Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ötször köpte le a szélvédőmet

2009.10.27. 14:03 :: SilentSound

Igazi tetőtől talpig úriemberrel találkozott pár napja Zsuzsanna, aki nem csak egy liter nyálat kapott a szélvédőjére, de még az egyik oldalablakát is megpróbálta betörni puszta kézzel a történetben szereplő jóképességű humanoid. A történet annak fényében különösen nem vicces, hogy nemrég egy autós agyonvert egy gyalogost, barátját pedig félholtra, csak meg nehezményezték, hogy száguldozik.

2009. Október 22.-én reggel munkába menet autóval, szokásos útvonal, jobbkéz megad, balra egyirányú utcába akartam bekanyarodni (elég szűk a parkoló autóktól), amikor is látom két magát embernek tartó pasi áll majdnem az út közepén és "nagyon" beszélget, rám sem hederítve.

Azért, hogy talán hallanak egy picit ráböktem a dudára. Erre a sötétebb bunkó magából kikelve ordítozni kezdett és mutogat: kerüljem ki ő nem lép arrébb, az utca csak az övé, mit képzelek én és vagy ötször leköpte a szélvédőmet (DNS minta). Én meg csak néztem ki a fejemből és még mindíg udvariasan kértem (persze gondosan bezárkózom mindig a kocsiba).

Semmi, bunkó csak ordít és fenyeget. Megpróbáltam kikerülni s megfordulni erre teljes erőből az oldalsó ablakba ütött ököllel, látszott a fején, ha ezt betöri akkor nekem annyi, szerencsére nem sikerült. Természetesen a haverja arrébb, a járókelők meg bölcsen el, én meg nő létemre mit tehetettem, kikerülve elhajtottam.

Persze ha én nem nő lettem volna, hanem egy nagydarab férfi, akkor még az utcát is felsepri. Mondja meg valaki: egy nő mit csinálhat ilyen esetben?

116 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

old bahaman 2009.10.27. 14:13:19

Miért van az a tipikus "ferdítéses sztori" feelingem?:)

testarossa 2009.10.27. 14:25:33

Gázpedál tövig, kuplung ki, reflektor, duda. Ezt mind egyszerre:)

Petrodon 2009.10.27. 14:29:19

"...és még mindíg udvariasan kértem..."

A duda mióta udvarias kérés?
Még pár ilyen eset és majd leszoksz a dudálgatásról...

csak john 2009.10.27. 14:34:28

Udvariasan meg kell kérni a parasztot, hogy legyen kedves megvizsgálni a kocsi alvázát teljes hosszában. Esetleg a gumi mintamélységét is ellenőrizheti, ha már ott van.

gmower (törölt) 2009.10.27. 14:35:21

@Petrodon: A duda udvarias. Áthatjani a fején, na az már nem az, bár ezesetben jó megoldás lett volna. :)

bekov 2009.10.27. 14:36:59

én attól tartok, hogy lett volna ott bőven hely elmenni csak egy nőnek jóval nagyobb sávok kellenek, nem lehet 20 centire megközelíteni semmit, még akkor se ha 5-el döcög... ettől persze még alpári a tahó ember reakciója és sünt neki...

Tzupi 2009.10.27. 14:38:05

"Azért, hogy talán hallanak egy picit ráböktem a dudára."
olvas, értelmez...

Te kiszállsz, és egy kedves rózsaszin levelet adsz át esetleg egy ork párosnak, hogy sziveskedjenek félreállni? :)

Ha én vok útban, és rápöttyintenek a dudára (rámduddantanak? :D), akkor felfogom, hogy figyelemfelkeltésnek szánta, és nem ideges tülkölésnek :)
Persze ez intelligencia kérdése. Sajnos a 2 ork nem volt jól felszerelt ilyen téren.
Valószinüleg, ha letekeri a hölgy az ablakot, és kiszól, hogy legyenek szivesen félreállni, akkor igy hasonló lett volna a reakció...

Tzupi 2009.10.27. 14:39:14

igy = is (miért nincs szerkesztés?)

Rocky 2009.10.27. 14:40:31

Én előbb utóbb veszek egy riasztópisztolyt...

A feleségem kilátásba helyezte, hogy ő akkor elválik, mivel a pisztoly lesz a végünk kezdete... (nem azért mert egymásra lövöldöznénk):)

De lehet, hogy jobb a dolgok elébe menni...

B! 2009.10.27. 15:02:02

Mondjuk, hogy én általában sokkal jobban felhívom kedvesen a járókelők figyelmét egy kedves dudaszóval, egy tekintélyesebb gázadással, hogy az útnak olyan részén, ahol nem övék a főszerep, tán nem kéne tartózkodni a biztonságos és gyors átkelés idején kívül. A leírt esetekre van nálam fegyvernek látszó tárgy.

Normális vagyok? 2009.10.27. 15:03:43

@Petrodon: Ha picit nyomod (nem ráfekszel!), akkor az inkább figyelemfelhívásnak minősűl. Ilyet már én is kaptam/adtam, de eddig mindig egy bocsánnatkérő legyintés volt a válasz részemről/részéről és meg is volt oldava a probléma. De gondolom Te is úgy viselkedsz mint a posztban szereplő ork, ha egy picit rád dudálnak. (@Tzupi: rá duddantanak :D)

Tornado86 2009.10.27. 15:03:46

@old bahaman:
Mert sok végzõs egyetemistának szinte minden nap szombat :)
@Tzupi:
Van benne valami és bár nem lehet mindenki jó emberismerõ de nem kizárt hogy a tyúkszemüket kishíján eltaposva mentem volna el elõttük, az hatásosabb mint a duda. Éles helyzetben derül ki a konkrét reakció, ez viszont biztos.

PitBuli 2009.10.27. 15:06:19

Valamiért a gyalogosok szeretik birtokba venni az utat is. Ugyan van mindkét oldalon kellő szélességű, szilárd burkolattal ellátott járda, de akkor is az úton csalinkáznak. Én ilyenkor a megengedett legnagyobb sebességgel szoktam őket jutalmazni. Eddig még mindig elugrottak :)

Hati_x 2009.10.27. 15:07:09

jöttök itt a "fegyver a megoldás" dologgal. ezt nevezik figyelmeztető lövésnek? :) vagyis nem a dudát/gázt fogjuk nyomni hanem a ravaszt húzzuk meg!? szép jövő kép :)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.27. 15:09:19

@Rocky: Azt hiszem, a feleségednek van igaza! (Joggal) Fegyvert viselő ismerőseim mindegyikének azzal kezdik az okítását, hogy csak akkor vegye magához a fegyverét, ha használni is akarja - az hogy tudja is, magától értetődő az esetükben. Az éles fegyvernél már csak egy rosszabb megoldás van, az pedig a riasztó fegyver. Meglepődnél, ha tudnád, mennyien hordanak maguknál éleset. (Nem feltétlenül engedéllyel, viszont az okított szándéknak megfelelően.) Csak megvillantod nekik a 'riasztódat', aztán mehet is szét a szép gyászkeretes a családod tagjainak - persze pusztán önvédelemből.
A fegyver egy marhaság, főleg az úton. Ott van alattad vagy másfél tonna vas végső esetre, minek még az a pár deka a zsebedbe is.

B! 2009.10.27. 15:10:36

@Hati_x: Nyomjuk azokat is, de a jog /hűűűűű, az a csodálatos jog/ keretein belül megvédheted magad. A gázadás esetleg segíthet, ha épp ki akarnak szedni a kocsiból, de ha nem segít, akkor esetenként szükség lehet egy b tervre, nem?

Egyébként korábban volt szó a gyalogosokról:

autozz.blog.hu/2009/06/08/hus_vs_fem_melyik_a_kemenyebb

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.10.27. 15:11:52

@Petrodon: A "még mindig udvariasan kértem" kitétel nyilván azt jelenti, hogy miután a szemkontaktus létrejött, a hölgy próbált udvarias képet vágva, esetleg gesztikulálással is jelezni a kérését, hogy szeretne továbbhajtani.

Egyébként az megvan, hogy a sztori úgy kezdődött, hogy két gyalogos az úttesten beszélgetett? Vagy szerinted az normális?

Kalányos Márió 2009.10.27. 15:26:24

"Mondja meg valaki: egy nő mit csinálhat ilyen esetben?"

Pont azt amit tettél: elhúzni a túlerővel szemben.

MrZed001 2009.10.27. 15:40:29

Nem számít, hogy nő vagy-e, vagy férfi.
Tudod, Olaszliszka ...

Kalányos Márió 2009.10.27. 15:53:32

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Lehetőség szerint mellettük, de ha ez nem lehetséges, akkor önvédelembő akár rajtuk keresztül. Aztán jöhet a jó ügyvéd...

2009.10.27. 16:19:42

Elég gyakran szokott velem is megesni hogy az 'utamba' áll meg egy pár okos beszélgetni...
Ilyenkor általában nagy gáz,felgyorsítok majd satufékkel,csikorgó gumikkal,kerregő ABS-el 'megérkezem' eléjük.
Még egyszer sem volt szükségem a dudára. :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.27. 16:21:20

@GSX-R: a motorbőgetés kinyomott kuplunggal valóban kultúráltabb, én is jobban szeretem! :)

Aztán ha nagyon bamba, egy pillanatra le lehet ugrani a kuplungról, 4000 fordulatnál... :)

Tomzone 2009.10.27. 16:39:16

Miutan sikertelenul az ablakba utott es eppen mesz tovabb, erthetoen kozolni kell vele, hogy ugy ut mint egy kislany. Ezt szoktak ertekelni... jo kedve lesz egesz nap

szaGértő 2009.10.27. 16:41:32

@Rocky: Lesz egy fegyvered, ami mindig kemény. Mi a baja ezzel az asszonynak? :D

Tornado86 2009.10.27. 16:41:58

@GSX-R:
Osztom (lásd a feljebbi hozzászólásomat): dudálni amatõr húzás.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.27. 16:50:53

Azért nem lehetett túl erős a fószer, ha teljes erőből ütött az ablakra és az nem tört be! :-)
Persze pénzszállító esetén nem szóltam!

j311 2009.10.27. 16:54:22

"Mondja meg valaki: egy nő mit csinálhat ilyen esetben?"

Térdel és nagyra nyitja a száját. Ezzel minden férfi könnyedén megbékíthető.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.27. 16:56:13

Egyébként ilyenkor le kell parkolni, odamenni hozzájuk és érdeklődve hallgatózni. Előbb-utóbb odébb mennek, hogy a kis titkaik ki ne derüljenek.Aztán talán még egy bambira is meghívnak! ;-)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.27. 16:56:58

@j311: Azért ehhez látni kell a nőt is előtte!!!! :-) Vagy inni....?

kyanzes (törölt) 2009.10.27. 17:08:56

"DNS minta" :DDD

Igen, feltételezem, hogy nem csak a teljes magyarországi bűnügyi-labor kapacitás fog ráállni a témára, de elképzelhető, hogy külföldi szaktekintélyeket is bevonnak a felderítés meggyorsításának érdekében.

Funkerman 2009.10.27. 17:10:44

Nah, az összes köcsög "nem dudálni hanem kikerülni" faszjankó, álljon már ki a bajcsy közepére, ott is van hely a kikerülésre csesszétek meg, aztán mégis a pofátokra másznának. No meg ez a "dudálás nem udvarias kérés"... muhaha, mondják ezt azok, akik többet birják nyomni a dudát mint a féket vagy a gázt.
Mert ugye az a kézenfekvô kérdés, miszerint mi a frászt beszélget kettô darab iq töltelék az út közepén, az senkinek nem jutott az eszébe. uff.

Deuce Bigalow 2009.10.27. 17:15:57

@Petrodon: teee húgyagyú tufa, teee!

SickBoy 2009.10.27. 17:24:32

Eleve úgy kezdem, hogy nem dudálok egy picit se, hanem megnyomom azt a pici kis bütyköt baloldalt a kilincs mellett, amitől lemegy az ablak. Kihajolok és megkérdem a népet, megtennék-e, hogy egy kicsit arrébb mennek... Ebből valahogy a debilség határát épp csak megugró intelligenciájúak is leveszik, hogy mi a teendő. Pláne, ha ezt egy nő kéri és - esetleg - egy kicsit mosolyog is. :o)

Ha mindez mégsem működik, mert ölés üzemmódban maradtak az előző esti playstation-özés után, akkor köpködésre az ablaktörlőt, ablakverésre, ajtóval próbálkozásra az egyes-padlógáz kombót javaslom. Rendőrt hívni nem érdemes, mire átjutsz a diszpécseren és felfogja valaki, hogy mi a helyzet, addigra esetleg már kiszednek a kocsidból.

Káposztakukac 2009.10.27. 17:28:34

@Petrodon: te voltál az utcán beszélgető köcsög, ugye?

SickBoy 2009.10.27. 17:30:24

@Funkerman: tök igazad van, nem az út közepén kéne csacsogni, akkor se ha valaki kétajtós szekrény méretűre nőt... de ha egyszer ott eszi őket a fene, te meg mennél, akkor érdemes kezelni a helyzetet, lehetőleg úgy, hogy mindenki békével menjen tovább.

Amúgy a dudálás - pici is - könnyen kihozza az ilyeneket a béketűrésből. Ő a helyi menő csávó erre jön valaki - pláne valami luvnya - és ledudálja az útról... há' nehogymá'... Be fog morculni tőle.
Nem jó, hogy így van, de a svájci frank se jó, hogy úgy van, aztán attól még... :o)

robinzone 2009.10.27. 17:39:26

@Petrodon: rábökött a dudára - az nem dudálgatás, f@szkalap!

brien 2009.10.27. 17:41:57

@Rocky: Ne tartson vissza semmi, megveszed, ORFK főépületbe magaddal viszed, leszurkolod a 2e Ft illetéket és 3 hét múlva viselésid van rá.
Évek óta (min. 6 éve) van különböző riasztó, amíg lehetett flobert stb. fegyver a birtokomban. Min. 4 éve van viselésim. Elárulok egy titkot, egyszer sem kellett, nem hogy használni, még elővenni sem (kopp-kopp). Hála az égnek. Pedig itt Pesten, hááát, voltak már érdekes helyzetek...anyósomnak pl. így baszták be a Róna u.-ban az oldalsó üveget, valami BMW-s paraszt, mert rá mert dudálni, miután 1 percet álltak a zöldnél (19e Ft mínusz).
@Qkac: erre csak annyit mondok, hogy igazad van félig. Csak akkor viseld, ha használni is mered. Viszont saját tapasztalat, hogy pont azok, akiknek esetleg van éles, az pl. puszta kézzel száll ki a kocsijából, mert szent meggyőződése, hogy az 52-es karja elintézz mindent (ergo, "lebecsüli az ellenfelet"). Akkor hogy oldja meg? Visszaszalad a kocsijához? Pfff...1-es padló és elhúzok a sunyiba.
De nem szeretnék inkább ilyen szituba keveredni...

Evil One 2009.10.27. 17:43:15

Az ilyeneket szoktam 70-el centizgetni, nekem jobb a kedvem tőle.

sreetfighter 2009.10.27. 17:50:27

@SickBoy:
Ha az ember ép ésszel végiggondolja a dolgot akkor Neked teljesen igazad van.
Csak az a baj, hogy ha megyek az utcában és két paraszt az utca közepén pofázik ügyet sem vetve arra, hogy elengedjen, akkor sajnos a francba elküldés fordul meg előszőr a fejemben nem az udvariaskodás!
Ha lehet centizni akkor az nekem is nagyon jól szokott működni!

phaidros 2009.10.27. 17:53:16

Ha mondjuk a pisztoly ravaszát ütöm meg csak egy picit akkor az lövöldözgetés lenne csak? :) Amúgy Evil One-nél a pont, csak nem árt tudni, zsákutca-e... :)

misitcom 2009.10.27. 17:53:21

Úgykellett a posztolónak.Mit csavarog a vadkeleten .Marad volna itthon a civilizált EU-s nyugati, civilizált országunkban.Nem érnék ilyen inzultusok.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.10.27. 17:54:06

szerintem: ablakmoso piroslampanal. ott megtanulta, hogy ha nem eleg nedves a lehuzokaja, akkor a sajat testnedveivel oldja fel az odaszaradt koszt.

maskulonben nehezen tudom elkepzelni, hogy egy perc alatt 5x dzsulazta le a szelvedodet :)

bocivitéz 2009.10.27. 18:00:38

jól meg kell tükrözni a majmot.

Közöd?? (törölt) 2009.10.27. 18:17:30

@Qkac: marhaság, eddig egyszer kellett csak elővennem az éleset mert nem jöttem be a fradi keménymag pár tagjának, rend lett egyből. én mindenkinek javaslom

metal · http://electric.blog.hu 2009.10.27. 18:56:10

@espadazo: Nem olyan könnyű ám, meg amúgy is, már egy közepes ütés is elég nagyot szól, amit a hölgy simán teljes erővel ütésnek értelmezett.

ZetoR 2009.10.27. 18:59:36

kancigányok voltak, fogadjunk!

toyotaska 2009.10.27. 19:18:30

@ZetoR: Bazz, rohadtul ez volt az első ami eszembe jutott. Annyira tipikus cigóság.

A lőfegyvert igenlőknek gratulálok.
1. Elveszik tőled a fegyvered amíg te baszakodsz vele, és a úgy elvernek hogy beszarsz. Márpedig baszakodni fogsz vele.Ha nem lennél kis pöcs nem kéne fegyver, márpedig a kis pöcsök szarakodósak:)

2. Csak abba gondolj bele hogy hány ember jár fegyverel, és ha te ráfogsz valakire egy fegyvernek látszó tárgyat, akkor még jogos is ha lelő. Ja és nem is kell lőfegyver, egy jó kést elővenni kinyitni és leszúrni 3 mp se

virgil76 2009.10.27. 19:34:43

@danesszka: És utána önvédelemre hivatkozik! :-)

kuk22 2009.10.27. 19:37:44

A tahók ellen a legjobb megoldás, hogy te is úgy viselkedsz, azt megérti. Én speciel megyek/gyorsítok tovább, mintha ott se lenne. Az esetek 90%-ban nem kell belefékezni úgy ugrálnak el, hogy öröm nézni, ha meg mégse, akkor utolsó pillanatos satu. Ennél a pillanatnál még mindig eltakarodtak.
Amúgy nem hülye, ha neki mennél ellép, mivel kívülről könnyebb felmérni, hogy neki mész-e vagy sem.

cso zsi 2009.10.27. 19:40:20

@korneel: Helyesebben: Gáz, duda, ablaktörlő...

@j311: Felhúzott térddel, vagy szorosra zárt marokkal, ha már a golyók benne vannak. Könnyen feladja erős ember is olyankor.

@Rocky: Akkor az ellenfél elővesz egy igazit.

redriot77 2009.10.27. 19:46:15

@SickBoy: " Kihajolok és megkérdem a népet, megtennék-e, hogy egy kicsit arrébb mennek..."

Ezt remélem viccből írtad. Nehogymár minden büdöslábú bunkónak udvarolni kelljen, hogy takarodjon az úttestről ha beszélgetni akar... Lányok esetleg adjanak át nekik írásbeli kérvényt is, hellokittys borítékban, masnival átkötve? Én meg viszek magammal egy láda Beckst, és adok egy üveggel, mielőtt udvariasan megkérem hogy álljon félre egy amíg elhaladok.

Persze. Én ha vki így láthatóan májerságból áll az út közepén ameddig lehet lassítás nélkül közelítek felé. Eddig mindig félreálltak. (májerságból útbaállás: gecisok hely mindenfelé, de pont úgy állnak meg dumálni egy kocsi mellett, hogy te csak 1km/h-val, behajtott tükörrel férj el mellettük.)

Johnny M. 2009.10.27. 19:48:27

Itt nálunk Szigetszentszutykon a cigányok szokták ezt csinálni, dudálás vagy kiszólás esetén meg jön az óbégatás/köpködés/autórugdalás vagy ezek mind együtt is akár egyszerre. Persze csak ha minimum 3-4-en vannak legalább.

2009.10.27. 19:53:47

Két alternatíva van:

1. Az uriemberek cigányok voltak
2. A cikkíró nem mondta el a történet minden részletét. pl; utólag vette észre, hogy átment az uriember lábán stb. :)

modav 2009.10.27. 20:00:31

Elütni,ráhajtani, és pörgetni a fején a kereket.

Élvezettel hallgatnám, ahogy visít amíg bír.

A baj az, hogy engem meg elítélnek érte. Pedig kinek hiányozna az ilyen sudribunkó a világból?

redriot77 2009.10.27. 20:10:04

@mdavid: az a gond, hogy jogállamban élünk, és az ilyeneknek is ugyanolyan jogaik vannak mint neked vagy nekem. :/

Pipas 2009.10.27. 20:35:15

Asszem gépjárműben és otthon engedély nélkül is tartható a gázpisztoly. Csak ahhoz kell engedély, hogy az ember a testén viselje...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 20:38:34

@Pipas:

Tévedés. A tartása is engedélyköteles. A lőfegyverekre vonatkozó szabályok vonatkoznak a gáz-, és riasztófegyverekre.

avatartalan 2009.10.27. 20:45:50

ugytudom engedély kell mindenképpen
ha otthon tartod akkor fegyvertartási,ha magadnál hordod akkor viselési
szerintem

avatartalan 2009.10.27. 20:47:12

a gépjármű pedig közterületnek számit(fura)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 20:53:51

@avatartalan:

"a gépjármű pedig közterületnek számit(fura) "

Ez így ebben a formában nem igaz.
A gépjármű nem közterület.
Helyesen: közbiztonságra különösen veszélyes dolgok, eszközök járműben tartása van szabályozva.

175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló passzusban.

Super aGyuri 2009.10.27. 20:59:15

@Pipas: Az a gázspray. A gázpisztoly alapból engedélyköteles.

Egyébként nekem a leírt esetről az jutott eszembe, amikor lendületből megpróbáltam kikerülni egy vészvillogóval (a vészvillogózás megkezdésével azonos időpillanatban) fékező és megálló teherautót, és a sofőr a manőveremet látva kiordított, hogy "Kurva anyád".

Nagyon jó napja volt.

Én pedig délelőtt tartottam egy előadást az egyetemen, délután ügyvédkedtem egy kicsit, este játszottam a két gyönyörű kislányommal, utána megnéztünk egy régi Columbó epizódot a feleségemmel, majd még éjszaka írtam egy fél fejezetet az azóta már kiadott egyik könyvembe.

Kinek mi okoz örömet. Úgy gondolom, a visszapofázásnál, visszaköpködésnél, visszaütésnél jobb, kéjesebb érzés úgy lefeküdni, hogy igen, hála a szüleimtől örökölt géneknek, nem kis méretű belbudai gyerekszobámnak és mindezekből következő nem kis mennyiségű diplomámnak, másnap sem fogok senkire "kianyázni" egy tehergépkocsi sofőrfülkéjéből :DDD

Elnézést, de kb ez jutott eszembe az utcán beszélgető, köpködő embernek látszó tárgyakról.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:01:27

"Instrumentum vocale" - beszélő szerszám, mondták a régi rómaiak.

Még ez is eszembe jutott.

És hogy ők is elmehetnek majd szavazni, meg mindenféle állampolgári jogaik vannak, satöbbi. Egyenlőség van, meg főleg testvériség.

bbnet1 2009.10.27. 21:02:29

Igen. A köpködés tipikus cigány kommunikációs forma.

Egyébként a dudálást mostanában egyre többen sértésnek veszik. Tegnap reggel például másodikként álltam egy lámpánál, majd a zöldre váltás után 5mp-cel egyet ütöttem a dudára, próbálva inspirálni az előttem állót, hogy nézzen fel és induljon, mert eleve 20mpig van csak zöld és sokan vártunk.

Természetesen integetett a tükörben és nem köszönetképpen és csakazértis megmutatta, hogy ő a főnök a 30 éves autójában, és megvárta a sárgát, majd kipörgő kerekekkel indult el.

Csuklott a családja, az tuti.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:04:09

Természetesen "nekem is van teherautósofőr barátom" - de tényleg!

Csak ő normális.

Még mielőtt valaki egy büdös elitista disznónak tartana, aki vissza akarja állítani a műveltségi cenzust.

Szó sincs róla.

csintapala (törölt) 2009.10.27. 21:04:59

@Mityu: Tévedés. Bemész a fegyverbótba és olyat veszel (gáz/riasztót) engedély nélkül, amilyet akarsz. Otthon tarthatod. Közterületen ruházatban/testen viseléshez kell engedély, de azt is megadják hiphop, csak be kell menni a rendőrségre és bemutatni a frissen vásárolt pisztolyt/revolvert és kitölteni egy kérelmet. 2004 óta így van.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:05:32

@bbnet1: Ugyanazt tudom mondani. Bízzunk benne, hogy ez a manőver volt élete egyetlen boldog pillanata, amint a Zsuzsanna autóját köpködő "embernek" is.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:06:36

BKV-sofőr barátom viszont nincs. Na azt azért mégse :))))

(VICCELEK ÁM! NEM KOMOLYAN VENNI!)

HattoriHanzo 2009.10.27. 21:10:08

"Udvarias kérés dudálni". Hát azt kapatad, amit megérdemeltél. El tudom képzelni, hogy mit műveltél :D. Két hülye találkozott, te voltál az egyik. Nyugat Európában és Afrikában ilyenkor nem illik dudálni, hanem megvárni, amig be nem fejezik a beszélgetést vagy észre vesznek. És akkor mosolyogsz - mintha nő lennél, tudod :) - és elengednek. PONT.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:10:23

@csintapala: Basszus, igazad van...

Lám-lám, ennyit ér a '96-ban szerzett jogi diploma, ha az ember nem követi a jogszabályok változásait.

Mennyivel könnyebb egy orvosnak, az emberi test anatómiája Isten tudja (szó szerint) mióta változatlan ;-)

(Ennek ellenére 9 félév összes vizsgája együtt nem volt olyan nehéz, mint egy anatómiavizsga, úgyhogy inkább csak irigykedem :-))

csintapala (törölt) 2009.10.27. 21:10:58

@Super aGyuri: "Az a gázspray. A gázpisztoly alapból engedélyköteles."

Nem. Egyik sem engedély köteles. Vásárolni és tartani mindegyiket lehet engedély nélkül. A közterületen viselés van szabályozva és engedélyhez kötve. Gáz/riasztó fegyver csak viselési engedéllyel hordható közterületen. Gázspray-ből pedig csak a "CS" típusú hordható közterületen, az erősebb OC/Pepper tartalmú nem.

HattoriHanzo 2009.10.27. 21:11:37

@bbnet1: Fél Nyugat-Európa köpköd, az ázsiaikaról nem is beszélve úgyhogy - persze nem a szélvédőre...

Super aGyuri 2009.10.27. 21:14:10

@HattoriHanzo: sőt, szőjük tovább e gondolatsort és vonatkoztassuk bbnet1 esetére. Nyugat-Európában, Afrikában és Pápua Új-Guineában a piroslámpánál előtted beragadóra sem illik rápöttyenteni (ráduddantani, ahogy valaki írta korábban), hanem udvariasan meg kell várni, míg elküldi az sms-t, megveszi a virágnepper bácsitól a tizenöt csokor minitulipánt. Dudálni ugyanis - mondjuk ki - nagyon csúnya dolog. :)))

Pipas 2009.10.27. 21:15:01

Hát pedig ha valaki utánanéz az interneten, akkor mindenütt azt írják, hogy a gázpisztoly engedély nélkül vásárolható és tartható, csak a viseléséhez kell engedélyt kérni.

Ez nem is lehet másként, hiszen az engedélyhez be kell mutatni a gázpisztolyt, ahhoz pedig a parasztnak meg kell vennie és be kell vinnie a rendőrségre. Engedély nélkül a gázpisztoly a töltényektől elkülönítve, elcsomagolva szállítható.

Viszont mondom olvastam valahol, hogy kocsiban alapból hordható, de ebben nem vagyok biztos, mert csak egy helyen olvastam.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:19:51

Apropó, a legalább tíz éve a Bp. XIII. ker. Hegedűs Gyula utca - Szent István körút sarkán regnáló virágnepper bácsiról nincs még topik vagy blogbejegyzés???

Múltkor benyújtott az ablakon egy csokor rózsát (vagy tulipánt, fene tudja, ilyen nagyon pici, nagyon csúnya kis virágokat, amiket a temetőből lopott). Kérdezem tőle, mennyi. Azt mondja, ötszáz. Mondom, akkor megveszem. Erre a kezembe nyomja, és kér egy ötezrest. Merthogy darabja ötszáz.

B.meg, én meg kifizettem neki. Félig öntudatlanul, félig a mögöttem állók jogos bosszújától való félelmemben (közben zöldre váltott a lámpa és többen 'duddantottak' hátulról).

Zseniális az öreg. Mire hazaértem, félig elhervadt. A feleségem máig röhög rajtam.

csintapala (törölt) 2009.10.27. 21:20:04

@Pipas: a kocsiban azért hordható, mert a törvény hülye szövegezése -baki- miatt a gázpisztoly nincs ott felsorolva, ahol az a kitétel van, hogy "töltényektől elkülönítve, elcsomagolva szállítható". És mivel nincs ott felsorolva, ezért "szállítható" töltve is.

Evil One 2009.10.27. 21:30:36

Super:
Lehet így is. Engem mindenesetre zavar az ilyenek létezése és ezt szeretem ezt a tudtukra hozni. Közben reménykedek hogy valami nagyobb és strapabíróbb teherautó elcsapja a következő fordulónál őket a francba, mert hiszek az evolúció elméletében, de a saját kocsimat sajnálom.

brien 2009.10.27. 21:32:43

@toyotaska: Szerintem tisztázni kellene a fejekben 1-2 dolgot. Ha ilyen helyzetbe keveredek, már ki van készítve, mire odalép az autóhoz, addigra ablak lehúz, cső kidug, ha elkezd matatni a sajátja után, te már előnyben vagy, ráduplázzol, és viszlát.
Ha ráfogok valakire egy fegyvert, akkor az illető nem kezd el a sajátjához nyúlni, vagy ha igen akkor életbe lép az előbbi, ráduplázok és kész. Mi az ami bonyolult? Mindegy, hogy a másik mit vesz elő, te már rég elővetted, és 3 másodperc előnyöd van, aki pöcsöl, az ő lesz.
Ha ő veszi elő, az élest, eszembe se jut elővenni az enyémet (nem vagyok suicid hajlam). Ráadásul, állapíts meg, hogy éles vagy gáz, max. ha te is fegyverbuzi vagy.
Csak a tisztán látáshoz:
www.gazpisztoly.hu/gazpisztoly/fegyverviselesi_engedely.6.php
Ezt meg a kis pöcsözőknek:
www.youtube.com/watch?v=Sll6oxY0WD0&NR=1
Én nem kérek belőle, köszönöm.
A késsel ölni lehet, ha ölni akarok, nem az utcára megyek kocsikázni.

Színes Géza 2009.10.27. 21:34:34

Én ilyenkor ki szoktam szállni, kicsapom a viperámat és szilánkosra töröm a polgártárs végtagjait. Utána megkérdezem: - Ugye tudod, hogy ezt nem ellened tettem, hanem érted!

Pipas 2009.10.27. 21:35:55

@csintapala: Király. Akkor egy percet sem kell várnia az engedélyre annak, aki amúgy is mindenhová kocsival megy. Persze a gázpisztoly nem tökéletes, de azért életet menthet, adhat egy esélyt az embernek.

gegebá 2009.10.27. 21:42:56

Nem kell dudálgatni arany bogaram !
Mikor használunk dudát???? Nem ilyenkor az biztos. Baleseti vészhelyzetben.
Engem is idegesítenek a dudát önkényesen használó autósok. Jó ez a reakció azért sok, de hát nem kell ingerelni ismeretleneket, ki tudja milyen őrült áll előtted. Valószínű az emberek, főleg idegenek kezelésében nem vagy túl jó. Ezt sokan nem tudják ám.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 21:44:31

@csintapala:

Azért nem árt ha olvasol is.

175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet melléklete szerint:

A közbiztonságra különösen veszélyes eszköz:

e) az olyan eszköz, amely az utánzás jellege és méretarányos kivitelezése miatt megtévesztésre alkalmas módon hasonlít a lőfegyverre (lőfegyverutánzat);

szaGértő 2009.10.27. 21:48:01

@Super aGyuri: "2004. szeptember 6.-ig (a 253/2004 korm. rendelet hatályba lépése) egy rendkívül bonyolult, és nagyon drága engedélyezési eljárással lehetett csupán gáz-riasztó fegyvert megszerezni és tartani Magyarországon. Ez az engedély viselésre is lehetőséget adott. Az új jogszabály kettéválasztotta a gáz-riasztó fegyver tartását és viselését. A megszerzés és tartás mindenfajta életkori és egyéb megkötés nélkül TELJESEN SZABAD lett. A viselés esetében azonban fenntartották az engedélyhez kötöttséget."

www.gazpisztoly.hu/gazpisztoly/fegyverviselesi_engedely.6.php

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 21:48:43

Érdekességképpen megjegyzem, 2003 szeptemberéig a lézerblokkolós/traffipax előjelzős kütyük is közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek számítottak. Ausztriában úgy tudom tilos a használatuk. Rendőrék elszedik.

Super aGyuri 2009.10.27. 21:52:17

@Evil One: lehet, hogy Neked van igazad. Igazából akkor lenne társadalmi haszna a visszaanyázásnak, rádudálásnak stb., ha a másik fél tanulna belőle. Én a népnevelést már régen feladtam. Lehet, hogy gyávaságból, de azért is, mert reménytelennek érzem.

Ha előreengedsz valakit mondjuk egy üzlet bejáratánál, hányszor mondják, hogy "köszönöm szépen"?

Hányszor hallod azt mondjuk egy gyorsétteremben, hogy "Jó napot kívánok, egy hamburger menüt kérek szépen!" és hányszor azt, hogy "Egy hamburger menüt!"?

Egyáltalán, hányszor köszönnek Neked, köszönnek el, ha elmész? Hányszor köszönnek meg Neked bármit?

Én már feladtam. Régebben még egyszer-egyszer "visszaszóltam" tréfásan, hogy "Nagyon szívesen, máskor is!", de kb. a harmadik "Mi van, köcsög?"-nél úgy döntöttem, nem erőltetem a dolgot.

Nincsenek családok, nincs normális viselkedésminta. Nincs nevelés, nincs normális közoktatás. Semmi nincs, amiben korábban Magyarország élen járt, aminek azt köszönhette, hogy kivételesen művelt és széles látókörű emberek éltek itt, akit nem keveset tettek a világ kultúrájáért, tudományáért.

Nagymamám varrónő volt, mert szegény családból származott és el kellett mennie dolgozni, nem tudta az édesapja taníttatni. Ennek ellenére nemhogy le tudta írni Batthyány Lajos nevét, de még azt is tudta, hogy ki volt ő.

Tragikus állapotba jutott az ország. Az általános elbutulásnak és - sajnos - a maguk tudatlanságában (talán épp azért) gátlástalan, semmilyen erkölcsi és jogi normát nem ismerő és nem tisztelő emberek kiváló érvényesülésének köszönhetően, bizony, lassan elfogadott viselkedésformává válik egymás leköpdösése. Minden mindennel összefügg.

Boldogult emlékezetű Nagymamám szerint akkor kezdődött a romlás, amikor az anyák arra kényszerültek, hogy dolgozzanak, mert egy fizetésből nem lehetett többé eltartani egy családot - miközben azt kevesen engedhették meg maguknak, hogy eközben nevelőnő vigyázzon a gyerekre. A gyerek kikerült az utcára, a "közösség" nevelte.

Az a baj, hogy nincs visszaút, mert a régi társadalmi modellnek vége. Viktória királynő halott, és már én is egyre rosszabbul érzem magam :)

Taxomükke (UK) 2009.10.27. 21:55:31

@Super aGyuri:
Látod, Gyuri, ennyit érnek a diplomáid meg a belbudai nemkicsi gyerekszobád... :)

csintapala (törölt) 2009.10.27. 21:56:46

@Mityu: "175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet melléklete szerint:"

Ez miben változtat a tényen, hogy hülyeséget írtál az engedéllyel és viseléssel kapcsolatban?

megint 2009.10.27. 22:00:48

Erős a gyanúm , hogy volt ott hely bőven

Ilcsirendeles 2009.10.27. 22:09:01

Halkan írom. :)

Az Üllői úton hasonló szituáció.
Rendőr komoly képpel jár fel alá az útközepén, a járdára felállított autók mellett.
Nem megy ki a szélére hanem teljes mellszélességgel kb 1 méterrel beljebb lépked mint kellene.
Az autók meg kerülgetik.
Éppen a barátnőmtől jöttem akinek sikerült rendesen felidegesítenie.
A paraszt rendőr előttem is kolbászolt én meg szépen a jobb tükrömmel (amerikai autó, nem behajló tükör) Istenesen oldalba kaptam.
Őszintén bevallva én is megijedtem, hogy kissé túlzásba estem.
Csöppet idegesen néztem a tükörbe hátra és vártam, hogy mikor indulnak utánam.
Hát a baromja szerintem el sem hitte ami történt, csak állt és bámult utánam és fogta az könyökét. :D
Szerencsére eléggé nagy volt a forgalom.

Gyanítom legközelebb nem fog akkora arccal sétálgatni az út közepén csúcsforgalomban.
Mindenesetre az utánam jövőknek nem kellett kerülgetniük tovább mert a tükör arrébb tette az útszélére.
Persze ezt a módszert senkinek sem ajánlom.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 22:11:49

@csintapala:

A viselés/tartás valamint az autóban hurcolás nem esik távol-e egymástól-e? :))

Teccik-e érteni-e? :)

Super aGyuri 2009.10.27. 22:12:04

Más. Néhányan itt azt mondják, Zsuzsanna a viktimológia állatorvosi lova, aki saját magát keverte bele ebbe a konfliktushelyzetbe.

Kérdezem: ők milyen megoldási lehetőséget javasolnak ugyanerre az esetre? Esetleg a bbnet1-féle - szintén igen életszerű - piroslámpánál előttünk beragadósra.

További kérdésem: tulajdonképpen mi akadályozta meg a köpdösős úriembert (hú, de messzire jutottam empátiában az "instrumentum vocalé"-tól), hogy nemtetszését az alábbi módon fejezze ki:

- Tisztelt Asszonyom! Szerintem Ön bőséggel elfért volna mellettem, így felesleges volt dudálnia.

Ugyebár, ha Marian Cozma tanul Simon Tibor esetéből, és azóta - hozzám hasonlóan - minden estéjét gondosan berácsozott lakásában tölti otthon, békés olvasgatással vagy DVD-nézéssel, akkor nyilván még ma is élne. Csak hát ha ezt elfogadjuk, akkor implicite azt mondjuk, hogy normális dolog, hogy valakit agyonszúrnak.

Vagy csak leköpnek. Az eredménytől eltekintve alapvetően hasonló reakció.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 22:17:26

@csabiartur:

Rendőr az út része, nem? :) Rendőréknek igazoltatáskor van mikor szólni szoktam érte, hogy esetleg a járdán kellene folytatnunk a beszélgetést. Legtöbbje egyetért vele. :)

@Super aGyuri:

Egyre többször merül fel bennem is, hogy lehet rossz nevelést kaptam. Viszont Sopronban párszor volt szerencsém megtapasztalni, hogy még azért nincs minden veszve. Többed magammal gyalogoltunk a járdán és a szembejövő úr elöl kitértem, mondván el férünk szépen egymás mellett.

MEGKÖSZÖNTE! :)

Super aGyuri 2009.10.27. 22:23:21

@Mityu: én évek, talán évtizedek óta nem tapasztaltam ilyet. Ezek szerint van még remény :)

Egyébként ősbudapestiként (budaiként :))) mondom, hogy azért a vidéki városok jelentős része még nem rohadt le annyira intellektuálisan-kulturálisan, mint drága fővárosunk. Az én lehangoló tapasztalataim budapestiek, és tartok tőle, hogy a Zsuzsanna-féle eset is itt történt.

Sopron amúgyis szívem egyik csücske. Még két ilyen sztori és odaköltözöm :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 22:28:41

@Super aGyuri:

Hajajjj, előre látom csomagolni fox még az éjjel. Haverhoz (SzaGértő miatt nem w!) mentem be gyalogosan. Egyik háznál beszélgetett két idősebb hölgy. Nem fogod elhinni, éreztették, hogy köszönni illik. Ugyanis félbehagyták a beszélgetést és néztek rám enyhén kérdőn. Rájöttem, s köszöntem. Fogadták, viszont üdvözöltek és tovább beszélgettek. :))

Super aGyuri 2009.10.27. 22:30:02

Na, megyek is haza. Persze előtte beriasztom az irodát, nehogy éjszaka betörjenek. Az autóban magamra zárom a központi zárat, az ablakokat felhúzva tartom. Minden őrültet messziről kikerülök, a dudát meg sem érintem. Amikor hazaértem, körülnézek, mielőtt kiszállnék, nem leselkedik-e rám egy kósza vagyon elleni és/vagy erőszakos bűnöző. Otthon gondosan bezárom a biztonsági ajtót (minden zárját). Lefekvés előtt körbemegyek a lakásban, minden rács be van-e húzva az ablakok előtt, különös tekintettel a teraszajtóra.

Szép új világ. A bűnözők legalább szabadon és gondtalanul élnek.

Jó éjt mindenkinek! ;-)

Super aGyuri 2009.10.27. 22:30:40

@Mityu: ne folytasd, mert már ezt az éjszakát is Sopronban fogom tölteni :)

csintapala (törölt) 2009.10.27. 22:36:44

@Mityu: "A viselés/tartás valamint az autóban hurcolás nem esik távol-e egymástól-e? :))"

Nem értem hova akarsz kilyukadni. Mindegyik fogalom pontosan definiálva van, el kell olvasni a törvényt, ahogy javasoltad.

De leírom megint:
1) Gáz/riasztó fegyvert vásárolni és tartani(otthon), szabadon lehet, engedély nélkül. Sőt, korhatárhoz sincs kötve (szintén egy jogalkotási baki), tehát pl 13 éves gyerek is besétálhat a fegyverboltba és vehet egy gázpisztolyt és hazaviheti anélkül, hogy akár a személyi igazolványát elkérnék.

2) Közterületen viseléshez(=testen, ruházatban) viselési engedély kell, ezt a rendőrségen lehet igényelni.

3) A tartás, viselés és szállítás külön fogalmak, a viselés közterületen testen/ruházatban viselést jelenti, szállítani -dobozban, szatyorban, autóban a kesztyűtartóban- ettől még lehet viselési engedély nélkül is, és töltve is, mivel gázpisztolynál nincs kikötés a törvényben az töltetlen szállításra.

Ennyi. Itt van a fiókomban 2 gp, teljesen legálisan, az egyikre van viselési engedélyem is. De ha nem hiszed menj be egy fegyverboltba és kérdezd meg.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.10.27. 23:29:35

@csintapala:

"a kocsiban azért hordható, mert a törvény hülye szövegezése -baki- miatt a gázpisztoly nincs ott felsorolva, ahol az a kitétel van, hogy "töltényektől elkülönítve, elcsomagolva szállítható". És mivel nincs ott felsorolva, ezért "szállítható" töltve is."

Erre emléxel-e?:) Te írtad, vagy nem? :)

csintapala (törölt) 2009.10.27. 23:59:15

@Mityu: De én írtam, és igaz is. Vagy mi a gond ezzel? Ne barchobázzunk, kicsit már fáradt vagyok :)

Bobby Baccala 2009.10.28. 07:37:09

fjordlakók e voltak?

ez olyan mint a gát u.-lenhossék u. kereszteződése, rajoznak a vajon kik.ez egy jobbkezes kereszteződés, lassítasz értelemszerűen, erre 28 szempár kezd el nézni, azok közül 8 megindul a kocsid felé hogy mi a faszt bámulsz. az ilyen selejtektől mondjuk nem is várom el hogy felfogják miért lassítasz.

maffogas (törölt) 2009.10.28. 09:20:22

sok kérdés felmerült a posztommal kapcsolatban:
- azért egyirányú az utca, mert elég keskeny, a jobb oldalon egészen a sarokig parkolnak autók, tehát eléggé kis ívben kell ahhoz balra kanyarodni, hogy el is férjen az ember, ezért voltak útban a t. ork "úriemberek"
- már több, mint húsz éve vezetek Budapesten, városi forgalomban és még sosem volt problémám se a vezetési stílusom se az udvariasságom miatt ezt elhihetik az engem pocskondiázók
- azért mentem arra (mint a posztban írtam), mert egyszerűen arra dolgozom, ott a munkahelyem, mert hála istennek még van
- nem szoktam DUDÁLGATNI, csak ez volt az egyetlen lehetőség arra, hogy észre vegyenek
- sőt a forgalmat sem szoktam sminkeléssel, sms-sel vagy telefonálgatással feltartani

maffogas (törölt) 2009.10.28. 09:26:51

@gegebá: kiváncsi lennék te mit csináltál volna ilyen esetben? kezet fogsz velük, elszívtok egy cigit és meghívod őket egy sörre? gratulálok. és ha a feleséged ült volna akkor a kocsiban?

maffogas (törölt) 2009.10.28. 09:28:51

@espadazo: nem pénz-szállító, de le van fóliázva és azért nem tört be, eléggé nagy ütés volt elhiheted

pengusz 2009.10.28. 09:43:09

@toyotaska: Ja, emlékszel arra kis "pöcs" Trabantosra, aki lelőtte a kamionost?

Netuddki. 2009.10.28. 11:11:21

"Mondja meg valaki: egy nő mit csinálhat ilyen esetben?"

Fényképet?

McKelek 2009.10.28. 11:31:49

Kupplung be, nagy gáz. Ha nem ugrik el, akkor kupplungról egy pillanatra lelépni, arra ugrik egyet az autó, csikorog, a figura betojik és nagyot ugrik...

Mr_Orange · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/355-bmw 2009.10.28. 13:05:34

"enyhén" el kell gázolni, csakhogy elessen egy kicsit. ki kell szállni, gázsprayvel lefújni (a havar addigra már árkon-bokron túl lesz, de ha ő is emberkedik akkor neki is jár 1 löket)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása