorshajtottál, vagy nem tartottad be a követési távot.

Reggie 2009.04.09. 10:43:20

Ezert kell telefonnal felvenni, amikor rendornek adja ki magat es UTOLAG feljelenteni.

Ferocious 2009.04.09. 10:43:28

@newtehen: előbb bizonyítsa be a gyökere...

Ferocious 2009.04.09. 10:45:14

@newtehen: sajna de... viszont az ember azért ne hagyja már elvészni az igazát, legalább próbálja meg!

Ferocious 2009.04.09. 10:46:07

@Pepe83: sajnos el tudom képzelni, hogy fedezik egymást minden szemétségben amég csak lehet!

indapass90210 2009.04.09. 10:46:11

@georg 48: Mondjuk ez sem feltétlenül igaz, pl Balatonfüreden egyszer kb. 2 km-re a kapitányságtól szedték a lóvét a 30as táblánál, ahol a sportcsarnok van :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 10:46:25

@Ferocious:
Lehet próbálkozni, de ha egy járőr (ketten vannak) meg akar szívatni, meg fog. Hidd el.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 10:50:03

Felénk most útépítés van. Félpályás lezárásokkal, meg minden. Szerintetek a rendőrség kiment, hogy biztosítsa a forgalmat? A fenét! Kiálltak trafizni az első 30-as tábla mögé!

Ferocious 2009.04.09. 10:50:31

@newtehen: próbálkozni mindig KELL ez alapszabály! Nekem már próbálkoztak be motoror rendőrök (ketten) piros lámpáért (zöld volt indulásnál jobbra, de a gyalogok miatt bent ragadtam), megegyeztünk a feljelentésben meg hogy
majd találkozunk a bíróságon ahhol lehet bizonyítani egy videó felvétellel az esetet... soha nem is hallottam többet róluk és még egy fecni papírt sem kaptam! Mindezt vagy 11 éve!!!

indapass90210 2009.04.09. 10:53:31

@Ferocious: 11 éve? Majd hogy meg fogsz lepődni, hogy mekkorára duzzadt a bünti a kamatokkal ha megtalálnak! Ne felejtsd el, hogy Mo. bármi megtörténhet, és annak az ellenkezője is!

Amúgy ezt olvastátok?:
index.hu/belfold/budapest/2009/04/09/orzik_az_uj_feluljarot_nehogy_ellopjak/

Ferocious 2009.04.09. 10:55:21

@Dövan: ne vadíts már, szerinted azóta ez hányszor évült már el??
Inkább a mostanában történt gyorshajtások miatt aggódok, na ha kapnék egy sárga csekket nem tudnék vidulni...

Ferocious 2009.04.09. 10:56:24


Amúgy ezt olvastátok?:
index.hu/belfold/budapest/2009/04/09/orzik_az_uj_feluljarot_nehogy_ellopjak/

Igazi reklám ez a mi kis országunknak, nagyon büszke is vagyok...

scsaba1 2009.04.09. 11:13:18

@newtehen:

Igen, és majd ír egy ingerült hangvételű postot a kerékagyra, hogy mekkora gecik már az autósok, hogy 110-zel mennek a M0-on.. :)

PR32 (törölt) 2009.04.09. 11:28:10

nézte már valaki, hogy a fotón lego-rendőr hátulról meg akarja csinálni a lego-bűnözőt? :)
(nem olvastam kommentet)

Nincs még nicked 2009.04.09. 11:28:44

'Hajtogatja, hogy feljelent, mert ő rendőr, én pedig nem tartottam be a követési távolságot. '
Ilyenkor illendően ki kell röhögni és megmondtani neki, hova dugja a feljelentését. Ha ugyanis valóban nem tartottad volna be a követési távolságot, akkor NEKIMENTÉL volna. Mint ez köztudott.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 11:48:38

@Ferocious:
11 éve még oké. Ma már nem így megy. Jogsi helyszínen bevonás, meg hasonló. Majd visszakapod esetleg 1 év múlva, ha elszórtál pár százezret ügyvédre.

alte trottel 2009.04.09. 12:21:09

Hát emberek, ez siralmas!
Kedves posztoló, TE VAGY AZ A KÖZMONDÁSOS HIPERBALEK, aki kapualjban 5000-ért veszi a 150 karátos brillt a barnabőrű menyecskétől!
És ti, kedves hivatásos rettegők, belőletek élnek a hasonló, pofátlan lúzerek!

Megoldás? AZONNAL telefon a 107-re, hogy RÉSZEG ÁLRENDŐR garázdálkodik! Helyszín, időpont, rendszám!

TH 2009.04.09. 12:22:53

@alte trottel: mondjuk én ezért nem telefonáltam volna, max röhögtem volna egyet rajta...:)))

alte trottel 2009.04.09. 12:25:20

@newtehen:
Mi történt? Telehold van, hogy minden lunátikus itt osztja azt a keveset, amit hatványozni sem érdemes?

Silent te is jobban megnézhetnéd, milyen kiscsoportosok hasfájását teszed ki! Ez siralmas!

Ha én holnap iderittyentek valami elmerengést a ludvérc- meg vérfarkas-hordák garázdálkodásáról, azt is fölteszed?

alte trottel 2009.04.09. 12:26:30

@TH:
Ez is megoldás, de nekem mostanában erodálódik a humorérzékem.

TH 2009.04.09. 12:31:05

@alte trottel: Hogyhogy? mi történt? alábbhagy az ifjonti hév? :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 12:38:47

@alte trottel:
Moderátor jogod van-e, hogy itt beszólsz, ki mihez mit szólhat hozzá, köcsög?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 12:46:59

@alte trottel:
Az ég áldjon meg! Te még sosem hívtad a 107-et? Nem hogy nem jönnek ki, fel sem veszik. Ha fel is veszik, elhajtanak a búsba egy óra kapcsolgatás után.

TH 2009.04.09. 12:47:33

@newtehen: ez tapasztalat? azon ismerőseim, akik már hívták, nem ilyenről számolnak be.

alte trottel 2009.04.09. 12:47:43

@TH:
IFJONTI helyiérdekű vasút? Az én koromban?
Hóttra unom már a tisztahomlokú, jövőletéteményese ifjúság folytonos sirámait. Ránézett a kakas? ANYUCÍÍÍÍÍÍ! ENGEM BÁNTANAK! Keresztbe fú a szellő a sétálóutcán? AJVÉ! ÖSSZEESKÜDÖTT ELLENEM AZ A GONOSZ VILÁG!
JUJJ! ANYUCÍÍÍ! FOLYIK AZ ORROM! PISILNI KELL! KAKIS A POPIM? SEGÍTS!

Röhej!

És ezek az óvodás szintű rettegések! JUJJ! AZOK A CSÚNYA FAKABÁTOK! CSÚNYABÁCSI MIND!

Áhhh, olyan unalmas, hogy ehhez képest egy ZS kategóriás szuperprodukció a TV143/b-n maga a körömrágós frásztörés!

alte trottel 2009.04.09. 12:48:52

@newtehen:
Kedves párosujjú patásom, te rettegj csak nyugodtan. Én úgy vagyok vele, mint a bakter a rétisassal.

alte trottel 2009.04.09. 12:51:23

@newtehen:
Képzeld, volt már rá példa. És max 2 percen belül csúcsidőben is sorra kerülsz, és az első flegma "Hát én mit tehetek?" benyögésre felhívom a figyelmét, hogy azért ültették oda, AZ A DOLGA, hogy MEGOLDJA! És érdekes, MEG IS TUDJA OLDANI!

TH 2009.04.09. 12:51:24

@alte trottel: eh, hát igen, bár engem a múltkori "majdnem megölt és megvakított a mögöttem jövő" c. poszt juttatott eszembe ilyen gondolatokat...ez a mostani csak szimplán: kit érdekel? történt valami? nem...

TH 2009.04.09. 12:52:52

@alte trottel: erre válaszoltam, de eeetűűnt. nem írom be újra, hátha előkerül...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.09. 12:52:58

@TH: Sajnos az. :-( kétszer hívtam, kettőből kettő. Egyszer egy közlekedési baleset miatt: Leszúrtak, hogy minek is hívtam őket.
Egyszer meg egy személyes támadás miatt, a párom hívta a rendőröket, amíg én lefoglaltam a támadót. Nem jöttek ki. 10 percig bírtam visszatartani az illetőt, aztán csak elrohant. Még 40 percig vártuk ott a rendőröket. Két utcányira volt a rendőrség, bementünk, és megköszöntük. Majdnem lecsuktak. :-(
(gödöllői rendőrség)
@alte trottel: Tudod mit, akkor kötekedj nyugodtan a rendőrrel. Majd viszek neked pizzát, az befér a rácsok közt.

TH 2009.04.09. 12:53:27

@TH: és tényleg, már itt is van, mondtam, hogy előkerül...:)))

TH 2009.04.09. 12:54:19

@newtehen: egyiket sem tudom elhinni, bocs...kicsit több részlettel megpróbálhatnád életszerűbbé tenni a sztorikat...

georg 48 2009.04.09. 12:57:11

Nos, mindegy. Egy tény! Ha egyedül van a rend örzője, elmehet a bánatos szentszarba. Ugyanis, egy rendőr tanuvallomását sehol nem fogadják el. Azért járnak párban, vagy többen, mert 1-1 es rendőr-ügyfél aránynál mindenkor a polgárnak adnak igazat! Ahoz, hogy a rendőrnek legyen igaza, többségben kell lennie. Most nem akarok hivatkozni ismerős, meg haver rendőrre, de így van.

TH 2009.04.09. 13:01:38

@newtehen: Akkor minek mondod, ha nem érdekel, hogy utána bárki hisz-e neked vagy sem?

Zsola777 2009.04.09. 13:22:58

Kedves posztoló, ha látod, hogy valaki bizonytalan, kiszámíthatatlan, akkor miért mész hozzá közel? Az ilyeneket az egyirányú utcában is el kell kerülni - akkor lemaradni tőle, a pattogástól meg helyesen nem megrémülni, jogalapja úgysincs, hogy feljelentsen.
Teljesen mindegy, hogy ki hányan van, a fenti esetben forgalomtechnikai szempontból nem történt semmi: fékezett X, a mögötte közlekedő Y is megállt. Baleset nem történt. Happy end.
Az álrendőrök és a mutyizó rendőrök meg sza*janak farfekvéses sünt!

TH 2009.04.09. 13:33:07

@newtehen: azért remélem nem bántottalak meg, nem volt szándékomban!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.09. 13:37:14

Sajnos a rendőröktől félni kell. Bármit megtehetnek veled, ha olyan kedvük van, mindenféle felelősségre vonás fenyegetése nélkül. Attól különösen nem kell tartaniuk, hogy egy másik rendőr szidja meg őket.

TH 2009.04.09. 13:38:56

@Androsz: az ilyen hozzáállás miatt tart itt ez az ország. A rendőröktől nem kell FÉLNI, de nem kell direkt bunkózni vagy gecizni velük. Ha normálisan viszonyulsz hozzájuk, akkor a legtöbb ezt viszonozni fogja...de az kétségtelen, hogy "kissé" összetartanak, ez a tömegveréses bírósági tárgyalásokon kiderült. de ez sajnos természetes, nehezen várható el bárkitől, hogy beköpje a saját társait.

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 13:41:44

@TH:

"ez a tömegveréses bírósági tárgyalásokon kiderült"

Ez a mondat annyira hiányzott egy autós blogról....

TH 2009.04.09. 13:44:42

@Pepe83: szándékosan nem foglaltam állást egyik oldalon sem. Az pedig tény, hogy egyetlen rendőr sem tett terhelő vallomást a másikra. Semmi mást nem mondtam, és nem is akartam mondani.

Pepe83 (törölt) 2009.04.09. 13:55:45

@TH:

O.K., lehet, hogy én értettem félre.
Egy tanács: ha nem szeretnél egyik oldalon sem állást foglalni, akkor ne nevezd tömegverésnek a rendőri fellépést.

Lunitari 2009.04.09. 13:58:31

@Androsz: Jah igaz :) Akár seggbe is kúrhatnak vagy leszopathatnak....megússzák pedig hát az ugye nem is fordulhat elő, hogy 5 rendőr ül egy járőrautóban.....

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.09. 14:06:21

TH, azért, mert itt tart ez az ország, lett ilyen a hozzáállásom. Épp elég rendőri túlkapásról, hivatali hatalommal való visszaélésről olvashattál te is az utóbbi években, és ezek csak azok, amelyekről olvasni lehetett. Nem mindig minden rendőr szemét. De sokan. Saját zsebre bírságolnak, unaloműzésként kötnek bele bárkibe, aki a végtelenségig kénytelen tűrni, amit csinálnak, különben "ellenállsz az intézkedésnek", ami minimum harminc nap előzetes letartóztatás, akkor is, ha később kiderül, hogy nincs mit tárgyalni. Csak egy apró, de mindannyiunkat érintő példa: ha valaki úgy dönt, hogy téged, számítógép-használót megszívat, akkor kijelenti, hogy gyanúja szerint te kalózszoftvereket terjesztesz, vagy gyerekpornót tartasz a gépeden, a gyanú szerint. Maga mellé vesz egy rendőrt, és elveszi a gépedet. Hónapokra. Nincs hozzá joga, csak a helyszíni átvizsgáláshoz, de ő azt mondja a rendőrnek, hogy el kell vinnie a gépet, a rendőrrel pedig csak próbálj vitába szállni. Fénykép nélkül bírságolnak gyorshajtásért, pirosba hajtásért, záróvonal átlépéséért. Bevisznek azért, mert szerintük kábítószer fogyasztása feltételezhető, sokórás késést és kényelmetlenséget okozva ok nélkül. Ezek megtörténnek, egyszer velem is, pedig én aztán tényleg nem vagyok az a szabadelvű autós, mint annyian. A szórakozás az izzókészlettel csak egy kisebb súlyú ügy, főleg a vidéki betonrendőrök szokása. Az igazi gyorshajtókkal, a veszélyes nehézfiúkkal, a cigányokkal ritkán van kedvük foglalkozni, inkább elmennek kicsit odébb. Egy helyen hetente láthatom, ahogy csak úgy megállnak a szélső sávban egy negyedórára, mert ott van dolguk, aztán panaszold be őket, mi lesz az eredménye? A rohamrendőrség barmait bele sem számolom, azok egy külön állatfaj. De te éltesd nyugodtan a közbiztonság deli védelmezőit bennük.

TH 2009.04.09. 14:55:53

@Pepe83: Köszi, sajnos nem fogok rád hallgatni. :) Minek nevezzem a rendőri fellépést, ahol megvertek egy csomó embert? Most tök mindegy, hogy "igazságosan" vagy jogszerűen vagy sem...

@Androsz: Igen, azok, amiket felsorolsz a rendőrséggel kapcsolatban, azok valós problémák. De te, mint állampolgár ezen csak úgy tudsz változtatni, ha ezt a helyzetet nem fogadod el, és ha a szükség úgy hozza, küzdesz ellene. Nem azt mondom, hogy minden áron és a végtelenségig, de nem is kell minden jogsértést eltűrni, sok rendőr megüti a bokáját, ha fény derül valamilyen piszkos ügyletére. Ha beletörődsz a jelen helyzetbe, akkor ilyen is marad mindig.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.09. 15:06:07

Itt is kérnék szépen mindenkit, hogy jelen témát ne említsétek egy lapon a tévé székházas meg egyéb oszlatásokkal, annak a témának itt nincs helye. Köszönöm.

TH 2009.04.09. 15:21:21

@SilentSound: Ok, ok, én csak annyit mondtam, hogy a rendőrök összetartanak...ennyivel mertem utalni a bírósági tárgyalásokra, azóta megy ezen a rágózás...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.09. 15:25:38

TH, akkor a jelek szerint körülbelül közös nézetre jutottunk. El nem fogadom, de beletörődöm a helyzetbe, mert nem tudok mást tenni. Ha kell, próbálkozom az igazság keresésével, de erre azért egyikünk sem sok esélyt láthat. Jelenleg számunkra a rendőrség a hatalom, még csak nem is a bíróság. Várom, nagyon várom azt, aki, mivel neki a hatalma is megvan hozzá, rendet vág kissé a mindenféle kétes alakokkal felhigított rendőrségben. Azt én megértem, hogy ha kénytelenek mindeféle alakokat felvenni azért, hogy legalább elfogadható mértékig kilegyen a létszám, addig nem lesz meg az az állapot, amely ahhoz kellene, hogy az ember bízhasson a rendőrben. Hogy a helyi, helyszíni ügyekben meglehessen az az érzésünk, hogy ha nem is tetszik, de igazságot tettek. Nagyon hiányzik ez az állapot, mert én sajnos nagyon fel tudom idegesíteni magam, ha valaki a VÁLLALT kötelességét megszegi. És ez olyan egyszerű szinten is érvényes elv lehet, mint egy közlekedési vétek elbírálása.

Azon pedig igazán törhetnék már a fejüket, hogy hogyan kellene gyorsan és egyértelműen megállapítanunk, hogy egy rendőrnek látszó tárgy csak egy gazember, mert meglehetősen elharapózott az álrendőrként való tevékenykedés. Én is meggondolom, hogy ha egy rendőr megállít, ne szökjek-e meg inkább, autóval is, vállalva a nyilvánvaló következményeket, mintsem hogy kifosszanak. Amíg ez fennálló lehetőség, a nagyon fontos bizalom sem állhat helyre. Itt van ez a talán részeg fasz a posztban is, ha ő azt mondja, hogy rendőrség, akkor övé lett a hatalom, aztán kezdhetem mérlegelni a kétféle veszélyt. Most mit szeressünk ezen az állapoton.

alte trottel 2009.04.09. 19:27:47

@TH:
"...Most tök mindegy, hogy "igazságosan" vagy jogszerűen vagy sem..."
Már megbocsáss, de ÉPPEN EZ, ami nem mindegy. Ha jogszerű, akkor nevezd "rendőri intézkedés"-nek. Ha viszont nem, akkor nevezd nevén: BŰNCSELEKMÉNY:

@Androsz:
Kérdéseiddel fordulj közvetlenül 107 olvtárshoz. Hidd el, NEM FOG sem megverni, sem letartóztatni. Amennyire itt meg tudtam ismerni, angyali türelemmel fog felvilágosítani.

Sutty ! 2009.04.10. 02:21:06

Nem olvastam végig a cikket, de a legjobb megoldás ha az ember fia kinyalja a valagát az áll rendőrnek is! Abból baj nem lehet! (sajnos)

Miért? Mert ha mégis rendőr akkor úgy jár mint én, amikor egy szakadt ruhás a gk-im ablakát ütötte, majd az ajtót feszegette és én elmenekültem előle.

Majd a rendőrségen feljelentést akartam tenni, és még engemet büntettek meg, mert kiderült, annak ellenére, hogy még rendőrnek sem adta ki magát a nagy heves agresszivitása közepette, én húztam a rövidebbet.

Ezután hagyom magamat bármi agresszió áldozatává tenni.

Ez van ebben a rendőr államban, sajnos!!!!!!!!!!

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.10. 04:47:56

no lám szegény egy őrülttel futott össze

skipy 2009.04.10. 06:58:41

A rendőrökről az a kedves sztori jut eszembe, hogy Battán megyek fel a városba... És egy Tesco belterületi áruház mellett vezet az út. Nosza az áruház és a város között van egy 500 méteres zöldövezet... Néhány fiatal, akik bőven alulról súrolták a 14 et, ráérősen petárdázott... (az eset két éve, október közepe fele történt...) na mondom szilveszter az egy dolog, de most mégse kéne...
107, jó napok, fiatalok petárdáznak a battai Tesco mellett...
-"Rendben, kapcsolom a Pesti kapitányságot"
oké mondom, nem nyert...
"jó napok, fiatalok petárdáznak a battai Tesco mellett."
-" Hát, akkor kapcsoljuk az érdi kapitányságot"
"jó napok, fiatalok petárdáznak a battai Tesco mellett."
-"Kapcsoljuk a battai kirendeltséget"
És itt volt erős inspirációm, hogy benyögjem, hogy Petárdázott néhány fiatal, de ne fáradjanak, lelőttem a kisköcsögöket...
Végül elismételtem, hogy "jó napok, fiatalok petárdáznak a battai Tesco mellett."
Majd szelíd mosollyal letettem a telefont, és rájöttem, hogy a gyerekek még megrémülni se fognak, mert ellövik a megmaradt petárdáikat, mire a rendőr ideér... :S

És ha egyszer felhívom a mentőket ez lesz?
104, miben segíthetek...
"Kést... állítottak.... a ... hátamba...."
Kérem, hol történt az eset?
"Százhalombattán..."
Akkor kapcsoljuk az érdi kirendeltséget...

Abszurdum....

alte trottel 2009.04.10. 08:34:58

@Sutty !:
Komolyan mondom, az a maradék hajam is égnek áll ekkora éktelen farokságtól!
Ember! Te totál megkettyentél? Rendőrállam? EZ? Ahol a szerv béviszi a TETTENÉRT zsebtolvajt, és az hamarabb távozik mint a rendőr, mert annak a szerencsétlennek még ki kell tölteni 649 árkus papiruszt? Ahol, ha a barnabőrű pógár beleállít a járőrkocsiba egy teljes mezőgazdasági szerszámkészletet, a közeg lő egyet a levegőbe és HÓNAPOKIG GYAKTATJÁK, vajh TELJESEN jogszerű volt-é, és különben is fizesse ki zsebből a lövedék árát!

ÉN ÉLTEM rendőrállamban! Ez nem az, ez egy szar, ez egy totálisan elcicerélt szélballiberális nyáltenger, nem rendőrállam! Mi a szarhoz van itt joga egy rendőrnek? Megmondom! Izzókészlet, elsősegélydoboz, háromszög, vontatókötél! És ha a gengszter a hullákkal és heroinnal teli csomagtartójával nem óhajt megállni a rendőrnek hanem inkább át szeretni hajtani a nyakán, akkor ha a rendőr NEM A KERÉKRE CÉLOZVA LŐ, akkor évekig Qrogatja a katonai ügyészség!

TH 2009.04.10. 09:29:27

@alte trottel: "Ha jogszerű, akkor nevezd "rendőri intézkedés"-nek. Ha viszont nem, akkor nevezd nevén: BŰNCSELEKMÉNY."
Ennek eldöntése a bíróság feladata, nem az enyém. Rendőri intézkedésnek nem nevezhetem, amikor egyszerű járőkelőket vernek tönkre, de bűncselekménynek se hívhatom azt, hogy fellépnek a randalírozók ellen. Maradjunk abban, hogy kurva sok embert megvertek, és kész. Mi a baj ezzel?

alte trottel 2009.04.10. 10:20:00

@TH:
Ennél azért sokkal egyszerűbb az eset, ugyanakkor LEHET sokkal bonyolultabb is!

Példabeszély:
Négy nagydarab kigyúrt állat egy fiatal nőről letépi a ruhát, X-alakban kikötözik egy ágyra majd sorra közösülnek vele. Mi is történt?
1. Erőszakos közösülés minősített esete.
2. Filmforgatás
3. Egyszerű üzlet. (a nő hivatásos prostituált, aki anyagi ellenszolgáltatás fejében eljátssza a kuncsaftoknak az áldozatot)
3. Másik egyszerű üzlet. (a nő extrém szexuális vágyainak kiélésére felbérelt négy hivatásos férfiprostit)
És még van néhány lehetőség.

Egy utcai rendőri intézkedésnél az egyszerű járókelőtől elvárható viselkedést, a rendőrök és a járókelő jogait és kötelességeit elég alaposan szabályozza a törvény.
Az általad (és sokak által sokszor felemlített 2006 okt. 23.-ikai eseményeket elég alaposan körbejárták, meglehetősen oktalan dolog MINDEN rendőri intézkedésnél újra meg újra előhozni hivatkozási alapnak. MINDEN hozzáértő megegyezik abban, hogy a rendőri vezetés és az állomány tagjai is óriási hibák tömkelegét követték el. De ettől még az intézkedés EGÉSZE minden volt csak nem brutális törvénysértés. A rendőri vezetőségnél fejeknek kellett volna hullniuk és civilek sorának járt volna ki kemény büntetés, sok hónapi letöltendővel. Ezzel szemben meghurcolNAK (a mai napig tart a hacacáré) néhány huszonharmadik Tóth Mihályt és az IGAZI felelősök kapnak néhány kitüntetést, a másik oldalon meg kártérítést és mártírkoszorút.
Az egyszerű utcai rendőrt meg minden szaros kis mellékutcai huligán folyamatosan ávósozza, egy szimpla forgalomelterelésnél is.

Hát, szerintem EZÉRT IS tart itt ez az ország.

Pepe83 (törölt) 2009.04.10. 10:29:11

@alte trottel:

Pontosan így van.
Történt számos rendőri túlkapás, amiért meg kell büntetni a felelősöket, de azért valljuk be, nem a rendőrök szedték szét a TV székházát, borogattak fel autókat és dobáltak molotov koktélt.

Érdekes módon külföldön még a tüntetők is kultúráltabbak. Tudják, hogy joguk van kint lenni, demonstrálni, szidni akit akarnak, de amit felemelnek egy téglát vagy egy üveget, olyan verést kapnak, hogy 1 hónapig húslevesen kívül mást nem tudnak enni.

TH 2009.04.10. 11:34:12

@alte trottel: Ebben teljesen egyetértünk, de mint mondtam, nem óhajtottam állást foglalni ez ügyben, gondoltam, megmaradok a tényeknél.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása